Fastighetsbyrån Norrtälje

Fastighetsbyrån Norrtälje

Vi på Fastighetsbyrån har vårt kontor mitt i Norrtälje på Stora Brogatan 5. Här i området finns både städer, landsbygd och skog och en vacker skärgård med massor av öar. Samtidigt har du närheten till både Uppsala och Stockholm.

Vi mäklare här är specialiserade på vårt område och det viktigaste för oss är att din bostadsaffär ska bli den allra bästa. Vi är kunniga, har lång erfarenhet och kan hjälpa till vare sig du vill köpa eller sälja, och vare sig du är ute efter en villa eller lägenhet. Välkommen!

Läs vad 1304 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrtälje 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Domherren
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevligt och engagerat bemötande. Snabba svängar med resultat över förväntan, både i hur smidigt det gick och vad budgivningen slutade på. Mycket nöjd!
    Kan bara säga detsamma, vilket samarbete! Det gör mig genuint glad att ni uppskattat mitt arbete. Och hjärtligt tack för ni tog er tiden att lämna ett så fint omdöme. Det värmer gott. Det finns inget bättre kvitto än nöjda säljare och köpare och i detta fall är det precis så!

Grattis igen!
    Vi ses på tillträdet!
    Maria Bruce
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-09-24 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb på att svara även fast det var helg.
    • Norrtälje
    2022-09-24 Verifierad kund
    Det är svårt att ge en recension innan försäljningen är genomförd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Norrtälje
    Tack! Jag ger även dig högsta betyg, 😊 Maria Bruce
    2022-09-23 Verifierad kund
    Serviceinriktad, snabb och trevlig. Inget att klaga på!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-09-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande med bra information.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, levde upp till alla förväntningar. Fick lägenheten såld direkt!
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Lyhörd, ger bra information, tillgänglig, ger ett gott intryck och skapar ett fortroende.
    Tusen tack för de värmande orden Lotta!
    Skulle vilja tacka även dig för ett mycket gott samarbete, och förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Och inte minst skratten, tack för dem!

Önskar dig en riktigt härlig höst tills vi ses igen!
    2022-09-21 Verifierad kund
    Från första start har Linnea varit fantastiskt, hon har svarat på alla våra frågor och funderingar, samt alltid varit snabb med återkoppling.🌸 Vi har känt oss super trygga med henne som mäklare från början till slut! Tillgänglighet och flexibiliteten har varit på topp! Kommer definitivt ha henne som mäklare igen vid framtida försäljningar!👏🌸
    2022-09-20 Verifierad kund
    Superbra förmedling! Enkelt och snabbt! Rekommenderas starkt!
    Tack snälla Ida! Det var ett nöje att få hjälpa dig med att sälja din fina lägenhet! Maria Bruce
    • Domherren
    2022-09-19 Verifierad kund
    Toppen, bra bemötande å allting gick smidigt
    Tack snälla Tarik!
    Och stort lycka till med din första egna lägenhet, tror du kommer trivas toppenbra!
    Ni är en perfect match du o lägenheten!
    2022-09-19 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött. Märks att Jakob är är riktigt bra på sitt jobb. Levde upp till alla mina förväntningar och gjorde försäljningen av vårt hus smidigt och till en trevlig upplevelse.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Riala
    kan inte bli nöjdare av min försäljning i Norrtälje Källstigen 20
    Hej Uno!

Det är jag som ska tacka. Det var och är roligt att hjälpa till. Och dessutom alltid lika trevligt när du ringer. Hoppas Finlandsresan med vännen Ralf blir fin.

Varma hälsningar, JonasN
    Jonas Nordwall
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Saklig i sin genomgång av försäljningen.
    Hade egentligen inga större förväntningar men resultatet
    blev bra.
    Upplevelsen lärorik.
  • köpte sitt hus med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-09-17 Verifierad kund
    Proffsig, genuin och tillmötesgående!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jag upplevde Jacob en lugn människa som ställde upp för mig jätte mycket.
    Han var snabb med att svara mina frågor.
    Jag kände de flesta mäklare var påträngande
    men han var inte så.
    Det kändes han ville ha mitt bästa.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra bemötande, levde väl ju till våra förväntningar på hur han skulle sköta uppdraget.
    Mycket nöjd!!’m
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och svarade snabbt och engagerat på de frågor vi som köpare hade.
    • Malsta
    2022-09-10 Verifierad kund
    Bra bemött, motsvarade mina förväntningar!Bra presentation av objektet, hade svar på det som vi behövde information om!Min bedömning är godkänt med beröm!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Bäck en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-09-08 Verifierad kund
    Trevlig och lättsam utan att tappa sin proffesion. Fick bra kontakt direkt. Kändes personlig utan att bli privat.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Bäck en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-09-05 Verifierad kund
    Blev väl bemött, hon gjorde det hon kunde.
    Linnea har ett lugnt bemötande och trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och en god dialog genom hela processen.
    Tack Mattias, kan bara säga detsamma!
    Tänk så många fina minnen ni kommer att skapa i det härliga huset med nära och kära!

Vi ses!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Blev väldigt bra och trevligt bemötta av Jacob.
    Tråkigt att han inte lyckades sälja till det pris som vi önskat, men vi sålde helt enkelt fel tid.
    Hade önskat att han skyltat mer/bättre, samt haft lite fler visningar.
    I det stora hela är vi nöjda.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Johan var mycket noggrann med att svara på alla våra frågor. Undertecknandet av kontraktet gick väldigt smidigt.
    Tack Konrad ni har köpt ett väldigt häftigt hus, jag besöker er gärna igen efter er renovering :) Jacob Lund
  • köpte en tomt med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Gräddö
    2022-08-30 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och professionell. Snabb återkoppling på våra frågor. Känns seriöst och bra!
    Tack för fint omdöme ska bli spännande se vad ni bygger för fint :) Jacob Lund
  • SELMA V
    sålde sitt hus med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Björkö - Arholma
    2022-08-30 Verifierad kund
    Frida har varit väldigt proffesionell, personlig, ärlig tillmötesgående under hela processen av försäljningen och även köpet vi har gjort via henne. Har alltid varit tillgänglig för frågor och diskussioner. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Tack snälla Selma och Jonas. Så roligt att få hjälpa er härliga människor. Ser fram emot att spana in erat nya ställe sen när ni är klara :) Frida Hyrelius
    2022-08-30 Verifierad kund
    Linnea var grym under hela köpprocessen och var väldigt behjälpigt!

snabba och raka svar och väldigt transparent under hela processen.

Vi kunde inte ha varit mer nöjda!
    2022-08-28 Verifierad kund
    Duktig och trevlig mäklare som är engagerad! Svarar alltid i telefon, håller en uppdaterad och ser till att bostaden blir såld!
    2022-08-27 Verifierad kund
    Trevlig och lyhörd samt lätt att komma i kontakt med, bästa av allt att alltid kontaktbar. Duktig och trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-08-25 Verifierad kund
    Mycket bra, lugn och trygg och tydlig.
    Hej Björn!

Lugn, trygg och tydlig låter ju som ljuvmusik! Och så handlar det om mig...fina ord att läsa vilken dag som helst. Men lite extra skönt när det nu regnar och är måndag. Hoppas vi ses igen och extra kul att läsa ett så fint omdöme eftersom ni hade en del försäljningar och köp bakåt i tiden att jämföra med.

Allt gott! JonasN
    Jonas Nordwall
    • Rådmansö - Västanvik
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med driv. Vi är mycket nöjda och ger Linnea Bäck våra bästa rekommendationer.
    • Rådmansö - Västanvik
    2022-08-22 Verifierad kund
    Linnea Bäck har varit mycket professionell och kunnig i sitt bemötande samtidigt varm och engagerad! Vi hade väntat oss hjälp med svar på våra frågor, men vi fick mer än förväntat både i engagemang och ödmjukhet. Linnea är en toppen mäklare som vi varmt kan rekommendera.
    Vilka fina ord Ratka. Stort tack! Jag ger också dig och Jesper betyget 5+ för fint bemötande och passar på att önska er all lycka med erat fina fritidshus, bostaden passar er som hand i handske! Snart ses vi för tillträdet 😊 Linnea Bäck
    • Ununge
    2022-08-22 Verifierad kund
    Jag och min sambo upplevde Jacob som otroligt trevlig och serviceinriktad! Han var lättillgänglig via telefon samt mail och visade ett stort engagemang för oss under hela processen av vårt bostadsköp från visning av bostad, under budgivning fram till påskrivning av kontrakt. Vi rekommenderar honom starkt!
    Tack Madeleine för fint omdöme, ni har köpt ett superfint hus och jag tror ni ska trivas fantastiskt i Ununge. :) Jacob Lund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-08-22 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt sätt
    Tycker kanske att han skulle ha haft mig mer uppdaterad.
    Annars nöjd med det hela.
    Tack så mycket för fint omdöme, det har varit kul att samarbeta ytterligare ännu en gång.
    Jag ska ta åt mig av din feedback om ännu bättre återkoppling.
    Jacob Lund
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt.

Förväntningarna var givetvis höga och Maria levde upp till dem.

Glad och trevlig 👍 dessutom snygg klänning😎
    Haha, tack för det!
    Och jag gillade dina coola brillor skarpt!
    Allra bäst var däremot att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus och att ni är nöjda, kul!
    Vi ses på tillträdet!
    Maria
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-08-18 Verifierad kund
    På ett trevligt och proffsigt sätt.

Hon levde upp till dom högt ställda förväntningar vi hade.

Snabbt och effektivt agerande med väl planerade visningar.

Blev ett snabbt avslut och affär , precis som vi önskat.
    Tack så hjärtligt Sune! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till med försäljningen av ert fina ställe! Många skratt har det blivit och ett samarbete som fungerat utmärkt! Tack för förtroendet! Maria Bruce
    • Flygfältet
    2022-08-16 Verifierad kund
    Jag tycker Jacob Lund på alla sätt och vis var är en förtroendeingivande, skicklig mäklare. Under hela förloppet var jag ständigt uppdaterad på läget via sms och fick snabba svar på mina oroliga frågor. Jacobs kloka rådgivning, från start till mål, visade sig - med facit i hand - helt stämma överens med den så kallade marknaden. Jag är mycket nöjd med Fastighetsbyråns sätt att ombesörja försäljningen av min bostadsrätt.
    Göran Setterberg
    Tack Göran vi har haft ett långt samarbete över 2 år om man räknar från när fotografen besökte dig. de är så jag vill jobba med mina kunder och vara behjälplig under lång tid , slutpriset blev ändå bara knappt 4 % mot vad vi tänkt från början trots nya marknaden. Jacob Lund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Flygfältet
    2022-08-16 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och trevlig mäklare. Rekommenderas
    Tack Nathalie för fint omdöme och att ni fick köpa en lägenhet till slut, tror den passar perfekt. Jacob Lund
    2022-08-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och fick snabbt ett gott förtroende för Frida och som gav bra och konstruktiv information om huset inför köpet.
    Tack Stefan. Jag hoppas att även hundarna kommer att trivas fint i er nya bostad :) Frida Hyrelius
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket positivt trevligt o tillmötesgående bemötande av Frida och kan varmt rekommendera henne som mäklare
    Tack snälla, det var så kul att få hjälpa er. Som vi sa -Var sak har sin tid.
    Ni kommer att få det härligt i Norrtälje med närheten till era barnbarn.
    Frida Hyrelius
    • Grovstanäs
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket positivt och engagerat första möte med Jakob. Därefter fick vi alltid snabba och trevliga svar och han tog oss tydligt genom processen. Vi kände oss trygga i vår köpprocess!
    Tack hanna för fint omdöme, de har varit ett nöje att samarbeta med er, ni har köpt ett fantastiskt hus :) Jacob Lund
  • köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-08-14 Verifierad kund
    Bäst alla dagar i veckan väldigt bra att det var just han som var mäklare på detta hus
    Tack
    2022-08-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare. Jag kan varmt rekommendera Jonas!
    Tack för de fina orden Monica! Vårt samarbete blev långt och trevligt. Vilken lägenhet du sålde och vilken charm den har. Vi ses ju snart för tillträdet och välkommen hem från semestern! Jonas Nordwall
    2022-08-13 Verifierad kund
    Hade inga förväntningar på mäklare men Frida gav ett mycket gott intryck. Är genuin i sitt ditt att vara, professionell men samtidigt personlig.
    Tack och grattis till ert fina hus. En riktigt fin bostad som jag tror ni kommer trivas bra i. Frida Hyrelius
    • Älmsta
    2022-08-13 Verifierad kund
    Fick flera möjligheter att inspektera lägenheten och all information vi behövde för att reda ut de frågor vi hade så att det kändes tryggt att genomföra köpet
    Önskar er varmt välkomna till Älmsta. Trevligt att få hjälpa er och jag tror att denna fina bostad kommer passa er perfekt :) Frida Hyrelius
    • Solbacka
    2022-08-11 Verifierad kund
    Vi blev jättebra bemötta utav Linnea, hon har hjälpt oss med frågor och väldigt mycket under försäljningen utav våran bostad, vi är så nöjda. Rekommenderas starkt utav oss!
    • Hallstavik
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jacob skötte hela affären smidigt och professionellt
    Tack Jonas och grattis till ditt köp, riktigt shyst första lägenhet må jag säga, du har köpt ett bra objekt. Jacob Lund
    • Riala
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jacob var både trevlig och proffsig och bidrog till att vi kände oss trygga genom hela processen!
    Tack Jenny för omdömet och vad roligt att ni kände er trygga under ert köp, de är mitt stora mål att alla ska veta vad som gäller och vad båda parter har för skyldigheter och åttagande.
    Lycka till :)
    Jacob Lund
    2022-08-07 Verifierad kund
    Tycker vi blev bemötta på ett mycket bra sätt och professionellt sätt, mycket erfaren mäklare och kunde besvara våra frågor alldeles utmärkt.
    Tack Andreas för trevligt omdöme och att ni fick köpa föreningens bästa lägenhet enligt mitt tycke, hoppas ni ska trivas :) Jacob Lund
  • sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-08-06 Verifierad kund
    Han lovade oss ett enormt engangemang och höll sitt löfte hela vägen. Tillgänglig, respektfull och trevlig mäklare.