Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje — Visa karta

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 749 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje

• Ove L
    Ove L skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Fullt ös och noll problem från mäklarens sida. Det är tydligen bankerna som är flaskhalsen i sådana här affärer.
  • Berit M
    Berit M skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Rekommenderar Fastighetsbyrån. Jag är supernöjd med allt.
  • Gösta B
    Gösta B skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra jobbat av mäklaren! Korrekt, informativt och saklig. Åter kommer absolut till Fastighetsbyrån Södertälje.
  • Patrick E
    Patrick E skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Helt okej! jag tror att marknaden gjorde "LASSET" lätt sålt.Där av också en dålig värdemätare på ert arbete vid nämnda tid.(såld före: 1.jun)Men jag har absolut inga klagomål att avhandla.

ps.Det är värre att segla fram när det är stiltje på sjön/marknaden.
  • Bercin C
    Bercin C skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har varit supernöjda med Thomas då han är mycket duktid och väldigt trevlig och lätt att prata med. Han har varit tillgänglig lyhörd och väldigt noggrann. Det har varit tryggt att ha honom som mäklare och vi kan varmt rekomendera honom.
  • Anter A
    Anter A skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket bra och det blev som jag förväntade mig.
  • Anita Elisabet M
    Anita Elisabet M skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    lyhörda samt snabb återkoppling i ärendet
  • Linda �
    Linda � skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Smidig, snabb och enkel affär!
  • Klas H
    Klas H skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Robert var exceptionellt bra och mycket proffsig. Råden han kom med under försäljningens pågående, gjorde mig trygg och lugn. Skulle anlita Robert varje dag i veckan!
  • Hel�n I
    Hel�n I skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket nöjd med Fastighetsbyrån och mäklare Linda Holmström. Kan varmt rekommendera henne. Mycket engagerad och kunnig på sin sak.
  • Marita Birgitta M
    Marita Birgitta M skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån efter att vi själva fått bra utfört arbete från mäklaren och ett trevligt bemötande från all övrig personal på byrån.
  • Ingrid Elisabeth O
    Ingrid Elisabeth O skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Önskar alla som ska sälja eller köpa bostad att vända sig till fastighetsbyrån för dom är så proffsiga och man blir verkligen bemött på bra sätt
  • Zdenko Z
    Zdenko Z skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Mkt bra bemötande med duktiga,proffesionela och kunniga mäklare
  • Edmundo P
    Edmundo P skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig personal, bra bemötande. Har alltid anlitat de för de brir sig om att göra bra affär mellan de som köper och de som säljer
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    En mäklare som inger stort förtroende
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Allt har fungerat väldigt bra och jag fick mycket bra service under hela köpprocessen.
  • Sara T
    Sara T skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag är glad att jag valde fastighetsbyrån tack våre dem så har jag lyckats och hitta ett hus som jag har letat efter i många år. Det är själv klart att jag ska rekommendera dem till andra.
  • Jan J
    Jan J skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket bra engagerad påläst mäklare
  • Mrad B
    Mrad B skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra service och ett fint mottagande. Dock lite bättre uppföljning och tips gällande förbättringar på huset då d kommer erbjudanden o rabatter. Bra att få förklarat om hur man sänker driftkostnader osv.
  • Åke A
    Åke A skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Fick ett fint bemötande och service i samband med försäljning av mitt arenhus på Mörkö. Försäljningen genomfördes på ett bra sätt.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag är mycket nöjd med Fastighetsbyrån och kommer att använda mig av dom igen.
  • Edit B
    Edit B skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Hittills så har försäljningen skötts exemplariskt och över förväntan. Vi ser fram emot den fortsatta handläggningen. Mvh Edit och Lars Borneland.
  • Anders R
    Anders R skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Bemötande från Fastighetsbyrån var initialt bra och vi sålde en fastighet. Vissa saker har varit ögonbrynshöjande som det faktum att när det kom till handpenningens överförande från köparens konto till vårat så var handpenningen mäklaren tillhanda före klockan 11 en vardag ( som var framförhandlad ett par extra dagar utöver de ordinarie ) och mäklaren meddelade mig per telefon att de kommer att sättas in EFTER kl 18 samma dag till vårat konto , vi går miste om 1 dags ränta. Mäklarens arvode var av ordinarie format.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Allting bra! Trevligt bemötande och stort kunnande.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag är väldigt nöjd med fastighetsbyrån. Mäklaren var oerhört proffsig och allt gick väldigt smidigt.
  • Jens M
    Jens M skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsigt, smidigt och snabbt
    Har bara bra saker att säga om min affär och den hjälp jag fick av Fastighetsbyrån
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig och kunnig fastighetsmäklare.
  • Paavo H
    Paavo H skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Mäklaren Robert, en fantastisk trevlig sansad kille som ser möjligheterna i försäljningen och har en bra kundkrets till köpare. Han håller kontakten hela vägen, lämnar inget ogjort.
  • Engman & Sättermon Byggentreprenad AB
    Engman & Sättermon Byggentreprenad AB skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsigt bemötande och tryggt rakt igenom. Vi har använt Fastighetsbyrån tidigare med olika mäklare och samtliga är otroligt varma och proffsiga. Rekommenderar Fastighetsbyrån starkt.
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra och professionelt bemötande, rekommenderas.
  • Bengt-åke S
    Bengt-åke S skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Lite okuning och nonchalant när det gäller att sälja tomteroch svara på frågor. Dåligt påläst om detaljplanen och när man frågar något efter köpet så snäser hon av och säger att ansvaret inte är hennes. Utan vårat.
  • Leif G
    Leif G skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt trevlig, lätt att prata med vilket var väldigt viktigt för mig då jag aldrig varit i denna situationen som att sälja inte bara ett utan två hus. Vi är/var mycket nöjda med honom.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig, kompetent, snabb, lyhörd, ödmjuk, och säkert mycket mer.
  • Belinda H
    Belinda H skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har både köpt bostädsrätt och sålt villa via Fastighetsbyrån. I båda affärerna kände vi oss mycket nöjda med våra mäklare, och de kändes personligt engagerade. De lyckades väl med att få både köpare och säljare att känna sig nöjda med affärerna.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Upplever att kompetensen är väldigt hög både vad gäller projektet och det sociala engagemanget..
    Återkopplingen var väldigt bra.
  • Peter Mikael L
    Peter Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Engagerad och trevlig i bemötandet av oss som säljare.
    Lyckades med det sitt uppdrag trots kort varsel.
  • Anders H
    Anders H skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Fastighetsbyrån och framför allt vår mäklare jobbade stenhårt för oss från första början. Han var seriös och tydlig i sin kommunikation med oss. Vi visste exakt vad som gällde och det gjorde oss trygga under processens gång. Vissa gånger tvivlade jag en aning på hans bedömning men han bevisade att jag hade fel, vilket jag är glad för. Resultatet var över förväntan.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Från början till slut jättebra genomförd försäljning av min bostad.
    Behövde aldrig ringa och höra efter vad som hände med något, det skötte Mäklaren exemplariskt.

Mycket nöjd.
  • Markus O
    Markus O skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Med hjälp av fastighetsbyrån kunde jag sälja min bostad inom en kort tidsperiod för ett säljpris som var relativt bra. Mäklaren från fastighetsbyrån i Södertälje som jag hade som mäklare för min bostad var tydlig och rak i sin kommunikation med mig, vilket var bra. Jag tycker totalt sett att han gjorde ett bra jobb.
  • Lise-Lott L
    Lise-Lott L skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra bemötande. Kunnig personal och snabb återkoppling.
  • Richard L
    Richard L skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Enormt effektivt, professionellt och resultatdrivet. När jag som säljare blev försenad med renoveringen så anpassade sig mäklaren direkt.
  • Per K
    Per K skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Inga problem överhuvudtaget. Gjorde allt med försäljningen lätt, något som jag uppskattade eftersom tidsbrist är ett stort problem.
  • Lena H
    Lena H skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    det var i första hand min son som träffade mäklaren då vi bara står som medägare av lägenheten
  • Gun N
    Gun N skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    trevligt och professionellt.hitentills valuta för pengarna (tillträdet återstår ännu)
  • G?ran N
    G?ran N skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Fastighetsbyrån är en komplett organisation med säljare och skattejurist i samma kontor. Den säljare vi hade var superbra.
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Rekommenderar starkt Robert Persson, hjälpsam, tillmötesgående och arbetar riktigt professionellt!
  • Staffan O
    Staffan O skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Engagerad mäklare med bra återkoppling.
  • Roger S
    Roger S skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har både köpt och sålt via Fastighetsbyrån (samma mäklare vid båda affärerna) och känner mig klart nöjd med resultatet, allt har skötts smidigt och proffesionellt av mäklaren och av Fastighetsbyrån.
    Roger Svensson
  • Roberto Parada Q
    Roberto Parada Q skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Fick ett mycket gott bemötande och hjälp med min bostadsförsäljning. Det gick från ett hej och handslag till en försäljning, kunnig och snabb, men med hänsyn till marknaden. Detta under sommar och semestertider.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Väl påläst, kunnig och trevlig mäklare.

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje