Klas Hamrén
en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr
151 72 Södertälje — Visa karta

Vad tror Klas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 110 kunder tycker om Klas Hamrén

• Robert K
    Robert K skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte ett radhus via Klas, han gjorde sitt jobb på ett professionellt sätt.
    Han är väldigt hjälpsamma männen.
    Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Rune W skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas har genom hela processen varit väldigt professionell och hållit oss uppdaterade. Väldigt smidigt och snabbt. Läs mer
  • Marie-Louise J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Alert och engagerad. Sålt mitt fritidshus med Klas som mäklare! Läs mer
  • Gilbert-Edwin H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Man känner dig i trygga händer när man har Klas som mäklare, proffsigt bemötande och tydlighet i hela köpte! Läs mer
  • Hans J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Det kändes under hela processen att Klas var mycket engagerad och såg löpande till att vi fick information.
    Lätt att nå samt bra teamwork. Högsta betyg Läs mer
  • Leif E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra och kunnig och lämnade feedback till oss hela tiden försäljningen pågick Läs mer
  • Ulla Marianne S skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas har hjälpt mig sälja mitt hus, där jag bott i 41 år. Han är serviceminded och lätt att prata med. Talade alltid om när han var anträffbar, om det var något jag ville fråga om. Dock
    upplevde jag honom som lite stressad, vilket väl inte är så konstigt med de udda arbetstider mäklare har och en hög arbetsbelastning.
    En sak som är mindre bra är att det är så mycket man som säljare måste göra själv på nätet i form av att rätta uppgifter m m. Kan tänka mig att många äldre som saknar datorvana inte klarar av den biten.
    Sammantaget så skulle jag rekommendera honom och skulle anlita honom igen, om det finns behov. Läs mer
  • Rakel S skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi köpte en villa i Järna. Blev väl bemötta både på visningar, genom budgivningen och under köpeprocessen. En trevlig mäklare med hjärtat på rätta stället. Allt igenom väldigt bra. Inget att anmärka på Läs mer
  • Helen N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt en kollonistuga de var bra bemötande och gick smidigt affären. Läs mer
  • Jenny Caroline A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde vårt radhus och anlitade Klas Hamrén som mäklare. Han var mycket tydlig, informativ och ödmjuk. Att göra en så stor affär som vi inte hade kontroll över var tufft men Klas gjorde oss trygga genom att uppmana oss till att fråga och utstrålade att inga frågor var dumma. Det märktes att han tog sitt arbete seriöst och var angelägen om att säljare och köpare skulle bli nöjda . Klas uppfyllde våra förväntningar och vi är mycket nöjda med hur hela affären sköttes. Vi kan varmt rekommendera Klas som mäklare vid försäljning av hus. Läs mer
  • Annelie V
    Annelie V skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas tog uppdraget att sälja vårt hus med stort allvar, han var väldigt tydlig och informerade oss husägare kontinuerligt genom hela processen. Han gav tydliga alternativ när vi hade behov av att fatta beslut. Han kunde på ett mycket bra sätt beskriva olika möjligheter och risker. Han var ett stort stöd i en för oss rätt så känslosam situation. Jag rekommenderar Klas till alla som står i beslut att sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
  • Peter S skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har ett mycket proffessionellt uppträdande, men samtidigt också mycket trevlig. Läs mer
  • Emily L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Supertrevlig, charmig och kunnig inom branschen. Var snabb på att återkoppla, höll oss uppdaterade, förklarade mycket på ett bra sätt - toppen på alla sätt. Rekommenderar Klasse :) Läs mer
  • Håkan N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi köpte vår lägenhet där Klas var mäklare.
    Öppen, trevlig och kunnig, lyssnade på våra frågor och gav konkreta svar.
    När det var dags att skriva kontrakt löste han ett problem, som vi orsakat, på ett suveränt sätt.
    Klas har också kontaktat oss senare för att höra att allt är ok, trevligt!
    Eva & Håkan Läs mer
  • Linnéa H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag tyckte Klas Hamrén var en väldigt bra mäklare. Han välkomnade oss från första visningen och hela familjen kände att han genuint ville att köpet skulle bli bra. Bemötandet var med andra ord kanon och jag är otroligt nöjd! Läs mer
  • Sara E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig, glad, social och engagerad. Läs mer
  • Vilsen Y skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Dålig information. Svår att nå innan och under budgivningen. Läs mer
  • Robin L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har talat med många mäklare men ingen har varit som Klas.... Bemötandet jag och min sambo fick var helt otroligt från första stund och Klas hjälpte oss genom hela processen från visning till köp. Vår bank hade inför visningen av lägenheten strulat till vårat lånelöfte så vi skulle missa chansen om inte Klas hjälpt oss när vi ringde och sa att vi inte kunde komma pga bankens misstag. Vi fick nytt lånelöfte snabbt och smidigt hos annan bank, gick på visningen och fick lägenheten. Klas Hamrén, en riktig stjärna!! 5/5 Läs mer
  • Mikael E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Viken skön snubbe, som verkligen arbetade för mig som säljare! Bra kommunikation och bra rådgivning, som till slut ledde till nästan 40% värdehöjning på bostaden. Stor Cred till Clas! Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag och min kille hade letat ett bra tag efter vår första lägenhet och vart i kontakt med några mäklare. Vi hade inte vart så nöjda över tidigare mäklares bemötande från andra firmor, men när vi kom i kontakt med Klas så fick vi på direkten en bra känsla. Klas var jättetrevlig, flexibel och brydde sig otroligt mycket om oss som köpare. Vi hade mycket kontakt då detta var våran första lägenhet tillsammans så vi hade mycket frågor. Hans bemötande och all hjälp vi fick gjorde att vi kunde ha ett stort förtroende för honom. Eventuellt om några år planeras det att bli ett större boende och vi kommer endast kontakta Klas då pga hans kompetens och omtanke till oss som kunder! 😊 Läs mer
  • Tove C skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Superbra bemötande på alla sätt! En toppenmäklare :) Läs mer
  • Klas H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Utmärkt och trevligt. Alltid tillgänglig. Läs mer
  • Peter P
    Peter P skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsig, trevlig och otroligt duktig mäklare, säljer jag igen väljer jag Klas alla dagar i veckan. Läs mer
  • Lena E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köp och senare försäljning av bostadsrätt Kastanjen 1, Södertälje. Snabb och bra respons och feedback vid kontakt. Tog sig tid att förklara då jag hade frågor, trevligt bemötande och flexibel gällande tid för möten.. Kan rekommenderas . Läs mer
  • Matilda J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har köpt lägenhet, han var väldigt trevlig. Men han sa också mycket saker som inte riktigt stämde. Dels att det var först till kvarn då vi kollade efter visningar, men vi avvaktade ändå några dagar och det blev en liiiiten budgivning. Sen sa han även när jag pratade med honom att inflytt var februari mars, men när vi sedan vunnit budgivningen ändrade han sig helt och sa att det absolut senaste hon kunde tänka sig var 15 december. Som sagt trevlig men försöker få det att låta mycket bättre än vad det är. Skulle säga att han mer är säljarens mäklare än köparens. Läs mer
  • Hampus E
    Hampus E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jätte nöjd med Klas. Han kämpade in i det sista med min försäljning och jobbar för allas bästa. Läs mer
  • Maria T skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proaktiv, tillgänglig och proffsig Läs mer
  • Jacob E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas var mycket engagerad i affären och hade kontinuerlig uppdatering med oss under hela försäljningsprocessen. Vi kände oss trygga och omhändertagna. Läs mer
  • Carita H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig och bästa mäklaren jag/ vi har haft( köpt och sålt n.gånger förut)Stort + att han har informerat hela tiden vad som händer Skulle vi sälja igen så då definitivt Klas Hamrén Läs mer
  • Lisbeth M skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevlig och professionell. Läs mer
  • Paulus M skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde vårt hus med ett professionellt bemötande och var tillgänglig för frågor 24 timmar om dygnet. En fantastisk mäklare! Läs mer
  • Roger J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevligt bemötande och god information.
    Förväntan infriades.
    Som kund kan jag rekommendera Klas. Läs mer
  • Nathan T skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas was more than effective in assuring us a smooth sale of our house. He was trustworthy and always available to answer our queries. Enjoyed watchisg him work! Läs mer
  • Per-erik A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    väldigt professionell. o utmärkt bemötande man kännde sej välkommen Läs mer
  • Rinald B skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig, hjälpsam, tydlig.
    Han kan sitt jobb Läs mer
  • Karam Y
    Karam Y skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Allt fungerade som det ska. Jag är nöjd och jag rekommenderar honom. Läs mer
  • Abhishek N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    I had a good experience with Klas. He was available, whenever i had questions or issues. He went through the whole buying process in detail, and made sure that i understood them. I am sure he did his homework on the apartment he was selling and i know that i can count on him even now. Läs mer
  • Kjell V skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Öppen, trevig energisk ,sälj medveten mäklare. Läs mer
  • Jan A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han var en duktig och ambitiös mäklare Läs mer
  • Ronnie G skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig sympatisk och i hög grad serviceminded. Väldigt kunnig och påläst, har med tiden vunnit ett stort förtroende hos mig. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2017-11-08 Klas H svarar Ronnie G
    Vilka härliga ord Ronnie, alltid lika kul att göra affärer ihop och att ni fortsatt är nöjd med Fastighetsbyrån, mig och de resultaten vi når tillsammans. Stort tack för förtroendet!
  • Oscar M skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Den var bra, seriös och bra att ha o göra med Läs mer
    2017-11-08 Klas H svarar Oscar M
    Stort tack Oscar, tack för förtroendet!
  • Jörgen N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket kompetent och fantastiskt engagerad. Att Klas också är trevlig att ha att göra med gör att betyget blir topp! Läs mer
    2017-11-08 Klas H svarar Jörgen N
    Stort tack Jörgen, vad kul att du är nöjd! Vi ses snart igen hoppas...
  • Gunilla E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas är en alldeles utmärkt mäklare. Han fick mig att känna mig speciell och ordnade allt till det bästa. Läs mer
    2017-11-08 Klas H svarar Gunilla E
    Tack Gunilla, hoppas du trivs i ditt nya hem! :)
  • Berit H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag fick ett väldigt bra intryck och bemötande av Klas från första stund. Klas informerade på ett enkelt och bra sätt, höll vad han lovade och hade kontinuerlig kontakt med mig under hela försäljningen. Jag hade stort förtroende till Klas. Läs mer
    2017-11-08 Klas H svarar Berit H
    Vilka fina ord Berit, tack för ett gott samarbete och för erat förtroende.
  • Sarah K skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han är trevlig person, hjälpsam och trygg Läs mer
    2017-11-08 Klas H svarar Sarah K
    Tack Sarah, vi jobbade bra ihop! :)
  • Anna T skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket bra bemötande, Klas överträffade mina förväntningar Läs mer
    2017-11-08 Klas H svarar Anna T
    Stort tack Anna för det fina betyget!
  • Maire-ly F skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Supertrevlig, artig, mycket gott bemötande. Om han inte kunde nås på telefon, ringde han snabbt tillbaka eller svarade på frågor via sms.
    Alla papper i ordning och inget krångel.
    Träffas vi på stan hälsar han alltid glatt.
    Klas du är en pärla. Läs mer
    2017-11-08 Klas H svarar Maire-ly F
    Tack Maire-Ly, alltid trevligt när vi ses! Hoppas att du trivs i din fina lägenhet.
  • Besarion K skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har varit med några bostadsaffärer och måste saga att Klas Hamrén är klart den bästa fastighetsmäklaren jag haft med att göra. Han trevlig, engagerad och har all egenskaper för att bli kallad för Sveriges bästa fastighetsmäklare. Läs mer
    2017-11-06 Klas H svarar Besarion K
    Stort tack för förtroendet, Besarion!
  • Joel E
    Joel E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Klas gav ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Vi träffade på honom när vi tittade på två olika objekt som han hade till försäljning men valde att inte gå vidare till budgivning på något av dom. Han ställde frågor runt vad vi letade efter vilket resulterade i ett tips om ett kommande objekt som vi köpte och stormtrivs i!

Han lägger ner det lilla extra som kan betyda så mycket. Jag kan verkligen rekommendera honom, oavsett om du köper eller säljer. Läs mer
    2017-11-06 Klas H svarar Joel E
    Vilka fina ord Joel, det värmer gott i hjärtat att höra. Hoppas ni stormtrivs på er nya adress!
  • Daniel N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Skön lirare med blick för branchen ! Går sin väg men på bästa sätt enl mig ! Läs mer
    2017-11-06 Klas H svarar Daniel N
    Tack Daniel, vi var ett bra team och vi gjorde detta bra tillsammans.
Robert Persson
Thomas Aslan