Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje — Visa karta

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 1409 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje

• 2019-07-22

Kim Peter K skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde en villa och William sköte sitt uppdrag på ett mycket bra och professionellt sätt. Det gick alltid att komma i kontakt med William om det vsr något som vi undrade över.
    Vi är mycket nöjda med Williams arbete under hela processen. Läs mer

Maj-Britt A skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevligt bemötande, fantastisk genomgång av försäljning, kostnader, info om förberedelser, En fantastisk underbar tjej. Läs mer

Staffan K skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig, glad pigg och kunnig. Man känner sig väl omhändertagen Läs mer

Carl C skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpte en 2 på 55 kvadratkilometer, jag blev bra bemött. Läs mer
  • 2019-07-19

Raed H skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt ett radhus. Mäklaren hjälpte till mig då han visste vad jag sökte efter och kunde rekomendera några hus blnad annat detta hus som jag lever i idag. Stort tack :) Läs mer
  • 2019-07-18

Ninon N skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vaken, trevlig, inlyssnande och bra på att svara Läs mer
  • 2019-07-18

Heidi M skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte ett litet hus och fick fantastiskt
    stöd hela vägen genom affären. Hon förstod mina behov och höll mig ständigt uppdaterad. Hon var också väldigt ärligt angående husets skick och vilka brister som skulle åtgärdas så att jag kunde få en större bild av den finansiella ramen. Jag var jättenöjd med hennes service. Läs mer

Mitra A skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Roberto P skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren är trevlig och hjälpsam som kunde svara på alla mina frågor. Väldigt fin upplevelse. Läs mer

Senan Sabah Q skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hon är trevlig och alltid tillgänglig när jag beundrade något. Hon var tydlig och behjälplig. Läs mer
  • 2019-07-15

Johanna H skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har köpt bostadsrätt i Södertälje. Paulina är väldigt trevlig, hon har varit hjälpsam, varit snabb med att svara på SMS om frågor jag haft och hållit mig bra uppdaterat om hur köpet går. Känner att jag blivit väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2019-07-13

sara v skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Nathalie har hjälp oss att sälja vårat radhus i Nykvarn. Hon har bemött oss på ett proffesionellt och trevligt sätt och har alltid svarat på våra frågor. Läs mer
  • 2019-07-12

Mariam H skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en bostadsrätt ,blev jag bemött på jätte trevligt sätt jag hade inte så mycket förväntningar allt gick snabbt och är oerhört nöjd med allt ,ett stort tack för Nathalie Nilsson.
    Med vänlig hälsning,
    Marie Hanna. Läs mer
  • 2019-07-12

Khaled A skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt ett parhus via Thomas Aslan som mäklare som kände mig väl bemött med snabb profetionell affär. Thomsd Alsan har mina varma rekommendationer för hans jobb med professionellt sätt och omtanke. Läs mer
  • 2019-07-11

Olov H skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en bostadsätt.
    Blev utmärkt bemött !
    Nathalie levde upp till mina förväntningar och mer därtill.
    Hade en alldeles perfekt upplevelse vid mitt bostadsköp ! Kan verkligen rekomendera Nathalie till alla framtida köpare av bostad ! Läs mer
  • JOACHIM F

2019-07-10

JOACHIM F skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig och duktig men besviken på hans uppgörelse när jag sålde mitt radhus förra sommaren,han satte in alla pengar på mitt ex konto utan att fråga mig hur pengarna skulle fördelas.Han visste att vi låg i skilsmässa och således skulle överskottet delats hälften/hälften men allt gick till hennes konto vilket gjort att jag har efter ett år med hjälp av advokat lagt ned massor med pengar och nu ser det ut som att det blir en uppgörelse.Men jag förlorar 130000 som hon vägrar betala ut utan jag får nöja mig med en del av det jag har rätt till. Läs mer
  • 2019-07-10

Damian Sebastian P skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Paulina är väldigt organiserad, hjälpsam och korrekt. Hon är också en mycket trevlig person:) Läs mer
  • 2019-07-10

Håkan O skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    sålt en villa och fått det jag begärt och lite till.
    han har varit vänlig och tillmötesgående samt ivrig att hjälpa till.
    han levde upp till mina förväntningar och jag är nöjd! Läs mer

Marianne R skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt en bostadsrätt av Nathalie Nilsson.
    Blev mycket väl bemött. Läs mer

Monica Yvonne L skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Social, trevlig, tillmötesgående. Har bara positivt att säga om Sofia Lindau.
    Hon ställde upp och hittade svar på alla mina frågor.
    Nu är jag nöjd boende i min nya sommarstuga :) Läs mer
  • Ulf R

2019-07-08

Ulf R skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi har blivit utmärkt bemötta Läs mer

Drazenka V skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har köpt hus och vi är jättenöjd för att William Bemarre va bakom våra ryggen.
    Tack! Läs mer
  • 2019-07-06

Agneta S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt en lägenhet. Mäklaren har skött till 100 procent. Hon har bemött mig på bästa sätt. Som en kompis. Resultatet bättre än förväntat. Resultatet bättre än förväntat. Tinna har verkligen levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-06

Malin S skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt fritidshus.
    Sofia var trevlig, tillmötesgående och ger ett trevligt intryck. Läs mer
  • 2019-07-05

Johan S skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt villa, William är klart en av de bättre lokala mäklarna. Bra bemötande, påläst. Gör jobbet. Läs mer
  • Susanne F

2019-07-05

Susanne F skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt vårat hus. Mäklaren var mycket trevlig att ha att göra med Väldigt service inriktad. Fanns tillgänglig även då han hade semester Super Skulle anlita honom om jag i framtiden skulle behöva en mäklare. 😁 Läs mer
  • 2019-07-03

Daniel H skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpte en tvåa av Daniel och blev väldigt positivt överraskad över både bemötandet och omhändertagandet. Det blev en snabb och smärtfri process, precis det jag eftersträvade och när jag ska sälja så kommer jag ta kontakt med honom. 5 av 5! Läs mer
  • 2019-07-02

Linus H skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt en lägenhet.
    Jag har ingen erfarenhet av att sälja sen tidigare, men har hört att det inte alltid är den lättaste processen.
    Men Nathalie var tydlig och professionell från start.
    Det jag trodde skulle vara ett halvår av ångest blev ca 2 månader som inte påverkade mig speciellt mycket alls och nu kan jag lägga den ångesten på att hitta ett nytt boende istället. Läs mer
  • 2019-07-02

Margit Klara S skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt vår hus.
    Sofia är energisk, sympatisk och engagerad person.
    Vi var helt nöjda. Läs mer
    2019-07-04 Sofia L svarar Margit Klara S
    Tack Klara! Det betyder mycket att ni är nöjda! Lycka till med nya boendet!
  • 2019-07-01

Jon E skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt ett hus!
    Hon var tillmötesgående, informativ och hjälpsam! Läs mer
    2019-07-01 Sofia L svarar Jon E
    Tack Jon! Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • Marcus J

2019-06-30

Marcus J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda sålde vår fastighet med bravur.
    Linda är en rak och uppriktigt mäklare som verkligen gör sitt bästa för sin klient.
    Hon går inga genvägar för endera part utan att det kännas bra för samtliga inblandade i affären vilket hon men sin auktoritet och erfarenhet löser utan vidare. Läs mer
  • 2019-06-28

Paul B skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra bemötande och professionell Läs mer

Maud O skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt en bostadsrätt.

Hade talat lite med mäklaren tidigare under åren betr en eventuell försäljning. Alltid känt förtroende för honom, så då det var dags att sälja funderade jag aldrig på mäklare, utan William var självklar. Och mina förväntningar blev uppfyllda, är mycket nöjd med försäljningen, detta tack vare mäklarens lugna och positiva sätt. Jag kanske lät lite orolig ibland men blev genast peppad vid varje samtal vi hade. Läs mer

Sven-Arne M skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt br. Mycket bra bemötande. Pålitlig och professionell. Positiv. Läs mer

Mountaser E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Goode Company friendly in excellent in customer service and good seller customer service recommended for everybody Läs mer

Alexandra L skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt lägenhet, blev väldigt bra bemöt av mäklaren. Är mycket nöjd med hela processen från mäklaren Tinna. Läs mer

Valentina A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Tack för hjälpen du varit jätte bra. Du har tålamod och duktig på det jobb jag köpte ville från mäklera i Södertälje Läs mer
  • 2019-06-25

Christer Å skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffesionellt bemötande och serviceinriktad, fick vårt hus snabbt sålt och till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-06-25

Susanne Å skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Driven, serviceinriktad och lättillgänglig Läs mer
  • Arnis F

2019-06-25

Arnis F skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt bostadsrätt . Duktig och erfaren mäklare som lyssnar på sina kunder och har engagemang samt trevlig bemötande. Läs mer
  • 2019-06-24

Amina B skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig,kunnig och tillmötesgående
    Kommer definitivt använda honom i framtiden
    En utmärkt mäklare Läs mer
    William B gillar detta
  • 2019-06-20

Rebin A skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Gott bemötande, serviceinriktad och tillgänglig vid frågor och funderingar. Den goda servicen fortsatte även efter själva köpet av bostaden och jag fick svar på alla frågor och funderingar. Hon har även kontaktat mig ungefär en månad efter köpet och frågat om allt står rätt till och om jag trivs. Femstjärnigt bemötande, det var min första bostadsaffär och min första egna bostad någonsin, och Paulina gjorde det till en trygg upplevelse. Läs mer
    2019-07-03 Paulina U svarar Rebin A
    Tack snälla Rebin för din rekommendation. Kul att jag fått hjälpa dig genom ditt allra första bostadsköp :-) Kul att höra att du trivs bra i lägenheten och kommit in ordentligt! Vi hörs framöver. Önskar dig en fin sommar!
  • 2019-06-19

Emelie H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpte tillsammans med min sambo en enplansvilla av Klas. Blev mycket bra bemötta redan från första mötet vid huset. Vi hade vart på en del visningar innan och fått uppleva, som vi tycker, både en del bra och en del mindre bra mäklare. Klas var outstanding den bästa av alla, vi fick alltid snabba svar både via mail och telefon. Helt klart 10/10! Läs mer
  • 2019-06-19

Eva Keldsdotter P skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kunnig och professionell. Jag upplevde en trygghet genom hela processen tack vare Sofias arbete. Läs mer
    2019-07-01 Sofia L svarar Eva Keldsdotter P
    Tack Eva för de fina orden! Fortsatt trevlig sommar och stort lycka till i ert nya boende! :)
  • 2019-06-18

Elyas C skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte sommar stuga, och jag sålde studen efter 1,5 år.
    Av ThomasAslan
    Han är trevlig glad, och jätte duktig med att förklara till sina kunder på bra sätt, för att verkligen kunden blir nöjd.
    jag levde verkligen till mina Förväntningar.
    Jag är verkligen mycket nöjd. Jag Tackar honom för detta.

MVH
    Elyas Cavas Läs mer
  • 2019-06-17

Rolf Ingvar W skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsigt.
    Tryggt
    Bra å snabba återkopplingar Läs mer
    2019-07-01 Sofia L svarar Rolf Ingvar W
    Tack Rolf! Det glädjer mig att allt flöt på så fint i er försäljning! Önskar er en fortsatt trevlig sommar och många varma kvällar på nya balkongen!
  • Nassef B

2019-06-17

Nassef B skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt ett radhus på Marikälberg på Södertälje .
    Thomas var den mäklaren som behandlar detta ärendet . Han är positiv , hjälpsam , ärlig person gör allt för att göra mig nöjd.
    I framtiden om jag vill att sälja mitt hus ska jag kontakta Thomas att behandla detta.
    Slutligen ,jag rekommenderar Thomas som en expert mälklare.
    Tack så mycket Läs mer
  • 2019-06-17

Filip B skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt hus. Mycket trevlig mäklare Läs mer
  • 2019-06-16

Birgitta P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda var mycket trevlig och hjälpsam gav goda råd inför visningen då jag sålde min villa Läs mer
  • 2019-06-15

Ritva Kyllikki K skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde sommarstugan .Mäklaren William Bemarre var
    mycket trevlig och kunnig.
    Det blev bättre än väntat.
    William Bemarre Är mycket kunnig han är bästa man på yrket
    Tack. Läs mer
    William B gillar detta