Rebecca Hellström

Rebecca Hellström

Rebecca Hellström är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Rebecca Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Rebecca Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.7. Rebecca Hellström har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

29 omdömen om Rebecca Hellström

GUSTAV H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm

Vi köpte vår nya lägenhet genom Rebecca som gav ett proffsigt intryck, alltid snabb återkoppling och bra kommunikation. Kan rekommendera Rebecca varmt!

Mats T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm

Rebecca skötte det hela på ett utmärkt sätt. Inte minst för hennes stöd (långt) före själva försäljningsprocessen. Jag har svårt att tänka mig att man kan överträffa henne.

Nilifer T
Vasastan Sibirien

Rebecca har ett trevligt och professionellt bemötande gentemot kund. Hon upplevs väldigt trygg och ambitiös .

Erik Isak L

Rebecca har gjort ett jättebra jobb under hela processen. Alltid bra kommunikation och återkoppling, samt ett trevligt bemötande. Skötte förhandlingen på ett utmärkt sätt. Kan verkligen rekommenderas!

Jonathan E
Östermalm Karlaplan

Supernöjd med Rebecca hon gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet.

Peter S
Östermalm Vasastan

Rebecca gav mig rakt igenom hela processen ett vänligt, engagerat och professionellt bemötande. Jag fick efter hennes koll på lägenheten en bra försäljningsplan som jag köpte direkt. Vidare gav hon mig tydliga och informativa svar på alla mina frågor och på förfrågan sina kloka tankar inför olika beslut. Hon var alltid tillgänglig för både mig och ett antal spekulanters/budgivares personliga visningar vilket bidrog till många budgivare, ett snabbt avslut och bra försäljningspris trots en svår marknad. Jag kan utan...

Agnes M
Östermalm

Supernöjda! Rebecca har känts trygg att ha att göra med hela vägen. Enkel, tydlig, snabb återkoppling, kreativ. Bara bra. Rekommenderar starkt!

Per M
Östermalm

En lyckad försäljning i en svår marknad. Rebecca jobbade metodiskt och enträget med en väl uttänkt plan.

Felix S

Professionellt bemötande och ett väldigt engagemang.

Dennis L
Hagastaden Vasastan

Rebecca är väldigt ambitiös och driven, och vi kände verkligen att hon gjorde det som krävdes i en tuffare marknad. Hon var lyhörd med våra önskemål, tillgänglig och flexibel men samtidigt bestämd med vad hon ansåg vara den bästa strategin framåt, på ett bra sätt. Har inget att anmärka på - rekommenderas!