Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje — Visa karta

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 1011 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje

• Guler D
    Guler D skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Nöjd i sin helhet, främst nöjd med tillgängligheten och sevicen Läs mer
  • dharmendra p
    dharmendra p skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    We had a nice interaction with broker Tinna, She is quite good and neutral to buyer and sell..
    Gives good suggestions and feedback.. Läs mer
  • Tore  H
    Tore H skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi är nöjda med fastighetsbyråns arbete, vi har haft en kunnig, påläst och trevlig mäklare. Läs mer
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Fastighetsbyrån i Södertälje är väldigt bra att ha och göra med. Läs mer
  • Zeki Y
    Zeki Y skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt en mindre lgh via Nathalie, som utmärkte sig på ett trevligt, sakligt och kunnigt sätt genom hela processen. Läs mer
  • Maykil T
    Maykil T skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Daniel Varli är utan tvekan den bästa mäklaren man kan ha! Han är väldigt lugn, erfaren, har ständigt kundkontakt och väldigt ärlig! Jag kunde med hjälp av Daniel sälja min väldigt svårsålda bostad i den tuffaste marknaden. Jag var ständigt orolig, nevös och stressad för att jag redan hade köpt ett hus men han var alltid lugn, pedagogisk och väldigt säker!! Ni som vill ha en väldigt proffsig mäklare som också är ärlig till skillnad från de andra, tveka inte ta honom, ni gör er själva en tjänst jag lovar!! Jag är verkligen ledsen att det inte går att betygsätta högre! Läs mer
  • Catherine M
    Catherine M skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag tycker att jag fick ett mycket bra bemötande på alla vis.
    Jag tycker att jag har fått valuta för det jag betalar Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med Robert Persson som mäklare. Första gången som köpare, tyckte då att han var mycket proffesionell. När det var dags att sälja fanns det ingen tvekan vem jag skulle anlita. Läs mer
  • Michel C
    Michel C skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag anlitade Daniel för att sälja mitt radhus och blev mer än nöjd. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väl mött av Linda, svarat direkt, ordnat möten efter önskemål. Läs mer
  • Helen N
    Helen N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt en kollonistuga de var bra bemötande och gick smidigt affären. Läs mer
  • Jenny Caroline A
    Jenny Caroline A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde vårt radhus och anlitade Klas Hamrén som mäklare. Han var mycket tydlig, informativ och ödmjuk. Att göra en så stor affär som vi inte hade kontroll över var tufft men Klas gjorde oss trygga genom att uppmana oss till att fråga och utstrålade att inga frågor var dumma. Det märktes att han tog sitt arbete seriöst och var angelägen om att säljare och köpare skulle bli nöjda . Klas uppfyllde våra förväntningar och vi är mycket nöjda med hur hela affären sköttes. Vi kan varmt rekommendera Klas som mäklare vid försäljning av hus. Läs mer
  • Krister B
    Krister B skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt hus.
    Utmärkt prospekt/presentation.
    Snabb och alert. Läs mer
  • Annelie V
    Annelie V skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas tog uppdraget att sälja vårt hus med stort allvar, han var väldigt tydlig och informerade oss husägare kontinuerligt genom hela processen. Han gav tydliga alternativ när vi hade behov av att fatta beslut. Han kunde på ett mycket bra sätt beskriva olika möjligheter och risker. Han var ett stort stöd i en för oss rätt så känslosam situation. Jag rekommenderar Klas till alla som står i beslut att sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har ett mycket proffessionellt uppträdande, men samtidigt också mycket trevlig. Läs mer
  • Roger A
    Roger A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi är mer än nöjda med det engagemang som Linda visade under försäljningen av villan. Nästa bostadsaffär kommer vi definitivt att anlita Linda igen. Läs mer
  • Åsa Elisabeth H
    Åsa Elisabeth H skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Eva-Maria var klar och tydlig och lätt att få tag på.
    Dessutom underlättade hon för mig att få ordning på allt innan köp. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde Utsiktsvägen 13, ett äldre hus med 300 m2 i tre plan med nytt året runt rum samt kontakt med stor altan. Huset har bergvätme ny panna samt med nytt tegeltak och ny revertering. Huset ligger i ett lugnt läge med återvändsgata och 1100 m2 tomt
    Bilderna och beskrivningen var mycket bra,Vi fick vid valet av byrå före visningen intrycket att Fastigsbyrån hade flera potentiella köpare de redan kände till och avsåg att kontakta. Tyvärr kom enbart fyra st till de båda visningarna.
    Vid budgivningen kontaktade vi Daniels chef, som gav det bästa taktikrådet Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hon har varit mycket bra.Trevlig.Precis som man önskar att en mäklare skall vara. Läs mer
  • Lea E
    Lea E skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Flexibel och duktig mäklare, rekommenderas starkt. Snabb och smidig affär Läs mer
  • Raphael C
    Raphael C skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Med facit i handen så måste jag erkänna att jag borde ha anlitat Fastighetsbyrån och Robert Persson när jag först bestämt mig för att sälja mitt hus.
    Vi är mycket nöjda med Roberts prestation under hela processen. Innan vi träffade Robert hade vi redan fått ett bra intryck av honom, både via ressensioner här på Reco och via rekommendationer från vänner. Han har definitivt levt upp till alla våra förväntningar.
    Vi uppfattar Robert som väldigt trevlig, kunnig, tydlig och ordningsam, därför rekommenderar vi honom och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Härligt och seriöst bemötande av personal som har erfarenhet och känsla för ett genuint kundbemötande! Läs mer
  • Heidi Marina L
    Heidi Marina L skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har sålt en fastighet. Snabb, effektiv & saklig mäklare! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Muse H
    Muse H skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    sålt en lgh och han skötte det mycket bra.
    Han var sak kunnig och hjälpsam så att gick smidigt till. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig, uppdaterade och följde upp på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Krister B
    Krister B skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Redig, klar och tydlig. Engagerad och konsekvent. Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda är en mäklare av topklass! Hon brinner för det hon gör och tar sig an ditt hus på ett proffesionellt sätt! Glad och trevlig! Erfarenhet och kunnighet är något som LInda står för! Hobn är bäst helt enkelt! Läs mer
  • Sinan M
    Sinan M skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra bemött, köpte en lägenhet .
    Fick svar på mina frågor. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde min bostadsrätt genom Robert. Stora fördelarna som gjorde att jag valde honom var att jag 8år tidigare blev riktigt bra bemött när jag gick på hans visningar. Han har koll på lägenheterna han säljer helt enkelt, och på de krångligare frågorna återkom han då väldigt snabbt med ett svar. Och jag upplevde det precis samma nu när jag sålde min egen lägenhet.
    Direkt efter visningarna kom det samtal med olika frågor, rak och tydlig i kommunikation samt väldigt lätt att få tag på vilket jag ser ser som ett stort plus.

Kan helt enkelt rekommendera Robert som mäklare. Jag är riktigt nöjd! Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevligt och proffsigt intryck. Snabb återkoppling och uppdatering under hela processen. Jag sålde en bostadsrätt 4:a
    Supernöjd! Läs mer
  • Annelie P
    Annelie P skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag är så nöjd med mina kontakter med Robert Persson -
    känner stort förtroende både för honom och Fastighetsbyrån.
    Stort tack!! Läs mer
  • Eva  B
    Eva B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda lyser av förtroende från allra första mötet vi hade.
    Vi var på samma linje. Min bostad är lika bra som åretruntlbostad eller som sommarbostad.
    Jag kände mig trygg med Linda som mäklare. Läs mer
  • Jocke S
    Jocke S skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Robert Persson. En kunnig mäklare, och allt gick verkligen smärtfritt, blev informerad hela tiden. Alltid nåbar, och svarade snabbt på mejl och i telefon. Det var budgivning på en fyra i Östertälje som jag verkligen ville ha. Allt var toppen !
    /Joakim Sternborn Läs mer
  • Paulo  Victor F
    Paulo Victor F skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    William var en bra mäklare, mycket uppmärksam och hjälpsam med detaljerna om lägenheten som jag ville köpa. Förklarade alla tvivel och frågor. Lätt att komma i kontakt och återvända. Förklara processen och vad som var nödvändigt att göra som det var min första gång att göra denna process. Läs mer
  • Katja K
    Katja K skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpte en bostadsrätt.
    Bra bemötande, tydliga beskrivningar och svar. Läs mer
  • Krisztian Varjú H
    Krisztian Varjú H skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har köpt och sålt via Robert tidigare och han är duktig. Rekomenderas. Läs mer
  • Marcela O
    Marcela O skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en lägenhet i Södertälje och Daniel har varit väldig snäll med mig, tydlig och hjälpsam. Han är en trevlig person som är lätt att kunna ha ett samtal med honom.
    Jag hade inga förväntningar eftersom hade varit c:a 10st. visningar i Södertälje.
    En trevlig person, lugn, bra beskivning av lägenheten och jätte snäll
    Marcela Ossandon Läs mer
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Robert sålde min bostadsrätt på ett proffsigt och seriöst sätt. Var tydlig i sin kommunikation och höll oss uppdaterade hela tiden. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Sarmed N
    Sarmed N skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hej!
    Jag köpte en lägenhet i hövsjö, mäklaren william som hjälpte mig med köpt, han var väldigt trevlig och tydlig. Alltid var tillgänglig och svarade på alla mina frågor.
    Jag var njöd med han ☺️.

Sarmed Alsaadi Läs mer
  • Christina G
    Christina G skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt ett radhus och Linda har peppat oss trots att bostadsmarknaden är/var svår. Flera gånger kändes det som att det inte skulle gå men till slut så blev det utgångspriset som en köpare betalade, vilket vi var nöjda med. Vi diskuterade med Linda och vi var inte ute efter någon budgivning utan nöjde oss med utgångsbudet och var beredda att ev gå ner i pris om det inte blev en försäljning men där sa Linda ifrån och det är vi givetvis mycket glada för idag. Men när det känns svårt eller nästan omöjligt är det inte lätt att hålla sig uppe om man inte har någon som tror på affären och dessutom talar om för en att vi säljer billigt så vi ska inte behöva gå ner i pris. Linda är trevlig och personlig, lätt att prata med. Rekommenderar henne. Läs mer
  • Louis B
    Louis B skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han kan sin sak!
    Tydlighet och ordningsam i processen. Läs mer
  • Carl Roger Svante C
    Carl Roger Svante C skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Eva-Maria har på ett mycket bra sätt hjälp oss med försäljningen av vår villa, och vi är mycket nöjda med hela processen från början till slut. Läs mer
  • Lena Kerstin Elisabeth K
    Lena Kerstin Elisabeth K skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde en villa. Mäklaren var toppen. Engagerad och tillgänglig. Lyssnade på våra önskemål. Läs mer
  • Fleury N
    Fleury N skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpet en bostadrätt i Södertälje
    Mäklaren var jätte hjälpsam och trevligt
    Han hade bra informatuon om bostad och allt som jag behövde.
    I sammafattning jag är en nöjd person av mäklare william prestation. Läs mer
  • Nihad V
    Nihad V skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Min svenska är inte bra och jag kan inte förklara farför han var utmärkt.Allt som gjorde han var jättebra och vi är mycket nöjda med hans jobb. Läs mer
  • Emily L
    Emily L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Supertrevlig, charmig och kunnig inom branschen. Var snabb på att återkoppla, höll oss uppdaterade, förklarade mycket på ett bra sätt - toppen på alla sätt. Rekommenderar Klasse :) Läs mer
  • Sinan Mansour D
    Sinan Mansour D skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda Holmström är en professionell och trevlig mäklare, hon är hjälpsam och service inriktad. Vi är jättenöjda med vår bostadsaffär. Läs mer
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt en bostad och är mycket nöjd med det arbete som Robban gjorde. Jag hade stora förväntningar och Robban uppfyllde dem/ Kjelle Läs mer
  • Linnea T
    Linnea T skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde min brf i södertälje mha William. Han gav jättebra service, mkt trevlig, förklarade allt pedagogiskt vilket fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningen. Jag är jättenöjd och kommer att anlita honom igen vid behov. Har rekomenderat honom till andra. Läs mer
  • Sandesh Suresh S
    Sandesh Suresh S skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    We bought an apartment in Sodertalje. William have been very prompt in replying to all our queries and he is always ready to help. He is very professional in his approach. Läs mer

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje