Tina Berlin
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Jag har jobbat som mäklare i Stockholms innerstad de senaste 13 åren, varav 10 år som ägare och franchisetagare till kontoren i Vasastan och Östermalm. Jag har en bred erfarenhet av alla typer av försäljningar, allt från råvindar, upplåtelser, nyproduktion, andel av fastigheter, bostäder i aktiebolag m.m. Mestadels arbetar jag med vanliga bostadsrättsförsäljningar och min huvudfokus ligger alltid på att se möjligheter i varje enskild affär för att nå maximalt resultat. Min erfarenhet och mitt driv för att göra affärer har gett mig den trygghet och säkerhet som krävs för att förhandla mellan olika parters intressen och finna den bästa lösningen för att driva affären framåt och därmed nå det högsta försäljningspriset. Jag är en tävlingsmänniska, älskar att göra affärer och jag vill alltid att mina kunder ska få bäst betalt, vilket genom åren resulterat i många återkommande kunder och rekommendationer. Läs mer

Läs vad 50 kunder tycker om Tina Berlin

• Katarina H köpte sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Norra Djurgårdsstaden
    Jag fick mycket god hjälp av Tina i samband med lägenhetsköp. Läs mer
  • Johannes L köpte sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Birkastan Vasastan
    Mycket kompetent och rådgivande. Läs mer
  • Joel L sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Birkastan Vasastan
    Mer fokus på att få affären i hamn än att få ut ett bra pris. Läs mer
    2018-12-08 Tina B svarar Joel L
    Jag förstår dig Joel, vi ville få ut ett högre pris. Jag gjorde allt jag kunde på en svår marknaden efter fallet hösten 2017. Vi sålde i februari 2018 efter flera visningar. Priserna har fortfarande inte kommit tillbaka till de nivåer de låg på våren 2017. Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och önskar er allt gott. Med vänlig hälsning, Tina
  • Peter F sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Norra Djurgårdsstaden
    Tina är en mäklare med enorm kompetens och närvaro.
    Har haft med 5-6 talet mäklare att göra under mitt liv och Tina är utan tvekan bäst. Läs mer
  • Sven Jacob Torsten E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är väldigt seriös och driven. Gjorde allt för att vår försäljning skulle bli lyckad vilken den också blev. Bästa rekommendation. Läs mer
  • Caroline Lord S sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vasastan
    Sålt en tvåa på 57 kvm i Vasastan. Har tidigare sålt en stor tvåa samt en trea i Vasastan med Tina. Hon uppfyller alla kriterier en mäklare ska ha.
    Blir det en fjärde lghetsförsäljning kommer även den bli med Tina. Läs mer
  • Nathalie A sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Hagastaden Vasastan
    Tina är en mycket kompetent, trovärdig och engagerad mäklare som jag rekommenderar varmt för personer som söker kvalitet.
    Extra plus i kanten för god kommunikation och snabb återkoppling! Läs mer
  • Erika A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Köp lägenhet Vasastan. Bra bemötande av Tina och tydlighet i hela processen. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina Berlin hjälpte oss med försäljningen av vår 4:a i Vasastan och vi är mer än nöjda med hennes insats på alla sätt. Engagerad, driven, snabb och professionell. Vi blev väl informerade kring processen och fick ständiga uppdateringar under hela tiden fram avslut av affären. Våra förväntningar överträffades både vad gäller arbetsinsats och prisbild då vår lägenhet blev såld redan efter förhandsvisning till ett mycket högt pris.
    Sammanfattningsvis så är vi verkligen supernöjda och rekommenderar varmt Tina till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • Johanna E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är otroligt proffsig och effektiv. Hon hjälpte oss med försäljningen av vår 5:a i Vasastan. Lägenheten var såld på en vecka och till ett mycket bra pris. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar med glädje Tina till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer

Senaste försäljningarna

Upplandsgatan