Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 692 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• 2020-06-20

Lisa B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde min tvåa i Bromma med hjälp av Anton och blev väldigt väl omhändertagen i alla delar av processen. Läs mer
    2020-06-23 Anton D svarar Lisa B
    Hej Lisa, Tack för din Reco och tack för ett gott samarbete så här långt! Grattis till en lyckad försäljning på en orolig marknad. Hoppas du kommer hitta något nytt trivsamt boende. Ha en fin sommar! / Anton
  • 2020-06-18

Kaziwe M skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton gjorde ett jättefint jobb med att sälja vår lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-23 Anton D svarar Kaziwe M
    Hej Kaziwe, Tack för din Reco och din rekommendation. Kul att ni är så nöjda med min insats. Lycka till med ert nya boende nu. På återhörande! / Anton
  • Mia J

2020-06-16

Mia J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte min lägenhet av Tobias. Kvickt och alert och med ett trevligt och proffsigt sätt därtill fångade han upp mig efter att jag sålt mitt hus. Det blev en snabb och smidig process vilket passar mig. Han får mina bästa rekommendationer. /
    Mia Läs mer
  • 2020-06-12

Birgitta P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 2:a på 63 kvm. Anton var mycket tillmötesgående o svarade på alla frågor. Jag köpte lägenheten för utgångspriset, och det kändes väldigt bra.
    Bra återkoppling från Anton, det kändes även som säljaren var nöjd. Läs mer
    2020-06-15 Anton D svarar Birgitta P
    Hej Birgitta, Grattis till en fin lägenhet och tack för ett fint omdöme. Kul att du är nöjd med min insats. Jag hoppas verkligen du kommer att trivas i lägenheten. Lycka till och på återseende! / Anton
  • 2020-06-10

Tanya S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en bostad i Bromma och är väldigt nöjd med servicen och bemötandet jag fick. Tobias är en väldigt trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    2020-06-10 Tobias S svarar Tanya S
    Vad kul att höra Tanya och grattis till ett fantastiskt boende och Brommas bästa takterrass! //Tobias
  • 2020-06-08

Albin K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Rak, konstruktiv och professional. Läs mer
    2020-06-09 Anton D svarar Albin K
    Hej Albin, tack för din Reco och tack för bra och tydlig kommunikationen under processen. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Vi ses! / Anton
  • 2020-06-05

Christopher J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tog hjälp av Anton för att han sålt mycket i vårat område och han levererade verkligen 👍 Lugn och trygg, stort tack! Läs mer
    2020-06-09 Anton D svarar Christopher J
    Hej Christopher, Tack för din Reco och fint omdöme. Det är på en orolig marknad som erfarenhet och hög lokalkännedom är än mer viktigt. Kul att vi fick ihop affären. Jag hoppas du hittar en lika trevlig bostad framöver. Må så gott! / Anton
  • 2020-06-02

Elina W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är mycket nöjda med Tobias som mäklare och försäljningen av vårt hus. Tobias är engagerad, lyhörd och väldigt mån om att hålla en god kommunikation. Han fick oss som säljare att känna oss trygga genom hela processen och han hanterade frågor på ett väldigt pedagogiskt sätt. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Elina W
    Stort tack Elina! Vårt samarbete har hela tiden inneburit raka puckar, en av nycklarna till ett lyckat slutresultat! /Tobias
  • 2020-05-31

Pernilla H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vår lägenhet på 70 kvadratmeter i Abrahamsberg.
    Vi har haft kontakt med Tobias i över ett år då vi ville köpa först och sen sälja. Under den resan har han hela tiden med jämna mellanrum hållit oss uppdaterade och kollat läget, känts otroligt tryggt och väldigt trevligt.
    Vi är supernöjda med hans proffsiga bemötande och hans kunskaper inom fastighetsförmedling. Vi har känt oss trygga, informerade och otroligt väl bemötta hela tiden. Inga tveksamheter någonstans. Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare då han verkligen levererat och levt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Pernilla H
    Tack Pernilla och Ludvig för förtroendet att få sälja er pärla, extra kul att vi hann lära känna varandra under resan! Bäst förberedd får bäst betalt:) Tack! /Tobias
  • 2020-05-15

Carolina L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt bra och professionellt bemötande utav denna mäklare när vi skulle sälja vår 3a. Vi sålde under corona krisen då bostadsmarknaden svajade, men vår mäklare lyckades sälja 3an för en lite högre summa än den vi gav vid vårat köp. Kan inget annat än att vara nöjd.
    Snabb, bra och trevlig kontakt under hela försäljningen. Läs mer
    2020-05-15 Christopher M svarar Carolina L
    Hej, superkul att vi levererade en sån fin försäljning och ett kanonslutpris.
    Det har var trevligt att samarbeta med er och jag är mycket tacksam för era rader/omdöme om mig!
  • 2020-05-13

Philip S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hjälpte oss att sälja vår lägenhet i en tuff marknad. Han var lyhörd, lätt att få tag på och kämpade in i det sista. Rekommenderar verkligen Anton! Läs mer
  • 2020-05-11

Daniel A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher hjälpte oss att sälja vår lägenhet om tre rum i Bromma. Vi skrev avtal med Christopher redan ett-två år innan vi sålde lägenheten då han värderade vår lägenhet och gav ett bra intryck. Vi föll på hans driv och engagemang vilket han uprätthöll genom processen. Med tanke på den osäkerhet som finns på marknaden blev vi nöjda med att uppnå ett acceptpris efter en längre process på sex veckor. Läs mer
    2020-05-12 Christopher M svarar Daniel A
    Hej Daniel och Julia, tack för omdömet. Ja, i dessa tider gäller det att ha tålamod och jobba med en mäklare som är bra på att förhandla. Härligt att höra att ni föll på mitt driv och engagemang och att ni upplever att jag upprätthöll det genom hela processen.
  • 2020-05-10

Håkan N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra och kunnig. Påläst och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Håkan N
    Tack Håkan och framför allt grattis till ett fantastiskt hus där ni kommer trivas som handen i handsken! /Tobias
  • 2020-05-10

Agneta A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias ger snabb återkoppling, kommer med kreativa lösningar och är rakt igenom okomplicerad. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Agneta A
    Tack Agneta för vårt fina samarbete och stort tack för förtroendet att förmedla ditt hus som betyder så mycket för dig! Tack! /Tobias
  • Nina S

2020-05-09

Nina S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är mycket nöjda med Tobias Sandseth vid försäljningen av vår villa. Tobias visar en hög professionalitet och lyhördhet i sin roll som mäklare och inger ett stort förtroende i försäljningsprocessen. Han är kvick och alert och lyssnar in både säljare och köpare. Med fingertoppskänsla och stort engagemang genomförde han försäljningen av vår villa. Han får våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Nina S
    Tack Nina, verkligen superkul att få hjälpa er och alltid kul med rekord:) /Tobias
  • 2020-05-07

Max K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Villa i Bromma. Mycket bra response och professionellt agerande av Tobias. Trovärdigt och fair till alla parter. Tobias var snabb att ge återkoppling och ge vidare information vi hade i processen. Bra på at ge statusuppdateringar. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Tobias. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Max K
    Tack Max och vad kul att ni efter flera processer köpte av oss på Länsförsäkringar! Välkomna till Norra Ängbys idyll! /Tobias
  • 2020-05-07

Ola W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde nyligen vårt hus i Bromma med hjälp av Tobias som mäklare. Vi hade under försäljningen en väldigt bra relation och dialog med honom.

Tobias var väldigt engagerad, professionell, driven, tog sig alltid tid för dialog och väldigt enkel att samarbete med.

Vi uppskattade samarbetet väldigt mycket och skulle absolut anlita honom igen om vi säljer igen.

Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Ola W
    Tack Ola, vi kämpade bra som ett Team! Hälsa familjen! /Tobias
  • 2020-05-07

Henrik E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har precis sålt vår villa i Bromma genom Tobias. Han är nog den mest engagerade och socialt begåvade mäklare jag haft att göra med. Jag har de sista åren köpt och sålt totalt 7 objekt för egen räkning (sommarstuga, vinterhus, lägenhet och villor). Jag är imponerad över hans känsla att skapa två nöjda aktörer. Pedagogiskt hur han beskriver marknad, processen, kvalitéer i produkten och därmed skapar förtroende och trygghet hos oss säljare och förmodligen också hos köparen i det här fallet. Om han fortsatt har det engagemanget och förmågan att se köpare och säljare för deras behov och deras situation så tror jag de som väljer honom för uppdrag blir nöjda. Som extra förmåga har han en väldigt lättsam och kvicktänkt humor som jag tror är det som gör att han förmodligen ger alla inblandade parter i en affär en bra eftersmak. Tobias är en av de få mäklare där man känner att man både kan sälja och köpa genom. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Henrik E
    Stort tack Henrik den värmer enormt, vilken fin feedback! Wow!/Tobias
  • 2020-05-05

Anders N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trygg, trovärdig och alltid med både köpare och säljares bästa i fokus. Kanonnöjda. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Anders N
    Stort tack och vad kul med rekord!/Tobias
  • 2020-05-04

Sophia A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är supernöjda med Tobias som varit proffsig genom hela processen som gick väldigt smidigt och enkelt. Försäljningen gick helt klart över förväntan och vi är såå nöjda med priset! Vi är övertygade om att Tobias sätt att jobba och vara är en anledning till att det gick så bra. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Sophia A
    Tack Sophia! Områdets finaste 3:a förtjänade områdets bästa pris:) /Tobias
  • 2020-04-29

Robin T skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en fantastisk mäklare. Trevlig, trovärdig, proffsig, inkännande och uppmuntrande!

Vi har använt oss av honom vid både köp och försäljning. Fantastisk helt enkelt! Läs mer
    2020-05-05 Anton D svarar Robin T
    Hej Robin, Tack för dina fina och ord din Reco. Kul att du verkligen uppskattar mitt arbete och insats. Lycka till med lägenhetsköpet nu. På återseende! / Anton
  • 2020-04-29

Sarah T skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår lägenhet mitt i ett bostadsras och är trots alla yttre omständigheter väldigt nöjda med försäljningen. Anton är lyhörd och väldigt duktig på sitt jobb. Han har hela tiden fått oss att känna oss trygga, från första mötet till genomförd affär. Vi har fått absolut den bästa upplevelsen vi hade kunnat önska oss! Läs mer
    2020-05-05 Anton D svarar Sarah T
    Hej Sarah, Stort tack för ditt fina omdöme. Vad kul att ni verkligen uppskattar mitt arbete även som du säger att marknaden varit oviss. Lycka till med ert bostadsletande. På återhörande! / Anton
  • 2020-04-26

Inga W skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kontaktade Christopher för att sälja vår mors lägenhet. Blev trevligt och professionellt bemött och trots oroliga tider så blev resultatet mycket lyckat. Christopher är snabb att återkomma när frågor uppstod och vi är jättenöjda med det idoga arbete han la ner på försäljning.Kan varmt rekommendera honom.
    Inga Wallgren Läs mer
    2020-04-27 Christopher M svarar Inga W
    Tusen tack för uppdraget att få hjälpa till med er mors bostad. Vi hade ett mycket lyckat samarbete och det var extra kul att slutresultatet blev så bra!
    Tack för era fina rekommendationer, det värmer att läsa.
  • 2020-04-23

Ola F skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde vårt hus i Bromma genom Anton. Bra och trevlig kommunikation genom hela processen.

Väldigt nöjda både med Anton insats och försäljningen mitt i Coronakrisen. Läs mer
    2020-04-27 Anton D svarar Ola F
    Hej Ola, Tack för er Reco och tack för lyckat samarbete så här långt. Vi håller kontakten framåt och jag önskar er stort lycka till med nya huset! / Anton
  • 2020-04-17

Ellen K skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christophers styrkor är att han är lugn, tydlig, förtroendeingivande och har bra hand med människor. Han känns mycket erfaren i sin roll och har varit ett pålitligt stöd i att fatta svåra beslut. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-24 Christopher M svarar Ellen K
    Hej Ellen och Ola,
    Stort tack för det fina omdömet, inget gör mig mer ödmjuk när jag har nöjda kunder som uppskattar det jag har att bidra med. Väldigt tacksam att få förmedla ert hem och väldigt kul att köparen verkligen uppskattade att bli köpare.
    Tack för att ni gjorde ert bästa med presentationen av bostaden!

• 2020-04-10

Vi bad Tobias Sandseth hjälpa oss att sälja vår villa i Bromma och det gjorde han på ett utmärkt sätt, där han levde upp till sitt löfte till oss och lite till! Vi sökte en mäklare med ett inarbetat nätverk med flera möjliga köpare. Vårt bästa scenario var att hitta en intresserad köpare, som ville matcha vår värdering av huset redan i en fas innan annonsering. Tobias lyckades beskriva sin process för detta på ett trovärdigt sätt. På några dagar hade han ett flertal intressenter och vi öppnade huset för personliga visningar. Bara några dagar senare fick vi bud, som visade att vår bedömning av värdet var rimligt och inom en vecka kunde vi skriva köpeavtal. Tobias har hållit hög fart på ett trevligt och klokt vis. Han får våra bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-04-13 Tobias S svarar Anders N
    Stort tack för det fina omdömet Anders, inget gör mig mer ödmjuk och glad än att överträffa mina kunders förväntningar. Väldigt tacksam att få förmedla ett hus som verkligen förtjänade att slå rekord och väldigt kul att köparen verkligen uppskattade Norra Ängbys kanske bästa hus:) //Tobias
  • 2020-04-09

Marianne L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är mycket trevlig som person och helt klart kunnig inom sitt område. Han visade gott omdöme, god kunskap om bostadsområdet och fastighetsmarknaden och gav bra synpunkter och förslag. Vi är mycket nöjda med hans insats för att sälja vår mors bostadsrätt med attraktivt läge i Minneberg. Läs mer
    2020-04-14 Anton D svarar Marianne L
    Hej Marianne, Tack för ditt fina omdöme och tack för gott samarbete. Verkligen kul att vårt långsiktiga samarbete gav ett gott slutresultat trots att marknaden är oviss. Det är då erfarenhet och trygghet är än mer viktigt! Önskar er lycka till i framtiden. Vi ses på tillträdet! / Anton
  • 2020-04-06

Joakim B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt av Tobias. Mycket vänligt bemötande, bra tillgänglighet och tillräckligt köparsnäll för att det skulle kännas tryggt. Läs mer
    2020-04-06 Tobias S svarar Joakim B
    Hej Joakim, tack för de fina orden värmer då både säljare och köpare är mina kunder och båda parters intressen ska tillgodoses:) stort grattis till ett av Brommas bästa hus med den kanske allra bästa trädgården! Hälsa Stina och barnen!/Tobias
  • 2020-04-06

Claes W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår villa i Bromma Kyrka under Coronatid och där Tobias med sin positiva inställning smittade av sig både på oss som säljare och uppenbarligen även köparna.
    Valet av Tobias som mäklare berodde på att han direkt visade ett stort engagemang och visade på ett äkta sätt att han verkligen gillade vårt hus och hade en mycket bra förmåga att komma ihåg husets många fördelar i dialogen med köparna. Dessutom var han mycket flexibel och lyssnade verkligen in oss som kund hur vi ville ha det och att vi formaliserade uppdraget efter hand. Läs mer
    2020-04-06 Tobias S svarar Claes W
    Tack Claes! Otroligt stolt och tacksam att ha vunnit ert förtroende i konkurrens med många duktiga branschkollegor men allra gladast att ni känner att jag har förvaltat ert förtroende och att vi lyckades nå en sån bra affär på det sätt som ni önskade. Hälsa Anna och grabbarna!//T
  • 2020-04-05

Han F skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    It was really nice to do business with Christoper Maurie. He was a responsible broker with a quick response. I recommend him in my favor. Läs mer
    2020-04-09 Christopher M svarar Han F
    Hi Han, thank you for your words and recommendation! I appreciate our cooperation during the process and the result turned out well!
    Best regards Christopher.
  • 2020-04-02

Emelie L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher hjälpte oss att snabbt sälja vår lägenhet. Det tog ca 2 veckor från fotografering till försäljning. Vi hade ett jättebra samarbete och vi är jättenöjda. Trots att vi bestämde oss rätt spontant för att sälja så löste sig allt jättebra och vi är jätteglada över att vi valde Christopher. Mycket trevlig person och vi vill verkligen rekommendera honom till andra! Ni kommer inte bli besvikna. Stort tack Christopher! Läs mer
    2020-04-03 Christopher M svarar Emelie L
    Hej!
    Superkul läsning och att ni är jättenöjda med mig och mitt arbete!
    Det var mycket roligt att få samarbeta med er och tack för att ni gjorde ert yttersta med att presentationen av er fina lägenhet!

Tack för den fina rekommendationen!
  • 2020-03-26

Siri D skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hjälpte oss att sälja en mindre bostadsrätt i mars 2020. Vi blev jättenöjda med affären från början till slut och har känt oss trygga med Anton som mäklare. Han är kunnig och mycket erfaren, utstrålar lugn vilket känts bra för oss som säljare och förhoppningsvis även köpare.
    Rekommenderar honom absolut till andra som vill ha en smidig försäljningsprocess med bra resultat! Läs mer
    2020-03-27 Anton D svarar Siri D
    Hej Siri och Gabriel, Stort tack för er Reco och rekommendation. Vad kul att ni är så nöjda! Tack för er insats till ett lyckat samarbete. Vi ses! / Anton
  • 2020-03-21

Anna E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher är en driven, trevlig och engagerad mäklare. Kände mig väldigt trygg i att lämna försäljningen av mitt hem i hans händer. Bästa valet!!! Läs mer
    2020-03-21 Christopher M svarar Anna E
    Tack Anna för din rekommendation!
    Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig från början till slut och att få hjälp dig med försäljningen av din fina villa!
    Superkul att allt blev så bra!
  • 2020-03-20

Wilhelm E skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en tvåa med Antons hjälp.
    Anton var alltid extremt trevlig, på tårna, lyhörd och på ren svenska: den bästa mäklaren man kan hitta.
    Han levde mer än nog upp till mina förväntningar och kommer jag sälja en ny bostad i framtiden så kommer jag till 110% kontakta Anton! Läs mer
    2020-03-23 Anton D svarar Wilhelm E
    Hej Wilhelm, Stort tack för ett bra samarbete där vi båda gav allt för få ett bra resultat på en osäker och nyckfull marknad. Tack för att du uppskattar min insats och tack för en fin RECO! Jag hoppas vi kan samarbeta snart igen. Vi ses! / Anton
  • 2020-03-20

Henrik Ö skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt bostadsrätt i Bromma.
    Vi upplever att Anton på alla sätt varit en trevlig, kunnig, tjänstvillig och empatisk mäklare.
    All information har delgetts oss på ett lugnt, noggrant, systematiskt och förtroendeingivande sätt.
    Vi skulle varmt rekommendera Anton som mäklare till vänner och bekanta! Läs mer
    2020-03-23 Anton D svarar Henrik Ö
    Hej Henrik och Marika, Grattis till en fin lägenhet! Och tack för en fin rekommendation. Vad glad jag blir att ni uppfattar mig på det sätt som ni beskriver! Vi ses och hörs framöver. Mvh Anton
  • 2020-03-18

Carina J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt 3:a på 55 kvm i Bromma och fick mycket bra betalt. Anton har följt upp o uppdaterat mig föredömligt bra!
    Jag är mer än nöjd😃 Läs mer
    2020-03-18 Anton D svarar Carina J
    Hej Carina, Tack för din fina Reco och tack för ett gott och framgångsrikt samarbete så här långt. Kul att du uppskattat vår kommunikation. Jag ser fram emot vår vidare kontakt. På återseende! / Anton
  • 2020-03-07

Emma J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Upplevde mäklaren som professionell, omtänksam och snäll. Eftersom det var mitt första bostadsköp var det nervöst och mycket frågor men Tobias bemötte de väl. Läs mer
    2020-04-06 Tobias S svarar Emma J
    Tack Emma, förstår att det är nervöst vid så stora affärer och glad att du kände att vi kunde hjälpa dig! Du kommer trivas hur bra som helst!/Tobias
  • 2020-03-06

Bo M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt hus på Bromma Kyrkväg

Priset över förväntan

Tobias kan både sitt jobb och vet hur kunder och säljare bör hanteras
    Alltid tillgänglig för osäkra, nervösa och okunniga kunder.
    Trevlig men samtidigt rak och bestämd både mot köpare och säljare.
    Vii är MYCKET MER än nöjda med Tobias men även med fastighetsbyrån i Bromma

Tack för er hjälp och ett utsökt arbete!

Annika och Bosse Läs mer
  • 2020-03-06

Jouline M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Är så otroligt nöjd med vårt val av mäklare! Så förtroendegivande, proffsig och lätt att ha att göra med! Som förstagångssäljare är man så nervös och har ingen koll, men vi har aldrig känt att vi tvekat att ställa frågor, även dumma frågor. Vi har varit så trygga och nöjda hela vägen! Läs mer
  • 2020-03-05

Edina K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Oerhört proffsig och kunnig från första mötet till försäljning. Har svarat på alla frågor och sett till så jag känt mig trygg i all beslut på vägen. Läs mer
  • Sarah L

2020-03-03

Sarah L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde en 3:a på 53 kvm i Bromma.
    Vi blev bemötta på ett positivt sätt med tydlighet, lyhördhet och respekt.
    Förväntningarna var att vi ville sälja till ett bra pris vilket vi gjorde, tack vare marknadsföring av lgh och bra bilder.
    Lätt att få tag på mäklaren om vi hade funderingar m.m.
    Vi har haft en jättebra upplevelse och kan Verkligen rekommendera Christopher som mäklare. Läs mer
    2020-03-03 Christopher M svarar Sarah L
    Hej,
    Tusen tack för dessa rader!
    Härligt att höra att ni har haft en jättebra upplevelse av mig och förmedlingen av er bostad!
    Det gläder mig att allt har gått så bra, tillsammans nådde vi ett mycket gott resultat i försäljningen av er lägenhet.

• 2020-02-29

SANDRA K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har varit så proffsig hela vägen! Han ger ett seriöst och tryggt intryck och fick vår lägenhet såld till betydligt mer än vad vi förväntade oss. Han visste när det var rätt tid att sälja och har utan någon som helst press hjälpt oss med hur vi ska tänka kring det mesta vad gäller flytten. Kommer definitivt anlita honom nästa gång vi ska sälja! Läs mer
    2020-03-01 Anton D svarar SANDRA K
    Hej Sandra och Christoffer, Stort tack för ert omdöme och tack för ert bidrag till ett lyckat samarbete så här långt. Kul att ni har uppskattat mina råd under resan. Lycka till i ert letande nu! / Anton
  • 2020-02-25

Josefine E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 3rok i Bromma.
    Blev väl bemött av Christopher. Han var trevlig, återkopplade snabbt gällande frågor m.m och köpet gick smidigt. Läs mer
    2020-02-25 Christopher M svarar Josefine E
    Hej Josefine,
    Stor grattis till er nya bostad och härligt att ni är nöjda med min snabba service!

Extra kul att ni fick köpa en bostad som inte varit ute på marknaden utan att jag hittade er som köpare via vårt spekulantregister.
    Vi håller kontakten och ses på tillträdet.

• 2020-02-24

Jakub H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    We were extremely happy selling our apartment with Anton. He was a professional all the way, always available for questions. Anton explained all the steps to us, suggested great stylist and photographer and even gave us very helpful tips while we were finding our new apartment. I would very much recommend Anton, thank you again! Läs mer
    2020-03-01 Anton D svarar Jakub H
    Hi Jakub och Jana, Thank you for your fine RECO. I have really liked to work with you! Best regards Anton!
  • 2020-02-23

Aleksandar B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är extremt vänlig, lyhörd och kunnig. Han levde verkligen upp till våra förväntningar och gjorde ett riktigt bra jobb. Han inger förtroende och kan stänga en affär i rätt tid. Kan varmt rekommendera honom Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Aleksandar B
    Hej Aleks, Stort tack för er rekommendation! Jag är glad att jag levde upp till era förväntningar! Hoppas ni kommer att trivas i ert hus. På återhörande! / Anton
  • 2020-02-20

Malin J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min partner har nyligen flyttat in i vår tvåa och upptäkt flera brister som inte påtalats tidigare. Mäklaren var framåt och svarade på alla våra frågor innan tillträdet men så fort vi flyttat in och påtalade problemen har han varit omöjlig att få tag i. Han svarar inte i telefon och ringer inte upp när vi försöker nå honom. Vi är väldigt besvikna på det bemötande (eller rättare sagt avsaknad av bemötande) som vi fått efter tillträdet. Vi trodde att mäklaren och LF generellt var en mer seriös aktör på marknaden. Läs mer
    2020-02-21 Tobias S svarar Malin J
    Hej Malin, tack för ert svar och feedback. Jag har vid flera tillfällen försökt nå er och även pratat med Axel och senast ringde Axel mig vid 19:02 då jag jag var på kundmöte, sedan svarade jag Axel per sms. Det är verkligen tråkigt att tvättmaskinen inte fungerar. Dock är det i befintligt skick som en bostad köps och om en äldre tvättmaskin går sönder så är det tråkigt men något som kan inträffa och tyvärr inget som jag kan påverka, men jag förstår att det är tråkigt. En äldre tvättmaskin som går sönder är beklagligt men inte mäklarens ansvar. Ring mig gärna och svara när vi återkommer så hjälper vi er mer än gärna. tack för er feedback, den gör oss bättre! Ha en fin dag och ser fram emot att prata med er! Hls, Tobias
  • Bo Daniel P

2020-02-19

Bo Daniel P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är jättenöjda med Tobias i samband med husköp. Han är mycket trevlig, seriös och kör med öppna kort, vilket jag värdesätter högt. Läs mer
    2020-02-25 Tobias S svarar Bo Daniel P
    Tack Daniel och grattis till ett av Brommas vackraste 20-tals hus! //Tobias
  • 2020-02-16

Gunnel O skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionell hantering av fastighetsaffären. Tydlig med information till säljaren. Bra genomgång av köpehandlingar. Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Gunnel O
    Hej Gunnel, Stort tack för er reco och kul att ni är nöjda. Verkligen skoj att vi fick ihop affären på ett sådant smidigt sätt som vi fick. jag önskar er all lycka till i framtiden. Vi ses! / Anton
  • 2020-02-12

Per W skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mäklaren toppen trevlig o alert ombesörjt kontakter effektivt o proffesionellt . Ville vänta med hela positiva omdömet tills affären klar, dvs köpesumman erlagd! (Likaså tycker jag mäklararvodet bör hålla samma takt egentligen.....)Mvh Per Wejner Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Per W
    Hej Per, tack för ett gott samarbete och stort tack för din rekommendation. Köpeskillingen kommer att bli erlagd! :-) Hoppas du hittar något som du kommer att trivas i. På återhörande! / Anton
  • Markus H

2020-02-11

Markus H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Hittade Mauri då jag var på visning av et annat objekt. Tyvärr gick det inte att köpa det objektet då Mauri höyde priset på objektet över mina önskemål.
    Selvklart andvender man den mäklaren som kan trigga et sånt slutpris.
    Mycke bra dialog och oppfölgning under hela processen.
    Kommer jag andvende Maurie igjen ? Selvklart !! Läs mer
    2020-02-11 Christopher M svarar Markus H
    Tack Markus, vilken härlig läsning!
    Du bidrog till den lyckade processen med ditt engagemang!
    Det har varit riktigt roligt att samarbeta mig dig, tack för uppdraget och fötroendet.

Brommaplan 403, 168 76 Bromma