Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Enskede
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Enskede

Fastighetsbyrån Enskede

Arenavägen 55, 121 25 Enskede — Visa karta

Enskede är ett attraktivt bostadsområde i södra Stockholm. Och det är inte konstigt! Här finns alla möjliga olika sorters bostäder, från sekelskiftesvillor till nyproducerade lägenheter.

Globen, med sina två stora arenor, ligger mitt i vårt område och med de smidiga kommunikationerna tar du dig snabbt och smidigt in till både Södermalm och City. Här bor du alltså riktigt nära Stockholms innerstad, men med härliga naturområden precis utanför dörren.

Vi på Fastighetsbyrån är både stolta och glada över att få arbeta i ett område med så stor variation i utbudet. Oavsett om du vill köpa eller sälja en bostad i området kan vi bistå dig med alla delar i din bostadsaffär. Hör gärna av dig till oss med dina frågor om bostad och boende i Enskede!

Läs vad 473 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enskede

• Alexander R
    Alexander R skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Albin skötte affären smidigt. Han är även mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderas
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket seriös och kunnig. Ordning och reda på alla papper mm.
  • Ingrid O
    Ingrid O skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Albin är kunnig, seriös och engagerad. En toppenmäklare!
  • Claes A
    Claes A skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig mäklare som är fokuserad på sitt uppdrag.
    Lätt, tillmötesgående och förmedlar mellan köp-och säljare på ett professionellt sätt.
  • Gunvor V
    Gunvor V skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    trevlig kunnig engagerad lättillgänglig lättsam
    2017-02-14 Johanna R svarar Gunvor V
    Hej Gunvor! Tack för fina ord!
    Ha det gott så ses vi på till/från-trädet!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hon var trevlig och saklig. Duktig på det hon gör.
    2017-02-14 Johanna R svarar Hanna B
    Hej Hanna! Tack för din kommentar! Stort grattis till lägenheten igen!
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Helt Ok, Inga problem. Allt har fungerat bra
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Albin hade ett gott bemötande. Han var tillgänglig och tillmötesgående. /Två mycket nöjda köpare.
  • Flory E
    Flory E skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är glada att vi valde Fanny som vår mäklare glad positiv ock gjorde oss nöjda med försäljningen,vi kan verkligen rekommendera henne mvh Flory o Uffe.
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Johanna var lätt att ha att göra med och trevlig. Kan varmt rekommendera henne.
    2017-02-14 Johanna R svarar Oskar L
    Hej Oskar! Tack för fina ord, kan bara säga detsamma till dig!
    Grattis åter igen till lägenheten!
  • Philip H
    Philip H skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra bemötande, påläst och noggran.
  • Brf Ursholmen
    Brf Ursholmen skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Väldigt bra bemötande. Albin är kunning och hjälpsam. Mycket bra att samarbeta med.
  • Emanuel K
    Emanuel K skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig tjej som vet vad service och kundbemötande innebär. En mycket bra mäklare!
    2017-02-14 Johanna R svarar Emanuel K
    Hej! Stort tack för din rekommendation, vad glad jag blir! Stort grattis till lägenhetsköpet!
  • Ida G
    Ida G skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tydlig, professionell och trevligt bemötande mot kunder.
  • Johan E
    Johan E skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Var engagerad och återkopplade under hela processen
    Vilket jag uppskatt.
  • Hedvig L
    Hedvig L skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket bra och pålitlig mäklare!
  • Johan L
    Johan L skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra bemötande, trots att hon var mestadels frånvarande under själva kontraktsskrivningen.
  • Viet H
    Viet H skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bara bra. Bemötande, professionell, förberedd och saklig.
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Eric uppfattades som professionell och har varit tillmötesgående och hjälpsam under hela proceduren.
  • Kiryl Z
    Kiryl Z skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Everything was clear. Martin helped me a lot and answered all question I had. It was pleasure to work with him.
  • Michael S
    Michael S skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hej! Eric var lugn o saklig inte så påflugen säljare o det passar mig. Någon man kan känna förtroende för. Mvh Micke Söderström
  • Kent J
    Kent J skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Väldigt bra bemötande. Enda anmärkningen var att det stod i årsredovisningen att föreningen hade haft vattenskador och att flera lägenheter hade drabbats, men mäklaren kunde inte svara på om just den här lägenheten hade drabbats (vilket den inte hade när jag kollade med föreningens styrelse).
  • Johan R
    Johan R skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag upplevde Martin som uppriktig, kommunikativ och med bra koll på marknaden.
    Försäljning gick enligt den plan vi gjorde upp och Martin fanns tillgänglig under hela processen.
    2016-12-15 Martin P svarar Johan R
    Tack för din reco och ett gott samarbete! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år så syns vi vid tillträdet 2017! Med vänlig hälsning Martin
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny var en riktig klippa både under vår köp och säljperiod. Fanns alltid där för att svara på frågor och stötta under intensiva perioder. Otroligt proffsig och trevlig. Hade inte kunnat vara bättre.

Tusen tack för allt!

/Jennifer och Sebastian
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är mycket nöjda med Fanny. Hon är kanon att ha att göra med!
  • Jo E
    Jo E skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket professionell och öppen mäklare! Fanny engagerade sig verkligen i försäljningen vilket vi är övertygade om påverkade slutpriset. Vi fick 700 000 kr mer än med en annan mäklare och då var Fanny dessutom billigare.
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny är professionell och lätt att ha att göra med. Hon är en duktig och ärlig mäklare och jag kan utan tvekan rekommendera henne vidare. Att lägenheten gick för 200 000 mer än grannens var ju inte heller dumt!
  • Francesco O
    Francesco O skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Great experience! Very professional and helpful.
    2016-11-23 Fanny H svarar Francesco O
    Thank you so much for your recommendation! I really enjoyed helping you. Good luck with your new charming house! It will fit you perfectly when everything is renovated and done. See you in february! /Fanny
  • Meike W
    Meike W skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Eric was very friendly and helpful in all meetings.
  • Ola N
    Ola N skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bästa mäklaren ever. Rapp, relevant och peppig. En liten miss i prospektet (som jag borde sett i korrläsningen).
    2016-11-23 Fanny H svarar Ola N
    Tack så jättemycket för din rekommendation Ola! Det har varit mycket roligt och givande att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas att det går bra med letandet efter ny bostad. Slå gärna en signal om ni skulle behöva ett bollplank i köparprocessen. Vi ses annars snart igen när det är dags för frånträdet!
  • Erika C
    Erika C skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag tycker att Fanny har varit super! Hon är mycket professionell men även personlig i sitt bemötande och det uppskattar jag mycket. Jag har fått mycket bra hjälp av henne! Kan starkt rekommendera Fanny som mäklare!
    2016-11-23 Fanny H svarar Erika C
    Tack för din mycket fina rekommendation, Erika! Det värmer att få höra. Vi ses snart igen när det är dags för tillträdet på er nya fina lägenhet!
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Väldigt bra bemötande. Hon fanns tillgänglig vid frågor och rådgivning. Kändes erfaren.
    2016-11-23 Fanny H svarar Joakim G
    Tack Joakim för din rekommendation! Vi ses snart igen när det är dags för tillträde på den fina lägenhet du har köpt!
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam!
    2016-11-23 Fanny H svarar Sebastian E
    Tack så jättemycket för rekommendationen! Det var riktigt roligt och givande att få hjälpa er med er försäljning. Hoppas att ni har hunnit landa i den nya lägenheten och trivs riktigt ordentligt!
  • Helena Ø
    Helena Ø skrev om Mikael Bernhag en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mikael är en proffsig och trevlig mäklare som ger bästa service! Jag är väldigt nöjd med honom som kund och kände mig trygg genom hela försäljningen då han har stenkoll på området och vad som ligger ute. Jag kan rekommendera Mikael varmt om ni funderar på en mäklare i Ensekeområdet.
  • Victoria M
    Victoria M skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket trevlig, kunnig och seriös mäklare.
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Mikael Bernhag en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fantastiskt bemötande, levde upp till alla förväntningar.
  • Linda K
    Linda K skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bara bra. God kommunikation, fin kontakt vid kontraktskrivning.
  • Åke A
    Åke A skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och kunnig hjälpsam kan sin sak
    2016-10-17 Johanna R svarar Åke A
    Stort tack för din rekommendation Åke! Det var kul att få hjälpa dig med din försäljning. Syns snart när det är dags för tillträde!
    Mvh, Johanna
  • Bernis K
    Bernis K skrev om Mikael Bernhag en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mikael är mycket vänlig och inger förtroende. Märks att han har erfarenhet, han skötte min försäljning mycket bra.
  • Carina H
    Carina H skrev om Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket trevlig; lite för stressad mellan varven; lyssnade inte på oss kunder angående info i annons ang eventuella byggplaner i närområdet; felvärderat hus?, nådde inte upp till värderingen i slutändan.
    2016-10-17 Therese J svarar Carina H
    Tack Carina ! Det är alltid mindre roligt att sälja i något trögare marknad, tyvärr! Men dock är jag positiv till slutpriset! Ha det fint! Vänligen Therese
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Använt mig av Albin många gånger till överlägsen service och bemötande. Mycket bra.
  • Maria W
    Maria W skrev om Fastighetsbyrån Enskede
    Bra och proffesionell. Kändes pålitlig
    2016-10-17 Therese J svarar Maria W
    Tack Maria! Härligt att det känts bra! Önskar dig all lycka till nu! Vänligen Therese
  • Li H
    Li H skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En social och kunnig mäklare jag rekommenderar honom varmt!
    2016-12-15 Martin P svarar Li H
    Tack Li för din feedback och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Har använt honom förut med mycket gott resultat. Personlig positiv omtänksam och engagerad . Veteran . Tyvärr fick vi inte tips på några objekt som kunde vara intressanta för oss trots att vi bad om detta .
    Däremot tipsade han andra om att vår lägenhet var på g att säljas till intressenter. O övrigt alltid lika kul att ha med honom att göra.
  • Antonija L
    Antonija L skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    She did what was expeceted. I saw her only 2 times for 10 min. Hard to assess person based on that.
  • Markus A
    Markus A skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Proffsig hantering och lyhörd i förhandlingar.
  • Kent Z
    Kent Z skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevligt och bra bemötande. Mäklaren visar på utmärkt kompetens hög service! Anlitar honom väldigt gärna igen!
    2016-12-15 Martin P svarar Kent Z
    Tack Kent för din feedback, fint samarbete och att du tog dig tid att skriva på reco.se. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Martin
  • Anna A
    Anna A skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Serviceinriktad, kunnig och tillgänglig. Följer även upp ärendet när affären är avslutad. Jag har anlitat henne vid flera köp av boende och har blivit nöjd. Kan verkligen ge henne mina rekommendationer. Särskilt när det gäller bostäder i Enskede.
    2016-11-23 Fanny H svarar Anna A
    Stort tack Anna för dina fina ord! Det har varit mycket givande att få hjälpa dig vid flera tillfällen. Stort tack för ditt förtroende även denna gång och din fina rekommendation. /Fanny
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi har nyligen köpt en lägenhet med hjälp av Albin och tycker att det gick smidigt och att vi blev bra bemötta.
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Albin är serviceminded och effektiv, inte påflugen! Nöjd med honom!

Arenavägen 55, 121 25 Enskede