Jonas Nordwall är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Jonas Nordwall har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Jonas Nordwall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Nordwall har haft 2 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 48 Läs vad Jonas Nordwall

• 2020-11-11
    Har sålt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med både kommunikation och handlandet av Jonas. Har tidigare varit i kontakt med Jonas ang. en prisbild av min pappas sommarställe och redan då fick jag en bra vibb. Ja ser Jonas som en väldigt kompetent mäklare och ett stort hjärta. Mvh Lennarth Fors
    Lennarth F
    • 3:a
    • 76.3 m²
    • Vigelsjö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Hej Lennarth! Det var fina ord att få läsa en gråkall novembermorgon. Vad glad jag blir. Jag har läst om raden "väldigt kompetent och ett stort hjärta" flera gånger. Tack för förtroendet att få hjälpa till. De allra bästa hälsningar, Jonas

• 2020-10-14
    Jag är extremt nöjd med Jonas insats i samband med försäljningen av min villa! Väldigt trevlig och lugn. Tydlig och målmedveten. Jag hade stora förväntningar på Jonas innan, men dom har överträffats med råge. Jag kan varmt rekommendera Jonas!
    Johan W
    Johan W
    • 275.0 m²
    • Kvisthamra
    sålde sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vilket fint omdöme Johan. Att du tycker att jag är tydlig, lugn, trevlig och målmedveten värmer! Stort tack!

• 2020-04-17
    Bro jobb vid visningen men sedan barnledig vid överlåtelsen
    Henrik H
    • 125.0 m²
    • Centrala Norrtälje
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
  • 2019-12-12
    Mycket vänlig, öppen och närvarande!
    Melvin S
    • 1:a
    • 27.0 m²
    • Centrala Norrtälje
    Hej och tack för de fina orden Melvin. Vill även gratulera till ett fint köp. Vackraste utsikten från 1 rok jag sett på mycket länge är nu din!

• 2019-11-26
    Vi köpte ett hus i Norrtälje och jag är nöjd över hus snabbt och smidigt allt gick.
    Pernilla B
    • 80.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Hej Pernilla! Tack och härligt att höra att ni är nöjda. Bästa hälsningar JonasN

• 2019-11-18
    Jonas underlättade och gjorde att köpet av bostadsrätten gick smidigt och att det inte blev några problem vid överlåtelsen. MVH. Kjell o Anne-Marie Ellestrand
    Anne-Marie E
    • 2:a
    • 41.0 m²
  • 2019-10-26
    Trevlig att ha att göra med. Jonas blev tyvärr sjuk en bit in i mäklaruppdraget men så länge vi hade kontakt så har jag bara positiva saker att säga om honom som mäklare ! Hans Fröbom i Fågelsången.
    Hans Arne F
    Hans Arne F
    • 2:a
    • 59.2 m²
    • Grind
  • 2019-10-20
    Köpt brf lgh. Jonas Nordwall besitter stor kunskap inom sin profession. Han är seriös, lyhörd, engagerad och alltid glad och trevlig. Att genomföra detta köpet var enkelt med den professionella mäklare som Jonas är. Jonas har visat stor respekt för både köpare och säljare. Rekommenderas varmt. Ingegerd o Sven-Ivar
    Ingegerd N
    • 79.5 m²
    • Grossgärdet
    Tack Ingegerd och Sven-Ivar! Jag gör mitt bästa och det är roligt att höra att ni uppskattade bemötandet. Ha det fint i lägenheten!

• 2019-09-18
    Har sålt en bostadsrätt på125 m2. Mäklaren har skött försäljningen på ett utmärkt sätt. Gav kontinuerlig kontakt av vad som hände. Tog bra initiativ. En mäklare att rekommenderas å det varmaste.
    Ulf Ä
    • 125.0 m²
    • Centrala Norrtälje
    Hej Ulf! Det var ett fint och värmande omdöme. Alltid kul när allt arbete uppmärksammas och uppskattas. Det var ett nöje att få hjälpa till. Varmt lycka till på det nya stället!

• 2019-08-05
    Proffsigt och varmt bemötande. Jonas får en att känna sig trygg genom hela köpet, vi är supernöjda. Högsta betyg!
    Mikael A
    Mikael A
    • 142.3 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Nordwall en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Tack Mikael! Fina och vänliga ord. Det glädjer mig att ni är supernöjda. Det är extra roligt och lätt att vara proffsig och varm när man möter trevliga människor. Jag hoppas inflytten går bra och varmt lycka till i er nya bostad. Hälsa hela familjen! JonasN

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte