Daniel Varli

Daniel Varli

Daniel Varli är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Daniel Varli har varit registrerad mäklare sedan 2007-12. Daniel Varli har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 385 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Varli har haft 86 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

385 omdömen om Daniel Varli

Sedan starten hos Reco 2017
John E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Mariekäll

Bra insats och ger inte med sig i första taget! Vi fick lägenheten såld tillslut!

Robin L
Centrala Södertälje

Daniel är professionell, lugn, tydlig och lyhörd. Han har varit klockren genom hela processen. Vi är supernöjda och skulle rekommendera Daniel till alla som ska sälja!

Alexander H
Centrala Södertälje

Professionell och duktig! Rekommenderas starkt!

Marjo T
Fornhöjden

Jag är mycket nöjd han har gjort en perfekt jobb mycket bra

Khodadad M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Hej Daniel var hjälpsam och punktlig. Mvh Khodi

Sebastian K

Professionellt och rekommenderar mycket

Rudi S

Lyssnar, svara på frågor/undringar. Följer upp o är noga med återkopplingar. Kollar även om man har förstått vad som har sagts motsv. Är en noggran o lugn person o behandlar både säljare o köpare på ett rättvist o givande sätt utan jäkt.. Fler av hans person behövs.

George K
Östertälje

Daniel är mycket tillmötesgående, han är lyhörd och förstår vilka behov jag som kund har. Jag är väldigt nöjd med Daniels jobb.

Jim A
Järna

Bra o påläst trevlig kan sin sak

Jonna T

Daniel är en erfaren, lugn och trygg mäklare som hanterade försäljningen av min lägenhet med bravur. Jag kan verkligen rekommendera Daniel som mäklare!