Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 128 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-04-14

Anna-Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en lägenhet via Anton & fick jättebra bemötande genom hela processen. Han såg till både köpare & säljarens önskemål och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Karin N

2019-04-14

Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi bor i Göteborg och köpte en första egna lägenhet till vår unga son i Stockholm.
    Veronica Pethrus, mäklaren, är trevlig, mänsklig, proffsig m a o jättelätt och smidig att samarbeta.
    Eftersom vi bor i Göteborg och sonen och lägenheten fanns i Stockholm så hade det varit svårt att få det att funka om inte Veronica hjälpt oss så effektivt och tryggt.
    Vi kan verkligen rekommendera Veronica Pethrus!! Läs mer

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnig, seriös och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Lena S
    Tack för dina ord Lena. Det har varit roligt att hjälpa dig med försäljningen i Blackeberg.
    Vi hörs & ses framöver! Vänliga hälsningar Veronica Pethrus

Niklas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Christian Sandberg sålde vår markplanslägenhet på Beckomberga Ängsväg i en otroligt seg marknad. Riktigt bra krigat och det blev en fantastisk julklapp för mig och hustrun. Tack och bock! Läs mer
  • Lucas L

2019-04-05

Lucas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Christian va helt suverän i allt från att styra styling till att sköta hela karusellen. Va själv i Sydafrika och gav nycklarna till honom. efter 6 dagars semester va visningar gjorda och kontrakt påskrivet. Aldrig några problem. Det är det man vill betala för! Läs mer
    2019-04-05 Christian S svarar Lucas L
    Tack för dessa ord Lucas! Det va ett sant nöje att få sälja din lägenhet :)

Daniel F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde min mammas bostad med hjälp av Christian. Kan verkligen rekommendera honom då han verkligen förstod sig på min situation och var mycket engagerad. Han var snabb på återkoppling efter visning och fick ett riktigt bra slutpris som jag är mycket nöjd med! Läs mer
  • Elisabet O

2019-04-03

Elisabet O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Så tacksam för proffsigt och trevligt bemötande och ett stort engagemang vid försäljningen av min lägenhet.
    Tack Anton! 🌺 Läs mer
  • 2019-04-01

Sofie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet i Åkeshov, på Snörmakarvägen.
    Jag hade inga förväntningar alls egentligen. Men upplevde att jag blev väldigt bra bemött redan på visningen. När budgivningen drog igång hade jag bra kontakt med mäklaren och blev hela tiden uppdaterat om läget hela vägen fram till köpet.

Jag är jättenöjd med hela processen och har en positiv upplevelse med köpet på min allra första lägenhet :) Läs mer
  • 2019-03-30

Louise Katarina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Överträffade förväntningarna och arbetade hårt för resultat. Kändes tryggt genom hela processen. Läs mer
  • Susanne Marie H

2019-03-29

Susanne Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt bostad i Smedslätten
    Ställt upp i alla lägen vid frågor inför försäljning, visningar mm.
    Alltid nåbar.
    Har blivit bemött på ett proffsigt sätt och Känt mig trygg i min affär. Läs mer
  • 2019-03-25

Rickard E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vilket j*vla proffs rent ut sagt! Läs mer
  • 2019-03-07

Veronica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde min bostad med Veronica i mars 2019 och var väldigt nöjd från början till slut. Veronica är proffsig, ambitiös och förtroendingivande. Löpande uppdateringar gällande status av försäljningen, vilket bidrog till att kommunikation mellan oss fungerande fläckfritt. Rekommenderar Veronica starkt. Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Veronica L
    Stort tack för de fina orden! Det har varit roligt att jobba med dig och få förmedla din fina lägenhet! Hoppas våra vägar möts igen :)
  • 2019-03-06

Nisse B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt porfyrv 9
    Upplevde Anton som
    Kunnig och engagerad
    Väldigt personligt bemötande på ett positivt sätt
    Köper gärna en bostad av honom
    Det känns tryggt o seriöst Läs mer
    2019-03-11 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Nisse B
    Hej, Nisse!
    Stort tack för värmande ord!
    Hela processen har varit ett rent nöje med er!
    Jag säljer mer än gärna en bostad till er igen! <3 :D
    Allt gott! Anton
  • 2019-03-06

Soo Chin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anlitade Anton som mäklaren för försäljning av vår lägenhet. Han är väldigt proffsig och service inriktad. Vi fick alltid detalijetade uppdateringar från honom under hela försäljningsperioden. Kan stark rekommendera Anton om nån söker för en mäklare Läs mer
  • 2019-03-04

Annika Therése S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min 2a i Abrahamsberg och från första kontakt har jag fått fantastiskt bemötande av Anton Bjärkenrud på Svensk Fastighetsförmedling. Han har tagit hand om allt kring försäljningen på ett professionellt sätt och har i sin kontakt med mig känts personlig och har svarat på alla eventuella frågor snabbt och effektivt. Jag skulle definitivt rekommendera honom vidare! Tack! Läs mer
  • Christopher Robin G

2019-03-03

Christopher Robin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår lägenhet genom Anton. Vi ville gärna bli av med den så fort som möjligt och samtidigt naturligtvis få så bra betalt för den som det gick. Från dag ett visade Anton ett stort engagemang i vårt ärende samt hjälpte till med allt runt omkring. Han är mycket lösningsfokuserad samtidigt som han har ett mycket personligt sätt som gör det lätt att prata och diskutera med honom. Vi fick lägenheten såld snabbt och fick ett bra pris för den då det var ett stort intresse av objektet, mycket tack vare Antons insatser. Nästa gång det blir dags att sälja kommer vi garanterat ta hjälp av Anton oavsett vilket bolag han jobbar för. Läs mer
  • 2019-03-02

Karin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Hej
    Vi har köpt en lgh, Anton har lotsat oss genom köpet, han har gjort det mkt skickligt, hans sociala förmåga o känsla för affären är outstanding, vi har träffat ganska många mäklare nu och det här var/är den absolut bästa mäklaren sammanfattning, lycko dem som träffar Anton i en fastighetsaffär.
    Karin Läs mer
  • 2019-02-22

David W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är ärlig, rak och har varit ett bra stöd genom hela processen. Läs mer
  • 2019-02-15

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 2a i Traneberg genom Anton. Bra kontakt genomgående och förstående samtal. Alltid tillgänglig när jag behövt. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Johan B
    Hej, Johan!
    Va kul att du tittar in och skriver så vänligt! Tack och tack själv för samtal och reflektioner. Glad att du slipper soffsurfa mer och nu har en egen lya i vackra Traneberg! Vad än du behöver framöver, tveka inte att vända dig till mig, jag kommer fortsätta att vara tillgänglig!
  • Katarina G

2019-02-12

Katarina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vid försäljning av min lägenhet i Bromma har mäklaren varit 100% med hela vägen, återkopplat och varit noggrann i alla steg i processen. Jag kan inte hitta något mer jag skulle önskat mig, utan mäklaren jag anlitade är precis det jag önskat och lite till.
    Kunnig om området, presenterat lägenheten på ett föredömligt sätt, gett mig bra tips och lyssnat på mina önskemål.
    Mycket nöjd kund :) Läs mer
  • 2019-02-03

ÅsaLena E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi, en syskonskara, sålde huset vi växt upp i.

Mäklare Anton var alltid närvarande och nåbar i den årslånga försäljningsprocessen. Han har god psykologisk insikt och förmåga att hantera familjeangelägenheter som denna. Han kunde snabbt hitta lösningar för plötsligt uppkomna problem/frågeställningar oavsett veckodag och tid på dygnet.

Anton har onekligen sinne för affärer men också för människor. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar ÅsaLena E
    Halloj, Å-L!

Tack för dessa värmande ord och sammanfattande av processen. Det har onekligen varit en lång och snirklig resa men alltid stimulerande och spännande. Huset har tillslut hamnat i rätta händer och jag är helt övertygad om att det inom en överskådlig framtid återfått sin glans och att en ny familj skapar mycket nya och lyckliga minnen i det!

tack för den här tiden och vi ses ju snart igen när nycklar skall lämnas över!

Allt gott & ta hand om dig!
  • Viveca Anna-Lena B

2019-02-02

Viveca Anna-Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bostadsrätt

Mycket proffsigt och personligt bemötande, kunnig och hjälpsam. Snabb återkoppling och seriös.

Förväntade mig en seriös och kunnig mäklare som skulle inge förtroende. Han uppfyllde allt med råge. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Viveca Anna-Lena B
    Hej, V!
    Jag är så himla glad att just ni blev köpare till denna bostad, jag är HELT övertygad om att ni kommer ta över den och fylla den med nya minnen och kärlek! När ni kommit in och kommit tillrätta så hör jag av mig och bjuder på bullar!

Allt gott! Anton
  • Magdalena D

2019-01-30

Magdalena D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har köpt ett hus på Komministervägen 3 i Bromma.
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Jag förväntade mig ett mindre pris på huset, men efter samtalet med mäklaren så tyckte vi att det högre priset är ett bra pris.
    Vi kommer att renovera upp huset och sälja vidare via samma mäklare. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Magdalena D
    Magdalena & Thomas!

Vilken resa, och egentligen har den ju bara börjat! Det kommer bil en ytterst spännande sommar! Det kommer glädja mig att få vara en del av den, se allt falla på plats, huset växa och åter få sin glans! För er som bygger hus för jämnan kanske det inte är så spännande, men för mig är det väldigt pirrigt! Vi kommer förhoppningsvis att ses mycket framöver! Vilket bara är kul!
    Allt gott
  • 2019-01-30

Lennart B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Bjärkenrud, på Svensk Fastighetsförmedling, har hanterat min försäljning av en 1:a på Dukvägen 25, Bromma, på ett snabbt, utmärkt och kunnigt sätt. Avslutspriset blev bättre än jag förväntat mig men Antons uppskattade värde stämmde.

Anton skötte affären smidigt och bra. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Lennart B
    Tjena, Lennart!

Stort tack själv! Allt gick ytterst smidigt och jag är glad att kunna hjälpa till! Jag hoppas vi får anledning att ses igen framöver!
    Ta hand om dig! Anton
  • 2019-01-29

Annie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet i Abrahamsberg. Bra bemötande från Anton, alltid snabb på att svara på frågor och tydlig i sin kommunikation vilket jag som förstagångsköpare uppskattat mycket! Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Annie R
    Hej, Annie!

Det var ett rent nöje från början! Och vilket första köp! Föreningens bästa! Stort grattis!! Jag hoppas vi ses igen!
    Ta hand om dig! Anton
  • Petter W

2019-01-29

Petter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Tufft läge på marknaden. Anton trollade fram ett bud som jag blev riktigt nöjd med! Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Petter W
    Stort tack!
    Det var en liten resa, men vi nådde i mål!
    Allt gott och lycka till i stan!
  • 2019-01-23

Karina Anne-Lie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Fick redan från första mötet stort förtroende för mäklaren
    Vänligt bemötande och snabba svar på mina undringar
    Han har hjälpt mig att ta beslutet att köpa nytt boende med sin positivitet och stöttning
    Jag är lite till åren kommen och då blir allt så besvärligt
    Men Anton har fixat allt som jag oroade mig för, kontakter med hantverkare mm.
    Jag kommer att få ett fint och bra boende, mindre yta men min förhoppning är att en barnfamilj kan få min lägenhet
    Jag har bara gott att säga om Anton och skickar ett stort, stort tack för allt han har gjort
    Anne-Lie Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Karina Anne-Lie H
    Anne-Lie!

Det var en ren fröjd att ha och göra med dig, att träffa dig och hjälpa dig.
    Lägenheten är nu färdigmålad och väntar på att du skall ta över den!
    Jag är så glad att allt bara klaffade och att du snart blir Brommabo!
    Vi ses ju framöver! Ta hand om dig!
  • 2019-01-07

Therése I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Stort tack Christian Sandberg för ditt engagemang, proffsiga och trevliga bemötande! Bästa tänkbara hjälp vid försäljningen av min lägenhet i Bromma. Läs mer
  • 2019-01-03

Johan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra genomförd säljprocess och kommunikation av Anton från början till slut. Läs mer
    2019-02-08 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Johan N
    Hej, Johan!

Stort tack för de vänliga orden! Det var snårigt men vi kom i mål!
    Önskar er all lycka till i Solna, med barn och framtid!
    Vi hörs när det är dags för deklarationen! ;)
  • 2018-12-21

Karolina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra bemötande; snabb respons och flexibel mäklare. Som köpare ger jag inte mäklaren högsta betyg, det får säljaren göra. :-) Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Karolina D
    Hej, Karolina!

Stort tack själv för alla möten och samtal, jag vet att du kommer trivas som fisken i vattnet! Bostaden är en riktig pärla och området kanon!
    Angående stjärnan, jag hoppas att jag framöver får dig som säljare så skall jag hålla dig till att jag då får 5/5! ;)
    Allt gott & God jul! /Anton
  • 2018-12-18

Paul F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra på alla sätt. Läs mer
    2018-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Paul F
    Hej, Paul.
    Kul att du tycker det var bra! Försäljningen gick ju enligt de höga förväntningarna! :) Nu måste jag bara hitta en till till de andra budgivarna! :) Allt gott och lycka till i jakten på nytt boende! /Anton
  • Helen K

2018-12-13

Helen K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en lägenhet. Mäklaren har varit på tårna hela vägen och jobbat hårt med både visningar och återkoppling till mig. Jag år väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-16 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Helen K
    Tack Helen för de fina orden :) hoppas du har en jättebra jul! // Christian
  • 2018-12-09

Kerstin T G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt en bostadsrätt som förmedlades av Anton. Anton är mycket effektiv och snabb. Otroligt bra på att hålla oss informerade om allt. Väldigt trevlig och lätt att jobba med. Ska vi sälja eller köpa igen i detta område så blir det Anton vi kontaktar. Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Kerstin T G
    Hej, Kerstin!
    Det var en trevlig affär och bekantskap, alla parter är nöjda och roligt att få vara med och hjälpa er med en fot tillbaks i Sverige. Skulle ni ha några som helst funderingar eller önskemål så vet ni vem ni ringer, jag finns tillgänglig när som. All lycka till med allt och så ses vi i vår igen! Allt gott! /Anton
  • 2018-12-09

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Fick hjälp av Anton med försäljningen av min lägenhet i Bromma. Mycket professionell, trevlig och engagerad. Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Mikael B
    Stort tack för de vänliga orden, MIcke!
    Det gick snabbare än väntat och nu håller vi alla tummar och tår för att du signar drömlyan idag!
    Vi håller kontakten! Allt väl! /Anton
  • 2018-12-06

Ellen Kristina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Hårt arbetande med ett mycket gott resultat, trots ett lite "tveksamt" objekt i en sval marknad. Hatten av för Christian!!

Per & Fam Östlund Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Ellen Kristina Ö
    Hej, det va jättekul att få hjälpa till, sant nöje! =) Hoppas att er mamma får det bra här framöver <3

Christian Sandberg
  • 2018-12-01

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt en villa i Bromma genom Anders Lewen. Vi har genom hela processen blivit vänligt bemötta och känt mäklarens engagemang och tålamod. Anders har alltid varit lätt att få tag på och lätt att prata med samt haft sunda värderingar. Vi kunde inte haft en bättre mäklare som stöttat oss mentalt under hela säljprocessen. Tack Anders! Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anna S
    Tack Anna! Det har varit kul att sälja ert mycket fina hus.
  • 2018-11-29

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpare med Anton Bjärkenrud som mäklare. Trevlig och seriös, kan rekommenderas Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anders H
    Hej, Anders.

Det var mig ett rent nöje att bistå vid ert köp! Bostaden är kanon och jag tror ni kommer trivas så himla bra med er lille i området!

Önskar er en riktigt härlig jul & nyår med ledighet och tid för varann och familjen!

Allt gott/Anton
  • 2018-11-20

Jonas Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en fyra i Beckomberga i en tid då det var ovanligt trögt att sälja just där. Därför hade jag helt klart en oro för hur det skulle gå. Det verkade heller inte vara supermånga intressenter. Men Christian kämpade rejält och tog sig tid att hålla flera visningar och hade ett ständigt driv för att få rätt spekulanter. Han höll mig också uppdaterad och trygg genom processen, trots att jag ibland hade svårt att dölja min oro. Jag fick ett slutpris jag ska vara mycket nöjd med, och kan därför varmt rekommendera Christian. Läs mer
    2018-11-21 Christian S svarar Jonas Å
    Tjena Jonas!
    Tack så mycket för de fina orden. Det var ett sant nöje och jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. :)
    / Christian
  • Mikaela N

2018-11-15

Mikaela N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har köpt en bostadsrätt. Är super nöjd med bemötandet från mäklaren från första början och under hela processen fram tills köpet. Var ett väldigt glatt och trevligt bemötande och bra återkoppling under budgivning och även utöver processen ☺️
    Tack för ett väldigt bra bemötande och bra hjälp under hela processen från början till köp! Läs mer
    2018-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Mikaela N
    Hej Mikaela! Tack så mycket för de fina orden. Det var ett sant nöje och jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor annars ses vi på Tillträdet! :) // Johanna Koberg
    Svensk Fastighetsförmedling Bromma, Mikaela N gillar detta
  • Rebtel Networks Ab

2018-11-12

Rebtel Networks Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Fick hjälp att sälja vår bostad via Anton. Trots en extremt seg marknad så gav Anton aldrig upp och tillslut fick vi till en lyckad försäljning. Feedback och kontakt har hela tiden varit snabb och proffsig vilket har varit uppskattat av oss som säljare! Tack Anton! Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Rebtel Networks Ab
    Hej, Sofia.
    Ja det var stundom turbulent och knepigt, men outtröttligt städade ni vidare och jag visade. Trägen vinner! :)
    Jag är väldigt avundsjuk på er nya och kommer förmodligen behöva bygga ett likadant kök om jag känner min fru rätt. Så fint!
    Vi ses snart igen och håller kontakten! Allt väl! /Anton
  • 2018-11-08

Arvid W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet i Bromma. Bra och smidig kommunikation med Anton. Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Arvid W
    Tjena, Arvid!

Det var ett sant nöje oavsett, väldigt glad att allt har löst sig och att alla är med på båten nu framöver. Spännande tider väntar!
    Vi ses snart igen, ta hand om dig! /Anton
  • 2018-10-31

Anna-Ida R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt via Anton och väldigt nöjd med hela processen! Läs mer
  • 2018-10-27

Anna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet i Bromma på kvarnbacksvagen.
    Ett stort plus för att mäklaren ordnade med snabb visning som vi önskade, tydlighet i kontakten och förmedlade information som utlovat.

Mötte verkligen våra förväntningar och ordnade allt på ett mycket smidigt sätt. Ännu ett plus för att några minuter även spenderades på en nyfiken momma via telefon.

Sammanfattningsvis bara plus. Utmärkt! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anna C
    Hej, Anna.

Jag tackar som ödmjukast för all positiv feedback! Det var inte så svårt att göra ett gott arbete med er heller för den delen. Uppskattar all kontakt vi hade och jag hoppas ni kommer trivas utomordentligt i Bromma framöver. I den mån ni vill ha, tips, råd eller vad än ni undrar över så hör ni av er direkt! Jag finns här och, att prata med din mormor var ren och skär glädje, vilken härlig kvinna!

Allt gott & jag hoppas vi hörs mer framöver
  • 2018-10-26

Fredrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd med Anton Bjärkenrud som överträffade mina förväntningar med försäljningen av min lägenhet.

Mycket trevligt bemötande och helhetsbedömningen är 5/5! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Fredrik B
    Hej, Fredrik.

Tack för de vänliga orden!
    Ni hade en lägenhet som var magisk, jag är väldigt glad att vi hittade en köpare som kommer uppskatta den precis lika mycket som ni gjort! Allt gott och jag hoppas vi ses igen!
    Ta hand om dig
  • Amanda L

2018-10-23

Amanda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Riktigt nöjd med Anton Bjärkenrud! ⭐️
    Lyssnade på mig som säljare vad jag förväntade mig för pris, sålde en tvårummare i Bromma för en bättre peng än väntat.
    Anton är Väldigt Effektiv och ordningssam utan att stressa mig som säljare och svarar snabbt och ärligt när det uppstår frågor, kändes riktigt bra. Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Amanda L
    Halloj, Amanda!

Stort tack för att du tog dig tid och de vänliga orden!
    Jag har verkligen haft skoj på vägen och du hade ett toppenobjekt som var så fint!
    Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya och att du gör något minst lika magiskt med den! Jag ser verkligen fram emot en inbjudan! ;)
    Ta hand om dig så ses vi på tillträdet när det är dags!
  • 2018-10-11

Björn R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Bjärkenrud gjorde ett mycket bra jobb då han sålde vår lägenhet. Han var proffsig i all kontakt med honom och var väldigt ambitiös. Trots en svår marknad, ett speciellt objekt och bostadsrättsföreningens på papperet svaga ekonomi så gjorde vi en bra affär och är mycket nöjda. Mäklaren lyckades hitta få rätt kund på visning och förklara lägenhetens fulla potential i alla delar! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Björn R
    Björn!
    Stort tack för rekommendationen. Det tog sin lilla tid, men vi fick ihop det! Lägenheten var ju toppenfin och föreningens ekonomi på uppgående, det var knepigt men nödvändigt att vara tydlig och jag är så glad att vi hittade köpare som är så nöjda! Det skall bli riktigt kul och se vad dem gör med lägenheten, jag tycker mig ana mellan raderna att dem har finfina planer! :)
    All lycka till nu framöver och hittar ni någonsin tillbaks till Bromma så lova att höra av er!
  • 2018-10-10

Cecilia J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min sambo köpte en lägenhet av Anton. Han är otroligt hjälpsam, personlig och kompetent, både före och efter köpet. Vi är så nöjda med Anton att han kommer vara ett självklart val den dagen vi själva kommer att sälja! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Cecilia J
    Hej, Cecilia.
    STORT tack för dina värmande ord! Det var ett sant nöje att möjliggöra affären för er och att träffa er båda två! Jag hoppas verkligen ni kommer trivas och skulle det vara något, så hör bara av er till mig.
    Allt gott
  • 2018-10-07

Frej E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton sålde oss en lägenhet i Traneberg. Han är otroligt professionell, men samtidigt personligen och väldigt genuin. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Frej E
    Tjena, Frej.
    Stort tack för detta. Fina ord och de värmer. Det har varit kul och spännande hela vägen och jag ser verkligen fram emot att få se vad ni har för planer med lägenheten. Allt gott!
  • 2018-10-02

Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton skötte affären snabbt och smidigt med perfektion i alla steg. Läs mer
  • 2018-09-24

Cecilia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsig och genuin i sin framtoning. Påläst och skapade trygghet i en av de större besluten i livet Läs mer
    2018-09-27 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Cecilia D
    Hej, Cecilia!

Stort tack för ditt omdöme, och affären! Jag hoppas innerligt att huset kommer bli en oas för dig och er familj. Lite avis är man! Väl inflyttade får ni höra av er så kommer jag förbi med fika! Allt gott och vi hörs igen! /Anton

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma