Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 2120 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-05-14
    Erica verkar väldigt påläst och kunnig och i nästa vecka blir affären klar. Mycket proffsig mäklare 👍😷
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Söderberga Allé
    2021-05-13
    Stor tack för din hjälp.
    Lycka till framöver.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Brommaplan
    2021-05-12
    Sålde min bostad och blev så nöjd! Pålitlig, positiv och ert öga för det lilla extra. Rekommenderar varmt att sälja bostad med Robin🌟🔑🤩✍️
  • köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-05-11
    Köpt en villa. Fint bemötande av mäklaren. Goda förväntningar.
    Bra och professionell upplevelse.
  • sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Mariehäll
    2021-05-11
    James hjälpte oss sälja vår villa i Bromma, han hade bra tips på vilka åtgärder som kunde hjälpa oss att sälja och hur vi skulle prioritera. Han var tydlig med processen och fick ett snabbt avslut och tillträde, precis enligt våra önskemål. Utmärkt service och väldigt proffsigt!
    2021-05-07
    Vi köpte en villa med en hel del renoveringsbehov. Det vi uppskattade vid köpet var att James var ärlig, hjälpsam, snabb på att svara på frågor och trevlig.
    2021-05-06
    i asked Halepce`s help to sell my apartment. He is very perfessional and give me lots suggestion and comments. During the home preparation and visting time, he always give me feedback on time. And help me to make good decsion.

As he has so much experience, so we get good deal of my apartment!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-05-05
    Fick ett bra, proffesionellt och serviceinriktat mottagande. Sammanfattat.
    • Riksby
    2021-05-04
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Halepce.
    Han har varit till stor hjälp under hela förfarandet. Halepce är mycket lugn och trygg i sin roll vilket gör att man själv känner sig trygg genom hela affären. Halepce har alltid varit lätt att nå och alltid haft snabba svar på våra frågor.Vi kan varmt rekommendera Halepce som mäklare.
    • Åkeslund
    2021-05-03
    Kompetent, flexibel och mycket lätt att jobba med.
    Tack för gott samarbete Robin!
    • Nockebyhov
    2021-05-03
    Vi har sålt och köpt via James och hela resan har varit toppen. James har verkligen förstått vår familjs behov och vi har bara positiva upplevelser.
    • Abrahamsberg / Åkeslund
    2021-05-03
    Jag sålde min lgh i Bromma före visning och Erica var en stor hjälp med sin långa erfarenhet och fingret på pulsen på marknaden. Hon var lyhörd för det jag ville och gav bra och tydlig guidning när det behövdes. Det kunde inte ha gått smidigare och jag är supernöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-04-30
    Sålde 3a i Beckomberga med hjälp av Johannes. Han gjorde hela processen väldigt enkel och strukturerad genom trevlig och tydlig kommunikation samt professionellt bemötande. Kunnig och tillgänglig, kan varmt rekommendera andra att anlita honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-04-19
    Sålde två i Gamla Bromma med Anna. Trevligt och proffsigt bemötande.
    • Johannesfred
    2021-04-14
    Anna höll en bra kontinuerlig kontakt under hela affären och bemötte oss bra
    2021-04-12
    Jag har sålt min lgh på Lilla Essinge, Erica såg till att jag i god tid tog bilder och la den som kommande. Detta gjorde att det inte blev lika stressigt att sälja. Hon var alltid tillmötesgående. Sammanfattningsvis har hon en mjuk personlighet och är lätt att komma överens med.
    • Brommaplan
    2021-04-12
    Proffsigt och seriöst bemötande under hela säljprocessen och ett genomtänkt servicekoncept med fokus på detaljerna.
    2021-04-12
    Köpt ett radhus som passade perfekt med tanke på ändrade familjeförhållanden. Tittade på ett par objekt innan vi fick en heads-up på det som kom att bli vår bostad och vi ser fram emot att bo kvar länge. James var trevlig, kunnig och väl insatt i detaljer som rörde samfällighet, närområde mm. Klart positivt.
    • Söderberga Allé
    2021-04-10
    kan området och marknaden mycket bra. lite långsam säljprocess men Halle har varit tålmodig och pålitlig. Vi kände oss trygg och välinformerade och nöjda med slutpriser.
    • Nockeby
    2021-04-09
    Robin är en utmärkt mäklare. Noggrann, punktlig och utomordentligt trevlig. Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-04-05
    Proffsigt och trevligt bemötande hela vägen av köpet av bostaden!
    2021-04-03
    Very nice person and professional!
  • köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Ulvsunda
    2021-04-01
    Köpte villa genom Pär. Snabb, effektiv och kundfokuserad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-03-31
    Köpt av Robin . Påläst om området och objektet. Återkoppla ofta som jag uppskattar. Mycket trevlig .
    2021-03-30
    Sålt Lgh på lilla Essinge.
    Erica hade god lokalkännedom vilket kändes som ett tryggt val.
    Säljproccesen var smidig.

Rekommenderar henne starkt!
    2021-03-30
    Engagerad och driven mäklare som ingav ett proffsigt intryck. Bra och relevant kunskap i det sålda området vilket underlättade processen med att sälja lägenheten.
    • Olovslund
    2021-03-26
    Erica sålde vår lägenhet i Bromma och hon är den allra bästa mäklaren vi haft att göra med av alla bostadsaffärer vi gjort! Hon är otroligt professionell och duktig på det hon gör och har dessutom ett jättefint bemötande och det är ordning och reda på allt genom hela affären! Hon har våra allra varmaste rekommendationer!
  • skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-03-26
    Erica hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet och vi är jättenöjda med hennes arbete. Trevlig, proffsig, kunnig, flexibel och fokuserad såg hon till att få till en bra affär. Vi rekommenderar henne starkt!
    2021-03-25
    Robin har under hela säljprocessen visat en professionalitet utöver det vanliga. För oss har Robins stora engagemang och lyhördhet varit enormt uppskattat. Under hela säljprocessen har en känsla av ”team” vuxit fram. Kort och gott, Robin kan sitt jobb och han gör det bra. Vi har känt oss väldigt trygga under hans ledning.
    2021-03-20
    Trevlig och trovärdig mäklare. För oss som köpare fungerade kommunikation och överlämnade utmärkt.
    2021-03-14
    Har sålt en villa som var ett dödsbo som jag ärvt efter min far. Blev bemött av mäklaren på ett mycket bra sätt. Förväntningarna blev mycket förtroendeingivande, vilket jag kände redan vid första kontakten, mycket bra information.
    2021-03-12
    Trevlig, tydlig och väldigt kommunikativ! Jag som köpare kände mig lugn genom hela processen.
  • skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-03-12
    Köpte min bostad via Halepce och det blev en mycket lyckad affär! Halle är en mycket trevlig mäklare som bidrar med tillgänglighet om frågor eller liknande uppstår och ett förtroende till affären! Rekommenderas varmt!
    • Bällsta
    2021-03-11
    Vi sålde vår villa i Bromma med James. Han levererade allt och lite till. Professionell, lyhörd och med en riktigt bra strategi inför försäljningen. Villan var såld inom ett par dagar och för ett rekordpris! Vad mer kan man begära. Skall du sälja ring James Khan!
    • Bällsta
    2021-03-10
    James har precis sålt vår villa i Bromma. Det gick över förväntan och det blev en snabb affär, vilket vi uppskattade.
    Han har varit lyhörd och tagit till sig våra önskemål på vägen samt varit tillgänglig.
    Mycket nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Minneberg
    2021-03-10
    nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    2021-03-09
    Jag ville ha en snabb, smidig och proffsig försäljning. Check! Fick nytta av denna mäklares gedigna kundregister och professionalism. Rekommenderar varmt Anna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Nockebyhov
    2021-03-07
    Köpt en tvåa i Bromma . Mäklaren var hjälpsam , tog reda på svar till mina frågor , ringde upp flera gånger . Trevlig . Påminde om möten och var tillmötesgående .
    En mäklare att rekommendera !
    2021-03-07
    Robin sålde min tvåa i Bromma. Han gav ett tryggt intryck från start och var under hela processen väldigt tillmötesgående, framåt och tydlig. Försäljningen gick över förväntan och rekordsnabbt. Skulle verkligen rekommendera honom vidare!
    2021-03-05
    Ödmjuk, lyhörd och flexibel mäklare.
    2021-03-04
    Blew väldigt bra bemött, samt att Erica var mycket proffsig på att hålla oss informerade o ge bra tips.
    2021-03-03
    Vi har köpt en bostadsrätt där Johannes var mäklare. Han har gett ett seriöst intryck och har varit toppen att ha att göra med. Han rekommenderas varmt!
    • Riksby
    2021-03-02
    Halepce är bra, tydlig och noga med detaljer. Alltid tillgänglig under hela processen med ett vänligt bemötande
    2021-02-26
    Halle har ett stort engagemang, driven, sympatisk flexibel, ödmjuk, målinriktad, det märks att han brinner för sitt arbete som mäklare. Jag rekommenderar honom verkligen. Vi landade till slut efter en del oförutsedda motgångar i en mycket bra försäljning av min lägenhet. Jag är supernöjd kunde inte blivit bättre. TACK
    • Johannesfred
    2021-02-24
    Jag har sålt bostad.
    Det gick långsamt men var nöjd i slutet.
    • Traneberg
    2021-02-24
    Proffsig, flexibel och tydlig. Mycket bra!
    • Traneberg
    2021-02-22
    Snabb försäljning som mötte våra önskemål

Trevlig och duktig mäklare!
  • Mariia K
    2021-02-17
    Vi har sålt lägenheten med Annas hjälp jätte snabbt och enkelt. Tack så mycket för hjälpen!
  • Ejizuomaku Anna Jummai S
    2021-02-17
    Jag köpte ett radhus av James
    Han är väldigt professionell och bygger långsiktiga relationer som bygger på tillit.
    Han är riktigt bra.
    • Eneby
    2021-02-16
    Odelat positiva erfarenheter av James som mäklare. Vi har haft kontakt under en längre tid både i vår jakt efter nytt hus, samt i samband med försäljning av vårt eget.
    James är kunnig inom sitt område och oerhört professionell samtidigt som han visar ett äkta engagemang och har en personlig framtoning - en utmärkt kombination. Rekommenderar å det varmaste.