Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Järfälla

Fastighetsbyrån Järfälla

Allmogevägen 5, 177 57 Järfälla — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Järfällaområdet? Hos oss på Fastighetsbyrån arbetar välutbildade, engagerade och målmedvetna fastighetsmäklare som med högsta kvalitet gör det de gör bäst: sälja hus.

Du som letar efter drömbostaden i Järfälla får en personlig kontakt genom oss samt tillgång till vårt omfattande kundregister. Med den utgångspunkten hittar du snart ditt nya hem!

Vill du sälja eller flytta inom Järfälla? Vi ordnar med det mesta och har hela tiden stort fokus på marknadsföring och dina behov och önskemål. Våra tjänster finns för dig och vi anpassar oss för att du ska bli nöjd.

Både köpare och säljare kan gynnas av våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån, som ständigt finns till hands för att underlätta bostadsaffären.

Välkommen in på något av våra kontor - Jakobsberg eller Barkarbystaden - för mer information, en fri värdering eller svar på dina frågor om boende i Järfälla!

Läs vad 1231 kunder tycker om Fastighetsbyrån Järfälla

• Julia A

2019-06-22

Julia A skrev om Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi är mycket nöjda med Lovas arbete! Hon hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hon är allert, väldigt tillmötesgående, har ett trevligt bemötande och svarar snabbt på både telefon och Mail.
    Kan varmt rekommenderas! / Julia Läs mer
  • 2019-06-19

Göran B skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Ett professionellt och bra bemötande med god kudrelation Läs mer
  • 2019-06-18

Shahriyar L skrev om Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    En fantastisk mäklare som tar hänsyn till kundens önskemål utan att bli en ja-sägare. Om du letar efter en mäklare med kompetens som gör det där lilla extra är Ian det självklara valet. Läs mer
  • Jonatan Ö

2019-06-17

Jonatan Ö skrev om Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lova är en väldigt snäll och lättsam mäklare som gjort hela processen väldigt enkel för mig som aldrig köpt något tidigare. Läs mer
  • 2019-06-13

Christer G skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    En tvåa i Barkarbystaden
    Utmärkt bemötande, inga speciella förväntningar Läs mer
  • 2019-06-13

Gustav P skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sålt en lägenhet på 67kvm

Mäklaren bibehöll professionell kundkontakt med mig genom hela affären.
    Han kunde också vara skämtsam vilket lättar på stämningen.

Ville ju sälja för 2.4 slutade på 1.7 vilket ledde till andra framtids förutsättningar för mig och min fru.
    Mäklare sa att marknaden hade blivit kall på senare tid. Läs mer
  • 2019-06-11

Erik H skrev om Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lova har gjort ett utmärkt jobb med att sälja min lägenhet. Fastighetsbyråns kontaktnät är också positivt. Läs mer
  • 2019-06-10

Camilla G skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket bra och kunnig mäklare. Vi är mycket nöjda med Mathias som gjort ett bra och smidigt jobb. Läs mer
  • Eva P

2019-06-07

Eva P skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    En riktigt proffsig mäklare. Kan sitt jobb. Har köpt en bostadsrätt genom honom och allt gick utmärkt från början till slut. Mycket trevlig och serviceinriktad Läs mer
  • 2019-06-05

Naci B skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt bra mäklare!
    Tydlig,trevlig,förstående. Läs mer
  • 2019-06-04

Ingolf K skrev om Fastighetsbyrån Järfälla
    Egentligen för tidigt avge omdöme. Håller på med att sälja bostadsrätt i Järfälla och köpa fastighet i Sandviken. Erfarenheterna hittills ger byrån i Sandviken högsta betyg och i Järfälla mellan tre och fyra Läs mer
  • Sebastian T

2019-06-03

Sebastian T skrev om Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag köpte en lägenhet som hon sålde.
    Jag tycker hon är extremt proffsig och ett mycket trevligt bemötande.
    Hon svarar alltid snabbt på sms mm

Hon är en grymt bra och proffsig mäklare

5/5 poäng!!! Läs mer
  • James K

2019-06-01

James K skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Det finns mäklare och så finns det mäklare. Andreas Strindemark är det självklara valet i en oviss marknad där expertkunskap, kompetens och fingertoppskänsla är A och O. Vill du ha en trygg, säker och framgångsrik försäljning kan jag varmt rekommendera en av Sveriges bästa fastighetsmäklare! Tack Andreas för en fantastisk försäljning! Läs mer
  • Ola J

2019-06-01

Ola J skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sålt bostadsrättsradhus i Kallhäll. Det kändes lugnt och tryggt att sälja genom Fastighetsbyrån och Robert Löwkrantz. Läs mer

Can S skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Förväntade mig att behöva gå ner i pris, men Philip höll sitt ord och fick lägenheten såld för lite mer än vad han värderade den. Blev alltid bemött proffsigt och blev jättenöjd med det utförda arbetet! Rekommenderar Philips tjänster till alla som funderar på att sälja sin bostad inom Järfälla. Läs mer

Louise P skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mathias svarade alltid snabbt och hjälpsamt på mina frågor. Har stort förtroende för honom och hans arbete. Läs mer

Mickael Agne H skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    professionell, trygg och väldigt kompetent. Rekommenderas starkt. Läs mer

Shabnam S skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har precis sålt mitt hus. Robert har som vanligt varit väldigt tillgänglig, svarat på frågor, haft tålamod samt varit skicklig.
    Robert är jävligy envis och jobbar hårt tills han når resultat. Mycket bra. Han ger inte upp direkt.
    Robert har bra bemötande och jävligt bra på att planera. Han ställer alltid upp.
    Jag rekommenderar honom alla dar i veckan.
    Dock får han minuspoäng också. Och det för att han inte jobbar för hela Stockholms län.
    Bästa bästa Robert Läs mer
    2019-06-04 Robert L svarar Shabnam S
    Hej Shabnam! Det känns som jag precis fått "Reco of the year" :-), tusen tack för de fina orden, vi ses efter sommaren när det är dags för tillträde. /Robert
  • Bim Mormor G

2019-05-30

Bim Mormor G skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har köpt en Lägenhet på Folkungavägen 16

Jättebra bemött
    Det kändes trevligt och tryggt

Han levde upp till alla mina förväntningar

Kommer rekommendera dom till andra som söker mäklare. Läs mer
  • 2019-05-29

Erica R skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mathias har sålt vårt hus. Det var en trygg, smidig, trevlig och snabb process. Han hjälpte oss även med support kring vårt köp som gjordes i en annan stad.
    Kan varmt rekommendera Mathias som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-27

Jan-Åke L skrev om Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Försäljning av min lg. Lova har på ett trevligt sätt hållit mig informerad och genomfört affären. Vi ge de bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-05-27

Linn L skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    vi köpte ett radhus/kedjehus. Vi önskar oss att vi kunde få lite mer kontakt med mäklare samt få mer information om huset / säljaren. Generellt tycker vi att mäklaren har fungerat bra, har en tydlig struktur med dokumentation. Läs mer
  • 2019-05-23

Katarina E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Det var samma mäklare som jag, för 10 år sen, köpte lägenheten av.
    Saklig och kunnig. Erfaren med många år på samma mäklarkontor. Läs mer
  • 2019-05-22

Anette K skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Proffsigt bemötande. Jordnära och förstående vilket skapade en genuin och ärlig dialog genom hela processen. Läs mer
  • Fredrik N

2019-05-22

Fredrik N skrev om Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lova har under hela processen givit mig som säljare ett trevlig bemötande. Lova har varit tydlig och enkel i förklarande av säljprocessen och har alltid lyssnat in min åsikt. Tack för ett bra samarbete! Läs mer
  • 2019-05-20

Eva Margaretha R skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lugnt och trevligt bemötande. Upplevdes som kunnig och gav realistiska förväntningar. Förtroendeingivande. Läs mer
  • KATARINA P

2019-05-15

KATARINA P skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Philip har hjälpt mig att sälja mitt radhus, och gjorde det mycket bra! Proffsigt, ärligt, trevligt och snabbt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-13

Caroline S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sålt kedjehus. Mycket bra bemötande, trevlig. Levde upp till över förväntan gällande slutresultatet. Läs mer
  • 2019-05-10

Anders L skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag var ju köpare av lägenhet , så Mathias var ju inte min mäklare. Jag har intrycket att han gjorde ett mycket bra jobb för säljaren som han ju är betald för att göra. Läs mer
  • 2019-05-09

Robin E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag köpte min första lägenhet av Andreas och allting gick otroligt smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-05-09

Per S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi har köpt en villa och säljer 2st bostadsrätter.

Ett trevligt bemötande och proffsigt genomfört arbete.
    Seriöst utfört men ändå med humor och värme. Läs mer
  • 2019-05-07

Nor M skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Myhcket bra service. Fick mycket bra bemötande och den hjälpen som behövdes. Allt gick smidigt och han var alltid tillgänglig vid frågor. Läs mer
  • 2019-05-06

John D skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Organiserad, kunnig och ärligt. Läs mer
  • 2019-05-06

Therese K skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Köpte ett radhus i Viksjö där Robert var mäklare.
    Bra kontakt, snabb på att svara, hjälpte även till med saker efter att köpet var klart. Läs mer
  • Christina P

2019-05-06

Christina P skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har sålt min bostad genom Jörgen men jag har också träffat Jörgen i samband med visningar av objekt. Jag tycker att Jörgen är tillmötesgående och trevligt. Jag har känt mig mycket trygg i att sälja lägenheten via Jörgen eftersom han lägger ner mycket tid på att informera mig om vad som händer. Det inger en känsla av professionalism att sätta både sälja och köpare i fokus och inte lägga för mycket fokus på att sälja snabbt för att kunna gå vidare med nästa objekt. Detta är inte helt vanligt längre bland mäklare, det skall han ha en eloge för. Läs mer
  • 2019-05-02

Andreas F skrev om Victor Ydrauw en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag sålde ett hus genom Victor och är nöjd med hans insats. Läs mer
  • 2019-04-26

David S skrev om Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lova har varit extremt hjälpsam och guidat mig genom hela processen med bostadsförsäljning på ett alldeles utmärkt sätt. Läs mer
  • 2019-04-25

Louise J skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldig trevlig och duktig mäklare. Förväntningarna var höga när vi träffade Andreas Strindemark och vi blev inte besvikna. Vi kan varmt rekomendera Andreas Strindmark som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-24

Kerstin N skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrätt i Barkabystaden på 88 kw. Philip har varit mycket tillmötesgående och energisk,bara positivt att säga om honom. Kerstin Norrgård Läs mer
  • 2019-04-23

Ulf Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Järfälla
    Sålt villan.

Det vi uppskattade var att mäklaren verkligen hade ett antal potentiella köpare i rockärmen.

Proffsig rådgivning med en stor erfarenhet i botten, bra driv och trevligt bemötande.

Jag kan absolut rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-23

Anders Ö skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är en trevlig och proffsig mäklare! Läs mer
  • Kristina K

2019-04-17

Kristina K skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra försäljare.
    Agerade snabbt o smidigt.
    Kände mig trygg och bemött med respekt Läs mer
  • 2019-04-17

Frans V skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    En utmärkt trevlig bemötande, bra information hur köpet , budgivningen och köpekontrakt skulle gå till.
    Det finns en del kvar ,men jag är riktig nöjd. Läs mer
  • Paul G

2019-04-15

Paul G skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Hej! We have bought a radhus and Oscar is the one who introduced us to our new house. Actually he helped us to negotiate with the sellers. I think everything went smoothly with no problems. Läs mer
  • 2019-04-11

Mehdi N skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Hej, vi har sålt ett radhus på capellavägen 85 samtidigt sker vi på ett kontrakt på Merkuriusvägen afärrena gick smidigt och bra då Anderas var mycket aktivt och tillgängligt och mycket bra återkoppling när det gällde båda bostäder. Läs mer
  • Susan G

2019-04-10

Susan G skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    I Contacted him through email, left my mobile number then he called me back instantly and he told him what I needed. I asked him to talk to the home owners to see if I can view the home before the viewing and he made it happen. He is very efficient and accommodating. The very best at his profession. Thanks to him we are now home owners. Läs mer
  • 2019-04-08

Ida B skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Snabb försäljning, noggrannhet och kunde inte vara mer nöjd! Riktig proffsig mäklare. Rekommenderar han till alla som ska dra igång med försäljning! Läs mer
  • 2019-04-08

Phuripong A skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    I have bought and sold an apartment through Robert. He is a professional real estate agent. He has given me clear instructions on both buy and sell, guided me through all the processes. I definitely recommend Robert as your real estate agent. Läs mer
  • 2019-04-07

Josefine G skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag köpte min första lägenhet. Blev mycket bra bemött av mäklaren, Jörgen. I och med att det var mitt första lägenhetsköp hade jag inte så mycket förväntningar på hur det skulle gå till. Men en trevlig och mycket bra mäklare gjorde att allt gick smidigt och gav en svar på alla frågor som dök upp längst vägen. Stort tack! Läs mer
  • 2019-04-06

Fredrik L skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla