Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 356 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• Caroline A
    Caroline A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin hjälpte mig att sälja min 50-tals etta i Blackeberg och har under hela processen varit väldigt lugn, pedagogisk och kunnig. Jag kände mig supertrygg och i goda händer och kan varmt rekommendera Robin till vem som helst som har en bostad att sälja eller köpa. Läs mer
    2018-05-16 Robin B svarar Caroline A
    Tack! :D Det gick galant efter några visningar där. :) / Mvh Robin
  • Samuel Y
    Samuel Y skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin får högsta betyg i sin kundkontakt där han är mycket förtroendeingivande. Sålde för ett högt pris på en vikande marknad trots ett högt utbud. Läs mer
    2018-05-16 Robin B svarar Samuel Y
    Tusen tack för de fina orden. Nu tar vi samarbetet vidare och försöker hjälpa dig hitta något nytt. :) / Mvh Robin
  • Angelica & Sebastian E
    Angelica & Sebastian E skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin har varit super genom hela processen att sälja vår lägenhet. Han är trevlig, tydlig, kunnig och engagerad. Skönt att få sälja innan planerad visning när marknaden är oviss.

Kan varmt rekommendera Robin! Läs mer
    2018-05-11 Robin B svarar Angelica & Sebastian E
    Tusen tack för de snälla orden. Stort lycka till med nästa boende. Tveka inte på att ringa om ni önskar en framtida värdering. :) / Mvh Robin
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Den var ok. Jag sålde. Hoppades på mer men är dock nöjd med allt. Läs mer
    2018-04-25 Robin B svarar Patrik P
    Skönt att du i slutänadan vad nöjd trots tuff marknad! :) / Mvh Robin
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är professionell och ger ett seriöst och kompetent intryck genom hela säljprocessen. Jag fick honom rekommenderad till mig och kan varmt rekommendera honom vidare. Läs mer
    2018-04-24 Robin B svarar Johanna S
    Tusen tack!!! :) Det gick bra och tveka inte på att höra av er om ni önskar uppdaterad värdering kring ert nya boende. / Mvh Robin
  • Tobias & Sofia P
    Tobias & Sofia P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Av Robin har vi både köpt och sålt bostad.
    Vi är oerhört nöjda med vår upplevelse, allt har varit tydligt och han har varit väldigt ärlig och lyckats med det vi önskat.
    Det gör att man som kund känner sig trygg med så här stora affärer och vi kommer säkert använda oss av Länsförsäkringar och Robin igen, toppenbra! Läs mer
    2018-04-20 Robin B svarar Tobias & Sofia P
    Tusen tack! Det löste sig på alla fronter. :) / Mvh Robin
  • Olle S
    Olle S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Under mitt pågående köpande och säljande av bostad har jag kommit i kontakt med allt från riktigt bra mäklare till inte alls så bra, och jag är glad att kunna säga att Robin helt klart tillhör den första kategorin.
    Han är trevlig, noggrann och lyhörd. Dessutom tog han reda på all info man kan tänka sig när han skulle sälja min lägenhet och det tycker jag är viktigt.
    Både jag som säljare och köparen var glada och nöjda efter avslutad affär.
    Jag är glad att jag anlitade Robin. Läs mer
    2018-04-19 Robin B svarar Olle S
    Tusen tack för de fina orden. :) Det var superkul att samarbeta med dig och lycka till framåt nu! / Mvh Robin
  • Maja V
    Maja V skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi kan varmt rekommendera Robin som fastighetsmäklare. Han sålde vår lägenhet och trots tufft marknadsläge där det krävdes många visningar så kände vi oss hela tiden prioriterade och fick bra visningstider. Robin är en ambitiös, duktig och trevlig mäklare som ger ett bra bemötande till både säljare och köpare. Läs mer
    2018-04-17 Robin B svarar Maja V
    Tusen tack för att ni tog er tid att skriva några rader. Vi kämpade på och det var tacksamt att samarbeta med er! :) / Mvh Robin
  • Jonathan & Johanna W
    Jonathan & Johanna W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Allt gick precis som jag ville. Läs mer
    2018-04-08 Robin B svarar Jonathan & Johanna W
    Kul att höra. Ser fram emot framtida samarbeten! :) / Mvh Robin.
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har köpt och sålt flera gånger på senare år och den grad av professionalism och trevligt bemötande som Anton påbjuder är ovanligt enligt min erfarenhet. Vi hade mycket bra kontakt och jag kände mig mycket trygg genom hela affären. Anton levererade starkt över förväntan och jag är glad att jag hade turen att jobba med honom. Rekommenderas mycket varmt alla dagar i veckan! Läs mer
    2018-03-29 Anton D svarar Rickard R
    Stort tack för ditt fina omdöme Rickard! Extra kul att du är nöjd med min insats då du både köpt och sålt genom andra mäklare tidigare. Jag ser fram emot ytterligare möjligheter att samarbeta. På återhörande! Med vänlig hälsning Anton!
  • Mats & Margareta N
    Mats & Margareta N skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket seriös engagerade lyhörd mäklare som var trevlig och samarbetsvillig Läs mer
    2018-03-23 Robin B svarar Mats & Margareta N
    Tack så mycket för att ni la tid på att skriva några rader. Det var ett rent nöje att sälja ert hus. :) / Mvh Robin
  • Yngve N
    Yngve N skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket kompetent och seriös mäklare med trevligt sätt som både säljare och köpare kan känna största förtroende för. Läs mer
    2018-03-23 Robin B svarar Yngve N
    Tusen tack för e fina orden. Roligt att Rima i Täby fick hjälpa er med köpet också. :) / Mvh Robin
  • Maria D
    Maria D skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vår 4:a i Annedal med Tobias Sandseth och vi upplevde Tobias som mycket kunnig och professionell. Rekommenderar Tobias starkt för kommande affärer! Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Stort tack till Anton Dahlström för ett trevligt och proffsigt bemötande! Ditt ovärderliga stöd och engagemang gjorde att vi som förstagångsköpare kände oss trygga från första början. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-22 Anton D svarar Ingrid S
    Hej Ingrid! Vad kul att NI är så nöjda med ert köp. Trygghet är viktigt för mig och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, så jag blir extra glad att din upplevelse av vår bostadsaffär genomsyrades av just det. Hoppas ni kommer trivas i er nya fina lägenhet. Vi ses! Med vänlig hälsning Anton
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en väldigt professionell och kunnig mäklare. Engagerad, driven, pålitlig och trevlig. Höll en tät dialog, informerade och stötte mig genom hela min försäljning. Gjorde att jag vågade ta steget! Anton får toppbetyg och rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-19 Anton D svarar Jennie S
    Hej Jennie, Tack själv för ett lyckat samarbete. Jag är oerhört glad att vi lyckades planera din försäljning på bästa möjliga sätt, vilket gjorde att resultatet blev mycket bra. Stort tack för dina rekommendationer till dina bekanta som ska sälja. Jag tar hand om dem på bästa sätt. På återseende! Med vänlig hälsning Anton
  • Dino Z
    Dino Z skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är professionell, har ett ärligt bemötande och tydlig i sin i kommunikation. Rekommenderas!
    /Dino Läs mer
    2018-03-19 Anton D svarar Dino Z
    Hej Dino, Tack för ditt omdöme. Kul att du är nöjd med vårt samarbete. På återhörande! Med vänlig hälsning Anton
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en mycket erfaren och professionell mäklare som motsvarade alla mina förväntningar genom hela min säljprocess. Med täta kontakter, lyhördhet och ett inneboende driv har Anton nått ett mycket bra resultat även i en tid på marknaden där objekten inte säljer sig själva som de gjorde tidigare.

Jag ger Anton mina varmaste rekommendationer!

/ Fredrik Kihlström Läs mer
    2018-03-16 Anton D svarar Fredrik K
    Hej Fredrik, Stort tack för ditt fina omdöme. Jag är glad att du uppskattade min arbetsinsats! Jag ser fram emot en vidare kontakt. Ha en trevlig helg!
  • Sharif S
    Sharif S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jätte trevlig, flexible och pålitliga kille. Man kan känner sig jätte trygg med honom. Jag rekommendera bästa mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Sharif Siddique
    Drachmannsgatan 20,
    16849 Bromma. Läs mer
    2018-03-12 Robin B svarar Sharif S
    Hej Sharif! Tack så mycket. Hoppas du hittar någonting fint nu. Hälsa Ender om du köper av honom. :) / Mvh Robin
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Alltigenom trevligt och professionellt bemötande. Snabb återkoppling när vi ställde frågor. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare! Läs mer
    2018-03-05 Rasmus E svarar Sofie L
    Hej Sofie och Jens! Stort tack för förtroendet och det fina omdömet. Lycka till med det nya boendet nu!
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Han har motsvarat alla mina förväntningar.
    Han är kunning ,proffsig.
    Han inger förtroende.
    Allt har gått väldigt smidigt. Läs mer
    2018-03-04 Robin B svarar Lennart O
    Tusen tack Lennart! Riktigt smidigt samarbete. / Mvh Robin
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias som hjälpte oss med försäljningen var mycket kunnig och vi kände oss i trygga händer igenom hela försäljningen. Läs mer
    2018-03-02 Tobias S svarar Sofia T
    Stort tack för ert förtroende & lycka till med visningarna i helgen! Vi hörs snart! Hls, Tobias
  • Kent L
    Kent L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Påläst, tydlig och engagerad. Får både säljare och köpare att känna sig trygg med affären. Läs mer
    2018-02-22 Rasmus E svarar Kent L
    Hej Kent! Stort tack för omdömet, det uppskattas verkligen. Lycka till med det nya boendet!
  • Karin A
    Karin A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Att sälja en bostad är en stor händelse i livet. Jag fick kontakt med Robin när han sålde en annan lägenhet. Han var både förtroendeingivande och professionell i bemötandet. Nu har han hjälpt mig att sälja min bostad och det har gått väldigt bra och jag som säljare har kännt mig trygg genom hels processen. Jag rekommenderar Robin till allla som går i tankar om att sälja sin bostad! Läs mer
    2018-01-26 Robin B svarar Karin A
    Tusen tack för de fina orden! Hoppas du hittar någonting nytt nu. Tveka inte på att höra av dig om du vill ha tips & trix! :) / MVh Robin
  • Maykil T
    Maykil T skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt proffsig, kund nära och var även nyckeln till att hela affären gick i hamn! Gick inte att ge högre betyg tyvärr! Världsklass! Läs mer
    2018-01-25 Robin B svarar Maykil T
    Tack Maykil! Du får gärna rekommendera mig vidare till vänner och bekanta. / Mvh Robin
  • Malin G
    Malin G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag valde Robin pga hans positiva utstrålning och höga energi. Han drev försäljningen från början till slut och höll mig uppdaterad och delaktig hela vägen. Läs mer
    2018-01-23 Robin B svarar Malin G
    Tack så mycket! Lycka till nu framöver. :) / Mvh Robin
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket professionell och kunnig mäklare, rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-01-16 Rasmus E svarar Mikael R
    Tack snälla för det fina omdömet. Lycka till med nya boendet!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Som säljare kände vi oss oerhört väl bemötta av Tobias! Han visade redan från start ett genuint intresse för vår lägenhet och har genom hela processen varit lyhörd för våra önskemål och funderingar.
    Tobias förmedlar en känsla av enorm kunskap och trygghet. Läs mer
    2018-02-02 Tobias S svarar Lisa S
    Stort tack för ert förtroende! Kul att vi fick ett så bra pris så snabbt och smidigt:) Härligt även med köpare som kommer trivas kanon på Johan Tillanders Väg. Vi hörs och ses snart igen! Ha en fantastisk dag! /Tobias
  • Jonnie W
    Jonnie W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Försäljningen är ännu inte klar men ångesten att ha med mäklare att göra försvann direkt när första mötet var klart. Hoppas nu på bra kommande sammarbete. Trots att jag valde närmsta mäklaren tillhands så var valet positivt. Läs mer
    2017-12-18 Robin B svarar Jonnie W
    Tack för de fina orden. Nu ser vi till att göra en bra förmedling! / Mvh Robin
  • Pedram & Aylin S
    Pedram & Aylin S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin hade alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Hans inställning var alltid positiv och hans kunskap gjorde att vi kunde känna oss trygga med vår affär. Trots rådande marknadsklimat kunde han leverera det pris bostaden var värd. Vi är mycket nöjda hans insats och kan verkligen rekommendera Robin till er nästa bostadsaffär! Läs mer
    2017-12-04 Robin B svarar Pedram & Aylin S
    Hej, tack för de snälla orden! Ja vi kämpade på och lyckades bra! :) / Mvh Robin
  • Gabriel R
    Gabriel R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick väldigt professionellt bemötande och mäklaren levde upp till min förväntan. Läs mer
    2018-01-14 Tobias S svarar Gabriel R
    Stort tack Gabriel och fantastiskt kul med rekordpris! Tveka inte att höra av dig om det dyker upp minsta fundering! tack för ditt förtroende! //Tobias
  • Julian J
    Julian J skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin har under hela säljprocessen bidragit med ett lugn och en professionalitet som varit mycket uppskattad.

Rekommenderar starkt att anlita Robin som mäklare! Läs mer
    2017-10-18 Robin B svarar Julian J
    Tack Julian! Säg till om du behöver hjälp att hitta någonting nytt! :) / Mvh Robin
  • Bo B
    Bo B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ett mycket proffsigt utförd försäljning. Kan verkligen rekomendera han till alla som skall sälja sin bostad Läs mer
    2017-10-11 Robin B svarar Bo B
    TACK för förtroendet och den fina rekomendationen! / Mvh Robin
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag upplever Robin som tydlig och ambitiös och är den mäklare som låg närmast i sin uppfattning om slutpriset. Robin avbröt även sin semester för en privatvisning vilken jag upplevde som positivt. Läs mer
    2017-10-09 Robin B svarar Thomas S
    Tack för de fina orden! Lycka till med allt framöver. / Mvh Robin
  • Leif J
    Leif J skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och korrekt försäljare som kan sin sak. Läs mer
    2017-10-09 Robin B svarar Leif J
    Tack Leif! Säg till när du ska sälja huset sen. :) / Mvh Robin
  • Emmelie W
    Emmelie W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Några vänner rekommenderade Robin när det var dags för oss att sälja vår lägenhet och vi är supernöjda med att vi lyssnade på dem. Robin är väldigt trygg, ambitiös och trevlig, och försäljningen motsvarade verkligen våra förväntningar. Han har varit engagerad från början till slut och alltid funnits tillgänglig för våra frågor. Kommer lätt vända oss till honom när det är dags för nästa försäljning i framtiden :) Läs mer
    2017-09-07 Robin B svarar Emmelie W
    Tusen tack!! Hoppas det går bra att hitta nytt och ha det bra på Bali! / Mvh Robin
  • Katri K
    Katri K skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin har ett professionellt sätt och ett gott bemötande från början till slut. Han är tillgänglig och behjälplig i hela processen, i och med det känner man en stor trygghet som säljare. Fört god kommunikation och dialog längs hela processen. Allt detta i kombination bidrar till en mycket positiv känsla. Robin, är en duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    Tack Robin! Läs mer
    2017-09-06 Robin B svarar Katri K
    ...och tack till dig för att skriva några ord om din upplevelse!! :) / Mvh Robin
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi träffade Robin när vi tittade på en annan lägenhet och tyckte att han skötte det professionellt. Därav förtroendet att sälja vår lägenhet.
    Ett gott bemötande från början till slut. Tillgänglig och behjälplig i hela processen. Läs mer
    2017-08-13 Robin B svarar Daniel C
    Tusen tack!! :) Hoppas allting är bra med er. / Mvh Robin
  • Katarina Å
    Katarina Å skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin var trevlig att prata med, en aningen stel men korrekt Läs mer
    2017-08-04 Robin B svarar Katarina Å
    Tack för att du tog dig tiden att svara på länken! :) / Mvh Robin
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag gjorde min första bostadsaffär med Robin som var professionell, påläst, snabbfotad och tydlig. Är mycket nöjd och rekommenderar till andra köpare att kontakta Robin då köpprocessen underlättas av en mäklare som är engagerad. Tack Robin! Läs mer
    2017-08-01 Robin B svarar Josefin S
    Tusen tack till er! Nu ska jag hjälpa er vidare mot ett smidigt tillträde! :) / Mvh Robin
  • Maria H
    Maria H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick ett proffsigt bemötande som köpare och en enorm trygghet som säljare. En riktig klippa! Tack Robin! Läs mer
    2017-07-27 Robin B svarar Maria H
    Tack för de snälla orden!! :):) / Mvh Robin
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Extremt proffsig från första mötet till avslut! Försäljningen sträckte sig högre än vår förväntan. 10 av 10! Läs mer
    2017-07-26 Robin B svarar Daniel K
    Tusen tack! Nu ska vi hjälpa dig att hitta något nytt! :) / Mvh Robin
  • Lana B
    Lana B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag hade kontark med Robin både som köpare och som säljare..Båda affärerna gått väldigt smidigt. Det vr snabb och tidlig kommunuktion mellan oss. Tack Robin för fantastiskt gott samarbete. Jag kommer definitigt att anlida dig som mäklare ang mina framtida försäljningar! Läs mer
    2017-07-26 Robin B svarar Lana B
    Tack! Jag ser fram emot framtida samarbeten! :) / Mvh Robin
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Affärsmässig, effektiv, kunnig och driven sammanfattar upplevelsen av Robins utmärkta arbete. Läs mer
    2017-07-19 Robin B svarar Mikael I
    Tack för en trygg och smidig process! / Mvh Robin
  • Andrea I
    Andrea I skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är jättenöjd med Robin! Som säljare är jag inte så erfaren men jag kände att jag kunde lita på Robin och det förtroendet höll mig lugn. Han levererade resultat och hade kommunikation hela tiden. Jag är supernöjd! Läs mer
    2017-07-15 Robin B svarar Andrea I
    Tack för de snälla orden! :) / Mvh Robin
  • Marco U
    Marco U skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Social och trevlig. Gör det lilla Xtra för kunden. Tydlig. Proffs helt enkelt! Läs mer
    2017-07-11 Robin B svarar Marco U
    Tack Marco. :D Nu ska jag hjälpa dig att hitta någonting nytt! / Mvh Robin
  • Julia L
    Julia L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin har varit en otroligt trygg hand genom hela processen. Jag är väldigt nöjd med hans insats. Försäljningen gick dessutom en bra bit över förväntan! Läs mer
    2017-06-14 Robin B svarar Julia L
    Tusen tack för de snälla orden och jag önskar dig all lycka med det nya! :) / Mvh Robin
  • Said Hasib B
    Said Hasib B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag tycker att Tobias är en ärlig människa och seriös och och vi tackar honom för svar. Läs mer
    2018-01-14 Tobias S svarar Said Hasib B
    Tack att du upplevde ett seriöst bemötande. Ha en fantastisk dag! Hls, Tobias
  • Bo W
    Bo W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Påläst, förtroendeingivande och hade en bra känsla av vad slutpriset skulle landa. Blev bara en miss med kontakten kontakten till Storfilmen angående ägarbytet Läs mer
    2017-04-21 Robin B svarar Bo W
    Efter vi hade ringt till förvaltaren så fick vi tillbaka originalet som de hade haft under hela processen så det var skönt att det löste sig. Tack för de snälla orden! :) / Mvh Robin
  • Lena L
    Lena L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är en lugn person som du känner dig trygg med. Du kan släppa nervositeten och alla spänningar som det oftast innebär när man köper eller säljer en fastighet. Robin tar hand om allt på ett tryggt och säkert sätt. Det Robin Bäckström lovar det håller han. Läs mer
    2017-04-19 Robin B svarar Lena L
    Tack för de snälla orden. Vad roligt med ditt nya boende. :) / Mvh Robin
  • Barbro G
    Barbro G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick fort fortronde får han . Han var duktig till å holde kontakt . Läs mer
    2017-04-18 Robin B svarar Barbro G