Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Sickla Allé 7, 13165, NACKA
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
Andreas F:
Jag tyckte i huvudsak det fungerade bra. Dock var det lite otydligt kring budgivningen och om de andra hade gett ett bud eller inte. Återkop...

Mäklare nära Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma:

Gustavslundsvägen 167, BROMMA
Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma! Läs mer ›
Anna B:
Hej, Har bara goda erfarenheter av Noomi. Hon skall ha pris. Otroligt professionell och kompetent även SNABB och ordentlig på alla sätt o...

Gustavslundsvägen 30, BROMMA
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Niklas B:
Samarbetet med Ronak fungerade jättebra. Hon är kompetent, rak och ärlig. Man får snabbt svar och Ronak är väldigt lyhörd.

Gustavlundsvägen 143, 5 tr, Bromma
Välkomna till vårt nyöppnade mäklarkontor! Läs mer ›
Marika A:
Mycket gott bemötande! Josefine är mycket kompetent, påläst och trevlig. Lever absolut upp till min förväntning!

Sundbybergs Torg 3, Sundbyberg
Välkomna till Svenska Mäklarhuset Sundbyberg! Läs mer ›
Nina P:
Trevlig och bra service genom processen, dock något dåligt påläst och sålde inte in lägenheten så mycket egentligen.

Läs vad 33 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• Johanna-maria H
    Johanna-maria H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag ger mina bästa rekommendationer på väl utfört arbete och profitionelt bemötte. Jag återkommer gärna som kund till Länsförsäkringar.
    Med vänlig hälsning, Johanna-Maria Hagström
  • Jonathan L
    Jonathan L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra och professionell. Hon gjorde sitt jobb och gjorde det väldigt bra.
  • Erik S
    Erik S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Johan Vikström, han var hjälpsam och lyhörd på mina frågor och funderingar.

Företaget, Länsförsäkringar, har jag inte mycket kontakt med annat än att jag har min hemförsäkring där som jag tecknade i samband med att jag köpte lägenheten. Detta gjorde jag via en kontakt som förmedlades till mig via Johan Vikström.
  • Dan K
    Dan K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Efter hård granskning vann Johan uppdraget att sälja ett antal lägenheter i vår nybildade BRF (jag var en del av styrelsen. Johan gav genast ett seriöst intryck och vi blev väldigt nöjda med hans arbete. Genomgående goda pris och tids -estimat.

Som fastighetsmäklare för LF hjälpte senare också Johan oss att sälja vår bostadsrätt.
  • Olle L
    Olle L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket nöjd med samarbetet dels i samband med försäljning av lägenhet, men även vid köp av ny. Professionellt och förtroendeingivande bemötande. Mycket talar för att jag skulle anlita Johan Vikström igen.
  • Terese T
    Terese T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Av alla mäklare jag har träffat är Tobias den jag rekommenderar vidare. Att han är kunnig och skicklig på det han gör säger sig självt. Det vi uppskattade mest var hans professionella sätt att få alla parter att känna sig sedda, och att han lyssnar och skapar förtroende på ett genuint sätt - det är unikt. Hans positiva driv och sociala förmåga gjorde det hela till en enkel och rolig process, tom det ändlösa pappersarbetet ?
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jättebra service och ett seriöst företag med bra människor!
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Johan på Länsförsäkringar då han genom sitt varma, vänliga och professionella sätt gjorde vår bostadsaffär till en mycket positiv upplevelse.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Johan som person är trevlig, men vi anser inte att vi hade en bra erfarenhet vid detta köp. Pga. Bl.a. Mäklarens otydlighet och okunskap blev det en tvist emellan köpare och säljare. Mäklaren drog sig undan och ville inte på långa vägar ta ansvar för sin del, som blev väldigt olustigt. Vi som köpare upplevde att han ställde sig på säljarens sida, trots detta vi fick "rätt" enligt Mäklarsamfundet i slutändan.
    Vi upplevde även att det tidvis var svårt att få kontakt med Johan samt att han inte följde upp vissa frågor. Vi fick istället jaga honom. Däremot var hans kvinnliga assisten/kollega en klippa.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi använde Länsförsäkringars fastighetsförmedling vid försäljningen av vår lägenhet. Det var en smidig upplevelse med bra infomration och stöd genom de olika stegen. Jag skulle varmt rekommendera Länsförsäkringar vid Brommaplan om du ska sälja din bostad i närheten.
  • Arne S
    Arne S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    mycket bra !
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Johan skötte sig bra, inga konstigheter, alltid snabb respons oavsett när!
  • Christian C
    Christian C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Johan sålde 2 st lägenheter åt mig och gjorde det med mycket entusiasm. Skulle verkligen rekomendera Johan som mäklare och flyttar jag tillbaka till Bromma är han den första jag personligen kommer ringa!
  • Lilian D
    Lilian D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Försäljning av bostadsrätt.Proffsig och saklig genomgång av
    hur försäljningen skulle gå till och vilka olika alternativ av mäklararvodet som fanns. Försäljningen genomfördes till vår fulla belåtenhet och allt funkade bra. Snyggt prospekt av lägenheten gjordes. Kontinuerlig info. angående budgivningen.
  • Harald P
    Harald P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket trevligt bemötande samt proffesionellt åtagande
  • Tudor B
    Tudor B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Företaget gav mig det bemötande som jag förväntade mig.
  • Philip W
    Philip W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tyvärr så tycker jag att proffsigheten hos vår mäklare inte var så hög. Jag upplevde honom som ointresserad och han ville bara ha in pengar. Han var inte heller med när kontrakten skulle skrivas under utan skickade en kollega. Tyvärr så kan jag inte rekommendera honom.
    2014-01-31 Johan V svarar Philip W
    Hej Philip,

Olyckligt att du känner så. Jag jobbar stenhårt för varje enskild affär. Jag minns denna affär mycket väl där köparen lade bud innan allmänna visningen som ni valde att accepterade.
    Tittar man tillbaka två år i tiden så är det fortfarande den dyraste lägenheten som har sålts i föreningen på samma storlek. Jag hade hand om kontraktskrivningen vilket mina papper styrker. Kanske var det tillträdet du menade som min assistent tog hand om!?

Jag tackar för dina synpunkter, dem gör mig bara ännu bättre!
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Johan Vikström är mycket bra och lätt att ha och göra med, Rekommenderas starkt.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevligt och informativt möte med bra stämning och service. Svarade alltid på frågor jag hade under försäljningens gång. Bra upplevelse.
    2014-01-20 Johan V svarar Birgitta E
    Hej Birgitta! Hoppas allt är bra. Vad kul att du är nöjd med upplevelsen och tjänsten! Ring mer än gärna om du undrar nått om gällandes din bostadsrätt. MVH Johan
  • Martina B
    Martina B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag fick ett bra bemötande och de levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningen av företaget/Johan Vikström är utmärkt, jag är väldigt nöjd och kommer rekommendera honom till andra.
    2014-01-20 Johan V svarar Martina B
    Hej! Tack för ett gott sammarbete! Vad kul att du är nöjd med mig och företaget. Hoppas ni trivs med ert nya boende! MVH Johan Vikström
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionellt, effektivt, kund- och målinriktat. Rekommenderas varmt till andra.
    2014-01-20 Johan V svarar Jenny A
    Hej Jenny. Stort tack för det! Sånt värmer att höra! MVH Johan Vikström
  • jens g
    jens g skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra bemötande, tydlig om objektet
    Levde upp till all förväntan
    Ledig lättsam, gillar
    Bra värde

Enkelt svar :-) Använder gärna Johan igen.
    2014-01-20 Johan V svarar jens g
    Tjena Jens! Kul att du är nöjd:) Ring mig om det är nått du funderar på! MVH Johan Vikström
  • Mårten A
    Mårten A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, vänlig, lättspråkad, tillmötesgående men bör bli noggrannare med detaljerna.
    2014-01-14 Johan V svarar Mårten A
    Hej, Tack för dina värmande ord. Vi jobbar dagligen för att prestera på en hög nivå där inget lämnas åt slumpen. Detaljerna lika så:)
    Tack // Johan Vikström
  • Britta L
    Britta L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket ärlig, professionell och förtroendeingivande mäklare som vi både köpt och sålt via. Bra kommunikation till mig som kund och ett mycket respektfullt bemötande. Rekommenderas varmt!
    2014-01-14 Johan V svarar Britta L
    Tack för rekommendationen Britta. Slå en signal om ni vill ha en ny värdering eller liknande. Hälsa familjen! // Johan Vikström
  • Rebecca T
    Rebecca T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och "lagom mycket" mäklare som man känner förtroende för. Svarar snabbt på sms, mail och telefon. Har både köpt och sålt med Johan och Länsförsäkringar. När det är dags för nästa försäljning kommer vi anlita honom igen. Allt flöt på smidigt, inga konstigheter.
    2014-01-14 Johan V svarar Rebecca T
    Hej. Tack för fina ord. Du var minst lika snabb på telefonen du:) //Johan Vikström
  • Robin K
    Robin K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Oerhört proffsig och duktig mäklare.
    Johan anstränger sig verkligen för att BÅDA parter ska bli nöjda. Vi fick bra betalt och köparna är nöjda.
    2014-01-14 Johan V svarar Robin K
    Tack så mycket Robin! Hoppas allt rullar på, och tveka inte att höra av er om det är nått ni undrar! // Johan Vikström
  • Peter L
    Peter L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fantastiskt nöjd med Johan Vikström. Bra service, professionell och kanontrevlig! Rekommenderas!!!
    2014-01-14 Johan V svarar Peter L
    Tack Peter! Hoppas du trivs med ditt nya boende! // Johan Vikström
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Johan har skött sig exemplariskt vid köpet av min nya bostad. Har inget att anmärka på och har bara positiva åsikter om hans försäljning. Om jag jämför Johan med mäklaren som sålde min bostad jag flyttade ifrån skulle jag välja Johan alla dagar i veckan, och då råkar jag veta att han även tog mindre betalt än min mäklare. Bra jobbat från båda Johan och hans härliga assistent Harriet!
    2014-01-14 Johan V svarar Pontus L
    Hej Pontus. Både jag och Harriet tackar och bugar. Kul att ni gillade att arbeta med oss:) Hör av er om det är nått vi kan göra för er! // Johan Vikström
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Johan var mycket proffsig i kontakten. Pedagogisk och tydlig.
    Att sälja en bostad kändes som en stor grej, å det är mycket att tänka på. Jag var nervös och förvirrad mest hela tiden, men Johan rätade ut alla frågetecken, ett efter ett. Jag rekomenderar honom varmt.
    2013-01-10 Johan V svarar Katarina P
    Tack Katarina för värmande ord. Jag hoppas att ni trivs med ert nya boende i Aspudden! Varma hälsningar /Johan
  • Mathilda T
    Mathilda T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionellt agerande i alla delar av processen. Jag kände mig trygg då allt gick smidigt från start till slut. Johan får mina varmaste rekommendationer.
    2013-01-10 Johan V svarar Mathilda T
    Tack Mathilda! Hoppas ni fått ordning på ert nya boende och att ni trivs! Varma hälsingar /Johan
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har fått ett fantastiskt trevligt,informativt,förtroendeingivande och kompetent bemötande av alla jag har varit i kontakt med hos Länsförsäkringars Fastighetsförmedling.
    Jag kan varmt rekommendera Länsförsäkringars Fastighetsförmedling!
  • Pontus O
    Pontus O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma