Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 571 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-10-12

Ayla H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevligt bemötande och ger oss trygghet och kontroll på läget när man själv känner sig förvirrad. Absolut toppen bra. Läs mer
    2019-10-12 Tobias S svarar Ayla H
    Tack Ayla och grattis till ett drömboende i Traneberg! //Tobias
  • 2019-10-04

Christer W skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket professionell, god lokalkännedom och förutspådde slutpriset mycket bra. Lägenheten såld före visning till rätt pris.
    Mycket snabb och smidig affär.
    Christer Läs mer
    2019-10-07 Christopher M svarar Christer W
    Stort tack för dessa rader och stort tack för ert förtroende, det har varit ett sant nöje att få vara er projektledare.
    Kul att ni är nöjda med försäljningsrocessen, smidig affär och rätt slutpris! Precis som det ska vara:)
  • 2019-10-01

Margaretha K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har hjälpt oss att sälja vår villa.
    Han har under hela processen varit mkt tydlig och professionell .
    Han har guidat oss genom alla steg på ett mkt förtroendegivande sätt.
    Vi har även hört av bekanta som var på visningen av vårt hus att Tobias gjorde ett utmärkt jobb o gav ett mkt gott intryck.
    Vi ger honom de allra bästa rekommendationerna!!!
    Margaretha Läs mer
    2019-10-01 Tobias S svarar Margaretha K
    Tack för ert förtroende och har varit ett sant nöje att få vara er projektledare. Kul feedback att de som var på visningen uppskattade hur vi bemötte dem! Tack! /Tobias
  • 2019-09-28

Mattias L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    5/5!
    Tobias är en väldigt trevlig och påläst mäklare som vet hur slipstenen ska dras för en perfekt bostadsaffär!
    Förmodligen också den ända mäklaren som mixar kavaj och mössa! Läs mer
    2019-09-30 Tobias S svarar Mattias L
    Haha, bästa svaret på länge, en golfmössa och kavaj är den bästa kombon en ruskig höstdag. Grattis till ett superbra boende och välkommen till Bromma! //T
  • 2019-09-27

Jonas B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hade bra koll på vår lägenhet och området. Han gjorde ett bra jobb och höll oss uppdaterade under processen.

Allt sköttes på ett snyggt sätt. Läs mer
    2019-09-30 Tobias S svarar Jonas B
    Tack Jonas & Anna för ert förtroende och tack för ert engagemang och att det alltid var superfint vid visning!/Tobias
  • 2019-09-26

Håkan K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har hjälpt oss att sälja vår villa i Bromma.
    Vi träffade Tobias första gången ca 2 år sedan för att göra en värdering och en första diskussion kring en tänkbar försäljning. Han gav oss ett bra intryck och var både professionell och förtroendeingivande. Han var tydlig och informativ samtidigt som han lyssnade noga på våra önskemål. Det var därför självklart att vi anlitade honom när det var dags för försäljningen.
    Han har nu under försäljningen helt levt upp till våra förväntningar och tryggt guidat oss genom hela processen.
    Vi kan varmt rekommendera Tobias. Läs mer
    2019-09-27 Tobias S svarar Håkan K
    Stort tack för era fina ord och är mycket stolt över att ha fått ert förtroende att hjälpa till med er minst sagt fina villa. Kul att köparna verkligen verkar uppskatta huset som ni har gjort! Hälsa Margaretha och barnen! //Tobias
  • 2019-09-24

Dan B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Otroligt trevlig och proffsig, rekomenderas starkt. Läs mer
    2019-09-24 Tobias S svarar Dan B
    Stort tack Dan och vad kul med så trevliga köpare! Tacksam att återigen fått ditt förtroende att förmedla ditt hem. Tack! /Tobias
  • 2019-09-20

Karin A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Blev inget köp men fock bra hjälp av mäklaren, snabb återkoppling. Läs mer
    2019-09-21 Tobias S svarar Karin A
    Hej Karin! Tack för ett fint omdöme. Jag har gjort en bostadsbevakning så att nu ser vi till att hitt något bra åt dig! //Tobias
  • 2019-09-19

RODHE-MARIA K skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket professionellt jobbat.
    Trevligt och tryggt Läs mer
    2019-09-23 Christopher M svarar RODHE-MARIA K
    Hej Rodhe Maria, vad härligt att läsa om din upplevelse av försäljningsprocessen och mig. Det blev ju kanon på alla sätt och vis.
    Allt gott tills nästa gång.
  • Joacim J

2019-09-19

Joacim J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket professionell (bra första intryck, seriös, noggrann, påläst, bra kommunikation mm).

Valet av mäklare känns viktigare idag än för något år sedan. Använde mig av Hittamäklare och träffade andra mäklare som också hade strålande omdömen precis som Tobias, men han stack verkligen ut trots tuff konkurrens.

Hade inte kunnat önska något annat från en mäklare. Full poäng! Läs mer
    2019-09-21 Tobias S svarar Joacim J
    Stort tack Joakim och fantastiskt att vi fick ett så bra pris, ett samarbete där både ni och jag gjorde allt vi kunde. Verkligen glad att jag i så stor konkurrens av duktiga kollegor fick ditt förtroende! Vi hörs snart! /Tobias
  • 2019-09-19

Ulla-Karin N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Energisk,,dediketad och erfaren Läs mer
    2019-09-21 Tobias S svarar Ulla-Karin N
    Tack och kul att vi fixade ett så bra resultat i en lite mer komplicerad process! //T
  • 2019-09-17

Nakisa H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en bostadsrätt.
    En ärlig och kunnig mäklare! Läs mer
    2019-09-17 Tobias S svarar Nakisa H
    Tack Nakisa och grattis till ett fint boende! /Tobias
  • 2019-09-16

Mattias S skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ida sålde min 2:a i Bromma.

Hon var trevlig i sitt bemötande och hade snabb respons vid frågor.

Trevlig mäklarkontor som är lättillgängligt samt ett konkurrenskraftig pris. Läs mer
    Ida L gillar detta
  • 2019-09-16

Pontus S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi var så nöjda med Anton när vi köpte vår lägenhet, så vi skulle sälja så blev det ett självklart val. Anton är ärlig och proffsig. Läs mer
    2019-09-23 Anton D svarar Pontus S
    Hej Pontus! Stort tack för din Reco. Alltid kul när gamla köpare blir säljare för att de varit så nöjda. Hoppas ni kommer trivas i ert ny boende! / Anton
  • 2019-09-15

Ping W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde en lägenhet i Bromma. Trott att det inte var bra tid att sälja, kämpade Tobias hårt för att hjälpa både köparen och oss på ett proffsig och bra sätt. Bra jobbat, Tobias. Läs mer
    2019-09-15 Tobias S svarar Ping W
    Tack Ping för ert förtroende. Det är när marknaden är mer avvaktande som vi mäklare som kan förhandling behövs. Kul med ett så bra pris och en nöjd och trevlig köpare! Hälsa familjen och grattis till ett fint hus! //Tobias
  • 2019-09-15

Benita S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en bostadsrätt i Bromma Riksby och har blivit väl bemött hela tiden.Efter att budgivningen var klar och vi skulle träffas för påskrivning var jag lite nervös men det behövde jag inte vara ,för fick allt så lugnt och väl förklarat..
    Är mycket nöjd med all hjälp jag fått och att jag är välkommen att ringa om något är oklart
    Kan varmt rekommendera Anton som mäklare
    MVH
    Benita Saijonmaa Läs mer
    2019-09-23 Anton D svarar Benita S
    Hej Benita, Tack för din Reco! Jag förstår att man kan vara lite nervös när man ska köpa bostad. Just därför är det viktigt med en lugn och trygg mäklare. Toppen att du upplevt mitt arbetssätt på detta sätt. Du är alltid välkommen att ringa om det skulle vara något! / Anton
  • 2019-09-14

Erik S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Supernöjd med att ha anlitat Anton som mäklare. Tydlig kommunikation, lyhörd på mina önskemål som säljare och ser till att affären blir en trevlig upplevelse för både köpare och säljare! Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2019-09-23 Anton D svarar Erik S
    Hej Erik och tack för ditt fina omdöme! Så glad att du är så nöjd med vårt samarbete, och extra kul med återkommande kunder! Bra och tydlig kommunikation med mäklaren är viktigt när man säljer sin bostad. Jag hoppas du köper något i Bromma så vi kan samarbeta igen i framtiden! / Anton
  • Sara N

2019-09-13

Sara N skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Med hjälp av Anton så har jag köpt min första lägenhet tillsammans med min partner. Han var snabb med information och jag kände mig trygg. Han levde upp till förväntningarna, han var tydlig, vi fick en snabb affär utifrån våra villkor och hade ett bra bemötande. Hela processen har varit trygg och bara allmänt bra. Tack Anton! Läs mer
    2019-09-13 Anton D svarar Sara N
    Hej Sara, Stort tack för ditt fina omdöme. Jag blir verkligen glad att du är så nöjd med din köparupplevelse, framför allt när det var ditt första bostadsköp. Vi ses på tillträdet! / Anton
  • 2019-09-12

Karin E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Lägenhet i Riksby Bromma mycket nöjd med mäklarens bemötande. Läs mer
    2019-09-13 Christopher M svarar Karin E
    Hej Karin och tack för dina ord och rekommendationer. Fint att höra att du är mycket nöjd med mig och grattis till din nya bostad!
  • 2019-09-12

Christoffer S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    profesionellt bemötande från start till mål. Läs mer
    2019-09-12 Christopher M svarar Christoffer S
    Hej Christoffer, tack för era rekommendationer och tankar kring mitt bemötande. Hög service och proffsigt bemötande är A-O!
    Stort grattis till ert nya hem!
  • 2019-09-09

Robin M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt nöjd med Christopher, snabba svar och bra bemötande. Hade lite strul med tillträdesdatum som han skötte galant.
    Har bara bra saker att säga och rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2019-09-10 Christopher M svarar Robin M
    Hej Robin, kul att ni är nöjda med försäljningen!
    Ja det blev verkligen ett superbra resultat med tillträde och slutpris.
    Tack för era starka rekommendationer och tack för uppdraget och förtroendet.
  • 2019-09-08

Per P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias sålde min 1a på 41 kvm och han lyckades få ett pris som jag blev nöjd med.

Jag kände mig väldigt trygg med Tobias under hela processen och skulle varmt rekommendera honom för andra som går i försäljningstankar. Läs mer
    2019-09-08 Tobias S svarar Per P
    Tack för ditt förtroende Per! //Tobias
  • 2019-09-07

Linnea R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har sålt min lägenhet i Abrahamsberg.
    Jag hade tidigare försökt sälja med en annan mäklare som inte lyckades genomföra någon affär. Tobias fick mitt förtroende och den svåra uppgiften att ta över uppdraget. Det blev för mig en ganska lång process med försäljningen (pga tidigare misslyckanden från annan mäklare). Tobias höll sig hela tiden lugn och positiv och visade på sina kunskaper och färdigheter. Han var alltid tålmodig med mina frågor och engagerad i uppdraget. Jag är mycket nöjd med Tobias och Länsfast! Läs mer
    2019-09-07 Tobias S svarar Linnea R
    Stort tack Linnea, är väldigt tacksam för ditt förtroende! Extra kul att kunna visa skillnaden som en erfaren och motiverad mäklare kan göra, jag gör skillnad:) Tack för ett superbra samarbete! //Tobias
  • Sara N

2019-09-07

Sara N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vår etta på 41 kvadrat för ett riktigt bra pris. Tobias har varit med i varje steg och stöttat. Förväntningarna vi hade levde Tobias upp till. Det har känts väldigt tryggt och riktigt bra! Läs mer
    2019-09-07 Tobias S svarar Sara N
    Stort tack för ert förtroende, synd att det inte blev Murarvägen men vi ska hitta något riktigt bra åt er! //Tobias
  • 2019-09-05

martin J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias har varit väldigt professionell genom hela försäljningsprocessen och har helt klart överträffat mina förväntningar.

Jag kan varmt rekommendera Tobias vi Er nästa försäljning Läs mer
    2019-09-05 Tobias S svarar martin J
    Stort tack för ert förtroende, kul att kunna hjälpa till! // Tobias
  • 2019-09-04

Marie-Elsa S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en trea i Norra Ängby. Hade väldigt bra och tät kontakt med Anton som hjälpte oss få till en snabb affär. Efter påskrift hörde Anton också av sig för att stämma v att allt kändes OK. Läs mer
    2019-09-04 Anton D svarar Marie-Elsa S
    Hej! Stort tack för er Reco! Kul att höra att ni uppskattar mitt sätt att arbeta. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i denna pärla! Vi ses på tillträdet. Mvh Anton
  • Fredrika L

2019-09-03

Fredrika L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en Br på 55 kvm i Mariehäll, Bromma

Snabbt första möte gick att ordna, bra kommunikation, snabb fotografering och annonsen kom ut väldigt snabbt.
    Mina förväntningar levde han upp till och allt var till fyllest från början till slut. Hela försäljningsprocessen gick fortare än jag hade förväntat mig så det har gjort mig väldigt nöjd. Läs mer
    2019-09-03 Christopher M svarar Fredrika L
    Hej Fredrika, rolig läsning och härligt att jag gjort dig väldigt nöjd!
    Det är smidigt att ha med mig att göra, bra kommunikation och att jag arbetar snabbt, så brukar det mesta flyta på bra!
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-03

Jonas A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, possitiv och målmedveten.
    Jag kommer kontakta Anton för fler lägenhetsaffärer. Läs mer
    2019-09-04 Anton D svarar Jonas A
    Tack Jonas! På dagens marknad krävs det verkligen en mäklare med målmedvetenhet. Det viktigaste är att slutnivån blir bra och att säljaren är nöjd! Jag ser fram emot vårt framtida samarbete. Vi ses snart igen! / Anton
  • 2019-09-02

Johan F skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min sambo sålde vår 2a med Tobias.

Det vi fastande för hos Tobias var drivet, kunskapen och det sociala/personliga.

Jag förväntade mig snabb återkoppling, tydlig kommunikation och att mäklaren inte ger upp i första taget.

Jag jobbar själv inom försäljning och vet vad som krävs för att överträffa kundens förväntningar och detta gjorde han med råge!
    Tobias gav verkligen allt, trots den "trögare" marknaden lyckades han sälja vår bostad till ett pris som kändes riktigt bra för oss.

Vill ni ha en mäklare som bryr sig och kan tackla många olika "situationer/människor/case" , så kan jag verkligen rekommendera Tobias Sandseth!

/Johan Forsell Läs mer
    2019-09-02 Tobias S svarar Johan F
    Wow Johan, extra roligt att höra det från en toppsäljare som dig! Vi hörs om kommande köp! //T
  • 2019-09-01

Tora L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket nöjd med den hjälp vi fick. Läs mer
    2019-09-03 Anton D svarar Tora L
    Hej Tora, Stort tack för din Reco. Kul att ni är nöjda då vi hade ett tight samarbete och ni sålde TVÅ bostäder via mig. Stort tack för ett grymt samarbete och lycka till i ert nya hus! / Anton
  • Jörgen B

2019-09-01

Jörgen B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias Sålde min 4Rok i Bromma intill sumpan, tuffa försäljningstider kräver tuffa förhandlare som är ett ledord för Tobias. Är nöjd med Tobias arbete han är en frisk fläkt och en trevlig prick...:)
    Mvh Jörgen Läs mer
    2019-09-01 Tobias S svarar Jörgen B
    Tack Jörgen, väldigt glad att kunna göra skillnad. När det inte blir en klassisk budgivning måste man kunna förhandla. Tack för ditt förtroende har varit ett nöje att jobba ihop! //Tobias
  • 2019-08-30

Niclas T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Rak och tydlig genom hela processen. Läs mer
    2019-08-30 Tobias S svarar Niclas T
    Tack Niclas, fantastiskt att jag lyckats med mitt mål att ha en rak och tydlig kommunikation. Grattis till ett riktigt bra boende! //Tobias
  • Peter L

2019-08-29

Peter L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet på kratsbodavägen Bromma och vi hade en bra dialog hela vägen tycker jag. Så jag är nöjd Läs mer
    2019-08-30 Christopher M svarar Peter L
    Tack Peter för din rekommendation, det gläder mig att du känner dig nöj! Jag instämmer med dig, bra dialog och kommunikation från början till slut. Stort grattis till en mycket trevlig bostad.
  • Sten L

2019-08-29

Sten L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte med honom som mäklare bostadsrätt i Nockebyhov.
    Bra mäklare.
    Social till sin stil.
    Levde väl upp till förväntningarna. Läs mer
    2019-08-29 Tobias S svarar Sten L
    Tack Sten! Ett nöje att göra affär med er. Vad kul även att ni är nöjda med vår bank. Grattis till ett jättefint boende med mycket historia och charm! /Tobias
  • 2019-08-29

Emma J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är väldigt engagerad, driven och kunnig. Han är ständigt positiv och har alltid en plan framåt. Lägenhetsannons och prospekt var väldigt bra! Han gör allt för att du som säljare ska bli nöjd med försäljningen. Vi kan verkligen rekommendera Tobias! Läs mer
    2019-08-29 Tobias S svarar Emma J
    Tack, verkligen fina ord och med passion kommer man långt. Stort tack för ert förtroende! //T
  • 2019-08-24

Stefan L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en 3:a. Tycker Anton var väldigt god med sin kommunikation genom hela affären. Han har god kunskap angående sitt yrke och bra fingertoppskänsla. Rekommenderar Anton starkt om du ska sälja din bostad. Läs mer
    2019-08-26 Anton D svarar Stefan L
    Hej Stefan, Tack för din fina Reco! Bra kommunikation är viktigt när man ska göra sin livs viktigaste affär. Jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. Vi ses! Mvh Anton
  • 2019-08-23

Lovisa B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var superproffsig mäklare.
    Vi köpte lägenhet via honom och skulle varmt rekommendera honom framöver. Läs mer
    2019-08-26 Anton D svarar Lovisa B
    Hej Lovisa, Stort grattis till en grym lägenhet. Kul att ni är nöjda med min insats! Jag är övertygad om att du och Johan kommer att trivas där! Lycka till med er egna försäljning nu. Vi ses! Mvh Anton
  • 2019-08-22

Anna I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en bostadsrätt i Bromma med hjälp av Tobias och är mycket nöjd. Tobias gav mig höga förväntningar från början som han sedan faktiskt lyckades överträffa. Han hör av sig när han ska, följer planen vi lagt upp, ger bra råd utifrån sin erfarenhet och gör att hela processen känns trygg och positiv. Framförallt är han en förträfflig säljare som verkar älska sitt jobb vilket både smittar av sig och ger resultat. Jag skulle varmt rekommendera Tobias till var och en som vill göra en bra affär på ett schysst, professionellt och ärligt sätt. Läs mer
    2019-08-23 Tobias S svarar Anna I
    Wow Anna, vilka fina ord! Extra roligt att vi tillsammans lyckades få till en sån rekordförsäljning och även kul att vår serviceinriktade bank och vårt spekulantregister verkligen gjorde skillnaden för ett slutresultat som vi knappt vågat tro på, inget är omöjligt eller hur!:) Vi hörs och ses snart! STORT TACK för dit förtroende! //Tobias
  • 2019-08-19

Ann-Sofie S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en bostad i Bromma. Mäklaren var synnerligen trevlig, entusiastisk och mycket kunnig. Kände omedelbar kontakt, det var ett rent nöje att få sälja genom Tobias. Han rekommenderas till 100procent. Läs mer
    2019-08-20 Tobias S svarar Ann-Sofie S
    Vad kul Ann-Sofie, var ett nöje att få var din mäklare! Vi ses på fredag! //Tobias
  • 2019-07-24

Engagerad, lyhörd och affärsmässig - mkt bra! Läs mer
    2019-07-25 Tobias S svarar Karin N
    Tack Karin, har varit ett nöje att hjälpa er familj! //Tobias
  • 2019-07-13

Pontus T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en större bostadsrätt med Tobias. Jag anser att han var väl påläst om föreningen och området redan innan vårt första möte. Tillmötesgående såväl i avtal och tider. Läs mer
  • 2019-07-08

Marcus B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt hus.
    Väldigt bra och vänligt bemötande. Kunnig på sin sak och villig att ställa upp på tider för visning som egentligen inte var optimala för Tobias. Läs mer
    2019-07-10 Tobias S svarar Marcus B
    Stort tack för fina ord och grattis till ett kanonhus. Välkomna till Bromma! /Tobias
  • 2019-07-08

Louise G skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton sålde min lägenhet i Riksby och jag är mycket nöjd med Anton som mäklare! Anton har under hela tiden varit väldigt lätt att få kontakt med och har också hållt mig uppdaterad hela tiden. Jag har känt mig väldigt trygg med Anton som mäklare och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-08-06 Anton D svarar Louise G
    Hej Louise! Stort tack för ett gott samarbete och kul att du är nöjd! Tack vare att du var förbered med vår tjänst Försprång lyckades du göra en bra försäljning t.o.m. innan du köp något nytt. Stort grattis! Hoppas du trivs i ditt nya boende nu. Hör av dig vid minsta fråga! / Anton
  • 2019-07-08

Magdalena E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kontaktade Tobias för en husförsäljning efter det att jag träffat på honom på en lägenhetsvisning, där jag fick ett väldigt gott intryck.

Han har visat ett otroligt engagemang genom hela processen. Kunnig och lösningsorienterad.

Skulle tveklöst välja honom igen Läs mer
    2019-07-10 Tobias S svarar Magdalena E
    Tack Magdalena, bästa betyget man kan få. Oerhört glad och tacksam över ert förtroende! //Tobias
  • 2019-07-08

Martina B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Som köpare blev jag otroligt bra bemött av Tobias, med varm energi, mycket kunskap och trovärdighet. Läs mer
    2019-07-10 Tobias S svarar Martina B
    Vad kul Martina, känns väldigt bra att ni köpte huset ni kommer trivas som fisken i vattnet! Ha en kanonsommar! //Tobias
  • 2019-07-07

Håkan R skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte en bostad i Bromma och vi är nöjda med återkopplingen och professionalismen i hans uppträdande. Läs mer
    2019-07-12 Christopher M svarar Håkan R
    Tack Håkan för dina rader och grattis till en kanonvilla!
    Vad kul att ni är nöjda med min kommunikation och att ni uppskattar min professionalismen.
  • Charbel I

2019-07-07

Charbel I skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton gjorde ett kanon jobb. Han fick mig att känna mig trygg genom att alltid upptadera och vara ärlig med mig Läs mer
    2019-07-08 Anton D svarar Charbel I
    Tack Charbel! Att vara trygg nr man gör sin största och viktigaste affär är jätteviktigt. Så glad att du kände så under vårt samarbete. Önskar dig all lycka till i framtiden! / Anton
  • 2019-07-05

Sandra N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Toppenbra mäklare!! Han var flexibel, mycket påläst, lätt att få tag på när som helst vilket var ett stort plus. Vi är helnöjda och vi känner att Tobias gjorde allt för oss när vi sålde vår lägenhet. Har redan rekommenderat honom till bekanta :) Läs mer
  • 2019-07-03

Gunilla L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Stort tack Anton Dahlström för att du hört av dig när något varit på gång. Nu har jag fått den lägenhet som passar mig. Du är vänlig, kunnig och har skött allt mycket proffsigt. Rekommenderar dig varmt! Läs mer
    2019-07-03 Anton D svarar Gunilla L
    Stort tack för ditt fina omdöme Gunilla! Kul att min service gjort dig så nöjd. Må gott och hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Mvh Anton!
  • 2019-07-03

Jonas P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Det är andra gången som Tobias säljer en bostad åt mig, och båda gångerna har jag varit väldigt nöjd med både säljprocess och resultat. Tobias har varit förtroendeingivande, lyhörd och professionell hela vägen, och jag har aldrig tvekat på att han har koll på läget och vet vad han gör. Det jag uppskattar mest av allt är också att även köparna har varit väldigt nöjda med hela processen från sin sida, vilket för mig som säljare är helt avgörande. Läs mer
    2019-07-03 Tobias S svarar Jonas P
    Tack Jonas, extra kul när man får förtroendet igen. Enkelt att jobba med er och glad att vi fick så bra betalt. Kul med nöjda köpare som får ta över Tranebergs bästa 3:a🙌🏼/Tobias

Brommaplan 403, 168 76 Bromma