Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

1305 omdömen om Fastighetsbyrån Farsta

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-25 Verifierad kund
    Jättefin, professionell mäklare som skapar förtroende och som hade en finkänslig och öppen kommunikation med mig som köpare. Kan rekommendera Michelle varmt! Tack för ett tryggt samarbete. / Helena
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, Michelle känner väl till området sedan start.
    Serviceminded.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-23 Verifierad kund
    Kim är en driven, påläst & ambitiös mäklare!
    Bra smidig affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-22 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som underlättar allt från start till slut. Han är professionell och ytterst behjälplig genom hela processen så man kan luta sig tillbaka.
    Tack för fina ord 🙏. Kul att få hjälpa dig med både försäljning och köp igen. //Niklas Niklas Holmberg
    2023-03-22 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött, uppdatera mig hela tiden och var tillgänglig under hela processen. Trots tuff marknad löste han att den vart såld även om det inte kanske landa där man hade hoppats innan
    Kul att höra att du är nöjd Rickard//Niklas Niklas Holmberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-21 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som hjälpte oss vid vårt lägenhetsköp. Snabb kommunikation och hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-20 Verifierad kund
    Daniel tog hand om oss som säljare på ett proffsigt och vägledande sätt hela vägen fram till en lyckad försäljning.
    2023-03-19 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, och professionell!
    2023-03-18 Verifierad kund
    Proffsig, snabb återkoppling och säger vad han menar - går att lita på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Melki Jergos en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-14 Verifierad kund
    Melki gjorde ett bra jobb under försäljningen av lägenheten som vi köpte.
    Han var till mycket hjälp under hela köpet och gav oss bra information om hur vi ska gå tillväga under köpet.
    Vi blev bemötta på ett bra sätt av Melki.
  • köpte sitt hus med hjälp av Melki Jergos en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-14 Verifierad kund
    När vi kom och titta på radhuset så träffade vi honom där .
    Det blir alltid förväntningar när man köpa nya bosad.
    Ja
    2023-03-13 Verifierad kund
    Kind, helpful and quickly!, 10/10
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Melki Jergos en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-13 Verifierad kund
    Melki var mycket tydlig och genomgående. Han var mycket hjälpsam och fanns tillgänglig och guidade genom alla steg i processen. Tusen tack, rekommenderas starkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Melki Jergos en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-03-12 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt, jag tycker att Melki förklarade läget och hur marknaden såg ut på ett bra sätt.
    2023-03-10 Verifierad kund
    Vi fick hjälp av Michelle som både säljare och köpare och är supernöjda med henne. Mycket professionell och trevlig! Vi kommer absolut ta hjälp av Michelle i framtiden och kan varmt rekommendera till andra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Rågsved
    2023-03-09 Verifierad kund
    All beröm till Yosef, sån glädjespridare & kunnig mäklare. Han har ett extremt genuint och bra bemötande. Söker ni en professionell & jordnära mäklare, så är han mäklaren för er!!
    2023-03-09 Verifierad kund
    Vi är glada att köpa och sälja vårt hus med samma mäklare. Det är väldigt bra att vi har valt samma mäklare som förstod våra prioriteringar mycket väl både vid köp och försäljning. Fast är vi inte nöjda med försäljningspriset .....hahahaha....men ja !!!! vi måste acceptera nuvarande marknadspriser för bostäder och följa med strömmen....Kim Ekholm är väldigt duktig och snabb på att få köpare till vårt hus. Vi kunde förmedla alla våra åsikter till honom så fritt..Kim svarade gärna på alla våra frågor alltid. Han kunde få köparens uppmärksamhet inom en kort tidsperiod, vilket var ganska imponerande. Till sist hoppas vi att allt går bra med vårt nya hus. Vi har valt och fått en bra mäklare...skakade glada händer med Kim .
    Tack så mycket !!!!!
    2023-03-08 Verifierad kund
    Jag både köpte och sålde lägenhet med Kims hjälp och var supernöjd! Jag rekommenderar varmt honom. :)
    2023-03-06 Verifierad kund
    Bra och smidigt från start till mål.
    2023-03-05 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Påläst gällande fastigheten och föreningen. Utgångspris var satt relativt lågt gentemot det förväntade slutpriset.
    2023-03-02 Verifierad kund
    Yosef var bra, kunnig och påläst. Mycket trevlig! Det var ett lågt utgångspris i förhållande till vad säljaren förväntade sig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Rågsved
    2023-02-28 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande både professionellt och samtidigt personligt. Jag kände mig trygg och är supernöjd med hur han skötte mitt uppdrag. Jag tyckte att Josef presenterade en marknadsplan och försäljningsstrategi som passade just min bostad, mina behov, önskemål och situation. Han hade bra kännedom om området och marknaden. Jag fick alltid bra återkoppling och information under hela vägen från start till kontraktsskrivning.
    Yosef är engagerade mäklare som jag gärna rekommenderar till andra!
    /G.Z.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-02-27 Verifierad kund
    Kim was really good and helped us understand all the terms and documentations related to the purchase. He was also very helpful in showing around the house during the visning process. I strongly recommend him.
  • Per F
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-02-25 Verifierad kund
    Kim är en mycket bra mäklare, lätt att göra med, lugn, seriös, känns trygg… skämtsam vid rätt tillfällen, och fokuserad rak när det gäller.

Vi vet att mäklare Kim har ett gott rykte, som han lever upp till.

Vid köp av vår nya bostad, var det inga konstigheter allt sköttes proffesionellt.
    All heder!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-02-21 Verifierad kund
    Trevligt och och pålitligt person. Kan rekommendera starkt till andra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Trångsund
    2023-02-21 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att få lägenheten såld. Kommer med kreativa lösningar.
    2023-02-21 Verifierad kund
    Otroligt proffessionell och skötte allting väldigt snyggt.
    Imponerande marknadsföring där yosef vet vad som ska vara i fokus.
    Sen gick allting oväntat fort. Från annonsering till kontraktskrivning.
    • Hagsätra
    2023-02-19 Verifierad kund
    Tacksam för hans arbete att få fram spekulanter... så att det till slut blev budgivning.
    2023-02-19 Verifierad kund
    Jon är vänlig, varm, positiv och trygg. Jag kände att jag var i väldigt trygga händer. Längs hela resan har jag fått klara instruktioner om hur jag ska göra och han har funnits där och svarat på alla frågor väldigt snabbt. Känts väldigt närvarande och lätt att få tag på om jag undrat något osv. Uppdaterade mig hela tiden om läget och han var väldigt engagerad och jag var aldrig orolig för att det inte skulle gå bra.
    2023-02-18 Verifierad kund
    En pålitlig och kunnig mäklare som kan balansera mellan att möta mina önskemål som kund men också använda sin egen kompetens och skicklighet för lyckade försäljningar. Sålde först min sambos lägenhet för två år sen och nu även min, lade upp en idé och strategi för de båda objekten och båda lyckades, då kan man som kund inte begära mer. Kan varmt rekommendera
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Trångsund
    2023-02-18 Verifierad kund
    Hittills har uppdraget mäklats på ett förtjänstfullt sätt
    2023-02-15 Verifierad kund
    Blev väl bemött och fick ett seriöst intryck.
  • skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2023-02-13 Spontant omdöme
    Fantastisk mäklare rekommenderar starkt. Har både köpt och nyligen sålt!
    2023-02-13 Verifierad kund
    Jag rekommenderar varmt Kim Ekholm och Fastighetsbyrån Farsta! Försäljningen gick väldigt smidigt, jag är glad att vi valde honom.
    2023-02-11 Verifierad kund
    Vi är väldigt glada att vi anlitade Kim som vår mäklare. Han gjorde ett kanon jobb.
    2023-02-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, ödmjuk, hjälpsam, Informativ. Smidigt system kring budgivning och affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Östra Skogås
    2023-02-05 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och hänsynstagande. Alltid tillgänglig, glad och positiv.
    2023-02-05 Verifierad kund
    Profionell, vänligt och tydlig i sin kommunikation.
    2023-02-05 Verifierad kund
    Oerhört nöjd med Kim under hela försäljningsprocessen. Kim är en oerhört erfaren mäklare, som sätter stor vikt i att alla parter känner sig hörda. Kim var alltid en trygg punkt i min försäljning. Jag rekommenderar starkt Kim Ekholm!
    2023-02-03 Verifierad kund
    Michelle har varit proffsig i försäljningen av vår lägenhet.
    2023-02-02 Verifierad kund
    En erfaren mäklare tänker out of the box och Kim är en av dem, med sin kunnighet, snabbhet och ett brett perspektiv är redo att skapa en trovärdig affär och atmosfär både för säljare och köpare, Han hjälper till att hitta och lösa problem om det finns. Tack för det värde du bringer till oss.
    Trevlig, proffesionell, lugnande!
    2023-02-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra information om lägenheten. Smidig kontraktsskrivning.
    2023-02-01 Verifierad kund
    Yosef är en toppmäklare som har ett proffesionellt arbetssätt och ett bra bemötande, när man träffar honom känns det som man redan känner honom. Vi har känt oss trygg i vår försäljning med hjälp av Yosef och vi kommer definitivt ha kvar honom som vår framtida mäklare. Vi rekomenderar honom starkt till våra vänner och bekanta!
    2023-01-31 Verifierad kund
    Snabbt och enkel att kommicera med Michelle
    2023-01-31 Verifierad kund
    Professionellt och lugnt bemötande i en orolig marknad, både köpare (jag) och säljare nöjda.
    2023-01-31 Verifierad kund
    Michelle har varit väldigt hjälpsam under mitt första bostadsköp. Hon har varit tillgänglig vid frågor och givit ett bra bemötande. Jag skulle absolut rekommendera Michelle till andra och ta hjälp av henne i framtiden.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Fick ett jättebra bemötande och kände mig väldigt positiv inför försäljningen!
    Kände mig trygg i att det här kommer denna mäklare att kunna hjälpa mig med,!

Hade bra tips och idéer och en duktig fotograf!
    Förväntningar om en slutsumma som jag blev jättenöjd med!

Så är jättenöjd med valet av mäklare som jag gärna skulle anlita igen! 😊
    2023-01-30 Verifierad kund
    Yosef är hittills den bästa mäklaren vi har haft att göra med. Vi är mycket nöjda med vår bostadsaffär som tack vare Yosef gått otroligt smidigt. Yosef har ett fint bemötande, är professionell och engagerad. Om ni letar efter en mäklare som överträffar alla förväntningar är Yosef helt klart rätt person för uppdraget. Stort tack!
    2023-01-29 Verifierad kund
    Flexibel vid konraktskrivning