Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 309 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• Bo W
    Bo W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Påläst, förtroendeingivande och hade en bra känsla av vad slutpriset skulle landa. Blev bara en miss med kontakten kontakten till Storfilmen angående ägarbytet
    2017-04-21 Robin B svarar Bo W
    Efter vi hade ringt till förvaltaren så fick vi tillbaka originalet som de hade haft under hela processen så det var skönt att det löste sig. Tack för de snälla orden! :) / Mvh Robin
  • Lena L
    Lena L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är en lugn person som du känner dig trygg med. Du kan släppa nervositeten och alla spänningar som det oftast innebär när man köper eller säljer en fastighet. Robin tar hand om allt på ett tryggt och säkert sätt. Det Robin Bäckström lovar det håller han.
    2017-04-19 Robin B svarar Lena L
    Tack för de snälla orden. Vad roligt med ditt nya boende. :) / Mvh Robin
  • Barbro G
    Barbro G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick fort fortronde får han . Han var duktig till å holde kontakt .
    2017-04-18 Robin B svarar Barbro G
    Tusen tack! Hoppas det gick bra att ta sig hem sen. :) / Mvh Robin
  • Sandra D
    Sandra D skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är en mycket trevlig och professionell mäklare som gör allt för att försäljningen ska bli smidig och lyckad. Han lyssnar på kunden och kommunicerar väl genom hela processen. Jag rekommenderar starkt Robin som mäklare!
    2017-04-17 Robin B svarar Sandra D
    Tack för rekommendationen! Lycka till med ditt nya boende och jag ser fram emot när du hör av dig och behöver hjälp med en värdering sen. :) / Mvh Robin
  • David G
    David G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra och snabbt bemötande. När det var dags att sälja så gick allt väldigt snabbt och vi var klara på bara några dagar till ett väldigt bra pris!
    2017-04-10 Robin B svarar David G
    Tack för de fina orden! / Mvh Robin
  • Camilla & Kristoffer S
    Camilla & Kristoffer S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är en väldigt seriös och bra mäklare! Han levde verkligen upp till våra förhoppningar och mer därtill då han fixade en rekordförsäljning i vårt område! Det som var extra bra med honom var hans, lugn, ihärdighet och kontakt med oss och alla spekulanter. Vi kan varmt rekommendera Robin!
    2017-04-06 Robin B svarar Camilla & Kristoffer S
    Tack för att ni trodde på mig! Jag uppskattar verkligen att ni gav mig ert förtroende. Ni är varmt välkomna att höra av er när ni vill värdera ert nya boende! :) / Mvh Robin
  • Sara R
    Sara R skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin har varit en mäklare som gav ett lugnt och säkert intryck under hela affären. En ärlig mäklare som erfaret tog hand om affären i samråd med mig som säljare.
    2017-03-19 Robin B svarar Sara R
    Tack för de snälla orden, tveka inte på att höra av er om ni önskar uppdaterad värdering på ert nya boende. :) / Mvh Robin.
  • Fredrik & Nathalie J
    Fredrik & Nathalie J skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra mäklare som har bra öga för smidig och bekväm process.
    Mycket bra kommunikation, kan starkt rekommendera.
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra Mäklare som kämpar för sin klient.
    2017-03-02 Robin B svarar Jimmy E
    Tack jimmy. Ha det fin! :) /Mvh Robin
  • Richard H
    Richard H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket proffesionellt bemötande och snabb återkoppling genom hela säljprocessen
    2017-03-14 Robin B svarar Richard H
    Tack så mycket! Lycka till med de nya boendet. / Mvh Robin
  • San B
    San B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    "Jag har träffat många fantastiska människor i mitt liv som har tillräcklig kompetens genom sitt yrkes område, så tårs jag säga att Robin med sin fantastiska engagemang och sitt kunnande är en bland de bästa som kan ge tydliga information för ert livs viktigaste beslut, så väl som köpare eller säljare.
    Det Robin kan är lite speciellt och professionellt och det han kan mindre hänvisar han vänligen er till hans närmaste proffs, så är ni jämnt i säkra händer"

San Backar,
    En nöjd klient hos Robin . B !
    2017-02-01 Robin B svarar San B
    Tusen tack för din rekommendation! :)/Mvh Robin
  • Ahmad R
    Ahmad R skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Han var jätte duktigt och pusha till att det blir affär👌👏
    2017-01-30 Robin B svarar Ahmad R
    Tack Ahmad för att du skrev några rader! Tack för ett gott samarbete! :) / Mvh Robin
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Förtroendeingivande kille som inte lovar för mycket samt är noga med att uppdatera kund om senaste lägesbilden.
    2017-01-25 Robin B svarar Fredrik B
    Tack för att du skrev några ord. Lycka till med huset nu!! / Mvh Robin
  • Christina R
    Christina R skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Hej
    Robin Bäckström är en mäklare som jag upplevde som kompetet höll mig uppdaterad löpande, lugn och trevligt sätt
    kan rekomdera honom verkligen
    2017-01-25 Robin B svarar Christina R
    Tack Christina! :) Det var en trevlig och bra köpare och det blev en bra affär! / Mvh Robin
  • Anna & Nasir G
    Anna & Nasir G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin har genom hela processen att sälja vår lägenhet varit professionell och upplevts som kunnig. Vi är mycket nöjda med att ha anlitat honom och skulle absolut rekommendera honom om man vill sälja sin lägenhet i Bromma.
    2017-01-11 Robin B svarar Anna & Nasir G
    Tack för de snälla orden och återigen grattis till ert köp! :) / Mvh Robin
  • Hassan
    Hassan skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin is a well organized, professional and friendly broker. He was very helpful during our recent purchase, everything went smooth and without stress.
    2016-12-14 Robin B svarar Hassan
    Thank you for the kind words. I´m glad that you found a good home! Best regards / Robin
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en väldigt professionell och kunnig mäklare. Under hela processen vid försäljning av min bostadsrätt höll han mig delaktig och även såg till att maximera exponeringen av min lägenhet före, under och efter visning. Jag vill varmt rekommendera Anton till andra som vill sälja eller köpa en bostad.
    2016-12-14 Anton D svarar Andreas C
    Tack Andreas! Vad kul att du är så nöjd, det värmer. Tack för ett framgångsrikt samarbete! Med vänlig hälsning Anton
  • Marcus & Josefine Q
    Marcus & Josefine Q skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är en mkt trygg och proffesionell mäklare som låter dig som kund fokusera på det som är roligt med att köpa och sälja bostad. Robin har höga mål och kommer att göra allt för att nå dem
    2016-12-12 Robin B svarar Marcus & Josefine Q
    Det var en fröjd att samarbete med er! Tack. Mvh / Robin
  • Sara R
    Sara R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var väldigt kunnig och professionell i sitt bemötande. Med tydlig kommunikation och ett trevligt och rakt sätt blev mitt lägenhetsköp både smidigt och en positiv upplevelse. Jag skulle rekommendera Anton Dahlström till alla som ska köpa eller sälja bostäder i Bromma.
    2016-12-09 Anton D svarar Sara R
    Hej Lina, Tack för rekommendationen och det fina omdömet. Jag hoppas verkligen du kommer trivas i din nya bostad. Trevlig helg!
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin kämpade på enträget och gav aldrig upp trots ca 12 visningar utan heta spekulanter. Det gav resultat långt över förväntan.
    2016-12-08 Robin B svarar Stefan D
    Vi kämpade verkligen ända in i kaklet! Vilket resulterade i en riktigt trevlig utgång. Nu önskar jag er såklart all lycka med nya huset! Mvh/Robin
  • Lars J
    Lars J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Säljmäklare vid flera visningar
    Vår mäklare vid försäljning.

trevlig, snabb, klar information, effektiv
    2016-12-08 Anton D svarar Lars J
    Tack för rekommendationen Lars! Alltid kul att kunder som träffar mig på visning anlitar mig när de ska sälja. Lycka till i nya boendet! Med vänlig hälsning Anton
  • Lina S
    Lina S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Dahlström är en mycket professionell mäklare och det märks att han brinner för sitt yrke. Han är mycket driven, engagerad, motiverad och pålitlig. Affären gick snabbt och smidigt vid vår försäljning och detta mycket tack vare att Anton var så alert. Vi kan varmt rekommendera Anton om man vill ha en seriös mäklare som ger 100% vid varje steg.
    2016-12-06 Anton D svarar Lina S
    Verkligen stort tack Lina för det fina omdömet. Det var enkelt att samarbeta med både dig och Robin. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och ni är hjärtligt välkomna att återkomma om jag kan hjälpa till med något framöver. Med vänlig hälsning Anton Dahlström
  • Jakob R
    Jakob R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionell, ödmjuk mäklare med fötterna på jorden. Är mycket nöjd med Antons insats vid försäljningen av min lägenhet. Rekommenderas varmt.
    2016-12-05 Anton D svarar Jakob R
    Hej Jakob, stort tack för ditt fina omdöme och din rekommendation! Du bidrog också till att vårt samarbete blev lyckat. På återseende! Med vänlig hälsning, Anton Dahlström
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har haft en bra, snabb och trygg affär. Bra återkoppling och avtämning genom processen, snabba svar vid frågor.
    2016-11-30 Robin B svarar Josefin P
    Hoppas ni nu hittar ett fint boende! Lycka till/ Mvh Robin
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Utmärkt service, professionalism och vänligt bemötande från början till avslutad affär, och även efter. Jag tror inte jag kommer att använda någon annan mäklare än just Gabriel i framtiden. Ett par egenskaper jag värderade extra högt är Gabriels ärlighet och transparens.
  • Anders N
    Anders N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra bemötande. Trevlig, tydlig och ger ett ärligt bemötande. Snabb på att svara, oavsett tid på dygnet, och förklarar enkelt så att vi som förstagångsköpare förstår.

Stor tumme upp.
  • Jill H
    Jill H skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Gabriel var väldigt proaktiv och tydlig med alla steg i processen. Och var snabb när vi väl skulle börja sälja. Så överlag toppen:-).
  • Fay J
    Fay J skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Gabriel Krogius är en mycket dyktig mäklare som jag känner ett djupt förtroende för. Han var alltid tillgänglig i fall jag hade funderingar kring försäljningen. Hela processen har varit en behagelig resa och jag tackar Gabriel för detta.
  • Victor H
    Victor H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton och resten på Länsförsäkringar har varit väldigt bra. Proffesionella och duktiga, kan verkligen rekommendera!
    2016-11-21 Anton D svarar Victor H
    Hej Victor! Vad roligt att du uppskattat hur vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har skött hela processen. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet, välkommen till Bromma! Med vänlig hälsning Anton
  • Matthias E
    Matthias E skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en mäklare att lita på. Han gjorde ett bra jobb från första mötet. Var nöjd med hela kedjan från start till och försäljning. Kan bara rekommendera honom
    2016-11-21 Anton D svarar Matthias E
    Hej Matthias! Tack för din rekommendation och tack själv för ett bra samarbete. Kul att ni även är nöjda med Länsförsäkringars övriga tjänster. Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Anton
  • Christina H
    Christina H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är grym! Otroligt bra driv, mycket energi och bra uppföljning. Rekommenderar starkt!
    2016-11-21 Anton D svarar Christina H
    Hej Christina, tack för rekommendationen och tack själv för ett gott samarbete. Hoppas vi kan samarbete igen framöver! / Anton
  • Jesper R
    Jesper R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En mycket kompetent och bra mäklare som gör det lilla extra för den bästa affären. Rekommenderas starkt!
    2016-11-21 Anton D svarar Jesper R
    Hej Jesper, stort tack för den fina rekommendationen! Kul att du uppskattat mitt arbete. Lycka till med nya boendet! / Anton
  • Maria P
    Maria P skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket väl bemött och motsvarade helt mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Gabriel till andra säljare.
  • Irene B
    Irene B skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Det är bara positivt att träffa Gabriel och hittilldags har ju allt rullat på bra med en försäljning som slutade mycket bra tycker jag och det är ju hans förtjänst det är ju en bit kvar innan vi är klara med varann .men det ska väl flyta på lika bra. Vänliga hälsningar Irene Bodell
  • Nadja G
    Nadja G skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Gabriel var mkt proffsig och artig i all vår kontakt.
  • Johan S
    Johan S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Superduktig mäklare som överträffande mina högt ställda förväntningar! Engagerad, glad, noga på återkoppling och kunnig inom sitt område. Rekommenderas varmt!
  • Gry & Henrik S
    Gry & Henrik S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har upplevt kontakten med Robin som mycket positiv. Han har varit mycket trevlig och professionell i kontakten med oss och enligt vår uppfattning även potentiella köpare. Han har haft god områdeskännedom och gjort en bra värdering av vad vår lägenhet är värd. Robin har varit lätt att nå och har alltid återkommit inom kort om han inte kunnat svara. Vår upplevelse är att Robin arbetar hårt och målinriktat för att göra ett bra jobb, vilket han verkligen lyckats med.
    2016-11-11 Robin B svarar Gry & Henrik S
    Tack för att ni tog er tiden att skriva ner några rader! Lycka till med nästa boende. :) / Mvh Robin
  • Nesrin & Karl F
    Nesrin & Karl F skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Hej! Jag tycke Robin gjorde ett väldigt bra jobb. Han var trevlig, driven och professionell. Vi är glada att vi samarbetade med honom och han levde upp till våra förväntningar Mvh Kalle
    2016-11-07 Robin B svarar Nesrin & Karl F
    Tack för de snälla orden. Lycka till med ert nya boende! :) / Mvh Robin
  • Athina L
    Athina L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra trevlig håller en ständigt uppdaterad som säljare.
    2016-10-03 Robin B svarar Athina L
    Roligt med ert nya projekt. Kul att ni blev nöjda! / Mvh Robin
  • Susanne & Henrik Å
    Susanne & Henrik Å skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Superbra bemötande, med rätt inställning till hela sälj/köp processen. Kommunikationen fungerade över förväntan, och Robin stämde hela tiden av per telefon eller sms. Vi kan starkt rekommendera Robin för din nästa försäljning av bostad!
    2016-09-19 Robin B svarar Susanne & Henrik Å
    Jag önskar er all lycka med ert nya hus! Tack för ett bra samarbete och för de fina orden! / Mvh Robin
  • Lena B
    Lena B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är jättenöjd. Robin har fantastisk personlighet. Valde Länsförsäkringar just
    p g a hans fina sätt. Bra på att hålla kontakt och att informera på tydligt sätt utan att krångla till det. Jag kommer absolut att rekommendera honom.
    2016-08-26 Robin B svarar Lena B
    Tusen tack. Det blev en bra och smidig process! / Mvh Robin
  • Anders B
    Anders B skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Gabriel är kunnig, seriös, lyhörd och mycket tillmötesgående.
    Han ser både till säljare och köpares önskemål tillgodoses.
    Han är alltid tillgänglig och om han inte kan svara direkt, hör han alltid av sig.
    Rekommenderar Gabriel Krogius!
  • Karin G
    Karin G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin Bäckström blev månadens mäklare i juli. Jag förstår varför. Som säljare känner man sig trygg hela processen.Bostadsaffären känns trygg hela vägen in i mål. Jag träffade flera mäklare innan försäljning och Robin med hans lugn och proffsiga inställning gjorde valet mycket enkelt. För mig är han inte månadens mäklare utan världens bästa mäklare.
    2016-08-17 Robin B svarar Karin G
    Tusen tack för de snälla orden! Hårt jobb lönar sig! Ha det fint nu. / Mvh Robin
  • Mona W
    Mona W skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag tycker han är jätte bra, inte på och tjatar utan jag ringde när jag ville. Trevligt och kunnigt bemötande.
    2016-08-15 Anton D svarar Mona W
    Hej Mona, Tack för din rekommendation! Kul att du uppskattar mitt sätt att arbeta. På återhörande! Med vänlig hälsning Anton
  • Magnus & Hanna P
    Magnus & Hanna P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt trevlig och tydlig. För oss var det första försäljningen av en lägenhet och Robin beskrev alla steg i processen väldigt bra och hade en bra uppfattning om marknaden och priser. Han var även väldigt lättillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med Robin.
    2016-08-12 Robin B svarar Magnus & Hanna P
    Vad roligt att höra! Tack för den fina rekommendationen! / Mvh Robin
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Gabriel är en väldigt proffesionell mäklare, jag har använt honom två gånger vid säljande av mina två bostäder. Han är serviceminded och väldigt duktig på det han gör. Han får topp betyg av mig. Jag rekommenderar honom till alla som vill sälja i Bromma.
  • Carl A
    Carl A skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Utmärkt service under försäljningen.
  • Peter S
    Peter S skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Toppen, mycket seriös och professionell.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Gabriel Krogius en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Gabriel är en synnerligen lugn och systematisk person, som genomför sitt uppdrag med tålamod och seriös approach. Kan inte annat än rekommendera.
  • Giselle H
    Giselle H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnigt, seriöst och mycket vänligt bemötande. Robin arbetade snabbt och . informerade under hela processen. Han höll tät kontakt i avgörande skede utan att stressa på. Robin inger ett lugn när han arbetar som jag uppskattar.

Det finns tyvärr mäklare idag som bara "kör på" utan att se kunden som en individ i ett känsligt läge. Robin tillhör inte dessa.
    2016-08-05 Robin B svarar Giselle H
    Tack för de snälla orden Giselle, nu ser vi fram emot ditt tillträde till lägenheten! :) / Mvh Robin

Brommaplan 403, 168 76 Bromma