Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 546 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• Alexey M

2019-10-14

Alexey M skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har endast positiv feedback om Ann-Kristin: hon är alltid tillgänlig, väldigt flexibel, kunnig i området, super lätt att kommunicera och hjäpsam! Läs mer
    2019-10-14 Ann-Kristin Y svarar Alexey M
    Tack så mycket för en fin rekommendation. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-10-09

Peter S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en 2:a i Högdalen.
    Bra o trevligt bemötande. Läs mer
  • Klara S

2019-10-09

Klara S skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har köpt lgh av Michael och han gjorde verkligen allt för att vår bostadsaffär skulle bli så bra som möjligt. Att få återkoppling på alla ens frågor inom kort tid är värt mycket. Tack Michael! Läs mer
    2019-10-09 Michael S svarar Klara S
    Hej Klara, har varit fantastiskt trevligt att få följa er resa till detta köp. Stort tack för rekommendationen.
  • Anette B

2019-10-07

Anette B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har sålt lägenheten i Farsta Strand. Jon har varit en mycket trevlig och tillmötesgående person. Vi upplevde försäljningen mycket mer positivt än förväntat och att få Jon som mäklare förenklade hela processen med försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-05

Jimmy H skrev om Katja Korbout en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket engagerad och villig att hjälpa så mycket det gick Läs mer
  • 2019-10-02

Samuel M skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon gjorde köpet av min lägenhet väldigt bekväm och enkel. Han gav mig svar på alla mina frågor, fanns tillgänglig hela tiden under hela processen och gjorde upplevelsen väldigt behaglig för mig som förstagångs köpare.

Jag rekommenderar Jon starkt! Läs mer
  • 2019-09-30

Caroline P skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ett väldigt bra bemötande och väldigt hjälpsam i alla aspekter. Läs mer
    2019-10-01 Ann-Kristin Y svarar Caroline P
    Tack för en fin rekommendation. Hoppas att du ska trivas i din fina lägenhet!
  • 2019-09-25

Jan A skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt en bostadsrätt i Bandhagen.
    Fungerade bra med kommunikationen med Michael Schönning. Förklarade allt mycket bra.
    Kan rekommendera honom som mäklare Läs mer
    2019-10-01 Michael S svarar Jan A
    Hej Jan, tack för rekommendationen!
  • 2019-09-25

Mats R skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har köpt ett radhus. Fick bra förtroende för Jon direkt. Han kör raka puckar. Och är grymt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-09-24

Michaela T skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi är jättenöjda med hur Jon har hanterat försäljningen av vårt radhus. Han har varit lugn, proffsig och lätt att samarbeta med under hela processen.
    Vi rekommenderar Jon och skulle absolut kunna tänka oss att anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-09-23

Alexandre B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon helped me sell an apartment. I gave him the challenge of selling my apartment in a way that I wouldn't loose money. Instead of giving me the standard approach of just going to the market with an open house and pray, he actually adapted his approach to the particular challenge. The results speak from themselves. The house was sold for a price that made me happy.

I recommend Jon to sell your house/apartment and I recommend that you trust him, he will do the best he can to meet your wishes. Läs mer
  • 2019-09-20

Sarah B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har sålt vår bostad med hjälp av Jon. Han var otroligt trevlig och tillmötesgående, kändes som en genuint ärlig och pålitlig person.

Han var bra på att hålla oss uppdaterade om utveckligen av försäljning och alltid väldigt lätt att ha och göra med.

Jag skulle varmt rekommendera Jon till framtida kunder! Läs mer
  • 2019-09-20

Mariusz Grzegorz S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi sålde Klangvägen 15 genom Fastighetsbyrån, där Jon P var mäklare.
    Jon, upplev som kunnig och saklig inom sitt yrke.
    alltid tillgänglig och snabb med att svara på diverse frågor.
    Sammanfattningsvis var vi super nöjda med Jons bemötande, och själva försäljningsresultatet. Läs mer
  • 2019-09-09

Teresia B skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt bostadsrätt av Niklas. Mycket kunnig och proffsig. Kände mig helt trygg. Läs mer
    2019-09-09 Niklas H svarar Teresia B
    Kul att höra att du känner dig nöjd Teresia. Hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten. //Niklas
  • Maria B

2019-09-09

Maria B skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tycker inte han brydde sig speciellt mycket Läs mer
    2019-09-09 Niklas H svarar Maria B
    Hej Maria, tråkigt att du har upplevt det som att jag inte har brytt mig då det verkligen inte är fallet. Då köpet inträffade under semestertider fick jag hjälp av min kollega och vi fick tyvärr aldrig möjlighet att träffas. Hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad och att vi får möjlighet att träffas framöver!
  • 2019-09-09

Karmo S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Extremely professional, friendly and helpful Läs mer
  • 2019-09-06

Lucja S skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    We bought an apartment through Michael.
    We are very pleased with the quality of services that Michael gave us.
    The right person in the right position!
    If we'll want to sell or buy real estate in the future, we will definitely use his help again. Läs mer
    2019-09-06 Michael S svarar Lucja S
    Hej Lucja, stort tack för allt, ni är en fantastisk trevlig familj. Stort lycka till och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
  • 2019-09-05

Diego P skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    I bought apartament, the seller was very profissional and kind, he helped me in all of steps, I really recomend Jon Pettersson. Läs mer
  • 2019-08-30

Daniel D skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag köpte hus på Spadervägen 17 i Trångsund.
    Mycket kunnig och sympatisk mäklare Läs mer
    2019-09-04 Niklas H svarar Daniel D
    Tack för en fin rekommendation Daniel. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus! //Niklas
  • 2019-08-30

Alexander P skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Väldigt professionellt bemötande, trevlig, tålamodig och hjälpsam.
    Hela processen var relativt lättsam tack vare Ann-Kristin. Läs mer
    2019-09-30 Ann-Kristin Y svarar Alexander P
    Tack Alexander för ditt rekommendation!
  • 2019-08-28

Eva Kristina G skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Försäljningen av mitt radhus gick som på räls, klar tydlig information. Lugnt & tryggt hela vägen! Supernöjd! Läs mer
    2019-09-06 Michael S svarar Eva Kristina G
    Stort tack för den fina rekommendationen. Allt gick väldigt bra och förutsättningarna var även dom fantastiskt bra, ett hus med alla rätt.
  • 2019-08-25

Kevin F skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra mäklare, snabb på att svara på frågor och kunnig. Läs mer
    2019-09-30 Ann-Kristin Y svarar Kevin F
    Tack Kevin för din rekommendation! Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya fina lägenhet.
  • Bengt L

2019-08-24

Bengt L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en mindre bostadsrätt med hjälp av Jon.
    Allting har klaffat perfekt från första kontakten.
    Jon är en problemlösande person, glad och positiv.
    Utfallet av försäljningen absolut vad jag hoppats.
    Sammantaget en positiv och trevlig säljarupplevelse.
    Jon rekommenderas varmt som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-19

Victoria A skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en 3,a i Fagersjö.
    Väldigt trevligt bemött av Daniel. Bra service har stort förtroende för Daniel. Väldigt flexibel. Bara gott att säga😊 Läs mer
  • 2019-08-14

Mattias M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jättebra kontakt med Daniel. Inga nackdelar med kontakten när jag var intresserad som köpare. Läs mer
  • 2019-08-14

Camilla B skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    köpt hus med massor av dolda fel. inget niklas haft koll på. Läs mer
    2019-08-26 Niklas H svarar Camilla B
    Hej Camilla,
    Som vi pratade om per telefon är det alltid tråkigt att höra att det uppdagas dolda-fel som varken säljaren känt till eller besiktningsmannen har upptäckt. Jag hoppas att allt löser sig via säljarens dolda-fel försäkring så att ni kan få ordning på huset. Om du behöver någon ytterligare vägledning är du givetvis välkommen att höra av dig. //Niklas
  • 2019-08-07

Felix L skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fick hjälp att köpa en lägenhet och Ann-Kristin gav ett väldigt professionellt och tillmötesgående intryck. Jag tycker att hon levde upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare med en mycket god och tydlig kommunikation. Läs mer
    2019-09-30 Ann-Kristin Y svarar Felix L
    Tusen tack Felix för din rekommendation. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet!
  • 2019-08-06

Ann-Kerstin S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har bara positiva erfarenheter av Jon under min ”resa” kring köp av lägenhet. Har haft mycke telefonkontakt och har han inte kunnat svara har han alltid snabbt ringt upp. Han har hela tiden hållit mig uppdaterad. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-08-05

Axel R skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Allt gick jättebra och han var mycket pedagogisk eftersom jag inte kan så mycket om att köpa bostad Läs mer
  • 2019-08-01

Lars T skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en fastighet. Bra och tydligt bemötande. Lovade saker har hållits Läs mer
    2019-08-05 Ann-Kristin Y svarar Lars T
    Tack Lars! Nu är det bara att planera för flytten :)
  • 2019-07-29

Fanny B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    1:a i Högdalen
    Väldigt trevlig och hög tillit
    FÖrväntning om att sälja lägenheten för de pris vad ville, vilket han lyckades med.
    Mycket bra, tack jon! Läs mer
  • 2019-07-21

Katerina P skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon hjälpte mig att sälja min lägenhet på 1 vecka! Utmärkt och tillgänglig mäklare! Han är ett proffs! Läs mer
  • 2019-07-17

Daniel S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har köpt en trea. Han var trevlig och professionel. Allt gick smidigt. Det var bra att fastighetsbyrå använde bankid vid budgivning. Det kändes mer seriös. Läs mer
  • 2019-07-15

Hilda W skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trygg och pålitlig mäklare som verkligen gjorde allt för att affären skulle bli så bra som möjligt! Alltid tydlig och bra återkoppling. Kan varmt rekommendera Ann-Kristin! Läs mer
    2019-08-05 Ann-Kristin Y svarar Hilda W
    Tack Hilda för din fina rekommendation. Jag är så glad för din skull att det gick som det gick. Lycka till nu med allt så ses vi lite längre fram.
  • 2019-07-14

Harshadrai T skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vänlig och trevlig bemötande
    Proffs rådgivning & tydligt förklaring av saker och ting
    Alltid uppdaterade om aktuella händelser Läs mer
  • 2019-07-04

Anette E skrev om Katja Korbout en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Är alltid tillgängligt och svarar fort på mina frågor. Trevlig bemötande! Läs mer
    Katja K gillar detta
  • 2019-07-01

Annica B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte en bostadsrätt i Trångsund i juni. Jon har varit trevlig, hjälpsam och alltid på ett glatt humör. Vi kan rekommendera honom..absolut!!
    Annica & Thomas Läs mer
  • 2019-07-01

Camila R skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har köpt en härlig trea i hökarängen, vår första lägenhet. Daniel har under hela resan stöttat och bemött oss galant. Proffesionell och empatisk 😍 hade inte kunnat få bättre mäklare.

Med vänlig hälsning//
    Camila & Melvin Läs mer
  • 2019-06-23

Johan S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel hjälpte oss att köpa en äldre bostadsrätt i Farsta centrum. Han var den bästa mäklare man kan tänka sig. Informerade och förklarade alla fakta och procedurer föredömligt och var mycket engagerad och tjänstvillig att hjälpa till och lösa alla praktiska problem på ett smidigt sätt. Vi kan rekommendera honom starkt till andra kunder. Läs mer
  • 2019-06-15

Marianne H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt vårt radhus på ett mycket proffsigt sätt. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-06-14

Steve B skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tycker Daniel har haft en god dialog med oss säljare, har inget att anmärka! Läs mer
  • Pär H

2019-06-13

Pär H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon är ett föredöme som alltid håller vad han lovar. Har han sagt att han skall ringa så gör han det. Följer hela tiden upp vad som händer och då alltid med ett leende. Han är just så där bra som en bra fastighetsmäklare skall vara. Vi rekommenderar gärna honom för andra som skall sälja Läs mer
  • Anders B

Ville Matti K skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kände av hans positiva energi direkt 😃 Läs mer
  • 2019-06-04

Jelena J skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hetsig, stressar och ringer hela tiden för att tvinga fram nya bud.
    Ber man honom att inte ringa hela tiden och respektera ens arbetstider blir han genast arg och hetsig. Läs mer
    2019-06-14 Michael S svarar Jelena J
    Hej Jelena, tråkigt att du upplever tjänsten på det sättet du beskriver, har aldrig varit min avsikt att stressa på dig. Min bild av situationen är att jag inledningsvis efter ditt första bud inte fick tag i dig på ett helt dygn. Efter det förklarade du att du har mycket jobb och kan vara svår att nå. Förklarade för dig att du når mig från tidiga morgonen fram till sena kvällar och rekommenderade dig att bestämma dig för en slutnivå och sen mellan pauser i jobbet hålla koll på mobilen och messa mig när tillfälle ges. Det var en lång utdragen process med en budgivning som pågick med mindre höjningar i flera dagar med många timmar mellan varje bud. Åter igen, det har aldrig varit min mening att du skall känna dig stressad och hoppas du har förståelse för att det är en balans mellan dig som spekulant, ägaren samt andra budgivare som vill veta vad som händer och att processen i sig kan vara svår ibland att få till så att alla känner sig helt nöjda. Önskar dig allt gott och att du trivs bra i ditt nya boende, trevlig sommar!
  • 2019-06-03

Filip D skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tillgänglig och bra koll på läget Läs mer
  • 2019-06-03

Lisa N skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas är professionell, engagerad och lyhörd. Ett ett bra bollplank och stöd genom hela processen.
    Den här gången gällde det försäljning av bostadsrätt men har även köpt hus där Niklas var säljarnas mäklare.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-05-30

Anita G skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt en bostadsrätt. Ann-Kristin är trevlig och effektiv, pratsam. Jag hade väl förväntat mig lite högre pris men det är ju trög marknad, och jag fick ändå mitt lägsta pris. Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Anita G
    Tack Anita för din rekommendation. Ja, det var lite trögt. Hoppas att du hittar en ny, bra bostad snart! Trevlig sommar!
  • 2019-05-29

Malin W skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi fick ett seriöst intryck av Ann-Kristin redan från början i försäljningen av vår bostadsrätt. Vi hade bråttom att sälja på grund av flytt och då lyckades ändå Ann-Kristin göra en bra tidsplan för försäljningen. Man fick aldrig känslan av att hon var för upptagen och att man var till besvär. Hon tog sig tid för oss. Nu är det bara synd att vi inte har något mer som ska säljas när vi är så glada över samarbetet. Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Malin W
    Hårt slit lönar sig! Det är ni ett stort bevis på. Tack för att ni valde mig och för er fina rekommendation. Vi ses snart igen!

Storforsplan 36, 123 47 Farsta