Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norrtälje

Fastighetsbyrån Norrtälje

Stora Brogatan 5, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har vårt kontor mitt i Norrtälje på Stora Brogatan 5. Här i området finns både städer, landsbygd och skog och en vacker skärgård med massor av öar. Samtidigt har du närheten till både Uppsala och Stockholm.

Vi mäklare här är specialiserade på vårt område och det viktigaste för oss är att din bostadsaffär ska bli den allra bästa. Vi är kunniga, har lång erfarenhet och kan hjälpa till vare sig du vill köpa eller sälja, och vare sig du är ute efter en villa eller lägenhet. Välkommen!

Läs vad 574 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrtälje

• Åsa W
    Åsa W skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi köpte ett fritidshus via Didrik i Norrtälje sommaren 2018. Vi fick ett bra bemötande och Didrik är väldigt kunnig och professionell! Vi kan varmt rekommendera Didrik som fastighetsmäklare vid en bostadsaffär. Läs mer
    2018-09-18 Didrik L svarar Åsa W
    Tack Åsa för det pmdömet.
    Med Vänlig Hälsning Didrik Lund. didrik.lund@fastighetsbyran.se
  • Kenne K
    Kenne K skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi sålde vårt radhus i våras. Bra bemötande och alla steg från första besök till fotografering, visning och försäljning fungerade bra. Läs mer
    2018-09-16 Jacob L svarar Kenne K
    Tack för fint omdöme Kenne hoppas ni trivs bra i Svanberga :)
  • Tom S
    Tom S skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mäklaren hade bra kunskap om området och skötte försäljningen som man kan förvänta sig enligt regelverket Läs mer
  • Annica L
    Annica L skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har sålt min sommarstuga, Jacob har varit en fantastisk mäklare, ha är en ärlig mäklare, varit tryggt, förklarar hur en försäljning går till, hjälp till att fixa fram pappor när msn behövde ta död på ett pantbrev. Jacob får från mig det bästa betyget någon mäklare kan få, han ger allt och lite till helt fantastisk ✨✨✨ ta ck för allt kram Annica Larsson hummelbol 2:59. Läs mer
    2018-09-16 Jacob L svarar Annica L
    Tack för fantastisk omdöme man blir rörd av så fina ord, hoppas allt är bra med dig och att du får lite chans att koppla av nu :)
  • Anders M
    Anders M skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Bra erfarenhet av Jacob som mäklare när vi köpte fritidshus i Norrtälje. Snabb och hjälpsam! Läs mer
    2018-09-16 Jacob L svarar Anders M
    Tack Anders hoppas ni trivs bra :)
  • Torbjörn B
    Torbjörn B skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har köpt en tomt.
    Jacob upplevde jag som en mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Torbjörn B
    Tack det var fina ord och roligt att höra att man uppfattas som det, lycka till med tomten.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    När vi sålde vårt radhus valde vi Emeli som vår mäklare då hon utger ett väldigt proffessionellt och trevligt bemötande. Emeli hjälpte oss på vägen långt över vad hennes roll kräver och alltid med ett hjälpsamt och mycket proffesionellt bemötande! Vi rekommenderar varmt att ni vänder er till Emeli med er bostadsaffär! Läs mer
  • Sivan E
    Sivan E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi sålde vårt fritidshus med hjälp av Jakob Lund.
    Kontaktade mäklare i juni och var oroliga för att vi var sent ute.Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt. Trots många andra projekt kändes det som vi blev prioriterade. Och vårt hus blev -borttaget före visning- vi är otroligt nöjda med Fastighetsbyrån och Jakob Lund. Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Sivan E
    Åhh tack för så fint omdöme och att ni kände att ni var prioriterade då detta är mitt mål att alltid vara tillgänglig för frågor emot mina säljaren. hoppas ni har de bra nu :)
  • Per Gunnar B
    Per Gunnar B skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Snabb, flexibel, bra bemötande och utmärkt support från Jacob när vi sålde en sjötomt på Väddö. Läs mer
  • Jonatan S
    Jonatan S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi både köpte hus och sålde lägenhet genom Jacob Lund. Han kändes väldigt engagerad och var trevlig och hjälpsam genom hela processen och hade en god kontakt med oss. Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Jonatan S
    Tack för det fina omdöme, hoppas allt löste sig med fönstret på huset med Anticimex, hoppas ni trivs också allihopa :)
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob sålde en fastighet på Gillbergavägen till ett fint pris. Vi är överlyckliga till förvärvet o har fixat o håller på med upprustning så den är nog värd det dubbla inom kort. Härlig tomt o min dröm som får o getägare i mindre skala kan snart bli verklighet då vi kommer inom kort flytta hit permanent. Tack för en fantastisk affär. Sofia o Håkan Wigforss Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Sofia W
    Tack Sofia kul att ni trivs i ert fina hus kommer gärna förbi och kikar när allt är färdigt :)
  • Ingalill K
    Ingalill K skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Enplans villa
    Ett öppet och vänligt bemötande
    En kunnig och saklig person
    Jag tycker allt gick väldigt bra, med tanke på min okunnighet av försäljning. Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Ingalill K
    Tack för fint omdöme ingalill vi ses snart vid tillträdet eller på stan :)
  • Melinda S
    Melinda S skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har köpt en bostadsrätt, lägenhet i rimbo.
    Mäklaren bemötte mig på ett väldigt bra sätt när jag kom på visningen, glad och trevlig och kunde svara på frågor och var kunnig om lägenheten och området (vilket var den enda förväntningen jag hade).
    Hela ärendet sköttes väldigt snyggt och professionellt av mäklaren. Läs mer
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Sålt lägenhet och i samma veva köpt hus med hjälp av Emeli. Kunnig, hjälpsam och med ett gott bemötande! Trevlig & lättsam! 5 av 5 toasters! Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Svarade snabbt och trevligt bemötande.

Hon passar som mäklare. Läs mer
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har köpt ett fritidshus av Emeli och upplevde att jag fick ett mycket proffsigt bemötande med stort engagemang genom hela köpet. Tack Emeli! Läs mer
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi har köpt ett fritidshus och är mycket nöjda med Jacob som mäklare. Vi upplevde Jacob som vänlig och professionell, och vi uppskattade hans lyhördhet i köpeprocessen Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    En lugn o påläst mäklare. Fick bra känsla över hur han hjälpte både säljare och köpare. Läs mer
    2018-09-08 Jacob L svarar Andreas S
    Tack för bra omdöme vi hörs och syns säker framöver :)
  • Fatima H
    Fatima H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi har både sålt och köpt av Jakob vi är 100 % nöjda med allt. Han är snabb ödmjuk pålitlig allt igenom bäst Läs mer
    2018-09-07 Jacob L svarar Fatima H
    Tack för ett värmande omdöme vi ses ju snart igen vid alla överlämningar av hus hit och dit :)
  • Anne-Catrin S
    Anne-Catrin S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Sålde vårt fritidshus, Jacob var mycket trevlig ! Förväntningarna var att det var bara en visning i 30 minuter. Annars tycker vi att han var engagerad och vi hade telefon kontakt ! Läs mer
    2018-09-05 Jacob L svarar Anne-Catrin S
    Tack för rekommendationen Anki hoppas vi ses framåt även fast ni bor i Jönköping :)
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tydlig och professionell. 5 plus. Läs mer
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Bra bemötande, enkelt och smidig affär. Läs mer
  • Alem G
    Alem G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Har sålt ett hus
    Utmärkt bemötande
    Alla mina förväntningar är uppfyllda upp till hundra procent.
    Utmärkt utmärkt utmärkt!!!💕 Läs mer
  • Kjell Martin J
    Kjell Martin J skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mycket bra bemötande en kunnig mäklare som kunde sitt jobb bara positiva omdömmen från oss Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Erika sålde vårt fritidshus i Roslagen. Vi är mycket nöjda med det sätt hon utförde jobbet. Under ett par år då vi inte hade bestämt oss för försäljning höll hon oss uppdaterade om marknadsutvecklingen. Bra CRM. När det blev dags för försälning var det naturligt att anlita Erika. Under försäljningsprocessen föjde hon upp och tog hand om allt som man skulle kunna förvänta sig. Mycket tjusig objektbeskrivning och fina bilder. Erika gjorde ett mycket proffessionellt jobb. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-09-11 Erika B svarar Lars R
    Tack för de varma orden och för den fantastiska färskpotatisen. Det har varit ett nöje att få lära känna er.
    Diana N gillar detta
  • Lars R
    Lars R skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mycket bra mäklare, både säljare och Fastighetsbyråns back office Läs mer
  • Cathrine E
    Cathrine E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Snabb i kontakten och lyhörd. Läs mer
  • Tim S
    Tim S skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Lyhörd och smidig att ha att göra med. Läs mer
  • Lizette Eva Ulrika R
    Lizette Eva Ulrika R skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Han är trevlig och tillmötesgående, ringer eller smsar, för påminnelse, försäljningen är pågående, Ulrika Rehnberg Läs mer
  • Sofie D
    Sofie D skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Köpte ett hus, allt funkade bra. Han var tydlig och tillmötesgående.

Hade inga förväntningar, detta va första gången vi köpte.

Upplevelsen var väldigt positivt för oss! Trygg. Läs mer
    2018-05-09 Jacob L svarar Sofie D
    Tack Sofie för fint omdöme, tror ni kommer trivas utmärkt i ert nya hus och ska bli kul få komma tillbaka och se om ni gör om och renoverar. :)
  • Mimoza G
    Mimoza G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag tyckte han var jätte bra. Läs mer
    2018-04-06 Jacob L svarar Mimoza G
    Tack Mimoza den där lägenheten passar dig verkligen perfekt, hoppas du kommer trivas 😊
  • Gisela A
    Gisela A skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    vi var väldigt nöjda med Jacobs bemötande och kunskap som mäklare. jobbar gärna med honom nästa gång. Läs mer
    2018-04-06 Jacob L svarar Gisela A
    Tack Gisela det har varit ett nöje att hjälpa er med lägenheten, hoppas ni kommer tillbaka till Norrtälje 😊
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Helt ok, men verkade tidspressad vid den privata visningen. Läs mer
    2018-04-05 Jacob L svarar Thomas H
    Hej Tomas och tack för ditt omdöme, tråkigt att du känner att visningen var tidspressad, tyckte själv att ni fick god tid att gå runt och mäta alla väggar i hela lägenheten inför möbleringen samt att vi kikade både på garage, tvättstuga.

Jag hade inga andra möten den dagen då jag egentligen var ledig så kan ej skylla på att jag hade bråttom iväg, ska ta åt mig av din kritik och hoppas att du för övrigt är nöjd med mitt arbete.

Ha det gott

Jacob
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har bara goda erfarenheter av Jacob Lund. Från visning via budgivning till köp har det gått problemfritt och de frågor vi har haft har han besvarat snabbt. Läs mer
  • Ali G
    Ali G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag sålde min lägenhet i Norrtalje. Jacob är mycket trovärdig och också tålamod. Jag rekommenderar verkligen honom. Läs mer
  • Sten H
    Sten H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Utmärkt bemötande är helt nöjd hittills. Läs mer
    2018-04-04 Jacob L svarar Sten H
    Tack för ett fint omdöme, det är uppskattas att ni är nöjda :)
  • Tina P
    Tina P skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Professionell, påläst och trevlig. Läs mer
    2018-04-04 Jacob L svarar Tina P
    Tack Tina ni kommer trivas utmärkt i nya lägenheten :)
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Norrtälje. Då i synnerhet med Emeli Sand. Vi kände oss trygga från dag ett. Stort engagemang, bra information, klara budskap. Våra varmaste rekommendationer från Janne o Gunilla Axelsson Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med fastighebyrån i Norrtälje och då i synnerhet med Emelie sand.vi kände oss helt trygga från dag ett stort engagemang, tydlig information,klara budskap och ett mycket trevligt o personligt bemötande rekommenderas varmt! Hälsningar från Janne o Gunilla Axelsson Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Proffisionell, kunnig, intresserad och väldigt trevlig. Jag är helnöjd! Läs mer
    2018-04-03 Jacob L svarar Lena L
    👍 tack Lena var väldigt kul att hjälpa er sälja huset
  • Lars P
    Lars P skrev om Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi har sålt vårt fritidshus. Vi blev väl bemötta av Erika ,lätt
    att prata med. Hörde alltid av sig om hon var upptagen.
    Vi kommer att rekommendera Erika Läs mer
    2018-04-03 Erika B svarar Lars P
    Tusen tack Lars. Det har varit ett nöje att få hjälpa er sälja erat fritidshus och få ta del av dess historia.
  • Sara E
    Sara E skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Trevlig , naturlig och pålitlig- rekommenderar Emeli starkt! Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob var duktig och förtroendeingivande Läs mer
    2018-04-03 Jacob L svarar Lars H
    Tack för trevligt omdömde Lars har varit kul jobba med dig och sälja ert hus :)
  • Annika A
    Annika A skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Emeli ingav ett professionellt sätt, där kunskap och trygghet var tramträdande drag. Hon var även kjälpsam och ödmjuk. Läs mer
  • Ronnie E
    Ronnie E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mycket trevligt bemötande. Ödmjuk och kunnig i sin yrkesroll. Har god kontakt med Jacob.
    I övrigt inga synpukter. Läs mer
    2018-04-03 Jacob L svarar Ronnie E
    Tack för fint omdöme, fantastiskt hus och historia som jag tror kommer förvaltas väl av köparna :)
  • Anders F
    Anders F skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Seriös mäklarbyrå. Vi är mycket nöjda med upplägget och hur mäklare Jacob Lund genomförde en lyckad bostadsaffär för såväl köpare som säljare. Läs mer
  • Lars P
    Lars P skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi rekommenderar Fastighetsbyrån för sitt proffsiga arbete Läs mer
  • Solveig S
    Solveig S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jakob har svarat på våra frågor på ett vänligt sätt.
    Affären har gått så här långt, på ett smidigt och bra vis. Läs mer
    2018-03-11 Jacob L svarar Solveig S
    Tack Solveig det har varit kul att få hjälpa dig med din husförsäljning, allt har flutit på otroligt smidigt, hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
  • Laila H
    Laila H skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Har mycket gott förtroende för Roslagens Fastighetsbyrå i Norrtälje. Läs mer
    Lasse T gillar detta
  • Matilda U
    Matilda U skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Som förstaköpare tyckte jag att hon har varit väldigt hjälpsam och förstående genom hela processen. Läs mer
    2018-03-13 Emeli S svarar Matilda U
    Tack Matilda, det var kul att höra. Då har jag lyckats med mitt jobb!

Stora Brogatan 5, 761 30 Norrtälje