Tina Berlin
en del av HusmanHagberg Vasastan

Jag har jobbat som mäklare i Stockholms innerstad de senaste 13 åren, varav 10 år som ägare och franchisetagare till kontoren i Vasastan och Östermalm. Jag har en bred erfarenhet av alla typer av försäljningar, allt från råvindar, upplåtelser, nyproduktion, andel av fastigheter, bostäder i aktiebolag m.m. Mestadels arbetar jag med vanliga bostadsrättsförsäljningar och min huvudfokus ligger alltid på att se möjligheter i varje enskild affär för att nå maximalt resultat. Min erfarenhet och mitt driv för att göra affärer har gett mig den trygghet och säkerhet som krävs för att förhandla mellan olika parters intressen och finna den bästa lösningen för att driva affären framåt och därmed nå det högsta försäljningspriset. Jag är en tävlingsmänniska, älskar att göra affärer och jag vill alltid att mina kunder ska få bäst betalt, vilket genom åren resulterat i många återkommande kunder och rekommendationer.
Karlbergsvägen 36A
113 27 Stockholm — Visa karta

Vad tror Tina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 41 kunder tycker om Tina Berlin

• Johanna E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är otroligt proffsig och effektiv. Hon hjälpte oss med försäljningen av vår 5:a i Vasastan. Lägenheten var såld på en vecka och till ett mycket bra pris. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar med glädje Tina till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Har sålt med Tina flera gånger och varit nöjd varje gång. Hon är driven, alltid tillgänglig och inlyssnande.

Ett proffs.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Johanna A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kan varmt rekommendera Tina! Fick henne rekommenderad av min vän och hon översteg verkligen alla mina förväntningar som redan var höga! Hon sålde min lägenhet på Östermalm på förhandsvisning och skötte allt på vägen dit otroligt bra och proffsigt. Fick mig som säljare att känna mig väldigt trygg och höll mig väl uppdaterad under processen. 5++ på alla kriterier! Läs mer
  • Kornelia R
    Kornelia R skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag är mycket nöjd med all hjälp jag fått från Tina i och med försäljningen av min bostad. Tina gav mig jättebra tips och råd inför fotograferingen, hjälpte mig med en jättefin annons och såg till att många kom på visningen. Alla praktiska detaljer gick jättesmidigt och jag kände mig lugn och trygg genom hela processen. Vill rekommendera Tina varmt! Läs mer
  • Helene B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är oerhört kompetent och det märks att hon har varit i branschen länge och jobbat i både uppgångar och nedgångar, en merit som krävs med tanke på hur bostadsmarknaden ser ut just nu. Hon är otroligt proaktiv i sin kommunikation och har alltid en plan oavsett vad som dyker upp längs vägen. Som säljare har det varit väldigt tryggt att kunna lägga alla detaljer åt sidan då Tina haft stenkoll på allt och hjälpt oss med allt från styling till tips inför nytt bostadsköp.
    Vi är otroligt nöjda med vår försäljning och kommer alltid rekommendera och anlita Tina för framtida försäljningar. Läs mer
  • Kadri I skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig, erfaren, proaktiv och rak. Upplever att detta har gjort stor skillnad i att få till en affär i en trög marknad. Läs mer
  • Johanna C skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Min erfarenhet av Tina är att vi fick ett trevligt bemötade, tydlighet genom hela köpet och hon är väldigt kunning. Att hon har sålt lägeheter i över 14 år för vår nya förening ger en trygghet i sig. Vi är endast köpare men hon bistår fortfarande med hjälp i form av att svara på frågor osv. Läs mer
  • Charlotta T skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är en av de mest proffsiga mäklare jag har anlitat. Just nu är marknaden lite tuff att sälja på men det är inget som hindrar Tina. Det märks att hon har en lång erfarenhet eftersom hon har en plan för allt. Som säljare känns det tryggt och jag hade 100% tillit till henne under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Anders P skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra löpande återkoppling. Professionellt genom hela affären. Läs mer
  • Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi fick ett bra intryck av Tina. Proffsig, ordningsam och driven. Hon är säljare i fingerspetsarna. Våra förväntningar gällande priset levde hon inte riktigt upp till, men hon krigade och i slutändan är vi nöjda. Läs mer
  • Ove L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag fick ett positivt och professionellt intryck från början och det varade genom hela processen. I både kontakt med säljare samt köpare har förväntningarna uppfyllts. Vi har haft kontakt med köparen efter avslutad kontraktsskrivning iom att det är en upplåtelse och vi delar uppfattning om att Tina skött sitt uppdrag mycket bra. Läs mer
  • Martin Z skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevligt, proffsigt och enkelt! Läs mer
  • Hanna G skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Otroligt proffsig och målfokuserad Läs mer
  • Olof A
    Olof A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trygg, erfaren och hårt arbetande mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Birgitta J skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket bra förberedd vi första mötet. Utmärkt kontakt genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Selma N skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina gjorde en strålande insats från början till slut i vår hittills största affär. Hon är kunnig, saklig och visade största engagemang genom hela processen- både gentemot oss som säljare, såväl som mot spekulanterna. INGET lämnandes åt slumpen, och vi kände oss helt trygga genom hela processen. Vi uppskattar särskilt att Tina anpassade sitt arbetssätt efter objektet och spekulanterna, och tog sig den tid som behövdes för att avsluta affären på bästa sätt. Vi uppskattar även att hon alltid såg till att hålla oss säljare informerade om processen. Vi är mycket nöjda med resultatet! Sammantaget tycker vi att hon är en strålande mäklare för såväl mindre som större objekt (har använt Tina för flera objekt, av olika storlek). Läs mer
  • Honey H skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig, kunnig och trevlig! Läs mer
  • Niels V skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bara ett ord: Professionellt! Som köpare kände vi oss lika mycket "värd" än säljaren Läs mer
  • Iren S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Kan varmt rekommendera Tina som mäklare. Upplevde henne som mycket professionell och tydlig. En förtroendeingivande person som vi gärna arbetar med igen. Läs mer
  • Camilla F skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har haft nöjet att ha Tina som mäklare både när vi köpt och sålt lägenhet (flera gånger) och vi har varit helt nöjda alla gånger. Tina är mycket noggrann, kunnig och engagerad mäklare. Hon är även snabb och alltid tillgänglig. Dessutom alltid mycket trevlig! Läs mer
  • Christian F skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Rekommenderar varmt och starkt Tina. Extremt bra mäklare - trevlig, kunnig och professionell genom hela processen. Läs mer
  • Josefin P skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina måste vara en av innerstans bästa mäklare! Hon håller en så enormt hög nivå av professionalism, från första mötet till färdig försäljning. Tina är en fantastisk förhandlare och hanterade hela säljprocessen så väl att vår försäljning gick över förväntan, trots att vi visste att det var ett knepigt objekt. Läs mer
  • Abraham R
    Abraham R skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina var väldigt tydlig och effektiv från första sekund, engegerad och problemlösare så det förvånade. Kunnig i juridik och i proffessionen, kan Vasastan/Birkastan "like the back of her hand" så vi var i trygga händer hela vägen. Väldigt nöjd med "löpet" och resultatet. Läs mer
  • Jonas E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Professionell och kunnig mäklare. Bästa mäklaren i Vasastan/Östermalm, som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Rafael K
    Rafael K skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket nöjd. Uppfyllde alla mina förväntningar från en mäklare. Mycket bra bemötande. Tina kommer jag gärna kontakta igen. Läs mer
  • Vera W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Helt klart den bästa mäklarsamarbetet jag haft! Tina är proffsig, påläst och förtroendeingivande både mot mig som säljare samt mot spekulanterna. Hon är mycket duktigt att på återkoppla och är noga med att du får veta det du behöver veta.
    Allt gick smidigt och snabbt och jag är övertygad om att vi fick det bästa resultatet, Tina jobbar verkligen på till du är nöjd. Jag kommer att anlita Tina nästa gång jag står i behov igen! Läs mer
  • Bora B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket bra job, själgående, lösningaorienterad, proffsigt och väl utfört arbete Läs mer
  • Jimmy W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är exemplarisk rakt igenom. Det vore idiotiskt att anlita någon annan mäklare. 10 av 10. Mvh Jimmy Läs mer
  • Anders A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina var redan från start väldigt engagerad och professionell. Men även efter att hon fått uppdraget var kommunikationen med oss som säljare exemplarisk. Vi har sålt med andra mäklare tidigare som vi varit nöjda med men Tina står i en klass för sig. Hon arbetade verkligen hårt för att detaljerna skulle bli bra och var otroligt påläst och förberedd. Verkligen en mäklare som både köpare och säljare kan känna sig trygga med. Att vi satte husrekord trots att vi bor på våning 1 utan balkong talar såklart också för att Tina är fantastisk. Läs mer
  • Björn L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina ordnade upp en strulig budgivning på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Tomas B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina skötte min försäljning i Vasastan på ett mycket bra sätt. Hon var noggrann och under hela processen lättillgänglig för att svara på alla frågor jag hade. Jag tyckte också att hon gav en ärlig bedömning av min lägenhet. Det märks att hon har lång erfarenhet i branschen. Läs mer
  • Joachim W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi fick ett mycket professionellt och effektivt intryck av Tina. Hon skötte försäljningen av vår mors lägenhet på ett mycket bra sätt och lyckades sätta nytt prisrekord i fastigheten. Läs mer
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trovärdig och duktig - ger både mig som säljare och potentiella köpare en trygghet samtidigt som jag upplever att Tina under budgivningen gör allt för att få ut det rätta priset för bostaden. Läs mer
  • Oscar D skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är en väldigt professionell och förtroendeingivande mäklare som jag inte skulle tveka att rekommendera till andra säljare. Läs mer
  • Anna B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är mycket professionell och tillmötesgående. Jag har erfarenhet att arbeta med Tina både vid köp och försäljning av lägenhet. Vid båda tillfällena var Tina oerhört tydlig, strategisk, transparent och tillgänglig. Jag är mycket nöjd med Tinas arbete och skulle varmt rekommendera henne för andra säljare och köpare för den delen. Läs mer
  • Marcus M skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    När vi letade lägenhet och träffade Tina Berlin för första gången fick vi ett seriöst och ärligt bemötande. Hon var väldigt professionell, trevlig och påläst om lägenheten. Det slutade med att vi köpte av henne och sedan flera år senare när vi skulle sälja hade vi möte med flera olika mäklare inklusive Tina och valet blev självklart tillslut - Tina. Hon är en engagerad mäklare som alltid återkopplar snabbt och när vi än behöver råd eller hjälp med något finns hon där och svarar. Vi upplever vårt köp/försäljning av lägenhet som lätt och smidig, vilket vi tycker är viktigt då man har massa andra saker för sig vi flytt. Tina kan sitt jobb otroligt bra och det har hjälpt och givit oss mycket trygghet när vi gjort våra stora beslut. Det har gjort oss till väldigt nöjda kunder. Läs mer
  • Peter B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    De gånger vi har anlitat HusmanHagberg Vasastan vid våra lägenhetsförsäljningar så har vi varit väldigt nöjda varje gång. Det känns tryggt och seriöst, och Tina Berlin är enligt min uppfattning ett riktigt proffs. Hon är noggrann, kunnig och släpper inte taget förrän affären är avslutad. Alltid ett trevligt bemötande. Vi är dessutom väldigt nöjda med slutpriset vid våra försäljningar.
    Kan starkt rekommendera HusmanHagberg Vasastan och Tina Berlin. Läs mer
  • Kristian D skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har använt mig av Tina Berlin vid flera tillfällen, både när jag köpte min bostad och när jag sen skulle sälja. Hon är otroligt professionell, hjälpsam och har alltid haft ett trevligt bemötande. En mäklare som jag litar på! Läs mer
  • Hanna B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har anlitat Tina Berlin ett flertalet gånger och är mycket nöjda. Hon är väldigt professionell och engagerad och jobbar för att man som kund ska bli 100% nöjd. Vi upplevde att vi fick stöd och hjälp både innan under och efter säljprocessen. Hon såg också till att vi fick sålt vår lägenhet till ett riktigt bra pris!
    Kan varmt rekommendera henne då hon är en väldigt erfaren mäklare med mycket driv. Läs mer
  • Daniele T skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Tina är mycket professionell, fokuserad och påläst. Tina är också lätt att samarbeta med då hon är kommunikativ och snabb på att återkoppla. Vi är mycket nöjda med Tina och rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • Nusin C skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har anlitat Husman&Hagberg i Vasastan flera gånger och är jättenöjda med hela försäljningsprocessen. Tina Berlin är en fantastisk bra och professionell mäklare som alltid ger ett trevligt bemötande och stort engagemang rakt igenom hela processen. Noggrann, kunnig och engagerad i sina kunder och släpper aldrig taget förrän uppdraget är ordentligt genomfört. Vi blev dessutom väldigt nöjda med slutpriset vid varje försäljning. Tryggt, smidigt och seriöst varje gång. Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
Victor Sjölund
Nadine Ekstrand