Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 536 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-08-24

Stefan L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en 3:a. Tycker Anton var väldigt god med sin kommunikation genom hela affären. Han har god kunskap angående sitt yrke och bra fingertoppskänsla. Rekommenderar Anton starkt om du ska sälja din bostad. Läs mer
  • 2019-08-23

Lovisa B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var superproffsig mäklare.
    Vi köpte lägenhet via honom och skulle varmt rekommendera honom framöver. Läs mer
  • 2019-08-22

Anna I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en bostadsrätt i Bromma med hjälp av Tobias och är mycket nöjd. Tobias gav mig höga förväntningar från början som han sedan faktiskt lyckades överträffa. Han hör av sig när han ska, följer planen vi lagt upp, ger bra råd utifrån sin erfarenhet och gör att hela processen känns trygg och positiv. Framförallt är han en förträfflig säljare som verkar älska sitt jobb vilket både smittar av sig och ger resultat. Jag skulle varmt rekommendera Tobias till var och en som vill göra en bra affär på ett schysst, professionellt och ärligt sätt. Läs mer
    2019-08-23 Tobias S svarar Anna I
    Wow Anna, vilka fina ord! Extra roligt att vi tillsammans lyckades få till en sån rekordförsäljning och även kul att vår serviceinriktade bank och vårt spekulantregister verkligen gjorde skillnaden för ett slutresultat som vi knappt vågat tro på, inget är omöjligt eller hur!:) Vi hörs och ses snart! STORT TACK för dit förtroende! //Tobias
  • 2019-08-19

Ann-Sofie S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en bostad i Bromma. Mäklaren var synnerligen trevlig, entusiastisk och mycket kunnig. Kände omedelbar kontakt, det var ett rent nöje att få sälja genom Tobias. Han rekommenderas till 100procent. Läs mer
    2019-08-20 Tobias S svarar Ann-Sofie S
    Vad kul Ann-Sofie, var ett nöje att få var din mäklare! Vi ses på fredag! //Tobias
  • 2019-07-24

Karin N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerad, lyhörd och affärsmässig - mkt bra! Läs mer
    2019-07-25 Tobias S svarar Karin N
    Tack Karin, har varit ett nöje att hjälpa er familj! //Tobias
  • 2019-07-13

Pontus T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en större bostadsrätt med Tobias. Jag anser att han var väl påläst om föreningen och området redan innan vårt första möte. Tillmötesgående såväl i avtal och tider. Läs mer
  • 2019-07-08

Marcus B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt hus.
    Väldigt bra och vänligt bemötande. Kunnig på sin sak och villig att ställa upp på tider för visning som egentligen inte var optimala för Tobias. Läs mer
    2019-07-10 Tobias S svarar Marcus B
    Stort tack för fina ord och grattis till ett kanonhus. Välkomna till Bromma! /Tobias
  • 2019-07-08

Louise G skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton sålde min lägenhet i Riksby och jag är mycket nöjd med Anton som mäklare! Anton har under hela tiden varit väldigt lätt att få kontakt med och har också hållt mig uppdaterad hela tiden. Jag har känt mig väldigt trygg med Anton som mäklare och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-08-06 Anton D svarar Louise G
    Hej Louise! Stort tack för ett gott samarbete och kul att du är nöjd! Tack vare att du var förbered med vår tjänst Försprång lyckades du göra en bra försäljning t.o.m. innan du köp något nytt. Stort grattis! Hoppas du trivs i ditt nya boende nu. Hör av dig vid minsta fråga! / Anton
  • 2019-07-08

Magdalena E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kontaktade Tobias för en husförsäljning efter det att jag träffat på honom på en lägenhetsvisning, där jag fick ett väldigt gott intryck.

Han har visat ett otroligt engagemang genom hela processen. Kunnig och lösningsorienterad.

Skulle tveklöst välja honom igen Läs mer
    2019-07-10 Tobias S svarar Magdalena E
    Tack Magdalena, bästa betyget man kan få. Oerhört glad och tacksam över ert förtroende! //Tobias
  • 2019-07-08

Martina B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Som köpare blev jag otroligt bra bemött av Tobias, med varm energi, mycket kunskap och trovärdighet. Läs mer
    2019-07-10 Tobias S svarar Martina B
    Vad kul Martina, känns väldigt bra att ni köpte huset ni kommer trivas som fisken i vattnet! Ha en kanonsommar! //Tobias
  • 2019-07-07

Håkan R skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte en bostad i Bromma och vi är nöjda med återkopplingen och professionalismen i hans uppträdande. Läs mer
    2019-07-12 Christopher M svarar Håkan R
    Tack Håkan för dina rader och grattis till en kanonvilla!
    Vad kul att ni är nöjda med min kommunikation och att ni uppskattar min professionalismen.
  • Charbel I

2019-07-07

Charbel I skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton gjorde ett kanon jobb. Han fick mig att känna mig trygg genom att alltid upptadera och vara ärlig med mig Läs mer
    2019-07-08 Anton D svarar Charbel I
    Tack Charbel! Att vara trygg nr man gör sin största och viktigaste affär är jätteviktigt. Så glad att du kände så under vårt samarbete. Önskar dig all lycka till i framtiden! / Anton
  • 2019-07-05

Sandra N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Toppenbra mäklare!! Han var flexibel, mycket påläst, lätt att få tag på när som helst vilket var ett stort plus. Vi är helnöjda och vi känner att Tobias gjorde allt för oss när vi sålde vår lägenhet. Har redan rekommenderat honom till bekanta :) Läs mer
  • 2019-07-03

Gunilla L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Stort tack Anton Dahlström för att du hört av dig när något varit på gång. Nu har jag fått den lägenhet som passar mig. Du är vänlig, kunnig och har skött allt mycket proffsigt. Rekommenderar dig varmt! Läs mer
    2019-07-03 Anton D svarar Gunilla L
    Stort tack för ditt fina omdöme Gunilla! Kul att min service gjort dig så nöjd. Må gott och hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Mvh Anton!
  • 2019-07-03

Jonas P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Det är andra gången som Tobias säljer en bostad åt mig, och båda gångerna har jag varit väldigt nöjd med både säljprocess och resultat. Tobias har varit förtroendeingivande, lyhörd och professionell hela vägen, och jag har aldrig tvekat på att han har koll på läget och vet vad han gör. Det jag uppskattar mest av allt är också att även köparna har varit väldigt nöjda med hela processen från sin sida, vilket för mig som säljare är helt avgörande. Läs mer
    2019-07-03 Tobias S svarar Jonas P
    Tack Jonas, extra kul när man får förtroendet igen. Enkelt att jobba med er och glad att vi fick så bra betalt. Kul med nöjda köpare som får ta över Tranebergs bästa 3:a🙌🏼/Tobias
  • 2019-07-01

Helena L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min lägenhet med Tobias och kunde inte vara mer nöjd med hans bemötande och hantering av hela resan. Jag har känt mig trygg med hans expertkunnande och samtidigt känt att han lyssnat på min oro, åsikter och förhoppningar. Jag är övertygad om att hans arbete gav utdelning! Läs mer
    2019-07-02 Tobias S svarar Helena L
    Stort tack Helena! Väldigt tacksam att få hjälpa er igen och fantastiskt kul att vi lyckades slå rekord i en tuff marknad! //Tobias
  • 2019-06-26

Petra S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher var trevlig, engagerad och transparent genom hela köpet. Han var hjälpsam med alla frågor och funderingar. Läs mer
    2019-06-26 Christopher M svarar Petra S
    Hej Petra, tack för dina rader och kul att du uppskattade min service transparens, trygghet är A-O i en bostadsaffär. Grattis till en kanonlägenhet och härliga kvarter. Ha nu en riktigt fin sommar så ses vi på tillträdet.
  • 2019-06-20

Anders Å skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket trevlig och professionell. Jag som köpare kände mig bra mottagen och har fått bra med information samt hjälp. Läs mer
    2019-06-21 Christopher M svarar Anders Å
    Tack Anders, fint att höra om din köpupplevelse och att du upplevde den professionell! Och grattis till en riktigt trevlig lägenhet!
    Med vänlig hälsning, Christopher
  • 2019-06-14

Rasmus R skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår 51 kvm lägenhet genom Länsförsäkringar och Christopher Maurie och är väldigt nöjda med valet av mäklare.
    Christopher gav ett lugnt och professionellt intryck vid första träffen och lyssnade noga på våra önskemål och villkor. Med sitt trevliga bemötande, kunnighet och erfarenhet är det inte förvånande att C tog oss till den försäljningsnivå vi hade hoppats på.
    Sammanfattningsvis en väldigt kunnig, trevlig och harmonisk mäklare och människa. Högsta betyg!
    MVH Rasmus S:t Cyr Läs mer
    2019-06-14 Christopher M svarar Rasmus R
    Tack Rasmus för era rader, de värmer!
    Jag blir verkligen glad av denna läsning och att ni är mycket nöjda med mig och förmedlingsprocessen samt slutpriset.
    Nu önskar jag er en trevlig sommar och att ni hittar det där huset på landet som ni vill ha!
  • Sophia R

2019-06-09

Sophia R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias sålde min lägenhet i Brommaplan och jag är mycket nöjd med Tobias som mäklare! Jag hade en försäljning som av olika skäl tog lite längre tid, men Tobias ingav förtroende och trygghet både till mig som säljare och till köparen. Han var lätt att få tag på under processens gång och höll mig ständigt informerad, vi hade en bra dialog kring förväntat slutpris som stämde väl överens med vart vi landade. Ett stort plus är att jag även har fått hjälp i form av bollplank under processens gång och även nu under tiden då jag själv är på jakt efter ny lägenhet. Läs mer
    2019-06-10 Tobias S svarar Sophia R
    Tack Sophia, jag är så tacksam för ditt förtroende och vad kul att erfarenhet och kunskap lönar sig! Vi hörs gällande de bostäder du kikar på! //T
  • 2019-06-03

Katrin S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en lgh i brommaplan.
    En otroligt snäll ، ambitiös och duktig mäklare som jag starkt rekommemderar.
    Tobias är Bäst 😊 Läs mer
    2019-06-04 Tobias S svarar Katrin S
    Tack Katrin och tack för ditt förtroende. Kul att det blev så bra slutresultat! //Tobias
  • 2019-06-03

Lotta L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är professionell, trevlig och effektiv med bra personkännedom. Han ordnade en snabb affär för oss där både köpare och säljare var nöjda. Jag skulle gärna anlita Tobias igen. Läs mer
    2019-06-04 Tobias S svarar Lotta L
    Tack för mycket fint samarbete och de fina orden! //Tobias
  • Johan J

2019-06-03

Johan J skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde vår 2:a till vår hyresgäst, från distans, med god hjälp av Christopher och hans kollegor. Vi fick bra stöd för en smidig affär, vilket var precis vad vi efterfrågade i vår livssituation, till en sänkt arvode jämfört med en normal affär med visning mm. Läs mer
    2019-06-03 Christopher M svarar Johan J
    Hej Johan, Tack för uppdraget och att ni är nöjda med processen. Detta blev superbra för alla inblandade parter.

Ha det toppen nu! Mvh Christopher
  • Nagaraju E

2019-06-02

Nagaraju E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    He is very good person very passionate about his profession. He was very helpful talking to the owner and showing the apartment to sign up to the contract. Very friendly and helpful throughout the process. Läs mer
    2019-06-03 Tobias S svarar Nagaraju E
    Thank you for your kind words and welcome to Bromma! Best regards, Tobias
  • 2019-05-31

Niklas J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt på 42 m2 som Tobias förmedlade. Hans bemötande var mycket bra och jag fick den information som man förväntar sig. Jag är nöjd med hela hanteringen och känner att jag som köpare blivit bemött på ett bra sätt. Jag kan absolut rekommendera Tobias till andra. Läs mer
    2019-06-01 Tobias S svarar Niklas J
    Tack Niklas och välkommen till Bromma!
  • 2019-05-30

LINNÉA G skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    För en svimfärdig och nervös förstagångsköpare var det rena rama drömmen att ha Tobias som mäklare! Han har på ett pedagogiskt och pålitligt sätt väglett mig genom denna resa, och fått mig att känna mig lugn och trygg. Även om jag ringde lite skämmigt mycket ibland för att ställa diverse frågor - svarade han alltid lika utförligt och välkomnande! Jag kan varmt rekommendera Tobias som mäklare! Läs mer
    2019-06-02 Tobias S svarar LINNÉA G
    Tack för dina fina ord Linnéa! Du är alltid välkommen att ringa vid minsta fråga:) stort grattis till en mycket fin lägenhet och välkommen till Bromma! /Tobias
  • 2019-05-30

Anna-Sara F skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har vara positiv erfarenhet av att ha anlitat Tobias vid försäljningen av vår lägenhet. Konkreta råd och tips, god kommunikation och bra struktur på försäljningen. Kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2019-06-02 Tobias S svarar Anna-Sara F
    Stort tack Sara! Kul att köparen verkar väldigt glad och att ni fick så bra betalt! /Tobias
  • Alexander Ö

2019-05-27

Alexander Ö skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har hjälpt mig genom mitt första bostadsköp på ett föredömligt sätt! Under visningarna blev jag bemött med ett väldigt positivt engagemang kring lägenheten och inte minst föreningen. Styrkorna hos dessa lyftes fram på ett sakligt och informativt sätt vilket fick mig som spekulant att känna mig trygg och än mer intresserad. Snabbt fick vi känslan av en personlig och samtidigt professionell koppling till Tobias, vilket underlättade resan från visning fram till kontraktskrivning. Tobias har levt upp till mina förväntningar kring hur en mäklare ska agera under ett bostadsköp och ger honom därför högsta betyg! Läs mer
    2019-05-27 Tobias S svarar Alexander Ö
    Stort tack för dina fina ord Alexander, det är att jag kan göra skillnad som gör att jag älskar mitt arbete. Stort grattis till en väldigt fin lägenhet i en mkt välskött förening! /Tobias
  • 2019-05-27

Anna L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd med Antons hjälp att förmedla en lägenhet i Bromma. Snabb och tydlig återkoppling, ödmjuk, saklig och kunnig. Han får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-05-27 Anton D svarar Anna L
    Tack Anna för din fina rekommendation. Jag blir glad att du nämner just dessa saker då de är så viktiga under en försäljning. Hoppas vi får tillfälle att samarbeta igen. Mvh Anton Dahlström!
  • 2019-05-26

Malin R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är trevlig, tillgänglig, kunnig och tillmötesgående.
    Det kändes tryggt och stabilt att köpa en bostad med honom som mäklare.
    Om jag bestämmer mig för att sälja bostaden så kommer jag vilja att Anton är mäklare! Läs mer
    2019-05-27 Anton D svarar Malin R
    Hej Malin, tack för din RECO! Jag vill verkligen att mina köpare ska känna just trygghet när de köper bostad via mig. Jag hoppas verkligen du kommer att trivas i din fina bostad. Och jag hjälper dig gärna att sälja den när du har "bott" klart där. Lycka till nu! / Anton
  • 2019-05-24

Heléne A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köp av bostadsrätt.
    Trevligt o proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-05-26 Anton D svarar Heléne A
    Tack för ditt omdöme Heléne. Jag hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet! Ring mig vid minsta fråga. / Anton
  • 2019-05-24

Jerker L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min minitvåa i Brommaplan och allt skedde på distans då jag huserar i USA.
    Trots avståndet och tidsskillnaden sköttes allting mycket professionellt och smidigt. Läs mer
    2019-05-26 Anton D svarar Jerker L
    Hej Jerker! Tack för ditt fina omdöme. Kul att du upplevde försäljningen så smidig och lyckad! Önskar dig lycka till med allt i framtiden. Mvh Anton Dahlström
  • Katarina A

2019-05-23

Katarina A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mäklaren Christopher Maurie hos Länsförsäkringar Fastighet skötte försäljningen av vår 2,5 rums-lägenhet om 64 m2 i Alvik, Bromma.

Christopher är erfaren, "proffsig" och har ett personligt förhållningssätt till sina kunder. Vi uppskattade särskilt hans snabba återkoppling efter möten, visningar och bud och hans idoga arbete i alla delar av processen. Tillsammans nådde vi ett mycket gott resultat i försäljningen av vår lägenhet.

Mäklaren Christopher Maurie rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-23 Christopher M svarar Katarina A
    Hej Katarina och René!
    Verkligen tusen tack för era rader.
    Så roligt att läsa hur ni uppfatta mig som person och mäklare och att det var en proffsig process!
    Instämmer med dig, "Tillsammans nådde vi ett mycket gott resultat i försäljningen av vår lägenhet"!!

tack! //Christopher
  • 2019-05-23

Sandra L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt smidig försäljning, Anton har otroligt bra kunskap om föreningen och området. Han är även behjälplig i köpet av min nya bostad. Han återkopplar och uppdaterar löpande om läget och om vad som händer. Rekommenderar verkligen Anton som mäklare! Läs mer
    2019-05-23 Anton D svarar Sandra L
    Stort tack för din rekommendation Sandra. Och tack själv för ett framgångsrikt samarbete! / Anton
  • 2019-05-22

Brf Stopet 2,3,4 B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har tidigare hjälpt föreningen med bra resultat. Han är lyhörd, närvarande och hjälper en genom processen.
    Vi kommer absolut använda oss av honom igen.
    /Andreas Läs mer
    2019-05-23 Tobias S svarar Brf Stopet 2,3,4 B
    STORT tack Andreas och resten av föreningen jag är oerhört stolt att få representera er mer än välskötta förening och slå ytterligare rekord! //Tobias
  • Christin B

2019-05-22

Christin B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias var jättetrevlig och tillmötesgående med snabb och ärlig kommunikation genom hela processen. Seriös och ärlig och fanns vid min sida under hela försäljningen och ständigt höll mig uppdaterad! Skulle rekommendera Tobias till vänner! Läs mer
    2019-05-23 Tobias S svarar Christin B
    Tack Christine så glad för er skull! Kul även att vi lyckades få 130 000 kronor mer än vad en annan granne fick förra veckan och som sålde med en annan mäklarfirma! ha det bäst så ses vi snart! //Tobias
  • 2019-05-21

Martin T skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd med Christopher. Hela försäljningen gick smidigt och proffsigt. Läs mer
    2019-05-22 Christopher M svarar Martin T
    Hej Martin, underbart att höra hur du upplevt mig och processen!
    Grattis till försäljning och grattis till ert nya hem som ni ska flytta till.
    Vi hörs och ses.
  • 2019-05-21

Caroline P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionell och effektiv process. Anton var mycket flexibel och tillmötesgående trots sena ändringar från både kunden och banken. Läs mer
    2019-05-23 Anton D svarar Caroline P
    Tack Caroline! Kul att du verkligen uppskattar mitt sätt att arbeta. Önskar dig allt gott framöver! / Anton
  • 2019-05-17

Nina T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Har sålt en bostadsrätt i Bromma. Mycket trevligt bemött av Tobias, professionell. Pratar liiite väl gott om sig själv på första mötet, känns lite "för mycket". Detta särskilt när det är lite tuffare tider och det tar längre tid att sälja.Förväntade mig en mäklare som gjorde allt för att sälja, kanske extra anno nsering mm. Det tror jag inte gjordes. Sammantaget ändå nöjd. Läs mer
    2019-05-18 Tobias S svarar Nina T
    Tack för bra feedback Nina! Är väldigt tacksam för ert förtroende och i en tuff marknad måste man tro på sig själv:) Precis som du nämner är det en tuffare marknad och det gäller verkligen att "mäkla" och göra det lilla extra. Tar med mig att vi kan vara ännu tydligare med det extra vi gör. Köparen kom från vårt spekulantregister och betalade 230 000 kronor mer än vad er granne fick precis nyligen för en exakt likadan lägenhet som såldes genom en av våra konkurrenter i området, vi köpte även till extra marknadsföring i social media samt skymningsbild. Ha en fin helg så ses vi snart! /Tobias
  • 2019-05-16

Clara H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsig och trevlig. Han tog emot oss väl och introducerade lägenhet på ett inbjudande vis. Och kontraktsskrivning gick snabbt och enkelt. Läs mer
    2019-05-16 Tobias S svarar Clara H
    Stort tack Clara och grattis till en fantastisk lägenhet, en av de finare jag sålt på gatan??/Tobias
  • Mattias B

2019-05-13

Mattias B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bostadsrätt Bromma.

Tobias är trevlig, kunnig och professionell. Får som att han kan anpassa sig väl efter individ, vilket jag ser som en styrka. Skapar trygghet hos kunden/klienten.

Förväntade mig smidighet och snabba ryck, vilket jag verkligen upplevt. Läs mer
    2019-05-14 Tobias S svarar Mattias B
    Tack Mattias! Superkul att jag infriat dina förväntningar, det tar vi med oss till kommande affärer. Njut ordentligt av utsikt och sol på den magiska takterrassen! /Tobias
  • 2019-05-13

Emelie B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vår första kontakt med Tobias var när vi köpte vår älskade 2:a i riksby och det kändes därför naturligt att anlita honom igen när vi skulle ta oss vidare till något större. Social, familjär och snabb i kommunikationen är tre ledord för han som mäklare. Vi uppskattade också att han bromsade oss att ta förhastade beslut utan vägledde oss genom affären som ett proffs. Läs mer
    2019-05-13 Tobias S svarar Emelie B
    Stort tack Emelie, ni har varit helt fantastiska kunder:) Tack även för att ni gjort mitt arbete enkelt genom att lyssna och samarbeta! Ha en fantastisk dag! /Tobias
  • Kjell S

2019-05-11

Kjell S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har presenterat vårt unika topprenoverade, nästan 100 år gamla hus på ett mycket bra sätt och lockat många intressenter innan budgivning började. Läs mer
    2019-05-13 Tobias S svarar Kjell S
    Tack Kjell! Mycket tacksam för ert förtroende!
  • Kalle S

2019-05-11

Kalle S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias Sandseth hjälpte oss att sälja en villa i Bromma kyrka. Vi tog kontakt med flera mäklare och Tobias särskiljde sig och skapade förtroende genom att bl.a. vara ärlig i vilken marknadsföring som verkligen hjälper. T.ex. att annonsering i tidningar eller på andra sidor än Hemnet är onödigt för att vi ändå når 99% på Hemnet. Mycket positivt att Länsförsäkringar har retargeting annonsering till de personer som besökt annonsen. Tobias var den enda mäklaren som hade testimonials från tidigare kunder som man kunde läsa online (som här). Tobias har genom hela processen varit övertygande på ett förtroendeingivande sett och vi bedömde att han skulle vara bäst på att få så många intresserade som möjligt att lägga bud och att klämma ut det mesta ur en budgivning. Resultatet hamnade i det övre spannet vad vi hade hoppats på så vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Tobias! Läs mer
    2019-05-13 Tobias S svarar Kalle S
    Wow, STORT tack Kalle! Det är omdömen som detta som gör att jag älskar mitt arbete!
  • Ragnar S

2019-05-10

Ragnar S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Nu är vår villa såld. Jag kan starkt rekommendera Tobias Sandseth som mäklare. Trevlig och professionell hela vägen. Bra detaljkänsla och duktig säljare. Läs mer
    2019-05-11 Tobias S svarar Ragnar S
    Stort tack för de fina orden Ragnar. Det är jag som ska tacka för ert förtroende. Tack även för din detaljkänsla när det kommer till renoveringar, ett av de finare detaljerbeten jag sett?? Ha en riktigt fin helg!
  • 2019-05-10

Rebecka C skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en tvåa i bromma och blev från första kontakt väldigt professionellt bemött. Tobias är snabb, trevlig och man känner sig trygg genom hela processen. Han är den mäklare jag kommer vända mig till både när jag säljer och köper boende i framtiden. Läs mer
    2019-05-11 Tobias S svarar Rebecka C
    Vad kul att höra Rebecka och fantastiskt kul att ni gillar boendet så mycket, det glädjer? bara att börja utforska koloniområdet som är en pärla! Hälsa hela familjen och ha en fin helg! Välkommen till Riksby! /Tobias
  • 2019-05-08

Marlene T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en 2:a med hjälp av Tobias. Alltid tillgänglig för frågor, trevligt bemötande mot oss och potentiella köpare. Allt har gått väldigt smidigt. Läs mer
    2019-05-08 Tobias S svarar Marlene T
    Stort tack för ert förtroende Marlene och kul att ni stannar i Bromma! Hälsa familjen! /Tobias
  • 2019-05-06

SANDRA I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min sambo köpte en lägenhet med Tobias som mäklare, och vi var väldigt imponerade av hans bemötande. Kontakten känns alltid trygg och professionell, och Tobias är både engagerad och påläst. Inga frågor är för svåra, och besvarades med kort varsel. Vi har känt oss väl omhändertagna från första visningstillfället ända fram till tillträdet! Vi kommer med glädje kontakta Tobias nästa gång vi byter boende. Läs mer
    2019-05-06 Tobias S svarar SANDRA I
    Vad kul att höra Sandra, ni hade mycket bra och relevanta frågor:) Stort grattis till ett magiskt boende med en terrass utöver det vanliga, skulle nästan tro en av Mariehälls bästa! /Tobias
  • Mikael H

2019-05-04

Mikael H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt flexibel, lättillgänglig och proffsig. Vi har både köpt och sålt lägenhet med Tobias hjälp och är supernöjda!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-04 Tobias S svarar Mikael H
    Stort tack för ert förtroende, alltid extra kul när kunder kommer tillbaka! Hälsa fina familjen och grattis till kommande tillökning! /Tobias
  • 2019-05-04

Fredrik Ö skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har både köpt och sålt lägenhet via Tobias på Länsförsäkringar i Traneberg i Bromma. Allt fungerar smidigt och enkelt och Tobias är bra på att lyssna på dig som kund. Kan starkt rekommendera Tobias för framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2019-05-04 Tobias S svarar Fredrik Ö
    Stort tack för ditt fortsatta förtroende Fredrik och grattis till en lyckad affär! Ha en fin helg! /Tobias

Brommaplan 403, 168 76 Bromma