Robin Heimberger
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en tävlingsinriktad person som alltid är tillgänglig. Jag strävar efter att utvecklas och göra varje bostadsaffär till den bästa.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tävlingsinriktad, lyhörd, ödmjuk, lösningsorienterad, kreativ samt framgångsrik.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att vara mäklare är kundkontakten med alla inblandade parter i en bostadsaffär samt alla utmaningar man står inför i jobbet. Läs mer

Läs vad 197 Läs vad Robin Heimberger

• Viktor F sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-24

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Robin förmedlade min 1a på Essingeöarna. Han ger alltid ett kompetent intryck och har stor kännedom om området. Läs mer
  • Parmis B sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-28

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt med Robin och varit supernöjda båda gånger! Han är väldigt engagerad, förtroendegivande och ärlig! Läs mer
  • Erika N köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-27

Beckomberga
    Köpt bostadsrätt. Proffsigt och positivt bemötande. Mycket bra helhetsupplevelse. Läs mer
  • Joakim Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-12

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Sålde bostadsrätt på Lilla Essingen.
    Trevlig! Återkom alltid snabbt på frågor via sms/mejl. Läs mer
  • Malin O sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-02-02

Stora Essingen - Kungsholmen
    Robin har utfört säljuppdraget på ett alldeles strålande sätt. Han har haft ett fokus som man sällan ser hos mäklare. Han har ett driv och glöd som är utöver det vanliga.
    Han sålde min lägenhet på stora essingen och jag varmt rekommendera Robin. Läs mer
  • Fatma D
    Fatma D köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-12-23

Söderberga Allé
    Han är väldigt duktig i sitt område. Det han missade visa källaren vid visning. Vet fortfarande inte vart det ligger min källarförråd. Läs mer
  • Ebba O sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-12-18

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Det gick smidigt med försäljningen och Robin var duktig på att vara snabb med återkoppling hur allt gick. Läs mer
  • Roger A köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-09

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Mycket trevlig och professionellt bemötande då vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • EMMA A köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-08

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Jag köpte en bostad via Robin! Jättetrevligt bemötande, professionell och bra återkoppling. Läs mer
  • Åsa R sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-31

Beckomberga
    Trevlig och proffesionell! Väl engagerad i försäljning av lägenhet i beckomberga! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg