Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Östermalm

HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 395 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm

• 2019-02-20

Annika R skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Vi sålde en lägenhet på Gärdet i Stockholm. Första intrycket jag fick av Rebecca var en mycket trevlig person som jag fick förtroende för direkt. Hon verkade kunnig och ambitiös inom sitt yrke. Allt stämde med första intrycket och vi hade en bra kommunikation. Vi hördes när det behövdes och hon var alltid tillgänglig. Lycka till Rebecca med fortsatta uppdrag :) Läs mer
  • 2019-02-20

Gunilla L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevligt bemötande utan att det kändes påträngande🙂 annars fick jag de tips som jag förväntat mig från en mäklare ! Läs mer
  • 2019-02-18

Charina B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är mycket kompetent, engagerad, informativ och tydlig samt väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-02-17

Saga D skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine är en superbra mäklare som aldrig ger upp trots en kämpig marknad. Läs mer
  • 2019-02-15

Pernilla L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Uppdraget gällde försäljning av en sekelskiftes 2:a i Vasastan. Tina har från första stund varit en perfekt mäklare. Hennes professionella mäklarroll i kombination med hennes känsla för respekt, ödmjukhet och viljan att skapa en positiv upplevelse för både säljare som köpare är unik. Trots utomstående utmaningar lyckades Tina lotsa både säljare och köpare till en väldigt lyckad affär för alla parter. Hon har lagt ner mycket arbete och omsorg i sitt uppdrag. Tina går inte bara "the extra mile" hon tar flera varv runt jorden för sina kunder. Tina har ett utmärkt affärssinne med rätt känsla för marknaden. Är ni osäkra på vilken mäklare ni ska välja kan jag väldigt varmt rekommendera Tina, en duktigare, tryggare, mer förtroendefull mäklare är svår att hitta. Läs mer
  • 2019-02-14

Niclas Bo Å skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore är superproffsig och har ett mycket trevligt bemötande! Hon gör sitt yttersta för att svara på alla frågor vi kommer med, och ger återkoppling snabbt. Vi är mycket nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2019-02-14

Caroline skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt bostadsrätt.
    Påläst mäklare, återkopplar i tid och tillgänglig. Kunnig och kompetent Läs mer
  • 2019-02-13

Karin S skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har både köpt och sålt bostadsrätt med Ellinore, väldigt nöjd båda gångerna. Kan verkligen rekomendera henne! Läs mer
  • Mathias N

2019-02-12

Mathias N skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor har varit hjälpsam, lyhörd och snabbfotad genom hela köpeprocessen. Jag som köpare har känt mig trygg i affären och upplevt att Victor tog vara på mina intressen utöver säljarens. Jag skulle inte tveka anlita Victor vid framtida affärer och ger honom mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-02-08

Rodrigo S skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Jag har sålt min lägenhet. Jag tror att hennes pris annonsering var för låg och därför var svårt att komma upp till 3.000.000 skr Läs mer
  • 2019-02-06

Vilhelm B skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Tre Liljor 2B
    1 rok, 40 kvm

Vi är jättenöjda med Rebecca! Hon är professionell, kunnig och har alltid varit förberedd när vi träffats.

Vi var även dessutom väldigt tacksamma över att hon tog sig tid att visa lägenheten innan tillträde, vilket inte ingår i hennes arbetsuppgift. Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • 2019-01-29

Ida S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt lägenhet.
    Jag hade högre förväntningar än det jag upplevde att mäklaren levererade vid köpet. Framförallt i form av dålig återkoppling från mäklarens sida. Läs mer
  • Caroline N

2019-01-28

Caroline N skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt kunnig och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-01-28

Fredrik A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt en bostadsrätt 2 rok på 52 kvm på Östermalm. Victor hjälpte oss med denna försäljning och skötte det väldigt professionellt. Bostadsmarknaden var vid tillfället väldigt avvaktande men Victor lyckades skapa ett bra intresse kring vår lgh och åstadkomma en bra budgivning vilken resulterade i att vi blev mkt nöjda. Victor är en trevlig mäklare och har ett professionellt bemötande och jag upplever honom som taktiskt slipad i samband med försäljningen. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-01-23

Louisa B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica Duljic var mäklare för min lägenhet som jag köpte på St Eriksgatan januari 2019. Redan på visningen fick jag en otroligt varm och välkomnande känsla av henne och från den dagen har hon varit den bästa möjliga mäklare man kan ha. Det uppstod en del strul för mig med banken precis innan kontraktsskrivningen och hon var som min personliga rådgivare under hela den dagen. Svarade i telefon efter en sekund och tipsade även mig om alternativa sätt att lösa mitt problem på.

Väl under kontraktsskrivningen var hennes bemötande varm, professionell och personlig. Hon gick igenom alla delar i kontraktet ordentligt och såg hela tiden till att båda parter hängde med.

Veronica har koll på alla delar kring ett lägenhetsköp och hjälpte mig även att bolla saker runtomkring köpet såsom renovering, vilket egentligen inte är hennes jobb.

Jag ger Veronica 10/10 stjärnor! Alla som köper eller säljer en lägenhet borde ha en mäklare som henne. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • 2019-01-22

Astrid A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en lägenhet med Tina och är mycket nöjd med bemötandet och den snabba återkopplingen. Läs mer
  • 2019-01-22

Martin S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag sålde min 2:a i Birkastan med Tinas hjälp och kan konstatera att hon är en utmärkt mäklare. Lyhörd, kunnig och tillmötesgående. Dessutom besitter hon en erfarenhet av och lokalkännedom om Vasastan som gör henne till en oerhört värdefull källa till kunskap för såväl säljare som köpare. Läs mer
  • 2019-01-21

Moa K skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    Passionerad ung tjej med öga för försäljning. Skapar förtroende. Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • 2019-01-21

Mathilde S skrev om HusmanHagberg Östermalm
    Vi köpte en 40 kvm lägenhet. Mäklaren var ovanligt påläst under visningen och hade en vänlig, "osäljig" framtoning. Uppfriskande. Mycket professionell under försäljning.
    Enda lilla minus var att mäklarna var två och att det inte alltid var helt klart vem som var ansvarig (fick till exempel email från olika konton). Annars super. Läs mer
  • 2019-01-20

Ola S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte mig sälja min lägenhet och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-01-08

Vanja B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    En engagerad, trevlig, påläst och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2018-12-15

Ulf-Johan O skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Målinriktad och effektiv (i en svår marknad) Läs mer
  • 2018-12-12

Jonathan C skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte lgh, trevlig och professionell Läs mer
  • 2018-12-12

Lisa G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde bostad. Väldigt smidigt samarbete med bra kommunikation, avläsning av mina förväntningar och bra support när jag hade massor med bióllar i luften. Victor är alltid på gott humör och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-10

Katarina H skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick mycket god hjälp av Tina i samband med lägenhetsköp. Läs mer
  • 2018-12-10

Johannes J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte Frejgatan 50 efter gedigen och bemötande korrespondens med Nadine Ekstrand som levde upp till våra förväntningar om hur en smidig och trygg affär ska genomföras. Läs mer
  • 2018-12-08

Johannes L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket kompetent och rådgivande. Läs mer
  • 2018-12-08

Magnus B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra, snabb och erfaren mäklare. Viktor är driven och jobbar för en bra affär Läs mer
  • Ella B

2018-12-07

Ella B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte vår första bostad på Brahegatan med hjälp av Nadine. Hon var väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpet.

Sammanfattningsvis kunde vi inte önskat oss en bättre mäklare vid köpet av vår första lägenhet! :)

/ Ella Läs mer

Jan Tonnby gm f skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag köpte en liten etta genom Nadine som jag sen sålde med hjälp av Nadine.
    Vid både köp och försäljning som av olika skäl vare lite extra knepigt, var Nadine mycket hjälpsam, effektiv och professionell.
    Nadine överträffade mina förväntningar, och jag är mycket nöjd med utfallet trots att jag förlorade lite på grund av en sämre marknad Läs mer
  • Niclas G

2018-12-06

Niclas G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en 1,5:a på Gärdet i Stockholm.
    Bra bemötande. Korrekt, proffsig, trevlig, snabb. Läs mer

Joel L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mer fokus på att få affären i hamn än att få ut ett bra pris. Läs mer
    2018-12-08 Tina B svarar Joel L
    Jag förstår dig Joel, vi ville få ut ett högre pris. Jag gjorde allt jag kunde på en svår marknaden efter fallet hösten 2017. Vi sålde i februari 2018 efter flera visningar. Priserna har fortfarande inte kommit tillbaka till de nivåer de låg på våren 2017. Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och önskar er allt gott. Med vänlig hälsning, Tina

Peter F skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är en mäklare med enorm kompetens och närvaro.
    Har haft med 5-6 talet mäklare att göra under mitt liv och Tina är utan tvekan bäst. Läs mer

Sven Jacob Torsten E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är väldigt seriös och driven. Gjorde allt för att vår försäljning skulle bli lyckad vilken den också blev. Bästa rekommendation. Läs mer

Caroline Lord S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt en tvåa på 57 kvm i Vasastan. Har tidigare sålt en stor tvåa samt en trea i Vasastan med Tina. Hon uppfyller alla kriterier en mäklare ska ha.
    Blir det en fjärde lghetsförsäljning kommer även den bli med Tina. Läs mer
  • 2018-11-26

Nathalie A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är en mycket kompetent, trovärdig och engagerad mäklare som jag rekommenderar varmt för personer som söker kvalitet.
    Extra plus i kanten för god kommunikation och snabb återkoppling! Läs mer
  • 2018-11-17

Ramon O skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Från början ett trevligt och professionellt bemötande som gjorde att vi valde att anlita henne. Veronica har genom hela processen haft en kort svarstid och hållit oss informerade om vad som händer. Vi har haft en rak dialog och vi är absolut nöja med resultatet. Vi rekommenderar Veronica! Läs mer
  • Joakim S

2018-11-16

Joakim S skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore är en engagerad och tydlig fastighetsmäklare där jag som köpare fick en god bild över den efterfrågan som rådde vid köpläget samt kontinuerlig uppföljning i budgivningen utan att det kändes påträngande eller hetsigt. Jag kan sammantaget starkt rekommendera Ellinore. Duktig i bemötande och förmedlar sitt uppdrag på bästa sätt. Läs mer
  • Johanna G

2018-11-15

Johanna G skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en bostad på 42 kvm, Gärdet/Vasastan för accepterat pris. Min upplevelse av mäklaren var professionell, tillmötesgående och smidig att arbete med. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-11-15

Erika A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köp lägenhet Vasastan. Bra bemötande av Tina och tydlighet i hela processen. Läs mer
  • 2018-11-07

Ci t skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt i vasastan .
    Mycket kompetent, lyhörd , korrekt och enkel att arbeta med. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • 2018-11-03

Kaj P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Anstränger sig lite utöver det som kan förväntas. Läs mer
  • 2018-11-02

Helena A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinor Wadelid tillhör toppskiktet av Stockholms mäklare! När vi på Unicorn Telecom hittade lägenheten i Vasastan, fick vi ett lass av saker att klara av innan köp och flyttlass gick. Trots barnledig hjälpte Ellinor oss som köpare av den nyrenoverade 3an, alltid med gott humör och med ett otroligt driv att fixa och avsluta spontana eller förväntade komplexiteter.

Hon har med ett fantastiskt tålamod lotsat oss igenom viktiga detaljer att hålla öga på, förenklat administrationen på ett klokt sätt samt introducerat oss till styrelsen så att vi snabbt blev kollektiva med övriga medlemmar i föreningen.

Vi är helt enkelt supernöjda och håller kontakten med henne eftersom vi också rekommenderar varmt till våra vänner och affärsbekanta att göra bostadsaffärer tillsammans med just Ellinor. Läs mer
  • Sherie A

2018-11-01

Sherie A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore hjälpte mig att sälja min 2:a i Vasastan. Hon är super trevlig och enkel att jobba med.
    Allt gick jätte smidigt och bra!! Stort tack :) Läs mer
  • 2018-11-01

Ebba L skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ellinore sålde min lägenhet i Gärdet. Om än under värdering lyckades framgångsrikt hon få upp priset till önskad nivå. Läs mer
  • Dick A

2018-11-01

Dick A skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har fått hjälp med att köpa och sälja, otroligt hjälpsam och tillgänglig hela tiden! Aldrig några problem! Läs mer

Nicholas G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    En av de bättre mäklarna vi anlitat när vi sålt lägenheter. Positiv, tydlig och välorganiserad. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Jonas O skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt Lägenhet 2,5 rum.
    Trevlig, Engagerad.
    Avslut snabbare än förväntat, pris över förväntan Läs mer

Sophie W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte mig att sälja en lägenheten i Sibirien, Vasastan.

Hon är en mäklare utöver de vanliga. Professionell, konsultativ, lyhörd och lösningsfokuserad.

Jag rekommenderar henne till alla som vill göra en bra lägenhetsaffär. Läs mer
  • 2018-10-23

Cecilia L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina Berlin hjälpte oss med försäljningen av vår 4:a i Vasastan och vi är mer än nöjda med hennes insats på alla sätt. Engagerad, driven, snabb och professionell. Vi blev väl informerade kring processen och fick ständiga uppdateringar under hela tiden fram avslut av affären. Våra förväntningar överträffades både vad gäller arbetsinsats och prisbild då vår lägenhet blev såld redan efter förhandsvisning till ett mycket högt pris.
    Sammanfattningsvis så är vi verkligen supernöjda och rekommenderar varmt Tina till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm