Mäklare i Stockholm

138 rekommenderade mäklare i Stockholm

Ska du köpa eller sälja din bostad och vill komma i kontakt med en bra mäklare i Stockholm? På den här sidan finns Reco.se:s lista över de mest aktuella och bästa mäklarna i Stockholm.

När man står inför ett bostadsbyte ställs man inför en mängd frågor och saker man ska ta ställning till. Vilket område ska man flytta till? Du kanske vill bo nära en tunnelbana medan din partner vill bo i närheten av grönområden. Ska ni ta era bilder på lägenheten själva eller ska ni anlita en fotograf? Hur ser det ut med stambyten? Har föreningen god ekonomi? Finns det tvättstuga i huset? När du ska köpa eller sälja bostad är det viktigt att du kommer i kontakt med en seriös och professionell mäklare som kan besvara dina frågor och hjälpa dig genom affären. Ska du exempelvis sälja en lägenhet i ett attraktivt läge och råd att betala ett högt arvode kan du anlita en mer exklusiv mäklarfirma som exempelvis hjälper dig att stajla din bostad. Bostadsmarknaden är i ständig rörelse och fastighetsmäklaren med bra betyg är din nyckel till en lyckad affär.

Läs mer »

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,097 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Angelica B
    Angelica B: Väldigt engagerad och proffsig

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, Bromma
    Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Bromma eller på Essingeöarna! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Stella K
    Stella K: Trevlig, proffsig och tillmötesgående.

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Carls S
    Carls S: Kunnig, trevlig och saklig en kille och firma jag varmt kan rekommendera till andra !

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån på Södermalm! Vi guidar dig till ditt nya område här i ett av Stockholms populäraste områden!
    Fredrik J
    Fredrik J: Cecilia är verkligen duktig på att vara en perfekt blandning mellan seriös och personlig, precis som man vill ha en mäkl...

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Johan K
    Johan K: Engagerad, snabba aterkopplingar, bra "styling"

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

1,237 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Bertil R
    Bertil R: Ödmjukt och tillmötesgående. Jag är mycket nöjd med resultat, samt min mäklare.

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    Lena B
    Lena B: Niclas var mycket trevlig och tillmötesgående. Han gjorde ett bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet.

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, Vällingby
    Välkommen till Fastighetsbyrån Vällingby! Vi mäklare här har koll även på Hässelby och Spånga, och hjälper dig med varje steg i bostadsaffären.
    Philip R
    Philip R: Köpte precis min första lägenhet så visste inte så mycket om bostads branschen. Jimmy hjälpte till med allt som behövdes...

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, Stockholm
    Kom gärna in till oss på kontoret och berätta om dina bostadsplaner!
    Sara W
    Sara W: Serviceinriktad, trygg och proffsig!

HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, Enskede
    Välkommen till din fastighetsmäklare i söderort och Enskede! Kom gärna förbi kontoret så bjuder vi på kaffe.
    Evelina W
    Evelina W: Förtroendeingivande och professionell genom hela sälj-processen. Snabba uppföljningar, alltid tillgänglig för frågor och...

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Henriksdalsallén 35, Stockholm
    Fastighetsbyrån hjälper dig hitta den finaste lägenheten i Hammarby Sjöstad! Välkommen till oss.
    Anna-Sofia S
    Anna-Sofia S: Allt gick bra och smidigt. Tack!

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån och fina Kungsholmen! Vi är marknadsledande här och vet precis var de bästa boendemöjligheterna finns.
    Adam W
    Adam W: Jätte bra bemötande och var inga problem att få svar på frågorna vi hade. Grym!

Alexander White

Kommendörsgatan 38, Stockholm
    Alexander White är din inte bara din mäklare, utan även din rådgivare, din mentor och din pålitliga ledsagare i den rådande bostadsmarknaden.
    Malin H
    Malin H: Jättebra, trevlig, tillmötesgående.

