Jacob Lund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-06 - 2020-05

Läs vad 214 Läs vad Jacob Lund

• Johanna B köpte sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-03

Vi är väldigt nöjda med vårt köp av fritidshus och den hjälp vi fick av Jacob som var väldigt tillmötesgående och visade stor tillgänglighet och flexibilitet. Läs mer
    2020-06-03 Jacob L svarar Johanna B
    tack för fint omdöme ska bli kul se er renovering :)
  • Totte J sålde sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-29

Grisslehamn
    Vi har sålt ett fritidshus genom fastighetsbyrån.
    Bra bemötande av mäklaren ,smidig affär. Läs mer
    2020-06-03 Jacob L svarar Totte J
    tack för fint omdöme hoppas vi ses igen :)
  • Oliver R köpte sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-23

Koludden
    Vi köpte ett fritidshus via Jacob. Allt sköttes professionellt och vi blev mycket nöjda Läs mer
    2020-05-24 Jacob L svarar Oliver R
    Tack för omdöme ska bli väldigt roligt följa ert projekt :)
  • Lena L köpte sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-20

Vätö
    Bra o kunnigt bemötande. Intresserad av både säljare o köpare. Läs mer
    2020-05-24 Jacob L svarar Lena L
    Tack ska bli spännande se vad ni hittar på :)
  • Jeanette H köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-19

2:a
    Arholmagatan
    Köpte lägenhet och blev vänligt bemött av Jacob. Så jag tycker Jacob är värd högsta poäng.
    Förväntningarna var höga, lite bakslag , men Jacob fixade det direkt.
    Tack Läs mer
    2020-05-24 Jacob L svarar Jeanette H
    Tack Jeanette vad skönt att allt verkar lösa sig i alla fall med din lägenhet :)
  • Beatrice N köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-17

2:a
    Jacob var professionell och hjälpsam igenom vårt lägenhetsköp och trotts många vändor fram och tillbaka med säljaren så löste han alla hinder som uppstod och slutade aldrig att vara tillmötesgående.
    Om ni letar efter en hängiven mäklare så kan vi varmt rekommendera Jacob. Läs mer
    2020-05-17 Jacob L svarar Beatrice N
    Vilket fint omdöme tack så mycket :) lycka till med allt
  • Helena S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-16

Jacob Lund och de som arbetar på Fastighetsbyrån i Norrtälje har varit mycket tillmötesgående, flexibla och trevliga. Jag har köpt fritidshus och tomt genom dem. Jacob är proffsig och jag kan varmt rekommendera honom och byrån! Läs mer
  • Ove C
    Ove C sålde sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-14

Bergshamra
    Jag har sålt ett Fritidshus som vi bott permanent i sedan 1997.
    Efter noggrant övervägande lämnar vi detta boende av åldersskäl.
    Vände oss till Fastighetsbyrån i Norrtälje där vi fick ett "Jätte" fint bemötande från rådgivning om allt som rör försäljningen till ordnings ställande av Huset inför Visningen och därtill kommande försäljning. Vår mäklare Jacob Lund har ställt upp vid all förfrågning som vi haft och vi är mer än nöjda och skulle rekommendera Fastighetsbyrån. Efter som vi inte har någon erfarenhet av försäljningar var förväntan oviss så all hjälp behövdes och den har vi fått. Mona Ramberg Läs mer
    2020-05-16 Jacob L svarar Ove C
    Tack det var ett väldigt fint omdöme hoppas ni ska trivas i nya bostaden :)
  • Therese H köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-14

3:a
    Domherren
    Köpt lägenhet.
    Bra bemötande. Snabba svar. Allt gick allt mycket smidigt. Läs mer
    2020-05-16 Jacob L svarar Therese H
    Tack hoppas du ska trivas i din ny/gamla lägenhet :)
  • Bo M köpte sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-12

Fogdö
    Köpt fritidshus på Fogdö och är mycket nöjd med affären och med mäklaren som arbetade professionellt i alla avseenden.
    Mycket effektiva två möten på kontoret vid dels kontrakskrivning dels vid tillträdesdagen.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-16 Jacob L svarar Bo M
    Tack Bo vad roligt att ni hittar tillbaka till området :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund