Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 339 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• Björn L
    Björn L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Proffsigt bemötande, kunnig och drivande i försäljningen. Hittade nya lösningar när budgivningen började stanna av. Jon var också bra på att återkoppla och ge tips. Jättebra
  • Bo Peter G
    Bo Peter G skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Eftersom vi är Swedbankkunder kändes det som ett bra val att anlita Fastighetsbyrån. Att det blev Fastighetsbyrån i Farsta var bara positivt.
  • Christina K
    Christina K skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket trevlig, kunnig, lugn och cool kille.
    En person som kan sin sak utan att skrävla eller köra tuff försäljar- eller mäklarstil.
    Vi har haft fullt förtroende hela vägen genom försäljningen..
    Tack och bock för en kanonbra insats.
    Kunde inte ha haft en bättre mäklare.
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Super från början till slut! Mycket nöjd!
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi kan absolut rekommendera Jon Pettersson som fastighetsmäklare. Han hjälpte till att sälja vår lägenhet och vi kan bara säga gott om genomförandet. Jon är driven, tillmötesgående och upplevdes mycket proffsig genom hela affären.
  • Theresa F
    Theresa F skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Femplus! Jon har varit vår mäklare både vid köp, och nu även vid sälj av lägenhet. Genuint trevlig, inkännande och alltid tillgänglig. Han har fått oss att känna oss prioriterade och trygga, och vi har blivit väldigt nöjda med båda våra bostadsaffärer. Rekommenderar hjärtligt!
  • Simon L
    Simon L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Lugn och professionell mäklare
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag är väldigt nöjd över hur samarbetet med Jon har fungerat. Han lyssnade på mina önskemål och kom med bra inputs,han va väldigt engagerad i min lägenhet.
    Vi samarbetade väldigt väl tillsammans och jag kände att vi hade en god kommunikation och en team anda.
    Kommunikationen var alltid lätt och han var alltid lätt tillgänglig.

Jon som mäklare var personlig, kunnig, glad, ambitiös, motiverad, engagerad, brann för sitt yrke vilket var de egenskaper som jag eftersökte.

Jag är super nöjd med min bostadsförsäljning och att det var Jon som skötte den.
  • Aram S
    Aram S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fantastiskt bra mäklare som levererar över förväntan.
    Professionell, trevlig och tillgänglig.
    Kan verkligen rekommendera Jon till alla som vill sälja eller köpa i hans område!
  • Peter K
    Peter K skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Mäklare med stor erfarenhet i bostadsaffären. Alltid ett proffsigt upplägg när det gäller annonsering möten och tillgänglighet
  • Aziza A
    Aziza A skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hej!

Nina är väldigt smart, duktig, trävligt och mycke aktiv. hon tänker mycke på säljaren och köparen också. jag är jätte nöjd och glad för att valde henne som min mäklare.Hon är utmärkt Tack BÄSTA Nina för hjälpen.
    MVH
    Aziza
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Inför min husförsäljning så kontaktade jag flera mäklare men bestämde mig direkt för Nina då jag snabbt fick förtroende för henne. Nina tar sig tid och lyssna, förklara och svara på frågor. Nöjd kund!
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra hittills men det är inte klart än
  • Angelica U
    Angelica U skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Helt underbar mäklare , lyhörd och hjälpte till mer än hon behövde när vi letade nytt❤ Fick vårt hus sålt för mer än vi trodde det skulle bli.
    Personligt och hjärtat på rätt sida som många andra mäklare inte har
  • Tom A
    Tom A skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig, tillmötesgående och ambitiös.
  • Davide B
    Davide B skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel har varit professionell, duktig.och ärlig över hela processen. Tack vare honom har jag nå min dröm.
  • Frida L
    Frida L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Engagerad och lyhörd mäklare som hjälpte oss göra en bra affär
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ett mycket trevligt bemötande samt bra information inför en kommande försäljning.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Dom är mycket trevliga och man får svar direkt när man har funderingar och frågor kring bostads affären samt en fördel att dom ligger mittemot Swedbank som underlättar mycket.
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har varit supernöjda med Jon genom hela arbetet!!!!!!
    En fantastisk och genuin mäklare!!!
    Ordentlig och förtroendeingivande i alla moment!!!
  • Maja L
    Maja L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon Petterson lever väl upp till förväntan. Stabil, taktisk och kunnig. Trevligt bemötande. Vi är mer än nöjda med vår försäljning!
  • Kimberly R
    Kimberly R skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina är otroligt professionell, lyhörd, tillmötesgående och tillgänglig. Kunde inte varit nöjdare!
  • Åsa Pernilla M
    Åsa Pernilla M skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Fantastisk och kunnig i allt gällande försäljning av fastighet. Tydlig.
  • Dan Ö
    Dan Ö skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra bemötande, proffsig och kunnig.
  • Rasmus K
    Rasmus K skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har genom hela affären levererat snabba svar på frågor, varit riktigt serviceinriktad och förmedlat trovärdighet för mig som säljare.
  • Janne A
    Janne A skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra bemötande och trevlig .Bra information och upplysningar
  • Henric M
    Henric M skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har fått ett jättegott bemötande och det har funnits gott om överseende för att lägenhetsköp är ett stort beslut. Allt har fungerat jättesmidigt.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tycker att han är lagom trevlig utan att vara inställsam. Snabb och trots det
    ordentlig.
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Försäljningen gick fint. Men vi väntar på deklarationshjälpen. MVH Gunnar.
  • Maria P
    Maria P skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina lyssnade tidigt till mina behov och önskemål och tog sig tid att prata och diskutera innan själva annonseringen av lägenheten. Hon hade stor erfarenhet av bostadsområdet och kände väl till målgruppen som jag ville attrahera med försäljningen. Jag fick bra tips på stylingfirma som hjälpte mig att styla lägenheten inför försäljning. Nina återkopplade snabbt på mina frågor och trots en lång budgivning med många bud, så kände jag hela tiden att jag hade koll på läget via Ninas snabba återkoppling. Mina intryck av Nina är att hon är lugn, professionell och påläst. Jag är mycket nöjd med hur Nina skötte min bostadsaffär och jag kände mig väl omhändertagen som kund.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    MYCKET bra mäklare! Jag kan varmt rekommendera alla som går i säljtankar att anlita Jon på fastighetsbyrån i Farsta!
    Mvh Tobias Larsson
  • Amandine V
    Amandine V skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra! Trevlig, duktig, tillgänglig, mm.
  • Elin M
    Elin M skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket proffsig och målmedveten mäklare.
    Trygg och förtroende ingivande.
  • Christopher R
    Christopher R skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jons bemötande var toppklass, likaså som den försäljning han gjorde på vår lägenhet. Vi kan starkt rekommendera honom och fastighetsbyrån till andra!
  • Ronja B
    Ronja B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra service och hjälpsam. Snabba svar och tillgänglig.
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Efter vi köpt vår lägenhet av Jon och fått ett mycket bra intryck var han det självklara valet när vi skulle sälja. Han är proffesionell men ändå väldigt genuin och ärlig. Alltid trevlig och hjälpsam med våra önskemål och frågor. Rekommenderas varmt!
  • Petra S
    Petra S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag är väldigt nöjd med vår mäklare. Hjälpsam, trevlig och vi fick ett bra pris.
  • Ing-britt K
    Ing-britt K skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel var alltid tillmötesgående med ett vänligt och trevligt sätt och ingenting kändes omöjligt . Lätt att komma i kontakt med både per telefon och mail. Visade ett stort intresse för att göra en så bra fastighetsförsäljnng som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Daniel.
  • Rutta R
    Rutta R skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon - tydlig och enkel att göra med.
    Han ger idéer och förslag hur man ska tänka vid försäljning. Tycker att det gick väldigt smidigt och snabbt.
    Det känns även skönt att inte behöva göra något utan Jon fixar allt.
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fantastiskt!Jag är jättenöjd med att jag valde Jon som mäklare. Det var min första lägenhetsförsäljning och Jon hjälpte mig i varje steg och var väldigt tillgänglig och informerande. Rekommenderar honom varmt!
  • Elin J
    Elin J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevligt och professionellt bemötande. Väldigt förstående och ödmjuk.
  • Lars L
    Lars L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kan varmt rekommendera Daniel.
    Daniel sålde vår fastighet, har sällan sett någon så seriös och hårt arbetande person!
    Kan bara säga ska ni köpa eller sälja er fastighet kontakta Daniel.
    Ni kommer att få 100% support från dag 1 till kontrakt.
    Samt efterföljande support.

En mycket nöjd säljare
  • Jorge A
    Jorge A skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag är mycket glad för att jag anlitade Daniel.
    Han är kunnig..alltid glad och positiv.
  • Dan J
    Dan J skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Toppen Mäklare som sålde vårat radhus !
  • Geoffrey K
    Geoffrey K skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Experienced, knowledgeable, motivated, with a successful track record to prove it. Daniel listened to our requests and expectations and gave the results that surpassed them. HIGHLY recommended! Thank you Daniel!
  • Simon H
    Simon H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig och hjälpsam. Väldigt nöjda med vår försäljning och Jon.
  • Pille L
    Pille L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Det är sällan man träffar så en engagerad yrkesman som gör vad han lovar och med högsta kvaliten. Han är mycket professionell, säker i sin sak, lätt att kommunicera med och ger en känsla av trygghet.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ett vänligt och proffesionellt bemötande. Allt har hittills fungerat mycket bra.
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Helt fantastisk!
    Nina var vänlig, tillmötesgående och otroligt kompetent. Hon gjorde allt för att hjälpa oss och ställde upp för oss på alla sätt och vis i samband med vårt husköp. Hon svarade på alla frågor snabbt och utförligt, samt gjorde en förhandsvisning till oss på huset med kort varsel på sin lediga dag vilket var oerhört uppskattat!
    Jag skulle rekommendera Nina varmt och om vi någon gång själva ska flytta igen skulle jag ringa Nina direkt :)
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Vi representerar köparsidan. Det har fungerat bra. Vi har fått bra hjälp och svar. Det vi inte förstått har vi frågat igen och blivit bemött med stort tålamod och bra service. Fått svar oerhört snabbt.

Sammanfattningsvis har vi än så länge en positiv upplevelse av Fastighetsbyrån och "vår" mäklare där. Skulle vi vara säljare idag så är nog sannolikheten rätt stor att vi skulle välja Fastighetsbyrån då vår relation med dem börjat bra.

Storforsplan 36, 123 47 Farsta