Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 442 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• Sofia M
    Sofia M skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi fick hjälp av ida att sälja vår lägenhet. Hon gav ett varmt och öppet första intryck, var påläst om förening och område, och hon kändes trygg. Läs mer
  • Olle N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Öppen och ärlig kommunikation precis som vi ville ha det. Flexibel med tider. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-12-11 Tobias S svarar Olle N
    Stort tack för de fina orden Olle och verkligen glad över att få hjälpa till med både köp och försäljning! /Tobias
  • Helle W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt bostadsrätt i Söderberga
    Professionellt
    Överhuvudtaget väldigt seriöst skött Läs mer
    2018-12-06 Robin B svarar Helle W
    Tack för att ni skrivit några ord. :) Hör av er framöver om ni behöver hjälp med någonting. :) / Mvh Robin
  • Tor A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher är en skicklig och respektfull mäklare med stort tålamod. Han lyckades i ett ogynnsamt marknadsläge sälja vår bostadsrätt till ett förvånansvärt bra pris. Läs mer
    2018-12-03 Christopher M svarar Tor A
    Hej Thor, Tusen tack för dina ord, det värmer att läsa dessa rader. Jag minns när jag träffade er första gången 2013 och det har varit trevligt att hållit kontakten med er under dessa år. Mycket glädjande att det blev ett så bra slutpris också! Allt gott och hälsa Monica. Mvh Christopher
  • Arvin Y skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher hjälpte mig att sälja min etta i Birkastan på 34 kvm. Jag är supernöjd med helheten av C’s kunskap och service.

C var tydlig med sin syn på försäljningen och jag kände att mina förväntningar kunde mötas på ett objektivt plan. Jag kände också att mina åsikter och funderingar möttes upp och värderades på ett bra sätt. Vidare hade C hög service med tillgänglighet och flexibilitet.

Jag rekommenderar verkligen er att anlita C om ni vill ha en trygg och bra försäljning. Läs mer
    2018-11-29 Christopher M svarar Arvin Y
    Hej Arvin, verkligen tusen tack för dessa rader om försäljningen samt om mig som mäklare och person!
    Tack så mycket för rekommendationen!
    Jag tackar även ödmjukast att jag fick uppdraget och förtroendet att förmedla din bostad. Nu ska vi hitta en ny bostad till er!

Vi hörs och ses. Mvh Christopher
  • Yolanda C
    Yolanda C skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde våran lägenhet, mycket engagerad mäklare som kan sin sak, vi fick inte till det som vi alla hade hoppats men ändå bra utifrån att marknaden är lite låg. Stark rekommenderas som mäklare. Läs mer
    2018-11-28 Robin B svarar Yolanda C
    Tusan tack för att ni skrev några rader! Bara att ringa om ni önskar hjälp med att köpa något nytt. :) / Mvh Robin
  • Frida M skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt en bostadsrätt (2a) med Anton Dahlström som mäklare. Redan vid första mötet gav Anton ett mycket proffesionellt intryck som höll i sig genom hela försäljningen. Han hade svar på alla våra frågor, vilka var många då detta var vår första försäljning. Vi fick även löpande information och uppdateringar genom hela processen. Trots en svajig bostadsmarknad lyckades Anton göra en affär där vi som säljare kände oss nöjda.

Kort och gott kan vi varmt rekommendera Anton om ni ska sälja er bostad! Han är en proffsig mäklare som hjälper er genom hela processen, från start till mål. Läs mer
    2018-11-30 Anton D svarar Frida M
    Hej Frida! Stort tack för den fina rekommendation och tack för ett bra samarbete. Jag önskar er all lycka till i framtiden! Mvh Anton
    Tobias S gillar detta
  • Linn J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är duktig och påläst mäklare! Han ledde oss igenom försäljningen på ett smidigt sätt och vi kände oss trygga med honom. Läs mer
    2018-11-16 Tobias S svarar Linn J
    Stort tack för ert förtroende Linn och superkul att även köparen verkar så nöjd! Nu ser vi fram emot tillträdet! /Tobias
  • Henrik W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte bostadsrätt förmedlad av Robin. Som förstagångsköpare uppskattade vi framförallt hans tydlighet och lugn. Kändes tryggt genom hela processen. Rekommenderar Robin varmt. Läs mer
    2018-11-11 Robin B svarar Henrik W
    Tack för att ni tog er tid att skriva några ord. Kul att även få er som kunder i LF bank. :) / Mvh Robin
  • Efwa N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har varit lyhörd och alltid med ett trevligt bemötande.
    Han har snabbt återkopplat och kontaktat oss både med svar eller frågor. Vi hade en bostad till salu som fanns under kommande försäljning då vi inte visste riktigt när i tiden det skulle bli aktuellt. Den blev såld utan att den lades upp som aktiv och allt gick snabbt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera Tobias! Läs mer
    2018-11-12 Tobias S svarar Efwa N
    Stort tack för ert förtroende och fantastiskt att vi lyckades sälja den "under hand"! Trevliga köpare är ju en bonus:) Hälsa familjen! /Tobias
  • Oscar S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd över den försäljningen jag gjorde tillsammans med Robin.
    Under hela processen var jag uppdaterad på vad som hände och det kändes tryggt.
    Robin är en mycket kunnig och proffesionell mäklare som möter både säljare och köpare på ett bra och förtrodde ingivande sätt. Ska du sälja en bostad kring Bromma området kan jag verkligen rekommendera att ta kontakt med Robin. Läs mer
    2018-11-11 Robin B svarar Oscar S
    Tusen tack Oscar! Lycka till med nästa boende och säg till om du önskar hjälp med en värdering/försäljning i framtiden! / Mvh Robin
  • Anna J skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en tvåa i Abrahamsberg. Mitt första lägenhetsköp. Jag är nöjd med Christopher som mäklare, han var lätt att få tag på och informerade när han inte skulle vara tillgänglig. Alltid trevlig på ett lagom och naturligt sätt, det gillar jag. Läs mer
    2018-11-02 Christopher M svarar Anna J
    Hej Anna! Tusen tack för dina ord.
    Ett stort grattis till din mycket mysiga och trevliga lägenhet, ett riktigt toppenboende!
    Tack så mycket och tack själv för en trevlig bostadsförsäljning. Mvh Christopher
  • Anita J skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag sålde min lägenhet i Riksby, Dukvägen 26.
    Ida har verkligen en naturlig begåvning att bemöta människor proffesionellt med en personlig värme.
    Vi fick omgående en bra kontakt. Hon bemötte mig mycket lyhört, med ödmjukhet, men mycket tydlighet i sakfrågor som rörde försäljningen.
    Hon höll mig hela tiden uppdaterad om försäljningen och hur den fortskred, från början till slut. Jag fick verkligen en känsla att hon tog försäljningen och sitt arbete mycket seriöst.

Som ni förstår är jag mycket nöjd i kontakten med Ida Lindholm. I mina ögon en mycket duktig mäklare.
    Kontakte med Er på kontoret har också varit mycket trevlig, kan varmt rekommendera Ida och ert kontor till vänner som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-11-01 Ida L svarar Anita J
    Stort tack Anita för din rekommendation och för dem fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och tack för att jag fick ditt förtroende att förmedla din lägenhet. Mvh Ida Lindholm
    Ida L gillar detta
  • Claes H
    Claes H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en villa i Bromma. Väldigt förtroendeingivande och proffessionell från första möte och genom hela processen. Tålmodig och lyhörd. Infriade och överträffade våra förväntningar! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-31 Tobias S svarar Claes H
    Stort tack för ert förtroende Claes & Anna! Hoppas ni trivs på nordligare breddgrader!/Tobias
  • Emma E skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anlitade Robin efter en rekommendation, och är supernöjd! Trots en ganska instabil marknad fick jag min lägenhet såld till det pris jag hade satt upp som mål. Skulle utan att tveka rekommendera honom till alla som ska sälja i området :) Läs mer
    2018-10-29 Robin B svarar Emma E
    Tusen tack!! :) Nu hoppas jag du hittar något fint att köpa. / Mvh Robin
  • Mikael F skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och kunnig. Er för "gåpåig" vilket uppskattades.

Möjligtvis att det blev väldigt kort varsel för att slutföra uppdraget. Fick ta hembesök kl 20 samma kväll som slutbudet var accepterat för påskrifter. Läs mer
  • Sara E skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en etta på 29 kvm. Jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Jag förväntade mig ett proffsigt bemötande, information om hur säljprocessen skulle gå till och hur den sedan gick till rent praktiskt. Jag tyckte att mäklaren levde upp till de.
    Mäklaren var väldigt mån om att jag skulle känna mig nöjd genom hela processen från start till slut och det uppskattar jag. Läs mer
    2018-10-26 Herman Z svarar Sara E
    Hej Sara! Tusen tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi hörs! :)
  • Anna G skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt våran 3.a i Riksby. Ida visade sig vara engagerad och professionell. Vi var mycket nöjda med hennes varma och trevliga bemötande. Henne kan jag varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-22 Ida L svarar Anna G
    Hej Anna, Tack snälla för dina ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att förmedla er bostad. Det var ett nöje att få samarbeta med er. Mvh Ida Lindholm
    Ida L gillar detta
  • Daniel & Hugo A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra intryck, tar ner försäljning och köp på en nivå alla förstår. Tacksamt för en första försäljning Läs mer
    2018-10-10 Robin B svarar Daniel & Hugo A
    Tusen tack för att ni tog er tid att skriva några rader. :) Lycka till framöver nu och tveka inte på att ringa vid frågor eller funderingar. / Mvh Robin
  • Alec A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Rekommenderar Christopher, seriös och kunnig mäklare. Är lugn och trovärdig person och jobbar efter kundens önsemål. Läs mer
    2018-09-25 Christopher M svarar Alec A
    Hej Alec,
    Tack snälla för dina ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att sälja er fina bostad. Stort lycka till med letandet. Med vänlig hälsning Christopher
  • Susanne D skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hjälpte mig med försäljningen av min bostad på ett fantastiskt bra sätt! Jag upplevde Anton som oerhört engagerad, lyhörd, trevlig, tydlig och kompetent. Han återkopplade ständigt i processen och jag kände mig hela tiden väl informerad och trygg. Jag har tidigare varit i kontakt med flertalet andra mäklare men ingen har levererat den nivå av service som Anton gjorde, jag kan verkligen rekomendera honom till alla som skall sälja bostad! Läs mer
    2018-10-02 Anton D svarar Susanne D
    Hej Susanne, Stort tack för ditt fina omdöme. Jag blir väldigt glad att du är så nöjd med vårt samarbete. Jag önskar dig all lycka till med ditt nya boende!
  • Jonas E skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Duktig och metodisk.
    Har det som krävs för att få ihop affär! Läs mer
    2018-09-21 Robin B svarar Jonas E
    Tusen tack!! Lycka till med sökandet efter ny bostad. :) / Mvh Robin
  • Markus F skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde lägenhet
    Fick ett slutpris i nivå med förväntningar.
    Proffsigt intryck, lugn och metodisk Läs mer
    2018-09-20 Christopher M svarar Markus F
    Hej Markus, tusen tack för rekommendationen och uppdraget! Vad kul att du är nöjd med slutpriset och mig som mäklare. Stort lycka till i jakten på ert nya boende. Mvh Christopher
  • Agneta A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Positiv med trevligt bemötande. Affärsmässig. Läs mer
    2018-09-19 Tobias S svarar Agneta A
    Stort tack för fin dialog! Vi ses snart igen!/Tobias
  • Carl-Fredrik B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte lägenhet av Tobias och Länsförsäkringar i Riksby och blivit väl bemötta av alla inblandade, kände oss mycket välkommen till området! Hälsningar Kalle & Malin Läs mer
    2018-09-19 Tobias S svarar Carl-Fredrik B
    Stort tack Carl & Malin och hälsa Henry!
  • Mona O
    Mona O skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en bostad i Bromma.
    Tobias har tålmodigt väntat in att jag ska bli redo att sälja min lgh. Jag tog kontakt med honom mycket tidigare än jag var redo att sälja.
    Jag har fått ett mycket gott bemötande, vänlighet, bra och tydlig planering av försäljningen, samt genomgående god återkoppling.
    Försäljningspriset är lite lägre än jag önskat, men jag vet också att det är ett väntat pris pga marknaden. Tobias har informerat mig så att jag har vetat hur marknaden ser ut, och vad jag kunnat förvänta mig. Han har integritet att inte skönmåla utan har gett mig en vettig förväntan på försäljningen.
    Allt har gott smidigt och jag är mycket nöjd med Tobias som mäklare. Läs mer
    2018-09-18 Tobias S svarar Mona O
    Hej Mona! Stort tack för det fina omdömet. Roligt att höra att du uppskattar vår ärliga bedömning av rådande marknad. Stort tack för ditt förtroende! Hls, Tobias
  • Barbro S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt min bostadsrätt
    Utmärkt bemött
    Överlåtelsen gick väldigt smidigt med allt pappersarbete som mäklaren förberett. Läs mer
    2018-09-12 Robin B svarar Barbro S
    Roligt att höra & tack för att du tog dig tid att skriva några rader. :) / Mvh robin
  • Johan B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Superduktig och rekommenderas starkt Läs mer
    2018-09-10 Tobias S svarar Johan B
    Stort tack Johan och grattis till ett boende utöver det vanliga! /Tobias & Team Bromma
  • Nadja H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kan varmt rekommendera Tobias. Läs mer
    2018-09-08 Tobias S svarar Nadja H
    Stort tack Nadja och vad fint ni fått i huset. Hälsa familjen!
  • Elin I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias levererade en service långt över mina förväntningar när han sålde min senaste lägenhet.
    Kommer definitivt kontakta honom igen om det blir dags för en till försäljning 🤗 Läs mer
    2018-09-08 Tobias S svarar Elin I
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Hoppas ni trivs fantastiskt i er vindsvåning/Tobias
  • Mark M
    Mark M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ganska säker på att Tobias är
    Stockholms om inte Sveriges bästa mäklare. Läs mer
    2018-09-08 Tobias S svarar Mark M
    Stort tack för den komplimangen och framför allt tack för förtroendet att få ha hjälpa till med era olika bostadsaffärer🙏🏼
  • Oskar B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias guidade mig på ett professionellt sätt genom alla mina frågor och funderingar om Brommas fastighetsmarknad. Han var väldigt öppen och ärlig och jag uppskattade verkligen hans tips och råd. Mina varmaste rekommendationer till Tobias, den som väljer honom kommer garanterat vara nöjd! Läs mer
    2018-09-07 Tobias S svarar Oskar B
    Stort tack för de fina orden Oskar! /Tobias
  • Anna-Lena H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Stort tack för allt stöd och hjälp samt för ett trevligt bemötande vid min fastighetsaffär. Läs mer
    2018-09-07 Tobias S svarar Anna-Lena H
    Stort tack själv och vad kul med ett så bra pris trots en mer avvaktande marknad. Tack för bra dialog och kommunikation, det gjorde mitt arbete enkelt:) Vi hörs längre fram gällande deklarationen! Hls Tobias med medarbetare
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte vårat hus igenom Tobias, han var otroligt proffsig, han var väldigt lugn och saklig och det gjorde att vi kände oss otroligt lugna och trygga igenom vårat hus köp jag rekomenderar honom starkt!!! riktigt bra mäklare och mäklar byrå mvh Patrik Holmström Läs mer
    2018-09-08 Tobias S svarar Patrik H
    Hej Patrik! Fantastiskt kul att ni är nöjda med både mig som mäklare men oxå mina kollegor på Länsförsäkringar i Bromma. Harriet hälsar! Grattis till ett av Norra Ängbys finaste hus:) Hls, Tobias och LF Bromma
  • Sofia K skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin sålde min lägenhet i Bromma. Seriös, påläst, trevlig och positiv! Kan verkligen rekommendera Robin som mäklare. Över mina förväntningar! Läs mer
    2018-09-05 Robin B svarar Sofia K
    Tusen tack för de fina orden. :) Lycka till framåt nu och säg till om jag kan hjälpa till med nya köpet! / Mvh Robin
  • Rikard & Mirja N skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin var seriös och påläst genom hela processen. Läs mer
    2018-09-04 Robin B svarar Rikard & Mirja N
    Hej! Tack för att ni tog er tid att skriva en Reco. Lycka till framåt nu och slå en pling om ni har frågor eller funderingar. :) / Mvh Robin.
  • Stefan B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt radhus
    Utmärkt service och engagemang
    Överträffade förväntningar, både i service och pris Läs mer
    2018-08-29 Tobias S svarar Stefan B
    Stort tack för de fina orden Stefan! Glad för ert förtroende och glad att ni trivs så bra i ert hus!
  • Lisa C skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vårt hus genom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling och är jättenöjda. Trevligt bemötande, bra information om marknadsläge och förväntningar. Läs mer
    2018-08-27 Tobias S svarar Lisa C
    Stort tack för förtroendet att sälja ert hus och kul med en så bra köpare! Lycka till med renoveringen av det nya:) Vi hörs snart! /Tobias
  • Lisa B skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ida hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hon var från dag ett så tillmötesgående och tog stor hänsyn till våra önskemål. Hon lade upp en bra plan för försäljningen med bra utgångspris, och hon fixade på egen hand vår köpare. Tack vare det blev det en budgivning, och ett riktigt bra pris som vi blev väldigt nöjda med. Hon översteg våra förväntningar, och var värd mäklararvodet. Läs mer
    2018-08-21 Ida L svarar Lisa B
    Stort tack! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er.
  • Mia H
    Mia H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag fick tips från en vän om att Mäklare Robin Bäckström på Länsförsäkringar Bromma skulle vara en bra mäklare. Han har nu hjälpt mig att sälja min lgh i Blackeberg i Bromma och han gjorde ett mycket bra jobb! Tydlig, kunnig, och väldigt noggrann i affären. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-08-09 Robin B svarar Mia H
    Tusen tack för de fina orden! Riktigt roligt samarbete, nu ska jag hjälpa dig att hitta något nytt! :) / Mvh Robin
  • Margareta & Björn S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet förmedlad via Robin.

Robin är mycket trevlig, lyhörd, kommunikativ och välstrukturerad och det är ett nöje att ha med honom att göra. Läs mer
    2018-08-09 Robin B svarar Margareta & Björn S
    Tusen tack!! :) /Mvh Robin Bäckström
  • Krister & Ida Z skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är en seriös och proffsig mäklare som sålde vår lgh i juni 2018. Vi följde alla Robins råd när de gäller tex utgångspris och antal visningar. Trots en osäker och instabil marknad lyckades han få dit många på visningarna varav många deltog i budgivningen vilket i sin tur ledde till er slutpris långt över vad vi förväntat oss. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-06-25 Robin B svarar Krister & Ida Z
    Tusen tack för de snälla orden. Lycka till med huset nu!! :) / Mvh Robin
  • Ylva G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionell rakt igenom hela processen, rak och tydlig kommunikation och alltid väldigt trevlig! Läs mer
    2018-06-23 Robin B svarar Ylva G
    Tusen tack! Lycka till framåt nu! / Mvh Robin
  • Ahmet A
    Ahmet A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Säljer man i Bromma är det Tobias man väljer så enkelt är det! Läs mer
    2018-08-27 Tobias S svarar Ahmet A
    Stort tack Ahmet, verkligen tacksam för förtroendet!
  • Richard V skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Försäljning av bostadsrätt 2 rok på Brommaplan. Tydlig och transperent genom hela processen och hög grad av tillgänglighet. Kan absolut rekommendera Robin. Läs mer
    2018-06-11 Robin B svarar Richard V
    Tusen tack, säg till när ni önskar värdering på er nya bostad. :) / Mvh Robin
  • Susanna M skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi anlitade Robin för att sälja bostadsrätt. Det drog ut på tiden och fick inte vad tänkt riktigt, men det var på en tuff marknad. Robin är väldigt ambitiös och ihärdig. Han är väl strukturerad och bra på att återkoppla. Läs mer
    2018-05-31 Robin B svarar Susanna M
    Tack för att du tog några minuter för att skriva en rekommendation! :) / Mvh Robin
  • Mikael S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher har skött försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Jag valde att låta honom sköta affären då han gav ett tryggt och seriöst intryck, en mäklare som jag skulle vilja träffa om jag vore spekulant.
    Han levererade också när det gällde och fick allt att gå smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Christopher M svarar Mikael S
    Hej Mikael!
    Tusen tack för dina rader, det gläder mig att läsa dina ord. Kul att du upplevde mig och processen så!
    Med vänlig hälsning, Christopher
  • Anita C
    Anita C skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt borätt i Vasastan och Herman var så engagerad från första stund. Mina förväntningar överensstämde med Hermans beräkningar efter att ha sett lägenheten. Det har varit en otroligt bra och förtroendeingivande upplevelse, inte varje dag man säljer en lägenhet. Herman har varit 300% engagerad och om jag har vänner som ska sälja lägenhet så kommer jag definitivt att rekommendera Herman.
    Jättenöjd!
    Anita Läs mer
  • Fredrik N skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Herman är en professionell mäklare som arbetar med hjärtat, för att uppfylla folks bostadsdrömmar Läs mer
  • Charlotte S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Stockholm
    trevligt bemötande prof. Kunnig inom området.
    Förväntade mig en mäklarre som var service minded och kunnig på den juridiska biten.
    Jag tycker mäklare levde upp till mina förväntningar och var kunnig inom området, positiv. Läs mer
    2018-05-21 Christopher M svarar Charlotte S
    Hej Charlotte, tack för dina rader om mig,! Stort grattis till er nya bostad. All lycka. Mvh Christopher

Brommaplan 403, 168 76 Bromma