Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje — Visa karta

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 747 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje

• Gösta B
    Gösta B skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra jobbat av mäklaren! Korrekt, informativt och saklig. Åter kommer absolut till Fastighetsbyrån Södertälje.
  • Frida Johanna S
    Frida Johanna S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket professionell och kunnig mäklare med stor erfarenhet. Tinna är pålitlig, noggrann och tydlig vilket gjorde att jag kände mig helt trygg under såväl köp- som säljprocessen. Jag har såväl köpt som sålt lägenhet med Tinna som mäklare och jag är mycket nöjd med hennes arbete och engagemang. Jag kan varmt rekommendera andra att anlita Tinna!

Jag är jättenöjd med Tinnas arbete
  • Hanna T
    Hanna T skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Engagerad, empatisk och kunnig. Vi kände oss trygga i vårt livs affär, det första hus vi köpt! Jag kan varmt rekommendera Thomas Aslan som mäklare.
  • Klaudiusz K
    Klaudiusz K skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har både köpt och sålt lägenhet genom Klas. Enkel och okomplicerad mäklare som har ett vänligt och roligt sätt men är samtidigt väldigt proffsig.
  • Lennart D
    Lennart D skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag tycker Sofia var väldigt kunnig på det hon gör . Man fick bra information. Om man ringde och undrade någonting hade hon svar på det. Jag skulle lätt rekommendera henne till någon annan som skulle köpa eller sälja. MVH lennart och ingalill
  • Asko G
    Asko G skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande samt tillmötesgående
  • Gerd T
    Gerd T skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    mycket bra men svår att få tag i per telefon.
  • Inga J
    Inga J skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Lätt att få kontakt med. Trevligt bemötande.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Inget vidare bemötande när affär väl är utförd. Fortfarande problem som ej är lösta trots 4 månader sedan husköpet.
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han var trevlig men undvek alla frågor om huset och kom med egna antaganden istället för fakta angående regelverk.
  • George Q
    George Q skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Robert är den rätta pesronen på rätta platsen
    Han är jätte duktig i sitt jobb och han förstår vad köpare och säljare behöver och hjälper dem på bra sätt
  • Nagam W
    Nagam W skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Robert är mycket bra mäklare
    Han har bra erfarenhet och vet hur fixar allt mellan köpare och säljare
  • Siw S
    Siw S skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag är helt nöjd med Thomas som mäklare. Om
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Ett lugn i stormen. Tog bort alla farhågor och oro över att inte få sålt i tid för köp av nästa bostad.
  • Per A
    Per A skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag fick ett bra intryck av Tinna, hon ger ett väldigt glatt och personligt bemötande, hon är vältalig, hon klär sig korrekt, följer mäklar etiska kodex och har god lokalkännedom i Södertälje.

Tinna hetsar inte igång någon budgivning, hon ber alla inblandade att tänka över affären noggrant innan dem agerar.
    Tinna är enkel att ha att göra med, hon svarar när man ringer eller mailar henne.
    Hon ställde till och med upp på att skriva under papper på en lördags morgon trots att hon egentligen inte skulle vara i tjänst den dagen.

Enda nackdelen med Tinna är att hon emellan åt ger ett stressat intryck. Hon har så många uppdrag på samma gång att hon liksom inte riktigt har någon tid över. Men det är ju snarare ledningen på fastighetsbyråns ansvar?
    Undertecknad vet ju inte hur arbetsfördelningen på fastighetsbyrån ser ut, och har man provisionslön så kan det ju bli så att mäklaren tvingas att ta så många uppdrag som möjligt för att kunna försörja sig.
    Det är trotts allt fastighetsbyrån som behåller den största delen av arvodet...

Jag tycker att Tinna bör softa ner lite så att hon inte bränner ut sig för att Södertälje blir liksom en vackrare plats när Tinna är närvarande och det känns som att det behövs flera empatiska mäklare liksom Tinna.
  • Sofhie S
    Sofhie S skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Fick ett väldigt proffesionellt,vänligt intryck.
    Allt från början till slut kändes tryggt , mäklaren hade full kontroll på allt, kändes som om jag inte behövde tänka så mycket själv på allt praktiskt runt det hela.
    Jag är väldigt nöjd.
  • Inger N
    Inger N skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Enkelt o smidigt från visning till lägenhetsköp. Vi fick svar på våra frågor på ett trevligt sätt och allt fungerade perfekt. 😁.
  • Bayasgalan B
    Bayasgalan B skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    helt suveränt, fantastiskt mäklare
  • Nykvarns K
    Nykvarns K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsigt och bra bemötande.......................................................................................
  • Paki H
    Paki H skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevligt, Ingenting är omöjligt. Mycket nöjd. Ett plus har varit att hon har hållit oss informerade hela tiden.
  • Rafal M
    Rafal M skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Är Bra och effektiv mäklare !!
    2017-01-31 Robert P svarar Rafal M
    Tack Rafal, uppskattar ditt fina omdöme.
  • Rafal M
    Rafal M skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Är bäst av alla mäklare som jag har träffat !!!
  • Joanna E
    Joanna E skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Välkomnande och professionell. Inger förtorende. Lite svår att nå på telefon ibland.
  • Agneta Y
    Agneta Y skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig, kunnig och lätt att ha att göra med.
  • Anneli R
    Anneli R skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han är både trevlig och proffsig i sitt bemötande av oss som kunder. Därför har vi både köpt och sålt via honom.
  • Helena H
    Helena H skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mitt husköp med Daniel som mäklare gick smidigt och problemfritt. Han har varit tydlig, lugn och trevlig.
  • Helena H
    Helena H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Det har varit tryggt att ha Linda som mäklare vid försäljningen av min lägenhet. Hon är alltid professionell samtidigt som hon är trevlig och har härlig humor. Det är förtroendeingivande för både köpare och säljare.
  • Anna H
    Anna H skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Aslan presenterade mäklaravgiften som att det inte var någon idé att diskutera den. Vilket jag senare förstod att man visst kunde göra.
    Han var mer intresserad att göra köparna nöjda än mig som säljare (och betalare av arvodet).
    Han lyssnade när den manlige köparen pratade men inte när jag eller den kvinnliga köparen pratade.
    Han hade en överlägsen attityd mot mig.
  • Urban S
    Urban S skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag fick ett professionellt bemötande.
    Thomas är målmedveten och väldigt driven.
    Vi fick ett mycket bra samarbete kring min försäljning.
  • Kim L
    Kim L skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket bra och förtroendeingivande person.
    2017-01-30 Robert P svarar Kim L
    Tack Kim! Roligt att jag fick ditt förtroende Mvh Robert
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    jag fick ett bra bemötande och han verkade fullt påläst på objektet och han verkade kunna sin sak
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi var mycket nöjda med Sebastian bemötande. Han var lugnt och trevlig och hade koll på detaljerna. Vi kan varmt rekomendera honom.
  • Ellen N
    Ellen N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra bemötande och smidig hantering av allt i samband med affären!
    Blev besviken gällande informationen om eventuell förmånsbeskattning för bostadsrättsinnehavare i oäkta föreningar, här var informationen och inställningen mindre proffsig.
  • Erika J
    Erika J skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Robert är kunnig, trevlig och engagerad i sina försäljningar. Jag skulle rekommendera honom varmt till andra personer som skall sälja sin lägenhet och vill ha en ambitiös och duktig mäklare.
    2017-01-30 Robert P svarar Erika J
    Tack Erika! Uppskattas jätte mycket :)
  • Anna G
    Anna G skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kunnig, trevlig känndes ärlig i sina råd och värderingar.
  • Hans E
    Hans E skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hon gjorde jobbet bra, tydlig och lättsam, en bra representant för sin mäklarkår!
  • Athir A
    Athir A skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han är en bra kille och kan bra svenska, snäll och allting
  • Basem A
    Basem A skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sofia gjorde allt och mer därtill. Rekommenderar henne till samtliga
  • Eva B
    Eva B skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Kunnig!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsigt bemötande kändes tryggt. Kunnigt och tålmodigt lotsade han oss genom affären. Mycket hjälpsam vilket uppskattades då vi inte har någon större erfarenhet av fastighetsaffärer.
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna var väldigt vänlig och trevlig mot oss. Allt sköttes helt enligt " planen". Vi har köpt både lägenheter , villa och sommarstuga tidigare, så vi har lite att jämföra med! Förtroendeingivande är rätta ordet!
  • Effe H
    Effe H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt svår att få tag på. Otydliga direktiv. Inte alls nöjd med dennes insats då det brustit på de flesta punkter. Tråkigt men oundvikligt med lägsta betyg.
  • Inabeth T
    Inabeth T skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevligt och professionellt bemötande så jag har ingenting att anmärka på
  • Kalle G
    Kalle G skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda Holmström!! Vilken pärla!!
    Superlätt att ha och göra med, svarar på alla frågor man har, ser till att man känner sig trygg igenom hela processen det spelar ingen roll att köparen kommer från ett annat land, Hon fixar det oxå!!

Ett proffs helt enkelt!

Tack Linda!!

Mvh/ Kalle & Caroline Gustafsson
  • Basma F
    Basma F skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra allmänt. Hör av sig snabbt. Svarar tydligt på frågor. Bra bemötande.
    2017-01-30 Robert P svarar Basma F
    Tackar och bockar för din Reco! Mvh Robert
  • Micaela J
    Micaela J skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Min upplevelse som kund var otroligt bra. Tinna är en proffsig mäklare och man går inte därifrån utan att vara nöjd. Hon hjälpte oss otroligt mycket i vårt köp av lägenhet och det blev toppen!
  • Runo P
    Runo P skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sofia genomförde försäljningen av en bostadsrätt på rätt sätt.
  • Joel W
    Joel W skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas Hamrén tog väl hand om oss. Alltid med glädje och en tydlig vilja att hjälpa till att förmedla frågor samt bud till säljaren. Han visade en bred erfarenhet av byggnation av huset, om Gnesta och närliggande områden. Vi är jättenöjda!
  • Marita Birgitta M
    Marita Birgitta M skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Thomas Aslan gav oss som kunder ett trevligt och respektfullt bemötande vid de tillfällen vi har haft kontakt, liksom övrig personal på Fastighetsbyrån.
  • Rian J
    Rian J skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    En trevlig, lugn, social man som svara alla frågor med bra kontakt med kunder.

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje