Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 730 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• 2020-10-22

Josefin S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias Sandseth skötte affären vid vårt köp av Valsgärdevägen 3, Bromma. Vi har upplevt Tobias som en genuin, kunnig och extremt serviceminded mäklare. I våra kontakter har vi alltid blivit bemötta på bästa sätt och vår upplevelse är att han är en av de bästa i sin bransch.
    Vänligen
    Josefin Sturesson Läs mer
  • 2020-10-22

Dan Evert H skrev om Malou Maxe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Har sålt en borätt i Bromma, 2 rum och kök med inglasad balkong, boyta 64 kvm.
    Bemötande med mäklaren var väldigt trevligt från första mötet, mycket kompetent intryck.
    Mäklaren och jag satte ut säljmål och mäklaren jobbade målmedvetet och levererade klart.
    Mäklaren gav mig ett kompetent intryck från början av processen och visade stor beslutsamhet att leverera uppsatt säljmål till min belåtenhet!
    Rekommderas av mig, toppen mäklare! Läs mer
  • 2020-10-22

Mats J skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt bostad.
    Jag blev mycket väl bemött och fick ett stort förtroende för Christopher.

Jag vet inte vad jag hade för förväntningar men hela försäljningen gick mycket smidigt. Christopher höll mig fördömligt uppdaterade under hela processen.

Sammanfattningsvis tycker jag att försäljningen gick smidigare och enklare är vad jag förväntade mig. Läs mer
    2020-10-22 Christopher M svarar Mats J
    Hej Mats, tack för rekommendationen!
    Verkligen så kul att vi överträffade våra förväntingar och att slutpriset och processen blev så lyckad.
    Kul att du upplevde en smidig process och försäljning!
  • 2020-10-21

Carina B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och proffsig mäklare som var tillgänglig och tydlig. Läs mer
    2020-10-22 Christopher M svarar Carina B
    Tack Carina för din rekommendation,
    Stort grattis till en superfin bostad och det gläder mig att du upplevde mig trevlig och proffsig!
  • 2020-10-20

Nathalie Ö skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi rekommenderar honom starkt!
    Han är väldigt engagerad, lyhörd, mycket trevlig, ärlig och har varit tillgänglig för alla våra frågor och funderingar. Vi kände oss trygga genom hela säljprocessen, även under värderingar och fotografering inför kommande försäljning.
    Han lät oss även ställa frågor om det hus vi köpte under tiden som säljprocessen pågick. Vilket fick oss att känna oss trygga genom hela övergången från lägenhet till hus.
    Vi fick kontakt med Tobias genom att vi var spekulanter på en annan bostad som han förmedlade, vilket även visar på hur väl han hanterar spekulantregister och intresseanmälningar.
    Vi önskar honom lycka till vidare och ger våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-10-20 Tobias S svarar Nathalie Ö
    Stort tack för ert förtroende och tack för att ni var så bra att samarbeta med. Grattis till en riktigt bra affär och grattis till ett fantastiskt hus! /T
  • 2020-10-20

Katarina K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Otroligt snabb och smidig affär, som kändes trygg och proffsig hela vägen. Jättenöjda! Läs mer
    2020-10-20 Tobias S svarar Katarina K
    Stort tack för er fina feedback och grattis till ett kanonboende! /T
  • 2020-10-16

Gustav B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias känns som en genuint ärlig mäklare. Jag har stött på honom flera gånger i rollen som köpare och han ger alltid ett bra intryck. Trevlig, uppriktigt och ärlig. Jag ger mina högsta rekommendationer till honom. Läs mer
    2020-10-18 Tobias S svarar Gustav B
    Tack Gustav, bättre feedback kan jag inte få. Stort grattis till ett av Ängbys finaste hus och kul att ni hittade rätt!/Tobias
  • 2020-10-16

Anders L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en bostad i Traneberg, gick väldigt smidigt och både jag och min sambo blev väldigt nöjda med affären. Läs mer
    2020-10-16 Tobias S svarar Anders L
    Tack Anders och hela familjen! Grattis till ett riktigt fint boende!/Tobias
  • 2020-10-11

Katarina K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Förtroendeingivande, proffsig och trygg. Tog bara 2 veckor från första kontakten till såld lägenhet, vilket var över förväntan. Vi är otroligt nöjda! Läs mer
    2020-10-12 Anton D svarar Katarina K
    Hej Katarina, Tack för ditt omdöme och kul att ni är så nöjda! Lycka till med ert bostadsletande. / Anton
  • 2020-10-11

Rainer Ö skrev om Malou Maxe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Energisk, duktig och kompetent mäklare! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-07

Joakim P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har på ett dedikerat och proffsigt sätt mäklat vår lägenhet. Förutom lyhörd och duktig är han trevlig och positiv och vi kommer varmt rekommendera honom om tillfälle ges.
    / Joakim Läs mer
    2020-10-08 Anton D svarar Joakim P
    Hej Joakim, stort tack för din Reco och kul att du är så nöjd med vårt samarbete. Lycka till med ert bostadsletande. /Anton
  • 2020-10-04

Petra S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Effektiv och proffsig mäklare! Läs mer
    2020-10-04 Tobias S svarar Petra S
    Tack Petra och grattis till ett superfint boende! //Tobias
  • 2020-10-02

Kari K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Allt gick supersnabbt. Inga konstigheter men kändes lite som om man bara ville då det överstökat Läs mer
    2020-10-04 Tobias S svarar Kari K
    Tack för bra feedback Kari, inte meningen att ni ska känna att det ska gå snabbt utan vi har alltid er som kund och era intressen i fokus. Grattis till ett toppenboende och vi ses på tillträdet! //Tobias
  • 2020-10-02

Johanna P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hjälpte oss sälja vår 3:a i Riksbyn och vi upplevde att vi fick bra stöd under hela processen. Vi hade en bra kommunikation och det kändes tryggt från fotografering till kontraktskrivning. Läs mer
    2020-10-04 Tobias S svarar Johanna P
    Tack för de fina orden Johanna, väldigt stolt att vunnit ert förtroende gällande er pärla. Tack även för er bra kommunikation och all information om bostaden vilket jag är övertygad om var en av framgångsfaktorerna. Grattis till en bara affär och grattis till ert nya boende! //Tobias
  • 2020-10-02

Johan A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet i Bromma vilket fungerat kanon Läs mer
    2020-10-08 Anton D svarar Johan A
    Hej Johan, Tack för din Reco! Det gläder mig att du är nöjd min insats. Jag är övertygad om att Jennifer kommer att trivas i lägenheten. Hälsa! / Anton
  • 2020-09-30

Kristian N skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag sålde min lägenhet med Anton & är väldigt nöjd med detta. Han är proffsig, alltid tillgänglig för frågor & väldigt lätt att ha att göra med. Rekommenderar starkt honom Läs mer
    2020-10-08 Anton D svarar Kristian N
    Hej Kristian, Tack för din Reco och din starka rekommendation! Extra glad att du uppskattar vår kommunikation och min tillgänglighet då det är några av grunderna till en lyckad försäljning. Lycka till med nya boendet! / Anton
  • 2020-09-29

Olivia A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har på ett proffsigt och dedikerat sätt hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Vi är supernöjda. Läs mer
    2020-10-08 Anton D svarar Olivia A
    Hej Olivia, Tack för din fina Reco och kul att du är nöjd med min insats. Tack för förtroendet! Lycka med nya boendet. Vi ses på tillträdet. / Anton
  • 2020-09-28

Viktor E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher var snabb och tillgänglig och hjälpte oss med en förhandsvisning för att köpa lägenheten, vilket kändes väldigt bra.

Trevlig och lättsam. Det kändes väldigt tryggt att köpa av Christopher då man märkte att han hade väldigt bra koll på området och föreningen. Läs mer
    2020-09-29 Christopher M svarar Viktor E
    Hej Viktor och Beatrice, tack för dessa rader och rekommendation!
    En trygg köpare är A-O för en framgångsrik försäljning och visst är det viktigt med områdeskännedom, och det kan jag då jag själv bor i Bromma. Ni har köpt en superfin lägenhet och jag är övertygad om att ni kommer att trivas!
  • 2020-09-21

Niklas C skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher var lugn och trygg i sin roll vilket smittade av sig i en period jag själv upplevde som tämligen stressfylld. Allt gick smidigt och enkelt med realistiska förväntningar. I övrigt, personlig, trevlig och lättillgänglig. Jag kan varmt rekommendera honom.
    /Niklas Läs mer
    2020-09-21 Christopher M svarar Niklas C
    Hej Niklas,
    Superroligt att du är nöjd med mig och försäljningsprocessen! Tack för uppdraget och förtroendet, det har varit roligt att samarbeta med dig, extra kul att vi fick bra betalt!
  • 2020-09-20

Cecilia U skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton förstod hur jag ville att försäljningen skulle gå till och såg till att det blev så. Jag upplevde att han hade kontroll hela vägen genom budgivningen istället för att budgivarna lämnas att själva sköta den delen. Han skötte hela försäljningen bra och hade lagom med is i magen när så behövdes. Läs mer
    2020-09-24 Anton D svarar Cecilia U
    Hej! Tack för din fina Reco! Vad kul att du upplevde vårt samarbete så lyckat. Tack för ett framgångsrikt samarbete så här långt. Lycka till med ert nya boende! / Anton
  • 2020-09-18

Christine B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Har varit på väldigt många visningar senaste månaderna då vi söker bostad i Bromma och är alltid lika glad att få komma på Tobias visningar. Trevligt, jordnära och hjälpsamt bemötande, och jag får alltid en väldigt ärlig och uppriktig känsla av Tobias, vilket känns väldigt tryggt för mig som köpare. Jag rekommenderar alla som ska sälja i Bromma att ta kontakt med Tobias. Läs mer
    2020-09-20 Tobias S svarar Christine B
    Vad kul att höra Christine, hoppas vi kan hitta ert drömhus🙏🏼
  • 2020-09-11

Krister S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har just sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren var kunnig och trevlig, och hade ett stort lager av potentiella köpare för det aktuella området.
    Lägenheten såldes snabbt efter första visningen till ett pris som vi är mycket nöjda med.
    Pappersarbetet sköttes professionellt, och under hela processen fick vi alltid snabba svar från mäklaren på de frågor vi hade.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med mäklarens insats. Läs mer
    2020-09-14 Christopher M svarar Krister S
    Tack för dessa rader och rekommendation! Det gläder mig att ni är mycket nöjda med min insats!

Mycket roligt att genomföra en sådan lyckad försäljning. Tack för förtroendet och uppdraget.

• 2020-09-10

Peter S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålda vår bostadsrätt genom Anton som var proffsig, kunnig och engagerad samt duktig på att hålla oss informerad genom hela processen.
    Från en fullständigt nöjd kund Läs mer
    2020-09-13 Anton D svarar Peter S
    Hej Peter, Tack för ditt omdöme och fina Reco. Tillfredsställande att du upplever mig som proffsig, kunnig och engagerad! Tack för din insats till ett lyckat samarbete. Vi hörs av framåt! / Anton
  • 2020-09-02

Robin E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Riktigt smidig process, kändes tryggt genom hela försäljningen. Smidig kommunikation vilket jag värderar högt.

Köpt och sålt samma lägenhet av Christopher och har fått bra service bägge gånger. Läs mer
    2020-09-04 Christopher M svarar Robin E
    Hej, Tack för mycket gott samarbete!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med både köp- och säljprocessen. Hög service till både köpare och säljare är viktigt. Extra roligt att vi sålde till rekordpris!
  • 2020-09-01

Kent S skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt o glatt bemötande av mäklare
    Ville införskaffa en lägenhet o det gick galant.
    Min upplevelse var bra. Vi fick vad vi sökte. Ida ordnade. Läs mer
  • 2020-08-29

Sara V skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte en lgh i Riksby, 2 rum på 53,5 kvm. Bra bemötande och hjälp från mäklare under budgivning och kontrakt, vi är supernöjda och längtar tills vi kan flytta in i vår nya bostad! Läs mer
    2020-08-31 Tobias S svarar Sara V
    Hej Sara! Vad kul att du och Niklas är nöjda och välkomna till området, ni kommer älska det! //Tobias
  • 2020-08-28

Marie H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var lyhörd till våra önskemål. Noggrann och tydlig i alla delar i försäljnings processen. Följde upp våra tankar och funderingar. Var mycket professionell. Mycket kunnig. Mycket hjälpsam. Jag är så nöjd med allt kring försäljningen. Kan varmt rekommendera Anton Dahlström och länsförsäkringar Bromma. Läs mer
    2020-09-01 Anton D svarar Marie H
    Hej Marie, Tack för din rekommendation! Grattis till en väl genomförd affär och kul att vårt samarbete blev så lyckat! Och extra kul att du är så nöjd med min insats, det gör mig glad! / Anton
  • 2020-08-27

Anna E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har hjälpt oss att sälja vårt hus, vilket han har gjort på ett otroligt proffsigt, engagerat och lyhört sätt. Vi har genom hela processen haft en bra kommunikation och ett härligt samarbete. Vill även nämna alla Tobias medarbetare som vi har haft kontakt med , vilka alla har gjort ett kanon jobb. Vi kan verkligen ge Tobias och hans kollegor de bästa och varmaste rekommendationerna. Läs mer
    2020-08-28 Tobias S svarar Anna E
    Stort tack Anna & Janne. Vi är så tacksamma för ert förtroende och alla hälsar (Peter, Niklas och Malou) och gratulerar till en fantastik försäljning. Ses och hörs snart och grattis på bröllopsdagen!/T
  • 2020-08-27

Kristin M skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet i Abrahamsberg där Anton var ansvarig mäklare. Anton är mycket kunnig, professionell och trevlig att ha att göra med. Hans expertis och lugn gjorde att jag kände mig trygg från början till slut. Jag rekommenderar Anton varmt och skulle anlita honom för liknande affärer. Läs mer
    2020-09-01 Anton D svarar Kristin M
    Hej! Grattis till köpet och stort tack för ditt fina omdöme. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! / Anton
  • 2020-08-26

Nima E skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Känner mig otroligt lycklig lottad som valt Anton som min mäklare. Kan rekommendera Anton varmt till alla i Bromma. Han är otroligt professionell, kunnig och transparent. Han sålde lägenheten ca en vecka efter fotograferingen. Vi behövde inte ens lägga upp lägenheten på hemnet. Läs mer
    2020-08-26 Anton D svarar Nima E
    Hej Nima, Stort tack för dina fina ord, vad glad jag blir att du är så nöjd! Det var ett lyckat samarbete där vi hade en bra plan. Extra kul att vi lyckades sälja din bostad via vårt spekulantregister så snabbt. Önskar dig lycka till i nya boende! Vi ses!/ Anton
  • 2020-08-19

THOMAS M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher är en mycket empatisk, bra på av läsa av oss och med stort tålamod. Vi kontaktade Christopher under våren (2020, mitt under Coronapandemin) och sålde till slut i Augusti. Med tanke på vår osäkerhet till att sälja under ett år som detta, visade Christopher sin fingertoppskänsla för lyhördhet och tålamod att inte stressa oss säljare. Han förstår verkligen oss säljare och värderar ens åsikter och synpunkter.
    Vi upplevde honom också som tillgänglig att svara på frågor och funderingar och slutligen, för oss hade han bra precision om var ett slutpris kunde landa.
    Jag och Maria kan varmt rekommendera Christopher Maurie som Mäklare när du säljer i Bromma. Läs mer
    2020-08-20 Christopher M svarar THOMAS M
    Hej, wow, tack snälla för dessa rader, jag blir verkligen glad över att läsa detta.
    Hög service och lyhördhet är A-O för en lyckad process!
    Tack för uppdraget och ert förtoende, det har varit roligt att samarbeta med er. Lycka till med det nya.
  • 2020-08-14

Olof H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Har fått hjälp av Christopher för att sälja min lgh som är en 2:a på 46kvm. Trevlig mäklare som är lätt att tycka om då han är trygg i sin roll, håller en uppdaterad och ger tips och synpunkter men låter en bestämma utan stress. Är lätt att nå. Uppskattar att han har tålamod även i en situation då man kanske behöver ta snabba beslut. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-08-17 Christopher M svarar Olof H
    Hej Olof,
    Tack för dina rader och fint att höra att du rekommenderar mig starkt till andra!!
    Det var roligt att vi fick riktigt bra betalt för din lägenhet. Lycka till med letandet efter ert nästa hem:)
  • 2020-08-08

Joakim L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och tillgänglig fastighetsmäklare Läs mer
    2020-09-20 Tobias S svarar Joakim L
    Tack Joakim och välkommen till vackra Bromma Kyrka!
  • 2020-08-01

Emy L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Otroligt proffsigt och varmt bemötande. När jag förlorade budgivningen på en bostad var Tobias mycket engagerad för att hitta en minst lika bra bostad, vilket han också gjorde. Läs mer
    2020-09-20 Tobias S svarar Emy L
    Stort tack Emy och grattis till ett riktigt fint boende! /Tobias
  • 2020-07-14

Rebecca H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher hjälpte oss att sälja vår 3:a på 78 kvm i Abrahamsberg under sommaren, och dessutom mitt under pågående pandemi. Trots det rådande läget kunde Christopher både ge realistiska förväntningar kring värdet på lägenheten, och dessutom locka oerhört många spekulanter. Under hela processen har Christopher varit mycket transparent och snabb med återkoppling. Att ha Christoper som mäklare har känts väldigt tryggt, och vi är mycket nöjda med hur hela försäljningen gick till, både vad gäller slutpris, och att köparna älskar lägenheten lika mycket som vi gjort! Läs mer
    2020-08-13 Christopher M svarar Rebecca H
    Hej! Superkul läsning och att ni är jättenöjda med mig och mitt arbete!
    Tillsammans så genomförde vi riktigt lyckad försäljning!

Tack för den fina rekommendationen!
  • 2020-07-12

Nicholas K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias Sandseth (TS) hjälpte mig sälja min 2 ROK. Under en period när marknaden var relativt stel och smal klarade TS överträffa båda sina och mina förväntningar.

Innan, under och efter försäljningen har TS varit till stor hjälp och förenklat säljprocessen. Han har alltid kunnat svara på eventuella frågor, gärna på minuter, annars samma dag. Med ett glatt leende ger han nyttiga tips och tricks, sätter en i kontakt med fotograf och stylist, säkerställer att man som säljare har all information man behöver och får allt att verka enkelt (likaså under en pandemi).

Helhetlig sitter man som kund kvar med en känsla av trygghet kring försäljningen. TS är en oerhört kompetent och duktig mäklare som jag starkt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-07-10

Daniel E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår två i Bromma med hjälp av Christopher. Christopher hjälpte oss, trots en ganska sval marknad mitt i sommaren, att sälja vår lägenhet för det pris vi hade riktat in oss på. Han var till stor hjälp i slutförhandlingarna med köparna, vilket vad avgörande för att vi skulle få det pris vi ville. Läs mer
    2020-07-10 Christopher M svarar Daniel E
    Tack Daniel för din rekommendation!
    Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig/er från början till slut och att få hjälp till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Superkul att allt blev så bra och att förhandlingen hjälpte till att nå slutresultatet!
  • 2020-07-08

Maria N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är nöjda med Christopher som mäklare. Han fick vår lägenhet såld i svåra och osäkra tider. Trevlig, professionell och gav en tydlig förväntansbild. Lättillgänglig, flexibel och svarade snabbt på våra frågor. Rekommender andra varmt att anlita Christopher som mäklare 🙂 Läs mer
    2020-07-09 Christopher M svarar Maria N
    Hej Maria och Adam,
    Stort tack för er rekommendation och tack för ett mycket gott samarbetet!
    Grattis till en lyckad försäljning på en orolig marknad.
    Ha en fin sommar! Mvh Christopher
  • 2020-06-20

Lisa B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde min tvåa i Bromma med hjälp av Anton och blev väldigt väl omhändertagen i alla delar av processen. Läs mer
    2020-06-23 Anton D svarar Lisa B
    Hej Lisa, Tack för din Reco och tack för ett gott samarbete så här långt! Grattis till en lyckad försäljning på en orolig marknad. Hoppas du kommer hitta något nytt trivsamt boende. Ha en fin sommar! / Anton
  • 2020-06-18

Kaziwe M skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton gjorde ett jättefint jobb med att sälja vår lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-23 Anton D svarar Kaziwe M
    Hej Kaziwe, Tack för din Reco och din rekommendation. Kul att ni är så nöjda med min insats. Lycka till med ert nya boende nu. På återhörande! / Anton
  • Mia J

2020-06-16

Mia J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte min lägenhet av Tobias. Kvickt och alert och med ett trevligt och proffsigt sätt därtill fångade han upp mig efter att jag sålt mitt hus. Det blev en snabb och smidig process vilket passar mig. Han får mina bästa rekommendationer. /
    Mia Läs mer
  • 2020-06-12

Birgitta P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 2:a på 63 kvm. Anton var mycket tillmötesgående o svarade på alla frågor. Jag köpte lägenheten för utgångspriset, och det kändes väldigt bra.
    Bra återkoppling från Anton, det kändes även som säljaren var nöjd. Läs mer
    2020-06-15 Anton D svarar Birgitta P
    Hej Birgitta, Grattis till en fin lägenhet och tack för ett fint omdöme. Kul att du är nöjd med min insats. Jag hoppas verkligen du kommer att trivas i lägenheten. Lycka till och på återseende! / Anton
  • 2020-06-10

Tanya S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en bostad i Bromma och är väldigt nöjd med servicen och bemötandet jag fick. Tobias är en väldigt trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    2020-06-10 Tobias S svarar Tanya S
    Vad kul att höra Tanya och grattis till ett fantastiskt boende och Brommas bästa takterrass! //Tobias
  • 2020-06-08

Albin K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Rak, konstruktiv och professional. Läs mer
    2020-06-09 Anton D svarar Albin K
    Hej Albin, tack för din Reco och tack för bra och tydlig kommunikationen under processen. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Vi ses! / Anton
  • 2020-06-05

Christopher J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tog hjälp av Anton för att han sålt mycket i vårat område och han levererade verkligen 👍 Lugn och trygg, stort tack! Läs mer
    2020-06-09 Anton D svarar Christopher J
    Hej Christopher, Tack för din Reco och fint omdöme. Det är på en orolig marknad som erfarenhet och hög lokalkännedom är än mer viktigt. Kul att vi fick ihop affären. Jag hoppas du hittar en lika trevlig bostad framöver. Må så gott! / Anton
  • 2020-06-02

Elina W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är mycket nöjda med Tobias som mäklare och försäljningen av vårt hus. Tobias är engagerad, lyhörd och väldigt mån om att hålla en god kommunikation. Han fick oss som säljare att känna oss trygga genom hela processen och han hanterade frågor på ett väldigt pedagogiskt sätt. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Elina W
    Stort tack Elina! Vårt samarbete har hela tiden inneburit raka puckar, en av nycklarna till ett lyckat slutresultat! /Tobias
  • 2020-05-31

Pernilla H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vår lägenhet på 70 kvadratmeter i Abrahamsberg.
    Vi har haft kontakt med Tobias i över ett år då vi ville köpa först och sen sälja. Under den resan har han hela tiden med jämna mellanrum hållit oss uppdaterade och kollat läget, känts otroligt tryggt och väldigt trevligt.
    Vi är supernöjda med hans proffsiga bemötande och hans kunskaper inom fastighetsförmedling. Vi har känt oss trygga, informerade och otroligt väl bemötta hela tiden. Inga tveksamheter någonstans. Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare då han verkligen levererat och levt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Pernilla H
    Tack Pernilla och Ludvig för förtroendet att få sälja er pärla, extra kul att vi hann lära känna varandra under resan! Bäst förberedd får bäst betalt:) Tack! /Tobias
  • 2020-05-15

Carolina L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt bra och professionellt bemötande utav denna mäklare när vi skulle sälja vår 3a. Vi sålde under corona krisen då bostadsmarknaden svajade, men vår mäklare lyckades sälja 3an för en lite högre summa än den vi gav vid vårat köp. Kan inget annat än att vara nöjd.
    Snabb, bra och trevlig kontakt under hela försäljningen. Läs mer
    2020-05-15 Christopher M svarar Carolina L
    Hej, superkul att vi levererade en sån fin försäljning och ett kanonslutpris.
    Det har var trevligt att samarbeta med er och jag är mycket tacksam för era rader/omdöme om mig!
  • 2020-05-13

Philip S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hjälpte oss att sälja vår lägenhet i en tuff marknad. Han var lyhörd, lätt att få tag på och kämpade in i det sista. Rekommenderar verkligen Anton! Läs mer
  • 2020-05-11

Daniel A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher hjälpte oss att sälja vår lägenhet om tre rum i Bromma. Vi skrev avtal med Christopher redan ett-två år innan vi sålde lägenheten då han värderade vår lägenhet och gav ett bra intryck. Vi föll på hans driv och engagemang vilket han uprätthöll genom processen. Med tanke på den osäkerhet som finns på marknaden blev vi nöjda med att uppnå ett acceptpris efter en längre process på sex veckor. Läs mer
    2020-05-12 Christopher M svarar Daniel A
    Hej Daniel och Julia, tack för omdömet. Ja, i dessa tider gäller det att ha tålamod och jobba med en mäklare som är bra på att förhandla. Härligt att höra att ni föll på mitt driv och engagemang och att ni upplever att jag upprätthöll det genom hela processen.

Brommaplan 403, 168 76 Bromma