Lars Östblom
Registrerad mäklare sedan 2004-08-04
Aktiv på Reco.se sedan 2016-08-24
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag har ett glödande intresse för affärer, bostäder och människor, vilket gör att yrket som fastighetsmäklare passar mig perfekt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag får ofta höra att energi, hängivenhet och service personifierar mitt arbete och person. Detta tillsammans med min långa erfarenhet gör att jag vet vilka förutsättningar som krävs för att skapa lyckade bostadsförsäljningar, både i uppgående eller stagnerande marknader.

Vad gör du helst på fritiden?
Förutom att umgås med familjen så gör mitt brinnande idrottsintresse att en stor del av den lediga tiden ägnas till olika idrottsrelaterade aktiviteter.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag fortfarande drömmer om att bli rockstjärna. Än är det inte försent… Läs mer

Läs vad 57 Läs vad Lars Östblom

• Olof W sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-06-15

Vasastan Odenplan
    Professionell, tydlig och nyanserad. Lars fick försäljning kännas trygg och förutsägbar så att vi kunde planera köp av ny bostad och planera vägen vidare. Läs mer
  • Marianne L köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-06-14

Vasastan
    Jag har aldrig träffat mäklaren. Jag förvärvade en trerumslgh på Hagagatan 44 i Sthlm tillsammans med min brorsdotter. Eftersom jag skulle resa så förberedde jag fullmakt för min son som skulle företräda mig vid förvärvet. Hastigt, samma dag som det stod klart att vi lagt högsta bud, var det tvunget att underteckna avtalet. Jag fick utan att ha fått tillfälle att läsa avtalet lämna en fullmakt för min brorsdotter genom stående på en bensinmack i ett ritprogram i min telefon underteckna en fullmakt som mäklaren skickade per sms till mig. Avtalsundertecknandet kunde inte anstå till nästa dag när min son som hade min fullmakt kommit hem från London. Det är oprofessionellt att driva budgivingsprocessen så långt i hopp om att höja priset genom att den som lagt högsta bud ska bjuda emot sitt eget högsta bud så att det pga. omständigheter på säljarens sida Inte finns utrymme för 24 timmars respit för undertecknande av avtalet. Det är ändå en affär på ca 5 mkr och ska inte gå till på dettta sätt. Mäklarens förfarande förjänar amärkning. Läs mer
  • Sara B köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-06-12

Vasastan Birkastan
    Lars var mäklare för en bostad som vi köpte. Trevlig och återkopplade snabbt så det blev en smidig affär. Läs mer
  • Linda H sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-06-11

Vasastan
    En av de bästa mäklarna i Stockholm. Har köpt och sålt med Lars 3 ggr i innerstan och varit otroligt nöjd med hans insats. Han är väldigt pålitlig och proffsig , påläst kring allt som har med bostaden att göra. Engagerad och ett riktigt bra driv. Kan rekommendera honom vare sig det är bra el dålig bostadsmarknad, han lyckas alltid! Läs mer
  • Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-06-09

Vasastan Odenplan
    Vi sålde vår lägenhet via Lars och är verkligen supernöjda. Han är förtroendeingivande och gör att man känner sig trygg genom hela processen. Lång erfarenhet och kommer med många god råd gällande allt från styling till prissättning och budgivning. Dessutom mycket trevlig att ha och göra med! Läs mer
  • Martin R sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-24

Vasastan
    Lars sålde vår 3:a i Vasastan mitt i Corona-krisen. Dvs rätt tuffa tider, men det var inget som stoppade honom. Han är otroligt proaktiv och ligger alltid 2-3 st steg före. Han var tillgänglig i stort sett dygnet runt och med ett stort service-intresse så skulle jag varmt rekommendera honom vidare. Läs mer
  • Lucas L
    Lucas L köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-22

Vasastan
    Vi köpte en lägenhet på Dalagatan där vi fick väldigt bra hjälp av Lars som genomgående var lyhörd och återkopplade snabbt även under obekväma tider. Vi var otroligt nöjda med samarbetet tillsammans med Lars Läs mer
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-07

4:a
    Vasastan
    Jag har nu sålt tre objekt med Lars och så länge jag har möjlighet så kommer jag aldrig arbeta med en annan mäklare.

Senaste försäljningen Heimdalsgatan 3, 88 kvm, 10 825 000 - 2020 februari Läs mer
  • Karin J sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-01-26

Vasastan
    Sålt en lägenhet i Vasastan om 49 kvm.
    Snabbt, bra och relevant bemötande och kunskap kring marknadsläget!
    Hade förväntningar på kompetent och bra bemötande vilket jag tycker stämt utomordentligt! Läs mer
  • Henrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-01-11

Vasastan
    Jag köpte samma lägenhet 2012 av Lars som jag nu sålde 2020 och aktivt valde Lars utan att ens jämföra med andra mäklare på marknaden.
    Lars inger ett 100% förtroende både till köpare (jag 2012) och säljare (jag 2020).
    Han går den extra milen för att alla ska bli nöjda och sköter verkligen allting. Man behöver alltså varken oroa sig för hur styling, fotografering, städning, visningar, nyckelhantering ska gå. Lars löser allt.

Grymt nöjd!! Läs mer

Senaste försäljningarna