Fastighetsbyrån Järfälla

Fastighetsbyrån Järfälla

4.7 / 5 baserat på 2068 omdömen
Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Järfällaområdet? Hos oss på Fastighetsbyrån arbetar välutbildade, engagerade och målmedvetna fastighetsmäklare som med högsta kvalitet gör det de gör bäst: sälja hus.

Du som letar efter drömbostaden i Järfälla får en personlig kontakt genom oss samt tillgång till vårt omfattande kundregister. Med den utgångspunkten hittar du snart ditt nya hem!

Vill du sälja eller flytta inom Järfälla? Vi ordnar med det mesta och har hela tiden stort fokus på marknadsföring och dina behov och önskemål. Våra tjänster finns för dig och vi anpassar oss för att du ska bli nöjd.

Både köpare och säljare kan gynnas av våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån, som ständigt finns till hands för att underlätta bostadsaffären.

Välkommen in på något av våra kontor - Jakobsberg eller Barkarbystaden - för mer information, en fri värdering eller svar på dina frågor om boende i Järfälla!

Läs vad 2068 kunder tycker om Fastighetsbyrån Järfälla 2

• sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-08-02 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med det arbete Robert la ner på försäljningen av vår bostad. Vi upplevde Robert som mycket kunnig och erfaren. Så vi kände oss verkligen trygga med allt !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-07-19 Verifierad kund
    Hejsan jag är stolt över Amanda Pettersson som Dennis Allingmon lämnade till mej för att tagit hand om min bostad jag tackar och Amanda Pettersson igen för hon har hjälpt mej att sälja min bostad väldigt snabbt och mycket bra pris. Jag rekommenderar alla som jag känner till Fastighetsbyrån i Järfälla på grund av Amanda Pettersson och jag kör taxi träffar många kunder och jag har bra sociala kontakter med minna kunder och vill rekommendera bara Amanda Pettersson till dom om dom vill sälja sin bostad eller köpa bostad. Jag har bra referens i mitt jobb och hus minna kunder evän när jag körde bus har bra kontakt med min passagerare jag vill engångs till stort tackar Amanda Pettersson, med vänliga hälsningar Berhame Rajab Ali
    2022-07-17 Verifierad kund
    Man får full information med Ödmjukhet, respekt fullt och de har bra pris
    2022-07-17 Verifierad kund
    Tack. Det gick ganska bra med min lägenhet försäljning.
    Lanja
  • Mia S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-07-17 Verifierad kund
    Finns inte ord att beskriva vilket bra jobb han gjort. Stöttande med mycket tålamod
    Rekommenderar honom varmt
  • köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-07-10 Verifierad kund
    Duktig och påläst mäklare, tydlig och rak kommunikation.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Nöjd med min erfarenhet av mötet med Oscar. Fick bra professionell bemötande.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Toppen bra mäklare med bra bemötande, professionell.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-07-07 Verifierad kund
    Så glad att jag valde Ian som mäklaren! Han gjorde ett fantastiskt jobb!
    2022-07-07 Verifierad kund
    Kunnig och engagerad mäklare! Snabb och tydlig kommunikation. Svarar alltid inom kort. Vi är jättenöjda och kan rekommendera Ian som mäklare.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Ian är otroligt professionell och tillmötesgående.

Han tog sig alltid tid och svarade på mina frågor han har även en otrolig kompetens och han fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningen.

Sen var det en trevlig bonus att han fick vårt hus sålt till rekordpris i vårt område.

Rekommenderar Ian, starkt! När jag säljer min nuvarande bostadsrätt i framtiden så kommer jag ringa honom och be han ta uppdraget.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Påläst, lätt att få kontakt med. Bra genomförd försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi blev bemöta på ett trevligt sätt och mäklaren hjälpte oss med det vi behövde hjälp.
    • Västra Jakobsberg
    2022-07-07 Verifierad kund
    Uppfyllde våra förväntningar fullt ut. Jobbade aktivt med att få in fler intressenter och hade bra timing och känsla för när och hur processen skulle drivas.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Ian is a super excellent agent! He is hard working, dedicated and an expert of his field. He has experience and understanding of the documentation involved for selling and buying property which really is a bonus as not many agents understand the full picture. He is very professional has an excellent understanding and feel for the property market, good connections, and we are so grateful that he sold our apartment. Stort tack Ian!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Skälby
    Ian är jätte trevligt ,
    Och bemöter folk på bästa sätt.
    Duktig och erfaren. 🙂
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-07-05 Verifierad kund
    -Fick ett mkt bra och trevligt bemötande, känner stor tillit till honom.
    -Han levde upp till de förvämntar man kan ha efter rådande omständigheter på bostadsmarknaden.
    -Har har gedigen kunskap och kan sitt jobb, vilketr märks i hans arbete.
  • HAMID S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-07-02 Verifierad kund
    Riktig proffsigt och detaljerad mäklare.
    Man får uppdateringar hela tiden hur läget är och det kändes tryggt.
    Ian kämpar hårt och är duktig på att sälja och förmedla.
  • köpte sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Barkarby
    2022-06-30 Verifierad kund
    Tyvärr upplevde vi Paula som svårtillgänglig under köpprocessen. Som köpare av ett nytt hus hade vi förväntat oss mer, både vad gäller tillgänglighet, bemötande och engagemang.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-06-29 Verifierad kund
    Robert är en duktig, skicklig, erfaren mäklare inom sitt yrke/arbete. Detta är andra gången jag vänder mig till Robert för att sälja min bostad.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Allt har hittills fungerat jättebra mellan Robert och mej! Robert ansvarar ju för köp av min nya bostad och det kommer säkert att fungera lika smidigt! Med vänlig hälsning, Lars Persson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jörgen har varit fantastisk på alla sätt från första minuten. Lugn, saklig och professionell under hela processen. Alltid tillgänglig och lyhörd för våra behov och önskemål. Vi vill lämna våra bästa rekommendationer!
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bra kontakt, trevlig och väldigt snabb samt effektiv! Mycket nöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött, saklig och informativ. Vi fick möjlighet att titta i lugn och ro och kunde sedan ställa frågor och få relevanta svar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-06-17 Verifierad kund
    Han kunde sitt objekt som han sålde samt att han var otroligt professionell.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket nöjd med samarbetet och resultatet. Rekommenderar.
    2022-06-13 Verifierad kund
    We felt oscar treated us well and he has helpeds us to buy the apartment according to our expectations .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-06-13 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och lätt att få information och slutföra procedurer
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Polhem
    Lite fram & tbax, men gick bra till slut 👍🏻
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jätteduktig och trevlig mäklare.

Som uppfyllde alla mina förväntningar.

Super nöjd.
    2022-06-13 Verifierad kund
    I think Ian is an excellent human being and a very professional broker. He helped me throughout the bidding process and with the signing of the documents. As i am a non-swedish speaking guy, he helped me understand every detail on the documents. He has very high work ethics.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Robert var en lyhörd, och hjälpsam person. Han svarade direkt när jag behövde råd. Han hjälpte mig både som säljcoach och köpcoach.
    Han var sakkunnig .
    2022-06-12 Verifierad kund
    Redan vid värderingen kände jag att Amanda var rätt mäklare för försäljningen av min lägenhet. Hon har alltid varit otroligt positiv, snabb att svara på frågor jag hade och visat väldigt bra kunskaper rörande både min BRF och området. Hennes arbete rörande förarbete, visningarna och att hitta den rätta köpare var över mina förväntningar. Hon fick utan tvekan ut det absolut bästa priset jag kunde få i denna marknad :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-06-08 Verifierad kund
    han är erfaren som mäklare. någran gör bra sitt jobb
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-06-02 Verifierad kund
    Paula Huerta är bra, glad, tillmötesgående, öppen hjärtlig och hjälpsam mäklare. Mina förväntningar var att hon skulle vara en bra mäklare och kunna sitt jobb som mäklare. Hon levde upp mina förväntningar och jag rekommenderar henne varmt. Hon förklarade bra, var tydlig och kom bra överens.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Профисиональный брокер ,мне все понравилось
    2022-05-21 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och mycket hjälpsam!
    2022-05-20 Verifierad kund
    Engagerad mäklare som finns där längs hela säljprocessen. Rekommenderas varmt.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Allt var toppen från första kontakt till kontraktskrivning. Amanda är en engagerad och väldigt duktig mäklare! :)
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt bemött, snabb respons, ärlig o trovärdig. Berättar även om saker som kanske inte alltid är till säljarens fördel, vilket känns opartiskt och uppskattas
    2022-05-15 Verifierad kund
    Superbra bemötande hela processen och proffsig inställning
    • Barkarby
    2022-05-14 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig, tydlig, bra och enkel rak kommunikation.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Ian är toppen på alla sätt. Kunnig, duktig, förtroendeingivande, seriös. Vi är jättenöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-05-13 Verifierad kund
    Tydlig kommunikation, påläst, aktiv och god respons
    Tack Henrik!
    Det har varit ett sant nöje från dag ett. Så glad för din skull och hoppas du ska må bra och trivas i ditt nya hem. :)
    Amanda Pettersson
    2022-05-13 Verifierad kund
    Bra kommunikation, trevlig som vanligt, smidig säljprocess.

Alltid lika nöjda med Robert!
    2022-05-10 Verifierad kund
    En mäklare som säljer o köper bostäder med hjärtat och ser och lyssnar på kunden.
    Rekommenderar honom med hela mitt hjärta
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bemötande var utmärkt. Förväntningarna som jag hade var bl a få svar på mina frågor så fort som möjligt, och det har Amanda uppfyllt och hon hade tålamod med mina frågor. Hon var den som jag kan rekommendera till någon
    Tack Mary!
    Uppskattar det så mycket. Det är helt normalt att ha många frågor och funderingar vid köp av en ny bostad. Tack att jag fick vara med att hjälpa till :)

Ha en fortsatt fin sommar!
    Amanda Pettersson
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, hjälpsam, noggran.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig, kompetent och tillgänglig när vi köpte vår bostadsrätt.
    Hjälpte oss att göra köpprocessen så smidig som var möjligt.
    Det är sannolikt att vi kommer att anlita Ian som mäklare den dagen vi säljer bostaden då en starkt bidragande faktor att vi slutligen valde just denna bostaden var just tillgängligheten för en privat visning på mycket kort varsel och snabba återkopplingar.
  • Elin B
    sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Stäket
    2022-05-08 Verifierad kund
    Redan från första mötet kände jag mig trygg med Robert. Han var saklig, mycket kunnig, ärlig och alltid mycket vänlig. Jag fick svar på alla mina frågor och kände aldrig mig besvärad av att ställa för många frågor. Han har guidat och stöttat mig genom hela försäljningsprocessen. Han är bäst.