Jacob Lund
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2018-12

Läs vad 85 kunder tycker om Jacob Lund

• Massi F köpte sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-20

Jag/vi har köpt fritidshus.
    Vi tycker att Jackob gav oss förtroende o hade närvarande när man vill ha kontakt med honom.
    Han visade ärlighet på så sätt att vi kunde lita på honom. Läs mer
  • Hans Olof L sålde sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-20

Bra bemötande och uppföljning samt information om läget.
    Allt gick inte som man tänkt men försäljningen gick med rekordfart och vi är nöjda. Läs mer
  • Monica W sålde sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-19

har sålt en lägenhet på 4 rok, jag blev bemött på ett mycket bra sätt, väldigt trevlig, alltid snabba svar när jag hade några frågor.
    Resultatet överträffade mina förväntningar.
    Jag skulle definitivt rekommendera Jacob till andra säljare. Läs mer
  • Matthias K sålde sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-17

Smidigt och enkel försäljning. Läs mer
  • Ove J sålde sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-17

Lugn och lyhörd, omtänksam trevlig Läs mer
  • Maria H sålde sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-17

Sålt lägenhet på två rum och kök. Svår sålt men till slut fick vi en köpare.
    Jakob har varit trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-11-17 Jacob L svarar Maria H
    Hej Maria tack för fint omdöme hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten :)
  • Ellen B sålde sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-08

Han har inte gjort sitt jobb, arvode (hans avgift som han vill ta,! Vill jag själv inte betala! För vi, Agneta och jag köpare och säljare har ju i princip gjort jobbet själva.
    Vad har han gjort ? Barnsligt
    Mvh/ Ellen Läs mer
    2018-11-08 Jacob L svarar Ellen B
    Hej Ellen vad tråkigt att du är missnöjd och att du inte tycker att mitt arbete lever upp till dina förväntningar.

Myclet av mäklarens jobb syns inte utåt så som visningar gör, utöver detta har vi mycket kontakt med kunde både via mejl och telefon på obekväma arbetstider ofta helger och sena kvällar.

Vårt arbete är också som i ditt fall att få ihop en affär mellan köpare och säljare där villkor om egen försäljning är inblandat, jag har lagt mycket energi på att få ihop affärren Med din lägenhet med att vrida och vända på många lösningar gällande finansiering och inflyttsdatum och fullmakter.

Med köparens lägenhet jobbar jag både med öppna och privatvisningar för att få ihop hela affären i tid vilket jag gör mitt yttersta för att få ihop då jag annars tappar båda era försäljningar.

Ha det så gott

//Jacob
  • Elaine R köpte sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-10-21

Påläst, lätt att få tag i, trevlig och pålitlig Läs mer
    2018-10-26 Jacob L svarar Elaine R
    Tack så mycket hoppas du och Therese kommer trivas :)
  • Thomas Å sålde sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-10-19

När vi skulle välja mäklare till försäljningen av vårt fritidshus fick vi kontakt med Jacob. Det visade sig vara bästa tänkbara hjälp. Mycket professionell, seriös och serviceminded. Han motsvarade alla våra förväntningar och mer därtill. Även köparna uttryckte sitt beröm. Kan varmt rekommendera Jacob till dig som ska sälja din bostad. Läs mer
  • Eva T sålde sin bostad med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-10-19

Snabb försäljning och jag är nöjd kund Läs mer
    2018-10-19 Jacob L svarar Eva T
    Tack Eva för fint omdöme alltid trevligt med nöjda kunder hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten. :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje

Emeli Sand