HusmanHagberg Östermalm

HusmanHagberg Östermalm

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeTenYears
1 559

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med...

1559 omdömen om HusmanHagberg Östermalm

Sedan starten hos Reco 2017

Rosa-Elena B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Norrmalm

Madeleine! Är en mäklare som gav mig tryggheten från första dagen jag träffade henne. Hon vart allltid positiv och entusiasm att sälja min lägenhet. Hon uppdatera mig på allt som hänt med försäljning. Vi hade mycket bra kontakt.

Oskar L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Hagastaden

Proffsig genom hela processen!

Carolina H
Vasastan Birkastan

Vi köpte lägenheten med Victor som mäklare och vi sålde via honom också. Victor är professionell men också väldigt trevlig. Vi har uppskattat kommunikationen mellan oss och att han varit ödmjuk till våra önskemål. Vi ser fram emot att köpa/sälja via Victor nästa gång också.

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm Nedre Gärdet

Mycket fint bemötande. Blev över förväntan mycket bra. Jag är mycket nöjd med mitt köp och kan verkligen rekommendera Rebecca

Amanda W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Odenplan

Andreas som mäklare var förtroendeingivande, lugn och transparent! Vi var väldigt nöjda med honom som mäklare och kan varmt rekommendera Andreas!

Anna S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Odenplan

Andreas är fantastisk på att skapa långsiktiga relationer med sina kunder. Engagerad, transparent och lösningsorienterad. Vi sålde vår lägenhet på förhand och det var en väldigt snabb process men kändes tack vare Andreas tryggt och bra hela vägen.

Gunilla J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm

Vi fick en omedelbar kontakt. han var professionell, korrekt och öppen i sitt sätt. Han synes vara en person som brinner för sitt yrke. Jag kände mig trygg genom hela processen. Jag har mött många mäklare i livet och normalt inte haft så god insyn i processen - det var en bra erfarenhet. Hela köpprocessen flöt på, vi hade regelbundna avstämningar. Kan varmt rekommenderas.

Olle S
Södermalm - Hornstull

Viktor har varit väldigt bra att ha som mäklare. Hans erfarenhet av just objekt som liknar mitt har varit ovärderlig. Hans bemötande har varit proffesionellt men också personligt. Det har känts tryggt när det var svajigt med bud. Jag är överlag väldigt nöjd.

Daniel S
Vasastan Odenplan

Superbra mäklare som bygger långsiktiga relationer med köpare och säljare. Kommer absolut använda Andreas nästa gång också.

Johan L
Östermalm

Vi har bara gott att säga om Victor

Filippa S
Östermalm

Philip är en fantastisk mäklare som är lyhörd, flexibel och kompetent. Jag har bra erfarenhet av att sälja min lägenhet med Philip och kan varmt rekommendera andra som går i säljtankar att vända sig till honom.

Alexander S
Östermalm

Vi är supernöjda med Philip som på ett proffsigt och framåtlutat sätt hjälpt oss att sälja vår fina lägenhet! Som småbarnsföräldrar har vi uppskattat flexibiliteten och Philips engagemang och positiva energi.

Jacob B
Vasastan

Vi anlitade Andreas för att sälja vår lägenhet i vasastan. Jag arbetar själv med förvaltning av bostadsrättföreningar och måste säga att jag är mycket imponerad av Andreas sätt att arbeta och hans kompetens. Han ger ett ödmjukt intryck och är mycket kunnig inom alla områden som rör bostadsrättsföreningar (föreningens ekonomi, husets underhållsbehov, etc). Andreas kan också området väl och lyssnar på ens egna åsikter samtidigt som han proaktivt föreslår olika förslag gällande strategi, pris, etc. Jag har redan rekommenderat...

Henrik W
Östermalm

En väldigt smidig process tack vare Philips projektledning och expertis. Han är dessutom väldigt trevlig och pålitlig och kunde leverera gott resultat över prisförväntan i en ganska tuff marknad. Rekommenderar starkt

Julia J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Odenplan

Maria är otroligt proffsig, tillmötesgående och enkel att ha att göra med. Vi hade en jättebra upplevelse med Maria som mäklare. Enkel att ha kontakt med och gick den extra biten för att alla parter ska bli nöjda.

Anna E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Gärdet Östemalm

Nadine Ekstrand är en fantastisk mäklare! Proffesionell, förtroendeingivande och hungrig.

Jan M
Vasastan

Rekommenderar verkligen Nadine! Otroligt bra hjälp, lyhörd och väldigt kunnig om området - Vasastan. Väldigt smidig process och vi sålde precis för det vi ville. Hade verkligen anlitat Nadine igen!

Lars W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Mycket kompetent och trevlig mäklare! Rekommenderas varmt!

Kerstin K
Vasastan

Nadine är mycket trevlig , hjälpsam och kunnig .

Fredrik O
Vasastan

Kom i kontakt med Nadine i samband med köpa av lägenhet. Har tittat på många lägenheter och således även vari i kontakt med många olika mäklare. Nadine sticker ut i mängden och är en mycket duktig mäklare. Professionell, påläst, kunnig och ger ett bra förtroende. Ger henne mina bästa rekommendationer.

Fredrik T

Smart. Strategisk. Enkel. Trevlig.. Executive

Marcus K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Odenplan

Väldigt sakligt och duktig med ett trevligt bemötande.

Elisabet W
Vasastan Odenplan

Proffsigt bemötande, vi kände direkt att vi kunde lita på Maria och hennes kompetens. Trots att vi under nästan hela processen inte fanns tillgängliga på plats så löste Maria det på ett ypperligt sätt. Vi kan varmt rekommendera Maria Fernström och Husman Hagberg.

Francisco B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Odenplan

Riktigt professionell, snabb och uppmärksam. Rekommenderar Tina!

Staffan R
Östermalm

Jag fick ett stort förtroende till Philip redan vid vårt första mötet, men jag ville ändå känna pulsen på fem olika mäklare till, bara för att få mer erfarenheter hur en mäklare jobbar osv. (Min första försäljning). Det blev några tuffa veckor för mig att välja och värdera osv osv, men Philip sopade slutligen rent den långa banan, så valet blev sen väldigt självklar! Philip är en väldigt trevlig och tillmötesgående och förtroendegivande person (som sagt), och ”Philip visade tydligt sina muskler”, redan vid vår första träff, som i slutänden visade sig vara sann! Omega stort tack Philip! 👍

Charlotte T
Vasastan

Nadine är en ordentlig och korrekt mäklare som trots en svår marknad och ett unikt objekt fick till en bra affär. Hon är tydlig och direkt, no bullshit. Jag skulle varmt rekommendera Nadine!

Lucas J

Alert, trevlig, kunnig. Rekommenderar

Marie F
Vasastan Rödabergen

Madeleine har på ett föredömligt och professionellt sätt guidat oss genom hela processen och varit tillgänglig i princip dygnets alla timmar. Snabb med återkoppling och uppdateringar hur processen fortskridit. Bemötandet hon gett oss har varit det allra bästa och vår tilltro till henne varit mycket stor. Vi bugar och tackar och ger Madeleine största rekommendationer!

Henrik F
Vasastan Rödabergen

Trovärdig, tålamod, kompetent och konstant uppdaterande om allt under hela processen. Vår försäljning tog lite tid för vi hade höga förväntningar på priset och detta hanterade Madeleine mycket bra. /Henrik

Sonja L
Vasastan Birkastan

Alltid tillgänglig för frågor. Snabb på svar. Trevlig mäklare som skapade förtroende under hela processen. Rekommenderas starkt.

Johan S
Vasastan Odenplan

Professionell, skicklig och engagerad. Rekommenderar starkt!

Anders P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Mycket bra genomförd försäljning!

Wilma M
Vasastan Atlas

Bra mäklare med snabbt agerande!

Jakob L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Odenplan

Jag vill verkligen rekommendera Rebecca som mäklare till alla som funderar på att sälja eller köpa bostad. Rebecca gör alltid det lilla extra för att säkerställa att försäljningen går smidigt och att hitta nya objektet för sina kunder. Rebecca tar alltid in ens perspektiv som säljare och agerar tryggt genom hela processen. Tack för försäljningen!

Amalia M
Vasastan Odenplan

Det har funkat jättebra att sälja min lgh med hjälp av Philip. Han håller mig som säljare informerad och lyckades få till et mkt bra avslut på budgivningen givet förutsättningarna.

Patrik Kjell B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Maria var enkel att ha och göra med. Bra och snabb kommunikation, kan rekommendera denna mäklare.

Håkan L
Vasastan

Kompetent och professionell. Vi är mycket nöjda med denna trevliga mäklare. Rekommenderas varmt.

Vendela S
Vasastan

Så nöjd med Andreas som mäklare. Rekommenderar verkligen!

Gunnar W
Vasastan Odenplan

Maria gjorde ett superbra jobb, vi är jätte nöjda.

Bo Erik S
Vasastan Odenplan

Bara goda erfarenheter; bra känsla för marknaden och bra att ha att göra med!

Anahita S
Vasastan

Supernöjd som köpare av en lägenhet som Andreas förmedlade! Fick ett fint och varmt bemötande genom hela köpprocessen och han var flexibel, lösningsorienterad, informativ och värnade om både säljarens och mitt intressen

Anna-Karin W
Vasastan Odenplan

Andreas ar mycket professionell och var hjalpsam under hela kop processen.

Charlotte D
Vasastan Birkastan

Mycket professionell. Det märks tydligt att Maria gillar och tar sitt arbete på allvar.

Janko K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Hagastaden

Alexander is great! He is very helpful, responsive and reliable, a real up-and-coming real estate star!

Maria W
Vasastan Norrmalm Östermalm

Philip var välinformerad och proffsig vid visningen av lägenheten. All kontakt under budgivningen var positiv, Philip höll oss väl informerade och var hjälpsam när vi hade funderingar. Vi kände oss trygga igenom hela processen och skulle varm rekommendera honom som mäklare.

Ulla I
Vasastan Odenplan

Victor motsvarade alla mina förväntningar och jag skulle inte tveka att anlita honom en gång till.

Eric K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Sibirien

Professionellt bemötande, hade bra svar på våra frågor. Har fört en väldigt bra och tydlig kommunikation om processen, för oss som köper första boendet.

Anna E
Vasastan Odenplan

Professionell och mycket lyhörd mäklare med en bra utstrålning och god förmåga att förhandla. Påläst och noggrann. Precis en sådan man alltid vill möta när man själv går på visningar.

Hans H
Östermalm

Andreas upplevdes som transparent och förtroendeingivande.

Mats H
Vasastan Birkastan

Madeleine var mycket professionell och hjälpsam, hon överträffade mina förväntningar. Hon var uthållig i de offentliga och de privata visningarna, samt följde upp med alla besökare och höll mig informerad. Vi kom till ett bra avslut!