Lars Östblom
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag har ett glödande intresse för affärer, bostäder och människor, vilket gör att yrket som fastighetsmäklare passar mig perfekt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag får ofta höra att energi, hängivenhet och service personifierar mitt arbete och person. Detta tillsammans med min långa erfarenhet gör att jag vet vilka förutsättningar som krävs för att skapa lyckade bostadsförsäljningar, både i uppgående eller stagnerande marknader.

Vad gör du helst på fritiden?
Förutom att umgås med familjen så gör mitt brinnande idrottsintresse att en stor del av den lediga tiden ägnas till olika idrottsrelaterade aktiviteter.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag fortfarande drömmer om att bli rockstjärna. Än är det inte försent… Läs mer

Läs vad 50 Läs vad Lars Östblom

• Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-07

Vasastan
    Jag har nu sålt tre objekt med Lars och så länge jag har möjlighet så kommer jag aldrig arbeta med en annan mäklare.

Senaste försäljningen Heimdalsgatan 3, 88 kvm, 10 825 000 - 2020 februari Läs mer
  • Karin J sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-01-26

Vasastan
    Sålt en lägenhet i Vasastan om 49 kvm.
    Snabbt, bra och relevant bemötande och kunskap kring marknadsläget!
    Hade förväntningar på kompetent och bra bemötande vilket jag tycker stämt utomordentligt! Läs mer
  • Henrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-01-11

Vasastan
    Jag köpte samma lägenhet 2012 av Lars som jag nu sålde 2020 och aktivt valde Lars utan att ens jämföra med andra mäklare på marknaden.
    Lars inger ett 100% förtroende både till köpare (jag 2012) och säljare (jag 2020).
    Han går den extra milen för att alla ska bli nöjda och sköter verkligen allting. Man behöver alltså varken oroa sig för hur styling, fotografering, städning, visningar, nyckelhantering ska gå. Lars löser allt.

Grymt nöjd!! Läs mer
  • Josefine H köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-12-18

Östermalm
    Vi har köpt en bostad och fått ett mycket proffsigt bemötande och helt i linje med våra förväntningar! Läs mer
  • Sheree B köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-12-06

Vasastan - Hagastaden
    Hej,
    Vi köpte en Lgt från Oscar propoeties Helix.

Han hade 100% comitment, alltid trevlig bemötande, tydlig, snabb, gav oss all information vi bad om det och fyllde upp till mina förväntningar.

Jätte tack till Lars! Läs mer
  • Hamid G
    Hamid G köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-12-06

Vasastan - Hagastaden
    Vi har köpt en bostad hos OP, i Helix huset.
    Fantastiskt bemötande, mycket professionellt, stort intresse till våra behov och komma med bästa lösningar och alternativ.

Lars har motsvarat alla våra förväntningar på så sätt att vi efter en hel del diskussioner och velande tillslut hittade det som passade oss bäst. Lars detaljkunskap är ytterst nödvändigt i den här typen av försäljning när man inte ser vad man köper utan man visualiserar det i sina drömmar. Obestridligt engagemang och nästintill gränslös tillgänglighet var det som gjorde oss säkra på att vi har att göra med en seriös mäklare som vet vad han säljer. Läs mer
  • Lina H sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-11-27

Vasastan
    Vi har haft lyckan att ha Lars i 3 lägenhetsförsäljningar och han är 6 av 5 möjliga ;-) ! Proffsig, trevlig, kunnig, tillmötesgående och ärlig ! Vi är mer än nöjda❤️ Läs mer
  • Nassim A sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-11-25

Vasastan
    Jordnära, ärlig och rak. Lyssnande och intresserad. Jag litar på Lars. Humor och seriös. Vi har sålt och köpt lägenheter i vasastan med Lars vid några tillfällen nu, och kommer ringa honom nästa gång igen ! Lars är mäklarnas mäklare. / vi har träffat många, vi har köpt och sålt ca 5 gånger senaste 10 åren, där av träffat många mäklare men Lars sticker ut för att han är så otroligt på riktigt skön! Läs mer
    Lars Ö gillar detta
  • Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-11-24

Sålde min våning på Östermalm genom Lars och det ångrar jag inte. Fantastiskt proffsig och kunde med sin långa erfarenhet guida oss genom hela processen så att det blev den bästa försäljningen i fastigheten!! Detta hade inte varit möjligt utan Lars. Han lyssnade in och förstod våra behov och vågade även vara rak och ärlig när han behövde för att på bästa sätt gynna vår försäljning. En fantastiskt mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder och han förtjänar mer uppmärksamhet på Östermalm. Detta är mäklaren jag tror många väntat på!! Läs mer
    Lars Ö gillar detta
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-09-04

Vasastan
    Lars hjälpte mig att sälja min lägenhet. Det är första gången jag säljer så jag hade inte så höga förväntningar eller kunskap om processen. Lars tog hand om allt från början till slut och har verkligen överträffat mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Lars. Läs mer

Senaste försäljningarna

Heimdalsgatan