Paulina Uebel
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 64 Läs vad Paulina Uebel

• Tom Robin K sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-11

Bergvik
    Mycket hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
  • Mikaela M sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-10

Bergvik
    Väldigt tillgänglig och hjälpsam för alla typer av situationer och frågor. Läs mer
  • Bernt G sålde sitt hus med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-01

Frågor som denna drar ner enormt .
    Väldigt mycket handlar om Fasthetsbyrån, mindre om mig som kund. Jag skulle inte anlita Fasthetsbyrån en gång till utan en annan mäklare som är mer intresserad av kunden. Läs mer
    2020-07-01 Paulina U svarar Bernt G
    Hej Bernt,
    Vad tråkigt att du tycker att denna typ av frågor drar ner ditt omdöme kring mig som mäklare. Jag har själv känt att vårt samarbete har varit bra. Jag hoppas att du ändå kan känna dig nöjd med processen med min mäklartjänst då priset för din bostad blev väldigt bra samt på ett smidigt sätt (innan fotografering samt öppen marknad). Även frånträdet av bostaden matchades enligt era önskemål för ert nya hem.
    Återkom gärna till mig om du vill ge mig feedback på saker jag kan förbättra, det tar jag gärna emot. Ha en fin sommar!
  • Daniel Mikael M sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-22

Centrala Södertälje
    Sålt en lägenhet om 70kvm med tillfredsställande vinst, trots omständigheter gällande coronakrisen.
    Fantastisk mäklare som ställde upp på visningar med kort varsel.
    Väldigt hängiven mäklare som nås nästintill dygnet runt.
    Extremt nöjd! Läs mer
  • Angela W sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-15

Centrala Södertälje
    Paulina är verkligen att rekommendera. Hon är lugn och förtroendegivande. Jag är väldigt nöjd med att henne som mäklare och skulle definitivt använda henne igen vid eventuell försäljning. Läs mer
  • Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-11

NYKVARN Sundsvik
    Snabb och smidig affär av vårt lägenhetsköp i Nykvarns kommun. Paulina Uebel var informativ och tillmötesgående från första kontakt innan visning tills dess att affären var klar. Läs mer
  • Bjarne E köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-05

4:a
    Centralt
    Paulina har tidigare sålt en lägenget åt oss och det gick jättebra. Nu köpte vi en lägenhet som Paulina mäklade och vi nöjda. Jättebra service och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Kristoffer S köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-27

2:a
    Nykvarn
    Allt gick smidigt och bra med köpet av min lägenhet Läs mer
  • Britt B sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-22

4:a
    Bårsta
    Jag har sålt en lägenhet en bostadsrätt för första gången i mitt liv. Paulina kom och värderade den och vi fick bra kontakt redan då. Vi hördes per telefon och SMS Hon har funnits där för mig och jag blev uppdaterad när lgh. fanns på Hemnet och jag peppades av henne inför visningarna. Det har varit otäckt spännande men nu är den såld och jag hoppas Paulina hör av sig till mig om hon hittar något lämpligt för mig Heja på!! Läs mer
  • John P
    John P köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-29

2:a
    Hon gör ett fantastiskt jobb!
    Väldigt fint och professionellt bemötande.
    I highly recommend her.

/ John Power Läs mer