Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Norra Botkyrka

Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma familj finns här. Vi ser även en trend i att människor som flyttat härifrån tidigare, nu flyttar tillbaka.

Mycket boende för pengarna

Här får du mycket bostad för pengarna och det finns en härlig blandning med något för alla. Bostäder till salu i Norra Botkyrka utgörs av bostadsrättslägenheter, radhus, kedjehus och villor i olika storlekar för olika behov.
Vi förmedlar allt från små lägenheter för förstagångsköpare eller pendlare till radhus/villor för den stora familjen!

Läge

I Norra Botkyrka finns ett flertal förskolor, grundskolor och även ett gymnasium.
Hallunda Centrum, Norra Botkyrkas största centrum, har ett stort utbud som fyller de flesta behov t.ex. mataffärer, apotek, vårdcentral, klädbutiker och restauranger.
För dig som åker kommunalt, finns det goda kommunikationer. Tunnelbanan och bussen tar dig smidigt till och från arbete och skola. Från Hallunda Centrum till T-centralen med tunnelbanan tar det ca 30 minuter, med buss till Södertälje ca 20 minuter och till Tumba Centrum tar det endast 15 minuter.
Med bil tar du dig till Södertälje Centrum på endast tio minuter och till Stockholms innerstad ca 20 minuter. Till Kungens Kurva, Skandinaviens största handelsplats med bl.a. IKEA och Heron City, är det ca åtta minuters bilfärd.
Inom en snar framtid kommer det omtalade projektet Förbifart Stockholm att färdigställas. Förbifart Stockholm kommer att korta resvägen väsentligt från Botkyrka till Norra sidan av Stockholmsregionen, bl.a. Arlanda flygplats och Stockholm Quality Outlet i Barkarby.
Med detta sagt vill vi belysa det centrala, lugna och trygga läget vi har här i Norra Botkyrka.

Framtidsplaner

Utöver Förbifart Stockholm som skapar goda möjligheter för fortsatt utveckling, satsas stora resurser på en bra och hållbar framtid för Norra Botkyrka. De kommande åren kommer kommunen att planera för nya bostadsområden och handelsplatser. Några projekt som det talas mycket om i media är Södra Porten, Hallunda Gård och Slagsta Marina.

Du hittar oss i Hallunda Centrum. Vi är beredda att med alla våra resurser hjälpa dig i din bostadsaffär.
Välkommen att kontakta oss!

Läs vad 852 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-15
    Jag är riktigt nöjd med samarbete med Aram Soma. Det gick både snabbt och enkelt, och vi hittade en bra alternativ.
    Aram var trevligt och göra en professionell hjälp.
    Tack för dina fina rekommendation, jag ser fram emot att hjälpa dig med fler bostadsaffärer framöver! Aram Soma
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-15
    Var vänlig, jag blev väl bemött. Fick all information som jag skulle ha.
    2021-10-15
    Vänlig, tidligt när det gäller informationer, blev väl bemött
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-15
    Professionell, tydlig, strukturerad och hjälpsam.
    Tack för de fina orden och stort grattis till försäljningen! Aram Soma
    2021-10-14
    Jag hade önskat att det hade funnits en viss tid för bjudning mellan alla som var med i bjudningar att vänta så långt tid I mellan anser jag att det är inte ok. Annars har inget att säga bemötande helt ok.
  • skrev om Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-14
    "Bästa mäklare som finns!" Försäljningen av lägenheten gick väldigt snabbt och smidigt.
    Tack för den fina rekommendationen och stort grattis! Aram Soma
    2021-10-14
    # Mäklaren var trevlig och duktig. köpet gick smidigt och bra.

# Mine förväntningar möttes.

# Duktig , trevlig gemt gjode ett bra jobb.
    Tack och stort grattis till köpet av den fina bostaden! Aram Soma
    2021-10-14
    Utmärkt och mycket hjälpsam mäklar.
    Tack och stort grattis! Aram Soma
    2021-10-14
    Aram var jättesnäll och hjälpsam.
    Jag är mycket tacksam.
    Tack Avedis och stort grattis till köpet! Aram Soma
    2021-10-14
    Han var mycket hjälpsam och jag kunde lätt nå honom. Han är en av de bästa i sin verksamhet. Jag rekommenderar honom till de, som ska sälja eller köpa en lägenhet
    Tack och stort grattis till köpet av din bostad! Aram Soma
    2021-10-14
    - Mäklaren var trevlig, kunnig och skötte sitt jobb väldigt bra!

- allt gick otroligt smidigt!
    2021-10-14
    He is good and quick in dealing,
    2021-10-14
    Jag sålde min lägenhet i Norsborg och fick väldigt god hjälp av Aram Soma med detta. Arams lättillgänglighet och snabba service så var det aldrig några oklarheter. Marknaden rosade inte direkt när jag sålde men eftersom Aram var väldigt driven och fokuserad på att få en affär i hamn så lyckades det tillslut även när jag trodde att det inte skulle ske. Har haft väldigt bra diskussioner under hela den här processen och fått väldigt goda råd och idéer för hur vi skulle gå tillväga. Kan definitivt rekommendera Aram som mäklare i framtiden!
    Tack så mycket för de fina orden och stort grattis till försäljningen samt köpet, jag önskar er all lycka framöver! Aram Soma
    2021-10-13
    Vill först o främst tacka Aram för all hjälp vi fick med att sälja bostaden. Lyhörd och kunnig mäklare som kan sitt jobb. Du är proffs på det du gör. Sveriges bästa mäklare.
    Mvh serkan
    Tack så mycket för de fina orden! Stort grattis till både köpet och försäljningen! Aram Soma
    2021-10-13
    Aram är en professionell och trevlig mäklare som hjälpte oss hela vägen till att sälja vår bostad. Han svarade på alla våra frågor vi hade och det kändes tryggt och säkert. Rekommenderar aram starkt, stort tack för all hjälp vi fick från start till slut.
  • SUZIE G
    skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-13
    Jätte noggrann och engagerad mäklare. Jag rekommenderar starkt. Tack så mycket Emanuel för all hjälp!
    Stort tack för dina fina ord. :) Emanuel Turgay
  • köpte sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-12
    En trevlig mäklare som gör sitt jobb professionellt. Rekommenderar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-12
    Jag har blivit bra bemött av Aday och han har varit engagerad i försäljningen.
    Dock har jag inte haft jättemycket kotakt då köpet blev avklarat snabbt då han kom med en köpare med ett acceptabelt pris innan försäljningen var i gång.
    Upplever honom som kompetent och noggrann.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-12
    Professionell och ändå personlig. Bra hjälp och tips vid budgivningen. Allt gick smidigt och snabbt.
    Triinu
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Brunna
    2021-10-11
    Tillmötesgående och professionell mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-09
    Professionellt bemötande med rätt känsla inför sin uppgift. Tog väl hand om oss och köparen, ingav stor trygghet.
    2021-10-08
    Det är andra bostad Aram har hjälp mig att sälja .Han är verkligen duktig på sitt jobb. Helt fantastik , Jag har verkligen tur för att har träffat Aram..
    Om jag ska köpa eller sälja i framtiden bli det själklar bara Aram.mvh İhsan Topal
    Tack så mycket för de fina orden och stort grattis till båda försäljningarna, jag önskar dig all lycka framöver! Aram Soma
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Hej
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Emanuel. Han är ansvarsfull, alltid tillgänglig, känner till situationen på marknaden och kan förklara den. Han är trevlig och vänlig som person. Vi både köpte och nu sålde vår bostad med hans hjälp och kan rekommendera honom på alla sätt.
    Tack för dina fina ord. Önskar er lycka till :) Emanuel Turgay
    Hej
    Tack för dina fina ord. Önskar er lycka till :) Emanuel Turgay
    2021-10-07
    Marcus hade ett trevligt bemötande och svarade på alla frågor vi hade och det som han inte hade svaret på tog han reda på och gav svar i efterhand. Vi upplevde Marcus som professionell och trevlig.
    2021-10-07
    Mäklaren gjorde ett professionellt intryck. Fick sålt snabbt och smidigt.
    Ingenting att klaga på.
  • Carlito S. P
    2021-10-04
    Manuel är en utmärkt säljare, han har hjälpt mig mycket med informationen och varit mycket effektiv.
    Stort tack för dina fina ord. Önskar er lycka till Emanuel Turgay
    2021-10-04
    Försäljningen av lägenheten gick väldigt snabbt och smidigt.

Mäklaren Aram Soma var väldigt lyhörd, engagerad och hjälpsam.
    Tack för de fina orden och stort grattis till både försäljningen samt köpet! Aram Soma
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-10-04
    Trevlig och tydlig förklaring och information
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-fittja Sjöterrassen
    2021-10-02
    Jag köpte en lägenhet för några dagar sedan via Aday. Han är profossionellt på det han gör i exmpelvis bemötande och allt annat. Han gjorde det köpet så smidigt och hittade lösningar till alla problem vi hade på väg tills kontraktet blivit signerat.
    Jag får tacka honom igen för allt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-fittja
    2021-10-01
    En bra, trevlig & pålitlig mäklare som gör sitt jobb enormt bra.
    Tack så mycket för de fina orden och stort grattis till försäljningen! Aram Soma
    2021-10-01
    Välbemött av mäklare Emanuel, väldigt detaljerad med informationen. Kände mig så säker när jag köpte min säkerhet och väldigt bekväm. En mäklare jag kommer kontakta fler gånger vid köp eller sälj av bostad.
    2021-09-30
    Aram är en en mäklare som verkligen kan sin sak. Han och kollegorna har mycket god kännedom om norra Botkyrka. Försäljningen gick snabbt och smidigt och till ett högre pris än förväntat. Det finns ingen anledning att välja någon annan, Aram och Fastighetsbyrån Norra Botkyrka är helt enkelt bäst!
    2021-09-30
    Hej, jag är mycket nöjd med det arbete han gör eftersom han hjälpte mig att köpa min lägenhet, jag tackar honom från djupet av mitt hjärta och jag har rekommenderat alla mina bekanta att om de är intresserade av att köpa en lägenhet ska de kontakta Marcus Deniz för att han är bäst.

Med vänliga hälsningar
    Eglatin Kollcaku
    2021-09-30
    Väldigt proffsig samt väldigt lyhörd och mån om ens önskemål. Rekommenderar honom väldigt starkt! Supernöjd från början till slut!
    Tack för den fina rekommendationen och stort grattis till försäljningen! Aram Soma
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-09-30
    Allt gick bra med hela försäljning
    2021-09-30
    Jag tycker art de är professionella i sit arbete och tar hand om kunder på allvar. Lyhörda personal.
    • Botkyrka-norsborg
    2021-09-29
    -Mäklaren bemött mig utmärkt jag är nöjd med honom.
    -Allt jag förväntade mig att han gjorde,jag kommer att rekommendera honom till andra köpare som köper en lägenhet och till dem som säljer en lägenhet.
    -Utmärkt upplevelse.
    2021-09-29
    Flexibel .duktig snäll han prata med respekt och noggrran
    2021-09-28
    Om skulle jag beskriva om upplevelse av mäklaren Marcus Deniz på fastighets byrån norra Botkyrka ska jag ge honom tio stjärnor. Han mötade oss på perfekt sätt. Han var profs på att hantera alla problemet på prefetionell sätt. Stort tack för honom för hjälpen med allt .
    2021-09-28
    Marcus Deniz inger ett stort förtroende och redan vid första mötet kände vi oss trygga. Han har ett vänligt och varmt bemötande. Fantastiskt mäklare som alltid var tillgänglig, närvarande och engagerad. Vill ni ha snabbtänkt, kompetent och driftig mäklare ,då är Marcus rätt mäklare för jobbet. En riktigt duktig och kunnig mäklare som jag rekommenderar starkt!
    2021-09-28
    Marcus var snabb med att återkoppla och hjälpte oss med hela processen från start till avslut. Han hjälpte oss även med lånelöftet då vi hade problem med detta under en jätte lång tid. Otrolig nöjd med allt. Jag kommer att anlita Marcus den dagen jag säljer min bostad och kommer att rekommendera honom till samtliga jag känner. Nummer 1 mäklare är han
    2021-09-28
    Jag köpte min första bostad av Marcus.

Första intrycket av Marcus är hans energi och förtroende. Jag hade aldrig träffat Marcus och visste inte vem han var, men trots de så han hjälpte mig med banken och lånelöftet. Han återkopplade till mig dagligen och försökte hjälpa mig då detta är första gången jag köper en bostad. Jag insåg då vilken mäklare han var, han lägger full fokus på köpare och hjälper till med allt som har med affären att göra. Han var tillgänglig 24/7 och såg mina behov och hittade en fantastisk bostad som passade mig och min familj. Det kändes jätte tryggt att köpa via Marcus och jag kommer att sälja med honom i framtiden och kommer att rekommendera alla att göra det. Jätte duktig och kompetent mäklare, nöjd köpare.
    2021-09-27
    Jag tycker att han gjorde sitt bästa och va hjälpsam under hela resan från första möte tills vi sålde våran lägenhet till och med är bra rådgivare efteråt också
    2021-09-27
    Områdets duktigaste mäklaren, är jätte tydlig med att förklara allt. Gick smidigt med honom, sålde bostaden inom mindre än en vecka tom innan visningen.
    • Botkyrka-norsborg
    2021-09-27
    Trevlig, serviceinriktad och får jobbet gjort!
    2021-09-27
    Väldigt professionell mäklare! Som ger goda råd och alltid vill ens bästa. Rekommenderas starkt till både säljare och köpare då jag har haft Emanuel båda gångerna! 10/10
    2021-09-27
    Emanuel har varit vänlig och hjälpsam samt väldigt lätt att kommunicera med!
  • köpte sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Väldigt professionellt bemötande!
    Tack Iman för de fina orden och stort grattis till köpet av den fina bostaden! Aram Soma
  • sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-09-26
    Proffsigt bemötande, Emanuel levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med försäljningen.