Fastighetsbyrån Södertälje

Snittbetyg
4.8
Ring 08-550 604 50 Dela

Om företaget

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär! Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals...

2299 omdömen om Fastighetsbyrån Södertälje

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2299 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Katja J
Köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Bra Håller vad han lovar flexibel Lätt att nå Lyhörd

Reino V
Köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Gnesta

Mycket trevlig men ändå professionell. Han skötte affären exemplariskt. Det enda "jobbiga" var alla papper som skulle signeras vid kontraktsskrivningen men det är förstås inte mäklarens fel.

Satarupa B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

It was a smooth process. Moshe was determined to get us the asking price for our house despite the challenging situation (with high interest rates, etc.). We are thankful for him and would strongly recommend him to other seller.

Sivert B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Rosenlund

Rättfram, snabb, ärlig och korrekt.

Marie Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Rosenlund

Jag tycker hon var professionell. Väldigt trevlig, hade svar på alla frågor

Svar från Sofia Sörensen

Tack snälla för den fina rekommendationen, det värmer. Ni kommer trivas jättebra i lägenheten. Hoppas försäljningen i trosa går bra nu! :)

Gülay G
Köpte en tomt med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Han bar väldigt trevligt person Vet hur han ska göra sitt jobb Man kan se att han gillar sitt jobb

Wahidul I
Centrala Södertälje

Moshe has been an exceptional partner throughout the selling process. He explained to us very clearly the whole process at the beginning and played an advisory role. During this process, his clear communication - being able to lay out facts and figures, articulate pros and cons for all possible decisions helped us to narrow down in decision making. His customer centricity approach stood out in our interactions. It goes without saying that we are very happy with Moshe and Fastighetsbyrån. Great job, Moshe!

Nathalie K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Ett proffsigt bemötande från början till slut

Dela
Eva A
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Östertälje

Professionellt bemötande av en mycket trevlig, påläst och kunnig mäklare. Uppskattades att han alltid var tillgänglig för frågor, han var väldigt tillmötesgående. Rekommenderar honom starkt.

Danijela I
Rosenlund

Väldigt bra mäklaren, kunnig och ansvarig. Vi var bemött av henne på ett professionellt sätt.

Svar från Sofia Sörensen

Tack snälla Danijela för den fina rekommendationen. Det är viktigt när man köper sin första boende att få svar på alla sina frågor och känna sig trygg. Ha det bäst nu! :)

Isabelle A
Bergvik

William är otroligt proffsig och kunnig i sitt arbete, skulle absolut både sälja och köpa med honom i framtiden igen :)

Pär Arne Fredrik S
Sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Järna

En otroligt driven och påläst mäklare som gärna frågar om han inte förstår , och det är så man blir omtyckt och framgångsrik

Leyla N
Sålde en tomt med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Mycket bra bemötande och kommunikation under hela försäljningsprocessen Bra på återkoppling och tydlighet. Vid framtida uppdrag har William vårt förtroende som mäklare!

Irja K

Trevlig,korrekt och är fortsatt den bästa mäklaren i Södertälje utan konkurrens

Dali Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Han var trevlig och bemötte oss på ett trevligt sätt. vi kände oss trygga och kunde tita på honom. Han är professionell och kunnig inom sitt jobb.

Lena B
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Vi fick snabbt stort förtroende för William som vår mäklare. Hela processen byggde på dialog där William hela tiden involverade oss i det som skulle ske, höll oss informerade - och iscensatte det vi önskade. Vi upplevde också att William gjorde allt han kunde för att få till en snabb affär. När förhandlingen med köparen sedan påbörjades genomfördes den på ett värdigt, klokt och fint sätt. Vi är mycket nöjda med William som mäklare. Superproffsig helt enkelt!

Rickard A
Bergvik

Lyhörd, ödmjuk och tillgänglig. Att köpa hus via William var en smidig och trevlig upplevelse. Rekommenderas!

Filippa R
Centrala Södertälje

Sofia har vart super duktig och väldigt hjälpsam under och efter köpet, vi är glada att vi hade henne som mäklare! :)

Svar från Sofia Sörensen

Tack snälla Filippa. Lägenheten är klippt och skuren för dig. Finns alltid här vid frågor och funderingar :)

Justice O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

He's best and professional in what he does

Yüksel E
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Bemötandet av Sofia var väldigt positivt. Hon var väldigt tydlig med vad som skulle hända och vad som gällde för köpet. Hon gick genom hela protokollet och förklarade allt till punkt och pricka Förväntningarna av Sofia var till belåtenhet, hon skötte allt på ett proffsigt sett.

Patricia E
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Professionellt bemötande men ändå personlig och duktig. Väldigt duktig på allt hon tar sig för och kan starkt rekommendera Sofia som mäklare för försäljning av bostad. 10 av 10.

Girard De L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Östertälje

Så länge har vi fått svar på våra frågor och bra support. Mycket tydlig vid underskrift av kontraktet. Kändes bra.

Emelin O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Toppen mäklare! Jag kände verkligen att jag hittat rätt mäklare, kommer definitivt rekommendera honom vidare!💯

Fatma A
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Sofia är ansvarsfull mäklare. Väldigt proffesionellt i sitt arbetsområdet.

Svar från Sofia Sörensen

Hej Fatma, Tack snälla för dit omdöme. Det är viktigt för mig att ni är 100% nöjda som köpare:)

Ingrid Margareta L
Gnesta

Bra att förklara hur försäljningen går till och kunnig i sitt ämbete.

Jörgen G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Västergård

Mycket bra! Thomas har varit mycket bra att prata med och han tillgodosåg våra önskemål på ett snabbt och flexibelt sätt. Toppen!

Lars Göte J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Enhörna

Jag har inget att klaga på. Tobias är väldigt trevlig och kunnig mäklare. Lätt att få tag i när man hade frågor, om han inte svarade så ringde han upp väldigt snabbt. Kan varmt rekommenderar Tobias när man behöver en mäklare.

Sofia S
Enhörna

Supernöjd med Tobias som mäklare vid försäljning av min bostad. Trevligt bemötande, lugn och förklarar hur de olika stegen i en försäljning går till. God kontakt genom hela resan. Inkännande och lyssnar. Så tack Tobias, för att min försäljning gick så smidigt som den gjorde.

Victor S
Viksberg

Trevlig, tydlig, kompetent, kommunikativ och proffsig. Rekommenderas varmt!

Lars-Erik B
Skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Lättsam och förtroendeingivande. Tryggt stöd i en affär med mycket att hålla reda på. Som säljare fick jag intryck att köparna också kände nöjda. En bra uppgörelse där båda parter var nöjda.

William B gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karl-Åke N
Sålde en tomt med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Det har varit en glädje att ha kontakt med Thomas. Han har skött sitt uppdrag att presentera och genomföra försäljningen av samtliga våra tomter på Dammkärr i Södertllje på ett utmärkt sätt. Sedan har välkomnandet på Fastighetsbyrån varit föredömligt. Trevlig personal och gemytlig stämning. på kontoret. Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Thomas Aslan i fortsättningen.

Tobias L
Grusåsen

Bra, trevlig, tog reda på information som efterfrågades

Mia H
Grusåsen

Engagerad, lyhörd och realistisk mäklare. Otroligt nöjd med den kunskapen han besitter och bemötandet man fick som kund. Kan verkligen rekommendera honom 🤩

Christine H
Sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Snabb och trevlig. Flexibel och kunnig.

Tapinder J
Hölö

William är trevligt och har fin bemötande. Han visar intresse och är engagerad i sitt projekt. Är duktig på återkoppling.

Danijel D
Grusåsen

Proffsigt bemötande,alldeles trevlig person med skön dialog utan överflödiga diskussion. Inga oklarhet, man blev behandlat precis som det önskas av en yrkesledare. Enkelt affär, avslappnad känsla

Hilding S
Köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Dammkärr

Vi vänder oss mycket gärna till Danny den dagen vi behöver en mäklare, mån om både köpare och säljare så att affären känns bra för alla parter. Rekommenderas!

Emre Y
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Mycket kunnig och seriös kille gör sitt jobb ordentligt

Mattias H
Köpte sitt hus med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Moshe var väldigt hjälpsam genom hela processen. Han tog sig tid att hjälpa mig förstå komplicerade delar som jag inte var bekant med såsom årsbokslut och andra ekonomiska bitar. Oerhört professionell i sitt bemötande och ärlig gentemot mig som köpare. Lyhörd och införstående. Kan inte annat än att rekommendera Moshe. Jag kommer definitivt anlita honom i framtiden.

Gabriel L

Moshe har varit väldigt omhändertagande, klar och tydlig gällande kommunikation och information samt väldigt jordnära som mäklare.

Sami H
Fornhöjden

Hon är kunnig och trevlig mäklare. Var alltid tillgängligt och gjorde det lilla extra! 😊

Svar från Sofia Sörensen

Tack snälla för de fina rekommendationen, det uppskattas massor att du känner så. Ha en fin dag :)

Mohan Babu T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Västergård

Straight Forward. Good suggestions.

Tobias E
Mariekäll

Tobias la verkligen manken till för att få min lägenhet såld, snabba svar på mina frågor och hade go kontakt med mig under hela resan.

Liselotte L
Järna

Alert, lyssnande och inkännande. Märks att han hör vad jag säger och tycker är viktigt. Humoristisk, vilket jag uppskattar

Maj-Britt N
Västergård

Helt okej. Vi blev bra bemötta och hade ett bra samtal Vi hade egentligen inga förväntningar ,fick den informationen som vi behöver. Vi är nöjda han gjorde ett bra jobb

Angine S

Allt gick så snabbt och smidigt. Moshe är en grym säljare och vi är så tacksamma!

Lucas U

Stort tack till Moshe på fastighetsbyrån. Snabb med att återkoppla, kommunikativ samt hjälpsam. 5 stjärnor, han rekommenderas

Karl-Åke N
Sålde en tomt med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Mycket trevligt bemötande av Thomas Aslan och övrig personal på Fastighetsbyrån. Mycket professionell hantering av försäljningen av vår tomt i Södertälje och tidigare försäljningar av våra tomter där.

Hani E

Jag rekommenderar starkt! Tobias Bemarre om du/ni planerar att köpa/sälja en bostad. Allt fungerade tillfredställande! gott bemötande, Han är både seriös, kunnig och trygg mäklare!

Filtrera omdömen