Bobby Levison

Bobby Levison

Bobby Levison är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Bobby Levison har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Bobby Levison har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.8. Bobby Levison har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

152 omdömen om Bobby Levison

Sedan starten hos Reco 2020
Jan H
Sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Mäklaren har på ett tydligt sätt förklarat hur försäljningen ska gå till och därmed har inga frågetecken uppstått. Vi har även haft en bra dialog gällande försäljningspris och visningstider. Jag kan bara säga att jag är mycket nöjd med försäljningen.

Lars-Erik B
Köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Har hittills inga negativa synpunkter. Hanär klar och tydlig och slirar inte omkring. MAEn det är ju bara början av processen hittills. Betygsättningen ovan funkar inte på min dator. Obegripligt.

Stellan M
Köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Rimbo

Bobby har "So far" varit en person som i det mesta varit en mycket kompetent person. De små missar som skett har varit att uppge i förväg vem som står som betalningsmottagare av handpenningen, men det ska tydligen ändras snart Sedan kunde informationen runt varför de olika uppehållen i budgivningen uppstod varit bättre I övrigt har det skötts exemplariskt En stor fördel har varit att Bobby inte har varit lika "Pushig" som de flesta av de andra mäklare varit, som jag träffat i mitt bostadsletande, utan istället...

Kaisa S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Simpbylevägen/gransäter

Jobbar proffsigt! Inga konstigheter. Snabb på att svara.

Lilian M
Gottröra

Bobby bemötte oss på ett bra sätt och styrde försäljningen på ett informativt sätt. Vi kände oss trygga genom försäljningsprocessen.

Anna Charlotta B
Gullunge

Flexibel, pålitlig och hjälpsam. Förstående för vår situation och lösningsorienterad.

Sophie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Norrtälje

Väldigt bra bemötande från Bobby, mina förväntningar var att det skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde det verkligen. Toppenbra!

Maj Anneli L
Häverö

Upplever Bobby som mycket kunnig med ett vänligt bemötande. Bobby var alltid tillgänglig och kunde svara på frågor som dök upp under processen. Det kändes tryggt att få sakliga tydliga svar. Trots att det varit tufft på bomarknaden i sommar och objektet inte var särskilt attraktivt lade han ner engagemang med visningar även för enstaka spekulanter.

Einar Z
Sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Vi är mycket nöjda med Bobby är trevlig har tagit väl hand om oss säljare Eje & Christina

Anette W
Norrtälje

Trevligt och kunnigt bemötande. Tydlig information, snabb hantering och återkoppling. Proffsigt intryck!