HusmanHagberg Östermalm

HusmanHagberg Östermalm

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 1059 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-01-22 Verifierad kund
    Nadine hade goda kunskaper om lägenheten/fastigheten. Proffsig och förtroendeingivande. Informativ och kommunikativ. Kulle gärna anlita Nadine som mäklare när det i framtiden blir dags att sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    2022-01-20 Verifierad kund
    Pålitlig , lugn och framförallt tillgänglig
    2022-01-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och återkommer som utlovat med svar på frågor.
    Bra uppföljning efter avslutat köp.
  • skrev om Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2022-01-19 Spontant omdöme
    Mycket nöjd som köpare. Andreas var otroligt transparent, hjälpsam och stöttande genom hela affären. Han ger bästa möjliga kundupplevelse för säljare liksom köpare av bostad. Allt gick snabbt och smidigt och man hängde ändå med i varje steg. Jag kan starkt rekommendera att välja Andreas som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mkt bra. Veronica är påläst och kunnig.
  • Peter W
    • Östermalm Hjorthagen
    2022-01-17 Verifierad kund
    Andreas gjorde ett otroligt bra jobb. Jag hade blivit tipsad om honom och kommer vilja använda honom igen i framtida försäljningar. Han var lyhörd och höll mig väl uppdaterad genom hela försäljningen. Det märktes att han jobbade för mig som säljare med att få ut lägenheten vid bästa tillfälle och presentera den på bästa sätt, plus att han agerade väl mot köparen och bidrog till en bra känsla vid säljtillfället. Rekommenderar honom starkt!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabbt & smidigt jobb!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-01-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och proffsigt intryck!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    • Vasastan Östermalm
    2022-01-13 Verifierad kund
    Professionell och otroligt hjälpsam genom hela processen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-01-12 Verifierad kund
    Tillgänglig, hjälpsam, trevlig och härlig energi - allt man behöver med andra ord
    2022-01-11 Verifierad kund
    Lyhörd, professionell och trevlig. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-12-29 Verifierad kund
    Vi träffade på Tina i samband med en budgivning som vi klev av och över två år senare kom vi ihåg henne när det var dags för oss att sälja. Tina är en toppmäklare som kan bostaden utan och innan när det är dags. Vi tycker att hala mäklare är obehagligt och Tina är raka motsatsen till det. Vår försäljning gick snabbt och med mycket gott resultat. Vi kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-12-22 Verifierad kund
    Vänligt mottagande som ledde oss med fast hand mot ett avslut. Vi var mycket nöjda med processen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-12-22 Verifierad kund
    Engagerad mäklare, fick kontinuerlig info om processen.
    Gav inga upphaussade förväntningar vilket var bra.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Madeleine får högsta betyg! Otroligt proffsigt och genuint bemötande. Man kände sig som köpare väldigt trygg genom hela processen och Madeleine fanns alltid nära till hands när man hade frågor.
    Jag skulle utan tvekan, rekommendera Madeleine till alla som går i köpt och/eller säljtankar.
    Tack för den värmande orden. Hoppas ni kommer trivas bra sen i er nya lägenhet :) Madeleine Christov
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-12-19 Verifierad kund
    Bästa mäklaren någonsin. Om ni nån gång vill sälja er lägenhet rekommenderar jag Veronica med innerlig värme ❤️😊.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Fint bemötande, lugn och tar sig tid att informera. Bättre på att lyssna in och ställa frågor än många andra mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2021-12-16 Verifierad kund
    Bra och professionell. På ett utmärkt sätt genom hela säljprocessen.
    Kan rekommdera Andreas
    2021-12-12 Verifierad kund
    Superbra mäklare. Kan rekommendera henne alla dagar i veckan!
    2021-12-12 Verifierad kund
    Med hjälp av Andreas blev min försäljning en trygg upplevelse från början till slut. Alltid kontaktbar (även sent på kvällen!). Värderingen av lägenheten höll i stort och jag blev nöjd med resultatet. Andreas har god personkännedom som är till god hjälp vid budgivning. Allt gick mycket smidigt. Jag rekommenderar Andreas till alla som är beredda att ta steget till ny bostad.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Professionell, noggrann och tillmötesgående. Från visning till budgivning till färdigställande av köp. Övergående väldigt nöjd!
    Kul att höra Emma. Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet :) Madeleine Christov
  • Alexandra Ö
    2021-12-11 Verifierad kund
    Veronica har verkligen mött mig med respekt, hon har inte stressat på försäljningen utan det har fått ta tid att ta alla beslut!
    Sedan när det väl gäller då är hon fin och ödmjuk mot kunderna, hon kan fastigheten och är väl påläst så hon kan med andra ord svara på alla frågor snabbt och naturligt. Hon håller egna visningar när det passar för kunder och säljaren.
    Hon är vass och duktig i en kombination med en otroligt ödmjuk och professionell inställning!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-12-11 Verifierad kund
    Nadine är proffsig, positiv, lyhörd, engagerad, noggrann och kommunikativ. Vi visste hela tiden vad som hände i processen och hon var snabb på att svara på frågor och leda oss framåt. Nadine har också bra öga för styling och hjälpte oss mycket med råd och tips. Hon är perfekt om du vill och kan styla själv men vill ha någon som tycker till och hjälper dig att nå hela vägen fram. Rekommenderar henne varmt!
  • Rozze B
    2021-12-10 Verifierad kund
    Väldigt gott bemötande trots att vi ärligt talat var lite struliga…. Andreas var professionell agerade balanserat och omväxlande eftertänksamt men ändå effektivt. Det gjorde att även säljaren verkade vara nöjd med honom, priset samt oss som köpare. Stark rekommendation!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2021-12-10 Verifierad kund
    Professionell och snabb respons under hela tiden!
    2021-12-10 Verifierad kund
    Andreas var lätt att jobba med. Positiv, lugn och förtroendeingivande - något som jag tror att köparna uppskattade. Säljprocessen var snabb utan att det kändes stressigt.
    • Vasastan Rödabergen
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Andreas insatser. Trevlig, påläst och kommunikativ genom hela försäljningsprocessen. Slutpriset blev dessutom långt över förväntan! Rekommenderar gärna Andreas till andra som ska sälja sin bostad.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Jag blev mycket trevligt bemött. Nadine tog sig tid att besvara mina frågor på ett bra sätt och jag upplevde att hon var mycket noggrann när hon informerade mig om status i köpeprocessen etc.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Nadine hade ett mycket professionellt bemötande. Hon ledde oss fram i processen och vi landade i ett bra avslut.

Vi hade stora förväntningar på Nadine och hon levde väl upp till dem

Nadine är en lysande mäklare och vi kan varmt rekommendera henne..
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Trygg och förtroendeingivande under helan processen.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Mycket bra hantering av en potentiellt knepig situation i köp-/ säljprocessen. Förtroendeingivande bemötande.
    2021-12-06 Verifierad kund
    -Mycket bra intryck Vi valde honom efter att ha utvärderat 3 mäklare från 3 byråer
    - han levde upp till våra förväntningar
    -Andreas skötte försäljning s processen från början till slut på ett utmärkt sätt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2021-12-06 Verifierad kund
    Philip är en förtroendeingivande och engagerad mäklare. Sålde vår lägenhet innan visning till rekordpris. Kommer garanterat att anlita Philip igen för framtida försäljningar och rekommendera vidare.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Andras var under hela processen lugn, trevlig, professionell och alltid tillgänglig.
    • Birkastan Vasastan
    2021-11-26 Verifierad kund
    Vi känner oss väldigt nöjda med Rebecca som vår mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Rebecca har ett väldigt trevlig sätt och bemötande och har varit lyhörd kring vilka behov och önskemål vi har haft som säljare. Hon har visat på noggrannhet i uppföljning och statusrapportering mot oss som säljare och vår upplevelse är att detsamma gällt mot potentiella köpare. Vi rekommenderar Rebecca varmt!
    2021-11-26 Verifierad kund
    Kompetent,lyhörd,dynamisk,precis,snabb,tillgänglig
    2021-11-25 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Andreas! Han är professionell samt har varit tillgänglig och tydlig genom hela processen.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Andreas gjorde en riktigt bra insats kring vår budgivning och skötte dialogen mellan budgivarna på ett klanderfritt sätt. Hans värdering var dessutom helt korrekt och utfallet blev inom spannet för det som var utlovat. Detta är en mäklare som jag starkt kan rekommendera och som jag själv inte skulle tveka att använda igen.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande och pålitlig.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Andreas har varit trevlig och tillmötesgående. Genom hans uppträdande har processen som köpare upplevts väldigt stabil.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2021-11-24 Verifierad kund
    Vi kunde inte närvara på ordinarie visning och Philip var väldigt tillmötesgående med att visa lägenheten på annan tid. Det jag uppskattade mest med Philip var att han var tydlig med både för och nackdelar med lägenheten. Han var tydlig och hade svar på frågor, när vi hade frågor han inte kunde svara på var han tydlig med att han inte visste vilket är så mycket skönare än att man spekulerar. Min upplevelse var jättebra!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande samt hanterade en snabb affär väldigt bra.
    2021-11-21 Verifierad kund
    Tålmodig, effektiv
    Försäljning gick mycket snabbare än förmodat, med bättre pris än förväntat
    Resultat-/avslutsinriktad mäklare
    Tack så mycket för rekommendation, har och är ett rent nöje att jobba med er. Madeleine Christov
    2021-11-19 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och tillgänglig - rekommenderas varmt! 5/5 stjärnor
    2021-11-19 Verifierad kund
    Lätt att kommunicera och planera med, flexibel, bra på att hitta relevanta spekulanter, lyssnade in våra tankar, förväntningar och syn på lägenheten. Rekommenderar varmt!
    2021-11-18 Verifierad kund
    Stabil, proffsig och bra genom hela säljprocessen
    2021-11-15 Verifierad kund
    Träffade Philip på en visning när jag var ute efter att köpa nåt. Blev inget just där och då men det goda intrycket jag fick, gjorde att jag valde honom när jag sen skulle sälja min lägenhet. Som förstagångssäljare hade jag mycket frågor men Philip var lugn, påläst och kunnig. Även när det blev snabba ryck med försäljningen så löste han det med bravur. Jag uppskattade även hans transparens när det var dags för budgivning, och givetvis också att han fick bostaden såld till ett pris över förväntan. En väldigt duktig mäklare helt enkelt!
    • City Norrmalm Vasastan
    2021-11-14 Verifierad kund
    Andreas har varit professionel under hela processen. Rekommenderas starkt!!
    2021-11-13 Verifierad kund
    Andreas var lätt och trevlig att jobba med och framförallt lyckades han hitta de rätta spekulanterna.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Professionell och bra känsla för service.