Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1516 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• 2019-09-19

Mathias E skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav var engagerad, kunnig, och otroligt hjälpsam under hela processen! Vi kände att vi hade rätt hjälp och stöd i alla lägen, och resan från första tankar på att sälja till att komma till avslut kunde inte ha skötts på ett bättre sätt! Läs mer
  • 2019-09-19

Malin G skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi skulle sälja vår bostadsrätt (57kvm, liten trea) i abrahamsberg. Gustav sålde in sig själv som ingen annan redan under första samtalet med säljsnack absolut men sådant faller jag inte för så lätt så han lyckades även med en personlig värme & en förståelse för vår situation att få till ett första möte hos oss. Därefter styrde han hela processen & tog oss dit vi ville för vi hade aldrig gjort eller klarat det själva eller av egen kraft. Gustav ”tog hand om oss” hela vägen & samarbetet var toppen! Vi blev alla väldigt nöjda över resultatet & vi slapp öppna visningar vilket för oss var guld :) tack Gustav! Läs mer
  • 2019-09-17

Jaffar R skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte en bostadsrätt i Bromma. Malin gav oss ett jättebra bemötande, hon var glad och hade en mycket positiv utstrålning. Upplevde henne varm och trevlig. Hennes bemötande plus att vi tyckte om lägenheten gjorde att vi var glada när vi gick från visningen.

Jag tyckte Malin var bra påläst om området och det hon sa visade sig stämma i efterhand också.

Väldigt glad över att ha fått köpa av Malin, som köpare är det viktigt att allting känns bra och tryggt och det var det från första mötet till sista underskriften. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-09-16

Pernilla A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin har hjälpt mig och min pappa att sälja pappas lägenhet.
    Hon har varit väldigt tydlig, tålmodig, glad och trevlig genom hela processen.
    Hon gör det som behöver göras och uppdaterar både mig och min pappa hela tiden. Min pappa är lite dement så det är en extra utmaning men hon har väldig personkännedom om hanterar oss och kunder väldigt proffsigt och bra och samtidigt personligt.
    Hon kan allt det hon ska kunna och kollar upp det som man ber om.
    Även väldigt obekväma situationer hanterar hon mkt bra.
    Jag kan varmt rekommendera Malin som mäklare!
    Jag hade valt henne igen. Läs mer
  • Henrik F

2019-09-14

Henrik F skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica sålde min bostadsrätt och var väldigt lätt, professionell och trevlig affären igenom. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-13

Karl S skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin är kompetent och lätt att arbeta med. Det har varit en enkel och trevlig process för oss. Läs mer
  • 2019-09-12

Gabriella S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köp en fantastik 3a i Traneberg tack vare Gustav som är en toppenmäklare!
    Allt har varit väldigt smidigt.

Vi är otroligt glada! Läs mer
  • Maria L

2019-09-12

Maria L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Bromma o var väldigt närvarande o hjälpsam under hela processen, från fotografering till kontraktskrivning. Hon var även ett bollplank för oss i vårt letande efter annan bostad.
    Nästa gång vi säljer kommer vi definitivt att ringa Erica o jag kommer att rekommendera henne till alla mina vänner o bekanta.
    Hon bemötte oss alltid med ett proffsigt lugn o vi kände oss trygga genom hela processen. Läs mer

Harald B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vårt radus i Bromma med James som mäklare. James lade ner mycket arbete både före, under och efter försäljningen, vilket ledde till att vi sålde huset enligt plan och till rätt pris.
    James har ett vänligt och samtidigt professionellt bemötande, vilket gör att vi säkert kommer att vända oss till honom igen vid nästa tillfälle. James är 100% proffs. Det ger resultat. Läs mer
  • 2019-09-11

Josefine J skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jättetrevlig, bra snabb återkoppling vid frågor. Gjorde hela processen med bostadsköp så smidig som det bara går. Läs mer
  • 2019-09-11

Eduardo D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    I bought an apartment with Gustav Beach!
    Really efficient and fast!
    Nice and cool guy! eazy going and attention guy! Läs mer
  • 2019-09-09

Catharina N skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes är en mycket kompetent mäklare, med ett trevligt och professionellt bemötande i alla lägen! Han har ingett förtroende från start och hela processen har varit väldigt smidig. Jag ger Johannes mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Åsa L skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag sålde en bostadsrätt med Johannes.

Johannes var super profesionell hela vägen, det blev en trygg och bra affär för både mig och köparen. Det var okomplicerat att sälja med honom och jag ger honom mina varmaste rekommendationer.

totalt betyg; Utmärkt! Läs mer
  • 2019-09-09

Bilyan L skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes är otroligt professionell mäklare och har varit en mycket trevlig kontakt. Det har känts tryggt och säkert med honom i hela processen. Vi kan varmt rekommendera Johannes. Läs mer
  • 2019-09-05

Nahren Y skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tack Ann-Sophie för ditt engagemang och din uthållighet för att få ihop vår affär. Blev precis som vi hade hoppats på! Läs mer
  • 2019-09-03

Thomas S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    We sold our apartment on Lilla Essingnen and Erica was extremely professional and friendly from the outset. We had really hoped to sell it quickly without having a "visning" but at the right price. We had some doubts about whether that would be possible. However, Erica has a very good way with people and inspired confidence. Her skills as a real estate agent who knows the area well and also has a good network of interested buyers was the a key factor in getting this successful outcome. We would warmly recommend her to anyone considering selling a property in Stockholm. Läs mer
  • 2019-09-03

Olga S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    We bought an appartment. The broker helped us a lot and provided all the information Läs mer

Per H skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes är trevlig, skapar förtroende, tillgänglig och vill göra det bra för både säljare och köpare. Han är jättebra😃 Läs mer

Pontus R skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Klockrent bemötande från start till mål.

Trots att jag inte fick sålt till rätt pris hösten 2018 behöll Malin, som hela tiden hade fast provision, en sjukt professionell inställning vilket ledde till en lyckad försäljning sommaren 2019. Läs mer

Huan S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Very considerable. Gustav made evry effort to make the whole process relaxing and smooth for us. I appreciate his help! Läs mer
  • 2019-09-02

Alexander E skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt en lägenhet vid Brommaplan och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Trevlig och professionell. Läs mer

Sandra W skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är proffsig, positiv, snabbfotad och väldigt tillmötesgående. Kunde inte gjort ett bättre mäklarval! Läs mer
  • 2019-09-02

Alexander E skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt trevlig och kunnig om området. Snabb återkoppling och smidig affär. Kan varmt rekommendera Johannes som mäklare! Läs mer
  • 2019-08-31

Maik P skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde våran lgh i Mariehäll i Bromma med hjälp av Gustav.
    Från det första till det sista mötet övertyga han med sin energi, sitt positiva sätt att tänka utan att släppa det egentliga ur siktet, vilket är en bra affär för säljaren.
    Vi kan rekommendera honom varmt! Läs mer
  • 2019-08-30

Helena V skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag fick hjälp av Gustav vid försäljning av mina tvåa. Jag upplevde Gustav som väldigt engagerad och på samma gång avslappnad och mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-08-30

Jelena V skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffigt bemötande, ordning och reda, snabb och schysst affär. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-08-29

Ronnie Robert P skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde en lägenhet i Bromma där Malin var ansvarig mäklare.

Vi upplevde Malin som en kunnig, hjälpsam och mycket trevlig. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-08-21

Frida D skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har köpt en bostadsrätt (2rok), fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Hon var hjälpsam och svarade alltid på frågor och stöttade i processen. Läs mer
  • Carolin K

2019-08-20

Carolin K skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har både köpt och sålt hus med hjälp av James Kahn. Vi blev bemötta med proffessionalitet och kunskap om området. Våra förväntningar överträffades av mäklarnas kunskap och engagemang. Läs mer

Rong D skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    We bought an apartment. The broker is very helpful and provide information we need regarding the apartment and the contract. Läs mer
    2019-08-27 Jan S svarar Rong D
    Thank you so much Rong for the kind words!
    Jan S gillar detta
  • 2019-08-19

Nicholina B skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes sålde vår 2a i Annedal smidigt och supersnabbt! Han var den första mäklaren vi var i kontakt med och vi var så nöjda direkt. Han är proffsig, ödmjuk och väldigt duktig på det han gör. Han skötte hela affären galant. Skulle varmt rekommendera Johannes som mäklare. Läs mer

Martin J skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trovärdig, kunnig, trevlig och ärlig. Läs mer
  • 2019-08-18

Stefanie B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är en proffsig och mycket kompetent mäklare. Han vet vad han håller på med och vi kände oss trygga under hela processen. Läs mer
  • 2019-08-17

David A skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt en lägenhet.
    Bra bemött, lätt att få tag i och allt sköttes utan några konstigheter.
    Processen gick i lås enligt förväntan. Läs mer
  • 2019-08-16

Lin L skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    I have brought a townhouse, James really make the whole procedure easy and fast.
    The most great thing is we don't understand Swedish, James helped to translate everything in the contract to us.
    It's a very nice experience.
    Oh, BTW, we love the new house. Nice neighbors and nice house. Läs mer
  • 2019-08-14

Emma B skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte min första lägenhet i Traneberg, Ann-Sofie var en väldigt trevlig och genuin mäklare som var saklig och informerade bra genom hela processen. Läs mer
  • 2019-08-13

Johan Erik Olov T skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tänk dig alla egenskaper du önskar av en mäklare. Tänk dig sedan att de innehas av en person som är intresserad, engagerad och rakt igenom genuin. Vi kan inte föreställa oss en mäklare bättre än James Khan. Vi kan inte rekommendera honom nog. Läs mer

Monika E skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav har stenkoll på vilka som söker boende i området, så det behövdes bara ha en privatvisning för en person, så blev min lägenhet såld. Tack! Läs mer

Åsa J skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jättetrevlig, flexibel och service-minded. Läs mer

Mari K skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt Brf i Bromma. Malin har varit positiv och lätt att samarbeta med och kommit med olika förslag då försäljningen gick trögt. Läs mer
  • 2019-08-07

Haiyan W skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    i bought a new house, i like it very much. James is very very nice, he give us a big help. i can not speak in Swedish, James could talk in English with me and introduced details about house. Thank you very much. Läs mer
  • 2019-08-05

Sayed H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Very happy with the realtor, she’s very professional and honest. Läs mer
  • 2019-08-05

Isabella H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte bostad. Mycket bra bemötande, tillgänglig och tillmötesgående avseende våra frågor. Läs mer
  • 2019-08-03

Viktoriya S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag mailade Robin och frågade om jag kunde komma och titta på lägenheten. Jag fick tid samma dag och skrev på kontrakt någon timme senare. Jättenöjd med bemötandet, information om lägenheten, kontraktsskrivningen och kontakten efter lägenhetsköpet. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-07-29

Alexandra I skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James var till stor hjälp när vi skulle köpa vår villa i Bromma. Som förstagångsköpare hade vi många frågor och vi fick personliga tips och råd genom hela processen. Läs mer
  • 2019-07-25

Claes Joachim Fredrik L skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Blev personligt, uppriktigt och professionellt bemött vid en mycket smidig villaförsäljning. Läs mer
  • 2019-07-24

Fredrik S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Otroligt kunnig om område och lägenhet
    Engagerad och ärlig i budförfarandet Läs mer
  • 2019-07-21

Jonas O skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket driven, trevlig och duktig. Mycket nöjd med Gustavs arbete. Läs mer
  • 2019-07-19

Kristoffer S skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Även som köpare fick. vi förtroende för James. Det kändes tryggt Läs mer
  • 2019-07-12

Mathias D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Helt perfekt skött allting. Han var behjälplig med de små krav vi ställde och lyckades fixa med det vi bad om vad det än var.

Proffsig mäklar som rekommenderas starkt till alla som ska både köpa och sälja. Läs mer
    Gustav S gillar detta

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma