Jonas Nordwall
en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Stora Brogatan 5
761 30 Norrtälje — Visa karta

Vad tror Jonas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Jonas Nordwall

• Daniela Wiktoria E skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jonas Nordwall hjälpte med försäljningen av vårt fritidshus på ett strålande sätt.Vi kan inte annat än att rekommendera honom vid försäljning eller köp av fastillheter!
    Daniela och Lars D.Eriksson Läs mer
    2018-11-13 Jonas N svarar Daniela Wiktoria E
    Men så glad jag blir Daniela och Lars, tack! Det var ett nöje att hjälpa till med er försäljning. Jag minns med värme vårt första möte i fin försommarsol en tidig morgon: Utefrukost på verandan, med nyrostat bröd och kaffe. Vindpinade tallar och ljung på klipporna precis utanför trädäcket.

Jag hoppas ni får trevliga resor ute i Europa och extra glad blir jag om Danielas vackra röda gymnastikskor fortsätter trampa runt i världens huvudstäder.
  • Thomas G skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tillmötesgående och kunnig! Jonas kändes trygg och solid i hela processen. Läs mer
    2018-11-13 Jonas N svarar Thomas G
    Tack Thomas, för de fina orden. "Trygg och solid" och "tillmötesgående och kunnig" det känns mycket fint att läsa dem tillsammans. De värmer fint att läsa. Varmt lycka till med ert nya fritidsnöje!
  • Frida L skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag är mycket nöjd med Jonas. Trevligt, fint bemötande. Lättillgänglig, snabba svar. Verkar väldigt mån om oss köpare. Läs mer
    2017-10-20 Jonas N svarar Frida L
    Hej Frida!
    Kul att du väljer att lyfta fram just de sidor som jag själv arbetar för att få fram. Jag mäter 180 centimeter i strumplästen, men efter dina fina ord känner jag mig minst 250 cm lång. Tack och trevlig helg!
    JonasN
  • Börje A skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Trevligt bemötande från första kontakten och ända till uppdraget var slutfört, kan mycket väl tänka mig rekommendera Jonas till bekanta och vänner som går i säljtankar. Jonas ger ett förtroendefullt och proffsigt intryck vilket är viktigt i fastighetsbranschen. Läs mer
    2017-10-20 Jonas N svarar Börje A
    Hej Börje!
    Vänliga ord och jag tackar så mycket för dem. Extra roligt att du rekommenderar mig till andra som vill sälja. Vi hörs!
  • Emily S skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Possitiv upplevelse som kund. Valde Jonas Nordwall sedan tidigare försäljningar. Han har ett proffsigt bemötande och är noggrann och pålitlig. Läs mer
    2017-10-18 Jonas N svarar Emily S
    Hej Emily!
    Tack för ditt fina omdöme. Roligt att du blev nöjd även denna gång. Vi ses säkert på stan eller i löpspåret!
    Bästa hälsningar JonasN
  • Kenneth A skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Bemötandet vi fick av Jonas var sammanfattningsvis mycket gott möjligen lite dåligt påläst på objektet i början men han tog snabbt reda på vad som gällde. När kontraktet skulle skrivas under blev det lite struligt (ej pga Jonas) vilket han löste på ett utomordentligt sätt så slutbetyget blir klart utmärkt. Läs mer
  • Caroline I skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Trevlig och känns som en kille med fötterna på jorden och väl förberedd.
    Skulle kunna använda Jonas när vi ska sälja. Läs mer
  • Åsa L skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Proffsigt & tryggt bemötande och engagemang, från första kontakt genom hela försäljningsprocessen. Försäljningen kändes enkel och smidig. Läs mer
  • Andreas L skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jonas har sålt våra 3 senaste bostäder. Jonas är ut i fingerspetsarna noggrann i detaljerna och alltid lyhörd i det kunden vill och önskar! Då det blir aktuellt för oss att sälja en bostad så kommer vi vända oss till Jonas.

Andreas & Jenny Läs mer
  • Cilla W
    Cilla W skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jonas är noggrann och träffsäker. Han inger förtroende och trygghet. Jag gör gärna mina bostadsaffärer med Jonas. Läs mer
  • Lillemor K skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Bra bemötande, bra information, intresserad av kunden Läs mer
  • Leif L skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jonas verkar professionell i sin yrkesroll och hade svar på de flesta av våra frågor. Läs mer
  • Hans M skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Utmärkt bemötande. Har anlitat Jonas tidigare och eftersom jag då varit mycket nöjd har jag vänt mig till Jonas även då han bytt arbetsgivare.
    Han är trevlig och mycket professionell i sitt agerande. Skulle inte tveka att vända
    mig till honom igen vid behov.
    Med bästa rekommendationer / Hans Malmgren Läs mer
  • Samuel O skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Lungt, proffisionellt och trevligt. Inga klagomål. Läs mer
  • Verica P skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mycket bra och professionell mäklare. Läs mer
  • Anna-karin T skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jonas är en bra mäklare, tydlig och kunnig på sitt område. Det enda negativa är att han var svår att nå per telefon och han tog lång tid på dig att återkoppla! Läs mer
  • Erik W skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jonas ger ett väldigt positivt och glatt första intryck. Jag har inget annat än positivt att säga om kontakten vi haft. Jonas är kunnig och har hjälpt oss med allt vi behövt hjälp med, vilket gjort att vi känt oss väldigt säkra. Läs mer
  • Zethane A skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Super trevlig, hjälpsam. Snabba svar! Läs mer
  • Stefan S skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    En mycket trevlig mäklare 👍 5/5
    Mvh stefan & Verone Läs mer
  • Ida H skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    En mycket bra och kunnig mäklare. Duktig på att informera oss som säljare hela tiden om vad som händer. Läs mer
  • Rafael F skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    100% Njöd allt jag kan säga 👍👏👏👏 Läs mer
  • Johan W skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Väldigt tryggt och tydligt bemötande mot oss som var köpare i dessa möten.
    4/5.
    När vi efterfrågade honom som ev. säljare av vår villa som vi skulle sälja så fick vi inte det bemötande vi ville ha.
    Det som saknades var: Påläst, förberedd med avtal och information om vårt hus, intryck av att "jag gör jobbet" ni kan luta er tillbaka.
    Däremot är Jonas trevlig som person, tydlig och noggrann, men inte den service och säljperson som vi sökte.

/Johan Läs mer
  • Anders B skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Högsta klass!
    Trevligt och enkelt bemötande. Läs mer
  • Ulrika L skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Hög servicegrad, trevligt bemötande. Kunnig om marknaden och bra rådgivare. Läs mer
  • Tord S skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Bra koll på affären . Ordning på papperna Läs mer
  • Anneli J skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi är väldigt nöjda med Jonas Nordvall. Känner att han har gjort sitt bästa vid vår försäljning. Han lyssnade på våra frågor och åsikter och kom med bra förslag som vi fick ta ställning till. Mycket nöjda! Läs mer
  • Eva P skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Väldigt trevligt bemötande. Väl inläst på objektet. Läs mer
  • Szandra B skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Snäll, trevlig, kunnig och professionell mäklare. Fick en mycket bra upplevelse och god kontakt. Läs mer
  • Päivi S skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jonas är en lugn person och ger förtroende då han inte hastar iväg utan föklarar saker och ting grundligt för den som inte är så insatt i det här med mäkleri. Läs mer
Emeli Sand
Jacob Lund