HusmanHagberg Östermalm

HusmanHagberg Östermalm

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

1178 omdömen om HusmanHagberg Östermalm

Sedan starten hos Reco 2017
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm
    2023-01-28 Verifierad kund
    * Mycket Bra
    * inga spec förväntningar, men hon är bra på kontakt.

* Drivande på ett positivt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    2023-01-26 Verifierad kund
    Mycket professionell. Kunden i fokus och oerhört bra bemötande. Alltid tillgänglig för frågor. Återkoppling till oss hela tiden om status gällande försäljningen.
    Tack för det fina omdömet, värmer. Varit en ära att få hjälpa er med denna försäljning. Madeleine Christov
    2023-01-26 Verifierad kund
    Engagerad mäklare säger allt. Lätt att få tag på, återkopplar snabbt, löser visningar på kort varsel för säljare. Rutinerad!
    Tack Ida. Värmer att höra. Jag har alltid fått ett så fint bemötande från er också. Varit en ära att få hjälpa er.
    Allt gott.
    Madeleine Christov
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    2023-01-26 Verifierad kund
    Noggrann och proffsig. Var engagerad.
    2023-01-26 Verifierad kund
    Tydlig kommunikation och lättillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    2023-01-25 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig och proffsig mäklare - rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    • Östermalm Vasastan
    2023-01-25 Verifierad kund
    God service från mäklaren, snabb återkoppling.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    2023-01-24 Verifierad kund
    Bäst var Victor i budgivningsprocessen. Han var seriös och professionell. Transparent i kommunikationen, lätt att nå och återkopplade alltid snabbt. Dessutom trevlig! Rekommenderar!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2023-01-23 Verifierad kund
    Allt funkade jätte fint! Vi var nöjda med Nadine!
    2023-01-23 Verifierad kund
    Jag och min man är jättenöjda med Nadines insats i samband med försäljningen av vår lägenhet. Vi har upplevt henne som proffsig, smart och arbetssam. Hon värdesätter inte bara säljare och köpares tid utan även sin egen vilket gör att saker och ting hanteras snabbt och effektivt.
    Vi förväntade oss att få råd och hjälp från någon som har koll på läget, och det fick vi.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Jag upplever att Victor under hela processen gjort ett bra jobb.
    Varit lättillgänglig och snabb. Haft ett professionellt förhållningssätt till både oss och köparen.

Eva och Göran
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    2023-01-21 Verifierad kund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2023-01-19 Verifierad kund
    Engagerad, tillgänglig och tillämpar god affärsetik. Rekommenderas!
    2023-01-17 Verifierad kund
    Rebecca var fanatastisk att jobba med och ledde till en mycket lyckad försäljning. Hon är mycket professional och fokuserad på att få till en bra affär för alla parter.
    2023-01-17 Verifierad kund
    Jättebra, supernöjda verkligen :)
    2023-01-16 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Madeleine. Hon är
    mycket proffsig, engagerad, vänlig och tillmötes-gående. Hon höll mig informerad genom hela processen. Bättre mäklare kan man inte önska sig.
    Tack för de värmande orden :) tacksam över att få hjälpa er i denna bostadsförsäljning Madeleine Christov
    2023-01-15 Verifierad kund
    En toppenmäklare och människa! Kändes väldigt bra med Andreas! Han svarade på frågor och kunde han inte svaren tog han reda på dem snabbt. Vi kände oss trygga genom hela affären!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2023-01-12 Verifierad kund
    Pålitlig, trevlig och alltid anträffbar. Har både sålt och köpt av Andreas, bättre mäklare får man leta efter!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2023-01-10 Verifierad kund
    Jobbar alltid för sin kund.
    Alltid nåbar.
    Spelar ingen roll om du kontaktar honom vardag eller helg, morgon eller kväll
    Stort tack för förtroende Lydia, har varit ett nöje att få samarbeta med dig och Malin!

/Vänliga hälsningar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-12-23 Verifierad kund
    Rak o tydlig bra information om hur budgivningen går
    2022-12-23 Verifierad kund
    Väl utfört arbete! Fortsätt så.
    2022-12-21 Verifierad kund
    * Med ett bemötande att han har hjälpt mig och säljaren framåt mot ett mål och affär på ett lugnt sätt!
  • skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-12-20 Spontant omdöme
    We sold our apartment through Victor in Dec 2022. He's strategic and personable - exactly the kind of broker you need in an uncertain market like the one we are in currently.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Bra kommunikation och tillgänglighet! Hög transparens
    2022-12-12 Verifierad kund
    Tror inte det går att hitta en mer dedikerad och engagerad mäklare!
    Tack Therese, va fint sagt. Alltid kul att få hjälpa till i en av de största affärerna man gör i sitt liv. Madeleine Christov
    2022-12-12 Verifierad kund
    very good support from the Madeleine Christov of HusmanHagberg. Very honest and patient answering our questions and also make the hand over the apartment and agreement sign process.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-12-12 Verifierad kund
    Rekommenderar Lars starkt, proffsig och kommunikativ. Bra balans mellan stöd för processen och självförtroende i sin yrkesroll. Väl genomförd försäljning från start till mål.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-12-09 Verifierad kund
    Lars var kanon genom hela affären. Väldigt kunnig, trygg, trevlig och tillgänglig. Kommer absolut höra av mig till honom igen vid en eventuell bostadsaffärer och kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-12-09 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande och snabba svar från Alexander som lade ned mycket engagemang för att få till ett avslut i bostadsaffären.
    Tack så jättemycket för omdömet Lydia. Ni kommer trivas underbart i er nya bostad och hjälper er gärna vid behov i framtiden!

/Varma hälsningar
    2022-12-08 Verifierad kund
    Rebecca är väldigt duktig och professionell!
    2022-12-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och professionellt hanterande av bostadsaffären.
  • skrev om Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-12-07 Spontant omdöme
    Alexander is engaged, tireless, hard-working and efficient, always with the end goal in mind. Excellent communication, every interaction we've had has been open, clear and pleasant. An up-and-coming star!
    Tack you very much for the kind words Daphne!

It has been wonderful to be able to help you and Ben to both sell your home but also help with the purchase of your new home.

Take care and we'll see you again soon!

/Kind regards
    2022-12-06 Verifierad kund
    Rebecca är en riktigt bra mäklare. Tillgänglig, professionell och snabb med fokus på att skapa bästa möjliga förutsättningar för mig som köpare.
    • Norrmalm
    2022-12-06 Verifierad kund
    Professionell mäklare som gjorde ett kanonjobb trots tuff marknad
    • Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan
    2022-12-05 Verifierad kund
    Engagerad, seriös och duktig! Madeleine jobbade med kontinuerlig uppföljning genom hela processen och lyckades sälja bättre än förväntat i en nedåtgående marknad.
    Tack för de värmande orden, glädjer mig att du känner dig nöjd med processen och försäljning. Varit ett rent nöje. Madeleine Christov
    • Birkastan Vasastan
    2022-12-02 Verifierad kund
    Jag hänvisar också till min man Ulf, som redan svarat på frågorna.
    Utmärkt, vänligt och tillmötesgående.
    Vi förväntade oss att bli bra bemötta och Alexander levde verkligen upp till detta, med råge.
    Alexander hjälpte oss på bästa vis. Vi är mycket nöjda och önskar honom lycka till i hans fortsatta karriär!
    Stort tack för fina omdömet Lena, har varit väldigt trevligt att få hjälpa till och förmedla er bostad. Återkom till mig om jag kan hjälpa med någonting annat, önskar er en trevlig helg och en riktigt god jul! Alexander Schöllin
    2022-12-02 Verifierad kund
    Transparent, lyhörd och trevligt bemötande. Smidig och snabb process. Rekommenderas!
    Stort tack för fina omdömet Vilhelm, hälsa familjen så får du ha en trevlig helg! Alexander Schöllin
    2022-12-02 Verifierad kund
    Snabbt och bra arbetat. En stor befintlig kundbas som gjorde att försäljningen gick fort och till bra pris.
    Har varit en ära att få hjälpa dig och Lennart, hälsa honom från mig så hörs vi mer framåt! Alexander Schöllin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
    • City Norrmalm Vasastan
    2022-12-01 Verifierad kund
    • Jag blev bemött på ett rutinerat och sympatiskt vis.
    • Hade inte så många förväntningar eftersom jag är den som blev kontaktad, inte tvärtom. Oavsett detta uppfyllde Philip alla tänkbara förväntningar.
    • Är fullt ut nöjd med den effektivitet och snabbhet som Philip hanterade försäljningen.
    • Nedre Gärdet
    2022-12-01 Verifierad kund
    Philip är en stjärna som både hjälper köpare och säljare till en bra affär. Kommer alltid att vända mig till Philip vid försäljning."
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-11-30 Verifierad kund
    Professionellt effektiv, vederhäftig och trevlig!
    2022-11-30 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Andreas som levererade en försäljning av min lägenhet i en utmanande bostadsmarknad. Förutom att Andreas var lyhörd på önskemål från min sida så är han mycket professionell och trevlig och finns alltid tillgänglig att svara på frågor och bolla idéer. Jag kände ett stort förtroende för Andreas som mäklare och skulle varmt rekommendera honom.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Tillmötesgående, bra lokalkännedom, bra bollplank genom hela processen. Rekommenderar Philip varmt!
    • Birkastan Vasastan
    2022-11-25 Verifierad kund
    Nadine har varit strålande genom hela processen. Vi kände verkligen att hon ansträngde sig för att få så många intressenter och så högt pris som möjligt. I en nedåtgående marknad lyckades vi sälja med +12% från utgångspriset.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Professional, patience and helpful!
    2022-11-21 Verifierad kund
    Rebecca is very positive, patient to communicate with and she always keeps us informed with the information, option and gives great advice. She helps to sell and buy for us and I would highly recommend her for sellers and buyers.
    • Östermalm Vasastan
    2022-11-21 Verifierad kund
    Andreas ingav förtroende hos oss som köpare.
    Snabb återkoppling vid kontakt.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Transparent och hjälpsam under hela processen!
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mycket god mäklare! Bra kommunikation rakt igenom och vi kände oss nöjda med hela processen.
    Sålde vår lägenhet till bra pris som vi är nöjda över. Kan varmt rekommendera.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Madeleine levde verkligen upp till våra förväntningar! Proffsigt hanterat från början till slut.
    Tack för de fina orden. Varit ett rent nöje från min sida att arbeta med er. Madeleine Christov