Läs vad 60 Läs vad Lars Östblom

• 2020-11-06
    Jag har köpt en lägenheten i Stockholm, Wasastaden.
    Lars har bemöt mig på ett mycket proffesionellt sätt. Och på ett föredömligt sätt svara på alla mina frågor och funderingar
    Lars levde med råge upp till mina förväntningar.
    Jag är helt nöjd och vänder mig gärna i fram tiden till Lars om det blir aktuellt.

Urban Bile
    Urban B
    • 88.0 m²
    • Hagastaden Vasastan
  • 2020-10-03
    Mycket bra och kompetent. Rekommenderar starkt och varmt lars Östblom. Otroligt hjälpsam och kunnig på alla områden.
    Jan-Eric N
    Jan-Eric N
    • 92.0 m²
    • Hagastaden Vasastan
  • 2020-06-15
    Professionell, tydlig och nyanserad. Lars fick försäljning kännas trygg och förutsägbar så att vi kunde planera köp av ny bostad och planera vägen vidare.
    Olof W
    • 76.0 m²
    • Vasastan Odenplan
  • 2020-06-14
    Jag har aldrig träffat mäklaren. Jag förvärvade en trerumslgh på Hagagatan 44 i Sthlm tillsammans med min brorsdotter. Eftersom jag skulle resa så förberedde jag fullmakt för min son som skulle företräda mig vid förvärvet. Hastigt, samma dag som det stod klart att vi lagt högsta bud, var det tvunget att underteckna avtalet. Jag fick utan att ha fått tillfälle att läsa avtalet lämna en fullmakt för min brorsdotter genom stående på en bensinmack i ett ritprogram i min telefon underteckna en fullmakt som mäklaren skickade per sms till mig. Avtalsundertecknandet kunde inte anstå till nästa dag när min son som hade min fullmakt kommit hem från London. Det är oprofessionellt att driva budgivingsprocessen så långt i hopp om att höja priset genom att den som lagt högsta bud ska bjuda emot sitt eget högsta bud så att det pga. omständigheter på säljarens sida Inte finns utrymme för 24 timmars respit för undertecknande av avtalet. Det är ändå en affär på ca 5 mkr och ska inte gå till på dettta sätt. Mäklarens förfarande förjänar amärkning.
    Marianne L
    • 52.0 m²
  • 2020-06-12
    Lars var mäklare för en bostad som vi köpte. Trevlig och återkopplade snabbt så det blev en smidig affär.
    Sara B
    • 2:a
    • 66.0 m²
    • Vasastan Birkastan
  • 2020-06-11
    En av de bästa mäklarna i Stockholm. Har köpt och sålt med Lars 3 ggr i innerstan och varit otroligt nöjd med hans insats. Han är väldigt pålitlig och proffsig , påläst kring allt som har med bostaden att göra. Engagerad och ett riktigt bra driv. Kan rekommendera honom vare sig det är bra el dålig bostadsmarknad, han lyckas alltid!
    Linda H
    • 52.0 m²
  • 2020-06-09
    Vi sålde vår lägenhet via Lars och är verkligen supernöjda. Han är förtroendeingivande och gör att man känner sig trygg genom hela processen. Lång erfarenhet och kommer med många god råd gällande allt från styling till prissättning och budgivning. Dessutom mycket trevlig att ha och göra med!
    Anna W
    • 76.0 m²
    • Vasastan Odenplan
  • 2020-05-24
    Lars sålde vår 3:a i Vasastan mitt i Corona-krisen. Dvs rätt tuffa tider, men det var inget som stoppade honom. Han är otroligt proaktiv och ligger alltid 2-3 st steg före. Han var tillgänglig i stort sett dygnet runt och med ett stort service-intresse så skulle jag varmt rekommendera honom vidare.
    Martin R
    • 80.0 m²
  • 2020-05-22
    Vi köpte en lägenhet på Dalagatan där vi fick väldigt bra hjälp av Lars som genomgående var lyhörd och återkopplade snabbt även under obekväma tider. Vi var otroligt nöjda med samarbetet tillsammans med Lars
    Lucas L
    Lucas L
    • 80.0 m²
  • 2020-02-07
    Jag har nu sålt tre objekt med Lars och så länge jag har möjlighet så kommer jag aldrig arbeta med en annan mäklare.

Senaste försäljningen Heimdalsgatan 3, 88 kvm, 10 825 000 - 2020 februari
    Patrik L