Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Norra Botkyrka

Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma familj finns här. Vi ser även en trend i att människor som flyttat härifrån tidigare, nu flyttar tillbaka.

Mycket boende för pengarna

Här får du mycket bostad för pengarna och det finns en härlig blandning med något för alla. Bostäder till salu i Norra Botkyrka utgörs av bostadsrättslägenheter, radhus, kedjehus och villor i olika storlekar för olika behov.
Vi förmedlar allt från små lägenheter för förstagångsköpare eller pendlare till radhus/villor för den stora familjen!

Läge

I Norra Botkyrka finns ett flertal förskolor, grundskolor och även ett gymnasium.
Hallunda Centrum, Norra Botkyrkas största centrum, har ett stort utbud som fyller de flesta behov t.ex. mataffärer, apotek, vårdcentral, klädbutiker och restauranger.
För dig som åker kommunalt, finns det goda kommunikationer. Tunnelbanan och bussen tar dig smidigt till och från arbete och skola. Från Hallunda Centrum till T-centralen med tunnelbanan tar det ca 30 minuter, med buss till Södertälje ca 20 minuter och till Tumba Centrum tar det endast 15 minuter.
Med bil tar du dig till Södertälje Centrum på endast tio minuter och till Stockholms innerstad ca 20 minuter. Till Kungens Kurva, Skandinaviens största handelsplats med bl.a. IKEA och Heron City, är det ca åtta minuters bilfärd.
Inom en snar framtid kommer det omtalade projektet Förbifart Stockholm att färdigställas. Förbifart Stockholm kommer att korta resvägen väsentligt från Botkyrka till Norra sidan av Stockholmsregionen, bl.a. Arlanda flygplats och Stockholm Quality Outlet i Barkarby.
Med detta sagt vill vi belysa det centrala, lugna och trygga läget vi har här i Norra Botkyrka.

Framtidsplaner

Utöver Förbifart Stockholm som skapar goda möjligheter för fortsatt utveckling, satsas stora resurser på en bra och hållbar framtid för Norra Botkyrka. De kommande åren kommer kommunen att planera för nya bostadsområden och handelsplatser. Några projekt som det talas mycket om i media är Södra Porten, Hallunda Gård och Slagsta Marina.

Du hittar oss i Hallunda Centrum. Vi är beredda att med alla våra resurser hjälpa dig i din bostadsaffär.
Välkommen att kontakta oss!

Läs vad 699 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-04-12
    Jag har köpt en etta, emanuel var en jätte trevlig mäklare som var lätt att förstå och var tydlig med hur allt skulle gå till. Redan på visningen var han väldigt hjälpsam vilket gjorde att jag kände att jag senare kunde höra av mig till honom igen och köpa lägenheten. Jag tycker att hela affären har gått smidigt och snabbt utan några problem vilket jag uppskattar. Jag skulle verkligen ge emanuel bästa betyg som mäklare!
    Tack Sonja. Hoppas ni kommer trivas bra :) Emanuel Turgay
    • 36.0 m²
    2021-04-11
    Klart gör sitt jobb. Trevlig affärsatmosfär.
    Tack! Hoppas du trivs bra i din nya bostad :) Emanuel Turgay
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • 81.0 m²
    2021-04-11
    Bra bemötande, han var tillgänglig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • 112.0 m²
    • Botkyrka-alby
    2021-04-09
    Jag har köpt kjedehus och sålde min radhus och det gick jättebra och jag fick hjälp med allt som jag behöver.
    • 81.0 m²
    2021-04-09
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Allt gick smidig och förberedelserna var bra även informationen vid kontraktundertecknande gick jätte bra. Han informerade både oss och köparen om både rättigheterna och skyldigheterna.
    Det enda punkt som vi inte var eniga var priset på huset. Vi upplevde att Aram inte trodde på att vi kunde sälja huset för det priset vi fick.
    Vänligen
    Alexander
  • sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-04-09
    Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Professionell och trevlig i hela processen. Emanuel hanterade allt korrekt, snabbt och smidigt och med ett väldigt bra resultat
    Stort tack för dina fina ord. Önskar allt gott! Emanuel Turgay
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-04-04
    Mycket smidig och bra affär. Kompetent och lyhörd mäklare
    tack för förtroendet. Lycka till med allt :) Emanuel Turgay
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Kyrkbyn
    2021-03-30
    Bra, tydlig och hjälpsam.
    Skötte affären med bravur.
  • ANIK K
    skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-03-26
    Bästa mäklaren som jag har träffat!
    Stort tack för dina ord. Hoppas ni trivs i er nya bostad. Emanuel Turgay
  • köpte en tomt med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-03-11
    Bästa mäklaren alltid tillgänglig och väldigt kunnig.
    Kändes väldigt tryggt att ha honom som mäklare rekommenderar honom starkt.
  • Denho I
    2021-03-11
    Jag har köpt bostadsrätt från honom.
    • 95.0 m²
    2021-03-09
    har sålt enplans kedjehus med hjälp av mäklaren Aday Duru som vi har varit helt nöjda med. Allt skedde enligt förväntningar.Det
    gick snabbt ock smärtfritt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-03-06
    Vi har sålt ett radhus. Aram Soma är en aktiv person och man kan lita på honom.
    Tack så mycket och stort grattis till försäljningen! Aram Soma
    2021-03-05
    Hej
    Jag har köpt en lägenhet i Hallunda Havrevagen 7 och jag hade kontakt med mäklaren Emanuel Turgay han var väldigt duktig bra och snäll .
    Han hjälpte mig med allting jag är mycket nöjd .
    Med vanliga hälsningar
    Nael Nassar
    Stort tack för dina ord. Hoppas ni trivs bra. Emanuel Turgay
    2021-03-04
    Emanuel är en trevlig och duktig mäklare. Köpte vår lägenhen via honom. Kan rekommendera han.
    Tack för dina ord. Hoppas ni trivs bra. Emanuel Turgay
    2021-03-04
    Aktiva, engagerade och smidiga.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-03-03
    Jag kan säga att med en mening att jag är nöjd med den hjälp jag har fått Har köpt en bostadsrätt. trevligt bemöt . Uppfyllda förväntningar
    • 105.5 m²
    2021-02-28
    Aram Soma är bästa mäklare..........
    Tack så mycket och lycka till med allt! Aram Soma
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Kyrkbyn
    2021-02-26
    Jag har sålt en bostadsrätt, en tvåa. Jag har blivit proffsigt bemött och affären blev både snabbare och bättre än jag hade förväntat mig.
    2021-02-25
    Aday sålde våran bostadsrätt som såldes väldigt smidigt. Mycket trevlig och kunnig mäklare. Rekommenderas verkligen!
  • Kristian H
    • 36.0 m²
    2021-02-24
    Sålt lägenhet i Botkyrka. En väldigt trevlig och kompentent mäklare som starkt rekommenderas!
    Tack för din ord! Lycka till med allt :) Emanuel Turgay
    2021-02-21
    Hej

Jag har köpt en bostadsrätt på 104,5 kvm, hundhamravägen 83 i Brf Tornberget Norsborg.

Emmanuel ingav ett trygg och ärligt bemötande i samband med bostadsvisningen.

När jag kom på visning hade jag inte höga förväntningar, men ville ändå ge det en chans.

Sammanfattningsvis kan jag konstatera att mäklaren har förstått min nuvarande situation och behov, och han har genom sitt ärliga bemötande kunnat intala mig vad jag borde tänka på vid köp av bostaden.
    Tack för dina fina ord. Jag hoppas du trivs bra i din nya bostad. Emanuel Turgay
    2021-02-18
    Vi är nöjda med Emanuel. Vi sålde lägenhet med honom. Han var engagerad hela vägen från början till slutet. Vi rekommenderar honom stark!
    Stort tack. Lycka till med allt! Emanuel Turgay
    2021-02-18
    Aram är en riktig professionell mäklare, gjorde så att hela affären gick så smidigt. Alltid trevlig och höll mig uppdaterad under hela processen. Han kan området, och han höll i det han lovat. Kan rekommendera han startkt. Bästa!
    Tack för den fina rekommendationen! Aram Soma
    2021-02-05
    Jag har båda köpt ett hus och sålt vår lägenhet med hjälp av Aram. Bästa bemötandet ever. Vill man köpa/sälja är han den perfekta valet.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Aram Soma
  • köpte sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • 125.0 m²
    2021-01-31
    Tydligt , känner igen området, själv troende, kunnig
    • 105.5 m²
    2021-01-29
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt.
    Fick ett mycket bra bemötande och den hjälp jag behövde.
    Kan varmt rekommendera Aram.
    2021-01-19
    Mycket bra. Han var trevligt och hjälpsam. Tack så mycket
    2021-01-19
    Emanuel var mycket hjälpsam
    Jag ville hitta en lägenhet snabbt han lyckades snabbt för mig att hitta en lägenhet tog väl hand om oss snälla och le.
    Tack för de fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas bra! Emanuel Turgay
    2021-01-18
    Har sålt. Det var bra ! Lite skillnad med önskade slutpris.
    2021-01-15
    Sålde ett bostad hos aday han jätte bra och trevlig person
    2021-01-14
    Sålde och köpte bostad via Aram. Han är en mäklare som kan sin marknad. Han tar sig tiden oavsett hur många stora/små frågor man har. Jag skulle rekommendera honom till alla som säljer eller köper en lgh. Bäst av allt - han ger realistiska scenarion och en service av hög kvalitet.
    Tack för den fina rekommendationen! :) Aram Soma
    2021-01-08
    En upplevelse av trygghet, säkerhet och en mäklare som sprider stabilitet. Aday hjälpte mig att hitta de huset som hade en väldigt specifik beskrivning trots att jag inte befann mig i landet så fick jag ändå det jag ville. De inte lätt att förlita sig på en mäklare så pass men det löna sig för som sagt fick jag det jag ville! Hela processen gick smidigt till och alla parter vart nöjda
  • Emelin S
    2021-01-06
    Vi fick precis det vi letade efter och affären gick så smidigt och enkelt. Jag rekommenderar verkligen Aday Duru till alla. Vi kunde inte bli mer nöjda!
  • Tsehay Denbue D
    2020-12-29
    Aram har alltid ett trevligt bemötande och han hjälpsam också!
    2020-12-21
    Jag har köpt en tvårummare. Emanuel är områdets bästa mäklare jag är riktigt nöjd med han rekommenderar han starkt .
    Tack för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Emanuel Turgay
    2020-12-16
    Sålt min bostadsrätt ! Trevlig och kunnig mäklare. Kändes tryggt och fick alltid ett bra bemötande.
    • 125.0 m²
    2020-12-09
    Jag tycker att han var rättvis i förhandlingarna och snabb i allt han gjorde vi kände oss trygga med Aram!
    • Botkyrka-Albyberget
    2020-11-30
    Grymt och ansvarig mäklare!
    Jag rekommenderar det.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • 95.0 m²
    2020-11-27
    Jag köpte ett kedjehus med hjälp av mäklaren som bemöt mig väldigt bra
    Tack Mey. Jag hoppas ni trivs bra. Emanuel Turgay
  • köpte sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • 108.0 m²
    2020-11-26
    Väldigt professionell och sakkunnig mäklare. Man får utförliga svar och en snabb återkoppling.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-11-24
    Vi köpte lägenheten av en person som vi kände dock kände vi inte person tillräckligt bra. Då spelade fastighetsbyrån en står roll. Med hjälp av Tony Jergos och hans kollegor gick allt väldigt smidigt.
    • 52.0 m²
    2020-11-21
    sålt bostadsrätt, Emanuel har skött allt bra, vet ej om det är marknaden, så ngt besviken på att jag gått i förlust
    2020-11-19
    Aday Duru är en väldigt proffsig mäklare som gör allt lätt för dig samtidigt som allt går väldigt smidigt, Fin service och rekommenderar denna fastighetsbyrån.
    • 139.0 m²
    • Botkyrka-Slagsta
    2020-11-16
    Fokuserad mäklare med koll på den lokala marknaden
  • Emmanda Z
    • 109.0 m²
    2020-11-11
    Jag köpte en väldigt fin, stor lägenhet i Hallunda nära till Tunnelbana och mäklaren var Emanuel. Han är otroligt duktig, vänlig, trevlig, lugn och lätt att prata med.
    Om jag inte hade pratat med en annan mäklare innan jag vänd mig till honom, kunde jag inte säga det här ord.
    Jag förväntade inte så här bemötande från honom men han tog hand om mig med professionellt förhållningssätt. Jag tycker att han har de qvalifikationer som är viktiga när man pratar med sina kunder.
    Sist men inte minst vill jag säga att jag kommer och rekommendera till mina kompisar för att välja honom som en mäklare när de säljer eller köper lägenhet. Bra jobbat!!!
    Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas du trivs bra :) Emanuel Turgay
    • Norra Botkyrka
    2020-11-10
    Jag köpte en lägenhet.
    Att hantera mäklaren var mycket utmärkt( Tony Jergos)
    • Botkyrka-Alby
    2020-11-09
    Mycket service minded, han var alltid tillgänglig och visade varför man ska anlita fastighetsbyrån med genom sitt engagemang, känsla för marknaden samt människor.
    • Norra Botkyrka
    2020-11-08
    Köpte lägenheten.
    Bäst
    Bäst
    Det är bästa meklare
    • 104.0 m²
    2020-10-30
    Emanuel är den perfekte mäklaren, kunnig, lyhörd , enkel med bra kommunikation från start till slut och med viktig kunskap om den aktuella målgruppen.
    Vi är väldigt nöjda med all support och stöd kring köpet av vårt kedjehus i hallunda gårdsväg 37.Vi rekommenderar väldigt honom.
    Stort tack för de fina orden. Välkommen till Norra Botkyrka, hoppas ni trivs bra här :) Emanuel Turgay