Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje — Visa karta

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 1196 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje

• 2019-02-15

Johan T skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde min lägenhet med Daniel som mäklare.
    Daniel hittat inom 1 vecka intresserade köpare som köpte lägenheten innan visning till ett pris jag var nöjd med.
    Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-02-15

Vivek P skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    There was no mention of a possible pre evaluation of the apartment. May be the process could have been started sooner to give us more time to try. May be a try to sell to someone who might want to close a deal by year end. Would have been nice to receive a pre estimate of the possible loss that we would incur given the bad market situation.
    Would have helped us be more ready to accept a loss.
    In the end did put in a good effort to sell the apartment but with more justifications about why it was the best we could get. Its difficult to come with much more positive response given the market condition and the loss we made in 2 years. Läs mer
    2019-02-15 Nathalie N svarar Vivek P
    Hi Vivek,
    It´s sad to read your comment. Unfortunately housing prices had fallen since you bought your apartment (2 years ago) as I told you on our first meeting. And when we met the first time you haven´t bought a new apartment yet, so that was why we didn´t try to sell the aparment before Christmas and New Year- as we planned. I wish you all the best in your new home!

Firas J skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte en bostadsrätt av Nathalie, hon är väldigt praktiskt och informativ personer med god bemötande. Vi är väldigt nöjda med henne och kommer gärna ha henne som mäklare vid framtida affärer. Läs mer

Lennart L skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Försäljnig av Bostadsrätt
    Nathalie är mycket engagerad och hjälper till på ett bra sätt under hela processen.
    Papper och pengar hanteras perfekt och korrekt. Läs mer
  • Robert K

2019-02-14

Robert K skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt vår lägenhet genom Nathalie,
    Hon är jätte snäll, hjälpsam och duktig. Läs mer

Carola T skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra nöjd jobbar på................ Läs mer

Sandra G skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har sålt min lägenhet. Jätte trevligt bemötande av Nathalie hela tiden, hon tar sig tid varje gång man ringer eller sms:ar. Det känns tryggt! :) Läs mer

Deyah H skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Nathalie är toppen på alla sätt. Läs mer

Inga Maria L skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Nathalie sålde min lägenhet på Skogsgatan 19 i Södertälje i aug 2018. Från allra första början på våren var hon på hugget lyssnade på mig o ordnade med fotografering, la ut bilder på hemsidan, höll kontakt med mig under sommaren.
    Hon har hela tiden varit lyhörd o realistiskt uppmuntrande. Läs mer

Yusef M skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte lägenhet och Nathalie var så tydligt, snäll och hjälpsam. Läs mer
  • Jens Ö

2019-02-14

Jens Ö skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har köpt en bostadsrätt. Jag har fått ett mycket gott intryck av Paulina, väldigt trevlig, klar och tydlig. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-02-15 Paulina U svarar Jens Ö
    Tack snälla Jens för dina ord. Det glädjer mig att höra att du känner dig nöjd :-) Din nya lägenhet är superfin och verkligen toppenområde! Vi ses framöver. / Paulina

Gun H skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt borätt i Södertälje.
    Trevligt och korrekt bemött och har fått löpande info om processen.
    Fick pruta lite mot förväntat men jag var medveten om att marknaden dippat lite.
    Det hela gick snabbt, smidigt och korrekt. Hoppas bara att från-/tillträdet går lika smärtfritt. Läs mer

Krystyna Maria N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas har varit mycket tillmötesgående!
    Han hjälpte fantastiskt med försäljningen och kom med tips hur vi skulle ställa iordning huset inför försäljningen.
    Allt flöt bra med allt det kamerala.
    Vi rekommenderar Klas till bekanta som har för avsikt att sälja sin fastighet.
    Med vänlig hälsning
    Kjell o Krystyna Nordin Läs mer

Ayad D skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en lägenhet, och mäklaren var jätte snäll och hjälpsam. Jag kommer kontakta samma mäklaren i framtiden när jag säljer eller köper. Läs mer

Marjo K skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag sålde min bostadsrätt. Vänligt bemötande av William.
    Han informerade bra om allt och hjälpte till med skattedeklarationen. Läs mer

Ann-Sofie K skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag och min dotter Emma köpte Dalbygatan 2, Mycket trevligt bemötande av Daniel, han gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-02-13

Karl-Erik Ö skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han var kunnig, på våra frågor svarade han utan att svamla.
    Höll oss informerade hela tiden,
    Kan rekommendera honom till mina vänner. Läs mer

Heli K skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bästa bästa mäklaren på Fastighetsbyrån, Södertälje.
    Mycket duktig ödmjuk och tillmötesgående, Stark 10/10
    Rekommenderas starkt.
    Finns det bättre mäklare än Paulina? 🙏 Fyller alla krav på en suverän säljare 👍 Läs mer
    2019-02-13 Paulina U svarar Heli K
    Tack underbara Heli för dina ord. Det har varit såå roligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet! Kul att vi nådde en väldigt bra prisnivå. :-)
    Nu får du andas ut och ta det lugnt och låta fingret läka!! Vi ses i April! Kram, Paulina
    Heli K gillar detta

Johnny A skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpte en bostadsrätt och allt fungerade alldeles utmärkt, inget att anmärka på. Läs mer
  • Joanna Elizabet S

2019-02-12

Joanna Elizabet S skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Thomas hjälpte mig och min man att sälja vår villa i Södertälje. Vi är båda mycket nöjda med det engagemang och den professionalitet Thomas har visat oss i sin roll som mäklare. Thomas levde upp till de förväntningar vi hade om han på ett bra sätt kunde sälja in objektet till den målgrupp vi tänkt oss. Läs mer

Viktoria R skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Ger högsta betyg för Fastighetsbyråns mäklare Daniel Varli, kring vår bostadsförsäljning.
    Jag fick gedigen information under hela säljprocessen, bra service och alltid gott bemötande. Rekommenderar varmt!! Läs mer
  • Mattias A

2019-02-11

Mattias A skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en 3 rums bostadsrätt i Södertälje. Det är första gången jag köper hus så allting va väldigt nytt för mig men som tur va så gjorde Paulina ett utmärkt jobb och hon var väldigt simpel och lätt tillgänglig när jag väl behövde henne. Så hennes prestation förtjänar en guld stjärna! Det kändes som hon var fylld med energi och glädje vilket gav mig bra vibbar direkt. Mycket samarbets villig! Läs mer
    2019-02-13 Paulina U svarar Mattias A
    Tack Mattias för dina fina ord. Det värmer himla mycket :-) Det är bara att höra av dig om det är några frågetecken, det vet du. Det är inte varje dag man köper bostad! Jag tror verkligen att ert nya hem kommer passa er, så mysigt område. Vi hörs framöver! :-) / Paulina
  • 2019-02-10

Anna Karin östblom skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpte min bostad via Tinna. Unik och professionell mäklare som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • Ninos S

2019-02-10

Ninos S skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har både köpt och sålt via denna mäklare och kan bara rekommendera med högsta betyg!
    En mycket bra och rutinerad mäklare som är lyhörd till kundens förslag, enorm drivkraft till att genomföra och framförallt slutföra affärer. Finns alltid tillgänglig och är väldigt mån om att hålla kunderna informerade, nöjda och trygga genom hela processen.
    Hela hans arbetsätt genomsyras av ärlighet och professionalism vilket man känner av redan från första kontakt!
    Mycket nöjd med insatsen och kan starkt rekommendera! Läs mer
  • 2019-02-07

Ann-Kathrine S skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har sålt min bostadsrätt och har blivit bemött väldigt bra. Det gick fort och smidigt med försäljningen. Har kunnat ringa vid frågor som jag haft och fått svar väldigt fort. Har alltid anlitat Fastighetsbyrån när det gäller mina tidigare försäljningar. Har känt mig trygg med er. Läs mer
    2019-02-13 Paulina U svarar Ann-Kathrine S
    Tack snälla du för din fina rekommendation och att du gav mig ditt förtroende att hjälpa till. Roligt att allt gick smidigt, snabbt och att vi nådde en bra prisnivå. Även kul att du i samma veva köpte ny bostad av min kollega :-) Jag tror verkligen du kommer trivas i Nykvarn framöver. Ta hand om dig, vi ses! / Paulina
  • 2019-02-07

Niklas S skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Informativ, anträffbar och positiv - de viktigaste faktorerna i samband med en husförsäljning.
    Blev en smärtfri resa där allting flöt på som planerat. Eventuella frågor som dök upp längst vägen besvarades omgående. Alla parter inblandade mycket nöjda, kunde inte efterfrågat något mer. Läs mer
  • Maria M

2019-02-05

Maria M skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Nathalie förklarade på ett bra sätt hur försäljningen skulle gå till.
    Det gick snabbt och lätt att sälja min bostadsrätt. Läs mer
    2019-02-12 Nathalie N svarar Maria M
    Hej Maria, Tack snälla för din rekommendation :)
  • 2019-02-02

Caroline G skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpte min första lägenhet med Tinna och har även nu sålt med Tinna. Super mäklare som alltid finns tillgänglig och trots den nu tröga marknaden så fick vi vår lägenhet såld. Jag kommer att fortsätta anlita Tinna så länge hon jobbar kvar. En mäklare som man kan känna sig trygg med.

Tack för all hjälp Tinna!

Caroline G Läs mer
  • 2019-01-30

Rebecka B skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket nöjd med min försäljning. William gjorde ett fantastiskt jobb. Han var ärlig och tydligen i min försäljning och uppdaterade mig kontinuerligt och gjorde verkligen det lilla extra. Jag rekommenderar starkt Willian för en lyckad försäljning Läs mer
  • 2019-01-29

Sanharib S skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt professionellt och bra bemötande. Läs mer
    2019-02-12 Nathalie N svarar Sanharib S
    Hej Sanharib, Tack snälla för din fina rekommendation! :)
  • 2019-01-29

Kima s skrev om Nathalie Nilsson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde vår bostadsrätt. Nathalie är toppen, enkel att ha att göra med och bra bemötande! Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-02-12 Nathalie N svarar Kima s
    Hej Kima, Tusen Tusen tack för dina fina ord! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med förmedlingen av er bostadsrätt!
  • Halina S

2019-01-24

Halina S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna fick i uppdrag att hjälpa oss att sälja våran bostadsrätt i Södertälje centrum.
    Våran första personliga kontakt med Tinna väckte direkt förtroende och tillit, Hon är mycket vänlig, öppen, utåtriktad och spontan person som är lätt att kommunicera med och Hon var alltid tillgänglig under hela försäljningsprocessen.
    Hon sålde snabbt och smidigt och till mycket bra pris, ja, vi är jätte nöjda!
    Tinna Briem är en driftig och skicklig mäklare som vi varmt kan rekommendera.

Med vänliga hälsningar
    Halina&Clas Göran Samuelsson Läs mer
  • 2019-01-22

Saija V skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte en bostadsrätt nyligen. Har både köpt och sålt flera fastigheter i mitt liv och aldrig varit med om en så trevlig mäklare som William! Jag kunde höra av mig till honom närsomhelst med vilka frågor som helst. Om han var upptagen just då messade han alltid varför och ringde upp mig direkt när han fick möjlighet, också fast klockan var mycket. Jag inte hade förväntat mig så bra service och tillgänglighet, William var verkligen en stjärna. Ska också säga att jag fick vänta att flytta in 3 månader så han var verkligen tillgänglig en lång tid och gav mig en trygghetskänsla hela den tiden. Kände mig aldrig dum att fråga honom någonting, han kunde svara mig sakligt och berätta så att jag verkligen förstod allting.
    Jag kommer att rekommendera William till alla som jag känner vid ev köp/säljtankar.
    Stor eloge till William 🌹 Läs mer
  • 2019-01-19

Pernilla H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt en villa och tagit hjälp av Klas på Fastighetsbyrån. Lyhörd, alert person som ger full service.
    Använt honom förut och skulle använda honom igen. Rekommenderar till alla. Läs mer
  • 2019-01-18

Linnéa V skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt ett hus i Hölö. Bra bemötande. Bra uppföljning.
    Bra och tydlig kommunikation vid bud.
    Uppnådde våra förväntningar. Läs mer
  • Miroslava P

2019-01-14

Miroslava P skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köp ett rådhus och sålde lägenheten. Jag träffade William när jag var på en visning.
    Mäklaren levde upp alla mina förväntningar som jag hade.
    Det fanns jätte bra samarbete mellan mig och mäklaren. William är ansvarig och snäll person.
    Det var en positiv erfarenhet att jag samarbetade med William. Läs mer
  • 2019-01-14

Sandy C skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Riktigt grym mäklare. Unik , väldigt väldigt ödmjuk och lätt att få tillit till Tinna.
    Tinna är inte som den "negativa bilden" man har av en mäklare, någon som bara vill tjäna pengar. Tinna har hjärta och är mkt engagerad och ärlig!

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-01-08

Victoria G skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag vill varmt rekommendera Mäklaren William Bemarre på Fastighetsbyrån i Södertälje.
    Han har varit kunnig, engagerad, informativ, realistisk, lyhörd och ärlig med ett trevligt bemötande och haft en tydlig plan i sitt arbete.
    William får av mej högsta betyg då han skött sitt uppdrag på bästa sätt från början till slut! Läs mer
  • 2019-01-02

Gassan M skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi hade det väldigt bra med fastighetsbyrån och fick svar på alla våra frågor. Vår mäklare var väldigt trevlig och förklarade allt för oss. Läs mer
  • 2018-12-31

Basel M skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har nyligen köpt hur av Thomas Aslan.
    Riktigt bra bemötande trevlig i alla samtal.
    Ställde upp med extra visning mitt i budgivningen.
    Stort tack Läs mer
  • 2018-12-30

Britt-Louise A skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra bemötande, trevlig.
    Höll kontakt med mig om lägenheten. Gick igenom och förklarade. Trevlig personal på Fastighetsbyrån.
    Allt gick bra. Läs mer
  • 2018-12-28

Tomas W skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Robert är den mest erfarna och bästa mäklaren Södertälje har att erbjuda. Vill du bli nöjd säljare och få nöjda köpare, välj Robban! Läs mer
  • 2018-12-26

Jan H skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Säljobjektet var en bostadsrättslägenhet på 2 rok med en boyta på 68 kvm, centralt i Södertälje. Vi sökte kontakt med Robert Persson (RP) på rekommendation av vänner. RP gav vid vårt första möte ett mycket gott intryck av att vara kunnig, påläst om området och bost rätts föreningen samt hade ett förtroendeingivande, öppet, sätt. RP lyckades på ett ytterst professionellt sätt sälja till ett högre pris än vad vi förväntat oss. Vi är synnerligen nöjda med "resultatet" och på det sätt som RP mötte både oss och köparna. Läs mer
  • 2018-12-24

Margit E skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt en bostadsrätt och Robert har levt upp till de förväntningar jag har haft. Mycket trevligt att få träffa en så duktig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2018-12-16

Veronica R skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Helt nöjd med den hjälp jag fått med att sälja mitt bostadsrättsradhus!!
    Robert är mycket trevlig och har ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Srdjan V

2018-12-14

Srdjan V skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tack Daniel, du gjorde bra jobbat. Läs mer
  • 2018-12-12

Maha Issa A skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi blev bemötta på ett professionellt sätt av mäklaren Daniel Varli.
    Mäklaren kunde nå våra förväntningar och lite till genom sitt engagemang och intresse till vårt objekt.
    Daniel var tillgänglig då vi ringde vilket är väldigt uppskattat när man anlitar en mäklare för att det tyder på hans engagemang och service.
    Vi rekommenderar absolut Daniel Varli som mäklare. Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • 2018-12-12

Ingela E skrev om Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt en lägenhet och är mycket nöjd med Robert Persson som är professionell i sitt yrkesutövande och har ett trevligt bemötande.
    Robert har tidigare värderat min lägenhet och redan då fick jag ett gott intryck av honom. Seriös och realistisk. Läs mer
  • 2018-12-11

Ulla L skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har köpt lgh på 2 rum och kök Karlslundsg.3 Södertälje-
    .Daniel har varit trevlig och tillmötesgående vid samtliga
    träffar vi haft angående köpet. Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • 2018-12-09

Deyah H skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevligt varmt rekomendation Läs mer

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje