Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 507 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-05-26

Malin R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är trevlig, tillgänglig, kunnig och tillmötesgående.
    Det kändes tryggt och stabilt att köpa en bostad med honom som mäklare.
    Om jag bestämmer mig för att sälja bostaden så kommer jag vilja att Anton är mäklare! Läs mer
  • 2019-05-24

Heléne A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köp av bostadsrätt.
    Trevligt o proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-05-26 Anton D svarar Heléne A
    Tack för ditt omdöme Heléne. Jag hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet! Ring mig vid minsta fråga. / Anton
  • 2019-05-24

Jerker L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min minitvåa i Brommaplan och allt skedde på distans då jag huserar i USA.
    Trots avståndet och tidsskillnaden sköttes allting mycket professionellt och smidigt. Läs mer
    2019-05-26 Anton D svarar Jerker L
    Hej Jerker! Tack för ditt fina omdöme. Kul att du upplevde försäljningen så smidig och lyckad! Önskar dig lycka till med allt i framtiden. Mvh Anton Dahlström
  • Katarina A

2019-05-23

Katarina A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mäklaren Christopher Maurie hos Länsförsäkringar Fastighet skötte försäljningen av vår 2,5 rums-lägenhet om 64 m2 i Alvik, Bromma.

Christopher är erfaren, "proffsig" och har ett personligt förhållningssätt till sina kunder. Vi uppskattade särskilt hans snabba återkoppling efter möten, visningar och bud och hans idoga arbete i alla delar av processen. Tillsammans nådde vi ett mycket gott resultat i försäljningen av vår lägenhet.

Mäklaren Christopher Maurie rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-23 Christopher M svarar Katarina A
    Hej Katarina och René!
    Verkligen tusen tack för era rader.
    Så roligt att läsa hur ni uppfatta mig som person och mäklare och att det var en proffsig process!
    Instämmer med dig, "Tillsammans nådde vi ett mycket gott resultat i försäljningen av vår lägenhet"!!

tack! //Christopher
  • 2019-05-23

Sandra L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt smidig försäljning, Anton har otroligt bra kunskap om föreningen och området. Han är även behjälplig i köpet av min nya bostad. Han återkopplar och uppdaterar löpande om läget och om vad som händer. Rekommenderar verkligen Anton som mäklare! Läs mer
    2019-05-23 Anton D svarar Sandra L
    Stort tack för din rekommendation Sandra. Och tack själv för ett framgångsrikt samarbete! / Anton
  • 2019-05-22

Brf Stopet 2,3,4 B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har tidigare hjälpt föreningen med bra resultat. Han är lyhörd, närvarande och hjälper en genom processen.
    Vi kommer absolut använda oss av honom igen.
    /Andreas Läs mer
    2019-05-23 Tobias S svarar Brf Stopet 2,3,4 B
    STORT tack Andreas och resten av föreningen jag är oerhört stolt att få representera er mer än välskötta förening och slå ytterligare rekord! //Tobias
  • Christin B

2019-05-22

Christin B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias var jättetrevlig och tillmötesgående med snabb och ärlig kommunikation genom hela processen. Seriös och ärlig och fanns vid min sida under hela försäljningen och ständigt höll mig uppdaterad! Skulle rekommendera Tobias till vänner! Läs mer
    2019-05-23 Tobias S svarar Christin B
    Tack Christine så glad för er skull! Kul även att vi lyckades få 130 000 kronor mer än vad en annan granne fick förra veckan och som sålde med en annan mäklarfirma! ha det bäst så ses vi snart! //Tobias
  • 2019-05-21

Martin T skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd med Christopher. Hela försäljningen gick smidigt och proffsigt. Läs mer
    2019-05-22 Christopher M svarar Martin T
    Hej Martin, underbart att höra hur du upplevt mig och processen!
    Grattis till försäljning och grattis till ert nya hem som ni ska flytta till.
    Vi hörs och ses.
  • 2019-05-21

Caroline P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionell och effektiv process. Anton var mycket flexibel och tillmötesgående trots sena ändringar från både kunden och banken. Läs mer
    2019-05-23 Anton D svarar Caroline P
    Tack Caroline! Kul att du verkligen uppskattar mitt sätt att arbeta. Önskar dig allt gott framöver! / Anton
  • 2019-05-17

Nina T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Har sålt en bostadsrätt i Bromma. Mycket trevligt bemött av Tobias, professionell. Pratar liiite väl gott om sig själv på första mötet, känns lite "för mycket". Detta särskilt när det är lite tuffare tider och det tar längre tid att sälja.Förväntade mig en mäklare som gjorde allt för att sälja, kanske extra anno nsering mm. Det tror jag inte gjordes. Sammantaget ändå nöjd. Läs mer
    2019-05-18 Tobias S svarar Nina T
    Tack för bra feedback Nina! Är väldigt tacksam för ert förtroende och i en tuff marknad måste man tro på sig själv:) Precis som du nämner är det en tuffare marknad och det gäller verkligen att "mäkla" och göra det lilla extra. Tar med mig att vi kan vara ännu tydligare med det extra vi gör. Köparen kom från vårt spekulantregister och betalade 230 000 kronor mer än vad er granne fick precis nyligen för en exakt likadan lägenhet som såldes genom en av våra konkurrenter i området, vi köpte även till extra marknadsföring i social media samt skymningsbild. Ha en fin helg så ses vi snart! /Tobias
  • 2019-05-16

Clara H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsig och trevlig. Han tog emot oss väl och introducerade lägenhet på ett inbjudande vis. Och kontraktsskrivning gick snabbt och enkelt. Läs mer
    2019-05-16 Tobias S svarar Clara H
    Stort tack Clara och grattis till en fantastisk lägenhet, en av de finare jag sålt på gatan🙌🏼/Tobias
  • Mattias B

2019-05-13

Mattias B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bostadsrätt Bromma.

Tobias är trevlig, kunnig och professionell. Får som att han kan anpassa sig väl efter individ, vilket jag ser som en styrka. Skapar trygghet hos kunden/klienten.

Förväntade mig smidighet och snabba ryck, vilket jag verkligen upplevt. Läs mer
    2019-05-14 Tobias S svarar Mattias B
    Tack Mattias! Superkul att jag infriat dina förväntningar, det tar vi med oss till kommande affärer. Njut ordentligt av utsikt och sol på den magiska takterrassen! /Tobias
  • 2019-05-13

Emelie B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vår första kontakt med Tobias var när vi köpte vår älskade 2:a i riksby och det kändes därför naturligt att anlita honom igen när vi skulle ta oss vidare till något större. Social, familjär och snabb i kommunikationen är tre ledord för han som mäklare. Vi uppskattade också att han bromsade oss att ta förhastade beslut utan vägledde oss genom affären som ett proffs. Läs mer
    2019-05-13 Tobias S svarar Emelie B
    Stort tack Emelie, ni har varit helt fantastiska kunder:) Tack även för att ni gjort mitt arbete enkelt genom att lyssna och samarbeta! Ha en fantastisk dag! /Tobias
  • Kjell S

2019-05-11

Kjell S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har presenterat vårt unika topprenoverade, nästan 100 år gamla hus på ett mycket bra sätt och lockat många intressenter innan budgivning började. Läs mer
    2019-05-13 Tobias S svarar Kjell S
    Tack Kjell! Mycket tacksam för ert förtroende!
  • Kalle S

2019-05-11

Kalle S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias Sandseth hjälpte oss att sälja en villa i Bromma kyrka. Vi tog kontakt med flera mäklare och Tobias särskiljde sig och skapade förtroende genom att bl.a. vara ärlig i vilken marknadsföring som verkligen hjälper. T.ex. att annonsering i tidningar eller på andra sidor än Hemnet är onödigt för att vi ändå når 99% på Hemnet. Mycket positivt att Länsförsäkringar har retargeting annonsering till de personer som besökt annonsen. Tobias var den enda mäklaren som hade testimonials från tidigare kunder som man kunde läsa online (som här). Tobias har genom hela processen varit övertygande på ett förtroendeingivande sett och vi bedömde att han skulle vara bäst på att få så många intresserade som möjligt att lägga bud och att klämma ut det mesta ur en budgivning. Resultatet hamnade i det övre spannet vad vi hade hoppats på så vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Tobias! Läs mer
    2019-05-13 Tobias S svarar Kalle S
    Wow, STORT tack Kalle! Det är omdömen som detta som gör att jag älskar mitt arbete!
  • Ragnar S

2019-05-10

Ragnar S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Nu är vår villa såld. Jag kan starkt rekommendera Tobias Sandseth som mäklare. Trevlig och professionell hela vägen. Bra detaljkänsla och duktig säljare. Läs mer
    2019-05-11 Tobias S svarar Ragnar S
    Stort tack för de fina orden Ragnar. Det är jag som ska tacka för ert förtroende. Tack även för din detaljkänsla när det kommer till renoveringar, ett av de finare detaljerbeten jag sett🙌🏼 Ha en riktigt fin helg!
  • 2019-05-10

Rebecka C skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en tvåa i bromma och blev från första kontakt väldigt professionellt bemött. Tobias är snabb, trevlig och man känner sig trygg genom hela processen. Han är den mäklare jag kommer vända mig till både när jag säljer och köper boende i framtiden. Läs mer
    2019-05-11 Tobias S svarar Rebecka C
    Vad kul att höra Rebecka och fantastiskt kul att ni gillar boendet så mycket, det glädjer😃 bara att börja utforska koloniområdet som är en pärla! Hälsa hela familjen och ha en fin helg! Välkommen till Riksby! /Tobias
  • 2019-05-08

Marlene T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en 2:a med hjälp av Tobias. Alltid tillgänglig för frågor, trevligt bemötande mot oss och potentiella köpare. Allt har gått väldigt smidigt. Läs mer
    2019-05-08 Tobias S svarar Marlene T
    Stort tack för ert förtroende Marlene och kul att ni stannar i Bromma! Hälsa familjen! /Tobias
  • 2019-05-06

SANDRA I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min sambo köpte en lägenhet med Tobias som mäklare, och vi var väldigt imponerade av hans bemötande. Kontakten känns alltid trygg och professionell, och Tobias är både engagerad och påläst. Inga frågor är för svåra, och besvarades med kort varsel. Vi har känt oss väl omhändertagna från första visningstillfället ända fram till tillträdet! Vi kommer med glädje kontakta Tobias nästa gång vi byter boende. Läs mer
    2019-05-06 Tobias S svarar SANDRA I
    Vad kul att höra Sandra, ni hade mycket bra och relevanta frågor:) Stort grattis till ett magiskt boende med en terrass utöver det vanliga, skulle nästan tro en av Mariehälls bästa! /Tobias
  • Mikael H

2019-05-04

Mikael H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt flexibel, lättillgänglig och proffsig. Vi har både köpt och sålt lägenhet med Tobias hjälp och är supernöjda!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-04 Tobias S svarar Mikael H
    Stort tack för ert förtroende, alltid extra kul när kunder kommer tillbaka! Hälsa fina familjen och grattis till kommande tillökning! /Tobias
  • 2019-05-04

Fredrik Ö skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har både köpt och sålt lägenhet via Tobias på Länsförsäkringar i Traneberg i Bromma. Allt fungerar smidigt och enkelt och Tobias är bra på att lyssna på dig som kund. Kan starkt rekommendera Tobias för framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2019-05-04 Tobias S svarar Fredrik Ö
    Stort tack för ditt fortsatta förtroende Fredrik och grattis till en lyckad affär! Ha en fin helg! /Tobias
  • 2019-05-03

Sara M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra bemötande vid visning, snabb återkoppling och verkade påläst. Läs mer
    2019-05-03 Tobias S svarar Sara M
    Tack Sara och grattis till en av Tranebergs finaste 2:or! /Tobias
  • 2019-05-02

Olivia M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt hjälpsam, trevlig, omtänksam och skicklig! Läs mer
    2019-05-02 Tobias S svarar Olivia M
    Stort tack Oliva, tack även för din insats så att vår fotograf kunder leverera toppklass på bilder! /Tobias
  • 2019-05-01

Anna T skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Det var första gången vi sålde en bostad, och vi har gjort rätt val med Christopher. En tvåa på 47 m2. Han hjälpte oss med värdering och gav oss mycket information i förväg så att vi kände oss trygga under hela processen. Han var snabb och tydlig i kommunikationen och lyhörd för våra önskemål, alltid trevlig, lugn och tålmodig när vi hade frågor. Vi vill rekommendera Christopher till alla som kanske säljer för första gången, är lika noggranna som vi och vill känna sig välinformerade. Samt till alla andra också såklart! Läs mer
    2019-05-02 Christopher M svarar Anna T
    Hej Anna och Omid, tusen tack för dessa fina ord. Jag blir otroligt glad när jag läser om er upplevelse om mig och processen. Det är viktigt att kommunikationen är tydlig då ni ska ta era beslut på detta. Det var extra kul att se hur fint ni iordningställt er bostad inför visning och fotografering! Tack för rekommendationerna. Mvh Christopher
  • 2019-04-12

Amanda K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en bostadsrätt av honom tillsammans med min sambo. Läs mer
    2019-04-24 Tobias S svarar Amanda K
    Tack Amanda & Grattis till ett fantastiskt boende! /Tobias
  • Charlotte S

2019-04-10

Charlotte S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min bostadsrätt och den hjälp och det engagemang som Tobias visat har långt överträffat mina förväntningar på vad en mäklare kan vill och behöver göra. Han har tagit initiativ och visat ett genuint och personligt intresse i mitt ärende och jag har honom att tacka för att min lägenhet blev såld till ett bra pris och hans kunskap och innovativa förmåga har verkligen underlättat för mig under denna resa. Jag ger Tobias mina varmaste rekommendationer till vem som helst som vill köpa eller sälja sitt boende.

Stort tack Läs mer
    2019-04-11 Tobias S svarar Charlotte S
    Tack Charlotte, har varit superkul att få hjälpa dig och Ella!
  • 2019-04-10

Ilya D skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    We purchased a great apartment in Mariehäll. Tobias was quick and responsive to all our queries and met all our expectations. He has helped us through the full process of purchasing our home and made it simple and straightforward. We would highly recommend him. Läs mer
    2019-04-11 Tobias S svarar Ilya D
    I’m so happy and thankful that you found your place through me, you will
    LOVE the place!
  • 2019-03-11

Linus T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köp 3rok.
    Tycker att vi blev bemötta på ett utmärkt sett och proffsigt.
    Vi är jätte nöjda med Tobias Läs mer
    2019-04-10 Tobias S svarar Linus T
    Stort tack Linus och tack själva för en riktigt bra dialog! Grattis även till ett fantastiskt boende! Ses för tillträde snart!/Tobias
  • 2019-03-04

Sabina B skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en etta i Bromma, kontakten med Herman Zettergren har varit fantastiskt bra! Trevligt bemötande, kunnig och professionell mäklare!
    Snabb på att återkoppla och effektiv i sitt arbete.

Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2019-03-03

Jonas G skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias stod för ett mycket professionellt och vänligt bemötande när vi sålde vår lägenhet i Bromma. T

Tobias var ständigt tillgänglig och engagerad vilket gjorde att vi kunde kännas oss trygga under hela processen. Vi fick även ta del av Tobias kunnande i form av nyttiga tips inför vårt eget köp, vilket vi är mycket tacksamma för.

Vi hoppas att andra får en lika fin upplevelse av försäljning och vi kan varmt rekommendera Tobias. Läs mer
  • 2019-03-03

Sanna S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är väldigt nöjda med sättet på vilket Tobias sålde vår etta! Han har varit professionell, skicklig och hjälpsam genom hela processen. Vi rekommenderar varmt Tobias! Läs mer
  • 2019-02-28

Albin L skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har köpt en 1:a i Mariehäll
    Mäklaren var förtroendeingivande med rak kommunikation genom hela processen.

Mycket bra! Läs mer
    Tobias S gillar detta
  • 2019-02-28

Nichlas D skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Toppen kille.
    Sålt en mini 2:an i Nockeby..
    Mina förväntningar var att Tobias skulle alltid finnas tillgänglig och sätt mig och min sambo i första hand. Och det var verkligen någonting som vi båda upplevde så han ringde varannan dag och uppdaterade oss om läget och vad han har gjort för att sprida lägenheten på sociala medier och tagit eget ansvar utöver det vi kom överens om.

Som helhet mycket nöjd och rekommenderar verkligen att använda er utav Tobias ifall ni vill ha en bra mäklare som sätter säljaren i fokus!” Läs mer
    2019-02-28 Tobias S svarar Nichlas D
    Stort tack Nichlas, gillade er energi från att jag räffade er på visning! Vi hörs farmåt! /T
  • 2019-02-27

Molly W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag sålde min lägenhet med Tobias. Han är en fantastisk mäklare som verkligen satte mig som säljare i fokus och fick mig att känna mig trygg. Förutom att han är kompetent så är han även extremt trevlig och öppen. Jag är hur nöjd som helst med Tobias och kan varmt rekommendera honom till alla. Läs mer
    2019-02-28 Tobias S svarar Molly W
    Stort tack för fina ord och ett mycket fint samarbete. Tveka inte att bolla ert kommande köp med mig och hälsa Niclas!
  • Sabine Q

2019-02-25

Sabine Q skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    SÅ NÖJD!
    Jag köpte en precis min första lägenhet och hade turen att komma i kontakt med Tobias Sandseth. Han hjälpte mig från första samtalet till nyckelkvitteringen. Tobias var mycket professionell, ärlig och hjälpsam då jag hade en del frågor i och med förstaköp av lägenhet och han överträffade verkligen förväntningarna som jag hade. Jag kände mig trygg (vilket för mig är mycket viktigt vid en sådan här affär), fick den informationen jag ville ha och hela processen gick väldigt smidigt. Han hade även väldigt bra kontakt med säljaren vilket gjorde att jag fick ett genuint och bra intryck. Jag kan verkligen rekommendera Tobias och kommer själv att kontakta honom när det är dags för mig att gå vidare. Riktig stor guldstjärna på honom!! Läs mer
    2019-02-25 Tobias S svarar Sabine Q
    Stort tack Sabine, det var verkligen fina ord🙏🏼Välkommen till Stora Mossen/Riksby. Tveka inte att höra av er vid minsta fundering! /Tobias
  • 2019-02-19

Carl A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har sålt en 2a på 41 kvadrat till mig. Bemötandet har varit professionellt och kunnigt. Läs mer
    2019-02-21 Tobias S svarar Carl A
    Stort tack Carl och välkommen till Riksby och Bromma! /Tobias
  • 2019-02-15

Christoffer S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerad från start till mål. Läs mer
    2019-02-15 Tobias S svarar Christoffer S
    Stort tack Christoffer och grattis till er tillökning:) måste även säg att ni har ett fantastiskt fint boende! Äppelviken kommer sakna er! /Tobias
  • 2019-02-14

Katarina A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Precis köpt lägenhet i Bromma som förmedlades av Tobias. Han har under hela processen varit väldigt hjälpsam, trevlig och lättillgänglig. Läs mer
    2019-02-15 Tobias S svarar Katarina A
    Tack för din feedback Katarina och grattis till fantastiskt boende i Alvik! Nästa gång finns det laktosfri mjölk så att det blir en 5:a i betyg;) Vi ses för tillträde snart!/Tobias
  • Annica G

2019-02-14

Annica G skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt en lgh, 4:a i Bromma. Tobias skötte hela försäljningen. Tobias Sandseth är väldigt seriös och duktig mäklare. Han är otroligt hjälpsam och tydlig i vår kontakt. Han är noggran och har varit ett stort stöd genom hela försäljningsprocessen och inger stor trygghet och är otroligt kunnig inom sitt område. Läs mer
    2019-02-15 Tobias S svarar Annica G
    Stort tack för de fina orden Annica och tack för ett väldigt bra samarbete. Glad att det blev så bra efter att ha kämpat med många visningar:) Vi ses snart! /Tobias
  • Simon K

2019-02-07

Simon K skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi fick hjälp av Robin att sälja vår tvåa i Riksby och fick direkt stort förtroende för honom. Vi kände oss trygga genom hela processen från det första samtalet till kontraktskrivning. Han var alltid tillgänglig för att svara på frågor och hade en rak och tydlig kommunikation. Vi är supernöjda med försäljningen och Robins insats! Läs mer
    2019-02-07 Robin B svarar Simon K
    Tusen tack! Hoppas min kollega Oscar hjälper er hitta ett nytt boende på Lidingö. :) / Mvh Robin
  • Martin H

2019-02-04

Martin H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt 4:a i Bromma/Blackeberg. Robin är påläst, artig, ödmjuk och väldigt bra att ha att göra med. Han hjälpte också till att peppa oss när försäljningsprocessen gick trögt och vi ville ge upp, och det gjorde han utan att vara jobbig.

Mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-05 Robin B svarar Martin H
    Tack så mycket för att du skrev några rader! :) / Mvh Robin
  • Johnny Christian P

2019-02-02

Johnny Christian P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias sålde våran lgh 47m2
    Och vi är super nöjda / Johnny Pedersen Läs mer
    2019-02-03 Tobias S svarar Johnny Christian P
    Stort tack Johnny & Charlotta för ert förtroende vid ytterligare en försäljning. Hälsa Nyköping! /Tobias
  • 2019-01-31

Linn E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevligt och hjälpsamt bemötande! Läs mer
    2019-01-31 Tobias S svarar Linn E
    Stort tack Linn och grattis till en mycket fin bostad! /Tobias
  • 2019-01-30

Nihad E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet vid S:t Eriksplan för vilken Christopher var ansvarig mäklare.

Christopher har varit väldigt tillmötesgående och engagerad både före och efter själva försäljningen, vilket lämnat ett väldigt gott intryck hos mig.

Som förstagångsköpare hjälpte Christophers lugn, erfarenhet och lyhördhet mig att snabbt komma till ett beslut som jag kände mig trygg i. Jag uppskattar att han var inlyssnande och att hans fokus låg i att jag skulle känna mig nöjd med mitt beslut, snarare än att bara försöka hålla processen så kort som möjligt.

Extra bonuspoäng för flexibilitet (visning inom 15 min efter första samtalet) och personligt engagemang i mitt ärende även efter försäljningen, där Christopher med tips och inspiration visar att han verkligen är mån om att jag ska känna mig nöjd med mitt köp.

Rekommenderar Christopher varmt! Läs mer
    2019-01-30 Christopher M svarar Nihad E
    Wow Nihad! tack för att du tog dig tid och beskriva din upplevelse så väl. Service är a-o och jag försöker alltid att göra mitt bästa för att både köpare och säljare ska känna sig riktigt nöjda med processen och sin bostadsaffär.
    Tusen tack för din rekommendation.
  • 2019-01-29

Cathrin C skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Utifrån förutsättningarna - att sälja i en svår bostadsmarknad är jag som helhet mycket nöjd med Christophers insats! Läs mer
    2019-01-30 Christopher M svarar Cathrin C
    Hej Cathrin, tack så mycket för dina rader och rekommendation. Det glädjer mig att du är nöjd med mig och min arbetsinsats, visst blev det en kanonförsäljning i dagens marknad!
  • 2019-01-28

Anders N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnig, engagerad och lyhörd. Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-01-29 Tobias S svarar Anders N
    Tack Anders & Charlotte! Fantastisk kul att få hjälpa till med både försäljning av lägenhet och köp av hus i vårt fina Bromma. Från områdets snyggaste lägenhet till områdets snyggaste hus:) extra roligt att få hjälpa till när ni verkligen ansträngt er inför fotografering och jag vågar påstå att det är några av de snyggare bilderna någonsin:) /T
  • 2019-01-27

Johan S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En utmärkt mäklare som vill både säljaren och köparens bästa. Social och tillmötesgående. Lätt att ha att göra med. Köpte lägenhet i traneberg av honom. Läs mer
    2019-01-28 Christopher M svarar Johan S
    Tack Johan för att du ser på mig med de ögonen!
    Varmt välkommen till Traneberg, jag är övertygad om att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • Camilla A

2019-01-27

Camilla A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trots köparens tid på marknaden lyckades Robin sälja min lägenhet till ett bra pris. Vi hade bra kommunikation och han var alltid tillgänglig för frågor och höll mig uppdaterad. Jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Professionell och trevlig. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2019-01-27 Robin B svarar Camilla A
    Tusen tack för att du tog dig tid att svara och för de fina orden! :) / Mvh Robin
  • 2019-01-25

David B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anlitade Christopher till att sälja min 2:a i Traneberg. Även om priset slutade under min förhoppning och även lite under Christophers egen förväntan kan jag inte lägga skulden på honom för det, utan det var så marknaden såg ut. Jag är trots det nöjd med Christoffers insats under hela resan. Han har varit inlyssnande, lätt att få tag i, återkopplat löpande, ställt upp med flera extravisningar och varit lagom proffsig och personlig. Jag kan varmt rekommendera Christopher som mäklare till andra. Läs mer
    2019-01-25 Christopher M svarar David B
    Hej David,
    Tack för uppdraget att förmedla din lägenhet! Javisst fick vi till det riktigt bra med tanke på hur bostadsmarknaden är!
    Tack för dina ord, det uppskattas att du beskriv min insats på detta sätt, i dagens marknad säljs inget av sig självt.
    Mycket lycka till dig i framtiden! Mvh Christopher
  • 2019-01-22

Amanda T skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Superbra mäklare som verkligen har stenkoll på marknaden! Rekommenderas varmt 🙂 Läs mer
    2019-01-22 Christopher M svarar Amanda T
    Hej Amanda och Mattias, tusen tack för dessa rader och åter tack för uppdraget och förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Verkligen en superfin lägenhet med öppen spis och balkong.
    Jag önskar er all lycka i ert nya hem och framtid på Gotland!

Brommaplan 403, 168 76 Bromma