Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1508 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• 2019-11-17

Janusz L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    I sold the apartment on Bromma, I am very happy with Jan, punctual, responsible, very helpful and professional. Läs mer
  • 2019-11-16

Annica C skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt en tvåa.
    Väldigt bra bemötande och profession.
    Informerade löpande och svarade på alla frågor, tog sig tid.
    En riktigt bra mäklare. Jordnära utan floskler. :-) Läs mer
  • 2019-11-14

Evelina K skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav var fantastisk och gav mig den tid och de råd jag behövde för att känna mig trygg hela vägen, från att jag funderade på att flytta till den slutgiltiga försäljningen. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-11-14

Sebastian B skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, tillgänglig och koll på läget. Läs mer
  • 2019-11-13

PETER E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är mycket professionell. Han gav ett bra stöd under hela säljprocessen. James var bra på att lyssna in på våra behov och önskemål. Läs mer
  • FABRICE M

2019-11-13

FABRICE M skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James hjälpte att sälja vårt hus i Bromma Kyrka.
    Även om vi ville ha ett pris som han tyckte var lite högt jämfört med marknadsläge, lyckades James på en mycket kunnig och professionell sätt möta våra förväntningar.
    Värt att nämna att vi hade försökt att sälja huset tidigare i år med en annan mäklare utan framgång.
    Jag kan bara rekommendera James till vem som helst som vill sälja sitt hus i Bromma, han är bäst helt enkelt. Läs mer
  • 2019-11-12

Emma K skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är väldigt nöjda med Johannes. Han ansträngde sig och lade ner mycket tid för att vi skulle bli nöjda med köpet av den nya lägenheten. Läs mer
  • 2019-11-12

Jotta Panagiota M skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi anlitade James för att sälja vårt hus i Bromma och blev mycket nöjda. Han är en mycket professionell och duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-12

Malin Helena T skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt en lgh som Malin sålde.
    Hon är alltid trevlig och tydlig. Man känner att man kan ställa alla dumma frågor. Hon är enkel att ha och göra med.
    Hon är noggrann och visar allt hon gör öppet. Hon hjälper till att förmedla mellan mig och säljarna. Kändes bra!
    Om jag ska sälja en dag så skulle jag anlita henne! Läs mer
  • 2019-11-11

Markus Olof Viktor B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionell, snabb och pålitlig. Vi fotograferade, besiktigade, privatvisade och sålde vårt hus på en vecka. På prisnivå inom vår målbild. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-11-11

Per J skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Effektiv, rationell, gav inte upp. Mycket bra. Gällde försäljning av lägenhet. Fick mer betalt än jag trodde Läs mer
  • 2019-11-11

Therese S skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt hjälpsam och gullig mäklare. Lyhörd och duktig på området. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-11-09

Roger A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevlig och professionellt bemötande då vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-11-08

Crippa N skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ett mycket bra första möte gav oss en trygg känsla att lämna över en viktig säljaffär i hans ansvar. Resultatet under resan till avslutad affär kändes korrekt hela vägen och vi vill starkt rekommendera Johannes.

Det ska också sägas att när en annan mäklare missat att leverera, det var en annan mäklarfirma, visade Johannes att han, på kort tid, stängde affären med nöjd säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-11-08

Emma A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag köpte en bostad via Robin! Jättetrevligt bemötande, professionell och bra återkoppling. Läs mer
  • Sixten E

2019-11-05

Sixten E skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är supernöjda med Johannes som möjliggjorde försäljningen av vår lägenhet. Fem konkurrerande objekt kom ut samma vecka och genom strukturerat och hårt arbete såldes våran med högst kvadratmeterpris. Vi uppskattade Johannes ärlighet och tydliga svar. Vi såg att Johannes har en av de viktigaste egenskaperna en mäklare kan ha och det är färdigheten att få en köpare att känna sig trygg. Känner inte köparen sig trygg så vågar de inte att lägga ett bud. Genom att vara tillgänglig, påläst, trevlig och ärlig så lyckas Johannes få budgivarna att känna sig trygga. Läs mer
  • 2019-11-05

Carolina B skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hon var väldigt tillmötesgående, professionell, snabb på att svara på alla möjliga frågor och allmänt trevlig. Läs mer
  • 2019-11-04

Anna-Karin F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt ett radhus.
    Vi blev bemötta av en mäklare som lyssnade på oss och som kom med sina egna erfarenheter vilket hjälpte oss.
    Vi hade MYCET HÖGA förväntningar på mäklaren som han verkligen levde upp till.
    Sammanfattning: NÖJDA KUNDER! 😀 Läs mer

Victoria P skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har sålt en bostadsrätt i bromma.
    Blev mycket bra bemött av mäklaren, vi jämförde med 4st mäklare och det var ett lätt val med Malin.
    Även om vi inte fick exakt den summan vi var ute efter så är vi mer än nöjda med Malins insatts. Hon gjorde allt för att få ett så bra pris som möjligt med en väldig tidspress. Läs mer

Tobias R skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James hjälpte oss att sälja vår villa i Bromma. Med sina proffsiga tips och trevliga attityd så var det ett nöje att ha honom som mäklare/rådgivare. Läs mer
  • 2019-11-03

Lars A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt bostadsrätt Lilla Essingen, Stockholm.
    Mäklaren fantastiskt trevlig, varm och harmonisk men också professionell i sitt arbete.
    Snabb och korrekt med samtidig hög integritet och upplevdes på ett ärligt och naturligt sätt arbeta både för köpare och säljare.
    En mäklare blir inte bättre än så här!
    Överträffade mina förväntningar och tidigare mäklarkontakter (som samtliga varit goda). Läs mer
  • JENNY PAULIINA F

2019-11-02

JENNY PAULIINA F skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Även marknaden var tufft, i slutet lyckades Gustav Strand sälja våran lägenhet snabbt och smidigt innan visning och med den priset vi önskade att få. Gustav var professionell, noggrann, hjälpsam och trevlig person. Vi kan varmt rekommendera Gustav till som en mäklare. Stort tack igen Gustav!! Läs mer
  • JENNY PAULIINA F

2019-11-02

JENNY PAULIINA F skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Även marknaden var tufft, i slutet lyckades Gustav sälja våran lägenhet snabbt och smidigt innan visning och med en pris som vi önskade att få. Gustav var professionellt, noggrann, hjälpsamt och trevlig person. Vi kan ge vår varmaste rekommendationer till att ha Gustav som en mäklare! Stort Tack igen Gustav! ❤️😊👍 J & A Läs mer
    Gustav S gillar detta
  • Elin H

2019-10-31

Elin H skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav, har varit närvarande under hela säljprocessen. Han gör det lilla extra med personlig touch, bryr sig och är mån om kunden. Det känns tryggt med Gustav då jag har haft möjlighet att få svar på alla mina frågor. Gustav har god kännedom om området Bromma. Gustav sålde min lägenhet på 4 dagar efter skrivet uppdrag. Enkelt samarbete. Läs mer
  • 2019-10-31

Åsa R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig och proffesionell! Väl engagerad i försäljning av lägenhet i beckomberga! Läs mer
  • 2019-10-29

Bo Peter W skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vårt hus i Bromma Kyrka efter att haft kontakt med Pär under 2 år.
    Pär har varit tålmodig o uthålligt stöttat oss i alla samtalr om de lägenheter vi hittat genom åren
    När vi väl hittade vad vi ville ha så skötte han hela upplägget med försäljningen på ett tryckt o bra sätt.
    Ska vi sälja igen så finns det bara en mäklare för oss, som vi varmt kan rekommendera till andra. Läs mer

Lars F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James har god kännedom av vårt område och har sålt ett flertal bostäder med god framgång. Detta i sin tur innebär att många frågor inte har behövts ställas utan svaren har James redan sedan tidigare, vilket känns bra och underlättar försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-10-29

Samer M skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes var under hela processen väldigt engagerad, professionell och alltid tillgänglig. Han visade sig vara det självklara valet både när det kommer till att jobba mot våra satta mål men också med hjälp av sitt lugn visade han dessutom prov på ett enormt tålamod. Nu i efterhand blev jag definitivt inte besviken och väljer man Johannes kan man helt enkelt förvänta sig mycket, så vad väntar ni på? 10 av 10 från mig! Läs mer
  • 2019-10-28

Carl P skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte en fin och välplanerad 3:a. En bra mäklare som alltid besvarade frågor och var hjälpsam hela processen ut. Läs mer
  • 2019-10-28

Louise L skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte en villa som James mäklade. En trevlig första kontakt gjorde att vi fick en bra känsla för vad säljarna förväntade sig. Inom bara några dagar fick vi komma på privat visning och direkt därefter fick vi möjlighet att förhandla med säljarna och kunde möta dem på en nivå som båda parter var nöjda med. I all kontakt var James väldigt tillmötesgående och snabb på att återkoppla. Läs mer
  • 2019-10-27

Peter S skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpt villa, James var en fantastiskt bra mäklare som hjälpte till på ett väldigt bra sätt genom hela processen! Läs mer
  • Sofia W

2019-10-27

Sofia W skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Alltid trevlig, lyssnar in och är snabb på att svara vid frågor. Känns som han gör det lilla extra och bryr sig. Känns tryggt med Gustav och att han vet vad han gör. God kännedom om området här i Bromma. Enkelt samarbete vilket vi verkligen uppskattade! Läs mer
  • 2019-10-24

ELENA C skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes är superprofessionell, lyhörd och tillmötesgående. Han har hela tiden påvisat stort engagemang och hans positivitet smittar av sig! Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-10-23

Joachim A skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra, glad, ödmjuk, positiv, serviceorienterad äkta, fokuserad mäklare, säljare och person. Läs mer
  • 2019-10-23

Marko Pentti Tapani J skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James har varit lyhörd och överträffat mins förväntningar i hans roll som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-22

Yunil L skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Är så glad att Johannes sålde min lilla 1,5 rummare. Hela försäljningsprocessen gick som på räls.
    Johannes är proffsig, ambitiös, driven och mån om att både säljare och köpare ska göra en så bra affär som möjligt.
    Letar du efter en förtroendeingivande mäklare som är med från första hembesöket till kontraktsskrivning är han rätt man för jobbet.

Tack Johannes! Läs mer
  • 2019-10-22

Erika N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Husförsäljning
    Trevligt bemötande
    Kunnig, erfaren, trygg
    God förståelse för kundens behov
    Proffesionellt bemötande Läs mer
  • Ulf S

2019-10-15

Ulf S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes arbetade målmedvetet och gjorde en mycket bra insatts. Jobbade snabbt och effektivt och vi blev nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-10-13

Peter G skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Koncis
    Lyhörd
    Kunnig
    Effektiv Läs mer
  • 2019-10-11

Karin Louise J skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James har varit trygg och kunnig genom hela säljprocessen av vår villa. Vi kände hela tiden att vi var i de bästa händer. Han har svarat på våra frågor och gett kloka råd. En toppkille helt enkelt. Läs mer
  • Thomas S

2019-10-11

Thomas S skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav sålde min lägenhet, tre rum (72kvm) i Annedal, Bromma. Gustav var seriös, otroligt engagerad och trevlig. Tack vare hans stora erfarenhet, rådgivning och kundkännedom började vi med att visa upp annonsen i "På gång"-nätverket. Kort därefter, två månader innan visningsdatum var lägenheten såld. Är väldigt nöjd med hur professionellt och enkelt det var att både anlita Gustav och sälja bostaden. Fem av fem! Läs mer
  • 2019-10-09

Lena Maria M skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har fått hjälp av James Khan att sälja vår stora villa i Bromma. Både jag å min make uppskattade James mycket för hans ärliga, raka, proffsiga och vänliga sätt. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare å jag som har ett stort kontrollbehov kände att jag kunde lita till hundra procent på att han skötte försäljningen av vårt hus på bästa tänkbara sätt. Om vi i framtiden kommer att sälja ngt hus igen kommer vi absolut att kontakta James! Läs mer
  • 2019-10-07

Johan N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Lugn, trygg och påläst! Högsta betyg utan tvekan! Läs mer
  • Connie N

2019-10-07

Connie N skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi hade förmånen av att få Anna som mäklare då vi sålde vår lägenhet nu hösten 2019. Vi upplever Anna som en mycket erfaren säljare med ordning och reda på allt, som stöttade oss bra i processen, allt vad gäller konkreta saker till mer rådgivande och stöttande. Alltid ett trevlig bemötande, ärlig, rak och varm i sin kommunikation.
    Kan varmt rekommendera Anna som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-06

LUMA B skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica har under båda mina lägenhetsförsäljningar visat prov på skicklighet och stort driv. Erica är trägen och målmedveten. Kan starkt rekommendera Erica! Läs mer
  • Per Daniel M

2019-10-06

Per Daniel M skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tack James för en mycket lyckad villaförsäljning med glada säljare och köpare. Ypperligt samarbete. Kompetent, målinriktat, personligt. Läs mer
  • 2019-10-04

Fareed H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin är underbar, super trevlig och mycket kunnig. Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Fastighetsbyrån och Malin för vår lägenhets försäljning. Läs mer

Liselotte L skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har köpt en villa av James Khan och blev väldigt professionellt bemötta. Snabb återkoppling och hög servicegrad. Jag kan varmt rekommendera James Khan och skulle inte tveka att anlita honom för min nästa husaffär. Läs mer

Hilda M skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Med Gustavs hjälp sålde jag min lägenhet genom förhandsvisning - kontraktet var påskrivet dagen efter. Han är trevlig, lätt att ha att göra med och är alltid tillgänglig! Läs mer

Clas P skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt en stor villa i Bromma. Från första stund tog James energiskt itu med arbetet. Såväl hans professionella kunnande som hans personliga engagemang levde väl upp till våra högsta förväntningar, och vi kunde knappast fått ett bättre resultat än det han fick till stånd åt oss. Läs mer

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma