Jonas Nordwall
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 36 Läs vad Jonas Nordwall

• Monica B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-05-16

Grisslehamn
    Köpt fastighet i Grisslehamn.Mycket trevlig och kunnig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-20 Jonas N svarar Monica B
    Hej Monica!

Tack för de fina och värmande orden. Och för det fina betyget. Hoppas du kommer trivas och hör gärna av dig om du har funderingar!
    Bästa hälsningar JonasN
  • Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-04-08

Norrtälje
    Sålde vår lägenhet.
    Jonas var trevlig.
    Vi fick bra hjälp och fick information om fortskridandet hela tiden. Läs mer
    2019-04-08 Jonas N svarar Peter S
    Hej Peter!
    Alltid roligt med bra omdöme. Jag vill själv tacka, er lägenhet är helt fantastisk och den kommer vara kvar i minnet för en lång tid framöver. Vilken utsikt, vilka takkupor och så braskamin på det. En fröjd att visas och vistas i! Vi ses på tillträdestiden och hoppas påsken blir bra!
  • Bengt Kenneth S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-03-26

Grossgärdet
    Köpt lägenhet
    Jonas var väldig trevlig och bemötande
    Han svara rakt och ärligt på frågor etc
    Allt gick smidigt och som planerat Läs mer
    2019-04-03 Jonas N svarar Bengt Kenneth S
    Hej Kenneth!

Stort tack för fina ord. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och varmt välkomna till Norrtälje stad. Hälsa till frun och hoppas vi ses på stadens gator och torg!
  • Ulrika A
    Ulrika A köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-02-16

Rådmansö
    Trevlig och bra service, kan rekommendera. Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-02-14

Rådmansö
    Jonas höll ihop processen väldigt fint, löste de problem som vi råkade skapa på vägen, och var i största allmänhet ett nöje att ha att göra med. Läs mer
  • Eva Mikaela A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-02-09

Vätö
    Proffsigt men också personligt bemötande. Helt klart nöjda med försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2019-02-14 Jonas N svarar Eva Mikaela A
    Hej Mikaela!
    Glädjande ord att läsa från dig. Det värmer och härligt att ni blev nöjda med försäljningsinsatserna. Varmt lycka till med ert nya boende!
  • Sten H köpte sin bostad med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-01-07

Jag har köpt en fastighet av honom och då föll det sig så att vi anlitade honom för att sälja vårt hus vilket inte har lyckats ännu men jag har förhoppning om att det snart skall vara klart.
    Jag tycker att Jonas är bra att ha att göra med Läs mer
    2019-02-07 Jonas N svarar Sten H
    Hej Sten!
    Tack för det fina omdömet och orden. Och extra roligt blir det ju nu när vi hittat en köpare till ditt hus. Eller rättare sagt, till ditt förra hus!
    JonasN
  • Daniela Wiktoria E sålde sin bostad med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-12

Jonas Nordwall hjälpte med försäljningen av vårt fritidshus på ett strålande sätt.Vi kan inte annat än att rekommendera honom vid försäljning eller köp av fastillheter!
    Daniela och Lars D.Eriksson Läs mer
    2018-11-13 Jonas N svarar Daniela Wiktoria E
    Men så glad jag blir Daniela och Lars, tack! Det var ett nöje att hjälpa till med er försäljning. Jag minns med värme vårt första möte i fin försommarsol en tidig morgon: Utefrukost på verandan, med nyrostat bröd och kaffe. Vindpinade tallar och ljung på klipporna precis utanför trädäcket.

Jag hoppas ni får trevliga resor ute i Europa och extra glad blir jag om Danielas vackra röda gymnastikskor fortsätter trampa runt i världens huvudstäder.
  • Thomas G köpte sin bostad med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-12

Tillmötesgående och kunnig! Jonas kändes trygg och solid i hela processen. Läs mer
    2018-11-13 Jonas N svarar Thomas G
    Tack Thomas, för de fina orden. "Trygg och solid" och "tillmötesgående och kunnig" det känns mycket fint att läsa dem tillsammans. De värmer fint att läsa. Varmt lycka till med ert nya fritidsnöje!
  • Frida L skrev om Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-10-20

Jag är mycket nöjd med Jonas. Trevligt, fint bemötande. Lättillgänglig, snabba svar. Verkar väldigt mån om oss köpare. Läs mer
    2017-10-20 Jonas N svarar Frida L
    Hej Frida!
    Kul att du väljer att lyfta fram just de sidor som jag själv arbetar för att få fram. Jag mäter 180 centimeter i strumplästen, men efter dina fina ord känner jag mig minst 250 cm lång. Tack och trevlig helg!
    JonasN

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje