Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 322 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• Janne A
    Janne A skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra bemötande och trevlig .Bra information och upplysningar
  • Henric M
    Henric M skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har fått ett jättegott bemötande och det har funnits gott om överseende för att lägenhetsköp är ett stort beslut. Allt har fungerat jättesmidigt.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tycker att han är lagom trevlig utan att vara inställsam. Snabb och trots det
    ordentlig.
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Försäljningen gick fint. Men vi väntar på deklarationshjälpen. MVH Gunnar.
  • Maria P
    Maria P skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina lyssnade tidigt till mina behov och önskemål och tog sig tid att prata och diskutera innan själva annonseringen av lägenheten. Hon hade stor erfarenhet av bostadsområdet och kände väl till målgruppen som jag ville attrahera med försäljningen. Jag fick bra tips på stylingfirma som hjälpte mig att styla lägenheten inför försäljning. Nina återkopplade snabbt på mina frågor och trots en lång budgivning med många bud, så kände jag hela tiden att jag hade koll på läget via Ninas snabba återkoppling. Mina intryck av Nina är att hon är lugn, professionell och påläst. Jag är mycket nöjd med hur Nina skötte min bostadsaffär och jag kände mig väl omhändertagen som kund.
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    MYCKET bra mäklare! Jag kan varmt rekommendera alla som går i säljtankar att anlita Jon på fastighetsbyrån i Farsta!
    Mvh Tobias Larsson
  • Amandine V
    Amandine V skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra! Trevlig, duktig, tillgänglig, mm.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Anna är proffesionell och kunnig. Hon är rak, ärlig och trevlig på samma gång.
  • Elin M
    Elin M skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket proffsig och målmedveten mäklare.
    Trygg och förtroende ingivande.
  • Christopher R
    Christopher R skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jons bemötande var toppklass, likaså som den försäljning han gjorde på vår lägenhet. Vi kan starkt rekommendera honom och fastighetsbyrån till andra!
  • Ronja B
    Ronja B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra service och hjälpsam. Snabba svar och tillgänglig.
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Efter vi köpt vår lägenhet av Jon och fått ett mycket bra intryck var han det självklara valet när vi skulle sälja. Han är proffesionell men ändå väldigt genuin och ärlig. Alltid trevlig och hjälpsam med våra önskemål och frågor. Rekommenderas varmt!
  • Petra S
    Petra S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag är väldigt nöjd med vår mäklare. Hjälpsam, trevlig och vi fick ett bra pris.
  • Ing-britt K
    Ing-britt K skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel var alltid tillmötesgående med ett vänligt och trevligt sätt och ingenting kändes omöjligt . Lätt att komma i kontakt med både per telefon och mail. Visade ett stort intresse för att göra en så bra fastighetsförsäljnng som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Daniel.
  • Rutta R
    Rutta R skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon - tydlig och enkel att göra med.
    Han ger idéer och förslag hur man ska tänka vid försäljning. Tycker att det gick väldigt smidigt och snabbt.
    Det känns även skönt att inte behöva göra något utan Jon fixar allt.
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fantastiskt!Jag är jättenöjd med att jag valde Jon som mäklare. Det var min första lägenhetsförsäljning och Jon hjälpte mig i varje steg och var väldigt tillgänglig och informerande. Rekommenderar honom varmt!
  • Elin J
    Elin J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevligt och professionellt bemötande. Väldigt förstående och ödmjuk.
  • Lars L
    Lars L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kan varmt rekommendera Daniel.
    Daniel sålde vår fastighet, har sällan sett någon så seriös och hårt arbetande person!
    Kan bara säga ska ni köpa eller sälja er fastighet kontakta Daniel.
    Ni kommer att få 100% support från dag 1 till kontrakt.
    Samt efterföljande support.

En mycket nöjd säljare
  • Jorge A
    Jorge A skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag är mycket glad för att jag anlitade Daniel.
    Han är kunnig..alltid glad och positiv.
  • Dan J
    Dan J skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Toppen Mäklare som sålde vårat radhus !
  • Geoffrey K
    Geoffrey K skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Experienced, knowledgeable, motivated, with a successful track record to prove it. Daniel listened to our requests and expectations and gave the results that surpassed them. HIGHLY recommended! Thank you Daniel!
  • Simon H
    Simon H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig och hjälpsam. Väldigt nöjda med vår försäljning och Jon.
  • Pille L
    Pille L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Det är sällan man träffar så en engagerad yrkesman som gör vad han lovar och med högsta kvaliten. Han är mycket professionell, säker i sin sak, lätt att kommunicera med och ger en känsla av trygghet.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ett vänligt och proffesionellt bemötande. Allt har hittills fungerat mycket bra.
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Helt fantastisk!
    Nina var vänlig, tillmötesgående och otroligt kompetent. Hon gjorde allt för att hjälpa oss och ställde upp för oss på alla sätt och vis i samband med vårt husköp. Hon svarade på alla frågor snabbt och utförligt, samt gjorde en förhandsvisning till oss på huset med kort varsel på sin lediga dag vilket var oerhört uppskattat!
    Jag skulle rekommendera Nina varmt och om vi någon gång själva ska flytta igen skulle jag ringa Nina direkt :)
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi representerar köparsidan. Det har fungerat bra. Vi har fått bra hjälp och svar. Det vi inte förstått har vi frågat igen och blivit bemött med stort tålamod och bra service. Fått svar oerhört snabbt.

Sammanfattningsvis har vi än så länge en positiv upplevelse av Fastighetsbyrån och "vår" mäklare där. Skulle vi vara säljare idag så är nog sannolikheten rätt stor att vi skulle välja Fastighetsbyrån då vår relation med dem börjat bra.
  • Ann Katrin S
    Ann Katrin S skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Han är trevlig och vi fick ett gott intryck. Seriös och ansvarstagande. Återkopplar till kund och har en bra dialog. Vi känner oss trygga med vår mäklare
  • Ulla P
    Ulla P skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Helt okey smidigt, bra resultat, jon var alltid tillgänglig för mina frågor samt avslutade affären till belåtenhet. Jag rekommenderar honom verkligen.
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hade inte några direkta förväntningar eftersom det är mitt första köp av fastighet, men hon va professionell och pedologisk både undervisning och när jag skrev påpapprena.
  • Christina Z
    Christina Z skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Proffsigt. Snabba puckar och raka beslut.
  • Mami A
    Mami A skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Snabb och effektiv och mycket bra kommunikationer.
    Glad och Trevlig
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra bemötande på visningen.
    Vid budgivningen sedan kändes det lite stressigt. Pratar så fort och snabbt i telefon och känslan blir då att det bara ska klaras av så fort som möjligt. Känns lite drygt på nåt sätt.
    När sedan själva mötet för att skriva kontraktet ägde rum kändes allt väldigt proffsigt och bra!
  • David L
    David L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag fick ett bra bemötande av Jon Pettersson på Fastighetsbyrån. Han var lätt att få tag i när det gällde att få en visning och inför eventuella frågor. Han skötte kontakten mellan säljare och mig på ett neutralt sätt som inte alltid är enkelt. Han var ärlig genom hela processen vilket var uppskattat. Det enda tips jag skulle vilja ge honom är att han borde föreslå använandet av "Frågelista" där säljaren har möjlighet att skriva ner eventuella fel på lägenheten. Detta för att skapa förtroende för säljaren som köpare.
  • Helena S
    Helena S skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fungerade jättebra allting. Snabbt och tydligt. Mäklare tillgänglig och lätt att samarbeta med.
    2016-11-22 Michael B svarar Helena S
    Hej Helena, glad att du är nöjd. Tack för visat förtroende och lycka till med ert nya boende.
  • Helena K
    Helena K skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mitt intryck av Michael var mycket bra! Som jag upplevde honom som att han tog sig tid för alla som besökte hans visningar, svarade kunnigt och förståeligt på allas frågor och fick i alla fall mig att känna mig välkommen. Jag upplevde också honom som att han behandlar alla som kommer på hans visningar lika, oavsett hudfärg eller om man skulle råka dyka upp med en partner av samma kön. Det är det långt från alla andra mäklare som gör!
    Han har också humor, vilket jag på min jakt efter lägenhet har saknat hos andra mäklare. Han verkar läsa andra människor väldigt bra, och skiftar mellan allvar och skratt, högt och lågt på ett ledigt och avslappnat sätt.
    Jag träffade på Michael ett par gånger på olika visningar, och en stor anledning till att jag köpte den lägenheten jag köpte (förutom perfekt läge och diskmaskin) var att det var han som sålde den. Jag kände mig mycket trygg med honom. Han var också riktigt bra vid kontraktsskrivningen och uppfattade att jag av oerfarenhet inte riktigt hängde med på allt som sades. Han förklarade allt på ett lugnt och metodiskt sätt, så att jag nu är helt med på vad allt betyder och vad som gäller.
    Tack för fantastisk service :)
    2016-11-08 Michael B svarar Helena K
    Hej Helena,
    tack så jätte mycket för dina fina ord och hoppas du kommer trivas i nya lägenheten.
    Med vänlig hälsning Michael
  • Emma R
    Emma R skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Snabb återkoppling, väldigt hjälpsam, smidigt och trevligt vid mötet för köpekontrakt.
  • Teo K
    Teo K skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra och proffsigt bemötande, mäklaren levde helt upp till våra förväntningar.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina var seriös, proffsig och trevlig.
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra service och kontakt från första värderingsmötet till försäljning
  • Ami M
    Ami M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig och engagerad person som stod ut med oss under en mycket lång säljprocess. Daniel var alltid tillgänglig och stöttade oss många gånger i vårt letande efter en ny bostad.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra Säljare. Tydlig i sin kommunikation men samtidigt något forcerad och det var svårt att hinna med alla gånger. Trevlig.
  • Elin W
    Elin W skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket trevlig och personlig mäklare med hög lokalkännedom. Engagerad och träffsäker.
  • Lola W
    Lola W skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fick bra bemötande. Trevlig, alltid snabba svar på mina frågor och bekymmer gällande köp och sälj , både på mail och/eller telefon. Mycket bra tålamod, vilket behövdes i mitt fall vid försäljning,då det drog ut på tiden av olika orsaker.
  • Michal S
    Michal S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Professionell i sitt arbete.
    Varm rekommenderar jag honom.
  • Anders J
    Anders J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket nöjd med en trevlig och mänsklig mäklare som gör ett bra jobb.
  • Martina F
    Martina F skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel sedman var bra och informativ under köpet.
  • Eva L
    Eva L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi fick från första stund ett bra och personligt bemötande och fick den hjälp vi efterfrågade så vi är mycket nöjda med hela processen.
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Han gav oss ett trevligt bemötande. Vi fick alltid ett snabbt svar på våra frågor. Han hjälpte oss alltid att hitta våra behov gällande föreningen och bostadsrätten.
  • Laleh H
    Laleh H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra bra bra bra bara bra bra bra bra bra
  • Carl T
    Carl T skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam på alla tänkbara sätt. Rekommenderas!

Storforsplan 36, 123 47 Farsta