Bobby Levison
Registrerad mäklare sedan 2020-02-26
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 9 Läs vad Bobby Levison

• Stefan E sålde sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-29

3:a
    Jag sålde min lägenhet genom Bobby som jag tycker gjorde ett utmärkt jobb. Bobby var snabb med att svara och återkoppla på de frågor jag hade. Han har ett väldigt vänligt bemötande och fanns tillgänglig i stort sett hela tiden. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Bobby L gillar detta
  • jenny A köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-29

Köpte en sommarstuga i Norrtälje som Bobby förmedlade. Han har varit tydlig i sin information och alltid återkopplat snabbt på mina frågor. Bobby gav ett mycket proffesionellt intryck. Jag upplevde honom som opartisk och ärlig. Han var angelägen om att affären skulle gå så smidigt som möjligt för både säljare och köpare. Jag kan verkligen rekommendera Bobby Levison. Läs mer
    Bobby L gillar detta
  • Bengt B köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-16

Vi har köpt ett sommarhus och blev väldigt vänligt och professionellt bemötta av mäklare Bobby. Läs mer
    Bobby L, Bobby L gillar detta
  • David R köpte sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-12

2:a
    Rimbo
    Bobby var neutral och näll i sitt bemötande och visade respekt för mitt intresse. Behandlingen av min integritet vid mötena var klar och koncis och ledde till en bra affär. Läs mer
    Bobby L gillar detta
  • Leonid C sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-08

Bobby sold my summer house with a very good deal! He was super professional, fast thinking and reacting to different pottential buyers. He managed to sell my house in less then a week (after the showing day)!
    I gladly recommend Bobby to enyone who is willing to buy/sell his property in the most officiant, fast and professional way Läs mer
    Bobby L gillar detta
  • Mimmi Marianne Gunilla L sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-01

Trevligt bemötande, snabb och effektiv, vi fick ett bra slutpris, inget krångel! Läs mer
    Bobby L gillar detta
  • Johanna W köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-07

Vätö
    Vi köpte en fritidsbostad och fick ett bra bemötande. Mäklaren var påläst och professionell och affären mellan säljare och köpare blev mycket bra, och då menar vi även utifrån andra perspektiv än det ekonomiska. Säljaren överlät ett hus till oss som vi ska fortsätta vårda. Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-04-20

Vätö
    Jag har sålt ett fritidshus på Vätö.
    Bobby har varit mycket tillmötesgående och kunnig. Han har genomfört uppgiften på ett utmärkt och positivt sätt.
    Jag hade förväntat mig ett stort engagemang och han motsvarade förväntningarna med råge.
    Jag är mycket nöjd med hur uppdraget genomfördes och rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
    Bobby L gillar detta
  • Hanna Margareta L sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-04-16

Rimbo
    Hjälpt till att sälja vår villa. Bobby har varit engagerad och lyhörd för våra önskningar.
    Har utfört sitt uppdrag till full belåtenhet. Läs mer
    2020-04-17 Bobby L svarar Hanna Margareta L
    Jag tackar för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Lycka till med ert nya boende.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund