Fastighetsbyrån Norrtälje

Fastighetsbyrån Norrtälje

Vi på Fastighetsbyrån har vårt kontor mitt i Norrtälje på Stora Brogatan 5. Här i området finns både städer, landsbygd och skog och en vacker skärgård med massor av öar. Samtidigt har du närheten till både Uppsala och Stockholm.

Vi mäklare här är specialiserade på vårt område och det viktigaste för oss är att din bostadsaffär ska bli den allra bästa. Vi är kunniga, har lång erfarenhet och kan hjälpa till vare sig du vill köpa eller sälja, och vare sig du är ute efter en villa eller lägenhet. Välkommen!

Läs vad 1009 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrtälje 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Färsna
    2021-09-22
    En mäklare med toppen humör, man blir bemött på ett bra sätt. Förklarar noga och bra hur hela försäljningen går till och svarar noga på frågor som kommer från säljaren. Mäklaren har även bra förståelse till säljarens krav och behov som tillexempel visningstider m.m.
    • Edsbro
    2021-09-21
    Ett bra och positivt möte. En mäklare som utstrålar mycket energi och gillar sitt jobb. Precis det var vad jag ville ha hos en mäklare. Och realistisk.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-09-18
    Vi fick ett bra förtroende för Bobby och kände att han gjorde ett bra jobb.
    2021-09-17
    Jacob har under hela säljprocessen varit väldigt tillmötesgående och lätt att få tag på. Jag rekommenderar honom starkt till den som vill ha en trevlig, kunnig och driven mäklare.
    • Norrbyggeby
    2021-09-15
    Snabba svar. Trevligt bemötande. Lätt att ha att göra med.
    • Fogdö
    2021-09-14
    Hej,
    Jag har tyckte att han hade bra kompetens och vänlig men jag tyckte att han saknar lite av att " Go the extra mile". han tog ingen bild av läge av huset till vatten eller var det fanns runt huset, till exempel bad och båt plats!
    Men in generellt han var ok.
    Hej David och tack för omdöme, tråkigt att ni känner att mitt arbete inte nådde fram trots kartor i annonsen till bad och båtplats samt alla spekulanter som ville dit och kika på visningen fick muntliga anvisningar av mig på plats.

Hoppas ni är nöjda med ert fantastiskt slutpris i området.

//Jacob
    • Fogdö
    2021-09-14
    Allt har fungerat bra. Även om jag tyckte budgivningen var lite seg. Jacob har varit flexibel och tillmötesgående.
    Tack Klas för fint omdöme ni har köpt ett jätte fint hus :) Jacob Lund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-09-13
    Både visning och kontraktsskrivning kom så hastigt på och blev inklämd mellan andra åtaganden så när jag kunde var Jacob upptagen med annat, men hans kollegor löste det. På grund av omständigheterna har jag inte träffat honom någon gång. Vi har haft kontakt via telefon o SMS, så det har löst sig.
    Tack för omdömet och tur att man har fantastiska kollegor som hjälper till när privata åtaganden ställer till det :) lycka till med din fina lägenhet. Jacob Lund
    • Vätö
    2021-09-13
    Jacob är en pålitlig och duktig mäklare.
    • Norrbyggeby
    2021-09-13
    Bra, trevlig och flexibel genom hela processen.
    2021-09-10
    Klar, informativ och kunnig mäklare.
    Dock inför sista helgen, på fredagen hade jag önskat en återkoppling om hur budsituationen såg ut.
    Annars snabb med återkoppling !
    Vänligen
    Lena
    Tack för konkret omdöme, ni har köpt områdets finaste läge tror ni kommer trivas :) Jacob Lund
    • Grisslehamn
    2021-09-09
    Jacob var väldigt lyhörd och bemötte oss på ett mycket proffesionellt sätt inför vår försäljning. Han lyhörd på våra önskemål kring våra önskemål. Helhetsintrycket av Jacob är väldigt positivt.
    Tack för väldigt fint omdöme 🤩 Jacob Lund
    • Smara
    2021-09-08
    Fantastiskt trevlig, tillmötesgående och informativ Mäklare. Vi vill rekommendera Bobby Levison starkt.
    2021-09-06
    Mycket tillmötesgående. Kändes bra att lämna över försäljningen till ett proffs
    Jag kan med varm hand rekomendera Jakob till kommande kunder.
    Tack Christer för fint samarbete och allt gick så smidigt :) Jacob Lund
  • Eva E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-08-30
    Snabbt och bra bemötande på Mail, telefon och vid visning. Vet hur man förklarar paragrafer på ett enkelt sätt. Hjälpsam och trevlig.

Bara gott att säga om honom.
    Tack Eva för bra omdöme det värmer. du har köpt en super fin lägenhet :) Jacob Lund
    • Flygfältet
    2021-08-27
    Bra hjälp att sälja lägenheten, snabbt när det väl kom till avslut.
    Tack Bertil för smidig försäljning till sist efter många turer :) Jacob Lund
    • Rådmansö-rådmanby
    Trevlig,fantastisk! Bra jobbat, spännande budgivning 😊

Marie-Louise C
    • Domherren
    Jätte trevlig bemötande.
    Snabb pålitlig service.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Domherren
    2021-08-26
    Bra återkoppling och tydliga besked. Väl hanterad affär
    2021-08-26
    Proffsigt bemötande och stortkunnande. Tillgänglig alla gånger jag kontaktat honom och svarar snabbt.
    Tack Jonathan trevligt att samarbeta med dig de har gått smidigt :) Jacob Lund
    2021-08-20
    Allt har fungerat bra från första mötet till kontraktsskrivningen.
    Tack för omdömet och vad roligt ni vände er tillbaka till mig för försäljning :) Jacob Lund
  • köpte sitt hus med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-08-20
    Frida var väldigt bra och service minded.
    Hon har varit seriös och personlig på samma gång. Vi är väldigt nöjda med resan från första kontakt till sista signering på vårt köp.
    Vi rekommenderar verkligen att välja Frida som mäklare vid ditt framtida köp.
    Hej Annette och Ian,

Vad kul att ni var nöjda med min förmedling av erat finas fritidshus. Det var kul att träffa er och att se era döttrar vara så glada över ert nya ställe.
    Jag hoppas att ni kommer trivas fint. Önskar er många trevliga stunder på Lågarö.

Vänligen Frida
    2021-08-19
    Bra och trevligt bemötande. Snabb återkoppling och stort kunnande om området var till stor hjälp.
    Tack så mycket kul att ni har hittat till Norrtälje från stora staden :) Jacob Lund
    2021-08-19
    Bra bemötande, bra service och återkoppling. Nöjd
    Tack för omdömet jag tror du ska trivas bra i nya lägenheten :) Jacob Lund
    • Nysättra
    2021-08-19
    Bra bemötande,var säljarna mäklare men vi tyckte att vi fick ett bra intryck av Fastighetsbyrån i Norrtälje
    Tack för trevligt omdöme ha en fin vecka :) Jacob Lund
    • Norra Rörvik
    2021-08-19
    Jag upplevde Jacob som väldigt trevlig, snabb och kunnig. Han har god kännedom om vårt område och prisläget i Roslagen. Han var under processen alltid tillgänglig för oss och lyhörd för våra önskemål. Jag kan varmt rekommendera Jacob till andra som önskar sälja och köpa ett hus!
    Tack för fint omdöme har vaerit ett nöje att samarbeta med er. lycka till i framtiden :) Jacob Lund
    2021-08-18
    Trevlig och pålitlig mäklare.
    Tack Joel för fint omdöme. hoppas ni ska trivas i ert nya hus :) Jacob Lund
    Snabba återkopplingar.
    Skötte allt bra.
    Välbemötande
    Trevlig
    Engagerad
    Mycket nöjda med mäklarens uppdrag av försäljningen.
    Tack Emil vi ses säkert igen och hoppas ni hittar ny bostad snart. Jacob Lund
    2021-08-18
    Trevlig och kunnig , har bara gott att säga om honom
  • sålde en tomt med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-08-18
    Ett vänligt bemötande lyhörd lätt att skapa förtroende med.Bra på att återkoppla och hålla oss uppdaterade.
    Tack för fint omdöme hoppas vi får samarbeta igen. Jacob Lund
  • köpte en tomt med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Grisslehamn
    2021-08-18
    Väldigt bra genomförd försäljning.
    Tack Fredrik Ska bli spännande följa ert husbygge och se hur det ser ut när ni är klara.

Ha de fint.
    Jacob Lund
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Hallstavik
    2021-08-17
    Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt.
    Hade inga speciella förväntningar , så det
    Blev väldigt bra .
    Mäklaren sköte sig exemplariskt och gjorde
    Bostad försäljning enkel och bra för mig.
    Dom bekymmer som köparen ställde till löste Frida på ett bra sätt.
    Fem av fem stjärnor
    Tack Jocke för det fina omdömet och ett enkelt och smidigt samarbete.
    Vänligen Frida
    2021-08-17
    Bobby har skött vår bostadsaffär exemplariskt och med stort engagemang. Alla kunder har fått möjlighet att kika trots många sena obekväma visningstiden, de har inte hindrat Bobby.

Alla spekulanter har bearbetats noga och allt detta resulterade i ett fantastiskt slutpris.

Mycket nöjda
    2021-08-16
    Starkt personligt engagemang, utmärkt planering och process.
    För oss ett bra val av mäklare.
    Christina och Hans Castwall
    Tack hans för fint samarbete, snabba svar från er säljare på frågor från köparna de har underlättat en smidig affär. hoppas ni ska trivas i nya lägenheten ni köpt :) Jacob Lund
    2021-08-12
    Maria är professionell, lyhörd och trevlig.
    Hon har noggrannt förberett försäljningen och väglett oss som säljare under hela resan.
    Jag har uppskattat att Maria alltid hört av sig, hållit mig uppdaterad om läget och hur vi ska agera. Ett mycket gott samarbete och tydlig i sin kommunikation.
    Tack Jessica!
    Du har själv varit både förstående och tillmötesgående och återkopplat snabbt när jag sökt dig vilket är till stor hjälp i mitt arbete. Guldstjärna till dig som säljare!
    Lycka till i ditt nya boende :-)
    • Rimbo
    2021-08-10
    Vi blev mycket väl bemötta. Hade kontakt med en annan
    mäklare för 3 år sedan, den kvinnan ville vi ej träffa igen.
    Jacob var mycket positiv och påläst. Vi har ej någon erfarenhet av husförsäljning,vilket gör det svårt att peka på någon spec.
    egenskap hos honom.Vi är iallafall mycket nöjda med försäljningen, vilken ju gick över förväntan.
    Hej Göran och Elly och tack för fina ord om hur jag hanterade er försäljning, vad snabbt och smidigt allt gick. hoppas nya boendet nästa år blir till belåtenhet :) Jacob Lund
    2021-08-09
    Jag är mycket nöjd med Jacobs bemötande vid mitt husköpet. De förväntningar jag hade har överträffats med råge. Otroligt nöjd med allt!!
    Mvh Marc Giron
    Hej Marc och tack för fina ord kring min insats. hoppas du ska trivas bra i din nya stad :) Jacob Lund
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-07-30
    Var snabb och hade bra kommunikation under budgivningen.
    • Grind
    2021-07-30
    Jacob är duktig, vet vad han gör. Kommer förmodligen använda honom igen.
    Tack Tim hoppas ni ska trivas i nya bostaden, vi ses säkert igen :) Jacob Lund
    • Grind
    2021-07-29
    Jag blev trevligt bemött och tydligt i informerad. Han var otroligt hjälpsam med allt och hade goda råd, han är även riktigt duktig på att hålla kontakt och uppdatera en! Jag är jättenöjd!
    Tack för trevligt omdöme och vad roligt att du hittade en lägenjhet som passade dig perfekt :) Jacob Lund
    • Älmsta
    2021-07-27
    Vänligt och proffsigt bemötande. Levde upp till förväntningarna.
    Hej Erik och Inger,
    Det viktigaste för mig är att både köpare och säljare ska vara nöjda. När jag får en sådan fin recension av er så blir jag superglad.
    Välkomna till Älmsta, ni kommer trivas fint!
    2021-07-25
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Snabb på att boka in värdering och svarar alltid på samtal och sms.
    Tack Frida!
    Till att börja med tack för förtroendet att förmedla ditt fina hus.
    Kan bara säga detsamma om dig, mycket trevlig och tillmötesgående.
    Önskar er en riktigt härlig sommar!
    2021-07-24
    Mycket trevlig och visade ett stort intresse av.våra önskningar. Verkar.kunnig och vi är mycket nöjda med hennes hjälp.
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Tack för att ni lämnade ett fint omdöme 🌸 Frida Hyrelius
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-07-23
    Fantastiskt. Lett att snacka med och nås.
    Tack snälla!
    Och stort grattis till er nya bostad!
    Ha det så bra.
    Maria
    • Yxlan
    2021-07-22
    Proffsig och enkel att ha att göra med!
    • Vettershaga
    2021-07-16
    Maria var proffesionellt och empatisk i sitt bemötande, snabb o saklig i sin kommunikation med humor o engagemang gjorde hon vår försäljning av ett älskat hus till ett äventyr av stora mått ! Har du svårt att välja mäklare så välj Maria hon överträffade alla mina förväntningar
    Hej Marie,
    Vilket fint omdöme! Det är precis så här jag önskar att upplevelsen ska vara. Det är ofta många känslor inblandade när en bostad ska säljas eller köpas och då vill jag vara en länk mellan säljare och köpare som rätar ut oklarheter och gör att processen känns trygg och förståelig. Tack återigen för fint samarbete och njut av välförtjänt semester. 🌻
    • Vettershaga
    2021-07-16
    Supernöjde! Proffsig mäklare med en enastående kommunikation och bemötande. Bättre än så här kan de inte bli! Tack Maria för en väl genomförd affär och så klart massor av guldstjärnor💗
    Yvonne boss
    Men oj, så glad jag blir!
    Ni själva har varit väldigt förstående, tillmötesgående och hjälpsamma i processen som inte alltid är helt lätt.. Och det bästa av allt är att ni troligtvis fått den bästa av köpare till er högt älskade numera fd bostad.
    Önskar er en fortsatt härlig sommar!
    2021-07-16
    Allt har fungerat fläckfritt och vi är väldigt glada över vårt nya sommarställe :) Tack!!
    Tack för omdömet. Hoppas ni får em härlig sommar i Kaggeboda ☀️ Frida Hyrelius
    • Väddö
    2021-07-16
    Jacob är snabb och lätt att ha kontakt med. Bostadsaffären gick
    mkt. fort. Tyvärr skedde sista fasen i semestertider. Det var mindre bra.
    Hej och tack för ett trevligt arbete tillsammans. ja de är svårt styra över allt i semestertider dock har vi fina kollegor som hoppar in och stöttar.

Trevlig sommar.