Fastighetsbyrån Järfälla

Fastighetsbyrån Järfälla

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Järfällaområdet? Hos oss på Fastighetsbyrån arbetar välutbildade, engagerade och målmedvetna fastighetsmäklare som med högsta kvalitet gör det de gör bäst: sälja hus.

Du som letar efter drömbostaden i Järfälla får en personlig kontakt genom oss samt tillgång till vårt omfattande kundregister. Med den utgångspunkten hittar du snart ditt nya hem!

Vill du sälja eller flytta inom Järfälla? Vi ordnar med det mesta och har hela tiden stort fokus på marknadsföring och dina behov och önskemål. Våra tjänster finns för dig och vi anpassar oss för att du ska bli nöjd.

Både köpare och säljare kan gynnas av våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån, som ständigt finns till hands för att underlätta bostadsaffären.

Välkommen in på något av våra kontor - Jakobsberg eller Barkarbystaden - för mer information, en fri värdering eller svar på dina frågor om boende i Järfälla!

Läs vad 1802 kunder tycker om Fastighetsbyrån Järfälla 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-23
    Han trvligt och serviceminded . utmärkt med allt .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-19
    Bra bemött. Levde upp till alla förväntningar!
  • Jan P
    2021-07-11
    Mycket professionellt & kunnigt bemötande med trevligt och lyhört uppträdande! Rätt ugångspris med de faktiska förutsättningar som gällde i denna försäljning!!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-11
    Thanks a lot for your help during our viewing and contract signing!!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-10
    Hej!
    Väldigt serviceinriktad och professionell. Tillmötesgående och flexibel. Jag är väldigt nöjd och tacksam för att ha Ian Collett som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-09
    Vi ringde upp Rebecca för hon sålt radhuset bredvid oss och vi berättade vad vi hade för krav och vad vi vilja sälja för, under hela processen så hade vi bra dialog och rebecca visade verkligen att hon förstod vad vi behövde för att kännas oss lugna.

Jag kommer absolut anlita rebecca om det blir aktuellt att sälja igen i framtiden.

Jag rekommenderar verkligen Rebecca!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-09
    Hon var väldigt trevlig. Hon förklarade tålmodigt allt för oss. Jag kände mig bra och säker på et kontor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-07
    He seem a very nice person, guided us and gave us the necessary information we needed to purchase the apartment.
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-06
    Kunnig och trevlig som gjorde sitt yttersta för att vi skulle få en bra och smidig försäljning.
    Han lotsade oss genom förberedelser och visning och förhandling och budgivning på ett förtroendeingivande sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-06
    Samarbetet med Oscar flöt på riktigt bra! Han var alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar. Vi blev väl bemötta av honom. Våra förväntningar var ganska höga och Oscar levde upp till dem. Han är en trevlig och professionell person. Vi är mycket nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-07-06
    Jag är otroligt glad att jag valde Rebecca Enblom som mäklare när jag skulle sälja min lägenhet. Från första mötet till kontraktet var påskrivet var Rebecca alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad på ett föredömligt sätt.

Allt från värderingen till fotograferingen sköttes på ett proffsigt sätt och jag är väldigt nöjd med utfallet.

Då jag stod i begrepp att flytta utomlands så ville jag få lägenheten såld relativt omgående. Detta skedde enligt plan.

Jag upplever att Rebecca gjorde en realistisk bedömning av lägenheten och marknadsläget och sedan levererade över förväntan.

Jag kan varmt rekommendera henne för den som går i tankarna på att sälja sin lägenhet eller hus.
    • Bolinder Strand
    2021-07-03
    Vi köpte en lägenhet som Ian förmedlade. Ian var professionell, hjälpsam, påläst om området och marknaden. Kommunikationen var rak och tydlig och han återkopplade alltid i tid och som utlovat. En riktig toppmäklare som min sambo och jag kommer att anlita den dagen det är dags för oss att sälja vår lägenhet.
    2021-06-30
    lyhörd snäll och väldigt duktig
  • Eric E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-29
    Vi hade tur att få Ian Collett som mäklare på lägenheten vi var intresserade av att köpa. Ian är en väldigt positiv och sympatisk person samtidigt som han är noggrann och mån om att allt blir rätt. Han går inte vidare med nästa steg i försäljningsprocessen förrän han bekräftat att samtliga inblandade är med på noterna. Ian är lyhörd inför allas olika behov för att på så sätt förmedla fastigheten på ett så smidigt sätt som möjligt. Det var ett nöje att ha med Ian att göra.
    2021-06-29
    Proffsigt bemötande, Ian är kunnig och saklig och ingen ett stort förtroende!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-29
    Professionell, kompetent, effektiv och duktig på förhandling. Ger utrymme för säljarnas vilja och är bra stöd/bollplank.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Västra Jakobsberg
    2021-06-28
    Ian var en trevlig och skicklig som mäklare.
    2021-06-28
    Ian är en jätte hjälpsam och trevlig mäklare. Han gör sitt bästa för att man ska bli nöjd.
    10/10
    Tack för dig.
    Du jätte snälla och ärlig man
    2021-06-28
    Det var jätte bra hade inte förväntning hde bra bemötande.
    2021-06-28
    Han är en superbra mäklare !!!
    2021-06-28
    Bra bemötande, inlyssnande och engagerad.

Viste att det var svårt att sälja nyproduktion i området men Ians hängivenhet så gick allt bra.
    2021-06-28
    Mäklaren ingav ett stort förtroende, var alltid hjälpsam samt kunnig i alla sakfrågor och i bostadsområdet. Svarade noga på mina frågor och gjorde vårt samarbete smidigt samt med ett trevligt bemötande. Erfarenheten av Fastighetsbyrån i Barkarbystaden och mäklare Ian Collett är enbart positiv.
    2021-06-28
    Han är bästa mäklare som jag vet tack
    2021-06-28
    Allt gick bra för försäljningen.
    Duktig mäklaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-28
    Fantastisk tillgänglighet och flexibilitet. Positiv attityd. Problemlösare!
    2021-06-28
    Ian hade en klar bild av hur försäljningen skulle gå till. Han delade bilden md säljaren på ett tydligt och lugnt sätt.

Tack vare Ian fick säljaren mer än det hen hade Önskat.
  • Salar S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-28
    Ett proffsigt bemötande från start till slut. Ian var lätttillgänglig och lyhörd under hela säljprocessen.
    Jag kan starkt rekommendera Ian!
    2021-06-28
    Bra mäklare, mycket engagerat och driven!
    2021-06-28
    Ian var positiv, lättsam och pedagogisk. Han följde en igenom processen för försäljning och fick en att känna tillit och glädje med att sälja ens bostad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-26
    Mathias går in för sitt arbete 100%. Väldigt kunnig, sympatisk och har en enorm energi. Rekommenderar verkligen Mathias!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Polhem
    2021-06-25
    Vår mäklare, Per, löste ett stort dilemma där de 3 st högsta budgivarna hoppade av eller inte stod för sitt bud. Affären blev i varje fall av med hjälp av Per.
    2021-06-23
    Allting gick hur smidigt som helst! Från start till slut. Ian var snabb med kontakten och var 100% med i alla turer.
    Riktigt nöjd med hela processen!
    2021-06-21
    Hon lyssnade på mig verkligen, och mina önskemål , jag och min man kunde inte ha varit nöjdare
    Samt att hon gjorde mig väldigt trygg , trotts snabba omständigheterna . hon gav mig även information dagen innan om hur statusen av lägenheten såg ut.
    Jag och min man tycker att Rebecka Blom är en utmärkt mäklare .
    2021-06-20
    Alltid tillmötes när vi ville ha besked. Rebecca var mycket noggrann med upplysning så att allt skulle gå rätt tillväga.
    Vi är mycket nöjda jag och min fru Kerstin
    Vänligen
    Kerstin och Christer
    2021-06-20
    Väldigt Bra mäklare, levde verkligen upp till mina förväntningar
    2021-06-18
    Ian var väldigt professionell och lyhörd. Han levde verkligen upp till våra förväntningar, försäljningen gick smidigt.
  • Johan P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-16
    Amanda gjorde ett fantastiskt jobb och levde upp till alla mina förväntningar. Väldigt bra på att kommunicera vilket gjorde att affären kändes trygg rakt igenom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-16
    Vi har haft lång kontakt med Mathias. Han är alltid trevlig och inger förtroende. Tycker att han har gett bra råd och han har skött vår försäljning på ett bra sätt.
    Väl bemött.
    Mathias är lugn och tydlig.
  • Bakhtiar M
    köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-14
    Mattias mötte oss mycket vänligt och var noggrant med att visa och förklara.
    2021-06-14
    Rebecca Enblom har varit en super duktig och proffsig mäklare och samtidigt en riktig trevlig tjej :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-14
    Jag kan inte beskriva hur duktig han är asså har inga ord . Bra bemötande . han är väldigt lugn och ger mycket tid för att lyssna . han hjälpte med allting.rekommenderar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-13
    Jag är mycket nöjd med bemötandet, presentation av upplägget och kontakten under försäljningsprocessen.
    Jag har fått den hjälp jag önskat, allt har gått smidigt tillväga. Jörgen har hittat rätt köpare.

Tack för hjälpen!
    Ing-Mari Sennström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-12
    Väldigt trevligt bemötande m stort leende som i sig påverkade helhets intrycket, professionella förhållningssätt å därmed köpet :)
    Lyssnade på behovet å bearbetade med mig under hela köpet!
    Tack vare henne som mäklare till Birgittavägen!
    Å tack vare fastighetsbyrån!
    Önskar flera framtida ök m henne å m fastighetsbyrån!
    2021-06-12
    Lätt att jobba med, bra att informera om vad som sker, kände inte någon stress, allt flöt på bra.
  • Magnus H
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-12
    Proffsig mäklare som verkligen bryr sig om både köpare och säljare och är mån om att det blir en bra affär
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-12
    Jörgen är en trevlig person väldigt professionell i sitt yrkesroll väldigt informativ utmärkt bemötande
    2021-06-12
    Väldigt bra mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Blev väldigt bra bemött! Trevlig, professionell och noggrann. Svarar på alla frågor snabbt. Mycket nöjd!
    2021-06-12
    Körupplevelsen positiv, dels för vi fick den lägenhet vi väntat på sedan länge och sedan Jörgen Peterssons servicesinne och engagemang när han hjälpte oss genom hela processen. Jörgen Petersson rekommenderas varmt.
    Ivan & Eva Ulvesäter