Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

4.8 i betyg av 1991 omdömen
Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1991 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• 2020-10-21

ÅSA P skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Halepce var proffsig jätte duktig och hjälpsam kan varmt rekommendera honom mvh Åsa o Johan Läs mer
  • Johan J

2020-10-21

Johan J skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin var väldigt proffsig och hjälpsam. Jag både köpte och sålde med Robin och allt sköttes exemplariskt. Inför försäljningen kom Robin med goda råd och allt kändes tryggt.
    Robin var noga med att uppdatera och hålla kontakt och var alltid anträffbar och hjälpsam.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Ejizuomaku Anna Jummai S

2020-10-20

Ejizuomaku Anna Jummai S skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag fick ett oerhört bra bemötande och kände mig trygg under hela processen Läs mer
  • 2020-10-19

Philip N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin förmedlade både min lägenhet samt området på ett väldigt lockande vis. Han fann rätt köpare som hade den rätta budgeten. Robin har hjälpt mig göra bostadskarriär!

Jag har både köpt lägenhet genom Robin och sålt med hjälp av Robin. Nu är han familjens primära mäklare. Det känns tryggt, stabilt och ekonomiskt fördelaktigt att låta det förbli så. Läs mer
  • 2020-10-16

Camilla W skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte lägenhet på Lilla Essingen och Robin sålde den.
    Robin var personlig och lyssnande på våra behov. Det var enkelt och smidigt att samarbeta med Robin. Läs mer
  • 2020-10-16

Brook A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Malin är en otroligt duktig mäklare som var väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2020-10-15

Maria Johanna N skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag ger absolut högsta betyg till Pär Gunnarsson som jag anlitade vid försäljning av min villa i Bromma.
    Han är proffsig, engagerad och har ett trevligt bemötande.
    Kan inte vara nöjdare så rekomenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-10-15

Tiffany D skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav var lyhörd och hjälpsam under hela processen -- båda när vi letade vårt nya hus och när vi skulle sälja vår lägenhet. Med hans hjälp gick det rekordsnabbt! Vi skrev på försäljningsavtal för vår lägenhet exakt 2 veckor efter vi hade köpt huset. Gustav var mån om att vi skulle hitta rätt köpare till vår lägenhet (i en liten förening) och det känns som att det blev helt rätt. Vi är supernöjda. Läs mer

Fredrik G skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Halvdan fingertoppskänsla i att hantera människor och uppkomna situationer som sammantaget ger ett rörigt och svårtolkat intryck. Svårigheter i att veta vad som gäller. Läs mer
  • 2020-10-14

Nertila K skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Very professional and helpful. Läs mer

Bledar B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    It was our first home and Gustav made it easier for us with everything.Very helpful and also honest broker. Totally recommend it Läs mer
  • 2020-10-13

Marie B skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Traneberg. Gustav är oerhört tillmötesgående och proffesionell i sitt bemötande. Affären gick oerhört smidigt och överträffade våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med Gustav! Läs mer

Martin S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Halepce är professionell, lugn och tar sin tid för att svara på frågor. Som förstsgångsköpare kan det vara överväldigande att köpa lägenhet, men Halle så till att man kände sig trygg. En riktig stjärna helt enkelt! Läs mer

Sofie N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Halle hjälpte oss att köpa vår första lägenhet. Fick ett mycket gott första intryck av honom, vänlig och lugn som svarade på alla våra frågor vid ett första lägenhetsköp. Under hela processen har han varit snabb på att svara, personlig och fått en att känna sig trygg och speciell. Fantastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera till alla. Han gör det lilla extra för en! Läs mer

Ali A skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Johannes tog ett väldigt svårt uppdrag och levererade en försäljning utöver våra förväntningar. Utan en enda öppen visning, handplockade han spekulanter som han visste var rätt för objektet och visade lägenheten medan vi var på jobbet. Otroligt tillmötesgående, förstående och hårt arbetande mäklare! Min starkaste rekommendation till Johannes, fler samarbeten lär det bli! Läs mer
  • 2020-10-11

Andreas J skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär har funnits med som vår säljande mäklare av lägenheter och nu vårt hus. En trygg process rakt igenom med en tydlig strategi genom alla steg med ett fantastiskt resultat. Läs mer
  • 2020-10-11

Therese De W skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde en trea på Stora Essingen, med Ericas hjälp.
    Erica var både proffsig och trevlig i sitt bemötande. Hon kom med tips och rekommendationer utifrån sin yrkesroll men var samtidigt lyhörd för våra önskemål.
    Försäljningen gick smidigt och hela processen kändes trygg med Ericas hjälp.
    Vi är jättenöjda med att ha anlitat Erica och skulle varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2020-10-10

Susanne Elisabeth L skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt ett radhus och är nöjda med hur James har utfört uppdraget och hans bemötande. Läs mer
  • 2020-10-09

Niklas P skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt professionell och flexibel att samarbeta med. Lyhörd och väldigt mån om att allt ska bli så bra som möjligt. Läs mer
  • 2020-10-09

Josefin N skrev om Johannes Örünver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag sålde min lägenhet. Jag har haft bra upplevelse av hela affären, från de förväntningar jag hade till bemötande. Mäklaren upplever jag varit engagerad och tillgänglig därav högt betyg. Läs mer
  • 2020-10-06

Sven Johan J skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Positiv och ser till både säljare och köpare. Vi köpte via James och upplevde honom som seriös och ödmjuk. Läs mer
  • 2020-10-05

Wallén Cecilia W skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte en 2a i Traneberg. Hela processen från visning till tillträde var väldigt smidig. Läs mer
  • 2020-10-05

Razieh A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag har köpt en lägenhet av Malin. Malin är mycket hjälpsam, lyhörd, ärlig, och lätt att ta kontakt med . Jag kommer att rekommendera henne till de som förväntar en bra mäklare med bra servicekänsla. Läs mer

Erik O skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt och professionellt bemötande. Hjälpte oss att sälja vår 3:a till det pris vi ville ha. Läs mer

Jakob H skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Upplevdes ärlig och förstående. Läs mer

Vaike B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har köpt vårt nya hem på Stora Essingen. James har varit en utmärkt förmedlare under hela processen, inkluderat kommunikation med säljare och banken. Stort tack! Läs mer

Alex N skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    I bought a 51sqm 2:an in Bromma. Gustav has been super helpful from the first visit to the end of the transaction.
    Very professional and always open to questions, he's also dynamic and a warm person.
    Contracts can be hard to understand for me as an expat. Gustav took the time to explain everything properly.
    11/10 would recommend him for buyers and sellers. Läs mer
  • 2020-10-02

Margareta F skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt lägenhet i Bromma
    Mycket bra bemötande av Halle, lätt att nå, lätt att samarbeta med, snabba svar
    Jag hade ( för) höga förväntningar på pris som överträffades , bra jobbat Läs mer
  • 2020-10-02

Anna Fredrika Kristina F skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte en villa via Pär. Han var trevlig och professionell i hela processen och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-10-01

Tove W skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, professionell, engagerad. Väldigt aktiv och ansträngde sig för att hitta intresserade köpare och lyckades sälja min lägenhet snabbt och till ett pris jag var nöjd med. Läs mer
  • 2020-09-30

Sebastijan Nikola M skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket skicklig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-09-30

Charlotte C skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav Strand är lätt att ha att göra, vänlig, hjälpsam och det känns som att han är både på köparens och säljarens sida. Smidig och obyråkratisk. Det är lätt att göra affärer med Gustav. Läs mer
  • 2020-09-29

Elias K skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är väldigt nöjda med Robin! Mycket trevlig, flexibel och tillmötesgående och hjälpte oss att maxa vinsten från försäljningen. Kommer helt klart ta hjälp av Robins tjänster i framtiden! Lätt att ha att göra med och alltid glad! Läs mer
  • 2020-09-29

Oscar A skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav är ett fullblodsproffs som med elegans, fingertoppskänsla och finess levererar ett på ett förstklassigt sätt! Fick nys om honom genom rekommendation och skulle inte tveka en sekund att anlita honom igen! Lite dyrare än genomsnittet men värd varenda krona. Vill man ha kvalitet som genomsyrar hela processen är det ingen tvekan om att Gustav är din mäklare! Läs mer

Ulrika W skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket proffesionellt och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-09-26

Alexander S skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsig, trevlig och kunnig. Trots en osäker marknad gick på marksföring och försäljningen mycket smidigt utan några problem. Läs mer

Jonny A skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde En 3:a på Holbergsgatan 90. Malin var proffsig, positiv och avsmittande glad. Hon var väldigt hjälpsam, instruerande och kändes ärlig.

/Jonny Läs mer
  • PER ULF R

2020-09-25

PER ULF R skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Halepce hjälpte mig och min mamma att, mitt uppe i vår sorg, kunna sälja min bortgångne morfars hus. Både sett i relation till den känsliga situation vi befann oss i samt rent försäljningsmässigt, lyckades Halepce vara varsam men effektiv. Huset såldes långt över utgångspris och både jag och mamma kunde samtidigt ge sorgen den utrymme den behövde. Hatten av för Halepce! Läs mer

Therese K skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vår trea med hjälp av Malin Klebe. Hon gav ett professionellt och kunnigt intryck som varade genom hela processen. Hjälpsam på alla sätt. Vi rekommenderar henne! Läs mer

Ulf M skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mail hjälpte oss att sälja vår lägenhet vid Islandstorget, en fin femrummare. Malin har ett fantastiskt engagemang, stor kreativ förmåga och ett väldigt positivt bemötande hela vägen! Vi får nog säga att hon levererade över förväntan! Rekommenderas varmt. Läs mer

Therese M skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi kontaktade Malin i hopp om att sälja vår lägenhet snabbt och till ett bra pris. Hon överträffade alla våra förväntningar, lägenheten såldes innan visning och till ett bättre pris än vad vi någonsin hade kunnat drömma om! Kommer att använda Malin vid nästa lägenhetsförsäljning, garanterat! Hon är en stjärna ⭐️ Läs mer
  • 2020-09-23

Nakisa H skrev om Malin Klebe en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professional, service minded and excellent communication. Always with a smile. Did her upmost despite challenging circumstances. Läs mer
  • 2020-09-21

Christina K skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James sålde vårat hus snabbt mycket trevlig och kunnig vi litade på honom Läs mer
  • 2020-09-21

Björn K skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James har hjälpt oss med att sälja vårt hus på ett snabbt och bra. Läs mer
  • 2020-09-17

Moritz A skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålde en 3a i Traneberg med Anna som mäklare. Vi sålde lägenheten redan när den låg som ”på gång” och är väldigt nöjda med både processen, bemötande och utkomst. Kan verkligen rekommendera Anna! Läs mer
  • 2020-09-17

David B skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt en etta i Blackeberg. Anna har haft väldigt trevligt och öppet bemötande hela vägen, lättillgänglig. Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-09-14

Daniel S skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kunnig och engagerad, villa i grönt område Läs mer
  • 2020-09-14

Kristin M skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James sålde vårt parhus i Smedslätten. Han är en engagerad och ambitiös säljare som överträffade våra förväntningar. Hans strategi, självförtroende samt tillvägagångssätt skilde sig från andra mäklare på ett positivt sätt. Både säljare och köpare blev nöjda. James är även kunnig när det gäller de tekniska bitarna kring hus och vet vad som behöver göras. Huset blev såld snabbt så att vi kunde slippa en öppen visning. Läs mer
  • 2020-09-11

Jonas L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav var engagerad och lyhörd genom hela försäljningsprocessen, samarbetet fungerade utmärkt! Vi var väldigt nöjda med bilder och presentation av vår bostad, vi hade väldigt många besökare på visningarna och försäljningen gick även bättre än vi vågat hoppas på! Läs mer
  • 2020-09-11

Karin Åsa Gunilla W skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt en villa . James skötte affären på ett ypperligt sätt, motsvarade mer än väl alla våra förväntningar. Läs mer

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma