Emanuel Turgay

Emanuel Turgay

Emanuel Turgay är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Emanuel Turgay har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Emanuel Turgay har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 328 omdömen med ett betyg på 4.9. Emanuel Turgay har haft 51 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

328 omdömen om Emanuel Turgay

Sedan starten hos Reco 2017
Kristina Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Norsborg

Emmanuel Turgay är bästa fastighetsmäklaren som du kan önska dig! Han är väldigt engagerad, pedagogisk och professionell. När du får hjälp av Emmanuel vet du att du är i trygga händer! :)

Richard Erland R
Sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-slagsta

Emanuel var duktig på att hitta rätt köpare.Jag glädjer mig åt att huset gick till en barnfamilj.Min bortgångna mor hade nog gillat det.

Fethi S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Hallunda

Emanuel har varit exemplarisk i sin förmåga att bemöta oss som kunder och alltid ha säljarens önskemål i åtanke. Han präglas av goda kunskaper och är fläckfri i sitt sätt att injicera trygghetskänsla inför ett stort köp som detta. Emanuel har varit extremt tillgänglig vid frågor och funderingar och bygger broar mellan köpare och säljare. Tidseffektivt och grym service! Vi kan varmt rekommendera Emanuel Turgay som mäklare!

Maykel K
Botkyrka-Hallunda

Under de svåraste tiderna med en väldigt hög ränta så fick Emanuel min lägenhet såld på mindre än 1 vecka till ett högre pris än jag önskat! Kommunikation 10/10 Uppdatering 10/10 Bemötande 10/10 Allt var helt enkelt 10/10 rekommenderar starkt!

Hazem M
Botkyrka-slagsta

Proffesionell och ärlig mäklare!

annika m
Botkyrka-slagsta

Emanuel är proffsig och gjorde både säljare och köpare nöjda, vilket också var mitt önskan då vi sålde mitt föräldrahem. Jag kan varmt rekommendera honom för både säljare och köpare. Annika

Sandra A
Köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-slagsta

Fantastisk bemötande och proffsig mäklare, han berättade tydligt steg för steg vid köpet och han var också vår mäklare vid sälj, jag rekommenderar honom starkt

Navaratnan V
Botkyrka-slagsta

Mycket trevligt och vi fick 100% proffesionellt hjälp av mäklaren, Vi kommer att rekommendera till våra släkt och vänner Med vänliga hälsningar, Familjen Vishnuthasan

Muhammad Fokrul I
Botkyrka-Hallunda

Emmanuel har varit fantastiskt hjälpsam genom hela processen genom att vara lyhörd och ge utmärkt service. Emmanuel gick långt utöver det förväntade för att säkerställa att jag kände mig trygg och välinformerad vid varje beslut. Jag är tacksam för den fantastiska service och det omtänksamma stöd jag och min familj fått och rekommenderar Emmanuel varmt till alla som letar efter en mäklare som verkligen bryr sig om sina kunders välbefinnande och framgång.

Nahrin I
Botkyrka-Norsborg

Trevlig snäll hjälpsam vi är tacksamma att vi fått han som mäklare