Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Östermalm

HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 471 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm

• 2019-09-19

Anna P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en bostadsrätt på Karlbergsvägen. Vi upplevde Victor som väldigt proffsig. Han fanns tillgänglig för våra frågor och funderingar. Han höll oss uppdaterade på ett föredömligt sätt.
    Vid kontraktsskrivningen gav han oss god tid att gå igenom allt och förklarade utförligt när frågor uppstod.
    Vi är mycket nöjda med Victor :)

Anna & Martin Läs mer
  • 2019-09-18

Kai H skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Rebecca är en duktig och proffsig mäklare som har hjälpt oss i hela säljprocessen. Läs mer
  • Hedvig C

2019-09-12

Hedvig C skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi kan varmt rekommendera att använda Nadine som mäklare!

Vi har både köpt och sålt lägenheter via Nadine vid ett flertal tillfällen nu. Vår erfarenhet är att hon är väldigt kunnig och pålitlig, givetvis - men också att hon har varit ett kanonbra bollplank och stöd, visat prov på både gott omdöme och sunt förnuft och har varit flexibel men stabil och lugn genom hela processen - enkel att arbeta med helt enkelt! Läs mer
  • 2019-09-11

Erika G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi hade en bra dialog över hur försäljningen skulle gå till. Viktor är en mycket kompetent mäklare Läs mer
  • 2019-09-10

Åsa W skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica sålde min lägenhet i Birkastan. Hon är engagerad och driven. Jag rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
  • Johanna S

2019-09-08

Johanna S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor hjälpte oss med försäljningen av vår 2:a i Vasastan. Jag som säljare kände mig trygg med Victor från start till mål. Victor är kompetent, engagerad, driven och fanns tillgänglig under hela processen på ett mycket smidigt sätt. Jag kan verkligen rekommendera Victor som mäklare och skulle absolut sälja med honom igen! Läs mer
  • 2019-09-08

Rasmus B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag är alltigenom mycket nöjd med att ha anlitat Victor för försäljningen av min 2:a i Vasastan. Hela försäljningsprocessen fortlöpte smidigt och ledde fram till ett mycket bra slutpris. Läs mer
  • 2019-09-07

Emma D skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra guidning längs hela försäljningen av min lägenhet i Rödabergen. Läs mer

Per S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars hjälpte mig att sälja min lägenhet. Det är första gången jag säljer så jag hade inte så höga förväntningar eller kunskap om processen. Lars tog hand om allt från början till slut och har verkligen överträffat mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Lars. Läs mer

Jonathan Thurfjell K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Viktors bemötande har varit oklanderligt under hela min säljprocess, han satte en tydlig förväntningsnivå och levererade på den snabbt och effektivt. Jag kommer rekommendera Viktor till alla i min närhet som ska köpa eller sälja i Vasastan. Läs mer

Pernilla M skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Super professionell! Tack så mycket för hjälpen! Läs mer

Jonathan C skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars var väldigt trevlig, hjälpsam och förståelig. Han var mycket professionell i sitt bemötande och gjorde hela processen mycket enkel och snabb. Jag kan varmt rekommendera honom till alla som vill sälja eller köpa lägenhet. Läs mer
  • David S

2019-09-03

David S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är en fantastisk mäklare - skärp, engagerad och tydlig i sin kommunikation. Hon hade en bra tidsplan för försäljningen och ett driv som resulterade i ett riktigt bra slutpris. Rekommenderas varmt! :) Läs mer
  • 2019-09-02

Dag G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hej, allt fungerar jättebra.
    Köpt lgh Surbrunnsgatan 43B,
    snabb återkoppling och hantering.

Bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-02

Anton R skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor ger ett lugnt, tryggt och professionellt intryck. Han sköter hela processen därefter och löser snabbbt eventuella frågetecken. Läs mer
  • Mattias L

2019-09-01

Mattias L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde en lägenhet med Victor och hans sätt att jobba ger stort förtroende och Victor visar stor förståelse och tålamod för just dina behov.

Vi rekommenderar varmt Victor till andra säljare! Läs mer
  • David J

2019-08-30

David J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    För mig som oerfaren säljare var Victors kunskap, engagemang och ärlighet genom hela processen ovärdeligt. Han var enkelt och lättillgänglig att kommunicera med, tydlig och uppriktig genom hela försäljningen samt höll mig alltid uppdaterad kring vad som skedde. Jag är väldigt nöjd med Victors arbete och kan inget annat än att rekommendera honom till andra säljare. Jag kommer helt klart att använda Victor igen i framtiden! Läs mer
  • 2019-08-30

Johan T skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine gjorde ett bra jobb med att sälja min tvåa i Vasastan. Jag var nöjd med vad jag fick betalt och tyckte att hon manövrerade landskapet på ett utmärkt sätt. Jag rekommenderar henne som mäklare för framtida uppdrag! Läs mer
  • 2019-08-29

Johanna E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan och var mycket nöjda med Victor. Han är professionell och engagerad och ger ett positivt och glatt bemötande. Läs mer
  • Elsa C

2019-08-29

Elsa C skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor var väldigt trevlig och lättsam Läs mer
  • 2019-08-28

Dersim S skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde en bostadsrätt i Vasastan. Rebecca mötte våra förväntningar väldigt väl, både i sin service gentemot oss och andra inblandade men även i det priset vi fick ut av försäljningen.

Jag kan varmt rekommendera Rebecca. Läs mer
  • 2019-08-28

Jonathan A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Smidig och bra affär. Väldigt nöjd Läs mer
  • Klas W

2019-08-28

Klas W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tycker att Viktor gjorde en bra bedömning av vad vi ville ha för typ av mäklare och levererade det på ett bra vis. Vi sålde en lägenhet i vasastan. Han tog in vårt perspektiv på mjuka aspekter av praktikaliteter rörande lägenhetsförsäljning och flytt på ett bra vis och var tydlig med vad han ville ha när vi hade fotografering vilket vi uppskattade. Han gjorde också en god bedömning av lägenhetens värde initialt. Läs mer

Carina H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en lgh på Bråvallagatan 10, Sthlm och har bara positiva omdömen att lämna om mäklaren Veronica D. Hon har varit mkt tillmötesgående, inkännande och kommunikativ - samtidigt som jag upplevt henne mkt professionell - under hela processen varför jag rekommenderar henne å de varmaste.

MVH
    Carina Hansson Läs mer

Linnea H skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag köpte min första lägenhet av Rebecca, en etta på nedre Gärdet. Blev bemött väldigt proffesionellt av Rebecca. Hon höll mig uppdaterad genom hela processen och svarade snabbt på mina meddelande och frågor, oavsett dag och tid på dygnet. Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer

Isabelle L skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig och tillmötesgående och kändes som att hon var där för att hjälpa till och skapade trygghet. Läs mer
  • 2019-08-24

Malin Liander F skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Min man och jag har just köpt en lägenhet i Vasastan i Stockholm.
    Rebecca var mycket hjälpsam under transaktionen och guidade och effektivt och professionellt genom hela köpet.
    Vi skulle gärna jobba med Rebecca igen. Läs mer
  • 2019-08-24

Christopher F skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    We recently purchased a 3 run flat in Vasastan with the help of Rebecca Löwå.
    This was our first acquisition in Stockholm and Rebecca was very helpful in guiding us through the process in a very short time. She was extremely responsive to all of our questions and very professional throughout the process. We would he very happy to work with Rebecca again. Läs mer
  • 2019-08-23

Michael Christoffer L skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffesionellt agerande från Rebecca från start till slut av vårt köp av bostad i Vasastan. Mycket service minded och gör med än vad man kan förvänta sig. Skulle definitivt rekommendera till mina bekanta. Läs mer
  • 2019-08-22

Martina S skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Driftig och målmedveten. Nöjda med vår försäljning. Läs mer
  • 2019-08-19

Niklas G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor hade hög energi, drev säljprocessen och var kunnig. Läs mer
  • 2019-08-19

Anders W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt en 2a i Vasastan/Östermalm. Victor har varit proaktiv och engagerad genom hela processen. Visat på stor kunskap och erfarenhet. Läs mer
  • 2019-08-17

Ulrika L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt lägenhet på Norrmalm. Tycker Viktor bemötte mig som förstagångsköpare med stor respekt. Väldigt bra under visningen och uppmanade att titta noga på vissa saker. Tycker han va väldigt lugn och pedagogisk vid kontraktsskrivning. Han var ordentlig med att ordna nya kontrakt när något blev fel och vad väldigt tillmötesgående. Han drog inte ut på budgivningsprocessen. Läs mer
  • Richard Y

2019-08-11

Richard Y skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en bostadsrätt, mäklaren var fruktansvärt dålig och klantig.

Till och börja med fick hon både oss köpare och även säljarna att åka till kontoret på Kungsholmen när det passade både köpare och säljare bättre att skriva på kontraktet i stan. Senare fick jag reda på att mäklaren tvingat ut oss dit var för hennes bekvämlighet och att hon hade ett annat ärende senare.

När jag senare får nycklarna och går igenom dokumenten på bostaden ser jag att det står fel lägenhetsnummer på SAMTLIGA papper. Papprena som vi lämnat till banken för lån är således helt felaktiga och likaså alla papper köpare och säljare skrivit på.

Fruktansvärt lat och inkompetent mäklare som inte tar sitt ansvar, en sån miss med fel lägenhetsnummer på SAMTLIGA papper gör man bara inte, fruktansvärt oproffsigt! Läs mer
    2019-08-12 Rebecca L svarar Richard Y
    Hej Richard!

Jag beklagar verkligen att du inte känner dig nöjd med mitt arbete.

Tyvärr har jag inte fått möjlighet att träffa dig mer än när du och din mamma var på första visningen. Därefter har all kontakt om köpet och avtal skett med Peter. Då Peter och din mamma ville titta på bostaden igen innan de skrev på avtalet så ordnade vi med en ny visning och att de kunde skriva kontrakt med säljaren i bostaden enligt önskemål. Hade du haft möjlighet att delta så hade vi förhoppningsvis kunnat rett ut det du är missnöjd med.

Jag arbetar både på Östermalm och i Vasastan och då vi hade många kunder inbokade för tillträde med banken samma dag så hölls tillträdet med Peter och din mamma på mitt kontor i Vasastan.

Det finns två lghnr på bostaden, föreningens nr samt skatteverkets nr för folkbokföring. Jag håller helt med om att det är väldigt beklagligt att skatteverkets nr var felaktigt angivet och ber åter om ursäkt för detta.

Jag är ledsen för att du är missnöjd och kommer kontakta dig för att stämma av det inträffade. Önskar dig varmt lycka till i din nya bostad. Mvh Rebecca Löwå
  • 2019-08-10

Anton W skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lyhörd, snabb på att återkoppla och en smidigt genomförd affär. Läs mer
  • 2019-08-01

Markus J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte lägenhet via Nadine och är mycket nöjd med hennes arbete från budgivning till överlämning av nycklar. Lätt att ha kontakt med och snabb på att svara på frågor Läs mer
  • 2019-07-27

Michael M skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Toppen, blixtrande snabb återkoppling och svar.
    Flexibel, nåbar 24-7👍 Läs mer
  • 2019-07-26

Ulf H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har gjort ett antal bostadsaffärer genom åren och det är helt klart personen/mäklaren bakom affären och inte byrån som är avgörande för resultatet. Veronica har uppträtt tydligt och med en bra känsla genom hela processen, ett proffsigt agerande helt enkelt. Läs mer
  • 2019-07-23

Erik B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica sålde min 3a i Vasastan till ett pris jag var nöjd med. Hon hade bra koll och fick flera köpare att nappa i processen. Jag har bara goda erfarenheter av Veronica. Läs mer
  • Kim L

2019-07-21

Kim L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica mäklade vår drömbostad under sommaren 2019 och även om vi satt på ”fel sida” av affären (köpare) kände vi oss väldigt trygga under hela processen. Veronica agerade proffesionellt, var alltid tillgänglig och stängde budgivningen inom rimlig tid. Vare sig du ska sälja eller köpa rekommenderar vi Victoria för en trygg bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-07-20

Nishti H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Närvarande, professionell, god kommunikation längs hela processen och stort hjärta rakt igenom. Läs mer
  • 2019-07-11

Ji Wei Y skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en lägenhet förmedlas av Veronica. Hon är engaged, trevlig, hjälpsam, noggran, ger snabb respons. Varmt rekommenderar vi henne. Läs mer
  • 2019-07-11

Kanaria A skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Extremt professionell och kunnig, lyhörd, närvarande och trygg. Den bästa mäklaren som finns!! Läs mer
  • 2019-07-10

Ingela Ö skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag rekommenderar mäklare Rebecca Löwå för hennes fokuserade och metodiska sätt att arbeta mot bästa möjliga resultat. Läs mer
  • 2019-07-02

Katie E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hej! Jag har köpt en lägenhet i vasastan. Som förstagångsköpare var det mycket information att ta till sig, som jag inte varit i kontakt med tidigare. Men Victor Sjölund var väldigt behjälplig, tydlig och tålmodig genom hela processen från visning tills tillträdesdagen. Dessutom agerade Victor som en hövlig och kompetent mäklare. Jag skulle absolut rekommendera Victor vidare. Jag ger Victor betyget ”Utmärkt”. Hälsningar Katie Läs mer
  • 2019-06-25

Kristian P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Enkel att ha att göra med, påläst, tydlig och trevlig! Läs mer
  • 2019-06-24

Bengt J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har sålt lägenhet via Victor . Jag köpte samma lägenhet via honom 2014. Victor är en mycket professionell mäklare som man känner sig trygg med. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-06-16

Johannes F skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har sålt en trea i Vasastan och rakt genom processen har Rebecca varit tålmodig och lyhörd för mina önskemål. Hon lyckades få till ett avslut som exakt överensstämde med hennes ursprungliga värdering och visade förståelse för att jag inte ville sälja under det priset. Läs mer
  • 2019-06-13

Ola E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kjøpt leilighet. Sakelig og grundig informasjon, ordning och reda i hele prossesen. Opplevede en trygg kjøpsprosess. Mycket nøjd. Läs mer
  • 2019-06-13

Jessie L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en lägenhet och blivit väl bemött av Victor. Han var väldigt trevlig och guidade mig genom hela bostadsköpet, någonting som var skönt då det är mitt första. Läs mer

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm