Paulina Uebel är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Paulina Uebel har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Paulina Uebel har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Paulina Uebel har haft 64 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 69 Läs vad Paulina Uebel

• 2020-11-13
    Otroligt duktigt och hjälpsam !
    Issa M
    • Centrala Södertälje
    sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-11-13
    Har köpt en lägenhet, och bemötandet var väldigt bra. Hjälpsam med mina frågor. Kanske lite dålig uppföljning efter köpet.
    Kari Juhani U
    • 2:a
    • 62.8 m²
    • Nykvarn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-09-30
    Paulina sålde min lägenhet och jag har inget att klaga inte på. Mycket trevlig och hjälpsam.
    Jacob F
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Järna
  • 2020-09-19
    Paulina sålde vårt parhus. Hennes bemötande och service var utmärkt. Hon var jättetrevlig och hjälpsam under hela tiden. Vi valde verkligen rätt mäklare och vi vart så nöjda. Hon sålde bostaden väldigt snabbt dessutom. Vi kommer att rekommendera henne till alla vi känner.
    Gaby N
    • 101.0 m²
    • Brunnsäng/Nydala
    sålde sitt hus med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-08-23
    Fantastisk mäklare! Paulina hjälpte mig att sälja min 1a i Södertälje innan öppen visning. Alltid tillgänglig, trevligt bemötande och kände av vad jag som säljare ville. Jag kan varmt rekommendera Paulina!
    Pernilla B
    • 1:a
    • 37.3 m²
  • 2020-07-11
    Mycket hjälpsam och tillgänglig.
    Tom Robin K
    • Bergvik
  • 2020-07-10
    Väldigt tillgänglig och hjälpsam för alla typer av situationer och frågor.
    Mikaela M
    • Bergvik
  • 2020-07-01
    Frågor som denna drar ner enormt . Väldigt mycket handlar om Fasthetsbyrån, mindre om mig som kund. Jag skulle inte anlita Fasthetsbyrån en gång till utan en annan mäklare som är mer intresserad av kunden.
    Bernt G
    • 96.5 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hej Bernt, Vad tråkigt att du tycker att denna typ av frågor drar ner ditt omdöme kring mig som mäklare. Jag har själv känt att vårt samarbete har varit bra. Jag hoppas att du ändå kan känna dig nöjd med processen med min mäklartjänst då priset för din bostad blev väldigt bra samt på ett smidigt sätt (innan fotografering samt öppen marknad). Även frånträdet av bostaden matchades enligt era önskemål för ert nya hem. Återkom gärna till mig om du vill ge mig feedback på saker jag kan förbättra, det tar jag gärna emot. Ha en fin sommar!

Visa svar
  • 2020-06-22
    Sålt en lägenhet om 70kvm med tillfredsställande vinst, trots omständigheter gällande coronakrisen. Fantastisk mäklare som ställde upp på visningar med kort varsel. Väldigt hängiven mäklare som nås nästintill dygnet runt. Extremt nöjd!
    Daniel Mikael M
    • 70.0 m²
  • 2020-06-15
    Paulina är verkligen att rekommendera. Hon är lugn och förtroendegivande. Jag är väldigt nöjd med att henne som mäklare och skulle definitivt använda henne igen vid eventuell försäljning.
    Angela W
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Centrala Södertälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte