Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enskede

Fastighetsbyrån Enskede

Arenavägen 55, 121 25 Enskede — Visa karta

Enskede är ett attraktivt bostadsområde i södra Stockholm. Och det är inte konstigt! Här finns alla möjliga olika sorters bostäder, från sekelskiftesvillor till nyproducerade lägenheter.

Globen, med sina två stora arenor, ligger mitt i vårt område och med de smidiga kommunikationerna tar du dig snabbt och smidigt in till både Södermalm och City. Här bor du alltså riktigt nära Stockholms innerstad, men med härliga naturområden precis utanför dörren.

Vi på Fastighetsbyrån är både stolta och glada över att få arbeta i ett område med så stor variation i utbudet. Oavsett om du vill köpa eller sälja en bostad i området kan vi bistå dig med alla delar i din bostadsaffär. Hör gärna av dig till oss med dina frågor om bostad och boende i Enskede!

Läs vad 612 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enskede

• 2019-05-18

Monica N skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tycker Elisabeth har gjort ett strålande jobb fått hjälp med allt vi behövt Läs mer
  • 2019-05-17

Johan F skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket trevlig och kompetent. Snabb i svar och kontakt. Läs mer
  • 2019-05-16

Jack P skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Kändes som att råden jag fick endast hade till syfte att göra affären kort. Blev inte alls nöjd med slutpriset på lägenhet. Kände mig tvingad att sälja trots dålig budgivning. Läs mer
  • Sanna S

2019-05-13

Sanna S skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och proffessionell i ett paket! Har tex. en klar plan på hur ens objekt ska säljas på bästa sätt genom att värdera värdet på lägenhten lyhört mot vad övriga konkurrerande objekt är satta till i närområdet. Snabb och proffessionell respons om man har frågor om sin försäljning. Väldigt bra kännedom om värderingen av lägenheten och området, i vilka kanaler annonsen ska gå ut och är bra på att justera prognosen för lägenheten vid konjunkturförändringar. Jag rekommenderar Pontus Palmén starkt som mäklare vid en lägenhetsförsäljning! Läs mer
  • 2019-05-12

Kajsa A skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Han hjälpte oss att sälja vår 2a i Enskede. Från början till slut så hade vi god kommunikation, allt gick väldigt smidigt. Mycket lättsam att ha att göra med! Kan rekommendera Pontus till andra som ska sälja! Läs mer
    2019-05-16 Pontus Palmén svarar Kajsa A
    Stort tack för det härliga omdömet och förtroendet Kajsa!
    Kul att vi nådde över vårt mål. Önskar dig, Marcus och Love all lycka framåt och jag hoppas att ni hittar ett fantastiskt nästa hem!
  • John F

2019-05-12

John F skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Inför vår försäljning av vår villa tillfrågade vi flertalet mäklare. Richard var professionell på flera sätt, väldigt tillmötesgående och lyssnade på våra önskemål.
    Inför fotografering styrde Richard upp så villan visades med sin fulla potential. Vi tyckte mycket om fastighetsbyråns möjligheter att påverka annonseringens utseende genom att kunna logga in med bank id. Det blev en utmaning att skriva en egen berättelse om hur vi upplevt villan och vad vi tyckt varit trivsamt i området. Men efter ett tag så stämde det riktigt bra. I samband med budgivningens slutfas visade Richard verkligen att han är en rutinerad mäklare. En mycket lyckad affär tack vare en väldigt bra mäklare. Tack! Läs mer
  • 2019-05-11

Markus S skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi sålde vår bostadsrätt. Mäklaren höll oss informerade om allt i försäljningsprocessen & utförde uppdraget på ett ypperligt vis. Kunnig och tydlig och bra på alla sätt. Läs mer
    2019-05-16 Pontus Palmén svarar Markus S
    Tack för det fina omdömet och förtroendet Markus!
    Jag hoppas du och familjen kommer trivas bra uppe i Skellefteå!
  • 2019-05-08

Daniel N skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth var mycket professionell under hela processen. Försäljningen gick relativt snabbt och vi fick det pris vi ville ha. Läs mer
  • 2019-05-07

Nicklas L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpte en 2:a i Stureby.
    Elisabeth var mycket trevlig och välkomnande.
    Alla delar av processen har fungerat väldigt smidigt och tydligt. Läs mer
  • 2019-05-04

Madeleine F skrev om Fredrik Rintanen en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tillmötesgående, proffsig, trevlig - jag skulle gärna anlita Fredrik igen! Läs mer
  • 2019-05-02

Carl G skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tillgänglig, engagerad och noggrann. Kändes stabilt genom hela förloppet. Försäljningen gick över förväntan! Läs mer
    2019-05-09 Sebastian A svarar Carl G
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till nu i jakten på drömhuset så ses vi vid tillträdet.
  • 2019-04-23

Jimmy K skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Richard Ivansson är en mycket kompetent mäklare. Lyhörd, tillmötesgående samt väldigt dedikerad. Läs mer
  • 2019-04-18

Lina P skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi sålde vår lägenhet i Enskede med hjälp av Richard och vi är supernöjda.
    Proffsigt bemötande genom hela processen.
    Vi kan verkligen rekomendera Richard! Läs mer
  • 2019-04-16

Erika R skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålt en lägenhet på 18kvm.
    Tycker Richard varit trevlig och kunnat förklara allt bra under hela processen. Han är proffsig och jag litade helt på att han gjorde allt så bra som möjligt för att min lägenhet skulle locka många intressenter och få en så lyckad försäljning som möjligt.

Vi pratade dock om att han skulle kunna hjälpa mig att se vad som fanns för mig att köpa efter såld lägenhet. Han har inte hört av sig sen vi skakade hand efter försäljningen på min lägenhet. Vilket drar ner helhetsbilden lite av min affär med Richard. Vet att det inte ligger på hans bord, men då tycker jag inte heller att man uttalar sig om att kunna göra det. Läs mer
  • Hanna Ö

2019-04-10

Hanna Ö skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sebastian var en riktig pangmäklare och jag upplevde honom som en samarbetspartner där vi jobbade gemensamt mot samma mål. Han hade mycket positiv energi och stort engagemang. Han tvekade aldrig att gå den extra milen för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. När vi stötte på problem löste han det direkt och lägenheten såldes med en vinst långt över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Sebastian som mäklare! Läs mer
    2019-04-11 Sebastian A svarar Hanna Ö
    Stort tack för de fina orden Hanna, det glädjer mig att höra att du är så nöjd. Tack själv för ett bra samarbete och förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Stort lycka till med eran andra försäljning.
  • 2019-04-09

Emilia G skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Pontus Palmen var min mäklare när jag köpte lägenhet i Kärrtorp. Han har en fantastisk energi och är väldigt positiv, det gick väldigt bra att samarbeta med honom. Detta var första gången jag själv köpte en lägenhet och Pontus assissterade mig på bästa sätt. Hans tydlighet, tillgänglighet och positivitet gjorde min erfarenhet av att köpa lägenhet fantastisk!
    Stort tack till Pontus:-) Läs mer
    2019-05-09 Pontus Palmén svarar Emilia G
    Stort tack för det fina omdömet Emilia!
    Det gör mig väldigt glad att höra att din upplevelse av att köpa ditt första hem kändes bra :)
  • 2019-04-07

Marie H skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mäklaren har vart proffsig genom hela processen. Kunnig och gett det lilla extra som uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-08 Pontus Palmén svarar Marie H
    Stort tack för förtroendet och det fina omdömet Marie!
  • Thomas H

2019-04-04

Thomas H skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hej Pontus sålde våran bostadsrätt,han leverade ett toppen proffsigt jobb!

Tack Pontus

Med vänlig hälsning, Thomas haastrup Läs mer
    2019-04-08 Pontus Palmén svarar Thomas H
    Stort tack för förtroendet och det fina omdömet Thomas!
  • 2019-04-02

Frank E skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Lägenhet i Hammarbyhöjden 2 rum 53 kvm.
    Elisabeth tog kontakt med mig efter att jag hade misslyckats med att sälja den genom Husmanhagberg. Hon föreslog att hon kunde sälja den åt mig eftersom dom andra hade misslyckats men jag va tveksam och skit irriterad eftersom processen med den andra mäklaren hade tagit så lång tid. Elisabeth förklarade hur hon jobbade så jag fick ett bra förtroende för henne och hon fick i uppdrag att försöka sälja bostaden vilket hon lyckades med.
    Hela prosesen med Elisabeth va sån stor skillnad mot dom andra
    Hon hade en fantastisk energi och vilja att hjälpa till med allt
    Jag kan verkligen rekommendera henne hon va grym !!
    Stort tack till Elisabeth Läs mer
  • 2019-04-01

Elvira E skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sebastian är lugn och tydlig, tillgänglig och lättsam. Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-03 Sebastian A svarar Elvira E
    Tack så mycket Elvira, det glädjer mig att du är så nöjd!
    Vi ses på tillträdet! /Sebastian
  • 2019-04-01

Mattias J skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Zoomade ut efter kontraktsskrivningen - lite synd Läs mer
  • 2019-03-28

Tuve N skrev om Fredrik Rintanen en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi sålde en tvåa i Skarpnäck. Fredrik var professionell, lyhörd och hade mycket bra koll på området. Han skötte allt runt försäljningen på ett smidigt och betryggande sätt, med bra kommunikation till oss. Läs mer
    2019-04-05 Fredrik Rintanen svarar Tuve N
    Tack för det fina betyget Tuve! Och tack till er för ett smidigt samarbete med bra kommunikation och lyhördhet även från er sida, sånt uppskattas av oss mäklare! Vi ses på tillträdet /Fredrik
  • 2019-03-27

Hanna N skrev om Fredrik Rintanen en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag sålde en bostadsrätt i Skarpnäck. Fredrik har varit jättebra genom hela processen. Trevlig, professionell och tydlig. Läs mer
    2019-03-28 Fredrik Rintanen svarar Hanna N
    Tack snälla Hanna, det uppskattas! Vi ses på tillträdet.
    Ha det bra tills dess! /Fredrik
  • 2019-03-18

Johan Fredrik P skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    vi köpte en bostad och har upplevt strul kring huset.

1. mäklaren som sålt x antal ggr borde ha informerat säljarna, som kommer en annan kultur, vad en flyttstädning innebär.
    Nu fick vi som säljare en otäck och tråkig diskussion.

2. mäklaren gick på pappaledighet under pågående affär utan att informera köpare och säljare Läs mer
  • 2019-03-18

Aleksandra N skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Nynäsvägen 2a 43 kvm. Mycket bra bemötande, snabb respons . Läs mer
    2019-03-18 Elisabeth S svarar Aleksandra N
    Vilken trevlig läsning! Tusen tack!! Hoppas du kommer stormtrivas i bostaden :). Ses nästa gång när du behöver större! :)
  • 2019-03-16

Markus J skrev om Fredrik Rintanen en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. Det blev en snabb och smidig affär trots en ganska avvaktande marknad i Stockholm generellt just nu. Fredrik var professionell, entusiastisk, saklig, och tillgänglig i alla lägen. Kanon! Läs mer
    2019-03-18 Fredrik Rintanen svarar Markus J
    Stort tack för de fina orden Markus, det glädjer mig att höra att du är nöjd. Tack själv för ett trevligt och bra samarbete!
    /Fredrik
  • 2019-03-14

Dorota K skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket professionell trevlig och trovärdig. Läs mer
    2019-03-22 richard i svarar Dorota K
    Hej Dorota, tack för de fina orden! Önskar dig all lycka i framtiden!
  • 2019-03-13

