Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Östermalm

HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 248 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm

• Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi fick ett bra intryck av Tina. Proffsig, ordningsam och driven. Hon är säljare i fingerspetsarna. Våra förväntningar gällande priset levde hon inte riktigt upp till, men hon krigade och i slutändan är vi nöjda. Läs mer
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Duktig mäklare. Lyhörd och proffsig. Läs mer
  • Lars D
    Lars D skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica var positiv till att hjälpa till med försäljningen och bistå oss med information angående objektet i fråga. Hon tog sig även tid att svara i telefonen under sin semester innan planerad visning av lägenheten. Det fanns dock bristande information om lägenheten och dess skick samt om att den dessutom inte befann sig på högsta våningen vilket vi hade trott av beskrivningen på hemsidan. Jag anser dock att Veronica uppträdde professionellt mot både oss som köpare och att hon representerade säljarens intresse på ett bra sätt. Jag ger henne mina rekommendationer. Läs mer
  • Dimitris C
    Dimitris C skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig, driven och vänlig. Hörde av sig ofta och man kände sig trygg med henne. Läs mer
  • Oscar Z
    Oscar Z skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor har varit superproffsig och trevlig! Allt har gått smidigt, och jag fick en lägenhet! Alla nöjda! Läs mer
  • Ida M
    Ida M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt trevlig, glad och engagerad. Jag har känt mig trygg under hela processen och haft en bra kommunikation med Victor. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor ger ett gott intryck och ett seriöst bemötande, han skötte sig väl under vår försäljning även. Det pris vi tillsammans förväntade oss nåddes dock inte på långa vägar. Detta påverkades med sannolikhet negativt i hög grad av en osäker marknad. Möjligen skulle ett område att fundera over vara lite mer proaktiv kommunikation under försäljningsprocessen då det fanns tillfällen när han uppfattades som något frånvarande, troligen pga flertalet parallella uppdrag. Läs mer
  • Michael U
    Michael U skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig och enkel att komunisrra med Läs mer
  • Konstantinos K
    Konstantinos K skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica har gjort ett helt utomordentligt jobb genom hela mäklarprocessen, från visning hela vägen till påskrift och allt där emellan. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ove L
    Ove L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick ett positivt och professionellt intryck från början och det varade genom hela processen. I både kontakt med säljare samt köpare har förväntningarna uppfyllts. Vi har haft kontakt med köparen efter avslutad kontraktsskrivning iom att det är en upplåtelse och vi delar uppfattning om att Tina skött sitt uppdrag mycket bra. Läs mer
  • Martin Z
    Martin Z skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevligt, proffsigt och enkelt! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Toppen mäklare som brinner för sitt jobb. Väldigt lyhörd och kompetent. Läs mer
  • Björn v
    Björn v skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket professionell, duktig och driven Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Utmärkt bemötande under hela processen. När objektet lades ut tillförsäljning dröjde det ett antal dagar till jag fick kontakt efter min första intresseanmälan. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine agerar mycket professionellt och jag är mycket belåten med hennes insatser. Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Otroligt proffsig och målfokuserad Läs mer
  • Olof A
    Olof A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trygg, erfaren och hårt arbetande mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket bra förberedd vi första mötet. Utmärkt kontakt genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Siri D
    Siri D skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trygg, kunnig och mycket trevlig. Victor är tydlig och förtroendeingivande och sköter kommunikationen mellan mäklare, säljare och köpare på ett ypperligt sätt. Kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • Jeremiah D
    Jeremiah D skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor was very professional and clear throughout the whole process, from bidding to signing to handing over the keys. Since we are still expats still learning Swedish (why I'm writing in English), he was very patient with us and made sure we understood each step of the process. He made us feel very confident about our decisions. I would highly recommend him. Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Professionell och tydlig. Victor var alltid lätt att få tag i, han svarade sakligt och tydligt på alla frågor jag hade och såg till att jag fick den informationen jag efterfrågade. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket professionell och kunnig. Rak och tydlig. Levde upp till mina höga förväntningar Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine var mycket tillmötesgående och vi genomförde min lägenhetsförsäljning snabbt och smidigt. Nadine var lätt att få tag på och höll mig informerad genom hela försäljningen. Läs mer
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica hjälpte oss att sälja vår tvåa i Vasastan. Hon utförde ett utomordentligt arbete från den dagen vi fick kontakt med henne till det att försäljningen var slutförd.

Veronica tar ett stort ansvar för hela processen och lämnar ingenting åt slumpen vilket var tydligt för oss som säljare. Hon har ett fantastiskt sinne för detaljer och var otroligt noggrann. Hon såg till att vi alltid var uppdaterade om allt som hände utan att vi själva behövde ligga på. Det var tydligt att hon hittat en strategi och metodik för försäljning som bygger på kvalitet, erfarenhet och att uppnå resultat.

Veronica överträffade våra förväntningar och vi fastslog flera gånger under processens gång att vi var väldigt imponerade av hennes arbete. Hon har verkligen våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Lina F
    Lina F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor ger ett seriöst och trovärdigt intryck som han har levt upp till under vår köpprocess. Har inget att anmärka på och kan absolut rekommendera Victor till andra. Läs mer
  • Selma N
    Selma N skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina gjorde en strålande insats från början till slut i vår hittills största affär. Hon är kunnig, saklig och visade största engagemang genom hela processen- både gentemot oss som säljare, såväl som mot spekulanterna. INGET lämnandes åt slumpen, och vi kände oss helt trygga genom hela processen. Vi uppskattar särskilt att Tina anpassade sitt arbetssätt efter objektet och spekulanterna, och tog sig den tid som behövdes för att avsluta affären på bästa sätt. Vi uppskattar även att hon alltid såg till att hålla oss säljare informerade om processen. Vi är mycket nöjda med resultatet! Sammantaget tycker vi att hon är en strålande mäklare för såväl mindre som större objekt (har använt Tina för flera objekt, av olika storlek). Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tydlig och trygg hantering av affären. Läs mer
  • Mary Ü
    Mary Ü skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Ärlig, snabb i hanteringen, kunnig och gav mer service än han behövde med lyan :) Läs mer
  • Anders I
    Anders I skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Superhjälpsam och kunnig, rekommenderas starkt Läs mer
  • Annika O
    Annika O skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag ville sälja min lägenhet. Första mäklarkontakten tog jag i oktober. Hela affären klar i augusti. Trots att det tog tid, fick jag aldrig känslan av att det var besvärligt för Victor. Han hjälpte mig genom affären, gav råd, men inte stressande. Hörde av andra att Victor anses vara en toppmäklare. Läs mer
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevligt och proffessionellt bemötande, tillgänglig och lätt att få kontakt med. Det var bekvämt och bra för oss att mäklaren hade sålt lghtr i huset tidigare och på så vis kände till fastigheten och föreningen. Vi upplevde dock att lägenheten blev felvärderad då den såldes för nästan en miljon mindre än vad mäklaren värderade. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är en duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Engagerad, trevlig och ärlig. Läs mer
  • Mats F
    Mats F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har varit punktlig och levt upp till de utfästelser han gjort
    Verkar ha god ordning
    Ger ett rutinerat intryck
    Mycket bra personligt bemötande gentemot mig som kund Läs mer
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Professionell och trevlig. Inte för mycket sälj-prat. Läs mer
  • Fritte H
    Fritte H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor hjälpte oss sälja vår tvåa i Atlas. Han gjorde ett mycket bra jobb och vi fick vad vi ville ha och mer därtill. Svarar alltid på frågor och var ständigt lyhörd för våra önskemål och krav. Det märks att han har lång erfarenhet och känner till marknaden väl, han gjorde det där lilla extra för att vi skulle bli så nöjda som möjligt. Kan varmt rekommendera Victor som mäklare. Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt bra. Enkel att arbeta med, trevlig och rik på energi. Läs mer
  • Honey H
    Honey H skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig, kunnig och trevlig! Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Fick mycket hjälp av Victor under säljprocessen med diverse saker som att tex släppa in/ut städ osv. Han ser till att du känner dig trygg under säljprocessen som i alla fall för mig kan vara mentalt påfrestande. Sen viktigast av allt är han en grym säljare som verkligen ser till att du får ut så mycket som möjligt från din lägenhet. Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor gjorde ett suveränt jobb med försäljningen av vår lägenhet på norrmalm. Redan från början kändes han både påläst och engagerad. Han var hela tiden öppen och svarade på frågor och funderingar som vi hade och höll oss lugna och uppdaterade. Dessutom var han ett fantastikt bollplank och gav oss råd och stöttades oss när vi köpte vår nuvarande lägenhet, trots att det var en annan mäklarfirma som sålde den. Vi uppskattar verkligen allt jobb som Victor har lagt ner på försäljningten av lägenheten samt hans glädje och personliga omtanke. Vi hoppas att Victor arbetar som fastighetsmäklare på Kungsholmen nästa gång det är dags att sälja, så att vi kan anlita honom på nytt. Läs mer
  • Niels V
    Niels V skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bara ett ord: Professionellt! Som köpare kände vi oss lika mycket "värd" än säljaren Läs mer
  • Johnny C
    Johnny C skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine var verkligen toppen! Lyhörd, gav förslag på bra strategi inför försäljning, hade avstämningar under budprocessen och var väldigt ihärdig när det gäller att jaga budgivare. Vi fick mer betalt för lägenheten än vad vi vågat hoppas på. Jag rekommenderar Nadine starkt! Läs mer
  • Erika C
    Erika C skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine uppfyllde alla våra förväntningar som mäklare när vi sålde vår lägenhet i juni 2017. Trevligt, ärligt och förtroendeingivande bemötande. Hon gav oss tydlig och rak information under hela processen. Hon gav ett proffsigt intryck och arbetade strategiskt och metodiskt under hela affären. Vi kände oss mycket trygga med Nadine och jag skulle varmt rekommendera henne tll andra säljare. Läs mer
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica var professionell och drivande när jag sålde min lägenhet! Mycket nöjd! Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor har givit mig ett fantastiskt bemötande från början till slutet av affären och mina förväntningar av resultatet blev över förväntan. Otroligt professionell mäklare som absolut kommer rekommenderas framöver! Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket trevlig och professionell! Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket trevlig och vänlig. Kompetent och proffsig. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra bemötande, bra service, inget att klaga på. Läs mer
  • Niklas Ö
    Niklas Ö skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt professionell och avslappnad. Victors lugna approach gav mig den säkerhet och lugn jag behövde vid försäljningen. Jag tror inte jag skulle ha nått det resultatet jag nu nådde utan Victor. Läs mer
  • Olivier T
    Olivier T skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bästa mäklaren jag har haft att göra med och därför andra gången jag anlitar Victor. Som vanligt är jag väldigt nöjd! Victor är engagerad, lyhörd och professionell och har varit ett bra stöd genom hela försäljningsprocessen, kan varmt rekommendera honom!" Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor var mycket trevlig, professionell och levererade en fantastisk försäljning. Högsta betyg och klar rekommendation! Läs mer

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm