Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1320 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• 2019-02-18

Karin K skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ann-Sofie sålde våran lägenhet och hjälpte oss även att spana efter nytt boende. Vi är verkligen supernöjda. Hon är personlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-02-18

Marie L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick ett väldigt bra intryck av Gustav vid första mötet. Gustav tog sig tid att lyssna på våra önskemål, tog sig tiden att svara på frågor under säljprocessen samt att han kontinuerligt gav återkoppling.
    Gustav är en mycket professionell och ambitiös mäklare och vi ångrar inte vårt val av mäklare Läs mer
  • 2019-02-16

Susanne K skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fantastiskt bemötande under försäljningen av min första bostad. Läs mer
  • Mattias L

2019-02-16

Mattias L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav Strand sålde min lägenhet och var en engagerad mäklare i ett svårt försäljningsklimat. Kunnig, påläst och charmig. I det hela taget blev jag mycket nöjd och kan absolut rekommendera Gustav för en trygg försäljning. Stort tack. Läs mer
  • 2019-02-15

Per-George U skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har sålt en bostadsrätt och Ann-Sofie har varit superproffsig gekln hela processen. Vi har en mycket bra dialog där hag upplever att hon värderat mina åsikter väl och jag upplever att hon är mycket kompetent. Läs mer
  • 2019-02-15

Magdalena K skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin kan sälja bostäder även i en "sämre" marknad. Lätt att få tag i, tillmötesgående och bra på att hålla en uppdaterad. Läs mer

Malin L skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en lägenhet vid Brommaplan 2 rok 42 kvm.

Malin var mycket trevlig och professionell. Jag fick ett intryck att hon verkligen försökte hjälpa till så gott hon kunde.

Det som jag hade önskat att hon kunde gjort utan att jag skulle behöva fråga (det anser jag att alla mäklare borde hjälpa till med):
    - Ordna fram riktiga våtrumsintyg enligt BBV
    - Hjälpa till med att ta fram områdes- och anläggningsID för att kunna teckna el
    - Ta reda på om och vilken försäkring bostadsrättsföreningen har (ifall man måste teckna bostadsrättstillägg på sin hemförsäkring)

Överlag anser jag att hon gjorde ett bra jobb. Jag anlitar gärna Malin den dag jag ska sälja lägenheten. Läs mer
  • 2019-02-14

Mattias B skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Grym kille med härlig personlighet som aldrig gav upp i hans försök att få min lägenhet såld! Jag rekommenderar Robin till alla :)

/ Mattias Läs mer

Lisa W skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är mycket nöjda med James bemötande och som helhet nöjda med James som vår fastighetsmäklare! Läs mer
  • 2019-02-14

Ann-Christine L skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt bostadsrätt.
    Rakt igenom en affärsmässighet som spelas av lyhördhet och hög kompetens.
    Tydlig, rak och ärlig mäklare.
    Kände full tillit och affären gick enligt plan. Läs mer

Bjarte F skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Toppenjobb av Gustav. Engagerad, tydlig säljstrategi, bra kontaktnät. Läs mer
  • 2019-02-14

Catrine N skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär sålde mitt underbara unika hus i Bromma kyrka - han var proffsig hela vägen igenom. Jag kan varmt rekommendera Pär. Han lyssnar, har respekt för att det känns jobbigt ibland och faktiskt levererar det han lovar!! Seriös, schysst , snabb. Tack Pär! Läs mer
  • 2019-02-13

Frida R skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vår lägenhet genom Ann-Sofie. Vi fick det vi ville för lägenheten. Är väldigt nöjd med Ann-Sofie och kan rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-02-12

Maria Henar P skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt huset. Vi är mycket
    acksamma att vi fick kontakt med James i rätt tid och han fixade detta. . Vi är nöjda och ska rekommendera honom till våra bekanta i fortsättning. James arbetar snabbt och effektivt och är alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-02-12

Samuel  C skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hårt arbetande, lyhörd och har en mycket bra framtoning. Även väldigt lätt att samarbeta med. Kan varmt rekommendera James! Läs mer
  • 2019-02-11

Karin N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Engagerad, driven, serviceminded, kunnig och resultatorienterad! Läs mer
  • 2019-02-10

Laila S skrev om Isabelle Forsberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har sålt en bostadsrätt på 4 rok i Söderberga, Bromma. Jag är mycket nöjd med Isabelles arbete och bemötande! Trevlig, glad och kunnig. Läs mer
    2019-02-19 Isabelle F svarar Laila S
    Tack så mycket för de fina orden!

Vänligen, Isabelle
  • Christian R

2019-02-08

Christian R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin erbjuder utmärkt service och är mån om kundens önskningar och behov. Dessutom är han alltid tillgänglig vid funderingar och liknande. Jag fick hjälp med att få min bostad såld samt att hitta en ny efter mina önskemål, allt tack vare Robin Heimberger.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-07

Mathias P skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte en lägenhet på Lilla Essingen.
    Bra och konstruktiv bemötande. Erica gav ett förtroendeingivande intryck och berättade om både fördelar och brister med lägenheten. Snabba puckar och bra återkoppling.
    Vi kan starkt rekommendera fastighetsbyrån och Erica för både säljare och köpare.

//Familjen Petersson Läs mer
  • 2019-02-05

Lars G skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin kunde på kort varsel ordna med visning av bostaden, och hon har ett trevligt och proffsigt bemötande. Malin skötte Hela affären på ett snyggt sätt.
    Malin levde verkligen upp till Mina förväntningar jag hade på henne som mäklare av bostadsaffären.
    Jag gör gärna affär med Malin i framtiden igen nästa gång jag ska göra bostadsaffär.
    Lars Läs mer
  • 2019-02-04

Alex T skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är ett fullblodsproffs och jag rekommenderar honom starkt! Den som inte anlitar honom gör ett stort misstag. Läs mer
  • 2019-02-04

Erik F skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt en bostadsrättlägenhet okt 2018.

Mäklaren var mycket proffessionell, tydlig och trevlig. Svarade på det han visste och om det var något han inte kännde till så var han ärlig med det och tog sedan reda på svaret samma dag. Rak i kommunikationen, vilket jag uppskattar mycket.

Han överskred mina förväntingar och jag har varit och tittat på lägenheter i många år innan jag slog till.

Allt gick smidigt och i lagom tempo, ingen stress och jäkt. Läs mer
    2019-02-07 Johannes Ö svarar Erik F
    Tack för din fina reco Erik! Extra kul att du köpte av just mig efter att du letat så länge.
    Stort grattis till din fina lägenhet och se till att njuta av Brommas finaste utsikt :)

Ta hand om dig!
    Johannes
  • 2019-01-31

Tomas H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hon var suverän och hjälpsam under hela processen, och skulle jag sälja eller köpa igen så skulle jag anlita henne utan att blinka. Läs mer
  • 2019-01-30

Thomas N skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    - Vi köpte en lägenhet i bromma.
    - Mycket professionell och vänlig, hjälpte oss att förmedla vårat bud till säljarna när dom ville ta bort bostaden från marknades.
    - Höll oss uppdaterade av processen och tydlig om vad som behövde göras Läs mer
  • 2019-01-29

Hannah Christine B skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Extremely friendly and approachable service. Everything went perfectly because of Malin's work. As first time buyers we are very grateful for her help. Läs mer
  • Mikael S

2019-01-28

Mikael S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Smidigt och proffsig skött jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-07 Johannes Ö svarar Mikael S
    Tack Micke! Vi hörs och ses snart igen :)

Johannes

Per Olof E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt hus i Södra Ängby. Affären gick snabbt och smidigt Läs mer

Erik S skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan var superbra, hjälpsam och proffsig. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Erik S
    Tjena Erik! Tack så hemskt mycket!

Inger A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är omdömesgill och kompetent. Hon har skött förmedlingen på ett utmärkt sätt, rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-01-24

Ulla W skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag köpte en bostadsrätt på Stopvägen i Bromma. Mäklaren gav ett seriöst intryck och var noggrann, tydlig och trevlig. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Ulla W
    Hej Ulla! Tack så mycket för omdömet!
  • 2019-01-22

Birgitta Ö skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt lägenhet av Gustav.
    Alltid Vänligt och proffsigt bemött.
    Svarar alltid i telefon, man har ju oftast många frågor som dyker upp under köpprocessen.
    Kände mig trygg med Gustav. Läs mer
  • 2019-01-22

Veronica F skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ann-Sofie Berg sålde vår lägenhet i Bromma. Hon är en duktig och professionell mäklare och vi fick bra tips om stylist etc. Försäljningen gick galant till det pris vi hoppats på, nekade tillochmed ett bud som kom precis innan kontraktskrivning. Lägenheten var såld inom 1.5 vecka så kan inte annat än att rekommendera Ann- Sofie. Läs mer

Gustav F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James sålde min bostad. Mycket nöjd med den service vi fick. Alltigenom ett professionellt och korrekt agerande! Läs mer
  • 2019-01-21

Saini B skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin var tillmötesgående, insatt i föreningen och dess ekonomi och var snabb på att svara! Läs mer
  • 2019-01-20

Johan S skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsig, strukturerad och drivande mäklare som jag köpte min nya lägenhet av. Läs mer
  • 2019-01-16

Marcus A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte en tvåa på Lilla Essingen i Stockholm som Erica H förmedlade.
    Bemötandet från Erica har hela tiden varit helt fantastiskt vilket har varit väldigt värdefullt för oss då detta var första gången som vi köpte en lägenhet! Läs mer
  • 2019-01-16

Jennie H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Superbra hjälp med köp av vår nya Lägenhet, Erica är riktigt kunnig och proffsig! Läs mer
  • 2019-01-09

Aras Osman A skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    väldigt profetionellt och hjälpsam mäklare Läs mer
  • 2019-01-07

Mikko B skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Utmärkt bra och smidig jobb av Erica. Läs mer
  • 2019-01-05

Francis Shin Mian W skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi hade Lite val mellan köparna pga det fanns bara en spekulanter . Syn att det inte varit något budgivning som planerade. Läs mer
  • 2019-01-04

Angelika L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt en bostadsrätt i blackeberg och blev bemött på ett väldigt bra sett. Erica var alltid trevlig och hjälpsam. Tog sig tid att kolla upp svar på mina frågor och skickade extra matrial. Läs mer
  • 2018-12-27

Laura G skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde min lgh med hjälp av Jan och tycker han var mycket proffsig. Välförberedd, organiserad, inte „för på“ som person, samt en transparent process gjorde att jag valde Jan och jag är väldigt nöjd med affären. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Laura G
    Hej Laura! Tack så mycket för omdömet! Jättekul att höra :)
  • 2018-12-26

Na Z skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    buyer
    visiting day
    amazing personality / full of passion / professional / helpful / make you feel happy and special Läs mer
  • 2018-12-24

Mattias M skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ann-Sofie var väldigt förtroendeingivande och hon hade stor del i att hela processen kändes så okomplicerad. Läs mer

Britt T skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt 2 1/2 på St Essingen Erica var fantastisk bra på att hantera affären och även avslutet. Hon kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-21

Johanna L skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag sålde min bostadsrätt via Ann-Sofie på Fastighetsbyrån och är otroligt nöjd med resultatet och vägen dit. I ett svårt läge med stambyte och osäker marknad så var Ann-Sofie genom hela processen lyhörd, driven, tydlig och arbetade för att nå det överenskomna målet som vi uppnådde. Även när vi stötte på motgångar så hade hon nya lösningar på lager vilket gjorde att jag kände mig trygg med henne som mäklare. Vill ni ha en duktig mäklare som är förtroendeingivande och som får dig att känna ett lugnt genom hela processen så kan jag varmt rekommendera Ann-Sofie. Läs mer

Anna G skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan hjälpte mig att sälja min lägenhet i Bromma Riksby. Jag upplevde Jan som mycket trevlig och proffesionell redan första gången jag träffade honom och jag har under hela processen känt stor tillit till Jan. Läs mer
    2019-01-28 Jan S svarar Anna G
    Hej Anna! Tack, tack, tack för de fina orden!
  • 2018-12-14

Niklas R skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet på Beckomberga allé 27. Trots en trög marknad så behöll han en positiv inställning och peppade oss och till slut lyckades vi slutföra försäljningen.

Gustav är mycket professionell och har gjort ett utmärkt jobb.

Mvh Niklas Robertsson Läs mer
  • 2018-12-14

Cecilia D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Under försäljningen av vår bostadsrätt har Gustav verkligen peppat och kämpat med oss in i det sista på en marknad som sviktat och varit mycket osäker.
    Gustav är förtroendeingivande och ger löpande information, skapar trygghet och är ärlig i sin kommunikation. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • 2018-12-12

Carl S skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna