Tobias Bemarre

Tobias Bemarre

Tobias Bemarre är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Tobias Bemarre har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Tobias Bemarre har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.9. Tobias Bemarre har haft 52 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

70 omdömen om Tobias Bemarre

Isabelle S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Jätte smidig och bra affär som Tobias skötte! Riktigt bra mäklare! Som ställde upp på sin semester!

Randi U

Tobias är lugn, han har ett gott och fast handtryck, han är närvarande, han lyssnar och ger ögonkontakt, han är inte stressad, han Inger förtroende! Han får mej att känna mej trygg i situationen! Han uppfyllde därmed mina förväntningar! Jag rekommenderar starkt mäklarTobias!!

Carl K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Bra & väldigt enkel att prata med och kom med tydliga svar på mina frågor. Allt gick väldigt smidigt till, 5 plus var enkelt att sätta.

Klara B
Gnesta/centralt

FILIP B
Centrala Södertälje

Mycket trevlig och bra mäklare! Oerhört nöjd med Tobias. 10/10

Anders Erik A
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Proffesionell, mycket trevlig och kunnig!

JONAS M
Gnesta

Vi valde Tobias av en slump. En lyckad slump visade det sig. Tobias är mäklaren som ser sin kund, men som också bryr sig om köparna. Det är viktigt. Jag vill ju sälja till en nöjd köpare. Samarbetet med en mäklare är nyckeln till en lyckad försäljning. Efter att ha gått på många visningar har jag stött på mäklare som jag helst inte vill köpa en lägenhet av och ännu mindre önskat anlita vid en försäljning. Mäklare som fokuserar mer på sin egen affär än på att lyssna och se mig som köpare eller kund. Tobias var tvärt om,...

David G
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Tobias är väldigt enkel att ha med att göra. Han såg oss genom hela processen där vi ständigt fick återkoppling på våra frågor. Väldigt ödmjuk och trevlig vilket är egenskaper som uppskattas hos en mäklare.

Maria G
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Vi har varit på flera visningar med Tobias som mäklare. Alltid ett trevligt bemötande. Denna gång köpte vi av Tobias som har varit väldigt tillmötesgående och ständigt uppdaterade oss under processen. Utöver det är han en väldigt ödmjuk mäklare med fötterna på jorden.

Vivi-Anne E
Rosenlund

Vi är mycket nöjda med denna mäklare! Vänligt och korrekt bemötande, hjälpasam etc. Vi har absolut inget att klaga på, och kan varmt rekommendera honom!