Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 441 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• Aggie H
    Aggie H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev väl bemött av mäklaren och jag tycker att han var bra på att svara på mina frågor, lätt att få kontakt med, trevlig och hjälpsam.
    Jag skulle rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus som Daniel förmedlade. Både jag och min sambo är mycket nöjda med vår kontakt med honom. Det var mitt första bostadsköp och min sambos andra och Daniel hade stor koll, har ett väldigt tryggt och lugnt sätt att vara och hade svar på alla mina frågor. Vi anlitar honom gärna vid försäljning i framtiden om möjligheten finns. Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en 2:a. Hon verkar vara trevlig och professionellt och svarar alltid på email och mobil. Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas hjälpte oss på ett otroligt proffsigt och tillmötesgående sätt att köpa vårt hus. Med snabb återkoppling vid frågor och med en stor kunskap fick vi ett väldigt bra och förtroendeingivande intryck. Jag skulle varmt rekommendera alla mina vänner att kontakta Niklas vid kommande fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-09-18 Niklas H svarar Elin J
    Stort tack för den rekommendationen! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hej!

Har inte haft så mkt med Johanna Romanoff att göra avseende uppdraget av bostadsförsäljningen då min son varit huvudägare och bättre kan besvara frågorna. Den kontakt jag haft har varit OK.
    MVH Håkan Hedlund Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket engagerad, pedagogisk och enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Mats P
    Mats P skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra o kunnig. Både vid visning o kontraktsskrivandet Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas sålde vårt radhus till det pris vi önskade på en vecka från att vi gav honom uppdraget, utan att ens behöva ha öppen visning.
    Under den här tiden var han alltid tillgänglig i telefon och på mail när det behövdes.
    Gav ett seriöst, kunnigt intryck och var målinriktad utan att upplevas som påstridig. (Vi köpte även nytt hus via honom)

Vi kunde inte vara mer nöjda med hur Niklas skötte uppdraget. Läs mer
    2018-09-12 Niklas H svarar Thomas B
    Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus.
  • Carina Wai-Mau C
    Carina Wai-Mau C skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas har ett trevligt affärsmässigt bemötande. Jag tycker att han hela tiden har varit ett bra bollplank och gett oss bra input utan att vara för framfusig. Niklas som person utstrålar förtroende och kunskap.
    Vi både köpte och sålde bostad via Niklas.
    Allt som allt har det varit smidiga affärer på kort tid och vi är nöjda med hur allt landade prismässigt. Läs mer
    Niklas H gillar detta
  • Angelica d
    Angelica d skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt bostad. Mycket tillmötesgående, kunnig och trevlig. Helt enkelt proffesionell, det märks att han kan sitt jobb. Läs mer
    2018-09-10 Niklas H svarar Angelica d
    Tack för de fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad //Niklas
  • Farzaneh  D
    Farzaneh D skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Jag jätte nöjed han hjälpte hella vägen tack Daniel Sedman Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    VI har sålt ett radhus.
    Mycket bra bemötande av Niklas.

Jag hade inte själv så mycket kontakt med honom men min uppfattning är att han lade ner mycket jobb för att få till en bra affär för oss. Läs mer
    2018-09-04 Niklas H svarar Frida L
    Kul att ni är nöjda med försäljningen. //Niklas
  • Stephanie S
    Stephanie S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    En mäklaren som är lyhörd, påläst och erfaren. Daniel är tillgänglig och hjälpsam. En mäklare som vi varmt vill rekommendera!
    Han kan sin sak.
    Plus i kanten för allt tålamod som han hade med oss i processen. Läs mer
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Med hjälp av Kamila sålde jag min lägenhet. Hon var snabb vid frågor och skötte allt till att boka fotografering och rådda med annat inför försäljningen. Har bara positivt att säga och skulle absolut anlita henne igen vid en försäljning. Läs mer
  • Mirjam J
    Mirjam J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kunnig på sitt område. Sålde vår bostadsrätt.Jon jobbade verkligen med att sälja lägenheten. Han var lätt att få kontakt med. Svarar snabbt på frågor. Läs mer
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har varit väldig tillgänglig med snabb återkoppling. Planeringen av sälj-köp av bostad har gått bra tack till hans hjälp. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon var väldigt tillgänglig och var väldigt tillmötesgående. Dessutom fick vi ett bra pris för vår lägenhet som vi sålda.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Matz F
    Matz F skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon va helt underbar hela resan från första kontakt till försäljningen.
    Kan inget annat än rekommendera Jon som mäklare. Vi är väldigt nöjda med resultatet, såldes för ett fantastisk pris.
    Jon är alltid glad och trevlig, uppdaterade oss regelbundet hur marknaden såg ut och va vi borde förvänta oss i försäljning.
    Vi ger Jon högsta betyg. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde våran bostad. Fantastisk mäklare! Läs mer
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde en bostadsrättslägenhet som var ett dödsbo. Och i och med det så var det en del extra ringande och fixande med papper för mäklaren. Vilket hon löste på ett utmärkt sätt. Trevligt bemötande och är helnöjd med hela förfarandet. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi hade Johanna Romanoff som mäklare och hon var väldigt bra på att återkoppla snabbt när vi hade frågor och funderingar och väldigt tillmötesgående när vi hade önskemål om olika ändringar. Kompetent, påläst, glad och trevlig. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-08-02 Johanna R svarar Johan A
    Hej Johan!
    Tack för en fin rekommendation, känns jättekul att höra! Hoppas att ni har haft en fin sommar. Hälsa familjen och ha det så bra nu. Ni vet vart jag finns om det skulle vara något framöver! :)

• Peter  F
    Peter F skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Kunnig, insatt och tålmodigt genomförd fösäljning! Läs mer
  • Gunvor J
    Gunvor J skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har köpt lgh via Niklas och blev mycket trevligt o proffsig bemötta. Alla avtal o formalia fungerade utmärkt. Vi är mycket nöjda med Niklas o Fastighetsbyråns agerande. Läs mer
    2018-06-19 Niklas H svarar Gunvor J
    Tack Gunvor för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad. Med vänlig hälsning, Niklas
  • Robert J
    Robert J skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpte en trea i Sköndal och Daniel är den bästa mäklaren vi träffat.
    Påläst och intresserad. Kommer garanterat anlita Daniel vid försäljning! Läs mer
  • Irena O
    Irena O skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Såld lägenhet ettan, Axbergsgränd 8.
    Trevligt , kompetent väldigt professionellt mäklare. Tack för hjälpen. Läs mer
  • Solveig G
    Solveig G skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra och professionellt bemötande. Sålt ett dödsbo efter mina föräldrar. Känsligt såklart och har blivit bemött därefter. Har låtit mig fatta beslut utan påverkan och har varit lyhörd när jag bett om råd. Har inget övrigt att önska av en mäklare! Läs mer
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Försäljning av ett kedjehus i Skogås. Vi har blivit mycket väl bemötta och hon har visat stort tålamod med oss säljare i en tid då det är svårt att sälja.
    Vi tycker att hon väl levt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-13 Ann-Kristin Y svarar Barbro E
    Tack Barbro! Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten.
  • Maria S
    Maria S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    •Köpt bostadsrätt
    •Mycket professionellt och personligt sätt
    •Första gången jag ensam köpte bostad men jag har blivit smidigt lotsad genom de olika momenten och det finns inget att anmärka på. Mycket bra!!
    •En bra upplevelse och skulle inte tveka att rekommendera honom. Läs mer
  • Mille H
    Mille H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon Pettersson är en grym mäklare! Läs mer
  • Carita K
    Carita K skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt min bostadrätt till bra pris och proffionellt bemötande .Hon var väldigt psykologisk och möter kunden där den befinner sig i köpproccesen. Läs mer
    2018-06-07 Ann-Kristin Y svarar Carita K
    Tack Carita för fint betyg. Lycka till nu i din nya bostad. Trevlig sommar!
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag och min sambo köpte ett hus där Jon var mäklare. Vi har gillat Jon då han inte varit som många andra mäklare, påträngande och "säljig". Han har alltid svarat snabbt på samtal och mail samt kunnat svara på de frågor vi haft, alternativt tagit reda på vart vi kan få svaren. Läs mer
  • Ida L
    Ida L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fick äran att både sälja och köpa lägenhet tillsammans med Jon.
    Är fantastiskt nöjd med båda affärerna! Det finns ingenting negativt att säga. Jon är snabb, professionell, tydlig, lyhörd och engagerad. Skulle definitivt anlita honom igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpte en trea i Bandhagen med Jon som mäklare. Affären gick snabbt och smidigt. Jon är tydlig och rak i sin kommunikation samtidigt som han ger ett lugnt och professionellt intryck. Läs mer
  • Janne E
    Janne E skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt min bostadsrätt på Fågelstavägen 36 i Bandhagen.

Jon är en mycket sympatisk och kunnig mäklare och som person och som jag varmt rekommenderar till vänner och bekanta och som uppfyller alla krav du kan tänka dig vid i mitt fall lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Kristofer A
    Kristofer A skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag är mycket nöjd med Jon som mäklare. Fick direkt ett bra intryck av honom och det har stämt hela tiden! Han är proffsig, kunnig och förtroendeingivande, skulle verkligen rekommendera honom som mäklare till andra också. Läs mer
  • Raimund S
    Raimund S skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kändes att hon inte va riktig informerad, håll inte löften även om andra ställde till det med och ingen riktig angagemang. Läs mer
  • Agnieszka O
    Agnieszka O skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mäklaren är väldig trevlig och snäll, hjälpte oss jättemycket med information. Läs mer
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig mäklare som verkligen ställer upp. Läs mer
    Niklas H gillar detta
  • Hassan J
    Hassan J skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Det var allt bra
    Helt okej Läs mer
  • Emile M
    Emile M skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Enkel, trevlig, smidig, glad och hjälpsam. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Vi möttes av en trevlig och hjälpsam mäklare. Hade förväntningen att det skulle vara en mäklare som visade intresse av oss, var hjälpsam och kunnig om bostaden. Vi tycker att Ann-Kristin väl mötte våra förväntningar.
    Vi har haft trevligt vid alla våra möte med Ann-Kristin. Läs mer
    2018-05-12 Ann-Kristin Y svarar Maria F
    Tack Maria för de fina orden. Den stora flytten börjar närma sig med stormsteg och jag hoppas att ni ska trivas och få njuta av de fina uteplatserna! Ses snart igen.
  • Mats N
    Mats N skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt en lägenhet Utmärkt service, klar och tydlig samt effektiv. Läs mer
    2018-05-08 Johanna R svarar Mats N
    Halloj Mats!

Tack för att du tog dig tid till att skriva några rader. Det uppskattas! Vad kul att du känner dig nöjd. Din nya lägenhet är superfin och jag hoppas du kommer trivas!

Allt gott!
  • Maria G
    Maria G skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Högerudsbacken 17.
    Mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Velina P
    Velina P skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi är mycket nöjd med Johanna och Fastighetsbyrån. Hon är effektiv, professionell och håller god kommunikation med oss. Vi återkommer mer än gärna! Läs mer
    2018-05-08 Johanna R svarar Velina P
    Hej på er!

Tack för en fin rekommendation! Det har varit kul att hjälpa er hitta ett nytt boende, vi ses på tillträdet! :)
    Ha en nu en fin dag i solen!
    Mvh Johanna
  • Per S
    Per S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Proffissionell och trevlig.
    Lätt att ha att göra med Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Extremt nöjd med försäljningen av min lägenhet på Bäverdammsgränd. Proffsigt hanterat och väldigt trevligt bemötande av Daniel Sedman! Läs mer
  • Christina M
    Christina M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel hjälpte oss med att sälja våran lägenhet i Farsta.
    Han gav ett lugnt och tydligt bemötande som han bevarade hela vägen. Toppen mäklare Läs mer
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Johanna Romanoff en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket nöjd med Fastighetsbyrån och Johanna.
    Vi återkommer mer än gärna! Läs mer
    2018-04-13 Johanna R svarar Peter Ö
    Hej Peter!

Stort tack för ert fina omdöme. Nu blir jag extra glad denna fredag.
    Hälsa hem och ha det gott!
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Bra bemötande och bra skött av mäklaren . Läs mer
  • Alexander
    Alexander skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Duktig mäklare! Väldigt ordentlig, tydlig och flexibel och framförallt trevlig!

Jag hade äran att både sälja min bostad via Jon och för att sedan köpa en bostad som Jon var mäklare för.

Alltid tillgänglig och gör sitt bästa så att du ska vara nöjd som säljare/köpare.

Rekommenderas starkt till alla som går i sälj tankar. Läs mer

Storforsplan 36, 123 47 Farsta