Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje — Visa karta

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 1319 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje

• 2019-05-22

Alexandro Carlo Alberto M skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt en villa i Nykvarn, min mäklare William på Fastighetsbyrån Södertälje gjorde ett jättebra jobb. Läs mer
  • Gabriel D

2019-05-22

Gabriel D skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt bostadsrätt via Daniel.
    Jättenöjd med bemötandet samt försäljningen då mina förväntningar uppfylldes.

Daniel har mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-05-20

Margot M skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    En mycket trevlig och jordnära mäklare med stort förtroendeingivande. Proffsig! Läs mer
  • 2019-05-18

Seppo Armas K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Hej! Vi mötte Linda på visningen av vår nya bostad i Enhörna.Vi fick direkt förtoende för henne och mycket riktigt köpte vi bostaden. Allt gick så smidigt med lånelöften, kontrakt och därför fick hon uppdraget att sälja våran bostad i Hölö. Två dagar efter visningen var den såld till allas stora glädje. Linda är en super bra mäklare. Vi har tittat efter nytt hus i flera år, så vi är jätte nöjda. /Seppo & Johanna Kiviniemi Läs mer
  • Johanna V

2019-05-18

Johanna V skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna hjälpte mig att sälja en lägenhet som ingen annan lyckats få såld! Och detta på mindre än en månad från att vi skrev kontrakt.
    Har även i samma veva köpt hus via fastighetsbyrån fast annan mäklare och jag har haft strul kring det och det har Tinna ställt upp och hjälpt till med trots att det inte ens låg på hennes bord.

Jag har tre ord för Tinna:
    Världens Bästa Mäklare ❤️ Läs mer
  • Asko Antero K

2019-05-17

Asko Antero K skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Thomas har med sin kompetens och erfarenhet fått oss som säljare, att känna oss lugna och trygga samt ha tillit till den försäljningsprocess som Fastighetsbyrån arbetar enligt. Thomas har hållit oss informerade och medvetna om varje steg i försäljningsprocessen och låtit oss vara delaktiga i de dialoger och beslut som tagits under försäljningen. Thomas har under vår försäljning uppfyllt och överträffat våra förväntningar samt visat att han verkligen kan hålla det han lovar. Läs mer
  • 2019-05-16

Anders H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt villa i Nykvarn, väl bemötande och väldigt kunnig och tog sig tid och förklara alla paragrafer och vad som gällde. Stort kunskap om området.

En väldigt trygg och bra upplevelse, en av dom bästa mäklare jag har stött på! Läs mer
  • 2019-05-16

Linda H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi köpte Rudkällavägen 4 i Nykvarn. Vi har bara positiva erfarenheter av Klas. Vi fick ett professionellt bemötande av en intresserad och aktiv mäklare. Han var tillgänglig vid frågor och gav snabb respons. Klas inger ett stort förtroende och vi kände oss trygga i vår husaffär. Läs mer
  • Robin S

2019-05-14

Robin S skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt en lägenhet på törnrosavägen 18Södertälje.

Jag kände mig väl bemött.

Mina förväntningar var att få lägenheten såld till bra pris och det blev bra tack vare Daniel Varli.

Jag ger Daniel bra betyg för hans jobb. Mvh Robin Svärd. Läs mer
  • 2019-05-14

Janet A skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jättesnäll, ödmjuk och duktig Mäklare.

Mäklaren levde upptill mina förväntningar.

Jag har förtroende och tycker att han är jätteduktig Mäklare. Läs mer
  • Elvis B

2019-05-13

Elvis B skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag fick hjälp med att sälja och köpa lägenheten från Tinna. Båda upplevelse var smidiga och professionella. Hon överträffade mina förväntningar. Något som gjorde mig även mer nöjd var att hon försökte att få sälja lägenheten till en bättre pris även när jag hade accepterat priset .Jag rekommenderar!!! Läs mer
  • Stefan L

2019-05-13

Stefan L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Snabb, tillgänglig och engagerad! Läs mer
  • 2019-05-12

Kawriya E skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte en radhus bostadsrätt.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett bra sätt och med lende på läpparna.
    Paulina är jätte snäll person och hon vet vad hon gör. Plus att hon gör alla glada. Läs mer
  • 2019-05-12

Anna J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Efter att vi sålde vårt första hus för ca 10år sedan med hjälp av Linda så var hon ett solklart val nu när vi skulle sälja igen. Linda är en superbra mäklare som finns hela vägen ( tipsade förövrigt en hel del ang huset vi skulle köpa). Hon är trevlig och kunning, lätt att prata med och snabb på att återkoppla.
    Vi rekomenderar henne med glädje till andra kunder! Läs mer
  • 2019-05-11

Therese P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Väldigt kunnig och entusiasmerande! Har fått ett mycket gott bemötande under hela resan. Skulle helt klart anlita henne nästa gång! Läs mer
  • 2019-05-10

Sigurd E skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Paulina är mycket professionell! Läs mer
  • 2019-05-09

Catrin J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda har varit engagerad från dag ett. Jag är nöjd med henne på alla sätt. Hon har alltid svarat när man ringt och varit lyhörd för mina önskemål. 😀 Läs mer

Andrew S skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt en 3a på 68 kvadrat i Södertälje.

Paulina gjorde ett mycket bra jobb när det kom till att sälja våran lägenhet. Hon lyssnade på oss och var väldigt hjälpsam när det kom till att svara på våra frågor och förklara de steg inblandande i försäljningen.

Vi rekommenderar henne definitivt till andra säljare. Läs mer

Jonas H skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag vart jättebra bemött av Nathalie, hon var påläst om föreningen m.m och gav ett väldigt bra och tryggt intryck.
    Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2019-05-09 Nathalie N svarar Jonas H
    Hej Jonas, Tack för din rekommendation. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset :)

Claude M skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    han är jätte snäll och hjälpsam och jag hoppas om alla som honom , man känner allt ska bli bra . Läs mer

Nicklas R skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag upplevde att mäklaren gjorde minimum och inte det där Xtra, därför får hon bara 3 i betyg Läs mer
    2019-05-09 Nathalie N svarar Nicklas R
    Hej Nicklas, Vad tråkigt att du inte fick en bra kundupplevelse. Du får gärna mejla mig feedback på vad du tycker att jag kunde gjort bättre. Må gott!

Rebecca J skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av mäklaren Daniel Varli på Fastighetsbyrå Södertälje. Väldigt hjälpsam, duktig och ambitiös mäklare.

Det känns riktigt bra att ha en kunnig mäklare som sköter allt rätt snabbt. Vi är så nöjda med Daniel Varli och kan tänka oss att välja honom nästa gång också vid behov av köp eller sälj av en bostad. Läs mer
  • Matilda J

2019-05-03

Matilda J skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt vår bostad med hjälp av Daniel! Är supernöjd, hans känns ärlig, genuin och väldigt trevlig och tillmötesgående! Ger inga falska förhoppningar utan är ärlig! Skulle rekommendera honom till alla jag känner och gärna ta hjälp av honom igen! Läs mer

Ruhulla A skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    William är en trevlig professionell mäklare som vet exakt vad ska han göra för att sälja. Han bemöter sina kunder på ett professionellt och vänligt sätt som inte alla andra gör. Han lägger tid och besvara alla frågor vilket gör honom till den bästa mäklare. Läs mer

Alex M skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt en lägenhet och Daniel var till stor hjälp och väldigt duktig Läs mer

Betty R skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt radhus via Tomas Aslan.
    En superduktig kille, väl organiserad och väldig kunnig.
    Tomas var tillmötesgående, förstående och guidade oss genom hela processen! Läs mer

George H skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jätte trevlig och duktig mäklar Läs mer
  • 2019-05-02

Eva B skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har köpt radhus. Trevlig, vänlig och humoristisk. Kommer ihåg detaljer, namn och tidigare möten. Påläst och är noga med att man är nöjd. Läs mer
  • Ali K

2019-05-01

Ali K skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi köpte ett hus på Karpstigen och Thomas var alltid trevlig, artig och respektfull.
    När vi behövde hjälp vid överlämningen var han också hjälpsam och ringde och frågade hur det går och hur han kan hjälpa när det gäller att kontakta säljaren.

Tack! Läs mer
  • Katharina Å

2019-04-28

Katharina Å skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har sålt en bostadsrätt otroligt bra mäklare, proffsig, trevlig. Är fantastiskt nöjd med henne, hade inte kunnat haft en bättre. Hade inga förväntningar alls, då det är min första bostad jag säljer Läs mer
  • 2019-04-28

Bertil J skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt Järnag 1. Väldigt nöjd med kontakten med Paulina. Läs mer

Anette D skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Paulina har hjälpt oss sälja två bostäder i Södertälje. Med hennes stora engagemang, alltid snabba återkoppling och mycket trevliga sätt har allt gått både snabbt och smidigt.

Vi är sammantagen väldigt nöjda med Paulina och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-04-26 Paulina U svarar Anette D
    Tack snälla Anette för att ni gav mig förtroendet för båda bostäderna. Det har varit roligt att få hjälpa er med dessa fantastiska bostäder! Kul att vi nådde bra nivåer och att båda försäljningarna gick snabbt och smidigt. Det glädjer mig att ni känner er nöjda! Tack återigen för dina ord. Vi hörs! :-)

Lennart A skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket bra bemötande o levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Lana M skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Fantastisk mäklare som informerar sin kund om allt den behöver veta, gör kunden delaktig och är otroligt trevlig. Kämpar för att sälja objektet till allas bästa. Rekommenderar William starkt till alla som har planer att sälja/köpa. Läs mer
  • 2019-04-24

Milana B skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt ett hus. Mäklaren har varit trevlig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-23

Michael L skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har sålt en bostadsrätt.
    Blivit väl och proffsigt bemött av mäklaren.
    Förväntningen var mer positivt än jag tänkt mig.
    Upplevelsen kan summeras mycket positivt. Läs mer
    2019-04-26 Paulina U svarar Michael L
    Tack så hjärtligt för dina ord! Det glädjer mig. Bra att vi såg till att planera marknadsföringen för din lägenhet i ett tidigt stadie så vi snabbt och enkelt kunde publicera annonsen på hemnet när vi såg att det var rätt tid för dig att sälja :-) Kul att vi nådde ett högt slutpris! Nu får ni fortsätta jakten på ert hus - spännande! Må gott!
  • 2019-04-22

Emma L skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Stressat intryck.
    Sen till visning.
    Intressent hört av sig och menar på att hen inte fått återkoppling.
    Svår att få tag i, ”tar inte med sig jobb hem på helger” Läs mer
  • 2019-04-19

Carl-Johan J skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag var jättenöjd med Paulina. Hon var snabb och tydlig samt gav bra info kring min försäljning av bostadsrätt! Läs mer
    2019-04-26 Paulina U svarar Carl-Johan J
    Tack för dina ord - superkul att jag fick hjälpa dig genom din försäljning. Kul att vi fick lyckat resultat på ett smidigt sätt! Även roligt att du kort därefter hittade ett nytt och fint hem i Kalmar :-) Spännande flytt framöver. Vi ses!
  • 2019-04-19

Lena B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Villa Sundsvik 20 , allt super bra. Vi är så glada och nöjda med den hjälp vi fått. Hon har varit stöttande och uppmuntrande samt engagerad . Läs mer
  • 2019-04-18

Göran B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt en Villafastighet
    Linda har varit tillgänglig och haft ett mycket positivt bemötande.
    Våra förväntningar har varit positiva hela vägen trots allt jobb som det innebär att sälja sitt hus.
    Göran och Lena Läs mer
  • 2019-04-15

Patrik S skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt en lägenhet i Södertälje.

Trevligt bemött och tillgänglig vid info uppdateringar.

Snabb och bra affär. Läs mer
    2019-05-09 Nathalie N svarar Patrik S
    Tack för din rekommendation Patrik! Lycka till med ditt nya boende på ny spännande ort :)
  • 2019-04-14

Linnéa A skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har precis köpt min första lägenhet, superbra och trevlig mäklare, förklarar väldigt bra och noggrant! Läs mer
    2019-05-09 Nathalie N svarar Linnéa A
    Hej Linnéa, Tack för dina varma ord. Må gott!
  • 2019-04-12

Kjell Ronny L skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig och ger ett kunnigt intryck. Allt flöt bra och jag kommer rekommendera henne till bekanta som ska göra husaffärer. Läs mer
  • Anna G

2019-04-11

Anna G skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vid försäljning av vårat hus anlitade vi Thomas som mäklare.
    Vi kom i kontakt med honom när vi själva var på en visning. Jag och min man sa då till varandra, att om vi ska sälja någon gång så ringer vi honom. Och den dagen kom.
    Otroligt Professionell, trevligt bemötande och hjälpsam. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-10

Layth N skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag sålde ett parhus på 136kvm. Tomas Aslan var våran mäklare och kan levererade mer än utlovad. Tomas är väldig professionell i sitt sätt att arbeta. Han är väldig kunnig i sak och oerhört trevlig. Jag hade inga stora förhoppningar på försäljningen och det berodde på min okunskap om branschen. Tomas förmedlade allt på ett mycket enkelt och icke avancerat sätt vilket gjorde allt lättförståeligt. Tack för allt. Läs mer
  • 2019-04-10

Johnny O skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt bostad, förväntade mer hjälp av mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-09

Kristina S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Kompetent . Smidig . Ambitiös Läs mer
  • 2019-04-08

LEMBIT GÖRAN R skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Lyhörd, positiv och hjälpsam, bra kontakt i alla steg. Sålde svärmors 2:a snabbt och enkelt trots en något trög marknad. Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-26 Paulina U svarar LEMBIT GÖRAN R
    Tack snälla ni för att jag fått hjälpa till med försäljningen! Kul att allt gick snabbt och smidigt och att Eivor trivs bra i sitt nya hem :-) Må gott! / Paulina
  • Elin-Cecilia R

2019-04-07

Elin-Cecilia R skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi gick på magkänslan när vi anlitade Nathalie för att sälja vår sekelskifts-3:a och det visade sig bli SÅ bra. Hon är tydlig, positiv, engagerad och har sån energi och ett driv som smittar av sig vilket gjorde att vi, trots tre småbarn som dessutom blev sjuka, ändå orkade kämpa lite extra med allt bök kring fotografering och visningar... Nathalie överträffade definitivt alla våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-05-09 Nathalie N svarar Elin-Cecilia R
    Hej, Vad jag blir glad av att läsa din rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med förmedlingen av er fantastiska lägenhet. Jag önskar er all lycka till framöver med era nya utmaningar som väntar runt hörnet. Stor kram!
  • 2019-04-07

Husam J skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har både köpt & sålt bostadsrätt via William Bemarre och det är verkligen en mäklare som gör det som krävs för att både köpare och säljare ska bli nöjda.
    En mäklare i toppklass , rekomenderas varmt. Läs mer
    William B gillar detta