Daniel Varli
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 80 Läs vad Daniel Varli

• Robin S
    Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-14

Karlhov
    Jag har sålt en lägenhet på törnrosavägen 18Södertälje.

Jag kände mig väl bemött.

Mina förväntningar var att få lägenheten såld till bra pris och det blev bra tack vare Daniel Varli.

Jag ger Daniel bra betyg för hans jobb. Mvh Robin Svärd. Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Janet A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-14

Glasberga Sjöstad
    Jättesnäll, ödmjuk och duktig Mäklare.

Mäklaren levde upptill mina förväntningar.

Jag har förtroende och tycker att han är jätteduktig Mäklare. Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Claude M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-06

Östertälje
    han är jätte snäll och hjälpsam och jag hoppas om alla som honom , man känner allt ska bli bra . Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Rebecca J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Mariekäll
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av mäklaren Daniel Varli på Fastighetsbyrå Södertälje. Väldigt hjälpsam, duktig och ambitiös mäklare.

Det känns riktigt bra att ha en kunnig mäklare som sköter allt rätt snabbt. Vi är så nöjda med Daniel Varli och kan tänka oss att välja honom nästa gång också vid behov av köp eller sälj av en bostad. Läs mer
  • Matilda J
    Matilda J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Centrala Södertälje
    Vi har sålt vår bostad med hjälp av Daniel! Är supernöjd, hans känns ärlig, genuin och väldigt trevlig och tillmötesgående! Ger inga falska förhoppningar utan är ärlig! Skulle rekommendera honom till alla jag känner och gärna ta hjälp av honom igen! Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Alex M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Centrala Södertälje
    Vi har sålt en lägenhet och Daniel var till stor hjälp och väldigt duktig Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Lennart A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-26

Centrala Södertälje
    Mycket bra bemötande o levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Sally A
    Sally A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-05

Centrala Södertälje
    Mäklaren var väldigt trivsam och svarade ärligt på alla våra frågor.. Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Heidi K sålde sitt hus med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-04

Lina Hage
    Vi har sålt ett radhus. Daniel har varit rak o ärlig genom hela processen. Tillgänglig, trevlig o lyhörd! Vi ville få bostaden såld o det lyckades han med. Skulle rekommendera honom till vänner o bekanta. Läs mer
    Daniel V gillar detta
  • Kabi K sålde sitt hus med hjälp av Daniel Varli en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-01

Lina Hage
    Ja jag är nöjd med Daniel Varli
    Jag skulle kunna rekommendera honom
    För andra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje