Daniel Varli
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 63 kunder tycker om Daniel Varli

• Britt-Louise A köpte sin bostad med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-30

Bra bemötande, trevlig.
    Höll kontakt med mig om lägenheten. Gick igenom och förklarade. Trevlig personal på Fastighetsbyrån.
    Allt gick bra. Läs mer
  • Srdjan V
    Srdjan V sålde sin bostad med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-14

Tack Daniel, du gjorde bra jobbat. Läs mer
  • Maha Issa A sålde sin bostad med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-12

Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi blev bemötta på ett professionellt sätt av mäklaren Daniel Varli.
    Mäklaren kunde nå våra förväntningar och lite till genom sitt engagemang och intresse till vårt objekt.
    Daniel var tillgänglig då vi ringde vilket är väldigt uppskattat när man anlitar en mäklare för att det tyder på hans engagemang och service.
    Vi rekommenderar absolut Daniel Varli som mäklare. Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Ulla L köpte sin bostad med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-11

Har köpt lgh på 2 rum och kök Karlslundsg.3 Södertälje-
    .Daniel har varit trevlig och tillmötesgående vid samtliga
    träffar vi haft angående köpet. Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Alen H sålde sin bostad med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-07

.................................... Läs mer
  • Lena K
    Lena K sålde sin bostad med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Jag har sålt ett radhus, en bostadsrätt. Det var ett arv efter min mamma som gick bort i vintras. Daniel har varit fantastiskt trevlig, varm, inkännande för mina känslor kring radhuset och visat stor ödmjukhet. Han har varit mycket tillmötesgående och ansvarstagande vid visning, bud och kontraktsskrivning. Han har hela tiden uppdaterat mig på läget och jag har känt mig mycket trygg med hans kunskap och erfarenhet. Han har alltid svarat snabbt på sms, trots sen kväll ibland. Jag vet inte vad jag hade för förväntningar men Daniel har definitivt visat på stor kunskap och jag är mycket mycket nöjd med den hjälp jag fått hittills. Som grädde på moset fick han fram fyra biljetter till den fina konserten dom bjöd in till, trots att jag var sen med att anmäla. Jag skulle definitivt rekommendera Daniel till någon vän som ska sälja sin bostad! Tack Daniel för att jag med din hjälp kunde göra ett fint avslut på mammas och vårt liv i mammas hem! Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Saliba M sålde sin bostad med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Daniel varli är den bästa mäklaren han är trevlig och super duktig på sitt jobb han e grym👍 Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Ricard K köpte sin bostad med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Hade inte så mycket kontakt med mäklaren egentligen, men han var trevlig och gjorde sitt jobb. Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Jari N sålde sin bostad med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-23

Köpt hus på västergatan och sålt bostadsrätt på bergsgatan i södertälje.
    Bemötande av mäklare, utmärkt.
    Mäklaren var lugn och stressade inte fram något. Hörde av sig så fort det hände något nytt. Lyhörd och väldig trevlig samt rolig. Läs mer
  • Eva-Kerstin V skrev om Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-18

Sålt villa.
    Mycket trevligt och gott bemötande.
    Daniel har ständigt varit nåbar, alt. hört av sig så fort han haft möjlighet.
    Har hållit oss informerade under hela processen.
    Har respektfullt påtalat tips utifrån kompetens och erfarenhet då vi ibland känt oss rådvilla eller varit av annan åsikt.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje