Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Östermalm

HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 374 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm

• Ulf-Johan O skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Målinriktad och effektiv (i en svår marknad) Läs mer
  • Jonathan C skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte lgh, trevlig och professionell Läs mer
  • Lisa G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde bostad. Väldigt smidigt samarbete med bra kommunikation, avläsning av mina förväntningar och bra support när jag hade massor med bióllar i luften. Victor är alltid på gott humör och trevligt bemötande. Läs mer
  • Katarina H skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick mycket god hjälp av Tina i samband med lägenhetsköp. Läs mer
  • Johannes J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte Frejgatan 50 efter gedigen och bemötande korrespondens med Nadine Ekstrand som levde upp till våra förväntningar om hur en smidig och trygg affär ska genomföras. Läs mer
  • Johannes L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket kompetent och rådgivande. Läs mer
  • Magnus B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra, snabb och erfaren mäklare. Viktor är driven och jobbar för en bra affär Läs mer
  • Ella B
    Ella B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte vår första bostad på Brahegatan med hjälp av Nadine. Hon var väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpet.

Sammanfattningsvis kunde vi inte önskat oss en bättre mäklare vid köpet av vår första lägenhet! :)

/ Ella Läs mer
  • Jan Tonnby gm f skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag köpte en liten etta genom Nadine som jag sen sålde med hjälp av Nadine.
    Vid både köp och försäljning som av olika skäl vare lite extra knepigt, var Nadine mycket hjälpsam, effektiv och professionell.
    Nadine överträffade mina förväntningar, och jag är mycket nöjd med utfallet trots att jag förlorade lite på grund av en sämre marknad Läs mer
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en 1,5:a på Gärdet i Stockholm.
    Bra bemötande. Korrekt, proffsig, trevlig, snabb. Läs mer
  • Joel L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mer fokus på att få affären i hamn än att få ut ett bra pris. Läs mer
    2018-12-08 Tina B svarar Joel L
    Jag förstår dig Joel, vi ville få ut ett högre pris. Jag gjorde allt jag kunde på en svår marknaden efter fallet hösten 2017. Vi sålde i februari 2018 efter flera visningar. Priserna har fortfarande inte kommit tillbaka till de nivåer de låg på våren 2017. Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och önskar er allt gott. Med vänlig hälsning, Tina
  • Peter F skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är en mäklare med enorm kompetens och närvaro.
    Har haft med 5-6 talet mäklare att göra under mitt liv och Tina är utan tvekan bäst. Läs mer
  • Sven Jacob Torsten E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är väldigt seriös och driven. Gjorde allt för att vår försäljning skulle bli lyckad vilken den också blev. Bästa rekommendation. Läs mer
  • Caroline Lord S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt en tvåa på 57 kvm i Vasastan. Har tidigare sålt en stor tvåa samt en trea i Vasastan med Tina. Hon uppfyller alla kriterier en mäklare ska ha.
    Blir det en fjärde lghetsförsäljning kommer även den bli med Tina. Läs mer
  • Nathalie A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är en mycket kompetent, trovärdig och engagerad mäklare som jag rekommenderar varmt för personer som söker kvalitet.
    Extra plus i kanten för god kommunikation och snabb återkoppling! Läs mer
  • Ramon O skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Från början ett trevligt och professionellt bemötande som gjorde att vi valde att anlita henne. Veronica har genom hela processen haft en kort svarstid och hållit oss informerade om vad som händer. Vi har haft en rak dialog och vi är absolut nöja med resultatet. Vi rekommenderar Veronica! Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore är en engagerad och tydlig fastighetsmäklare där jag som köpare fick en god bild över den efterfrågan som rådde vid köpläget samt kontinuerlig uppföljning i budgivningen utan att det kändes påträngande eller hetsigt. Jag kan sammantaget starkt rekommendera Ellinore. Duktig i bemötande och förmedlar sitt uppdrag på bästa sätt. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en bostad på 42 kvm, Gärdet/Vasastan för accepterat pris. Min upplevelse av mäklaren var professionell, tillmötesgående och smidig att arbete med. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Erika A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köp lägenhet Vasastan. Bra bemötande av Tina och tydlighet i hela processen. Läs mer
  • Ci t skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt i vasastan .
    Mycket kompetent, lyhörd , korrekt och enkel att arbeta med. Läs mer
  • Kaj P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Anstränger sig lite utöver det som kan förväntas. Läs mer
  • Helena A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinor Wadelid tillhör toppskiktet av Stockholms mäklare! När vi på Unicorn Telecom hittade lägenheten i Vasastan, fick vi ett lass av saker att klara av innan köp och flyttlass gick. Trots barnledig hjälpte Ellinor oss som köpare av den nyrenoverade 3an, alltid med gott humör och med ett otroligt driv att fixa och avsluta spontana eller förväntade komplexiteter.

Hon har med ett fantastiskt tålamod lotsat oss igenom viktiga detaljer att hålla öga på, förenklat administrationen på ett klokt sätt samt introducerat oss till styrelsen så att vi snabbt blev kollektiva med övriga medlemmar i föreningen.

Vi är helt enkelt supernöjda och håller kontakten med henne eftersom vi också rekommenderar varmt till våra vänner och affärsbekanta att göra bostadsaffärer tillsammans med just Ellinor. Läs mer
  • Sherie A
    Sherie A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore hjälpte mig att sälja min 2:a i Vasastan. Hon är super trevlig och enkel att jobba med.
    Allt gick jätte smidigt och bra!! Stort tack :) Läs mer
  • Ebba L skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore sålde min lägenhet i Gärdet. Om än under värdering lyckades framgångsrikt hon få upp priset till önskad nivå. Läs mer
  • Dick A
    Dick A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har fått hjälp med att köpa och sälja, otroligt hjälpsam och tillgänglig hela tiden! Aldrig några problem! Läs mer
  • Nicholas G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    En av de bättre mäklarna vi anlitat när vi sålt lägenheter. Positiv, tydlig och välorganiserad. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jonas O skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt Lägenhet 2,5 rum.
    Trevlig, Engagerad.
    Avslut snabbare än förväntat, pris över förväntan Läs mer
  • Sophie W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte mig att sälja en lägenheten i Sibirien, Vasastan.

Hon är en mäklare utöver de vanliga. Professionell, konsultativ, lyhörd och lösningsfokuserad.

Jag rekommenderar henne till alla som vill göra en bra lägenhetsaffär. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina Berlin hjälpte oss med försäljningen av vår 4:a i Vasastan och vi är mer än nöjda med hennes insats på alla sätt. Engagerad, driven, snabb och professionell. Vi blev väl informerade kring processen och fick ständiga uppdateringar under hela tiden fram avslut av affären. Våra förväntningar överträffades både vad gäller arbetsinsats och prisbild då vår lägenhet blev såld redan efter förhandsvisning till ett mycket högt pris.
    Sammanfattningsvis så är vi verkligen supernöjda och rekommenderar varmt Tina till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • Johanna E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är otroligt proffsig och effektiv. Hon hjälpte oss med försäljningen av vår 5:a i Vasastan. Lägenheten var såld på en vecka och till ett mycket bra pris. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar med glädje Tina till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Cristian Pozo M skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick ett professionellt intryck av Veronica som var saklig och trevlig och som köpare var det lätt att ha en bra dialog med henne. Läs mer
  • Karin K skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica hjälpte oss på bästa möjliga sätt när vi sålde vår 3:a i Vasastan. Alltid professionell och kunnig i sitt bemötande. Förstod vår situation på ett bra sätt och gjorde allt för att skapa bästa möjliga förutsättningar för att få till en bra affär. Själva försäljningen gick bra och vi kände oss trygga från hela vägen till värdering till kontaktskrivning. Kan starkt rekommendera Veronica som mäklare! Läs mer
  • Carl M skrev om Nicole Uddén en del av HusmanHagberg Östermalm
    Trevlig och gjorde ett godkänt jobb men inget utöver det man kan förvänta sig Läs mer
  • Anna A skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Jag köpte en lägenhet på Gärdet via Rebecca och allt har funkat superbra. Trevlig, proffsig och fanns alltid nära till hands genom hela processen. Jag är supernöjd. Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • Annika B skrev om Nicole Uddén en del av HusmanHagberg Östermalm
    Proffsigt bemötande och snabb återkoppling ledde till snabb affär till ett slutpris som jag var mer än nöjd med. Läs mer
    Nicole U gillar detta
  • Elisabet F skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Ordning och reda, professionellt bemötande, bäst foton i urval av flera olika mäklarfirmor. Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • Ylva J skrev om Nicole Uddén en del av HusmanHagberg Östermalm
    Nicole Uddén har varit engagerad och aktiv i samband med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    Nicole U gillar detta
  • Anna G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har både köpt och sålt lägenheten (1:a, 33m2 i Stockholm innerstad) med Nadine och kände mig väl omhändertagen både som säljare och som köpare. Att jag var nöjd som köpare var utslagsgivande för att jag valde Nadine när jag skulle sälja lägenheten.
    Nadine är väldigt mån om att säljare och köpare ska känna sig trygga under hela processen och hon lyckas väldigt bra med att vara både professionell och personlig. Läs mer
  • Gilfredo R skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte oss att sälja vår fina etta. Hon gjorde ett fantastiskt jobb, väldigt kommunikativ och strukturerade. Rekommenderar henne 100% Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har sålt med Tina flera gånger och varit nöjd varje gång. Hon är driven, alltid tillgänglig och inlyssnande.

Ett proffs.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Karin M skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag anlitade Nadine för försäljningen av min bostad.
    Hon har under hela processen varit professionell och aktiv. Är tillgänglig och svarar snabbt på ens frågor. Hon lysande även in och ändrar efter dina egna preferenser och tankar.
    Jag känner att Nadine även gjorde det lilla extra för att se till att jag blev helt nöjd med min försäljning.
    Jag skulle rekommendera Nadine som mäklare för andras affärer. Läs mer
  • Daniel V skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine har varit en jättebra mäklare som är väldigt duktig på att hålla oss uppdaterade och trygga under processen Läs mer
  • Damir P skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mkt bra mäklare! Väldigt trevlig, väldigt proffsig och gör det lilla extra. Rekommenderas väldigt starkt! Läs mer
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Alla borde anlita Nadine Ekstrand som sin egna fastighetsmäklare! Kanon bemötande, proffsigt upplägg, återkopplar som lovat, hon har ett otroligt driv och engagemang! Precis vad man vill ha! Alltid glad, positiv även när marknaden vände neråt så är det ingen person som hänger läpp! Då skruvar hon upp tempot och fick till ett riktigt bra affär!

Köparen sa på kontraktet att han hade förmodligen aldrig köpt lägenheten för de priset om inte Nadine hade varit som hon är!
    Vi är oerhört glada och tacksamma för hennes hjälp med vår försäljning av vår 3:a kring Odenplan! Läs mer
  • Anton A skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine uppfyllde mina högt ställda förväntningar i en ostabil markad.
    Hon är professionell, strategisk., lyhörd och ihärdig.
    Hennes engagemang gjorde att man kunde vara lugn under hela processen. Läs mer
  • Björn O
    Björn O skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte mig sälja min 2:a på Östermalm. Hon var både proffsig och trevlig, gav goda råd och jobbade hårt för att hitta en köpare och få ut ett bra pris.

Är helnöjd och kan varmt rekommendera Nadine! :-) Läs mer
  • Pia-Maria T skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica är mycket professionell och återkommer med information lagom ofta. Hon är också envis och ger inte upp - det ger resultat i längden! Läs mer
  • Eva Ann-Charlott D skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt en lägenhet i Vasastan

Veronica Duljic är professionell, saklig, driven och trevlig på ett sätt som skapar förtroende. Är snabb och har hög tillgänglighet.

Vi är nöjda med priset och med Veronica insats som helhet Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en lägenhet i Vasastan. Veronica är väldigt trevlig och professionell. Vi upplevde hela köpeprocessen mycket positiv. Det var lätt och smidigt att få kontakt med Veronica. Läs mer
  • Emilie J skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars är oerhört kunnig och seriös. Bra dialog och kanonbemötande. Kan varmt rekommendera honom till alla som söker en smart, trevlig och ambitiös mäklare med mycket goda säljegenskaper. Läs mer

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm