Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1469 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• 2019-07-19

Kristoffer S skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Även som köpare fick. vi förtroende för James. Det kändes tryggt Läs mer
  • 2019-07-12

Mathias D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Helt perfekt skött allting. Han var behjälplig med de små krav vi ställde och lyckades fixa med det vi bad om vad det än var.

Proffsig mäklar som rekommenderas starkt till alla som ska både köpa och sälja. Läs mer

Daniel N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är skicklig, ett mycket tryggt val för såväl köpare som säljare. Läs mer

Per G skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en bostad där Malin var ansvarig mäklare. Mycket bra bemötande genom hela processen. Malin är kunnig, hjälpsam och tillgänglig. Allt man kan förvänta sig och lite till! Läs mer
  • 2019-07-10

Ann-Katrin Vanessa B skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin was super helpful, friendly and always available for questions. It was a very simple process. Läs mer
  • 2019-07-09

Andreas M skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Lägenhet, 2:a.

Bra bemötande och mycket energi! Alla förväntningar uppfyllda och en lyckad försäljning. Läs mer
  • 2019-07-07

Axel R skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en lägenhet, allt sköttes väldigt snyggt från visning till tillträde. Fantastiskt engagemang! Läs mer
  • 2019-07-06

Joakim W skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Alltid bra bemötande och hjälpsam i alla steg av köpet. Tog sig tid och svarade på de många frågor en förstagångsköpare kan tänkas ha. Läs mer
  • 2019-07-04

Katerina R skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt en lägenhet, 3.a i Annedal
    Säker, rak, hjälpsam och kunnig Läs mer
  • 2019-07-04

Moa M skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har köpt en två i Bromma. Malin har varit väldigt tillmötesgående och trevlig. Alltid funnits till hands om frågor kommit upp. Läs mer
  • 2019-07-02

Ulrika Z skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vår lägenhet i Beckomberga med hjälp av Fastighetsbyrån och Malin Klebe. Malin har ett proffesionellt bemötande och vi upplevde Malin som extremt kunnig på det hon gör. Dessutom är hon väl insatt i den lokala bostadsmarknaden. Malin är rakt på sak och tydlig. Att sälja med hjälp av Malin var en fröjd. Läs mer

Carina B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt, korrekt, kunnig o trevlig Läs mer
  • 2019-07-01

Joakim K skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Lättsam och bra. Lätt att få kontakt med. Kunnig och som det verkar ordning på sina papper! Läs mer

Felicia M skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt en lägenhet i Traneberg. Affären kändes genomgående smidig och trygg tack vare Malin! Läs mer

Fabrizio Z skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt en lgh i Beckomberga. Vår mäklare Malin va superbra. Lugn och systematisk.
    Vi är supernöjda med båda henne och vår försäljning. Läs mer
  • 2019-06-27

Göran H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt bostadsrätt i Bromma.
    Bra, professionellt och trevligt bemötande
    Vi nådde inte riktigt fram till förväntningarna när det gällde försäljningspris och den tid det tog att sälja bostaden vilket i sin tur medförde en hel del extra kostnader och praktiska problem för oss som hade kunnat undvikas.
    Därför är vårt slutbetyg "rekommenderas". Läs mer
  • Thomas B

2019-06-26

Thomas B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt ett hus på Vultejusvägen 3A
    Mäklaren har varit tillmötesgående och trevlig
    Vi visste att mäklaren skulle vara bra
    Vi är nöjda med att det gick fort och att de som köpte det är nöjda. Läs mer
  • 2019-06-26

Axel T skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra bemötande och överträffade förväntningarna vid försäljning av vår lägenhet på Lilla Essingen.

Bra och rak kommunikation hela vägen från första mötet till kontraktsskrivning. Toppbetyg helt enkelt. Läs mer
  • 2019-06-24

Carolina L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Superproffsig! Har svarat på alla mina 100 frågor väldigt snabbt och fått hela processen att kännas smidig och trygg. Läs mer
  • 2019-06-24

Amanda H skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Blackeberg och vi är otroligt nöjda! Vi hade ett väldigt högt mål, vilket skulle innebära försäljningsrekord i föreningen. Bara en dag efter visningen hade Johannes hittat rätt köpare och vi fick det bud vi ville ha. Johannes är en fantastiskt duktig mäklare och jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-06-24

Kersti W skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsig, ödmjuk, kompetent!

Vi tog in 5 olika mäklare och Johannes stack ut! Gav ett seriöst intryck, visste vad han pratade om.

Vi sålde en 4:a på 98 m2 i Annedal.

Vi sålde pga separation och Johannes var hos oss den 3:e juni, vi skrev avtal den 10 juni, han hade en spekulant den 14 juni och lägenheten såldes den 19:e juni till det pris alla de 5 mäklarna hade sagt och som vi var väldigt nöjda med.

Mycket proffsigt bemötande där han hela tiden uppdaterade oss båda då jag befann mig utomlands på semester. Läs mer
  • 2019-06-24

Matilda D skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    När vi köpte vår lilla tvåa av Erica så blev vi alltid bemötta trevligt och under kontraktskrivning gick allt smidigt och snabbt. Hon är väldigt duktig på att driva försäljningen framåt och göra det så effektivt som möjligt för både köpa och säljare! Läs mer
  • 2019-06-20

Elisabet C skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt vår lägenhet i Bromma med hjälp av Malin och vi är väldigt nöjda. Framförallt är vi nöjda med hennes återkoppling , noggrannhet och ett väldigt trevligt bemötande! Rekommenderar verkligen Malin som gjort ett professionellt arbete med att sälja vår lägenhet helt enligt våra önskemål. Läs mer
  • 2019-06-20

Tommy M skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Smidig, professionell och serviceminded Läs mer
  • 2019-06-19

Robert C skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav sålde vårt radhus på bästa tänkbara sätt. Han fixade snabbt fotografering med fantastiskt resultat och jobbade sedan snabbt och effektivt fram ett avslut som båda säljare och köpare kände sig nöjda med. Gustav uppfyllde våra förväntningar till fullo, svarade snabbt på SMS och telefon samt förde konstruktiva och tydliga diskussioner under försäljningen.

Vi kan varmt rekommendera att anlita Gustav till er försäljning. Läs mer
  • 2019-06-19

Helena C skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Suveränt bemötande och duktig på försäljning. Kan varmt rekommendera Gustav. Läs mer
  • 2019-06-18

Dan Ingemar E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James gav ett mycket trevligt och förtroendeingivande intryck. Han sätt att möta våra frågor och oro kring husförsäljningen gav oss lugn och förtroende. Läs mer
  • 2019-06-17

Anki E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt villa i Eneby Bromma genom James Kahn. Han är en professionell mäklare, trevlig glad och extremt hjälpsam. Han förstod vad vi behövde/ ville ha och arbetade fokuserat för att uppnå det. Läs mer
  • 2019-06-17

daniel K skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevlig, kompetent och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2019-06-16

Carl-Magnus A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag köpte en medelstor bostadsrätt, mäklaren bemötte oss väldigt öppet och glatt.

Utmärkt tillgänglighet och bra kommunikation om allt vi undrade över! Jätteglad över hela affären från start till slut. Läs mer
  • CHRIS B

2019-06-15

CHRIS B skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket nöjd med Malins arbete med min lägenhetsförsäljning.
    Hennes energi smittar lätt av sig och med hennes hjälp kändes inget jobbigt eller stressigt. Läs mer
  • 2019-06-14

Maxine L skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Otroligt snäll och hjälpsam. Gjorde hela processen lätt och trevlig. Läs mer
  • 2019-06-13

Susanne S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav hjälpte oss att sälja en 1,5 i Mariehäll i Bromma.
    Han agerade väldigt snabbt när intressent dök upp.
    Dessutom är Gustav väldigt trevlig & positiv! Läs mer
  • Robert H

2019-06-12

Robert H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde en tvåa i Bromma och Erica skötte hela processen föredömligt. Läs mer
  • 2019-06-11

Erik C skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kunnig, trevlig att ha å göra med. Hela processen gick smidigt. Köpt bostad i Bromma som jag är mycket nöjd med. Läs mer
    2019-06-24 Johannes Ö svarar Erik C
    Tack Erik! Grattis återigen till en jätte fin lägenhet :)
  • 2019-06-11

Evert L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket positivt erfarenhet att sälja lägenhet med hjälp av Robin. Proffsigt och närvarande intryck. Vi behövde knappt göra nånting och gjorde en jättebra affär. Läs mer
  • Camilla G

2019-06-11

Camilla G skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin har hjälpt mig att sälja min lägenhet i Traneberg. Hon är väldigt proffsig, glad och positiv samt engagerad.

Hon har koll på allting så ingenting känns jobbigt i processen.

Malin är alltid tillgänglig och tillmötesgående, och man har lätt att bolla frågor med henne. Hon har stor kännedom om marknaden och vi satte realistiska förväntningar som kändes bra i efterhand.

Jag vill varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-06-10

Jonas B skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes hjälpte oss att sälja vår 2a i Riksby. Johannes är mycket proffsig och en duktig försäljare utan att vara en krängare. Mycket ödmjuk trygg i sitt arbete. Vi satte upp ett målpris som han började arbeta mot och det var också det vi fick i slutänden. Johannes har en bra känsla och erfarenhet som krävs för att få sålt. Han lugnade och försäkrade när vi kände oro. Mycket seriös och ödmjuk. Läs mer
    2019-06-24 Johannes Ö svarar Jonas B
    Tack för dom fina orden Jonas! Och tack för ert tålamod och tro på min strategi :) Vi ses snart igen.
  • 2019-06-10

Marcus D skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär Gunnarsson var mäklare vid villaköp i Bromma.
    Han är mycket sympatisk och kunnig med lång erfarenhet av området.
    Han lyckades med att få säljare och köpare att mötas med ett positivt resultat för alla. Läs mer
  • Alexandra S

2019-06-06

Alexandra S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en 3,5:a i Abrahamsberg. Gustav var tillgänglig o hjälpsam på alla sätt o vis.
    Bra och proffsig! Läs mer
  • 2019-06-06

Mats L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kan verkligen rekommendera Erica! Ambitiös, engagerad, noggrann och alltid tillgänglig! Väldigt nöjd med allt från uppstart till uppföljning efter försäljning. Läs mer
  • 2019-06-05

Camilla W skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt med James, allt gick smidigt och bra! Läs mer
  • 2019-06-03

Joni S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica var påläst, engagerad och alltid tillgänglig för såväl frågor som extravisningar. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-06-03

Emelie S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsig och trevligt! Mkt klart en mäklare jag kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-06-02

Curt Å skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    allting fungerade jättebra, i en besvärlig tid. Läs mer
  • 2019-06-01

Patrik L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är en ytterst kompetent mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Viljan och engagemanget att möta våra krävande mål gjorde att vi till slut nådde ett ytterst tillfredställande resultat. Kommunikationen var av världsklass och gjorde att vi som kund kände oss väl informerade och säkra genom hela processen. Rekommenderar Gustav till alla som vill ha bästa resultat av sin bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-06-01

Peder F skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fantastiskt bra och driven mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer

Sandra J skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin har varit helt fantastisk från start! En superhärlig mäklare som varit flexibel och genuin. Lägenheten är min första bostadsrätt och Malin har varit otroligt duktigt på att få mig att känna mig säker och trygg genom hela processen, som gick väldigt fort! Läs mer

Jessica F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt och sålt med James. Tillgänglig, ärlig, tillförlitlig. Läs mer

Ludvig D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    🥇🍾
    Proffsig och trevlig, sålde vår lägenhet utanför hemnet som vi önskat och till det pris som vi ville ha.
    Top notch! Läs mer

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma