Tony Jergos

Tony Jergos

Tony Jergos är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Tony Jergos har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Tony Jergos har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Tony Jergos har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

140 omdömen om Tony Jergos

Sedan starten hos Reco 2014
Isa Filip G
Köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Hallunda

Riktigt duktig mäklare utmärkt och proffesionellt arbete utfört .

Sabah H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Hallunda

Det är svårt att inte älska denna kille, han är så otroligt duktig på det han gör, alla känner honom och alla ja känner rekommenderar denna kille

Nimaliny J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Eriksberg

Han var mycket snällt och han är mycket trevligt

Jeyakumar S
Botkyrka-Eriksberg

Han var jätte snällt 🤩 han är mycket trevligt.

Fahmi A
Botkyrka-Norsborg

Tony förklarade på ett lugnt och metodisk sätt hur hela processen går till.Han förklarade vad man bör tänka på inför ett köp. Detta var något som uppskattade något enormt .

Nahir G

Trevlig, tillgänglig, punktligt.

Banafsheh B
Sålde sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Alby

Han är väldigt ambitiös, duktig, snabbt och bäst .

Kerstin Maria J
Botkyrka-slagsta

Jag har fullmakt att sälja min dementa mammas hus och fick fatt på Tony av en slump när jag ringde för att be om råd hur jag skulle gå tillväga. Tony är otroligt professionell och tillmötesgående, och har varit väldigt hjälpsam genom hela processen. Han har ställt upp med än förväntat, hjälpt oss på en av sina lediga dagar för att få det att gå ihop, och det hade han inte behövt, mycket uppskattat. Om jag ska sälja/köpa hus i framtiden ringer jag definitivt Tony,

Dimitrije J
Botkyrka-Hallunda

Tony gjorde hela processen lätt, han gör så allt går snabbt och smidigt.

Rafid E
Botkyrka-Hallunda

Det märks att han är duktigt ock kan