Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 403 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• Mia H
    Mia H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag fick tips från en vän om att Mäklare Robin Bäckström på Länsförsäkringar Bromma skulle vara en bra mäklare. Han har nu hjälpt mig att sälja min lgh i Blackeberg i Bromma och han gjorde ett mycket bra jobb! Tydlig, kunnig, och väldigt noggrann i affären. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-08-09 Robin B svarar Mia H
    Tusen tack för de fina orden! Riktigt roligt samarbete, nu ska jag hjälpa dig att hitta något nytt! :) / Mvh Robin
  • Margareta & Björn S
    Margareta & Björn S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet förmedlad via Robin.

Robin är mycket trevlig, lyhörd, kommunikativ och välstrukturerad och det är ett nöje att ha med honom att göra. Läs mer
    2018-08-09 Robin B svarar Margareta & Björn S
    Tusen tack!! :) /Mvh Robin Bäckström
  • Krister & Ida Z
    Krister & Ida Z skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är en seriös och proffsig mäklare som sålde vår lgh i juni 2018. Vi följde alla Robins råd när de gäller tex utgångspris och antal visningar. Trots en osäker och instabil marknad lyckades han få dit många på visningarna varav många deltog i budgivningen vilket i sin tur ledde till er slutpris långt över vad vi förväntat oss. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-06-25 Robin B svarar Krister & Ida Z
    Tusen tack för de snälla orden. Lycka till med huset nu!! :) / Mvh Robin
  • Ylva G
    Ylva G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionell rakt igenom hela processen, rak och tydlig kommunikation och alltid väldigt trevlig! Läs mer
    2018-06-23 Robin B svarar Ylva G
    Tusen tack! Lycka till framåt nu! / Mvh Robin
  • Ahmet A
    Ahmet A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Säljer man i Bromma är det Tobias man väljer så enkelt är det! Läs mer
  • Richard V
    Richard V skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Försäljning av bostadsrätt 2 rok på Brommaplan. Tydlig och transperent genom hela processen och hög grad av tillgänglighet. Kan absolut rekommendera Robin. Läs mer
    2018-06-11 Robin B svarar Richard V
    Tusen tack, säg till när ni önskar värdering på er nya bostad. :) / Mvh Robin
  • Susanna M
    Susanna M skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi anlitade Robin för att sälja bostadsrätt. Det drog ut på tiden och fick inte vad tänkt riktigt, men det var på en tuff marknad. Robin är väldigt ambitiös och ihärdig. Han är väl strukturerad och bra på att återkoppla. Läs mer
    2018-05-31 Robin B svarar Susanna M
    Tack för att du tog några minuter för att skriva en rekommendation! :) / Mvh Robin
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher har skött försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Jag valde att låta honom sköta affären då han gav ett tryggt och seriöst intryck, en mäklare som jag skulle vilja träffa om jag vore spekulant.
    Han levererade också när det gällde och fick allt att gå smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Christopher M svarar Mikael S
    Hej Mikael!
    Tusen tack för dina rader, det gläder mig att läsa dina ord. Kul att du upplevde mig och processen så!
    Med vänlig hälsning, Christopher
  • Anita C
    Anita C skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt borätt i Vasastan och Herman var så engagerad från första stund. Mina förväntningar överensstämde med Hermans beräkningar efter att ha sett lägenheten. Det har varit en otroligt bra och förtroendeingivande upplevelse, inte varje dag man säljer en lägenhet. Herman har varit 300% engagerad och om jag har vänner som ska sälja lägenhet så kommer jag definitivt att rekommendera Herman.
    Jättenöjd!
    Anita Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Herman är en professionell mäklare som arbetar med hjärtat, för att uppfylla folks bostadsdrömmar Läs mer
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Stockholm
    trevligt bemötande prof. Kunnig inom området.
    Förväntade mig en mäklarre som var service minded och kunnig på den juridiska biten.
    Jag tycker mäklare levde upp till mina förväntningar och var kunnig inom området, positiv. Läs mer
    2018-05-21 Christopher M svarar Charlotte S
    Hej Charlotte, tack för dina rader om mig,! Stort grattis till er nya bostad. All lycka. Mvh Christopher
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin hjälpte mig att sälja min 50-tals etta i Blackeberg och har under hela processen varit väldigt lugn, pedagogisk och kunnig. Jag kände mig supertrygg och i goda händer och kan varmt rekommendera Robin till vem som helst som har en bostad att sälja eller köpa. Läs mer
    2018-05-16 Robin B svarar Caroline A
    Tack! :D Det gick galant efter några visningar där. :) / Mvh Robin
  • Samuel Y
    Samuel Y skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin får högsta betyg i sin kundkontakt där han är mycket förtroendeingivande. Sålde för ett högt pris på en vikande marknad trots ett högt utbud. Läs mer
    2018-05-16 Robin B svarar Samuel Y
    Tusen tack för de fina orden. Nu tar vi samarbetet vidare och försöker hjälpa dig hitta något nytt. :) / Mvh Robin
  • Angelica & Sebastian E
    Angelica & Sebastian E skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin har varit super genom hela processen att sälja vår lägenhet. Han är trevlig, tydlig, kunnig och engagerad. Skönt att få sälja innan planerad visning när marknaden är oviss.

Kan varmt rekommendera Robin! Läs mer
    2018-05-11 Robin B svarar Angelica & Sebastian E
    Tusen tack för de snälla orden. Stort lycka till med nästa boende. Tveka inte på att ringa om ni önskar en framtida värdering. :) / Mvh Robin
  • Nuran S
    Nuran S skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har såld min lgh med hjälp av Herman Zettergren .
    Det var Bostadsrätt i Vasastan , bra läge trots att det togs längre tid att sälja lgh. Vi körde flera visningar. Han var i det situation väldigt lugn , varje gången har han bedömd Situation med mig och fick vi lösning tillsammans .
    I det Situation har han inte tappat sin Lust inte heller sin tålamod .
    Hans beteende uppskattar jag mycket för att han är väldigt trevlig , lugn , kunniga . Man kan ha förtroen honom . Det är viktigaste när man gör affär med Mäklare .
    Jag vill gärna rekommendera honom vidare . Läs mer
    2018-04-25 Herman Z svarar Nuran S
    Tack Nuran, vad glad jag blir! Var ett nöje att få samarbeta med dig och hjälpa dig att få din bostad såld :-)
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Den var ok. Jag sålde. Hoppades på mer men är dock nöjd med allt. Läs mer
    2018-04-25 Robin B svarar Patrik P
    Skönt att du i slutänadan vad nöjd trots tuff marknad! :) / Mvh Robin
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är professionell och ger ett seriöst och kompetent intryck genom hela säljprocessen. Jag fick honom rekommenderad till mig och kan varmt rekommendera honom vidare. Läs mer
    2018-04-24 Robin B svarar Johanna S
    Tusen tack!!! :) Det gick bra och tveka inte på att höra av er om ni önskar uppdaterad värdering kring ert nya boende. / Mvh Robin
  • Sten L
    Sten L skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Hej.
    Jag har köpt en Brf i Vasastan. Från mitt första samtal med Herman, följande samtal och under visningen av lägenheten samt kontraktsskrivning
    blev jag korrekt, initierat och vänligt bemött av Herman.
    Jag är mycket nöjd med mäklarens arbete och ser fram mot att flytta in i min nyinköpta lägenhet.
    Sten Larsson Läs mer
    2018-04-23 Herman Z svarar Sten L
    Tusen tack, Sten! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas superbra i din nya lägenhet. Vi ses!

/Herman
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket trevlig och bra i kontakten. Lätt att få tag på. Känns som att han jobbar för både säljare och köpare på ett mkt bra sätt Läs mer
    2018-04-23 Christopher M svarar Katarina M
    Hej Katarina, jag tackar ödmjukast för dina rader.
    Stort grattis till din nya bostad, jag hoppas att du kommer att trivas! Mvh Christopher
  • Tobias & Sofia P
    Tobias & Sofia P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Av Robin har vi både köpt och sålt bostad.
    Vi är oerhört nöjda med vår upplevelse, allt har varit tydligt och han har varit väldigt ärlig och lyckats med det vi önskat.
    Det gör att man som kund känner sig trygg med så här stora affärer och vi kommer säkert använda oss av Länsförsäkringar och Robin igen, toppenbra! Läs mer
    2018-04-20 Robin B svarar Tobias & Sofia P
    Tusen tack! Det löste sig på alla fronter. :) / Mvh Robin
  • Olle S
    Olle S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Under mitt pågående köpande och säljande av bostad har jag kommit i kontakt med allt från riktigt bra mäklare till inte alls så bra, och jag är glad att kunna säga att Robin helt klart tillhör den första kategorin.
    Han är trevlig, noggrann och lyhörd. Dessutom tog han reda på all info man kan tänka sig när han skulle sälja min lägenhet och det tycker jag är viktigt.
    Både jag som säljare och köparen var glada och nöjda efter avslutad affär.
    Jag är glad att jag anlitade Robin. Läs mer
    2018-04-19 Robin B svarar Olle S
    Tusen tack för de fina orden. :) Det var superkul att samarbeta med dig och lycka till framåt nu! / Mvh Robin
  • Maja V
    Maja V skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi kan varmt rekommendera Robin som fastighetsmäklare. Han sålde vår lägenhet och trots tufft marknadsläge där det krävdes många visningar så kände vi oss hela tiden prioriterade och fick bra visningstider. Robin är en ambitiös, duktig och trevlig mäklare som ger ett bra bemötande till både säljare och köpare. Läs mer
    2018-04-17 Robin B svarar Maja V
    Tusen tack för att ni tog er tid att skriva några rader. Vi kämpade på och det var tacksamt att samarbeta med er! :) / Mvh Robin
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher var en aktiv, lyhörd, trevlig och seriös mäklare. Läs mer
    2018-04-10 Christopher M svarar Håkan S
    Tusen tack Håkan! Så kul att vi gjorde en toppenförsäljning. Uppskattar dina ord om mig och kul att du upplevde mig som så du beskriver. Mvh Christopher
  • Jonathan & Johanna W
    Jonathan & Johanna W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Allt gick precis som jag ville. Läs mer
    2018-04-08 Robin B svarar Jonathan & Johanna W
    Kul att höra. Ser fram emot framtida samarbeten! :) / Mvh Robin.
  • David
    David skrev om Herman Zettergren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde ett gemensamt boende i Vasastan i en mycket svårt och nedåtgående marknad men Herman lyckades ändå nå vår önskade nivå.

Herman var hela tiden tillgänglig per telefon och sms och uppdaterade oss på allt som hände genom hela processen, så vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-04-11 Herman Z svarar David
    Tusen tack för de fina orden! Det var supertrevligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning. :-)
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har köpt och sålt flera gånger på senare år och den grad av professionalism och trevligt bemötande som Anton påbjuder är ovanligt enligt min erfarenhet. Vi hade mycket bra kontakt och jag kände mig mycket trygg genom hela affären. Anton levererade starkt över förväntan och jag är glad att jag hade turen att jobba med honom. Rekommenderas mycket varmt alla dagar i veckan! Läs mer
    2018-03-29 Anton D svarar Rickard R
    Stort tack för ditt fina omdöme Rickard! Extra kul att du är nöjd med min insats då du både köpt och sålt genom andra mäklare tidigare. Jag ser fram emot ytterligare möjligheter att samarbeta. På återhörande! Med vänlig hälsning Anton!
  • Mats & Margareta N
    Mats & Margareta N skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket seriös engagerade lyhörd mäklare som var trevlig och samarbetsvillig Läs mer
    2018-03-23 Robin B svarar Mats & Margareta N
    Tack så mycket för att ni la tid på att skriva några rader. Det var ett rent nöje att sälja ert hus. :) / Mvh Robin
  • Yngve N
    Yngve N skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket kompetent och seriös mäklare med trevligt sätt som både säljare och köpare kan känna största förtroende för. Läs mer
    2018-03-23 Robin B svarar Yngve N
    Tusen tack för e fina orden. Roligt att Rima i Täby fick hjälpa er med köpet också. :) / Mvh Robin
  • Maria D
    Maria D skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vår 4:a i Annedal med Tobias Sandseth och vi upplevde Tobias som mycket kunnig och professionell. Rekommenderar Tobias starkt för kommande affärer! Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Stort tack till Anton Dahlström för ett trevligt och proffsigt bemötande! Ditt ovärderliga stöd och engagemang gjorde att vi som förstagångsköpare kände oss trygga från första början. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-22 Anton D svarar Ingrid S
    Hej Ingrid! Vad kul att NI är så nöjda med ert köp. Trygghet är viktigt för mig och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, så jag blir extra glad att din upplevelse av vår bostadsaffär genomsyrades av just det. Hoppas ni kommer trivas i er nya fina lägenhet. Vi ses! Med vänlig hälsning Anton
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en väldigt professionell och kunnig mäklare. Engagerad, driven, pålitlig och trevlig. Höll en tät dialog, informerade och stötte mig genom hela min försäljning. Gjorde att jag vågade ta steget! Anton får toppbetyg och rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-19 Anton D svarar Jennie S
    Hej Jennie, Tack själv för ett lyckat samarbete. Jag är oerhört glad att vi lyckades planera din försäljning på bästa möjliga sätt, vilket gjorde att resultatet blev mycket bra. Stort tack för dina rekommendationer till dina bekanta som ska sälja. Jag tar hand om dem på bästa sätt. På återseende! Med vänlig hälsning Anton
  • Dino Z
    Dino Z skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är professionell, har ett ärligt bemötande och tydlig i sin i kommunikation. Rekommenderas!
    /Dino Läs mer
    2018-03-19 Anton D svarar Dino Z
    Hej Dino, Tack för ditt omdöme. Kul att du är nöjd med vårt samarbete. På återhörande! Med vänlig hälsning Anton
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en mycket erfaren och professionell mäklare som motsvarade alla mina förväntningar genom hela min säljprocess. Med täta kontakter, lyhördhet och ett inneboende driv har Anton nått ett mycket bra resultat även i en tid på marknaden där objekten inte säljer sig själva som de gjorde tidigare.

Jag ger Anton mina varmaste rekommendationer!

/ Fredrik Kihlström Läs mer
    2018-03-16 Anton D svarar Fredrik K
    Hej Fredrik, Stort tack för ditt fina omdöme. Jag är glad att du uppskattade min arbetsinsats! Jag ser fram emot en vidare kontakt. Ha en trevlig helg!
  • Jimmie G
    Jimmie G skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher har verkligen engagerat sig och varit aktiv i försäljningen av bostaden. Han är tillgänglig och svarar alltid uppriktigt med sin syn kring läget.

Sett till helheten är jag mycket nöjd med Christophers insatts i detta uppdrag och jag kan starkt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2018-03-14 Christopher M svarar Jimmie G
    Hej Jimmie,
    Tack snälla för din ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att sälja din fina bostad. Med vänlig hälsning Christopher
  • Sharif S
    Sharif S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jätte trevlig, flexible och pålitliga kille. Man kan känner sig jätte trygg med honom. Jag rekommendera bästa mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Sharif Siddique
    Drachmannsgatan 20,
    16849 Bromma. Läs mer
    2018-03-12 Robin B svarar Sharif S
    Hej Sharif! Tack så mycket. Hoppas du hittar någonting fint nu. Hälsa Ender om du köper av honom. :) / Mvh Robin
  • David N
    David N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Hade spanat in kontoret på Upplandsgatan långt innan försäljning och när det väl var dags så var det ett enkelt beslut. Samarbetet fungerade klockrent och det kombinerat med Christophers proffsighet resulterade i väldigt nöjda säljare ( min mor och jag). Skulle gärna sälja via Christopher igen. Läs mer
    2018-03-08 Christopher M svarar David N
    Hej David och Terezia, tack för era rader om er försäljning och det är extra kul att höra att ni är väldigt nöjda och upplevde allt proffsigt. Jag är gärna er mäklare vid nästa försäljningstillfälle!
    Mvh Christopher
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Alltigenom trevligt och professionellt bemötande. Snabb återkoppling när vi ställde frågor. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare! Läs mer
    2018-03-05 Rasmus E svarar Sofie L
    Hej Sofie och Jens! Stort tack för förtroendet och det fina omdömet. Lycka till med det nya boendet nu!
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Han har motsvarat alla mina förväntningar.
    Han är kunning ,proffsig.
    Han inger förtroende.
    Allt har gått väldigt smidigt. Läs mer
    2018-03-04 Robin B svarar Lennart O
    Tusen tack Lennart! Riktigt smidigt samarbete. / Mvh Robin
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias som hjälpte oss med försäljningen var mycket kunnig och vi kände oss i trygga händer igenom hela försäljningen. Läs mer
    2018-03-02 Tobias S svarar Sofia T
    Stort tack för ert förtroende & lycka till med visningarna i helgen! Vi hörs snart! Hls, Tobias
  • Kent L
    Kent L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Påläst, tydlig och engagerad. Får både säljare och köpare att känna sig trygg med affären. Läs mer
    2018-02-22 Rasmus E svarar Kent L
    Hej Kent! Stort tack för omdömet, det uppskattas verkligen. Lycka till med det nya boendet!
  • Kristin L
    Kristin L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är supernöjd med Christopher. Han är pragmatisk, återkopplar löpande under uppdraget och agerar bollplank och rådgivare under budgivningsprocssen. Läs mer
    2018-02-19 Christopher M svarar Kristin L
    Tack så mycket för dina rader, det uppskattas! Jag är glad att du är supernöjd med mig och processen! Allt gott tills nästa gång, mvh Christopher
  • Carolina V
    Carolina V skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Min erfarenhet av Christopher är väldigt bra. Han är väl förberedd och mycket kunnig. Han har ett enkelt och rakt förhållningssätt till säljaren och är lättillgänglig. Jag uppfattar Christopher som lugn, metodisk och strukturerad i sitt förhållningssätt. Christopher levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-02-02 Christopher M svarar Carolina V
    Tack snälla Carolina för dina rekommendationer samt tack för förtroendet och uppdraget! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och kul att resultatet blev så bra i denna marknad. Mvh Christopher
  • Pia B
    Pia B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher har varit väldigt engagerad och tillmötesgående! Lätt att få tag på samt kunnig och väldigt trevlig. Läs mer
    2018-01-29 Christopher M svarar Pia B
    Hej Pia! Tusen tack för dina ord!
    Det gläder mig att läsa att du är väldigt nöjd med mig som mäklare och person samt att du upplevde mig som engagerad och kunnig!
    Mvh Christopher
  • Karin A
    Karin A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Att sälja en bostad är en stor händelse i livet. Jag fick kontakt med Robin när han sålde en annan lägenhet. Han var både förtroendeingivande och professionell i bemötandet. Nu har han hjälpt mig att sälja min bostad och det har gått väldigt bra och jag som säljare har kännt mig trygg genom hels processen. Jag rekommenderar Robin till allla som går i tankar om att sälja sin bostad! Läs mer
    2018-01-26 Robin B svarar Karin A
    Tusen tack för de fina orden! Hoppas du hittar någonting nytt nu. Tveka inte på att höra av dig om du vill ha tips & trix! :) / MVh Robin
  • Maykil T
    Maykil T skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt proffsig, kund nära och var även nyckeln till att hela affären gick i hamn! Gick inte att ge högre betyg tyvärr! Världsklass! Läs mer
    2018-01-25 Robin B svarar Maykil T
    Tack Maykil! Du får gärna rekommendera mig vidare till vänner och bekanta. / Mvh Robin
  • Malin G
    Malin G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag valde Robin pga hans positiva utstrålning och höga energi. Han drev försäljningen från början till slut och höll mig uppdaterad och delaktig hela vägen. Läs mer
    2018-01-23 Robin B svarar Malin G
    Tack så mycket! Lycka till nu framöver. :) / Mvh Robin
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket professionell och kunnig mäklare, rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-01-16 Rasmus E svarar Mikael R
    Tack snälla för det fina omdömet. Lycka till med nya boendet!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Som säljare kände vi oss oerhört väl bemötta av Tobias! Han visade redan från start ett genuint intresse för vår lägenhet och har genom hela processen varit lyhörd för våra önskemål och funderingar.
    Tobias förmedlar en känsla av enorm kunskap och trygghet. Läs mer
    2018-02-02 Tobias S svarar Lisa S
    Stort tack för ert förtroende! Kul att vi fick ett så bra pris så snabbt och smidigt:) Härligt även med köpare som kommer trivas kanon på Johan Tillanders Väg. Vi hörs och ses snart igen! Ha en fantastisk dag! /Tobias
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher var lugn och behaglig med tydlig struktur och kommunikation i arbetet. Annonsen nådde definitivt mina förväntningar och jag är överlag väldigt nöjd att ha haft Christopher vid min sida under min bostadsförsäljning. Jag kan varmt rekommendera Christopher till andra! Läs mer
    2018-01-08 Christopher M svarar Jenny B
    Hej Jenny! Tack för dina ord och rekommendation. Vad fint att höra att du är nöjd med mig och din försäljning! Jag tackar så mycket för uppdraget och ett trevligt samarbete! Mvh Christopher
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevligt, tydligt och trovärdigt bemötande.
    Alla papper i ordning och kontraktskrivning mycket pedagogisk.
    Gillar! Läs mer
    2017-12-27 Christopher M svarar Henrik R
    Hej och tusen tack för er rekommendation!
    Det gläder mig att jag uppfattas på det sättet som ni beskriver. Jag vill samtidigt passa på och gratulera till er nya bostad, det ska bli kul att se hur ni formar den. Mvh Christopher

Brommaplan 403, 168 76 Bromma