Läs vad 101 Läs vad Tina Berlin

• 2021-01-07
    Vi har köpt en 1,5:a i Vasastan av Tina Berlin och vi är mycket nöjda med den service som hon har gett oss ända från start. Tina Berlin är en tillmötesgående, serviceinriktad, och duktig mäklare. Hon är dessutom noggrant påläst på objektet och området, lyhörd och väldigt snabb på återkoppla på frågor och funderingar. Tina Berlin gör det lilla extra för dig som kund och om vi säljer i framtiden, är det för oss givet att använda oss av henne som mäklare. Vi kan varmt rekommendera henne till både de som ska köpa och sälja sina fastigheter.

Med vänliga hälsningar,
    Tina & Daniel
    Tina K
    • 32.0 m²
    • Hagastaden Vasastan
  • 2020-11-24
    Tina är väldigt professionell och håller en uppdaterad och informerad genom hela processen. Dessutom överträffade priset på vår bostad alla förväntningar.
    Marielle S
    • Vasastan Odenplan
  • 2020-11-19
    Tina sticker ut från andra mäklare genom att agera professionellt, men samtidigt vara personlig och inge förtroende.

Hon var ständigt närvarande i kommunikationen och agerade som bollplank i våra olika frågor och funderingar både före och efter försäljning.
    Axel J
    • 56.0 m²
  • 2020-11-05
    Tina är otroligt kompetent och noggrann som mäklare! Väldigt engagerad i sin klient och alltid lätt att få tag på. Vi sålde vår 2:a i Vasastan och allting gick väldigt bra och smidigt från början till slut. Vi är mycket nöjda!
    Med vänlig hälsning, Jeff
    Jeff G
  • 2020-11-05
    Jag kan inget annat än att varmt rekommendera Tina till alla som ska sälja. Det var tydligt redan från början att Tina har superkoll på inte bara marknaden generellt utan även på vårt specifika område. Hon kom väldigt förberedd redan till första mötet och visade att hon var lyhörd för våra tankar och funderingar. Det kändes helt enkelt tryggt redan från början och detta var bara något som förstärktes under hela försäljningsprocessen. Tina är helt enkelt en väldigt engagerad och proffsig mäklare som dessutom den där fingertoppskänslan som vissa mäklare saknar. Fantastisk insats!
    Mikaela A
    Mikaela A
  • 2020-11-04
    Tina var otroligt lyhörd, tillmötesgående, trygg och professionell under hela köpprocessen. Har bara positiva saker att säga om henne.
    Andreas D
    • 55.0 m²
    • Vasastan Norrmalm
  • 2020-10-12
    Vi har både köpt och sålt med Tina Berlin. I alla olika scenarion är det alltid proffesionellt. Tina är erfaren, trygg, kompetent, driven, lyhörd och lösningsorienterad.
    Bemötandet är alltid proffesionellt och varmt och Tina levde upp till alla våra förväntningar.
    Isse S
    • 4:a
    • 108.0 m²
  • 2020-10-10
    Tina hjälpte mig att hitta min drömlägenhet! Så varm och härlig person som man får stort förtroende för, tack!
    Tove E
    • 56.0 m²
  • 2020-10-07
    Jag har köpt en lägenhet på Robert Almströmsgatan i Birkastan med Tina som mäklare.
    Min erfarenhet är att Tina är en utomordentligt bra mäklare. Hon är trevlig, uppmärksam, kunnig, professionell, kompetent, lätt att samarbeta och kommunicera med också via SMS, mail och telefon.

Sammanfattningsvis tycker jag Tina är en UTMÄRKT mäklare.

Arne Jemstedt
    Arne J
    • 2.5:a
    • 57.0 m²
    • Vasastan Birkastan
  • 2020-10-07
    Vi sålde en tvårummare i Birkastan och valet av mäklare var givet då vi har haft kontakt med Tina tidigare (och även köpt lägenheten av för ca 6 år sedan).
    Alltid på tårna och svarar snabbt på frågor och funderingar. Det märks att Tina inte är grön inom mäklaryrket. Rekommenderas!
    Alexander F
    • 2.5:a
    • 57.0 m²
    • Vasastan Birkastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte