Rebecca Löwå

Rebecca Löwå

Rebecca Löwå är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Rebecca Löwå har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Rebecca Löwå har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Löwå har haft 39 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 96 Läs vad Rebecca Löwå

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    • Vasastan Östermalm
    2022-01-13
    Professionell och otroligt hjälpsam genom hela processen!
    • Vasastan Birkastan
    2022-01-11
    Lyhörd, professionell och trevlig. Rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm
    2021-12-16
    Fint bemötande, lugn och tar sig tid att informera. Bättre på att lyssna in och ställa frågor än många andra mäklare.
    • Birkastan Vasastan
    2021-11-26
    Vi känner oss väldigt nöjda med Rebecca som vår mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Rebecca har ett väldigt trevlig sätt och bemötande och har varit lyhörd kring vilka behov och önskemål vi har haft som säljare. Hon har visat på noggrannhet i uppföljning och statusrapportering mot oss som säljare och vår upplevelse är att detsamma gällt mot potentiella köpare. Vi rekommenderar Rebecca varmt!
    2021-11-21
    Väldigt trevligt bemötande samt hanterade en snabb affär väldigt bra.
    2021-11-18
    Stabil, proffsig och bra genom hela säljprocessen
    • Vasastan Odenplan
    2021-11-05
    Allt funkade bra! Tydlig, lätt att kommunicera med samt aldrig några problem att komma i kontakt med Rebecca.
    Allt från start till slut gick smidigt och bra!
    • Östermalm
    2021-11-01
    Köpte en bostadsrätt på Östermalm med Rebecca som mäklare. Fick bra kontakt och affären gick mycket smidigt.
    Anlitade då även Rebecca vid försäljningen av vår nuvarande bostadsrätt. Även här var Rebecca lyhörd, snabb och mycket hjälpsam. Vill varmt rekommendera henne.
    • Östermalm
    2021-11-01
    Rebecca var mycket trevlig, tydlig och hjälpsam vid köpet av bostaden. Hon ordnade med extra visning på kort varsel och allt genomfördes på ett lugnt, korrekt och strukturerat sätt vilket gjorde det till en bra köpupplevelse för oss.
    2021-10-29
    Mycket driven och duktig mäklare