Jacob Lund är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Jacob Lund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 360 omdömen med ett betyg på 4.6. Jacob Lund har haft 130 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 360 Läs vad Jacob Lund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Solbacka Strand
    2021-09-17
    Jacob har under hela säljprocessen varit väldigt tillmötesgående och lätt att få tag på. Jag rekommenderar honom starkt till den som vill ha en trevlig, kunnig och driven mäklare.
    • Fogdö
    2021-09-14
    Hej,
    Jag har tyckte att han hade bra kompetens och vänlig men jag tyckte att han saknar lite av att " Go the extra mile". han tog ingen bild av läge av huset till vatten eller var det fanns runt huset, till exempel bad och båt plats!
    Men in generellt han var ok.
    Hej David och tack för omdöme, tråkigt att ni känner att mitt arbete inte nådde fram trots kartor i annonsen till bad och båtplats samt alla spekulanter som ville dit och kika på visningen fick muntliga anvisningar av mig på plats.

Hoppas ni är nöjda med ert fantastiskt slutpris i området.

//Jacob
  • köpte sitt hus med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Fogdö
    2021-09-14
    Allt har fungerat bra. Även om jag tyckte budgivningen var lite seg. Jacob har varit flexibel och tillmötesgående.
    Tack Klas för fint omdöme ni har köpt ett jätte fint hus :) Jacob Lund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Vigelsjö
    2021-09-13
    Både visning och kontraktsskrivning kom så hastigt på och blev inklämd mellan andra åtaganden så när jag kunde var Jacob upptagen med annat, men hans kollegor löste det. På grund av omständigheterna har jag inte träffat honom någon gång. Vi har haft kontakt via telefon o SMS, så det har löst sig.
    Tack för omdömet och tur att man har fantastiska kollegor som hjälper till när privata åtaganden ställer till det :) lycka till med din fina lägenhet. Jacob Lund
    • Vätö
    2021-09-13
    Jacob är en pålitlig och duktig mäklare.
    • Solbacka Strand
    2021-09-10
    Klar, informativ och kunnig mäklare.
    Dock inför sista helgen, på fredagen hade jag önskat en återkoppling om hur budsituationen såg ut.
    Annars snabb med återkoppling !
    Vänligen
    Lena
    Tack för konkret omdöme, ni har köpt områdets finaste läge tror ni kommer trivas :) Jacob Lund
    • Grisslehamn
    2021-09-09
    Jacob var väldigt lyhörd och bemötte oss på ett mycket proffesionellt sätt inför vår försäljning. Han lyhörd på våra önskemål kring våra önskemål. Helhetsintrycket av Jacob är väldigt positivt.
    Tack för väldigt fint omdöme 🤩 Jacob Lund
    2021-09-06
    Mycket tillmötesgående. Kändes bra att lämna över försäljningen till ett proffs
    Jag kan med varm hand rekomendera Jakob till kommande kunder.
    Tack Christer för fint samarbete och allt gick så smidigt :) Jacob Lund
  • Eva E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Vigelsjö
    2021-08-30
    Snabbt och bra bemötande på Mail, telefon och vid visning. Vet hur man förklarar paragrafer på ett enkelt sätt. Hjälpsam och trevlig.

Bara gott att säga om honom.
    Tack Eva för bra omdöme det värmer. du har köpt en super fin lägenhet :) Jacob Lund
    • Flygfältet
    2021-08-27
    Bra hjälp att sälja lägenheten, snabbt när det väl kom till avslut.
    Tack Bertil för smidig försäljning till sist efter många turer :) Jacob Lund