HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 662 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm

• 2020-09-19

Jacob W skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt bostad. Gick väldigt fort och smidigt. Mycket bra överlag. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-19

Gustav H skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en tvåa i Vasastan av Rebecca. Allt gick väldigt smidigt och hon var mycket tillmötesgående. Jag har inget att anmärka. Läs mer
  • 2020-09-18

Jacob A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tydlig, lugn och rak i sitt sätt att arbeta vilket jag har uppskattat i processen att sälja en etta i Vasastan.
    Victor balanserar professionalism med glimten i ögat vilket inger stort förtroende samt gör processen enkel. Han har överträffat mina förväntningar!

Rekommenderas starkt till framtida säljare/köpare. Läs mer

Peter J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en lägenhet till vår dotter.
    Jättebra bemötande på mäklar kontoret.
    Allting gick väldigt smidigt.
    Mäklaren var påläst och kunnig. Läs mer

Stefan H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har sålt en bostadsrätt i Vasastan. Nadine Ekstrand skötte försäljningen på en föredömligt sätt. Arbetade hårt för att få ett bra pris. Nadine var väl förbered och hade god kännedom om föreningens situation som hon kunde förmedla de potentiella köpare på ett öppet och professionellt sätt. Slutpriset blev enligt satta förväntningar. Läs mer

Hazel Pamela M skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine was excellent in the purchase of a beautiful appartment in Vasastan. She was efficient, confident and personable which made the whole process smooth and stressfree. Compared to other brokers, Nadine felt a level above and I wouldn't hesitate to recommend her to others, I would definitely use her again if I need to sell an appartment. Very impressed indeed, thank you Nadine! Läs mer

Ludvig W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde min bostadsrätt med Nadine. Proffsig mäklare med god kunskap om branschen och framförallt mitt område i Vasastan. God kommunikation och härlig energi gjorde att jag hela tiden kände mig alltid trygg i hennes händer från värdering hela vägen till kontraktsskrivning. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-09-16

Brett A skrev om Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bought a 3 room apartment in Vasastan from Philip. Received great service and we are very happy with our purchase. Läs mer
  • 2020-09-14

Kerstin M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    1 rom i vasastan. Vænligt och proffsigt behandling på alla sætt. Alltid svarat fort och informativt på alla mina frågor. Läs mer
  • 2020-09-14

Sofia T skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine sålde vår lägenhet (68 kvm) på Rörstrandsgatan. Hon är en helt fantastisk mäklare och hanterade både förberedelserna inför visning samt budgivningsprocessen enastående. Vi hade väldigt högt ställda krav genom hela processen men Nadine överträffade våra förväntningar; även vad gäller slutpriset. Läs mer
  • 2020-09-13

Mikaela S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte bostad och fick ett proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer

Catrine M skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine är en pålitlig mäklare som kan marknaden utan och innan. Har tidigare anlitat Nadine o kommer göra det igen om jag säljer ngt i framtiden. Hon får mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Daniel Leo S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Vasastan. Vi upplevde henne som otroligt tillmötesgående, professionell och kunnig. Hon har varit aktiv och lyhörd genom hela processen vilket har gett oss en trygghet samtidigt som det hela har gått väldigt smidigt.

Resultatet blev helt över våra förväntningar och vi skulle absolut rekommendera henne och använda henne igen. Läs mer

Jacob E skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en bostadsrätt i Vasastan. Nadine gav ett proffsigt bemötande på visningen. Väl påläst gällande lägenhetens egenskaper, men även föreningens. Snabb återkoppling vid frågor och likaså när kontraktsskrivningen skulle ske. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-08

Sofia B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpare av lägenhet på Torsgatan.

Väldigt proffsigt bemötande från Nadine under hela processen. Hon hade bra svar på våra frågor och återkopplade löpande under hela processens gång utan att vara för påstridig. Pålitlig mäklare som vi absolut rekommenderar. Läs mer
  • 2020-09-07

Karin D skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi är otroligt nöjda med Nadines insats som mäklare! Hon är kunnig, förtroendeingivande och var engagerad från start till mål. Vi kände oss väldigt trygga med Nadine vid vår sida och jag kan varmt rekommendera henne till andra. Kommer utan att tveka ringa Nadine nästa gång vi både ska sälja och köpa i Vasastan! Läs mer
  • 2020-09-06

Jonas L skrev om Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    Försäljningen av min trea gick snabbt och problemfritt och priset blev i överkant av vad jag hade hoppats.Philip var alltid tillgänglig och hjälpsam under processen. Läs mer
  • 2020-09-04

Rakel Flaschner C skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi anlitade Madeleine för att sälja vår 3:a i Birkastan. Hon var alltid väldigt vänlig, professionell och kunnig om bostadsmarknaden. Hon bemötte alla eventuella köpare bra och med mycket uppmärksamhet och svar på alla möjliga frågor. Bäst av allt så lyckades Madeleine sälja vår lägenhet till ett rekordpris!

Jag rekommenderar Madeleine helhjärtat till alla som vill sälja sin lägenhet! Läs mer
    2020-09-08 Madeleine C svarar Rakel Flaschner C
    Tack för de vänliga och värmande orden! Så kul att kunna vara dig och din familj behjälplig i denna stora affär. Allt gott!
  • 2020-09-02

Antti M skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde 43m2 i centrala Stockholm med hjälp av Rebecca. Hon gjorde väldigt bra och professionellt jobb och processen gick väldigt snabbt vilket jag uppskattade mycket. Jag kan rekommendera kraftigt! Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • 2020-09-02

Farbod J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt proffsig bemötande och agerande under hela säljprocessen Läs mer

Anders H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Svårsåld pga corona. Osäker marknad men mäklaren kämpade och hade en tydlig strategi som dessutom var flexibel och anpassad till läget.
    Enkel och tydlig och väldigtbra kommunikation med oss kunder Läs mer

Louise H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi är så nöjda med Nadine, så proffsig. Vi har haft många försäljningar och Nadine är i särklass den bästa mäklaren vi haft. Läs mer

Karl Ove A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Snabb i agerandet, korrekt och noggrann. Tina förstod vår situation omedelbart och lämnade goda råd.
    Bra på att hantera olika typer av människor! Läs mer

Ann Sofie R skrev om Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    Professionellt och mycket trevligt bemötande, ser till att både säljare och köpare känner sig sedda och trygga i affären. Rekommenderar varmt! Läs mer

Ronald C skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jätte trevligt bemötande. Proffsig och tydlig. Jag uppskattade jättemycket! Läs mer

Eva E skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en lägenhet genom Rebecca och hon var en bra länk mellan säljarna och köparen ... Läs mer

Gabriel B skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en bostadsrätt på Norrmalm via Rebecca. Hela processen gick väldigt fort men det kändes ändå väldigt tryggt och säkert. Väldigt proffsionell! Läs mer

Samuel B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en etta i Vasastan genom honom. Sjukt proffsig och med bra svar på allt. Gjorde processen jättesmidig för alla inblandade. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-08-26

Oscar H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Snabb och smidig affär, grym genom hela processen! Läs mer
  • 2020-08-24

Bastiaan W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en bostadsrätt i Vasastan. Läs mer
  • 2020-08-21

Maximilien K skrev om Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har köpt en liten 2a på Birger Jarlsgatan i Stockholm. Då jag inte kunde komma till visningarna, har philip varit flexibel och visat mig lägenheten dagen efter.
    Sedan har han varit på för att få det bästa av budet för säljaren. Läs mer
  • 2020-08-21

Fredrik W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är professionell och en mycket bra företrädare i försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-08-20

Anders L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra och professionell mäklare som var behjälplig genom hela köpprocessen, tydlig informationsgivning och uppdatering kring status.
    Fick möjlighet till privat extra visning genom fastighet och mycket tid för frågor som besvarades väldigt bra. Läs mer
  • 2020-08-17

Filip E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    I Covid -19 tider så sålde vi vår lägenhet med mycket bra resultat.

Victor är väldigt engagerad, tydlig och supportande. Kan inte annat än att rekommendera Victor om ni önskar sälja. Läs mer
  • 2020-08-17

Abhey S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor was very open to answering queries right from the bidding process till after signing the contract and helped to make the whole buying process very smooth for us. He also helped us navigate our way around the contract since we are a non-Swedish speaking couple. His support is highly appreciated. Läs mer
  • 2020-08-16

Rebecca L skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en bostadsrätt via Rebecca, allt gick otroligt snabbt, smidigt och professionellt. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-08-14

Karin W skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har sålt en lägenhet på Döbelnsgatan, Stockholm
    Det har varit fantastiskt att få en mäklare som Madeleine Christov. Hon är genuint skicklig i sitt arbete, fantastiskt bemötande, effektiv samt besvarar alltid vänligt på alla typer av frågor.
    Hon har alltid ställt upp och varit för mig, lite till åren,
    ett stort stöd och resultatet blev för mig helt över förväntan!!!
    Allt beröm till henne! Läs mer
    2020-08-20 Madeleine C svarar Karin W
    Tack för de fina orden. Det har varit ett rent nöje att hjälpa dig i din stora bostadsaffär!
  • 2020-08-11

Patricia K skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en lägenhet innan öppen visning. Effektiv och proffsig process som Tina skötte. Bra samtal innan avslut stärker helhetskänslan och det blir ett högt betyg. Läs mer
  • 2020-08-11

Greger S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde med Victor med gott resultat. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-08-04

Kainan L skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag köpte en lägenhet. Madeleine är väldigt trevlig och mycket noggrann. Jag uppskattar mycket den hjälp jag får från henne. Läs mer
  • Jenny W

2020-07-28

Jenny W skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Professionell, väl bemött, smidig och snabb affär samt mycket hjälpsam. Inget att anmärka på! Läs mer
  • 2020-07-21

David S skrev om Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    Positiv , duktig och engagerad mäklare som varmt rekommenderas Läs mer
  • 2020-07-21

Sofie A skrev om Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    Philip va en mycket positiv och engagerad mäklare. Bara gott att säga! Läs mer
  • 2020-07-03

Sarah G skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bought an apartment during April.
    Madeleine was really good at communicating and giving us regular updates, and was happy to give information in English.
    It was our first experience working with a broker in Stockholm and it was a smooth and good experience. Läs mer
  • 2020-06-30

Erik E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor förmedlade min lägenhet vid Karlaplan. Jag är mycket nöjd med försäljningen och Victors tjänster. Victor är mycket sympatisk, ger god uppmärksamhet åt försäljningen och är lätt att nå. Victor levererade även hög kvalitet på prospektet. Det märks att Victor har mycket erfarenhet från försäljningar i Östermalm/Vasastan, vilket var nyttigt i samband med försäljningen av min lägenhet som skedde under corona-tider. Läs mer
  • Sam J

2020-06-22

Sam J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt min bostad via Victor. Som person är Victor hjälpsam och lösningsorienterad. Som mäklare är Viktor pålitlig och har väldigt bred kunskap inom bostadsbranschen. Jag skulle stärkt rekommendera Victor som en professionell mäklare! Läs mer
  • 2020-06-22

Marie L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt en lägenhet på 41 kvm. Victor var energisk och positiv. Vi alla trodde att lägenheten skulle vara enkel att sälja pga dess läge, men det var ett svagt intresse för den. Trots detta lyckades Victor inom två veckor sälja den, dock till ett lägre pris än utgångspriset. Victor hanterade situationen på ett skickligt sätt. Läs mer
  • 2020-06-18

Susanne E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har anlitat Tina Berlin flera gånger i samband med försäljning och hon har alltid levt upp till mina förväntningarna och mer än så.
    Jag tycker att Tina Berlin är den bästa mäklaren i Stockholm. Läs mer
  • 2020-06-17

Johanna B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bästa mäklaren i Stockholm! Proffsig, strategisk och trevlig. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • 2020-06-17

Fredrick Marcus M skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Duktig och professionell mäklare som gladeligen och metodiskt hjälpte en förstagångsköpare genom alla steg i köpprocessen. Mycket professionellt! Läs mer
    Veronica D gillar detta

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm