Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Snittbetyg
4.8
Ring 08-505 377 00 Dela

Om företaget

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City. Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära...

3044 omdömen om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 3044 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Ole R
Sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Norra Ängby

Toppen mäklare på alla sätt rekommenderars varmt

Paula Helen H
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Maurie en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Norra Ängby

Proffsigt bemötande, skicklig matchning, bra resultat! Vi är mycket nöjda

Charley J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Riksby

Jag tycker att jag fick ett professionellt och personligt bemötande av Josef första gången vi sågs, men även i den kontakten vi har haft kring andra objekt. Josef var även väldigt tillmötesgående och flexibel för att möta mina möjligheter att kunna komma på visning och i kontakten med säljaren.

Daniel H
Norra Ängby

Vi upplevde Christopher som otroligt driven, professionell och effektiv vid försäljningen av vårt hus. Vi kände oss helt trygga genom hela processen. En av de saker vi uppskattade mest med Christopher var att han inte försökte lova något som han sen inte kunde leverera. (Levererade gjorde han!)

Louise F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Traneberg

Åsa är lyhörd, engagerad och duktig.

Stig Anders U
Ålsten

James gjorde hela husförsäljningen väldigt enkel för oss. James identifiers hur mycket vår fastighet skulle kunna inbringa, och lyckades hitta en köpare i överdelen av detta spann. Vi är mycket nöjda med hela försäljningsupplevelsen och framför allt med resultatet.

Helen Paula B
Ålsten

Vi är väldigt nöjda med James försäljning av vår villa. Han är transparent, lyhörd och med en öppen och tät kommunikation. Rekommenderar honom varmt!

Mattias B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Åkeshov

Proffsig och trevlig mäklare som det var roligt att samarbeta med, vid framtida köp eller försäljningar kommer jag tveklöst vända mig till Robin! Topp!

Hanna A
Beckomberga

Vi har både köpt av och nu sålt genom James. Han är alltid proffsig och ger bra råd.

Hicham L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Stora Essingen - Kungsholmen

Enkel och lätt att ha med att göra. Blev en smidig och rak affär med Josef

Karin B
Norra Ängby

Kunnig, pålitlig, proffsig. James är alltid tillgänglig för frågor och kan svara på allt. Vi har största förtroende för honom.

Tatiana S
Köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Höglandet

James hjälpte oss att sälja vårt hus och han var även mäklaren vi köpte hus från. Vi är så otroligt nöjda med James. Han är professionell, hjälpsam, transparent och allmänt väldigt pålitlig. Precis det man vill ha från en mäklare. Vi rekommenderar honom varmt!

Erik Gunnar G
Höglandet

Snabb, proffsig och håller vad han lovar!

Carl M
Minneberg

Christopher lyfte en säljprocess som avstannat och fick till ett avslut på ett mycket tillfredsställande sätt.

Anna W
Smedslätten

Uppskattar verkligen Robin; han är professionell, enkel att jobba med och gör det där lilla extra! Kan varmt rekommendera honom!

Afzaal I
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Maurie en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Bromma Kyrka

It was quiet good. He is clear in his communication, get things done quickly and he is respectful.

Sophia A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Brunberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Alvik

Hej! Jag är både köpare och säljare av Marcus och vi har inte kommit i mål i alla delar ännu men det som gjorde att han var så bra var att han hittade en balans mellan sälj och integritet. Det gör inte alla eftersom man har privata intressen i det som sker. Vi är supernöjda så här långt!

Lise-Lotte W
Abrahamsberg

Josef var väldig kunnig om området där lägenheten var och gav bra information om lägenheten

Stefan G
Abrahamsberg

Blev mycket väl bemött. Mycket trevlig och kunnig mäklare med bra service och engagemang. En snabb och effektiv lägenhetsaffär där allt gick smidigt, från första träffen till försäljningen gick i hamn. Alla förväntningar blev uppfyllda och lite där till! Jag är helnöjd med hela affären. Kan starkt rekommendera Josef!

Ewa Anna Christina S
Bromma Kyrka

Något seg i återkoppling, var mer vi som säljare som fick fråga efter information. Lite oklart i värdering av bostad och därmed rekommendationer till försäljningspris.

David M
Alvik

Väldigt bra och profisionellt mäklare som bemötte oss väl!

Victoria B
Lilla Essingen - Kungsholmen

Robin skötte affären snabbt, smidigt och professionellt!

Susanna S
Mariehäll

Tack, Åsa! Varmaste rekommendationer. Svår marknad men Åsa gjorde det möjligt.

Kristina S
Nockeby

James Kahn ingav ett mycket stort förtroende hos oss. Han tog sig den tid som behövdes för att genomföra affären. Hans säljstrategi visade sig vara mycket framgångsrik och ledde till snabb affär. Han var trevlig att ha att göra med och vi kan rekommendera honom på alla sätt.

Anna S
Stora Essingen - Kungsholmen

Trevlig, effektiv och allt gick så snabbt och smidigt

Emil J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Brommaplan

Robin är en mycket proffsig mäklare som gjorde att man kunde känna sig trygg under bostadsköpet. Vid eventuella problem eller frågor fick man alltid ett snabbt, utförligt och bra svar.

Hanna O
Brommaplan

Jättetrevlig, gav mycket information, flexibel, noggrann.

MÅRTEN T
Norra Ängby

Noggrann, metodisk och förtroendeingivande. Kan bara rekommendera.

Albin F
Mariehäll

Åsa är trevlig, professionell och har en god känsla för säljaren och köparens situation. Har varit en fröjd att ha Åsa som mäklare.

Ytterborn T
Beckomberga

Positiv och mycket kompetent Tydlig och inlyssnande

EMANUEL C
Skrev om Malin Ivinger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Jag hade nyligen nöjet att ha Malin som mäklare, en otroligt professionell mäklare! När jag sålde min lägenhet. Hennes kunskap och engagemang lämnade aldrig någon fråga obesvarad. Malin strävar efter att alla ska vara nöjda, vilket verkligen speglas i hennes arbete. Jag är mycket nöjd med min upplevelse och rekommenderar varmt Malin till alla som söker en seriös och dedikerad mäklare.

Malin I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna Maria S
Norra Ängby

Vid min första kontakt med James ställde han massor med frågor om vad vi sökte för bostad och hur han ev kunde hjälpa oss. Sen, långt senare kom vi in på vår villa och vad det finns för förutsättningar där. Stor skillnad mot andra mäklare som kastar sig på frågan om att få se, värdera och sälja vårt hus. Vid försäljningen har James inte stressat utan låtit oss vänja oss vid tanken att flytta och har uppdaterat oss hon marknad mm. Skönt att han hade kontakter som gjorde att vi slapp fotografera och ha en puplik visning....

Johanna F
Mariehäll

Det var oerhört enkelt att samarbeta med Åsa när vi sålde vår lägenhet. Hennes känsla för relationer med förmåga att se till både oss som säljer men även tillgodose köparna med mycket information, gjorde att vi fick till en riktigt bra försäljning på kort tid, då vi sålde till de första spekulanterna innan vi ens hann gå ut skarpt. Hon baserar sitt arbete med ett genuint sätt att sälja på som vi verkligen uppskattade. Trots att vi hade kontakt ett år innan vi la ut vår lägenhet som kommande, kändes det som ett självklart...

Erik B
Lilla Essingen - Kungsholmen

Tycker Robin var utmärkt. Mycket trevlig och professionell. Kan varmt rekommendera honom ifall du vill köpa eller sälja en bostad på Bromma/Essingeöarna.

Philip S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Mariehäll

Mycket bra bemötande och alltid tillgänglig! Det blev en smidig och enkel process tack vare Åsa och hennes stora engagemang!

Anna Christina B
Ålsten

Vi är fantastiskt nöjda med James Kahns insats vid försäljningen av vårt hus! James tog ansvaret för hela försäljningen och drev på för att få denna i mål inom en inte alltför lång tid i en osäker marknad. James var rak i kommunikationen och kändes ärlig åt alla håll. Samtidigt som har var lyhörd och verkligen lyssnade på oss. Vi kan varmt rekommendera James till säljare som letar efter en riktigt skicklig mäklare!

Mats B
Ålsten

Kan verkligen rekommendera James. Lyssnar in båda sidor och fokuserar på det väsentliga. Mycket förtroende ingivande. Rekommenderar starkt

Jannica Å
Riksby

Mycket trevlig och tydlig i sin kommunikation. Hon gav även det lilla extra i sitt engagemang vilket både fick mig att känna mig trygg men också på väldigt bra humör när jag lämnade.

Shadi J
Lilla Essingen - Kungsholmen

Robin var den bästa mäklaren vi kunde önska oss! Hans fantastiska service, engagemang och professionalitet gjorde hela processen smidig och framgångsrik.

Josefine J

Trevlig, lättsam och tydlig. Informstionsgivande

Jie G
Åkeshov

Good service from Josef. It's a tough situation, while he can handel it well.

Jasmine B
Åkeshov

Han var trevlig och professionellt. Tog emot information angående brf förening och informerade de andra spekulanter. Josef har levt upp till våra förväntningar.

Eduardo Martinez G
Ulvsunda

The full process has been quite smooth and fast, James has been providing good advices and has answered all my questions. Regarding the price of the house and the moving day it has been quite smooth dealing and I feel both parts seller/buyer we are happy overall process.

Niklas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Brunberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Abrahamsberg / Åkeslund

Mycket professionell, trevlig och levererade genom hela försäljningen.

Björn Olle C
Skrev om Malin Ivinger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Vi rekommenderar Malin till alla som letar mäklare! Hon hjälpte oss med att hitta boende i Annedal med expertis om läge, marknaden och direktkontakt med bank för bolån.

Malin I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sofi P
Abrahamsberg / Åkeslund

Bra leveranser hela vägen. Professionell och trevlig. Upplevdes som lugn och kompetent. Tydlig och bra återkoppling. Gav rimlig prisbild. Kan varmt rekommendera Marcus som mäklare.

Kristian W
Mariehäll

Otroligt professionell i kundbemötande samt följsam och lyssnar in behoven. Kan starkt rekommendera Åsa som eran mäklare.

James P
Riksby

Hon kan sitt jobb väldigt bra. Kan rekommendera henne till den som vill antingen sälja eller köpa bostad.

Björn Gustaf E
Mariehäll

Kompetent och väl informerad om fastighetens område.

Emil B
Nockebyhov

Bra och seriös mäklare som levererar utan att kännas allt för på. Riktigt bra stöd som förstagångsköpare, kunde enkelt diskutera tankar med honom. Kan rekommenderas!

Filtrera omdömen