Daniel Varli
Registrerad mäklare sedan 2007-12-05
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 149 Läs vad Daniel Varli

• Gordana A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-06

Centrala Södertälje
    Bättre mäklare får man leta efter, sålde min lägenhet med hjälp av Daniel. Från första stund kände jag mig trygg och att jag hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Daniel Varli på Fastighetsbyrån i Södertälje. Läs mer
  • Nina G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-05

Fornhöjden
    Jag sålde min lägenhet. Jag valde annan mäklare som kunde inte sälja lägenheten och blev stressad. Sen kollade Jag och Märke att Daniel Varli har sålt många lägenheter på området. Han var väldigt bra och sålde min lägenhet på en bra pris. Han var proffesionellt. duktig och trevlig. Jag hade bra kontakt.
    Jag rekommenderar honom som en riktig bra mäklare. Man kan lita på honom. Allt gick väldigt bra och jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Birgitta W sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-02

Sålt 3rum och kök öppen planlösning
    Mycket trevlig och kompetent
    Vi är så nöjda med vår mäklare Daniel Varli kan verkligen rekommendera Läs mer
  • Najwan K
    Najwan K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-25

Karlhov
    Jag såld min lägenhet . Det var så bra bemötande av Danil . Han är så himla tydligt , lugnt när han svarade på min frågor och förklarar saker som jag tänkte på . Han är en hjälpsam person under den här oro tid (Coron period ). Jag är jätte nöjd
    Önskar jag framgångsrik i hans jobb
    Najwan Läs mer
  • Elin Matilda B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-17

Rosenlund
    Proffsig, trevlig. Snabb att ge svar på frågor. Läs mer
  • Sarkees T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-16

4:a
    Glasberga Sjöstad
    Jag har köpt och sålt min lägenhet Med Daniel.
    Han får ett utmärkt betyg av mig, för att han är en lojal person på jobbet och har mycket informationen när det gäller köpa och sälja. Jag är väldigt nöjd med han och tror att alla som jobbar med honom är det.0 Läs mer
  • Johanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-15

Södertälje Södra
    Jag köpte en lägenhet. Har flertal gånger vart på visningar med Daniel. Då jag jobbar krångliga tider har han hjälpt till och haft förhandsvisningar som passat mig perfekt! Snabb och smidig affär. Väldigt tydlig med vad som ska göras när då det är min första bostad jag köpt. Väldigt duktig mäklare! Läs mer
  • Maher A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-08

Centrala Södertälje
    Efter en lång väntan och många visningar blev det en stor tvåa nära centrum, riktigt nöjd med objektet och mäklarens bemötande.
    Känns riktigt bra. Läs mer
  • Max L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-25

Södertälje Södra
    Väldigt Engagerad och hjälpsam.
    Smidig försäljning och väl bemött.
    Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • Faris J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-21

Brunnsäng/Ritorp
    Sålde min bostad via Daniel.
    Bästa Daniel har alltid tid för dig, svarar på alla dina frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson