Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Järfälla

Fastighetsbyrån Järfälla

Allmogevägen 5, 177 57 Järfälla — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Järfällaområdet? Hos oss på Fastighetsbyrån arbetar välutbildade, engagerade och målmedvetna fastighetsmäklare som med högsta kvalitet gör det de gör bäst: sälja hus.

Du som letar efter drömbostaden i Järfälla får en personlig kontakt genom oss samt tillgång till vårt omfattande kundregister. Med den utgångspunkten hittar du snart ditt nya hem!

Vill du sälja eller flytta inom Järfälla? Vi ordnar med det mesta och har hela tiden stort fokus på marknadsföring och dina behov och önskemål. Våra tjänster finns för dig och vi anpassar oss för att du ska bli nöjd.

Både köpare och säljare kan gynnas av våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån, som ständigt finns till hands för att underlätta bostadsaffären.

Välkommen in på något av våra kontor - Jakobsberg eller Barkarbystaden - för mer information, en fri värdering eller svar på dina frågor om boende i Järfälla!

Läs vad 890 kunder tycker om Fastighetsbyrån Järfälla

• Jan-ivar J
    Jan-ivar J skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas gav ett mycket bra och proffsigt intryck redan vid första visningen.

Han har sedan levt upp till alla de förväntningarna kan kräva.

Jag kommer att rekommendera Andreas till vänner och bekanta.
  • Victor R
    Victor R skrev om Fastighetsbyrån Järfälla
    Kungsängen fastighetsbyrån bemötandet var mycket bra
  • Sam Z
    Sam Z skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Philip har hjälpt mig att sälja två lägenheter hittills. Riktigt duktig och vass mäklare. Rekommenderas starkt.
  • Einar M
    Einar M skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Michaela var mycket kompetent och hade ett trevligt sätt.
    Vi är mycket nöjda med hur hon skötte vår försäljning.
    Hon motsvarade våra förväntningar med stor marginal.
  • Maria J
    Maria J skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Mickaela som mäklare. Hon är toppen och ingen skulle kunnat göra jobbet bättre!
  • Arlette S
    Arlette S skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Otroligt nöjd med henne. Allt med köp av bostad var nytt för mig och hon hjälpte mig otroligt mycket. Väldigt tacksam är jag. Hon utförde en utmärkt jobb.
  • Evert R
    Evert R skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Hela affären har skötts på ett mycket proffsigt sätt från början till slut och med ett resultat över förväntan. Dessutom har bemötandet varit mycket trevligt och kommunikationen har varit mycket enkel.
  • Evert R
    Evert R skrev om Fastighetsbyrån Järfälla
    Ett mycket bra bemötande och rakt igenom ett mycket proffsigt genomfört arbete från start till mål.
  • Diyar A
    Diyar A skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt trevlig och professionell
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Michaela är en fantastisk mäklare! Jordnära, ärlig och rolig. En underbar människa helt enkelt.
  • Micaela W
    Micaela W skrev om Michaela Forsberg en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Michaela var verkligen en klippa!
    Hon hörde av sig till mig personligen när lägenheten jag var intresserad av skulle läggas ut till försäljningen en andra gång för hon visste hur mkt jag ville ha den.

En toppenmäklare och en toppentjej!
  • Liudmila L
    Liudmila L skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Philip Strådal är trevlig, professionell och engagerat mäklare som lyssnar och ger bra tips. Jag är väldigt nöjd med försäljningen och rekommenderar Philip helhjärtat!
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag är mycket nöjd med att ha anlitat Philip Strådal som mäklare. Philip har hela tiden varit engagerad och snabb med att svara på frågor under säljprocessen. Detta även under helger. Mötena har alltid varit korrekta och väl förberedda. Jag ger mina allra bästa rekommendationer till att anlita Philip Strådal på Fastighetsnyrån i framtiden.
  • Ing-mari S
    Ing-mari S skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag är mycket nöjd med Mäklare Philip Strådal, allt från visningen till att affären slutfördes.
  • Abdolreza R
    Abdolreza R skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Hej ,
    Jag skulle vilja säga att han var rakt , kunnig och proffs så att det var lätt jobba med honom.
  • Alan A
    Alan A skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Philip är grym att jobba med! Hög återkopplingsfrekvens!
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Philip har varit flexibel , trevlig och väldigt hjälpsam. Alltid svarat i telefon och på sms 😊👍
  • Sheila P
    Sheila P skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag är otroligt nöjd med Philip som min mäklare. När jag som säljare har frågor om olika saker får jag svar väldigt snabbt och han förklarar otroligt bra. Jag har stött på andra otrevliga och dryga mäklare men ingen har varit så bra som Philip! Jag kommer rekommendera vidare honom till bekanta som är i jakt efter någon bostad!!
  • Nicole S
    Nicole S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Proffesionellt och ärligt bemötande vid försäljning av våran lägenhet.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Snabb affär som efterfrågat. Smidigt och enkelt. Andreas mycket påläst och kunnig av området!
  • Anders L
    Anders L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas har från första till sista stund alltid visat stort engagemang och varit enkel att ha en bra dialog med. Jag kan varmt rekommendera honom som nöjd kund.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Prickfritt, tryggt och mycket professionellt bemötande
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Proffsig och otroligt kunnig mäklare. Vi har både köpt och sålt vår bostad med hjälp av Andreas och är nöjda!
  • Björn L
    Björn L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi fick ett mycket bra bemötande, en trygghet man behöver när man säljer ett hus. Andreas svarar alltid snabbt på eventuella frågor och det blir många. Känns mycket kunnig och har väldigt bra kännedom i området. Skulle garanterat rekommendera honom till andra.
  • Jens J
    Jens J skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi har både köpt och sålt med Andreas som mäklare och varit väldigt nöjda båda gångerna. Han är tydlig och mycket kunnig på sina objekt. Han har också bjudit på stor tillgänglighet vilket vi uppskattar mycket.

Kan varmt rekommendera honom, både som köpare och säljare.
  • Maud M
    Maud M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket tillmötesgående och engagerad.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevlig mäklare med stort kontaktnät. Lätt att få tag på. Informativ. Kanske lite partisk i vissa lägen gentemot säljaren. kan verkligen rekommendera att anlita Andreas som mäklare.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevlig, glad, påläst på objektet och hjälpsam med att svara på frågor och funderingar.
  • Bahram N
    Bahram N skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag är jätte nöjd med min mäklaren som han var med mig helt var bra från början till sist jag är tacksam av honom
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra bemötande,
    Lever upp till all förväntan,
    Kände mig säker och en trygg affär,
    Kommer att rekommendera Andreas till bekanta som ska köpa/sälja hus eller bostad.
  • Jennie R
    Jennie R skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    En mäklare som är kunnig, professionell och saklig. Andreas kommer vi anlita igen i framtiden och kan rekommendera honom till andra.
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt kunnig mäklare med professionellt och trevligt bemötande.
  • Bo R
    Bo R skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Fick ett bra bemötande och ett klart godkänt arbete. Lyckades få fram allt på mycket kort tid så huset kunde läggas ut bara några veckor efter vi skrivit kontrakt på uppdraget.
  • Erika B
    Erika B skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi fick ett mkt professionellt bemötande av Andreas samt värdefulla råd vad som är bra att tänka på vid förhandsvisning och försäljning. Andreas återkopplade snabbt när vi hade frågor.
    Han hade god områdeskännedom och känsla för när det var bäst för oss att sälja vår bostad. Vi är mkt nöjda!
  • Martin N
    Martin N skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Skötte försäljningsuppdraget exemplariskt. Han var ett bra stöd och gav råd inför vårt husköp också. Vi rekommenderar Anderas helhjärtat.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Kompetent och trevlig samt gav oss välmenta råd inför försäljningen.

Vi hade hoppats på fler budgivare från "mäklarhyllan".

Andreas hade under hela vår försäljningsprocess tid för våra funderingar och gav oss bra råd.

Vi kan rekommendera honom till era nya kunder.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas, har varit oerhört professionell och kunnig, inom såväl själva fastighetsförsäljningen, men även i kundrelationen.
  • Gabriela S
    Gabriela S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Rekommenderar alltid andreas till folk. Gör ett kanon jobb. Med vänlig hälsning, Gabriela hassel
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi fick ett väldigt bra intryck och ett proffsigt bemötande från första kontakten med Andreas. Klara och bra besked under resans gång är också ett plus. Vi kan starkt rekommendera Andreas!
  • Liza K
    Liza K skrev om Fastighetsbyrån Järfälla
    Lousin Yousef sålde vår bostad och hon är påläst, driven och mycket engagerad. Vi kan varmt rekommendera Lousin!
  • Martin L
    Martin L skrev om Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi hade en annan mäklare hos Länsförsäkringar innan och vår upplevelse av mäklarna är som natt och dag. Vår första mäklare skickade sms efter visningarna, när vi ringde hade han rest bort och hänvisade till en kollega. De tog även en avgift när vi valde att byta mäklare pga vi inte kände oss nöjda med hur de hanterat våran försäljning och då hade lägenheten varit ute för försäljning i 4 veckor.

Vår mäklare på Fastighetsbyrån var mer transparent han ringde alltid efter en visning för att berätta om sina intryck och även så fort det fanns nånting att uppdatera oss på samt hur han tänker driva vår försäljning vidare, vart han jagar kunder, när han tänker ringa dem, kunde han inte ta vårat samtal ringde han alltid personligen upp oss vid ett senare tillfälle. Energin och drivet man upplever från dessa två mäklare är helt annorlunda. En annan stor plus var att de var villiga att dra av kostnaden som den andra mäklaren krävde från sitt arvode samt att deras kontrakt inte hade en avgift utifall man ville byta mäklare.
  • Pelle F
    Pelle F skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är en av de bästa mäklare du kan hitta. Vi är väldigt nöjda.
    2017-05-17 Andreas S svarar Pelle F
    Tack så mycket för ert svar. Lycka till med flytten.
  • Siham E
    Siham E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Både jag och min man upplever att Andreas var otroligt engagerad i vår bostadsaffär, trevlig och lättsam samtidigt som det är uppenbart att han är besitter en otrolig expertis när det gäller bostadsaffärer. Vi var i trygga händer och kommer absolut rekommendera Andreas till vänner och familj inför deras bostadsaffärer.
  • Harry M
    Harry M skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Philip var påläst och trevlig. fick snabb återkoppling och det kändes tryggt när vi köpte lägenheten. Mycket nöjda!:)
  • Lena P
    Lena P skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Dålig koll vid visning av lgh. Visste inte vart det fanns tvättstuga eller parkering eller huruvida radonmätning var gjort
    Hade allmänt dålig koll kändes det som
    Vi skulle aldrig anlita denna byrå vad försäljning
    Vi har större krav vem som förvaltar vårt hem
  • Christer L
    Christer L skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och hur snabbt hela försäljningen genomförts av mäklaren.
    Allt fungerade som vi förväntade oss.
    Mäklaren är kunnig och lätt att få kontakt .
  • Salam A
    Salam A skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi gjorde bra affär med hjälp av Philip
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt bra och engagerad mäklare som gjorde ditt yttersta att sälja vår lägenheten.
  • Pär W
    Pär W skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jörgen har ett mycket trevligt bemötande. Vi har haft honom som mäklare två gånger.
  • Ozan A
    Ozan A skrev om Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla