Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 783 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma 2

• skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-05-03
    Vi är oerhört nöjda med Anton som ger ett mycket proffesionellt och balanserat intryck som mäklare på ett bra sätt. Finns inget ont att peka på, kan bara rekommendera andra att prata med Anton om du går i säljtankar. Vi hade en 6 år lång dialog med Anton innan vi väl skulle sälja, och hans engagemang över 6 års tid har varit ovärderligt för oss.
    2021-04-28
    Ida tänker på det där lilla extra i varje situation. Hon är mån om kunden och jobbar hårt.
    2021-04-26
    Vi köpte vår lägenhet genom Anton 2015 och han har regelbundet kontaktat oss för att stämma av sedan dess. Detta i kombination med hans erfarenhet, ärlighet och proffsighet gjorde honom till ett självklart val för oss att anlita när vi nu skulle sälja 6 år senare. Vi är otroligt nöjda med hans strategi och bemötande!
    Hej Maja och Johan, Tack för er fina Reco. Kul att ni uppskattar vårt låååånga samarbete. :-) Och framförallt att vår strategi och plan blev så lyckad. Alltid lika roligt när gamla köpare blir säljare. Lycka till med er nya bostad. / Anton Anton Dahlström
    2021-04-23
    Rekommenderar att ni väljer Ida. Hög servicenivå för oss som säljare och proffsig i sälj processen.
    5/5.
    Oskar
    Tack och stort tack för ett bra samarbete! Ida Lindholm
  • skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-04-21
    Vi köpte ett hus som förmedlades av Tobias och upplevde honom som kunnig och hjälpsam. Tobias såg till att hitta lösningar som gjorde alla parter nöjda. Han hjälper också till med tips efter avslutad husaffär, vilket vittnar om en genuin vilja att skapa nöjda kunder och goda relationer.
  • skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2021-04-17
    Christopher är engagerad, professionell och tillgänglig. Han har mycket god kännedom om marknad och område. Affären genomfördes på ett mycket smidigt sätt.
    Hej Pasi, tusen tack för dessa rader! Din villa var verkligen superfin och rolig att få förmedla! Som Brommabo så känner jag till området väl samt marknaden. Tack för rekommendationen. Mvh Christopher Christopher Maurie
    2021-04-15
    Vi sålde vårt hus i Bromma Kyrka med hjälp av Christoffer. Väldigt nöjda! Han var lyhörd, kunnig och ordnade med allt vi behövde kring försäljningen. Han återkopplade mycket bra och var verkligen med genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    Tack Viktor och Sandra för er rekommendation och tak för uppdraget att förmedla er fina villa! Jag är väldigt stolt att vunnit ert förtroende gällande er pärla och även tack för er bra kommunikation och all information om bostaden vilket jag är övertygad om var en av framgångsfaktorerna. Grattis till en bara affär och grattis till ert nya boende! Mvh Christopher Christopher Maurie
    2021-04-09
    Bra kommunikation, väldigt engagerad
    2021-03-28
    Sålde vår bostadsrätt med Antons hjälp, supernöjda! Proffsig, glad och trevlig. Anton gav oss trygghet genom hela processen. Rekommenderas starkt!
    Hej Joakim, Tack för din fina Reco! Tack för ett gott samarbete och vad kul att ni är så nöjda! På återhörande! / Anton Anton Dahlström
    2021-03-27
    Anton är otroligt hjälpsam och tillmötesgående som mäklare.
    Med sin tillgänglighet och expertis såg han till att göra vår bostadsförsäljning riktigt lyckad.
    Hej Oskar, Tack för din Reco tack för ett bra samarbete så här långt. Vad roligt att ni uppskattat min arbetsinsats. Lycka till med ert bostadsletande! / Anton Anton Dahlström
    2021-03-26
    Ida motsvarar verkligen de förväntningar jag har på en mäklare.Trevligt bemötande, tydlig, inlyssnande samt engagerad genom hela affären. Kan varmt rekommendera.
    Stort tack för ditt förtroende och ett mycket bra samarbete! Ida Lindholm
    2021-03-13
    Christopher fanns alltid till hands och svarade på mina många frågor (t o m när han sprang Vasaloppet!) Han ingav mycket förtroende och var en god lyssnare. Jag kan rekommendera honom med mina allra varmaste rekommendationer till andra framtida bostadssäljare och önskar honom god framgång! Dessutom var han väldigt korrekt, vilken en 70+ uppskattar!
    Tack Torsten och Gunilla för er rekommendation! Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig/er från början till slut och att få hjälp till med försäljningen av er fina lägenhet! Jag är korerkt och det tycker jag är viktigt vid stora affärer. Superkul att allt blev så bra och att vi nådde det fina slutresultatet! Mvh Christopher Christopher Maurie
    2021-03-13
    Jag & min fästman sålde vår lägenhet i Bromma här om dagen. Anton levde helt klart upp till våra förväntningar genom att leverera en oväntat snabb affär till ett pris vi är mer än nöjda med!
    Hej! Stort tack för din fina Reco och tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete. Kul att ni är nöjda med min insats!! Stor fördel att vi tog bilderna redan i somras, då kunde vi agera snabbt nu! Lycka till med flytten! Anton Dahlström
    2021-03-11
    Vi sålde vår bostad i Bromma med Anton som mäklare. Han var lyhörd, gjorde upp en plan och vi kände oss trygga hela vägen till försäljning. Det lilla extra han gjorde, som vi värdesätter mycket är att när det var dags för visning så var han verkligen på hugget. Svarade alltid i telefon eller sms, höll oss uppdaterade om läget och lyckades avsluta affären snabbt och smidigt. Våra varmaste rekommendationer till Anton.
    Hälsningar
    Nicodemus & Sabine
    Hej Nico! Stort tack för din fina Reco och tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete. Kul att både du och Sabine är så nöjda med min insats!! Stor fördel att vi tog bilderna redan i somras, då kunde vi agera snabbt nu! Lycka till med flytten! / Anton Anton Dahlström
    2021-03-10
    Mycket trevlig och inlyssnande mäklare. Lätt att få kontakt med och är snabb på att återkoppla vid frågor.
    Sålde vår lägenhet snabbt och smidigt och vi kände oss helt delaktiga.
    Högsta betyg!
    Hej Emma och Louise, Underbart att läsa era rader och att jag får högsta betyg! Det var roligt att få samarbeta med er och vi tillsammans genomförde en riktigt lyckad försäljning ! Mvh Christopher Christopher Maurie
    2021-03-10
    Fantastiskt duktig mäklare, lyhörd, entusiastisk och driven
    2021-03-03
    Anton är trevlig och lugn och är väldigt bra att ha och göra med.
    Dessutom är han grymt duktig på sitt jobb!
    Hej Kevin, Tack för din Reco och tack för din rekommendation. Och tack själv för ett gott och lyckat samarbete! Lycka till med allt! / Anton Anton Dahlström
    2021-03-01
    Sålt 2rok 43kvm.

Christopher gjorde ett proffsigt intryck.
    Han var ärlig i bostadens värde.
    Det var enkelt att kommunicera med Christopher.
    Mycket bra!
    Hej och tack Robin och Evelina för er fina rekommendation! En bra och tydlig Kommunikation vid affärer är A-O, då brukar samarbetet och slutresultatet bli detsamma! Mvh Christopher Christopher Maurie
    2021-02-27
    Anton hjälpte mig att snabbt och smidigt sälja min lägenhet i Bromma! Det var otroligt värdefullt med hans stöd och tips hela vägen fram till försäljning. Jag är imponerad över hans engagemang och jag skulle starkt rekommendera honom, du hittar inte en bättre mäklare i Bromma!
    Hej Cecilia, Stort tack för din fina Reco! Kul att du är så nöjd med vårt samarbete. Vi hörs av framåt! / Kram Anton Dahlström
    2021-02-23
    Tobias är en professionell, inkännande och empatisk människa. Vi rekommenderar honom varmt.
    2021-02-20
    Trevlig och väl påläst på det hus som vi köpte och förmedlades av Tobias.
    2021-02-17
    Mycket trevlig, kunnig och professionell! Allt flöt på otroligt smidigt!
    2021-02-15
    Malou har varit tillgänglig, proffsig och hjälpsam under hela processen av vår lägenhetsförsäljning
    2021-02-10
    Anton levererade ett trevligt bemötande och mycket flexibel i sin kontakt. Rekommenderas!
    Tack för din rekommendation och kul att du är så nöjd med mitt bemötandet. Grattis till en fin bostad. Vi ses! Anton Dahlström
    2021-02-10
    Anton ar en toppen kille och super maklare. Kan starkt rekommendera honom!

Vi ar valdigt nojda med var forsaljning som gjordes pa rekordtid. Haft en oppen dialog med honom sedan vi kopte lagenheten dar han alltid varit hjalpsam och svarat pa alla fragor och funderingar som vi haft.

Stort tack.
    Hej Farhad, Stort tack för din fina Reco! Vad roligt att ni både uppskattar den snabba försäljningen och vår långvariga kontakt. På återhörande! Anton Dahlström
    2021-02-10
    Ida har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Från första mötet till avtalsskrivning vid försäljning har Ida varit ett proffs ut i fingerspetsarna. Bra tydlig information och kommunikation hela vägen. Påläst och med superkoll på tex föreningens ekonomi för att kunna svara på potentiella köpares frågor. Rekommenderar henne starkt!
    Stort tack Anna för de fina orden! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med förmedlingen av din fina bostad. Ida Lindholm
    2021-01-29
    It was such a pleasure to work with Ida! It was clear to us from the start that her knowledge of the market and professionalism was unmatched. We are very happy with how the sale of our apartment turned out. In short, we highly recommend Ida!
    Thank you so much! It's been a pleasure working with you both. Ida Lindholm
    2021-01-28
    Ida är både proffsig och lagom ödmjuk. Inte så "på" som andra som ska sälja till varje pris, vilket kan kännas opålitligt. Ida är både hjälpsam och nåbar för frågor.
    Stort tack för de fina orden! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas bra. Ida Lindholm
    2021-01-26
    Sålde min bostad med Christopher. Jag tycker att han höll vad han lovade - att se till att jag fick bra betalt. Vi hade hela tiden en enkelt kommunikation där det var raka rör från början till slut.
    Hej Linnea, jajemän, jag håller det jag lovar, att du skulle få bra betalt! Kul att vi nådde det höga målet! Instämmer med dig, bra kommunikation är A och O för ett ett lyckat samarbete! Mvh Christopher Christopher Maurie
    2021-01-26
    Ida har varit snabb, konstruktiv, kunnig och trevlig. Alltid snabb att komma tillbaka och försöka lösa problem/frågeställningar.
    Stort tack för den fina sammanfattningen! Ida Lindholm
    2021-01-26
    I have sold my 1 bedroom apartment. All the time whilst being based in the UK.

Ida was professional throughout, from initial contact to signing of the papers.

With being abroad the situation could have been very difficult but Ida made the process very simple and even acted in translating the details of the contract.

Ida always made me feel comfortable and never put any pressure on me to sell or take a certain offer, she always had my best interest at heart whilst fully promoting the apartment.

When i come to buy my next property, I will choose Ida.
    Thank you so much! It's been a pleasure working with you. Ida Lindholm
  • Jack M
    2021-01-19
    Jag köpte min lägenhet via Christopher och valde även att sälja samma lägenhet nästan 1,5 år senare med honom. Det var ingen slump att jag valde att sälja med honom. Redan efter första mötet fick jag intrycket av att han var seriös, kunnig, lyhörd och gjorde sitt bästa för att säkerställa att både köpare och säljare är nöjda. Han lovar inte guld och gröna skogar i samband med försäljning som många andra mäklare utan levererar hellre på marknaden. Han är rak, ärlig och kommer med fakta. Man vet vad man får med Christopher och det är toppservice med full tillgänglighet och kvalité (han är tillgänglig i princip hela tiden, varje dag, vilket är mycket viktigt för mig då jag vill vara med på varje steg på vägen!). Blir min nästa destination Bromma så lär jag definitivt se till att använda mig utav honom, både vid köp och sälj. Rekommenderar starkt! 5/5 utan tvekan.
    Hej Jack, Tack snälla för dessa rader. Superroligt att få samarbeta igen med dig, du hade verkligen renoverat riktigt snyggt! Fint att läsa att du uppskattar min erfarenhet och affärsmässiga förmågor! Mvh Christopher Christopher Maurie
    2021-01-18
    Vi såldes en 2:a i Bromma.
    Efter vårt möte med Ida känns det som ett självklart val: tydlig, engagerad, noggrann och anträffbar.

Vi hade bråttom med försäljningen men det blev aldrig några problem. Ida ordnade med fotografering av lgh, framtagandet av objektet och annonsering snabbt och proffsigt. Kändes tryggt hela vägen!

Vi rekommenderar varmt Ida!
    Stort tack för ert förtroende och för de fina orden! Ida Lindholm
    2021-01-13
    4:a i Bromma.
    Efter ett professionellt och engagerat bemötande valde vi Tobias.
    Vi fick lite bråttom med försäljningen men det blev aldrig några problem då Tobias var väl förberedd och vi blev mer än nöjda med slutresultatet.
    Kvalitet rätt igenom, vi är rekommenderar varmt Tobias.
    2021-01-08
    Proffsigt utförande av försäljningen. Rak tydligt och ärligt.
    2021-01-01
    Uppfyllde alla förväntningar.
    Toppservice och riktigt bra återkoppling konstant.
    2020-12-09
    Både köpt och sålt lägenhet och mötts av Idas vänliga och proffsiga bemötande. Ida har varit mycket tillgänglig och vi har haft en bra och tidvis tät kommunikation. Upplever Ida som proffsig och kunnig. Är väldigt nöjd och kan verkligen rekommendera henne.
    Stort tack för de fina orden! Tack själv för ett mycket bra samarbete. Ida Lindholm
    2020-12-07
    Christopher hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är en trevlig och förtroendeingivande mäklare! Vi är mycket nöjda, både med honom som person och säljare och även med köpeskillingen.
    Hej Sandra, Tusen tack för den fina rekommendationen! Härligt att läsa att ni är nöjda rakt igenom med mig samt slutpriset som blev kanon :) ! Mvh Christopher Christopher Maurie
    2020-12-06
    Sålt bostadsrätt-
    Professionellt bemötande
    Förväntningar om försäljning till ortens pris, uppfylldes
    Hej Sven, Tack för dessa rader och roligt att vi fick till en bra försäljning! Mvh Christopher Christopher Maurie
    2020-12-04
    Andra gången vi har köpt från Tobias. Han är trevlig och rak i diskussioner och vi är väldigt nöjda med utfallet av köpprocessen.
    2020-12-04
    Supertrevlig och bra hjälp när vi köpte lägenhet!
    Tack Julia! Hoppas och tror att du kommer att trivas bra. Ida Lindholm
  • skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2020-12-02
    Sålt villa.
    Proffisigt bemötande. Engagerad. Bra och smidig process vid försäljningen.
    2020-12-02
    Hej,

Jag har sålt en villa och är väldigt nöjd med mäklaren. Tydligt vad som krävdes av mig som säljare för att skapa en bra bild av objektet och dess skick inför försäljningen. Det var ett snabbt agerande efter vårt köp och Tobias var med oss hela vägen.

Jag hade ganska stora förväntningar då mäklaren har sålt många bostäder i området men han lyckades överträffa dessa oavsett.

Jag kan klart rekommendera Tobias.

/Villaägare i Bromma
  • PERNILLA C
    skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2020-11-30
    Jag kan varmt rekommendera Anton Dahlström som mäklare! Både som köpare och säljare. Han är professionell, personlig och kunnig vilket gör att man känner sig trygg genom ha processen.
    Hej Pernilla, Stort tack för gott samarbete i samband med ditt köp och försäljning. Extra kul att du är så nöjd när du både köpt och sålt via mig. Hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden. På återhörande! /Anton Anton Dahlström
    2020-11-27
    Ida hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet (3 rok) i Nockeby. Lägenheten blev såld efter endast en förhandsvisning och vi gjorde en vinst som var över vår förväntan. Ida är väldigt proffsig, hon var under hela processen lyhörd och lättillgänglig samtidigt som hon alltid gav ett vänligt bemötande.
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Ida Lindholm
    2020-11-26
    Positiv, tillmötesgående och kunnig mäklare. Lätt att samarbeta med, tillgänglig för frågor och bra länk mellan säljare och köpare som Inger trygghet för båda parter.
  • Tedd Erik H
    skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    2020-11-26
    Anton gjorde ett grymt arbete med försäljning av min bostad!
    Han visste att jag siktade högt, och han hjälpte mig dit!

Jag är mer än nöjd!
    Hej Tedd, Tack för din rekommendation och kul att du är nöjd med min insats. Tack själv för ett gott samarbete! Vi ses! / Anton Anton Dahlström
    2020-11-20
    Marlou hjälpte oss att sälja vår 3a i Blackeberg. Marlou gjorde en bra värdering av objektet, hjälpte oss med alla steg i processen och kom snabbt till ett bra avslut. Under hela processen har Marlou varit lyhörd, hjälpsam och aktiv. Vi rekommenderar Marlou till andra som vill sälja sin bostad i närheten!
    2020-11-05
    Vi kan rekommendera Anton som mäklare. Anton arbetade effektivt och var väldigt hjälpsam vid försäljning av vår lägenhet från start till slut. Vi fick även bra rådgivning vid kontraktsskrivning av vår nya bostad.
    Hej Susanne, Tack för din rekommendation och vad bra att ni även uppskattade min rådgivning kring ert köp. Lycka till med nya bostaden! / Anton Anton Dahlström
    2020-11-05
    Vi har sålt bostadsrätt två ggr med Tobias och varit väldigt nöjda båda gångerna. Tobias är engagerad i uppdraget och tar sig alltid tid. Slutpriset har överträffat våra förväntningar båda gångerna. Kan varmt rekommendera Tobias om du ska sälja ditt hus eller bostadsrätt!