Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 2337 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Nykvarn Sundsvik
    2022-10-05 Verifierad kund
    Våran upplevelser av mäklaren är bra och vi har fått den information vi har viljat ha
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-10-05 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Visste om att det inte var lätt att sälja just nu så förväntningarna om snabb affär var låga. Vi hade dessutom inte bråttom. Daniels lugn och tålamod smittade av sig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    2022-10-05 Verifierad kund
    Linda hade mest kontakt med min bror som bor i närheten av det sålda objektet.
    På det hela gick det smidigt trots svikande konjunktur.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-10-04 Verifierad kund
    Daniel var flexibel med att ordna visning och kunnig vad gäller överlåtelseavtal.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och en härlig förmåga att inte ge upp.
    Vi hade ingen brådska eller panik att sälja och det tog Daniel till sig och ”inväntade” rätt köpare. Proffsigt!
  • Patrik I
    • Blombacka
    2022-10-03 Verifierad kund
    Hade bråttom att sälja min lägenhet och kände stressen och bördan.
    Daniel som är en lugn, strategisk och informativ. Hjälpte oss igenom hela försäljningsprocessen och var alltid kontaktbar och tillgänglig vid behov.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    2022-10-02 Verifierad kund
    Familjär, verkar att bry sig om oss.
    Duktig på att jämka ihop parterna där den ena vill sänka den andra höja priset.
  • köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Viksberg
    2022-09-30 Verifierad kund
    Bra bemötande lika tidigare,han levde upp till förväntningarna.
    Mycket bra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Brunnsäng
    2022-09-28 Verifierad kund
    Said är en professionell och tålamodig mäklare som visar förståelse och respekt för varje individ.
  • köpte sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-09-28 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare, villig att svara på alla frågor och ge hjälp vid köp av vår bostad
  • sålde sitt hus med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-09-27 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt. Vi hade förväntat oss att få bra bemötande och engagerad mäklare samt är öppet för frågor. Väldigt nöjd med service jag fick. Alltså njöd i helhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Klingblom  en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-09-25 Verifierad kund
    Duktig ,lyhörd ,kunnig trevlig mäklare vi fick en väldigt bra känsla, kan varmt rekommendera Adam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    • Östertälje
    2022-09-24 Verifierad kund
    En alltigenom proffsig, varm och engagerad mäklare från första mötet till kontraktsskrivning. För mig var det viktigt att känna mig trygg samt att få all information om säljprocessen, och Linda uppfyllde förväntningarna.
    • Södertälje Södra
    Adam Klingblom
    har ett trevligt sätt och håller tät kontakt på telefon. Han är kompetent och har skött mitt säljärende väl i en tid marknaden varit nedåtgående och svårbedömd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Adam Klingblom  en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Brunnsäng/ritorp
    2022-09-24 Verifierad kund
    Våran försäljning gick långt över förväntan !
  • sålde sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-09-23 Verifierad kund
    Filip har varit väldigt trevlig och proffsig i sin roll som mäklare för oss, lätt att ha en dialog med och goda råd har han gett oss.
    Han får bästa betyg av oss :-)
    Med vänlig hälsning, Dick & Helen.
  • köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-09-22 Verifierad kund
    Proffsig, bra koll, lätt bemötande, trevlig!
    2022-09-21 Verifierad kund
    Daniel har ett trevlig bemötande och är väldigt tydlig. Vi fick till en snabb och smidig affär som vi verkligen uppskattar.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Daniel inger förtroende och professionalism, och har ett trevligt bemötande. Han levde upp till våra förväntningar och vi upplevde affären som väldigt smidig.
    • Fornhöjden
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bemötandet var väldigt bra, vi hade ett bra samarbete och kom överens om det mesta.
  • köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Järna
    2022-09-19 Verifierad kund
    Danny är en trygg och bra mäklare, varmt rekommenderas
    2022-09-17 Verifierad kund
    Han är professionell, serviceinriktad, vänlig och grundlig i sitt bemötande av kunden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Brunnsäng
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lättillgänglig. Ställt upp till 100%.
    • Järna
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra service o bra bemötande o trevligt
    2022-09-14 Verifierad kund
    william höll konternuelig dialog med mig under köpet.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Trevlig, lättsam och bjuder på sig själv.
    Visning och kontraktsskrivandet var korrekt men med plats för skratt och en del informationsutbyte.
  • sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-09-13 Verifierad kund
    väldigt trevlig och kunnig i sitt arbete. Överträffade mina förväntningar
    • NYKVARN Rimsjöhöjden
    2022-09-12 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Filip och han gav ett positivt och energifyllt intryck vid första mötet. Under hela processen har han funnits med och visat ett engagemang som passat oss perfekt.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag tycker att Filip gjort det han ska och han har hela tiden fått mig som säljare att känna mig trygg.
    2022-09-09 Verifierad kund
    William har genomgående varit väldigt trevlig och lätt att prata med. Den enda lilla kritik jag har är att man gärna hade fått svar på frågorna angående vattenkranen på gården och om man kunde dra in el. Han tog snällt reda på allt senare men kunde ha kollat upp detta inför visningen. Men bemötandet har varit toppen 👍 😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-09-08 Verifierad kund
    Seriöst och personligt bemötande. Engagerad, positiv och lyhörd. Bra på att hålla kontakten och levde verkligen upp till löftet om att vara tillgänglig för frågor och diskussioner. Överträffade mina förväntningar, så jag kan varmt rekommendera Sofia!
    • Rosenlund
    2022-09-07 Verifierad kund
    Vårat första mötet med Sofia var väldigt professionellt och hon lämnade oss med en lugn och spännande känsla. Vi fick tydlig och noggrann information och en förståelse för hela processen. Genom sitt engagemang och ärlighet kände vi inte av någon stress när det kom till säljningen av huset. Hon hade en perfekt balans mellan försäljningen och oss som familj. Visade mycket empati och sitt goda hjärta, som för oss var väldigt viktigt.

Jag kan verkligen rekommendera henne från botten av mitt hjärta. Det är en rätt person på rätt plats.

Magdalena Przybylska
    • Södertälje Södra
    2022-09-06 Verifierad kund
    Daniel är kunnig och duktig på det han gör. Min försäljning gick snabb och var supersmidig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Adam Klingblom  en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Västergård
    2022-09-06 Verifierad kund
    En engagerad och tydlig mäklare med ett trevligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Klingblom  en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-09-04 Verifierad kund
    As a buyer, I felt he did a very good job explaining contract in details. He was also great with communication.
    However, I felt he was a little uncomfortable when it came to after sales questions. Like what happens if there's a hidden problem with the apartment after the possession. Otherwise, a seamless experience and very quick.
    I think he worked really well for the seller to it's all good.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-09-03 Verifierad kund
    Jag tycker att Sofia är väldigt engagerad i sitt jobb. Tar hand om köpare och säljare under försäljningsprocessen. Rekommenderas varmt.👌
    2022-09-03 Verifierad kund
    Hej mycket trevligt och mycket tydligt
    • Glasberga Sjöstad
    2022-08-31 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Engagerad och tar sig tid. Mycket nöjd.
    Gick smärtfritt och kunde sin sak till 100%.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Nykvarn Berga Ö
    2022-08-31 Verifierad kund
    Jag upplevde Linda som kunnig, trevlig och effektiv.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Han är en bra person och trevlig .
    2022-08-29 Verifierad kund
    Helt fantastiskt mäklare! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2022-08-27 Verifierad kund
    En riktigt bra mäklare som alltid gör sitt bästa , och får alltid bra resultat. Rekommenderar Daniel starkt . Man blir aldrig besviken med Daniel.
    • Glasberga Sjöstad
    2022-08-27 Verifierad kund
    Väldigt smidig mäklare. Enkel att prata med, tydlig och ambitiös. Det är en mäklare som kan sitt jobb.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Rosenlund
    2022-08-26 Verifierad kund
    Bra kommunikation genom hela säljprocessen och proffesionellt hanterat!
    2022-08-26 Verifierad kund
    Linda är snabb och tydlig i sin kommunikation, förstår olika behov och sätter upp plan utifrån det. Hon har ett kontaktnät och kan sin marknad vilket gör att hon kan skapa rimliga förväntningar hos både köpare och säljare. Vi är otroligt nöjda med bemötande och process som för oss gick väldigt snabbt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Östertälje
    2022-08-24 Verifierad kund
    Danny var oerhört kunnig och professionell och rådgav oss på ett realistiskt sätt angående vad vi kunde förvänta oss av vår försäljning. Han ansträngde sig verkligen för att försäljningen skulle gå så smidigt som möjlig och var flexibel och samarbetsvillig. Han var trygg och kommunikativ genom hela processen. Vi är supernöjda!
    2022-08-23 Verifierad kund
    Hon har alltid tagit sig tid för oss och alltid varit tillgänglig med tips och råd. Ett otroligt tålamod med alla våra frågor. En toppenmäklare helt enkelt!
    2022-08-23 Verifierad kund
    Her describing the house was very well and clear, and she was kept in touch with us for informing us what exactly happened with the seller.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Hej! Vi har haft en perfekt bemötande av Sofia, hon är väldigt engagerad i sitt jobb, väldigt smart och snällt
    Vi ger henne 10/10 som värdering
    Vi kommer och kontakta henne alltid om vi behöver hjälp av mäklaren
    Tack Sofia
    2022-08-22 Verifierad kund
    Väl bemött, väldigt engagerad.