Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 83 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• Viktor M
    Viktor M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt lägenhet. Blev bra bemött, hade bra kontakt och fick bra stöd genom hela processen. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anders hjälpte oss vid köpet av ett radhus i Bromma. Anders var både professionell, flexibel och sålde inte något som inte fanns. Rekommenderas. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Joakim E
    Tack
    Ni får ett jättefint hus med utmärkt läge. Vi kommer säkert stöta på varandra i området. MVH Anders Lewén
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Högsta betyg till Anton som hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet! Vi hade högt ställda förväntningar och Anton levde mer än väl upp till dessa. Det märktes att han gjorde det lilla extra för att vi skulle få till en så bra försäljning så möjligt! Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jenny D
    Hej, Jenny!

Tack för värmande ord och omdöme! Det var en lång process, men vilka härliga köpare vi hittade till bra pris!
    Jag ser fram emot tillträdet och höra om er pågående renovering och framförallt, få komma förbi när det är klart!
  • Frida Elisabeth S
    Frida Elisabeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har sålt min 1:a på 38 km. Anton har varit suverän på att återkoppla och varit tillgänglig i princip hela dygnet. Väldigt imponerad av hans hängivenhet, vilket kändes tryggt och bra för mig som skulle sälja och var nervös.

Vänlig och professionell i sitt bemötande, skrev och gjorde också ett prospekt som jag blev väldigt nöjd med. Han visade också min lgh flera ggr för enskilda köpare samt kunde träffas för kontraktskrivning på en lördag förmiddag. Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Frida Elisabeth S
    Hej, Frida.

Stort tack för de vänliga orden!
    Det har varit ett nöje från start och du hade en underbar lägenhet i en av Brommas bättre föreningar så det var ingen match att hitta en bra köpare till dig! Men varje försäljning är speciell och framförallt i dessa tider, det tog ändå några snabba svängar i slutet! Men allting slutade ju gott!
    Önskar er det varmaste av lycka till framöver och så håller vi kontakten!
    Allt gott och glad sommar!
  • Eleasa S
    Eleasa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Han är supersnäll och duktig på jobbet. Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Eleasa S
    Stort tack, Eleasa!!!
    Det har varit ett nöje från start att serva och ta hand om er och er fina bostad!
    Jag vet att köparen är SUPERNÖJD med bostaden!
    Stort lycka till i nya och jag hoppas att vi håller kontakten!
  • Matts E
    Matts E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en bostadsrätt på 62 m2 på Nockeby torg i Bromma. Bemötandet från Anton har varit mycket professionellt och förtroendeingivande och hela förfaringssättet med lånelöfte och budgivning tycker jag fungerar smidigt, sett utifrån bostadsaffärer i historisk tid. Jag fick intrycket att Anton spelade sin roll som förmedlare mellan köpare och säljare på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Matts E
    Hej, Matts!

Stort tack för att ni kom och förälskade er i bostaden! Jag vet att det betydde extra mycket för min säljare!
    Att er egen försäljning sen gick så bra var ju också strålade kul! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas helt UNDERBART vid Nockeby Torg, det är en fantastiskt varm och härlig plats att vara på!
  • Nina R
    Nina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus Lundh hjälpte mig med att sälja min lägenhet i Riksby, Bromma, och jag är extremt nöjd med hans service nivå och kommunikation.
    Jag bor utomlands men Rasmus såg till att jag var uppdaterad för varje steg och med hjälp av en enkel fullmakts mall så gick det hela väldigt enkelt till.
    Kan starkt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Bromma och definitivt Rasmus! Läs mer
    2018-06-04 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Nina R
    Det har varit ett nöje att få hjälpa dig Nina! Stort tack för omdömet. Jag vill alltid att mina kunder ska känna sig hundra procent uppdaterade på vad som händer, och delaktiga i försäljningen, så det känns väldigt skönt att du känner så. Hoppas du har det bra där borta så får du komma in och ta en kaffe när du är på hemmaplan nästa gång :-)
    Rasmus
  • Linn M
    Linn M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi kan varmt rekommendera Anton Bjärkenrud och Svensk fastighetsförmedling. Hela försäljningsprocessen har gått snabbt och smidigt och vi har känt oss väldigt trygga. Anton lyckades förhandla upp priset så att vi fick riktigt bra betalt för vår trevliga men lite svårsålda lägenhet. Vi är supernöjda, tack! Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Linn M
    Hej, Linn!
    Det är så himla kul att det gick bra och att alla parter är så nöjda!
    Stor tack för förtroendet och alla samtal. Bra jobbat med barn och städning m.m.!

Vi ses framöver!
  • Ida K
    Ida K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton och kollegorna på Svensk fastighetsförmedling i Bromma var från början till slut positiva, professionella och mycket engagerade. Jag sålde min pärla i Nockeby och var under hela processen trygg och informerad. Trots en skakig marknad blev alla inblandade mycket nöjda. Annonsering på sociala medier bidrog positivt, men framförallt Antons personliga engagemang i både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera detta team till din Brommaförsäljning! Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Ida K
    Hej Ida!
    Det har varit en kul resa från start till slut, i en skakig marknad med förhandsbud, budgivning, avhopp och strul, men bra slutpris och nöjda parter är affären lyckad! Stort tack för förtroendet vi fick att förmedla din älskade lägenhet, och att vi fick möjligheten att hitta en köpare som verkar tycka precis lika mycket om den!
    Nu hoppas vi på en lång och härlig sommar följt av inflytt och fix! <3

• Nichole R
    Nichole R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min blivande sambo hade turen att ha en visning själva med mäklaren Anton när vi kollade på boendet som nu ska bli vår första egna gemensamma lägenhet. Bemötandet var otroligt bra där vi kände att mäklaren var kunnigt om både boendet och området. Nästa sak var bemötandet efter visning och kontraktskrivning där vi fått bra hjälp med alla möjliga frågor och funderingar man har när man köper sitt första boende. Anton är en relationsbyggare som vi fått väldigt bra förtroende för och vi hoppas att det håller i sig ända till inflytt. Vi är mycket nöjda och hoppas att kunna få hjälp av samma mäklare i framtida affärer. Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Nichole R
    Hej, Nichole.

Stort tack för att jag fick träffa er, det var supertrevligt och lättsamt från början. Så kul att ni gillade lägenheten och att vi fick till det så alla parter blev nöjda.
    Jag garanterar absolut fullservice tills dess att ni flyttat in och för alla tänkbara frågor därefter så klart! :)
    Självfallet finns jag här den dag ni känner er färdiga med bostaden och hjälper till, men jag hoppas vi ses på gatan däremllan också!
    Allt väl och stort TACK!
  • Louise E
    Louise E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus Lund har skött både försäljningen av min bostadsrätt och den jag precis köpt. Jag är mer än nöjd med hans agerande i båda rollerna. Tillgänglig, kommunikativ, proffesionell, affärsmässig och supertrevlig. Välj Rasmus helt enkelt! // Louise Läs mer
    2018-05-21 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Louise E
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig Louise, och jag är glad att jag fick hjälpa dig på båda sidor av affären. Jättetack för fina ord och ännu ett tack för champagnen. Ha en underbar sommar så hörs vi snart! :-)
  • Malin W
    Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har köpt en bostadsrätt. Jag har blivit bemött på ett mycket förträffligt sätt av mäklaren. Kan verkligen rekommenderas !
    Jag är mycket nöjd med kommunikation samt arbete .
    Bra och snabba återkopplingar till mig som kund👍🏻 Läs mer
    2018-04-20 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Malin W
    Stort tack för din feedback Malin. Jag hoppas verkligen att du ska trivas och det känns som att vi träffat helt rätt! Ser fram emot att se dig i huset vid andra försäljningar :-)
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra kunnig mäklare i en utmanande marknad. Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Niklas H
    Stort tack för de värmande orden!
    Vi vänder oss ut och in för att få ihop affärerna nu när marknaden är svår. Kul att det uppskattas!
    /SF Bromma
  • Rasmus L
    Rasmus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Såld innan både hemnet och öppna visningar för över 300 000 mer än grannen fick för några veckor sedan. Snabbt och effektivt jobbat! Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Rasmus L
    Härligt att höra, Rasmus!
    Det är alltid skönt när kunden gör förarbetet och jag som mäklare får fri tillgång att kunna sy ihop affären.
    Köparna är ju också supernöjda så riktigt härligt att vara förmedlingsparten i denna affär!
    Allt gott och vi ses på tillträdet!
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Tack vare Anton har vi som förstagångsköpare känt oss trygga genom hela processen och vi skulle utan tvekan anlita honom som mäklare vid framtida försäljning.
    Han har varit snabb, tydlig och alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Vi kan varmt rekommendera Anton! Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Camilla A
    Hej, Camilla!
    Tack själv! Var ett nöje från första ögonblicket! Inget annat än kul att få ihop affären och hitta ert nästa boende!
    Allt gott och önskar er en lång och härlig sommar så ses vi vid inflytt!
  • Elin S
    Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus Lundh var superproffsig, hängiven, alltid tillgänglig och så självklar! Han har varit en klippa genom hela processen. Kan varmt rekommendera Rasmus. Läs mer
    2018-04-02 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Elin S
    Tack för dina ord Elin! Ser fram emot att se hur slutresultatet blir i lägenheten. Håll mig uppdaterad :)

Rasmus
  • Christoffer Ä
    Christoffer Ä skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är superglad över att ha samarbetat med just Anton och väldigt nöjd med den hjälp jag fått med både styling, hans engagemang och inte minst kunskap och förmåga att driva igenom min försäljningsprocess på ett väldigt proffsigt sätt. Han visar även på stort engagemang och intresse genom kontinuerlig återkoppling. Som förstagångssäljare kände jag mig väldigt trygg genom hela försäljningen.

När han även hittade en lägenhet som passade mig perfekt och lyckades sy ihop en deal med både säljande och köpandet av en ny lägenhet på väldigt kort tid går det inte att vara annat än supernöjd. Klockren mäklare. Läs mer
    2018-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Christoffer Ä
    Hej, Christoffer!
    Ett enormt tack för din recension!! Tack för förtroendet och att du gjorde samarbetet både kul och smidigt! :)
    Vi ses ett litet tag till på gatan sen får du lycka till i nya boendet!
    Allt väl! /Anton
  • Martin J
    Martin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Lägenheten kom ut på hemnet under fredagskvällen, jag skrev på 48h senare. Anton är kunnig, trevlig och väldigt flexibel. Jag är väldigt nöjd över att Anton lyckades sy ihop affären så snabbt. Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Martin J
    Tjenare, Martin!
    Det var mig ett sant nöje att expediera en snabb affär så du dick din drömlägenhet! och nu blir vi ju grannar också!
    Allt väl och vi ses framöver! /Anton
  • Alexander D
    Alexander D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Otroligt tryggt och bra!

Rasmus är en duktig och kunnig mäklare. Genom hela affären har jag känt mig säker och Rasmus har funnits där hela tiden för att besvara oro eller funderingar vilket gjort mig trygg som säljare. 5/5 rätt igenom! Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Alexander D
    Sjukt många tack Alex! Nu hoppas jag att vi hittar ert nästa boende kommande veckor också så vi kan slutföra det vi börjat! :-)
  • Jens L
    Jens L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Snabba svar, bra information och väl genomfört arbete vid kontraktskrivning. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jens L
    Tjena, Jens!

Tack för feedback och stort lycka till framöver med familjen! <3
    Jag hoppas ni kommer trivas KANON och jag är nyfiken på att se vad ni kan tänkas göra med lägenheten ;)
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vår mäklare Anton har med bravur skött sitt uppdrag. Anton har varit kunnig, serviceminded och alltid tillgänglig för oss som kunder. Han har med sina rekomendationer fått oss att känna oss trygga i vilka val vi gjort kring försäljning. Jag kan varmt rekomendera Anton till andra säljare och lova att dom blir mer än nöjda!!!
    Med vänlig hälsning,
    Richard Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Rickard K
    Hej, Richard!
    Stort tack för förtroendet, och för recensionen!
    Det har varit ett angenämt samarbete från början till slut med er och mitt största nöje!
    Vi kanske ses i en Paddlematch nån gång!
    Stort lycka till med nya jobbet och hälsa mamma! //Anton
  • Sophia A
    Sophia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt bra bemötande och extremt god tillgänglighet, vilket vi uppskattade jättemycket. Snabbt och proffsigt stöd genom hela processen. Läs mer
    2018-03-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Sophia A
    Hej, Sophia.
    Tack för de vänliga orden!
    Det var enbart lärorikt & kul att ha er som både köpare och säljare!
    Ta hand om er och vi ses på tillträdena! /Anton
  • Christine Madeleine L
    Christine Madeleine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag tycker Anton är mycket kunnig, engagerad - och social på ett personligt och avspänt sätt som jag tror han har stor nytta av i sitt mäklarjobb. Han verkar heller aldrig ge upp, trots ibland tuffa omständigheter! Läs mer
    2018-03-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Christine Madeleine L
    Hej, Madeleine.
    Stort tack för förtroendet med din försäljning och önskar dig allt gott med nya boendet.
    Hoppas Daniel hittar något riktigt skysst nu! /Anton
  • Amalia K
    Amalia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Som förstagångssäljare var det många saker jag inte hade koll på. Anton kändes trygg och förtroendeingivande från första sekund. Ett bollplank i allt ifrån förberedelse för fotografering och styling till prissättning och budgivning. Hela vägen har vi haft en dialog om hur det går och vad planen är. Han är snabb att svara i telefon och har alltid hållit mig underrättat.

Allt ovan stämmer säkert in på flertalet mäklare. Men den stora skillnaden är mervärdet i upplevelsen. Sälja denna lägenhet med Anton som mäklare är något av det roligaste jag gjort och som jag har skrattat. Jag hade ingen aning om att ”livets viktigaste affär” kunde göras så rolig och avslappnad!

Vi fick tillslut lägenheten såld i en mycket svår marknad och jag fick min nya drömlägenhet. Den enda nedsidan med att affärerna nu är klara är att jag inte har fler lägenheter att sälja. Men när det blir dags att sälja igen skulle jag inte fundera en sekund innan jag anlitade Anton igen.

Tack! Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Amalia K
    Amalia.
    Min första recension som lämnar mig nästan mållös. Vilken summering och komplimanger! TACK! <3

Som jag skrev direkt i Hemnet-annonsen, styrkan i din försäljning var att DU är(var) Världens Bästa Säljare!
    Det var ruskigt roligt redan från första mötet, men tissland och tasslande där du valde mig före områdets kanske mest självklara mäklare. Skratt, samarbete och mycket korrespondens(dygnets alla timmar) i en ruskigt tuff marknad, med semestrar, fullmakter, fulla skrubbar, vissna blommor, knepiga gäster och hård konkurrans. Hindren var många, men överkoms gång på gång och när väl rätt objekt dök upp var förhandlingarna tuffa. Men vi fick till det!! Allt tack vare att du hela vägen från första kontakt till slutet var världens bästa säljare. Lättsam, förstående, lyhörd och skarp.
    Det har onekligen varit det roligaste uppdraget jag haft hittills och jag tror aldrig jag får ha så här skoj igen!

STORT lycka till med nya lägenheten i Traneberg, och jag hoppas att vi får anledning att fira med chefens kort på Sjöpaviljongen igen och att du inom kort väljer att Läge+:a din bostad så att vi kan fortsätta att ha kul ihop under lång tid framöver!

Allt gott och vi hörs snart igen! Helt övertygad om!

• Joakim A
    Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Saklig information och kunnig. Bra att resonera med. Arbetsvillig och lätt att arbeta med.
    Hur var det, ska ju lämna utrymme att utvecklad, så en fyra (fast värd en 5:a) Läs mer
    2018-03-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Joakim A
    Tjena, Joakim.
    Tack för den egentliga femman! ;)
    Klart det alltid finns utrymme för utveckling, jag får sätta mig ner och rannsaka mig själv på måndag! Annars hoppas jag du har något till mig nästa gång vi ses! Och nej, fulparkering är inget jag behöver jobba med, det är självvalt! :D Allt gott och hälsa familjen! /Anton
  • Yong X
    Yong X skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Very pleased with the service of SF Bromma Läs mer
    2018-03-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Yong X
    Our pleasure! Every time!! /Anton
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jättebra mäklare som jobbar hårt och vill alltid kundens bästa. Bra driv och proffsig Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anders Ö
    Hej, Anders!
    Stort tack för de vänliga orden och tack för förtroendet. Det glädjer mig att jag kunde leverera och lösa det åt er! <3
    Önskar er stort lycka till med allt! /Anton
  • Gustaf K
    Gustaf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är trevlig, rolig och kunnig. Vi försökte med två andra mäklare innan vi anlitade Anton och det blev tredje gången gillt för oss. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Gustaf K
    Halloj, Gustav!

Med en kombination av jävlar anamma, varumärke, snabbfotade säljare så gick det i hamn! Riktigt kul!
    jag hoppas vi ses igen! /Anton
  • Eric Gustav Daniel N
    Eric Gustav Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte en lägenhet i Minneberg med Anton som mäklare.
    Vi är mycket nöjda med det bemötande Anton Bjärkenrud gett oss som köpare.

Anton har varit mycket tillgänglig och serviceminded genom hela processen och han har haft ett neutralt och balanserat förhållningssätt gentemot oss som köpare.

Vi kan varmt rekommendera Anton! Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Eric Gustav Daniel N
    Hej, Eric.

Tack själv, det var ett rent nöje att ha att göra med er och jag längtar efter att få se hur BRA det kommer bli när ni väl gjort om!
    Allt gott! /Anton
  • Pjotr L
    Pjotr L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi fick ett bra bemötande med noggranna svar på våra frågor och en bra affär. Vi kan rekommendera starkt! Läs mer
    2018-02-27 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Pjotr L
    Tjena, Pjotr.

Du är en tuff förhandlignsmotståndare men jag är superglad att vi hittade varann och alla är ju superglada!
    Jag hoppas ni kommer trivas kanon!
  • Gullan Christina S
    Gullan Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har varit jätte bra på alla sätt. Snabb återkoppling och svar om vi hade frågor. allting löste sig alltid på bästa sätt.
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Bromma och Anton. Läs mer
    2018-02-27 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Gullan Christina S
    Tjena, Kicki!

Det tog ett tag men vi kom i hamn!
    Stort grattis till Minnebergs finaste trea! Ni kommer ju trivas HUR bra som helst och jag skulle bli superglad för en inbjudan och se hur det blir när ni renoverat det sista! Allt gott och de största av lyckönskningar med er egen försäljning!
  • Carl Erik B
    Carl Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och alltid snabb med svar. Bra mäklare! Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Carl Erik B
    Tjena, Erik.
    Tack för vänliga ord och ett bra betyg, du får 5+ tillbaks! Det var ett rent nöje att göra affär med er!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra bemötande, snabb återkoppling kring funderingar/frågor, trevlig. Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jenny B
    Hej, Jenny.
    Tack själv för en förträfflig affär och önskar er VARMT välkomna till Bromma igen!
  • Eva N
    Eva N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag anlitade Anton Bjärkenrud, Svensk Fastighetsförmedling i samband med försäljning av min lägenhet i Traneberg.
    Ifrån första stund gav Anton ett professionellt och kunnigt intryck. Allt gällande värdering, försäljning, rådgivning mm har skötts klanderfritt! Jag skulle starkt rekommendera Anton B till vänner och bekanta om de ska sälja sitt boende. Läs mer
    2018-01-22 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Eva N
    Hej, Eva.
    Det var en lång och brokig resa, med fallande marknader, tuffa banker och många visningar. Men vi lyckades med gemensamma ansträngningar ro detta i hamn, tack för flexibiliteten och ditt alltid glada humör, vilket gjorde denna försäljning extra rolig!
    Jag hoppas vi ses igen även om du nu byter sida av stan!
    Allt väl och allt gott! /Anton
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus sålde lägenheten jag köpte. Fick ett seriöst intryck av honom och kontakten med Rasmus var alltid snabb och smidig och han var alltid tillgänglig. Allt sköttes smidigt och professionellt. Läs mer
    2018-01-22 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jennie S
    Jag hoppas verkligen ni ska trivas här i området Jennie, ni har köpt en superfin lägenhet! Och ni är välkomna att komma in på en kaffe och hund-klappning anytime!
  • Jonathan Göran W
    Jonathan Göran W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Smidig och enkel försäljning! Bra resultat trots marknad i nedgång på grund av hårt arbete.

Kan varmt rekommendera Rasmus Lundh på Fastighetsförmedling Bromma. Läs mer
    2018-01-22 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jonathan Göran W
    Hej Jonathan och stort tack! Nöjet var helt på min sida. Jag hoppas att flytten går smärtfritt så ses vi kanske snart i Beckis :)
    - Rasmus
  • Maja J
    Maja J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket proffsigt bemötande. Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-01-22 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Maja J
    Har enbart varit mitt nöje att hjälpa er hitta ny bostad.
    Jag hoppas ni kommer trivas KALAS framöver!
  • Kurt Anders Sigfrid H
    Kurt Anders Sigfrid H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi fick ett väldigt gott bemötande ich erhöll en för oss bra lösning. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Kurt Anders Sigfrid H
    Hej, Kurt.
    Tack för recensionen! Kul att kunna hjälpa er både hitta ny bostad och sälja er egen i en allt tuffare marknad! Vi ses på gatan! /anton
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vänligt, proffsigt och effektivt. Kunde inte bli bättre. Läs mer
  • Marika Helena Birgitta C
    Marika Helena Birgitta C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har blivit emottagen av Rasmus på allra bästa sätt. Han har verkligen varit snabb och effektiv samt lyssnat på mina önskemål och kommit med bra förslag så att försäljningen blev mer än lyckad. Läs mer
    2018-01-17 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Marika Helena Birgitta C
    Ett stort tack för ditt förtroende! Det gick väldigt snabbt och smidigt och nöjet var helt på min sida. :-)
    Jag hoppas vi ses snart igen!
  • Pritesh P
    Pritesh P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Bjärkenrud är en mycket bra mäklare och är professionell och snabb på att återkomma när man har frågor etc.
    Verkligen en mäklare man kan lita på. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Pritesh P
    Tack för de värmande orden!
    Vi ses på tillträdet! <3
  • Ann-Charlotte K
    Ann-Charlotte K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bemötandet var mycket bättre än förväntat.
    Mäklare arbetade aktivt och återkopplade snabbt med all info. Är så nöjd med allt. Läs mer
    2018-01-11 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Ann-Charlotte K
    Stort tack för förtroendet! Det värmer att höra. Jag hoppas vi hörs snart igen!
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Ett riktigt bra för första intryck, mycket bra hjälp under hela vägen till vårt köp av lägenhet. Läs mer
    2018-01-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Sofie T
    Hej, Sofie!
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa er!
    Önskar er många riktigt härliga år i lägenheten! /Anton
  • Nicole M
    Nicole M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är jätte nöjd med min mäklare Anton Bjärkenrud!! Seriös, trevlig och professionell som jag varmt kan rekommendera vidare!! Läs mer
    2018-01-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Nicole M
    Hej, Nicole!
    Stort grattis till husköpet och en lyckad försäljning av er bostad!
    Det var inget annat än ett sant nöje att hjälpa er! /Anton
  • Mats M
    Mats M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Kunde ej ha varit bättre!
    Svar på alla frågor, samt snabb på att svara även tidiga mornar samt sena kvällar.
    Väldigt tillmötesgående Läs mer
    2018-01-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Mats M
    Tjena, Mats!
    Det var ju inga konstigheter att sälja eran lägenhet? Väldigt fin och uppskattad, trots tuff marknad!
    Önskar er allt gott, och du, det där Bailey's hörnet vid poolen, jag väntar till värmen kommer sen dyker jag upp! <3

• Roberto André L
    Roberto André L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Som köpare upplevde jag Anton som en riktigt bra mäklare som var enkel att ha att göra med och återkopplade på frågor eller funderingar väldigt snabbt. Väldigt glad, positiv och mån om att vi fick svar på allt vi funderade kring. Tack vare Anton blev det en väldigt snabb och smidig affär. Läs mer
    2017-12-21 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Roberto André L
    Hej, Roberto!

Det var ett sant nöje att hjälpa ytterligare en västerortsbo att komma till Bromma. Jag hoppas vi kommer ses på gatan lång tid framöver och det glädjer mig att jag får så fina grannar.
    All lycka till med flytt och julledighet! /Anton
  • Anna Evy Margareta K
    Anna Evy Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har de egenskaper som behövs som mäklare. Ambitiös, målinriktad, trygg, positivt bemötande och snabb återkoppling / Evy Läs mer
    2017-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anna Evy Margareta K
    Hej, Evy!
    Tack för de vänliga orden! Det var ett sant nöje att hjälpa dig sälja din fina lägenhet och komma iväg och förverkliga nästa drömboende i härliga Vaxholm! Allt gott och stort lycka till med allting! /Anton
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    En mäklare med gott bemötande och kompetens skulle jag sammanfatta Anton Läs mer
    2017-12-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Elisabeth J
    Hej, Elisabeth.

Tack för recensionen! Det var ett rent nöje att hjälpa dig, all lycka till i norr! :)
  • Filip S
    Filip S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag handskades med flera olika mäklare när jag letade efter min första bostad. Anton var en solklar favorit! Han var personlig och hade full koll på både lägenheten och området. Det blev en trygg affär där alla parter var nöjda med resultatet. Läs mer
    2017-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Filip S
    Tjena, Filip!

Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig hitta ett grymt boende!
    Önskar dig många lyckliga år framöver och så hörs vi igen!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Smidig mäklare, snabb återkoppling.
    Rekommenderas. Läs mer
    2017-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jonas H
    Hej, Jonas.
    Det var kul att hjälpa dig hitta din drömbostad och jag hoppas du kommer att trivas i Riksby!
    Har du frågor, funderingar eller annat, vet du vart du vänder dig!
    /Rasmus

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma