HusmanHagberg Östermalm

HusmanHagberg Östermalm

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 867 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm 2

2021-06-10
    Trevlig, erfaren, påläst, kommunikativ, tydlig och tillgänglig vilket gav oss en stor trygghet under hela köpprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-10
    Hela processen var mycket proffsig och som köpare var man hela tiden uppdaterad samt genomförandet var transparent vilket skapade tillit och förtroende.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-10
    Tina var snabb, effektiv och gjorde en väldigt bra försäljning åt oss! Uppskattar hennes dagliga avstämningar, tydliga kommunikation både till oss som säljare och budgivare. Påläst och kunnig vilket gav stort förtroende för henne. Skulle varmt rekommendera henne!
    2021-06-09
    Trevlig, serviceinriktad och med grymt bra kunskap om föreningen, området och både köp- och säljprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Östermalm
    2021-06-08
    Super hjälpsam och tillmötesgående under hela köpesprocessen. Rekommenderar verkligen Madelene då hon är lyhörd och tillgänglig när man behöver fråga olika saker samt kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-08
    Rebecca sålde min lägenhet, hon har i flera år arbetet för en bra relation vilket gjorde att jag valde henne. Under försäljningen bearbetade hon kontinuerligt olika köpare och sökte av kundregistret för att hitta rätt köpare, under visnings- och slutfasen av försäljningen höll Rebecca kontinuerlig kontakt och uppdaterade mig på processen och vilka köpare som var intresserade. Just den kontinuerliga uppdateringen var mycket uppskattad. Rebecca "översålde" heller inte andra tjänster utan var konkret och relevant vilket var uppskattat!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt 3:a
    Proffsigt och trevligt bemötande.
  • skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-07
    Har haft kontakt med Nadine under en längre period för två objekt som Nadine hade på kommande vilket resulterade i att vi slutligen kunde köpa en av dessa (efter tuff budgivning). Nadine behärskar konsten att balansera mellan köparens och säljarens intressen på ett mycket sofistikerat sätt. Nadine kan sitt yrke men hon kan även lyssna på vad man som köpare och säljare vill ha, detta är inte en självklarhet i denna branch. Stort plus till Nadine.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-07
    Smidigt, effektivt och bra resultat!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-04
    Allt fungerade bra när vi sålde lägenhet med hjälp av Philip.
    2021-06-04
    Sålt bostadsrätt. Philip levde upp till alla förväntningar och hade ett bra bemötande.
    Inget att klaga på, allt gick smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-04
    Bra och lugn mäklare. Saklig och hade svar på alla våra frågor som köpare.
  • skrev om Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-03
    Madeleine hjälpte mig att sälja min lägenhet på Östermalm. Madeleine är väldigt kunnig, professionell och målinriktad. Jag rekommenderar er verkligen att använda henne som mäklare.
    Tack för fina rekommendationen. Var en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning😊 Madeleine Christov
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-03
    Tina hade full koll på processen från start till mål. Hon var tillgänglig för frågor och höll en hög servicenivå. En bostadsförsäljning är en händelse av stor ekonomisk betydelse men med Tina kände vi oss trygga hela vägen. Mycket professionell och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera Tina till vem som helst som vill sälja sin bostad.
    2021-06-02
    Fick ett mycket bra intryck av Philip som mäklare vid köp av vår nya bostad! Noggrann, lugn och trevlig.
    2021-06-02
    Fokuserad, trevlig, pålitlig. Han la till 30 minuter visning första dagen + en privat visning dag 3. Superbra!
  • Pelle G
    • Birkastan Vasastan
    2021-05-30
    Nadine är en fantastiskt duktig mäklare och säljare och vi hade hela tiden en mycket konstruktiv och målmedveten dialog kring målet mer försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Nadine och hade gladeligen valt henne för min nästa bostadsförsäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Birkastan Vasastan
    2021-05-28
    Otroligt professionellt och trevligt bemötande från start till slut. Trots strulig budgivare skötte Nadine försäljningen exemplariskt och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera henne!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Vasastan Sibirien
    2021-05-25
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket nöjda med utfallet
    Snabb, effektiv
    2021-05-21
    Engagerad och drivande. Höll oss löpande uppdaterad.

Säljare på Melodislingan 38
    2021-05-21
    Philip agerade trevligt och förtroendeingivande, visade empati och delaktighet i både säljare och köpare.
    2021-05-20
    Köpt en 2rummare på Melodislingan 38 i brf Serenad lgh 1203.
    Philip Andersson har skött affären på ett utmärkt sätt. Han är kunnig, flexibel, snabb och korrekt. Mkt trevligt bemötande. Han är tillgänglig och svarar snabbt på telefon och sms. Lyhörd.

Höga förväntningar som infriades.

En snabb och mkt bra affär.
    2021-05-14
    Renecca var korrekt och transparent i sitt uppträdande som ingav ett stort förtroende. Då hon dessutom hade ett trevligt uppträdande utan typiska överdrifter har hon alla möjligheter att bli en mycket framgångsrik fastighetsmäklare.
    Önskar henne all framgång
    Olov Enström
    Business Broker Investment Officer
    2021-05-10
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare från början till slut. Gick igenom hela försäljningsprocessen på bästa möjliga sätt. Viktigast av allt, lättillgänglig, lyhörd och väl målinriktad. Tack för ett väl utfört arbete!
    Bästa mäklaren i stan 👍🏻
    Supernöjd
    2021-05-07
    He is very kind person and helped a lot to have new apartment.
    2021-05-07
    Vi har köpt en lägenhet i stan. Bra och trevlig bemötande på visning, samt bra uppföljning via sms, telefon under hela processen. Vi hade bra kontakt med Nadine under hela budgivingsprocess. Vi fick även möjlighet att se lägenhet igen efter 2 dagar av budgivning vilket var väldigt uppskattad. Transparant budgivning (som var dock ett krav från säljaren) var också uppskattad.
    Efter vi hade varit på flera budgivningar som slutade och strulade på olika sett, hade vi faktiskt inga förväntingar på mäklaren och processen ... vi hade tänkt istället att "anpassa oss" till situationen för att kunna till slut lyckas med inköp. Enligt oss skulle det krävas en rejält reglering på bostadsmarknad för att man skulle kännas sig trygg med processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-05-04
    Trevlig och kunnig, tillgänglig.
    2021-05-04
    Nadine var väldigt engagerad, trevlig och hjälpsam i mitt köp av lägenhet!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-05-04
    Korrekt och påläst, kändes tryggt att köpa bostad via Lars
    2021-05-04
    Jag har sålt min bostad via husmanhagaberg med en av bästa mäklare Veronica Dulic. Hon är en fantastiskt mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-05-04
    Rebecca är snabbfotad lyhörd och service minded. Sålde 2a i Vasa stan snabbt och smidigt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Genomgående professionell process.
    2021-05-03
    Veronica hjälpte oss sälja vår 4a i Vasastan på ett föredömligt sätt. Hennes bästa egenskap är att hon verkligen engagerar sig i uppdraget och i oss som säljare. Hon är analytisk och noggrann i sitt sätt att arbeta och är mycket bra på att kommunicera. Vi rekommenderar varmt Veronica!
    2021-05-03
    Jättenöjd med Nadine som mäklare! Hon jobbade stenhårt och var alltid tillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-04-30
    Lars Östblom hjälpte mig att sälja min Lägenhet.

Han är mycket trevlig och tillmötesgående om man har några önskningar.

Mitt ärende skötte han alldeles utmärkt, till full belåtenhet.

Är mycket nöjd med Försäljningen.
    2021-04-30
    Köp av flera bostadsrätter. Tina har i sin kontakt varit tydlig, hjälpsam och seriös. Hon är påläst om de objekt hon representerat och varit lätt att nå. Reckommenderas!
  • Tomas S
    • Vasastan Sibirien
    2021-04-30
    Jag är otroligt nöjd över insatsen när jag köpte Roslagsgatan 17.
    Madeleine är snabb på återkoppling, agerar på så sätt att man känner att hon jobbar för bådas intressen .

Jag väljer Madeleine nästa gång jag ska sälja .
    2021-04-29
    Veronica är en person med en gigantisk portion av tålamod och fint bemötande, hon käns lojal mot uppdragsgivaren och lättillgänglig vid behov under helar försäljningsprocessen.
    En mäklare med super bra egenskaper..
    Mvh / Pakhshan &Yama
  • Martin G
    skrev om Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-04-28
    Philip hjälpte oss sälja en fin villa i Danderyd. Han överträffade sannerligen våra förväntningar!

Philip är mycket professionell, skulle vilja påstå komplett förberedd och påläst, kan processen/säljare/köpare/marknaden, systematisk, tydlig, hypereffektiv och snabb på hantera alla eventuella frågor/tankar. Han rapporterar av transparent och omedelbart, känns mycket solid och ansvarstagande. Tryggt!
    Har mycket energi, driv, samtidigt som är en fantastisk lyssnare och kommunicerar som sagt perfekt.
    Självklart korrekt, positiv med glimten i ögat också;)

Sammanfattningsvis; Topp! Internationell service och klass! Ger honom våra bästa rekommendationer!
  • skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-04-26
    Har både köpt och sålt en lägenhet med Tina och kan bara konstatera att hon är den mest engagerade och kunniga mäklare jag stött på. Hanterade allt som hände och alla frågor som dök upp extremt proffsigt från start till mål.
    2021-04-23
    Madeleine var proffsig och tydlig i kommunikationen när vi köpte vår lägenhet! Vi är nöjda med bemötandet och anlitar henne gärna när vi ska sälja i framtiden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-04-23
    Lägenhetsköp,
    topp professionell bemötande, bra pandemi anpassade visning, engagerad och aldrig påträngande, bra kommunikation av allt som händer. Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse
    2021-04-15
    Vi har köpt och har blivit bemötta på ett professionellt sätt.
    2021-04-12
    Detta är andra gången Victor säljer åt mig och min fru. Första gången var i bostadsmarknadens senaste kris. Här levererade Victor och arbetade extremt hårt för att få affären i mål. Min senaste lägenhet gick lite enklare och väldigt smidigt. Med detta sagt så levererar Victor både i bostadskris eller bostadsraket. Victor är pålitlig, enkel att arbeta med och håller en hög nivå. Jag kan tänka mig att Victor gör ett lika bra jobb på en liten etta i stan som en våning på 200 kvm. Jag rekommenderar Victor Starkt.
  • Jessica N
    2021-04-12
    Det här är andra gången som jag säljer min bostad via Nadine. Hon är otrolig proffsig och gör att man känner sig trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne!
    2021-04-04
    Köpt en lgh vid Odenplan.
    Bra bemötande. Dynamisk/snabb i budgivningen.
    Trygg och strukturerad signering.
    2021-03-31
    Nadine är grym, har stenkoll på marknaden, är snabb och effektiv, och med grymt driv!
  • Marcus M
    • City Norrmalm Vasastan
    2021-03-31
    Det finns alltförmånga mäklare som "lovar" en saker, men väldigt få som levererar lika starkt som Philip Andersson.

Han hjälpte oss nå våra mål 4x om när vi sålde vår lägenhet i Vasastan (Olof Palmes Gata 16). Från 6% ökning från det priset vi köpte det för ett år sen till 26% där vi sålde det för, med Philips hjälp.

Det finns inget teckan av lathet eller att "ge upp för tidigt" - han fortsatte och kämpa tills slutet, även fast man enkelt skulle "nöjt sig" för en mindre summa.

Väldigt upprak, ärlig, och genuint trevlig. Kan absolut rekommendera!
    2021-03-30
    Vi har nu köpt bostadsrätt av Tina. Hon är mycket lätt att arbeta med och är proffsig, trevlig och tillgänglig samt engagerad mäklare. Vi har också anlitat Tinas byrån att sälja en lägenhet tidigare och vi var supernöjda. Rekommenderas!