Fastighetsbyrån Nykvarn

Nykvarn Centrum, 155 21 Nykvarn — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits här i Nykvarn sedan år 1970. Vi är en av de ledande aktörerna i området vilket gör att vi har god kännedom om både trakten och mäklarbranschen. Vi genomför hundratals affärer varje år i området runt Nykvarn och Järna, och därför vet vi vad som krävs för en lyckad bostadsaffär.

Vi gör en nyetablering av vårt kontor i Nykvarn och kommer öppna det under andra halvåret 2018, under tiden hänvisar vi till vårt kontor i Södertälje.

Läs vad 252 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nykvarn

• Maria M

2019-12-06

Maria M skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Varit på många visningar med Linda och alltid blivit bra och omtänksamt bemött.
    Köpte sedan ett kedjehus via henne som vi är jättenöjda med henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-05

Sandra H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi sålde en villa via Linda och upplever att Linda verkligen ansträngde sig för att få till en affär som var bra för oss. Läs mer
  • 2019-11-19

Stig Peter W skrev om Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Filip har hjälpt mig att sälja min fritidsfastighet i Hölö och har därvid visat mycket stort engagemang och kunnighet! Han har vidare gett mig utmärkt information hela tiden under processens gång, och därvid har han varit mycket öppen och ärlig. Dessutom har han varit både mycket trevlig och empatisk!
    Jag rekommenderar verkligen Filip Källström som mäklare! Han har varit superbra!!! /Peter Wärmling Läs mer
  • Toni C

2019-11-17

Toni C skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Superbra service och återkopplande Läs mer
  • 2019-11-07

Andreas F skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda är kompetent och smidig att ha att göra med! Läs mer
  • 2019-11-07

Heléne P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Hon är trevlig, snabb och tydlig.
    Hon har både sålt mitt förra hus samt hjälpt mig köpa ett radhus. Läs mer
  • 2019-11-05

Patric H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt sommarstuga
    Snabb och rutinerad
    Få stugan såld så snabbt som möjligt.
    Linda utförde jobbet enligt överenskommelse
    Snabb och rutinerad mäklare med erfarenhet av försäljning i området Läs mer
  • 2019-11-01

Jan Gunnar L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi har sålt vår bostad på Kallforsvägen i Järna.
    Linda Holmström har haft ett proffsigt uppträdande och har alltid pigg och glad.
    Vi hade av mäklaren förväntat oss ett engagemang och ansvarstagande för försäljningen, vilket vi tycker Linda har levt upp till.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med försäljningen och hur Linda har hanterat den. Läs mer
  • 2019-10-24

Gyöngyi F skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt en lägenhet ! Mäklaren var väldig trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-10-18

Lars W skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt radhus. Tydlig information om de olika momenten kring försäljning. Fina bilder Läs mer
  • 2019-10-12

Johanna B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag köpte spennarslingan 18 och sålde Nyponvägen 18 .
    Linda är den bästa mäklaren jag haft. Mycket bra bemötande och hon är mycket engagerad .
    Vi hade problem med att sälja Nyponvägen men Linda löste det tillslut . Så jag är mycket nöjd!
    Mvh Johanna Björkman Läs mer
  • 2019-10-07

Jelena L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi köpte ett hus via Linda. Jag vill säga att alla jag känner har fått höra att Linda är den bästa mäklaren jag har någonsin träffat och hur supernöjda vi var.
    Hon är trevligt som person, förklarar allt man hade frågetecken på. Jag vill bara säga STORT TACK LINDA. ❤️ Du är en ängel. Läs mer
  • 2019-10-07

Taimi K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag har sålt huset och skall köpa lägenhet istället.

Linda är en väldigt duktig mäklare. Hon lyssnar och bemöter kunden på ett alldeles strålande sätt. Är väldigt saklig och kunnig.
    Hon har levt upp till mina förväntningar. Jag har även ett antal vänner och bekanta som köpt och sålt hus via henne och alla har berömt henne.
    Rekommenderar henne varmt.
    Taimi Kiviharju Läs mer
  • Paula Anna Rosalie N

2019-09-19

Paula Anna Rosalie N skrev om Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag sålde min villa i Nykvarn med Filip som mäklare. Jag var mycket nöjd med alla aspekter. Personligt, vänligt och flexibelt samt proffsigt och kunnigt under hela processen vilket överträffade alla mina förväntningar. Kontakten var enkel, såsom den ska vara i en avanccerad och krävande process. Jag kan mycket varmt rekommendera Filip. Läs mer
  • 2019-09-08

Torsten V skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt en mindre villa. Jag är nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-04

Yas Jemal Jebu B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Hej!
    Både köpt och sålt hus genom Linda.

Positivt och proffsigt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-02

Ulf Torsten D skrev om Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt duktig . Vi är jättenöjd med han Läs mer
  • 2019-08-29

Britt K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Har sålt en äldre villa.

Fick genast förtroende för Linda och kände mig väldigt trygg.
    Linda levde absolut upp till mina förväntningar.

För det första ville jag så gärna ha en kvinnlig mäklare och framför allt någon som förstod vad jag talade om jag kunde berätta hur jag kände inför försäljningen på något vis var vi på samma våglängd. Blev nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2019-08-25

Lars L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Både köpt och sålt hus genom Linda.

Positivt och proffsigt bemötande av mäklaren.

Förväntning att responsen från mäklaren är snabb och korrekt, vilket stämde vid våra affärer.

För oss har det fungerat mycket bra. Läs mer
  • 2019-08-12

Agneta B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda har hjälpt mig att sälja mitt hus.
    Allt har fungerat smidigt och till full belåtenhet! Linda är en mycket kunnig mäklare och en positiv person.
    Lätt att prata med och man får svar på stora som små frågor och undringar.
    Rekomenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-07

Maria Björnsdotter K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Har sålt min villa i Nykvarn. Fick snabbt kontakt med Linda i juni som föreslog visning redan i juli. Det kom ganska många på visningen trots att jag varit skeptisk. Det blev budgivning och Linda återkopplade snabbt. Köpekontrakt skrevs den 28 juli. Bra jobbat! Läs mer
  • 2019-07-25

Linda O skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi köpte en villa på 123 kvm i Hölö. Vi möttes av en trevlig och lättsam Mäklare (Linda Holmström) som visade oss runt i huset för att sedan låta oss kika ifred. Det var lätt att få kontakt med Linda under budgivningsprocessen och hon var undra hela processen väldigt professionell men samtidigt personlig. Vi har fått hjälp med allt vi behövt och fått svar på alla frågetecken. Allt har gått supersmidigt och vi är otroligt nöjda att vi fick just Linda som mäklare vid vårt husköp! Läs mer
  • 2019-07-25

Simon O skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt Villa.
    Super trevlig var Linda!
    Levde upp till dom förväntningar jag hade.
    Inga konstigheter fortsätt så. Läs mer
  • Marcus J

2019-06-30

Marcus J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda sålde vår fastighet med bravur.
    Linda är en rak och uppriktigt mäklare som verkligen gör sitt bästa för sin klient.
    Hon går inga genvägar för endera part utan att det kännas bra för samtliga inblandade i affären vilket hon men sin auktoritet och erfarenhet löser utan vidare. Läs mer
  • 2019-06-16

Birgitta P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda var mycket trevlig och hjälpsam gav goda råd inför visningen då jag sålde min villa Läs mer
  • Yvonne P

2019-06-09

Yvonne P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Är mycket nöjd med Lindas bemötande och service mot oss. Hon är glad, trevlig och tillmötesgående På alla sätt. Svarar i telefon och på Mail inom rimlig tid. Hon har gjort ett bra jobb med försäljningen av vårt sommarhus. Läs mer
  • 2019-06-01

Peter B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt ryssjan/Pershagen.
    Linda var trevlig o proffsig.
    Linda leverade från dag 1. Läs mer
  • 2019-05-27

Marianne R skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi har sålt ett radhus. Innan visning.
    Trevlig och positiv, alltid lätt att nå.
    Hade inga direkta förväntningar. Läs mer
  • Ulf R

2019-05-26

Ulf R skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag tycker att Linda uppträdde proffsig och är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-05-18

Seppo Armas K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Hej! Vi mötte Linda på visningen av vår nya bostad i Enhörna.Vi fick direkt förtoende för henne och mycket riktigt köpte vi bostaden. Allt gick så smidigt med lånelöften, kontrakt och därför fick hon uppdraget att sälja våran bostad i Hölö. Två dagar efter visningen var den såld till allas stora glädje. Linda är en super bra mäklare. Vi har tittat efter nytt hus i flera år, så vi är jätte nöjda. /Seppo & Johanna Kiviniemi Läs mer
  • 2019-05-12

Anna J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Efter att vi sålde vårt första hus för ca 10år sedan med hjälp av Linda så var hon ett solklart val nu när vi skulle sälja igen. Linda är en superbra mäklare som finns hela vägen ( tipsade förövrigt en hel del ang huset vi skulle köpa). Hon är trevlig och kunning, lätt att prata med och snabb på att återkoppla.
    Vi rekomenderar henne med glädje till andra kunder! Läs mer
  • 2019-05-11

Therese P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Väldigt kunnig och entusiasmerande! Har fått ett mycket gott bemötande under hela resan. Skulle helt klart anlita henne nästa gång! Läs mer
  • 2019-05-09

Ann-Kathrine S skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag har sålt en lägenhet i Södertälje och är mycket nöjd med Paulina ubel. Sedan har jag köpt en lägenhet på Centrumvägen 4 C i Nykvarn och den mäklaren har inte skött sina åtaganden på ett tillfredställande sätt. Läs mer
  • 2019-05-09

Catrin J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda har varit engagerad från dag ett. Jag är nöjd med henne på alla sätt. Hon har alltid svarat när man ringt och varit lyhörd för mina önskemål. 😀 Läs mer
  • 2019-04-19

Lena B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Villa Sundsvik 20 , allt super bra. Vi är så glada och nöjda med den hjälp vi fått. Hon har varit stöttande och uppmuntrande samt engagerad . Läs mer
  • 2019-04-18

Göran B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålt en Villafastighet
    Linda har varit tillgänglig och haft ett mycket positivt bemötande.
    Våra förväntningar har varit positiva hela vägen trots allt jobb som det innebär att sälja sitt hus.
    Göran och Lena Läs mer
  • 2019-04-10

Johnny O skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt bostad, förväntade mer hjälp av mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-09

Kristina S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Kompetent . Smidig . Ambitiös Läs mer
  • 2019-04-06

Mikael C skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag har köpt en bostad.
    Mäklaren var vi jätte missnöjda med för att hon hade så dålig information om bostaden så att allt tog tid. När det gällde hennes fördel så var hon pigg på att ringa men när vi ringde så tog det dagar att få svar. Hon skrev under info att en del saker som fiber ingick men rådde oklarheter om vem som skulle stå för kostnaden bara ett ex. . Vilket hon vid senare tillfälle försökte bortförklara.
    Vi ställde en hel del frågor som vi knappt fick svar på när handpenningen väl var genomförd.

Det enda hon ville var att förmedla ,men hon gjorde det på ett uselt sätt som att bostaden skulle sälja sig självt.
    Sådana saker gör så att man minns sitt köp eftersom det är troligtvis den största affären man genomgår och då vill man ju minnas den som bra. Men jag kommer minnas ett väldigt dåligt minne av mäklaren som jag aldrig kommer glömma. Hon var inte villig att erkänna sina ord som sas och skrevs via Mail. Till jag vidarebefordrade hennes Mail till henne. Vi var nära att välja den rättsliga vägen men kontaktade i första hand hennes chef som räddade henne ur situationen och löste ett problem. Hennes fejk ord orsakade näst intill problem mellan oss köpare och byggherre. Jag skulle vilja skriva allt detta direkt till fastighetsbyrån och medd alla mina nära och kära. Läs mer
  • 2019-04-03

Catrin D skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    köp av hus (nyproduktion)

- Dåligt informerad om fastigheten
    - Odetaljerade svar from ledde till konflikt med byggherren
    - Väldigt vag specifikation av huset ledde till oklarheter, frågetecken och dispyt mellan köpare och byggherren
    - Ovillig att ta ansvar för att skapa bättre relation mellan oss köpare och byggherre

+ Vänligt bemötande Läs mer
  • 2019-03-25

Inger S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Förväntningen var att hon skulle göra bra ifrån sig att sälja vårt hus.Hon har varit lyhörd för våra önskemål, professionell och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-27

Jennifer J skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpt en 1 rok bostadsrätt
    Blev bra bemött och fick en bra services. Läs mer
  • 2019-02-25

Susanna B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Linda hjälpte mig att sälja ett fritidshus i Enhörna. Läs mer
  • 2019-02-24

Petra H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Det var lätt att komma i kontakt med Linda och Helen.
    Jag upplevde i telefonkontakten med Linda ett väldigt fint och inkännande bemötande. Jag fick inte bara svar på alla mina frågor men mötte en uppriktig kontakt. Jag fick hjälp att se olika möjligheter och slutligen bestämma mig för att köpa lägenheten. Linda lyssnade tålmodigt och förstående.
    Jag kände mig i trygga händer i ett svårt beslut. Läs mer
  • 2019-02-23

Torsten A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Bra bemötande när vi sålde vårt hus. Mäklaren levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-22

Göte K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Effektiv och trevlig.
    Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Joakim T

2019-02-21

Joakim T skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpte ett radhus och fått mycket bra hjälp och vägledning från visning till tillträde. Läs mer
  • 2019-02-19

Katarina L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Superproffsig insikt bemötande med både köpare och säljare! Hade hört att hon var bästa mäklaren och jag kan bara instämma! Vi är supernöjda! Tack för extremt bra och smidig försäljning! Läs mer
  • 2018-12-07

Anne I skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Det tog för lång tid från att besiktningen blev gjort tills det var gjort 5 månader.
    Bemötande mycket bra. Läs mer
  • 2018-12-04

Emma G skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
    Har köpt hus med hjälp av Linda.
    Linda är alltid trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Det har ibland varit svårt att få tag i henne, och information vi fått om enstaka detaljer ang. huset har inte varit helt korrekt, bl.a. fanns inte fiber att koppla in trots bekräftelse från Linda.
    Sammantaget är vi nöjda med Lindas hjälp. Läs mer

Nykvarn Centrum, 155 21 Nykvarn