Tony Jergos

Tony Jergos

Tony Jergos är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Tony Jergos har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Tony Jergos har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.8. Tony Jergos har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 119 Läs vad Tony Jergos

• sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Eriksberg
    2022-08-02 Verifierad kund
    Tony är tevlig, lyhörd och professionell med ett gott tryggt och lugnt bemötande med tydlig och effektiv kommunikation.

Det är den andra gången jag får hjälp utav Tony för bostadsfösäljning, jag kommer att anlita Tony igen vid ev fler försäljningar i framtiden.

Uppskattas och rekommenderas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Slagsta
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vet vad han gör en riktigt bra mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-03-03 Verifierad kund
    Mycket bra service och allt gick smidigt
    • Botkyrka-Slagsta
    2022-02-03 Verifierad kund
    Han är jätte mycket trevligt och underbart mäklare. Och hjälpsam Sveriges bästa mäklare är Tony Jergos
    Stort tack Hulya!, jag blir så glad när du blir glad och framförallt nöjd! Tony Jergos
    2021-11-23 Verifierad kund
    BÄSTA MÄKLAREN OCH MÄKLARBYRÅN I BOTKYRKA
    Hej Durbek! tack så mycket, lycka till i din nya lägenhet och hoppas vi ses snart igen. Tony Jergos
    2021-11-22 Verifierad kund
    Tony är lyhörd och har väldigt goda kunskaper om hur bostadsmarknaden fungerar. Jag är oerhört tacksam för hans insatser!
    Panagiota! jag är så glad över att jag fick förtroendet att förmedla just din bostad, du är en mäklares drömsäljare, jag är också oerhört tacksam att fått lära känna dig och jag önskar dig all lycka med att hitta ny bostad. Tony Jergos
    • Botkyrka-Eriksberg
    2021-10-30 Verifierad kund
    Grym kille som hjälper med allt man behöver
    Stort tack Okke!, hoppas du snart finner din drömbostad! Tony Jergos
    • Norra Botkyrka
    2021-09-21 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, köpet gick snabbt och smidigt,professionellt arbete gör Tony Jergos rekommenderar stark.
    Bästa tack Nusret, jag är glad när du är glad. jag önskar dig all lycka och välmående. Tony Jergos
    2021-06-10 Verifierad kund
    Tony är Legend! Finns ingen bättre mäklare
    Ercin din rekommendation!! tack så jätte mycket. Tony Jergos
  • köpte en tomt med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-03-11 Verifierad kund
    Bästa mäklaren alltid tillgänglig och väldigt kunnig.
    Kändes väldigt tryggt att ha honom som mäklare rekommenderar honom starkt.
    Stort Tack Amina för din fina rekommendation, lycka till nu med drömhuset, ska bli så spännande att följa er! Tony Jergos