Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 119 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-01-07

Therése I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Stort tack Christian Sandberg för ditt engagemang, proffsiga och trevliga bemötande! Bästa tänkbara hjälp vid försäljningen av min lägenhet i Bromma. Läs mer
  • 2019-01-03

Johan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra genomförd säljprocess och kommunikation av Anton från början till slut. Läs mer
  • 2018-12-21

Karolina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra bemötande; snabb respons och flexibel mäklare. Som köpare ger jag inte mäklaren högsta betyg, det får säljaren göra. :-) Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Karolina D
    Hej, Karolina!

Stort tack själv för alla möten och samtal, jag vet att du kommer trivas som fisken i vattnet! Bostaden är en riktig pärla och området kanon!
    Angående stjärnan, jag hoppas att jag framöver får dig som säljare så skall jag hålla dig till att jag då får 5/5! ;)
    Allt gott & God jul! /Anton
  • 2018-12-18

Paul F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra på alla sätt. Läs mer
    2018-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Paul F
    Hej, Paul.
    Kul att du tycker det var bra! Försäljningen gick ju enligt de höga förväntningarna! :) Nu måste jag bara hitta en till till de andra budgivarna! :) Allt gott och lycka till i jakten på nytt boende! /Anton
  • Helen K

2018-12-13

Helen K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en lägenhet. Mäklaren har varit på tårna hela vägen och jobbat hårt med både visningar och återkoppling till mig. Jag år väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-16 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Helen K
    Tack Helen för de fina orden :) hoppas du har en jättebra jul! // Christian
  • 2018-12-09

Kerstin T G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt en bostadsrätt som förmedlades av Anton. Anton är mycket effektiv och snabb. Otroligt bra på att hålla oss informerade om allt. Väldigt trevlig och lätt att jobba med. Ska vi sälja eller köpa igen i detta område så blir det Anton vi kontaktar. Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Kerstin T G
    Hej, Kerstin!
    Det var en trevlig affär och bekantskap, alla parter är nöjda och roligt att få vara med och hjälpa er med en fot tillbaks i Sverige. Skulle ni ha några som helst funderingar eller önskemål så vet ni vem ni ringer, jag finns tillgänglig när som. All lycka till med allt och så ses vi i vår igen! Allt gott! /Anton
  • 2018-12-09

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Fick hjälp av Anton med försäljningen av min lägenhet i Bromma. Mycket professionell, trevlig och engagerad. Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Mikael B
    Stort tack för de vänliga orden, MIcke!
    Det gick snabbare än väntat och nu håller vi alla tummar och tår för att du signar drömlyan idag!
    Vi håller kontakten! Allt väl! /Anton
  • 2018-12-06

Ellen Kristina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Hårt arbetande med ett mycket gott resultat, trots ett lite "tveksamt" objekt i en sval marknad. Hatten av för Christian!!

Per & Fam Östlund Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Ellen Kristina Ö
    Hej, det va jättekul att få hjälpa till, sant nöje! =) Hoppas att er mamma får det bra här framöver <3

Christian Sandberg
  • 2018-12-01

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt en villa i Bromma genom Anders Lewen. Vi har genom hela processen blivit vänligt bemötta och känt mäklarens engagemang och tålamod. Anders har alltid varit lätt att få tag på och lätt att prata med samt haft sunda värderingar. Vi kunde inte haft en bättre mäklare som stöttat oss mentalt under hela säljprocessen. Tack Anders! Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anna S
    Tack Anna! Det har varit kul att sälja ert mycket fina hus.
  • 2018-11-29

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpare med Anton Bjärkenrud som mäklare. Trevlig och seriös, kan rekommenderas Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anders H
    Hej, Anders.

Det var mig ett rent nöje att bistå vid ert köp! Bostaden är kanon och jag tror ni kommer trivas så himla bra med er lille i området!

Önskar er en riktigt härlig jul & nyår med ledighet och tid för varann och familjen!

Allt gott/Anton
  • Emelie S

2018-11-28

Emelie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har köpt en bostad och mäklaren var toppen hela vägen, uppmärksam och hela tiden trevlig och tydlig! 🙌😃 Läs mer
    2018-11-29 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Emelie S
    Härligt att höra Emelie! Hoppas du ska trivas i Riksby så ses vi snart igen när det drar ihop sig för tillträde :-). God jul och god fortsättning så länge så hörs vi snart!
    // Rasmus Lundh
  • 2018-11-20

Jonas Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en fyra i Beckomberga i en tid då det var ovanligt trögt att sälja just där. Därför hade jag helt klart en oro för hur det skulle gå. Det verkade heller inte vara supermånga intressenter. Men Christian kämpade rejält och tog sig tid att hålla flera visningar och hade ett ständigt driv för att få rätt spekulanter. Han höll mig också uppdaterad och trygg genom processen, trots att jag ibland hade svårt att dölja min oro. Jag fick ett slutpris jag ska vara mycket nöjd med, och kan därför varmt rekommendera Christian. Läs mer
    2018-11-21 Christian S svarar Jonas Å
    Tjena Jonas!
    Tack så mycket för de fina orden. Det var ett sant nöje och jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. :)
    / Christian
  • Mikaela N

2018-11-15

Mikaela N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har köpt en bostadsrätt. Är super nöjd med bemötandet från mäklaren från första början och under hela processen fram tills köpet. Var ett väldigt glatt och trevligt bemötande och bra återkoppling under budgivning och även utöver processen ☺️
    Tack för ett väldigt bra bemötande och bra hjälp under hela processen från början till köp! Läs mer
    2018-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Mikaela N
    Hej Mikaela! Tack så mycket för de fina orden. Det var ett sant nöje och jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor annars ses vi på Tillträdet! :) // Johanna Koberg
    Svensk Fastighetsförmedling Bromma, Mikaela N gillar detta
  • Rebtel Networks Ab

2018-11-12

Rebtel Networks Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Fick hjälp att sälja vår bostad via Anton. Trots en extremt seg marknad så gav Anton aldrig upp och tillslut fick vi till en lyckad försäljning. Feedback och kontakt har hela tiden varit snabb och proffsig vilket har varit uppskattat av oss som säljare! Tack Anton! Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Rebtel Networks Ab
    Hej, Sofia.
    Ja det var stundom turbulent och knepigt, men outtröttligt städade ni vidare och jag visade. Trägen vinner! :)
    Jag är väldigt avundsjuk på er nya och kommer förmodligen behöva bygga ett likadant kök om jag känner min fru rätt. Så fint!
    Vi ses snart igen och håller kontakten! Allt väl! /Anton
  • 2018-11-08

Arvid W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet i Bromma. Bra och smidig kommunikation med Anton. Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Arvid W
    Tjena, Arvid!

Det var ett sant nöje oavsett, väldigt glad att allt har löst sig och att alla är med på båten nu framöver. Spännande tider väntar!
    Vi ses snart igen, ta hand om dig! /Anton
  • 2018-11-06

Rebecca T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Enkel och rak i kommunikationen, tillgänglig, flexibel och hjälpsam. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Rebecca T
    Härligt att höra Rebecca! Hoppas du och hunden ska trivas på nästa ställe nu, så ser jag till att hålla ställningarna åt dig i Aban så länge :)

• 2018-11-03

Lars Mattias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket professionell säljprocess med stor flexibilitet, lösningsorienterad och kommunikation i världsklass Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Lars Mattias K
    Mina varmaste tack till er för förtroendet och en bra kommunikation rakt igenom. Glad att ha fått chansen att hjälpa er och hoppas att ni ska trivas med era nya grannar! Vi ses när det är dags för tillträde.
  • 2018-10-31

Anna-Ida R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt via Anton och väldigt nöjd med hela processen! Läs mer
  • 2018-10-27

Anna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet i Bromma på kvarnbacksvagen.
    Ett stort plus för att mäklaren ordnade med snabb visning som vi önskade, tydlighet i kontakten och förmedlade information som utlovat.

Mötte verkligen våra förväntningar och ordnade allt på ett mycket smidigt sätt. Ännu ett plus för att några minuter även spenderades på en nyfiken momma via telefon.

Sammanfattningsvis bara plus. Utmärkt! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anna C
    Hej, Anna.

Jag tackar som ödmjukast för all positiv feedback! Det var inte så svårt att göra ett gott arbete med er heller för den delen. Uppskattar all kontakt vi hade och jag hoppas ni kommer trivas utomordentligt i Bromma framöver. I den mån ni vill ha, tips, råd eller vad än ni undrar över så hör ni av er direkt! Jag finns här och, att prata med din mormor var ren och skär glädje, vilken härlig kvinna!

Allt gott & jag hoppas vi hörs mer framöver
  • 2018-10-26

Fredrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd med Anton Bjärkenrud som överträffade mina förväntningar med försäljningen av min lägenhet.

Mycket trevligt bemötande och helhetsbedömningen är 5/5! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Fredrik B
    Hej, Fredrik.

Tack för de vänliga orden!
    Ni hade en lägenhet som var magisk, jag är väldigt glad att vi hittade en köpare som kommer uppskatta den precis lika mycket som ni gjort! Allt gott och jag hoppas vi ses igen!
    Ta hand om dig
  • Amanda L

2018-10-23

Amanda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Riktigt nöjd med Anton Bjärkenrud! ⭐️
    Lyssnade på mig som säljare vad jag förväntade mig för pris, sålde en tvårummare i Bromma för en bättre peng än väntat.
    Anton är Väldigt Effektiv och ordningssam utan att stressa mig som säljare och svarar snabbt och ärligt när det uppstår frågor, kändes riktigt bra. Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Amanda L
    Halloj, Amanda!

Stort tack för att du tog dig tid och de vänliga orden!
    Jag har verkligen haft skoj på vägen och du hade ett toppenobjekt som var så fint!
    Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya och att du gör något minst lika magiskt med den! Jag ser verkligen fram emot en inbjudan! ;)
    Ta hand om dig så ses vi på tillträdet när det är dags!
  • 2018-10-11

Björn R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Bjärkenrud gjorde ett mycket bra jobb då han sålde vår lägenhet. Han var proffsig i all kontakt med honom och var väldigt ambitiös. Trots en svår marknad, ett speciellt objekt och bostadsrättsföreningens på papperet svaga ekonomi så gjorde vi en bra affär och är mycket nöjda. Mäklaren lyckades hitta få rätt kund på visning och förklara lägenhetens fulla potential i alla delar! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Björn R
    Björn!
    Stort tack för rekommendationen. Det tog sin lilla tid, men vi fick ihop det! Lägenheten var ju toppenfin och föreningens ekonomi på uppgående, det var knepigt men nödvändigt att vara tydlig och jag är så glad att vi hittade köpare som är så nöjda! Det skall bli riktigt kul och se vad dem gör med lägenheten, jag tycker mig ana mellan raderna att dem har finfina planer! :)
    All lycka till nu framöver och hittar ni någonsin tillbaks till Bromma så lova att höra av er!
  • 2018-10-10

Cecilia J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min sambo köpte en lägenhet av Anton. Han är otroligt hjälpsam, personlig och kompetent, både före och efter köpet. Vi är så nöjda med Anton att han kommer vara ett självklart val den dagen vi själva kommer att sälja! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Cecilia J
    Hej, Cecilia.
    STORT tack för dina värmande ord! Det var ett sant nöje att möjliggöra affären för er och att träffa er båda två! Jag hoppas verkligen ni kommer trivas och skulle det vara något, så hör bara av er till mig.
    Allt gott
  • 2018-10-07

Frej E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton sålde oss en lägenhet i Traneberg. Han är otroligt professionell, men samtidigt personligen och väldigt genuin. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Frej E
    Tjena, Frej.
    Stort tack för detta. Fina ord och de värmer. Det har varit kul och spännande hela vägen och jag ser verkligen fram emot att få se vad ni har för planer med lägenheten. Allt gott!
  • 2018-10-02

Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton skötte affären snabbt och smidigt med perfektion i alla steg. Läs mer
  • 2018-09-24

Cecilia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsig och genuin i sin framtoning. Påläst och skapade trygghet i en av de större besluten i livet Läs mer
    2018-09-27 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Cecilia D
    Hej, Cecilia!

Stort tack för ditt omdöme, och affären! Jag hoppas innerligt att huset kommer bli en oas för dig och er familj. Lite avis är man! Väl inflyttade får ni höra av er så kommer jag förbi med fika! Allt gott och vi hörs igen! /Anton
  • 2018-09-24

Niklas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt ett hus på Skorpvägen 33 där Anton Bjärkenrud var ansvarig mäklare. Vi fick snabbt kontakt med Anton som löste en extra visning åt oss efter bara några få dagar.

Anton är kunnig inom sitt område och hade svar på alla frågor vi hade under visningen. Den efterföljande budgivningen gick också väldigt smidigt och då var det min sambo som hade merparten av kontakten med Anton.

På det stora hela är vi väldigt nöjda med Anton och hans proffsiga och trevliga sätt.

Med vänlig hälsning, Niklas Robertsson Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Niklas R
    Tjena, Niklas!

Det var mig ett sant nöje, magiskt att träffa er båda, uppleva er kemi och samtidigt också kunna möjliggöra husdrömmen. :)

Tack för de vänliga orden och vi ses snart igen! :)
  • Ann-Helene W

2018-09-19

Ann-Helene W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde en lägenhet. Christian var oerhört hjälpsam och serviceminded. Han var snabb på att återkoppla från visningarna, ställde alltid upp och svarade på
    frågorna. Christian är också väldigt affärsmässig och hade ett mkt professionellt bemötande. Han verkade arbeta alla dagar i veckan och gick verkligen in för att göra den bästa affären för både oss som säljare och köpare. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-09-20 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Ann-Helene W
    Det värmer! =) Tack så mycket för erat förtroende! / Christian
  • 2018-09-03

Filip C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus har ett väldigt bra bemötande från första kontakt till färdigskrivet kontrakt. Alltid trevlig och tillgänglig för svar på frågor. Läs mer
    2018-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Filip C
    Härligt att höra att ni är nöjda Filip! Har varit jättekul att hjälpa er, jag hoppas verkligen att ni ska trivas. Vi ses snart igen när det är dags för tillträde!
  • 2018-09-03

Elin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus hjälpte oss att sälja vår lägenhet! Han va alltid lätt att få tag på, engagerad och kändes att han hela tiden gjorde sitt bästa för att vi skulle bli nöjda :) Läs mer
    2018-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Elin A
    Stort tack Elin! Tråkigt att ni flyttar från vårt kära Bromma men lovar att göra allt jag kan för att hjälpa till även nästa gång. Hoppas ni ska trivas i nya våningen och vi ses snart vid tillträdet.
  • Marianne Ö

2018-08-28

Marianne Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en duktig mäklare. Man får snabbt förtroende för honom, för att han är kunnig och har förmågan att förstå personer. Han har därför en unik kunskap att kunna hus och personer, vilket få har.

Han är lugn och pedagogisk och ALLTID anträffbar på helger. Det spelar ingen roll när man ringer lördag som söndag, eller semester. Han svarar med sin lugna stämma och håller det han lovar. Jag och min man är jättenöjda med honom och känner att han tog oss igenom en försäljningsprocess som var svår, (då vi inte är kunniga på hus och säljaren var trött och sliten).

Anton vill jag varmt rekommendera. Läs mer
  • 2018-07-24

Bo M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    La ner mycket möda för att sälja vårt objekt, som var en ganska udda tvåfamiljsvilla. Kontinuerlig uppdatering. Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Bo M
    Stort tack för detta, Bo!

Så himla kul att det har gått vägen tillslut och jag vet att köpare är SÅ nöjd med huset!

Jag hoppas innerligt att vi ses igen någon gång. Ta hand om er!

• 2018-06-29

Mikaela M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Trovärdig, trevlig, kunnig mäklare. Köpt lägenhet i bromma. Jättenöjd med allt! Läs mer
    2018-06-29 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Mikaela M
    Hej, Mikaela!
    Det har varit kul och spännande längs vägen att hjälpa er! Jag hoppas innerligt att ni kommer trivas fantastiskt i lägenheten och att vi ses igen framöver! Önskar er en glad sommar!
  • 2018-06-28

Duniah N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Anton Bjärkenrud gav mig ett väldigt bra intryck och var väldigt förtroendeingivande.

Mina förväntningar var inte så jättehöga pga hur marknaden ser ut idag men Anton gjorde ett toppenjobb och lyckades sälja min bostadsrätt väldigt snabbt.

Jag ger Anton ett toppbetyg då allt gick väldigt smidigt. Bra jobbat Anton! Läs mer
    2018-06-29 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Duniah N
    Halloj, Duniah!
    Stort tack förtroendet! Alltid extra kul när man blir vald som en av fem mäklare! Att sen uppfylla förväntningar, skapa en god relation med dig och förvalta förtroendet känns väldigt viktigt och jag är så glad att du är nöjd!
    Jag önskar dig all lycka till framöver och jag är så glad att köparen till din bostad verkligen verkar älska bostaden så som du gjort! Stort tack!
  • David A

2018-06-28

David A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anders Lewén är en utmärkt mäklare. Han visade prov på stor hjälpsamhet och professionalitet i försäljningen av en villafastighet i Bromma och uppnådde bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera Anders Lewén för alla typer av försäljningsuppdrag.
    Advokat David Almgren Läs mer
    2018-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar David A
    Tack själv David! Mycket jobb blev det men också ett bra resultat.
  • 2018-06-25

Cecilia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt bostadsrätt. Jättenöjd med hela processen och tycker att Anton var tydlig och duktig. Läs mer
    2018-06-29 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Cecilia W
    Stort tack, Cecilia!
    Var ett rent nöje från början till slut att hjälpa er.
  • 2018-06-22

Viktor M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt lägenhet. Blev bra bemött, hade bra kontakt och fick bra stöd genom hela processen. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-06-29 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Viktor M
    Tjena, Viktor!
    Stort tack för förtroendet och jag är glad att allt gick vägen och att du är nöjd!
    Stort lycka till på Ekerö nu och hör bara av er om det är något!
  • 2018-06-14

Joakim E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anders hjälpte oss vid köpet av ett radhus i Bromma. Anders var både professionell, flexibel och sålde inte något som inte fanns. Rekommenderas. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Joakim E
    Tack
    Ni får ett jättefint hus med utmärkt läge. Vi kommer säkert stöta på varandra i området. MVH Anders Lewén
  • Jenny D

2018-06-11

Jenny D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Högsta betyg till Anton som hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet! Vi hade högt ställda förväntningar och Anton levde mer än väl upp till dessa. Det märktes att han gjorde det lilla extra för att vi skulle få till en så bra försäljning så möjligt! Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jenny D
    Hej, Jenny!

Tack för värmande ord och omdöme! Det var en lång process, men vilka härliga köpare vi hittade till bra pris!
    Jag ser fram emot tillträdet och höra om er pågående renovering och framförallt, få komma förbi när det är klart!
  • 2018-06-11

Frida Elisabeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har sålt min 1:a på 38 km. Anton har varit suverän på att återkoppla och varit tillgänglig i princip hela dygnet. Väldigt imponerad av hans hängivenhet, vilket kändes tryggt och bra för mig som skulle sälja och var nervös.

Vänlig och professionell i sitt bemötande, skrev och gjorde också ett prospekt som jag blev väldigt nöjd med. Han visade också min lgh flera ggr för enskilda köpare samt kunde träffas för kontraktskrivning på en lördag förmiddag. Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Frida Elisabeth S
    Hej, Frida.

Stort tack för de vänliga orden!
    Det har varit ett nöje från start och du hade en underbar lägenhet i en av Brommas bättre föreningar så det var ingen match att hitta en bra köpare till dig! Men varje försäljning är speciell och framförallt i dessa tider, det tog ändå några snabba svängar i slutet! Men allting slutade ju gott!
    Önskar er det varmaste av lycka till framöver och så håller vi kontakten!
    Allt gott och glad sommar!
  • 2018-06-08

Eleasa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Han är supersnäll och duktig på jobbet. Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Eleasa S
    Stort tack, Eleasa!!!
    Det har varit ett nöje från start att serva och ta hand om er och er fina bostad!
    Jag vet att köparen är SUPERNÖJD med bostaden!
    Stort lycka till i nya och jag hoppas att vi håller kontakten!
  • 2018-06-04

Matts E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en bostadsrätt på 62 m2 på Nockeby torg i Bromma. Bemötandet från Anton har varit mycket professionellt och förtroendeingivande och hela förfaringssättet med lånelöfte och budgivning tycker jag fungerar smidigt, sett utifrån bostadsaffärer i historisk tid. Jag fick intrycket att Anton spelade sin roll som förmedlare mellan köpare och säljare på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Matts E
    Hej, Matts!

Stort tack för att ni kom och förälskade er i bostaden! Jag vet att det betydde extra mycket för min säljare!
    Att er egen försäljning sen gick så bra var ju också strålade kul! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas helt UNDERBART vid Nockeby Torg, det är en fantastiskt varm och härlig plats att vara på!
  • 2018-06-03

Nina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus Lundh hjälpte mig med att sälja min lägenhet i Riksby, Bromma, och jag är extremt nöjd med hans service nivå och kommunikation.
    Jag bor utomlands men Rasmus såg till att jag var uppdaterad för varje steg och med hjälp av en enkel fullmakts mall så gick det hela väldigt enkelt till.
    Kan starkt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Bromma och definitivt Rasmus! Läs mer
    2018-06-04 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Nina R
    Det har varit ett nöje att få hjälpa dig Nina! Stort tack för omdömet. Jag vill alltid att mina kunder ska känna sig hundra procent uppdaterade på vad som händer, och delaktiga i försäljningen, så det känns väldigt skönt att du känner så. Hoppas du har det bra där borta så får du komma in och ta en kaffe när du är på hemmaplan nästa gång :-)
  • 2018-05-31

Linn M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi kan varmt rekommendera Anton Bjärkenrud och Svensk fastighetsförmedling. Hela försäljningsprocessen har gått snabbt och smidigt och vi har känt oss väldigt trygga. Anton lyckades förhandla upp priset så att vi fick riktigt bra betalt för vår trevliga men lite svårsålda lägenhet. Vi är supernöjda, tack! Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Linn M
    Hej, Linn!
    Det är så himla kul att det gick bra och att alla parter är så nöjda!
    Stor tack för förtroendet och alla samtal. Bra jobbat med barn och städning m.m.!

Vi ses framöver!
  • Ida K

2018-05-30

Ida K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton och kollegorna på Svensk fastighetsförmedling i Bromma var från början till slut positiva, professionella och mycket engagerade. Jag sålde min pärla i Nockeby och var under hela processen trygg och informerad. Trots en skakig marknad blev alla inblandade mycket nöjda. Annonsering på sociala medier bidrog positivt, men framförallt Antons personliga engagemang i både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera detta team till din Brommaförsäljning! Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Ida K
    Hej Ida!
    Det har varit en kul resa från start till slut, i en skakig marknad med förhandsbud, budgivning, avhopp och strul, men bra slutpris och nöjda parter är affären lyckad! Stort tack för förtroendet vi fick att förmedla din älskade lägenhet, och att vi fick möjligheten att hitta en köpare som verkar tycka precis lika mycket om den!
    Nu hoppas vi på en lång och härlig sommar följt av inflytt och fix! <3

• Nichole R

2018-05-27

Nichole R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min blivande sambo hade turen att ha en visning själva med mäklaren Anton när vi kollade på boendet som nu ska bli vår första egna gemensamma lägenhet. Bemötandet var otroligt bra där vi kände att mäklaren var kunnigt om både boendet och området. Nästa sak var bemötandet efter visning och kontraktskrivning där vi fått bra hjälp med alla möjliga frågor och funderingar man har när man köper sitt första boende. Anton är en relationsbyggare som vi fått väldigt bra förtroende för och vi hoppas att det håller i sig ända till inflytt. Vi är mycket nöjda och hoppas att kunna få hjälp av samma mäklare i framtida affärer. Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Nichole R
    Hej, Nichole.

Stort tack för att jag fick träffa er, det var supertrevligt och lättsamt från början. Så kul att ni gillade lägenheten och att vi fick till det så alla parter blev nöjda.
    Jag garanterar absolut fullservice tills dess att ni flyttat in och för alla tänkbara frågor därefter så klart! :)
    Självfallet finns jag här den dag ni känner er färdiga med bostaden och hjälper till, men jag hoppas vi ses på gatan däremllan också!
    Allt väl och stort TACK!
  • 2018-05-20

Louise E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus Lund har skött både försäljningen av min bostadsrätt och den jag precis köpt. Jag är mer än nöjd med hans agerande i båda rollerna. Tillgänglig, kommunikativ, proffesionell, affärsmässig och supertrevlig. Välj Rasmus helt enkelt! // Louise Läs mer
    2018-05-21 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Louise E
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig Louise, och jag är glad att jag fick hjälpa dig på båda sidor av affären. Jättetack för fina ord och ännu ett tack för champagnen. Ha en underbar sommar så hörs vi snart! :-)
  • 2018-04-19

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har köpt en bostadsrätt. Jag har blivit bemött på ett mycket förträffligt sätt av mäklaren. Kan verkligen rekommenderas !
    Jag är mycket nöjd med kommunikation samt arbete .
    Bra och snabba återkopplingar till mig som kund👍🏻 Läs mer
    2018-04-20 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Malin W
    Stort tack för din feedback Malin. Jag hoppas verkligen att du ska trivas och det känns som att vi träffat helt rätt! Ser fram emot att se dig i huset vid andra försäljningar :-)
  • 2018-04-17

Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra kunnig mäklare i en utmanande marknad. Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Niklas H
    Stort tack för de värmande orden!
    Vi vänder oss ut och in för att få ihop affärerna nu när marknaden är svår. Kul att det uppskattas!
    /SF Bromma
  • 2018-04-09

Rasmus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Såld innan både hemnet och öppna visningar för över 300 000 mer än grannen fick för några veckor sedan. Snabbt och effektivt jobbat! Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Rasmus L
    Härligt att höra, Rasmus!
    Det är alltid skönt när kunden gör förarbetet och jag som mäklare får fri tillgång att kunna sy ihop affären.
    Köparna är ju också supernöjda så riktigt härligt att vara förmedlingsparten i denna affär!
    Allt gott och vi ses på tillträdet!

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma