Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Järfälla
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Järfälla
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Järfälla

Fastighetsbyrån Järfälla

Allmogevägen 5, 177 57 Järfälla — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Järfälla och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 801 kunder tycker om Fastighetsbyrån Järfälla

• Linda V
    Linda V skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi sålde vår lägenhet via Robert. Väldigt lätt att få förtroende för honom, svarar alltid på telefonen när man vill nå honom och väldigt förklarande i sitt sätt att jobba. Om problem kommer på vägen så kände jag mig väldigt säker på att Robert kunde hjälpa oss vidare och lugna oss i en annan väldigt stressig situation.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Professionellt agerande från Andreas i vårt uppdrag till honom att sälja vår lägenhet. Allt har gått smidigt. Det är andra gången vi anlitar Andreas, så vi är en återkommande, nöjd kund.
  • Malin E
    Malin E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Enkelt, snabbt och smidigt! Precis som man hoppas att försäljningen ska bli :)
  • Åke L
    Åke L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag upplever att Andreas har mycket god kunskap och kännedom om aktuellt bostadsområde. Han visar stort intresse för kundens egna önskemål och är mån om att slutresultatet av försäljningen skall utfalla till kundens fulla belåtenhet. Informationen, tillgängligheten och återkopplingen under försäljningsperioden är mycket god. Jag anser att Andreas är en utomordentligt bra mäklare och kan å det varmaste rekommendera honom. /Åke Lundberg.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    .....................................
  • Malin M
    Malin M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Snabb återkoppling och informativ
  • Vasiliki M
    Vasiliki M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt professionell och super trevlig kille!!!
  • Ina J
    Ina J skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi är jättenöjda med Michaela! Alltid trevlig, tillmötesgående och proffsig. Vi fick bra råd och ett bra pris vid försäljningen. Hon sa också åt oss att lugna ner oss och inte stressa upp oss vid försäljningen - och det behövdes verkligen! :) Varmaste rekommendationer!
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas var trygg och ingav stor förtroende. Andreas gav mycket bra råd och var hela tiden tillgänglig för frågor. Mycket bra dialog med köpare.
  • Helena E
    Helena E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han var proffsig och kunnig. Lyssnade på våra önskemål och gav mycket bra tips hur upplägget kunde läggas upp på bästa sätt. Bra kontakt med med tänkbara köpare.
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Ett telefonsamtal sen var man fast! Supertrevlig person som förstår sig på varje persons egna behov och ser individen bakom kundenoch inte bara yttligare ett jobb!

Jag vet vem jag kommer ringa när nästa bostad ska säljas!
  • Cengiz C
    Cengiz C skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han var trevlig och lätt att prata med, hjälpsam med allt som han kunde gör för oss som köpare. Besvarade alla frågor som vi hade om han inte viste så tog han reda på det och åter kom snabbt tillbaka med svaren so vi hade.
    skulle rekommendera han till alla som vi känner.
    MVH/Cengiz Cigel
    Åter kopplat snabbt
    Trevlig o respekt full
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra och trevlig mäklare. Fördel av att hon själv har bott i området och kunde tala gott om huset/lägenheten.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag skulle rekommendera Andreas till alla jag känner. Han levde upp till den känsla jag fick vid första mötet. Han förmedlade en lugn och trygg affär från början till slut, vilket var av stort värde för mig. Han var alltid tillgänglig, höll oss uppdaterade och informerade oss vid behov. Grymt bra jobbat Andreas och TACK!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Försäljningen gick lätt och smidig och Andreas upplevdes som proffsig.
  • Anna E
    Anna E skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Robert hjälpte oss väldigt bra när vi skulle sälja vår pappas lägenhet och skötte proffsigt att vi var flera delägare i dödsboet. Lätt att komma i kontakt med och han stämde ofta av när något nytt skett. Lugn och metodisk, rekommenderas varmt.
  • Maria B
    Maria B skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket nöjd med Andreas! Proffsig, noggrann, snabb och tillgänglig. Väldigt mån om båda parter i affären och lämnar inget åt slumpen. Kan varmt rekommendera Andreas vid både köp och försäljning!
  • Joel Y
    Joel Y skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt trevlig ,tillmötesgående och hjälpsam
  • Yvonne O
    Yvonne O skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Robert var noggrann, professionell, lätt att lita på, trevlig, ärlig och lugn. har uppfyllt mina förväntningar. Rekommenderas.
  • Vasilios P
    Vasilios P skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt professionell, väldigt trevlig och serviceminded.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas gör alltid sitt yttersta och levererar alltid ett bra resultat. Vi har använt Andreas vid flera försäljningar och alltid varit lika nöjda.
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är en extremt duktig och kunnig mäklare, väldigt jordnära och lätt att ha och göra med.
    Han tar sig tid att hjälpa och förklara, framförallt för någon som skulle både köpa och sälja för första gången. Andreas är helt klart en mäklare i världsklass. Mäklarna i tv programmet "stjärnmäklarna" har inget att komma med i jämförelse med Andreas!

/Niklas molin
  • Krista W
    Krista W skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Fungerade bra. Fick mer än vi trodde var möjligt för vårt radhus! Robert var lyhörd o gjorde de ändringar som vi såg nödvändiga för att framhäva vårt hem.
  • Sara E
    Sara E skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra information, bra hjälp vid snabb affär
  • Isak B
    Isak B skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    En seriös och duktig mäklare.
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra och trevlig tjej!
    Blir alltid väl bemött och känns pålitlig. Svarar alltid snabbt på sms och mail.
  • Louisa A
    Louisa A skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Tryggt, bra, alltid tillgänglig
  • Eva M
    Eva M skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bästa mäklaren. Jag skulle inte anlita någon annan mäklare. Jag har stort förtroende för Robert, han är erfaren och jag vet att han har koll.
  • Jovdat M
    Jovdat M skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Hej
    Slutet av Augusti början av September hade vi kontakt med FByrån och Robert som mäklare sedan valde vi en annan byrån av okänd anledning vilket ångrade vi ganska mycket. Då bestämdes det att kontakta Robert igen. Då förvandlades omöjliga till det möjliga.
    Roberts erfarenhet inom branschen syns tydligt inte bara muntliga delen utan i praktiken. Kan mycket om regler och lagar i andra områden än mäklare. Han är mycket omtänksam person som är angelägen om kundens bästa. Även trevlig att jobba med.
    2016-12-14 Robert L svarar Jovdat M
    Hej Jovdat! Tack för er rekommendation, jag är glad att ha kunnat hjälpa till med försäljningen av er lägenhet och att allt ordnade upp sig till slut. Lycka till med nya lägenheten. /Robert
  • Emelie I
    Emelie I skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag är otroligt nöjd med valet av mäklare. Proffsig och angagerad är bra beskrivning. Jag känner att jag har fått bra information inför försäljningen av min bostad och information om hur planeringen är tänkt för att nå dit jag vill.
  • Malin W
    Malin W skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Kunnig, engagerad, insatt i området o vad som sålts tidigare, positiv, hjälpsam, tillmötesgående osv.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    En mycket bra mäklare tycker jag, trevlig, håller vad han lovar. Kan inte bli bättre.
  • Emeli G
    Emeli G skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevligt, professionellt, korrekt, pålitligt, serviceorienterat, inte påträngande
  • Frank V
    Frank V skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket trevlig kunnig och seriös och ger ett tryggt intryck so m är mycket viktigt
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Smidigt samarbete. Bra koll på marknaden.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra profisionell rak inget tjaffs.

som det ska vara helt enkelt
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Cecilia Andersson uppträder professionellt och är mycket trevlig i bemötandet. Man känner förtroende och upplever att man kan kontakta henne och att hon skulle ta sig tid om man har funderingar och frågor. Vi är mycket nöjda!!!
    Cecilia A gillar detta
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevlig och bra mäklare, allt gick väldigt smidigt och bra
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra - inget att anmärka på. Ingen större skillnad mot andra mäklare jag varit i kontakt med.
  • Karar S
    Karar S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jätteduktig mäklare! Alltid trevlig och tillgänglig. Väl påläst och kan hjälpa till vid speciella situationer! Rekommenderas starkt!
  • Emma A
    Emma A skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag tycker att robert är en duktig mäklare jag är mycket nöjd med hans engagemang och det tycker jag är viktigt när man träffar sin mäklare.
  • Christoffer G
    Christoffer G skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Engagerad, lyhörd och kunning mäklare som hela tiden strävar efter att göra det lilla extra, för att göra säljare och köpare nöjda!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket bra och kompetent mäklare! Rekommenderas varmt.
  • Ion I
    Ion I skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Very agile. Easy to collaborate and communicate.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Varken sämre eller bättre än någon annan.
  • Meltem E
    Meltem E skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Kontakten med Robert Löwkrantz har varit över all förväntan. Väldigt professionell , kunnig och mån om allas behov. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare för köp och sälj.
  • Barry M
    Barry M skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Yes I found Robert to be very professional and helpful.
    As my swedish isn't very good. HE explains and goes threw every thing very clearly so I know all the details.
    And with no hesitation, answers all the questions I had to ask.And for me as a customer I like to know as much information buying a property as it's a big decision and step buying a property so it's very important to get the right information,as Robert provided with a pleasant and get manner.
    Regards, Barry McGann.
    2016-12-12 Robert L svarar Barry M
    Thank´s Barry for your kind words ,i´m glad you feel that good service was provided.

Regards, Robert
  • Li W
    Li W skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi har varit väldigt nöjda med det som Robert har gjort. Snabb återkoppling om man har frågor. Samt bra service
  • Musa Y
    Musa Y skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla