HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, 114 49 Stockholm — Visa karta

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid varit i framkant med digital annonsering och använder de bästa marknadsplasterna, arbetssätt och kvalitetstänk. Vi arbetar alltid med de bästa fotograferna och stylisterna för att få fram din bostads fulla potential. Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill vinna våra kunders hjärtan. Vi har god lokalkännedom, vet vilka bostäder som sålts, vilka som snart är till salu och vilka som skulle vilja bo här. Oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt.

Vårt kontor finns på Karlavägen 63, välkommen!

Kontakta oss eller boka ett möte direkt på vår mäklarbokning: www.maklarbokningen.se

Läs vad 494 kunder tycker om HusmanHagberg Östermalm

• 2019-11-16

Tuve J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har köpt en liten bostadsrätt på östermalm.mycket frekvent kontakt med nadine från visning till avslut.nadine har uppträtt med hög integritet ,transparans och sympatisk framtoning.hon inger förtroende och skulle vända mig till henne vid ev framtida bostadsaffärer. Tuve Johannesson Läs mer
  • 2019-11-15

Tina R skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Är mycket nöjd med Nadine Ekstrand i mitt val av mäklare när jag sålde min lägenhet på Torstenssonsgatan 10a. Nadine har varit 100 procent engagerad från start till mål och har en fingertoppskänsla och proffessionalitet utöver det vanliga. Det är nu andra gången inom 4 års tid som jag väljer husman Hagberg. Har vid mina båda försäljningar 2015 och nu 2019 slagit kvm-prisrekord på hela östermalm. Kan varmt rekommendera husman Hagberg och Nadine Ekstrand. Läs mer
  • 2019-11-15

Johan Mikael Sven W skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Snabb, förtroendeingivande och effektiv. Har väldigt bra koll på Web 2.0 Läs mer
  • 2019-11-14

Per L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålde i Vasastan, Victor gjorde ett seriöst och proffsigt intryck från början och igenom processen. Gjorde även en bra överlämning till kollega pga barnfödsel. Resultatet av.försäljningen enligt förväntan. Läs mer
  • 2019-11-13

Hilda B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpt en lägenhet i Vasastan via Nadine. Trevligt bemötande, mycket kunnig och tydlig info under hela processen. Kan absolut rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-11-07

Johan L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica hjälpte mig med försäljningen av min tvåa i Vasastan. Proffsigt och vänligt bemötande och alltid påläst. Jag hade stora förväntningar och Veronica levde upp till dessa. Kan verkligen rekommendera Veronica som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-04

John K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine sålde vår lägenhet i Vasastan. Mycket trevligt bemötande. Både personligt och professionellt. Ett par gånger kunde jag känna att hennes vilja att vara tillmötesgående övergick i en optimism som gav felaktiga förväntningar hos oss. Det hade inte skadat med en lite mer realistisk och saklig analys av marknaden och försäljningen. Men annars har jag bara positivt att säga om Nadine, och kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Ola K

2019-11-03

Ola K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde en lägenhet i innerstan via Nadine Ekstrand och fick från första början ett starkt och positivt intryck. Detta höll i sig genom hela försäljningen då vi alltid fick ett både trevlig, engagerat och framförallt kompetent bemötande av Nadine. Läs mer
  • 2019-11-03

Cecilia S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi var köpare. Nadine gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-11-03

Viktor L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi kan varmt rekommendera Victor Sjölund som mäklare. Vi sålde vår lägenhet på Östermalm med Victor. Vi träffade flera mäklare och vi valde Victor på grund av att han stack ut med hans stora driv/engagemang och erfarenhet. Det var ett riktigt lyckokast! Han överträffade våra högt ställda förväntningar och var professionell genom hela försäljningsprocessen. Victor hjälpte oss med stort som smått och fanns alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-10-27

Josephine L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt 3:a.
    Professionell med hög närvaro.
    Trots högre förväntningar på försäljningen känner jag att Tina jobbade på och gjorde det hon kunde för att sälja. Läs mer
  • Kristin A

2019-10-24

Kristin A skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köpte en lägenhet i Vasastan av Veronica. Bra och tydlig kommunikation, blev väldigt väl bemött. Läs mer
  • Thomas S

2019-10-22

Thomas S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina hjälpte oss att sälja vår 3:a i Vasastan med ett resultat över förväntan. Tina är en mycket professionell och erfaren mäklare som känns trygg både för köpare och säljare, framförallt på en volatil marknad.

Vi hade höga krav på vår mäklare. Tina uppfyllde alla. Läs mer
  • 2019-10-20

Henriette P skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica är en väldigt driven och engagerad person som hjälpte mig att sälja min etta på Gärdet. Hon är alltid snabb på att svara, påläst, väldigt social och trevlig. Hon håller även kontakt när säljprocessen är över för att följa upp och hjälpa till med annat. En fantastisk mäklare som jag starkt rekommenderar! Läs mer
  • 2019-10-16

Sven Anders C skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina Berlin är en proffsig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-10

Patrik J skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi kan verkligen rekommendera Nadine till andra säljare som går i säljtankar. Vi sålde vår lägenhet i Birkastan om ca 100 kvm och Nadine överträffade våra redan högt ställda förväntningar från start. Hon agerade professionellt och systematiskt under hela säljprocessen och höll hela tiden en hög servicenivå. Anlitar ni Nadine kan ni vara säkra på att hon uppfyller era förväntningar på alla sätt. Läs mer
  • 2019-10-10

Håkan J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har köpt en bostadsrätt i Vasastan. Fick mycket bra bemötande på lägenhetsvisningen - korrekt information och bra förtroende för honom som mäklare. Sen vid budgivningen gick allt mycket smidigt och korrekt, bra bemötande samt att vid kontraktskrivning så informerade han på ett mycket tydligt och bra sätt. Allt igenom väldigt bra, korrekt och trevligt. Läs mer
  • 2019-10-08

Amanda T skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är en väldigt målinriktad och pålitlig mäklare med erfarenhet. Hon höll oss väl informerade och uppdaterade under hela försäljningsprocessen och det var en enorm trygghet i att ha henne som mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-08

Kalle S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är mycket noggrann och metodisk. Kände under hela processen att hon alltid låg steget före och inget lämnades åt slumpen. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-07

Ann-charlotte E skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Stort driv. Målinriktad med högt tempo. Läs mer
  • 2019-10-03

Jussi V skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    ordenligt, driven och super trevlig. Läs mer
  • 2019-10-03

Maria L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är väldigt professionell och förtroendeingivande. Läs mer

Mikael S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina var mycket professionell och engagerad i försäljningen av vår lägenhet. Läs mer

Malin S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt båda våra lägenheter via Victor och vi har varit otroligt nöjda båda gångerna. Främst på grund av att Victor alltid är väldigt professionell och han återkopplar till oss hela tiden utan att vi måste söka honom. Läs mer

Niklas V skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde vår bostadsrätt i Vasastan genom Veronica. Hon har varit mycket dedikerad och lyhörd under en längre period då vi ville hitta ny bostad innan vi sålde. Hon var förutseende och vi fotograferade lägenheten flera månader i förväg, så när vi till slut gick till försäljning kunde vi tack vare det få upp annons omgående. Vi har fått rätt råd längs hela vägen, bla att tacka nej till ett dolt bud, och istället förlita oss på budgivning, vilket i slutändan lönade sig över förväntan. Veronica har varit lugn, saklig, proffsig, tålmodig och tillgänglig. Hon har dessutom gett oss fina råd i vårt eget sökande efter objekt/ny bostad och hjälpt oss på den sidan också. Läs mer
  • 2019-09-30

Proffesionellt Läs mer
  • Kristian-Pantelis X

2019-09-27

Kristian-Pantelis X skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Professionell och väldigt hjälpsam. Han tillgodoser säljarens önskemål. Vi är nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-09-19

Anna P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en bostadsrätt på Karlbergsvägen. Vi upplevde Victor som väldigt proffsig. Han fanns tillgänglig för våra frågor och funderingar. Han höll oss uppdaterade på ett föredömligt sätt.
    Vid kontraktsskrivningen gav han oss god tid att gå igenom allt och förklarade utförligt när frågor uppstod.
    Vi är mycket nöjda med Victor :)

Anna & Martin Läs mer
  • 2019-09-18

Kai H skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Rebecca är en duktig och proffsig mäklare som har hjälpt oss i hela säljprocessen. Läs mer
  • Hedvig C

2019-09-12

Hedvig C skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi kan varmt rekommendera att använda Nadine som mäklare!

Vi har både köpt och sålt lägenheter via Nadine vid ett flertal tillfällen nu. Vår erfarenhet är att hon är väldigt kunnig och pålitlig, givetvis - men också att hon har varit ett kanonbra bollplank och stöd, visat prov på både gott omdöme och sunt förnuft och har varit flexibel men stabil och lugn genom hela processen - enkel att arbeta med helt enkelt! Läs mer
  • 2019-09-11

Erika G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi hade en bra dialog över hur försäljningen skulle gå till. Viktor är en mycket kompetent mäklare Läs mer
  • 2019-09-10

Åsa W skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica sålde min lägenhet i Birkastan. Hon är engagerad och driven. Jag rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
  • Johanna S

2019-09-08

Johanna S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor hjälpte oss med försäljningen av vår 2:a i Vasastan. Jag som säljare kände mig trygg med Victor från start till mål. Victor är kompetent, engagerad, driven och fanns tillgänglig under hela processen på ett mycket smidigt sätt. Jag kan verkligen rekommendera Victor som mäklare och skulle absolut sälja med honom igen! Läs mer
  • 2019-09-08

Rasmus B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag är alltigenom mycket nöjd med att ha anlitat Victor för försäljningen av min 2:a i Vasastan. Hela försäljningsprocessen fortlöpte smidigt och ledde fram till ett mycket bra slutpris. Läs mer
  • 2019-09-07

Emma D skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra guidning längs hela försäljningen av min lägenhet i Rödabergen. Läs mer

Per S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars hjälpte mig att sälja min lägenhet. Det är första gången jag säljer så jag hade inte så höga förväntningar eller kunskap om processen. Lars tog hand om allt från början till slut och har verkligen överträffat mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Lars. Läs mer

Jonathan Thurfjell K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Viktors bemötande har varit oklanderligt under hela min säljprocess, han satte en tydlig förväntningsnivå och levererade på den snabbt och effektivt. Jag kommer rekommendera Viktor till alla i min närhet som ska köpa eller sälja i Vasastan. Läs mer

Pernilla M skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Super professionell! Tack så mycket för hjälpen! Läs mer

Jonathan C skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan
    Lars var väldigt trevlig, hjälpsam och förståelig. Han var mycket professionell i sitt bemötande och gjorde hela processen mycket enkel och snabb. Jag kan varmt rekommendera honom till alla som vill sälja eller köpa lägenhet. Läs mer
  • David S

2019-09-03

David S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är en fantastisk mäklare - skärp, engagerad och tydlig i sin kommunikation. Hon hade en bra tidsplan för försäljningen och ett driv som resulterade i ett riktigt bra slutpris. Rekommenderas varmt! :) Läs mer
  • 2019-09-02

Dag G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hej, allt fungerar jättebra.
    Köpt lgh Surbrunnsgatan 43B,
    snabb återkoppling och hantering.

Bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-02

Anton R skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor ger ett lugnt, tryggt och professionellt intryck. Han sköter hela processen därefter och löser snabbbt eventuella frågetecken. Läs mer
  • Mattias L

2019-09-01

Mattias L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde en lägenhet med Victor och hans sätt att jobba ger stort förtroende och Victor visar stor förståelse och tålamod för just dina behov.

Vi rekommenderar varmt Victor till andra säljare! Läs mer
  • David J

2019-08-30

David J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    För mig som oerfaren säljare var Victors kunskap, engagemang och ärlighet genom hela processen ovärdeligt. Han var enkelt och lättillgänglig att kommunicera med, tydlig och uppriktig genom hela försäljningen samt höll mig alltid uppdaterad kring vad som skedde. Jag är väldigt nöjd med Victors arbete och kan inget annat än att rekommendera honom till andra säljare. Jag kommer helt klart att använda Victor igen i framtiden! Läs mer
  • 2019-08-30

Johan T skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine gjorde ett bra jobb med att sälja min tvåa i Vasastan. Jag var nöjd med vad jag fick betalt och tyckte att hon manövrerade landskapet på ett utmärkt sätt. Jag rekommenderar henne som mäklare för framtida uppdrag! Läs mer
  • 2019-08-29

Johanna E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan och var mycket nöjda med Victor. Han är professionell och engagerad och ger ett positivt och glatt bemötande. Läs mer
  • Elsa C

2019-08-29

Elsa C skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
    Victor var väldigt trevlig och lättsam Läs mer
  • 2019-08-28

Dersim S skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi sålde en bostadsrätt i Vasastan. Rebecca mötte våra förväntningar väldigt väl, både i sin service gentemot oss och andra inblandade men även i det priset vi fick ut av försäljningen.

Jag kan varmt rekommendera Rebecca. Läs mer
  • 2019-08-28