Jonas Nordwall

Jonas Nordwall

Jonas Nordwall är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Jonas Nordwall har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Jonas Nordwall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Nordwall har haft 20 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 59 Läs vad Jonas Nordwall

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Centrala Norrtälje
    2021-06-11
    Mycket kunnig och skötte det hela proffsigt och lugnt - bra bemötande från början till slut.
    Vi förväntade oss en bra hantering och Jonas överträffade vår redan tidigare högt ställda förväntningar.
    En utmärkt mäklare som bör passa alla kunder!
    Välkomna till Norrtälje Staffan! Vilken fin lägenhet ni valde som er nya bostad. Hoppas vi ses på stan och som inbiten Norrtäljebo delar jag gärna med mig av mina personliga favoriter i kommunen. Tack för det fina omdömet. Jonas Nordwall
    • Vigelsjö
    2021-06-09
    Snabb och smidig hantering vid köp av lägenhet.
    Hej Jessie! Tack för det fina omdömet. Jag vill dock vara ödmjuk och säga att det är snarare både din och sambons förtjänst tillsammans med säljaren som gjorde att det gick snabbt och smidigt. Eftersom ni alla visste exakt vad ni ville och hur det skulle gå till så var det lätt för mig att vara lyhörd och möta upp. Så tack, och vi ses snart för tillträdet! JonasN Jonas Nordwall
  • köpte en tomt med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-05-24
    vi köpte en tomt en timme norr om Stockholm. Jonas hade koll på processen och var både snabb och tillgänglig på telefon. intrycket var proffsigt rakt igenom. tack Jonas för en trevlig affär.
    Tack själv Erik! Väldigt trevligt att träffas och varmt välkommen till Roslagen. Kul att du valde just vår kommun för att förverkliga din husdröm. En lämpligare plats är svår att finna och den tomt du valde är en av de bättre jag sett på mycket länge. Dessutom väldigt fina omgivningar både på land och på havet. Ses! Jonas Nordwall
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-05-22
    tomtförsäljning i Roslagen
    adekvat och överraskade hög värdering
    goda råd om försäljningsplanering
    bra beskrivning och bra bilder
    bra bemötande av köparen
    välplanerad genomgång av köpekontraktet med besvarande av alla frågor i lugn takt

kompetent mäklare
    Tack Claes! Vilken fin beskrivning av tomtförsäljningen. Uppräknat i kronologisk ordning, från ax till limpa. Orden om kompetens och lugn takt värmer extra. Två ledord som jag försöker ska genomsyra uppdragen. Stort tack för att du trotsade aprilvädret och tog dig tid att visa och lyssna på plats. Detta var vår femte gemensamma affär, det verkar som att det även blir en sjätte. Jag ser fram emot vårt fortsatta samarbete. Väl mött, JonasN Jonas Nordwall
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-05-21
    Uppdraget gällde en obebyggd tomt i Roslagen. Jag anlitade Jonas N redan för 7 år sedan för ett annat tomtprojekt som utföll mycket väl och det var naturligt för mig att ringa Jonas igen. Jonas har koll på marknaden och är dessutom väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Förväntningarna gällande pris och tid överträffades med god marginal och det är med glädje jag kan konstatera att den progressiva provisionsskalan gav en rejäl dos extra till mäklaren.
    Bra jobbat Jonas.
    Hej Mats! Jag minns första mötet för sju år sedan mycket väl. De fyra försäljningarna då var roliga och utmanande. Jag kommer ihåg att jag tipsade om att bygga ett mindre "torn" som motsvarande ungefär golvet på den kommande altanen. Ett tips som fungerade bra. Jag minns även den laminerade tomtkartan ni satte upp så att besökare utan karta hade lätt att orientera sig. Dessa två tekniker har jag nu tillämpat flera gånger. Extra kul att era förväntningar överträffades och tack för generöst erbjudande av progressiv provisionsskala. Ses snart inför nästa försäljning. Jonas Nordwall
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-05-20
    Väldigt hög grad av servicenivå. Tydlig och professionellt agerande.
    Hej Hans! Varmt välkomna till Roslagen och Norrtälje. Jag hoppas ni kommer trivas fint i huset och vi springer säkert på varandra på stan. Tack för de fina orden. Allt gott! JonasN Jonas Nordwall
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Norrtälje
    2021-04-08
    Vi fick ett lugnt och tryggt bemötande när vi sålde vår bostadsrätt.
    Jonas känns erfaren och har ett bra bemötande, känns naturlig i sin roll som mäklare på ett förtroendeingivande sätt. Vi fick information fortlöpande kring budgivare etc vilket kändes bra.
    Kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Tack för de fina orden Charlotte, vad glad jag blir! Vi ses säkert på stan och lycka till med flytten till det nya boendet. Jonas Nordwall
    • Sandkilen
    2021-03-09
    Sålt en lägenhet, 4: a rum och kök.
    Blev bra bemött där mäklaren var alltid rak och tydlig i kommunikation

Kom väldigt bra överens om tider och planering
    Hej Mirlinde! Tack för omdömet, rakt och tydligt. Det gillar jag! Ha det gott och säg till om det är något mer jag kan hjälpa till med. JonasN Jonas Nordwall
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-03-04
    Vi sålde vårt fritidshus med Jonas. Fick en mycket bra känsla från första mötet och den förstärktes bara genom hela processen. Jonas är proffsig, strukturerad och lösningsorienterad. Han får våra bästa rekommendationer.
    Tack Henrik! Roligt att ni är nöjda med mig och med försäljningen. Det underlättade att ni själva var just proffsiga, strukturerade och lösningsorienterade! Samt att ni gjort så fint sedan ni köpte huset. Varmt lycka till med köpet av er nya bostad. Må gott! Jonas Nordwall
    • Grossgärdet
    2021-02-08
    Vi har sålt en lgh 3rok på grossgädet i Norrtelje. Jag blev mycket bra bemött av Jonas. Han var lyhörd, trevlig och mycket proffsig. Han var jätte arangerad. Han informerade mig om allt. Han gjorde ett kanon bra jobb 10 av10. Vill varmt rekommendera Jonas mvh/ Mia&Micke
    Hej Mia och Micke! Det var fina och värmande ord att höra. Jag vill tacka er för ett fint samarbete och för ert engagemang vid försäljningen. Enligt mig var det grunden till allt. Och vilken lägenhet köparen får! Den är enligt mig en av de bättre jag varit in i. Sedan ligger den ju fantastiskt till och föreningen är välskött. Ett stort tack och hoppas vi ses igen. Jag har er i minnet och ringer så snart jag träffar på ett sådant objekt som ni nu söker! Jonas Nordwall