Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1576 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• 2020-02-28

Parmis B skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har både köpt och sålt med Robin och varit supernöjda båda gånger! Han är väldigt engagerad, förtroendegivande och ärlig! Läs mer
  • 2020-02-27

Erika N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt bostadsrätt. Proffsigt och positivt bemötande. Mycket bra helhetsupplevelse. Läs mer
  • 2020-02-27

Matilda W skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vår lägenhet med Johannes. Riktigt duktig och professionell! Vi är mer än nöjda! Rekommenderar varmt att anlita honom. Läs mer
  • 2020-02-20

Per N skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är en fantastiskt duktig säljare & mäklare och i övrigt en väldigt sympatisk och likeable person. Läs mer

Johan L skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra. Snabb. Försäljningen gick smidigt. Läs mer

Karin B skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt en lägenhet. Snabb och bra kontakt med mäklaren. Hon har gjort ett bra jobb. Läs mer

Martin A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vår 3a i Abrahamsberg, Malin hjälpte till på ett mycket professionellt och effektivt sätt. Både tidsplan och prisläge stämde bra med var hon informerat oss om.
    Malin som person är mkt trevlig och utstrålar både kunskap och trygghet.
    Vi rekommenderar henne varmt till alla som är i köp eller sälj tankar.
    /Ciamé & Martin Andersson Läs mer
  • 2020-02-17

Eva S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt vår 3:a i Traneberg nyligen och Gustav var en
    lysande stjärna hela vägen, med sin tydlighet och lyhördhet
    och kommunikativa förmåga blev det en alldeles ovanligt trevlig försäljning både vad gäller pris och bemötande.
    Vi kommer självklart att rekommendera Gustav då tillfälle ges. Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • 2020-02-17

Johan L skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Förtroendeingivande och lättillgänglig! Läs mer
  • 2020-02-16

José D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi i har köpt en lägenhet

Han var mycke vänlig mot oss

Ja han svarade på våra frågor och verkade vara kunnig.

Genom Gustav vi blev snart bekanta med säljaren på ett positiv sätt. Från första början kände vi att affären skulle lyckas.

Gustav är en mycket kompetent mäklare. Läs mer
  • 2020-02-16

Eiwor H skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi var köpare
    Gustav har hela tiden framstått som kompetent, effektiv och kundtillvänd. Läs mer
  • 2020-02-15

Johan I skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hus i Bromma
    Trevlig, snabba svar och rådgivande Läs mer
  • 2020-02-12

Stefan K skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James sålde ett radhus (bostadsrätt) år oss, vi fick ett väldigt bra bemötande av honom och han överträffade vår förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-12

Joakim Ö skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde bostadsrätt på Lilla Essingen.
    Trevlig! Återkom alltid snabbt på frågor via sms/mejl. Läs mer
  • 2020-02-10

Åse N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde en villa i Bromma Kyrka. James har gjort ett mycket bra jobb i hela processen från att ge lånelöfte till att skriva kontrakt med köpare. Han har gjort allt han kan för att tillmötesgå våra önskemål med både råd och tips och att på kort varsel ha extra visningar. Han ger ett ödmjukt, trevligt och kunnigt intryck. Han levde väl upp till de förvänntingar vi hade. Läs mer
  • 2020-02-08

Pär B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Han gör verkligen ett bra jobb och lever upp till förväntningarna.
    Har både köpt parhus och sålt radhus med James. Läs mer
  • 2020-02-07

Jimmy O skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin är väldigt professionell under samtliga faser i försäljningen. Hon inbringar ett lugn och är väldigt lösningsorienterad. Jag rekommenderar starkt att ta hjälp av henne när du ska sälja. 6 av 5! Läs mer
  • 2020-02-06

Erika Larsdotter H skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Så fantastiskt trevlig och proffsig! Läs mer
  • 2020-02-04

Amelia O skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en 2.a av Gustav.
    Han har varit tillgänglig hela tiden och svarat på mina frågor när det varit oklarheter.
    Ibland hade jag önskat mer utförliga svar dock och fått info om vad som komma skall. Läs mer
  • 2020-02-03

Lars R skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes hade ett mycket trevligt och bra bemötande och kändes mycket ordningsam och professionell. Läs mer

Jan Fredrik F skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär Gunnarsson är en mycket professionell villamäklare. Honom kan jag rekommendera på goda grunder. Han har ett starkt engagemang. Är väldigt aktiv i hela säljprocessen. Han hade en tydlig plan om hur försäljningen skulle genomföras, gav goda råd längs vägen och löste utmaningar direkt. Det som imponerade mest var hur han hanterade prospekts som visat ett starkt intresse för huset: Han satte sig ner med var och en vid separata möten; gick igenom besiktningsprotokollet i detalj och svarade på frågor – skapade en förtroendefull dialog med de presumtiva kunderna. Det var uppskattat och framgångsrikt.

Fredrik Fredriksson Läs mer
  • 2020-02-03

Charlotta R skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Super bra! Lyhörd och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-02-02

Representant för Löökemotiv AB skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har köpt lägenhet.
    Mäklarens kunskap lyser igenom.
    Bra på att kunna svara på diverse frågor som dyker upp.
    Empatisk och proffsig i sitt yrkesutövande.
    Klart lätt att rekommendera till vänner. Läs mer
  • 2020-02-02

Malin O skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin har utfört säljuppdraget på ett alldeles strålande sätt. Han har haft ett fokus som man sällan ser hos mäklare. Han har ett driv och glöd som är utöver det vanliga.
    Han sålde min lägenhet på stora essingen och jag varmt rekommendera Robin. Läs mer
  • 2020-01-31

Sara H skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är vänlig och tydlig, kunnig på området Bromma. Vi hade en mycket smidig försäljning. Läs mer
  • 2020-01-31

Martin F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsig/Snabb och lätt att få tga på. Hjälpsam Läs mer
  • 2020-01-30

Eva R skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi blev rekommenderade att kontakta James när vi skulle sälja vårt hus. Vi är mycket nöjda med hans jobb.
    Han har stor kännedom om vårt område och var mycket professionell. Läs mer
  • 2020-01-30

Charlotta P skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, kunnig, korrekt och skicklig att hantera oväntade situationer. Läs mer
  • 2020-01-29

Anders Ruben D skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är mycket nöjda med James vid försäljning av vårt hus i Norra Ängby. Ett välformulerat prospekt och öppenhet med husets svagheter gav trovärdighet till nöjda säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-01-29

Christian Mattias G skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Duktig, trevlig och professionell mäklare som har fullständig koll på sitt lokalområde. Rekommenderas varmt! Läs mer

Marie L skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär är en väldigt lyhörd och flexibel mäklare, och det är tydligt att han har stor erfarenhet såväl från området som uppdraget. Vi är mycket nöjda köpare. I framtiden är han ett självklart val om vi vill sälja. Läs mer

Fahim G skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag köpte min första bostad i Alvik/Traneberg av Gustav och fick ett fantastiskt bemötande. Gustav är både personlig och professionell, väldigt pedagogisk då jag känt mig osäker kring hur allt fungerar. Gustav fick mig att känna mig lugn och trygg och har under hela processen varit tydlig och stöttande. Rekommenderar Gustav starkt! Läs mer

Emma J skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag och min sambo sålde vår tvåa i Bromma till ett kanonpris tack vare Malin! Malin var väldigt trevlig, positiv och lätt att ha att göra med. Hon gav information under hela processen och var även noga med att följa upp efter affären för att se att allt kändes ok och att vi förstått allt. Vi rekommenderar verkligen Malin och anlitar henne gärna igen vid eventuella framtida försäljningar!

/Emma och Ted Läs mer
  • 2020-01-27

Klas Henrik Johan S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt och respektfullt bemötande hela vägen! Bra och snabb återkoppling vid frågor. Helnöjd! Läs mer

Åsa N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt en villa i Norra Ängby, Bromma, vi har blivit utmärkt bemötta och slutsumman överträffade våra förväntningar. Läs mer

Adem B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    He was very helpful and responsive. Läs mer

Roma L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte vår första lägenhet
    Mäklaren var väldig proffslig och tydlig. Han stressade oss inte alls som jag har upplev med andra mäklare. Han kändes ärlig och lyssnade på våra behov och kunde svara på alla frågor Läs mer

Moa R skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte min bostad via Johannes. Väldigt ordentlig och seriös. Dessutom trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer

Sonia A skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag är fantastiskt nöjd med Ann-Sofie. Finns ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2020-01-24

Eigal A skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra. Proffsig. Nöjd. Service- minded. Läs mer
  • 2020-01-23

Mats Pontus R skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hjälpte oss med försäljning av villa i Nockebyhov, Bromma. Mycket kunnig på området och alla försäljningar som gjorts där senaste åren. Förtroendeingivande och metodisk. Hade intressenter redan innan annons publicerats. Läs mer
  • 2020-01-19

Nathalie S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Valet av mäklare är självklart inför nästa försäljning. Enormt proffsig och väldigt kunnig! Läs mer
  • Martin P

2020-01-17

Martin P skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav hjälpa mig sälja min lägenhet i Alvik på 35kvm. Jag torg kontakt med honom då jag blev rekommenderad honom av en granne till mig. Gustav var proffsig från första bemötandet ärlig och rak. Han målade upp en plan över hur vi skulle gå till väga som jag tyckte lät lovande sen så lämna jag över mitt förtroende till honom. Efter bara några veckor utan någon ansträngning för mig så hade Gustav fixat flera budgivare som tillslut gav mig ett slutpris som jag är mycket nöjd med. Detta var första gången jag sålde en lägenhet och jag är mycket nöjd över hur smidig och enkel processen var, stort tack vare Gustav! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • 2020-01-15

Helena J skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bästa mäklaren jag haft att göra med någonsin! Malin gjorde allt man förväntar sig av en mäklare, gjorde det snabbt och noggrant, och alltid med glatt humör. Hon fick mig att känna mig lugn och bekväm i den stressiga situation som en lägenhetsförsäljning är.

Bilderna (som togs av fotograf som Malin valt) blev fina, och texten som Malin skrev kund jag godkänna i princip oredigerad, vilket jag tycker är fantastiskt!

I samband med visning och budgivning var Malin aktiv och ringde spekulanter, samt kontaktade mig med deras frågor.

Jag kan varmt rekommendera Malin, både för att hon var duktig och noggrann, men dessutom väldigt positiv och trevlig. Läs mer
  • 2020-01-09

Catrin C skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt en bostadsrätt i Abrahamsberg. Mäklaren var redan på visningen både väldigt trevlig och kompetent. Hon hade svar på alla frågor. Jag är supernöjd med hela processen. Läs mer
  • 2020-01-06

Petra L skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt en tre rumslägenhet i Abrahamsberg av AMlin. Malin var proffsig mot både mig som köpare och, uppfattade jag, företrädde säljaren på ett korrekt sätt. Hon var snabb och vänlig i all kommunikation och kunde svar väl på alla frågor jag ställde. Det var en trevlig upplevelse att köpa lägenhet via Malin! Läs mer
  • 2020-01-02

Fanny K skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är verkligen supernöjda med Erica vid vår bostadsförsäljning. Hon levde upp till allt det som hon lovade och mer. Kan inte annat än att varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-12-31

Helen C skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Super efficient, helpful, experienced and friendly service! Läs mer
  • 2019-12-28

Lina D skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionell, super trevlig och otroligt hjälpsam. Alltid bra på att återkoppla och noggrann i varje steg. Hon var ett väldigt bra stöd genom hela köpet och även efteråt. Uppskattar all hennes hjälp! Läs mer
  • Fatma D

2019-12-23

Fatma D skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Han är väldigt duktig i sitt område. Det han missade visa källaren vid visning. Vet fortfarande inte vart det ligger min källarförråd. Läs mer

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma