Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1417 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• 2019-05-24

Robert L skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick förtroende för James från första mötet. Han lyssnade in våra önskemål rörande försäljningen av vårt hus och kunde tillföra ett lugn och en tillförsikt om en snabb process. Våra förväntningar infriades till fullo och vi kan verkligen rekommendera James. Läs mer
  • 2019-05-22

Georgios P skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde min 2a i Annedal Johannes var jätte trevlig att ha o göra med.
    Han levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Johan P

2019-05-21

Johan P skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig och glad tjej som överträffade våra förväntningar vid vår lägenhetsförsäljning. Hon hade inga problem att tackla alla situationer och frågor som kom och gjorde det med ett leende.

Tack Malin för all din hjälp Läs mer
  • 2019-05-21

Daniel S skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Inger förtroende. Trevlig, och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-05-20

Anette Katharina J skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt ett hus. Väldigt bra bemötande. James levde upp till våra förväntningar Läs mer

Elisabet Ö skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde en lägenhet på Bårdgränd 6, Bromma

Allt var bra, inga förbättringar behövs. Läs mer
  • 2019-05-19

Ingela Marianne N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ett personligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-19

Jessica W skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra tips och råd vid både köp och försäljning av lägenhet. Läs mer
  • 2019-05-18

Oskar F skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt en tvårummare i Traneberg och fick vid första mötet ett mycket bra intryck av Gustav. Vi nådde upp till förväntad nivå och är fantastiskt nöjda med Gustavs insats. Han är en oerhört engagerad mäklare! Läs mer

Sara S skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag sålde min bostadsrättslägenhet genom Malin.
    Hon gjorde ett fantastiskt jobb och motsvarade verkligen mina förväntningar. Hon fanns alltid tillgänglig och var tydlig och noggrann i vårt samarbete.
    Jag är supernöjd! Läs mer

Julia E skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte lägenhet genom Gustav. Han visste att vi letade lägenhet och kontaktade oss därför för förhandsvisning vilket gjorde hela processen smidig för alla parter. Jag upplevde att Gustav var proffsig och transparent hela vägen. Läs mer

Daniel S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är positiv, inspirerande och en mycket duktig säljare.
    Hela processen gick väldigt smidigt och Gustav ordnade med precis allt.

Vi är mycket nöjda. Läs mer

Jan A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag tog från början in tre mäklare till lägenheten för att presentera sig, alla var bra men jag fick ett mycket bra intryck av Malin från första stund. Hon var positiv, glad och professionell vilket gjorde att jag till valde henne att sälja lägenheten.
    Mina förväntningar var att få en realistisk värdering av lägenheten samt en proffsig plan för att sälja den. Även om marknaden hade försämrats den senaste tiden så såldes lägenheten innan visning till ett bra pris som var mycket bra.
    /Jan Läs mer

Karin S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Engagerad och kunnig. Köpte en borätt i Bromma. Läs mer
  • 2019-05-16

Marcus S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en tvåa i Bromma - Erica var väldigt kommunikativ, riktigt bra bemötande och väldigt behjälplig med tid för visning och dylikt. Skulle rekommendera! Läs mer
  • 2019-05-15

Natalia S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes has handled exceptionally well our bid to purchase an apartment in Bromma. He was very responsive, professional and keen on providing advice and guidance along the way. It was really a pleasure to work with him on the deal and essentially he delivered on what we were searching for on the market. Läs mer
    2019-05-17 Johannes Ö svarar Natalia S
    Thank you for your kind words Natalia :) It was my pleasure and Im happy that I could help you find a new apartment.
  • 2019-05-15

Marcin S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevlig och hjälpsam. Jag kan rekommendera honom till alla Läs mer
    2019-05-17 Johannes Ö svarar Marcin S
    Tack Marcin! Jag är helt säker på att ni kommer trivas utmärkt i Beckomberga. Ha det fint :)
  • 2019-05-14

Magnus R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin hjälpte oss med många viktiga detaljer vilka var avgörande vid köpet av vår bostadsrätt. Hela processen kändes enkel och tydlig och Robin återkopplade snabbt när vi hade frågor och funderingar. Sammanfattningsvis känner vi oss mycket väl bemötta och är glada för den hjälp vi fått. Läs mer
  • Johan K

2019-05-14

Johan K skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin hjälpte mig att sälja min lägenhet på Lilla Essingen, på ett mycket öppet och transparent sätt med bra dialog och förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-14

Robin H skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin lyckades sälja vår bostad innan visning på ett smidigt och bra sätt!
    Robin har under hela tiden haft en bra koll på marknaden för att lägga ut den vid rätt tidpunkt för maximalt intresse!
    Bra lokalkännedom och ett professionellt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-13

Hans Arne Roger E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har sålt ett parhus i Bromma.
    Bemötandet har varit proffsigt och trevligt.
    Det känndes att han hade erfarenhet så det var tryggt att låta han sköta försäljningen.. Tack Läs mer
  • 2019-05-13

Liselott Kristina E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Inför försäljning av vårt parhus i Bromma tog vi kontakt med flera mäklare. När vi träffade James så kände vi direkt ett förtroende för honom som person och som mäklare.
    James har på ett mycket proffsigt och trevligt sätt hjälp och guidat oss genom försäljningen. Kan verkligen rekommendera James som mäklare vid köp eller försäljning av bostad. Läs mer
  • Ingrid H

2019-05-13

Ingrid H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin har sålt min lägenhet i Abrahamsberg på ett mycket bra sätt. Hennes bemötande har varit proffesionellt och personligt och vi har haft ett jättebra sammarbete. Mina förväntningar har verkligen uppfyllts och jag är rakt igenom mycket nöjd och glad! Läs mer

Fredrik P skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James gör ett bra jobb. I mitt fall uppkom en problematisk händelse, James ställde upp och hanterade situationen på ett proffesionellt sätt. Jag rekommenderar James. Läs mer
  • 2019-05-11

Anders Stefan G skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är seriös i sin yrkesroll och vet att det inte bara handlar om att ”snacka”. Fick bra vägledning och känsla för marknaden av James. Ordning och reda på papper och uppgifter samt kände att han hela tiden hade koll på läget så vi kunde vara lugna.
    Rekommenderas! Läs mer

Anna P skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt lägenhet på Stora Essingen. Erica tipsade om lägenheten efter en annan budgivning. Hon tänkte att den skulle passa oss bra och det gör den. Erica är bra på att hitta lösningar, hon är hjälpsam och jobbar snabbt. Alla papper var klara samma kväll. Erica svarar också snabbt på telefon och sms. Läs mer

Jila G skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    jag har sålt och köpt en en lägenhet i Bromma
    Fint bemötande Läs mer
  • 2019-05-11

Malin Julia J skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har sålt min villa o köpt lägenhet inne i stan. James och jag hade ett fantastiskt samarbete. Jag kunde höra av mig när som helst om jag hade frågor. Vi hade helt enkelt ett väldigt roligt samarbete. Läs mer

Joakim T skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    3:a, 72 m2, Riksby

Efter att ha haft några mäklare hemma föll valet på Malin, även om det inte var hon som "lovade" högst pris vid försäljning. Malin är rak, kompetent, engagerad och är osannolikt trevlig, vilket får alla inblandade att känna sig trygga och nöjda under hela resan. Att Malin dessutom känns genuint intresserad och har hjälpt till med att hitta ny bostad uppskattas verkligen. Jag anlitar ju inte mäklare varje vecka, men jag har svårt att tänka mig att man kan göra ett bättre val! Läs mer

Marianne S skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin Klebe är en utmärkt mäklare som vi varmt rekommenderar. Hon är kompetent och kunnig och dessutom jättetrevlig! Läs mer
  • Eric H

2019-05-11

Eric H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har sålt en bostadsrätt i Bromma.
    Jag mötte 4 mäklare innan jag bestämde mig. Malin framstod som ärlig och kompetent vilket hon också visade sig vara. Malin levde verkligen upp till mina förväntningar och levererade. Hon lysande även på min kritik och åsikter om tillexempel bilder samt beskrivning av lägenheten. Jag kände en teamkänsla vilket är viktigt när man tillsammans med en mäklare ska sälja en bostad och nå sina mål. Läs mer
  • 2019-05-09

Marie H skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Med James hjälp kunde vi på ett smidigt sätt både köpa nytt hus och snabbt sälja vårt radhus. Toppenbra! Läs mer
  • 2019-05-08

Simon W skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt en 1:a i blackeberg.
    Ett gott bemötande!
    Tycker allt har flutit på bra och det blev en lyckad försäljning! Läs mer
  • 2019-05-07

Miguel L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica var väldigt hjälpsam på alla olika sett. Jag skulle köpa en lägenhet i Riksby området och det fanns inte många frågor som inte blev besvarade av henne!
    Blev alltid kontaktad vid bra mellanrum även om man inte hade några besvär eller frågor så man visste vart man hade henne om det skulle behövas.
    Kändes väldigt tryggt att ha Erica med igenom hela processen. Läs mer
  • 2019-05-07

Mattias E skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har köpt en bostadsrätt via Johannes och kan varmt rekommendera honom som mäklare, hela affären sköttes väldigt smidigt och proffsigt! Läs mer
    2019-05-17 Johannes Ö svarar Mattias E
    Tack Mattias! Uppskattar dom fina orden. Hoppas ni trivs i er nya fina lägenhet :)
  • 2019-05-06

Jerry S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt bostad med hjälp av Gustav som helhjärtat och proffsigt har gjort ett utmärkt jobb i att matcha oss som säljare med rätt köpare. Gustav är positiv, engagerad, lyhörd och driven. Rekommenderar gärna Gustav som mäklare. Läs mer
  • Monica L

2019-05-05

Monica L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsig, hög servicenivå och mycket kunnig och inläst på området, lägenheten såväl som föreningen. Är grym på att hitta lösningar som funkar såväl för säljare som för köpare. Vi kan verkligen rekommendera Gustav! Läs mer
  • 2019-05-03

Clara E skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra bemötande och hjälpsam. Känner mig trygg som säljare av bostad med Gustav som mäklare Läs mer
  • Henrik F

2019-05-02

Henrik F skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde en etta i Johannesfred, Bromma. Upplevelsen av Jan som mäklare var mycket bra och levde definitivt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-05-13 Jan S svarar Henrik F
    Tack, tack, tack Henrik! Och tack själv för ett gott samarbete :)
  • 2019-04-29

Joel K skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt med Ann-Sofie och blivit bemötta på en positivt och proffsigt sätt.

Hjälpsam och tillgänglig under hela försäljningen Läs mer
  • 2019-04-29

Johan N skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Annorlunda upplägg, dock framgångsrikt. Läs mer
  • Emelie T

2019-04-23

Emelie T skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jättebra bemötande, hela processen gick smidigt och snabbt. Skulle starkt rekommendera Jan! Läs mer
    2019-05-13 Jan S svarar Emelie T
    Tack så jättemycket Emelie och grattis till en toppenlägenhet!
  • 2019-04-18

Madelen E skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Inte så hjälpsam när säljaren lämnade bostaden i sämre skick än utlovat. Vilket sänkte känslan på hela köpet. Läs mer
  • 2019-04-18

Lars R skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt bostadsrätt Bromma Abrehamsberg Läs mer
    Johannes Ö gillar detta
  • 2019-04-18

Mahdi Aziz A skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James Khan håller vad han lovar... Läs mer
  • 2019-04-16

Elisabeth B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt min lägenhet, med vinst. Bra bemött. Snabbt och bra! Jätte nöjd med Gustav! Läs mer
  • 2019-04-16

Sandra B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vår 3a i Mariehäll med med hjälp av Gustav och är mer än nöjda med resultatet. Han hittade rätt köpare med rätt inställning och storlek på plånboken 😉 Lägenheten låg som
    kommande på fastighetsbyråns hemsida vilket var helt rätt väg för oss. En privat visning runt lunch och sen skrev vi papper på eftermiddagen. Smidigt för oss med barn att inte behöva visningsstäda och lämna lägenheten vid flera tillfällen.
    Vi upplever Gustav som ärlig, tydlig i kommunikationen, flexibel och att han lyssnar på vad vi vill och anpassar sig efter det. Läs mer
  • 2019-04-10

Joanna Ö skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan var en klippa som guidade oss igenom vår bostadsaffär, och gav goda råd när vi behövde det. Läs mer
    2019-04-23 Jan S svarar Joanna Ö
    Tack Joanna! Vad roligt att höra och oerhört kul att vi fick ihop alla pusselbitar :)
  • 2019-04-10

Anna L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt en bostad. Blev mycket professionellt bemött och kände mig trygg hela vägen. Läs mer
  • 2019-04-08

Patrik Harald Claes S skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har haft Per både vid försäljning och köp, och han har varit väldigt bra att ha att göra med, trevligt bemötande och allt har varit genomarbetat. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma