Robin Heimberger

Robin Heimberger

Robin Heimberger är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Robin Heimberger har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 222 omdömen sedan 2014-12-15. Robin Heimberger har haft 50 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en tävlingsinriktad person som alltid är tillgänglig. Jag strävar efter att utvecklas och göra varje bostadsaffär till den bästa.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tävlingsinriktad, lyhörd, ödmjuk, lösningsorienterad, kreativ samt framgångsrik.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att vara mäklare är kundkontakten med alla inblandade parter i en bostadsaffär samt alla utmaningar man står inför i jobbet.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 222 Läs vad Robin Heimberger

• Robin var väldigt proffsig och hjälpsam. Jag både köpte och sålde med Robin och allt sköttes exemplariskt. Inför försäljningen kom Robin med goda råd och allt kändes tryggt. Robin var noga med att uppdatera och hålla kontakt och var alltid anträffbar och hjälpsam. Rekommenderas.
    Johan J
    Johan J sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-10-21
    • 45.0 m²
    2020-10-21
  • Robin förmedlade både min lägenhet samt området på ett väldigt lockande vis. Han fann rätt köpare som hade den rätta budgeten. Robin har hjälpt mig göra bostadskarriär! Jag har både köpt lägenhet genom Robin och sålt med hjälp av Robin. Nu är han familjens primära mäklare. Det känns tryggt, stabilt och ekonomiskt fördelaktigt att låta det förbli så.
    Philip N sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-10-19
    • 46.0 m²
    • Abrahamsberg
    2020-10-19
  • Vi köpte lägenhet på Lilla Essingen och Robin sålde den. Robin var personlig och lyssnande på våra behov. Det var enkelt och smidigt att samarbeta med Robin.
    Camilla W köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-10-16
    • 54.0 m²
    2020-10-16
  • Trevlig, professionell, engagerad. Väldigt aktiv och ansträngde sig för att hitta intresserade köpare och lyckades sälja min lägenhet snabbt och till ett pris jag var nöjd med.
    Tove W sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-10-01
    • 1:a
    • 32.0 m²
    2020-10-01
  • Vi är väldigt nöjda med Robin! Mycket trevlig, flexibel och tillmötesgående och hjälpte oss att maxa vinsten från försäljningen. Kommer helt klart ta hjälp av Robins tjänster i framtiden! Lätt att ha att göra med och alltid glad!
    Elias K sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-09-29
    • 41.0 m²
    • Riksby
    2020-09-29
  • Köpte en lägenhet på Lilla Essinge och Robin har agerat ytterst professionellt i allt som gällt vårt köp. Snabba svar och hjälp med det övriga praktiska frågor man har när man flyttar till ett nytt område. Kort sagt den bästa mäklaren jag någonsin varit i kontakt med.
    Lena S köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-08-15
    • 74.0 m²
    2020-08-15
  • Sålde min bostad mitt under corona och dess medförande osäkerhet. Robin är allt man önskar från en mäklare: kunnig, ärlig, trygg och alltid kontaktbar. Genom hela processen håller han en uppdaterad och diskuterar olika alternativ och tillvägagångssätt. Jag kunde inte ha bett om en bättre mäklare!
    Sara N sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-07-15
    • 1:a
    • 23.0 m²
    2020-07-15
  • Köpt lgh, Bemött på ett otroligt bra sätt, Mäklaren överträffade förväntningarna med sitt enorma engagegemang och lyhördhet för att få säljare och köpare nöjda, världsklass! Högsta betyg för denna affär pga proffsigheten av mäklaren
    Jesper D köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-07-09
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Minneberg
    2020-07-09
  • Jag köpte en liten lägenhet på lilla Essingen. Det var bra att han tog sig tiden och ge mig en privat visning då jag inte kunde gå på de öppna visningarna. Dock tyckte jag han var lite mer mån om sin egen tid än min. Tyckte att jag skulle vara på plats tidigare än vad han var säker på att han skulle hinna till. Han ville inte boka in visningen 10 minuter senare för att säkerställa att han skulle hinna utan ville hellre att jag skulle gå dit utsatt tid och sedan vänta på honom. Sedan kände jag mig även lite lurad vid budgivningen där han sa att jag vunnit den och allt. Sedan 4-5h senare lägger en till person bud. Han var lite väl het och sa väldigt fort att jag fått den och att vi skulle skriva under osv. Nämnde inte att den andre budaren fortfarande var med i leken. Förstår att det är en säljteknik men ändå. Så bra säljare I guess?
    Astrid L köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-07-02
    • 32.0 m²
    2020-07-02
  • Robin always response fast to our questions and requests throughout the whole selling process. He also offers his help to look into apartments that we wanted to buy and gives his advice. We are very pleased with his communication and service level together with his professional knowledge. We will definitely recommend him for anyone who is considering to find a broker!
    Zhixue S sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-06-29
    • 3:a