Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Norra Botkyrka

Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma familj finns här. Vi ser även en trend i att människor som flyttat härifrån tidigare, nu flyttar tillbaka.

Mycket boende för pengarna

Här får du mycket bostad för pengarna och det finns en härlig blandning med något för alla. Bostäder till salu i Norra Botkyrka utgörs av bostadsrättslägenheter, radhus, kedjehus och villor i olika storlekar för olika behov.
Vi förmedlar allt från små lägenheter för förstagångsköpare eller pendlare till radhus/villor för den stora familjen!

Läge

I Norra Botkyrka finns ett flertal förskolor, grundskolor och även ett gymnasium.
Hallunda Centrum, Norra Botkyrkas största centrum, har ett stort utbud som fyller de flesta behov t.ex. mataffärer, apotek, vårdcentral, klädbutiker och restauranger.
För dig som åker kommunalt, finns det goda kommunikationer. Tunnelbanan och bussen tar dig smidigt till och från arbete och skola. Från Hallunda Centrum till T-centralen med tunnelbanan tar det ca 30 minuter, med buss till Södertälje ca 20 minuter och till Tumba Centrum tar det endast 15 minuter.
Med bil tar du dig till Södertälje Centrum på endast tio minuter och till Stockholms innerstad ca 20 minuter. Till Kungens Kurva, Skandinaviens största handelsplats med bl.a. IKEA och Heron City, är det ca åtta minuters bilfärd.
Inom en snar framtid kommer det omtalade projektet Förbifart Stockholm att färdigställas. Förbifart Stockholm kommer att korta resvägen väsentligt från Botkyrka till Norra sidan av Stockholmsregionen, bl.a. Arlanda flygplats och Stockholm Quality Outlet i Barkarby.
Med detta sagt vill vi belysa det centrala, lugna och trygga läget vi har här i Norra Botkyrka.

Framtidsplaner

Utöver Förbifart Stockholm som skapar goda möjligheter för fortsatt utveckling, satsas stora resurser på en bra och hållbar framtid för Norra Botkyrka. De kommande åren kommer kommunen att planera för nya bostadsområden och handelsplatser. Några projekt som det talas mycket om i media är Södra Porten, Hallunda Gård och Slagsta Marina.

Du hittar oss i Hallunda Centrum. Vi är beredda att med alla våra resurser hjälpa dig i din bostadsaffär.
Välkommen att kontakta oss!

Läs vad 1182 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-12-01 Verifierad kund
    Superbemötande, trevlig och serviceinriktad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-11-30 Verifierad kund
    Han är bäst. Hjälper så mycket och snäll
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött av mäklaren, trevlig och snabb återkoppling vid kontakt.
    Allt har gått bra, försäljning och köp.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Marcus vår jättesnäll. Han hjälpte mig. Jag ska rekommendera honom till mina vänner. Tack så mycket
    2022-11-29 Verifierad kund
    Marcus är en trevlig person och han har ett gott bemötande ,
    Vi har lagt en intresseanmälan på Bolia sidan sedan Marcus kontaktat oss,
    Diskussionen gick bra angående om lägenheten och vi är nöjda med sista priset.
    Den var en affär 👍
    2022-11-29 Verifierad kund
    Har är ärlig och lätt att diskutera saker med honom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-11-29 Verifierad kund
    Hej Markus! Den här maklarhuset Sverige torsta!
    2022-11-29 Verifierad kund
    Bästa mäklaren Marcus Deniz i alla Botkyrka.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Marcus hjälpte till med allt. Han leverera ett rekordpris i föreningen. Var kunnig, kommunikativ, ringde dagligen och uppdaterade. Jag fick höra från min köpare att Marcus även hjälpte dem med banken och lånelöftet vilket ledde till ett avslut. Jag har tidigare sålt med andra mäklare, men aldrig med en sån Marcus Deniz
    2022-11-29 Verifierad kund
    Marcus är väldigt kommunikativ och professionell i sitt sätt. Han är ärlig och håller vad han lovar. Vi är supernöjda!
    Väldigt bra och kunnig!
    Fick bra information, men kanske behövdes mer förklaring i början när vi träffades, det kan vara avtal förklaring och liknande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-11-23 Verifierad kund
    Han var jätte trevlig och berättade allt på bra sätt .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mycket väl bemött,mycket nöjd med mäklaren.
  • Mido L
    2022-11-18 Verifierad kund
    På trevligt sätt å bra info. om bostad läget.
    Hade vis optimist fast fallande priser på hus.
    Tyvärr så kommer Tomträtten att höjas till dubbla nästa år.
    Problem blev det när fjärrvärme bolaget gick ut med att husägarna ska vara med å betala nya anläggning av rör .m.m .
    Samtidigt som vi skulle ha visning å det hade spridit sej till dom var på visning å ingen ville buda på huset. Allt blev till kaos å fick ett skambud ca 1.5 miljon länge ån huset var värdet till.
    Med privata visningar så lyckat Mäklaren sälja huset till slut .Men till länge pris än vad marknaden sa. Men känner mej nöjd än då.
    Jag tro att Emanuel fick svettas ett tag å men lyckas bra ändå.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Slagsta
    2022-11-18 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam engagerad samt lyhörd .rekomenderar starkt .jag är nöjd med hela processen
    2022-11-14 Verifierad kund
    Supernöjd, bra bemötande, fanns alltid tillgänglig
    10/10
    2022-11-14 Verifierad kund
    Toppen kille!! 100% stöd hela vägen. Otroligt bra bemötande samt service!
    2022-11-11 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Rekommenderas starkt! Snabb o smidig
    2022-11-05 Verifierad kund
    Kunnig, trevligt, mycket fin bemötande
    En 10 till han
    Stort tack för dina fina ord. Önskar dig lycka till. Emanuel Turgay
  • Xherald S
    köpte sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-11-02 Verifierad kund
    Han är bästa mäklare i hela världen. han kommunicerar väldigt bra med sina kunder, jag är väldigt nöjd med honom
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till den fantastiska bostadsaffären, du är alltid välkommen till oss på Swedbank Fastighetsbyrån Norra Botkyrka. Aram Soma
    2022-10-30 Verifierad kund
    Jag tycker emanuel är en trevlig mäklare som gör sitt bästa för att köparen ska känna sig trygg i sitt köp!
    Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. Emanuel Turgay
    2022-10-28 Verifierad kund
    Bra bemötande , hjälpte till med det flesta.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, allting gick smidigt utan krångel. Marcus hjälpte med det flesta, mycket nöjd med hans jobb.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Marcus blev jag tipsad av från min bror som hade varit på visning och blev imponerad av hur han skötte visningen och hur han bemötte spekulanterna. Marcus sålde min grannes bostad till ett rekord och därför valde jag att komma i kontakt med honom gällande min bostad. Han förklarade allting gällande processen och hur upplägget skulle se ut, han var väldigt kommunikativ och återkopplade dagligen trots att processen pågick under ett tag. Innan jag träffade Marcus hade jag dock jämfört honom med 4 andra mäklare i området. Alltså wow, skillnaden mellan mäklare och mäklare, Marcus utmärkte sig något otroligt från de andra mäklare. Han var driven och kunnig vilket gjorde att man kände sig i säkra händer. Förutom det höll han allting han lovade, vilket jag uppskattar som mest. Han överträffade mina förväntningar och jag kommer absolut att kontakta Marcus vid nästa försäljning. Spara er tid, kontakta Marcus och han löser resten. Glömde även att nämna, han sålde vår bostad för ett pris som området aldrig har sett innan. Alltid tillgänglig och gör allt för kunden, bokstavligt talat. Marcus har jag rekommenderat till samtliga jag känner och kommer att göra det.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Mäklaren är driven och positiv. Jag är nöjd med både bemötandet och service som jag fick.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Trevlig person som har bra bemötande, sköter sitt jobb på ett professionellt sätt
    Tack för din rekommendation. Önskar dig lycka till. Emanuel Turgay
    2022-10-26 Verifierad kund
    Emanuel är en utmärkt mäklare som har ett trevligt bemötande samtidigt som han är förståndig och hjälpande. Fick svar och på alla frågor jag hade kring och om lägenheten. Men även tydligt och villig att förklara om det skulle vara så att något varit otydligt.
    2022-10-24 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare, trevlig och service minded. Jag kan verkligen rekommendera honom!
    Stort tack för dina fina ord. Önskar dig lycka till. Emanuel Turgay
    2022-10-21 Verifierad kund
    Emanuel Turgay har varit mycket engagerad från första stund. Allt har varit perfekt och vi är jätte nöjda och rekommenderar till alla. Bemötande är alltid the bästa hos Emanuel. Tack för allt Emanuel.
    Severin
    Tack för dina fina ord. Önskar er lycka till. Emanuel Turgay
    2022-10-17 Verifierad kund
    Emanuel Turgay gjorde ett fantastiskt bra jobb , Emanuel var tillgänglig hela tiden när jag behövde honom kring funderingar på allt jag behövde , han lyckades sälja min lägenhet på ganska kort tid det gick rätt fort , jag är jätte nöjd med hans profesionella jobb 👍🏼
    Tack Faruk för dina fina ord. Önskar dig all lycka framöver. Emanuel Turgay
    2022-10-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från mäklaren och professionellt sätt hanterande processen av lägenhetsköpet.
    Stort tack för dina fina ord. Önskar dig all lycka till! Emanuel Turgay
  • köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-10-14 Verifierad kund
    Emanuel bemötte oss med stor proffesion och service under hela processen. En proffsig och kunnig mäklare som vi rekommenderar varmt.
    Stort tack för dina ord Simon. Önskar er all lycka med ert nya hus. Emanuel Turgay
    2022-10-14 Verifierad kund
    Vi var väldigt nöjda med Emanuel som mäklare. Vi blev bemötta med proffesion, kunskap och ärlighet. Vi rekommenderar Emanuel som mäklare, han har lokal kunskap om området och är kunnig i sitt yrke. Vi kommer använda Emanuel i framtiden.
    Stort tack Carolin för de fina ord. Ni är alltid välkomna åter. Önskar er lycka till! Emanuel Turgay
  • sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-10-14 Verifierad kund
    Jag har blivit mycket vänligt bemött. Försäljningen av mitt hus har gått väldigt smidigt och bra, kan inte önska mig något bättre.
    Stort tack Ulla för dina fina ord. Önskar dig all lycka framöver. Emanuel Turgay
    2022-10-13 Verifierad kund
    Han jätte snabb som en rakt o han jätte trevligt person
    Stort tack Rami önskar dig lycka till! Emanuel Turgay
  • Christina G
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-10-09 Verifierad kund
    Affären inte slutförd ännu,återkom gärna
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-10-07 Verifierad kund
    Gott bemötande. Duktig och kunnig på att ge svar på alla frågor.. Han kan sitt jobb.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Duktig och erfaren och vet hur man tar hand om kunderna ,,han kan sitt jobb på ett professionellt sätt.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Markus är en jätt duktig boda till köpare och säljer. Han är guld värda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-10-01 Verifierad kund
    Tony var trävligt och stor hjälp, utan Tony vi skulle inte ha lägenhet .
    Riktig hjälte.
    Han var råd givare försäljare .
    Tack Tony
    2022-09-30 Verifierad kund
    Han är jättesnäll han är trevlig
    2022-09-29 Verifierad kund
    Han jobbar bra och han vet jobb och han är snäll
  • Md Ziaur R
    2022-09-27 Verifierad kund
    emamuel har varit mycket hjälpsam med försäljningen från lånelöfte, köp av bostad. har är bästa mäklaren som har tålamod, mycket duktig. 10 poäng tack för hjälpen. ska rekommendera till alla jag känner.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Han är en duktig mäklare ,jag får allt information från honom.jag får hjälp från honom när jag behöver.
    Tack önskar dig lycka till med allt. Emanuel Turgay
    • Botkyrka-Fittja
    2022-09-25 Verifierad kund
    Han är bästa kille och mäklare trevlig och rollig aktiv som kan hjälpa snabbt.
    2022-09-22 Verifierad kund
    blev bra och trevligt bemött.
    han uppfyllde mina förväntningar.

svarade alltid på telefon och mail direkt och fick svar på alla frågor jag undrade över . Det var en stor lättnad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-09-22 Verifierad kund
    Han var jätte trevligt, det var överförväntad.
    Han var alltid till hjälp när vi behövde.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Hej jag fick jätte bra service från Aram, jag rekommendera tack
    2022-09-20 Verifierad kund
    Allt var förberedd med papper innan mötet som vi hade så att vi kunde gå igenom fort och sparat tid. Han var duktig och kunnig och på det sättet kunde vi sälja bostaden fort.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-09-17 Verifierad kund
    Jag är nöjd med priset av lägenheten och med Aram
    Vi är mycket nöjda med Arams service och vänligt bemötande. Han är väldigt professionell, kunnig och lyckades igen med en snabb försäljning samt bra vinst. Vi kan varmt rekommendera Aram som mäklare. Aram Soma