Fastighetsbyrån Nykvarn

Fastighetsbyrån Nykvarn

Fastighetsbyrån har funnits här i Nykvarn sedan år 1970. Vi är en av de ledande aktörerna i området vilket gör att vi har god kännedom om både trakten och mäklarbranschen. Vi genomför hundratals affärer varje år i området runt Nykvarn och Järna, och därför vet vi vad som krävs för en lyckad bostadsaffär.

Vi gör en nyetablering av vårt kontor i Nykvarn och kommer öppna det under andra halvåret 2018, under tiden hänvisar vi till vårt kontor i Södertälje.

Läs vad 366 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nykvarn 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nykvarn
    • NYKVARN Sundsvik
    2021-05-18
    Vi köpte en lägenhet och fick förstklassig hjälp och stöd hela vägen.
    Rekommenderar dem starkt
  • sålde sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Enhörna
    2021-05-17
    Filip är varm, positiv, professionell och duktig i alla aspekter av processen. Jag är glad att jag valde Filip som mäklare för att ta hand om försäljningen av vårt fritidshus och det kändes hela tiden lugnt och tryggt. Han är närvarande, tydlig och noggrann vilket gör att han ingjuter förtroende hos både säljare och köpare.
    2021-05-14
    Köpt en villa/fritidshus

Linda var väldigt tillmötesgående och vänlig. Vi fick en bra upplevelse generellt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-05-09
    Jag har köpt Havrevägen 8 i Nykvarn, och affären gick smidigt och bra. Filip gjorde både säljare och köpare nöjda.
    Mvh/Håkan
    2021-05-07
    Sålde en villa.
    Linda är alltid trevlig, och omtänksam.
    Hon levde upp till mina förväntningar.

Allt flöt på bra , om man ska säga något dåligt så fick man vänta lite för länge på svar ibland, men det var bara någon enstaka gång.
    Annars var allt väldigt bra.
    2021-05-07
    Filip är väldigt noggrann och man får ett stort förtroende från honom, när vi köpte vårat hus.
    2021-05-04
    Superbra, otroligt tålmodig och pedagogisk genom alla steg i processen med köpet av vår fastighet som Filip förmedlade. Tack!
  • Anette B
    sålde sitt hus med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    • Järna
    2021-05-03
    Har sålt en villa i järna. Linda är fantastisk på alla sätt. Svarar på sms nästa direkt och kommer med bra tips. Är fantastiskt nöjd med all hjälp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Rosenlund
    2021-04-30
    Noggrann, trevlig och duktig mäklare.
    2021-03-31
    Vi har sålt en villa i Nykvarn och hade Linda som mäklare.
    Vid första mötet så nämnde jag vilka krav jag hade på henne som mäklare. Det var att ha en tajt kommunikation och att hela tiden bli uppdaterad om något nytt hände. Linda är professionell, kunnig och tydlig i sin kommunikation.
    Jag kan bara ge henne högsta betyg som mäklare då vi inte haft några oklarheter.
    2021-03-30
    Lyhörd, professionell och tillmötesgående och kan sin marknad
    2021-03-30
    Väldigt professionell hantering av vår bostadsförsäljning, gick snabbt och smidigt till att få affären avslutad.
    2021-03-28
    Otroligt bra bemötande genom hela köpprocessen. Lyssnar och hjälper till att lösa frågor. Tumme upp!
    • NYKVARN Sundsvik
    2021-03-25
    Lyhörd, förstod vad vi ville och var vi stod. Snabb att svara på frågor, trevligt bemötande (inte så säljig, vilket var ett stort +)
    2021-03-25
    Filip är en trevlig, pålitlig och kompetent mäklare som hjälpte till att sälja mitt hus. Vi hade en mycket bra dialog från början till slut och han var lyhörd för mina önskemål och han kom med bra tips och råd. Väldig bra på att höra av sig och återkopplade löpande genom hela försäljningen. Svarade väl upp till mina förväntningar och jag kan verkligen rekommendera honom.
  • Victoria R
    köpte en tomt med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-03-24
    Köpt en tomt genom Jenny. Gick väldigt bra och smidigt att genomföra affären trots lite strul på grund av covid 19.
    • Ronna/Bårsta
    2021-03-23
    Proffesionelt agerande i alla aspekter.
  • skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    2021-03-19
    Linda är helt enkelt fantastisk. Jättetrevlig, kunnig, professionell . Hon gjorde att hela affären gick så smidigt och på några dagar! Tack vare henne lyckades vi köpa vårt dröm hus :-)))
    2021-03-19
    Jag har sålt en villa och tycker jag blivit trevligt bemött av Linda Holmström. Hon har skött försäljningen på ett mycket bra sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Karlhov
    2021-03-15
    Filip is really an energetic person who is commited and serious about the sale.

We are pleased with his efforts and surely will recommend him to others.

Nice and honest guy with 100% transparency
    2021-03-12
    Sålt villa
    Bra bemött
    Hade inte några egentliga förväntningar
    Allt hittills har gått bra
    2021-03-09
    Klar, tydlig, strukturerad, och trevlig. Linda hjälpte oss på ett strålande sätt till vårt nya hus.
    2021-03-08
    Har köpt bostad. Linda är trevlig, snabb, ärlig och har bra minne.
    2021-03-06
    Sålt vårt hus, mycket bra bemött av Linda. Tålmodig och förklarande till våra funderingar.
    Mycket nöjd med Lindas insats.
  • köpte en tomt med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-03-03
    Lättillgänglig, kunnig och proffsig. Bra jobbat!
    • Hagaberg
    2021-03-02
    Sålt villa i Södertälje, bra bemötande, priset på huset över förväntan, över 50% över utgångspriset.
    Affären har gått smidigt.
    Inger
    • Karlhov
    2021-02-23
    Köp av lägenhet
    Filip har varit behjälplig under hela tiden vi haft frågor
    Även tillgänglig nu om det skulle dyka upp något
    Trevlig och duktig mäklare
    2021-02-23
    sålt villa philip va trevlig och kunnig
    2021-02-05
    Köpt tomt
    bra bemött
    förväntningar bra
    allt bra
    • Centrala Södertälje
    2021-02-02
    Allt var bra, trevligt bemötande proffsigt arbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-01-25
    Köpt nyproduktion av Jenny. Snabb på att svara och återkoppla, positiv och glad. Vi är mycket nöjda!
    2021-01-25
    Jag köpte Ryssjövägen 12 Nykvarn .
    Vart bra bemött .
    Mina förväntningar på henne , vet inte , säljer eller köper hus inte så ofta .
    Sammanfattning , jag är nöjd .
    • Rosenlund
    2021-01-23
    Proffsigt och enkelt att sälja vår villa!
    Vi fick hjälp med allt inför försäljningen och då gick det väldigt snabbt och smidigt.
    Vi är nöjda och kan varmt rekommendera mäklaren.
    2021-01-20
    Vi köpte en villa som förmedlades med Linda, hon var väldigt proffsig och tydlig i kommunikationen, det kändes bra hela vägen!
  • Bengt J
    • Brunnsäng
    2021-01-17
    Mycket bra kunnig mäklare och trevlig
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    • Västergård
    2021-01-09
    Hej,
    Vi köpte ett nyproducerat radhus nyligen. Vi har fått det bästa bemötandet! Jenny var hjälpsam, ärlig, tillgänglig och väldigt trevlig. Vi rekommenderar starkt henne.
    • Järna
    2020-12-29
    Trevligt bemötande och jag fick en professionell upplevelse av Linda som mäklare.
    2020-12-28
    Vi köpte friköp vila, hennes bemötande var utmärkt, hon gick genom all infon och förklarar
    2020-12-28
    Jenny är proffsig, driven och pålitlig mäklare.
    Super nöjda och allt har gått väldigt smidigt.
    Bra. Tack
    Der är redan andra gången jag får frågor..........
  • Jolanta G
    2020-12-27
    Vi har köpt en lägenhet i Mölbno.
    Utrolig bra och hjärtlig service.
    2020-12-27
    Jag har köpt en ny producerad tvåa i Mölnbo. Processen gick enkelt och smidigt. Rekommenderas.
    2020-12-26
    Vi har köpt en nyproduktionsvilla på glasbergaslänten. Jenny har varit väldigt professionell och vänlig i kontakten. Jenny har varit behjälplig med alla papper som ska fyllas i och allt har gått väldigt smidigt.
    2020-12-26
    Jag har köpt nyproduktion i Mölnbo. Är mycket nöjd med min lägenhet. Violeta Rusu
    2020-12-23
    En mycket trevlig mäklare som tar sig tid och bryr sig om sitt uppdrag. Linda har hjälpt oss att sälja vår villa i Nykvarn som vi inte ångrar, att just hon fick uppdraget. En kunnig, lyhörd och professionell mäklare kan man lugnt säga. Vi hade höga förväntningar och vi blev verkligen inte besvikna. Vi kan verkligen rekommendera Linda Holmström att sälja ert objekt.
    • Mariekäll
    2020-12-16
    Sålde vår lägenhet via Filip där allting gick snabbt och smidigt. Han fanns alltid tillgänglig och flexibel. Ung och duktig mäklare, vi rekommenderar honom starkt ☺️
    2020-12-11
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Fick en känslan av ett riktigt personligt bemötande. Både köpt och sålt med Linda som mäklare och känts lika tryggt båda gångerna.
    • Södertälje Södra
    2020-12-09
    Köpt ett brf radhus.
    Trevligt bemött
    Kunnig
    Hjälpsam
    Lätt att kontakta och nå
    Kändes som om jag var en viktig kund
    Tycker absolut att Filip levde upp till förväntningarna
  • sålde en tomt med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    • Viksberg
    2020-11-29
    Dålig återkoppling, som kund vill jag veta hur intresset ser ut när jag säljer min tomt. Helt ointressant för mig hur många som har varit på säljsidan. Vill åtminstone ha en avstämning/vecka.
    Linda är trevlig som person.
  • sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Nykvarn
    • BERGTORP
    2020-11-02
    Pigg, lösningsorienterad och bra mäklare.