Jonas Nordwall

Jonas Nordwall

Jonas Nordwall är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Jonas Nordwall har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Jonas Nordwall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Nordwall har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

94 omdömen om Jonas Nordwall

Aleksandra E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Trevlig och hjälpsam, lätt att komma i kontakt med

Svar från Jonas Nordwall

Stort tack för de varma orden Aleksandra. Och varmt grattis till första lägenheten!

Hans P
Norrtälje

Jonas var kunnig och tillmötesgående. Svarade snabbt och besvarade de frågor som vi hade.

Svar från Jonas Nordwall

Tack Hans! Fina ord och de värmer gott i vinterkylan. Jag kan meddela att bouppteckningen är inlämnad och nu väntar vi bara på registreringen. Hälsa de dina och God Jul och Gott Nytt År. Vänligen, JonasN

Gun-Britt Margareta E
Länna

Mycket tillmötesgående och snabb att skicka information via SMS

Salar H
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Söderbykarl

Vi kände oss väl bemötta av Jonas. Jonas kändes glad, trevlig och enkel. Jonas känns påläst och kompetent, förklara på ett enkelt sätt. Vi är mycket nöjda med Jonas som mäklare och kan rekommendera honom.

Svar från Jonas Nordwall

Tack för de fina orden Salar. Och varmt välkomna till Norrtälje, jag hoppas ni kommer trivas lika bra som jag gör. Har ni vägarna förbi kontoret är ni alltid välkomna in på en kaffe!

Jeannette H
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Söderbykarl

Gott bemötande, glad, trevlig och hjälpsam. Svarade på våra frågor, det han inte hade svar på återkom han med svar på. Jonas levde upp till våra förväntningar genom sitt goda bemötande. Vi fick förtroende för Jonas.

Svar från Jonas Nordwall

Så roligt att leva upp till förväntningarna. Betyder lite extra eftersom detta är ert sjunde eller åttonde hus i ordningen. Så jag antar att ni mött några mäklare genom åren. Varmt välkomna till Norrtälje, tveka inte att höra av er om ni vill ha lite vägledning till alla smultronställen!

Kent D
Söderbykarl

Engagerad och trevlig.Förstod vad vi ville ha ut av affären.

Svar från Jonas Nordwall

Tack Kent. Alltid roligt när ambitionen går hem och tack själv för trevligt möte. Och tack för att jag fick fota hjullastaren, sonen tittar ganska ofta på bilden. Har även konstaterat att den är midjestyrd!

Camilla M
Centrala Norrtälje

Kan varmt rekommendera Jonas. Tydlig, saklig, flexibel och tillmötesgående på alla sätt. Tillgänglig och svarade på mailfrågor på en gång. Kände mig trygg och väl bemött som köpare.

Svar från Jonas Nordwall

Det var mitt nöje helt och hållet Camilla. Alltid roligt att träffa köpare som vet vad de vill ha. Och på en gång dessutom. Mycket nöje i lägenheten med den bästa utsikten jag sett på mycket länge!

Emelie E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Centrala Norrtälje

Mycket engagerad och prestigelös. Väldigt nöjd med hela processen när vi sålde vår bostad.

Svar från Jonas Nordwall

Både engagerad och prestigelös, jag tackar ja! Och ett särskilt tack för de fina och kreativa korrigeringarna av säljtexten. Ett fint samarbete! Varmt lycka till i det nya!

David S
Norrtälje

Bra service, ständig återkoppling. Bra avslut.

Svar från Jonas Nordwall

Tack David för de fina orden! Jag ser att jag lyckats när det gäller återkopplingen. Ett av mina ledord. Så tack och kul att det gick vägen. Varmt lycka till med att finna nytt boende!

Uno L
Riala

kan inte bli nöjdare av min försäljning i Norrtälje Källstigen 20

Svar från Jonas Nordwall

Hej Uno! Det är jag som ska tacka. Det var och är roligt att hjälpa till. Och dessutom alltid lika trevligt när du ringer. Hoppas Finlandsresan med vännen Ralf blir fin. Varma hälsningar, JonasN