Mäklare i Stockholm

139 rekommenderade mäklare i Stockholm

Ska du köpa eller sälja din bostad och vill komma i kontakt med en bra mäklare i Stockholm? På den här sidan finns Reco.se:s lista över de mest aktuella och bästa mäklarna i Stockholm.

När man står inför ett bostadsbyte ställs man inför en mängd frågor och saker man ska ta ställning till. Vilket område ska man flytta till? Du kanske vill bo nära en tunnelbana medan din partner vill bo i närheten av grönområden. Ska ni ta era bilder på lägenheten själva eller ska ni anlita en fotograf? Hur ser det ut med stambyten? Har föreningen god ekonomi? Finns det tvättstuga i huset? När du ska köpa eller sälja bostad är det viktigt att du kommer i kontakt med en seriös och professionell mäklare som kan besvara dina frågor och hjälpa dig genom affären. Ska du exempelvis sälja en lägenhet i ett attraktivt läge och råd att betala ett högt arvode kan du anlita en mer exklusiv mäklarfirma som exempelvis hjälper dig att stajla din bostad. Bostadsmarknaden är i ständig rörelse och fastighetsmäklaren med bra betyg är din nyckel till en lyckad affär.

Läs mer »

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,108 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Matilda S
    Matilda S: Otroligt proffsig och duktig. Stabilt agerande i en ostabil marknad. Jag är väldigt nöjd med Frida!

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, Bromma
    Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Bromma eller på Essingeöarna! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Hanna L
    Hanna L: Trevlig, tydlig och lättillgänglig. Svarade snabbt på alla frågor vi hade. Väldigt nöjda!

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Linda B
    Linda B: Han gav ett positivt intryck, var glad och trevlig. Och man kände sig aldrig i vägen oavsett hur många frågor man ställd...

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån på Södermalm! Vi guidar dig till ditt nya område här i ett av Stockholms populäraste områden!
    Alejandro G
    Alejandro G: Dr har varit väldigt professionell och framförallt riktig bra med att få oss känna oss trygga genom att meddela oss allt...

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Lovisa L
    Lovisa L: Om ni vill ha en riktigt grym mäklare som gör allt och lite till ska ni definitivt anlita Eddie Can!

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    Johan
    Johan: Ambitiös, engagerad och fokuserad mäklare som inte lämnar något åt slumpen.

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

1,244 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Rickard T
    Rickard T: Andra gången jag säljer med Rasmus. Han är otroligt proffisionell och tillmötesgående, kan inte annat än rekommendera!

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, Vällingby
    Välkommen till Fastighetsbyrån Vällingby! Vi mäklare här har koll även på Hässelby och Spånga, och hjälper dig med varje steg i bostadsaffären.
    Johanna A
    Johanna A: Yosef är snabb, trevlig och ger ett bra och förtroendefullt intryck. Realistisk och förskönar inget vilket är en viktig ...

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, Stockholm
    Kom gärna in till oss på kontoret och berätta om dina bostadsplaner!
    Henrik H
    Henrik H: Jonas gjorde ett väldigt bra intryck på oss när vi köpte en lägenhet via honom. Han var lugn och metodisk i kontakten me...

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, Kista
    Välkommen till Fastighetsbyrån och oss i Kista! Vi är marknadens mest anlitade mäklare här i området.
    Lena K
    Lena K: Fantastiskt bemötande. Ska jag köpa något i Kista så kontaktar jag Suleman Esen

HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, Enskede
    Välkommen till din fastighetsmäklare i söderort och Enskede! Kom gärna förbi kontoret så bjuder vi på kaffe.
    Evelina W
    Evelina W: Förtroendeingivande och professionell genom hela sälj-processen. Snabba uppföljningar, alltid tillgänglig för frågor och...

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Henriksdalsallén 35, Stockholm
    Fastighetsbyrån hjälper dig hitta den finaste lägenheten i Hammarby Sjöstad! Välkommen till oss.
    Dorothea F
    Dorothea F: Alltid snabb svar, tillförlitlig, kompetent, vänlig och glad

Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, Årsta
    Välkommen till Årsta och Fastighetsbyrån! Vi visar dig till de bästa boendemöjligheterna i denna trevliga Stockholmsförort.
    Stefan B
    Stefan B: Väldigt trevligt bemötande, hade svar på alla mina frågor - snabb kommunikation. Hela affären gick otroligt smidigt.

HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

Ångermannagatan 158, Vällingby
    Vi har koll på bostadsmarknaden i Västerort! Kontakta oss om du vill veta mer om området, vill få en fri värdering eller har andra frågor kring bostad och boende!
    Patrik B
    Patrik B: Lugn, trygg kändes väldigt kunnig.

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, Stockholm
    Varmt välkommen till Fastighetsbyrån och Vasastan! Här får du en komplett och skräddarsydd mäklartjänst av högsta kvalitet.
    Linnea S
    Linnea S: superhärlig & engagerad! Bra energi och snabb i svängarna.

Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, Stockholm
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Andreas Ö
    Andreas Ö: Mycket bra mäklare som hjälpte oss hitta en kanonlägenhet!

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån och fina Kungsholmen! Vi är marknadsledande här och vet precis var de bästa boendemöjligheterna finns.
    Daniel W
    Daniel W: Kunnig, tydlig och professionell mäklare.

Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, Stockholm
    Från start till mål, bara mäklare. Inga assistenter, visningsvärdar eller koordinatorer. Bara mäklare och alltid kunden i fokus.
    Kristin K
    Kristin K: Supertrevlig, tydlig, tillgänglig.

HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

Karlbergsvägen 36A, Stockholm
    Med ett genuint engagemang och en passion för yrket vinner våra fastighetsmäklare kundernas hjärtan. Boka gärna din mäklare direkt på: www.maklarbokningen.se, eller boka tid för en fri värdering här p...
    Björn v
    Björn v: Mycket professionell, duktig och driven

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, Stockholm
    I över 20 år har vi varit verksamma i Vasastan. Vi kan vår sak och ni kan med förtroende vända er till oss på Skandiamäklarna Vasastan! Välkomna!
    Klara V
    Klara V: Hon bemötte oss mer en väl och skötte allt väldigt snyggt och smidigt!

Notar Hammarby

Hammarby Allé 54, Stockholm
    Notar är din mäklare i Hammarby Sjöstad och Johanneshov. Vi har lång branscherfarenhet och erbjuder kostnadsfri värdering. Välkommen!
    Marie N
    Marie N: Lyhörd, proffsig, påläst , trygg, motiverad!

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, Stockholm
    Vi har koll på Södermalm!
    Ingrid G
    Ingrid G: Alltid positiv, visade aldrig irritation. Bra i budgivning. Realistisk.

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Ångermannagatan 170, Vällingby
    Vårt mål är alltid att du som kund skall bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefon: 08-408 320 22
    Niklas M
    Niklas M: Superbra bemötande. Känns kunnig och proffsig.

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, Farsta
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Farsta! Vi har mångårig erfarenhet och hjälper dig hitta rätt i detta natursköna område i Farsta, Högdalen och Skogås.
    Key L
    Key L: Vi har fått ett mycket bra bemötande. Han är dessutom artig och trevlig. Jon verkar kunnig och har hållit oss informerad...

Alexander White

Kommendörsgatan 38, Stockholm
    Alexander White är din inte bara din mäklare, utan även din rådgivare, din mentor och din pålitliga ledsagare i den rådande bostadsmarknaden.
    Malin H
    Malin H: Jättebra, trevlig, tillmötesgående.
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa ›
Rinkeby-Kista  (4 st)
Skärholmen  (1 st)
Skarpnäck  (1 st)

Mäklare i Stockholm

Läs om tidigare kunders erfarenheter och rekommendationer här på Reco.se. Genom att ta del av andras erfarenheter kan du förenkla ditt val av mäklare och därmed effektivisera din bostadsaffär.

Lycka till med din bostadsaffär!

Läs mer ›
Bostadsmarknaden är glödhet och ingen av oss vill missa möjligheten att göra en bra affär. Vi frågade fyra topprekommenderade mäklare om deras bästa tips.