Fastighetsbyrån Norrtälje

Fastighetsbyrån Norrtälje

• BadgeElevenYears
1 741
Ring 0176-778 70 Dela

Vi på Fastighetsbyrån har vårt kontor mitt i Norrtälje på Stora Brogatan 5. Här i området finns både städer, landsbygd och skog och en vacker skärgård med massor av öar. Samtidigt har du närheten till både Uppsala och Stockholm. Vi mäklare här är specialiserade på vårt område och det viktigaste för oss är att din bostadsaffär...

1741 omdömen om Fastighetsbyrån Norrtälje

Sedan starten hos Reco 2013

Rosén Lilian R
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Söderbykarl

Tydlig, engagerad och tillgänglig.

Svar från Maria Bruce

Tack så mycket! Och även för förtroendet att förmedla ert nuvarande hem och hitta ert nya. Vilken spännande ”resa” det varit!

Ingrid Margareta R
Sålde sitt hus med hjälp av Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

En mer engagera och positiv mäklare är nog svår att hitta. All heder till henne. Jag kan varmt rekommendera Kristina.

Svar från Kristina Jansson

Stort tack till fint omdöme! Vi ses!

Erkki Matti S
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Maria va mycket bra på sitt område och det va inga problem att hålla kontakt när det va något.

Svar från Maria Bruce

Tusen tack för fint samarbete själv. Önskar er en riktigt fin höst!

Mats F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Grossgärdet

Väldigt bra bemötande. Gjorde att köpet gick lätt. Kan rekomenderas

Svar från Maria Bruce

Tack så hjärtligt! Tror du kommer att trivas utmärkt i den fina bostaden.

Christer R
Grossgärdet

Hej . Maria skötte sitt uppdrag att sälja vår lägenhet på ett mycket proffsigt sätt ! Maria var vår mäklare redan när vi köpte denna bostad så vi var glada hon blev vår mäklare igen när vi nu sålde lägenheten. Skulle gärna rekommendera Maria till andra köpare/säljare i framtiden ! Skulle kunna skriva mycket mer positivt om Maria ! Toppenmäklare. Mvh Christer

Svar från Maria Bruce

Tusen tack snälla ni! Det är det bästa betyg man kan få som mäklare när tidigare köpare sedan väljer mig som säljare. Jag blev jätteglad när ni kontaktade mig och jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet. Tack för ett jättefint och smidigt samarbete med stor förståelse för processen. Önskar er en fin höst!

Lennart N
Furusund

Mycket nöjd, engagerad och vi som säljare är mycket nöjda med Maria.

Svar från Maria Bruce

Vilken trevlig läsning, tack för det! Kan bara säga detsamma, det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Vi hörs och ses!

Maud Inga-Lill U
Sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Bobby Levison var överraskande trevlig. En vänlig saklig och en god lyssnare, samt kunnig person.. Han bemötte våra frågor väl, redan från start till mål. Alltid lätt att nå och komunicera med, snabb med återkoppling i frågor. Förklarade saker och ting väldigt tydligt. Han gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen Vi Rekomenderar verkligen Bobby.....

Birgitta W
Björkö - Arholma

Trevligt bemötande Flexibel inför köpares behov Kunnig

Fredrik C
Björkö - Arholma

Perfekt säljprocess. Jag har mycket erfarenhet av mäklare och Jacob är i absoluta toppen med relevant och saklig kommunikation, stor kunskap och lokalkännedom, rekommendrar starkt Jacob som er framtida mäklare.

Hanna W
Köpte sitt hus med hjälp av Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Kristina är otroligt kunnig och hjälpsam som mäklare, det är en rygghet att köpa bostad med just Kristina!

Svar från Kristina Jansson

Stort tack för fint omdöme! Ni kommer att passa perfekt i huset!

Kjell S
Köpte en tomt med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Trevligt bemötande. Snabb och tydlig kommunikation. Rak och effektiv behandling av affären i alla led.

Svar från Maria Bruce

Tack snälla ni för fint omdöme! Jag är säker på att ni kommer att trivas utmärkt och skapa fina minnen på den fina tomten på Blidö-ön i solen!

Christian T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Superbra mäklare! Rekommenderar.

Svar från Jonas Nordwall

Superbra omdöme! Tack så mycket Christian.

Sinikka B
Norrby Udde

Proffsigt, klart och tydligt vilka regler som gäller. Samtidigt ett vänligt sätt att bemöta oss och våra frågor. Hela proceduren från början till slutet genomfördes sakligt utan några komplikationer.

Svar från Jacob Lund

Tack för fina ord och så roligt att vi kom i mål redan i höst och med en sådan bra köpare

Labinot M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Derneby en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Enkelt & Snabbt, blir inte bättre än så. Köparen utav Grossgärdet 8B

Svar från Andreas Derneby

Ja det gick undan. Hoppas ni kan njuta av er nya bostad snart! Tack för du tog dig tid och skriva omdömet.

Kerstin L
Hallstavik

Alltihop gick väldigt fort. Jacob har varit väldigt bra på alla sätt. Han har varit snabb att svara och återkoppla. Hela affären gick fort, men vi känner oss trygga med Jacob. Han lämnade mycket tips om bra bolånebank och mäklare på vår ort. Kontakta gärna honom om ni ska köpa eller sälja. Kerstin och Per

Svar från Jacob Lund

Tack för fina ord och roligt att de kändes rätt och att ni kommer nära övriga familjen.

Carina A
Hallstavik

Jabob tog sig tid, lyssnade och stöttade hela vägen, just det jag förväntade mig av en mäklare. Han svarade fort på telefon, mail och sms. Jag är mycket nöjd/ Carina Andersson

Svar från Jacob Lund

Tack för fint omdöme och uppskattat att ni valde mig som mäklare

Claes Olov Hägglöf H
Rimbo

Jag var på visning på Vätö men frågade om han hade något annat i Rimbo. Det var inte utlagt ännu. Jag var där och tittade och nu har jag betalt handpenning

Svar från Andreas Derneby

Tack för din fina rekommendation och grattis till köpet!

Susan E
Frötuna-baltora

Blev väl bemött på visningen. Att vi överhuvudtaget gick på visningen var att mäklaren hade gjort en liten film om fastigheten, som gick att ta del av innan vi valde att köra 20 mil.

Svar från Jacob Lund

Tack för fina ord och att ni uppskattade min digitala livevisning

Stig N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Derneby en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Trevligt bemötande klar och tydlig . Klart gokänd

Svar från Andreas Derneby

Tack för din fina rekommendation!

Helena S
Harka

Jacob är en trevlig, lyhörd mäklare! Han har sålt två stugor åt mig och jag har köpt en stuga genom honom. Han svarar snabbt och är proffsig i sitt arbete. Rekommenderar honom!

Svar från Jacob Lund

Tack Helena att du åter vände dig till mig med försäljning, de tog lite tid men vi kom i mål till sist och som jag sa vips så är det sålt, hoppas vi ses igen framåt :)

Andreas B
Görla

Grymt bra, trevlig och kunnig

Svar från Jacob Lund

Tack Andreas för att ni fixat så fint inför visningarna det blev en fantastiskt känsla för spekulanterna och ni hoppas vi köparens villkor går i mål :)

Stefan L
Smara

Jag har fått ett korrekt bemötande vilket jag uppskattar. Dessutom har Bobby återkopplat i tid med konkreta och sakliga svar på mina frågor

Elias L
Norrtälje

En fantastisk upplevelse från början till slut Vi anlitade Andreas för att sälja vår lägenhet, och vi kunde inte vara mer nöjda med valet. Från första mötet visade han en otrolig professionalism, erfarenhet och genuin omtanke för våra behov. Andreas guidade oss igenom varje steg av processen med tydlig kommunikation och stor expertis, vilket gjorde att vi kände oss trygga hela vägen. Försäljningen gick smidigt och överträffade våra förväntningar, mycket tack vare Andreas noggranna förberedelser och förmåga att hitta...

Svar från Andreas Derneby

Tack så jättemycket för det fina omdömet! Jag hoppas ni hittar er nya bostad snart. // Derneby

Lars N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Solbacka

Trevligt och professionellt bemötande.

Carina N
Solbacka

Vi har blivit mycket professionellt bemötta och känner oss trygga i affären.

Svar från Jonas Nordwall

Hej Carina! Tack för ett fint omdöme och så fint att ni känner er trygga. Då har jag lyckats med min målsättning. Allt gott, JonasN

Catarina S
Solbacka

Tydlig och snabb att återkoppla. Lyhörd för mina tankar och önskemål

Svar från Jonas Nordwall

Det var snälla ord Catarina, tack så mycket. Varmt lycka till med nya boendet!

Henrik E
Rånäs

Mycket kunnig och insatt i juridiken

Michael E
Rånäs

Supertrevlig, superduktig, superkunnig på området använder riktigt bra fotograf och är supertillgänglig speciellt när man behöver det. Har inget negativt att säga

Aina E
Rånäs

Mycket trevlig. Informativ, tydlig och tillmötesgående

Inger K
Rånäs

Han har fått mig att känna mig trygg genom affären. Lätt att kommunicera med och ett mycket trevligt bemötande. Kan rekommendera honom till andra.

Izabella E
Rånäs

Otroligt proffsig hjälp med försäljningen av vårt hus. Vi uttryckte våra önskemål gällande försäljning och inom vilken tidsram vi tänkt oss och Bobby levererade allt och lite till. Han svarade på alla våra tusen frågor och funderingar utan problem och fanns där hela vägen. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och kan rekommendera Bobby till alla som vill få hjälp med en trygg och smidig affär.

Torbjörn S
Solbacka

Helt ok och har hittills gjort ett bra jobb som mäklare.

Svar från Jacob Lund

Tack Torbjörn för fint omdöme och kul ni köpte något av mig till slut efter flera visningar :)

Krister M
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Blidö

Mycket proffsigt och trevligt

Svar från Jonas Nordwall

Jo, jag tackar jag! Både proffsig och trevlig. Tack för fint omdöme. Och varmt lycka till med er egen försäljning. Hälsningar Jonas

Linda P
Domherren

Snabb och smidig försäljning. Rakt igenom en mycket positiv erfarenhet!

Svar från Jacob Lund

Tack Linda för fint omdöme och vad kul vi kom i mål ganska snabbt i denna marknad :)

Pia R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Centrala Norrtälje

Vänligt bemötande och tydlig beskrivning av läget inför köpet. Relativt snabb återkoppling och bra kommunikation, kunnig i sitt arbete med förberedelserna inför påskrivningen där hon även förklarade för oss allt steg för steg.

Svar från Maria Bruce

Tack så hjärtligt! Tror dottern kommer att trivas utmärkt både i Norrtälje och framför allt i den fina bostaden. Hör av er om ni har några fler funderingar inför tillträdet.

Susanne K
Centrala Norrtälje

Maria har ett mkt lungt o trevligt bemötande o återkopplar alltid väldigt snabbt när man söker henne. En mäklare att känna sig trygg med!

Svar från Maria Bruce

Tusen tack Susanne! Precis som jag önskar att det ska kännas. För både säljare, köpare och intressenter. Tack för förtroendet och det smidiga samarbetet att förmedla din fina och välskötta bostad.

Tommy W
Centrala Norrtälje

Trevlig och lättsam vi fick stort förtroende direkt

Svar från Jacob Lund

Tack Tommy ni har köpt en otroligt fin lägenhet i exemplariskt skick

Carola L
Finngarne

En mycket trevlig mäklare som är engagerad och avslappnad på ett bra sätt. Tillmötesgående vid frågor

Svar från Maria Bruce

Hej Carola! Tack till dig också för trevligt bemötande och framförallt stort grattis till ditt nya boende där jag tror att du och dina fyrbenta familjemedlemmar kommer att trivas galant. Ha en fin fortsatt sommar så ses vi till hösten igen!

Eva Å
Norrtälje

Jag tycker Jacob gjorde ett bra jobb. Som köpare, så gick allt snabbt och bra!

Svar från Jacob Lund

Tack Eva för fint omdöme du har nog köpt en av föreningens mest välskötta lägenhet.

Anna S
Hallstavik

Mycket proffsig och trevlig mäklare!

Diana S
Hallstavik

Bobby var fantastisk. Han var väldigt tillmötesgående och professionell. Jag kan inte säga någonting negativt alls. Allt var lätt som en plätt.

Maja R

Trevlig, snabb och bra hjälp med mitt första lägenhets köp!

Vilken fantastisk Reco! Stort grattis till ditt nya hem. // Andreas

Susanne E
Rimbo

Han är bra tydlig. Kommer med tips och följer upp det vi pratat om.

Svar från Jacob Lund

Tack Susanne för fint omdöme mycket uppskattat :)

Monika T
Centrala Norrtälje

Mycket gott bemötande samtidigt som Jacob väl levde upp till våra förväntningar.

Svar från Jacob Lund

Tack Monika och Rolle för fint samarbete har alltid varit trevliga samtal med er, vi fick sålt till slut även fast det tog lite tid så måste jag säga att det gick över förväntan :)

Emiljan R
Hallstavik

Allt har gått jättebra och jag är jättenöjd med bostadsaffären.

Svar från Jacob Lund

Tack Emiljan jag tror ni kommer trivas utmärkt i huset.

Jocke E
Rimbo

Lyhörd engagerad professionell och trevlig

Svar från Jacob Lund

Tack för fint omdöme och roligt att ni hörde av er till mig igen för försäljning , lycka till med spanien :)

Robert P
Rådmansö-rådmanby

Kunnig och seriös mäklare. Uppskattar hans digitala visningar.

Svar från Jacob Lund

Tack Robert för fint omdöme, ni har skött allt exemplariskt med huset från att inkomma med alla uppgifter tills att ställa iordning inför visning och resultatet blev över förvänta :)

Kianoosh T
Riala-sättra

Min husförsäljning gick snabbt och bekvämt mycket pga valet av mäklare. Professionellt, kunnigt och personligt bemötande!

Henrik S
Älmsta

Professionell och hjälpsam hela vägen. Rekommenderas starkt.

Svar från Maria Bruce

Tack snälla Henrik! Precis som jag uppfattar dig. :-) Fortsatt trevlig Sommar så ses vi september.

Caroline E
Älmsta

Kan varmt rekommendera Maria Bruce, supertrevlig och proffsig. Helt klart bästa mäklaren vi träffat.

Svar från Maria Bruce

Tack snälla för det fina omdömet! Det har varit väldigt trevligt att ha med er att göra också! Vi ses på tillträdet.