Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Farsta

Fastighetsbyrån Farsta

Storforsplan 36, 123 47 Farsta — Visa karta

Här i Farsta hittar du ett naturnära område med närhet till centrum och riktigt bra kommunikationer. Sjöarna Magelungen och Drevviken med härliga promenadstråk och badplatser sätter prägel på området, och Farsta Centrum erbjuder allt du behöver.

Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyråns kontor på Storforsplan 36. När du anlitar oss kan du räkna med att du får en mäklare som har mångårig erfarenhet och bra koll på fastighetsmarknaden. Varmt välkommen till oss - vi hjälper till med glädje!

Läs vad 508 kunder tycker om Fastighetsbyrån Farsta

• 2019-06-23

Johan S skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Daniel hjälpte oss att köpa en äldre bostadsrätt i Farsta centrum. Han var den bästa mäklare man kan tänka sig. Informerade och förklarade alla fakta och procedurer föredömligt och var mycket engagerad och tjänstvillig att hjälpa till och lösa alla praktiska problem på ett smidigt sätt. Vi kan rekommendera honom starkt till andra kunder. Läs mer
  • 2019-06-15

Marianne H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt vårt radhus på ett mycket proffsigt sätt. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-06-14

Steve B skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tycker Daniel har haft en god dialog med oss säljare, har inget att anmärka! Läs mer
  • Pär H

2019-06-13

Pär H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon är ett föredöme som alltid håller vad han lovar. Har han sagt att han skall ringa så gör han det. Följer hela tiden upp vad som händer och då alltid med ett leende. Han är just så där bra som en bra fastighetsmäklare skall vara. Vi rekommenderar gärna honom för andra som skall sälja Läs mer
  • Anders B

Ville Matti K skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kände av hans positiva energi direkt 😃 Läs mer
  • 2019-06-04

Jelena J skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Hetsig, stressar och ringer hela tiden för att tvinga fram nya bud.
    Ber man honom att inte ringa hela tiden och respektera ens arbetstider blir han genast arg och hetsig. Läs mer
    2019-06-14 Michael S svarar Jelena J
    Hej Jelena, tråkigt att du upplever tjänsten på det sättet du beskriver, har aldrig varit min avsikt att stressa på dig. Min bild av situationen är att jag inledningsvis efter ditt första bud inte fick tag i dig på ett helt dygn. Efter det förklarade du att du har mycket jobb och kan vara svår att nå. Förklarade för dig att du når mig från tidiga morgonen fram till sena kvällar och rekommenderade dig att bestämma dig för en slutnivå och sen mellan pauser i jobbet hålla koll på mobilen och messa mig när tillfälle ges. Det var en lång utdragen process med en budgivning som pågick med mindre höjningar i flera dagar med många timmar mellan varje bud. Åter igen, det har aldrig varit min mening att du skall känna dig stressad och hoppas du har förståelse för att det är en balans mellan dig som spekulant, ägaren samt andra budgivare som vill veta vad som händer och att processen i sig kan vara svår ibland att få till så att alla känner sig helt nöjda. Önskar dig allt gott och att du trivs bra i ditt nya boende, trevlig sommar!
  • 2019-06-03

Filip D skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tillgänglig och bra koll på läget Läs mer
  • 2019-06-03

Lisa N skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Niklas är professionell, engagerad och lyhörd. Ett ett bra bollplank och stöd genom hela processen.
    Den här gången gällde det försäljning av bostadsrätt men har även köpt hus där Niklas var säljarnas mäklare.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-05-30

Anita G skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt en bostadsrätt. Ann-Kristin är trevlig och effektiv, pratsam. Jag hade väl förväntat mig lite högre pris men det är ju trög marknad, och jag fick ändå mitt lägsta pris. Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Anita G
    Tack Anita för din rekommendation. Ja, det var lite trögt. Hoppas att du hittar en ny, bra bostad snart! Trevlig sommar!

Malin W skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi fick ett seriöst intryck av Ann-Kristin redan från början i försäljningen av vår bostadsrätt. Vi hade bråttom att sälja på grund av flytt och då lyckades ändå Ann-Kristin göra en bra tidsplan för försäljningen. Man fick aldrig känslan av att hon var för upptagen och att man var till besvär. Hon tog sig tid för oss. Nu är det bara synd att vi inte har något mer som ska säljas när vi är så glada över samarbetet. Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Malin W
    Hårt slit lönar sig! Det är ni ett stort bevis på. Tack för att ni valde mig och för er fina rekommendation. Vi ses snart igen!

Elin S skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig och väldigt proffsig, alltid glad och positiv och utförde sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt, rekommenderar varmt Ann-Kristin då vi är supernöjda! Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Elin S
    Dina ord värmer! Stort tack till er för att ni hjälpte till att göra det så bra.

Henrik V skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ann-Kristin har varit väldigt proffsig och samtidigt väldigt hjälpsam och gjort allt för att vi ska få en sådan bra försäljning som möjligt. Vi har känt oss väldigt trygga med Ann-Kristin som mäklare och litat på henne till 100%. Vi skulle inte tveka att anlita henne igen. Läs mer
    2019-06-04 Ann-Kristin Y svarar Henrik V
    Tusen tack för dina fina ord! Vad skönt att det kändes så bra och skönt att det gick vägen efter en pirrig helg :)
  • 2019-05-24

Daniel M skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    bought a home, contacted via phone and email, very friendly and helpful Läs mer
  • 2019-05-22

Sten B skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Ann-Kristin har sålt min villa på en seg marknad. Vi har kommit bra överens och Ann-Kristin har alltid haft bra förslag på åtgärder att vidta under försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-05-23 Ann-Kristin Y svarar Sten B
    Tack för rekommendationen Sten.
  • 2019-05-22

Hana A skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag anlitade Jon Pettersson när jag sålde min lgh och är oerhört nöjd! Regelbunden kontant, tydlig och pedagogisk. Nöjd över slutpris och har inget dåligt att säga om Jon. Rekommenderar honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-20

Gisella L skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Radhus
    alltid professionell och kontaktbar. Läs mer
    2019-05-23 Ann-Kristin Y svarar Gisella L
    Tack! Håller nu tummarna att ni hittar något bra nu!
  • 2019-05-19

Anna Carina M skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har sålt en villa. Mäklarens bemötande har varit professionellt med mycket kunskap och erfarenhet. Vi har fått löpande uppdateringar om visningarna. Mäklaren har arbetat både intensivt och effektivt, vi har fått goda råd och därefter kunnat ta beslut hur agera. Vi är mycket nöjda med vår husförsäljning och mäklaren Niklas! Läs mer
    2019-05-19 Niklas H svarar Anna Carina M
    Tack för de fina orden Carina. Kul att höra att ni är nöjda och att vi hittade så fina köpare till ert fina hus. Lycka till i jakten på er nya bostad! //Niklas
  • 2019-05-13

Andrej P skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en 3a, mäklaren var väldigt flitig och engagerad och strategisk. Läs mer
    2019-05-17 Ann-Kristin Y svarar Andrej P
    Tack för att ni valde mig och för den fina rekommendationen!
  • 2019-05-10

Helena B skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Fullmakt att sälja dotterns 1:a i Sköndal.
    Niklas uppdaterade oss hela tiden.
    Hjälpsam, rak, korrekt och vänlig. Läs mer
  • 2019-05-06

Juliana T skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag köpte en lägenhet med hjälp av mäklaren.
    Informationen jag fick av mäklaren innan köpet slutfördes och kundbemötande var utmärkt!
    Jag hade inte förväntat mig så bra bemötande. Mäklaren är väldig duktig!
    Jag kan absolut rekommendera honom till andra och jag vill gärna ha samma mäklaren om jag säljer eller köper andra bostad. Läs mer
  • 2019-05-02

Aneta L skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag och min man köpte Radhus. Vi mötte inte mäklaren tidigare. Enligt vår åsikt är han snäll, diskret och representativ. Han gav all information. Vi hade en telefonkontakt med honom under hela förhandlingarnas varaktighet. Läs mer
    2019-05-16 Michael S svarar Aneta L
    Hej Aneta, stort tack för rekommendationen! Hoppas ni har kommit till rätta i huset och trivs bra.
  • 2019-05-02

Åsa Kristina W skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Proffsig och snabb i kommunikation vid kontakt innan och under försäljning men vid sista kontraktet tappade vi kontakten då han bytt byrå. Synd att han inte kontaktade oss och gjorde en överlämning. Läs mer
    2019-05-02 Michael S svarar Åsa Kristina W
    Hej Åsa, du har helt rätt, självklart skulle jag ha kontaktat er för en snyggare överlämning inför tillträdet av ert nya hus. Ledsen att jag missade detta. Hoppas att ni trots detta är nöjda med köpet och om det fortfarande är ok åker jag gärna förbi ibland och tittar på det stora projektet ni har tagit er an.
  • Camilla H

2019-05-01

Camilla H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi upplevde att Jon handledde oss helt igenom vår bostadsaffär på ett synnerligen trevligt, professionellt och tryggt sätt! Läs mer
  • 2019-04-29

Göran H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra korrekt och lugn hela vägen Läs mer
  • Camilla R

2019-04-25

Camilla R skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt en bostadsrätt på 3 r o k.
    Jon Pettersson är en lyhörd och kunnig mäklare som ser möjligheter.
    Det var första gången jag sålde en bostad, så mina förväntningar på Jon var främst att jag skulle kunna ställa frågor om det mesta gällande försäljningsförfarandet och också få begripliga svar. Jon visade på yrkesskicklighet och erfarenhet och levde med råge upp till mina förväntningar. Han är dessutom en positiv person som är lätt att ha att göra med.
    Jag kan varmt rekommendera Jon Pettersson. Läs mer
  • 2019-04-24

Ulf C skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    har köpt ett bostadsrätts hus
    Daniel har varit toppen på alla sätt.
    jag är jätte nöjd.. Läs mer
  • 2019-04-23

Niklas H skrev om Katja Korbout en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Sålt en lägenhet i Sköndal, proccessen gick otroligt smidigt och Katja var med och guidade hela tiden.
    Väldigt nöjd med allt! Läs mer
    Katja K gillar detta
  • 2019-04-11

Jard Tomas Mathias T skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Michael var verkligen proffsig och förtroendeingivande under hela säljprocessen och höll mig hela tiden uppdaterad om läget Läs mer
    2019-04-16 Michael S svarar Jard Tomas Mathias T
    Hej Mathias, stort tack för rekommendationen!
  • Maria W

2019-04-11

Maria W skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag valde Ann-Kristin då jag vet att hon har stor erfarenhet av försäljning av radhus i Skogås. Det var en tuff bostadsmarknad när jag skulle sälja, men jag kände stort förtroende hela vägen och är mycket nöjd med den avslutade affären. Det var ordning och reda på allt, och alltid ett vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-04-26 Ann-Kristin Y svarar Maria W
    Vilken fin rekommendation, tack snälla Maria!
  • 2019-04-06

Marie H skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Snabb och smidig försäljning. Positiv och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-04-11 Ann-Kristin Y svarar Marie H
    Tack på mycket Marie och Kjell! Kul att det blev så bra.
  • 2019-04-05

Susanne A skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Professionell, bra mötande, kul prick! Läs mer
    2019-04-16 Michael S svarar Susanne A
    En rolig försäljning som gick väldigt bra med trevliga säljare, stort tack!
  • 2019-04-02

Klas Y skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Har uppträtt på alla sätt trevligt och korrekt. Har givit bra med information om bostaden som vi köpte. Mitt intryck var att han företrädde säljarens intresse av att sälja bostaden till högsta möjliga pris. Läs mer
  • 2019-03-31

Tom S skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Supertrevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-03-28

Nicklas B skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt 1 lägenhet av han och sålt 2 med han . Bemötandet va proffsigt , Läs mer
  • 2019-03-25

Pehr Gustaf Wilhelm T skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Bra och tillgänglig, mycket servicemedveten! Rekommenderas. Läs mer
    2019-03-29 Michael S svarar Pehr Gustaf Wilhelm T
    Hej Pehr, en trevlig försäljning med mycket trevliga säljare, tack för rekommendationen.
  • 2019-03-25

Cecilia G skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Michael sålde vår villa i Huddinge, han var engagerad, kunnig, tillgänglig med driv och trevligt bemötande. Tvekar inte att anlita honom igen, både som säljare eller köpare. Rekommenderar honom gärna. Läs mer
    2019-03-29 Michael S svarar Cecilia G
    En mycket speciell försäljning på många sätt och vis med ett fantastiskt trevligt hus. Stort tack Cecilia.
  • 2019-03-18

caroline g skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus via Ann-Kristins hjälp, vi är jätte glada att vi köpte det med hennes hjälp då hon varit snabb på att svara och lättsam att ha att göra med. Hon var professionell, kände till området och väldigt hjälpsam och sakkunnig, och kunde svara på alla våra frågor. Vi skulle rekommendera henne och använda henne själva. Läs mer
    2019-03-19 Ann-Kristin Y svarar caroline g
    Tack för en fin rekommendation! Hoppas att ni ska trivas i ert nya område :)
  • 2019-03-18

Ludvig E skrev om Michael Schönning en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Köpt första bostadsrätt. Fick hjälp hela vägen av Michael, med personliga råd och tydliga möten. Smidigt tillträde och god kontakt! Läs mer
    2019-03-18 Michael S svarar Ludvig E
    Hej Ludvig, stort tack för den fina rekommendationen!
  • 2019-03-07

Mariusz G skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Jag hittade kontakt till Kamila Kaczmarczyk på internet, jag köpte en lägenhet, jag är väldigt glad! professionalism i kontakt med kunden för 10 poäng Läs mer
    Fastighetsbyrån Farsta gillar detta
  • 2019-03-02

Cebrail Y skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi köpte ett radhus. Hon var super trevlig och hjälpsam. Läs mer
    Ann-Kristin Y gillar detta
  • 2019-02-25

Frida L skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har precis sålt vår lägenhet med hjälp av Jon. Vi trivdes verkligen med Jons sätt att hantera hela affären. Han var väldigt empatiskt, hade stort tålamod med att möta våra önskemål/frågor och lät oss ta god tid på oss i vårt beslut. Han var också engagerad vilket resulterade i att vi fick vi ett betydligt bättre bud än vi hoppats. Vi rekommenderar varmt Jon till alla! Läs mer
  • 2019-02-22

Annbritt K skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi har sålt en villa.
    Vi har kännt att Daniel är kunnig och påläst om vårt område.
    Daniel gjorde sitt bästa för att vi skulle bli så nöjda som möjligt. Läs mer
  • 2019-02-21

Mattias R skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Närvarande och hjälpsam mäklare. Någon man kunde lita på! Läs mer
  • 2019-02-21

Charbel G skrev om Fastighetsbyrån Farsta
    Mäklaren hjälpte till med försäljningen av bostaden på ett smidigt sätt. Allt gick super enkelt och väldigt smidigt. Läs mer
    Fastighetsbyrån Farsta gillar detta
  • 2019-02-20

Sara T skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Med hjälp av Daniel har vi sålt en lägenhet i Hökarängen. Vi fick ett otroligt fint bemötande från första stund och under hela processen har Daniel funnits som stöd vid att sälja bostad och ge tips och råd vid köp av ny bostad, något vi har uppskattat varmt! Vi har alltid känt oss välkomna att höra av oss oavsett om det har gällt vår bostad eller om det har gällt ny bostad. Läs mer
  • 2019-02-19

Yvonne H skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi är mycket nöjda och glada att vi valde Daniel som mäklare när vi sålde vårt parhus och svärfars lägenhet. Redan vid första mötet kändes det rätt.
    Daniel är proffesionell i alla lägen och har ett personligt sätt som inger ett stort förtroende. Läs mer
  • 2019-02-18

Elin L skrev om Ann-Kristin Yllén en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Trevlig, professionell och snabb! Läs mer
    2019-02-18 Ann-Kristin Y svarar Elin L
    Tack Elin! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet nu.
  • 2019-02-13

Eugenija G skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har sålt en lägenhet om 3 rum och kök I Farsta. Mäklaren var mycket tillgänglig. Han hade ett trevligt och ödmjukt förhållningssätt. Läs mer

Storforsplan 36, 123 47 Farsta