Rebecca Löwå

Rebecca Löwå

Rebecca Löwå är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Rebecca Löwå har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Rebecca Löwå har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecca Löwå har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

147 omdömen om Rebecca Löwå

Sedan starten hos Reco 2018
Tommy J
Östermalm

Ett bra bemötande,mäklaren levde upp till våra.förväntningar.Tycker att Rebecca har gjort ett utmärkt jobb! To L

Maciek D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Östermalm

Rebecca är en exceptionell mäklare: därför att hon inte alls är som andra mäklare jag mött. Hon överdriver inte, hon är uppriktig, hon målar inte upp fantasibilder, hon skapar inte omöjliga förväntningar. Nu är affären inte helt slutförd än men jag kan lugnt se framemot ett lyckat avslut.

Karin C
Vasastan Birkastan

Snabb och professionell, trevlig och personlig

Cecilia T
Birkastan Vasastan

Proffsig och målinriktad - vi är supernöjda med Rebecca!

Gustav A
Vasastan

- Väldigt professionell och påläst - Egentligen inga större förväntningar innan, varpå Rebecca överlevererade :) - Rebecca har skött sig elegant i processen och hon har varit en väldigt bra medlare mellan köparen & säljaren!

Andreas J
Birkastan Vasastan

Professionellt bemötande hela vägen i processen. Snabb respons på frågor och mycket kunnig.

Anna A
Gärdet

Rebecca är en väldigt duktig mäklare!

Olivia L
Gärdet

Rebecca är lyhörd och ödmjuk. Tar både säljare och köpares perspektiv och önskningar i åtanke.

Tim L
Östermalm

Rebecca är otroligt engagerad och dedikerad och gör det som krävs för att uppnå kundens förväntan. Tack för ett fint samarbete!

Robert H
Vasastan

Rebecca lade ned mycket tid på vårt objekt och upplevdes göra sitt yppersta i en mycket trög marknad för att få till en deal som bägge parter var nöjda med. Kan varmt rekommendera henne till er som vill ha en trygg och smidig affär.