HusmanHagberg Östermalm

Snittbetyg
4.9
Ring 08-664 30 20 Dela

Om företaget

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med...

1510 omdömen om HusmanHagberg Östermalm

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1510 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Mats H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Madeleine var mycket professionell och hjälpsam, hon överträffade mina förväntningar. Hon var uthållig i de offentliga och de privata visningarna, samt följde upp med alla besökare och höll mig informerad. Vi kom till ett bra avslut!

Harshad Mukund K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Hi Overall very fantastic and hassle-free experience From booking / follow up for apartment viewing , bidding process , answering and following up on queries regarding apartment , contract signing Medeleine has shown attention to details , professional working and high ethical standards we are very happy with her work and in future even to our friends will refer to her. She knows the markets and helps the clients to get best results All the best to her in future Thank you

Johan E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Odenplan

Vi var imponerad av Nadines proffsiga arbete. Hon var påläst och kunnig om objektet samt att det var en smidig process genom budgivning och avtalsskrivande och hon var snabb att följa upp på våra frågor.

Mikaela R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan

Andreas är mycket proffsig och var engagerad och lyhörd genom hela säljprocessen. Han har också otroligt bra lokalkännedom och gav ett kunnigt, lugnt och tryggt intryck. Vi satte gemensamt upp en plan som passade mitt tempo och mina förväntningar - jag är väldigt nöjd!

Jonas U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Vasastans bästa mäklare! Jag har sålt och köpt lägenheter flertalet gånger tidigare och träffat många duktiga mäklare - men har aldrig någonsin har jag träffat en sådan tålmodig, fokuserad och envis mäklare som Maria. Jag är helt övertygad om om att valet av mäklare påverkar ditt slutpris markant och jag rekommenderar Maria alla dagar i veckan! Helt outstandning. Tusen tack Maria för ditt fina arbete med min lägenhet!

Patrik E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan

Andreas har från första kontakt och genom hela processen varit mycket förtroendeingivande, transparent, professionell, flexibel, engagerad och ärlig.

Anna E
Vasastan

Mycket bra på Alla vis, bemötande, information, kontraktsskrivningen

Malin C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Trevlig, smidig och tillmötesgående!

Mariella R
Vasastan

Jag är supernöjd med Andreas och rekommenderar honom varmt! Han har sen första mötet varit otroligt professionell och pålitlig. Det engagemang han visade för att få vår lägenhet såld resulterade i en toppenaffär för oss. Duktigare mäklare får man leta efter!

Carol D
Östermalm Djurgården Gärdet

Madeleine var väldigt hjälpsam då vi sålde vår lägenhet. Hon var noggrann, lätt tillgänglig och höll mig uppdaterad hela tiden. Det kändes väldigt tryggt att ha henne som mäklare.

Bengt C
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Engagerad, kunnig och professionell. Rekommenderas varmt.

Helen I
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Initialt lite svår att nå men därefter mycket tillmötesgående och stöttande. Fint bemötande!

Niklas C
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Madeleine är inkännande och noggrann i processen, jag kände mig hela tiden säker på att vi fick de bästa förutsättningarna för vår affär. Jag uppfattade det även som att köparna också var trygga i sitt beslut att slutföra affären. Så på det hela taget så är jag supernöjd med madeleines arbete.

Marko K
Vasastan Birkastan

Maria var väldigt trevlig och agerade snabbt!

Leonardo Martucci C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Hagastaden

Selling my apartment with Alexander was an absolute breeze from start to finish. His expertise and market knowledge ensured that my property was showcased effectively, attracting multiple buyers. His exceptional communication and negotiation skills truly stood up as well, which resulted in a seamless sale at a great price. Alexander made the entire process stress-free and enjoyable, demonstrating a genuine commitment to my satisfaction. Highly recommended for anyone looking to sell their property with ease and confidence.

Karin N
Vasastan Sibirien

Madeleine var en otrolig mäklare. Alltid tillgänglig, lyhörd, smart och genuin. Skulle rekommendera henne till alla. Hon gör det lilla extra för dig som säljare.

Linnea S
Vasastan Birkastan

Andreas var otrolig genom hela processen. Transparent, tålmodig och kunnig. Uppskattar att han använder sig av trenderna i närområdet och drar slutsatser ifrån det istället för att ”göra som alla andra”. Han har ett trevligt bemötande mot spekulanter och följer noggrant upp. Säljer vi i området igen finns det ingen annan vi kommer gå till.

Vendela D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm

Jag köpte min bostad genom Rebecca och rekommenderar henne varmt. Strålande bemötande genom hela processen. Hon är pålitlig, engagerad och tillmötesgående.

Tomas A
Skrev om Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm

Rebecca var min mäklare när jag sålde min tvåa på Östermalm, och det av goda skäl. Hennes ambition och fokus, kombinerat med en god förståelse av värdet på lägenheter i området, gjorde henne till det självklara valet. Jag sökte en köpare som verkligen kunde uppskatta min lägenhet och som skulle ge ett bra pris för den. Rebecca levererade och skötte processen på ett föredömligt sätt. Hon var alltid tillgänglig och lyhörd, vilket skapade en trygg känsla genom hela försäljningen. Rebecca visade också flexibilitet och tog...

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Robert Olof Rikard R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm
Nedre Gärdet

Rebecca är en ovanligt bra mäklare, seriös, lugn och väl uppdaterad på marknaden såväl som på lagarna. Man får resultat i stället för säljsnack… Försäljningen gick smidigt hela vägen trots ränteläge och allt annat. Rekommenderas varmt.

Peter A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Sibirien

Bra dialog genom hela processen, nogrann, strukturerad och har bra feeling för marknad och mäklaryrket !!

Azeb H
Vasastan Birkastan

Maria är en stjärna! Så otroligt lyhörd, trygg, proffsig och snabb i sin kommunikation. Första gången jag säljer en bostad och hon har tryggt lotsat mig fram i processen. Svarar snabbt på sms och telefonsamtal. Alltid med ett leende och aldrig fått en att känna sig besvärlig. Hon är otrolig kunnig och detalj orienterad. Är med på fotografering och på samtliga visningar. Jag har inte tillräckligt många lovord för att beskriva vilken stjärna Maria är. Planer på att sälja? Då har du hittat rätt person!!

Per R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tilda Eriksson en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm

Genomförde ( försäljning av min lgh ) Bra första möte inför anbud. Uppstart med genomförande plan bra. Fokuserat genomflrande visning och uppföljande kontakter med ev spekulanter. Ok budprocess Snabb final med framtagande av alla slutliga sfförsvdokument. Tilda ger ett bra och kompetent intryck och jag kan rekommendera henne för denna typ av mäklarstänst med lögenhet.. Per Roald ( Fd chef och programansvarig på KTH för mäklarprogrannet )

GUSTAV H
Östermalm

Vi köpte vår nya lägenhet genom Rebecca som gav ett proffsigt intryck, alltid snabb återkoppling och bra kommunikation. Kan rekommendera Rebecca varmt!

Mats T

Rebecca skötte det hela på ett utmärkt sätt. Inte minst för hennes stöd (långt) före själva försäljningsprocessen. Jag har svårt att tänka mig att man kan överträffa henne.

Babak M
Vasastan Birkastan

Andreas är en erfaren och skicklig mäklare. Ständigt lösningsorienterad under bostadsaffären och visar prov på gott omdöme.

Johan L
Vasastan Birkastan

Andreas har varit fantastisk genom hela processen. Han har gjort bra analyser av marknaden och har hjälpt oss till ett resultat där vi är väldigt nöjda.

Nilifer T
Vasastan Sibirien

Rebecca har ett trevligt och professionellt bemötande gentemot kund. Hon upplevs väldigt trygg och ambitiös .

Gustaf S
Vasastan

Nadine har varit toppen genom hela försäljningsprocessen! Har varit ett bra stöd och fixat allt åt oss i samband med vår försäljning. Stark rekommendation från oss!

Åsa K
Vasastan Odenplan

Väldigt kunnig, organiserad och hjälpsam.

Nike M
Vasastan Odenplan

Andreas har under hela processens gång agerat mycket professionellt och förtroendeingivande. Vi uppskattar särskilt hans transparens, ärlighet och flexibilitet i samband med visning och avslutande av affär där arbetet tidvis var mycket krävande. Vi är verkligen imponerade av Andreas arbete och ger honom inget annat än de varmaste rekommendationerna!

Nikolai D
Vasastan Odenplan

Exceptionellt bra bemötande av kunder, där Andreas gjorde allt för att tillmötesgå våra viljor och behov som säljare. Han lyckades också med att få köpare att ge sina bästa bud och lite till, vilket visar på en fantastisk spetskompetens i hans jobb. Andreas har visat vad "best-in-class" ser ut som som mäklare. Jag skulle alltid vilja använda hans tjänster vid försäljning av lägenhet

JONAS M
Vasastan

Alexanders bemötande av oss som potentiella köpare gjorde att vi valde honom för att sälja vår lägenhet när det blev dags. Vi har mött många mäklare och Alexander har verkligen stuckit ut. Han ser köparen och säljaren som lika viktiga. Ödmjuk framtoning, engagerad och trevlig. Bra på att återkoppla samt lättillgänglig med en förmåga att vara tydlig i sin kommunikation. Han har också löpande haft nära kontakt med oss som säljare. Alexander får vår allra bästa rekommendationer.

Åsa V
Vasastan Birkastan

Enkelt och smidigt att samarbeta med Maria när vi köpte vår nya bostad.

Julia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Sibirien

Philip var helt magisk från start till slut. Han har en hög servicenivå och är transparent vilket man som köpare värdesätter väldigt högt! Snabba återkopplingar och kände hela tiden starkt förtroende för honom. Kommer absolut anlita Philip i kommande försäljningar!

Homan G
Vasastan

Andreas gjorde ett utmärkt arbete vid försäljning av min bostad. Han var aktiv och visade stort engagemang under hela processen. Kan helt klart rekommendera honom.

Andrea C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Alexander har varit toppen under hela processen

Per S
Vasastan

Mycket nöjd över ett bra samarbete kring min lägenhetsförsäljning. Rekommenderar varmt Nadine.

Magnus F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Victor vad följsam, lyhörd, återkopplade snabbt och gav bra svar på de frågor vi hade.

Erik Isak L

Rebecca har gjort ett jättebra jobb under hela processen. Alltid bra kommunikation och återkoppling, samt ett trevligt bemötande. Skötte förhandlingen på ett utmärkt sätt. Kan verkligen rekommenderas!

Johanna H
Östermalm

Jag har alltid omöjligt höga flrväntningar och lämnar aldrig toppbetyg, men detta var så nära man kan komma, därav 5/5. Andreas ordnade sä att jag (och ytterligare spekulanter) med kort varsel kunde få se lägenheten före visningstiden som inföll under en skollovsvecka. Han var från början tydlig med att något acceptpris eller villkorat bud inte skulle accepteras, och att säljaren (företrädare för dödsbo) ville respektera processen som så och att ingen försäljning kunde forceras. Det tycker jag var heder åt dem båda. Som...

Adam L
Vasastan Östermalm

Mycket nöjd med mäklarens bemötande och priset vi fick!

Nora H
Vasastan

Vi har genom hela processen blivit bemötta professionellt och trevligt. Andreas har kunnat svara på alla våra frågor. VI är mycket nöjda.

Marcos V
Vasastan Odenplan

Andreas var väldigt lyhörd och höll oss alltid informerade över hur det gick, vilket vi uppskattade väldigt mycket.

Måns W
Vasastan

Vi blev väl bemötta genom hela processen. Extra beröm för att alltid vara tillgänglig, transparent och tydlig. Andreas hade även stor förståelse för att vi är förstagångsköpare och gav mycket information och tips till oss kring saker som är viktigt att tänka på i relation till bank, försäkringar och så vidare. Vi har kollat på ca 15 lägenheter under de senaste veckorna och därmed varit i kontakt med många mäklare. Andreas tillhör definitivt våra favoriter!

Hans K
Vasastan Birkastan

Proffsigt bemötande genom att vara saklig, ärlig. Maria håller inte på med att sälja in en massa floskler och överdrifter, plus lyssnar mer än pratar vilket skapar förtroende. Maria angav vad hon borde klara, vi höjde ribban och hon antog utmaningen. Lyckades sen leverera ännu bättre genom bra plan och idogt arbete. Det finns mäklare och mäklare, en del man ångrar och en del som gör en nöjd. Tror ovan räcker för att beskriva vår erfarenhet och nu i efterhand är vi glada att Maria åtog sig vårt uppdrag.

Diana K
Vasastan Birkastan

Maria är professionell, tydlig och väldigt kunnig vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen. Hon lade upp en tydlig plan för vår försäljning och vi fick vår lägenhet såld fort och smidigt. Trevlig, snabb på att svara på frågor som man kan ha. Jag blev också mycket nöjd med fotograferingen, både fotografen som Maria använder och Maria själv har mycket bra känsla för detaljer och den stil som lägenheten har. Vill ni ha en smidig och snabb försäljning, rekommenderar jag stark Maria.

Joakim S
Vasastan Birkastan

Alexander är väldigt trevlig, kommunikativ och hjälpsam! 5/5 :)

Emma K

Överträffade våra förväntningar - vi är så nöjda 🌟🌟🌟

Jonathan E
Östermalm Karlaplan

Supernöjd med Rebecca hon gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet.

Filtrera omdömen