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, Kista
    Välkommen till Fastighetsbyrån och oss i Kista! Vi är marknadens mest anlitade mäklare här i området.
    Selwan R
    Selwan R: Duktig mäklare som gör sitt jobb

HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

Ångermannagatan 158, Vällingby
    Vi har koll på bostadsmarknaden i Västerort! Kontakta oss om du vill veta mer om området, vill få en fri värdering eller har andra frågor kring bostad och boende!
    Petros Z
    Petros Z: Jag är jätte nöjd med hans tjänster.

Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, Stockholm
    Från start till mål, bara mäklare. Inga assistenter, visningsvärdar eller koordinatorer. Bara mäklare och alltid kunden i fokus.
    Greger D
    Greger D: Mycket proffsig och lätt att ha att göra med.

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, Stockholm
    Varmt välkommen till Fastighetsbyrån och Vasastan! Här får du en komplett och skräddarsydd mäklartjänst av högsta kvalitet.
    Alexander L
    Alexander L: Anna är väldigt professionell, trevlig, enkel att samtala med och lösningsorienterad. Det lyckades bli en snabb affär, m...

Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, Stockholm
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Johanna E
    Johanna E: Professionellt, lugnt och strukturerat.

Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, Årsta
    Välkommen till Årsta och Fastighetsbyrån! Vi visar dig till de bästa boendemöjligheterna i denna trevliga Stockholmsförort.
    Saga L
    Saga L: Försäljningen gick snabbt och över förväntan! Amanda är ett proffs!

HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

Karlbergsvägen 36A, Stockholm
    Med ett genuint engagemang och en passion för yrket vinner våra fastighetsmäklare kundernas hjärtan. Boka gärna din mäklare direkt på: www.maklarbokningen.se, eller boka tid för en fri värdering här p...
    Fredrik I
    Fredrik I: Ambitiös, strukturerad, väl förberedd och duktig!

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, Stockholm
    I över 20 år har vi varit verksamma i Vasastan. Vi kan vår sak och ni kan med förtroende vända er till oss på Skandiamäklarna Vasastan! Välkomna!
    Marcus G
    Marcus G: Saklig och professionell, vänlig och tillmötesgående. Effektiv utan att vara påträngande.

Notar Hammarby

Hammarby Allé 54, Stockholm
    Notar är din mäklare i Hammarby Sjöstad och Johanneshov. Vi har lång branscherfarenhet och erbjuder kostnadsfri värdering. Välkommen!
    Marie N
    Marie N: Lyhörd, proffsig, påläst , trygg, motiverad!

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Ångermannagatan 170, Vällingby
    Vårt mål är alltid att du som kund skall bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefon: 08-408 320 22
    Sofie L
    Sofie L: Kunnig, informativ, saklig, trevlig dvs ett mycket professionellt bemötande.

Fastighetsbyrån Enskede

Arenavägen 55, Enskede
    Köpa eller sälja bostad i Enskedeområdet? Vi sitter vid Globen City och hit är du alltid välkommen med din frågor om bostad och boende! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Josefin N
    Josefin N: Vi kände oss trygga under hela processen och kan verkligen rekommendera Johanna vidare!

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, Farsta
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Farsta! Vi har mångårig erfarenhet och hjälper dig hitta rätt i detta natursköna område i Farsta, Högdalen och Skogås.
    Bo Peter G
    Bo Peter G: Eftersom vi är Swedbankkunder kändes det som ett bra val att anlita Fastighetsbyrån. Att det blev Fastighetsbyrån i Fars...
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa ›
Rinkeby-Kista  (4 st)
Skarpnäck  (2 st)
Skärholmen  (1 st)

Mäklare i Stockholm

Läs om tidigare kunders erfarenheter och rekommendationer här på Reco.se. Genom att ta del av andras erfarenheter kan du förenkla ditt val av mäklare och därmed effektivisera din bostadsaffär.

Lycka till med din bostadsaffär!

Läs mer ›
Bostadsmarknaden är glödhet och ingen av oss vill missa möjligheten att göra en bra affär. Vi frågade fyra topprekommenderade mäklare om deras bästa tips.