Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 650 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• 2020-02-25

Josefine E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 3rok i Bromma.
    Blev väl bemött av Christopher. Han var trevlig, återkopplade snabbt gällande frågor m.m och köpet gick smidigt. Läs mer
    2020-02-25 Christopher M svarar Josefine E
    Hej Josefine,
    Stor grattis till er nya bostad och härligt att ni är nöjda med min snabba service!

Extra kul att ni fick köpa en bostad som inte varit ute på marknaden utan att jag hittade er som köpare via vårt spekulantregister.
    Vi håller kontakten och ses på tillträdet.

• 2020-02-24

Jakub H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    We were extremely happy selling our apartment with Anton. He was a professional all the way, always available for questions. Anton explained all the steps to us, suggested great stylist and photographer and even gave us very helpful tips while we were finding our new apartment. I would very much recommend Anton, thank you again! Läs mer
  • 2020-02-23

Aleksandar B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är extremt vänlig, lyhörd och kunnig. Han levde verkligen upp till våra förväntningar och gjorde ett riktigt bra jobb. Han inger förtroende och kan stänga en affär i rätt tid. Kan varmt rekommendera honom Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Aleksandar B
    Hej Aleks, Stort tack för er rekommendation! Jag är glad att jag levde upp till era förväntningar! Hoppas ni kommer att trivas i ert hus. På återhörande! / Anton
  • 2020-02-20

Malin J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min partner har nyligen flyttat in i vår tvåa och upptäkt flera brister som inte påtalats tidigare. Mäklaren var framåt och svarade på alla våra frågor innan tillträdet men så fort vi flyttat in och påtalade problemen har han varit omöjlig att få tag i. Han svarar inte i telefon och ringer inte upp när vi försöker nå honom. Vi är väldigt besvikna på det bemötande (eller rättare sagt avsaknad av bemötande) som vi fått efter tillträdet. Vi trodde att mäklaren och LF generellt var en mer seriös aktör på marknaden. Läs mer
    2020-02-21 Tobias S svarar Malin J
    Hej Malin, tack för ert svar och feedback. Jag har vid flera tillfällen försökt nå er och även pratat med Axel och senast ringde Axel mig vid 19:02 då jag jag var på kundmöte, sedan svarade jag Axel per sms. Det är verkligen tråkigt att tvättmaskinen inte fungerar. Dock är det i befintligt skick som en bostad köps och om en äldre tvättmaskin går sönder så är det tråkigt men något som kan inträffa och tyvärr inget som jag kan påverka, men jag förstår att det är tråkigt. En äldre tvättmaskin som går sönder är beklagligt men inte mäklarens ansvar. Ring mig gärna och svara när vi återkommer så hjälper vi er mer än gärna. tack för er feedback, den gör oss bättre! Ha en fin dag och ser fram emot att prata med er! Hls, Tobias
  • Bo Daniel P

2020-02-19

Bo Daniel P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är jättenöjda med Tobias i samband med husköp. Han är mycket trevlig, seriös och kör med öppna kort, vilket jag värdesätter högt. Läs mer
    2020-02-25 Tobias S svarar Bo Daniel P
    Tack Daniel och grattis till ett av Brommas vackraste 20-tals hus! //Tobias
  • 2020-02-16

Gunnel O skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionell hantering av fastighetsaffären. Tydlig med information till säljaren. Bra genomgång av köpehandlingar. Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Gunnel O
    Hej Gunnel, Stort tack för er reco och kul att ni är nöjda. Verkligen skoj att vi fick ihop affären på ett sådant smidigt sätt som vi fick. jag önskar er all lycka till i framtiden. Vi ses! / Anton
  • 2020-02-12

Per W skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mäklaren toppen trevlig o alert ombesörjt kontakter effektivt o proffesionellt . Ville vänta med hela positiva omdömet tills affären klar, dvs köpesumman erlagd! (Likaså tycker jag mäklararvodet bör hålla samma takt egentligen.....)Mvh Per Wejner Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Per W
    Hej Per, tack för ett gott samarbete och stort tack för din rekommendation. Köpeskillingen kommer att bli erlagd! :-) Hoppas du hittar något som du kommer att trivas i. På återhörande! / Anton
  • Markus H

2020-02-11

Markus H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Hittade Mauri då jag var på visning av et annat objekt. Tyvärr gick det inte att köpa det objektet då Mauri höyde priset på objektet över mina önskemål.
    Selvklart andvender man den mäklaren som kan trigga et sånt slutpris.
    Mycke bra dialog och oppfölgning under hela processen.
    Kommer jag andvende Maurie igjen ? Selvklart !! Läs mer
    2020-02-11 Christopher M svarar Markus H
    Tack Markus, vilken härlig läsning!
    Du bidrog till den lyckade processen med ditt engagemang!
    Det har varit riktigt roligt att samarbeta mig dig, tack för uppdraget och fötroendet.
  • 2020-02-08

Peter N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias kändes mycket engagerad, påläst och hjälpsam. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-07

Victor G skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, proffsig och noggrann! Fick löpande uppdateringar och kände mig trygg genom försäljningsprocessen. Duktig! Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Victor G
    Hej Victor, Stort tack för ditt omdöme och Reco! Tack själv för ett gott samarbete! / Anton
  • 2020-02-06

Per S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet i Bromma.
    Mäklaren är naturligt trevlig, tydlig och proffsig.
    Han gör att man känner sig trygg mitt i livets störta och pirriga affär. Jag hade inte några speciella förväntningar, men nu vet jag hur en bra mäklare ska vara. Läs mer
    2020-02-07 Anton D svarar Per S
    Hej Per, Vad kul att du och Martin gillade mitt arbetssätt! Alltid kul att höra att man som köpare känner sig trygg när man köper via mig och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma. Precis som du säger så är det pirrigt att köpa bostad. :-) Tack för en fin Reco, det betyder massor för mig! Hoppas Martin kommer trivas i sin nya lägenhet. Vi hörs av framåt! / Anton
  • 2020-02-05

Christer A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Snabb, smidig och trygg försäljning tillsammans med Anton. Otroligt proffsigt utfört och det märks att han gör en grundlig research inför sina försäljningar och har därför goda kunskaper om bostaden, föreningen och området runt omkring. Väldigt trevligt bemötande, personlig i kontakten och en hängivenhet till sina kunder. Vi vill varmt rekommendera Anton Dahlström till att sälja DIN bostad i Bromma! Läs mer
    2020-02-07 Anton D svarar Christer A
    Hej Christer, Stort tack för ditt fina omdöme om vårt samarbete. Tack för din rekommendation till anda som ska sälja. Och slutligen tack själv för ett gott samarbete så här långt! Vi ses snart igen. Ha det fint! / Anton
  • 2020-02-03

Josefin W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är väldigt nöjda med Tobias insats i försäljningen av vår lägenhet. Vi hade bra dialog och samarbetade mycket bra. Uppskattade speciellt hans tydlighet. Hans engagemang och arbete i uppdraget ledde till ett mycket bra resultat! Läs mer
  • 2020-02-02

Fredrik W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hjälpte oss att sälja vår lägenhet och gjorde det med bravur! Vi kände oss trygga och hade en bra dialog genom hela processen. Överlag så uppfylldes eller överträffades våra förväntningar på ett positivt sätt. Världsklass! Läs mer
  • 2020-02-01

Barbro S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra mäklare, verkar påläst. Ringer snabbt tillbaka när man sökt honom och han inte svarat. Läs mer
  • 2020-02-01

Martina N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias sålde vår villa i Bromma och vi är mycket nöjda med vårt samarbete kring försäljningen. Tobias var mycket mån om att vara ordentligt påläst kring huset och ha en öppen och ärlig dialog med oss. Det uppskattade vi mycket och gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Tobias och Länsförsäkringar fastigheter Bromma. Läs mer
  • 2020-01-31

Sofia S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Den 29 januari skrev vi på köpkontrakt på hus i Bromma, Stockholm. Detta som avslut på en mycket snabb, saklig och samtidigt engagerad handläggning av mäklaren Tobias Sandseth på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma. Vår familj kom i sista minuten på visning av huset måndag kväll den 27 januari men Tobias med kollega Malou tog sig ändå tid att stanna, låta oss titta och ställa frågor. På tisdag morgon kl 08.10 ringde Tobias och efter samtal lade vi direkt bud som budgivare 2. Det blev en snabb budgivningsprocess som avslutades på kvällen onsdagen den 29 jan med möte med säljare och påskrivande av köpekontrakt. Vid alla tillfällen vi har haft att göra med Tobias Sandseth har han varit snabb och korrekt med information, blandat humor och saklighet på ett lättsamt sätt och även snabbt hjälpt till med andra frågor utanför husköpet.
    Efter lång period av husletande och kontakter med många mäklare vill vi sammanfatta vår uppfattning om Tobias Sandseths handläggande av denna affär som en av de snabbaste, mest effektiva och samtidigt mest positiva upplevelser av hur en engagerad mäklare möter sina kunder.
    Stockholm den 31 januari 2020
    Sofia & Göran Staxäng Läs mer
  • 2020-01-27

Markus W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde lgh i Bromma och fick ett proffsigt och kunnigt bemötande från början till slut. Tobias var en mycket engagerad mäklare som gav "det lilla extra" Läs mer
  • 2020-01-27

Kleanthis A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Redan från första telefonsamtal och möte fick vi ett riktigt bra bemötande och förståelse av vår situation. Han lyssnade och förstod exakt hur vi ville gå vidare utan att sätta press.
    Eftersom vi skulle flytta isär ville vi ta det lite lugnare och även hitta annat först. Tobias förstod exakt, gav oss utrymme och även hjälpte oss med tips och förslag. När vi kände oss klara satte vi igång. Vid varje steg ringde han och stämde av med oss. Han var tillgänglig hela tiden och återkom alltid när han satt på möte. När budgivningen satte igång var han lugn, återkopplade direkt och lugnade ner oss när vi var nervösa och osäkra om läget.
    Tobias är en fantastisk mäklare och person. Han är mogen och sätter kundens behov och livssituation högst utan att prioritera egna mål. Att sälja en bostad är en stor affär som kan upplevas med stor stress och osäkerhet men Tobias genomsyrade alltid lugn och kontroll. Jag skulle mer än gärna och utan tvekan använda mig av hans tjänster i framtid. Läs mer
  • 2020-01-27

Malin S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsig mäklare som hjälpte mig att sälja min lägenhet. Tillgänglig och trevlig. Snabb och smidig affär. Ger mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-01-23

Janne J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tusen tack Anton för din försäljning av min bostad! Proffesionellt bemötande från start till slut. Vi är supernöjda med ditt arbete och rekommenderar dig starkt. Anton är en tydlig, noggrann, supertrevlig, erfaren mäklare. Vi upplevde ett lugn i det hela tack vare Antons tålamod med allt. Som sagt, glada och nöjda med vårt val av Anton Dahlström. Läs mer
    2020-01-27 Anton D svarar Janne J
    Hej Janne! Tack för din rekommendation. Jag uppskattar verkligen att du tycker vårt samarbete har varit just som du beskriver. Tack för er insats till ett gott samarbete. / Anton
  • 2020-01-23

Madeleine H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är väldigt nöjda med hela processen - från första mötet till försäljning. Hög kompetens, snabb återkoppling efter visningar och ett smidigt avslut. Vi lurades aldrig att bygga upp orealistiska förväntningar men bostaden såldes till ett pris som var långt över vad vi förväntade oss. Vi rekommenderar mäklaren och skulle göra samma val igen. Läs mer
  • 2020-01-22

Oscar G skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min flickvän har köpt en bostadsrätt.

Det var inga konstigheter med Tobias. Han var trevlig och enkel att göra affärer med. Läs mer
  • 2020-01-20

Vicky S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har såld min tvåa och tyckte att det gick helt problemlös från första mötet med mäklaren, över fotografering med jättefina kort till kommunikation under/efter visningen och under budgivning samt kontraktpåskrivning.
    Jag är njöd och skulle varmt rekommendera Anton. Läs mer
    2020-01-27 Anton D svarar Vicky S
    Hej Vicky! Stort tack för ett fint omdöme och tack själv för ett bra samarbete! kul att du uppskattar vår kommunikation, det är viktigt under försäljningen. På återseende! / Anton
  • 2020-01-07

Desire M skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Med hjälp av Ida har vi sålt vår första lägenhet till ett pris vi är väldigt nöjda med. Vi gick egentligen inte i säljtankar från början men visste att vi skulle få tillökning i familjen och kunde således tänka oss att sälja till rätt pris och med rätt förutsättningar.

För ungefär ett år sedan fotograferades lägenheten och har sedan dess funnits hos mäklaren genom ”försprång”. Rätt spekulant fick nys om lägenheten och affären sköttes snabbt, proffsigt och personligt.

Ida har sedan dag ett bemött våra önskemål, hon har hela tiden varit proffsig, trevlig och tydlig. Alla möten med henne har känts genuina och det märks tydligt att hon älskar sitt jobb.

Vi kan inte tänka oss att någonting skulle skötts annorlunda i den här försäljningen. Den har varit över våra förväntningar och vi ser fram emot ett fortsatt samarbete med Ida inför kommande bostadsköp. Läs mer
    2020-01-13 Ida L svarar Desire M
    Stort tack för ert förtroende och gott samarbete. Ser fram emot att få hjälpa er med ert framtida boende.
    Ida L gillar detta
  • 2019-12-16

Kristin P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och förklarade tydligt vad som gällde och händer härnäst under hela processen. Läs mer
    2019-12-16 Anton D svarar Kristin P
    Hej Kristin, Grattis till en fin lägenhet och kul att du uppskattade vår kommunikation och min tydlighet. Hoppas du kommer att trivas i lägenheten. Vi ses! / Anton
  • 2019-12-16

Mikael R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra, klar och tydlig samt ett trevligt bemötande. Inga krusiduller och pang på vilket vi gillar! Läs mer
    2019-12-16 Anton D svarar Mikael R
    Hej Mikael, Grattis till köpet! Tack för en tydlig och bra Reco! Inga krusiduller där inte! :-) / Anton
  • 2019-12-13

Elina J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är skicklig och det märks att han har erfarenhet. När vi träffade honom för första gången, så kände vi direkt att såhär trygg, stabil och ärlig vill vi att vår mäklare ska vara. Aldrig känt mig så lugn som när han sålde vår 2a. Tack ännu en gång Anton! Läs mer
    2019-12-16 Anton D svarar Elina J
    Hej Elina, Tack för din fina Reco och kul att ni uppskattar mitt arbetssätt! Tack för själv för ett gott samarbete så här långt. Hoppas ni hittar något riktigt bra nu! /Anton
  • 2019-12-13

Martin N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en 3:a vid Brommaplan/Åkeshov
    Blev väl bemötta av Christoffer som gav ett professionellt och förtroendeingivande intryck från början. Vi hoppades såklart att samma approach återspeglades på våra potentiella köpare.
    Christoffer var ambitiös och positivt inställd på försäljningen av lägenheten - vilket han till slut lyckades med.
    Ibland kunde vi få känslan att han ville få oss att sänka priset med anledning av att få ett sälj, men det är möjligt att den känslan inte alls har förankrad med verkligheten.

Vi skulle rekommendera Christoffer till någon som skulle vilja få sin lägenhet såld.

Martin & Nathalie Läs mer
    2019-12-17 Christopher M svarar Martin N
    Hej Martin och Nathalie,

Tack för era rader och härligt att höra att ni rekommenderar mig till mina framtida kunder!
    Det var fantastiskt kul att vi lyckades få till en rekodförsäljning, tack för uppdraget och gott samarbete!

Vi ses och hörs
  • 2019-12-09

Annina S skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag fick alltid snabba svar till mina frågor och direkt återkoppling.
    Allt fungerade som det borde fungera.
    Jag kan inte hantera alla frågor via samtal, så det gick jättebra att ha dialog via melj och sms. Läs mer
    Ida L gillar detta
  • 2019-12-09

Malicka A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En tvåa i Bromma.
    - snabb förhandsvisning och sedan snabb försäljning. Läs mer
    2019-12-11 Tobias S svarar Malicka A
    Tack Malicka och grattis till ett väldigt fint boende och välkommen till Tunnlandsvägen! //T
  • 2019-12-08

Kristian P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet i Bromma av Anton som var vänlig och professionell. Han fungerade även som ett viktigt bollplank för mig för olika alternativa planlösningar i lägenheten vilket var mycket värdefullt. Läs mer
    2019-12-09 Anton D svarar Kristian P
    Grattis till en fin lägenhet, den kommer bli ännu bättre när du få anpassa den till just dina behov. Jag är övertygad om att du kommer att trivas där. Och kul att du uppskattar min input. Lyckat till och på återhörande! Mvh Anton
  • Bo M

2019-12-08

Bo M skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt och sålt många hus och lägenheter under åren. Anton är den som är överlägset bäst med sitt trevliga bemötande, sin lyhördhet, sitt återkopplande och sin kunnighet.
    Tveka inte om ni vill ha en bra mäklare Läs mer
    2019-12-08 Anton D svarar Bo M
    Hej Bosse, Stort tack för din fina Reco, det värmer att ni uppskattar mitt arbete. Tack själv för ert bidrag till ett bra samarbete så här långt! På återhörande! / Anton
  • 2019-12-07

Ulrika B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias sålde min lägenhet och jag är otroligt nöjd. Han är engagerad och har ett proffesionellt bemötande. Han har gett bra rådgivning och stöd genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-12-11 Tobias S svarar Ulrika B
    Tack Ulrika och grattis till en bra affär!/T
  • 2019-12-06

Anton W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias sitter på unika egenskaper då det gäller och lyssna in, analysera, är alltid väl förberedd, stressar inte igenom något,
    har en extremt god kännedom om området, guidar dig igenom processerna och är extremt tydlig med vad som händer!
    Men det bästa är att han alltid finns där och är kontaktbar!
    Med Tobias kan man känna sig trygg och säker! Läs mer
    2019-12-11 Tobias S svarar Anton W
    Väldigt tacksam för ditt förtroende och så glad att du upplevt vårt samarbete på detta sätt. Tack Anton!/T
  • Sophie Christine Laure P

2019-12-04

Sophie Christine Laure P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias överträffade våra högt ställda förväntningar och visade ett engagemang utöver det vanliga. Kompetent, trygg, driven, informativ och förtroendeskapande vilket är viktigt då det är en stor och viktig affär för både köpare och säljare. Det märks tydligt att Tobias brinner för det han gör och vill få till en bra process för alla parter. Läs mer
    2019-12-04 Tobias S svarar Sophie Christine Laure P
    Stort tack för det fina omdömet och stort tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete! Grattis även till ert köp! //T
  • 2019-11-22

Daniel H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi hade länge sökt efter den rätta lägenheten och när vi väl hittade den ville vi agera snabbt. Vi kontaktade Christopher som var ansvarig mäklare som höll oss väl informerade i hela köpprocessen. Läs mer
    2019-11-22 Christopher M svarar Daniel H
    Hej Daniel, tack för er rekommendation, det uppskattas! Härligt att höra att ni är nöjda med min service och försäljningsprocessen!
    Stort lycka till med de renoveringen ni ska göra, det kommer att bli kanon när ni är klara, ser fram emot att se hur ni gjort!

• 2019-11-21

Anna S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tillmötesgående och hjälpsam, mycket trevlig. Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Anna S
    Tack Anna och tack för fint bemötande från er sida! //Tobias
  • 2019-11-21

Christer A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 2-rumslägenhet i Bromma Tracks.
    Vänligt bemötande, snabba svar, kunnig, effektiv, kreativ och proffsig. Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Christer A
    Tack Christer och grattis ett bra boende! //Tobias
  • 2019-11-21

Sofia B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    köpt en 3.a i Abrahamsberg
    Tobias var väldigt hjälpsam och ordnade med extra privata visningar på ett par lägenheter vilket gjorde att jag kunde fatta ett beslut som kände rätt i slutändan. Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Sofia B
    Tack Sofia och vad kul att vi hittade rätt boende åt er! //Tobias
  • 2019-11-21

Linnéa H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hjälpte oss sälja en lägenhet i föreningen. Något han lyckades med över förväntan bra. Han var från början till slut både tillgänglig och tillmötesgående. Han visade även på stor flexibilitet och service när vi själva var röriga. Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Linnéa H
    Tack Linnea och Brf Minnet, mycket tacksam för ert förtroende! Det är mitt arbete att ha koll på läget:) //Tobias
  • 2019-11-21

Marie v skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Snabba svar på frågor
    Alltid korrekta svar
    Mycket bra visningar Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Marie v
    Tack Marie och vad kul att höra och hälsa så gott! //Tobias
  • 2019-11-20

Rebecka S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Har blivit väl bemött och bra servad. Läs mer
    2019-11-20 Tobias S svarar Rebecka S
    Tack Rebecka och grattis till ett fantastiskt boende!/Tobias
  • Daniel M

2019-11-18

Daniel M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har ett mycket bra bemötande, är kunnig, närvarande och tog tillvara både säljarens och oss som hus-köpares intressen. Vi är mycket nöjda med Tobias! Läs mer
    2019-11-18 Tobias S svarar Daniel M
    Vad kul att höra Daniel, grattis till ett fantastiskt hus! //Tobias
  • 2019-11-18

Teddy A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    I bought a 3 room apartment through Tobias, he was very helpful and kept in contact through the process.

I would recommend Tobias Läs mer
    2019-11-18 Tobias S svarar Teddy A
    Thank’s Teddy, important with communication! //Tobias
  • 2019-11-17

Malin I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är en toppmäklare i högsta klass. Både jag och min man är mäklare och vi vet vad som krävs och vad som behövs för att göra ett riktigt bra arbete. Vi rekommenderar Tobias i alla lägen . Ni kommer bli mer än nöjda. Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Malin I
    Tack Malin, en ära att få förtroendet av mäklare som vet vilken fingertoppskänsla och hårda arbete som krävs för ett lyckat resultat! Stort tack! /Tobias
  • 2019-11-17

Ylva B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är nöjda. Tobias är proffsig i sitt bemötande av såväl säljare som köpare. Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Ylva B
    Vad kul att ni är nöjda, mycket tacksam för ert förtroende och att er upplevelse blev så bra. Extra kul att det blev så bra köpare! //Tobias
  • 2019-11-16

Marie A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde nyligen en villa i Bromma Kyrka och anlitade Länsfastigheter i Bromma. Vi ville ha en mäklare som liksom vi tyckte om vårt hus och som kändes seriös. Tobias motsvarade alla våra förväntningar. Han har ringt, sms:at och varit tillgänglig för våra frågor, funderingar och hela tiden hållit oss uppdaterade om vad som händer. Seriös, pålitlig, förtroendeingivande med ett engagemang och tålamod som sträcker sig utöver det normala. Vi är mer än nöjda med Tobias! Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Marie A
    Wow vilket fint betyg Marie! Jag, spekulanterna och framför allt köparna älskar ert hus som nog är områdets vackraste. Stort tack för ert förtroende och det fina omdömet! //Tobias
  • 2019-11-16

Lena M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt en villa i bromma kyrka. Upplever Tobias som kunnig, trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Lena M
    Vad kul att höra Ylva, då har vi uppfyllt det som vi har som mål! Grattis till ett fantastiskt boende! //Tobias
  • 2019-11-14

Anders P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en fristående villa från 1928
    Tobias gjorde ett fantastiskt bra jobb med en hög energi och otroligt engagemang. Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Anders P
    Stort tack för ert förtroende Anders och måste säga att vårt samarbete har varit mer än trevligt:) //T

Brommaplan 403, 168 76 Bromma