Jacob Lund

Jacob Lund

Jacob Lund är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Jacob Lund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 466 omdömen med ett betyg på 4.7. Jacob Lund har haft 91 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 466 Läs vad Jacob Lund

2022-09-19 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött. Märks att Jakob är är riktigt bra på sitt jobb. Levde upp till alla mina förväntningar och gjorde försäljningen av vårt hus smidigt och till en trevlig upplevelse.
    • Vätö
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Saklig i sin genomgång av försäljningen.
    Hade egentligen inga större förväntningar men resultatet
    blev bra.
    Upplevelsen lärorik.
    • Väddö
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jag upplevde Jacob en lugn människa som ställde upp för mig jätte mycket.
    Han var snabb med att svara mina frågor.
    Jag kände de flesta mäklare var påträngande
    men han var inte så.
    Det kändes han ville ha mitt bästa.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra bemötande, levde väl ju till våra förväntningar på hur han skulle sköta uppdraget.
    Mycket nöjd!!’m
    • Vätö
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och svarade snabbt och engagerat på de frågor vi som köpare hade.
    • Malsta
    2022-09-10 Verifierad kund
    Bra bemött, motsvarade mina förväntningar!Bra presentation av objektet, hade svar på det som vi behövde information om!Min bedömning är godkänt med beröm!
    • Väddö
    2022-09-01 Verifierad kund
    Blev väldigt bra och trevligt bemötta av Jacob.
    Tråkigt att han inte lyckades sälja till det pris som vi önskat, men vi sålde helt enkelt fel tid.
    Hade önskat att han skyltat mer/bättre, samt haft lite fler visningar.
    I det stora hela är vi nöjda.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Johan var mycket noggrann med att svara på alla våra frågor. Undertecknandet av kontraktet gick väldigt smidigt.
    Tack Konrad ni har köpt ett väldigt häftigt hus, jag besöker er gärna igen efter er renovering :) Jacob Lund
  • köpte en tomt med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Gräddö
    2022-08-30 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och professionell. Snabb återkoppling på våra frågor. Känns seriöst och bra!
    Tack för fint omdöme ska bli spännande se vad ni bygger för fint :) Jacob Lund
    • Ununge
    2022-08-22 Verifierad kund
    Jag och min sambo upplevde Jacob som otroligt trevlig och serviceinriktad! Han var lättillgänglig via telefon samt mail och visade ett stort engagemang för oss under hela processen av vårt bostadsköp från visning av bostad, under budgivning fram till påskrivning av kontrakt. Vi rekommenderar honom starkt!
    Tack Madeleine för fint omdöme, ni har köpt ett superfint hus och jag tror ni ska trivas fantastiskt i Ununge. :) Jacob Lund