Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 802 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma 2

• Jonathan Leo C
    skrev om Malou Maxe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-10-22
    Malou Maxe gav oss ett väldigt professionellt intryck första gången och visade sig direkt och under hela resan vara lyhörd, ambitiös och väldigt målinriktad. Lättsam att samarbeta med och vi rekommenderar henne starkt.
    2021-10-14
    Malou Maxe har ett professionellt förhållningssätt och jag kan varmt rekommendera henne som fastighetsmäklare.
  • skrev om Linn Emilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-10-04
    Professionellt bemötande och mer är förväntad.
  • skrev om Linn Emilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-10-04
    Jag köpte min lägenhet genom Linn. Hon var mycket professionell, trevlig och engagerad under hela processen. Hon hittade precis det jag letade efter. Allt gick väldigt fort men hon har alltid varit ett ärligt och lugnt stöd. Jag är otroligt nöjd med hennes bemötande!
  • skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-09-26
    Anton hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Han är mycket kunnig och professionell. Kan absolut rekommendera honom som mäklare.
    2021-09-26
    Professionellt och glatt.
    Malou är den absolut bästa mäklare, lyhörd och proffsig!
    2021-09-21
    Utmärkt bemötande
    Lugn och inlyssnande mäklare
    Kunnig och väl påläst.
    Lätt att få kontakt med
    2021-09-18
    Anton är alltid trygg, förtroendeingivande och kunnig om det objekt han förmedlar.
    Hej Staffan, Tack för din rekommendation och tack för gott samarbete, hoppas du hittar något bra! / Anton Anton Dahlström
    2021-09-14
    Jag fick förtroende direkt och det höll i sig hela vägen. Kunnig, lätt tillgänglig och alltid med glatt humör. Jag kan varmt rekommendera Malou.
    2021-09-14
    Malou är mycket proffsig och guidade oss på bästa sätt till en lyckad försäljning! Vi skulle absolut rekommendera henne vidare till andra som planerar att sälja sin bostad!
    2021-09-14
    Proffsig, snabb på att återkoppla, inkännande, pålitlig, vilket är väldigt viktiga egenskaper när man gör stora affärer,
    Vi kan varmt rekommendera Malou!!
    2021-08-20
    Vi är jättenöjda med Malou! Hela försäljningen har varit smidig och vi har kännt oss trygga under hela processen. Malou ger ett seriöst intryck, engagerad, följer upp och meddelar vad som händer och är tydlig i sin kommunikation. Det har varit trevligt att sälja med Malou! Kan varmt rekommendera!
    2021-06-24
    Jag fick ett väldigt bra första intryck av Anton när han ringde mig och vi sedan träffades för ett första möte, och sedan var det bara en självklarhet för mig att gå med honom. Väldigt positiv, taggad och responsiv. Jag kände mig väldigt trygg med honom vid spakarna och är supernöjd med honom och hela processen.
    2021-06-20
    Jag har redan besvarat två enkäter om detta.
    Hej! Tack för att lämnade ett omdöme även här Christer! Tack! / Anton Anton Dahlström
    2021-05-31
    När vi sålde vår lägenhet så tog vi hjälp av Ida då hon direkt visade stort engagemang och antog lite av en utmaning, vilket vi uppskattade väldigt! Ida höll oss konstant uppdaterade och var alltid otroligt trevlig och innovativ när det kom till olika saker. Skulle vi sälja igen så skulle vi definitivt ha Ida i åtanke och vi rekommenderar alla att ta hjälp av Ida vid försäljning!
    2021-05-25
    Mycket professionell, trevlig och engagerad under hela processen.
    Det var trevligt att jobba med henne.
    Highly recommended!
  • Hadi H
    skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-05-19
    Anton sålde min 2:a i Bromma. Han var oerhört professionell och flexibel att ha att göra med. Försäljningen gick mycket bra och priset blev högre än vad jag vågat tro innan. Jag kan inget annat än att rekommendera honom.
  • skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-05-14
    Tobias gav oss proffessionella, raka och ärliga råd genom hela försäljningsprocessen. Han är trygg, engagerad och närvarande för både säljare och köpare.
    Det här var andra gången jag säljer ett hus, den här gången en stor villa med stor tomt i Bromma. Efter att träffat många mäklare så är min erfarenhet är Tobias är Brommas bästa, vi är jättenöjda med samarbetet och försäljningen.
    2021-05-07
    Sålde en etta i Bromma och upplevde att mäklaren var hjälpsam och la ner mycket tid och energi för att affären skulle gå i lås. Kan varmt rekommendera Ida som mäklare. Seriös och alltid kontaktbar och hade alltid ett trevligt bemötande.
    2021-05-03
    Vi är oerhört nöjda med Anton som ger ett mycket proffesionellt och balanserat intryck som mäklare på ett bra sätt. Finns inget ont att peka på, kan bara rekommendera andra att prata med Anton om du går i säljtankar. Vi hade en 6 år lång dialog med Anton innan vi väl skulle sälja, och hans engagemang över 6 års tid har varit ovärderligt för oss.
    2021-04-28
    Ida tänker på det där lilla extra i varje situation. Hon är mån om kunden och jobbar hårt.
    2021-04-26
    Vi köpte vår lägenhet genom Anton 2015 och han har regelbundet kontaktat oss för att stämma av sedan dess. Detta i kombination med hans erfarenhet, ärlighet och proffsighet gjorde honom till ett självklart val för oss att anlita när vi nu skulle sälja 6 år senare. Vi är otroligt nöjda med hans strategi och bemötande!
    Hej Maja och Johan, Tack för er fina Reco. Kul att ni uppskattar vårt låååånga samarbete. :-) Och framförallt att vår strategi och plan blev så lyckad. Alltid lika roligt när gamla köpare blir säljare. Lycka till med er nya bostad. / Anton Anton Dahlström
    2021-04-23
    Rekommenderar att ni väljer Ida. Hög servicenivå för oss som säljare och proffsig i sälj processen.
    5/5.
    Oskar
    Tack och stort tack för ett bra samarbete! Ida Lindholm
    2021-04-21
    Vi köpte ett hus som förmedlades av Tobias och upplevde honom som kunnig och hjälpsam. Tobias såg till att hitta lösningar som gjorde alla parter nöjda. Han hjälper också till med tips efter avslutad husaffär, vilket vittnar om en genuin vilja att skapa nöjda kunder och goda relationer.
  • skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-04-17
    Christopher är engagerad, professionell och tillgänglig. Han har mycket god kännedom om marknad och område. Affären genomfördes på ett mycket smidigt sätt.
    Hej Pasi, tusen tack för dessa rader!
    Din villa var verkligen superfin och rolig att få förmedla!
    Som Brommabo så känner jag till området väl samt marknaden. Tack för rekommendationen.
    2021-04-15
    Vi sålde vårt hus i Bromma Kyrka med hjälp av Christoffer. Väldigt nöjda! Han var lyhörd, kunnig och ordnade med allt vi behövde kring försäljningen. Han återkopplade mycket bra och var verkligen med genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    Tack Viktor och Sandra för er rekommendation och tak för uppdraget att förmedla er fina villa!
    Jag är väldigt stolt att vunnit ert förtroende gällande er pärla och även tack för er bra kommunikation och all information om bostaden vilket jag är övertygad om var en av framgångsfaktorerna. Grattis till en bara affär och grattis till ert nya boende!
    2021-04-09
    Bra kommunikation, väldigt engagerad
    2021-03-28
    Sålde vår bostadsrätt med Antons hjälp, supernöjda! Proffsig, glad och trevlig. Anton gav oss trygghet genom hela processen. Rekommenderas starkt!
    Hej Joakim, Tack för din fina Reco! Tack för ett gott samarbete och vad kul att ni är så nöjda! På återhörande! / Anton Anton Dahlström
    2021-03-27
    Anton är otroligt hjälpsam och tillmötesgående som mäklare.
    Med sin tillgänglighet och expertis såg han till att göra vår bostadsförsäljning riktigt lyckad.
    Hej Oskar, Tack för din Reco tack för ett bra samarbete så här långt. Vad roligt att ni uppskattat min arbetsinsats. Lycka till med ert bostadsletande! / Anton Anton Dahlström
    2021-03-26
    Ida motsvarar verkligen de förväntningar jag har på en mäklare.Trevligt bemötande, tydlig, inlyssnande samt engagerad genom hela affären. Kan varmt rekommendera.
    Stort tack för ditt förtroende och ett mycket bra samarbete! Ida Lindholm
    2021-03-13
    Christopher fanns alltid till hands och svarade på mina många frågor (t o m när han sprang Vasaloppet!) Han ingav mycket förtroende och var en god lyssnare. Jag kan rekommendera honom med mina allra varmaste rekommendationer till andra framtida bostadssäljare och önskar honom god framgång! Dessutom var han väldigt korrekt, vilken en 70+ uppskattar!
    Tack Torsten och Gunilla för er rekommendation! Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig/er från början till slut och att få hjälp till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Jag är korerkt och det tycker jag är viktigt vid stora affärer. Superkul att allt blev så bra och att vi nådde det fina slutresultatet!
    2021-03-13
    Jag & min fästman sålde vår lägenhet i Bromma här om dagen. Anton levde helt klart upp till våra förväntningar genom att leverera en oväntat snabb affär till ett pris vi är mer än nöjda med!
    Hej! Stort tack för din fina Reco och tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete. Kul att ni är nöjda med min insats!! Stor fördel att vi tog bilderna redan i somras, då kunde vi agera snabbt nu! Lycka till med flytten! Anton Dahlström
    2021-03-11
    Vi sålde vår bostad i Bromma med Anton som mäklare. Han var lyhörd, gjorde upp en plan och vi kände oss trygga hela vägen till försäljning. Det lilla extra han gjorde, som vi värdesätter mycket är att när det var dags för visning så var han verkligen på hugget. Svarade alltid i telefon eller sms, höll oss uppdaterade om läget och lyckades avsluta affären snabbt och smidigt. Våra varmaste rekommendationer till Anton.
    Hälsningar
    Nicodemus & Sabine
    Hej Nico! Stort tack för din fina Reco och tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete. Kul att både du och Sabine är så nöjda med min insats!! Stor fördel att vi tog bilderna redan i somras, då kunde vi agera snabbt nu! Lycka till med flytten! / Anton Anton Dahlström
    2021-03-10
    Mycket trevlig och inlyssnande mäklare. Lätt att få kontakt med och är snabb på att återkoppla vid frågor.
    Sålde vår lägenhet snabbt och smidigt och vi kände oss helt delaktiga.
    Högsta betyg!
    Hej Emma och Louise,
    Underbart att läsa era rader och att jag får högsta betyg!
    Det var roligt att få samarbeta med er och vi tillsammans genomförde en riktigt lyckad försäljning !
    2021-03-10
    Fantastiskt duktig mäklare, lyhörd, entusiastisk och driven
    2021-03-03
    Anton är trevlig och lugn och är väldigt bra att ha och göra med.
    Dessutom är han grymt duktig på sitt jobb!
    Hej Kevin, Tack för din Reco och tack för din rekommendation. Och tack själv för ett gott och lyckat samarbete! Lycka till med allt! / Anton Anton Dahlström
    2021-03-01
    Sålt 2rok 43kvm.

Christopher gjorde ett proffsigt intryck.
    Han var ärlig i bostadens värde.
    Det var enkelt att kommunicera med Christopher.
    Mycket bra!
    Hej och tack Robin och Evelina för er fina rekommendation!
    En bra och tydlig Kommunikation vid affärer är A-O, då brukar samarbetet och slutresultatet bli detsamma!

2021-02-27
    Anton hjälpte mig att snabbt och smidigt sälja min lägenhet i Bromma! Det var otroligt värdefullt med hans stöd och tips hela vägen fram till försäljning. Jag är imponerad över hans engagemang och jag skulle starkt rekommendera honom, du hittar inte en bättre mäklare i Bromma!
    Hej Cecilia, Stort tack för din fina Reco! Kul att du är så nöjd med vårt samarbete. Vi hörs av framåt! / Kram Anton Dahlström
    2021-02-23
    Tobias är en professionell, inkännande och empatisk människa. Vi rekommenderar honom varmt.
    2021-02-20
    Trevlig och väl påläst på det hus som vi köpte och förmedlades av Tobias.
    2021-02-17
    Mycket trevlig, kunnig och professionell! Allt flöt på otroligt smidigt!
    2021-02-15
    Malou har varit tillgänglig, proffsig och hjälpsam under hela processen av vår lägenhetsförsäljning
    2021-02-10
    Anton levererade ett trevligt bemötande och mycket flexibel i sin kontakt. Rekommenderas!
    Tack för din rekommendation och kul att du är så nöjd med mitt bemötandet. Grattis till en fin bostad. Vi ses! Anton Dahlström
    2021-02-10
    Anton ar en toppen kille och super maklare. Kan starkt rekommendera honom!

Vi ar valdigt nojda med var forsaljning som gjordes pa rekordtid. Haft en oppen dialog med honom sedan vi kopte lagenheten dar han alltid varit hjalpsam och svarat pa alla fragor och funderingar som vi haft.

Stort tack.
    Hej Farhad, Stort tack för din fina Reco! Vad roligt att ni både uppskattar den snabba försäljningen och vår långvariga kontakt. På återhörande! Anton Dahlström
    2021-02-10
    Ida har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Från första mötet till avtalsskrivning vid försäljning har Ida varit ett proffs ut i fingerspetsarna. Bra tydlig information och kommunikation hela vägen. Påläst och med superkoll på tex föreningens ekonomi för att kunna svara på potentiella köpares frågor. Rekommenderar henne starkt!
    Stort tack Anna för de fina orden! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med förmedlingen av din fina bostad. Ida Lindholm
    2021-01-29
    It was such a pleasure to work with Ida! It was clear to us from the start that her knowledge of the market and professionalism was unmatched. We are very happy with how the sale of our apartment turned out. In short, we highly recommend Ida!
    Thank you so much! It's been a pleasure working with you both. Ida Lindholm
    2021-01-28
    Ida är både proffsig och lagom ödmjuk. Inte så "på" som andra som ska sälja till varje pris, vilket kan kännas opålitligt. Ida är både hjälpsam och nåbar för frågor.
    Stort tack för de fina orden! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas bra. Ida Lindholm
    2021-01-26
    Sålde min bostad med Christopher. Jag tycker att han höll vad han lovade - att se till att jag fick bra betalt. Vi hade hela tiden en enkelt kommunikation där det var raka rör från början till slut.
    Hej Linnea,
    jajemän, jag håller det jag lovar, att du skulle få bra betalt! Kul att vi nådde det höga målet!
    Instämmer med dig, bra kommunikation är A och O för ett ett lyckat samarbete!
    2021-01-26
    Ida har varit snabb, konstruktiv, kunnig och trevlig. Alltid snabb att komma tillbaka och försöka lösa problem/frågeställningar.
    Stort tack för den fina sammanfattningen! Ida Lindholm
    2021-01-26
    I have sold my 1 bedroom apartment. All the time whilst being based in the UK.

Ida was professional throughout, from initial contact to signing of the papers.

With being abroad the situation could have been very difficult but Ida made the process very simple and even acted in translating the details of the contract.

Ida always made me feel comfortable and never put any pressure on me to sell or take a certain offer, she always had my best interest at heart whilst fully promoting the apartment.

When i come to buy my next property, I will choose Ida.
    Thank you so much! It's been a pleasure working with you. Ida Lindholm