Mäklare i Stockholm

160 rekommenderade mäklare i Stockholm

Ska du köpa eller sälja din bostad och vill komma i kontakt med en bra mäklare i Stockholm? På den här sidan finns Reco.se:s lista över de mest aktuella och bästa mäklarna i Stockholm.

När man står inför ett bostadsbyte ställs man inför en mängd frågor och saker man ska ta ställning till. Vilket område ska man flytta till? Du kanske vill bo nära en tunnelbana medan din partner vill bo i närheten av grönområden. Ska ni ta era bilder på lägenheten själva eller ska ni anlita en fotograf? Hur ser det ut med stambyten? Har föreningen god ekonomi? Finns det tvättstuga i huset? När du ska köpa eller sälja bostad är det viktigt att du kommer i kontakt med en seriös och professionell mäklare som kan besvara dina frågor och hjälpa dig genom affären. Ska du exempelvis sälja en lägenhet i ett attraktivt läge och råd att betala ett högt arvode kan du anlita en mer exklusiv mäklarfirma som exempelvis hjälper dig att stajla din bostad. Bostadsmarknaden är i ständig rörelse och fastighetsmäklaren med bra betyg är din nyckel till en lyckad affär.

Läs mer »

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,175 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Xiaofen D
    Xiaofen D: Marilyn is very nice and patient. Very pleasant person.

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

1,032 recos
    Gustavslundsvägen 30, Bromma
    Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Bromma eller på Essingeöarna! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Frank A
    Frank A: Proffsig kundorienterad och trevlig mäklare som höll huvudet kallt i en svår marknad.

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, Bromma
    Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal! Vi är Brommas ledande mäklarfirma. Av oss får du kostnadsfri värdering samt rådgivning under hela bostadsaffären.
    Theodor L
    Theodor L: Fredrik är trevlig, välvillig och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd med kontakten.

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Peder H
    Peder H: Marcus är professionell och sympatiskt. Han gjorde ett riktigt bra jobb i ett svårare marknadsläge.

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Victor S
    Victor S: Väldigt professionell och driven

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

1,336 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Albin J
    Albin J: Linus är strukturerad, återkopplar snabbt och inger förtroende.

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    Marija N
    Marija N: Mycket trygg intryck och väldigt bra o snabb proffsigt hantering

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, Vällingby
    Välkommen till Fastighetsbyrån Vällingby! Vi mäklare här har koll även på Hässelby och Spånga, och hjälper dig med varje steg i bostadsaffären.
    Thomas S
    Thomas S: Tydlig och bra i alla delar av mitt köp av lägenhet. Rekommenderas varmt.

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, Stockholm
    Kom gärna in till oss på kontoret och berätta om dina bostadsplaner!
    Pia S
    Pia S: Jonas ger ett tryggt och ärligt intryck. Vi nådde inte upp till det gemensamma målet vi hade satt upp, men over all har ...

Fastighetsbyrån Södermalm

1,007 recos
    Hornsgatan 166, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån på Södermalm! Vi guidar dig till ditt nya område här i ett av Stockholms populäraste områden!
    Alexandra S
    Alexandra S: Evelina har varit fantastisk i sitt bemötande under hela processen. Hon är proffsig, trevlig och har hållit mg väl uppda...

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, Kista
    Välkommen till Fastighetsbyrån och oss i Kista! Vi är marknadens mest anlitade mäklare här i området.
    Lilian
    Lilian: Vi är mycket nöjda och glada över att vi valde Gabriella från Fastighetsbyrån. I vårt val av mäklare så utmärkte hon sig...

HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, Enskede
    Välkommen till din fastighetsmäklare i söderort och Enskede! Kom gärna förbi kontoret så bjuder vi på kaffe.
    Marie R
    Marie R: Mycket professionell service. Snabb återkoppling. Bra kontakter. Jag är mycket nöjd.

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, Vällingby
    Vi har koll på bostadsmarknaden i Västerort! Kontakta oss om du vill veta mer om området, vill få en fri värdering eller har andra frågor kring bostad och boende!
    Dusko S
    Dusko S: Joel är en supertrevlig och kunnig mäklare, han var tillgänglig samt återkopplade under hela processen vilket gav en try...

Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, Årsta
    Välkommen till Årsta och Fastighetsbyrån! Vi visar dig till de bästa boendemöjligheterna i denna trevliga Stockholmsförort.
    Kimmo P
    Kimmo P: Professionell, positiv, driven mäklare och en mästare på att förhandla :) Rekommenderas varmt av oss. H:Kimmo&Lotta

HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

Skarpnäcks allé 52, Skarpnäck
    Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen! Kontakta oss - vi har passion för bostadsmarknaden.
    Hillevi Vojnic H
    Hillevi Vojnic H: En mycket proffessionell och trevlig mäklare med mycket kompetens och kännedom inom sitt område.

Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, Stockholm
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Mariana E
    Mariana E: Martin har varit mycket bra att samarbeta med!

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Henriksdalsallén 35, Stockholm
    Fastighetsbyrån hjälper dig hitta den finaste lägenheten i Hammarby Sjöstad! Välkommen till oss.
    Fredrik P
    Fredrik P: Tobias stod för en trygg köpprocess. Väldigt bra då vi var förstagångsköpare.

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, Stockholm
    Varmt välkommen till Fastighetsbyrån och Vasastan! Här får du en komplett och skräddarsydd mäklartjänst av högsta kvalitet.
    Max K
    Max K: Anna gjorde ett utmärkt jobb. Jättenöjd.

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån och fina Kungsholmen! Vi är marknadsledande här och vet precis var de bästa boendemöjligheterna finns.
    Jimi H
    Jimi H: Trevlig, professionell, lättsam att prata med. Hon har koll, och det märks. :)

Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, Stockholm
    Från start till mål, bara mäklare. Inga assistenter, visningsvärdar eller koordinatorer. Bara mäklare och alltid kunden i fokus.
    Moa W
    Moa W: Proffsig, trevlig, hjälpsam & klok.

Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, Stockholm
    Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm! Vi är mäklarfirman som har koll på bostadsmarknaden här på Söder - kontakta oss!
    Therese J
    Therese J: Hej Therese, av mig får du betyget 5 av 5 för ditt proffsiga arbete, trevliga och positiva sätt. VH Inga M

HusmanHagberg Vasastan

Karlbergsvägen 36A, Stockholm
    Med ett genuint engagemang och en passion för yrket vinner våra fastighetsmäklare kundernas hjärtan. Boka gärna din mäklare direkt på: www.maklarbokningen.se, eller boka tid för en fri värdering här p...
    Ramin J
    Ramin J: Mycket bra bemötande och servicekänsla. Veronica tog ansvar och levererande genom hela processen samt fanns alltid tillg...

HusmanHagberg Östermalm

Karlavägen 63, Stockholm
    Välkommen till oss på HusmanHagberg på Östermalm. Vi hjälper dig genom bostadsaffärens alla steg.
    Ramin J

Notar Hammarby

Hammarby Allé 54, Stockholm
    Notar är din mäklare i Hammarby Sjöstad och Johanneshov. Vi har lång branscherfarenhet och erbjuder kostnadsfri värdering. Välkommen!
    Kajsa R
    Kajsa R: Levde upp till förväntningarna bra. Bra information löpande under hela processen.

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31, Vällingby
    Vill du ha en mäklare som kan sin sak och även har koll på Vällingby, Hässelby och Spånga? Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!
    Monica E
    Monica E: Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare!
Sida:   1 2 3 4 5 6 7   Nästa ›
Skarpnäck  (5 st)
Rinkeby-Kista  (4 st)
Skärholmen  (1 st)

Mäklare i Stockholm

Läs om tidigare kunders erfarenheter och rekommendationer här på Reco.se. Genom att ta del av andras erfarenheter kan du förenkla ditt val av mäklare och därmed effektivisera din bostadsaffär.

Lycka till med din bostadsaffär!

Läs mer ›
Bostadsmarknaden är glödhet och ingen av oss vill missa möjligheten att göra en bra affär. Vi frågade fyra topprekommenderade mäklare om deras bästa tips.