Daniel Varli

Daniel Varli

Daniel Varli är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Daniel Varli har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 166 omdömen sedan 2017-01-24. Daniel Varli har haft 88 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 166 Läs vad Daniel Varli

• Mycket professionell och trygg i sin roll som mäklare även humoristisk samt mkt trevlig.
    Irja Maria R
    Irja Maria R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-10-18
    • 78.5 m²
    • Blombacka
    2020-10-18
  • Daniel hjälpte till att sälja våran lägenhet. Redan från första stund märkte vi att Daniel var väldigt erfaren mäklare. Det genomlyste hela säljprocessen. Han kom med många tips och råd som vi hade nytta av. Mycket bra kommunikation. Ringde tillbaka snarast möjligt på ev. missade samtal och återkom fort med svar på frågor vi ställt. Vi rekommenderar Daniel Varli. // Nicklas & Kirsi
    Nicklas A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-10-17
    • 82.0 m²
    • Centrala Södertälje
    2020-10-17
  • Jag har sålt en bostad på två rum och kök. Jag har fått ett proffsigt bemötande. Daniel är väldigt hjälpsam. Jag har fått snabb feedback och response från Daniel. Han är rak och ärlig, det gillar jag.
    Albert K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-10-12
    • 2:a
    • 60.5 m²
    2020-10-12
  • Mycket trevlig och lätt att jobba med jag är mycket nöjd med försäljning Av min bostad . Jag kommer rekommendera honom .
    Tony T sålde sitt hus med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-10-02
    • 101.0 m²
    • Brunnsäng/Nydala
    2020-10-02
  • Han sålde en lägenhet åt mig, trevlig och driven, gav inte upp med visningarna innan det vad napp
    Tim A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-09-26
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Mariekäll
    2020-09-26
  • Mycket proffesionell och smidig mäklare som gör det lilla extra
    Babil H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-09-11
    • 74.5 m²
    • Karlhov
    2020-09-11
  • Jag har sålt en bostadsrätt. Förväntningarna var att känna mig trygg och att jag skall kunna lita på säljaren. Det kan vara irriterande om mäklaren ligger på för mkt, och viktigt att dom känner av vart man själv ligger i processen av att bestämma sig. I mitt fall fungerade det mkt bra då jag i efterhand uppskattade att han återkom flera ggr, i annat fall hade jag nog inte sålt ännu då det är ett stort beslut. Han var lugn och trygg i sin framtoning . Fin service. Fräscht kontor. Lite otydligt när man skulle besöka kontoret då skyltning kunde vara bättre. Överlag mkt nöjd
    Catharina T sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-09-07
    • 70.0 m²
    • Mariekäll
    2020-09-07
  • Vi köpte ett radhus. Allt gick så smidigt och bra. Vi är mer än nöjda. Tack Daniel Varli för att du gjorde vårt första husköp till en bra upplevelse.
    Isabel M köpte sitt hus med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-09-05
    • 96.0 m²
    • Brunnsäng/Ritorp
    2020-09-05
  • Daniel är professionell, punktlig, alltid tillgänglig, trevlig, jag har fått förtroende och hon är någon jag alltid skulle rekommendera!
    Tijana M
    Tijana M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-09-03
    • 4:a
    • 94.0 m²
    2020-09-03
  • Jag har köpt en bostadsrätt och blivit riktigt bra bemött utav mäklaren som varit rak och snabb på att svara och väldigt tillmötesgående.
    Georges H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2020-08-24
    • 2:a