Mäklare i Stockholm

131 rekommenderade mäklare i Stockholm

Ska du köpa eller sälja din bostad och vill komma i kontakt med en bra mäklare i Stockholm? På den här sidan finns Reco.se:s lista över de mest aktuella och bästa mäklarna i Stockholm.

När man står inför ett bostadsbyte ställs man inför en mängd frågor och saker man ska ta ställning till. Vilket område ska man flytta till? Du kanske vill bo nära en tunnelbana medan din partner vill bo i närheten av grönområden. Ska ni ta era bilder på lägenheten själva eller ska ni anlita en fotograf? Hur ser det ut med stambyten? Har föreningen god ekonomi? Finns det tvättstuga i huset? När du ska köpa eller sälja bostad är det viktigt att du kommer i kontakt med en seriös och professionell mäklare som kan besvara dina frågor och hjälpa dig genom affären. Ska du exempelvis sälja en lägenhet i ett attraktivt läge och råd att betala ett högt arvode kan du anlita en mer exklusiv mäklarfirma som exempelvis hjälper dig att stajla din bostad. Bostadsmarknaden är i ständig rörelse och fastighetsmäklaren med bra betyg är din nyckel till en lyckad affär.

Läs mer »

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,012 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Ellen S
    Ellen S: Mycket bra bemötande! Professionell och trevlig! Levde absolut upp till våra förväntningar. Vi är sammanfattningsvis my...

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, Bromma
    Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Bromma eller på Essingeöarna! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Sahar A
    Sahar A: Han har bemött oss mycket väl.

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Katarina M
    Katarina M: Vi sålde vår lägenhet med Fastighetsbyrån Södermalm och gick från första möte till försäljning på drygt en vecka. Väldig...

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Silvia H
    Silvia H: Marcus axlar mäklarrollen väl där han värnar om både köpare och säljare. Tillgänglig, hjälpsam och väldigt effektiv.

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

1,247 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Mattias H
    Mattias H: Pontus är en mäklare som förtjänar det högsta förtroende. Pontus skötte försäljningen av min lägenhet med elegans!

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Carina H
    Carina H: Eddie har varit proffsig, lätt att få kontakt med samt angagerad. Vi är mycket nöjda med honom.

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, Stockholm
    Kom gärna in till oss på kontoret och berätta om dina bostadsplaner!
    Stefan P
    Stefan P: Ett tidspressat uppdrag som Jonas skötte professionellt och med uthållighet för att göra alla parter nöjda.

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    Tove A
    Tove A: Supertrevlig och ödmjuk mäklare som gjorde köpbeslutet lätt för oss. Mycket tillmötesgående och lätt att ha att göra med...

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, Vällingby
    Lukas L
    Lukas L: Jätte provs mäklare , jag är jätte nöjd

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, Kista
    Inge N
    Inge N: Robert är en mycket kunnig och samarbetsvillig person. Han är påläst och engagerad genom hela försäljningsprocessen. Vi ...

HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, Enskede
    Välkommen till din fastighetsmäklare i söderort! Kom gärna förbi kontoret så bjuder vi på kaffe.
    Jonas K
    Jonas K: Bra tills överlämningen av nycklar då mäklaren inte var närvarande

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Henriksdalsallén 35, Stockholm
    Helena U
    Helena U: Therese tycker jag är trevlig kunnig omtänksam och proffsig

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, Stockholm
    Mårten S
    Mårten S: Trevlig, lyhörd, professionell och effektiv.

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, Stockholm
    Tobias J
    Tobias J: Otroligt engagerad, kunnig och seriös.

Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, Stockholm
    Barbro J
    Barbro J: Bra bemötande o levde upp till min förväntan o lite till

Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, Årsta
    Carolina H
    Carolina H: Mycket trevlig och lyhörd, mycket proffsig.

HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

Kirunagatan 6, Vällingby
    Vi har koll på bostadsmarknaden i Västerort! Kontakta oss om du vill veta mer om området, vill få en fri värdering eller har andra frågor kring bostad och boende!
    Maria P
    Maria P: Jaime är en dedikerad och engagerad mäklare med högt kundfokus.

Alexander White

Kommendörsgatan 38, Stockholm
    Alexander White är din inte bara din mäklare, utan även din rådgivare, din mentor och din pålitliga ledsagare i den rådande bostadsmarknaden.
    Åsa R
    Åsa R: Vänligt och seriöst bemötande med stor respekt för mig som säljare och även köparna.

Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, Stockholm
    Från start till mål, bara mäklare. Inga assistenter, visningsvärdar eller koordinatorer. Bara mäklare och alltid kunden i fokus.
    Olle H
    Olle H: Mathias utförde sitt uppdrag exemplariskt. Vi var supernöjda och skulle varmt rekommendera honom!

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Ångermannagatan 170, Vällingby
    Vårt mål är alltid att du som kund skall bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefon: 08-408 320 22
    Katarina A
    Katarina A: Toppenfint bemötande, bästa mäklaren jag någonsin anlitat, kunnig och proffsig och duktig. Pålitlig och närvarande.

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, Stockholm
    I över 20 år har vi varit verksamma i Vasastan. Vi kan vår sak och ni kan med förtroende vända er till oss på Skandiamäklarna Vasastan! Välkomna!
    Magnus H
    Magnus H: Jag är väldigt nöjd med Isabella.

HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

Karlbergsvägen 36A, Stockholm
    Med ett genuint engagemang och en passion för yrket vinner våra fastighetsmäklare kundernas hjärtan. Boka gärna din mäklare direkt på: www.maklarbokningen.se, eller boka tid för en fri värdering här p...
    Jennie B
    Jennie B: Veronica var professionell och drivande när jag sålde min lägenhet! Mycket nöjd!

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Sofielundsvägen 9C, Enskede
    Kontakta oss gärna för att få reda på hur vi kan hjälpa er!
    Annika S
    Annika S: Tydlig, noggrann och lättsam. Skulle absolut rekommendera honom till alla jag känner (och alla andra).

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, Farsta
    Ewa L
    Ewa L: Bra hittills men det är inte klart än

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, Bromma
    Vårt mål är alltid att du som kund skall bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefon: 08-562 887 50
    Said Hasib B
    Said Hasib B: Jag tycker att Tobias är en ärlig människa och seriös och och vi tackar honom för svar.
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa ›
Rinkeby-Kista  (4 st)
Skärholmen  (1 st)
Skarpnäck  (1 st)

Mäklare i Stockholm

Läs om tidigare kunders erfarenheter och rekommendationer här på Reco.se. Genom att ta del av andras erfarenheter kan du förenkla ditt val av mäklare och därmed effektivisera din bostadsaffär.

Lycka till med din bostadsaffär!

Läs mer ›
Bostadsmarknaden är glödhet och ingen av oss vill missa möjligheten att göra en bra affär. Vi frågade fyra topprekommenderade mäklare om deras bästa tips.