Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enskede

Fastighetsbyrån Enskede

Arenavägen 55, 121 25 Enskede — Visa karta

Enskede är ett attraktivt bostadsområde i södra Stockholm. Och det är inte konstigt! Här finns alla möjliga olika sorters bostäder, från sekelskiftesvillor till nyproducerade lägenheter.

Globen, med sina två stora arenor, ligger mitt i vårt område och med de smidiga kommunikationerna tar du dig snabbt och smidigt in till både Södermalm och City. Här bor du alltså riktigt nära Stockholms innerstad, men med härliga naturområden precis utanför dörren.

Vi på Fastighetsbyrån är både stolta och glada över att få arbeta i ett område med så stor variation i utbudet. Oavsett om du vill köpa eller sälja en bostad i området kan vi bistå dig med alla delar i din bostadsaffär. Hör gärna av dig till oss med dina frågor om bostad och boende i Enskede!

Läs vad 655 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enskede

• 2019-09-16

Johan L skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpt bostadsrätt
    Med Eric som mäklare blev det en trygg affär hela vägen, Eric var alltid tillgänglig och redde ut alla frågetecken jag hade pga första bostad jag köper.

Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-09-16

Ingrid I skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Efter att ha träffat några mäklare på olika bolag..och inte haft någon feeling..blev mötet med P:P så himla bra. Han är proffsig med mkt värme och humor...har fått all hjälp och stöd jag förväntade mig. Lite kvarstår, men lär fungera lika bra. Jag har sålt en 2:a i Gubbängen. Läs mer
  • 2019-09-12

Maria A skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag har sålt en bostadsrätt, Sebastian var lyhörd och levde upp till mina förväntningar. Han var lätt att få kontakt med och mycket flexibel. Läs mer
  • 2019-09-09

Mattias E skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi sålde våran lägenhet med hjälp av Elisabeth. Vi fick ett bra bemötande och service. Vi är nöjda och kan verkligen rekommendera Elisabeth! Läs mer
  • Spyros L

2019-09-09

Spyros L skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket bra bemötande, alltid anträffbar. Lyssnade på våra önskemål och var tillmötesgående. Proffsig service, trevlig och kunnig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-09-08

Jakob B skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth ger ett mycket professionellt intryck. Hon känner området bra och är trevlig att ha o göra med!
    Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2019-09-09 Elisabeth S svarar Jakob B
    Vilken underbar läsning! Stort tack! Tråkigt att du lämnar oss för Södermalm men vet att du kommer stormtrivas även där! Skulle du ngn gång flytta tillbaka så får du höra av dig!
    Ta hand om dig!
  • 2019-09-06

Aleksander S skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hjälpte oss att sälja vår 3a söder om stockholm. William var snabb, pålitlig, och trevlig. Läs mer
    2019-09-10 William W svarar Aleksander S
    Tack för fina rekommendationen!!!
    Lycka till med allt! :)
  • 2019-09-05

Pernilla A skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    När vi skulle sälja vårt radhus föll valet på William Westrup naturligt. Ett otroligt professionellt bemötande, med en klar försäljningsplan och smarta strategier. William levererade över alla förväntningar och vi skulle rekommendera honom varmt till andra som överväger att sälja. Läs mer
    2019-09-10 William W svarar Pernilla A
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Glädjer mig att ni är nöjda och hoppas ni hittar den där drömvillan ni söker :)
  • 2019-09-05

Fredrik S skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Han sålde min lägenhet, han höll mig informerad på ett sakligt och bra sätt under hela processen. Läs mer
  • 2019-09-04

Filippa B skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpte lägenhet genom Elisabeth. Väldigt bra och proffesionellt! Läs mer
    2019-09-04 Elisabeth S svarar Filippa B
    Tusen tack snälla du! Hoppas ni kommer stormtrivas! :)
  • 2019-09-04

Peter L skrev om Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag tycker att Henrik var jätte bra på alla sättovis! Han var tydlig och kunnig inom området! Läs mer
    2019-09-05 Henrik I svarar Peter L
    Hej Peter!
    Tack för rekommendationen. Hoppas allt går bra med letandet nu, så ses vi snart!
  • 2019-09-03

Besard M skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tja!
    Utmärkt service då vi va sena ute med budgivningen och fick all info vi behövde inför köpet, en liten 1a på 35kvm i globen området
    Smidig och enkelt
    Rekomenderar Sebastian då han va tillgänglig för frågor och hjälp.
    Blir nog en affär till när vi är redo för sälj 👍 Läs mer
    2019-09-05 Sebastian A svarar Besard M
    Stort tack för de fina orden. Ser fram emot att få se resultatet av eran renovering när ni är klara.
  • 2019-09-03

Simon R skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Professionellt men samtidigt personligt bemötande! Läs mer
    2019-09-04 Elisabeth S svarar Simon R
    Tack Simon vilka fina ord! Vi hörs mer framöver när det blir dags för större! Återkom om det finns ngt mer jag kan göra för dig.
  • 2019-09-02

Sandra Emelie Maria Gunilla S skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Rolig och ordentlig med bra energi. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-10 William W svarar Sandra Emelie Maria Gunilla S
    Tack så mycket :) Kul att ni är nöjda med köpet!!!
  • 2019-09-02

Linda H skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth hjälpte mig att hitta rätt köpare och respekterade mina önskemål. Hon försökte inte pusha mig till en affär utan lät mig ta min tid. Läs mer
    2019-09-02 Elisabeth S svarar Linda H
    Tack snälla för din reco! Så glad att vi kunde hitta en lösning för dig tillslut :).
  • 2019-08-26

Eva Agneta B skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag har sålt ett radhus. Har blivit bemött på ett mycket bra sätt. Richard har varit tillmötesgående, tydlig, hjälpsam och engagerad. Förväntningarna är de som jag har beskrivit. Läs mer
  • 2019-08-22

Johanna K skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålde min etta i Bagarmossen på 32 kvadrat. Träffade William på en av hans visningar och han visade stort intresse för mig och tog sig tiden att höra vad just jag behövde och sökte. Han har varit superhjälpsam i hela processen och alltid varit nåbar. Är jättenöjd med affären. Rekommenderar varmt William! Läs mer
    2019-08-22 William W svarar Johanna K
    Stort tack för ditt förtroende och ett härligt samarbete :)
  • 2019-08-19

Jakob H skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålde en 1a och anlitade Fastighetsbyrån. Bemötandet av mäklaren var exemplariskt och personligt. Förväntningarna var att jag inte ville sälja förens om ett år. Bilderna skulle tas först och sedan invänta sälj på 1 års intervall. - Inga problem för mäklaren och som sagt, lägenheten såldes efter 1 år. När lägenheten väl skulle visas blev resultatet bra och tillsammans lyckades vi dra dit många intressenter. Mäklaren var alltså oerhört anpassningsbar och även bra på sitt område både inom sälj och avslut. Läs mer
  • 2019-08-17

Michael J skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    väldigt smidig och enkel försäljning Läs mer
  • Christin E

2019-08-15

Christin E skrev om Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag sålde min fina 2:a i Hammarbyhöjden.
    Henrik var noga, hjälpsam och lyhörd för mina synpunkter. Vi var inte alltid överens men med sitt professionella sätt så hanterade Henrik detta på bästa sätt och det resulterade i en lönsam affär. Där vi alla blev nöjda. Jag, Henrik och köparen! Läs mer
    2019-08-23 Henrik I svarar Christin E
    Hej Christin!
    Tack för rekommendationen. Härligt att du är nöjd med både mig och försäljningen! Vi ses på tillträdet.
    Henrik I gillar detta
  • 2019-08-15

Maria B skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi har sålt vår lägenhet via Fastighetsbyrån.
    Elisabeth har varit snabb att återkoppla med allt.
    Elisabeth är en bra mäklare och vi är nöjda med henne.
    Absolut att rekommendera. Läs mer
    2019-08-30 Elisabeth S svarar Maria B
    Tusen tack för den varma rekommendationen. NI har varit fantastiska att jobba med hela vägen! All lycka till framöver :)
  • 2019-08-14

Suzana M skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Supertrevlig, höll mig uppdaterad löpande samt levererade ett grymt pris trots marknaden! Läs mer
  • Åke P

2019-08-14

Åke P skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag (vi min fru och jag har sålt vårt parhus i gamla Enskede
    Richard är en mycket kompetent och duktig mäklare.
    Han levde helt upp till förväntningarna vi hade. Läs mer
  • 2019-08-14

Ann-Charlotte Marianne L skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålt ett parhus i Enskede. Ett trevligt o kunnigt bemötande. Prismässigt låg utgångspriset helt rätt med möjlighet till budgivning. Slutpriset hamnade där vi förväntat oss.
    Kan varmt rekommendera Richard Ivansson. Läs mer
  • 2019-08-13

skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Kanonproffsig! Trevlig och kunnig, kan varmt rekommendera Eric. Läs mer
  • 2019-08-10

Elin J skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpt ett hus. Mäklaren var trevlig men gav inte ett seriöst intryck. Vid köp av en dyr villa tycker jag att man kan kräva att mäklaren kan mer om objektet. Hon framställde det också som att det knappt fanns något renoveringsbehov, när det var uppenbart för de flesta att mycket behöver åtgärdas. Det var också dålig svenska i annonsen. Läs mer
    2019-08-12 Elisabeth S svarar Elin J
    Hej och tack för er feedback. Jag tyckte också att ni var väldigt trevliga! Gällande min kunskap om objektet eller min subjektiva bedömning gällande samtliga renoveringsbehov, hoppas jag inte ligger till grund när det faktiskt i försäljningen fanns ett besiktningsprotokoll via Anticimex besiktning som borde värderas högre än min egna privata åsikt kring husets skick.

Att vi har olika åsikt vad som är renoveringsbehov accepterar jag men att öppet kritisera mig, dvs en kvinna vars mor kommer från Spanien och far kommer från Ungern som dessutom har dyslexi känns både orättvist och en aning stötande. Nog om detta, jag hoppas att ni haft en fin sommar och att ni verkligen trivs i ert nya fina hus. Området är ljuvligt.
  • 2019-08-09

Michael J skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålt en 2a i blåsut, jättesmidigt, tog knappt 2v från start till försäljning Läs mer
    2019-08-15 William W svarar Michael J
    Tack Michael, glädjer mig att du är nöjd :)
  • Ulrika O

2019-08-06

Ulrika O skrev om Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Allt som allt tog försäljningen två veckor från det att jag skrev på avtalet med mäklaren till att lägenheten var såld. Snabbt, smidigt och enkelt! Bra återkoppling, en bra plan för försäljningen och jag behövde inte bekymra mig om något. Rekommenderas! Läs mer
    2019-08-07 Henrik I svarar Ulrika O
    Hej Ulrika.
    Tack för den fina rekommendationen. Jättekul att du är nöjd med mig och försäljningen.
    Vi ses på tillträdet!
  • Yvonne K

2019-07-27

Yvonne K skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag har köpt en lägenhet i Gubbängen som förmedlades av Richard Ivansson.
    Fick ett gott intryck och ett bra förtroende för Richard ifrån första mötet.
    Han var glad, trevlig, ärlig och tillmötesgående.
    Kände mig trygg och nöjd med mitt köp av lägenhet via Richard och Fastighetsbyrån.

Yvonne Karlsson Läs mer
  • Ebba H

2019-07-22

Ebba H skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpt en tvåa i Bagarmossen. Trevligt bemötande. Väntade mig en snabb och smidig affär och det blev det. Läs mer
    2019-07-22 William W svarar Ebba H
    Hej Ebba,
    Kul att ni är nöjda med köpet och affärsprocessen :)
  • 2019-07-11

Sofie A skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpte en lägenhet i Enskede för två månader. Elisabeth var otrevlig snäsig mot oss. Vi upplevde även att hon försökte lura oss vid budgivning angående fler budgivare än vad som fanns. Läs mer
    2019-07-11 Elisabeth S svarar Sofie A
    Hej Sofie, så hemskt ledsen för att du upplevde mig på det sättet. I detta fall så var det säljaren som inte ville sälja lika snabbt som ni ville köpa och då måste jag tyvärr gå på vad säljaren önskar i och med att han äger bostaden.

Gällande budgivningen så var det 4 st budgivare som deltog i processen. Utöver det så var det en till som ville hoppa in i budgivningen men som ännu inte hade lånelöfte fullständigt redo vilket gjorde att säljaren ville invänta det och ge henne en chans att delta för att såklart maximera priset. I och med att det var Kristi Himmelsfärd så hade banken stängt och detta drog ut på processen. Något jag tyvärr inte kan påverka hur mycket jag än önskar och vill. Utan tvärt om så rekommenderade jag min säljare att ta och gå vidare med er på grund av det. Men han ville invänta till fredag (egentligen måndag!) och då måste jag respektera hans beslut. Vilket jag framförde till er.

Något som är extremt viktigt för mig är att man alltid måste ha ett aktivt lånelöfte om man går in och vill delta i mina budgivningar. Har man inte det så får man inte delta. Något jag är väldigt, väldigt noggrann med! Budgivningshistoriken har ni fått under tillträdet eftersom vi numera inte kan ge ut den på kontraktsdagen enl. GDPR (hur mycket jag än vill det). Men jag tackar ödmjukast för att ni skrev så att jag direkt kunde ringa upp er direkt och förklara varför vi som mäklare gör som vi gör. Processen utvecklas varje dag och inom kort kommer man kunna sköta processen snabbare men i detta fall var jag tyvärr maktlös.

Säljaren ville invänta hennes bank och som jag sa till dig på telefon så återkom hon på måndag med ett klart lånelöfte vilket gjorde att jag kunde hjälpa henne vidare på annat sätt med andra lägenheter. Något som gjorde att ni fick köpa bostaden fredagen innan för ett lägre pris än vad som skulle skett om vi hade väntat på hennes bank till måndagen efter. Så än idag står jag fast vid att det fanns fler budgivare som ville gå in och delta men som på grund av mig inte fick göra det så snabbt som önskat pga av bristfälligt lånelöfte.

Om ni upplevde mig som otrevlig så var det verkligen inte min mening men när jag får höra att det finns mögel av kunder som min säljare inte upplyst mig om, så är det inget jag vill bekräfta existerar eftersom jag själv inte har kunskapen om att säga att det stämmer till 100 % eller ej. Något jag tror att ni själva den dagen ni väljer att sälja håller med om ifall situationen skulle vara omvänd. Men återigen ber jag om ursäkt om ni upplevt att jag sagt det på fel sätt. Det var verkligen aldrig min mening.

Hoppas vidare att ni godtar min ursäkt. Bostaden är helt underbar och när ni blir klara med allt ni vill göra så är jag helt övertygad om att ni kommer stormtrivas!
  • Klara S

2019-07-09

Klara S skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    William hjälpte mig sälja min lägenhet i Enskede på absolut bästa sätt. Jag är mycket nöjd och känner att jag blev väldigt väl bemött och fick svar och återkoppling på frågor inom några minuter. William kämpade hårt med försäljningen för att nå det uppsatta målet. Vilken service! Det är dessutom ovärderligt att få hjälp med frågor inför kommande bostadsköp. Jag är verkligen super nöjd och kommer garanterat rekommendera William på fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-07-22 William W svarar Klara S
    Hej Klara,
    Tack för den fina rekommendationen :)
    Det glädjer mig verkligen att du är så nöjd med mig som mäklare och tyckte att jag gjorde de lilla extra :)
  • TIAGO MIGUEL D

2019-07-04

TIAGO MIGUEL D skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tyvärr vi gillade inte lägenheten men Pontus var riktig trevlig och snäll med oss! Läs mer
    2019-07-22 Pontus Palmén svarar TIAGO MIGUEL D
    Tack för ert trevliga omdöme Tiago! Var trevlig att träffa er med och jag återkommer om jag hittar en annan lägenhet som kan passa er!
  • 2019-07-03

Per H skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålt lgh i en bf
    Bra bemött
    Han levde upp till det jag ville
    Tror att det räcker så här. Läs mer
  • 2019-06-27

Cecilia Wallenholm K skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag har sålt min bostad men hjälp av William Westrup. En riktigt proffsig mäklare, med båda fötterna på jorden. Läs mer
    2019-07-22 William W svarar Cecilia Wallenholm K
    Hej Cecilia, tack för den fina rekommendationen!
    Kul att du är nöjd!
    Lycka till med allt i nya bostaden :)
  • Erik C

2019-06-26

Erik C skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Kan varmt rekommendera Elisabeth som var väldigt professionell och trevlig att ha att göra med i samband med försäljning av vår bostadsrätt. Bra kännedom om marknad, trender och lyhörd för både köpare och säljare. Läs mer
    2019-09-02 Elisabeth S svarar Erik C
    Tack snälla erik för dessa fina ord! Nöjet var även på min sida! All lycka till framöver så får ni höra av er om ni behöver mer hjälp!
  • 2019-06-26

Jorid A skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är mycket nöjda med Elisabeth som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Enskede, hon är kunnig, trevlig och professionell. Läs mer
  • 2019-06-26

Jari H skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    sålt 1,5 rums lägenhet i enskede gård, sthlm.

elisabeth var rak å uppriktig å kommunikationen var enkel/avslappnad, vilket jag uppskattade. Läs mer
  • Sara B

2019-06-19

Sara B skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hejja. Bra förmedlat o hjälp med styling mm inför photo o visning Läs mer
  • 2019-06-19

Harnet O skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    sålde ett radhus, förväntade mig ett proffsigt bemötande och fick verkligen den upplevelsen. William var trevlig, proffsig, pålitlig och vi kände verkligen att vi blev omhändetagana. Läs mer
    2019-07-22 William W svarar Harnet O
    Hallå där :)
    Tack för fina rekommendationen.
    Glädjer mig att ni är nöjda med mig som mäklare!
    Hoppas verkligen ni hittar radhuset/huset ni söker härnäst :)
  • Jimmy M

2019-06-17

Jimmy M skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålt bostadsrätt.

Väldigt trevligt bemötande. Var första gången jag sålde lägenhet så har inte så mkt att jämföra med, men jag fick bra förtroende. Vi hade samma syn på hur försäljningen skulle gå till. Läs mer
    2019-07-22 Pontus Palmén svarar Jimmy M
    Stort tack för förtroendet och det härliga omdömet Jimmie!
    Har vart trevligt att hjälpa dig i denna process och jag hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hem!
  • 2019-06-09

Åsa A skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    När jag sålde min bostad var Elisabeth tillgänglig hela tiden, svarade snabbt och gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2019-06-14 Elisabeth S svarar Åsa A
    Tack snälla Åsa! Skönt att set gick så smidigt för dig! Nu skall vi bara hitta ngt trevligt också :)!
  • 2019-06-08

Matilda G skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpt bostadsrätt.
    Pontus är lugn, lätt att få tag i och känns som han kan balansera både köpare o h säljares perspektiv. Läs mer
    2019-07-22 Pontus Palmén svarar Matilda G
    Tack för omdömet Matilda, härligt att höra att du är nöjd!
    Hoppas du trivs bra i ditt nya hem!
  • 2019-06-02

Tommie N skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket seriös, trevlig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2019-07-22 Pontus Palmén svarar Tommie N
    Stort för det fina Omdömet Tommie!
    Har vart väldigt trevligt att hjälpa dig i denna process och jag hoppas du kommer stormtrivas i ditt nya hem!
  • 2019-05-31

My S skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Som förvirrade förstagångsköpare var Sebastian en enorm trygghet för oss. Snabba svar, bra och tydlig återkoppling och helt enkelt en toppenkille. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-06-07 Sebastian A svarar My S
    Tack så jättemycket för de fina orden! Lycka till med renoveringen så ses vi snart igen.
  • 2019-05-30

Marie Helene M skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag bestämde mig för att sälja mitt barndomshem och familjehem sedan fyra generationer. Fick tips om Richard och tog kontakt. Presenterade situationen och mig själv d v s hur jag fungerar. När jag väl bestämt mig så ska det gå undan. Richard var precis den mäklare som jag ville ha. Allt har gått fort och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-30

Kina L skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Richard Ivansson sålde vårt bostadsrättsradhus i Enskede gård. Richard var öppen och lätt att få kontakt med. Han skötte annonsering och visning alldeles utmärkt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-05-28

Johanna S skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth hjälpte mig att sälja min lgh. Toppenbemötande från en engagerad och supertrevlig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-26

Marie C skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag har köpt en lägenhet i Enskede. Jag upplever att jag blev bra bemött av Richard. Trots att budgivningen gått i stå lyckades han knyta ihop säcken. Bra! Läs mer
  • 2019-05-20

Omar A skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Richard was very supportive and clear throughout the process answered all my questions realistically definitely recommend him if you are trying to sell your home Läs mer

Arenavägen 55, 121 25 Enskede