Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm HusmanHagberg HusmanHagberg Östermalm

HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 329 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm

• Eva Ann-Charlott D
    Eva Ann-Charlott D skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt en lägenhet i Vasastan

Veronica Duljic är professionell, saklig, driven och trevlig på ett sätt som skapar förtroende. Är snabb och har hög tillgänglighet.

Vi är nöjda med priset och med Veronica insats som helhet Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en lägenhet i Vasastan. Veronica är väldigt trevlig och professionell. Vi upplevde hela köpeprocessen mycket positiv. Det var lätt och smidigt att få kontakt med Veronica. Läs mer
  • Emilie J
    Emilie J skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars är oerhört kunnig och seriös. Bra dialog och kanonbemötande. Kan varmt rekommendera honom till alla som söker en smart, trevlig och ambitiös mäklare med mycket goda säljegenskaper. Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt första lägenheten hos Husman Hagberg. Lars har alla egenskaper man vill att en mäklare ska ha. Den dagen vi säljer, vet vi vem ska anlita! Läs mer
  • Christine F
    Christine F skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars är en väldigt engagerad och proffsig mäklare. Du som säljare kan känna dig trygg i att få bästa marknadsvärde för din lägenhet med Lars hjälp. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Som köpare blev jag inte så trevligt bemött och han har inte varit speciellt tillgänglig, bla har min bank svårt att få tag på honom och har bett mig att kontakta honom i ärenden som normalt löses mellan bank och mäklare Läs mer
    2018-06-29 Lars Ö svarar Malin L
    Hej Malin!

Vad tråkigt att du inte känner dig väl bemött, jag beklagar verkligen detta. Beträffande kontakten mellan er bank och mig så kommer jag kontakta dem och se vad det är de känner sig missnöjda med. Det har nämligen fått alla handlingar de efterfrågat.

Med Vänlig Hälsning

Lars Östblom
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde en 2:a i Vasastan med Lars och han var väldigt tillmötesgående, förstående och tillgänglig under hela processen.

Lars har mycket erfarenhet och kan därför hantera alla typer av marknader. Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars har varit riktigt professionell genom hela processen. Vi har fått god hjälp och noggrant stöd. Mycket nöjd med allt.

Mvh Peter Läs mer
  • Erik U
    Erik U skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt vår bostadsrätt på Östermalm med Veronica.
    Mycket trevligt, tillgängligt och proffsigt bemötande som levde upp till förväntningar på bästa sätt. Insatt i området och föreningen på bra sätt.
    Bra hanterad budgivning och som helhet en mycket bra process. Läs mer
  • Eva Elisabeth H
    Eva Elisabeth H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har köpt en bostadsrätt på Östermalm. Vi förlorade vår första budgivning i fastigheten. Tack vare Veronicas snabba handlande där hon omedelbart skickade information till samtliga bostadsrättsinnehavare i fastigheten om den gjorda försäljningen och förhörde sig om det fanns någon annan våning tilll försäljning fick vi erbjudande om en annan bostad i fastigheten inom två dagar. Inom 48 timmar hade vi erhållit all information och underlag som krävdes och kontrakt skrevs under.

Det sätt på vilket vi blev bemötta var vänligt, kunnigt och snabbt. Veronicas handläggande av affären var direkt avgörande för att affären kunde genomföras. Vi är utomordentligt nöjda med det vänliga, korrekta och snabba bemötande vi erhållit. Tilläggas kan att Veronica avbröt sin lediga helg för att bistå oss genom hela processen. Att genomföra vårt våningsköp med Veronica var utmärkt och vi rekommenderar henne med varm hand vidare i karriären.
    Med vänlig hälsning Måns och Eva Höglund Läs mer
  • Mats T
    Mats T skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde vår bostadsrätt via Veronica på Husman Hagberg. Det var av vikt att hitta en mäklare som kunde hantera ett lite svårare marknadsläge. De flesta mäklare har bara jobbat i en uppåtgående marknad och utstrålar en osäkerhet / pessimism i rådande trögrörliga markandsläge vilket kan få en impact på slutpris. Veronica har haft en positiv approach från intag till försäljning och lyckats nå förväntad nivå på slutpris trots begränsat intresse vid visningar etc. En bra mäklare att rekommendera och ett bra mäklarhus som delar erfarenheter med varandra och värnar både köpare som säljare. Läs mer
  • Mårten L
    Mårten L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Snabbt och smidigt från början till slut. En supertrevlig och -engagerad mäklare. Hon skottade snö på uteplatsen(!) och piffade i lägenheten inför fotograferingen. Hjälpte till med råd och tips i samband med mitt bostadsköp. Allt var förberett med annons och bilder när jag väl hittat min nya bostad. Två veckor senare var min lägenhet såld till ett pris som rejält överträffade mina förväntningar!
    Nöjd är bara förnamnet... Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kan varmt rekommendera Tina! Fick henne rekommenderad av min vän och hon översteg verkligen alla mina förväntningar som redan var höga! Hon sålde min lägenhet på Östermalm på förhandsvisning och skötte allt på vägen dit otroligt bra och proffsigt. Fick mig som säljare att känna mig väldigt trygg och höll mig väl uppdaterad under processen. 5++ på alla kriterier! Läs mer
  • Niklas
    Niklas skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kompetent, driven och alltid ett professionellt bemötande. Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi tog hjälp av Victor för försäljning och är mycket nöjd med hans insats. Professionell och tydlig hela processen igenom och bra kommunikation från första möte till avslutad affär. Skulle absolut rekommendera Victor till andra säljare. Läs mer
  • Robin B
    Robin B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt gott bemötande och professionell i sitt utförande. Hela försäljningen från början till slut har varit över förväntan och slutresultatet vart därefter också.
    Kan varmt rekommendera Victor Sjölund Läs mer
  • Kornelia R
    Kornelia R skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag är mycket nöjd med all hjälp jag fått från Tina i och med försäljningen av min bostad. Tina gav mig jättebra tips och råd inför fotograferingen, hjälpte mig med en jättefin annons och såg till att många kom på visningen. Alla praktiska detaljer gick jättesmidigt och jag kände mig lugn och trygg genom hela processen. Vill rekommendera Tina varmt! Läs mer
  • Helene B
    Helene B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är oerhört kompetent och det märks att hon har varit i branschen länge och jobbat i både uppgångar och nedgångar, en merit som krävs med tanke på hur bostadsmarknaden ser ut just nu. Hon är otroligt proaktiv i sin kommunikation och har alltid en plan oavsett vad som dyker upp längs vägen. Som säljare har det varit väldigt tryggt att kunna lägga alla detaljer åt sidan då Tina haft stenkoll på allt och hjälpt oss med allt från styling till tips inför nytt bostadsköp.
    Vi är otroligt nöjda med vår försäljning och kommer alltid rekommendera och anlita Tina för framtida försäljningar. Läs mer
  • Eden H
    Eden H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Duktig och proffsig. Fick bra tips inför försäljning av lägenheten och höll mig uppdaterad under processens gång. Läs mer
  • Kadri I
    Kadri I skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig, erfaren, proaktiv och rak. Upplever att detta har gjort stor skillnad i att få till en affär i en trög marknad. Läs mer
  • Liv E
    Liv E skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine gjorde ett toppen jobb på att sälja min lägenhet. Hon var engagerad, jobbade stenhårt samtidigt som hon hela tiden höll mig uppdaterad på både marknad och lägenhet. Jag skulle varmt rekommendera henne!!! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hej
    Vi har använt oss av Lars 2 gånger och blivit proffsigt bemötta och kan varmt rekommendera han. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    En mycket bra mäklare som jobbar energiskt för att uppnå absolut bästa resultat. Vi fick många goda råd och idéer inför vår lägenhetsförsäljning och alla visade sig vara helt rätt.Ska du sälja en bostadsrätt i Stockholm så anlita Lars. Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick kontakt med Nadine via en vän som varmt rekommenderade henne. Efter att jag själv nu har sålt min fina lägenhet med hjälp av Nadine och är supernöjd kan jag inte annat än rekommendera henne vidare. Hon är vänlig, tålmodig och rak. Bra kundbemötande och löpande uppföljning och ett stöd under vad som var min hittills livs största affär. Heja Nadine! Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hade kontakt med Lars som köpare. Överlag mycket imponerad av Lars. Professionell. Enda minuset var att en någorlunda stor parameter ändrades under pågående budgivning. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi var mycket nöjda med Lars Östblom och HusmanHagberg. Genomgående professionellt bemötande och 100% engagemang i varje del och liten detalj av försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Lars Östblom i samband med lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Lars Östblom. Han gav ett väldigt trevligt intryck och jag hade hela tiden ett sunt resonemang om marknaden, priser etc. Han var personlig, lagom avslappnad och inlyssnande till mina behov och förutsättningar.
    Vill verkligen rekommendera honom!!! Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars gav ett stabilt och lugnt intryck hela vägen genom processen. Han var hela tiden fokuserad på målet och tråcklade ihop en bra affär tillslut, trots att vi hade lite motgångar på vägen. Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket trevlig, kunnig, tillmötesgående, pålitlig och stark arbetsinsats! Läs mer
  • Tove G
    Tove G skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig, duktig, charmig och kompetent mäklare. Läs mer
  • Jennifer C
    Jennifer C skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jättenöjd. Snabba svar och mycket hjälpsam! Läs mer
  • Aron Y
    Aron Y skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väldigt förtroende-ingivande, kunnig och påläst. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Pragmatisk och lyhörd! Jag är mycket nöjd med Lars. Läs mer
  • Eric S
    Eric S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi är väldigt nöjda med Lars arbete vid våra sammanlagt 3 försäljningar. Vi har haft en löpande dialog genom åren och Lars har alltid ställt upp vid värderingar, tips och generella råd. Lars har framförallt alltid haft rimliga värderingar och en öppen dialog vilket gjort det lätt att ta beslut och hantera budgivningar. Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Det här var vår första bostadsförsäljning (och köp) och Lars förmedlade trygghet genom hela processen. Vi tog in flera olika mäklare och jämförde fem olika firmor och mäklare, men ingen levde upp till våra förväntningar på samma sätt. Lars satte ett högt målpris och trots skakig marknad så lyckades han träffa rätt på kronan. Vi köpte även denna lägenhet genom Lars och det var en pedagogisk och trygg stämning rakt igenom.

Om ni vill ha en trygg affär för både köpare och säljare, högt engagemang och fina bilder - ta in Lars och Husman Hagberg för värdering. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsigt bemötande, kunnig och kompetent. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Suveränt bemötande av kunnig mäklare med koll på marknaden och ambitiöst engagemang. Rekommenderar! Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket bra, proffsig, jag kände mig trygg i allt! Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra bemötande, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Sepideh F
    Sepideh F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig, förstående, tillgänglig Läs mer
  • per e
    per e skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är en hårt arbetande mäklare som inte ger upp. Jag har enbart använt han under feb/mars 2018 som nu är en av dom svåraste tiderna att sälja en lägenhet :S Trotts detta så fick han iväg lägenheten. Jag kan starkt rekommendera Victor. Läs mer
  • Carl-Wilhelm L
    Carl-Wilhelm L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra bemötande, påläst om fastigheten och ger ett mycket förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Åsa Anna Maria Stigsdotter Melin B
    Åsa Anna Maria Stigsdotter Melin B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi var mycket nöjda med Victor. Han var saklig o metodisk o gav oss inga falska förväntningar. Trots svårt läge precis före 1mars , o höga lån o avgift i jår förening, lyckades han sälja vår lgh till ett bra pris. Och på kort tid. Vi fick bra rapporter löpande under försäljningsperioden. Victor är lätt och trevlig att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Karl A
    Karl A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket kunnig, erfaren och trevlig mäklare som jag kände mig trygg med i försäljningen! Han är bra på att återkoppla, ger tydliga svar och är hela tiden positiv. Han är mycket professionell både mot mig som säljare och mot köpare. Finns inget att klaga på, han är en grym mäklare som jag gärna rekommenderar vidare. Läs mer
  • Sofie Å
    Sofie Å skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor är mycket professionell, trevlig och lyhörd för önskemål. Han hjälpte mig med en fantastisk försäljning som jag är supernöjd med! Han var ett tryggt stöd under hela säljprocessen, och var hela tiden tydlig och lugn. Victor är även grym på att ge tips inför fotografering och visning. Otroligt kompetent mäklare, rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Ellen H
    Ellen H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig, seriös och gav ett lugnt och säkert intryck. Läs mer
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Everything went very smooth and we were very satisfied with Victor's help. Läs mer
  • Rebecca D
    Rebecca D skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi fick bra hjälp av Victor i samband med lägenhetsinköp på Gärdet. Läs mer
  • Franck M
    Franck M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    professional , I am very satisfied. Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tydlig, rak, proffsig och glad. Visade förståelse för de svåra besluten man som säljare måste fatta vid försäljning och var mån om att det skulle kännas bra för alla parter. Var noga med att allt gick rätt och schysst till. Läs mer

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm