Jonas Nordwall
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2018-12

Läs vad 30 kunder tycker om Jonas Nordwall

• Sten H köpte sin bostad med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-01-07

Jag har köpt en fastighet av honom och då föll det sig så att vi anlitade honom för att sälja vårt hus vilket inte har lyckats ännu men jag har förhoppning om att det snart skall vara klart.
    Jag tycker att Jonas är bra att ha att göra med Läs mer
  • Daniela Wiktoria E sålde sin bostad med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-12

Jonas Nordwall hjälpte med försäljningen av vårt fritidshus på ett strålande sätt.Vi kan inte annat än att rekommendera honom vid försäljning eller köp av fastillheter!
    Daniela och Lars D.Eriksson Läs mer
    2018-11-13 Jonas N svarar Daniela Wiktoria E
    Men så glad jag blir Daniela och Lars, tack! Det var ett nöje att hjälpa till med er försäljning. Jag minns med värme vårt första möte i fin försommarsol en tidig morgon: Utefrukost på verandan, med nyrostat bröd och kaffe. Vindpinade tallar och ljung på klipporna precis utanför trädäcket.

Jag hoppas ni får trevliga resor ute i Europa och extra glad blir jag om Danielas vackra röda gymnastikskor fortsätter trampa runt i världens huvudstäder.
  • Thomas G köpte sin bostad med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-12

Tillmötesgående och kunnig! Jonas kändes trygg och solid i hela processen. Läs mer
    2018-11-13 Jonas N svarar Thomas G
    Tack Thomas, för de fina orden. "Trygg och solid" och "tillmötesgående och kunnig" det känns mycket fint att läsa dem tillsammans. De värmer fint att läsa. Varmt lycka till med ert nya fritidsnöje!
  • Frida L skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-10-20

Jag är mycket nöjd med Jonas. Trevligt, fint bemötande. Lättillgänglig, snabba svar. Verkar väldigt mån om oss köpare. Läs mer
    2017-10-20 Jonas N svarar Frida L
    Hej Frida!
    Kul att du väljer att lyfta fram just de sidor som jag själv arbetar för att få fram. Jag mäter 180 centimeter i strumplästen, men efter dina fina ord känner jag mig minst 250 cm lång. Tack och trevlig helg!
    JonasN
  • Börje A skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-10-18

Trevligt bemötande från första kontakten och ända till uppdraget var slutfört, kan mycket väl tänka mig rekommendera Jonas till bekanta och vänner som går i säljtankar. Jonas ger ett förtroendefullt och proffsigt intryck vilket är viktigt i fastighetsbranschen. Läs mer
    2017-10-20 Jonas N svarar Börje A
    Hej Börje!
    Vänliga ord och jag tackar så mycket för dem. Extra roligt att du rekommenderar mig till andra som vill sälja. Vi hörs!
  • Emily S skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-10-18

Possitiv upplevelse som kund. Valde Jonas Nordwall sedan tidigare försäljningar. Han har ett proffsigt bemötande och är noggrann och pålitlig. Läs mer
    2017-10-18 Jonas N svarar Emily S
    Hej Emily!
    Tack för ditt fina omdöme. Roligt att du blev nöjd även denna gång. Vi ses säkert på stan eller i löpspåret!
    Bästa hälsningar JonasN
  • Kenneth A skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-08-28

Bemötandet vi fick av Jonas var sammanfattningsvis mycket gott möjligen lite dåligt påläst på objektet i början men han tog snabbt reda på vad som gällde. När kontraktet skulle skrivas under blev det lite struligt (ej pga Jonas) vilket han löste på ett utomordentligt sätt så slutbetyget blir klart utmärkt. Läs mer
  • Caroline I skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-08-28

Trevlig och känns som en kille med fötterna på jorden och väl förberedd.
    Skulle kunna använda Jonas när vi ska sälja. Läs mer
  • Åsa L skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-06-15

Proffsigt & tryggt bemötande och engagemang, från första kontakt genom hela försäljningsprocessen. Försäljningen kändes enkel och smidig. Läs mer
  • Andreas L skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-05-25

Jonas har sålt våra 3 senaste bostäder. Jonas är ut i fingerspetsarna noggrann i detaljerna och alltid lyhörd i det kunden vill och önskar! Då det blir aktuellt för oss att sälja en bostad så kommer vi vända oss till Jonas.

Andreas & Jenny Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje