Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 685 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• 2020-11-24

Eric D skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte och sålde vår bostadsrätt m.h.a Daniel. Han var alltid tillgänglig, ärlig och hjälpsam och besvarade alla våra frågor. Han status uppdaterade oss kontinuerligt. Professionell hantering av vår köp och försäljning hela vägen. Över förväntan. Han bryr sig verkligen att både köpare och säljare är nöjda. Läs mer
  • 2020-11-21

Yvonne A skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hej !
    Jag har sålt en lägenhet i Farsta !
    Jag tycker att Jon Pettersson är en utomordentlig bra mäklare . Alltid tillmötesgående o gör sitt allra bästa så säljaren blir nöjd . En mäklare att lita på .
    Kan varmt rekommendera Jon Pettersson till andra som ska sälja fastigheter .
    Mvh Yvonne Andersson Läs mer
  • 2020-11-17

Stig R skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpte bostadsrätt. Daniel tar sig tid och hanterar frågor mm på ett mycket bra och proffesionellt sätt. Mycket smidig hantering av hela affären. Läs mer
  • 2020-11-17

Daniel K skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon sålde min 1,5a i farsta. Den såldes innan visning och jag fick vad jag hade förväntat mig för den. Jag fick ett bra intryck av Jon på direkten och han gjorde ett riktigt bra jobb genom hela processen! Läs mer
  • 2020-11-16

Ellen Elisabeth K skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi sålde vårt radhus i Skogås med Niklas och är supernöjda. Niklas är pålitlig, kunnig och trevlig. Läs mer
    2020-11-16 Niklas H svarar Ellen Elisabeth K
    Härligt att höra att ni är nöjda med försäljningen Ellen. Kul att få möjlighet att hjälpa er med ytterligare en försäljning. //Niklas
  • 2020-11-14

Anna N skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Förtroendegivande mäklare. Skulle använda igen. Läs mer
  • JOHANNA B

2020-11-11

JOHANNA B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi sålde vår lägenhet i Farsta med hjälp av Jon. Det var inget lätt uppdrag då lägenheten visserligen är unik i sitt slag, men priset per kvm också låg en bra bit över andra lägenheter i Farsta. Jon överträffade absolut våra förväntningar, jobbade mycket ihärdigt med stort tålamod och var tillgänglig vid många obekväma arbetstimmar. Med Jons hjälp lyckades vi till slut få ett vinnande bud som definitivt var högre än vi vågat hoppas på. Högst tveksamt om det är möjligt att hitta en bättre mäklare faktiskt. Jon är dessutom mycket trevlig och min sambo kommer förmodligen sakna alla telefonsamtal från honom nu när uppdraget är över. Läs mer
  • 2020-11-09

David K skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Strålande bemötande och service! Läs mer
  • 2020-11-04

Åsa H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jättetrevlig, hjälpsam och kunnig på ett vis som kändes väldigt genuint! Läs mer
  • 2020-11-02

Jaime N skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ann-Kristin !
    Hon är jätte bra på alla set, som Mäklare duktig och bra bemötande, Hon fyllde alla förväntningar och sålde min Lägenhet, Hon skulle jag rekommendera. Läs mer
    2020-11-05 Ann-Kristin Y svarar Jaime N
    Kul att du känner dig nöjd! Du har en fin lägenhet. Vi ses snart igen.
  • 2020-10-30

Kadir T skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde en 3 rok i hagsätra
    Fick bra kontakt med min mäklare
    Han var duktig å hade bra kommunikation
    Han uppfyllde mina förväntningar
    Det var en bra å lättsam resa Läs mer
  • 2020-10-29

Mattina K skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    försäljning av radhus. Ger ett lugnt och förtroende ingivande intryck. Väl insatt i mitt område och gjorde ett bra arbete med att få fram så många potentiella köpare som möjligt. Kan varmt rekommendera honom ! Läs mer
    2020-11-05 Niklas H svarar Mattina K
    Tack Mattina! Kul att höra att ni är nöjda.Hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad. //Niklas
  • 2020-10-29

Zandra M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi sålde vår bostadsrättsvilla i Farsta och fick allt vi nånsin önskat i den affären.
    Jag är personligen mycket nöjd med Daniels sätt att hantera denna vår hittills största affär, lugnt, metodiskt och proffesionellt. Han var hela tiden väldigt rimlig i sina löften och gav oss samtidigt utrymme för att uttrycka vår dröm som verkade orimlig i början men som sen blev sann. Han gav även mig ett bra bemötande något som man kanske inte alltid är så van vid som kvinna i affärssammanhang. Läs mer
  • 2020-10-26

Robert Tommy P skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas hjälpte oss med försäljning av vår villa. Han är otroligt saklig och professionell med sina utlåtanden Läs mer
    2020-10-26 Niklas H svarar Robert Tommy P
    Kul att höra att ni är nöjda Robert. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med ert nya boende. Mvh Niklas
  • 2020-10-21

Felix B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en bostadsrätt.
    Jag har blivit bra bemött av mäklaren
    Mina förväntningar har levts upp till bra hittills Läs mer
  • 2020-10-19

Omed B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jätte bra trevligt mäklare! jag har sålt ett rad hus .
    men förr några år sedan har jag köpt från honom Läs mer
  • 2020-10-09

Jonas A skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra och smidig affär där både köpare och säljare upplevde förtroende. Läs mer
  • Michael M

2020-10-08

Michael M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi sålde vårt vackra hus i Farsta.
    Daniel är otroligt professionell och verkligen engagerad i sitt arbete.
    Uppmärksam på ideer och önskemål, snabba uppföljningar. Läs mer
  • Peter  F

2020-10-05

Peter F skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en Br i Hagsätra. Blev mött av och fick mycket korrekt och trevligt bemötande av mäklaren. Hade höga förväntningar som grusades en del av att priserna på Br sjönk på den allmänna marknaden men som i slutändan blev ett acceptabelt pris. Mäklaren Daniel S var verkligen uthållig och genomförde hela proceduren med mycket gott betyg från min sida.
    Trots vikande marknad vid tillfället så blev priset vid försäljningen BRA och det enbart av att mäklarens engagemang och insikt i sitt arbete genomdrev processen på ett mycket nöjaktigt sätt!! Läs mer
  • 2020-10-04

Haidar A skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt en lägenhet. Hon var proffisionell, trevlig, snäll och bra på det hon gör. Mina förväntningar var att hon skulle vårt hus för ett bra pris och det gick utmärkt då priset var högre än vad vi förväntade oss. Det var skönt, allt gick smidigt och det var väldigt spännande. Mäklaren var bra på sitt jobb och allt var härligt. Läs mer
    2020-10-07 Ann-Kristin Y svarar Haidar A
    Tack Haidar för er rekommendation. Betyder mycket för mig!
  • Nathaline E

2020-10-04

Nathaline E skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon sålde min bostadsrätt i Farsta Strand, jag fick toppenhjälp genom hela försäljningen från början till slut, och han var alltid tillgänglig och hjälpsam med alla typer av frågor som dök upp under försäljningens gång. Rekommenderar honom starkt till dig som ska sälja bostad! Läs mer
  • 2020-10-02

Veronica B skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt lägenhet i Farsta Strand. Daniel var tydlig och hjälpsam och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2020-10-01

Mache O skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fantastisk service rakt igenom. Inget att anmärka överhuvudtaget!! 👍😊 Läs mer
  • 2020-09-29

Torsten S skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Bostadsrätt, 1:a; Bra och engagerat bemötande och guidade oss igenom detta på ett bra sätt. Att vi tvingades sälja till underpris kan inte mäklaren lastas för, markanden är sådan nu.

Kort och gott - bra Läs mer
    2020-10-02 Michael S svarar Torsten S
    Stort tack för rekommendationen Torsten!
  • 2020-09-28

Rasha A skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har köpt ett hus. Vi fick ett trevligt bemötande av Ann-Kristin Yllén på visningen, hon svarade på många frågor samt erbjöd möjlighet till mer information för de frågor som hon inte hade svar på. Hon har varit lättillgänglig under hela köp-processen och har alltid varit hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2020-09-29 Ann-Kristin Y svarar Rasha A
    Tack Rasha vad glad jag känner mig över att jag fick hjälpa er i ert husköp! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus.
  • 2020-09-27

Anders E skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kunnig och hjälpsam vid försäljning av objekt, bra återkoppling under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Helena H

2020-09-25

Helena H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har sålt vårt radhus i Farsta. Från första stund har Jon varit professionell. Från frågor som ställts till bemötande och engagemang. Känner fullt förtroende för att vi har fått bästa möjliga vägledning i samband med försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2020-09-23

Erik E skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Smidig lägenhetsaffär, trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-09-18

Vida J skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bästa mäklare jag har pratat som har stor kunskap i arbete Läs mer
    2020-09-21 Ann-Kristin Y svarar Vida J
    Tack Vida för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus. Önskar dig allt gott i framtiden!
  • 2020-09-14

Maja J skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    När vi skulle sälja vår lägenhet träffade vi flera mäklare men fick störst förtroende för Daniel, inte minst för att han hade ett strategiskt helhetsperspektiv, och upplevde att han förstod våra behov och förväntningar. Vi blev inte besvikna! Daniel är lätt att ha att göra med, både tydlig i sin kommunikation och effektiv. Vi uppskattade hans goda råd till oss under processen, så att vi kunde optimera förutsättningarna vg exempelvis marknadsföring och styling. Tack vare hans målmedvetna och hårda arbete fick vi stort intresse för lägenheten och slutpriset blev både ett klart rekord i föreningen, och mer än vi vågat hoppas på! Läs mer
  • 2020-09-14

Monica M skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt bostad i Farsta och blev mycket bra bemött.
    Fungerade mycket bra Läs mer
  • 2020-09-11

Mussie M skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag köpte en fyra lägenhet, Jon Pettersson var mäklaren han var på läst, tydlig och lät prata med. jag hade inte så mycket förväntningar men han var så kul kille tack Jon. Läs mer
  • 2020-09-08

Adam N skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde min bostad med tips från en tidigare arbetskollega och fick tipset om att Jon är rätt man för uppdraget. Jag har blivit bemött med glädje, energi och mycket positivitet kring hela upplägget av affären.

Förväntningarna jag hade på Jon har varit enligt plan. Jag är mycket nöjd med valet av mäklare och kan varmt rekommendera Jon till framtida uppdrag för andra som vill sälja sina objekt.

Vill ni ha en person som har bra energi, jobbar personligt och finns tillgänglig i princip när som helst på dygnet, så är Jon Pettersson er mäklare. Han ger feedback utöver förväntningarna. Precis den bild jag har av en riktigt grym mäklare, det är min definition av Jon. Kontakta honom redan idag om du går i tankar av att sälja/köpa. Läs mer
  • 2020-09-02

Elisabet R skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel hjälpte oss att sälja vårt hus. Genom hela processen var Daniel tillgänglig, lyhörd och kunnig. Vi kände oss trygga och litade helt på honom. Skulle definitivt rekommendera andra att anlita honom som mäklare. Läs mer
    2020-09-03 Daniel S svarar Elisabet R
    Tack själv Elisabet och grattis till en mycket lyckad försäljning!
  • 2020-09-02

Ivan V skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    2020-09-24 Michael S svarar Ivan V
    Hej Ivan, stort tack för den fina rekommendationen!
  • 2020-08-30

Rosanna J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt bostad genom Jon. Väldigt bra mäklare som tog sig tid att svara på våra väldigt många frågor och det var enkelt att få kontakt med honom. Väldigt trevlig mäklare! Läs mer
  • Jenny H

2020-08-27

Jenny H skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt hus.
    Stort tack till Ann-Kristin. En fantastisk mäklare med stort yrkeskunnande och en härlig personlighet. Alltid i tid och snabb kommunikation. Nu börjar vi resan mot Öland. Det betyder mycket för oss.
    Bästa rekommendationer från oss! Läs mer
    2020-08-28 Ann-Kristin Y svarar Jenny H
    Jag är glad över att jag kunde hjälpa er på er resa och jag är övertygad om att vi hittade en familj som kommer att trivas i ert hus. Tusen tack för rekommendationen - den värmer! Ses snart igen!
  • 2020-08-25

Fredrik R skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Kunnig, engagerad och professionell, fem plus! Läs mer
    2020-08-25 Michael S svarar Fredrik R
    Hej Fredrik, fem plus, tackar ödmjukast!
  • 2020-08-24

Mats R skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt radhus i Farsta. Professionellt bemötande med glimten i ögat och det hela slutade med ett nytt rekordpris på gatan. Läs mer
    2020-08-24 Daniel S svarar Mats R
    Tack Mats för ett bra samarbete och grattis till en lyckad försäljning! :)
  • Enkhbayar G

2020-08-24

Enkhbayar G skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    "Jon Pettersson har varit så duktig och levererat det vi har önskat oss. Han lyckades sälja för ett pris som inte det andra har lyckats i området.Jon Pettersson strategi älskar vi för han går ut med det man vill ha och då får mig som säljare samt köpare att få ett tillits istället för att gå ut med ett lockpris som många andra gör i området. Det som är bra med Jon Pettersson är att han är ödmjuk, ärlig och superproffsig. Jag kommer rekommendera alla mina grannar samt vänner i området att gå via honom. Att lyckas få både nöjda säljare och köpare är bara helt perfekt!
    Jon Pettersson för han är bäst och har ett stort hjärta!" Läs mer
  • 2020-08-24

Susanne M skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Han var jättebra, vi fick förtroendet för honom direkt. Han kan sin sak, lätt att få kontakt med. Toppen Läs mer
  • 2020-08-21

Jesper N skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt en bostad i Hökarängen.
    Där Jon var min mäklare. Jon gjorde allt perfekt. från början till slut.

Trevligt bemötande, lugn och ville både säljaren och köparen det bästa!

Gör jag något framtida köp eller försäljning så kommer jag använda mig utav Jon igen. Läs mer
  • Helene W

2020-08-17

Helene W skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag träffade fyra mäklare inför vår försäljning av villan i Stortorp. Ann-Kristin gav ett tryggt, tydligt o professionellt intryck. Hon kan området o gav en klar och tydlig bild av hur processen går till så vi valde att ta hjälp av henne.
    Hon levde upp till och överträffade våra förväntningar. Allt flöt på perfekt och vi hade en rafflande budgivning som landade på en nivå som vi var mycket nöjda med!
    Kan Varmt rekommendera Ann-Kristin till den som ska sälja sitt hus!! Läs mer
    2020-08-24 Ann-Kristin Y svarar Helene W
    Tack Helene för din fina rekommendation. Jag är otroligt glad att jag fick äran att hjälpa er med ert fina hus! Ja det blev otroligt spännande på slutet. Nu hoppas vi att köparna kommer att trivas lika bra som ni gjort i många år framöver. Ses snart!
  • 2020-08-17

Markus Ivar Joel W skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har haft nöjet att både köpa och sälja bostadmed Niklas hjälp. Alltid tillgänglig, strategisk, påläst, bidrar med sitt lugn i processen och är ett mycket bra stöd till både köpare och säljare. Vi ger honom högsta tänkbara betyg! Läs mer
    2020-08-17 Niklas H svarar Markus Ivar Joel W
    Kul att höra att du är nöjd Markus och tack för fin rekommendation! Det lät som att du har hittat en ny toppenbostad som kommer passa dig bra - Hoppas att du kommer trivas. //Niklas
  • 2020-08-16

Johanna Maria O skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas hjälpte oss att sälja vår villa. Hans bemötande var väldigt professionellt. Han är kunnig, tydlig och kommunikativ och lotsade oss igenom processen på ett metodiskt och smidigt sätt. Rekommenderas! Läs mer
    2020-08-16 Niklas H svarar Johanna Maria O
    Tack för en fin rekommendation Johanna! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad. //Niklas
  • Far N

2020-08-09

Far N skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Profsig och poliligt service. Rekommenderar värmt! 👍 Läs mer
  • 2020-08-05

Dilanjan Milinda Damacene J skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    She has great and pleasant personality. She helped us to buy our house without any hassle. Läs mer
    2020-08-11 Ann-Kristin Y svarar Dilanjan Milinda Damacene J
    Thank you very much for your kind words!
  • 2020-08-05

Dushyanthi J skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    She was really good at explaining everything in detail. This was our first apartment we bought in Sweden so this experience is new to us but Anna made it all easy for us. We don't speak Swedish so Anna explained everything in English and was very supportive. Answered to all our questions and queries. She is good at her Jo. And I would highly recommend Anna. Läs mer
    2020-08-11 Ann-Kristin Y svarar Dushyanthi J
    Thank you very much! Hope you enjoy your new home!
  • 2020-07-03

Maciej K skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hej!
    Jag har sålt via Ann Kristin min lägenhet på 96 kvm i Skogås.
    Jag har hört mycket positiva ord om henne, och bestämde mig därför för att lita på henne! Det var det bästa valet i mitt liv! Enligt min mening är hon en betrodd person som vet sitt jobb och närmar sig professionellt. Läs mer
    2020-08-03 Ann-Kristin Y svarar Maciej K
    Tack Maciej för en väldigt fin rekommendation. Den värmer verkligen. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus nu. Vi ses senare idag!
  • 2020-06-30

Nassim P skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en lägenhet.
    Mäklaren var väldigt hjälpsam och sakkunnig .
    Det var min första gång att ha kontakt med en mäklare och jag vill säga tack för ett mycket väl bemötande! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte