Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Farsta
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Farsta
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 294 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• Pontus B
    Pontus B skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hade inte några direkta förväntningar eftersom det är mitt första köp av fastighet, men hon va professionell och pedologisk både undervisning och när jag skrev påpapprena.
  • Christina Z
    Christina Z skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Proffsigt. Snabba puckar och raka beslut.
  • Mami A
    Mami A skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Snabb och effektiv och mycket bra kommunikationer.
    Glad och Trevlig
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Anna Wiklund en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra bemötande på visningen.
    Vid budgivningen sedan kändes det lite stressigt. Pratar så fort och snabbt i telefon och känslan blir då att det bara ska klaras av så fort som möjligt. Känns lite drygt på nåt sätt.
    När sedan själva mötet för att skriva kontraktet ägde rum kändes allt väldigt proffsigt och bra!
  • David L
    David L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag fick ett bra bemötande av Jon Pettersson på Fastighetsbyrån. Han var lätt att få tag i när det gällde att få en visning och inför eventuella frågor. Han skötte kontakten mellan säljare och mig på ett neutralt sätt som inte alltid är enkelt. Han var ärlig genom hela processen vilket var uppskattat. Det enda tips jag skulle vilja ge honom är att han borde föreslå använandet av "Frågelista" där säljaren har möjlighet att skriva ner eventuella fel på lägenheten. Detta för att skapa förtroende för säljaren som köpare.
  • Helena S
    Helena S skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fungerade jättebra allting. Snabbt och tydligt. Mäklare tillgänglig och lätt att samarbeta med.
    2016-11-22 Michael B svarar Helena S
    Hej Helena, glad att du är nöjd. Tack för visat förtroende och lycka till med ert nya boende.
  • Helena K
    Helena K skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mitt intryck av Michael var mycket bra! Som jag upplevde honom som att han tog sig tid för alla som besökte hans visningar, svarade kunnigt och förståeligt på allas frågor och fick i alla fall mig att känna mig välkommen. Jag upplevde också honom som att han behandlar alla som kommer på hans visningar lika, oavsett hudfärg eller om man skulle råka dyka upp med en partner av samma kön. Det är det långt från alla andra mäklare som gör!
    Han har också humor, vilket jag på min jakt efter lägenhet har saknat hos andra mäklare. Han verkar läsa andra människor väldigt bra, och skiftar mellan allvar och skratt, högt och lågt på ett ledigt och avslappnat sätt.
    Jag träffade på Michael ett par gånger på olika visningar, och en stor anledning till att jag köpte den lägenheten jag köpte (förutom perfekt läge och diskmaskin) var att det var han som sålde den. Jag kände mig mycket trygg med honom. Han var också riktigt bra vid kontraktsskrivningen och uppfattade att jag av oerfarenhet inte riktigt hängde med på allt som sades. Han förklarade allt på ett lugnt och metodiskt sätt, så att jag nu är helt med på vad allt betyder och vad som gäller.
    Tack för fantastisk service :)
    2016-11-08 Michael B svarar Helena K
    Hej Helena,
    tack så jätte mycket för dina fina ord och hoppas du kommer trivas i nya lägenheten.
    Med vänlig hälsning Michael
  • Emma R
    Emma R skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Snabb återkoppling, väldigt hjälpsam, smidigt och trevligt vid mötet för köpekontrakt.
  • Teo K
    Teo K skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra och proffsigt bemötande, mäklaren levde helt upp till våra förväntningar.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Nina var seriös, proffsig och trevlig.
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Nina Almqvist en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra service och kontakt från första värderingsmötet till försäljning
  • Ami M
    Ami M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig och engagerad person som stod ut med oss under en mycket lång säljprocess. Daniel var alltid tillgänglig och stöttade oss många gånger i vårt letande efter en ny bostad.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra Säljare. Tydlig i sin kommunikation men samtidigt något forcerad och det var svårt att hinna med alla gånger. Trevlig.
  • Elin W
    Elin W skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket trevlig och personlig mäklare med hög lokalkännedom. Engagerad och träffsäker.
  • Lola W
    Lola W skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fick bra bemötande. Trevlig, alltid snabba svar på mina frågor och bekymmer gällande köp och sälj , både på mail och/eller telefon. Mycket bra tålamod, vilket behövdes i mitt fall vid försäljning,då det drog ut på tiden av olika orsaker.
  • Michal S
    Michal S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Professionell i sitt arbete.
    Varm rekommenderar jag honom.
  • Anders J
    Anders J skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket nöjd med en trevlig och mänsklig mäklare som gör ett bra jobb.
  • Martina F
    Martina F skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel sedman var bra och informativ under köpet.
  • Eva L
    Eva L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi fick från första stund ett bra och personligt bemötande och fick den hjälp vi efterfrågade så vi är mycket nöjda med hela processen.
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Han gav oss ett trevligt bemötande. Vi fick alltid ett snabbt svar på våra frågor. Han hjälpte oss alltid att hitta våra behov gällande föreningen och bostadsrätten.
  • Laleh H
    Laleh H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra bra bra bra bara bra bra bra bra bra
  • Carl T
    Carl T skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam på alla tänkbara sätt. Rekommenderas!
  • Anette S
    Anette S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har haft kontakt med Daniel Sedman som köpare av en lägenhet. Jag fick ett trevligt bemötande och god service. Allt fungerade perfekt för mig vid köpet.
  • Karl H
    Karl H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Social, trevlig, kundfokuserad. En aning förvirrat intryck över tid.
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel är tillmötesgående och har alltid svarat på alla frågor på ett proffsigt sätt.
  • Johan G
    Johan G skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra bemötande och hjälpsam genom hela förloppet. Tillgänglig och trevlig.
  • Dora W
    Dora W skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Det var bra och eftersom det var min första gång har jag inte någon att jämföra med.
  • Axel H
    Axel H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra!Inga konstigheter utan en bra mäklare.
  • Maria B
    Maria B skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra...................................................................!
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vad man förväntar sig av en mäklare.
  • Kalle P
    Kalle P skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket kunnig och engagerad mäklare.
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Korrekt, kunnig och insatt i fastighetens skick. Övriga mäklare jag då var i kontakt med, vilka verkat länge i området, kände dock inte till honom.
  • Natalia M
    Natalia M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Duktig. Trevlig. Snäll.
    Ingen blir missnöjd av hans jobb.
    Han gör sin bästa på 101%.
    Rekommenderar till dig om du håller på sälja eller köpa din bostad.
    Mvh Natalia
  • Elisabet Ö
    Elisabet Ö skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Lätt att prata med. Lätt att få tag på. Ringer tillbaka. Ringer upp och informerar. Svarar utförligt på frågor. Verkar göra det han ska i kontakt med presumtiva köpare. Ger ett ärligt intryck. Trevlig.
  • Can T
    Can T skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Affären kändes tryggt, väldigt hög service och tydlig mäklare. Jag kan inte vara annat än nöjd/ Mvh Can
  • Riman A
    Riman A skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jätte nöjd med Daniel, proffsig duktig och trevlig mäklare, det var så bra sammarbete mellan oss, vi fick information hela vägen om försäljningen.
    stark 5 får hann av mig.
  • Tuula H
    Tuula H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    D.S. var väldigt engagerad och lyssnade på mina önskemål. Under fotografering av lägenhet deltog han aktivt att flytta på möbler mm.
    Alla de gånger jag har tagit kontakt med honom har jag blivit vänligt bemött och han har gett mig den tid som jag har behövt.
    Summa summarum: en bra mäklare som jag önskar lycka till i fortsättningen .
  • Christina L
    Christina L skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har haft Daniel som mäklare vid 2 försäljningar och jag är mycket nöjd med honom. Han har verkligen ställt upp och förklarat allt på ett mycket bra sätt. Han är mycket engagerad.
  • Tina M
    Tina M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel var väldigt tillmötesgående och profisionell i sitt bemötande. Kom med bra tips på hur vi skulle göra iordning lägenheten inför visningen och var konkret i tipsen.
    Vi kände oss väldigt trygga och bekväma med att ha Daniel som mäklare när vi sålde vår lägenhet
  • Benjamin P
    Benjamin P skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpte radhus och han gjorde ett bra jobb.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel är en jordnära person med mycket kunskap. Lätt att prata med för den som säljer första gången. Artig och trevlig på alla sätt och vis. Många mäklare har vi träffat innan p g a husköp då istället men önskat att jag fått se Daniel som säljare av det hus jag köpte. Tusen Tack Fastighetsbyrån och Miljoner Tack Daniel Sedman.
  • Melanie M
    Melanie M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Duktig och trevlig mäklare. Han kan sitt jobb.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    En trevlig och duktig mäklare
  • Marek C
    Marek C skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    It is much better from the sales person perspective. As a buyer to get the call on the way to sign deal (alredy having verbal) made me a bit irritated. At the end the prise was as we agreed earlier.
  • Therese M
    Therese M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bästa mäklaren!
    Bra och snabb återkoppling, trevlig, säljande och intelligent approach.
  • Robert F
    Robert F skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra! Lätt att få tag på samt mycket hjälpande!
  • Reino S
    Reino S skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas Holmberg har utfört ett fantastisk arbete med försäljning av min fastighet.
    Helt klart över mina förväntningar.
    2016-10-20 Niklas H svarar Reino S
    Kul att jag har lyckats överträffa dina förväntningar Reino. Berätta det gärna för grannarna om det är någon som skall sälja sin tomt:) //Niklas
  • Sharmin U
    Sharmin U skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Mycket bra bemötande och kunnig i sitt ämne.
    2016-10-20 Niklas H svarar Sharmin U
    Kul att höra att ni är nöjda med köpet av tomten. Lycka till med bygget när det drar igång! //Niklas
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas ger ett seriöst intryck och han lämnar ingenting åt slumpen. Han är tillmötesgående och ser till att du har full information i alla lägen. Han är också mån om att både köpare och säljare ska bli nöjda med affären.
    2016-10-20 Niklas H svarar Rebecca S
    Kul att ni är nöjda med försäljningen av lägenheten. //Niklas
  • Simone P
    Simone P skrev om Michael Björkung en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sköter allt väldigt smidigt. Toppenbra!

Storforsplan 36, 123 47 Farsta