Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje — Visa karta

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 984 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje

• Sinan M
    Sinan M skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra bemött, köpte en lägenhet .
    Fick svar på mina frågor. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde min bostadsrätt genom Robert. Stora fördelarna som gjorde att jag valde honom var att jag 8år tidigare blev riktigt bra bemött när jag gick på hans visningar. Han har koll på lägenheterna han säljer helt enkelt, och på de krångligare frågorna återkom han då väldigt snabbt med ett svar. Och jag upplevde det precis samma nu när jag sålde min egen lägenhet.
    Direkt efter visningarna kom det samtal med olika frågor, rak och tydlig i kommunikation samt väldigt lätt att få tag på vilket jag ser ser som ett stort plus.

Kan helt enkelt rekommendera Robert som mäklare. Jag är riktigt nöjd! Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevligt och proffsigt intryck. Snabb återkoppling och uppdatering under hela processen. Jag sålde en bostadsrätt 4:a
    Supernöjd! Läs mer
  • Annelie P
    Annelie P skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag är så nöjd med mina kontakter med Robert Persson -
    känner stort förtroende både för honom och Fastighetsbyrån.
    Stort tack!! Läs mer
  • Eva  B
    Eva B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda lyser av förtroende från allra första mötet vi hade.
    Vi var på samma linje. Min bostad är lika bra som åretruntlbostad eller som sommarbostad.
    Jag kände mig trygg med Linda som mäklare. Läs mer
  • Jocke S
    Jocke S skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Robert Persson. En kunnig mäklare, och allt gick verkligen smärtfritt, blev informerad hela tiden. Alltid nåbar, och svarade snabbt på mejl och i telefon. Det var budgivning på en fyra i Östertälje som jag verkligen ville ha. Allt var toppen !
    /Joakim Sternborn Läs mer
  • Paulo  Victor F
    Paulo Victor F skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    William var en bra mäklare, mycket uppmärksam och hjälpsam med detaljerna om lägenheten som jag ville köpa. Förklarade alla tvivel och frågor. Lätt att komma i kontakt och återvända. Förklara processen och vad som var nödvändigt att göra som det var min första gång att göra denna process. Läs mer
  • Katja K
    Katja K skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpte en bostadsrätt.
    Bra bemötande, tydliga beskrivningar och svar. Läs mer
  • Krisztian Varjú H
    Krisztian Varjú H skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har köpt och sålt via Robert tidigare och han är duktig. Rekomenderas. Läs mer
  • Marcela O
    Marcela O skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en lägenhet i Södertälje och Daniel har varit väldig snäll med mig, tydlig och hjälpsam. Han är en trevlig person som är lätt att kunna ha ett samtal med honom.
    Jag hade inga förväntningar eftersom hade varit c:a 10st. visningar i Södertälje.
    En trevlig person, lugn, bra beskivning av lägenheten och jätte snäll
    Marcela Ossandon Läs mer
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Robert sålde min bostadsrätt på ett proffsigt och seriöst sätt. Var tydlig i sin kommunikation och höll oss uppdaterade hela tiden. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Sarmed N
    Sarmed N skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hej!
    Jag köpte en lägenhet i hövsjö, mäklaren william som hjälpte mig med köpt, han var väldigt trevlig och tydlig. Alltid var tillgänglig och svarade på alla mina frågor.
    Jag var njöd med han ☺️.

Sarmed Alsaadi Läs mer
  • Christina G
    Christina G skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt ett radhus och Linda har peppat oss trots att bostadsmarknaden är/var svår. Flera gånger kändes det som att det inte skulle gå men till slut så blev det utgångspriset som en köpare betalade, vilket vi var nöjda med. Vi diskuterade med Linda och vi var inte ute efter någon budgivning utan nöjde oss med utgångsbudet och var beredda att ev gå ner i pris om det inte blev en försäljning men där sa Linda ifrån och det är vi givetvis mycket glada för idag. Men när det känns svårt eller nästan omöjligt är det inte lätt att hålla sig uppe om man inte har någon som tror på affären och dessutom talar om för en att vi säljer billigt så vi ska inte behöva gå ner i pris. Linda är trevlig och personlig, lätt att prata med. Rekommenderar henne. Läs mer
  • Louis B
    Louis B skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han kan sin sak!
    Tydlighet och ordningsam i processen. Läs mer
  • Carl Roger Svante C
    Carl Roger Svante C skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Eva-Maria har på ett mycket bra sätt hjälp oss med försäljningen av vår villa, och vi är mycket nöjda med hela processen från början till slut. Läs mer
  • Lena Kerstin Elisabeth K
    Lena Kerstin Elisabeth K skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde en villa. Mäklaren var toppen. Engagerad och tillgänglig. Lyssnade på våra önskemål. Läs mer
  • Fleury N
    Fleury N skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpet en bostadrätt i Södertälje
    Mäklaren var jätte hjälpsam och trevligt
    Han hade bra informatuon om bostad och allt som jag behövde.
    I sammafattning jag är en nöjd person av mäklare william prestation. Läs mer
  • Nihad V
    Nihad V skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Min svenska är inte bra och jag kan inte förklara farför han var utmärkt.Allt som gjorde han var jättebra och vi är mycket nöjda med hans jobb. Läs mer
  • Emily L
    Emily L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Supertrevlig, charmig och kunnig inom branschen. Var snabb på att återkoppla, höll oss uppdaterade, förklarade mycket på ett bra sätt - toppen på alla sätt. Rekommenderar Klasse :) Läs mer
  • Sinan Mansour D
    Sinan Mansour D skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda Holmström är en professionell och trevlig mäklare, hon är hjälpsam och service inriktad. Vi är jättenöjda med vår bostadsaffär. Läs mer
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt en bostad och är mycket nöjd med det arbete som Robban gjorde. Jag hade stora förväntningar och Robban uppfyllde dem/ Kjelle Läs mer
  • Linnea T
    Linnea T skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde min brf i södertälje mha William. Han gav jättebra service, mkt trevlig, förklarade allt pedagogiskt vilket fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningen. Jag är jättenöjd och kommer att anlita honom igen vid behov. Har rekomenderat honom till andra. Läs mer
  • Sandesh Suresh S
    Sandesh Suresh S skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    We bought an apartment in Sodertalje. William have been very prompt in replying to all our queries and he is always ready to help. He is very professional in his approach. Läs mer
  • Eva  B
    Eva B skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsig arbetsplats. Bemötandet superbra. Läs mer
  • Carl Roger Svante C
    Carl Roger Svante C skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi fick mycket god hjälp vid vår försäljning, och är mycket nöjda med hela processen. Vi har inga problem med att rekommendera Fastighetsbyrån som mäklare! Läs mer
  • Christer N
    Christer N skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kändes inte alltid så super engagerad jag är också lite osäker på om det var rätt strategi att lägga ut lägenheten strax över gränsen på 1,5 miljoner framförallt med tanke på. Lägenhetens skick, läge och avsaknad av hiss. Tror att man hade gynnats av att gå en lite i pris och på så sätt locka några till in till budgivning. Men det är bara som jag tror baserat på hur jag sökte efter lägenheter rent generellt.

Men Daniel kändes i övrigt lugn och stabil. Läs mer
  • Sajjad
    Sajjad skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    De är bra i område och ha rätt information om vädringar och försäljning. Läs mer
  • Ulrika
    Ulrika skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Från början var tanken att träffa flera mäklare och välja ut den bästa kandidaten. Efter mötet med William var valet glasklart. William visade ett genuint intresse för försäljningen av vår bostadsrätt. Upplevdes som äkta, kunnig och lyhörd utan en massa säljsnack. Har en stor social förmåga och är någon man lätt tycker om.
    Nåbar och svarade snabbt på telefon/sms/mail. Mån om att det skulle bli en bra affär för både köpare och säljare.
    Gick den extra milen och ordnade på eget initiativ extra visningar av lägenheten. Proffsig ut i fingerspetsarna.
    100 % nöjd med försäljningen. Rekommenderas varmt till alla som går i säljtankar.

William utmärker sig extra med sin äkthet och sitt stora hjärta - något som är en bristvara i mäklarbranschen.

Stort tack William! Läs mer
  • Azbid K
    Azbid K skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hjälpsam med allt, trevligt bemötande.
    Allt sköttes väldigt smidigt och proffsigt! Läs mer
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi köpte vår lägenhet där Klas var mäklare.
    Öppen, trevlig och kunnig, lyssnade på våra frågor och gav konkreta svar.
    När det var dags att skriva kontrakt löste han ett problem, som vi orsakat, på ett suveränt sätt.
    Klas har också kontaktat oss senare för att höra att allt är ok, trevligt!
    Eva & Håkan Läs mer
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Anlitade Thomas på rekommendation av bekanta när vi sålde vårt hus. Han kände vårt område väl, gav oss bra info inför visning och försäljning.
    Lyssnade på våra frågor och gav konkreta svar.
    Alltså - kunnig, proffsig, punktlig, trevlig genom hela processen. Hjälpte oss även efter försäljningen med deklarationsunderlag för skatteuträkning mm.
    Eva & Håkan Läs mer
  • Britt-Marie P
    Britt-Marie P skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi var väldigt nöjda med Robert När det strulade med en av spekulanterna löste han det på ett utmärkt sätt Det kändes tryggt att lämna över allt i hans händer Vi ger honom högsta betyg Läs mer
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag tyckte Klas Hamrén var en väldigt bra mäklare. Han välkomnade oss från första visningen och hela familjen kände att han genuint ville att köpet skulle bli bra. Bemötandet var med andra ord kanon och jag är otroligt nöjd! Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Erfaren och duktig mäklare. Han ska man anlita :) Läs mer
  • Katrin K
    Katrin K skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Thomas på fastighetsbyrån. Med hjälpsamhet och proffsighet från hans sida så sköttes försäljningen utmärkt från början till slut.
    Kan varmt rekommendera.... Läs mer
  • Ann-louise S
    Ann-louise S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tydlig, strukturerad, noga, hjälpsam, kunnig Läs mer
  • Awaz K
    Awaz K skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    lycka till alla Barncancer, jag hoppas alla barn mår bra. Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig, glad, social och engagerad. Läs mer
  • Ismo A
    Ismo A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevlig och behjälplig Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt en villa i Viksberg/Södertälje

Bra bemötande

Mäklaren levde i stort upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Maya G
    Maya G skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi både köpte o sålde via Tomas, kan inte säga mer än att vi var super nöjda med Tomas insats som verkligen gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss.
    Tomas är en väldigt målinriktad och professionell mäklare, kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Britt P
    Britt P skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Robert Persson var lätt att få kontakt med. Skötte det vi kom överens om mycket bra.
    Med vänlig hälsning,
    Gunilla Odin (dotter till Britt) Läs mer
    2018-03-19 Robert P svarar Britt P
    Tack Gunilla! Det var jätte roligt att samarbeta med dig. Hoppas vi kan göra fler affärer i framtiden :)
  • Hazni N
    Hazni N skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket bra bemötande och levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Korrekt och saklig. Allt sköttes regelmässigt. Läs mer
    2018-03-19 Robert P svarar Jonas A
    Roligt att höra Jonas, hoppas allt är bra!
  • Urban B
    Urban B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har blivit bemött på ett professionellt sätt.Linda har sett till att förmedlingsprocessen fortlöpt på ett tryggt och säkert sätt. Alltid med kundens bästa för ögonen.
    Hon är driven,resultatinriktad och bryr sig om kunden/oss.

Urban/Katie Läs mer
  • Inkeri K
    Inkeri K skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag hade Inga förväntningarna därför att de var första gången jag använde mäklare.
    Jag har varken köpt eller sålt något håller via mäklare.

Jag kan inte säga något negativt. Läs mer
  • Garabit T
    Garabit T skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    han är utmärkt person, har bra bemötande, snäll, tillgänglig hela tiden. Läs mer
  • Vilsen Y
    Vilsen Y skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Dålig information. Svår att nå innan och under budgivningen. Läs mer
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vänligt bemötande och stöd när vi skulle sälja vår bostad. Läs mer
    2018-03-19 Robert P svarar Cecilia K
    Tack och bock! Det värmer att höra
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsigt bemötande dock lite svår att få kontakt med ibland. 70-tals villa i Järna. Jag är nöjd med hur fastighetsaffären sköttes. Läs mer

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje