Jacob Lund
Registrerad mäklare sedan 2016-07-21
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-05
2019-09 - 2020-08

Läs vad 247 Läs vad Jacob Lund

• Per K sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-09-17

3:a
    Rimbo
    Smidigt och enkelt. Trevligt bemötande. Rekommenderas. Läs mer
  • Fredrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-09-15

Centrala Norrtälje
    Jag har fått hjälp med att sälja min etta på bergsgatan i norrtälje med gott resultat. I en bra dialog och med goda råd från Mäklaren är jag nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Ulla F
    Ulla F sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-09-09

2:a 62kvm. Norrtälje

Vi är supernöjda!!
    Efter visning nr. 3 gick försäljningen snabbt,
    bud och ett kontrakt dagen därpå.
    Vi kan varmt rekommendera Jacob Lund,
    tillmötesgående, snabb återkoppling, professionell.
    Tack!! Läs mer
    2020-09-10 Jacob L svarar Ulla F
    Tack för fint omdöme det värmer :)
  • Martin Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-09-03

Centrala Norrtälje
    Jag har sålt en lägenhet.
    Man vart väldigt väl bemött av Jacob och försäljningen gick väldigt smidigt. Läs mer
    Jacob L gillar detta
  • Karolina H köpte sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-08-23

Solbacka
    Köpare till Solvägen 8.
    Jacob är trevlig, kunnig, närvarande och upplevdes alltid finnas tillgänglig för frågor eller funderingar. Vi är så nöjda! Läs mer
    Jacob L gillar detta
  • Gunilla S sålde sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-08-22

Björkö - Väddö
    Jakob sålde vår underbara fastighet på Björkö, Väddö. Han är en mycket trevlig, informativ, saklig och seriös mäklare. Det blev en snabb försäljning. Vi ger Jakob full poäng och kommer självklart att rekommendera honom till vänner. Tack Jakob från 2 nöjda säljare Läs mer
  • Bengt Mickael Matthias N sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-08-22

3:a
    Vigelsjö
    Vi sålde våran lägenhet med Jacob efter vi träffat han på en visning och tyckte han kändes pålitlig och lugn. Hjälpsam genom hela tiden. Kommer med goda råd och tips inför visningar. Läs mer
    Jacob L gillar detta
  • Oscar G sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-08-14

Grind
    Jacob hjälpte mig sälja min lägenhet i Norrtälje (Grind). Jacob är en bra mäklare, svarar alltid på sms och väldigt tillmötesgående. Första intrycket var mycket bra, han var ärlig och mycket professionell. Jag skulle varmt rekommendera Jacob till folk jag känner. Läs mer
    Jacob L gillar detta
  • Stefan Tobias A sålde sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-08-12

Hallstavik
    Vi har sålt en villa i Hallstavik. Försäljningen har gått smidigt och jättebra. Jacobs bemötande har varit suveränt. Han har besvarat våra frågor och funderingar och alltid varit tillgänglig. Både på ett professionellt men ändå personligt sätt. Hela upplevelsen med försäljningen har varit över förväntan. Läs mer
    2020-08-12 Jacob L svarar Stefan Tobias A
    Tack vad fint skrivet det uppskattas verkligen, lycka till
  • Mikael B sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-08-08

Grossgärdet
    Mycket bra bemötande vid försäljningen av min lägenhet Läs mer
    2020-08-12 Jacob L svarar Mikael B
    Tack för fint omdöme lycka till med nya bostaden :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund