Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Järfälla

Fastighetsbyrån Järfälla

Allmogevägen 5, 177 57 Järfälla — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Järfällaområdet? Hos oss på Fastighetsbyrån arbetar välutbildade, engagerade och målmedvetna fastighetsmäklare som med högsta kvalitet gör det de gör bäst: sälja hus.

Du som letar efter drömbostaden i Järfälla får en personlig kontakt genom oss samt tillgång till vårt omfattande kundregister. Med den utgångspunkten hittar du snart ditt nya hem!

Vill du sälja eller flytta inom Järfälla? Vi ordnar med det mesta och har hela tiden stort fokus på marknadsföring och dina behov och önskemål. Våra tjänster finns för dig och vi anpassar oss för att du ska bli nöjd.

Både köpare och säljare kan gynnas av våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån, som ständigt finns till hands för att underlätta bostadsaffären.

Välkommen in på något av våra kontor - Jakobsberg eller Barkarbystaden - för mer information, en fri värdering eller svar på dina frågor om boende i Järfälla!

Läs vad 838 kunder tycker om Fastighetsbyrån Järfälla

• Ahmed M
    Ahmed M skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han var bra , hjälpsam och trevlig
  • Eva-lena L
    Eva-lena L skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevlig och tillmötesgående mäklare. Vi är mycket nöjda med hans jobb
  • Alessandro P
    Alessandro P skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevlig, kunnig,erfaren. Kan absolut rekommenderas
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Strålande service, hatten av!
    Otroligt smidigt och snabbt jobbat.
  • Sam M
    Sam M skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han är en god mäklare. Hjälpsam och forklarar ganska tydligt och utförligt.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket professionell och kunnig. Rekommenderas starkt.
  • Nihad B
    Nihad B skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt professionell mäklare, som är lyhörd och väldigt hjälpsam under hela köp&säljprocessen. Väldigt enkel att ha och göra med, och underlättar verkligen för sina kunder. Noga med information och uppdateringar.
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har haft kontakt med Mathias i många år. Han har hört hur vi har det och meddelat oss vad vårt hus är värt. När vi nu bestämde oss för att sälja var valet lätt. Jag tog då kontakt med Mathias och han kom hit och vi gjorde upp all planering med fotografering, visning och allt som rör en försäljning. Mathias har varit lätt att ha att göra med. Allt har gått efter planerna. Mathias är ordningsam och duktig med alla papper. Jag rekommenderar Matias skarpt.
  • Freweini H
    Freweini H skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han är väldigt trevligt och hjälpsam.
  • Hamze M
    Hamze M skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Enkelt, snabbt och smidigt! Precis som man hoppas att försäljningen ska bli :)
    bra och trevlig en av dem bästa +++++++++
    Hamze M gillar detta
  • Carl-johan S
    Carl-johan S skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mathias skötte hela vår bostadsförsäljning på ett alldeles fantastiskt sått. Jag, som har en förmåga att gå upp i varv inför stora affärer, kunde slappna av och låta Mathias sköta arbetet!
  • Erik L
    Erik L skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi har haft god hjälp av Mathias, han jag varit proffsig och skött affären på bästa sätt.
  • Björn G
    Björn G skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Från början tyckte jag inte speciellt om Mathias bland alla andra mäklare, men senare visade det sig att det var ett bra val och han skötte sig proffsigt i det han gjorde för oss. Rekommenderas!
  • Ann-mari A
    Ann-mari A skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra hjälp och information kring vårat bostadsköp
  • Bo G
    Bo G skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mathias visade stor kunnighet av marknaden vilket fick oss att lita på de råd som han gav inför försäljningen. Vi kände att vi alltid kunde ringa till honom om vi hade några frågor och han var villig att komma personligen när så behövdes.

Allt detta resulterade i att vi kände oss trygga att lämna försäljningen i Mathias händer med vetskap om att vi skulle få det bästa resultatet vilket vi också fick.
  • Linda M
    Linda M skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi är väldigt nöjda med Mathias försäljning av vårt hus. Mathias är engagerad, driven, tillgänglig, tillmötesgående och lösningsinriktad. Han levererade på en högt ställd målbild och uppvisade professionalitet i alla lägen. En trygg bostadsaffär från start till mål.

Vi vill ge Mathias våra allra bästa rekommendationer, både för säljare och köpare. Vi ser fram emot vidare bostadsaffärer med Mathias och Fastighetsbyrån när det blir dags för detta.
  • Theresa E
    Theresa E skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Professionell och har en mycket bra balans mellan att vara personlig och varm utan att vara privat! Allt har gått väldigt smidigt pch ett stort plus för humorn och lättsamheten i dialogen!
  • Göran O
    Göran O skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi uppfattade Mathias som kunnig och trovärdig och som hade god kännedom
    om marknaden,lätt att samarbeta och kommunicera med.
  • D.bo G
    D.bo G skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevligt o professionellt bemötande.
  • Sahar N
    Sahar N skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    För oss som köpare var Fastighetsbyrån bästa valet och vi är otroligt nöjda med Mathias som mäklare.

Han gav ett mycket professionellt intryck och samtidigt personlig service som gav oss en lugn och trygg affär.
    Han ledde budgivningsprocessen på ett tryggt och säkert sätt.

Lätt att få tag i och lätt att prata med. Rekommenderas varmt!
  • Rasoul A
    Rasoul A skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag tycker att Mathias Nesselsten är sakkunnig och med sin trevlig bemötande skapar en bra atmosfär vilket leder till en bra samtal. Han hjälpte oss att kunna köpa vårt drömhus!
  • Pia E
    Pia E skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mäklaren var proffsig och engagerad. Han ledde budgivningsprocessen på ett tryggt och säkert sätt. Var trevlig, korrekt och ingav förtroende rakt igenom.
  • Björn B
    Björn B skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Skön kille som levererar det där lilla extra! Supernöjd!
  • Rickard U
    Rickard U skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag tycker att Mathias är en bra mäklare med kunden i fokrus. Seriös och håller hela tiden en bra/snabb kontakt med båda parter.
  • Emma B
    Emma B skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra bemötande och snabba svar på frågor.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han har varit fantastisk från första mötet vi hade med honom om försäljning av vårt hus. Han är mycket kunnig, hjälpsam på alla sätt och mycket snabb att svara på frågor. Bättre mäklare kan man inte ha. Vi ger honom våra bästa rekommendationer.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevlig och korrekt, jobbar hårt mot krav och mål som vi kommit överens om. Super nöjd i helhet.
  • Simon K
    Simon K skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    I am happy with the treatment and we have a good discussion with the seller and Mathias.
  • Tua N
    Tua N skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket professionell, serviceminded, balanserad dialog mht sälja/lyssna.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Toppenbemötande. Hjälpte oss hela vägen till ett lyckat köp!
  • Elliott P
    Elliott P skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    mycke bra som Jürgen sa xD............................................................
    Elliott P gillar detta
  • Jan-olof O
    Jan-olof O skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lugn, saklig och trevlig. Inte så "på" vliket var skönt.
  • Jörgen U
    Jörgen U skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Philip sålde en lägenhet för oss och var ett bra stöd genom hela processen.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag tycker Philip är en proffsig mäklare som visar stort engagemang och kunnighet. Har får mig som säljare att känna mig trygg, är väldigt tydlig och saklig. Jag känner stort förtroende för Philip och skulle ge honom mina varmaste rekommendationer.
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Har bara gott att säga om Philip!
  • Joel H
    Joel H skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jättebra mäklare och trevlig kille helt problemfri och väldigt lätt att ha och göra med , tack för hjälpen med min första bostad !
  • Julia L
    Julia L skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag tycker att Michaela var hjälpsam tills dess att pappren för lägenheten skrevs på. När vi undrat över saker känns det inte riktigt som att det tagits på allvar, det har glömts bort och inte hunnits med osv. I en viss fråga gällande lägenhetsnummer och fastighetsbeteckning meddelar hon kallt att hon inte har någonting med detta att göra och att jag kan ta reda på informationen själv om jag vill att det ska gå fortare. Detta är den första bostaden jag och min sambo någonsin köper och det är hon medveten om, ändå känns det som att hon inte riktigt bryr sig om att få oss bekväma och att gå igenom allting lugnt och sansat när vi inte förstår. Hon har nu tagit reda på lägenhetsnumret, men vet inte om det stämmer, och vilken specifik fastighetsbeteckning vi har verkar hon inte veta utan har bara skickat tre stycken och säger att vi ska ta någon av dem. Jag känner mig riktigt besviken tyvärr.
  • Linda V
    Linda V skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi sålde vår lägenhet via Robert. Väldigt lätt att få förtroende för honom, svarar alltid på telefonen när man vill nå honom och väldigt förklarande i sitt sätt att jobba. Om problem kommer på vägen så kände jag mig väldigt säker på att Robert kunde hjälpa oss vidare och lugna oss i en annan väldigt stressig situation.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Professionellt agerande från Andreas i vårt uppdrag till honom att sälja vår lägenhet. Allt har gått smidigt. Det är andra gången vi anlitar Andreas, så vi är en återkommande, nöjd kund.
  • Malin E
    Malin E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Enkelt, snabbt och smidigt! Precis som man hoppas att försäljningen ska bli :)
  • Åke L
    Åke L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag upplever att Andreas har mycket god kunskap och kännedom om aktuellt bostadsområde. Han visar stort intresse för kundens egna önskemål och är mån om att slutresultatet av försäljningen skall utfalla till kundens fulla belåtenhet. Informationen, tillgängligheten och återkopplingen under försäljningsperioden är mycket god. Jag anser att Andreas är en utomordentligt bra mäklare och kan å det varmaste rekommendera honom. /Åke Lundberg.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    .....................................
  • Malin M
    Malin M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Snabb återkoppling och informativ
  • Vasiliki M
    Vasiliki M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt professionell och super trevlig kille!!!
  • Ina J
    Ina J skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi är jättenöjda med Michaela! Alltid trevlig, tillmötesgående och proffsig. Vi fick bra råd och ett bra pris vid försäljningen. Hon sa också åt oss att lugna ner oss och inte stressa upp oss vid försäljningen - och det behövdes verkligen! :) Varmaste rekommendationer!
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas var trygg och ingav stor förtroende. Andreas gav mycket bra råd och var hela tiden tillgänglig för frågor. Mycket bra dialog med köpare.
  • Helena E
    Helena E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han var proffsig och kunnig. Lyssnade på våra önskemål och gav mycket bra tips hur upplägget kunde läggas upp på bästa sätt. Bra kontakt med med tänkbara köpare.
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Ett telefonsamtal sen var man fast! Supertrevlig person som förstår sig på varje persons egna behov och ser individen bakom kundenoch inte bara yttligare ett jobb!

Jag vet vem jag kommer ringa när nästa bostad ska säljas!
  • Cengiz C
    Cengiz C skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han var trevlig och lätt att prata med, hjälpsam med allt som han kunde gör för oss som köpare. Besvarade alla frågor som vi hade om han inte viste så tog han reda på det och åter kom snabbt tillbaka med svaren so vi hade.
    skulle rekommendera han till alla som vi känner.
    MVH/Cengiz Cigel
  • Lena M