Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 463 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• Anita L
    Anita L skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt bostad. Professionell, noggrann, Kände mig helt trygg i processen. Läs mer
    2018-11-16 Johanna R svarar Anita L
    Hej Anita! Tack för ditt fina omdöme och ett bra samarbete!

Allt gott tills vi hörs igen!
    Med vänliga hälsningar, Johanna
  • Tania A
    Tania A skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra bemötande och god och snabb service

Mvh Tania Läs mer
  • Inga H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel sålde min bostadsrätt. Lyssnade på mig och återkopplade på ett bra sätt som gjorde att jag kände mig. Jag hoppas att jag har flyttat för sista gången men om inte så skulle jag kontakta Daniel på nytt. Läs mer
  • Iwona O skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en etta i Skogås, vi fick väldigt bra bemötande och Ann-Kristin gjorde väldigt bra intryck från första träffen. Proffsig, hjälpsam, lätt tillgänglig. Väldigt nöjd med samarbetet. Läs mer
    2018-11-08 Ann-Kristin Y svarar Iwona O
    Tack Iwona för att jag fick ert förtroende att ha hand om försäljningen och tack för den fina rekommendationen.
  • Frank H skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus, sorgligt, ett dödsbo där något gått bort för tidigt. Johanna var rak och tillmötesgående mot oss som köpare och samtidigt hänsynsfull gentemot de sörjande säljarna. Läs mer
    2018-11-06 Johanna R svarar Frank H
    Hej Frank! Tack för ditt omdöme! Ja, detta var en tuff försäljning för inblandade parter men det blev ju bra tillslut. Jag hoppas du och familjen kommer trivs bra i huset!

Hälsa och ha det fint!
    Mvh, Johanna
  • Christina S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en bostadsrätt i Farsta och Jon hanterade sin roll som mäklare på ett sätt som var väl anpassat till både mig som köpare och till säljarna. Han var saklig, kunnig, tillgänglig och social på ett personligt och professionellt sätt. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • Paulina O skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ann-Kristin hjälpte mig sälja min etta i Skogås. Hon var otroligt kunnig och kunde mycket om området. Dessutom var hon väldigt proffesionell och behöll en positiv inställning genom hela säljprocessen. Svarar snabbt och gärna på alla frågor man har, ger jättebra tips och hjälper en behålla lugnet när det blir stressigt/jobbigt :) Tack Ann-Kristin! Läs mer
    2018-11-05 Ann-Kristin Y svarar Paulina O
    Tack Paulina för dina fina ord!
  • Anders O skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hon har gjort ett jobb jag är mycket nöjd med
    Mvh Anders J Läs mer
    2018-11-05 Ann-Kristin Y svarar Anders O
    Tack Anders för din rekommendation!
  • Ulf Arne N skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Gjorde sitt jobb nästan utan anmärkning Läs mer
  • Tatiana O skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har sålt vår lägenhet, 3 rum, 72,5 kvm, på Ågesta Broväg 36, Farsta.

Vi har blivit jättebra bemötta.
    Jon tog hand om vår försäljning på bästa sätt och gjorde en snabb och effektiv försäljning.

Vi behövde sälja lägenheten fort och för ett bra pris. Jon klarade det utmärkt.
    Han är effektiv, kompetent och professionell.
    Vi är mycket nöjda och varmt rekommenderar Jon.
    Ett stort tack och kram till Jon! Läs mer
  • Sami C skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    •Bostadsrätt
    •På ett proffsigt sätt.
    •Förklaring av lägenheten, besvara frågor.
    •Trevlig, duktig, kan sin sak. Läs mer
  • David L skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt en bostad i Hagsätra. Jag trodde inte att det ska kräva mer än 2 vissningar för att sälja lägenheten. Kamila hjälpte och skötte de extra visningar, på et utmärkt sätt, och informerade mig på en korrekt sätt om situationen. Kamila vet vad hon pratar om och jag kännde från början att att jag litar på henne.
    Jag visste att kamia ska fixa det! Läs mer
  • Therése W skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpte bostadsrätt. Snabbt återkoppling från mäklaren, allting gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Malin B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi sålde en 1a i Skogås som vi gjort om till en minitvåa. Mäklaren Jon fungerade klockrent från första stund och genom hela processen!
    Jon är en trygg, säker och stabil mäklare som har tydlig kommunikation och raka rör.

Jon gick långt över våra förväntningar och höll oss lugna under hela processen trots att det varit en ostadig marknad så fick vi mer än vad vi vågat hoppas på!
    Vi är övertygade om att vår mäklare Jon är en stor del i det! Läs mer
  • Sami C skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde en bostadsrätt.

Trevligt och ett proffsigt bemötande.

Förväntningarna var att lägenheten skulle säljas och att mäklaren skulle hantera det bra och det gick bra.

En god och duktig mäklare med sinne för humor. Trevlig och snäll. Läs mer
  • Sofia Å skrev om Nina Almqvist Feodoroff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt en bostad med hjälp av Nina.

Bra bemötande, fick privatvisning snabbt efter kontakt, allt gick jättwsmidigt!
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-10-10 Nina A svarar Sofia Å
    Tusen tack för era fina ord! Hoppas att flytten går bra och att ni trivs i lägenheten :)
    Nina A gillar detta
  • Roland L skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • Annahita P skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hej
    Jag har köpt lägenhet i Sköndal, det gick väldigt lätt, mäklaren var mycket duktigt och hanterade allt bra. Läs mer
  • Kristina H skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt ett radhus i Skogås. Hon är engagerad, och kunnig. Hon levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2018-10-03 Ann-Kristin Y svarar Kristina H
    Tack Kristina och Michael för att jag fick förtroendet från er att hjälpa er. Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya område. Vi ses snart igen!
  • Orana S skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    En proffsig mäklare som verkligen kan sitt jobb. Läs mer
  • Christian K skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Var i kontakt med Kamila rörande ett annat objekt för några månader sedan, varefter hon rekommenderade mig ett objekt, så som köpare måste jag framhålla hennes proaktivitet och goda kundminne som starka anledningar att jobba med Kamila. Läs mer
  • Jonnie T skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt lägenhet.
    Kamila var mycket tillmötesgående. Trevlig och alltid kontaktbar.
    Vi gjorde en smidig och snabb affär. Läs mer
  • Aggie H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev väl bemött av mäklaren och jag tycker att han var bra på att svara på mina frågor, lätt att få kontakt med, trevlig och hjälpsam.
    Jag skulle rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • Caroline G skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus som Daniel förmedlade. Både jag och min sambo är mycket nöjda med vår kontakt med honom. Det var mitt första bostadsköp och min sambos andra och Daniel hade stor koll, har ett väldigt tryggt och lugnt sätt att vara och hade svar på alla mina frågor. Vi anlitar honom gärna vid försäljning i framtiden om möjligheten finns. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en 2:a. Hon verkar vara trevlig och professionellt och svarar alltid på email och mobil. Läs mer
    2018-11-06 Johanna R svarar Kerstin S
    Hej Kerstin, tack för dina ord! Hoppas du trivs bra i lägenheten! :)

/Johanna
  • Elin J skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas hjälpte oss på ett otroligt proffsigt och tillmötesgående sätt att köpa vårt hus. Med snabb återkoppling vid frågor och med en stor kunskap fick vi ett väldigt bra och förtroendeingivande intryck. Jag skulle varmt rekommendera alla mina vänner att kontakta Niklas vid kommande fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-09-18 Niklas H svarar Elin J
    Stort tack för den rekommendationen! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus.
  • Håkan H skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hej!

Har inte haft så mkt med Johanna Romanoff att göra avseende uppdraget av bostadsförsäljningen då min son varit huvudägare och bättre kan besvara frågorna. Den kontakt jag haft har varit OK.
    MVH Håkan Hedlund Läs mer
  • Niklas S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket engagerad, pedagogisk och enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Mats P skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra o kunnig. Både vid visning o kontraktsskrivandet Läs mer
  • Thomas B skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas sålde vårt radhus till det pris vi önskade på en vecka från att vi gav honom uppdraget, utan att ens behöva ha öppen visning.
    Under den här tiden var han alltid tillgänglig i telefon och på mail när det behövdes.
    Gav ett seriöst, kunnigt intryck och var målinriktad utan att upplevas som påstridig. (Vi köpte även nytt hus via honom)

Vi kunde inte vara mer nöjda med hur Niklas skötte uppdraget. Läs mer
    2018-09-12 Niklas H svarar Thomas B
    Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus.
  • Carina Wai-Mau C skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas har ett trevligt affärsmässigt bemötande. Jag tycker att han hela tiden har varit ett bra bollplank och gett oss bra input utan att vara för framfusig. Niklas som person utstrålar förtroende och kunskap.
    Vi både köpte och sålde bostad via Niklas.
    Allt som allt har det varit smidiga affärer på kort tid och vi är nöjda med hur allt landade prismässigt. Läs mer
    Niklas H gillar detta
  • Angelica d skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt bostad. Mycket tillmötesgående, kunnig och trevlig. Helt enkelt proffesionell, det märks att han kan sitt jobb. Läs mer
    2018-09-10 Niklas H svarar Angelica d
    Tack för de fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad //Niklas
  • Farzaneh D skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Jag jätte nöjed han hjälpte hella vägen tack Daniel Sedman Läs mer
  • Frida L skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    VI har sålt ett radhus.
    Mycket bra bemötande av Niklas.

Jag hade inte själv så mycket kontakt med honom men min uppfattning är att han lade ner mycket jobb för att få till en bra affär för oss. Läs mer
    2018-09-04 Niklas H svarar Frida L
    Kul att ni är nöjda med försäljningen. //Niklas
  • Stephanie S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    En mäklaren som är lyhörd, påläst och erfaren. Daniel är tillgänglig och hjälpsam. En mäklare som vi varmt vill rekommendera!
    Han kan sin sak.
    Plus i kanten för allt tålamod som han hade med oss i processen. Läs mer
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Med hjälp av Kamila sålde jag min lägenhet. Hon var snabb vid frågor och skötte allt till att boka fotografering och rådda med annat inför försäljningen. Har bara positivt att säga och skulle absolut anlita henne igen vid en försäljning. Läs mer
  • Mirjam J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kunnig på sitt område. Sålde vår bostadsrätt.Jon jobbade verkligen med att sälja lägenheten. Han var lätt att få kontakt med. Svarar snabbt på frågor. Läs mer
  • Andrea L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har varit väldig tillgänglig med snabb återkoppling. Planeringen av sälj-köp av bostad har gått bra tack till hans hjälp. Läs mer
  • Hanna J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon var väldigt tillgänglig och var väldigt tillmötesgående. Dessutom fick vi ett bra pris för vår lägenhet som vi sålda.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Matz F
    Matz F skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon va helt underbar hela resan från första kontakt till försäljningen.
    Kan inget annat än rekommendera Jon som mäklare. Vi är väldigt nöjda med resultatet, såldes för ett fantastisk pris.
    Jon är alltid glad och trevlig, uppdaterade oss regelbundet hur marknaden såg ut och va vi borde förvänta oss i försäljning.
    Vi ger Jon högsta betyg. Läs mer
  • Malin H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde våran bostad. Fantastisk mäklare! Läs mer
  • Birgitta N skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde en bostadsrättslägenhet som var ett dödsbo. Och i och med det så var det en del extra ringande och fixande med papper för mäklaren. Vilket hon löste på ett utmärkt sätt. Trevligt bemötande och är helnöjd med hela förfarandet. Läs mer
  • Johan A skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi hade Johanna Romanoff som mäklare och hon var väldigt bra på att återkoppla snabbt när vi hade frågor och funderingar och väldigt tillmötesgående när vi hade önskemål om olika ändringar. Kompetent, påläst, glad och trevlig. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-08-02 Johanna R svarar Johan A
    Hej Johan!
    Tack för en fin rekommendation, känns jättekul att höra! Hoppas att ni har haft en fin sommar. Hälsa familjen och ha det så bra nu. Ni vet vart jag finns om det skulle vara något framöver! :)

/Johanna
  • Peter F skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Kunnig, insatt och tålmodigt genomförd fösäljning! Läs mer
  • Gunvor J skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har köpt lgh via Niklas och blev mycket trevligt o proffsig bemötta. Alla avtal o formalia fungerade utmärkt. Vi är mycket nöjda med Niklas o Fastighetsbyråns agerande. Läs mer
    2018-06-19 Niklas H svarar Gunvor J
    Tack Gunvor för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad. Med vänlig hälsning, Niklas
  • Robert J skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpte en trea i Sköndal och Daniel är den bästa mäklaren vi träffat.
    Påläst och intresserad. Kommer garanterat anlita Daniel vid försäljning! Läs mer
  • Irena O skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Såld lägenhet ettan, Axbergsgränd 8.
    Trevligt , kompetent väldigt professionellt mäklare. Tack för hjälpen. Läs mer
  • Solveig G skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra och professionellt bemötande. Sålt ett dödsbo efter mina föräldrar. Känsligt såklart och har blivit bemött därefter. Har låtit mig fatta beslut utan påverkan och har varit lyhörd när jag bett om råd. Har inget övrigt att önska av en mäklare! Läs mer
  • Barbro E skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Försäljning av ett kedjehus i Skogås. Vi har blivit mycket väl bemötta och hon har visat stort tålamod med oss säljare i en tid då det är svårt att sälja.
    Vi tycker att hon väl levt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-13 Ann-Kristin Y svarar Barbro E
    Tack Barbro! Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten.
  • Maria S
    Maria S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    •Köpt bostadsrätt
    •Mycket professionellt och personligt sätt
    •Första gången jag ensam köpte bostad men jag har blivit smidigt lotsad genom de olika momenten och det finns inget att anmärka på. Mycket bra!!
    •En bra upplevelse och skulle inte tveka att rekommendera honom. Läs mer

Storforsplan 36, 123 47 Farsta