Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 621 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-12-09

Annina S skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag fick alltid snabba svar till mina frågor och direkt återkoppling.
    Allt fungerade som det borde fungera.
    Jag kan inte hantera alla frågor via samtal, så det gick jättebra att ha dialog via melj och sms. Läs mer
  • 2019-12-09

Malicka A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En tvåa i Bromma.
    - snabb förhandsvisning och sedan snabb försäljning. Läs mer
  • 2019-12-08

Kristian P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet i Bromma av Anton som var vänlig och professionell. Han fungerade även som ett viktigt bollplank för mig för olika alternativa planlösningar i lägenheten vilket var mycket värdefullt. Läs mer
    2019-12-09 Anton D svarar Kristian P
    Grattis till en fin lägenhet, den kommer bli ännu bättre när du få anpassa den till just dina behov. Jag är övertygad om att du kommer att trivas där. Och kul att du uppskattar min input. Lyckat till och på återhörande! Mvh Anton
  • Bo M

2019-12-08

Bo M skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt och sålt många hus och lägenheter under åren. Anton är den som är överlägset bäst med sitt trevliga bemötande, sin lyhördhet, sitt återkopplande och sin kunnighet.
    Tveka inte om ni vill ha en bra mäklare Läs mer
    2019-12-08 Anton D svarar Bo M
    Hej Bosse, Stort tack för din fina Reco, det värmer att ni uppskattar mitt arbete. Tack själv för ert bidrag till ett bra samarbete så här långt! På återhörande! / Anton
  • 2019-12-07

Ulrika B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias sålde min lägenhet och jag är otroligt nöjd. Han är engagerad och har ett proffesionellt bemötande. Han har gett bra rådgivning och stöd genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-06

Anton W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias sitter på unika egenskaper då det gäller och lyssna in, analysera, är alltid väl förberedd, stressar inte igenom något,
    har en extremt god kännedom om området, guidar dig igenom processerna och är extremt tydlig med vad som händer!
    Men det bästa är att han alltid finns där och är kontaktbar!
    Med Tobias kan man känna sig trygg och säker! Läs mer
  • Sophie Christine Laure P

2019-12-04

Sophie Christine Laure P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias överträffade våra högt ställda förväntningar och visade ett engagemang utöver det vanliga. Kompetent, trygg, driven, informativ och förtroendeskapande vilket är viktigt då det är en stor och viktig affär för både köpare och säljare. Det märks tydligt att Tobias brinner för det han gör och vill få till en bra process för alla parter. Läs mer
    2019-12-04 Tobias S svarar Sophie Christine Laure P
    Stort tack för det fina omdömet och stort tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete! Grattis även till ert köp! //T
  • 2019-11-22

Daniel H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi hade länge sökt efter den rätta lägenheten och när vi väl hittade den ville vi agera snabbt. Vi kontaktade Christopher som var ansvarig mäklare som höll oss väl informerade i hela köpprocessen. Läs mer
    2019-11-22 Christopher M svarar Daniel H
    Hej Daniel, tack för er rekommendation, det uppskattas! Härligt att höra att ni är nöjda med min service och försäljningsprocessen!
    Stort lycka till med de renoveringen ni ska göra, det kommer att bli kanon när ni är klara, ser fram emot att se hur ni gjort!

Mvh Christopher
  • 2019-11-21

Anna S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tillmötesgående och hjälpsam, mycket trevlig. Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Anna S
    Tack Anna och tack för fint bemötande från er sida! //Tobias
  • 2019-11-21

Christer A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 2-rumslägenhet i Bromma Tracks.
    Vänligt bemötande, snabba svar, kunnig, effektiv, kreativ och proffsig. Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Christer A
    Tack Christer och grattis ett bra boende! //Tobias
  • 2019-11-21

Sofia B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    köpt en 3.a i Abrahamsberg
    Tobias var väldigt hjälpsam och ordnade med extra privata visningar på ett par lägenheter vilket gjorde att jag kunde fatta ett beslut som kände rätt i slutändan. Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Sofia B
    Tack Sofia och vad kul att vi hittade rätt boende åt er! //Tobias
  • 2019-11-21

Linnéa H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hjälpte oss sälja en lägenhet i föreningen. Något han lyckades med över förväntan bra. Han var från början till slut både tillgänglig och tillmötesgående. Han visade även på stor flexibilitet och service när vi själva var röriga. Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Linnéa H
    Tack Linnea och Brf Minnet, mycket tacksam för ert förtroende! Det är mitt arbete att ha koll på läget:) //Tobias
  • 2019-11-21

Marie v skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Snabba svar på frågor
    Alltid korrekta svar
    Mycket bra visningar Läs mer
    2019-11-21 Tobias S svarar Marie v
    Tack Marie och vad kul att höra och hälsa så gott! //Tobias
  • 2019-11-20

Rebecka S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Har blivit väl bemött och bra servad. Läs mer
    2019-11-20 Tobias S svarar Rebecka S
    Tack Rebecka och grattis till ett fantastiskt boende!/Tobias
  • Daniel M

2019-11-18

Daniel M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har ett mycket bra bemötande, är kunnig, närvarande och tog tillvara både säljarens och oss som hus-köpares intressen. Vi är mycket nöjda med Tobias! Läs mer
    2019-11-18 Tobias S svarar Daniel M
    Vad kul att höra Daniel, grattis till ett fantastiskt hus! //Tobias
  • 2019-11-18

Teddy A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    I bought a 3 room apartment through Tobias, he was very helpful and kept in contact through the process.

I would recommend Tobias Läs mer
    2019-11-18 Tobias S svarar Teddy A
    Thank’s Teddy, important with communication! //Tobias
  • 2019-11-17

Malin I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är en toppmäklare i högsta klass. Både jag och min man är mäklare och vi vet vad som krävs och vad som behövs för att göra ett riktigt bra arbete. Vi rekommenderar Tobias i alla lägen . Ni kommer bli mer än nöjda. Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Malin I
    Tack Malin, en ära att få förtroendet av mäklare som vet vilken fingertoppskänsla och hårda arbete som krävs för ett lyckat resultat! Stort tack! /Tobias
  • 2019-11-17

Ylva B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är nöjda. Tobias är proffsig i sitt bemötande av såväl säljare som köpare. Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Ylva B
    Vad kul att ni är nöjda, mycket tacksam för ert förtroende och att er upplevelse blev så bra. Extra kul att det blev så bra köpare! //Tobias
  • 2019-11-16

Marie A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde nyligen en villa i Bromma Kyrka och anlitade Länsfastigheter i Bromma. Vi ville ha en mäklare som liksom vi tyckte om vårt hus och som kändes seriös. Tobias motsvarade alla våra förväntningar. Han har ringt, sms:at och varit tillgänglig för våra frågor, funderingar och hela tiden hållit oss uppdaterade om vad som händer. Seriös, pålitlig, förtroendeingivande med ett engagemang och tålamod som sträcker sig utöver det normala. Vi är mer än nöjda med Tobias! Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Marie A
    Wow vilket fint betyg Marie! Jag, spekulanterna och framför allt köparna älskar ert hus som nog är områdets vackraste. Stort tack för ert förtroende och det fina omdömet! //Tobias
  • 2019-11-16

Lena M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt en villa i bromma kyrka. Upplever Tobias som kunnig, trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Lena M
    Vad kul att höra Ylva, då har vi uppfyllt det som vi har som mål! Grattis till ett fantastiskt boende! //Tobias
  • 2019-11-14

Anders P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en fristående villa från 1928
    Tobias gjorde ett fantastiskt bra jobb med en hög energi och otroligt engagemang. Läs mer
    2019-11-17 Tobias S svarar Anders P
    Stort tack för ert förtroende Anders och måste säga att vårt samarbete har varit mer än trevligt:) //T
  • 2019-11-14

Pezhman I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde Klädesvägen 38 med Tobias. Hade höga förväntningar och krav som tillgodosågs av Tobias då han var lyhörd och innovativ i sitt arbete. Rekommenderar Tobias till framtida säljare. Läs mer
    2019-11-18 Tobias S svarar Pezhman I
    Stort Tack Pezhman. Kul att det blev så bra! /Tobias
  • Lina Emmy Josefine S

2019-11-08

Lina Emmy Josefine S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har anlitat Anton vid två försäljningar i Bromma och han är exemplarisk! Otroligt professionell, trevlig, skicklig och bra på att återkoppla och uppdatera. Han är engagerad, driven och lyhörd och det märks att han älskar sitt jobb. Vi är så nöjda med Anton och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-11-11 Anton D svarar Lina Emmy Josefine S
    Hej Lina, stort tack för ditt fina omdöme. Jag blir verkligen glad när mina kunder uppskattar mitt arbete. Vi ses snart igen. Hälsa Robin och Thelise! / Anton
  • 2019-11-06

Helena N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde min lägenhet med hjälp av Tobias. La ut lägenheten på "Försprång" under våren och sålde under hösten.

Mycket trevligt bemötande från Tobias under hela resan, han har svarat på små och stora frågor utan problem och alltid varit tillgänglig vid fundering. Uppskattade även att han var bollplank när jag och min sambo tittade på andra lägenheter att köpa - vilket ju var fantastiskt service minded.

Tobias har varit påläst genom hela processen, lättillgänglig och alltid återkommit vid funderingar om han inte kunnat ge svar på rak arm. Kändes tryggt att ha Tobias som sin mäklare.

Jättebra mäklare som jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-11-06 Tobias S svarar Helena N
    Jättefina ord och glad att det blev så bra resultat, bäst förberedd=bäst slutresultat! //Tobias
  • Sixten E

2019-11-05

Sixten E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte lägenhet av Tobias och är väldigt nöjd med hur affären hanterades. Påläst och gav raka och tydliga svar på våra frågor. Kände oss så pass trygga att vi direkt kunde lägga ett bud och kort där efter var på kontoret och signerade kontraktet. Läs mer
    2019-11-06 Tobias S svarar Sixten E
    Tack Sixten och väldigt kul att höra, att svara på frågor och vara trygg är en central del av mitt arbete! Grattis till ett väldigt fint boende! //Tobias
  • 2019-11-05

Jonas A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias bemöter en alltid på ett bra sätt och även om han har mycket att göra tar han sig tid för att besvara eventuella frågor som finns. Vi är mycket nöjda med Tobias och kommer självklart att anlita honom framöver. Läs mer
    2019-11-05 Tobias S svarar Jonas A
    Vilka fina ord, det uppskattas och grattis till ett fantastiskt hus! //Tobias
  • Gema L

2019-11-04

Gema L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias helped us to sell our apartment. He is very positive and communicative person and he did not give up in trying every week even though it was not a good moment for selling. He respected our starting price for selling. Maybe we should have follow his recommendation at the beginning with the price. We did not loose anything. Läs mer
    2019-11-11 Tobias S svarar Gema L
    Hi Gema, and Bojan! Very kind words and communication and positive thinking is very important!! BR /Tobias
  • 2019-11-04

Jennie S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare. Genom hela försäljningsprocessen var han driven, tydlig och lätt att kommunicera med och kändes trygg att ha med sig i en sådan stor affär som att sälja sitt boende ju faktiskt är. Tobias är ett riktigt proffs och vi fick ett slutpris vi var mer än nöjda med. Läs mer
    2019-11-04 Tobias S svarar Jennie S
    Wow, vilka fina ord! Väldigt glad att ni upplevt affären på det sättet och grattis till en fin affär! //Tobias
  • 2019-11-03

Dean S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vid visning av en lägenhet nyligen var Tobias tydligt och väl bemöt, på läst och väl förberett. Ordningsamt och proffsigt var Tobias vid på skrivning av lägenheten också då var Tobias hjälpsam-ordning och redo det gilla vi! Super nöjd!
    Dean och Marita Läs mer
    2019-11-05 Tobias S svarar Dean S
    Wow, så nöjda att ni svarar två gånger:) återigen ett stort grattis till ett kanonboende och hälsa!//Tobias
  • 2019-11-03

Niklas F skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Är väldigt nöjd med Tobias och det jobb han gjorde när vi sålde vår bostadsrätt.
    Han är tydlig i sin kommunikation och känns väldigt kunnig och rutinerad. De kändes tryggt att sälja med Tobias och jag kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2019-11-03 Tobias S svarar Niklas F
    Stort tack Niklas för de fina orden är väldigt glad för er skull. Nu ser vi till att hitta ett större boende så att ni kan bo kvar i världens bästa Bromma:) //T
  • 2019-11-02

Kicki M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vår villa i Bromma.
    Tobias som mäklare gav ett utmärkt stöd genom hela processen, otroligt engagerad och proffsig!
    Överträffade mina förväntningar så jag kan varmt rekommendera Tobias som mäklare 👍🏻 Läs mer
    2019-11-02 Tobias S svarar Kicki M
    Bättre omdöme kan man inte få, stort tack för ert förtroende! /Tobias
  • 2019-11-02

Vi som köpare till en lägenhet uppskattade Tobias’s nogranhet och tydlighet vid visningen av lägenheten samt svar på våra frågor på plats. Vid på skrivningen av kontrakten med före ägaren visade Tobias ordning och redo framförallt hjälpsam stöd till båda partner. Smidigt och proffsigt. Super nöjd
    Dean och Marita Läs mer
    2019-11-04 Tobias S svarar Dean S
    Tack, superfina ord och glad över att gett en bra bild av boendet och processen! Grattis till en riktigt fin bostad! //Tobias
  • 2019-11-02

Axel A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte en lägenhet av Tobias. Väldigt duktig mäklare som skötte kommunikationen fantastiskt bra! Levde upp till våra förväntningar! Läs mer
    2019-11-02 Tobias S svarar Axel A
    Vad kul att höra Axel och grattis till ett toppboende! //Tobias
  • 2019-11-01

Emelie W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Genom att vara snabb på att återkomma och med ett trevligt bemötande skulle jag rekommendera Tobias som mäklare. Läs mer
    2019-11-02 Tobias S svarar Emelie W
    Tack Emelie och grattis till ett drömhus! Hoppas ni upptäcker Garpes Livsmedel redan nu i helgen:) //Tobias
  • 2019-11-01

Martin S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick väldigt bra hjälp och hela processen var väldigt smidig och smärtfri. Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-11-02 Tobias S svarar Martin S
    Tack Martin och vilket drömhus ni köpt, ni kommer trivas som fisken i vattnet! Välkomna till Bromma! //Tobias
  • Martin M

2019-11-01

Martin M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt villa.
    Mäklaren bemötte oss med stort engagemang och intresse.

Vi förväntade oss en smidig och lönsam försäljning och det tycker jag stämmer väl överens med resultatet. Läs mer
    2019-11-02 Tobias S svarar Martin M
    Vad kul att höra att ni är så nöjda och jag är oerhört tacksam för ert förtroende. Extra kul att köparna verkar hur trevliga som helst. Bara att hojta om ni behöver bolla något inför köp av nytt! Ha en fin helg! //T
  • Mattias A

2019-10-31

Mattias A skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde en fyra i Bromma. Vi kom i kontakt med Ida genom en tidigare värdering av bostaden och eftersom vi fick sånt förtroende för Ida så var det aldrig aktuellt att kolla med någon annan mäklare. Ida är supertrevlig, otroligt kunnig och väldigt hjälpsam. Hon sätter kunden i fokus, vilket verkligen märks och känns. Vi kunde inte vara mer nöjda med Ida och Länsförsäkringar, och blir en ny försäljning aktuell kommer hon att vara den vi kontaktar. Läs mer
  • 2019-10-31

Helena L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår bostad med Christoffer och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Förutom trevlig är han noggrann, snabb och lyhörd - en toppenmäklare! Läs mer
    2019-10-31 Christopher M svarar Helena L
    Tack Helena och Per för dessa rader.
    Tack för era varma rekommendationer och förtroendet att få uppdraget att förmdela ert hem. Att sälja sin bostad är en stor affär och noggranhet är a-o. Kul att ni beskrev min tjänst på detta sätt!
    Mvh Christopher
  • 2019-10-31

Ulla M skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi tog en prel. kontakt med Ida Lindholm för ev försäljning av vår villa förra hösten. På våren aktualiserades det o vi hade ett flertal möten med Ida o beslöt att sälja denna höst. Ida har hela tiden informerat om vad som gäller vid försäljning och bistått med goda råd. Ida har alltid varit tillgänglig på ett mkt professionellt sätt och har dessutom ett mycket vänligt och trevligt sätt. Hon har med stort tålamod hjälpt oss till en lyckad affär och vi kan varmt rekommendera henne och önskar henne lycka till!
    Ulla och Klas Mede Läs mer
  • 2019-10-30

Dilek K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vill inleda med att säga att jag inte ens har konstruktiv kritik gällande Anton. Han har hjälp mig att sälja min bostadsrätt. En mäklare som är genuint intresserad av dig som kund, lyhörd, uppmärksam samt duktig på att fånga upp de delar som är viktiga att tänka på inför fotografering, annonsering, styling, alternativ möblering samt försäljning.

Riktigt väl förberedd, professionell, lätt att kommunicera med samt tillgänglig. Redan från första gången jag träffade Anton inför en eventuell försäljning av min bostad fick jag ett riktigt bra intryck av honom! Och samma uppfattning har jag haft innan, under och efter min försäljning. Så jag kan varmt rekommendera Anton. Utöver hans professionella hjälp har han varit väldigt trevlig.

Kan avslutningsvis säga att han har förberett, bokat fotograf, haft visningar som har varit på toppnivå på så kort tid. Det kallar jag talang!

Fortsätt briljera Anton! Läs mer
    2019-11-11 Anton D svarar Dilek K
    Hej Dilek, Stort tack för ditt trevliga omdöme. Kul att du uppskattar att jag verkligen gör det lilla extra för min kunder. Hoppas du hittar något nytt boende snart. / Anton
  • 2019-10-30

Susan B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt en trea högst upp med fantastisk utsikt i Mariehäll.
    Tobias har varit engagerad, påläst och varit lätt att få tag i!
    Mycket trevlig och vi har känt oss trygga genom hela processen.
    Tobias har levererat över förväntan :)
    jag vill därför ge Tobias de allra bästa rekommendationerna!
    Mvh Susan Bergstrand Läs mer
    2019-10-31 Tobias S svarar Susan B
    Stort tack Susan, mycket tacksam över ert förtroende! /Tobias
  • 2019-10-30

Catarina G skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet. Fantastisk mäklare med ett proffsigt bemötande vad det gällde allt från visning tills det att vi skrev på Läs mer
    2019-10-31 Tobias S svarar Catarina G
    Vad kul att höra Catharina och grattis till Mariehälls finaste utsikt! /Tobias
  • 2019-10-30

Anna R skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt ett hus via Ida. Vi upplever henne som hjälpsam och lösningsinriktad. Hon har levt upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Henrik B

2019-10-30

Henrik B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår bostadsrätt som var en trea i Mariehäll. Tobias som vi blev rekommenderade av en av döttrarna har från första mötet handlat på ett proffsigt och förtroendeingivande sätt.
    Han var väldigt mån om att ta reda på alla fakta om bostaden och föreningen för att kunna svara spekulanter på alla frågor.

I slutskedet sköttes budgivningen på bästa sätt och jag och min fru är väldigt nöjda med helheten. Läs mer
    2019-10-31 Tobias S svarar Henrik B
    Stort tack Henrik, väldigt glad att ni är lika nöjda som Pontus och Sandra! //Tobias
  • 2019-10-28

Fredrika M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hjälpte oss att sälja vår villa i Bromma. Det är andra gången han är vår mäklare vilket talar för att vi är väldigt nöjda.
    Med ett proffsigt och säkert uttryck har han lett oss genom hela processen och ett fint resultat vad gäller både slutpris och magkänsla över affären.
    Tobias får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-10-31 Tobias S svarar Fredrika M
    Tack för att ni gav mig förtroendet vid ytterligare en bostadsaffär, bästa betyg man kan få. Stort tack! Hälsa familjen! /Tobias
  • 2019-10-27

Karin P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt bostadsrätt, proffsigt bemötande med kontinuerlig uppföljning. Gick smidigt och över förväntan. Läs mer
    2019-11-11 Anton D svarar Karin P
    Hej Karin, Tack för ditt omdöme och tack för gott samarbete! Vi ses till tillrädet! Mvh Anton
  • 2019-10-26

Jerry M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sållt ett parhus och mäklaren har gjort ett utmärkt jobb från start till mål genom hela försäljningsprocessen.
    Han har varit noggrann och haft ständiga återkopplingar under hela försäljningen.
    Vi kan starkt rekommendera mäklaren Tobias Sandseth. Läs mer
    2019-10-26 Tobias S svarar Jerry M
    Stort tack Jerry, en ära att återigen få uppdraget att sälja ert boende🙏🏼 Grattis även till ert nästa som kommer bli något utöver det vanliga! //T
  • 2019-10-23

Markus H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hjälpte mig och min sambo med vårt första gemensamma lägenhetsköp. Vi uppfattade Tobias som väldigt duktig och professionell och bidrog till en snabb och smidig affär Läs mer
    2019-10-23 Tobias S svarar Markus H
    Tack för de fina orden, grattis till en av Tranebergs snyggaste lägenheter! //Tobias
  • 2019-10-19

Kurt A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte en lägenhet i Bromma via Tobias. Han hjälpte både oss och säljarna till en bra affär. Läs mer
    2019-10-19 Tobias S svarar Kurt A
    Vd kul att höra att ni är nöjda och stort grattis till ett boende utöver det vanliga! Ha en fin helg! //Tobias
  • 2019-10-18

Tommy W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En proffsig och seriös mäklare med trevlig personlighet.
    Mycket bra återkoppling på meddelande. Läs mer
    2019-10-19 Tobias S svarar Tommy W
    Tack Tommy, väldigt tacksam för ert förtroende och härligt med så trevliga köpare! //T

Brommaplan 403, 168 76 Bromma