Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje — Visa karta

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 1615 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje

• Jackob J

Jackob J skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bostaden jag köpte var en lägenhet, Jag blev jätte nöjd och blev väldigt bra bemött av mäklaren, han var ärlig gjorde processen på ett väldigt professionellt sätt väldigt duktig i sig. Jag rekommenderar starkt! Daniel Läs mer
  • Johan S

Johan S skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    William är engagerad och kunnig på sin yrkesutövning. Dessutom väldigt trevlig och lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • Andreas H

Andreas H skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    *hängiven
    *glöd
    *förtroendeingivande
    *trygg
    *pålitlig
    *kunnig

Listan kan göras lång! En fantastisk mäklare som jag i framtida bostadsaffärer kommer att kontakta, utan tvekan!
    Tack Daniel! Läs mer
  • 2020-01-22

Daniel B skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt ett lägenhet
    Utmärkt Läs mer
  • 2020-01-22

Anton L skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kom i kontakt med Thomas i samband med husköp.
    Mycket bra bemötande, trevlig, kunnig och förstående. Läs mer
  • 2020-01-20

Alexandru F skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi köpte en lägenhet på 62kvm.
    Allt gick fört och smidigt. Vi är jätte nöjda.
    Vi rekommenderar henne. Läs mer
  • Ghadir S

2020-01-19

Ghadir S skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kunnig mäklare med bra erfarenhet i branschen. Läs mer
  • 2020-01-17

Linneá Q skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köp en lägenhet på 39kvadrat.
    Blev bemöt på en sånt bra sätt, fick bra hjälp och hitta bra lägenhet.
    Hon var super bra. Kommer starkt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-01-17

Lars L skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Thomas Aslan har värderat vårt hus för något år sedan och han har sedan dess hållit kontakt. Vi har också träffat honom vid flera visningar när vi letat hus, så det var naturligt att kontakta honom nu när vi skulle sälja.

Vi har fått den hjälp vi behövt och fastighetsbyrån har haft ett konkret och konstruktiv struktur på hela processen, t.ex. via en bra och tydlig webportal med "att göra lista" via och där vi kommunicerat texter och bildmaterial inför försäljningen.

Thomas är lätt att samarbeta med och ringer alltid upp samma dag om man sökt honom. Vi kan varmt rekommendera Thomas Aslan och Fastighetsbyrån i Södertälje som mäklare. Läs mer
  • 2020-01-15

Walid Faraj N skrev om Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde ett friköpt radhus i Södertälje
    vi bemöts av mäklaren med respekt, tydlighet och professionalitet.
    Mäklaren levde upp våra förväntningar

En lyckad och smidig affär, vi är nöjda med resultat Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Simon D

2020-01-15

Simon D skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket duktig och professionell mäklare! Läs mer
  • 2020-01-13

Farah J skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jätte bra mäklare, rekommenderar 👍 Läs mer
  • 2020-01-09

Jenny H skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna är trygg, professionell och lätttillgänglig. Hon är lätt att jobba med och är ärlig i sina bedömningar. Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja/köpa och behöver en mäklare. Hon är bäst! Läs mer
  • 2020-01-07

Filip C skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig och professionellt bemötande.
    Gjorde vårt husköp enkelt och tryggt.
    Rekommenderas varmt vidare. Läs mer
  • 2020-01-05

Lisbeth S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har köpt ett parhus.
    Blev bemött på ett fantastiskt sätt av mäklaren. Hon var engagerad och man känner sig som en viktig kund.
    Verkligen en mäklare med hjärtat på rätta stället. Läs mer
  • 2020-01-05

ALEXANDER A skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Känns tråkigt att inte kunna lämna fler än fem stjärnor i sitt omdöme, för William förtjänar fler. Har svårt att finna orden för att beskriva William. Han är inte en vanlig mäklare, utan så mycket mer. Jag har under en stressig period av mitt liv bestämt att sälja huset och det kom då naturligt att höra av sig till William som jag hade fått ett gott intryck av när vi träffades för drygt ett år sedan då han höll i en visning för ett hus i grannskapet. William har bistått med rådgivning på ett sätt som känns likt den rådgivning man får av en nära vän och han har svarat på mina samtal trots att jag hört av mig under obekväma tider. Har arbetat på annan ort under julen och kunde endast komma till Södertälje på julafton för att tillbringa dagen med anhöriga, till och med då kom William förbi och mötte mig när han var på väg till kyrkan med sin familj. William har varit tillgänglig i alla lägen, vad jag än undrat över har jag bistått med svar. Om du får chansen att anlita William så är det bara att ta den, du kommer vara glad att du gjorde det! Läs mer
  • 2020-01-01

Hasibullah K skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra bemött och fanns alltid tillgänglig när man behövde honom vid frågor Läs mer
  • 2019-12-31

Lucas L skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde min lägenhet med hjälp av Tinna Briem. Fick ett gott första intryck och en god kontakt genom hela försäljningsprocessen. Försäljningen gick bra och allt gick snabbt och smidigt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklarfirma och mäklare! Läs mer
  • 2019-12-28

Amanda E skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en bostad (2a) i Södertälje. Min allra första lägenhet jag har köpt så allt var väldigt nytt för mig.
    Nathalie var så trevlig redan vid vår första kontakt och jag fick snabbt ett stort förtroende för henne.
    Det kändes som att hon var extra tydlig med allting eftersom det var min första gång. Proffsigt bemötande, jätte trevlig, otroligt tydlig med ALLT och jag kände mig så trygg under hela processen, tack vare henne. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-12-27

Gabriel L skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt professionell och pålitlig mäklare så får en att inte oroa sig. Läs mer
  • 2019-12-27

Fadi A skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hjälpsam och har tålamod. Tack för hjälpen med att sälja lägenheten. Läs mer
  • 2019-12-19

Daniella T skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag köpte en bostadsrätt som stått tom ett tag. Klas hade otroligt bra medling mellan mig och säljaren och var väldigt professionell i alla steg.

Trivs som fisken i vattnet 👌🏻 Läs mer
  • 2019-12-13

Josefine E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Professionell, personlig, engagerad.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-12-12

Jussi Frank Pontus A skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sofia har hjälpt oss att sälja en tomt. Vi pratade igenom hur försäljningen skulle gå till och Sofia genomförde den på ett bra sätt. Hon var alltid uppdaterad på läget i försäljningen och fick till ett bra avslut för alla parter. Läs mer
  • 2019-12-12

Owe P skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Nathalie är suverän. Gav järnet hela tiden Läs mer
  • 2019-12-11

Per C skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevligt bemötande och effektiv.
    Kunnig och mån om kunden. Läs mer
  • 2019-12-10

Malek M skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jätte trevlig och professionell Läs mer
  • 2019-12-09

Anna H skrev om Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han gjorde sitt jobb, men för många små detaljer blev inte helt rätt eller kändes rätt och han var inte neutral i köpar/säljarrelationen. Läs mer
    2019-12-10 Filip Källström svarar Anna H
    Hej Anna! Vad tråkigt att du känner så. Det var ingenting jag upplevde från ert håll under processens gång. Du får gärna slå mig en signal och förklara vad du är missnöjd med. Må gott!
  • 2019-12-09

Adnan E skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han är en grym mäklare , mycket nöjd med honom, Läs mer
  • Maria M

2019-12-06

Maria M skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Varit på många visningar med Linda och alltid blivit bra och omtänksamt bemött.
    Köpte sedan ett kedjehus via henne som vi är jättenöjda med henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-06

Teodor P skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Nathalie har varit trygg och professionell under affärens gång, samt varit tillgänglig och lätt att ha och göra med.

Som förstagångsköpare av en lägenhet hade vi brist på erfarenhet och jag tycker att Nathalie besvarat den genom tydlighet i kontakt och på de möten vi haft. Läs mer
  • 2019-12-06

Roman P skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bästa mäklare i Södertälje . Allt gick perfekt från fösta mötet till slutet . Läs mer

Ljupka A skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Professionell med ett mycket trevligt bemötande. Läs mer

Gabriella T skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi köpte en lägenhet och Daniel var vår mäklare. Daniel var jättesnäll och hjälpsam då fick vi flytta in på datumet som passade oss! Kontakten gick smidigt då kunde vi ringa närsomhelst utan tveka och fick svar på alla funderingarna! Läs mer

Sandra H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi sålde en villa via Linda och upplever att Linda verkligen ansträngde sig för att få till en affär som var bra för oss. Läs mer
  • 2019-12-04

Marita L skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Ger aldrig upp. Givit tät rapport hela tiden om läget. Har sålt (och köpt) en lgh under året. Jag ville ha större o komma ut i skärgården. Mina förväntningar överträffades. Jag är mkt nöjd trots att det tog tid. Men det varabsolut inte Tinas fel utan marknadens.. Läs mer
  • 2019-12-03

Marjorie Takiy I skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag och min man köpte en trean och träffade Paulina på lägenhetens visning.
    Hon var alltid trevlig och svarade snabb när vi hade frågor om lägenheten. Läs mer
  • 2019-12-03

Michael S skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Med både energi och entusiasm förmedlade Nathalie vår lägenhet på ett mycket professionellt sätt. Bra jobbat! Läs mer
  • Airi N

2019-11-30

Airi N skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte ett kedjehus.
    Jag blev väldigt ärligt, behagligt och tjänstvilligt bemött av William. Om han inte kunde svara på ngn fråga tog han snabbt reda på svaret o återkopplade till mig. När jag fick lite brottom att ordna kompletteringar till lånet återkom han väldigt snabbt med informationsfilerna som jag behövde! En förtroendegivande o mycket sympatisk toppenmäklare! Läs mer
    William B, William B gillar detta
  • 2019-11-29

Kasper H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Väldigt driven och rak mäklare. God kontakt genom hela försäljningen Läs mer
  • Ethel Å

2019-11-28

Ethel Å skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Är en av fyra syskon som ägde lägenheten. Endast en av oss skötte hela affären och det var inte jag.
    Ändå kan jag säga att mäklaren har fungerat mycket bra. Läs mer

Fred Villy S skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt en villa i Järna, den ligger i ett fint område mycket centralt. Läs mer

Bo G skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde en 2:a Brf. Blev bra och korrekt bemött av mäklaren som visade sig vara kunnig och ambitiös. Så här långt mycket nöjd med försäljningen och resultatet. Läs mer

Lucas L skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Nathalie gjorde ett superbra arbete och hjälpte mig under hela processen. Jag är så nöjd man kan bli! Köpte min första lägenhet och fick allting förklarat så jag hängde med under alla delar av köpet. Läs mer
  • 2019-11-26

Agneta O skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Känner att Nathalie är väldigt proffsig, vi är 4 syskon som äger en bostadsrätt, där vi utsett vår bror Rolf Nilsson att företräda
    oss alla syskon.
    Allt har gått så smidigt p g a att alla har gjort allt de kunnat. Läs mer
  • 2019-11-26

Nils Bertil H skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Ordning och reda på papper och rutiner! Läs mer

Bernt W skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Paulina har hjälpt mig sälja en lägenhet. Hon är alltid glad, väldigt serviceminded och ingenting verkar jobbigt eller omöjligt. Om jag skulle sälja ett boende igen skulle jag välja Fastighetsbyrån och gärna Paulina igen. Läs mer
  • 2019-11-25

Sara Linnea G skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte en lägenhet! Nathalie va väldigt professionell i sin roll! Hade alltid svar på mina frågor och fick mig att känna mig trygg! Jag kommer definitivt att vända mig till Nathalie i framtiden om de behövs!! Läs mer

David A skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Riktigt professionellt bemötande från första stunden. Läs mer

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje