Robin Heimberger
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en tävlingsinriktad person som alltid är tillgänglig. Jag strävar efter att utvecklas och göra varje bostadsaffär till den bästa.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tävlingsinriktad, lyhörd, ödmjuk, lösningsorienterad, kreativ samt framgångsrik.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att vara mäklare är kundkontakten med alla inblandade parter i en bostadsaffär samt alla utmaningar man står inför i jobbet. Läs mer

Läs vad 182 Läs vad Robin Heimberger

• Alexander E köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-09-02

Brommaplan
    Jag har köpt en lägenhet vid Brommaplan och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Trevlig och professionell. Läs mer
  • Viktoriya S köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-08-03

Mariehäll
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag mailade Robin och frågade om jag kunde komma och titta på lägenheten. Jag fick tid samma dag och skrev på kontrakt någon timme senare. Jättenöjd med bemötandet, information om lägenheten, kontraktsskrivningen och kontakten efter lägenhetsköpet. Toppbetyg! Läs mer
  • Axel T sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-06-26

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Bra bemötande och överträffade förväntningarna vid försäljning av vår lägenhet på Lilla Essingen.

Bra och rak kommunikation hela vägen från första mötet till kontraktsskrivning. Toppbetyg helt enkelt. Läs mer
  • Evert L sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-06-11

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Mycket positivt erfarenhet att sälja lägenhet med hjälp av Robin. Proffsigt och närvarande intryck. Vi behövde knappt göra nånting och gjorde en jättebra affär. Läs mer
  • Emelie S sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-06-03

Brommaplan
    Proffsig och trevligt! Mkt klart en mäklare jag kan rekommendera! Läs mer
  • Scott R sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-28

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Robin sålde vår lägenhet på Lilla Essingen. Vi uppskattade hans engagemang och goda kommunikation. Väl förberedd och lätt att få tag på. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Magnus R köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Beckomberga
    Robin hjälpte oss med många viktiga detaljer vilka var avgörande vid köpet av vår bostadsrätt. Hela processen kändes enkel och tydlig och Robin återkopplade snabbt när vi hade frågor och funderingar. Sammanfattningsvis känner vi oss mycket väl bemötta och är glada för den hjälp vi fått. Läs mer
  • Johan K
    Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Robin hjälpte mig att sälja min lägenhet på Lilla Essingen, på ett mycket öppet och transparent sätt med bra dialog och förväntningar. Läs mer
  • Robin H sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Mariehäll
    Robin lyckades sälja vår bostad innan visning på ett smidigt och bra sätt!
    Robin har under hela tiden haft en bra koll på marknaden för att lägga ut den vid rätt tidpunkt för maximalt intresse!
    Bra lokalkännedom och ett professionellt bemötande! Läs mer
  • Casper D sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-02

Lilla Essingen - Kungsholmen
    Alltid trevlig och tillgänglig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg