Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 450 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• 2019-03-18

caroline g skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus via Ann-Kristins hjälp, vi är jätte glada att vi köpte det med hennes hjälp då hon varit snabb på att svara och lättsam att ha att göra med. Hon var professionell, kände till området och väldigt hjälpsam och sakkunnig, och kunde svara på alla våra frågor. Vi skulle rekommendera henne och använda henne själva. Läs mer
    2019-03-19 Ann-Kristin Y svarar caroline g
    Tack för en fin rekommendation! Hoppas att ni ska trivas i ert nya område :)
  • 2019-03-07

Mariusz G skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag hittade kontakt till Kamila Kaczmarczyk på internet, jag köpte en lägenhet, jag är väldigt glad! professionalism i kontakt med kunden för 10 poäng Läs mer
  • 2019-03-02

Cebrail Y skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus. Hon var super trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-02-25

Frida L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har precis sålt vår lägenhet med hjälp av Jon. Vi trivdes verkligen med Jons sätt att hantera hela affären. Han var väldigt empatiskt, hade stort tålamod med att möta våra önskemål/frågor och lät oss ta god tid på oss i vårt beslut. Han var också engagerad vilket resulterade i att vi fick vi ett betydligt bättre bud än vi hoppats. Vi rekommenderar varmt Jon till alla! Läs mer
  • 2019-02-22

Annbritt K skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har sålt en villa.
    Vi har kännt att Daniel är kunnig och påläst om vårt område.
    Daniel gjorde sitt bästa för att vi skulle bli så nöjda som möjligt. Läs mer
  • 2019-02-21

Mattias R skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Närvarande och hjälpsam mäklare. Någon man kunde lita på! Läs mer
  • 2019-02-21

Charbel G skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mäklaren hjälpte till med försäljningen av bostaden på ett smidigt sätt. Allt gick super enkelt och väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-02-20

Sara T skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Med hjälp av Daniel har vi sålt en lägenhet i Hökarängen. Vi fick ett otroligt fint bemötande från första stund och under hela processen har Daniel funnits som stöd vid att sälja bostad och ge tips och råd vid köp av ny bostad, något vi har uppskattat varmt! Vi har alltid känt oss välkomna att höra av oss oavsett om det har gällt vår bostad eller om det har gällt ny bostad. Läs mer
  • 2019-02-19

Maria F skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Sålde en 2a i Enskede. Jag var då höggravid o Johanna lovade hon att hon skulle ta ansvar för allt samt hjälpa till i samband med tips inför fotografering. 15 minuter före fotograferingen meddelar hon att hon har fått förhinder o inte kommer närvara. Hon har enligt fotografen gett mig felaktig information om vad som bör göras. Johanna tar vid flera tillfällen kontakt med mig o frågar om byggår, stambyten o storlek. Jag svarar vid varje tillfälle att hon får undersöka detta via föreningen eftersom jag inte vet de exakta svaren. I annonsen som Johanna gör förekommer flera fel, tex i vilket väderstreck balkongen ligger, vilket material golven var gjorda av samt ska det senare visa sig antal kvm. Under budgivningen kontaktar Johanna mig flera ggr mitt i natten o ger mig fullständigt obegriplig information. Samma dag som kontrakt ska skrivas blir jag akut förlöst o min mamma får fullmakt. Det uppstår då frågor om när det är möjligt för den nya ägaren att få till träde. Då han önskar tillträde tidigare än vad jag har tillgång till min nya lägenhet så föreslår Johanna en kompromiss o säger att hon ska ta ansvar för att ordna detta efteråt. Johannas lösning resulterar i att jag först får flytta hem till min mamma o bo där i två veckor o sen flytta in i min nya lägenhet. Detta som nyförlöst ensamstående tvåbarnsmamma. När den här lösningen presenteras har Johanna slutat på kontoret o överlåtit allt ansvar på nån assistent. Det uppmärksammas även att Johanna har skrivit fel antal kvm i annonsen o hon föreslår då att jag ska gå in o kompensera den nya ägaren ekonomiskt för detta. Jag är extremt missnöjd med johannas insats o skulle starkt avråda alla som funderar på att anlita henne. Läs mer
  • 2019-02-19

Yvonne H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi är mycket nöjda och glada att vi valde Daniel som mäklare när vi sålde vårt parhus och svärfars lägenhet. Redan vid första mötet kändes det rätt.
    Daniel är proffesionell i alla lägen och har ett personligt sätt som inger ett stort förtroende. Läs mer
  • 2019-02-18

Elin L skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig, professionell och snabb! Läs mer
    2019-02-18 Ann-Kristin Y svarar Elin L
    Tack Elin! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet nu.
  • 2019-02-13

Eugenija G skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt en lägenhet om 3 rum och kök I Farsta. Mäklaren var mycket tillgänglig. Han hade ett trevligt och ödmjukt förhållningssätt. Läs mer
  • 2019-02-13

Daniel N skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har sålt en 2:a i skogås. Jon har varit klockren från början till slut. Läs mer
  • 2019-02-12

Mika F skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Väldigt trevligt och kunnigt bemötande. Vi förväntade oss dock att priset vi skulle få var ca 600 tkr högre efter värderingen än utfall men det var en ostabil marknad under försäljningen. Ann Kristin hörde av sig med uppdateringar regelbundet och genomförde försäljningen på ett utmärkt sätt och vi rekommenderar henne Läs mer
    2019-02-12 Ann-Kristin Y svarar Mika F
    Tack Mika för fin rekommendation! Ja, det var tråkigt att det inte blev mer än det blev. Många visningar blev det! Kom ihåg att ni får höra av er till mig om ni vill ha hjälp med kapitalvinstberäkningen och K5-bilagan.
  • 2019-02-12

Magnus N skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har sålt min bostad och tycker att Jon gav ett väldit proffesionellt och service minded intryck och har fått bra hjälp med allt som har med försäljningen att göra. Läs mer
  • 2019-02-08

Johan K skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Förväntade mig att få 2,8 miljoner och lyckades få 2,92 miljoner så blev jättenöjd. Daniel var alltid tillgänglig när jag behövde fråga något! Läs mer
  • 2019-02-07

Josephine E skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Proffsig och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-02-06

Sara K skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel Sedman hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Jag upplevde mäklaren som engagerad, kunnig på området och sitt jobb och ärlig! Läs mer
  • Sofia H

2019-01-29

Sofia H skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kamila skötte både försäljningen av min bostad och mitt bostadsköp. Hon gjorde det på ett utomordentligt sätt. Jag fick snabbt förtroende för henne. Hon är mycket professionell, pålitlig, alltid nåbar, vänlig och positiv. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-01-28

Karin Ö skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt bostad. Proffsig o mycket trevlig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-25

Manju Aryal K skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bemötande av mäklaren under min bostadsköp är väldigt bra. Läs mer
    2019-01-28 Ann-Kristin Y svarar Manju Aryal K
    Tack så mycket för en fin rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten!
  • 2019-01-25

Sujit K skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte en lägenhet. Sammanfattningsvis var allt bra och bemötande som vi fått av mäklaren var också utmärkt. Vi fick tillräckligt information som vi behöve att få. I stort sett är vi nöjda. Läs mer
  • Jennifer M

2019-01-18

Jennifer M skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt lägenhet.
    Kamila var mycket trevlig och hjälpsam och ställde alltid upp även på obekväma tider. Jag har haft en väldigt snabb och komplikationsfri upplevelse av detta köp. Läs mer
  • 2019-01-17

Andrey D skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Competent and professional. We love working with Ann-Kristin Läs mer
    2019-01-18 Ann-Kristin Y svarar Andrey D
    Thanks for your nice recommendation! Good luck in the new country and then welcome back :)
  • 2019-01-14

Anna D skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har nyligen sålt min lägenhet med ett mycket bra resultat. Han fick kämpa ett tag, men tillslut hittade vi rätt köpare och lägenheten såldes innan visning.
    Jon är trevlig, professionell och flexibel. Läs mer
  • 2019-01-13

Ywonne H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bra bemött. Läs mer
  • 2019-01-09

Annie V skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Jag är väldigt tacksam att Johanna blev vår mäklare när vi köpte vår första bostadsrätt, det gjorde att hela processen kändes som en dans på rosor. Hon är vänlig, professionell och hjälpte oss igenom alla tusentals frågor som i synnerhet dyker upp när man köper för första gången. Smidigt och tryggt! Läs mer
    2019-01-10 Johanna R svarar Annie V
    Hej Annie! Tack för din fina kommentar. Det gör mig jätteglad att höra att ni känner er nöjda med mitt arbete och köp-processen :).
    Ha det bra nu i nya lägenheten! Jag hoppas ni ska trivas!

• Niclas S

2019-01-09

Niclas S skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte vår första bostadsrätt. Johanna fick oss att känna oss trygga och var tillgänglig för att svara på alla våra frågor. Läs mer
    2019-01-10 Johanna R svarar Niclas S
    Halloj Niclas! Tack för fina ord :) Jag kommer ni kommer att trivas kanon i er nya lägenhet!

Allt gott så hoppas jag vi hörs i framtiden :)

• 2019-01-07

Leif Torbjörn Natanael G skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Nä, nu får det räcka! Inte mer än EN enkät utan betalning! Läs mer
  • Tobias L

2019-01-04

Tobias L skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Lyckad försäljning, jag är glad över mitt val av mäklare, Ann-Kristin var från första mötet väldigt professionell och kunnig, visade ett genuint intresse för min lägenhet och genom hela försäljningen kommunikativ och öppen med olika lösningar. Jag rekommenderar henne varmt och hjärtligt. Läs mer
    2019-01-07 Ann-Kristin Y svarar Tobias L
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation Tobias. Hoppas att ni får det bra i Uppsala. Vi hörs inför deklarationen!
  • 2018-12-23

Linnea H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Skebokvarnsvägen 228 -Köpare.
    Blev jättebra bemött. Daniel är en väldigt professionell och bra mäklare. Han levde upp till alla våra förväntningar och gjorde vår bostadsaffär till en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • 2018-12-21

Malin A skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Alltid påläst, alltid trevlig, återkopplar alltid snabbt! Läs mer
  • 2018-12-11

Conny L skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en lägenhet genom Johanna.
    Hon är kunnig i sitt område som mäklare. Jag hade inte så mycket förväntningar mer intresserad av att mäklaren vet vad hon kunde förmedla gällande lägenheten som jag tittade på. Johanna kunde göra detta på ett trevligt sätt. Läs mer
    2018-12-11 Johanna R svarar Conny L
    Hej Conny! Tack för din kommentar. Glad jag blir!

Tror denna lägenhet kommer passa dig och barnen perfekt :)

Allt gott,

PS. du vet vart jag finns om det är något framöver!

God Jul!
  • 2018-11-27

Josefin B skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jättefint och proffsigt bemötande, alltid tillgänglig. Vi är nöjda med hela affären! Läs mer
    2018-11-28 Ann-Kristin Y svarar Josefin B
    Tack för att bra samarbete och fin rekommendation! Önskar er stort lycka till med allt det nya i ny stad.
  • 2018-11-22

Karin F skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har varit trevlig, hjälpsam, professionell och alltid tillgänglig. Toppenupplevelse av att anlita honom som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-19

Helene B skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har sålt ett radhus i Skogås. Bra bemötande. Peppande positiv. Engagerad. Läs mer
    2018-11-21 Ann-Kristin Y svarar Helene B
    Tack Helene för en fin rekommendation.
  • Anita L

2018-11-16

Anita L skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt bostad. Professionell, noggrann, Kände mig helt trygg i processen. Läs mer
    2018-11-16 Johanna R svarar Anita L
    Hej Anita! Tack för ditt fina omdöme och ett bra samarbete!

Allt gott tills vi hörs igen!
    Med vänliga hälsningar, Johanna
  • 2018-11-16

Amal B skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    är hjälpsam trevlig, engagerad. Svarar alltid, Läs mer
    2018-11-19 Ann-Kristin Y svarar Amal B
    Tack för dina fina ord Amal. Tänk så bra det blev med allt. Vi ses snart igen!
  • Tania A

2018-11-16

Tania A skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra bemötande och god och snabb service

Mvh Tania Läs mer
    2018-11-21 Ann-Kristin Y svarar Tania A
    Tack! Hoppas att ni trivs i nya bostaden nu.
  • 2018-11-12

Inga H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel sålde min bostadsrätt. Lyssnade på mig och återkopplade på ett bra sätt som gjorde att jag kände mig. Jag hoppas att jag har flyttat för sista gången men om inte så skulle jag kontakta Daniel på nytt. Läs mer
  • 2018-11-07

Iwona O skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en etta i Skogås, vi fick väldigt bra bemötande och Ann-Kristin gjorde väldigt bra intryck från första träffen. Proffsig, hjälpsam, lätt tillgänglig. Väldigt nöjd med samarbetet. Läs mer
    2018-11-08 Ann-Kristin Y svarar Iwona O
    Tack Iwona för att jag fick ert förtroende att ha hand om försäljningen och tack för den fina rekommendationen.
  • 2018-11-06

Frank H skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus, sorgligt, ett dödsbo där något gått bort för tidigt. Johanna var rak och tillmötesgående mot oss som köpare och samtidigt hänsynsfull gentemot de sörjande säljarna. Läs mer
    2018-11-06 Johanna R svarar Frank H
    Hej Frank! Tack för ditt omdöme! Ja, detta var en tuff försäljning för inblandade parter men det blev ju bra tillslut. Jag hoppas du och familjen kommer trivs bra i huset!

Hälsa och ha det fint!
    Mvh, Johanna
  • 2018-11-05

Christina S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en bostadsrätt i Farsta och Jon hanterade sin roll som mäklare på ett sätt som var väl anpassat till både mig som köpare och till säljarna. Han var saklig, kunnig, tillgänglig och social på ett personligt och professionellt sätt. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • 2018-11-05

Paulina O skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ann-Kristin hjälpte mig sälja min etta i Skogås. Hon var otroligt kunnig och kunde mycket om området. Dessutom var hon väldigt proffesionell och behöll en positiv inställning genom hela säljprocessen. Svarar snabbt och gärna på alla frågor man har, ger jättebra tips och hjälper en behålla lugnet när det blir stressigt/jobbigt :) Tack Ann-Kristin! Läs mer
    2018-11-05 Ann-Kristin Y svarar Paulina O
    Tack Paulina för dina fina ord!
  • 2018-11-03

Anders O skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hon har gjort ett jobb jag är mycket nöjd med
    Mvh Anders J Läs mer
    2018-11-05 Ann-Kristin Y svarar Anders O
    Tack Anders för din rekommendation!

Ulf Arne N skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Gjorde sitt jobb nästan utan anmärkning Läs mer

Tatiana O skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har sålt vår lägenhet, 3 rum, 72,5 kvm, på Ågesta Broväg 36, Farsta.

Vi har blivit jättebra bemötta.
    Jon tog hand om vår försäljning på bästa sätt och gjorde en snabb och effektiv försäljning.

Vi behövde sälja lägenheten fort och för ett bra pris. Jon klarade det utmärkt.
    Han är effektiv, kompetent och professionell.
    Vi är mycket nöjda och varmt rekommenderar Jon.
    Ett stort tack och kram till Jon! Läs mer

Sami C skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    •Bostadsrätt
    •På ett proffsigt sätt.
    •Förklaring av lägenheten, besvara frågor.
    •Trevlig, duktig, kan sin sak. Läs mer
  • 2018-10-30

David L skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt en bostad i Hagsätra. Jag trodde inte att det ska kräva mer än 2 vissningar för att sälja lägenheten. Kamila hjälpte och skötte de extra visningar, på et utmärkt sätt, och informerade mig på en korrekt sätt om situationen. Kamila vet vad hon pratar om och jag kännde från början att att jag litar på henne.
    Jag visste att kamia ska fixa det! Läs mer
  • 2018-10-29

Therése W skrev om Kamila Kaczmarczyk en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpte bostadsrätt. Snabbt återkoppling från mäklaren, allting gick väldigt smidigt. Läs mer

Storforsplan 36, 123 47 Farsta