Fastighetsbyrån Nykvarn

Fastighetsbyrån Nykvarn

Fastighetsbyrån har funnits här i Nykvarn sedan år 1970. Vi är en av de ledande aktörerna i området vilket gör att vi har god kännedom om både trakten och mäklarbranschen. Vi genomför hundratals affärer varje år i området runt Nykvarn och Järna, och därför vet vi vad som krävs för en lyckad bostadsaffär.

Vi gör en nyetablering av vårt kontor i Nykvarn och kommer öppna det under andra halvåret 2018, under tiden hänvisar vi till vårt kontor i Södertälje.

491 omdömen om Fastighetsbyrån Nykvarn

Sedan starten hos Reco 2013
    2023-01-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Hade en förväntan om lite högre pådrift från början vilket gör att vi inte är fullt nöjda med resultatet. Hade även önskat lite mer "egna idéer" utan att vi fick komma med våra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2023-01-01 Verifierad kund
    Profesional och jättefin person
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nykvarn
    2022-12-28 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande av mäklaren. Och smidigt tillvägagångssätt från start till mål.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Linda är professionell och bryr som om alla parters bästa.
  • sålde sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-12-03 Verifierad kund
    Trots sin relativt låga ålder, agerade Filip perfekt för mig (äldre säljare). Kommunicerade perfekt, och gav inte upp när de såg mörkt ut att få till en bra deal. Topp betyg från mig
    mvh Svante
    2022-11-07 Verifierad kund
    En kompetent och driven mäklare som hjälpte oss att komma vidare med försäljning även fast marknaden inte var den bästa. Rekommenderar verkligen Linda!
    2022-11-06 Verifierad kund
    Duktig och kompetent mäklare som hjälpte oss när marknaden föll.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-10-31 Verifierad kund
    På ett professionellt sätt. Fokuserad på uppdraget.
    Väl förberedd och påläst om objektet och kundkretsen innan.
    Trots "tuffatider" nu med högre räntor och en viss nedgång på marknaden lyckades hitta en köpare.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Allt funkade bra och blev proffsigt bemött
    2022-10-22 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande, informativ. Personlig. Bra möte. Rekommenderar gärna till andra köpare.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Var väldigt driftig mycket duktig mycket bra förklaringar tog god tid på sig när man inte så bra själv
    • Pershagen
    2022-10-12 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och snabb med återkoppling!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nykvarn
    • Nykvarn Sundsvik
    2022-10-05 Verifierad kund
    Mäklaren har varit tillgänglig, kunnig och kunna reda ut alla mina funderingar på ett tydligt och enkelt sätt.

Uppskattar verkligen hennes närvaro i mitt husköp som betydligt förenklats med hennes aktiva närvaro och tilgänglighet via telefon & mail.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Linda hade mest kontakt med min bror som bor i närheten av det sålda objektet.
    På det hela gick det smidigt trots svikande konjunktur.
    2022-10-02 Verifierad kund
    Familjär, verkar att bry sig om oss.
    Duktig på att jämka ihop parterna där den ena vill sänka den andra höja priset.
    • Östertälje
    2022-09-24 Verifierad kund
    En alltigenom proffsig, varm och engagerad mäklare från första mötet till kontraktsskrivning. För mig var det viktigt att känna mig trygg samt att få all information om säljprocessen, och Linda uppfyllde förväntningarna.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Filip har varit väldigt trevlig och proffsig i sin roll som mäklare för oss, lätt att ha en dialog med och goda råd har han gett oss.
    Han får bästa betyg av oss :-)
    Med vänlig hälsning, Dick & Helen.
    • NYKVARN Rimsjöhöjden
    2022-09-12 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Filip och han gav ett positivt och energifyllt intryck vid första mötet. Under hela processen har han funnits med och visat ett engagemang som passat oss perfekt.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag tycker att Filip gjort det han ska och han har hela tiden fått mig som säljare att känna mig trygg.
    • Nykvarn Berga Ö
    2022-08-31 Verifierad kund
    Jag upplevde Linda som kunnig, trevlig och effektiv.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Helt fantastiskt mäklare! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    • Rosenlund
    2022-08-26 Verifierad kund
    Bra kommunikation genom hela säljprocessen och proffesionellt hanterat!
    2022-08-26 Verifierad kund
    Linda är snabb och tydlig i sin kommunikation, förstår olika behov och sätter upp plan utifrån det. Hon har ett kontaktnät och kan sin marknad vilket gör att hon kan skapa rimliga förväntningar hos både köpare och säljare. Vi är otroligt nöjda med bemötande och process som för oss gick väldigt snabbt.
    • Vattubrinken
    2022-08-07 Verifierad kund
    Filip Källström gjorde ett toppenjobb snabbt.
    2022-07-23 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Linda ös hjälp vid försäljning n av vårt hus!
    2022-07-16 Verifierad kund
    Fint bemötande och bra service. Smidig hantering i alla delar. Enkel och snabb kommunikation. Öppen och trevlig.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Bra bemötta. Kändes genuint bra
    2022-07-01 Verifierad kund
    En trygg , kunnig person! Väldigt förtroende ingivande! Trevlig!
    2022-07-01 Verifierad kund
    Allt har fungerat efter mina förväntningar. Linda känns väldigt engagerad i sitt arbete och är oftast snabb på att återkoppla.
    • Saltskog
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande. Svar och lösningar på våra frågor.Det blev en smidigt affär, mycket tack vare Filip som lätt att prata med och hjälpte till med allt som jag undrade över. Vi är jättenöjda./Wallop
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jättebra mäklare, Inger stort förtroende och är kunnig!
    2022-05-31 Verifierad kund
    Tydlig i sin presentation av vad han ville/kunde göra.
    Förväntningen var att han skulle vara tydlig i försäljningen ,vilket jag upplever att han var både till mig som säljare och till köparen under de tillfället jag träffade köparen( vid kontraktsskrivning.)
    Jag upplever att han på ett bra sätt förklarade olika termer till mig trevlig/tydlig som person.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jag fick ett professionellt bemötande med frekvent återkoppling. Detta var mycket uppskattat och jag kan varmt rekommendera Filip till andra som ska sälja sin bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-05-27 Verifierad kund
    Väl bemött av Filip, kan vara lite svår att få tag i men ringer upp efter ett par timmar.
    Men den totala upplevelsen var bra.
    Filip behövde inte arbeta så mkt då köpet genomfördes innan visning
    2022-05-12 Verifierad kund
    Duktig och trevlig...En riktig sweetheart!
    2022-05-07 Verifierad kund
    Trevlig och tydlig mäklare fick alla detaljer
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Linda på ett sådant fint sätt. Hon var ödmjuk, varm och lugn. Otroligt värdefullt med tanke på att fastigheten såldes pga en trist separation. Linda var mån om visningar, var extremt flexibel med tiderna och väldigt lojal mot mig. Hon lyckades efter stort möda och besvär sälja fastigheten till utgångsbud. Jag är verkligen så tacksam för allt Linda har gjort under den här processen.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Flexibel och kompetent mäklare.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Köpte bostad via Filip Källström. Fick ett bra och trevligt bemötande, vilket gör att jag kan varmt rekommendera honom till andra!
    • NYKVARN Rimsjöhöjden
    2022-04-12 Verifierad kund
    Vi är nöjda. Han gjorde sitt bäst. Han är trevlig, lyssnar, hjälpsam och bra mäklare
    • Nykvarn Stensättra
    2022-04-03 Verifierad kund
    Proffesionel. Tillmötesgående. Skulle kunna svara snabbare på mail och sms.
    • Nykvarn Stensättra
    2022-04-01 Verifierad kund
    Toppenbra, bra bemötande och bra information
    2022-03-31 Verifierad kund
    Otroligt bra, smidig och snabb försäljning tack vare Lindas engagemang. Superbra!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Engagerad och förklarar klart och tydligt speciellt för mig som aldrig gjort de förut så kände jag mig trygg med Filip och lätt åtkomlig och trevlig
    • Brunnsäng/Nydala
    2022-03-20 Verifierad kund
    Filip har varit helt perfekt. Gav oss service som låg högt över det som förväntas, Alltid glad och positiv och en vilja att hjälpa till. Jag kommer definitivt rekommendera Filip till dom jag känner.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Linda har gjort ett utmärkt jobb och kämpat för en försäljning mitt i en husköpssvacka.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Linda är flexibel och enkel att ha att göra med. Den bästa mäklaren i Nykvarn!
    2022-02-05 Verifierad kund
    Jag var mycket glad över att få arbeta med en sann proffs på fastighetsmarknaden.
    Linda är lyhörd och hjälper gärna till med alla frågor under fastighetsförsäljningsprocessen. Om ni vill få ett utmärkt resultat vid försäljningen av er fastighet, se till att hitta en riktig professionell inom detta område, som Linda.
    2022-02-05 Verifierad kund
    Snabb, effektiv och proffsig!
    2022-01-29 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Linda. Hon var proffsig, kunnig och förklarade allt på ett tydligt och enkelt sätt. Hon var också lätt att få tag i under hela processen. Hon levde upp till våra förväntningar.