Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 805 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Sköndal
    2021-06-15
    - otroligt proffsigt bemötande, glad och trevlig
    - jag hade inga förväntningar innan då detta var mitt första bostadsköp. Men han har satt ribban högt för eventuella framtida möten med mäklare.
    - han lyssnade till båda parters behov. Väldigt lätt att hålla kontakt med och svarade på alla mina frågor. Väldigt väldigt bra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-06-14
    Lätt att få tag på och trevlig vid kontakt. Väldigt lösningsorienterad och driftig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-06-14
    Superbra bemötande, proffesionellt och samtidigt kundanpassat.
    Yosef såg våra behov och överträffade våra förväntningar.
    2021-06-13
    DET GICK SNABBT OCH SMIDIGT, zJag är väldigt nöjd.
    • Rågsved
    2021-06-12
    Pär Schröder den trevligaste mäklare.Mycket suverän och proffsigt bemötande.Super nöjda med allt från början till slut.Kan varmt rekommendera.
    Vi är så tacksamma.
    Bäst mäklaren Pär Schröder.
    • Rågsved
    2021-06-12
    mycket positiv, professionell, supermäklare :)
    • Hagsätra
    2021-06-12
    En annan mäklare (Yosef Lahlou) tipsade om ett bostad som Pär skulle ta hand om.
    Pär är snäll och trevlig person! Professionell approach, grattis!
    2021-06-12
    Mäklaren är väldigt professionellt och flexibel. Han svarar alla frågor med ödmjukhet och har ett trevligt bemötande. Det går snabbt att sälja vår lägenhet utan krångel.
    2021-06-11
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet. Hela processen var tydlig och enkel. Yosef var ett jättebra stöd genom processen.
    Hey! Tack för ditt omdöme, det uppskattas :) Kul att du är nöjd med mitt jobb, och grattis ännu en gång till en charmig lägenhet som jag vet att ni kommer stortrivas i. Allt gott, /Y Yosef J. Lahlou
    2021-06-11
    Jag gav Pär ett uppdrag att hitta exakt en sådan lägenhet jag ville ha och i rätt läge. Det tog inte lång tid innan han ringde och hade ordnat en visning. Blev en lyckoträff.
    Pär är trevligt och personligt i sitt bemötande så jag är väldigt nöjd.
    2021-06-10
    Kunniga hjälpsam och serviceinriktad
    2021-06-10
    Jättebra bemötande och trevlig mäklare som gjorde processen lätt för oss!
    Hej, Stort tack för ditt fina omdöme. Uppskattas! Och grattis till en superfin lägenhet i Bandhagen. Allt gott så ses vi på tillträdesdagen :) Yosef J. Lahlou
    2021-06-09
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    2021-06-09
    Very knowledgable and excellent service!
    2021-06-08
    Jag köpte en lägenhet. Han har varit en tillgänglig mäklare med trevliggt bemötande. Ringt upp snabbt efter att man har hört av sig men inte kom fram. Han tänkte på allt, när vi hade skrivit på lägenheten så fixade han på en gång en fullmakt till både oss då vi köpte en lägenhet ihop. Så att om någon blir sjuk eller inte har möjlighet att närvara när de sista papperna skulle skrivas på så var det fixat.
    Min sammanfattning profsig mäklare med väldigt bra service och allt kände tryggt och bra.
    2021-06-08
    Under våren 2021 genomförde vi vårt första lägenhetsköp med Yosefs hjälp.

Som köpare med ringa erfarenhet har Yosefs trygghet, erfarenhet och ärlighet varit något att luta sig emot i alla skeenden av köpet.
    Yosef har konsekvent varit rak, tillmötesgående, tydlig och hjälpsam. Processen har med hans hjälp känts okomplicerad, friktionsfri och lustfylld.

Som novis på området har jag tidigare varit lite tvekande till mäklarens dubbla roller, och funnit det knepigt att förstå hur det fungerar i praktiken. Yosef har mästerligt rott i land en försäljning där jag tror att både säljaren och vi känner att vi gjort en bra affär och endast känner glädje i förhållande till processen.

Om vi i framtiden flyttar vidare kommer vi alla dagar i veckan att vända oss till Yosef för hjälp och vägledning.
    Hej Paul, Det glädjer mig verkligen att få ett sånt här omdöme. Jag är både glad och tacksam att jag kunnat hjälpa under processen. Jag VET att ni kommer trivas super i er nya lägenhet. Vi ses om några veckor :) Allt gott och hälsa familjen! /Y Yosef J. Lahlou
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag köpte nyperodkt lägenhet
    2021-06-08
    Väldigt trevlig och snabb i all kommunikation. Rekommenderas!
  • Amanda J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-06-08
    Hon är en mycket proffesionell mäklare som har gjort allt för att få till en lyckad bostadsaffär. Rekommenderas verkligen! Högsta betyg! 👏🏻
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-06-07
    Vi har köpt radhus av Jon och även sålt vår bostadsrätt med Jon. Han är mycket professionell, serviceminded och trevlig. Jon är lyhörd och tar sina kunder på största allvar. Ingen fråga eller undran är för stor eller för liten! Med Jon känner man sig trygg! Jag kan varmt rekommendera Jon till din bostadsaffär!
    2021-06-07
    Jag och min man köpte precis vår första lägenhet. Eftersom det var vårt första bostadsköp så var vi väldigt oerfarna och visste inte alls hur en bostadsaffär går till.
    Niklas Holmberg var till väldigt bra hjälp med alla våra frågor om bostaden, föreningen med mera. Vi har upplevt honom som väldigt engagerad, och det kändes tryggt att ha honom som mäklare.
    Rekommenderas varmt!
    2021-06-07
    Niklas sålde mig en nybyggd 1:a i Farsta. Han var trevlig och kunnig och bistod mig snabbt och smidigt genom hela köpprocessen.
    2021-06-07
    Köpt ett objekt med Jiöon som mäklare. Väldigt duktig och har dessutom humor!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bästa mäklaren!

Vi sålde lägenhet och köpte hus med hjälp av Jon.

Toppen bemötande! Smidiga processer!

Vi är riktigt nöjda och rekommenderar Jon som mäklare till alla i Farsta området.
    2021-06-06
    Har både köpt radhus och sålt lägenhet av Jon.
    Han är alltid mycket trevlig, tillmötesgående och tillgänglig. Han är professionell och hjälpsam och lyhörd för ens tankar, farhågor och funderingar.

Vill du ha en mäklare som är där för DIG?! Välj Jon! Vi är mycket glada och nöjda för hans tjänster och kan varmt rekommendera honom!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-06-05
    Köpt radhus. Trevlig, hjälpsam och lugn mäklare.
    Tack Annika för en fin rekommendation. Kul att se dig i lördags men trist med tån :) Trevlig sommar! Ann-Kristin Yllén
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-06-04
    We are having a great experience with Niklas! Very supportive and helpful.
    2021-06-04
    Köpte lägenhet av Jon och han var en stjärna genom allt och alltid tillgänglig. Fick precis den lägenheten jag önskade och allt på min lilla check-lista- tack vare att han kontaktade mig med en kommande försäljning. Nu är pärlan min och jag kunde inte vara mer tacksam och glad!

Kommer garanterat kontakta Jon när jag ska sälja i framtiden.
    2021-06-04
    ,Köpt en ny bostadsrätt i Farsta.
    Bra bemötande informativ och trevlig.
    Ärligt talat så hade vi inte några speciella förväntningar. Sammantaget allt fungerade bra.
    Nyproduktion Teleterassen Raka puckar bra personkemi inga problem
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-05-27
    Bara positivt att säga rakt igenom
    2021-05-27
    Hittills 5 a 5. Men tycker det är lite konstigt att skicka ut undersökningen innan tillträdet är helt klart??
    Hej Johan, jag håller fullt och helt med dig och så var det fram tills alldeles nyligen. Men Reco tycker att vi ska göra annorlunda. Min målsättning är i alla fall att jag ska fortsätta vara 5 av 5 under hela uppdragets gång och ännu längre än så :) Ann-Kristin Yllén
    2021-05-24
    Engagerad och trevlig mäklare!
    2021-05-24
    Jag har sålt en 2:a i Bandhagen m.h.a. Jon. Jon har varit intresserad, engagerad och kunnig genom hela processen. Det var också de förväntningar jag hade på den mäklare jag valde.

Mycket nöjd - högsta betyg till Jon!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-05-22
    Vi sålde vår villa med Ann-Kristins hjälp. När vi träffade henne första gången fick vi ett mycket gott intryck av henne. Hon är trygg, jordnära och genuint intresserad av att sälja objekt, inte upplevelser som en del andra mäklare upplevs. Hon är mycket kunnig om de områden hon säljer fastigheter inom, vilket gör henne mycket trovärdig som mäklare. Hon är tydlig i sin säljstruktur och hon sätter realistiska mål. Hon satte ett mål för vad hon trodde att huset kunde gå för, men överträffade sig själv med råge, vilket vi belönade med en extra bonus.
    Huset såldes två dagar efter första visningen.
    Vi är otroligt nöjda med henne och skulle inte tveka en sekund att anlita henne igen om det blir aktuellt med ny bostadsförsäljning.
    Tack Kristoffer och Madeleine för att ni valde mig när ni skulle sälja ert fina hus och tack för allt! Hoppas att jag kan tipsa er om möjliga bostäder för er att köpa också. Vi hörs och ses snart igen! Ann-Kristin Yllén
    2021-05-21
    Köpte en villa som Ann-Kristin förmedlade. Vi tycker Ann-Kristin var kunnig, ärlig och gav ett proffesionellt intryck. Affären genomfördes smidigt och vi kände oss trygga med Ann-Kristin som mäklare. Rekommenderas!
    Hej Rikard, vad härligt att höra. Stort tack! Det var en ära att få sälja hus till er. Hoppas att ni ska trivas i området. Trevlig sommar! Ann-Kristin Yllén
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-05-17
    Vid vårt lägenhetsköp var hon väldigt entusiastisk och förklarade utförligt och lättförståeligt om olika processer så man lätt hängde med. Vi kände oss väldigt trygga med Ann-Kristin. Kan starkt rekommendera!
    Hej Fred! Vilken fin rekommendation. Mina varmaste tack till er. Hoppas att ni fick till en god grillmiddag under helgen och att ni känner att ni kommit i ordning. Varmt välkomna till Skogås! Ann-Kristin Yllén
    2021-05-13
    Vi har varit väääääldigt nöjda med Yosef! Han har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och har varit till stor hjälp för vårt framtida köp. Det jag är väldigt imponerad över är hur han redan på första mötet presenterar en plan och strategi för hur har ville sälja vår lägenhet. Det blev eeeeeeeexakt enligt hans strategi. Han har varit ett grymt bollplank även med frågor som inte hade med vår egna försäljning att göra. Lugn,trevlig och driven. Skulle rekommendera Yosef till alla jag känner!!
    Tjena!! Stort tack för de fina orden!! Det blev som planerat, om inte bättre. Superglad för er skull att allt gick så bra med både köp och säljprocessen. Vi ses om några veckor. Hälsa Amanda :) /Y Yosef J. Lahlou
    2021-05-12
    Kunnig lättsam engagerad.
    Köpt lägenhet i Högdalen.
    Daniel är mycket hjälpsam och alltid lätt att få tag i.
    Mycket mån om sina kunder.
    2021-05-12
    Jag köpte en lägenhet och jag var nöjd med tjänsten. Snabbt och effektivt.
    • Hagsätra
    2021-05-10
    Ville sälja min lägenhet i Bandhagen och blev kontaktad av Josef via rekommendation av en bekant. Från och med första samtalet till avslutad affär har Yosef varit driven, kommunikativ, personlig och fantastiskt proffsig!

Stort tack Yosef för fina råd och en affär där alla parter är supernöjda :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-05-08
    Daniel har tagit hand om försäljningen av min lägenhet, och jag är väldigt nöjd. Han har varit aktiv, engagerad och drivande, och samtidigt lyhörd för mina behov som säljare. När köparen kom med ett oväntat önskemål gjorde Daniel en lysande insats med klokhet och respekt för båda parter.
    Genom hela processen har Daniel också kommunicerat på ett mycket bra sätt.
    Om jag behöver en mäklare i framtiden kommer jag att anlita Daniel.
    • Sköndal
    2021-05-07
    Vi sålde vår 2:a i Sköndal innan visning. Vi tycker att mäklaren bemötte oss professionellt och var mån om att hålla oss uppdaterade. Är mer än nöjd och kommer anlita honom nästa gång vi ska sälja bostad!
    • Hökarängen
    2021-05-07
    Genuint trevlig och proffsig. Hörde av sig innan budgivningen var riktigt klar och uppdaterade om läget. Hörde av sig igen när det var klart och gratulerade. Var flexibel och det kändes som att han var till för både min och säljarens intresse. En väldigt bra mäklare!
    • Örby
    Very professional and helpful
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Hökarängen
    2021-05-06
    Mycket bra mäklare som både professionell och har väldigt bra kännedom till område.
    Jag rekommenderar Kim till alla som ska sälja eller köpa lägenhet i Farsta, Hökarängen och Hogdalen.
    2021-05-06
    Vi har såld och köpt en bostadsrätt.
    Vi har blivit bemötta på ett trevligt
    sätt.
    Vi förväntade oss en smidig och
    lyckad affär och vi anser att, i stort sätt, är det Daniels förtjänst.
    Vi utvärderar hela processen som
    en lyckad och trygg upplevelse.
    2021-05-05
    Sålde vår 3a i Högdalen. Vi hade flera mäklare över innan vi hittade Yosef och det kändes super! Så trevlig, ärlig och framför allt driven.
    Han mötte våra förväntningar och mer. Kunde inte varit nöjdare, rekommenderar Yosef starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-05-04
    Bra! Mäklaren var väldigt rak och tydlig.
  • Per-Ola B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-05-04
    Snabbt, engagerat och tydligt. Hela processen gick inte som vi trodde utan som vi hoppades. Mycket nöjda :-)
    Tusen tack för förtroendet! Kul att det gick så bra. Önskar er lycka till, vi hörs när det närmar sig tillträde och senare deklaration :-) Kim Ekholm