Jonas Nordwall är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Jonas Nordwall har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Jonas Nordwall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Nordwall har haft 22 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 83 Läs vad Jonas Nordwall

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-08-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare. Jag kan varmt rekommendera Jonas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-07-22 Verifierad kund
    Mycket trevligt, klar och tydlig, noga med att passar tiden.
    Vi är inte klar med köpet än pga semestern så det finns inte mycket att skriva om Jonas!
    2022-07-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, hjälpsam med att svara på frågor.
    Tack för de fina orden Susanne. Huset passar er som hand i handske! Jonas Nordwall
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Edsbro
    2022-06-30 Verifierad kund
    Lättsam och avslppnad dialog ända från början . Mycket bra information under försäljningsfasen. klart och tydligt inga krusiduller. Rekomenderas till andra som skall sälja
    Tänk att jag tycker ju även du är lättsam och avslappnad. Så det blev väl; kaka söker maka. Eller som hand i handske. Kärt barn har många namn.

Tack för de fina orden. Och extra glad tycker jag att det är att få höra att informationen var bra och utan krusiduller. Jag arbetar extra på just den biten.

Lycka till med cyklingen nu när knät inte riktigt tillåter löpning. Tänk att våra personliga rekord på milen, halvmaran, Lidingöloppet och maraton är så lika. Endast några sekunder skiljer sig. Även om det är nästa 10/15 år mellan våra årsnoteringar på pers!
  • Simon L
    sålde sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jonas sålde vårt hus med stort engagemang.
    Vi upplevde honom som lugn och trygg genom hela processen trots en marknad vi tror många upplever som är mer osäker än på länge.
    Vi ger honom våra bästa rekommendationer.
    Det är jag som ska tacka Simon för trevligt samarbete med er försäljning. Ett samarbete som gick bra, var trevligt och även engagerat från er sida! Extra roligt att hjälpa till med ett hus som ligger i den del av Norrtälje där jag själv valt att bo. Önskar er all lycka till med nya boenden på ön i havet - hoppas inte byråkratin och reglerna för ert boende blir lika krångliga som för ditt företag...

Allt gott, hälsa Malin!
    Jonas Nordwall
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2022-06-09 Verifierad kund
    Supertrevlig, kunnig och förtroendeingivande!
    Hej Stefan!
    Tack för superlativen, känns bra att läsa så här en måndagmorgon. Ni har köpt ett fantastiskt hus, och varmt välkomna till grannskapet - vi kommer ses många gånger på byvägen. Vilken nu är klar! När vi sågs på visningen var det lite stök med nyasfaltering och liknande. Men nu är den klar, svart och fin och slät. Perfekt för era döttrar att lära sig cykla på!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Proffsigt
    I princip att mäklaren dvs Jonas gör det han kan vilket så skedde.Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Jonas Nordvall om någon frågar.
    Hej Lottie!

Stort tack för de fina orden. Roligt att du upplevde allt som proffsigt och att jag gjorde allt som jag utlovat. Varmt lycka till i nya bostaden. Och varmt lycka till på golfbanan!
    Bästa hälsningar
    JonasN
    Fastighetsbyrån
    2022-05-23 Verifierad kund
    Den bästa mäklaren jag har träffat på många sätt, trevlig, lyhörd, informativ, tog sig tid och lätt att få tag på. Meddelande var vi befann oss i processen, jag är supernöjd. Tack.
    Detta värmer ju något alldeles fantastiskt eftersom det har sålts och köpts en del bostäder under åren som jag förstod redan vid vårt första möte. Att då få epitet bäst värmer extra såklart. Tack för en trevlig försäljning. Vilken utmärkt lösning du funderade ut för kontoret i vardagsrummet. Och vilket genomförande. Hoppas ni trivs på nya adressen, var nu den blir. Vad jag förstår så blir det ju lite av en mobiladress dessutom!

Hoppas vi ses igen!
  • Micke E
    2022-05-22 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Lyhörd och informativ.
    Lätt att få tag i om man har frågor.
    Är supernöjd och kommer anlita honom
    vid framtida försäljningar.
    Så roligt att läsa Micke. Väldigt roligt att ni är nöjda med mig och mitt mäklande. Ni är varmt välkomna tillbaka. Varmt lycka till med nya bostadslösningen - spännande med bostad på hjul! Jonas Nordwall
    2022-05-22 Verifierad kund
    Jätte trevlig mäklare
    Han levde upp till förväntningarna och jag är väldigt nöjd med köpet
    Vilket fin omdöme Emil. Nästan lika fint som lägenheten du köpte. Den balkongen kommer du ha mycket nytta av i framtiden. Skulle ni sedan bli fler i hushållet så fungerar ju lägenheten alldeles utmärkt då med.

Ses!