Läs vad 843 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrtälje 2

• 2021-01-20
    Fick bra stöd vid försäljningen av min lägenhet.
    Claudia V
    • 84.2 m²
  • 2021-01-13
    Köpt lägenhet i Grind, Norrtälje.
    Fick ett mycket positivt intryck av Bobby. Han tog oss igenom hela köpeprocessen på ett kunnigt och lättsamt sätt.
    Marianne F
    • 94.0 m²
    • Grind
    köpte sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2021-01-13
    Köpt lägenhet i Norrtälje. Fick lite bättre kontakt vid andra visningen, man är ju ganska fokuserad på lägenheten första gången. Vi blev väl bemötta, och resten av processen gick riktigt bra.
    Leif E
    • 94.0 m²
  • 2021-01-12
    Jag har fått bra hjälp vid försäljning av min lägenhet och är extremt nöjd.
    Jacob har gjort min affär otroligt enkel och snabb, mycket lättare att sälja än vad jag förväntat mig.
    Jag kommer att låt honom få gör mina fastighetsaffärer framöver.
    Fredrik A
    • 51.5 m²
  • 2021-01-08
    Han hjälpte mig sälja min etta. Det var en lång resa dit med stödet på vägen var stort.
    Caroline K
    • 37.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack Caroline för trevligt samarbete :)

• 2020-12-29
    Jacob fick uppdraget att sälja min 3:a på Arholmagatan i Norrtälje.
    Det hela gick både snabbt och smidigt vilket uppskattades då jag redan hade skrivit kontrakt på mitt nya boende. Även den affären förmedlades av Jacob.
    Jacob var mycket trevlig och förtroendeingivande.
    Han svarade alltid snabbt om jag hade frågor, oftast med vändande mejl/sms.

Jag skulle vilja sammanfatta min uppfattning av Jacob så här:
    *Pålitlig
    *Påläst
    *Rimlig

Jag kan varmt rekommendera andra att anlita Jacob.

//Per Lindgren
    Per Joel Herman L
    • 74.0 m²
    • Domherren
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack så mycket för fint omdöme och så roligt att allt gick smidigt :) god fortsättning

• 2020-12-14
    Har köpt en villa. Han är väldigt snabbt på att svara och har alltid varit tillgänglig. Snabb affär tack vare Jacob.
    Seda O
    • 151.0 m²
  • 2020-12-10
    Vi har köpt en bostadsrätt med Bobby Levinson som mäklare . Allting har flytit på problemfritt. Proffsigt hanterat och mycket trevligt bemötande . Vi har ingenting att anmärka på.
    Gun-marie L
    • 75.0 m²
    • Kvisthamra
  • 2020-12-10
    Mycket bra bemötande, hjälp och stöd!
    köpte en tomt med hjälp av Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack Pontus och lycka till med bygget! Didrik

• 2020-12-07
    En trygg och ansvarsfull mäklare som står för det Han säger och håller en regelbunden dialog med mig som säljare.
    Han skapar ett stort förtroende hos både säljare och köpare.
    Vi har sålt vårt hus på Rådmansö.
    Elisabeth U
    • 85.0 m²
    • Rådmansö - Västanvik
    sålde sitt hus med hjälp av Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack Elisabeth, det har varit ett givande samarbete. Tog lite tid, men vi fick ihop det till slut.

• 2020-12-07
    Mycket trevligt och bra bemötande vid lägenhets köp
    Stefan M
    • 52.5 m²
    • Hallstavik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack stefan hoppas du ska trivas i lägenheten :)

• 2020-12-05
    Vi har köpt ett fritidshus i Tisslinge och är väldigt nöjda med hur Bobby har skött allting som har med hus affären att göra. Han verkar väldigt kunnig och har ett proffsigt sätt att hantera kontakten med oss. Kort sagt vi är väldigt nöjda och njuter nu av vårat hus även om det är väldigt mycket att göra.
    Thomas Å
    • 18.0 m²
    • Tisslinge
    köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2020-12-03
    Very kind human being. He explained things and sorted all issues.
    Mohammad A
    • 76.3 m²
    • Vigelsjö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Thank you very much Mohammad! I wish you and your lovely family a wonderfull time in your new home. Best wishes, Jonas Nordwall

• 2020-12-03
    Köpt en villa centralt i Norrtälje. Blev mycket trevligt bemött av Jacob på Fastighetsbyrån som alltid är glad och har en positiv inställning! Vi är överlyckliga och tacksamma att äntligen få flytta in vårt drömhus!
    Hanna D
    • 176.0 m²
    • Solbacka
    köpte sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack för fint omdöme och hoppas ni ska trivas :)

• 2020-11-29
    Jag köpte min första lägenhet via Jacob Lund. Han var väldigt tillmötesgående både mot säljaren och mig som köpare upplevde jag. Jag kan rekommendera honom till andra!
    Moa E
    • 44.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack Moa du har köpt en väldigt fin lägenheten som du kommer trivas i :)

• 2020-11-25
    Lägenhet i centrala Norrtälje. Trevlig och glad. Vänligt bemötande och seriös inställning.
    Snabb på att återkoppla.
    Jag är väldigt nöjd totalt sett.
    Hannah Eva Louise G
    • 86.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack Hannah de har gått Väldigt smidigt att samarbeta :)

• 2020-11-24
    Mäklaren sålde lägenheten även under desss svåra tider. Gott bemötande. Rekommenderas!
    Karam S
    • 48.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2020-11-23
    Jag har av Jacob fått en snabb och professionell hjälp med att sälja min villa.Han lyssnar in kunden och är oerhört noga med återkoppling under säljprocessen från början till avslut vilket kändes fantastiskt bra och tryggt.Mina varmaste rekommendationer till Jacob.
    Satu Kaarina M
    • 100.0 m²
    • Norrtälje
    sålde sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack satu allt har gått väldigt smidigt i vår samarbete :)

• 2020-11-22
    Sålt mitt fritidshus och Jacob har varit väldigt professionell i sitt bemötande och åtaganden. Lätt att kommunicera med, svarar på mail och sms ganska omgående. Han har levt upp långt över mina förväntningar. Allt angående försäljningen såsom platsbesök, besiktning, fotografering och annonsering har gått jättesmidigt och snabbt.

Kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
    Orvokki S
    • 62.0 m²
    • Herräng - Tulka
  • 2020-11-22
    Snabb återkoppling, bra stöd från kontoret
    Fredrik S
    Anders N
    • 20.0 m²
    • Vätö
  • 2020-11-11
    Har sålt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med både kommunikation och handlandet av Jonas. Har tidigare varit i kontakt med Jonas ang. en prisbild av min pappas sommarställe och redan då fick jag en bra vibb. Ja ser Jonas som en väldigt kompetent mäklare och ett stort hjärta. Mvh Lennarth Fors
    Lennarth F
    • 76.3 m²
    • Vigelsjö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Hej Lennarth! Det var fina ord att få läsa en gråkall novembermorgon. Vad glad jag blir. Jag har läst om raden "väldigt kompetent och ett stort hjärta" flera gånger. Tack för förtroendet att få hjälpa till. De allra bästa hälsningar, Jonas

• 2020-11-05
    Sålt bostadsrätt och affären har gått smidigt till och varit välinformerad hela vägen👍🏻
    Emil E
    • 69.0 m²
  • 2020-11-04
    Vi har köpt och sålt lägenheten och vi är jätte nöjd med vårt mäklaren Jacob Lund. Bästa mäklaren 💯
    Nihada I
    • 69.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack för trevligt omdöme det har varit ett nöje att samarbeta :)

• 2020-11-02
    Enkel, inga krusiduller och engagerad.
    Informativt bemötande där inget lämnas åt slumpen. Sålde vårt fritidshus och hela vägen från första samtalet till kontraktsskrivning har fungerat kunnigt och förtroendeingivande. Försäljningen blev mycket enklare än jag förväntade mig.
    Skulle absolut vända mig till Bobby igen om behovet av en mäklare uppstår.
    Marco T
    • 18.0 m²
    • Tisslinge
    sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2020-10-29
    Proffsig, trevlig och ordning och reda. Jag är mycket nöjd med Bobby som mäklare!
    Tommy K
    • 78.5 m²
  • 2020-10-26
    Köpte fritidshus genom Jacob Lund på Fastighetsbyrån i Norrtälje. Proffsigt bemötande och stor tydlighet under hela processen. Rekommenderas.
    Johan R
    • 52.0 m²
    • Ropnäs
    Köpt bostadsrätt
    mäklaren var toppen bra! Beskrev klart och tydligt allt som skulle ske i kronologisk ordning dessutom var han lugn och saklig.
    Toppen mäklare. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och min mäklare
    Agneta F
    • 59.0 m²
    • Öster Knutby
    Hej!
    Har haft skärgårdens bästa mäklare vid försäljningen av min brf och med en trygg hand genom resans gång har min mäklare gjort ett fenomenalt bra arbete och rekomenderas varmt . Själv har jag känt mig helt lugn och trygg från första dagen och fortsättningsvis likaså .

Kent Holthammar
    Norrtälje
    Kent H
    • 80.0 m²
  • 2020-10-25
    Vi har köpt ett fritidshus. Vi blev bemötta på ett professionellt sätt av mäklaren.
    Vi har fått ett bra hjälp av mäklaren, allt förklarade han på ett bra sätt. Han ställde upp att träffa oss senare på kvällen för att gå igenom allting och det uppskattade vi väldigt mycket .
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Agnieszka D
    • 59.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack för fint omdöme hoppas ni ska trivas i huset :)

• 2020-10-25
    Väldigt trevligt bemötande och alltid tillgänglig
    Zia K
    Zia K
    • 66.1 m²
  • 2020-10-23
    Jag har bara positiva saker att säga om Jacob Lund, han är kunnig, trevlig, positiv och glad. Han hjälpte mig att sälja mitt fritidshus, det gick väldigt snabbt och smidigt.
    Elisabet E
    • 60.0 m²
  • 2020-10-22
    Har sålt en bostadsrätt. Väldigt bra bemött.
    Carina E
    • 68.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack så mycket hoppas allt går bra för dig :)

• 2020-10-19
    Jag har köpt en villa som Jacob Lund på Fastighetsbyrån var mäklare. Jag träffade honom två gånger på tillträdet var han ledig. Han var trevlig och gjorde ett kunnigt intryck. Jag kan rekommendera honom
    Dennis
    Bo Denis B
    • 115.0 m²
    • Hallstavik
  • 2020-10-17
    Jag har köpt en 1a i Färsna, Norrtälje genom Fastighetsbyrån och Jacob Lund.
    Är väldigt nöjd med bemötandet jag fått, känner att jag kunnat fråga om allt jag undrat över och affären har gått smidigt och enkelt! Hade förväntningarna om att ha en mäklare som är hjälpsam, trevlig och engagerad vilket jag tycker att Jacob har levt upp till!
    Fanny K
    • 36.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack vad snällt skrivet hoppas du ska trivas i färsna :)

• 2020-10-17
    Mycket trevlig mäklare som hjälpte mig och min kille att köpa en lägenhet, Jacob gav mycket bra råd och information.
    På helheten, är vi mycket nöjda med allt!
    Astrid L
    • 62.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Hej tack för fint omdöme hoppas de blir fint allt ni fixar med :)

• 2020-10-14
    Jag är extremt nöjd med Jonas insats i samband med försäljningen av min villa!
    Väldigt trevlig och lugn. Tydlig och målmedveten.
    Jag hade stora förväntningar på Jonas innan, men dom har överträffats med råge.
    Jag kan varmt rekommendera Jonas!
    Johan W
    Johan W
    • 275.0 m²
    • Kvisthamra
    sålde sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vilket fint omdöme Johan. Att du tycker att jag är tydlig, lugn, trevlig och målmedveten värmer! Stort tack!

• 2020-10-12
    Vi har sålt en bostad där endast en spekulant kom på visning. Hade önskat större ansträning från mäklaren att skaffa fler spekulanter så att möjligheterna till högre försäljningpris skulle öka.
    David L
    • 107.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Hej David och Vera och vad tråkigt att ni inte är 100% nöjda vilket jag eftersträvar. Vi har inte så många mer kanaler att nå spekulanter på så som hemnet, fastighetsbyrån egen hemsida med spekulantregistrer mm. Kunden som var den enda som kom gav vi väldigt bra service så som kontakt med vår bank för lånelöfte, snabb värdering av deras nuvarande bostad för att göra de körklara av er bostad. Det är lite lugnare på lägenheter speciellt på er adress där ofta bostäderna ligger ute länge till försäljning, då gäller de att ta till vara på varje kund som kommer även fast det bara var 1 kund som i det här fallet köpte till priset vi satt. Ha det fint //Jacob

• 2020-10-12
    Köp av Kusbodavägen 9.

Snyggt hanterat, bra information, tydligt. Det som gör att betyget inte blir topp är att kopia på fullmakten missades att lämnas över till oss vid kontraktsskrivningen, vilket förlänge låneprocessen onödigt långt. Annars allt som sagt proffsigt!
    Magnus N
    • 80.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2020-10-11
    Jag sålde min 2:à i Domherren genom Jacob Lund. Mäklaren hade ett väldigt bra bemötande i kommunikation och han försökte hela tiden göra mig så nöjd som möjligt!
    Ett stort tack till Jacob och jag rekommenderar honom starkt!
    Lina M
    • 59.4 m²
    • Domherren
  • 2020-10-10
    Jacob är effektiv, lätt att förstå, väldigt trevlig och tillmötesgående. Utan tvekan kommer jag rekommendera Jacob till vänner som som har planer på att sälja... Har anlitat andra mäklare under åren, Jacob är utan tvekan den bästa!Jacob har uppfyllt alla mina förväntningar av försäljningen av min bostadsrätt.
    Anneli L
    • 54.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack vad trevliga ord lycka till med nya bostaden :)

• 2020-10-08
    Köpt hus, mäklare var av förväntingarna påläst om området, och affären sköttes bra
    Helena P
    • 135.0 m²
    • Solbacka
  • 2020-10-07
    Sålt en fritidsfastighet.
    Jacob var trevlig och positiv.
    Snabb och alltid tillgänglig även utanför arbetstid.
    Överlag har våra förväntningar infriats som vi hade på försäljningen.
    Vi kan rekommendera Jacob till andra.
    Arne D
    • 20.0 m²
    • Vätö
  • 2020-10-07
    Köpt villa
    Allt sköttes snabbt och bra
    Arne H
    • 213.0 m²
    • Malsta
  • 2020-10-06
    Vi har köpt en hus. Väldig trevlig, professionell och tålmodig mäklare. Rekommenderar!
    Valeria K
    • 52.0 m²
  • 2020-10-05
    Köpt en lägenhet i Norrtälje.
    Jag blev bemött på ett bra sätt.
    Mäklaren levde absolut upp till mina förväntningar.
    Carina K
    • 77.0 m²
    • Grossgärdet
  • 2020-10-05
    Jag har köpt en liten fin lägenhet med hjälp av mäklaren Jacob Lund. Mycket trevlig och pratar så att man förstår. För att vara min första gång att skaffa lägenhet, så kan det vara lite förvirrande och läskigt men det hela känndes tryggt.
    Alexandra H
    • 41.0 m²
  • 2020-10-03
    Göran var alltid tillgänglig vilket var viktigt för oss under försäljningen. Över huvud taget var vi helt nöjda med hans arbete.
    Marie Louise B
    Marie Louise B
    • 135.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2020-10-02
    Jag har köpt en fin lägenhet i Norrtälje.
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick. Det kändes tryggt när jag köpte lägenheten.
    Monica Ö
    • 60.7 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2020-10-02
    Vi köpte en sommarstuga i Norrtälje. Det vi uppskattade mest och som överträffade våra förväntningar var hennes goda lokalkännedom, dessutom kunde hon tipsa oss om saker man kan göra och platser man kan besöka.
    Vår totala upplevelse var mycket bra.
    Thomas S
    • 40.0 m²