Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1543 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• 2020-01-27

Klas Henrik Johan S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt och respektfullt bemötande hela vägen! Bra och snabb återkoppling vid frågor. Helnöjd! Läs mer

Åsa N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt en villa i Norra Ängby, Bromma, vi har blivit utmärkt bemötta och slutsumman överträffade våra förväntningar. Läs mer

Adem B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    He was very helpful and responsive. Läs mer

Roma L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte vår första lägenhet
    Mäklaren var väldig proffslig och tydlig. Han stressade oss inte alls som jag har upplev med andra mäklare. Han kändes ärlig och lyssnade på våra behov och kunde svara på alla frågor Läs mer

Moa R skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte min bostad via Johannes. Väldigt ordentlig och seriös. Dessutom trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer

Sonia A skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag är fantastiskt nöjd med Ann-Sofie. Finns ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2020-01-24

Eigal A skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra. Proffsig. Nöjd. Service- minded. Läs mer
  • 2020-01-23

Mats Pontus R skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hjälpte oss med försäljning av villa i Nockebyhov, Bromma. Mycket kunnig på området och alla försäljningar som gjorts där senaste åren. Förtroendeingivande och metodisk. Hade intressenter redan innan annons publicerats. Läs mer
  • 2020-01-19

Nathalie S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Valet av mäklare är självklart inför nästa försäljning. Enormt proffsig och väldigt kunnig! Läs mer
  • Martin P

2020-01-17

Martin P skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav hjälpa mig sälja min lägenhet i Alvik på 35kvm. Jag torg kontakt med honom då jag blev rekommenderad honom av en granne till mig. Gustav var proffsig från första bemötandet ärlig och rak. Han målade upp en plan över hur vi skulle gå till väga som jag tyckte lät lovande sen så lämna jag över mitt förtroende till honom. Efter bara några veckor utan någon ansträngning för mig så hade Gustav fixat flera budgivare som tillslut gav mig ett slutpris som jag är mycket nöjd med. Detta var första gången jag sålde en lägenhet och jag är mycket nöjd över hur smidig och enkel processen var, stort tack vare Gustav! Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • 2020-01-15

Helena J skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bästa mäklaren jag haft att göra med någonsin! Malin gjorde allt man förväntar sig av en mäklare, gjorde det snabbt och noggrant, och alltid med glatt humör. Hon fick mig att känna mig lugn och bekväm i den stressiga situation som en lägenhetsförsäljning är.

Bilderna (som togs av fotograf som Malin valt) blev fina, och texten som Malin skrev kund jag godkänna i princip oredigerad, vilket jag tycker är fantastiskt!

I samband med visning och budgivning var Malin aktiv och ringde spekulanter, samt kontaktade mig med deras frågor.

Jag kan varmt rekommendera Malin, både för att hon var duktig och noggrann, men dessutom väldigt positiv och trevlig. Läs mer
  • 2020-01-09

Catrin C skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt en bostadsrätt i Abrahamsberg. Mäklaren var redan på visningen både väldigt trevlig och kompetent. Hon hade svar på alla frågor. Jag är supernöjd med hela processen. Läs mer
  • 2020-01-06

Petra L skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt en tre rumslägenhet i Abrahamsberg av AMlin. Malin var proffsig mot både mig som köpare och, uppfattade jag, företrädde säljaren på ett korrekt sätt. Hon var snabb och vänlig i all kommunikation och kunde svar väl på alla frågor jag ställde. Det var en trevlig upplevelse att köpa lägenhet via Malin! Läs mer
  • 2020-01-02

Fanny K skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är verkligen supernöjda med Erica vid vår bostadsförsäljning. Hon levde upp till allt det som hon lovade och mer. Kan inte annat än att varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-12-31

Helen C skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Super efficient, helpful, experienced and friendly service! Läs mer
  • 2019-12-28

Lina D skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionell, super trevlig och otroligt hjälpsam. Alltid bra på att återkoppla och noggrann i varje steg. Hon var ett väldigt bra stöd genom hela köpet och även efteråt. Uppskattar all hennes hjälp! Läs mer
  • Fatma D

2019-12-23

Fatma D skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Han är väldigt duktig i sitt område. Det han missade visa källaren vid visning. Vet fortfarande inte vart det ligger min källarförråd. Läs mer
  • 2019-12-20

Michael W skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Femte gången gillt med Malin och även denna gång över förväntan. Att sälja dagen efter man fotograferar till det pris man önskar är inte ofta man lyckas med. Malin är bra på det andra är mindre bra men bäst är hon i slutet av affären då det verkligen gäller. Med Malin kommer du känna dig trygg då du säljer! Läs mer
  • 2019-12-19

Linus W skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde min första lägenhet. En etta i bra skick.
    Var lite nervös innan men jag var i trygga händer. Lägenheten såldes snabbt före visning till rekordpris! Hela processen var sjukt smidig och jag var väldigt nöjd med Gustav och hans arbete.
    Han höll verkligen det han lovade vid vårt första möte. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-12-18

Ebba O skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det gick smidigt med försäljningen och Robin var duktig på att vara snabb med återkoppling hur allt gick. Läs mer
  • 2019-12-13

Patrik L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra kommunikation och väldigt snabb på bollen. Riktigt nöjd! Läs mer
  • 2019-12-10

Morteza P skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes hjälpte mig sälja min lägenhet på ett väldigt professionellt sätt, med bemötande, hantering, engagemang mm. Läs mer
  • 2019-12-09

Stina A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag köpte en lägenhet i Traneberg via Erica och har inget annat är positiva saker att säga om henne. Allt ifrån att ordna en visning samma dag till information under budgivningen och kontraktsskrivning - det flöt på hur smidigt som helst. Jag skulle varmt rekommendera Erica till alla som ska köpa och/eller sälja! Läs mer

Fanny R skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har köpt en 2a i riksby.
    Mycket bra upplevelse, hjälpsam och professionell. Allt har gått smidigt och han levde upp till alla förväntningar. Läs mer

Dennis F skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevlig, hjälpsam och professionell! Läs mer

Mathilda A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick hjälp av Malin att sälja vår lägenhet i Bromma. Fantastiskt bra bemötande, snabb respons och även snabb/ smidig affär. Vi är jättenöjda! Läs mer

Åke N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har nyligen sålt vårt hus och vi är mycket nöjda med vår mäklare ,inget krångel, klara besked,tror ej att det finns någon med James kunskaper beträffande Bromma !Vi fick det pris vi hoppades på med råge! Vi skulle gärna anlita honom igen!
    KÅN Läs mer
  • 2019-12-08

Veronika M skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sympatisk, lättsam och samtidigt seriös, otroligt bra minne.

Hade önskat mig något mer detaljerade förklaringar kring formalia och rutiner, därför "enbart" 4 av 5. Läs mer
  • 2019-12-06

Amalia L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Engagerad mäklare som såg till att tipsa mig om bostaden jag nu köpt! Kändes ärlig, observant och trevlig. Mitt första bostadsköp, en bra upplevelse rakt igenom! Läs mer
  • 2019-12-06

Ramiro A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin på Fastighetsbyrån i Bromma lyckades hitta köpare av vår lägenhet långt innan vi hade planerat att få ut den på den officiella marknaden. Proffsigt bemötande med stort engagemang gjorde att försäljningen gick långt smidigare än vad vi räknat med. Kan starkt rekommendera Malin! Läs mer
  • 2019-11-27

Ebba M skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde min lägenhet med hjälp av Malin och är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-11-26

Jan C skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    För ett par år sedan värderade James vårt hus. Vi fick ett bra intryck av James. James mäklade det huset vi köpte och han sålde även vårt hus. Vi har fått ett väldigt gott intryck av James dom gånger vi har anlitat honom. Han ger ett bra bemötande och har uppfyllt våra förväntningar. James har en bra kunskap om området. Han tar sig tid att lyssna och ställer relevanta frågor. Vi skulle varmt rekommendera James till någon som skall sälja sitt boende. Läs mer
  • Lenita S

2019-11-25

Lenita S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica Holmberg har imponerat stort på mig. Väldigt driven, mycket förstående, ger enormt förtroende och det lilla extra som en vanlig mäklare inte tar på sig. Jag hade lägenheten uthyrd under försäljningen och Erica erbjöd sig att komma tidigare för att verkligen säkerställa att lägenheten var exakt så som den stylades. 15 av 5 möjliga stjärnor och de varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-11-25

Anders H skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi kontaktade James för ca två år sedan när vi började fundera på att sälja huset och köpa lägenhet i stan. James har under hela denna tid stött oss med information och goda råd utan att för den skull försöka pressa på att en affär ska ske. Vi förberedde oss med prospekt och besiktning tidigt så att vi skulle vara redo när rätt objekt dök upp. När vi äntligen hittade en lägenhet hjälpte James oss med hur vi skulle hantera budgivningen och såg sedan till att skapa stort intresse runt vårt hus, vilket gjorde att vi kunde stänga affären snabbt och med gott resultat. Vi är jättenöjda.

Med vänlig hälsning,
    Anders och Marita Läs mer
  • 2019-11-25

Janica C skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har köpt vår villa samt sålt vårt radhus, bägge i Bromma, via James. Vi upplevde James som väldigt proffesionell, förtroendeingivande, yrkesmässigt kunnig, med mycket god kännedom om området avseende prisbild, intressenter, etc. Han är dessutom lugn, trevlig och engagerad. Skulle rekommendera honom alla dagar i veckan oavsett om man ska köpa eller sälja. Läs mer
  • 2019-11-17

Janusz L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    I sold the apartment on Bromma, I am very happy with Jan, punctual, responsible, very helpful and professional. Läs mer
  • 2019-11-16

Annica C skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt en tvåa.
    Väldigt bra bemötande och profession.
    Informerade löpande och svarade på alla frågor, tog sig tid.
    En riktigt bra mäklare. Jordnära utan floskler. :-) Läs mer
  • 2019-11-14

Evelina K skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav var fantastisk och gav mig den tid och de råd jag behövde för att känna mig trygg hela vägen, från att jag funderade på att flytta till den slutgiltiga försäljningen. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-11-14

Sebastian B skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, tillgänglig och koll på läget. Läs mer
  • 2019-11-13

Peter E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är mycket professionell. Han gav ett bra stöd under hela säljprocessen. James var bra på att lyssna in på våra behov och önskemål. Läs mer
  • Fabrice M

2019-11-13

Fabrice M skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James hjälpte att sälja vårt hus i Bromma Kyrka.
    Även om vi ville ha ett pris som han tyckte var lite högt jämfört med marknadsläge, lyckades James på en mycket kunnig och professionell sätt möta våra förväntningar.
    Värt att nämna att vi hade försökt att sälja huset tidigare i år med en annan mäklare utan framgång.
    Jag kan bara rekommendera James till vem som helst som vill sälja sitt hus i Bromma, han är bäst helt enkelt. Läs mer
  • 2019-11-12

Emma K skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är väldigt nöjda med Johannes. Han ansträngde sig och lade ner mycket tid för att vi skulle bli nöjda med köpet av den nya lägenheten. Läs mer
  • 2019-11-12

Jotta Panagiota M skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi anlitade James för att sälja vårt hus i Bromma och blev mycket nöjda. Han är en mycket professionell och duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-12

Malin Helena T skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt en lgh som Malin sålde.
    Hon är alltid trevlig och tydlig. Man känner att man kan ställa alla dumma frågor. Hon är enkel att ha och göra med.
    Hon är noggrann och visar allt hon gör öppet. Hon hjälper till att förmedla mellan mig och säljarna. Kändes bra!
    Om jag ska sälja en dag så skulle jag anlita henne! Läs mer
  • 2019-11-11

Markus Olof Viktor B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionell, snabb och pålitlig. Vi fotograferade, besiktigade, privatvisade och sålde vårt hus på en vecka. På prisnivå inom vår målbild. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-11-11

Per J skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Effektiv, rationell, gav inte upp. Mycket bra. Gällde försäljning av lägenhet. Fick mer betalt än jag trodde Läs mer
  • 2019-11-11

Therese S skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt hjälpsam och gullig mäklare. Lyhörd och duktig på området. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-11-09

Roger A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevlig och professionellt bemötande då vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-11-08

Crippa N skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ett mycket bra första möte gav oss en trygg känsla att lämna över en viktig säljaffär i hans ansvar. Resultatet under resan till avslutad affär kändes korrekt hela vägen och vi vill starkt rekommendera Johannes.

Det ska också sägas att när en annan mäklare missat att leverera, det var en annan mäklarfirma, visade Johannes att han, på kort tid, stängde affären med nöjd säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-11-08

EMMA A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag köpte en bostad via Robin! Jättetrevligt bemötande, professionell och bra återkoppling. Läs mer

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma