Paulina Uebel
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 50 Läs vad Paulina Uebel

• Benny H sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-22

Nykvarn
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var mycket trevlig och personlig. Dessutom kunnig och levde verkligen upp till mina förväntningar. Kunde inte varit bättre upplevelse ! Läs mer
  • Niklas J sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-21

Centrala Södertälje
    ca 80 kvm 2,3 milj Södertälje centralt.

Jättetrevlig.

Paulina var jätteduktig och hon resonerade med förstånd.

Sammanfattning: Flexibel och trevlig. Läs mer
  • Hans Olof Anders C köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-06

Både sålt och köpt bostad utan minsta krångel :) Läs mer
  • Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-01

Östertälje
    Trevlig. Effektiv. Uppmärksam. Samarbetsvillig. Läs mer
  • Tania N sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-25

Centralt
    Tack för bra service & förtroendegivande bemötande genom våra dialoger/försäljning :) Läs mer
  • Mathias N sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-24

Centrala Södertälje
    Varje gång vi haft kontakt med Paulina har hon varit glad och positiv. Vi inledde försäljningen av vår lägenhet med en "på-gång"-annons nästan 8 månader innan den slutligen publicerades. Trots tidig start var Paulina driven och såg till att hålla oss och sig själv uppdaterade hela vägen.
    Visning och budgivning gick som smort.
    Vi är helnöjda med Paulina som mäklare. Tack! Läs mer
  • Christopher L sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-17

Centralt
    Paulia var väldigt profissionell genom hela försäljningsprocessen. Snabb vid återkoppling och vänligt bemötande. Tack Läs mer
  • Vienna M köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-10

Bergvik
    Vi köpte en bostadsrätt
    vi blev bemötta på ett proffsigt och trevligt sätt
    vi är väldigt nöjda med denna upplevelse. Läs mer
  • Britt-marie R sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-09

Järna
    Har ingenting att klaga på. Paulina har hållit mig uppdaterad genom hela försäljningsprocessen, bekräftat tider och överenskommelser. Sålt en bostadsrätt. Läs mer
  • Marjorie Takiy I köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Uebel en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-12-03

Brunnsäng
    Jag och min man köpte en trean och träffade Paulina på lägenhetens visning.
    Hon var alltid trevlig och svarade snabb när vi hade frågor om lägenheten. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson