Läs vad 1787 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje 2

• 2021-01-21
    William hjälpte oss att sälja vårt radhus.
    Han är Proffesionell , bra att ha att göra. med. Kunnig ochFörtroendeingivande. Driven.
    Han har en god kännedom om marknaden.

Kan varmt rekommendera William .
    Nicholas R
    • 110.0 m²
    • Centrala Södertälje
    sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2021-01-20
    Vi köpte en villa som förmedlades med Linda, hon var väldigt proffsig och tydlig i kommunikationen, det kändes bra hela vägen!
    Sara K
    • 152.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
  • 2021-01-19
    William var professionell från början till slut och har alltid funnits tillgänglig för frågor och eventuella funderingar. Det har känts tryggt att köpa sitt första hus av honom som mäklare.
    Helen S
    Helen S
    • 270.0 m²
    • Vattubrinken
    köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2021-01-19
    William var service minded och flexibel vid vårt köp av hus!
    Tim Sebastian Alexander G
    • 156.0 m²
  • 2021-01-19
    Har köpt en villa genom William. Han var lätt att ha att göra med, vi är nöjda med hans hjälp vid köpet.
    Josefine G
    • 156.0 m²
  • 2021-01-18
    Vi är supernöjda med försäljningen av våran villa. Klas bemötte oss väldigt proffsigt och var väldigt engagerad och tydlig under hela processen.
    Måns D
    • 120.0 m²
    • MARIEFRED - KALKUDDEN
  • 2021-01-17
    Proffesionellt och utmärkt service!
    Alex C
    • 70.0 m²
    • Bergvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2021-01-17
    Mycket bra kunnig mäklare och trevlig
    Bengt J
    Bengt J
    • 58.0 m²
    • Brunnsäng
    köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2021-01-17
    hon var trevlig och tillgänglig hela tiden att besvara på alla mina frågor och hjälpa till med det hon kan göra .
    Souad M
    • 68.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte en lägenhet.
    Mäklaren är supertrevlig och professionell.
    Han var hjälpsam och förklarade allt inom köpsprocessen.
    Många vänner rekommenderade honom till mig, och jag ska fortsätta rekommendera honom för andra.
    Sako B
    • 65.0 m²
    • Blombacka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2021-01-17
    Said har sålt vår lägenhet, han har bemött oss som säljare på ett positivt sätt. Förstått våra behov och skapade ett ”event” på kommande försäljningar som slog väl ut. Mot köparna har han haft en bra taktik hela tiden och haft koll på köparna och vart de befinner sig i processen.
    Han har alltid var tillgänglig och bemött oss på ett bra och proffsigt sätt och han har förmedlat och presenterat vår bostad på ett mycket bra sätt. Bara plus till Said.
    Robert N
    Robert N
    • 119.7 m²
    • Östertälje
    sålde sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2021-01-16
    Köpt och sålt hus
    Trevlig och serviceinriktad. Lyhörd, kompetent flexibel,
    Professionell hantering av affärerna.
    Vi är väldig nöjda och kommer att rekommendera Fastighetsbyrån och William till vänner och bekanta.
    Göran E
    • 214.0 m²
  • 2021-01-14
    Jag har både köpt ett bostadsrättsradhus och sålt en bostadsrättslägenhet genom Daniel Varli på Fastighetsbyrån i Södertälje. För mig är det viktigt hur bemötandet av mäklaren är för att jag ska göra affär. En mäklare som går på för mycket gör inga affärer med mig. Daniel är ödmjuk, humoristisk, inlyssnande och har också visat sig ha ett stort hjärta för sina kunder. Han har aldrig forcerat något utan hela tiden fått mig att känna att det är jag som fattar besluten och har kontroll över processerna vid köp och sälj. Han frågar om det känns bra, om man har några ytterligare frågor och uppmanar en om att ta kontakt om något är oklart. Man känner sig alltid välkommen!
    Genom Daniel har jag gjort såväl ett lyckat köp och en lyckad försäljning. Jag rekommenderar Daniel om du vill känna dig trygg i din bostadsaffär.
    Millie L
    • 73.0 m²
  • 2021-01-09
    Hej,
    Vi köpte ett nyproducerat radhus nyligen. Vi har fått det bästa bemötandet! Jenny var hjälpsam, ärlig, tillgänglig och väldigt trevlig. Vi rekommenderar starkt henne.
    Zokaa Y
    • 121.0 m²
    • Västergård
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-31
    Vi har köpt en lägenhet med hjälp av Tinna.
    Hon har skött detta mycket bra och kan rekommenderas på bästa sätt.
    Rolf Tore A
    • 79.0 m²
  • 2020-12-31
    jättebra jag fick hjälp med allt som behövs
    Larsin G
    • 68.5 m²
  • 2020-12-30
    Jag tycker att Tinna var väldigt hjälpsam och gjorde mer än vad jag hade förväntat mig av henne. Väldigt bra bemötande =)
    Robert C
    • 101.0 m²
    • Brunnsäng/Nydala
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-29
    Trevligt bemötande och jag fick en professionell upplevelse av Linda som mäklare.
    Eva G
    • 95.0 m²
    • Järna
    köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
  • 2020-12-29
    Sålt lägenhet i Södertälje. Mycket bra bemötande och jag är nöjd med resultatet.
    Carina C
    • 87.0 m²
    • Rosenlund
  • 2020-12-28
    Vi köpte friköp vila, hennes bemötande var utmärkt, hon gick genom all infon och förklarar
    Reta S
    • 146.0 m²
  • 2020-12-28
    Jenny är proffsig, driven och pålitlig mäklare.
    Super nöjda och allt har gått väldigt smidigt.
    Rami G
    • 130.0 m²
    Bra. Tack
    Der är redan andra gången jag får frågor..........
    Christine L
    • 107.0 m²
    • Mölnbo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-27
    Vi har köpt en lägenhet i Mölbno.
    Utrolig bra och hjärtlig service.
    Jolanta G
    Jolanta G
  • 2020-12-27
    Jag har köpt en ny producerad tvåa i Mölnbo. Processen gick enkelt och smidigt. Rekommenderas.
    Abdulrahman K
    Kanonbra mäklare!
    Fredrik S
    • 88.0 m²
    • NYKVARN Sundsvik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-26
    Vi har köpt en nyproduktionsvilla på glasbergaslänten. Jenny har varit väldigt professionell och vänlig i kontakten. Jenny har varit behjälplig med alla papper som ska fyllas i och allt har gått väldigt smidigt.
    Umit D
    • 146.0 m²
  • 2020-12-26
    Jag har köpt nyproduktion i Mölnbo. Är mycket nöjd med min lägenhet. Violeta Rusu
    Violeta R
  • 2020-12-23
    En mycket trevlig mäklare som tar sig tid och bryr sig om sitt uppdrag. Linda har hjälpt oss att sälja vår villa i Nykvarn som vi inte ångrar, att just hon fick uppdraget. En kunnig, lyhörd och professionell mäklare kan man lugnt säga. Vi hade höga förväntningar och vi blev verkligen inte besvikna. Vi kan verkligen rekommendera Linda Holmström att sälja ert objekt.
    Mikael K
    • 122.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
  • 2020-12-23
    William lever upp till förväntningarna som vi hade både som köpare av tomt och säljare av villa. Han har ett trevligt och proffsigt bemötande, kunnig, smidig att ha att göra med, vi kan varmt rekommendera William. Skulle vi vara i behov av en mäklare i framtiden skulle vi inte tveka att anlita William igen.
    Tina L
    • 36.0 m²
    köpte en tomt med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-21
    Väldigt driven, kunnig och absolut en av de bästa.
    Linda A
    • 92.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-20
    Vi köpte ett fritidshus. Danny var vänlig, saklig och tillmötesgående att visa huset utanför visningshelg
    Aras S
    • 88.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-17
    Köp av lägenhet. Bra stöd och hjälp hela vägen, inget att klaga på.
    Nils T
    • 69.5 m²
  • 2020-12-16
    Inte nöjd med bemötandet i den inledande fasen av köpet av bostadsrätt. Upplevde honom då som ganska okunnig och arrogant.
    Jonas K
  • 2020-12-16
    Sålde vår lägenhet via Filip där allting gick snabbt och smidigt. Han fanns alltid tillgänglig och flexibel. Ung och duktig mäklare, vi rekommenderar honom starkt ☺️
    Alen P
    • 75.4 m²
    • Mariekäll
    sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-16
    Han va en riktigt bra mäklare tycker ja .
    När vi köpte huset
    Mathias A
    köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-12-15
    Vår mäklare var engagerad och ingav stort förtroende vid försäljningen av vår villa. Snabba återkopplingar vid frågor etc. Kan varmt rekommendera honom.
    Charlotte S
    • 83.0 m²
    Toppen!
    Köpte ett hus. Rak personlig kändes väldigt trygg och ärlig det kändes som att han verkligen var en bra mellanhand som värnar mycket om både säljare och köpare. Jag har i vanliga fallvöldogt svårt för mäklare då många kan kännas smöriga men Klas var enligt mig bara enkel och toppen👍
    Sofia H
    Sofia H
    köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-12-14
    Sålt objekt: Villa 91m2 med källare.
    Bra genomgång vid första mötet av säljprocessen och dess kostnader för försäljningen.
    Goda råd om hur vi skulle förbereda huset för försäljning samt vilka dokument vi behövde plocka fram.
    Trevligt och bra bemötande, lätt att komma i kontakt med och snabba återkopplingar vid olika frågeställningar.
    Bra backupp på kontoret.
    Klas överträffade våra förväntningar på en smidig mäklarinsats och vi är mycket nöjda med slutresultatet.
    Thorbjörn T
  • 2020-12-14
    Köpt bostadsrätt förmedlad av Klas. Uppfattar honom som mycket engagerad och trevlig, snabb i sin återkoppling. En trygg kontakt genom hela processen.
    Isabell K
    • 52.0 m²
    • ELDSUNDSVIKEN
    köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-12-14
    Serviceminded och proffsig! Bra information under försäljningens gång.
    Åsa L
    • 63.0 m²
    • Bergvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-13
    Jag köpte en bostadsrätt på 2 rum och kök.

Jag fick ett väldigt trevligt bemötande av mäklaren som var kunnig och intresserad av att hjälpa till och svara på frågor. Var även tillmötesgående med vilka tider jag var kontaktbar och var allmänt anpassningsbar.
    Jag hade sammantaget en väldigt bra upplevelse av mäklaren.
    Martin O
    • Bårsta
  • 2020-12-13
    Sålt bostad. Väl bemött. Delaktig i beslut. Snabb information vid budgivning. Sammanfattningsvis blev det en snabb affär, bra bemötande. Tack!
    Karin S
  • 2020-12-13
    Vi köpte en lgh i Kallfors och från första telefonsamtalet med Paulina fick vi en trygg känsla av henne. Hon visade sig även vara väldigt kunnig och angelägen om att både vi som köpare och säljaren var med på allt som hände och varför. Detta kändes extra bra för mig personligen då det var första gången jag gjorde en bostadsaffär med ”andra inblandade” (har bara köpt ett nybygge en gång tidigare), så jag kunde jaga henne via mail och telefon med alla dumma frågor jag kom på, som hon utan vidare svarade på.
    Malin K
    • 76.0 m²
    • Järna
  • 2020-12-12
    Daniel hjälpte mig sälja min bostadsrätt i centrala Södertälje, det gick mycket smidigt den såldes innan visning och för begärt pris.
    Mycket professionell, engagerad och trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
    Alexander N
    • 51.0 m²
    • Hagaberg
  • 2020-12-12
    • Jag har köpt en lägenhet på 35.5 kvm i östertälje.
    • Jag fick ett bra bemötande av Paulina, på första visningen blev jag mottagen av en glad och professionell kvinna som svarade på mina frågor och om hon inte visste tog hon reda på det.
    • Jag hade inga speciella förväntningar på mäklaren då detta är min första lägenhet. Jag känner att jag fick svar på mina frågor och Paulina höll mig uppdaterad om vad som hände när budgivningen började.

• Allt som allt, är jag nöjd med Paulina och känner att jag fått de stöd och information jag behövde.
    Frida M
    • 1:a
    • 35.5 m²
    • Hagaberg
  • 2020-12-11
    Duktig mäklare, trevlig och ambitiös. Rekommenderar henne starkt.
    Karam D
    • 70.0 m²
    • Brunnsäng
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-12-11
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Fick en känslan av ett riktigt personligt bemötande. Både köpt och sålt med Linda som mäklare och känts lika tryggt båda gångerna.
    Henrik W
    • 130.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
  • 2020-12-11
    Köpt lägenhet centrala Södertälje. Daniel är korret trevlig och ger svar på frågor som uppkommer.
    Kenneth S
    • 81.8 m²
  • 2020-12-10
    William har hjälpt oss igenom vår husförsäljning på ett snabbt och smidigt sätt.
    Han har varit lättillgänglig under hela processen. Vidare har han varit öppen och lyhörd, samtidigt som han varit ärlig och realistisk mot oss. Kan varmt rekommendera honom, en mer engagerad och tillgänglig mäklare tror jag är svårslaget!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte