Paulina Uebel

Paulina Uebel

Paulina Uebel är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Paulina Uebel har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Paulina Uebel har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.8. Paulina Uebel har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

158 omdömen om Paulina Uebel

Sedan starten hos Reco 2019
Stefana M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Hej! Paulina är en jätte fin person med mycket kunskap och angajamang .Bemötande och respekt mot oss har varit jätte fint .Vemodigt och Positiv. Tack för samarbete. MVH.Stefana

Cecilia Y
Ritorp

Jag blev bemött med respekt och lyssnad. Jag fick svar på mina frågor. Tillgänglig, lätt att få ta på Paulina via telefon eller sms. Vägledning hur saker och ting ska gå till.

Lena B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Proffsig och lyhörd för mina önskemål. Pedagogisk och mycket vänlig och tydlig i sin information.

Ehab M
Bårsta

Ärligt, relevant och lämnar utrymme för egen bedömning. Tacksam för ett gott bemötande och god tillgänglig het också.

Adam F
Östertälje

trygg affär med erfaren och proffsig mäklare

Anna D

Paulina är professionell men även trevlig. Jag fick svar på mina frågor och hon har hjälpt mig genom processen.

Maria K
Centrala Södertälje

Paulina är kunnig, proffsig och har en väldigt bra kännedom om marknaden och området. Hon är snabb på att återkoppla och dessutom en väldigt trevlig person! Jag är supernöjd med Paulina och Fastighetsbyrån Södertälje!

Isabell O
Södertälje Södra

Jag fick ett mycket positivt intryck av Paulina! Hon var insatt i lägenheten som vi nu köpt och var driven men samtidigt ödmjuk i sitt säljande. Skulle varmt rekommendera henne!

Johan J
Södertälje Södra

Paulina är en erfaren och mycket kompetent mäklare som med sitt professionella och trevliga sätt skapar förtroende hos såväl säljare som köpare. Som säljare upplevde vi att Paulina hade en tydlig strategi i utförandet av uppdraget som hon effektivt anpassade under processen. Lyhörd och lätt att nå vid behov. Vi rekommenderar Paulina starkt!

Håkan Charles R

Gillade hennes lugna sätt att förklara för säljaren som var lite osäker.