Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nykvarn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nykvarn

Fastighetsbyrån Nykvarn

Nykvarn Centrum, 155 21 Nykvarn — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits här i Nykvarn sedan år 1970. Vi är en av de ledande aktörerna i området vilket gör att vi har god kännedom om både trakten och mäklarbranschen. Vi genomför hundratals affärer varje år i området runt Nykvarn och Järna, och därför vet vi vad som krävs för en lyckad bostadsaffär.

Vi gör en nyetablering av vårt kontor i Nykvarn och kommer öppna det under andra halvåret 2018, under tiden hänvisar vi till vårt kontor i Södertälje.

Läs vad 40 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nykvarn

• Thomas H
    Thomas H skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Genomgående svagt och okänsligt. Dåligt påläst och det förbättrar inte trovärdigheten att ställa en lyxbil utanför entren vid en visning Går helt bort Läs mer
  • Urban B
    Urban B skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Kunnig,målmedveten och professionell med ett hjärta.(Linda) Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Allt bara perfekt, finns absolut inget som var negativt Läs mer
  • Johnny F
    Johnny F skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Fem av fem stjärnor vill vi ge Fastighetsbyrån i Södertälje Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag tycker affären gick smidigt. Vi fick hjälp och svar på de frågor vi hade. Läs mer
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Tillgänglig, återkopplar. Känsla av trygghet i bostadsköp. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Är nöjd med Fastighetsbyrån i stort, dess närhet/koppling till Swedbank och kontakten där samt från en tidigare bostadsaffär. Dock är vi besvikna på hur just denna affären sköttes av mäklaren Jacob då vi efter vunnen budgivning och accepterat bud av säljaren (diskuterade inflyttning och städning) blev indragen i en ny budgivning då Jacob haft ny privat visning utan att meddela oss. Därigenom missade vi en stor visningshelg eftersom vi specefikt bett Jacob meddela oss innan visningshelgen om något kommit upp. Det gjorde han inte och vi gick inte på några visningar. Det fanns säkert en baktanke med detta från Jacob då han på detta sätt låste in oss på objektet ifråga och fick till en ny budgivning och därmed ett högre pris. Detta kan ej vara god mäklarsed även fast det är lagligt. Nu vann vi den nya budgivningen men priset blev således mkt högre. Dessutom kan man ifrågasätta varifrån den nya köparen kommit och hur de fick till en privat visning, något vi blivit nekade till. Gick det ärligt till från säljare/mäklare? Läs mer
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Själva köpet av bostaden gick som förväntat.
    Även uppdrag relaterat till köpet ordnades prydligt av Jacob.
    Viktiga dokument för mig som kund gicks igenom och färdigställdes på plats.
    Vi kunde även diskutera och fråga öppet om andra områden relaterade till köp av bostad. Läs mer
  • Patrick E
    Patrick E skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Närvarande, påläst och kunnig mäklare som ger ett proffesionellt intryck. Läs mer
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Levde inte upp till mina förväntningar. kändes stelt och blev lite fel i och med semester mm Läs mer
  • Lars Benny K
    Lars Benny K skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sedan jag köpte huse för drygt 40-år sedan genom Sparbanken av mycket trevlig och kompetent folk, har jag alltid använt sparbanken när det gäller problem eller ekonomi som rör huset. Då det var dags för mej att sälja huset blev därför inte valet svårt för mej, Sparbanken och fastighetsbyrån var därför den självklara valet. Med all den kunnighet och kompetens som fastighetsbyrån besitter kan jag därför utan tvekan rekommendera dem. Benny Karlsson Läs mer
  • Bygg O
    Bygg O skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Bra och professionellt bemötande.
    Levde väl upp till mina förväntningar.
    Jag blev informerad och uppdaterad om affären kontinuerligt.
    Ett bra jobb! Läs mer
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Mycket bra dialog med Mäklaren! När jag tvivlade ett tag på att jag skulle sälja pga personliga skäl så fick jag full förståelse från mäklaren som inte stressade mig. Kändes väldigt bra och är nöjd! Läs mer
  • Dario Zapata C
    Dario Zapata C skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Kan ej bedömma för närvarande. Läs mer
  • Jrgen M
    Jrgen M skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Mycket proffsigt bemötande och hantering. Läs mer
  • Andr?as ?
    Andr?as ? skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Supernöjd! rak och ärlig kommunikation. Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jacob visade förståelse för kundens önskemål. Ödmjuk men ändå professionell och driven. Läs mer
  • Jeanette Å
    Jeanette Å skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Mäklaren som vi anlitade i en försäljning var professionell, mkt trevlig och trygg. Hon gav oss ett lugn och bemötte även spekulanterna på ett mkt bra sätt. Vilket vi fick bekräftat av köparna. Hanterade de jobbiga spekulanterna proffsigt ;-)
    Jag rekommenderar "vår" mäklare till alla vi känner! Läs mer
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Var på 2 visningar med Fastighetsbyrån på objekt i Nykvarn.
    Bra bemötande och saklig info.
    Valde att gå vidare med ett objekt som jag köpt.
    Bra möten med fastighetsbyrån och säljaren.
    Dock så var flyttstädningen dålig och detta har jag påtalat för fastighetsbyrån utan kommentar än (mailade om det 3/9-14) Läs mer
  • David A
    David A skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Professionella, lyhörda . Skulle rekommendera Fastigheterna till alla jag känner. Läs mer
  • Erik Lennart S
    Erik Lennart S skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Försäljning av villa. Korrekt och profesinellt bemötande av företaget och mäklaren. Lätt att samarbeta. Regelbunden återkoppling vid budgivning och bra hjälp att analysera buden. Allt flöt på och vi fick ett snabbt avslut på affären. Läs mer
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Som ett mycket drivet och bra företag! Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi fick ett proffsigt och bra intryck av Jacob. Vi kom i kontakt med honom när vi köpte vårt nya hus och blev så nöjda att vi använde oss av honom när vi skulle sälja vår dåvarande villa.

Allt gick supersmidigt! Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag rekommenderar starkt Fastighetsbyrån vid köp av bostad. Läs mer
  • Ann-Katrin J
    Ann-Katrin J skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Försäljning av bostadsrätt. Professionellt och vänligt bemötande av mäklare. Företaget levde upp till de förväntingar som jag hade sedan tidigare. Läs mer
  • Lars-Göran E
    Lars-Göran E skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Trevlig och med adekvat kunskap. Ringde alltid åter vid ej svar. Höll vad som utlovats. Upplevdes ej som påstridig. Läs mer
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling Läs mer
  • Adam S
    Adam S skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Lite för dryg och naiv till en början. Blev bättre efter en tid. Läs mer
  • Björn Ö
    Björn Ö skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi har använt Fastighetsbyrån i Nykvarn vid köp/sälj tillfällen och kan starkt rekommendera dem! Läs mer
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Bra information, snabb respons, trevligt bemötande, tillmötesgående och tjänstvillig. Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Sålde lägenhet och fick hjälp med papper vid husköp.
    Trevligt bemötande och god information. Läs mer
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Köpet av tomten gick snabbt och smidigt.. Läs mer
  • Kjell Arne B
    Kjell Arne B skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    De har sålt min fastighet helt utan problem,bra service och utan krångel Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Vi är mycket nöjda med Jacob Ullband och fastighetsbyrån. Trevligt bemötande,snabb återkoppling och lättillgänglig för frågor och funderingar. Läs mer
  • Markus N
    Markus N skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Trevlig och hjälpsam. Svarar snabbt på e-mail vid frågor. Läs mer
  • Kim C
    Kim C skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Otroligt kunniga och servicevänliga mot kunden. Håller det som lovas och rådger mig som kund till bästa lösning. Kände väl omhändertagen och trygg med mitt köp genom hela processen. Super!!! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Björn Mikael J
    Björn Mikael J skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jag kan rekommendera Jacob Ullbrand och Fastighetsbyrån. Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Gerd A
    Gerd A skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jacob Ullbrand, Fastighetsbyrån hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Vi fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Hela försäljningen inkl planering av försäljningsuppdraget där fotografering, annonserings, husvisning och försäljning utfördes på ett snabbt, smidigt och trevligt sätt. Jacob var dessutom snabb att svara när vi kontaktade honom. Läs mer
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Det fungerade bra Jacob var snabb med återkoppling och det var bra sevice Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Fastighetsbyrån Nykvarn
    Jacob är mycket duktigt och kunnig. När vi köpte vårt hus av Jacob var han mycket tillmötesgående och la ner det lilla extra. Allt gick mycket smidigt och jag rekommenderar att ta kontakt med Jacob om man går i köpar eller säljare tankar. Läs mer

Nykvarn Centrum, 155 21 Nykvarn