Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

4.7 / 5 baserat på 1927 omdömen
Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 1927 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje 2

• sålde sitt hus med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-20
    Trevligt bemötande. Tydlig med alla steg i förfarandet av försäljningen så att man kände sig trygg och visste vad som skulle hända. Förvissade sig om att man förstått och gav kontinuerlig återkoppling kring händelser.
  • SUZIE G
    skrev om Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-19
    Mycket engagerad och kunnig mäklare som varit jätte hjälpsam och ödmjuk.
    Vi uppskattar verkligen att han varit noggrann och informativ från första kontakten till avslutad affär.
    Jag rekommenderar starkt Said till alla som vill köpa eller sälja lägenhet!
    Vi har känt oss trygga och är mycket nöjda!
  • Josef A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-19
    Mycket bra bemötande. Allt gick bra från start tillslut och jag är mycket nöjd och kan starkt rekomendera Said said
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Klingblom  en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-18
    Proffs. Ärlig och noggrann. Jag gillade att både tog hand om mig köparen. En tvåvägs-konsult.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-17
    Bra bemötande på ett avslappnat sätt
    Frågor och tankar togs på fullt ansvar så inga oklarheter uppstod
    Tiden pressades inte utan allt gicks genom
    Mötet var öppet och trevligt
    Vi gick därifrån ned fullständig klarhet
    Nu ser vi fram mot inflyttningen 2022
    2021-09-17
    Serviceminded, kunnig och engagerad.
    • Lina Hage
    Professionell
    Lyhörd
    Informativ
    Drivande

Rekommenderas
    2021-09-17
    Trevlig, tydlig, kompetent. Snabb att återkoppla när vi ställer frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Bergvik
    2021-09-17
    Mycket trevligt sätt, bra på att återkoppla han lämnade mycket information och tips och råd.
    Har hela tiden (drygt ett år) haft kontakt med mig och min man.
    Under den tiden som lägenheten legat ute under "på gång".
    Vi skulle absolut rekommendera Said Said.
    2021-09-17
    Grym mäklare! Mycket kunnig och snäll, hon har hjälp mig hela vägen utan att tröttna! Jag rekommenderar henne stark till alla som villl köpa el sälja sin bostad!
  • köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-17
    Har bara gott att säga om denna människa. Har varit i kontakt med många mäklare under 2 års tid sen vi började leta hus men aldrig träffat någon så härlig som William, trevlig, jordnär och man känner sig trygg. Vi tog kontakt med William gällande huset innan visning och fick utmärk hjälp av honom. Han är dessutom väldigt snäll och hjälpsam. Skulle starkt rekommendera William till folk som vill sälja sina hus.
  • sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Enhörna
    2021-09-16
    Trevlig vid bemötande av både säljare och kund vilket uppskattas. Svarar snabbt vid eventuella frågor.

Bra känsla för områdena och känd för sin kunskap som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Adam Klingblom  en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Brunnsäng
    2021-09-16
    Blev bra bemött. Hade en trevlig o rolig dialog.
    Stora förväntningar då jag har sålt hus tidigare och det fungerade bra.
  • sålde en tomt med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Centralt
    2021-09-16
    William är professionell, direkt och ödmjuk. Försöker inte vara ngn ’flashig mäklare’, han har fötterna på jorden och är engagerad. Jag skulle rekommendera William till alla, och om vi säljer igen i framtiden så är det William som kommer sälja åt oss.
  • Peter K
    2021-09-15
    Jag uppfattade Daniel som ett bra stöd under processen och bra på att besvara mina frågor
    2021-09-13
    Hon har visat kunskap och är tydlig med informationen hon förmedlat.
    Vi blev bemötta på ett trevlig och professionellt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Orrlöt
    2021-09-12
    Bra bemötande. Duktig på att svara på frågor. Bra kunskap om det han förmedlade. Levde upp till våra förväntningar och han såg till att vi fick svar och hjälp med det vi behövde.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Said Said en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Karlberga
    2021-09-11
    Jag fick ett bra bemötande både i telefon och vid visningen av lägenheten. Han var informativ, lyhörd och en trevlig mäklare. Han var flexibel och mötte både mina som köpare samt säljarens behov inför och under skrivning av kontraktet.
    Jag är mycket nöjd över Said som mäklare!
    2021-09-11
    Hon är en mycket trevlig och proffesionellt person.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Klingblom  en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-10
    Svarade på alla mina frågor och var väldigt tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-10
    En mäklare som jobbar både med säljare som köpare på ett väldigt bra sätt.
    Kan stark rekommendera Filip och även alla hans kollegor på Fastighetsbyrån i Södertälje.
  • sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-10
    Jag är mycket nöjd med bemötande, närvaro och rådgivning. Vi hade alla hoppats på ett bättre bud, men det kom inte.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Mariekäll
    2021-09-08
    Detaljerad beskrivning och snällt.
    • Hölö
    2021-09-08
    Cxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Cxxx
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-07
    Vi kan varmt rekommendera Daniel Varli som mäklare. Vi kunde inte vara nöjdare, mycket lätt att jobba med. Lyssna på våra önskemål och gav bra tips.
  • sålde sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-09-07
    Trevligt bemötande, kunnig och service inriktad. Vi är nöjda.
    2021-09-07
    Trevlig, kunnig, intresserad, positiv, påläst, seriös, hon har allt man kan önska sig av en mäklare och mer därtill. Tack!
    2021-09-06
    En mycket bra mäklare som bryr sig om sina kunder.
    2021-09-06
    Super bra
    Vi hade stora förväntningar och mäklaren levererade därefter.
    Enkel att göra med, kanon med
    Återkoppling, helhet topp.
    • Fornhöjden
    2021-09-04
    Bästa mäklare jätte seriös vi sålde vårans bostad av Said finns alltid till gänglig rekommenderar stark!
    Mvh Joulyan
    • Rosenlund
    2021-09-01
    Alltid trevlig och proffesionell. Pigg, alert och redo att bemöta dina frågor. Grym mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • MÖRKÖ
    2021-09-01
    Vi är mycket nöjda med hur Filip Källström hanterat vår försäljning. Han har varit mycket noggrann i alla avseenden och alltid återkopplat vid behov och kunnat ge råd. Hans bemötande av både oss och köpare har varit mycket professionellt och bra.
    Vi tror nog att Filip har gjort allt som var möjligt för vår försäljning av Fårberget 4.
    2021-08-31
    En helt igenom professionell person
    2021-08-30
    Proffesionellt och ett tydligt arbete. Precis som det ska vara!
    2021-08-28
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Kändes något stressad vid några tillfällen. Förövrigt till full belåtenhet.
    2021-08-28
    Strukturerad, tydlig och kundorienterad. En toppen- mäklare
    • Vattubrinken
    2021-08-28
    Proffesionell, flexibel, kunnig, lokalkännedom, vänlig
  • köpte sitt hus med hjälp av Danny Ishak en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-08-27
    Trevlig, kunnig och hjälpsam. Fick svar på frågor vi hade.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    2021-08-26
    Hjälpsam och professionell bemötande
    • Glasberga Sjöstad
    2021-08-25
    Trevligt bemötande. Kunnig i sitt område och marknaden för ärendet
    Bär alltid på trevligt leende
    • Hölö
    2021-08-25
    Helt okej med tanke på att det är mitt i sommaren
  • Per H
    • Brunnsäng
    2021-08-23
    William är professionell och gör gärna det lilla extra. Mina förväntningar som var höga från början uppfylldes med råge.
    • Glasberga Sjöstad
    2021-08-23
    Jätte bra och väldigt tidligt med allt
    Tack Said
    2021-08-23
    Williams bemötande var utmärkt. Lättillgänglig och kommer med snabba och konkreta svar.
    Han lever upp till de förväntningar jag har på hur en mäklare ska agera.
    • Rosenlund
    2021-08-23
    Proffesionell, kunnig, uppsökande, flexibel.
    2021-08-22
    Bara bra erfarenheter gällande kontakten med Linda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-08-21
    Jag blev bemött på ett utmärkt sätt av Paulina och hon är en grym mäklare, köpet gick till utan några problem.
    2021-08-21
    Mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderar henne varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    2021-08-19
    Linda är riktigt trevlig med bra service-känsla och en gedigen erfarenhet som gör att man känner sig trygg.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-08-16
    Snabba svar, och det hon inte vet tar hon snabbt reda på om det är möjligt. Känns tryggt att fått köpa radhus utav henne.