Kristina Jansson

Kristina Jansson

Kristina Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Kristina Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2007-05. Kristina Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.7. Kristina Jansson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Kristina Jansson

Sedan starten hos Reco 2014
Andreas Olof A
Sålde sitt hus med hjälp av Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Solbacka

Trevlig, tillmötesgående, flexibel och professionell. Skulle 100% välja Kristina igen.

Svar från Kristina Jansson

Tusen tack för ett väldigt fint omdöme. Vi ses snart igen!

Ulf G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Centrala Norrtälje

Vi har redan svarat. Hon får högsta betyg. Hälsningar Greta och Ulf Bagewitz

Svar från Kristina Jansson

Stort, stort tack för fantastiskt omdöme. Vi ses snart igen!

Göran L
Köpte sitt hus med hjälp av Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Älmsta

Jag har köpt en fritidsfastighet på Väddö. En riktig pärla! Jag var sent ute, men Kristina Jansson hjälpt mig på alla sätt så att jag fick få en bra och trygg upplevelse vid köpte. Kristina levde upp till alla de förväntningar jag hade på en bra mäklare. Både i samband med visning och budgivning, såväl som vid avtalstecknande

Svar från Kristina Jansson

Tack för fina ord! Jag hoppas att du kommer att trivas och att du får härliga dagar i nya huset med omnejd!

Jacob L
Fågelsången

Stenkoll på allt och bra information genom hela processen lugnt och sansat man kände sig trygg :)

Hans Arne F
Skrev om Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Kristina hjälpte oss när ordinarie mäklaren blev sjuk. Jättekul för oss att ha att göra med Kristina och hon var MYCKET effektiv ! hälsar Hans på Hallonvägen 6 i Norrtälje

Lasse T gillar detta
Svar från Kristina Jansson

Hej Hans, Tack för fint omdöme. Vi ses igen!

Sara R
Rådmansö - Södersvik

Har köpt en villa och sålt en bostadsrätt.

Anna Marianne H
Rådmansö - Södersvik

Jag har sålt mitt hus på landet. Kristina har varit en otroligt bra och engagerad mäklare. Hon har lyssnat in mina behov och önskningen. Jag kan varmt rekommendera Kristina som mäklare.

Martin A
Köpte en tomt med hjälp av Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Hon var väldigt bra! Rekommenderas!

Hans E
Skrev om Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Tillmötesgående fick svar på mina frågor lätt att få tag i per telefon!

Cristina H
Skrev om Kristina Jansson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Mycket bra på alla sätt! Saklig, trevlig o noga med alla detaljer o upplysningar. Perfekt uppföljning! Alltid glad o hör av sig kontinuerligt!