Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enskede

Fastighetsbyrån Enskede

Arenavägen 55, 121 25 Enskede — Visa karta

Enskede är ett attraktivt bostadsområde i södra Stockholm. Och det är inte konstigt! Här finns alla möjliga olika sorters bostäder, från sekelskiftesvillor till nyproducerade lägenheter.

Globen, med sina två stora arenor, ligger mitt i vårt område och med de smidiga kommunikationerna tar du dig snabbt och smidigt in till både Södermalm och City. Här bor du alltså riktigt nära Stockholms innerstad, men med härliga naturområden precis utanför dörren.

Vi på Fastighetsbyrån är både stolta och glada över att få arbeta i ett område med så stor variation i utbudet. Oavsett om du vill köpa eller sälja en bostad i området kan vi bistå dig med alla delar i din bostadsaffär. Hör gärna av dig till oss med dina frågor om bostad och boende i Enskede!

Läs vad 625 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enskede

• 2019-07-11

Sofie A skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpte en lägenhet i Enskede för två månader. Elisabeth var otrevlig snäsig mot oss. Vi upplevde även att hon försökte lura oss vid budgivning angående fler budgivare än vad som fanns. Läs mer
    2019-07-11 Elisabeth S svarar Sofie A
    Hej Sofie, så hemskt ledsen för att du upplevde mig på det sättet. I detta fall så var det säljaren som inte ville sälja lika snabbt som ni ville köpa och då måste jag tyvärr gå på vad säljaren önskar i och med att han äger bostaden.

Gällande budgivningen så var det 4 st budgivare som deltog i processen. Utöver det så var det en till som ville hoppa in i budgivningen men som ännu inte hade lånelöfte fullständigt redo vilket gjorde att säljaren ville invänta det och ge henne en chans att delta för att såklart maximera priset. I och med att det var Kristi Himmelsfärd så hade banken stängt och detta drog ut på processen. Något jag tyvärr inte kan påverka hur mycket jag än önskar och vill. Utan tvärt om så rekommenderade jag min säljare att ta och gå vidare med er på grund av det. Men han ville invänta till fredag (egentligen måndag!) och då måste jag respektera hans beslut. Vilket jag framförde till er.

Något som är extremt viktigt för mig är att man alltid måste ha ett aktivt lånelöfte om man går in och vill delta i mina budgivningar. Har man inte det så får man inte delta. Något jag är väldigt, väldigt noggrann med! Budgivningshistoriken har ni fått under tillträdet eftersom vi numera inte kan ge ut den på kontraktsdagen enl. GDPR (hur mycket jag än vill det). Men jag tackar ödmjukast för att ni skrev så att jag direkt kunde ringa upp er direkt och förklara varför vi som mäklare gör som vi gör. Processen utvecklas varje dag och inom kort kommer man kunna sköta processen snabbare men i detta fall var jag tyvärr maktlös.

Säljaren ville invänta hennes bank och som jag sa till dig på telefon så återkom hon på måndag med ett klart lånelöfte vilket gjorde att jag kunde hjälpa henne vidare på annat sätt med andra lägenheter. Något som gjorde att ni fick köpa bostaden fredagen innan för ett lägre pris än vad som skulle skett om vi hade väntat på hennes bank till måndagen efter. Så än idag står jag fast vid att det fanns fler budgivare som ville gå in och delta men som på grund av mig inte fick göra det så snabbt som önskat pga av bristfälligt lånelöfte.

Om ni upplevde mig som otrevlig så var det verkligen inte min mening men när jag får höra att det finns mögel av kunder som min säljare inte upplyst mig om, så är det inget jag vill bekräfta existerar eftersom jag själv inte har kunskapen om att säga att det stämmer till 100 % eller ej. Något jag tror att ni själva den dagen ni väljer att sälja håller med om ifall situationen skulle vara omvänd. Men återigen ber jag om ursäkt om ni upplevt att jag sagt det på fel sätt. Det var verkligen aldrig min mening.

Hoppas vidare att ni godtar min ursäkt. Bostaden är helt underbar och när ni blir klara med allt ni vill göra så är jag helt övertygad om att ni kommer stormtrivas!
  • Klara S

2019-07-09

Klara S skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    William hjälpte mig sälja min lägenhet i Enskede på absolut bästa sätt. Jag är mycket nöjd och känner att jag blev väldigt väl bemött och fick svar och återkoppling på frågor inom några minuter. William kämpade hårt med försäljningen för att nå det uppsatta målet. Vilken service! Det är dessutom ovärderligt att få hjälp med frågor inför kommande bostadsköp. Jag är verkligen super nöjd och kommer garanterat rekommendera William på fastighetsbyrån. Läs mer
  • TIAGO MIGUEL D

2019-07-04

TIAGO MIGUEL D skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tyvärr vi gillade inte lägenheten men Pontus var riktig trevlig och snäll med oss! Läs mer
  • 2019-07-03

Per H skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålt lgh i en bf
    Bra bemött
    Han levde upp till det jag ville
    Tror att det räcker så här. Läs mer
  • 2019-06-27

Cecilia Wallenholm K skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag har sålt min bostad men hjälp av William Westrup. En riktigt proffsig mäklare, med båda fötterna på jorden. Läs mer
  • Erik C

2019-06-26

Erik C skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Kan varmt rekommendera Elisabeth som var väldigt professionell och trevlig att ha att göra med i samband med försäljning av vår bostadsrätt. Bra kännedom om marknad, trender och lyhörd för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-06-26

Jorid A skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är mycket nöjda med Elisabeth som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Enskede, hon är kunnig, trevlig och professionell. Läs mer
  • 2019-06-26

Jari H skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    sålt 1,5 rums lägenhet i enskede gård, sthlm.

elisabeth var rak å uppriktig å kommunikationen var enkel/avslappnad, vilket jag uppskattade. Läs mer
  • Sara B

2019-06-19

Sara B skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hejja. Bra förmedlat o hjälp med styling mm inför photo o visning Läs mer
  • 2019-06-19

Harnet O skrev om William Westrup en del av Fastighetsbyrån Enskede
    sålde ett radhus, förväntade mig ett proffsigt bemötande och fick verkligen den upplevelsen. William var trevlig, proffsig, pålitlig och vi kände verkligen att vi blev omhändetagana. Läs mer
  • Jimmy M

2019-06-17

Jimmy M skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålt bostadsrätt.

Väldigt trevligt bemötande. Var första gången jag sålde lägenhet så har inte så mkt att jämföra med, men jag fick bra förtroende. Vi hade samma syn på hur försäljningen skulle gå till. Läs mer
  • 2019-06-09

Åsa A skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    När jag sålde min bostad var Elisabeth tillgänglig hela tiden, svarade snabbt och gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2019-06-14 Elisabeth S svarar Åsa A
    Tack snälla Åsa! Skönt att set gick så smidigt för dig! Nu skall vi bara hitta ngt trevligt också :)!
  • 2019-06-08

Matilda G skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpt bostadsrätt.
    Pontus är lugn, lätt att få tag i och känns som han kan balansera både köpare o h säljares perspektiv. Läs mer
  • 2019-06-02

Tommie N skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket seriös, trevlig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • 2019-05-31

My S skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Som förvirrade förstagångsköpare var Sebastian en enorm trygghet för oss. Snabba svar, bra och tydlig återkoppling och helt enkelt en toppenkille. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-06-07 Sebastian A svarar My S
    Tack så jättemycket för de fina orden! Lycka till med renoveringen så ses vi snart igen.
  • 2019-05-30

Marie Helene M skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag bestämde mig för att sälja mitt barndomshem och familjehem sedan fyra generationer. Fick tips om Richard och tog kontakt. Presenterade situationen och mig själv d v s hur jag fungerar. När jag väl bestämt mig så ska det gå undan. Richard var precis den mäklare som jag ville ha. Allt har gått fort och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-30

Kina L skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Richard Ivansson sålde vårt bostadsrättsradhus i Enskede gård. Richard var öppen och lätt att få kontakt med. Han skötte annonsering och visning alldeles utmärkt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-05-28

Johanna S skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth hjälpte mig att sälja min lgh. Toppenbemötande från en engagerad och supertrevlig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-26

Marie C skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag har köpt en lägenhet i Enskede. Jag upplever att jag blev bra bemött av Richard. Trots att budgivningen gått i stå lyckades han knyta ihop säcken. Bra! Läs mer
  • 2019-05-20

Omar A skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Richard was very supportive and clear throughout the process answered all my questions realistically definitely recommend him if you are trying to sell your home Läs mer
  • 2019-05-18

Monica N skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tycker Elisabeth har gjort ett strålande jobb fått hjälp med allt vi behövt Läs mer
  • 2019-05-17

Johan F skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket trevlig och kompetent. Snabb i svar och kontakt. Läs mer
    2019-06-07 Sebastian A svarar Johan F
    Tack så mycket. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet!
  • 2019-05-16

Jack P skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Kändes som att råden jag fick endast hade till syfte att göra affären kort. Blev inte alls nöjd med slutpriset på lägenhet. Kände mig tvingad att sälja trots dålig budgivning. Läs mer
    2019-06-07 Sebastian A svarar Jack P
    Jättetråkigt att du känner så! Jag skulle aldrig ge råd om jag inte trodde att det var för ditt bästa. Vi hade ett lågt intresse men jag lyckades förhandla upp våran budgivare 85 000 kr. Min kollega sålde i förra vecka en exakt likadan lägenhet på din gata och den såldes för 40 000 kr mindre en vad du fick. Men återigen tråkigt att du känner så och att göra affären kort eller att du skulle känna dig tvingad att sälja var aldrig min avsikt.
  • 2019-05-16

Carl-Johan O skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Hon är ytterst professionell och mycket skicklig. Dessutom en varm och omtänksam person.
    Hon har definitivt levt upp till våra förväntningar och med tanke på arbetsinsats väl värd varenda krona vi betalar Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Sanna S

2019-05-13

Sanna S skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och proffessionell i ett paket! Har tex. en klar plan på hur ens objekt ska säljas på bästa sätt genom att värdera värdet på lägenhten lyhört mot vad övriga konkurrerande objekt är satta till i närområdet. Snabb och proffessionell respons om man har frågor om sin försäljning. Väldigt bra kännedom om värderingen av lägenheten och området, i vilka kanaler annonsen ska gå ut och är bra på att justera prognosen för lägenheten vid konjunkturförändringar. Jag rekommenderar Pontus Palmén starkt som mäklare vid en lägenhetsförsäljning! Läs mer
    2019-06-17 Pontus Palmén svarar Sanna S
    Stort tack för det fina omdömet och förtroendet Sanna!
    Har varit väldigt trevligt att få vara en del utav denna förmedling med dig och Markus.
    Jag önskar er all lycka framåt!
  • 2019-05-12

Kajsa A skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Han hjälpte oss att sälja vår 2a i Enskede. Från början till slut så hade vi god kommunikation, allt gick väldigt smidigt. Mycket lättsam att ha att göra med! Kan rekommendera Pontus till andra som ska sälja! Läs mer
    2019-05-16 Pontus Palmén svarar Kajsa A
    Stort tack för det härliga omdömet och förtroendet Kajsa!
    Kul att vi nådde över vårt mål. Önskar dig, Marcus och Love all lycka framåt och jag hoppas att ni hittar ett fantastiskt nästa hem!
  • John F

2019-05-12

John F skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Inför vår försäljning av vår villa tillfrågade vi flertalet mäklare. Richard var professionell på flera sätt, väldigt tillmötesgående och lyssnade på våra önskemål.
    Inför fotografering styrde Richard upp så villan visades med sin fulla potential. Vi tyckte mycket om fastighetsbyråns möjligheter att påverka annonseringens utseende genom att kunna logga in med bank id. Det blev en utmaning att skriva en egen berättelse om hur vi upplevt villan och vad vi tyckt varit trivsamt i området. Men efter ett tag så stämde det riktigt bra. I samband med budgivningens slutfas visade Richard verkligen att han är en rutinerad mäklare. En mycket lyckad affär tack vare en väldigt bra mäklare. Tack! Läs mer
  • 2019-05-11

Markus S skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi sålde vår bostadsrätt. Mäklaren höll oss informerade om allt i försäljningsprocessen & utförde uppdraget på ett ypperligt vis. Kunnig och tydlig och bra på alla sätt. Läs mer
    2019-05-16 Pontus Palmén svarar Markus S
    Tack för det fina omdömet och förtroendet Markus!
    Jag hoppas du och familjen kommer trivas bra uppe i Skellefteå!
  • 2019-05-08

Daniel N skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth var mycket professionell under hela processen. Försäljningen gick relativt snabbt och vi fick det pris vi ville ha. Läs mer
  • 2019-05-07

Nicklas L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Köpte en 2:a i Stureby.
    Elisabeth var mycket trevlig och välkomnande.
    Alla delar av processen har fungerat väldigt smidigt och tydligt. Läs mer
  • 2019-05-02

Carl G skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tillgänglig, engagerad och noggrann. Kändes stabilt genom hela förloppet. Försäljningen gick över förväntan! Läs mer
    2019-05-09 Sebastian A svarar Carl G
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till nu i jakten på drömhuset så ses vi vid tillträdet.
  • 2019-04-23

Jimmy K skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Richard Ivansson är en mycket kompetent mäklare. Lyhörd, tillmötesgående samt väldigt dedikerad. Läs mer
  • 2019-04-18

Lina P skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi sålde vår lägenhet i Enskede med hjälp av Richard och vi är supernöjda.
    Proffsigt bemötande genom hela processen.
    Vi kan verkligen rekomendera Richard! Läs mer
  • 2019-04-16

Erika R skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sålt en lägenhet på 18kvm.
    Tycker Richard varit trevlig och kunnat förklara allt bra under hela processen. Han är proffsig och jag litade helt på att han gjorde allt så bra som möjligt för att min lägenhet skulle locka många intressenter och få en så lyckad försäljning som möjligt.

Vi pratade dock om att han skulle kunna hjälpa mig att se vad som fanns för mig att köpa efter såld lägenhet. Han har inte hört av sig sen vi skakade hand efter försäljningen på min lägenhet. Vilket drar ner helhetsbilden lite av min affär med Richard. Vet att det inte ligger på hans bord, men då tycker jag inte heller att man uttalar sig om att kunna göra det. Läs mer
  • Hanna Ö

2019-04-10

Hanna Ö skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sebastian var en riktig pangmäklare och jag upplevde honom som en samarbetspartner där vi jobbade gemensamt mot samma mål. Han hade mycket positiv energi och stort engagemang. Han tvekade aldrig att gå den extra milen för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. När vi stötte på problem löste han det direkt och lägenheten såldes med en vinst långt över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Sebastian som mäklare! Läs mer
    2019-04-11 Sebastian A svarar Hanna Ö
    Stort tack för de fina orden Hanna, det glädjer mig att höra att du är så nöjd. Tack själv för ett bra samarbete och förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Stort lycka till med eran andra försäljning.
  • 2019-04-09

Emilia G skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Pontus Palmen var min mäklare när jag köpte lägenhet i Kärrtorp. Han har en fantastisk energi och är väldigt positiv, det gick väldigt bra att samarbeta med honom. Detta var första gången jag själv köpte en lägenhet och Pontus assissterade mig på bästa sätt. Hans tydlighet, tillgänglighet och positivitet gjorde min erfarenhet av att köpa lägenhet fantastisk!
    Stort tack till Pontus:-) Läs mer
    2019-05-09 Pontus Palmén svarar Emilia G
    Stort tack för det fina omdömet Emilia!
    Det gör mig väldigt glad att höra att din upplevelse av att köpa ditt första hem kändes bra :)
  • 2019-04-07

Marie H skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mäklaren har vart proffsig genom hela processen. Kunnig och gett det lilla extra som uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-08 Pontus Palmén svarar Marie H
    Stort tack för förtroendet och det fina omdömet Marie!
  • Thomas H

2019-04-04

Thomas H skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hej Pontus sålde våran bostadsrätt,han leverade ett toppen proffsigt jobb!

Tack Pontus

Med vänlig hälsning, Thomas haastrup Läs mer
    2019-04-08 Pontus Palmén svarar Thomas H
    Stort tack för förtroendet och det fina omdömet Thomas!
  • 2019-04-02

Frank E skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Lägenhet i Hammarbyhöjden 2 rum 53 kvm.
    Elisabeth tog kontakt med mig efter att jag hade misslyckats med att sälja den genom Husmanhagberg. Hon föreslog att hon kunde sälja den åt mig eftersom dom andra hade misslyckats men jag va tveksam och skit irriterad eftersom processen med den andra mäklaren hade tagit så lång tid. Elisabeth förklarade hur hon jobbade så jag fick ett bra förtroende för henne och hon fick i uppdrag att försöka sälja bostaden vilket hon lyckades med.
    Hela prosesen med Elisabeth va sån stor skillnad mot dom andra
    Hon hade en fantastisk energi och vilja att hjälpa till med allt
    Jag kan verkligen rekommendera henne hon va grym !!
    Stort tack till Elisabeth Läs mer
  • 2019-04-01

Elvira E skrev om Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Sebastian är lugn och tydlig, tillgänglig och lättsam. Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-03 Sebastian A svarar Elvira E
    Tack så mycket Elvira, det glädjer mig att du är så nöjd!
    Vi ses på tillträdet! /Sebastian
  • 2019-04-01

Mattias J skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Zoomade ut efter kontraktsskrivningen - lite synd Läs mer
  • 2019-03-18

Johan Fredrik P skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    vi köpte en bostad och har upplevt strul kring huset.

1. mäklaren som sålt x antal ggr borde ha informerat säljarna, som kommer en annan kultur, vad en flyttstädning innebär.
    Nu fick vi som säljare en otäck och tråkig diskussion.

2. mäklaren gick på pappaledighet under pågående affär utan att informera köpare och säljare Läs mer
  • 2019-03-18

Aleksandra N skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Nynäsvägen 2a 43 kvm. Mycket bra bemötande, snabb respons . Läs mer
    2019-03-18 Elisabeth S svarar Aleksandra N
    Vilken trevlig läsning! Tusen tack!! Hoppas du kommer stormtrivas i bostaden :). Ses nästa gång när du behöver större! :)
  • 2019-03-14

Dorota K skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket professionell trevlig och trovärdig. Läs mer
    2019-03-22 richard i svarar Dorota K
    Hej Dorota, tack för de fina orden! Önskar dig all lycka i framtiden!
  • 2019-03-13

Johanna J skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och förklarade bra när man undrade saker. Gav bra information men ibland lite snabb vilket gjorde det svårare att hänga med. Generellt väldigt bra bemötande och bra uppstyrd affär, skönt att som köpare även få kontakt med mäklaren under budgivningen för att höra hur läget är. Läs mer
    2019-03-15 Pontus Palmén svarar Johanna J
    Tack för omdömet och feedbacken. Ska absolut ta med mig det framåt. Hoppas du trivs bra i ditt nya hem!
  • 2019-03-11

Håkan Å skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hon var väldigt proffesionell i allt hon åtog sig. Hon gjorde verkligen det där lilla extra för att jag skulle känna mig nöjd och glad. Kan starkt rekommendera henne Läs mer
    2019-03-18 Elisabeth S svarar Håkan Å
    Tack snälla Håkan!! Så glad för er skull att det gick så bra för er :) Hoppas vi kan jobba tillsammans snart igen!
  • 2019-03-10

Veronika R skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Driftig med ett positivt engagemang. Läs mer
    2019-03-18 Elisabeth S svarar Veronika R
    Tusen tack!! Nöjet var helt på min sida :). Lycka till med boendet!
  • 2019-03-04

Anders K skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Pontus sålde min lägenhet till ett högre pris än jag hade räknat med. Tydlig kommunikation hela vägen. Läs mer
    2019-03-05 Pontus Palmén svarar Anders K
    Tack för förtroendet Anders, kul att vi nådde vårt mål!
  • 2019-03-03

Gabriella J skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag köpte en bostad i Johanneshov, det var min första. Han arbetar i området och kunde därför det mesta om bostäderna och området.

Han tog sig tid att svara på alla frågor vi hade och var tillgänglig i stort sett under hela budgivningen, bra kommunikation. Professionell och gav bra råd.

Positiv, säker och lugn i sitt bemötande. Kändes rak och ärlig.

Eric har tidigare arbetat på bank så han svarade även på frågor som gällde funderingar kring banken, det var ett plus. Läs mer
  • 2019-03-02

Jesper L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tycker att Elisabeth var en väldigt bra mäklare, mycket driven och helt enkelt bäst. 10/10 Läs mer

Arenavägen 55, 121 25 Enskede