Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nykvarn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nykvarn

Fastighetsbyrån Nykvarn

Nykvarn Centrum, 155 21 Nykvarn — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Nykvarn och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 37 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nykvarn

• Johnny F
    Johnny F skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Fem av fem stjärnor vill vi ge Fastighetsbyrån i Södertälje
  • Lars Benny K
    Lars Benny K skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sedan jag köpte huse för drygt 40-år sedan genom Sparbanken av mycket trevlig och kompetent folk, har jag alltid använt sparbanken när det gäller problem eller ekonomi som rör huset. Då det var dags för mej att sälja huset blev därför inte valet svårt för mej, Sparbanken och fastighetsbyrån var därför den självklara valet. Med all den kunnighet och kompetens som fastighetsbyrån besitter kan jag därför utan tvekan rekommendera dem. Benny Karlsson
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Mycket bra dialog med Mäklaren! När jag tvivlade ett tag på att jag skulle sälja pga personliga skäl så fick jag full förståelse från mäklaren som inte stressade mig. Kändes väldigt bra och är nöjd!
  • Dario Zapata C
    Dario Zapata C skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Kan ej bedömma för närvarande.
  • Jrgen M
    Jrgen M skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Mycket proffsigt bemötande och hantering.
  • Andr?as ?
    Andr?as ? skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Supernöjd! rak och ärlig kommunikation.
  • Jeanette Å
    Jeanette Å skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Mäklaren som vi anlitade i en försäljning var professionell, mkt trevlig och trygg. Hon gav oss ett lugn och bemötte även spekulanterna på ett mkt bra sätt. Vilket vi fick bekräftat av köparna. Hanterade de jobbiga spekulanterna proffsigt ;-)
    Jag rekommenderar "vår" mäklare till alla vi känner!
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Var på 2 visningar med Fastighetsbyrån på objekt i Nykvarn.
    Bra bemötande och saklig info.
    Valde att gå vidare med ett objekt som jag köpt.
    Bra möten med fastighetsbyrån och säljaren.
    Dock så var flyttstädningen dålig och detta har jag påtalat för fastighetsbyrån utan kommentar än (mailade om det 3/9-14)
  • David A
    David A skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Professionella, lyhörda . Skulle rekommendera Fastigheterna till alla jag känner.

Nykvarn Centrum, 155 21 Nykvarn