Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nykvarn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nykvarn

Fastighetsbyrån Nykvarn

Nykvarn Centrum, 155 21 Nykvarn — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits här i Nykvarn sedan år 1970. Vi är en av de ledande aktörerna i området vilket gör att vi har god kännedom om både trakten och mäklarbranschen. Vi genomför hundratals affärer varje år i området runt Nykvarn och Järna, och därför vet vi vad som krävs för en lyckad bostadsaffär.

Vi gör en nyetablering av vårt kontor i Nykvarn och kommer öppna det under andra halvåret 2018, under tiden hänvisar vi till vårt kontor i Södertälje.

Läs vad 364 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nykvarn

• 2019-08-12

Agneta B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda har hjälpt mig att sälja mitt hus.
    Allt har fungerat smidigt och till full belåtenhet! Linda är en mycket kunnig mäklare och en positiv person.
    Lätt att prata med och man får svar på stora som små frågor och undringar.
    Rekomenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-07

Maria Björnsdotter K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Har sålt min villa i Nykvarn. Fick snabbt kontakt med Linda i juni som föreslog visning redan i juli. Det kom ganska många på visningen trots att jag varit skeptisk. Det blev budgivning och Linda återkopplade snabbt. Köpekontrakt skrevs den 28 juli. Bra jobbat! Läs mer
  • 2019-07-25

Linda O skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi köpte en villa på 123 kvm i Hölö. Vi möttes av en trevlig och lättsam Mäklare (Linda Holmström) som visade oss runt i huset för att sedan låta oss kika ifred. Det var lätt att få kontakt med Linda under budgivningsprocessen och hon var undra hela processen väldigt professionell men samtidigt personlig. Vi har fått hjälp med allt vi behövt och fått svar på alla frågetecken. Allt har gått supersmidigt och vi är otroligt nöjda att vi fick just Linda som mäklare vid vårt husköp! Läs mer
  • 2019-07-25

Simon O skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt Villa.
    Super trevlig var Linda!
    Levde upp till dom förväntningar jag hade.
    Inga konstigheter fortsätt så. Läs mer
  • Marcus J

2019-06-30

Marcus J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda sålde vår fastighet med bravur.
    Linda är en rak och uppriktigt mäklare som verkligen gör sitt bästa för sin klient.
    Hon går inga genvägar för endera part utan att det kännas bra för samtliga inblandade i affären vilket hon men sin auktoritet och erfarenhet löser utan vidare. Läs mer
  • 2019-06-26

Mountaser E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Goode Company friendly in excellent in customer service and good seller customer service recommended for everybody Läs mer
  • 2019-06-26

Valentina A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Tack för hjälpen du varit jätte bra. Du har tålamod och duktig på det jobb jag köpte ville från mäklera i Södertälje Läs mer
  • 2019-06-19

Emelie H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpte tillsammans med min sambo en enplansvilla av Klas. Blev mycket bra bemötta redan från första mötet vid huset. Vi hade vart på en del visningar innan och fått uppleva, som vi tycker, både en del bra och en del mindre bra mäklare. Klas var outstanding den bästa av alla, vi fick alltid snabba svar både via mail och telefon. Helt klart 10/10! Läs mer
  • 2019-06-16

Birgitta P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda var mycket trevlig och hjälpsam gav goda råd inför visningen då jag sålde min villa Läs mer
  • 2019-06-14

Bill S skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Första villaköpet, mycket hjälpsam! Läs mer
  • Yvonne P

2019-06-09

Yvonne P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Är mycket nöjd med Lindas bemötande och service mot oss. Hon är glad, trevlig och tillmötesgående På alla sätt. Svarar i telefon och på Mail inom rimlig tid. Hon har gjort ett bra jobb med försäljningen av vårt sommarhus. Läs mer
  • Johannes K

2019-06-08

Johannes K skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpte villa i Nykvarn.
    Grymt trevligt bemötande. Servicemindet.
    Jag förväntade mig att känna trygghet vid köpet. Klas uppfyllde kraven. Jag förväntade mig att kunna få svar på mina frågor och få tips hur man skulle kunna gå tillväga i en budgivning. Klas uppfyllde de kraven. Jag förväntade mig tydlighet vid kontraktsskrivning. Klas var supertydlig.
    Vi är supernöjda med Klas och skulle varmt rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2019-06-07

Johanna J skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpte en villa och Klas var en klippa från start till dess vi hade nycklarna i handen! Läs mer
  • 2019-06-03

Peder G skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt en sommarstuga. Bemötandet var utmärk och mycke proffsigt.
    Hela affären gick smidigt och klanderfritt. Läs mer
  • 2019-06-01

Peter B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt ryssjan/Pershagen.
    Linda var trevlig o proffsig.
    Linda leverade från dag 1. Läs mer
  • 2019-05-27

Marianne R skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi har sålt ett radhus. Innan visning.
    Trevlig och positiv, alltid lätt att nå.
    Hade inga direkta förväntningar. Läs mer
  • Ulf R

2019-05-26

Ulf R skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag tycker att Linda uppträdde proffsig och är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-05-18

Seppo Armas K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Hej! Vi mötte Linda på visningen av vår nya bostad i Enhörna.Vi fick direkt förtoende för henne och mycket riktigt köpte vi bostaden. Allt gick så smidigt med lånelöften, kontrakt och därför fick hon uppdraget att sälja våran bostad i Hölö. Två dagar efter visningen var den såld till allas stora glädje. Linda är en super bra mäklare. Vi har tittat efter nytt hus i flera år, så vi är jätte nöjda. /Seppo & Johanna Kiviniemi Läs mer
  • 2019-05-16

Anders H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt villa i Nykvarn, väl bemötande och väldigt kunnig och tog sig tid och förklara alla paragrafer och vad som gällde. Stort kunskap om området.

En väldigt trygg och bra upplevelse, en av dom bästa mäklare jag har stött på! Läs mer
  • 2019-05-16

Linda H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi köpte Rudkällavägen 4 i Nykvarn. Vi har bara positiva erfarenheter av Klas. Vi fick ett professionellt bemötande av en intresserad och aktiv mäklare. Han var tillgänglig vid frågor och gav snabb respons. Klas inger ett stort förtroende och vi kände oss trygga i vår husaffär. Läs mer
  • Stefan L

2019-05-13

Stefan L skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Snabb, tillgänglig och engagerad! Läs mer
  • 2019-05-12

Anna J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Efter att vi sålde vårt första hus för ca 10år sedan med hjälp av Linda så var hon ett solklart val nu när vi skulle sälja igen. Linda är en superbra mäklare som finns hela vägen ( tipsade förövrigt en hel del ang huset vi skulle köpa). Hon är trevlig och kunning, lätt att prata med och snabb på att återkoppla.
    Vi rekomenderar henne med glädje till andra kunder! Läs mer
  • 2019-05-11

Therese P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Väldigt kunnig och entusiasmerande! Har fått ett mycket gott bemötande under hela resan. Skulle helt klart anlita henne nästa gång! Läs mer
  • 2019-05-09

Ann-Kathrine S skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag har sålt en lägenhet i Södertälje och är mycket nöjd med Paulina ubel. Sedan har jag köpt en lägenhet på Centrumvägen 4 C i Nykvarn och den mäklaren har inte skött sina åtaganden på ett tillfredställande sätt. Läs mer
  • 2019-05-09

Catrin J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda har varit engagerad från dag ett. Jag är nöjd med henne på alla sätt. Hon har alltid svarat när man ringt och varit lyhörd för mina önskemål. 😀 Läs mer
  • 2019-04-19

Lena B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Villa Sundsvik 20 , allt super bra. Vi är så glada och nöjda med den hjälp vi fått. Hon har varit stöttande och uppmuntrande samt engagerad . Läs mer
  • 2019-04-18

Göran B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt en Villafastighet
    Linda har varit tillgänglig och haft ett mycket positivt bemötande.
    Våra förväntningar har varit positiva hela vägen trots allt jobb som det innebär att sälja sitt hus.
    Göran och Lena Läs mer
  • 2019-04-10

Johnny O skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt bostad, förväntade mer hjälp av mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-09

Kristina S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Kompetent . Smidig . Ambitiös Läs mer
  • 2019-04-06

Mikael C skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag har köpt en bostad.
    Mäklaren var vi jätte missnöjda med för att hon hade så dålig information om bostaden så att allt tog tid. När det gällde hennes fördel så var hon pigg på att ringa men när vi ringde så tog det dagar att få svar. Hon skrev under info att en del saker som fiber ingick men rådde oklarheter om vem som skulle stå för kostnaden bara ett ex. . Vilket hon vid senare tillfälle försökte bortförklara.
    Vi ställde en hel del frågor som vi knappt fick svar på när handpenningen väl var genomförd.

Det enda hon ville var att förmedla ,men hon gjorde det på ett uselt sätt som att bostaden skulle sälja sig självt.
    Sådana saker gör så att man minns sitt köp eftersom det är troligtvis den största affären man genomgår och då vill man ju minnas den som bra. Men jag kommer minnas ett väldigt dåligt minne av mäklaren som jag aldrig kommer glömma. Hon var inte villig att erkänna sina ord som sas och skrevs via Mail. Till jag vidarebefordrade hennes Mail till henne. Vi var nära att välja den rättsliga vägen men kontaktade i första hand hennes chef som räddade henne ur situationen och löste ett problem. Hennes fejk ord orsakade näst intill problem mellan oss köpare och byggherre. Jag skulle vilja skriva allt detta direkt till fastighetsbyrån och medd alla mina nära och kära. Läs mer
  • 2019-04-03

Catrin D skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    köp av hus (nyproduktion)

- Dåligt informerad om fastigheten
    - Odetaljerade svar from ledde till konflikt med byggherren
    - Väldigt vag specifikation av huset ledde till oklarheter, frågetecken och dispyt mellan köpare och byggherren
    - Ovillig att ta ansvar för att skapa bättre relation mellan oss köpare och byggherre

+ Vänligt bemötande Läs mer
  • 2019-04-01

Karolina K skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    mycket professionell & hjälpsam
    sympatisk och direkt Läs mer
  • 2019-03-25

Inger S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Förväntningen var att hon skulle göra bra ifrån sig att sälja vårt hus.Hon har varit lyhörd för våra önskemål, professionell och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-23

Robert A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålde villa i Nykvarn pga. skilsmässa.
    Klas gjorde hela tiden ett bra och proffsigt jobb.
    Klas tog sig även tid så man fick gnälla av sig lite ibland.
    Totalt är jag väldigt nöjd med insatsen Klas gjorde. Läs mer
  • 2019-02-27

Jennifer J skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt en 1 rok bostadsrätt
    Blev bra bemött och fick en bra services. Läs mer
  • 2019-02-25

Susanna B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda hjälpte mig att sälja ett fritidshus i Enhörna. Läs mer
  • 2019-02-24

Petra H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Det var lätt att komma i kontakt med Linda och Helen.
    Jag upplevde i telefonkontakten med Linda ett väldigt fint och inkännande bemötande. Jag fick inte bara svar på alla mina frågor men mötte en uppriktig kontakt. Jag fick hjälp att se olika möjligheter och slutligen bestämma mig för att köpa lägenheten. Linda lyssnade tålmodigt och förstående.
    Jag kände mig i trygga händer i ett svårt beslut. Läs mer
  • 2019-02-23

Torsten A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Bra bemötande när vi sålde vårt hus. Mäklaren levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-22

Göte K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Effektiv och trevlig.
    Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Joakim T

2019-02-21

Joakim T skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpte ett radhus och fått mycket bra hjälp och vägledning från visning till tillträde. Läs mer
  • 2019-02-19

Katarina L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Superproffsig insikt bemötande med både köpare och säljare! Hade hört att hon var bästa mäklaren och jag kan bara instämma! Vi är supernöjda! Tack för extremt bra och smidig försäljning! Läs mer
  • 2019-02-18

Iréne Birgitta N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi sålde ett hus och Klas ordnade med allt på ett fantastiskt sätt, över våra förväntningar. Allt var toppen från början till slut. Då det var väldigt många intresserade och mycket arbete med det, tog Klas hand om allt på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2019-02-16

Jonas Ö skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt en villa. Bra, trevligt och personligt bemötande av Klas.
    Klas har bra energi, jobbar målinriktat och höll mig informerad under processen. Läs mer
  • 2019-02-14

Krystyna Maria N skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Klas har varit mycket tillmötesgående!
    Han hjälpte fantastiskt med försäljningen och kom med tips hur vi skulle ställa iordning huset inför försäljningen.
    Allt flöt bra med allt det kamerala.
    Vi rekommenderar Klas till bekanta som har för avsikt att sälja sin fastighet.
    Med vänlig hälsning
    Kjell o Krystyna Nordin Läs mer
  • 2019-01-19

Pernilla H skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt en villa och tagit hjälp av Klas på Fastighetsbyrån. Lyhörd, alert person som ger full service.
    Använt honom förut och skulle använda honom igen. Rekommenderar till alla. Läs mer
  • 2018-12-07

Anne I skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Det tog för lång tid från att besiktningen blev gjort tills det var gjort 5 månader.
    Bemötande mycket bra. Läs mer
  • 2018-12-04

Elin E skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vid köpet av familjens nya radhus kämpade Klas för att få det så bra som möjligt för mig som köpare. Läs mer
  • 2018-12-04

Emma G skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Har köpt hus med hjälp av Linda.
    Linda är alltid trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Det har ibland varit svårt att få tag i henne, och information vi fått om enstaka detaljer ang. huset har inte varit helt korrekt, bl.a. fanns inte fiber att koppla in trots bekräftelse från Linda.
    Sammantaget är vi nöjda med Lindas hjälp. Läs mer

Trevlig
    Förtroendeingivande Läs mer
  • 2018-11-21

Frida A skrev om Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    En underbar mäklare som hjälper och stöttar dig till 100% i försäljningen. Finns alltid där och ser till att ni Känner er trygga i allt ni går igenom. Kan vart rekommendera Klas! Läs mer

Nykvarn Centrum, 155 21 Nykvarn