Linda Holmström
Registrerad mäklare sedan 2008-02-06
Aktiv på Reco.se sedan 2014-06-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 221 Läs vad Linda Holmström

• Ewa G sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-08-08

Nykvarn
    Linda har sålt en villa åt mig. Gott bemötande och tät kontakt. Lyhörd inför köpare och säljares önskemål/behov. Läs mer
  • Andreas A köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-06-26

Järna
    Vi köpte våran första villa och Linda hjälpte oss igenom processen på bästa tänkbara sätt och alltid med ett leende. Deras websida med login är också till hjälp och lite kul när man vill visa kompisar vad man köpt då finns allt där med bilder och allt.
    Mycket trevlig mäklare, rekommenderas starkt Läs mer
  • Johan K sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-06-22

Nykvarn
    Vi sålde en villa i Nykvarn med Linda och fick ett fläckfritt och ytterst professionellt bemötande från start till mål. Vi hade högt ställda mål och förväntningar som Linda tillsammans med oss såg till att inte bara uppfylla utan överträffa.

Vi är fantastiskt nöjda med hela processen och Lindas insats från start till mål! Läs mer
  • Nina D sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-06-18

Nykvarn
    Linde är otroligt professionell och rakt igenom hela affärren, dessutom sitter hon på ett stort kundregister vilket visade sig vara ett vinnande koncept för oss! Läs mer
  • Monica P sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-06-07

Nykvarn
    Linda sålde vårt radhus och vi är supernöjda med henne. Läs mer
  • Elisabeth S sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-05-25

Järna
    Jag har sålt min villa i Järna. Jag har bara blivit väl bemött. Jag fick den hjälp jag förväntade mig och behövde och jag behandlades med vänlighet och respekt. Läs mer
  • Garrick O köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-05-20

Järna
    Vi fick hjälp av Linda när vi köpte ett hus i Järna. Hon har ett otroligt fint sätt att kombinera enorm proffessionalitet med värme och en personlig touch. Vi har känt oss omhändertagna och lyssnade till av Linda genom hela processen och hon har känts väldigt pålitlig och trovärdig. Jag har verkligen bara positiva saker att säga om Linda. Läs mer
  • Ann-christine T sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-05-02

Östertälje
    Linda har hjälpt oss att sälja mammas hus och vi är mycket nöjda. Vi har blivit trevligt bemötta och fått svar på de frågor vi haft både före och under försäljningen samt fått all den information vi behövt. Det har känts skönt att Linda är en så engagerad mäklare som arbetar i en positiv anda för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Sammanfattningsvis är vi glada att allt gick så enkelt och lätt.
    Ann-Christine Tannberg Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S köpte en tomt med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-04-04

Nykvarn
    Väldigt hjälpsam och svarade snabbt på våra frågor. Vi Blev omhändertagen på bästa sätt rekommenderar Linda Holmström på fastighetsbyrån Nykvarn tummen upp. Läs mer
  • Ulf Robert R sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-04-03

Nykvarn
    Lugn och trygg i diskussioner.
    Tar hand om säljare och köpare på ett professionellt sätt.
    Skapar en bra atmosfär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nykvarn

Linda Holmström