HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 607 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm

• 2020-05-26

Björn K skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hon var väldigt professionell! Läs mer
  • 2020-05-24

Martin R skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars sålde vår 3:a i Vasastan mitt i Corona-krisen. Dvs rätt tuffa tider, men det var inget som stoppade honom. Han är otroligt proaktiv och ligger alltid 2-3 st steg före. Han var tillgänglig i stort sett dygnet runt och med ett stort service-intresse så skulle jag varmt rekommendera honom vidare. Läs mer
  • Lucas L

2020-05-22

Lucas L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en lägenhet på Dalagatan där vi fick väldigt bra hjälp av Lars som genomgående var lyhörd och återkopplade snabbt även under obekväma tider. Vi var otroligt nöjda med samarbetet tillsammans med Lars Läs mer
  • 2020-05-19

Caroline E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor sålde vår 3:a i Vasastan på bästa sätt, kunde inte vara mer nöjd med val av mäklare! Från första mötet till slut har han varit supertrevlig och hjälpsam. Alltid lättillgänglig och motsvarade alla förväntningar och mer därtill. Tack Victor! Läs mer
  • 2020-05-18

Mohammed Reza F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    En professionell och tydlig mäklare som alltid uppskattas som köpare av en lägenhet. Tillgänglig och väldigt påläst om detaljerna kring bostaden. Läs mer
  • 2020-05-18

Henrik E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt vår 3a vid Tegnérlunden. Victor är lyhörd, engagerad och framför allt väldigt trevligt. Vi valde Victor för att han hade en tydlig plan och idé för just vår lägenhet och vi fick förtroende för att han kunde leverera på vad han lovade, vilket vi upplever att han gjort! Han var avgörande i att vår affär när vi köpte hus blev så pass lyckad som det blev! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-05-12

Viktor W skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Det här är mäklaren du vill ha! Läs mer
  • 2020-05-11

Stina B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte mig sälja min bostad och jag är supernöjd med val av mäklare! Trevlig och personlig genom hela processen samtidigt som hon varit extremt professionell och gjort allt för att jag som säljare ska få bästa möjliga resultat och känna mig nöjd. Läs mer
  • 2020-05-11

Magnus H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    köpt en tvårummare i sibirien.
    Väbemött.
    ärligt bemött.
    Trevlig och hörde av sig i tid.

Mycket bra kille Läs mer
  • 2020-05-10

Cecilia W skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevligt och professionellt bemötande med fin hjälp genom hela säljprocessen av vår lägenhet!! Läs mer
  • 2020-05-09

Linda L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tycker Veronica var väldigt professionell och lätt att ha och göra med under hela vår köp-process! Toppen-mäklare 👌🏽 Läs mer
  • 2020-05-06

Gertrud S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har nyligen köpt och därefter sålt lägenheter genom Tina och allt har fungerat mycket bra. Vi är mycket nöjda med bemötande och engagemang. Läs mer
  • 2020-05-04

Olga A skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Superbra service! Vi köpte lägenhet snabbt och hon hjälp oss att ta vidare våra önskemål till säljaren. Läs mer
  • Jens M

2020-05-04

Jens M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor sålde snabbt min 2a i Atlasområdet
    Var professionell, tydlig och oerhört engagerad
    Väldigt kunnig båda kring objektet, området och själva processen
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-05-03

Sara R skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt lägenhet av Veronica som var väldigt hjälpsam och trevlig. Höll god kontakt under hela budgivningen och gav ett mycket bra intryck. Svarade snabbt och trevligt och höll mig information. Perfekt match mellan köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-05-03

Sophia O skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde min etta i Vasastan genom Veronica. Redan från vårt första möte tog hon sig tid att förklara med väl underbyggd fakta hur jag som säljare (och framtida köpare) kan tänka för att navigera rätt i den rådande bostadsmarknaden. Hon satte en prisvärdering som infriades. Veronica är oerhört engagerad och kommunikativ! Hon gav mig löpande information hela tiden, vilket kändes tryggt. Det märks att hon älskar sitt yrke, vilket lyser igenom i hennes driv och dedikation. Lätt att tycka om och lita på. Jag rekommenderar varmt Veronica! Läs mer
  • 2020-04-29

Irina K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag köpte en bostadsrätt av Nadine. Hon bemötte mig på ett väldigt professionellt sätt. Jag fick förtroende för henne och litade på Nadine. Jag kan varmt rekommendera Nadine vid både köp och sälj. Det är få mäklare som är riktigt så professionella och punktliga som Nadine. Är väldigt nöjd med min affär! Läs mer
  • 2020-04-29

Johan Erik Göran Assur W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kanon mäklare som gjorde det lilla extra under tuffa tider. Läs mer
  • 2020-04-23

Jonathan Eng S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Utmärkt mäklare som är jordnära, kommunikativ och ärlig. I grund och botten en härlig person som man kan lita på i sin bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-04-20

Katarina E skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Smidig och snabb bostadsaffär, tack vare Rebecca! Läs mer
  • 2020-04-18

Lars W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Försäljning av etta i Vasastan, sympatisk enkelhet utan askes, väl anpassad för ett easy living med måttlig avgift och många för fastigheten nödvändiga underhåll utförda, angenäm bakgård.
    Mäklaren tidigare anlitad av min son, då liksom nu en ytterst belevad och varmhjärtad person med uppenbara talanger i sitt yrke.
    Förväntningar rörde enbart att försäljningen skulle utföras på ett korrekt och juste sätt (även för köparen) men ändå optimalt.
    Mäklaren har på alla sätt till min (och vår) belåtenhet utfört uppdraget snabbt och snyggt (inte minst med den samtida farsoten som försvårande detalj i proceduren).
    Alltså: Fullt förtroende för och all tacksamhet för utfört uppdrag! Läs mer
  • 2020-04-16

Susanna K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevligt och positivt bemötande genom hela processen. Proffsig och lösningsorienterad för båda parter. Supernöjd med kontakten. Läs mer
  • 2020-04-12

Susanne L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Viktor är en proffsig mäklare som har full koll på marknaden. Är dessutom framsynt och lyhörd för oss som kund.
    Viktor har hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Vasastan i Stockholms innerstad och vi är supernöjda med allt från vårt första möte med Viktor till avslutad affär med med nya köparen.
    Vi kan varmt rekommendera Viktor och skulle gladeligen anlita honom igen.
    Med vänlig hälsning,
    Susanne o Christer Lillthors Läs mer
  • 2020-04-09

Gustaf S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Duktig mäklare som varit ett nöje att jobba med! Läs mer
  • 2020-04-07

Mariell S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har både köpt och sålt och sålt i Birkastan med Nadine. Nyligen sålde hon vår lägenhet och överträffade våra förväntningar med hästlängder. Hon är proffsig, kunnig och noggrann. Alltid mån om både säljare och köpare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-04-06

Cecilia P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är mitt självklara val av mäklare! Läs mer
  • 2020-04-06

Maria Alexandra P skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    En fantastiskt trevlig, och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar. Vi sålde en lägenhet i City/Norrmalm under denna tuffa tid och Veronica gav trots detta ett lugnande intryck samtidigt som hon har en tuff sida där hon stod på sig till köpare som kom med skambud och som försökte "pruta" på priset precis innan försäljning. En mäklare med perfekt mix av "service mind" och pondus. Läs mer
  • 2020-03-28

Astrid Vera M skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har köpt en etta i Ekhagen.

Jag tycker att jag blev mycket bra bemött av Veronica.

Jag hade inga särskilda förväntningar utöver att hon skulle vara kunnig, vilket hon var. Hon var även mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-03-26

Kija M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är otroligt serviceminded, noggrann och professionell. Vi hade en mycket bra dialog med Victor under vårt bostadsköp. När han lovade att återkomma så gjorde han det. Han är lättsam, pålitligt och väldigt bra på att lyssna! Vi vill ge våra allra bästa rekommendationer till Victor! Läs mer
  • 2020-03-25

Elin B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina var mycket tillgänglig och ingav en trygghet under visning, budgivning och kontraktsskrivandet! Läs mer
  • PETER N

2020-03-25

PETER N skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Precis allt jag förväntar mig av en mäklare. Driven, korrekt, beslutsför och värnar både säljare och köpare så att det blir en bra affär som alla är nöjda med. Utöver det ett slutpris långt över förväntan. Om du ska sälja i Vasastan så väljer du Tina. Läs mer
  • 2020-03-24

Camilla S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lysande, fantastisk och engagerad! Läs mer
  • 2020-03-24

Anders B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket bra!
    Professionell och proaktiv. Läs mer
  • 2020-03-23

Emelie Bergman C skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor hjälpte oss att sälja vår 4a i Vasastan. Trots en orolig omvärld (Corona) behöll han sin positiva inställning och jobbade entusiastiskt och målinriktat mot en försäljning. Victor är snabb och flexibel, lätt att nå och tydlig i sin kommunikation. Vi är mkt nöjda med hela processen, inkl. slutpris. Läs mer
  • 2020-03-23

John C skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket kunnig, trevlig och proffsig Läs mer

Alice L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt vindsvåning i Vasastan. Blev väldigt bra bemött! Victor överträffade mina förväntningar. Väldigt professionell, trevlig och arbetade hårt för att få till en sådan bra affär som möjligt! Rekommenderar STARKT. Läs mer

Emma P skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt lägenhet i Vasastan på Odenplan.
    Jag tog kontakt med mäklaren innan visningen. Fick relevant information och professionellt bemötande.
    Nadine uppfyller mina höga krav på yrkesskicklighet när det gäller bostadsköp.
    Kan varmt rekommendera Nadine Ekstrand vid ditt nästa bostadsaffär både som köpare och som säljare. Läs mer

Erik S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Andra gången Victor säljer en lägenhet för mig. Allt har funkat prefekt från start till slut. Läs mer
  • 2020-03-17

Lukas M skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde min lägenhet med hjälp av Rebecca. Hon var engagerad, snabb på att svara och kunnig. Är väldigt nöjd och kan lämna min rekommendation! Läs mer
  • 2020-03-16

Martin N skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hon agerade väldigt professionellt, var väldigt pedagogisk och gav ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-16

Jonatan L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Superproffsig och trevlig! Veronica är snabb, lyhörd och Inger ett lugnt förtroende! Läs mer
  • 2020-03-14

Jacob N skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte lägenhet i Vasastan, Nadine var väldigt professionell och hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • 2020-03-12

Adam R skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt lägenhet i centrala Stockholm. Trevligt, sakligt och professionellt bemött. Jag förväntade mig en rimlig värdering och en snabb affär och detta genomförde Rebecca mycket väl. Mycket duktig och driven mäklare. Läs mer
  • 2020-03-10

Emil K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor sålde min lägenhet på Sankt Eriksplan och skötte allting över förväntan. Han var snabb och noggrann i allt han gjorde, men framförallt att han kunde hålla det han lovade - att sälja min lägenhet till ett högt pris. Snacka om mäklare som sticker ut. Kan bara ge mina absolut högsta rekommendationer, grym mäklare! Läs mer
  • LISA J

2020-03-09

LISA J skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Olof H

2020-03-07

Olof H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi skulle verkligen rekommendera Veronica!

Hon hjälpte oss både vid köp av hus och försäljning av vår lägenhet på Gärdet (trea på 58kvm). Vi fick det pris vi villa ha.

De kändes tryckt att ha Veronica som mäklare. Hon var alltid tillgänglig för att hjälpa oss och svara på alla möjliga frågor :)

Hon hjälpte oss med stylingen och anlitade en mycket bra fotograf. Bilderna blev hur bra som helst.

Hon hade både planerade visningar och kunde ta emot lite mer spontana privata visningar. Läs mer
  • 2020-03-05

Henrik H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag kan absolut rekommendera Veronica som förmedlat flertalet mycket intressanta objekt via Husman Hagberg.

Jag finner personligen Veronica Duljic som lyhörd, observant och tydlig i sin kommunikation, med absolut rätt social kompetens och glimt i ögat.

Veronica ger en högst önskvärd bild utav vad man idag bör förvänta sig utav en mäklare och hoppas verkligen vi får se fler utav hennes valör i branschen. Läs mer
  • 2020-03-05

Michael Norris L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Pragmatisk och duktig mäklare som agerade åt säljaren vid mitt bostadsköp. Läs mer
  • 2020-03-04

Johan S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig och professionell. Bra bemötande Läs mer
  • 2020-03-04

Ann-louise M skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Professionellt bemötande, snabb med återkoppling - ordning och reda! Läs mer

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm