Mäklare i Stockholm

144 rekommenderade mäklare i Stockholm

Ska du köpa eller sälja din bostad och vill komma i kontakt med en bra mäklare i Stockholm? På den här sidan finns Reco.se:s lista över de mest aktuella och bästa mäklarna i Stockholm.

När man står inför ett bostadsbyte ställs man inför en mängd frågor och saker man ska ta ställning till. Vilket område ska man flytta till? Du kanske vill bo nära en tunnelbana medan din partner vill bo i närheten av grönområden. Ska ni ta era bilder på lägenheten själva eller ska ni anlita en fotograf? Hur ser det ut med stambyten? Har föreningen god ekonomi? Finns det tvättstuga i huset? När du ska köpa eller sälja bostad är det viktigt att du kommer i kontakt med en seriös och professionell mäklare som kan besvara dina frågor och hjälpa dig genom affären. Ska du exempelvis sälja en lägenhet i ett attraktivt läge och råd att betala ett högt arvode kan du anlita en mer exklusiv mäklarfirma som exempelvis hjälper dig att stajla din bostad. Bostadsmarknaden är i ständig rörelse och fastighetsmäklaren med bra betyg är din nyckel till en lyckad affär.

Läs mer »

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,139 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Jenifer B
    Jenifer B: Bästa mäklaren jag någonsin haft att göra med. Proffsig, rak på sak, service minded, kunnig, 5 i betyg av 5 möjliga från...

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, Bromma
    Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Bromma eller på Essingeöarna! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Maria E
    Maria E: Proffesionell, lättsam och ärlig! Rekomenderar starkt!

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Emma V
    Emma V: Supertrevlig kille med otroligt engagemang!

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, Bromma
    Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal! Vi är Brommas ledande mäklarfirma. Av oss får du kostnadsfri värdering samt rådgivning under hela bostadsaffären.
    Emma V
    Emma V: Supertrevlig kille med otroligt engagemang!

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Marie I
    Marie I: Mycket trevligt bemötande. Hon inger förtroende och kompetens.

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån på Södermalm! Vi guidar dig till ditt nya område här i ett av Stockholms populäraste områden!
    Marianne L
    Marianne L: Professionellt bemötande . Trevligt att vara kund hos er. Åsa von Zweigbergk är en kunnig och erfaren mäklare.

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

1,280 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Maria F
    Maria F: Trevlig och allt var bra ! :) gott bemötande och bra ingormationsutskick

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    Sandra O
    Sandra O: Anna var väldigt proffsig. Hon hade ett vänligt bemötande både på visningen och vid kontraktskrivningen. Hon var snabb m...

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, Vällingby
    Välkommen till Fastighetsbyrån Vällingby! Vi mäklare här har koll även på Hässelby och Spånga, och hjälper dig med varje steg i bostadsaffären.
    Grethe S
    Grethe S: I går avslutades min fastighetsaffär med ett resultat, jag år nöjd med. Jag har varit mycket tacksam för all den hjälp o...

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, Stockholm
    Kom gärna in till oss på kontoret och berätta om dina bostadsplaner!
    Anna F
    Anna F: Ett smidigt, proffsigt hanterande av försäljningen och ett varmt mänskligt bemötande

HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

Skarpnäcks allé 52, Skarpnäck
    Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen! Kontakta oss - vi har passion för bostadsmarknaden.
    Hillevi Vojnic H
    Hillevi Vojnic H: En mycket proffessionell och trevlig mäklare med mycket kompetens och kännedom inom sitt område.

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Henriksdalsallén 35, Stockholm
    Fastighetsbyrån hjälper dig hitta den finaste lägenheten i Hammarby Sjöstad! Välkommen till oss.
    Anna W
    Anna W: Sara är en väldigt engagerad mäklare som gör det bästa av varje situation.

Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, Årsta
    Välkommen till Årsta och Fastighetsbyrån! Vi visar dig till de bästa boendemöjligheterna i denna trevliga Stockholmsförort.
    Chriss Ö
    Chriss Ö: Vi fick ett mycket proffsigt och tryggt bemötande genom hela köpprocessen. Lukas var snabb med att svara på frågor, väld...

HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, Enskede
    Välkommen till din fastighetsmäklare i söderort och Enskede! Kom gärna förbi kontoret så bjuder vi på kaffe.
    Hillevi Vojnic H

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, Kista
    Välkommen till Fastighetsbyrån och oss i Kista! Vi är marknadens mest anlitade mäklare här i området.
    Victor R
    Victor R: Försäljningen av min lägenhet gick väldigt snabbt och smidigt! Amir var väldigt engagerad och såg till det hela från bör...

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, Vällingby
    Vi har koll på bostadsmarknaden i Västerort! Kontakta oss om du vill veta mer om området, vill få en fri värdering eller har andra frågor kring bostad och boende!
    Kim A
    Kim A: Joel gav snabb återkoppling, han lyssnar, är lösningsorienterad och kommunikativ på ett personligt sätt. Tydlig, rak och...

Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, Stockholm
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Johan G
    Johan G: Som köpare är jag mycket nöjd.

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, Stockholm
    Varmt välkommen till Fastighetsbyrån och Vasastan! Här får du en komplett och skräddarsydd mäklartjänst av högsta kvalitet.
    Elin B
    Elin B: Jättefint bemötande! Väldigt engagerad och driven! Personlig och duktig.

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån och fina Kungsholmen! Vi är marknadsledande här och vet precis var de bästa boendemöjligheterna finns.
    Simon L
    Simon L: Proffesionell, vänlig och tuff!

Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, Stockholm
    Från start till mål, bara mäklare. Inga assistenter, visningsvärdar eller koordinatorer. Bara mäklare och alltid kunden i fokus.
    Kristin K
    Kristin K: Supertrevlig, tydlig, tillgänglig.

HusmanHagberg Vasastan

Karlbergsvägen 36A, Stockholm
    Med ett genuint engagemang och en passion för yrket vinner våra fastighetsmäklare kundernas hjärtan. Boka gärna din mäklare direkt på: www.maklarbokningen.se, eller boka tid för en fri värdering här p...
    Kristian K
    Kristian K: Duktig mäklare. Lyhörd och proffsig.

HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, Stockholm
    Välkommen till oss på HusmanHagberg på Östermalm. Vi hjälper dig genom bostadsaffärens alla steg.
    Kristian K
    Kristian K: Duktig mäklare. Lyhörd och proffsig.

Notar Hammarby

Hammarby Allé 54, Stockholm
    Notar är din mäklare i Hammarby Sjöstad och Johanneshov. Vi har lång branscherfarenhet och erbjuder kostnadsfri värdering. Välkommen!
    Niklas F
    Niklas F: Bra bemötande och duktig mäklare!

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, Stockholm
    Vi har koll på Södermalm!
    Jimmy R
    Jimmy R: En trygg mäklare att luta sig mot i lite blåsigare tider. Målmedveten, envis och proffsig.

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, Stockholm
    I över 20 år har vi varit verksamma i Vasastan. Vi kan vår sak och ni kan med förtroende vända er till oss på Skandiamäklarna Vasastan! Välkomna!
    Tomas Chicote N
    Tomas Chicote N: Cecilia gav ett proffsigt intryck. Saklig och positiv. Jobbar hårt för att nå kundens förväntningar utan att vara pushig...
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa ›
Rinkeby-Kista  (4 st)
Skarpnäck  (3 st)
Skärholmen  (1 st)

Mäklare i Stockholm

Läs om tidigare kunders erfarenheter och rekommendationer här på Reco.se. Genom att ta del av andras erfarenheter kan du förenkla ditt val av mäklare och därmed effektivisera din bostadsaffär.

Lycka till med din bostadsaffär!

Läs mer ›
Bostadsmarknaden är glödhet och ingen av oss vill missa möjligheten att göra en bra affär. Vi frågade fyra topprekommenderade mäklare om deras bästa tips.