Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 472 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-02-19

Carl A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har sålt en 2a på 41 kvadrat till mig. Bemötandet har varit professionellt och kunnigt. Läs mer
  • 2019-02-15

Christoffer S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerad från start till mål. Läs mer
    2019-02-15 Tobias S svarar Christoffer S
    Stort tack Christoffer och grattis till er tillökning:) måste även säg att ni har ett fantastiskt fint boende! Äppelviken kommer sakna er! /Tobias
  • 2019-02-14

Katarina A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Precis köpt lägenhet i Bromma som förmedlades av Tobias. Han har under hela processen varit väldigt hjälpsam, trevlig och lättillgänglig. Läs mer
    2019-02-15 Tobias S svarar Katarina A
    Tack för din feedback Katarina och grattis till fantastiskt boende i Alvik! Nästa gång finns det laktosfri mjölk så att det blir en 5:a i betyg;) Vi ses för tillträde snart!/Tobias
  • Annica G

2019-02-14

Annica G skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt en lgh, 4:a i Bromma. Tobias skötte hela försäljningen. Tobias Sandseth är väldigt seriös och duktig mäklare. Han är otroligt hjälpsam och tydlig i vår kontakt. Han är noggran och har varit ett stort stöd genom hela försäljningsprocessen och inger stor trygghet och är otroligt kunnig inom sitt område. Läs mer
    2019-02-15 Tobias S svarar Annica G
    Stort tack för de fina orden Annica och tack för ett väldigt bra samarbete. Glad att det blev så bra efter att ha kämpat med många visningar:) Vi ses snart! /Tobias
  • Simon K

2019-02-07

Simon K skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi fick hjälp av Robin att sälja vår tvåa i Riksby och fick direkt stort förtroende för honom. Vi kände oss trygga genom hela processen från det första samtalet till kontraktskrivning. Han var alltid tillgänglig för att svara på frågor och hade en rak och tydlig kommunikation. Vi är supernöjda med försäljningen och Robins insats! Läs mer
    2019-02-07 Robin B svarar Simon K
    Tusen tack! Hoppas min kollega Oscar hjälper er hitta ett nytt boende på Lidingö. :) / Mvh Robin
  • Martin H

2019-02-04

Martin H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt 4:a i Bromma/Blackeberg. Robin är påläst, artig, ödmjuk och väldigt bra att ha att göra med. Han hjälpte också till att peppa oss när försäljningsprocessen gick trögt och vi ville ge upp, och det gjorde han utan att vara jobbig.

Mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-05 Robin B svarar Martin H
    Tack så mycket för att du skrev några rader! :) / Mvh Robin
  • Johnny Christian P

2019-02-02

Johnny Christian P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias sålde våran lgh 47m2
    Och vi är super nöjda / Johnny Pedersen Läs mer
    2019-02-03 Tobias S svarar Johnny Christian P
    Stort tack Johnny & Charlotta för ert förtroende vid ytterligare en försäljning. Hälsa Nyköping! /Tobias
  • 2019-01-31

Linn E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevligt och hjälpsamt bemötande! Läs mer
    2019-01-31 Tobias S svarar Linn E
    Stort tack Linn och grattis till en mycket fin bostad! /Tobias
  • 2019-01-30

Nihad E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet vid S:t Eriksplan för vilken Christopher var ansvarig mäklare.

Christopher har varit väldigt tillmötesgående och engagerad både före och efter själva försäljningen, vilket lämnat ett väldigt gott intryck hos mig.

Som förstagångsköpare hjälpte Christophers lugn, erfarenhet och lyhördhet mig att snabbt komma till ett beslut som jag kände mig trygg i. Jag uppskattar att han var inlyssnande och att hans fokus låg i att jag skulle känna mig nöjd med mitt beslut, snarare än att bara försöka hålla processen så kort som möjligt.

Extra bonuspoäng för flexibilitet (visning inom 15 min efter första samtalet) och personligt engagemang i mitt ärende även efter försäljningen, där Christopher med tips och inspiration visar att han verkligen är mån om att jag ska känna mig nöjd med mitt köp.

Rekommenderar Christopher varmt! Läs mer
    2019-01-30 Christopher M svarar Nihad E
    Wow Nihad! tack för att du tog dig tid och beskriva din upplevelse så väl. Service är a-o och jag försöker alltid att göra mitt bästa för att både köpare och säljare ska känna sig riktigt nöjda med processen och sin bostadsaffär.
    Tusen tack för din rekommendation.
  • 2019-01-29

Cathrin C skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Utifrån förutsättningarna - att sälja i en svår bostadsmarknad är jag som helhet mycket nöjd med Christophers insats! Läs mer
    2019-01-30 Christopher M svarar Cathrin C
    Hej Cathrin, tack så mycket för dina rader och rekommendation. Det glädjer mig att du är nöjd med mig och min arbetsinsats, visst blev det en kanonförsäljning i dagens marknad!
  • 2019-01-28

Anders N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnig, engagerad och lyhörd. Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-01-29 Tobias S svarar Anders N
    Tack Anders & Charlotte! Fantastisk kul att få hjälpa till med både försäljning av lägenhet och köp av hus i vårt fina Bromma. Från områdets snyggaste lägenhet till områdets snyggaste hus:) extra roligt att få hjälpa till när ni verkligen ansträngt er inför fotografering och jag vågar påstå att det är några av de snyggare bilderna någonsin:) /T
  • 2019-01-27

Johan S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En utmärkt mäklare som vill både säljaren och köparens bästa. Social och tillmötesgående. Lätt att ha att göra med. Köpte lägenhet i traneberg av honom. Läs mer
    2019-01-28 Christopher M svarar Johan S
    Tack Johan för att du ser på mig med de ögonen!
    Varmt välkommen till Traneberg, jag är övertygad om att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • Camilla A

2019-01-27

Camilla A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trots köparens tid på marknaden lyckades Robin sälja min lägenhet till ett bra pris. Vi hade bra kommunikation och han var alltid tillgänglig för frågor och höll mig uppdaterad. Jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Professionell och trevlig. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2019-01-27 Robin B svarar Camilla A
    Tusen tack för att du tog dig tid att svara och för de fina orden! :) / Mvh Robin
  • 2019-01-25

David B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anlitade Christopher till att sälja min 2:a i Traneberg. Även om priset slutade under min förhoppning och även lite under Christophers egen förväntan kan jag inte lägga skulden på honom för det, utan det var så marknaden såg ut. Jag är trots det nöjd med Christoffers insats under hela resan. Han har varit inlyssnande, lätt att få tag i, återkopplat löpande, ställt upp med flera extravisningar och varit lagom proffsig och personlig. Jag kan varmt rekommendera Christopher som mäklare till andra. Läs mer
    2019-01-25 Christopher M svarar David B
    Hej David,
    Tack för uppdraget att förmedla din lägenhet! Javisst fick vi till det riktigt bra med tanke på hur bostadsmarknaden är!
    Tack för dina ord, det uppskattas att du beskriv min insats på detta sätt, i dagens marknad säljs inget av sig självt.
    Mycket lycka till dig i framtiden! Mvh Christopher
  • 2019-01-22

Amanda T skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Superbra mäklare som verkligen har stenkoll på marknaden! Rekommenderas varmt 🙂 Läs mer
    2019-01-22 Christopher M svarar Amanda T
    Hej Amanda och Mattias, tusen tack för dessa rader och åter tack för uppdraget och förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Verkligen en superfin lägenhet med öppen spis och balkong.
    Jag önskar er all lycka i ert nya hem och framtid på Gotland!
  • 2019-01-21

Lotta L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Med ett tryggt och professionellt bemötande och alltid med ett leende, har Tobias guidat oss genom processen att köpa bostad. Har svarat på alla möjliga och omöjliga frågor vi (jag 😉) haft. Vi är så nöjda, att för oss var det självklart att ge Tobias förtroendet att sälja vår nuvartande bostad. Läs mer
    2019-01-22 Tobias S svarar Lotta L
    Tack Lotta! Klart vi ska svara på alla möjliga och omöjliga frågor, det är mitt jobb och nu är undersökningsplikten uppfylld:) Ha en fantastisk dag så ser vi fram emot foto på torsdag! /Tobias
  • 2019-01-20

Björn W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ärlig och förtroendeingivande. Verkligen hängiven som mäklare Läs mer
    2019-01-20 Tobias S svarar Björn W
    Stort tack Björn, har varit enkelt när man har kunder som er:) /Tobias
  • 2019-01-19

Åsa H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår lägenhet med Tobias och blev så nöjda. I alla steg från värderingen av lägenheten till foto, visningar, budgivning och kontraktsskrivning så var Tobias påläst, engagerad, kommunikativ och trygg. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-20 Tobias S svarar Åsa H
    Stort tack för ert förtroende! Kul även att vi lyckades få ett så bra pris med en riktigt trevlig köpare:) hojta till om det är minsta fundering inför tillträde! /Tobias med Team
  • 2019-01-18

Thomas W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt objekt i Johannesfred. Professionell visning på söndagen och måndagen. Tydliga besked Hur vi låg i processen samt extra insats när vi ville se förråden. Bra och tydligt kontraktskrivande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-01-18 Tobias S svarar Thomas W
    Tack Thomas och vilket fantastiskt boende ni köpt! Väldigt tacksam att ni även valt att ge mig förtroendet att sälja er fina lägenhet i Riksby. Ha en fin helg! /Tobias
  • 2019-01-18

Sandra E skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vår trea genom Robin. Vi har haft kontinuerlig kontakt under ett år. Vi har uppskattat att han har varit väl insatt i bostadsmarknaden och ärligt berättat hur han tycker vi ska gå tillväga. Det är tredje lägenheten jag har sålt som ägare och Robin har varit klart bästa mäklaren. Han är proffsig från första mötet till avslutande affär. Vi kan starkt rekommendera honom! Läs mer
    2019-01-18 Robin B svarar Sandra E
    Tusen tack! Ni kommer stormtrivas i nya lägenheten. :) Fortsatt fint framåt. Mvh/ Robin
  • 2019-01-18

Rikard & Johanna L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trygg och lugn mäklare som presenterade processen med fotning, försäljning, strategi och avslut på ett förtroendeingivande och inte för säljinriktat sätt. Förstod vad vi ville utan att pusha för hårt. Läs mer
    2019-01-18 Robin B svarar Rikard & Johanna L
    Tusen tack för att ni skrev några ord. Nu ska jag försöka styra en privatvisning åt er så ni hittar något att köpa. :) / MVh Robin
  • 2018-12-20

Mats S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en bostadsrätt 2 RoK. Mäklaren tog sig tid trots kort varsel och helg för att visa lägenheten genomgående. Mäklaren tillgodosåg både säljare och köpare och gav en känsla av likabehandling. Förmedlade processen snabbt och enkelt men samtidigt ordentligt, tryggt och transparent. I helhet väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-29 Tobias S svarar Mats S
    Stort tack för dina ord, mitt mål är alltid att både köpare och säljare sak känna sig nöjda och trygga! Grattis till ett väldigt fint boende! /Tobias & Team Bromma
  • 2018-12-18

Jonas L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trots att han blåste upp våra förväntningar, överträffade han dem. Han levererade en känsla av att vårt objekt var det enda och viktigaste han förmedlat. Extremt bra på att hålla oss uppdaterade under hela processen. Jag ringde honom en gång (för att jag missade hans samtal) annars ringde han vilket gjorde att han känns väldigt nåbar. Läs mer
    2018-12-29 Tobias S svarar Jonas L
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa er att förmedla er fina villa och extra roligt att få dessa fina ord från någon med er kunskap gällande försäljning. Hälsa familjen så ses vi snart! /Tobias
  • 2018-12-18

Lotta S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-12-29 Tobias S svarar Lotta S
    Tack Lotta och väldigt tacksam att få hjälpa till med både köp och försäljning! Hälsa Olle så ses vi snart! /Tobias
  • Jörgen L

2018-12-17

Jörgen L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är en mycket korrekt och saklig person. Med storstadsmiljön i blicken men hans sätt att möta kunden är mjukt och deltagande. Jag har gjort 8 säljuppdrag och Tobias är klart en ledande mäklare som man gärna rekommenderar andra. Läs mer
    2018-12-18 Tobias S svarar Jörgen L
    Tack Jörgen för ett mycket fint och professionellt samarbete! En ära att få förmedla ett hem som varit i er familjs ägo sedan 40-talet, tack!Lycka till med ditt boende i Upplands Väsby. God Jul & Gott Nytt år! /Tobias
  • 2018-12-17

Anna K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ett engagemang utöver det vanliga! Tobias var tydlig med att marknaden varit tuffare senaste tiden vilket vi uppskattade, till slut fick vi dock mer än grannen som sålde förra året! Är övertygad om att det beror på Tobias bemötande, säljig men med finess, ett proffs! Anna Läs mer
    2018-12-18 Tobias S svarar Anna K
    Tack Anna för ert förtroende och de fina orden och att ni lät mig leda er genom detta! God Jul & Gott Nytt År! /Tobias
  • 2018-12-17

Abbe I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och proffisionell! Bra lokal kännedom! Läs mer
    2018-12-17 Tobias S svarar Abbe I
    Tack Abbe för förtroendet att få hjälpa dig med flera försäljningar i Bromma! /Tobias
  • 2018-12-17

Celia & Markus P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår 2:a i Bromma genom Robin. Robin hade redan tilltänkta köpare till lägenheten och lyckades sälja den redan innan visning. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-12-17 Robin B svarar Celia & Markus P
    Tusen tack! :) Lycka till med nya boendet, jag skickade hantverkarens kontakt till Markus! / Mvh Robin
  • 2018-12-15

Malin J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tack för hjälpen med försäljning i Riksby och även tips vis köp! Trots tuff marknad blev priset enligt värdering, och vi lyckades med Tobias hjälp förstå att ett något lägre pris för vår bostad ändå kan vara positivt nu när vi köpte större. Lugn, engagerad och otrolig kommunikation. Ska ni sälja så finns det bara Tobias! Tack! /Hannah o Robert Damastvägen Läs mer
    2018-12-17 Tobias S svarar Malin J
    Stort tack, välkomna tillbaka till Bromma om ni inte trivs i Saltis! /Tobias
  • 2018-12-13

Benjamin W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Proffesionell och väldigt trevlig mäklare. Kunde svara på alla mina frågor angående lägenheten.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-15 Tobias S svarar Benjamin W
    Tack Benjamin och grattis till väldigt mysig lägenhet på en av Tranebergs bästa adresser! /Tobias
  • Sofia M

2018-12-12

Sofia M skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi fick hjälp av ida att sälja vår lägenhet. Hon gav ett varmt och öppet första intryck, var påläst om förening och område, och hon kändes trygg. Läs mer
  • 2018-12-11

Olle N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Öppen och ärlig kommunikation precis som vi ville ha det. Flexibel med tider. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-12-11 Tobias S svarar Olle N
    Stort tack för de fina orden Olle och verkligen glad över att få hjälpa till med både köp och försäljning! /Tobias
  • 2018-12-06

Helle W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt bostadsrätt i Söderberga
    Professionellt
    Överhuvudtaget väldigt seriöst skött Läs mer
    2018-12-06 Robin B svarar Helle W
    Tack för att ni skrivit några ord. :) Hör av er framöver om ni behöver hjälp med någonting. :) / Mvh Robin
  • 2018-12-01

Tor A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher är en skicklig och respektfull mäklare med stort tålamod. Han lyckades i ett ogynnsamt marknadsläge sälja vår bostadsrätt till ett förvånansvärt bra pris. Läs mer
    2018-12-03 Christopher M svarar Tor A
    Hej Thor, Tusen tack för dina ord, det värmer att läsa dessa rader. Jag minns när jag träffade er första gången 2013 och det har varit trevligt att hållit kontakten med er under dessa år. Mycket glädjande att det blev ett så bra slutpris också! Allt gott och hälsa Monica. Mvh Christopher
  • 2018-11-29

Arvin Y skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher hjälpte mig att sälja min etta i Birkastan på 34 kvm. Jag är supernöjd med helheten av C’s kunskap och service.

C var tydlig med sin syn på försäljningen och jag kände att mina förväntningar kunde mötas på ett objektivt plan. Jag kände också att mina åsikter och funderingar möttes upp och värderades på ett bra sätt. Vidare hade C hög service med tillgänglighet och flexibilitet.

Jag rekommenderar verkligen er att anlita C om ni vill ha en trygg och bra försäljning. Läs mer
    2018-11-29 Christopher M svarar Arvin Y
    Hej Arvin, verkligen tusen tack för dessa rader om försäljningen samt om mig som mäklare och person!
    Tack så mycket för rekommendationen!
    Jag tackar även ödmjukast att jag fick uppdraget och förtroendet att förmedla din bostad. Nu ska vi hitta en ny bostad till er!

Vi hörs och ses. Mvh Christopher
  • Yolanda C

2018-11-28

Yolanda C skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde våran lägenhet, mycket engagerad mäklare som kan sin sak, vi fick inte till det som vi alla hade hoppats men ändå bra utifrån att marknaden är lite låg. Stark rekommenderas som mäklare. Läs mer
    2018-11-28 Robin B svarar Yolanda C
    Tusan tack för att ni skrev några rader! Bara att ringa om ni önskar hjälp med att köpa något nytt. :) / Mvh Robin
  • 2018-11-17

Frida M skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt en bostadsrätt (2a) med Anton Dahlström som mäklare. Redan vid första mötet gav Anton ett mycket proffesionellt intryck som höll i sig genom hela försäljningen. Han hade svar på alla våra frågor, vilka var många då detta var vår första försäljning. Vi fick även löpande information och uppdateringar genom hela processen. Trots en svajig bostadsmarknad lyckades Anton göra en affär där vi som säljare kände oss nöjda.

Kort och gott kan vi varmt rekommendera Anton om ni ska sälja er bostad! Han är en proffsig mäklare som hjälper er genom hela processen, från start till mål. Läs mer
    2018-11-30 Anton D svarar Frida M
    Hej Frida! Stort tack för den fina rekommendation och tack för ett bra samarbete. Jag önskar er all lycka till i framtiden! Mvh Anton
    Tobias S gillar detta
  • 2018-11-15

Linn J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är duktig och påläst mäklare! Han ledde oss igenom försäljningen på ett smidigt sätt och vi kände oss trygga med honom. Läs mer
    2018-11-16 Tobias S svarar Linn J
    Stort tack för ert förtroende Linn och superkul att även köparen verkar så nöjd! Nu ser vi fram emot tillträdet! /Tobias
  • 2018-11-11

Henrik W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte bostadsrätt förmedlad av Robin. Som förstagångsköpare uppskattade vi framförallt hans tydlighet och lugn. Kändes tryggt genom hela processen. Rekommenderar Robin varmt. Läs mer
    2018-11-11 Robin B svarar Henrik W
    Tack för att ni tog er tid att skriva några ord. Kul att även få er som kunder i LF bank. :) / Mvh Robin
  • 2018-11-11

Efwa N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har varit lyhörd och alltid med ett trevligt bemötande.
    Han har snabbt återkopplat och kontaktat oss både med svar eller frågor. Vi hade en bostad till salu som fanns under kommande försäljning då vi inte visste riktigt när i tiden det skulle bli aktuellt. Den blev såld utan att den lades upp som aktiv och allt gick snabbt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera Tobias! Läs mer
    2018-11-12 Tobias S svarar Efwa N
    Stort tack för ert förtroende och fantastiskt att vi lyckades sälja den "under hand"! Trevliga köpare är ju en bonus:) Hälsa familjen! /Tobias
  • 2018-11-11

Oscar S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd över den försäljningen jag gjorde tillsammans med Robin.
    Under hela processen var jag uppdaterad på vad som hände och det kändes tryggt.
    Robin är en mycket kunnig och proffesionell mäklare som möter både säljare och köpare på ett bra och förtrodde ingivande sätt. Ska du sälja en bostad kring Bromma området kan jag verkligen rekommendera att ta kontakt med Robin. Läs mer
    2018-11-11 Robin B svarar Oscar S
    Tusen tack Oscar! Lycka till med nästa boende och säg till om du önskar hjälp med en värdering/försäljning i framtiden! / Mvh Robin
  • 2018-11-02

Anna J skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en tvåa i Abrahamsberg. Mitt första lägenhetsköp. Jag är nöjd med Christopher som mäklare, han var lätt att få tag på och informerade när han inte skulle vara tillgänglig. Alltid trevlig på ett lagom och naturligt sätt, det gillar jag. Läs mer
    2018-11-02 Christopher M svarar Anna J
    Hej Anna! Tusen tack för dina ord.
    Ett stort grattis till din mycket mysiga och trevliga lägenhet, ett riktigt toppenboende!
    Tack så mycket och tack själv för en trevlig bostadsförsäljning. Mvh Christopher
  • 2018-11-01

Anita J skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag sålde min lägenhet i Riksby, Dukvägen 26.
    Ida har verkligen en naturlig begåvning att bemöta människor proffesionellt med en personlig värme.
    Vi fick omgående en bra kontakt. Hon bemötte mig mycket lyhört, med ödmjukhet, men mycket tydlighet i sakfrågor som rörde försäljningen.
    Hon höll mig hela tiden uppdaterad om försäljningen och hur den fortskred, från början till slut. Jag fick verkligen en känsla att hon tog försäljningen och sitt arbete mycket seriöst.

Som ni förstår är jag mycket nöjd i kontakten med Ida Lindholm. I mina ögon en mycket duktig mäklare.
    Kontakte med Er på kontoret har också varit mycket trevlig, kan varmt rekommendera Ida och ert kontor till vänner som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-11-01 Ida L svarar Anita J
    Stort tack Anita för din rekommendation och för dem fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och tack för att jag fick ditt förtroende att förmedla din lägenhet. Mvh Ida Lindholm
    Ida L gillar detta
  • Claes H

2018-10-31

Claes H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en villa i Bromma. Väldigt förtroendeingivande och proffessionell från första möte och genom hela processen. Tålmodig och lyhörd. Infriade och överträffade våra förväntningar! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-31 Tobias S svarar Claes H
    Stort tack för ert förtroende Claes & Anna! Hoppas ni trivs på nordligare breddgrader!/Tobias
  • 2018-10-29

Emma E skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anlitade Robin efter en rekommendation, och är supernöjd! Trots en ganska instabil marknad fick jag min lägenhet såld till det pris jag hade satt upp som mål. Skulle utan att tveka rekommendera honom till alla som ska sälja i området :) Läs mer
    2018-10-29 Robin B svarar Emma E
    Tusen tack!! :) Nu hoppas jag du hittar något fint att köpa. / Mvh Robin
  • 2018-10-29

Mikael F skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och kunnig. Er för "gåpåig" vilket uppskattades.

Möjligtvis att det blev väldigt kort varsel för att slutföra uppdraget. Fick ta hembesök kl 20 samma kväll som slutbudet var accepterat för påskrifter. Läs mer
  • 2018-10-26

Sara E skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en etta på 29 kvm. Jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Jag förväntade mig ett proffsigt bemötande, information om hur säljprocessen skulle gå till och hur den sedan gick till rent praktiskt. Jag tyckte att mäklaren levde upp till de.
    Mäklaren var väldigt mån om att jag skulle känna mig nöjd genom hela processen från start till slut och det uppskattar jag. Läs mer
    2018-10-26 Herman Z svarar Sara E
    Hej Sara! Tusen tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi hörs! :)
  • 2018-10-21

Anna G skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt våran 3.a i Riksby. Ida visade sig vara engagerad och professionell. Vi var mycket nöjda med hennes varma och trevliga bemötande. Henne kan jag varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-22 Ida L svarar Anna G
    Hej Anna, Tack snälla för dina ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att förmedla er bostad. Det var ett nöje att få samarbeta med er. Mvh Ida Lindholm
    Ida L gillar detta
  • 2018-10-10

Daniel & Hugo A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra intryck, tar ner försäljning och köp på en nivå alla förstår. Tacksamt för en första försäljning Läs mer
    2018-10-10 Robin B svarar Daniel & Hugo A
    Tusen tack för att ni tog er tid att skriva några rader. :) Lycka till framöver nu och tveka inte på att ringa vid frågor eller funderingar. / Mvh Robin
  • 2018-09-25

Alec A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Rekommenderar Christopher, seriös och kunnig mäklare. Är lugn och trovärdig person och jobbar efter kundens önsemål. Läs mer
    2018-09-25 Christopher M svarar Alec A
    Hej Alec,
    Tack snälla för dina ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att sälja er fina bostad. Stort lycka till med letandet. Med vänlig hälsning Christopher

Brommaplan 403, 168 76 Bromma