Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 640 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• Far N

2020-08-09

Far N skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Profsig och poliligt service. Rekommenderar värmt! 👍 Läs mer
  • 2020-08-05

Dilanjan Milinda Damacene J skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    She has great and pleasant personality. She helped us to buy our house without any hassle. Läs mer
    2020-08-11 Ann-Kristin Y svarar Dilanjan Milinda Damacene J
    Thank you very much for your kind words!
  • 2020-08-05

Dushyanthi J skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    She was really good at explaining everything in detail. This was our first apartment we bought in Sweden so this experience is new to us but Anna made it all easy for us. We don't speak Swedish so Anna explained everything in English and was very supportive. Answered to all our questions and queries. She is good at her Jo. And I would highly recommend Anna. Läs mer
    2020-08-11 Ann-Kristin Y svarar Dushyanthi J
    Thank you very much! Hope you enjoy your new home!
  • 2020-07-03

Maciej K skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hej!
    Jag har sålt via Ann Kristin min lägenhet på 96 kvm i Skogås.
    Jag har hört mycket positiva ord om henne, och bestämde mig därför för att lita på henne! Det var det bästa valet i mitt liv! Enligt min mening är hon en betrodd person som vet sitt jobb och närmar sig professionellt. Läs mer
    2020-08-03 Ann-Kristin Y svarar Maciej K
    Tack Maciej för en väldigt fin rekommendation. Den värmer verkligen. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus nu. Vi ses senare idag!
  • 2020-06-30

Nassim P skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en lägenhet.
    Mäklaren var väldigt hjälpsam och sakkunnig .
    Det var min första gång att ha kontakt med en mäklare och jag vill säga tack för ett mycket väl bemötande! Läs mer
  • 2020-06-27

Kirti P skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt min etta och Michael har haft ett otroligt driv för att få denna försäljning att gå i hamn när marknaden sett ut som den gör i och med att det är svårt att sälja.

Michaels bemötande har alltid varit trevligt, bra, ringt vid minsta lilla händelse och även varit tillgänglig för mig när jag behövt nå honom via telefon, alltid snabb på respons och det har varit mina förväntningar, att en mäklare ska finnas där. Det har alltid känts tryggt med Michael och aldrig tvekat en sekund att jag valde honom som min mäklare!

Den bästa som ska ha ett stort tack! Läs mer
    2020-07-20 Michael S svarar Kirti P
    Hej Kirti, en speciell försäljning som till sist gick i lås. Stort tack för rekommendationen!
  • 2020-06-22

Zeljko T skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    professionellt, tillmötesgående.
    Inga anmärkningar på jobbet som han utförde Läs mer
  • 2020-06-20

Anna P skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag köpte min bostad genom DS och är mycket nöjd, både med den service som mäklaren gav samt det otroligt trevliga bemötandet. Läs mer
  • 2020-06-20

Lena L skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Proffesionellt bemötande i samband med försäljning av villa. Kunnig, insatt och rådgivande. Lätt att få kontakt med ,han gav snabb och bra återkoppling. Han Kom ihåg vad vi pratat om, glömde inget.
    En mäklare som är mycket professionell och pålitlig. Läs mer
    2020-06-22 Niklas H svarar Lena L
    Tack för de fina orden Lena. Härligt att höra att ni är nöjda med hur jag skött försäljningen - Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. //Niklas
  • Christina E

2020-06-18

Christina E skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra, trevlig och tydlig, jag är nöjd med den hjälp jag fick av Daniel när jag köpte min lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-15

Mats V skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har levt upp till våra förväntningar vid försäljningen av vårat Radhus så här långt och vi ser fram emot ett lika bra samarbeta ända fram till sista ”rutan”. Läs mer
  • 2020-06-13

Sofia A skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpte ett hus med hjälp av Niklas och allt har gått toppensmidigt, rekommenderas! Läs mer
    2020-06-22 Niklas H svarar Sofia A
    Härligt att höra att ni är nöjda med vår tjänst! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus. //Niklas
  • 2020-06-10

Ewelina L skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi sålde en 3a i Skogås.
    Ann-Kristin har varit professionell , noggrann och ordentlig .
    Rekommenderas stark ! Läs mer
    2020-06-16 Ann-Kristin Y svarar Ewelina L
    Tack Ewelina för er rekommendation! Betyder mycket för mig :) Vi ses efter sommaren!
  • 2020-06-08

Anki T skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon fick uppdraget att sälja vårt radhus. Han har ett ärligt och lugnt sätt och vi kände oss helt trygga med att han gjorde vad som behövdes för att vi skulle lyckas med vår försäljning. Han pushade oss det där lilla extra, annars hade vi aldrig kommit i mål. Jag kan varmt rekommendera Jon som din fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-06-08

Kim T skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt
    Bra på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2020-06-06

Anna K skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ett lugnt och tryggt bemötande. Kändes superskönt att ha en så trygg mäklare som Michael. Läs mer
    2020-06-07 Michael S svarar Anna K
    Stort tack Anna, ni kommer stormtrivas i lägenheten!
  • 2020-06-03

Gerdt S skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har med Michaels eminenta hjälp snabbt och effektivt sålt vår bostadsrätt, han hjälpte också till med att räta ut juridiska frågetecken på ett förnämligt sätt. Vi anlitade just honom på rekommendation av en annan mäklare, som vi tidigare anlitat och hade förtroende för. Michael är snabb, effektiv och trevlig till sättet! Läs mer
    2020-06-07 Michael S svarar Gerdt S
    Hej Gerdt, jo det var en liten speciell situation som löste sig på ett mycket bra sätt. Stort tack för er fina rekommendation, det uppskattas.
  • 2020-06-03

Henrik T skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Proffessionell, trevlig och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-02

Aron A skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    progessionellt och tydligt i alla steg av processen Läs mer
    2020-06-07 Michael S svarar Aron A
    Stort tack för rekommendationen Aron.
  • 2020-05-20

Karin Elisabet S skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ett väldigt fint och tryggt bemötande hela vägen. Läs mer
    2020-05-26 Ann-Kristin Y svarar Karin Elisabet S
    Tack! Det var en ära att få hjälpa dig en gång till. Lycka till nu med ditt "nya liv" på annan ort.
  • SAMUEL E

2020-05-16

SAMUEL E skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus i Örby genom Daniel och han får högsta betyg av oss! Daniel var extremt påläst, proffsig i sitt bemötande och alltid tillgänglig. Gillade också att han inte var så "säljig" som många andra mäklare ofta är. Läs mer
  • 2020-05-10

Anna W skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Via rekommendationer från vänner valde vi Jon inför försäljningen av vår 3:a i Farsta. Lägenheten låg som ”kommande” länge men såldes sedan till ett oväntat bra pris tack vare Jons ”tentakler”. Vi är mycket nöjda med Jons insats. Han är tydlig, lyhörd, mycket snabb i kommunikationen, känns ärlig och inte så ”säljig”. Vi kan inte annat än varmt rekommendera Jon som mäklare! Läs mer
  • 2020-05-07

Mats Gunnar H skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Finns inte annat att säga om Ann-Kristin att hon är bäst i stan.
    Tack vare hennes erfarenhet, engagemang och positiva inställning mitt i pandemin blev det ett mycket gott resultat vilket också innebär att vi kan fortsätta våran resa med en stor trygghet och skapa oss vårat nya liv som vi fram tills nu bara drömt om. Läs mer
    2020-05-18 Ann-Kristin Y svarar Mats Gunnar H
    Tack Mats för din väldigt fina rekommendation. Är glad över att ni får fortsätta att följa er dröm!
  • 2020-05-07

Mats Gunnar H skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har sålt huset mitt i en period med en orolig världsekonomi. Förväntningarna fanns men också med en viss oro då vi var tvungna att nå ett visst resultat för att få ihop affären.
    Men mäklarens lugn, engagemang och positiva inställning blev resultatet över förväntan. Läs mer
  • 2020-05-06

Sharmali E skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag är supernöjd! Jag köpte en lägenhet i skogås av Jon Pettersson, hjälpsam och trevlig på alla sätt. Tack🌺 Läs mer
  • 2020-05-06

Linda A skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Smidigt och proffsigt från början till slut. Trygg affär👍🏻 Läs mer
  • 2020-04-29

Carmen J skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    hjälpsam!! Läs mer
    2020-04-29 Michael S svarar Carmen J
    Hej Carmen, stort tack för rekommendationen.
  • 2020-04-28

John-paul Ernst O skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Michael har alltid spelat med öppna kort utan att varken dölja eller skönmåla några delar av förfarandet. Han har dessutom varit en klippa vad gäller personlig service då jag kontaktade honom vid otaliga tillfällen under processen med frågor och orosmoment. Läs mer
    2020-04-29 Michael S svarar John-paul Ernst O
    Det var en väldigt speciell försäljning som drog ut på tiden där ni själva hade riktigt stort tålamod och stor tillit till mig, vilket jag tackar för. Tack för rekommendationen.
  • 2020-04-16

Ann-christin E skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt ett radhus. Mäklare är mycket trevlig och tillmötesgående. Kunnig och lyhörd för vad vi önskade. När det inte gick spikrakt,, höll mäklaren fast vid vårt intresse och det löste sig till slut. Det kändes tryggt och han bemödade sig att ta reda på våra frågor. Hörde alltid av sig och var tillgänglig. Toppbetyg från mig! Läs mer
  • 2020-04-16

Andreas J skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel har hjälpt oss sälja vår bostad och har varit proffsig rakt igenom. Läs mer
  • 2020-04-15

Kristina Ö skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    VI har sålt bostaden. Vi valde Daniel bland flera mäklare. Skälet var att han sålt många bostäder i vårt område och är kunnig om vårt område. Han var kunnig, trevlig, engagerad och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • 2020-04-08

Alf A skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevligt ock korrekt med det stöd man behöver som köpare. Läs mer
  • 2020-04-03

Shanshan W skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag tycker min mäklare är utmärkt, förklara bra och bra tålamod, jag är nöjd. Jag rekommenderar att alla ska köpa bostad hos honom. Läs mer
  • 2020-04-01

Gabriella B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde en 2a på 62 kvm i Farsta. Jättebra bemötande och trots att det låg som kommer snart ganska länge och att jag hade olika frågor längs vägen var det alltid ett bra bemötande. Fick det priset jag ville. Läs mer
  • 2020-03-30

Annethe Å skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har sålt en villa. Niklas var otroligt bra, påläst, positiv och trevlig. Snabb återkoppling. Vi fick inte vad vi ville ha men det beror nog på coronatider och inte på Niklas Läs mer
    Niklas H gillar detta
  • 2020-03-28

Adam A skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra, lyssnar, snabb att ge respons på funderingar Läs mer
    Niklas H gillar detta
  • Johan L

2020-03-27

Johan L skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Michael har stor erfarenhet och kunskap om marknaden som ständigt förandras.
    Vi kontaktade 3 olika mäklarbolag som alla gav olika scenarion för vår husförsäljning, Michael gav det mest trovärdiga intrycket och det visade sig vara rätt.
    Michael har vart rådgivande och tillgänglig under hela proccessen.
    👍🏼👍🏼 Läs mer
    2020-03-29 Michael S svarar Johan L
    Hej Johan, det har varit ett nöje att arbeta med dig och dom ständiga snabba avstämningarna under resans gång. Riktigt stort tack för rekommendationen.
  • 2020-03-27

Abas H skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Hej! Besikning av lägenhet det var inte helt ok den första dagen som vi flyttar hit avlopp som luktar illa och vi ringde varje dag till förening men tyvärr vi fick inget hjälp från föreningen förfarande ,, undrade hur de besiktad lägenheten? Läs mer
  • 2020-03-26

Maria T skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Både köpt och sålt bostad. Bra kunnig hjälpsam lösnings inriktad lyhörd . Vänliga hälsningar Maria Taube Läs mer
  • 2020-03-23

Mimmi T skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jättebra mäklare! Engagerad och kunnig! Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Mimmi T
    Stort tack Mimmi, ni kommer trivas fantastiskt bra i området med alla barn som vi pratade om.
  • 2020-03-22

Sebastian F skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte en lägenhet i Högdalen och är supernöjda med Michael.

Förutom trevligt bemötande, uppriktigt intresse och fantastisk tillgänglighet så var Michael alltid villig att hjälpa oss med de saker vi inte kunde eller förstod (förstagångsköpare). Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Sebastian F
    Hej Sebastian, roligt att höra, blir alltid lika glad att kunna förmedla en bra känsla till förstagångsköpare, stort tack!
  • 2020-03-18

Mohamed S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag sålde min lägenhet, ringde till Daniel och han hjälpte till direkt.
    Daniel kom och värderade mi lägenhet och var tydlig och det kändes bra direkt.

Riktigt bra mäklare är Daniel och jag har redan rekommenderat honom till mina bekanta. Läs mer
  • 2020-03-18

Christer S skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har mötts på ett respektfullt sätt hela tiden av Michael !! Handpenning till mig och efter en vecka är i behov av dessa !!!!! Annars så jättebra I stort, du bra så bra !!!!
    Take care
    Christer Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Christer S
    Hej Christer, prioriterar dig och hoppas på att inom kort betala ut handpenningen. Stort tack för rekommendationen.
  • 2020-03-12

Emil L skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde bostad i Högdalen och det gick väldigt smärtfritt och smidigt! Professionellt och trevligt bemötande Läs mer
    2020-03-23 Michael S svarar Emil L
    Hej Emil, stort tack för rekommendationen.
  • 2020-03-08

Charlotte S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Radhus
    Bra bemötande
    Mycket proffsig hjälp Läs mer
  • Therese H

2020-03-07

Therese H skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Proffsig, påläst, kunnig, trevlig. Inger förtroende och skapar trygghet. Varma rekommendationer! Läs mer
    2020-03-11 Ann-Kristin Y svarar Therese H
    Blir väldigt glad för din fina rekommendation. Tack snälla!
  • 2020-03-02

Malin J skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Väldigt trevlig, engagerad och tydlig. Bra bemötande Läs mer
    2020-03-11 Ann-Kristin Y svarar Malin J
    Tack Malin! Hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet.
  • 2020-02-28

Jonathan H skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag köpte min lägenhet från Michael på Fastighetsbyrån i Farsta.

Jag tyckte han skötte hela processen väldigt bra! Jag hade ingen erfarenhet av bostadsmarknaden tidigare och kände att Michael förklarade allting väldigt bra! Läs mer
    2020-03-04 Michael S svarar Jonathan H
    Hej Jonathan, stort tack för den fina rekommendationen.
  • 2020-02-25

Hosai H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har sålt våran lägenhet i skogås. Gjort ett jättebra jobb. Vi är super nöjda. Han har alltid varit tillgänglig. duktig lyhörd. Läs mer
  • 2020-02-25

Monika M skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon gjorde ett jättebra arbete med att sälja min lägenhet och han var väldigt hjälpsam både innan och efter visningen! Läs mer

Storforsplan 36, 123 47 Farsta