Tina Berlin

Tina Berlin

Tina Berlin är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Tina Berlin har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Tina Berlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.9. Tina Berlin har haft 114 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Jag har sedan 2004 jobbat som mäklare i Stockholms innerstad och är franchisetagare och ägare för kontoren i Vasastan och Östermalm. Jag jobbar primärt med bostadsrättsförsäljningar och har valt att fokusera på att hålla en hög kvalitet med en anpassad försäljningsstrategi för att du som kund ska få bästa möjliga resultat. Med min breda erfarenhet kan ni även anlita mig för alla typer av projekt och försäljningar, så som råvindar, nyproduktion, bostäder i aktiebolag, upplåtelser, andelsrätter m.m.

Jag drivs av att göra affärer och är en skicklig förhandlare med mina kunders bästa intresse som mål. Som tävlingsmänniska vill jag alltid slå rekord och hjälpa mina kunder att uppnå sina drömmar. Det har genom åren resulterat i många återkommande säljare och köpare. Varmt välkommen att kontakta mig!

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 119 Läs vad Tina Berlin

2021-07-23
    Vänlig.
    Påläst.
    Effektiv.
    Bra information.
  • 2021-07-20
    Kan inte vara mer nöjd med Tina.
    Bra information och guidning genom allt.
    Kommer inte att sälja någonting utan henne i framtiden!
    • Birkastan Vasastan
    2021-06-22
    Så otroligt nöjd med ALLT, från början till slut. Vi har både köpt av och sålt med Tina, och vid båda tillfällena har hon varit så lugn, hjälpsam och kunnig. En riktig toppmäklare man kan lita på!
    2021-06-10
    Trevlig, erfaren, påläst, kommunikativ, tydlig och tillgänglig vilket gav oss en stor trygghet under hela köpprocessen.
    2021-06-10
    Tina var snabb, effektiv och gjorde en väldigt bra försäljning åt oss! Uppskattar hennes dagliga avstämningar, tydliga kommunikation både till oss som säljare och budgivare. Påläst och kunnig vilket gav stort förtroende för henne. Skulle varmt rekommendera henne!
    2021-06-03
    Tina hade full koll på processen från start till mål. Hon var tillgänglig för frågor och höll en hög servicenivå. En bostadsförsäljning är en händelse av stor ekonomisk betydelse men med Tina kände vi oss trygga hela vägen. Mycket professionell och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera Tina till vem som helst som vill sälja sin bostad.
    2021-05-07
    Bästa mäklaren i stan 👍🏻
    Supernöjd
    2021-04-30
    Köp av flera bostadsrätter. Tina har i sin kontakt varit tydlig, hjälpsam och seriös. Hon är påläst om de objekt hon representerat och varit lätt att nå. Reckommenderas!
  • 2021-04-26
    Har både köpt och sålt en lägenhet med Tina och kan bara konstatera att hon är den mest engagerade och kunniga mäklare jag stött på. Hanterade allt som hände och alla frågor som dök upp extremt proffsigt från start till mål.
    2021-03-30
    Vi har nu köpt bostadsrätt av Tina. Hon är mycket lätt att arbeta med och är proffsig, trevlig och tillgänglig samt engagerad mäklare. Vi har också anlitat Tinas byrån att sälja en lägenhet tidigare och vi var supernöjda. Rekommenderas!