Linda Holmström
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 213 Läs vad Linda Holmström

• Patrik S
    Patrik S köpte en tomt med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-04-04

Nykvarn
    Väldigt hjälpsam och svarade snabbt på våra frågor. Vi Blev omhändertagen på bästa sätt rekommenderar Linda Holmström på fastighetsbyrån Nykvarn tummen upp. Läs mer
  • Ulf Robert R sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-04-03

Nykvarn
    Lugn och trygg i diskussioner.
    Tar hand om säljare och köpare på ett professionellt sätt.
    Skapar en bra atmosfär. Läs mer
  • Bert-ingemar I sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-03-15

Nykvarn
    Vi har sålt vårt hus på eldarevägen i nykvarn via Linda H. på fastighetsbyrån. Vi är otroligt nöjda med Hur Linda skötte hela affären. Läs mer
  • Mia S sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-03-07

Sålt villa
    Linda så kompetent, engagerad och förtroendeingivande!!
    Det visste jag redan innan då jag anlitat henne vid tidigare försäljning.
    En riktig stjärna på mäklarhimlen!! Läs mer
  • Erik B köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-02-24

Allt gick smidigt och bra information genom hela ärendet. Läs mer
  • Sandra I köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-02-11

Järna
    Köpte nyligen en villa, där vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt. Har fått all stöd och hjälp för att få köpet igenom och är mycket glad över det.

Linda är unik som mäklare och vill gärna rekommendera henne. Läs mer
  • Robert M sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2020-02-07

Nykvarn
    Vi sålde vår villa med hjälp av Linda,
    Hon var behjälplig med våra frågor och funderingar och skötte allt väldigt proffsigt Läs mer
  • Malek M köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2019-12-10

Saltskog
    Jätte trevlig och professionell Läs mer
  • Maria M
    Maria M köpte sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2019-12-06

Varit på många visningar med Linda och alltid blivit bra och omtänksamt bemött.
    Köpte sedan ett kedjehus via henne som vi är jättenöjda med henne som mäklare. Läs mer
  • Sandra H sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

2019-12-05

Vi sålde en villa via Linda och upplever att Linda verkligen ansträngde sig för att få till en affär som var bra för oss. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nykvarn

Linda Holmström