Läs vad 31 Läs vad Bobby Levison

• 2021-01-13
    Köpt lägenhet i Grind, Norrtälje.
    Fick ett mycket positivt intryck av Bobby. Han tog oss igenom hela köpeprocessen på ett kunnigt och lättsamt sätt.
    Marianne F
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Grind
    köpte sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2021-01-13
    Köpt lägenhet i Norrtälje. Fick lite bättre kontakt vid andra visningen, man är ju ganska fokuserad på lägenheten första gången. Vi blev väl bemötta, och resten av processen gick riktigt bra.
    Leif E
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Grind
  • 2020-12-10
    Vi har köpt en bostadsrätt med Bobby Levinson som mäklare . Allting har flytit på problemfritt. Proffsigt hanterat och mycket trevligt bemötande . Vi har ingenting att anmärka på.
    Gun-marie L
    • 75.0 m²
    • Kvisthamra
  • 2020-12-05
    Vi har köpt ett fritidshus i Tisslinge och är väldigt nöjda med hur Bobby har skött allting som har med hus affären att göra. Han verkar väldigt kunnig och har ett proffsigt sätt att hantera kontakten med oss. Kort sagt vi är väldigt nöjda och njuter nu av vårat hus även om det är väldigt mycket att göra.
    Thomas Å
    • 18.0 m²
    • Tisslinge
    köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2020-11-24
    Mäklaren sålde lägenheten även under desss svåra tider. Gott bemötande. Rekommenderas!
    Karam S
    • 2:a
    • 48.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2020-11-02
    Enkel, inga krusiduller och engagerad.
    Informativt bemötande där inget lämnas åt slumpen. Sålde vårt fritidshus och hela vägen från första samtalet till kontraktsskrivning har fungerat kunnigt och förtroendeingivande. Försäljningen blev mycket enklare än jag förväntade mig.
    Skulle absolut vända mig till Bobby igen om behovet av en mäklare uppstår.
    Marco T
    • 18.0 m²
    • Tisslinge
    sålde sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2020-10-29
    Proffsig, trevlig och ordning och reda. Jag är mycket nöjd med Bobby som mäklare!
    Tommy K
    • 78.5 m²
  • 2020-10-26
    Köpt bostadsrätt
    mäklaren var toppen bra! Beskrev klart och tydligt allt som skulle ske i kronologisk ordning dessutom var han lugn och saklig.
    Toppen mäklare. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och min mäklare
    Agneta F
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Öster Knutby
  • 2020-10-26
    Hej!
    Har haft skärgårdens bästa mäklare vid försäljningen av min brf och med en trygg hand genom resans gång har min mäklare gjort ett fenomenalt bra arbete och rekomenderas varmt . Själv har jag känt mig helt lugn och trygg från första dagen och fortsättningsvis likaså .

Kent Holthammar
    Norrtälje
    Kent H
    • 80.0 m²
    • Centrala Norrtälje
  • 2020-10-12
    Köp av Kusbodavägen 9.

Snyggt hanterat, bra information, tydligt. Det som gör att betyget inte blir topp är att kopia på fullmakten missades att lämnas över till oss vid kontraktsskrivningen, vilket förlänge låneprocessen onödigt långt. Annars allt som sagt proffsigt!
    Magnus N
    • 80.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Bobby Levison en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte