Bobby Levison

Bobby Levison

Bobby Levison är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Bobby Levison har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Bobby Levison har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.8. Bobby Levison har haft 34 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

121 omdömen om Bobby Levison

Sedan starten hos Reco 2020
    • Rådmansö
    2023-03-25 Verifierad kund
    Bobby har under hela processen varit oerhört tillmötesgående och mån om att vi skulle vara uppdaterade och informerade. Vi har känt oss trygga och nöjda genom hela köpprocessen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Min åsikt om Bobby Levinson 2023-03-16
    Bemötande
    Bobby mottog oss på ett professionellt sätt. Presenterade sig och gav oss information, både muntligt och skriftligt. Han gav oss all tid vi behövde att själva vandra runt och göra vår egen bedömning. Bobby förklarade, på ett enkelt sätt, allt som berörs i ett fastighetsköp.

Förväntningar
    Jag har inte haft så många kontakter med mäklare, men jag uppfattade Bobby som mycket kompetent. Han uppfyllde allt jag hade förvänt mig!

Sammanfattning
    Våra möten mellan säljare – köpare – mäklare, har fungerat utmärkt. Bobby tillför dessa möten en lugnt och avspänt atmosfär. Det är viktigt, då det här är en ovanlig och nog så seriös affär, mellan oss amatörer. Dessutom ingår det en stor summa pengar och lagar/paragrafer mm! Då behöver jag hjälp av någon jag känner förtroende för. TACK Bobby.
    Mvh / Peter Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2023-03-16 Verifierad kund
    En mycket trevlig och kunnig mäklare, kan absolut rekommendera honom till andra.
    2023-03-16 Verifierad kund
    Bara bra han var hjälpa Sam bra kontakt med säljaren
    2023-02-04 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Helt klart över mina förväntningar!
    2023-02-03 Verifierad kund
    Toppen, tydlig och snabba svar
    • Riala
    2023-01-31 Verifierad kund
    Han var en bra mäklare :)
    Han rekommenderas varmt
    • Edsbro
    2022-12-17 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt sätt av Bobby, han är en grym mäklare och trevlig person!
  • sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-12-16 Verifierad kund
    Mycket nöjd Har inget att klaga på!
    Försäljningen gick mycket smidigt och allt sköttes professionellt.
  • Ulf W
    2022-12-16 Verifierad kund
    Bättre mäklare får man leta
    efter... Lägger ner hela sin själ
    för att hjälpa dig... Rekommenderar varmt...

Ulf och Monica
    Weidenblad