Emanuel Turgay

Emanuel Turgay

Emanuel Turgay är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Emanuel Turgay har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Emanuel Turgay har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.9. Emanuel Turgay har haft 66 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 135 Läs vad Emanuel Turgay

• sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-07-21
    Jag fick Emanuel Turgay rekommenderad av en mäklare från ett annat område. Jag blev mycket väl bemött av Emanuel när vi hade vårt första möte. Alla mina förväntningar har han levt upp till med råge. Jag kommer att rekommendera honom om jag får förfrågan från någon annan bekant till mig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2021-07-19
    Emanuel Turgay är väldigt duktig på det han gör.
    Lyssnar på kundens behov.
    Väldigt hjälpsam.
    Ärlig.
    Jag kan skriva hur mycket som helst, men det behövs inte.
    10 av 10 får Emanuel av mig.
    Tack för dina fina ord. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert hus. :) Emanuel Turgay
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Hallunda
    2021-07-09
    Det gick snabbt och jag var nöjd med Emanuels bemötande.
    Stort tack. Jag hoppas att ni kommer trivas bra. Emanuel Turgay
    • Botkyrka-Fittja Sjöterrassen
    2021-07-08
    Jätte nöjd med Emanuel. Mycket hjälpsam i hela processen från början till slut.
    Tack för era fina ord. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. :) Emanuel Turgay
  • Emelin S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Hallunda
    2021-07-08
    Bästa mäklaren någonsin. Vi fick lägenheten såld super snabbt till ett super bra pris. Allt var så smidigt och bra! Rekommenderar verkligen!
    Stort tack för de fina orden. Önskar all lycka :) Emanuel Turgay
  • Firat C
    2021-07-08
    bra jobbat emanuel nöjd kund ❤️
    Stort tack för dina fina ord. :) Emanuel Turgay
    2021-07-08
    God erfarenhet och bra service
    Stort tack för dina fina ord :) Emanuel Turgay
    2021-07-08
    Vi skulle starkt rekommendera Emanuel Turgay som mäklare. Han var lyhörd, professionell, sakkunnig.

Hela köp processen gick smidigt till, vi fick bra bemötande hela vägen från start till slut. Han var lätt tillgänglig och kunde ge oss tydlig information och besvara alla våra frågor på ett tryggt sätt!

/ Sezin
    Stort tack Sezin för dina fina ord. Jag hoppas ni kommer trivas bra :) Emanuel Turgay
    Hej
    Emanuel turgay
    Fastighetsbyrån
  • Samir B
    Allt var toppen.
    Vi fick bästa råd samt service man kan få.
    Stort tack Samir, och lycka till med allt. Emanuel Turgay