Paulina Uebel

Paulina Uebel

Paulina Uebel är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Paulina Uebel har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Paulina Uebel har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.8. Paulina Uebel har haft 107 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 108 Läs vad Paulina Uebel

• köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-06-28
    Paulina var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Hon var tålmodig och svarade och förklarade allt som vi undrade. Det var härlig upplevelse och allt gick jättebra.
    2021-06-28
    Paulina var väldigt trevlig och hjälpsam.
    2021-06-26
    Klockrent! Bra kontakt och tydlig kommunikation.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-06-26
    Bra bemött. Mäklaren levde nog upp till förväntningarna, men lite ovisst med banken och olika personer längs med vägen tills hela affären är gjord med bryggkrediten till det nya boendet. Först när hela affären är gjord i slutet av augusti kan man säga säkert.
    2021-06-20
    Paulina har varit väldigt positiv och korrekt i alla möten runt försäljningen. Jag har känt mig trygg i allt runt bistadaköpet. En kompetent tjej helt enkel på rätt plats. Mvh Maria Wastesson
    2021-06-12
    Vänligt och bra bemötande, fått svar på alla frågor och tydlig info.
    2021-06-11
    Trevlig och tillmötesgående. Tog reda på det som hon inte visste och återkopplade bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Brunnsäng/Nydala
    2021-06-10
    Vi blev bemöt på ett trevligt sätt.En bra mäklare som kan sitt jobb som är lyhörd och bra på att kommunicera.Kan varmt rekommendera Paulina då hon också såldt vår befintliga lägenhet. Som vi också blev väldigt nöjda med.
    • Brunnsäng/Nydala
    2021-06-07
    Har både köpt och sålt bostadsrätt med hjälp av Paulina Uebel. Vi är supernöjda med hela leveransen! Bra bemötande av en kunnig mäklare. Som bonus såldes våran med rekordvinst. Skulle rekommendera Fastighetsbyrån och Paulina till vänner och familj.
    2021-05-31
    Paulina utförde sitt arbete på ett mycket professionellt sätt och med hög kvalitet!
    Jag kan verkligen rekommendera Paulina till er som går i säljtankar!