Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 1153 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd, tillmötesgående, skicklig.

Mäklaren levde upp till förväntningarna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-25 Verifierad kund
    Han är trevligt. Han var punktlig och hade en bra relation.
    Han verkade ha mycket arbetserfarenhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jon är en fantastisk mäklare som är driven, positiv och otroligt hjälpsam vilket bidrog till ett lugn kring försäljningen. Han slog mina förväntningar, han gör det lilla extra som bidrog till en trevlig upplevelse. Jag kan varmt rekommendera Jon och Fastighetsbyrån i Farsta.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Hökarängen
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vi valde att gå med Kim för hans lugn och mjuka försäljningssätt. Han har också uppmuntrat och gjort så vi känt oss trygga i en osäker situation.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-22 Verifierad kund
    Professionell, saklig och trygg mäklare.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag blev mycket respektfullt och lösningsorienterat bemött.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna även om vi hade önskat få ut ändå mer vid försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-14 Verifierad kund
    Från första kontakten. Tills att affären var klar blev vi väl bemött och Daniel ansträngde sig extra för att ge råd och stöd när det gäller vad som var viktigt att färdigställa inför visning och försäljning. Han tog in fotografen flera gånger för att bilderna skulle bli riktigt bra och vara aktuelle med avseende på den grönskande trädgården. Daniel har god lokalkännedom och har sålt flertalet av husen i vår förening.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel som mäklare när andra skall sälja. Jag uppfattar även att köparna är positiva till det stöd de fått från Daniel.
    MVH L.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-13 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och flexibel.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Ett bemötande som var över förväntan.
    Ett mycket trevligt samtal i en trevlig lokal.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande genom hela processen, trevlig, lätt att få tag i, tydlig med sin kommunikation
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-07 Verifierad kund
    Trevligt, proffsigt bemötande.

Daniel levererar och är tydlig i vad som gäller och ska ske så det inte behöver vara några oklarheter. Känns tryggt.

Bara plus ifrån mig
  • köpte en tomt med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Länna
    2022-06-05 Verifierad kund
    Hej!
    Jag tycker Niklas arbetar med ansvar. Han svarar även efter arbetstid. Han tar ansvar för den fastighet han presenterar, han lovar inte för mycket, och försöker inte vilseleda spekulanter att köpa hans projekt.
    MVH
    Ada
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-04 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och otroligt engagerad!
    Kom med varma rekommendationer men överträffade ändå alla våra förväntningar.
    Kim har varit tillgänglig och gett stöd och en känsla av trygghet under hela processen.
    Kan inget annat än att ge honom våra allra varmaste rekommendationer!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-01 Verifierad kund
    Åh, vilken härlig tjej!
    Seriös och kunnig
    Snabb återkoppling på allt som hände, och alltid lika glad och trevlig i telefon!
    Allt gott till dej, Ann-Kristin🥇
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bra mäklare. Nöjd med samarbetet. Rekommenderar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-16 Verifierad kund
    -Ett skönt avslappnat första möte
    -mina förväntningar var stora då det är en viktig investering och mycket pengar för mig, Pär gav mig alla svaren jag ville ha svar på samt kom med goda råd och idéer samt har alltid haft snabb återkoppling.

Min Slutliga sammanfattning är att jag är idag en lycklig ägare till Hovstagränd 9 idag och det har gått så galant med Pär, raka rör helt enkelt.
    Mvh ole valsted
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-15 Verifierad kund
    Yosef har hela tiden varit tillgänglig, varit informativ, lugn och förklarat väl vad som kommer att ske, från början till avslut. Han har också hela tiden hållit oss underrättade om vad som händer och sker i ärendet. Proffsig i sitt beteende.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Yosef sålde vår lägenhet och vi är mycket nöjda med hans hjälp. Ärlig, transparent och väldigt kompetent i sitt arbete som mäklare, rekommenderar honom starkt.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Yosef is sweet, helpful and clear! A match maker :)
    2022-05-12 Verifierad kund
    Proffsigt och hjälpsamt bemötande.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Yosef is awesome! Amazing communication and so friendly and professional at the same time. You can really tell he enjoys his work and is really dedicated to do his very best.

The process of buying a home and the bidding wars can be really stressful and disheartening, but we felt we really clicked with Yosef from the viewing and the whole process just felt so smooth and right all the way. We had a lovely time as well when we were signing the papers at the office with the current owner and Yosef. All very warm, friendly and best vibes!

Would definitely refer friends to him and would love to work with him if we're ever selling anything in the future!
    2022-05-12 Verifierad kund
    Yosef was easy to talk to, he knows his job really good and offer tips that are useful.

We had high expectations as we contact him after reading some reviews and he lived up to expectations.

The process was smooth and he was available at any time (when I selling your home for first time you have a lot of small questions)
    2022-05-11 Verifierad kund
    Yosef är naturlig och trevlig. Han fixar saker utan att ifrågasätta.
    Han håller kontakten under hela affären.
    Jag kommer säkert att ta kontakt med honom om jag säljer.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och engagerad! Svarade snabbt oavsett tid på dagen. Väldigt flexibel och kunnig. Supernöjd!!
    2022-05-11 Verifierad kund
    En mycket effektiv, smidig och ärlig mäklare. Det var en 10/10 process från start till slut. Jag är mycket nöjd med mitt val, och ännu mer nöjd med mäklarinsatsen. Tack Yosef för din tid och ditt engagemang. Det finns många "visningsvärdar" ute, men få riktigt hängivna mäklare som får avslut på en trög marknad. Rekommenderas varmt för en huvudvärksfri process. Tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-11 Verifierad kund
    Vid visningen kom vi sent och fick inte riktigt kontakt med Kim, men vi uppskattade att vi fick gå runt och kolla på lägenheten trots att visningstiden egentligen var över.

Vid önskemål av en extra visning för att få känna in lägenheten ytterligare tillsammans med svärmor var Kim snabb och tillmötesgående, samt svarade på alla våra frågor trots att han hade ett annat möte att gå till.

Kim gjorde att vårt köp kändes tryggt och vi är nöjda med att det är han som mäklare i det här köpet.
  • skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-11 Spontant omdöme
    En riktig toppenmäklare! Engagerad, kunnig och med ett stort kontaktnät, fick hjälp med både golvläggare och städfirma. Sammarbetar även med en väldigt bra stylistbyrå. Kunde inte varit mera nöjd,
  • sålde sitt hus med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-11 Verifierad kund
    Trevlig, dedicerad och enkel att ha och göra med. Kan rekommendera honom som trots nedgång på marknaden lyckades få till en bra försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-11 Verifierad kund
    Kim var proffsig, inkännande och ingav stor trygghet. Han jobbade hårt för mig och min försäljning. Jag är mycket nöjd och tacksam. Kunde inte ha haft en bättre mäklare.
    Sabina Koij, Farsta strand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-10 Verifierad kund
    Engagerad, väldigt kundorienterad.

Stora Förväntningar, som uppfylldes.

Mycket engagerad och lyhörd.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående.
    Kom med snabba svar vid frågor.
    • Örby
    2022-05-09 Verifierad kund
    Lyhörd, ärlig och rakt på saker är tre sätt jag skulle beskriva Yosef. Han lyssnade på mig direkt när jag sa att jag värderar rakhet och ärlighet starkt och han upprätthöll detta genom hela försäljningen.
    Han överträffade min förväntan på en mäklare genom att han faktiskt lyssnade in och involverade mig i beskrivningen av området, objektbeskrivningen och hela planeringen av visningar m.m. Han var rak och ärlig när det kom till hela prissättnings och budförfarandet och i dialog med mig kom vi fram till en framkomlig väg som till slut lede till en lyckad försäljning där både jag och köparna var nöjda.
    Skulle det gå att ge han betyg 6 av 5 skulle jag göra det, kan mycket varmt rekommendera Yosef som mäklare.
    • Örby
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag tycker Yosef har haft ett trevligt bemötande varje gång. Han har varit otroligt hjälpsam och förstående samt kunnig. Verkligen supernöjd att ha honom som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jon är en trevlig mäklare och hjälpsam.
  • Thomas H
    2022-05-07 Verifierad kund
    Superproffsig och mycket hjälpsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-05-06 Verifierad kund
    Jon Pettersson upplevdes som lugn, saklig och mycket professionell. Han återkopplade och höll oss informerade hela tiden.
    Vår förväntning/önskan var en snabb och smidig hantering och affär vilket Jon Pettersson hjälpte oss med på ett alldeles utmärkt sätt.
    Det bästa med hanteringen av denna affär har varit att mäklaren under hela tiden varit tillgänglig.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Yosef varit väldigt engagerad och lyhörd längs processen. Han har förtjänat förtroendet.
    Kunnig, trevlig och tillgänglig ☺️
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Skogås
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket enkelt att komma överens med Pär och utförde sitt arbete efter mina förväntningar.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Yosef är toppen! Alltid kontaktbar. Jag är mycket nöjd över hur Yosef skötte min bostadsaffär.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket professionell och så himla trevligt bemötande! Min upplevelse är att Jon fick till en mycket bra överenskommelse mellan mig och köparen där båda kände sig nöjda. Genomtrevlig upplevelse!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jag hade inte någon direktkontakt med honom utan det hade min man. Men jag upplevde att vårt lägenhetsköp sköttes på ett bra och smidigt sätt enligt våra förväntningar.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Han arbetar snabbt men inte så tydligt.
    Jag tycker att han är redo och vetande om jobbet men han beetende är lite påträngande för att komma overens även om kunder är inte redo.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Niklas har ett väldigt fint bemötande, och är kundorienterad. Man får bra och konkreta svar på eventuella frågor man har om sitt framtida boende.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Fick ett otroligt fint bemötande. Kundorienterad och svarar på alla frågor.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Niklas var väldigt trevlig och bemötande. Hade förväntningar om att få den information som behövdes och hur det skulle gå tillväga med nybygge och vi fick den informationen.
  • Marcus J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Hökarängen
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mycket bra kommunikation, bra bemötande
    2022-05-01 Verifierad kund
    Niklas är mycket hjälpsam och professionell
    2022-05-01 Verifierad kund
    Köpet gick smidigt enligt mina förväntningar och min något annorlunda situation.