Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Enskede
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Enskede

Fastighetsbyrån Enskede

Arenavägen 55, 121 25 Enskede — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Enskede och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 450 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enskede

• Jennifer S
    Jennifer S skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny var en riktig klippa både under vår köp och säljperiod. Fanns alltid där för att svara på frågor och stötta under intensiva perioder. Otroligt proffsig och trevlig. Hade inte kunnat vara bättre.

Tusen tack för allt!

/Jennifer och Sebastian
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi är mycket nöjda med Fanny. Hon är kanon att ha att göra med!
  • Jo E
    Jo E skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket professionell och öppen mäklare! Fanny engagerade sig verkligen i försäljningen vilket vi är övertygade om påverkade slutpriset. Vi fick 700 000 kr mer än med en annan mäklare och då var Fanny dessutom billigare.
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny är professionell och lätt att ha att göra med. Hon är en duktig och ärlig mäklare och jag kan utan tvekan rekommendera henne vidare. Att lägenheten gick för 200 000 mer än grannens var ju inte heller dumt!
  • Francesco O
    Francesco O skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Great experience! Very professional and helpful.
    2016-11-23 Fanny H svarar Francesco O
    Thank you so much for your recommendation! I really enjoyed helping you. Good luck with your new charming house! It will fit you perfectly when everything is renovated and done. See you in february! /Fanny
  • Meike W
    Meike W skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Eric was very friendly and helpful in all meetings.
  • Ola N
    Ola N skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bästa mäklaren ever. Rapp, relevant och peppig. En liten miss i prospektet (som jag borde sett i korrläsningen).
    2016-11-23 Fanny H svarar Ola N
    Tack så jättemycket för din rekommendation Ola! Det har varit mycket roligt och givande att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas att det går bra med letandet efter ny bostad. Slå gärna en signal om ni skulle behöva ett bollplank i köparprocessen. Vi ses annars snart igen när det är dags för frånträdet!
  • Erika C
    Erika C skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag tycker att Fanny har varit super! Hon är mycket professionell men även personlig i sitt bemötande och det uppskattar jag mycket. Jag har fått mycket bra hjälp av henne! Kan starkt rekommendera Fanny som mäklare!
    2016-11-23 Fanny H svarar Erika C
    Tack för din mycket fina rekommendation, Erika! Det värmer att få höra. Vi ses snart igen när det är dags för tillträdet på er nya fina lägenhet!
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Väldigt bra bemötande. Hon fanns tillgänglig vid frågor och rådgivning. Kändes erfaren.
    2016-11-23 Fanny H svarar Joakim G
    Tack Joakim för din rekommendation! Vi ses snart igen när det är dags för tillträde på den fina lägenhet du har köpt!
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam!
    2016-11-23 Fanny H svarar Sebastian E
    Tack så jättemycket för rekommendationen! Det var riktigt roligt och givande att få hjälpa er med er försäljning. Hoppas att ni har hunnit landa i den nya lägenheten och trivs riktigt ordentligt!
  • Helena Ø
    Helena Ø skrev om Mikael Bernhag en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mikael är en proffsig och trevlig mäklare som ger bästa service! Jag är väldigt nöjd med honom som kund och kände mig trygg genom hela försäljningen då han har stenkoll på området och vad som ligger ute. Jag kan rekommendera Mikael varmt om ni funderar på en mäklare i Ensekeområdet.
  • Victoria M
    Victoria M skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket trevlig, kunnig och seriös mäklare.
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Mikael Bernhag en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fantastiskt bemötande, levde upp till alla förväntningar.
  • Linda K
    Linda K skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bara bra. God kommunikation, fin kontakt vid kontraktskrivning.
  • Åke A
    Åke A skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och kunnig hjälpsam kan sin sak
    2016-10-17 Johanna R svarar Åke A
    Stort tack för din rekommendation Åke! Det var kul att få hjälpa dig med din försäljning. Syns snart när det är dags för tillträde!
    Mvh, Johanna
  • Bernis K
    Bernis K skrev om Mikael Bernhag en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mikael är mycket vänlig och inger förtroende. Märks att han har erfarenhet, han skötte min försäljning mycket bra.
  • Carina H
    Carina H skrev om Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket trevlig; lite för stressad mellan varven; lyssnade inte på oss kunder angående info i annons ang eventuella byggplaner i närområdet; felvärderat hus?, nådde inte upp till värderingen i slutändan.
    2016-10-17 Therese J svarar Carina H
    Tack Carina ! Det är alltid mindre roligt att sälja i något trögare marknad, tyvärr! Men dock är jag positiv till slutpriset! Ha det fint! Vänligen Therese
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Använt mig av Albin många gånger till överlägsen service och bemötande. Mycket bra.
  • Maria W
    Maria W skrev om Fastighetsbyrån Enskede
    Bra och proffesionell. Kändes pålitlig
    2016-10-17 Therese J svarar Maria W
    Tack Maria! Härligt att det känts bra! Önskar dig all lycka till nu! Vänligen Therese
  • Li H
    Li H skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    En social och kunnig mäklare jag rekommenderar honom varmt!
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Har använt honom förut med mycket gott resultat. Personlig positiv omtänksam och engagerad . Veteran . Tyvärr fick vi inte tips på några objekt som kunde vara intressanta för oss trots att vi bad om detta .
    Däremot tipsade han andra om att vår lägenhet var på g att säljas till intressenter. O övrigt alltid lika kul att ha med honom att göra.
  • Antonija L
    Antonija L skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Enskede
    She did what was expeceted. I saw her only 2 times for 10 min. Hard to assess person based on that.
  • Markus A
    Markus A skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Proffsig hantering och lyhörd i förhandlingar.
  • Kent Z
    Kent Z skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevligt och bra bemötande. Mäklaren visar på utmärkt kompetens hög service! Anlitar honom väldigt gärna igen!
  • Anna A
    Anna A skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Serviceinriktad, kunnig och tillgänglig. Följer även upp ärendet när affären är avslutad. Jag har anlitat henne vid flera köp av boende och har blivit nöjd. Kan verkligen ge henne mina rekommendationer. Särskilt när det gäller bostäder i Enskede.
    2016-11-23 Fanny H svarar Anna A
    Stort tack Anna för dina fina ord! Det har varit mycket givande att få hjälpa dig vid flera tillfällen. Stort tack för ditt förtroende även denna gång och din fina rekommendation. /Fanny
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi har nyligen köpt en lägenhet med hjälp av Albin och tycker att det gick smidigt och att vi blev bra bemötta.
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Albin är serviceminded och effektiv, inte påflugen! Nöjd med honom!
  • Jeanette Ö
    Jeanette Ö skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vänligt trevligt bemötande, kunnig.
  • Aki M
    Aki M skrev om Fastighetsbyrån Enskede
    trevlig , effektiv , tillgänglig , etc toppen
    2016-10-17 Therese J svarar Aki M
    Tack Aki ! Önskar dig all lycka till och varma önskningar om att du finner en ny bostad som du trivs i, Vänligen Therese
  • Malin S
    Malin S skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och professionell mäklare
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vi har aldrig tidigare anlitat mäklare men Albin informerade oss om all.
    Vi är väldigt nöjda med hans kunnande om vår förening, det vi inte visste Albin.
    Trevlig hjälpsam kunde inte bli bättre.
    Mvh Ewa
  • Rikard L
    Rikard L skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket driven, trevlig och professionell. Allt földes upp väl och hanterades snyggt.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig och kunnig. Lätt att få kontakt på mail/ telefon etc.
  • Roger L
    Roger L skrev om Mikael Bernhag en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mikael visar att han är en person som engagerar sig i ditt ärende och bemötandet med mig som kund är/var otroligt professionellt. Jag skulle vilja beskriva Mikael som att han är "steget före" och har som målsättning att uppfylla dina förväntningar.

Mikael har under hela mitt försäljningsärende varit positiv, lyhörd och professionell!
  • Anna J
    Anna J skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Responsive och lyhörd, bra råd och rekommendationer, tillgänglig.
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet och skötte allt kanonbra! Kan varmt rekommendera henne :-)
    2016-11-23 Fanny H svarar Jessica A
    Tack Jessica för din fina rekommendation! Hoppas att allt går bra på det nya jobbet och att ni trivs i er fina lägenhet. /Fanny
  • Nikos S
    Nikos S skrev om Fastighetsbyrån Enskede
    Tillmötesgående och trevlig mäklare.
  • Lena B
    Lena B skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    tillgänglig, korrekt. gjorde det han skulle
  • Mona G
    Mona G skrev om Fastighetsbyrån Enskede
    mycket bra, fick den hjälp jag behövde
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Mikael Bernhag en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Mikael är den bästa mäklaren du kan ha. Han är sjukt ambitiös, han är grym på marknadsföring och säljteknik. Han är även inlyssnande och låter dig som säljare ta besluten som känns bäst för dig.

Mycket bra bemötande, mycket bra jobb och även mycket omtanke om sina kunder. SÅ nöjd!
  • Gisele Z
    Gisele Z skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Allmänna intryck var bra. Jag fick hjälp med allt jag behövde under mitt inköp och svar på alla mina frågor ganska snabbt.
    Eric verkade kunna sin sak och var trevlig.
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Fastighetsbyrån Enskede
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Känns och är mycket pålitlig, jobbar hårt för både säljare och köpare.
    2016-08-12 Therese J svarar Mikael I
    Tack Mikael!! Jag blir så glad att du är nöjd men min insats!:-) hoppas vi får fler uppdrag tillsammans! Med vänlig hälsning, Therese
  • Lina B
    Lina B skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag är mycket nöjd med Albin som min mäklare.
  • Synnöve E
    Synnöve E skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Trevlig, inkännande, snabb utan stress, rak och lätt att prata med - tydlig vilket torde vila på kunskap och erfarenhet.
  • Tommie R
    Tommie R skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Vid första mötet med Martin fann jag honom artig, korrekt och lyssnande.
    Den första genomgången om hur allt fungerade och vad som förväntades av oss som säljande kunder. Martin uppvisade en noggrannhet med en fingertoppskänsla för detaljer. Vidare under resans gång fick vi information löpande samt svar på våra frågor.
  • Titti R
    Titti R skrev om Martin Paulsson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Artig, vänlig och korrekt inger mig som kund förtroende för hans kunskaper
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Albin Wennerström en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag är en mycket nöjd kund. Allt gick smidigt och Albin har under hela processen återkopplat snabbt och varit tillgänglig om jag haft frågor.
  • Arvid L
    Arvid L skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Seriös mäklare som genomförde en smidig lägenhetsförsäljning i Stockholm. Levererade enligt förväntningar och såg till att informera och kommunicera bra under hela processen.
  • Birgit M
    Birgit M skrev om Eric Berglund en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Är väldigt nöjd med Eric, han levde helt upp till min förväntan. Allt har hittills gått helt enligt förväntan.
  • Pirjo K
    Pirjo K skrev om Fanny Hörndahl en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Fanny Hörndal är en sympatisk, empatisk person som lyssnade och tog hänsyn till mina önskemål i väldigt hög grad. Hon är en fantastiskt trevlig kvinna och hon skapade högt förtroende om sitt yrkeskunbande hos mig. Jag är mycket nöjd med Fannys sätt att sköta min försäljning. Med vänlig hälsning Pirjo Korhonen
    2016-06-22 Fanny H svarar Pirjo K
    Stort tack Pirjo för din fina rekommendation. Det har varit mycket roligt att ha fått hjälpa dig med din försäljning. Hoppas att du och dina underbara husdjur kommer att trivas i det nya huset på landet! Ses snart igen när det är dags för tillträde. /Fanny

Arenavägen 55, 121 25 Enskede