Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag har ett glödande intresse för affärer, bostäder och människor, vilket gör att yrket som fastighetsmäklare passar mig perfekt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag får ofta höra att energi, hängivenhet och service personifierar mitt arbete och person. Detta tillsammans med min långa erfarenhet gör att jag vet vilka förutsättningar som krävs för att skapa lyckade bostadsförsäljningar, både i uppgående eller stagnerande marknader.

Vad gör du helst på fritiden?
Förutom att umgås med familjen så gör mitt brinnande idrottsintresse att en stor del av den lediga tiden ägnas till olika idrottsrelaterade aktiviteter.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag fortfarande drömmer om att bli rockstjärna. Än är det inte försent… Läs mer

Läs vad 39 Läs vad Lars Östblom

• Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-26

Hagastaden Vasastan
    En mycket kompetens mäklare. Vet vad säljare vill och försöker eftersträva alla önskningar. Otroligt mycket tålamod.

En riktigt proffsigt mäklare, speciellt när bostadsmarknaden är som trögast.

Rekomemnderar varmt! Läs mer
  • Filip N köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-02

Hagastaden Vasastan
    Grym mäklare, rekommenderas starkt Läs mer
  • Gianfranco B köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-03-11

Hagastaden Vasastan
    Lars var mycket proffsig och har hjälpt till mer än vad man kan förvänta sig när vi köpte våran lägenhet i tornet på Torsplan 8. Läs mer
  • Pelle T sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-03-09

Vasastan Birkastan
    Lars har hjälpt oss att känna oss trygga i en skakig bostadsmarknad. Läs mer
  • Ida S köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-01-29

Östermalm
    Köpt lägenhet.
    Jag hade högre förväntningar än det jag upplevde att mäklaren levererade vid köpet. Framförallt i form av dålig återkoppling från mäklarens sida. Läs mer
  • Emilie J skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-07-02

Lars är oerhört kunnig och seriös. Bra dialog och kanonbemötande. Kan varmt rekommendera honom till alla som söker en smart, trevlig och ambitiös mäklare med mycket goda säljegenskaper. Läs mer
  • Hanna L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-06-29

Köpt första lägenheten hos Husman Hagberg. Lars har alla egenskaper man vill att en mäklare ska ha. Den dagen vi säljer, vet vi vem ska anlita! Läs mer
  • Christine F skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-06-29

Lars är en väldigt engagerad och proffsig mäklare. Du som säljare kan känna dig trygg i att få bästa marknadsvärde för din lägenhet med Lars hjälp. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Malin L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-06-29

Som köpare blev jag inte så trevligt bemött och han har inte varit speciellt tillgänglig, bla har min bank svårt att få tag på honom och har bett mig att kontakta honom i ärenden som normalt löses mellan bank och mäklare Läs mer
    2018-06-29 Lars Ö svarar Malin L
    Hej Malin!

Vad tråkigt att du inte känner dig väl bemött, jag beklagar verkligen detta. Beträffande kontakten mellan er bank och mig så kommer jag kontakta dem och se vad det är de känner sig missnöjda med. Det har nämligen fått alla handlingar de efterfrågat.

Med Vänlig Hälsning

• Joakim W skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-06-29

Vi sålde en 2:a i Vasastan med Lars och han var väldigt tillmötesgående, förstående och tillgänglig under hela processen.

Lars har mycket erfarenhet och kan därför hantera alla typer av marknader. Läs mer

Senaste försäljningarna

Karlbergsvägen