Tina Berlin

Tina Berlin

Tina Berlin är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Tina Berlin har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Tina Berlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Tina Berlin har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag har sedan 2004 jobbat som mäklare i Stockholms innerstad och är franchisetagare och ägare för kontoren i Vasastan och Östermalm. Jag jobbar primärt med bostadsrättsförsäljningar och har valt att fokusera på att hålla en hög kvalitet med en anpassad försäljningsstrategi för att du som kund ska få bästa möjliga resultat. Med min breda erfarenhet kan ni även anlita mig för alla typer av projekt och försäljningar, så som råvindar, nyproduktion, bostäder i aktiebolag, upplåtelser, andelsrätter m.m.

Jag drivs av att göra affärer och är en skicklig förhandlare med mina kunders bästa intresse som mål. Som tävlingsmänniska vill jag alltid slå rekord och hjälpa mina kunder att uppnå sina drömmar. Det har genom åren resulterat i många återkommande säljare och köpare. Varmt välkommen att kontakta mig!

143 omdömen om Tina Berlin

Sedan starten hos Reco 2015
Jonatan H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan

Mycket bra och hjälpsam. Det var första gången jag sålde lägenhet så Tina har guidat mig genom processen med bravur.

Joanna C
Vasastan

Fick Tina rekommenderad av bekanta som anlitat henne flera gånger tidigare. Så professionell, pålitlig och lyhörd! Slår andra mäklare med hästlängder och kommer bara använda henne vid framtida försäljningar!

Jeff G
Vasastan

Tina är en superduktig mäklare! Professionell och erfaren, kan verkligen rekommendera! +++++

Björn A
Vasastan Odenplan

Gott intryck, berättade om lägenheten på ett sakligt sätt

Maria G
Vasastan Odenplan

Väldigt duktig, målinriktad, professionell och charmig.

Sarah H
Vasastan

Tina är mycket professionell och kunnig. En fantastisk mäklare att bolla idéer och möjligheter med genom hela processen, både som stöd i köp och framförallt vid försäljningen av vår lägenhet.

Gabriella P
Vasastan

Tina är en fantastisk mäklare, tillgänglig, svarar på alla frågor och mån om både köpare och säljare.

Ola L
Hagastaden Vasastan

Väldigt duktig och professionell mäklare

Stefan K
Vasastan

Smidig att jobba med, professionell och kunnig. Bästa rekommendationer.

Parinaz I
Vasastan

Pålitlig och proffsig med lång erfarenhet!