Johanna J skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och förklarade bra när man undrade saker. Gav bra information men ibland lite snabb vilket gjorde det svårare att hänga med. Generellt väldigt bra bemötande och bra uppstyrd affär, skönt att som köpare även få kontakt med mäklaren under budgivningen för att höra hur läget är. Läs mer
    2019-03-15 Pontus Palmén svarar Johanna J
    Tack för omdömet och feedbacken. Ska absolut ta med mig det framåt. Hoppas du trivs bra i ditt nya hem!
  • 2019-03-11

Håkan Å skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hon var väldigt proffesionell i allt hon åtog sig. Hon gjorde verkligen det där lilla extra för att jag skulle känna mig nöjd och glad. Kan starkt rekommendera henne Läs mer
    2019-03-18 Elisabeth S svarar Håkan Å
    Tack snälla Håkan!! Så glad för er skull att det gick så bra för er :) Hoppas vi kan jobba tillsammans snart igen!
  • 2019-03-10

Veronika R skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Driftig med ett positivt engagemang. Läs mer
    2019-03-18 Elisabeth S svarar Veronika R
    Tusen tack!! Nöjet var helt på min sida :). Lycka till med boendet!
  • 2019-03-05

Michelle Slaney skrev om Fredrik Rintanen en del av Fastighetsbyrån Enskede
    If I could have chosen 6 stars I would have!! Fredrik has been, in my experience, the best mäklare I have ever dealt with. He is knowledgeable, thorough, honest, flexibly accomodating (to all my silly questions and inquiries) and went above and beyond to find information and solutions!
    If you want a professional, friendly and trustworthy broker, Fredrik is your man!
    I would certainly recommend him and will definitely call him up again should we eventually exceed the capacity of our 58 kvms and need a larger living accommodation. Läs mer
    2019-03-05 Fredrik Rintanen svarar Michelle Slaney
    Thank you for your kind words Michelle! It was my pleasure. I'm sure you and Symon will enjoy your new apartment.
    Best regards, Fredrik
    Michelle Slaney, Fredrik Rintanen gillar detta
  • 2019-03-04

Anders K skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Pontus sålde min lägenhet till ett högre pris än jag hade räknat med. Tydlig kommunikation hela vägen. Läs mer
    2019-03-05 Pontus Palmén svarar Anders K
    Tack för förtroendet Anders, kul att vi nådde vårt mål!
  • 2019-03-03

Gabriella J skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag köpte en bostad i Johanneshov, det var min första. Han arbetar i området och kunde därför det mesta om bostäderna och området.

Han tog sig tid att svara på alla frågor vi hade och var tillgänglig i stort sett under hela budgivningen, bra kommunikation. Professionell och gav bra råd.

Positiv, säker och lugn i sitt bemötande. Kändes rak och ärlig.

Eric har tidigare arbetat på bank så han svarade även på frågor som gällde funderingar kring banken, det var ett plus. Läs mer
  • 2019-03-02

Jesper L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tycker att Elisabeth var en väldigt bra mäklare, mycket driven och helt enkelt bäst. 10/10 Läs mer
  • 2019-02-24

Catrine L skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Har sålt min lägenhet via Pontus Palmen på Fastighetsbyrån.
    Kan verkligen rekommendera Pontus som mäklare.
    Han är kunnig, engagerad och man får det lilla extra. Läs mer
    2019-02-26 Pontus Palmén svarar Catrine L
    Stort tack för förtroendet och dem fina orden Catrine!
    Hoppas du och Micke hittar ett riktigt bra nästa hem.
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-02-21

Leif Erik Lennart T skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med Eric och hans professionella hantering av hela processen från ax till limpa Läs mer
  • 2019-02-20

Robert J skrev om Fredrik Rintanen en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är nöjda med Fredrik, efter många turer fram och tillbaka och i en seg marknad så har vi känt att Fredrik engagerat sig mycket för att hjälpa oss få till en försäljning.

Vi är väldigt nöjda med Fredrik. Läs mer
    2019-02-20 Fredrik Rintanen svarar Robert J
    Tack Robert! Kul att ni är nöjda. Det har varit väldigt tacksamt och trevligt att samarbeta med er båda. Roligt att det löste sig med det nya boendet också!

Allt gott,
    Fredrik
  • 2019-02-20

Helena F skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Eric helped me sell my home quickly and at a good price. He was professional and efficient and friendly. Läs mer
  • 2019-02-19

Maria F skrev om Fastighetsbyrån Enskede
    Sålde en 2a i Enskede. Jag var då höggravid o mäklaren lovade hon att hon skulle ta ansvar för allt samt hjälpa till i samband med tips inför fotografering. 15 minuter före fotograferingen meddelar hon att hon har fått förhinder o inte kommer närvara. Hon har enligt fotografen gett mig felaktig information om vad som bör göras. Mäklaren tar vid flera tillfällen kontakt med mig o frågar om byggår, stambyten o storlek. Jag svarar vid varje tillfälle att hon får undersöka detta via föreningen eftersom jag inte vet de exakta svaren. I annonsen förekommer flera fel, tex i vilket väderstreck balkongen ligger, vilket material golven var gjorda av samt ska det senare visa sig antal kvm. Under budgivningen kontaktas jag flera ggr mitt i natten o ger mig fullständigt obegriplig information. Samma dag som kontrakt ska skrivas blir jag akut förlöst o min mamma får fullmakt. Det uppstår då frågor om när det är möjligt för den nya ägaren att få till träde. Då han önskar tillträde tidigare än vad jag har tillgång till min nya lägenhet så föreslår hon en kompromiss o säger att hon ska ta ansvar för att ordna detta efteråt. Mäklarens lösning resulterar i att jag först får flytta hem till min mamma o bo där i två veckor o sen flytta in i min nya lägenhet. Detta som nyförlöst ensamstående tvåbarnsmamma. När den här lösningen presenteras har mäklaren slutat på kontoret o överlåtit allt ansvar på nån assistent. Det uppmärksammas även att mäklaren skrivit fel antal kvm i annonsen o hon föreslår då att jag ska gå in o kompensera den nya ägaren ekonomiskt för detta. Jag är extremt missnöjd med mäklarens insats o skulle starkt avråda alla som funderar på att anlita henne. Läs mer
  • 2019-02-18

Andreas N skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hej!

Har nu köpt en bostad i Hammarbyhöjden, lägenheten är en 2:a på 47kvm.

Jag är super nöjd över Pontus som mäklare och insatts. Om jag en dg säljer vet jag vart jag skall vända mig och vem jag skall ringa!

Tack för en strålande affär!

Med Vänliga Hälsningar
    Andreas Nilsson Läs mer
    2019-02-26 Pontus Palmén svarar Andreas N
    Tjena!

Kul att höra Andreas, hoppas du kommer trivas bra. Kommer aldrig glömma dem supersnygga strumporna!

Tack själv!

Bästa hälsningar Pontus Palmén
  • 2019-02-16

Patrik J skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Gick snabbt och smidigt att sälja min lägenhet! Läs mer
    2019-02-26 Pontus Palmén svarar Patrik J
    Härligt att höra, tack för förtroendet Patrik!
  • 2019-02-15

Tim B skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth hjälpte oss att sälja vår lägenhet på 61kvm i Gamla Enskede och vi är grymt nöjda med hennes insats.
    Trots en sval marknad och att lägenheten kvävde två omtag så gav hon aldrig upp och visade aldrig något tecken på att hennes intresse svalnat. Läs mer
  • 2019-02-15

Christina L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket engagerad och kunnig mäklare! Alltid trevligt bemötande och snabba återkopplingar. Vi var jättenöjda genom hela försäljningen! Läs mer
  • 2019-02-14

Jessica Ö skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är jätte nöjda med försäljningen,
    fick ett bättre pris än väntat i en dålig marknad.
    Ett bra bemötande genom hela säljprocessen.
    Alltid tillgänglig och snabb med återkoppling. Läs mer
  • 2019-02-14

Helena L skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag träffade några mäklare inför att jag skulle sälja min fina hörnlägenhet högts upp i huset där jag bor.
    Jag ville höra hur mäklarna systematiskt arbetar och vilka resultat.
    Jag ville veta hur mäklarna korrigerat sitt arbetssätt utifrån rådande bostadsmarknad

Pontus förmåga var att beskriva förtroendefullt och lugnt hans arbetsplanering inför en försäljning samt Pontus målsättning med försäljningen av min lägenhet.

Pontus drivkraft var att visa sig pålitlig, ansvarsfull och förtroendegivande.

Det var viktigt för mig att få korta återkopplingar på sälj/budgivningsprocessen vilket Pontus gjorde och det gav mig en trygghet i att allt var under kontroll i processen.

Pontus har visat en mycket god kommunikation och en stark ansvarskänsla.

Pontus levde upp till mina förväntningar som mäklare.

Utomordentligt lotsade Pontus sitt uppdrag med att sälja min bostad, mina allra bästa rekommendationer

Helena Lindqvist Läs mer
    2019-02-26 Pontus Palmén svarar Helena L
    Stort tack för förtroendet och dem fina orden Helena!
    Var väldigt trevligt att hjälpa dig genom denna försäljning och jag hoppas det känns bra för dig att gå in i nästa steg av livet.
    Allt gott vi ses på tillträdet!

Mvh Pontus Palmén
  • Camilla H

2019-02-12

Camilla H skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mäklaren var professionell på flera sätt, tillmötesgående och snabb.
    Vi var först missnöjda med färgerna på bilderna som fotografen tagit. Tack vare Richards flexibilitet kunde vi redigera dem själva precis innan de skulle publiceras. Vi tyckte mycket om fastighetsbyråns möjligheter att påverka annonseringens utseende genom att kunna logga in med bank id. Det var roligt att få skriva en egen berättelse om hur vi upplevt lägenheten och vad vi tyckt varit trivsamt i området. Detta tackade även köparen för. En lyckad affär tack vare en väldigt bra mäklare ich mäklarbyrå. Tack! Läs mer
    2019-02-12 richard i svarar Camilla H
    Hej Camilla, kul att du och Göran är nöjda med mitt arbete och Fastighetsbyråns verktyg. Fantastiskt kul att få göra både säljare och köpare nöjda. Jag önskar er lycka till med ert nya boende och sen ses vi när det drar ihop sig för tillträde. Allt gott!
  • 2019-02-12

Moa T skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag köpte min första bostad och hade ingen aning om något. Tack vare Eric kändes köpet tryggt och jag fick all den information jag behövde! Snabb och bra affär!

Jag skulle definitivt rekommendera Eric till andra. Läs mer
  • Kée T

2019-02-12

Kée T skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Pontus hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt i Skarpnäck. Från och med första mötet tyckte jag direkt att han är en professionell, trevlig och engagerad mäklare. Han rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-02-14 Pontus Palmén svarar Kée T
    Tack Kée, var väldigt trevligt att hjälpa er med denna försäljning, jag hoppas du hittar något riktigt sjysst som nästa hem!
  • 2019-02-10

Larry S skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Har sålt en lgh i Bagarmossen!
    Sälja till ett bra pris jag skulle bli nöjd med! Det levde han upp till!
    Är jättenöjd med hans info och arb. Läs mer
  • 2019-02-07

George A skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålt en 3:a i Johanneshov.
    Grymt bra bemötande, en hungrig mäklare som gör det lilla extra!
    Han levde upp till mina förväntningar, va aldrig orolig över det, vi hade jättebra kontakt via telefon, sms & mail. Allting sköttes smidigt och han va alltid tillgänglig.
    Kan varmt rekommendera Pontus! Läs mer
    2019-02-11 Pontus Palmén svarar George A
    Tack George för ett väldigt trevligt samarbete!
    Hoppas du och familjen kommer trivas bra i ert nya hus!

Arenavägen 55, 121 25 Enskede