Jacob Lund
en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Stora Brogatan 5
761 30 Norrtälje — Visa karta

Vad tror Jacob att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 85 kunder tycker om Jacob Lund

• Massi F skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag/vi har köpt fritidshus.
    Vi tycker att Jackob gav oss förtroende o hade närvarande när man vill ha kontakt med honom.
    Han visade ärlighet på så sätt att vi kunde lita på honom. Läs mer
  • Hans Olof L skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Bra bemötande och uppföljning samt information om läget.
    Allt gick inte som man tänkt men försäljningen gick med rekordfart och vi är nöjda. Läs mer
  • Monica W skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    har sålt en lägenhet på 4 rok, jag blev bemött på ett mycket bra sätt, väldigt trevlig, alltid snabba svar när jag hade några frågor.
    Resultatet överträffade mina förväntningar.
    Jag skulle definitivt rekommendera Jacob till andra säljare. Läs mer
  • Matthias K skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Smidigt och enkel försäljning. Läs mer
  • Ove J skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Lugn och lyhörd, omtänksam trevlig Läs mer
  • Maria H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Sålt lägenhet på två rum och kök. Svår sålt men till slut fick vi en köpare.
    Jakob har varit trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-11-17 Jacob L svarar Maria H
    Hej Maria tack för fint omdöme hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten :)
  • Ellen B skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Han har inte gjort sitt jobb, arvode (hans avgift som han vill ta,! Vill jag själv inte betala! För vi, Agneta och jag köpare och säljare har ju i princip gjort jobbet själva.
    Vad har han gjort ? Barnsligt
    Mvh/ Ellen Läs mer
    2018-11-08 Jacob L svarar Ellen B
    Hej Ellen vad tråkigt att du är missnöjd och att du inte tycker att mitt arbete lever upp till dina förväntningar.

Myclet av mäklarens jobb syns inte utåt så som visningar gör, utöver detta har vi mycket kontakt med kunde både via mejl och telefon på obekväma arbetstider ofta helger och sena kvällar.

Vårt arbete är också som i ditt fall att få ihop en affär mellan köpare och säljare där villkor om egen försäljning är inblandat, jag har lagt mycket energi på att få ihop affärren Med din lägenhet med att vrida och vända på många lösningar gällande finansiering och inflyttsdatum och fullmakter.

Med köparens lägenhet jobbar jag både med öppna och privatvisningar för att få ihop hela affären i tid vilket jag gör mitt yttersta för att få ihop då jag annars tappar båda era försäljningar.

Ha det så gott

• Elaine R skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Påläst, lätt att få tag i, trevlig och pålitlig Läs mer
    2018-10-26 Jacob L svarar Elaine R
    Tack så mycket hoppas du och Therese kommer trivas :)
  • Thomas Å skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    När vi skulle välja mäklare till försäljningen av vårt fritidshus fick vi kontakt med Jacob. Det visade sig vara bästa tänkbara hjälp. Mycket professionell, seriös och serviceminded. Han motsvarade alla våra förväntningar och mer därtill. Även köparna uttryckte sitt beröm. Kan varmt rekommendera Jacob till dig som ska sälja din bostad. Läs mer
  • Eva T skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Snabb försäljning och jag är nöjd kund Läs mer
    2018-10-19 Jacob L svarar Eva T
    Tack Eva för fint omdöme alltid trevligt med nöjda kunder hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten. :)
  • Johan A skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Köpte bostad BRF ankan. Bra bemötande och smidig affär Läs mer
  • Ulf Sixten J skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob jobbar aktivt med kunder, både säljare och köpare, han tar hjälp kollegor. Vi har fått bästa tänkbara bemötande, både som köpare och säljare.
    Vi trodde inte att det skulle gå så fort att få till fotografering, besiktning och visning. Allt har fungerat till vår belåtenhet och när sedan budgivningen startade gick det väldigt fort.
    Vi är väldigt nöjda med Jacob och kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta.

Köpet av ny bostad och försäljning av den gamla har varit en positiv upplevelse tack vare Jacob. Läs mer
    2018-10-08 Jacob L svarar Ulf Sixten J
    Tack Ulf för väldigt fina ord vi hoppas allt flyter på som vanligt här framöver :)
  • Leif P skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi köpte ett fritidshus utav Jacob, som var mycket påläst angående huset och väldigt seriös sin profession. Läs mer
    2018-09-25 Jacob L svarar Leif P
    Tack Leif för fint omdöme hoppas vi ses :)
  • Kenne K skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi sålde vårt radhus i våras. Bra bemötande och alla steg från första besök till fotografering, visning och försäljning fungerade bra. Läs mer
    2018-09-16 Jacob L svarar Kenne K
    Tack för fint omdöme Kenne hoppas ni trivs bra i Svanberga :)
  • Annica L skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har sålt min sommarstuga, Jacob har varit en fantastisk mäklare, ha är en ärlig mäklare, varit tryggt, förklarar hur en försäljning går till, hjälp till att fixa fram pappor när msn behövde ta död på ett pantbrev. Jacob får från mig det bästa betyget någon mäklare kan få, han ger allt och lite till helt fantastisk ✨✨✨ ta ck för allt kram Annica Larsson hummelbol 2:59. Läs mer
    2018-09-16 Jacob L svarar Annica L
    Tack för fantastisk omdöme man blir rörd av så fina ord, hoppas allt är bra med dig och att du får lite chans att koppla av nu :)
  • Anders M
    Anders M skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Bra erfarenhet av Jacob som mäklare när vi köpte fritidshus i Norrtälje. Snabb och hjälpsam! Läs mer
    2018-09-16 Jacob L svarar Anders M
    Tack Anders hoppas ni trivs bra :)
  • Torbjörn B skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har köpt en tomt.
    Jacob upplevde jag som en mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Torbjörn B
    Tack det var fina ord och roligt att höra att man uppfattas som det, lycka till med tomten.
  • Sivan E
    Sivan E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi sålde vårt fritidshus med hjälp av Jakob Lund.
    Kontaktade mäklare i juni och var oroliga för att vi var sent ute.Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt. Trots många andra projekt kändes det som vi blev prioriterade. Och vårt hus blev -borttaget före visning- vi är otroligt nöjda med Fastighetsbyrån och Jakob Lund. Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Sivan E
    Åhh tack för så fint omdöme och att ni kände att ni var prioriterade då detta är mitt mål att alltid vara tillgänglig för frågor emot mina säljaren. hoppas ni har de bra nu :)
  • Per Gunnar B skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Snabb, flexibel, bra bemötande och utmärkt support från Jacob när vi sålde en sjötomt på Väddö. Läs mer
    2018-09-25 Jacob L svarar Per Gunnar B
    Tack Per ni har varit väldigt smidiga att jobba med :)
  • Jonatan S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi både köpte hus och sålde lägenhet genom Jacob Lund. Han kändes väldigt engagerad och var trevlig och hjälpsam genom hela processen och hade en god kontakt med oss. Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Jonatan S
    Tack för det fina omdöme, hoppas allt löste sig med fönstret på huset med Anticimex, hoppas ni trivs också allihopa :)
  • Sofia W skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob sålde en fastighet på Gillbergavägen till ett fint pris. Vi är överlyckliga till förvärvet o har fixat o håller på med upprustning så den är nog värd det dubbla inom kort. Härlig tomt o min dröm som får o getägare i mindre skala kan snart bli verklighet då vi kommer inom kort flytta hit permanent. Tack för en fantastisk affär. Sofia o Håkan Wigforss Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Sofia W
    Tack Sofia kul att ni trivs i ert fina hus kommer gärna förbi och kikar när allt är färdigt :)
  • Ingalill K skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Enplans villa
    Ett öppet och vänligt bemötande
    En kunnig och saklig person
    Jag tycker allt gick väldigt bra, med tanke på min okunnighet av försäljning. Läs mer
    2018-09-13 Jacob L svarar Ingalill K
    Tack för fint omdöme ingalill vi ses snart vid tillträdet eller på stan :)
  • Kajsa S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi har köpt ett fritidshus och är mycket nöjda med Jacob som mäklare. Vi upplevde Jacob som vänlig och professionell, och vi uppskattade hans lyhördhet i köpeprocessen Läs mer
    2018-09-25 Jacob L svarar Kajsa S
    Tack Kajsa kul att ni trivs i nya huset också :)
  • Andreas S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    En lugn o påläst mäklare. Fick bra känsla över hur han hjälpte både säljare och köpare. Läs mer
    2018-09-08 Jacob L svarar Andreas S
    Tack för bra omdöme vi hörs och syns säker framöver :)
  • Fatima H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi har både sålt och köpt av Jakob vi är 100 % nöjda med allt. Han är snabb ödmjuk pålitlig allt igenom bäst Läs mer
    2018-09-07 Jacob L svarar Fatima H
    Tack för ett värmande omdöme vi ses ju snart igen vid alla överlämningar av hus hit och dit :)
  • Anne-Catrin S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Sålde vårt fritidshus, Jacob var mycket trevlig ! Förväntningarna var att det var bara en visning i 30 minuter. Annars tycker vi att han var engagerad och vi hade telefon kontakt ! Läs mer
    2018-09-05 Jacob L svarar Anne-Catrin S
    Tack för rekommendationen Anki hoppas vi ses framåt även fast ni bor i Jönköping :)
  • Alem G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Har sålt ett hus
    Utmärkt bemötande
    Alla mina förväntningar är uppfyllda upp till hundra procent.
    Utmärkt utmärkt utmärkt!!!💕 Läs mer
  • Cathrine E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Snabb i kontakten och lyhörd. Läs mer
  • Sofie D skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Köpte ett hus, allt funkade bra. Han var tydlig och tillmötesgående.

Hade inga förväntningar, detta va första gången vi köpte.

Upplevelsen var väldigt positivt för oss! Trygg. Läs mer
    2018-05-09 Jacob L svarar Sofie D
    Tack Sofie för fint omdöme, tror ni kommer trivas utmärkt i ert nya hus och ska bli kul få komma tillbaka och se om ni gör om och renoverar. :)
  • Mimoza G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag tyckte han var jätte bra. Läs mer
    2018-04-06 Jacob L svarar Mimoza G
    Tack Mimoza den där lägenheten passar dig verkligen perfekt, hoppas du kommer trivas 😊
  • Gisela A skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    vi var väldigt nöjda med Jacobs bemötande och kunskap som mäklare. jobbar gärna med honom nästa gång. Läs mer
    2018-04-06 Jacob L svarar Gisela A
    Tack Gisela det har varit ett nöje att hjälpa er med lägenheten, hoppas ni kommer tillbaka till Norrtälje 😊
  • Thomas H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Helt ok, men verkade tidspressad vid den privata visningen. Läs mer
    2018-04-05 Jacob L svarar Thomas H
    Hej Tomas och tack för ditt omdöme, tråkigt att du känner att visningen var tidspressad, tyckte själv att ni fick god tid att gå runt och mäta alla väggar i hela lägenheten inför möbleringen samt att vi kikade både på garage, tvättstuga.

Jag hade inga andra möten den dagen då jag egentligen var ledig så kan ej skylla på att jag hade bråttom iväg, ska ta åt mig av din kritik och hoppas att du för övrigt är nöjd med mitt arbete.

Ha det gott

Jacob
  • Henrik B skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har bara goda erfarenheter av Jacob Lund. Från visning via budgivning till köp har det gått problemfritt och de frågor vi har haft har han besvarat snabbt. Läs mer
  • Ali G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag sålde min lägenhet i Norrtalje. Jacob är mycket trovärdig och också tålamod. Jag rekommenderar verkligen honom. Läs mer
  • Sten H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Utmärkt bemötande är helt nöjd hittills. Läs mer
    2018-04-04 Jacob L svarar Sten H
    Tack för ett fint omdöme, det är uppskattas att ni är nöjda :)
  • Tina P skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Professionell, påläst och trevlig. Läs mer
    2018-04-04 Jacob L svarar Tina P
    Tack Tina ni kommer trivas utmärkt i nya lägenheten :)
  • Lena L skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Proffisionell, kunnig, intresserad och väldigt trevlig. Jag är helnöjd! Läs mer
    2018-04-03 Jacob L svarar Lena L
    👍 tack Lena var väldigt kul att hjälpa er sälja huset
  • Lars H skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob var duktig och förtroendeingivande Läs mer
    2018-04-03 Jacob L svarar Lars H
    Tack för trevligt omdömde Lars har varit kul jobba med dig och sälja ert hus :)
  • Ronnie E
    Ronnie E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Mycket trevligt bemötande. Ödmjuk och kunnig i sin yrkesroll. Har god kontakt med Jacob.
    I övrigt inga synpukter. Läs mer
    2018-04-03 Jacob L svarar Ronnie E
    Tack för fint omdöme, fantastiskt hus och historia som jag tror kommer förvaltas väl av köparna :)
  • Solveig S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jakob har svarat på våra frågor på ett vänligt sätt.
    Affären har gått så här långt, på ett smidigt och bra vis. Läs mer
    2018-03-11 Jacob L svarar Solveig S
    Tack Solveig det har varit kul att få hjälpa dig med din husförsäljning, allt har flutit på otroligt smidigt, hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
  • Johan W
    Johan W skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi träffade bara Jacob på mäklarkontoret. Själva visningen blev till efter ett spontanbesök hos fastighetsägaren, som hade 100%-ig kunskap om sin fastighet.
    Våra förväntningar på Jacob var höga och visade sig infrias vad gäller den administrativa delen, som blev vår enda erfarenhet av Fastighetsbyrån, Norrtälje. Läs mer
    2018-03-11 Jacob L svarar Johan W
    Tack Johan för trevligt omdöme, tror ni kommer trivas fantastiskt i huset i Flottskär det är en riktig pärla.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi är supernöjda! Han var lyhörd och vi kände oss trygga hela vägen. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-02-21 Jacob L svarar Joakim E
    Tack Joakim det har varit super smidigt att jobba med er och glad för er skull att allt flöt på bra med inköp av ny bostad också :)
  • Anna L skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vältalig och korrekt, sålde huset på kort tid och utan krångel. Läs mer
    2018-02-21 Jacob L svarar Anna L
    Tack Anna för rekommendationen och dessutom för de goda egen producerade hönsäggen som smakade så gott :)
  • Pernilla Ö skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Bra o kunnig om området.
    Lättillgänglig när man behövde komma i kontakt med honom både på mobil o mail om olika saker. Läs mer
  • Sofia S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har ett mycket gott intryck och bedömande av Jacob. Snabbt svar på mejl och lösnings inriktat tänk och handlande. Jag skulle rekommendera Jacob till andra. Läs mer
    2018-01-18 Jacob L svarar Sofia S
    Tack så mycket för ditt omdöme tror du kommer trivas super fint i din nya bostad :)
  • Åsa U skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Väldigt trevligt och engagerat bemötande Läs mer
  • Sofia S skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande 👍 Läs mer
    2018-01-18 Jacob L svarar Sofia S
    Tack för att du tog dig tid att svara och vad trevligt att du är nöjd :)
  • Amanda G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag upplevde Jacob som en vänligt lugn och ”vanlig” det är beröm för han var inte stel utan pratade med en som en vanlig människa. Det uppskattade jag väldigt mycket som kund. Läs mer
    2018-01-18 Jacob L svarar Amanda G
    Tack Amanda och vad trevligt att du uppfattar mig som lugnt och sansad i mitt arbete det är det jag vill framstå som.

• Ellinor U skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob var trevlig och mycket hjälpsam, han fanns alltid tillgänglig via telefon, mail eller SMS när man behövde och gav alltid ett fantastiskt bemötande. Läs mer
    2018-01-18 Jacob L svarar Ellinor U
    Tack Ellinor för omdömet, en bostadsaffär är en stor affär för köpare och säljare och man vill snabbt få svar på sina frågor och det var trevligt att du uppfattar mig som det jag vill framstå som :)

• Ulf G skrev om Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jacob har hela tiden varit drivande, engagerad och mycket tillgänglig. Serviceinriktad som få. Tack för resan med försäljning! Läs mer
Emeli Sand
Jacob Lund