Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norrtälje

Fastighetsbyrån Norrtälje

Stora Brogatan 5, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har vårt kontor mitt i Norrtälje på Stora Brogatan 5. Här i området finns både städer, landsbygd och skog och en vacker skärgård med massor av öar. Samtidigt har du närheten till både Uppsala och Stockholm.

Vi mäklare här är specialiserade på vårt område och det viktigaste för oss är att din bostadsaffär ska bli den allra bästa. Vi är kunniga, har lång erfarenhet och kan hjälpa till vare sig du vill köpa eller sälja, och vare sig du är ute efter en villa eller lägenhet. Välkommen!

Läs vad 609 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrtälje

• Alem G
    Alem G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Har sålt ett hus
    Utmärkt bemötande
    Alla mina förväntningar är uppfyllda upp till hundra procent.
    Utmärkt utmärkt utmärkt!!!💕 Läs mer
  • Kjell Martin J
    Kjell Martin J skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mycket bra bemötande en kunnig mäklare som kunde sitt jobb bara positiva omdömmen från oss Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Erika sålde vårt fritidshus i Roslagen. Vi är mycket nöjda med det sätt hon utförde jobbet. Under ett par år då vi inte hade bestämt oss för försäljning höll hon oss uppdaterade om marknadsutvecklingen. Bra CRM. När det blev dags för försälning var det naturligt att anlita Erika. Under försäljningsprocessen föjde hon upp och tog hand om allt som man skulle kunna förvänta sig. Mycket tjusig objektbeskrivning och fina bilder. Erika gjorde ett mycket proffessionellt jobb. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    Diana N gillar detta
  • Lars R
    Lars R skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mycket bra mäklare, både säljare och Fastighetsbyråns back office Läs mer
  • Cathrine E
    Cathrine E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Snabb i kontakten och lyhörd. Läs mer
  • Tim S
    Tim S skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Lyhörd och smidig att ha att göra med. Läs mer
  • Lizette Eva Ulrika R
    Lizette Eva Ulrika R skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Han är trevlig och tillmötesgående, ringer eller smsar, för påminnelse, försäljningen är pågående, Ulrika Rehnberg Läs mer
  • Sofie D
    Sofie D skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Köpte ett hus, allt funkade bra. Han var tydlig och tillmötesgående.

Hade inga förväntningar, detta va första gången vi köpte.

Upplevelsen var väldigt positivt för oss! Trygg. Läs mer
    2018-05-09 Jacob L svarar Sofie D
    Tack Sofie för fint omdöme, tror ni kommer trivas utmärkt i ert nya hus och ska bli kul få komma tillbaka och se om ni gör om och renoverar. :)
  • Mimoza G
    Mimoza G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag tyckte han var jätte bra. Läs mer
    2018-04-06 Jacob L svarar Mimoza G
    Tack Mimoza den där lägenheten passar dig verkligen perfekt, hoppas du kommer trivas 😊
  • Gisela A
    Gisela A skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    vi var väldigt nöjda med Jacobs bemötande och kunskap som mäklare. jobbar gärna med honom nästa gång. Läs mer
    2018-04-06 Jacob L svarar Gisela A
    Tack Gisela det har varit ett nöje att hjälpa er med lägenheten, hoppas ni kommer tillbaka till Norrtälje 😊
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Helt ok, men verkade tidspressad vid den privata visningen. Läs mer
    2018-04-05 Jacob L svarar Thomas H
    Hej Tomas och tack för ditt omdöme, tråkigt att du känner att visningen var tidspressad, tyckte själv att ni fick god tid att gå runt och mäta alla väggar i hela lägenheten inför möbleringen samt att vi kikade både på garage, tvättstuga.

Jag hade inga andra möten den dagen då jag egentligen var ledig så kan ej skylla på att jag hade bråttom iväg, ska ta åt mig av din kritik och hoppas att du för övrigt är nöjd med mitt arbete.

Ha det gott

Jacob
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har bara goda erfarenheter av Jacob Lund. Från visning via budgivning till köp har det gått problemfritt och de frågor vi har haft har han besvarat snabbt. Läs mer
  • Ali G
    Ali G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag sålde min lägenhet i Norrtalje. Jacob är mycket trovärdig och också tålamod. Jag rekommenderar verkligen honom. Läs mer
  • Sten H
    Sten H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Utmärkt bemötande är helt nöjd hittills. Läs mer
    2018-04-04 Jacob L svarar Sten H
    Tack för ett fint omdöme, det är uppskattas att ni är nöjda :)
  • Tina P
    Tina P skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Professionell, påläst och trevlig. Läs mer
    2018-04-04 Jacob L svarar Tina P
    Tack Tina ni kommer trivas utmärkt i nya lägenheten :)
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Norrtälje. Då i synnerhet med Emeli Sand. Vi kände oss trygga från dag ett. Stort engagemang, bra information, klara budskap. Våra varmaste rekommendationer från Janne o Gunilla Axelsson Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med fastighebyrån i Norrtälje och då i synnerhet med Emelie sand.vi kände oss helt trygga från dag ett stort engagemang, tydlig information,klara budskap och ett mycket trevligt o personligt bemötande rekommenderas varmt! Hälsningar från Janne o Gunilla Axelsson Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Proffisionell, kunnig, intresserad och väldigt trevlig. Jag är helnöjd! Läs mer
    2018-04-03 Jacob L svarar Lena L
    👍 tack Lena var väldigt kul att hjälpa er sälja huset
  • Lars P
    Lars P skrev om Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi har sålt vårt fritidshus. Vi blev väl bemötta av Erika ,lätt
    att prata med. Hörde alltid av sig om hon var upptagen.
    Vi kommer att rekommendera Erika Läs mer
    2018-04-03 Erika B svarar Lars P
    Tusen tack Lars. Det har varit ett nöje att få hjälpa er sälja erat fritidshus och få ta del av dess historia.
  • Sara E
    Sara E skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Trevlig , naturlig och pålitlig- rekommenderar Emeli starkt! Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob var duktig och förtroendeingivande Läs mer
    2018-04-03 Jacob L svarar Lars H
    Tack för trevligt omdömde Lars har varit kul jobba med dig och sälja ert hus :)
  • Annika A
    Annika A skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Emeli ingav ett professionellt sätt, där kunskap och trygghet var tramträdande drag. Hon var även kjälpsam och ödmjuk. Läs mer
  • Ronnie E
    Ronnie E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mycket trevligt bemötande. Ödmjuk och kunnig i sin yrkesroll. Har god kontakt med Jacob.
    I övrigt inga synpukter. Läs mer
    2018-04-03 Jacob L svarar Ronnie E
    Tack för fint omdöme, fantastiskt hus och historia som jag tror kommer förvaltas väl av köparna :)
  • Anders F
    Anders F skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Seriös mäklarbyrå. Vi är mycket nöjda med upplägget och hur mäklare Jacob Lund genomförde en lyckad bostadsaffär för såväl köpare som säljare. Läs mer
  • Lars P
    Lars P skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi rekommenderar Fastighetsbyrån för sitt proffsiga arbete Läs mer
  • Solveig S
    Solveig S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jakob har svarat på våra frågor på ett vänligt sätt.
    Affären har gått så här långt, på ett smidigt och bra vis. Läs mer
    2018-03-11 Jacob L svarar Solveig S
    Tack Solveig det har varit kul att få hjälpa dig med din husförsäljning, allt har flutit på otroligt smidigt, hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
  • Laila H
    Laila H skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Har mycket gott förtroende för Roslagens Fastighetsbyrå i Norrtälje. Läs mer
    Lasse T gillar detta
  • Matilda U
    Matilda U skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Som förstaköpare tyckte jag att hon har varit väldigt hjälpsam och förstående genom hela processen. Läs mer
    2018-03-13 Emeli S svarar Matilda U
    Tack Matilda, det var kul att höra. Då har jag lyckats med mitt jobb!
    Emeli S gillar detta
  • Johan W
    Johan W skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi träffade bara Jacob på mäklarkontoret. Själva visningen blev till efter ett spontanbesök hos fastighetsägaren, som hade 100%-ig kunskap om sin fastighet.
    Våra förväntningar på Jacob var höga och visade sig infrias vad gäller den administrativa delen, som blev vår enda erfarenhet av Fastighetsbyrån, Norrtälje. Läs mer
    2018-03-11 Jacob L svarar Johan W
    Tack Johan för trevligt omdöme, tror ni kommer trivas fantastiskt i huset i Flottskär det är en riktig pärla.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Professionell och kunnig. Trevligt bemötande 👍. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    Emeli S gillar detta
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi är supernöjda! Han var lyhörd och vi kände oss trygga hela vägen. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-02-21 Jacob L svarar Joakim E
    Tack Joakim det har varit super smidigt att jobba med er och glad för er skull att allt flöt på bra med inköp av ny bostad också :)
  • Anna L
    Anna L skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vältalig och korrekt, sålde huset på kort tid och utan krångel. Läs mer
    2018-02-21 Jacob L svarar Anna L
    Tack Anna för rekommendationen och dessutom för de goda egen producerade hönsäggen som smakade så gott :)
  • Pernilla Ö
    Pernilla Ö skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Bra o kunnig om området.
    Lättillgänglig när man behövde komma i kontakt med honom både på mobil o mail om olika saker. Läs mer
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Väldigt professionell mäklare som såg till att min försäljning blev riktigt smidig! Kan absolut rekommendera Didrik! Läs mer
    2018-01-19 Didrik L svarar Cecilia N
    Tack Cecilia
    Med Vänlig Hälsning Didrik Lund. didrik.lund@fastighetsbyran.se
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har ett mycket gott intryck och bedömande av Jacob. Snabbt svar på mejl och lösnings inriktat tänk och handlande. Jag skulle rekommendera Jacob till andra. Läs mer
    2018-01-18 Jacob L svarar Sofia S
    Tack så mycket för ditt omdöme tror du kommer trivas super fint i din nya bostad :)
  • Åsa U
    Åsa U skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Väldigt trevligt och engagerat bemötande Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande 👍 Läs mer
    2018-01-18 Jacob L svarar Sofia S
    Tack för att du tog dig tid att svara och vad trevligt att du är nöjd :)
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag upplevde Jacob som en vänligt lugn och ”vanlig” det är beröm för han var inte stel utan pratade med en som en vanlig människa. Det uppskattade jag väldigt mycket som kund. Läs mer
    2018-01-18 Jacob L svarar Amanda G
    Tack Amanda och vad trevligt att du uppfattar mig som lugnt och sansad i mitt arbete det är det jag vill framstå som.

//Jacob
  • Ellinor U
    Ellinor U skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob var trevlig och mycket hjälpsam, han fanns alltid tillgänglig via telefon, mail eller SMS när man behövde och gav alltid ett fantastiskt bemötande. Läs mer
    2018-01-18 Jacob L svarar Ellinor U
    Tack Ellinor för omdömet, en bostadsaffär är en stor affär för köpare och säljare och man vill snabbt få svar på sina frågor och det var trevligt att du uppfattar mig som det jag vill framstå som :)

//Jacob
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob har hela tiden varit drivande, engagerad och mycket tillgänglig. Serviceinriktad som få. Tack för resan med försäljning! Läs mer
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag upplever att Erika har ett professionellt sätt att bemöta mig som potentiell köpare. Eftersom priset på fastigheten jag ville köpa genom Erika steg nästan 40 procent i budgivningen upplever jag att hon hade gjort en grov felbedömning av marknadsvärdet, vilket naturligtvis känns synnerligen frustrerande för mig som kund. Detta i kombination med att Erika ville avsluta budgivningen väldigt snabbt ledde till att jag inte hann säkerställa finansiering av köpet, och därmed tyvärr kände mig tvungen att hoppa av budgivningen. Läs mer
  • Dennis  L
    Dennis L skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Kan inte rekommendera fastighetsbyrån .. kändes som mäklarens arvode va viktigare än att försöka få så mycket som möjligt för huset . Läs mer
    2017-11-09 Lasse T svarar Dennis L
    Hej Dennis!

Tråkigt att du känner så när det gäller mitt arbete.
    I vår roll som mäklare ska vi se till både köpare och säljares intressen. Dock får vi verka för att säljaren ska få så bra betalt som möjligt för sin bostad. Det ligger i mitt intresse då jag ofta har en procentsats på köpeskillingen i arvode.
    Vi prövade med ett utgångspris över min värdering. Detta delvis på grund av att en kollega till mig tidigare gjort en högre värdering.
    Vi provade på det högre värdet men de flesta visningsbesökarna tackade nej redan på visningen.
    Vi kom då överens om att sänka priset till den nivå där jag gjort min värdering och hade ytterligare en hyfsat välbesökt visning. Två kunder lämnade efter den visningen bud, men ingen ville betala begärt pris då de också tyckte att det var för mycket att åtgärda på huset.
    Hade även enskilda visningar bland annat med de två kunder som hade lagt bud tidigare i veckan.
    Jag uppfattade att ni var angelägna att komma till avslut och ni tryckte på då ni redan hyrt en ny bostad från den 1/11.
    Med ett slutpris som låg under det vi hade hoppats på blev följaktligen arvodet också lägre än vad jag hoppats på.

Med Vänlig Hälsning
    Didrik Lund
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag tycker att allt har fungerat jättebra! Läs mer
  • Lee J
    Lee J skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Hittills har det känts bra med ett trevligt bemötande men önskar få svara vidare efter att affären är avslutad. Läs mer
    2017-10-26 Didrik L svarar Lee J
    Hej!

Tyvärr går det inte ut någon ny Reco efter tillträdet.

Med vänlig hälsning
    Didrik Lund
  • Björn H
    Björn H skrev om Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tydlig och bra på att göra affären gynnsam. Läs mer
    Diana N gillar detta
  • Thomas Ö
    Thomas Ö skrev om Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Erika var otroligt duktig, hon höll mig hela tiden uppdaterad om alla steg,, Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mycket trevlig och säker mäklare, är väldigt nöjd! Läs mer
  • Vuokko E
    Vuokko E skrev om Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi var mycket nöjda med Erikas arbete. Initialt lite trögt med försäljningen men vi upplevde att Erica arbetade på fint med olika spekulanter via telefon och visningar. Samtidigt som hon tydligt informerade oss om processen. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Trevligt bemötande. Han var väl påläst om fastigheten och skötte själva affären mycket effektivt och smidigt. Läs mer
  • Susanne Helene L
    Susanne Helene L skrev om Fastighetsbyrån Norrtälje
    bra jobbat! har inte mer att tillägga! Läs mer

Stora Brogatan 5, 761 30 Norrtälje