Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Järfälla

Fastighetsbyrån Järfälla

Allmogevägen 5, 177 57 Järfälla — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Järfällaområdet? Hos oss på Fastighetsbyrån arbetar välutbildade, engagerade och målmedvetna fastighetsmäklare som med högsta kvalitet gör det de gör bäst: sälja hus.

Du som letar efter drömbostaden i Järfälla får en personlig kontakt genom oss samt tillgång till vårt omfattande kundregister. Med den utgångspunkten hittar du snart ditt nya hem!

Vill du sälja eller flytta inom Järfälla? Vi ordnar med det mesta och har hela tiden stort fokus på marknadsföring och dina behov och önskemål. Våra tjänster finns för dig och vi anpassar oss för att du ska bli nöjd.

Både köpare och säljare kan gynnas av våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån, som ständigt finns till hands för att underlätta bostadsaffären.

Välkommen in på något av våra kontor - Jakobsberg eller Barkarbystaden - för mer information, en fri värdering eller svar på dina frågor om boende i Järfälla!

Läs vad 908 kunder tycker om Fastighetsbyrån Järfälla

Allmogevägen 5, 177 57 Järfälla