Christopher Maurie

Christopher Maurie

Christopher Maurie är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Christopher Maurie har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Christopher Maurie har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Christopher Maurie har haft 4 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 3 Läs vad Christopher Maurie

• sålde sitt hus med hjälp av Christopher Maurie en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Olovslund
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi tycker att Christopher skötte vår försäljning helt utan anmärkningar. Och vi uppskattar verkligen att han fortfarande är beredd att hjälpa till, nu när hans del av uppdraget är avslutad!

/Martin
  • köpte sitt hus med hjälp av Christopher Maurie en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Olovslund
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, lätt att nå och alltid hjälpsam. Vi är mycket nöjda.
    • Södra Ängby
    2022-04-20 Verifierad kund
    Christopher gjorde ett utmärkt jobb i att balansera höga förväntningar på stöd och rådgivning från två personer som är vana att själva driva förhandlingar. Han skötte vår försäljningsprocess så att den blev transparent och förtroendegivande för oss som säljare och förhoppningsvis också för köparen, gav oss råd och var delaktig i diskussion vid de tillfällen där vi bad om det. Vi kände genom hela processen att Christopher hade koll på läget och kunde ge oss all information vi behövde.