Jonas Nordwall
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 45 Läs vad Jonas Nordwall

• Melvin S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-12-12

Centrala Norrtälje
    Mycket vänlig, öppen och närvarande! Läs mer
    2020-01-07 Jonas N svarar Melvin S
    Hej och tack för de fina orden Melvin. Vill även gratulera till ett fint köp. Vackraste utsikten från 1 rok jag sett på mycket länge är nu din!
    Jonas N gillar detta
  • Pernilla B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-11-26

Vi köpte ett hus i Norrtälje och jag är nöjd över hus snabbt och smidigt allt gick. Läs mer
    2020-01-09 Jonas N svarar Pernilla B
    Hej Pernilla!
    Tack och härligt att höra att ni är nöjda.
    Bästa hälsningar
    JonasN
    Jonas N gillar detta
  • Anne-Marie E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-11-18

Centrala Norrtälje
    Jonas underlättade och gjorde att köpet av bostadsrätten gick smidigt och att det inte blev några problem vid överlåtelsen. MVH. Kjell o Anne-Marie Ellestrand Läs mer
  • Hans Arne F
    Hans Arne F köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-10-26

Grind
    Trevlig att ha att göra med. Jonas blev tyvärr sjuk en bit in i mäklaruppdraget men så länge vi hade kontakt så har jag bara positiva saker att säga om honom som mäklare !
    Hans Fröbom i Fågelsången. Läs mer
    Jonas N, Lasse T gillar detta
  • Ingegerd N köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-10-20

Grossgärdet
    Köpt brf lgh.

Jonas Nordwall besitter stor kunskap inom sin profession.

Han är seriös, lyhörd, engagerad och alltid glad och trevlig.

Att genomföra detta köpet var enkelt med den professionella mäklare som Jonas är.

Jonas har visat stor respekt för både köpare och säljare.

Rekommenderas varmt.

Ingegerd o Sven-Ivar Läs mer
    2020-01-09 Jonas N svarar Ingegerd N
    Tack Ingegerd och Sven-Ivar! Jag gör mitt bästa och det är roligt att höra att ni uppskattade bemötandet. Ha det fint i lägenheten!
    Jonas N, Lasse T gillar detta
  • Ulf Ä sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-09-18

Centrala Norrtälje
    Har sålt en bostadsrätt på125 m2. Mäklaren har skött försäljningen på ett utmärkt sätt. Gav kontinuerlig kontakt av vad som hände. Tog bra initiativ.
    En mäklare att rekommenderas å det varmaste. Läs mer
    2019-09-18 Jonas N svarar Ulf Ä
    Hej Ulf!

Det var ett fint och värmande omdöme. Alltid kul när allt arbete uppmärksammas och uppskattas. Det var ett nöje att få hjälpa till. Varmt lycka till på det nya stället!
  • Mikael A
    Mikael A köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-08-05

Proffsigt och varmt bemötande.
    Jonas får en att känna sig trygg genom hela köpet, vi är supernöjda.
    Högsta betyg! Läs mer
    2019-08-06 Jonas N svarar Mikael A
    Tack Mikael!

Fina och vänliga ord. Det glädjer mig att ni är supernöjda. Det är extra roligt och lätt att vara proffsig och varm när man möter trevliga människor. Jag hoppas inflytten går bra och varmt lycka till i er nya bostad. Hälsa hela familjen!
    JonasN
  • Lars Andreas L sålde sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-07-01

Utlunda
    Vi har sålt och köpt 3-4 bostäder genom Jonas Nordwall och vi är supernöjda. Professionellt skött genom hela bostadsaffären, alltid snabba återkopplingar! Läs mer
    2019-07-01 Jonas N svarar Lars Andreas L
    Hej Andreas!

Tack för de värmande orden. Alltid roligt när vi träffas i affärer! Det blir kul att vi nu nästan blir grannar och därmed syns vi säkerligen även på den del kvälls- eller morgonpromenader. Ha en riktigt trevlig sommar och hälsa familjen.

Bästa hälsningar JonasN
  • Thorbjörn P köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-06-17

Norrtälje
    Köpt en lägenhet i Norrtälje. Bemötandet va jättebra. Personlig, engagerad och kunnig. Lugn och sansad.
    Förväntningarna infriades med råge. Väldigt roligt att träffa Jonas. Hoppas vi springer på varandra i Norrtälje ibland. Läs mer
    2019-06-17 Jonas N svarar Thorbjörn P
    Hej Thorbjörn!
    Tack för det fina svaret. Det värmer att läsa. Även jag hoppas vi ses på stan, den är inte så stor så chansen är stor. Varmt välkomna som permanentboende i Norrtälje och säg till om det är något ni funderar över.
    Bästa hälsningar JonasN
  • Monica B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-05-16

Grisslehamn
    Köpt fastighet i Grisslehamn.Mycket trevlig och kunnig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-20 Jonas N svarar Monica B
    Hej Monica!

Tack för de fina och värmande orden. Och för det fina betyget. Hoppas du kommer trivas och hör gärna av dig om du har funderingar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund