Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södertälje

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, 151 72 Södertälje — Visa karta

Att köpa, sälja eller byta bostad kan vara ditt livs viktigaste affär. Låt oss på Fastighetsbyrån hjälpa dig till en smidig och bra affär!

Vi har funnits i Södertälje sedan 1970 och under åren som gått har vi byggt upp ett starkt kontaktnät och en djup förståelse för den lokala bostadsmarknaden. Varje år genomför vi hundratals affärer och vi brinner verkligen för vårt arbete.

Vårt samarbete med Swedbank och vårt nationella nätverk av mäklare gör att du som säljare kan känna dig trygg i att vi kommer kunna hitta intresserade köpare och du som köpare får möjlighet till enkel och snabb finansiell rådgivning.

Kontakta oss gärna i alla dina bostadsrelaterade frågor!

Läs vad 1485 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södertälje

• 2019-09-20

Christoffer T skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Daniel Varli. Blev bemött med stor respekt och han var väldigt tillmötesgående för mina intressen gällande säljaffären. Han agerade på ett otroligt professionellt sätt hela vägen. Resan med att sälja bostadsrätten från start till mål hade sina utmaningar men han agerade med stort tålamod och var ihärdig med intressenterna.

Daniel Varli är en Mäklare jag kan rekommendera starkt. Under hela säljprocessen erhöll jag löpande uppdateringar och information från Daniel om läget.

Om jag skulle beskriva Daniel med ord är det professionell, Jordnära och mycket engagerad. Likväl skicklig på att hantera och bemöta människor. Man känner sig trygg och känslan är hela tiden att han vill ens bästa. 5 av 5! Läs mer
  • Paula Anna Rosalie N

2019-09-19

Paula Anna Rosalie N skrev om Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag sålde min villa i Nykvarn med Filip som mäklare. Jag var mycket nöjd med alla aspekter. Personligt, vänligt och flexibelt samt proffsigt och kunnigt under hela processen vilket överträffade alla mina förväntningar. Kontakten var enkel, såsom den ska vara i en avanccerad och krävande process. Jag kan mycket varmt rekommendera Filip. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Måns P

2019-09-18

Måns P skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde våran bostad via Nathalie och hon uppfyllde alla våra förväntningar. Väldigt serviceinriktad och man kände sig väldigt trygg med att låta henne göra sin grej. Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-09-18

Lena B skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag fick hjälp av mäklaren Daniel Varli att sälja min bostadsrätt i september månad. Daniel var väldigt proffsig och hjälpsam och jag blev trevligt bemött. Mina Förväntningar var att jag skulle få min bostadsrätt såld till det pris jag fick idag och det fick jag Läs mer
  • 2019-09-18

Casandra R skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt en lägenhet på 17,5 kvadrat. Trevlig och kunnig. Bra affär! Läs mer
  • 2019-09-17

Elizabeta I skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt min bostad, en 3a med bra pris. William mötte alla förväntningar som jag hade och gav verkligen allt han kunde för att vi ska sälja lägenheten på bästa sätt. Han var mycket kunnig inom området och väldigt professionell också. Dessutom var han mycket noggrann när det gällde kontraktet och förklarade varje punkt med mycket detalj så att jag inte alls kunde missuppfatta kontraktet. Min mäklare är lyhörd, lugn, positiv och lyssnar på allt man säger och sedan ger sin professionella respons för att bäst kompensera. Jag är verkligen jättenöjd med William. Läs mer
  • 2019-09-17

Nils Roland H skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    En mycket professionell mäklare som varit till mycket hjälp och stöd i försäljningen av vår fastighet. Även hjälpt till i alla sammanhang i att hitta och köpa ny bostad samt stort stöd för hustru då make varit mycket sjuk och avlidit under period för försäljning. Läs mer
  • 2019-09-16

Mathias O skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Oerhört duktig mäklare vi sålde våran bostadsrätt. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar! Läs mer

Ellinor E skrev om Fastighetsbyrån Södertälje
    Sämsta mäklare jag har träffat någonsin, ringer o vill få lite info ang lägenheten, svarar alltid att hon inte vet, o att jag ska kontakta boklok. Har aldrig fått hjälp av henne, hon blir bara irriterad när man ringer o frågar Läs mer

Håkan J skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt lägenhet
    Ett bra och positivt bemötande Läs mer

Eva M skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde min lägenheten i Södertälje. Tinna är professionell och prestigelös i sitt arbetssätt. Hon är väldigt ödmjuk och är lätt att prata med. Jag skulle starkt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-09-13

Nancy L skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Daniel har sålt min mors lägenhet. Har på ett utmärkt sätt bemött mig och min mor. Eftersom jag bor 55 mil ifrån och hon är mycket gammal har Daniels omtänksamhet och proffsighet varit avgörande för att affären gått så smidigt. Kan bara gratulera Fastighetsbyrån till en så kompetent medarbetare. Läs mer
  • 2019-09-13

Sara T skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har aldrig köpt en bostad förut, så jag hade inga förväntningar. Men Tinna har alltid svarat på mejl när vi frågat något, så det är bra! Läs mer

Daniel S skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Superproffsig och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-11

Chidi Nwabueze E skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    She is amazing, trusted and reliable person. I am happy to met her as my mäklare. Läs mer

Robert S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna sålde min lägenhet men bravur! Väldigt nöjd med hur hon hanterat processen från början till slut. Läs mer
  • 2019-09-10

Felix L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Mycket trevlig och väldigt hjälpsam. Superbra mäklare helt enkelt! Läs mer

Mihir M skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt en lägenhet i Södertälje. Tinna har varit tillgänglig och har svart på alla våra frågor alternativt försökt att ta reda på info. Vi kände oss trygga genom hela processen även om det är vårt första lägenhetsköp. Rekommenderar Tinna starkt som mäklare! Läs mer

Arne L skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde en lägenhet och William har varit snabb, noggrann och till tillmötesgående hela vägen i försäljningen.
    Tydlig när vi frågat om saker och svarat proffsigt och ärlig.
    Rekommenderas absolut ! Läs mer

Carina C skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Fastighetsbyrån Södertälje
    Mäklaren tillgodosedde alla våra behov!
    Lyhörd,proffesionellt bemötande.
    Jag uppskattade väldigt mycket att hon hela tiden höll oss uppdaterade i hela processen. Läs mer

Teresa B skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt bostadsrätt, radhus.
    Av Klas blev vi bemötta på bästa sätt, han gav oss all information vi behövde och var väldigt noggrann. Läs mer
  • 2019-09-08

Roaa T skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en bostadsrätt lägenhet. Jag är väldigt nöjd och inte kan önska mig bättre mäklare än Daniel. Han är helt underbar och en riktigt bra mäklare med väldigt många fina egenskaper och goda kunskaper. Daniel är en respektfull, ärlig och expertis mäklare och hans bemötande är professionellt. Om jag någon gång i framtiden kommer behöva sälja/köpa, kommer jag definitivt inte tveka på att vända mig till Daniel. Tacksam för en bra affär. Läs mer
  • 2019-09-08

Torsten V skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt en mindre villa. Jag är nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-07

Hanna Länne R skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Nathalie hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hon var alltid positiv och peppande och svarade på alla sms oavsett när vi skickade dem. Vår upplevelse av Nathalie var positiv! Läs mer
  • 2019-09-04

Yas Jemal Jebu B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Hej!
    Både köpt och sålt hus genom Linda.

Positivt och proffsigt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-04

Jessica J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt bostadsrätt, radhus, i Strängnäs. Snabb och smidig affär där Klas var tillmötesgående och svarade på mina frågor och funderingar via telefon obehindrat. Läs mer

Sofia Kristina A skrev om Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt mitt radhus i Pershagen .
    Vart bra bemött av mäklaren enda gången jag träffade honom Läs mer

Steven S skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har köpt en villa i Järna (nykvarnsvägen 8) och allting gick hur bra som helst. Sofia Lindau är en jätte hjälpsam och trevlig person. Läs mer

Ulla birgitta L skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kände mig väl bemött. Lätt att komma i kontakt med vid frågor. Ringde upp.
    Köpte kolonistuga av ett dödsbo så det var lite speciella omständigheter utan "riktig" säljare och krav på att träffa styrelsen för godkännande av medlemskap innan köpet kunde gå igenom.
    När banken kunde ordna pengar så tidigarelades datum för övertagande drygt två veckor utan större problem. Läs mer
  • Izabella Paula J

2019-09-02

Izabella Paula J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi köpte ett radhus med hjälp från Klas. Allt har gått jättesmidigt. Klas var jätte snäll, alltid tillgänglig och med en positiv attityd! Vi är jättenöjda med hur allt gick kring köpet! Läs mer

Jessica B skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Professionell mäklare med trevlig bemötande!
    Förtroendeingivande och Dick mig att känna mig trygg i mitt köp!
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Ulf Torsten D skrev om Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt duktig . Vi är jättenöjd med han Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Patrik J

2019-09-02

Patrik J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Allt har fungerat väldigt bra. Information och service överlag är jag väldigt nöjd med. Full pott! Läs mer

Maria Birgitta L skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Enkelt och smidigt, precis som det ska vara! Läs mer
  • 2019-09-01

Mona-Lisa H skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mkt personligt och bra bemötande. Inlyssnande. Trevlig.
    Kunnig och proffsigt förhållningssätt.
    Höll tidplanen
    Försäljningen gick över förväntan. Bra kontakt , råd och stöd mot nya köparen.
    Hel nöjd så långt.
    Tusen tack Läs mer
  • 2019-09-01

Mikael D skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt Lägenhet i Södertälje.
    Skit bra.
    Levde upp till allt, allt var bra.
    Bästa mäklaren i Södertälje. Läs mer
  • 2019-08-31

Kerstin Elisabeth S skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt en äldre villa på större skogstomt.
    Trevligt bemötande av mäklaren, hon kändes proffsig, noggrann och engagerad. Hon lyckades sälja fastigheten till ett högre pris än jag förväntat mig. Läs mer
  • 2019-08-29

Britt K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Har sålt en äldre villa.

Fick genast förtroende för Linda och kände mig väldigt trygg.
    Linda levde absolut upp till mina förväntningar.

För det första ville jag så gärna ha en kvinnlig mäklare och framför allt någon som förstod vad jag talade om jag kunde berätta hur jag kände inför försäljningen på något vis var vi på samma våglängd. Blev nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2019-08-28

michel a skrev om Nathalie Hammarström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Nathalie var duktig förmedlare och kunde avsluta affären snabbt. Båda parterna var nöjda. Rekommendera Nathalie starkt. Läs mer

Lennart P skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    När vi skulle sälja vårat paradis, bostadsrättsradhus så tog vi kontakt med Paulina Uebel.

Och där fick vi en ENASTÅENDE KUNDKVALITE under hela vägen!!!

Hon hörde av sig till oss fast hon hade sem, hon ordnade så att duktiga Erik Hammarbäck kom och tog kort för att spara tid.

Och när hon var åter i tjänst så hörde hon av sig om visningsdatum.Svarade på alla frågor, tips, undringar man har...
    lungnet själv med ett stort leende på läpparna.

och på visningsdagen så var även rara Jeanette Bergendahl bankkvinnan här, bra att intressenterna fick se ett bankansikte.

Vinn och vinn-Sitv.

BBBRRRRAAAAA TEAMWOORKS- GÄNG!!!!

SNABB OCH FOKUSERAD FÖRSÄLJNING.

PAULINA, DU ÄR VÄRD ALL BERÖMMELSE MED GULDKANT...

/Eva och Lennart Persson. Läs mer

Linda Walburga S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har inte tid att skriva mycket. Hon var bra. Läs mer

Jelena L skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt b-rätten och jag har bara super super ord att säga om Tinna. Hon är en pärla. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Peter P

2019-08-26

Peter P skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    har köpt en lägenhet , Tina bemötte oss väldigt trevligt , hon levde till våra förväntningar som tillgänglighet o hjälpsamhet o upplysningar . Läs mer

Jeennee Yousuf H skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har såld ett bostadsrätt, vår mäklaren var duktig och snäll på nåt vis, vår förväntning som vi hade att sälja bostaden till bra bud och vi fick detta utan visning. Läs mer
  • 2019-08-25

Lars L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Både köpt och sålt hus genom Linda.

Positivt och proffsigt bemötande av mäklaren.

Förväntning att responsen från mäklaren är snabb och korrekt, vilket stämde vid våra affärer.

För oss har det fungerat mycket bra. Läs mer
  • Leena P

2019-08-25

Leena P skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt kunnig och saklig mäklare hennes bemötande var utmärkt och hon höll kontakt med mig hela tiden . Sålde mitt hus till toppenprid Läs mer
  • 2019-08-25

Isabel Hajrija C skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sofia Lindau sålde vårt hus i Vilbergen/Södertälje. Sofia är en fantastisk och duktig mäklare vi alltid kommer att rekommendera till andra! Hon gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt.
    Vi hade inte stora förväntningar men resultatet var mer än bra, tack vare Sofias fantastiska jobb som hon utförde. Läs mer
  • 2019-08-22

Ikram H skrev om Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kontakt genom ett husköp.

Bästa tillgängligheten och alltid en snabb återkoppling!

Ett super härligt bemötande och positiv energi! Läs mer
    2019-08-22 Sofia L svarar Ikram H
    Tack för dem fina orden. Jag är glad att ni är nöjda och ni är välkomna att höra av er om ni har ytterligare frågor. Lycka till med renoveringen! :)
  • 2019-08-19

Magnus P skrev om Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt bostadsrätt.
    Paulina har varit proffsig och noggrann.

Allting har varit bra. Läs mer
  • Henry B

2019-08-19