Fastighetsbyrån Norrtälje

Snittbetyg
4.7
Ring 0176-778 70 Dela

Om företaget

Vi på Fastighetsbyrån har vårt kontor mitt i Norrtälje på Stora Brogatan 5. Här i området finns både städer, landsbygd och skog och en vacker skärgård med massor av öar. Samtidigt har du närheten till både Uppsala och Stockholm. Vi mäklare här är specialiserade på vårt område och det viktigaste för oss är att din bostadsaffär...

1688 omdömen om Fastighetsbyrån Norrtälje

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1688 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Marcus H
Grossgärdet

Jacob är mycket professionell och har ett bra kontaktnät! Fick min bostad såld mycket snabbt och smidigt till ett grymt pris. Bästa mäklaren i Norrtälje, rekommenderas starkt.

Christoffer M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Vigelsjöhöjden

Hon visade stor professionalitet och engagemang genom hela processen. Kommunikation och uppdateringar var utmärkta, och affären avslutades smidigt och snabbt. Jag kan varmt rekommendera.

Svar från Maria Bruce

Tack så mycket för fint omdöme. Tror ni kommer att trivas jättebra i bostaden. Trevlig Sommar!

Lars D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Grossgärdet

Snabb bra service trevligt bemötande alltid tillgänglig alla timmar på dygnet

Lars-Åke Vilhelm E
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Lohärad

Myvicvkdf bda drivande och omtänkdam H

Leif Olof W
Lögla - Gärdsnäs

Kunnig, intresserad och trevlig!

Annica J
Köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Proffsig och kunnig. Har gjort att köpet gick väldig enkelt och snabbt .

Anette W
Lögla - Gärdsnäs

Professionellt, kunnigt och personligt bemötande!

Louise Viveca L
Sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Min första husförsäljning gick snabbt och bekvämt mycket pga valet av mäklare! Jag har känt att det funnits stöd och tid för frågor och allting har flutit på smidigt sen första stund!

Mikael Andreas N
Sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Väldigt proffsigt och enkelt som kund. Kommer garanterat återkomma

Anisa R
Hallstavik

Vi var nöjda med mäklaren och jag tyckte att han var tydlig och professionellt!

Svar från Jacob Lund

Tack Anisa ni har köpt ett mysigt hus och barnen kommer nog trivas i Hallstavik :)

Stefan F
Riala-Sättra

Kunnig, påläst och hjälpsam trevlig

Magnus L
Köpte en tomt med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Bobby är en bra mäklare som kan sin sak. Väldigt trevlig och lätt att ha med att göra - Proffsig!

Emelie S
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Frötuna

Superproffsig mäklare som hade svar på alla våra frågor när vi köpte fritidshus. Kunnig, trevlig och snabb på återkoppling - full pott!

Svar från Jonas Nordwall

Ett stort tack Emelie för det fina omdömmet. Nu blev min fredag ännu bättre! Varmt lycka till i det nya fritidshuset och tveka inte att kontakta mig om ni vill ha tips på Roslagens smultronställen. Hälsa familjen!

Lars S
Simpbylevägen/gransäter

Trevligt bemötande, lätt att prata med, en trevlig kille!

Svar från Jacob Lund

Tack för omdömet och lycka till med huset på Väddö :)

Sandra P
Simpbylevägen/gransäter

Väldigt nöjd med Jacob som mäklare, han har varit väldigt trevlig och bemötande med sin service.

Svar från Jacob Lund

Tack för fint omdöme du har köpt en väldigt fin lägenhet :)

Martin R
Domherren

Snabb och trygg affär. Enkel att hålla kontakt med, svarar snabbt och gör ett bar jobb som resulterar i att säljare och köpare blir nöjda.

Svar från Jacob Lund

Tack Martin för fint omdöme du har köpt en väldigt trevlig lägenhet.

Jonas Alexander B
Väddö

Verkar ha bra koll på marknads värdena på hus Å så. Enkel å inga konstigheter.

Svar från Jacob Lund

Tack Jonas för fint omdöme trots att vi inte hade så mycket kontakt förutom vid kontraktsskrivningen, kul för er med en sådan lyckad affär

Bashir A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Bobby är en trevlig och perfekt på sitt jobb. Han alltid vill ha det bästa för kunden.

Niclas W
Centrala Norrtälje

Trevlig och seriös mäklare.

Svar från Jacob Lund

Tack Niclas för fint omdöme, det tog sig sin lilla tid med försäljning men till slut dök rätt person upp och du blev av med soffan också så du slapp ta ned den från alla trappor :)

Tomas L
Väddö

Korrekt och smidig kommunikation, bra kontraktsskrivning vid köp av fritidshus.

Svar från Jacob Lund

Tack för fint omdöme ni har verkligen köpt en fin stuga med fantastiskt tomt.

Leif Bertil Lance K
Solbacka Strand

Jacob Lund, som jag inte kände förut, får högsta betyg av mig, baserat på effektivitet och lyhördhet. Inte mins det senare är jag känslig för och det är ändå femtio års åldersskillnad mellan oss. Dessutom övertog Jacob ärendet efter några veckor av min första mäklare på Fastighetsbyrån, då den förre, med vilken jag kom mycket bra överens, blev sjuk. Och det var kanske inte den lättaste situationen för Jacob. Så jag är mycket nöjd. Och har han någon kommunikation med Uppsala-kontoret och Gita Erlandsson där, i jakten på en...

Svar från Jacob Lund

Hej Leif och tack för trevligt omdöme, vår resa har inte varit spikrak, vi båda har kämpat och till slut kom vi i mål efter lite kompromiss, tror du kommer få en fantastisk tid i uppsala. Tack än en gång för fina ord

Nils johan O
Skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Mycket trevlig. Kompetent och snabb i kommunikation och åtrekoppling!

Svar från Jacob Lund

Tack för omdömet uppskattas verkligen :)

Sebastian M
Hallstavik

Han var lyhörd och hållit bra kontakt med oss. Öppen för frågor och återkommit alltid med svar. Annonsen gjort som vi önskad och tagit hänsyn till allt.

Svar från Jacob Lund

Tack för fint omdöme och roligt att ni hörde av er till mig igen efter vår tidigare kontakt, vi hade lite tur att vi träffade direkt direkt vilket måste kännas skönt för er :)

Carolina B
Väddö

Vi blev väldigt bra bemötta med entusiasm, god kännedom om området och trevligt sätt! Mäklaren Jacob levde upp till våra förväntningar genom att se lösningar istället för problem, lyssnade på våra önskningar och kom med bra tips! Han var inte påträngande utan trevlig med en glimt i ögat. Och det slutade med en lyckad försäljning...

Svar från Jacob Lund

Tack Carolina för att du tar dig tid att skriva ett så fint omdöme, det har varit ett nöja hjälpa er med försäljningen :)

Ronny Maria W
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Centrala Norrtälje

Jonas är helt fantastisk. Mycket trevligt bemötande i alla situationer. Man känner verkligen att man kan ha fullt förtroende och överlämna allt till honom. Han redovisar så fort det är någon förändring. Han är en klippa. Vi rekommenderar honom på det varmaste.

Svar från Jonas Nordwall

Vilka fina ord! Jag har läst tyst för mig själv tre gånger. Sedan har jag även läst högt för mina kolleger en gång. Detta omdöme värmer bättre än den varma majsolen som värmer utanför. Ett jättetack, så snällt och så rart skrivet!

Norbert G
Vigelsjö

Helt enkel: perfekt service!!!

Svar från Jacob Lund

Tack Norbert det har varit ett nöje jobba med er alltid perfekt ordnat i lägenheten. Lycka till i Ö-Vik

Yvonne T
Grossgärdet

Vi blev väl omhändertagna. Inget var problematiskt för Bobby. Snabba svar på våra frågor.

Bashir A
Grossgärdet

Han var väldigt trevlig och fint. Försöker lösa problem. Försöker hitta köpare och hitta det man vill köpa samtidigt.

Lennart B
Centrala Norrtälje

Engagerad, professionell och kommunikativ mäklare med ödmjukhet för sin uppgift

Jonas S
Hallstavik

Han skötte allt superbra och professionellt

Svar från Jacob Lund

Tack Jonas och tack för att du vände dig till mig igen och denna gång som säljare. Lycka till i Norrtälje och hör av dig om du behöver rådgivning till köp av nya bostäder :)

Douglas G
Solbacka Strand

Professionellt bemötande, snabb respons, bra dialog.

Svar från Jacob Lund

Tack Douglas för ditt omdöme, och tack för att ni använder mig som Mäklare igen, vi höll på ett tag men fick till slut till en budgivning och är glad för er skull att slutpriset hamnade där vi hamnade, lycka till på nya orten

Peter T
Hallstavik

Mitt första bostadsköp, Jacob känns väldigt engagerad i sina kunder både av dem som säljer samt köper. Väldigt snabb respons i form av mail- och sms kontakt, väldigt duktigt på att få ihop möte mellan säljare och köpare. Eftersom det var mitt första köp hade jag inga förväntningar under stora hela, allt hände väldigt fort, vilket gjorde mig positivt överraskad!

Svar från Jacob Lund

Tack Peter för fint omdöme, det blev snabba puckar men det verkade klaffa bra med tillträde och allt för båda vilket är super kul, du har verkligen köpt en fin lägenhet :)

Hjördis L
Smara

Tryggt intryck. Trevlig och målinriktad. Har gjort ett bra jobb. Social och lätt att ha att göra med. Vänligen Åke Jernberg och Hjördis Lamrani

Anna F
Hallstavik

Mycket trevligt bemötande på visning. Väldigt bra info om status under påbörjad budgivning då han ringde upp personligen och informerade nuläget och uppskattad tidshorisont på andra budgivaren. Kändes något stressad vid kontraktsskrivningen och gav inte tillräckligt med utrymme för sidospår hos framförallt säljarna som var äldre. Blev lite kort i tonen på telefon då vi hade frågor kring undersökningsplikten men bekräftade sedan sin förståelse för vår fråga på ett trevligt sätt på sms.

Svar från Jacob Lund

Hej Anna och tack för att du lämnar omdöme, det är väldigt värdefullt för mig veta vad köpare och säljare tycker, jag tar åt mig av din feedback tack. Ni har verkligen köpt ett komplett sommarhus och tror hela familjen kommer trivas fantastiskt. önskar er en bra sommar.

Julia S
Älmsta

Jakob är en mycket kunnig och tillmötesgående mäklare som ser till både köpare och säljares intresse. Vi hade en mycket trygg och bra upplevelse vid vårat första husköp. Kan varmt rekommendera Jakob till eran försäljning och framtida köp.

Svar från Jacob Lund

Tack Julia för fint omdöme och riktigt kul att det blev ett hus direkt och inte en lägenhet som planen var från början :)

Jonas S
Älmsta

Mycket trevligt bemötande. Allting kändes tryggt och han kunde svara på de frågor jag hade.

Svar från Jacob Lund

Tack Jonas för fint omdöme Och vad roligt att ni föll för ert fina hus trots att det inte var planen från första början, men ibland känns allting bara rätt. Vi ses snart igen

Martin Edvinsson L

Lättdam, förstående, vägledande

Svar från Jacob Lund

Tack Martin för fint omdöme det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av sommarstugan.

Sahar G
Simpbylevägen/gransäter

Vår erfarenhet av att arbeta med Jacob var enastående, vi har både köpt och nu sålt genom honom. Jacob visade upp en imponerande nivå av professionalism och svarade snabbt på alla frågor och funderingar. Jag rekommenderar varmt Jacob för hans exceptionella service och engagemang för kunden.

Svar från Jacob Lund

Tack för otroligt fina ord jag blir så glad, det bästa som finns är när kunderna vänder sig till mig igen när de ska sälja efter att ni köpt av mig. Nu ska vi bara hitta en ny lägenhet till er igen :)

Jenny M
Finsta

Han var saklig och informativ. Bra bemötande!

Svar från Jacob Lund

Hej Jenny och tack för fint omdöme du har verkligen köpt ett charmigt hus med ett bra läge tror du och familjen kommer trivas :)

Stefan E
Grisslehamn

Vi är nöjda med hjälpen vid försäljningen av vårat hus.

Svar från Jacob Lund

Tack Stefan för omdömet och vad roligt att vi till slut fick i hamn en affär trots att det inte var på den prisnivån vi hade önskat. Lycka till i stora staden

Carina T
Finsta

Jakob är väldigt professionell och kunnig. En hårt arbetande mäklare som inte låter sig nedslås utan alltid hittar nya lösningar. Vi kände oss väldigt trygga med Jakob som ansvarig för försäljningen av vår fastighet.

Svar från Jacob Lund

Tack Carina för det fina omdömet det är alltid roligt att få hjälpa säljarna hela vägen från avstyckning till färdig tomt :)

Aleksandra E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Trevlig och hjälpsam, lätt att komma i kontakt med

Svar från Jonas Nordwall

Stort tack för de varma orden Aleksandra. Och varmt grattis till första lägenheten!

Gunilla M
Simpbylevägen/gransäter

Jacob lät mig titta på lägenheten i lugn och ro. Det märks att han är kunnig om Norrtälje. Snabb och tydlig återkoppling och kommunikation.

Svar från Jacob Lund

Tack Gunilla för omdömet jag tror att den här lägenheten kommer passa dig perfekt.

Katarina J
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Frötuna

Maria är en otroligt pŕoffsig och trevlig mäklare. Finns alltid tillgänglig. Har tålamod och försöker alltid komma med bra lösningar. Är så nöjd med allt och kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Maria Bruce

Tusen tack Katarina! Blir så glad att du är nöjd med vårt fina samarbete må du tro. Det är ömsesidigt, men det vet du ju redan :-) Kan det bli bättre, trevliga köpare som kommer att ta över ditt fina hus och att du också hittat ett hem där jag är övertygad om att du kommer att trivas toppenbra, det blir bra det här!

Erik R
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Frötuna

Mycket trevlig! Bra bemötande och service! Tack!

Svar från Maria Bruce

Hej Erik, tack för ditt fina omdöme! De tog en stund men till slut gick affären i lås så vi hann ju att bekanta oss med varandra. Nöjet är lika mycket på min sida och grattis igen till ert nya hem. Och välkomna till Norrtälje, tror ni kommer att trivas jättebra! Vi ses!

Jessica H
Grind

Vår upplevelse har varit trygg och uppskattad från vår sida. Vi har fått svar på våra frågor och goda tips och råd. Rekommenderar

Svar från Jacob Lund

Tack Jessica för omdömet ni har verkligen köpt Norrtälje mest kompletta lägenhet planlösningmässigt.

Birgitta G
Grind

Jacop Lund givits förtroendet att sälja två bostäder för familjen Gustafsson. Venusvägen 12, Grindvägen 12c Han har utfört dessa uppdrag till vår fulla belåtenhet. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Mvh Bo Gustafsson.

Svar från Jacob Lund

Tack för det fina omdömet och förtroendet att hjälpa till ytterligare en bostadsaffär.

Andreas Olof A
Sålde sitt hus med hjälp av Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Solbacka

Trevlig, tillmötesgående, flexibel och professionell. Skulle 100% välja Kristina igen.

Svar från Kristina Jansson

Tusen tack för ett väldigt fint omdöme. Vi ses snart igen!

Jan H
Sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Mäklaren har på ett tydligt sätt förklarat hur försäljningen ska gå till och därmed har inga frågetecken uppstått. Vi har även haft en bra dialog gällande försäljningspris och visningstider. Jag kan bara säga att jag är mycket nöjd med försäljningen.

Ylva S
Herräng

Trevlig och kunnig mäklare. Varmt och personligt bemötande.

Svar från Jacob Lund

Tack Ylva ni har köpt hus i ett väldigt trevligt område ett av mina favorit områden. :)

Filtrera omdömen