Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• Mia A
    Mia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Efter många bostadsförsäljningar på nacken kan vi varmt rekomendera Anton Bjärkenrud. En oerhört engagerad, trevlig och proffesionell mäklare med ett sinne för försäljning. Vi blev väldigt väl bemötta och det kändes rätt redan vid första mötet. Efter en snabb och smidig affär och ett pris över förväntan kunde vi inte vara annat än nöjda. Vi vill tacka Anton och Svensk Fastighetsförmedling enormt för all hjälp!
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Mia A
    Stort tack för det varma orden!
    Det var en skojig och spännande resa vi gjorde med lyckat resultat!
    Jag är MYCKET glad att jag fick hjälpa er!
    Önskar er all lycka till med det nya villalivet!
    /AB
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Ska man välja en mäklare så faller vårt val på Anton alla dagar i veckan. Engagemanget, drivkraften och viljan leder honom framåt som få. Vi är mer än mycket nöjda med vårt val och rekomenderar honom starkt!
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Joakim S
    Så himla kul att hjälpa er och att vi efter alla år fick göra lite affärer ihop!
    Stort lycka till nu med husköpet och med bebis nummer 2! <3
    /Anton
  • Michael S
    Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Josefine Nilsson är en mycket kunnig och trevlig fastighetsmäklare. Hon genomförde vår senaste lägenhetsförsäljning på ett mycket bra sätt i alla avseenden. Speciellt uppskattade vi att hon höll oss informerade under alla steg i försäljningsprocessen.

Tack och på återseende Josefine.

Michael och Jessica Stjernström
  • Samuel R
    Samuel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mäklaren uppfyllde de mål vi hade på ett utmärkt sätt😃
  • Anna L
    Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var trevlig och mycket hjälpsam. Som säljare upplevde jag en trygghet genom hela processen och hade med största sannolikhet valt Anton som mäklare igen ifall jag skulle sälja.
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anna L
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att hjälpa dig vidare och hitta nya nöjda köpare till området! :)
  • Jaak A
    Jaak A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus rockar! Mycket trevlig professionellt bemötande och utförande! Bra information längs hela processen! Rekommenderas varmt!
    2017-09-25 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jaak A
    Härligt att få hjälpa er, Jaak! Kul att få ställa upp på ett modelluppdrag under tiden också. Något som inte händer varje dag i yrket!
    Vi ses vid tillträdet om inte innan.
    // Rasmus
  • Ann A
    Ann A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsigt, intresserat och vaket bemötande.
    Jag litar till fullo på Rasmus.
    Han har aldrig fått mig att tro att mina frågor el samtal är jobbiga eller till besvär.
    Återkopplar jättebra.
    Verkar ha förstått vad mäklaryrket består av: relationer, bemötande, intresse.
    2017-09-25 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Ann A
    Stort tack, Ann! Det har varit ett nöje att hjälpa er sälja er lägenhet. / Rasmus
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag upplevde min mäklare från första stund som en förtroendeingivande person.
    Han är mycket trevlig, lyhörd för mina önskemål, verkar genuint intresserad. Förklarar på ett lättfattligt och enkelt sätt.
    Har tålamod och stressar inte. Det är en stor process ett boende köp för resten av livet.
    Han är personlig på ett roligt sätt och har HUMOR vilket är
    så viktigt i livet. Vårt köp gick inte igenom men vem vet en vacker dag........
    kanske Rasmus
    2017-09-19 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Maria L
    Stort tack, Maria!
    Jag har dig i åtanke på framtida objekt och hoppas att få hjälpa dig hitta rätt framöver.
    // Rasmus Lundh
  • Gabriella E
    Gabriella E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi anlitade Anton Bjärkenrud på Brommakontoret för en försäljning av en ombildad hyresrätt i vår förening. Han var superproffsig från början till slut. Han är lugn och empatisk och ser både till köparen och säljarens bästa! Han gjorde ett exeptionellt bra jobb och satte ett försäljningsrekord på hela 79.000 kr per kvm. Vi är supernöjda med hela affären och han får våra varmaste rekommendationer!
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Gabriella E
    Hej Gabriella,
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi grannföreningar borde hålla ihop mer! ;) Det har varit roligt och givande att lära känna er allihopa och att förmedla er fina lägenhet. Tack för förtroendet och hoppas att vi ses igen framöver! 😊
  • Karin A
    Karin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min lägenhet i Bromma och anlitade då mäklare Anton Bjärkenrud på Svensk Fastighetsförmedling. Vill passa på och tacka för en bra försäljning och ett enastående arbete som Anton gjort som mäklare. Anton har varit duktig på att ändra processen och tänket kring försäljningen. Lyhörd för både mig och köparna och helt enkelt gjort ett fantastiskt arbete.

Så här gick det till: Jag visste ganska tidigt att jag skulle sälja och var på jakt efter ett hus. Anton föreslog då att förbereda allt med fotografering och lägga upp objektet som kommande. Det passade mig perfekt eftersom det skulle ta ett par månader för mig att hitta huset. Många kunder hann nu se min bostad innan den gick ut till skarp försäljning. Planen var att köra vanliga visningar, vilket vi bokade. Många hörde av sig och ville få förhandsvisningar, vilket vi genomförde. Sen strax före ordinarievisning så blev det budgivning och lägenheten såldes före visning.

Din försäljning kommer säkert att se annorlunda ut. Mitt tips är att välja en mäklare med lokalförankring och någon som är flexibel i vad som händer i processen så att det verkligen blir en bra försäljning. Lycka till!
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Karin A
    Hej Karin,
    Tack för förtroendet att få förmedla din superfina lägenhet. Jag kommer alltid att minnas den! Nöjet låg helt klart även på min sida. Jag hoppas innerligt att ni kommer trivas i ert nya hus!
    Hoppas vi ses igen framöver. Mvh Anton Bjärkenrud
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Duktig mäklare som ansträngde sig för att möta våra behov.
    Var med och gav det där lilla extra och stöttade när man sattes i nya situationer man inte varit med om tidigare.

Rekommenderas varmt :)
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    När vi som gröngölingar skulle sälja vår första lägenhet så fick vi kontakt med Anton Bjärkenrud, som till skillnad från många andra mäklare vi hade haft kontakt med, talade med oss utan att det lät som ett manus som följdes.
    Vi fick snabbt ett starkt förtroende som i slutändan visade sig vara något av det bästa vi har gjort.
    Som nervösa förstagångssäljare har vi haft en lugn, säker, positiv, glad, men framför allt varmhjärtad Anton som har hjälpt oss med en försäljning som vi inte ens trodde var möjlig att uppnå.
    Vi är mycket glada att ha haft möjligheten att välja Anton som mäklare och vi hoppas att vi kan återkomma i framtiden.
    Tack!

Alex & Fia
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Alexander H
    Hejsan,

Tack för dem fina orden! Det var ett rent nöje att hjälpa er! Jag hoppas att ni kommer att trivas ert nya och stora boende. 😊
    Vi ses och hörs, Hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Robin P
    Robin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Det var fantastiskt att ha och göra med Anton Bjärkenrud på Svensk Fastighetsförmedling i Bromma, från första kontakt till sista. Supertrevlig, proffsig, duktig säljare och skönt avslappnad, perfekt när jag själv kände mig stressad över allt som har med en lägenhetsförsäljning att göra. Några knappa dagar efter första samtalet var lägenheten värderad, fotograferad och annons upplagd på Hemnet. Han hade stor förståelse för hur objektet skulle formuleras i annonstext för att hitta rätt köpare. Jag fick regelbunden rapportering och var mycket tacksam att jag fick varningar när oseriösa köpare la bud. De andra jag träffat på Svensk Fastighetsförmedling Bromma var mycket trevliga och man fick känslan att du som kund fick bästa behandling möjlig.
    Tack!
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Robin P
    Tjena Robin,
    Tack för ditt fina omdöme och de härliga orden. Det var ett stort nöje även från min sida att få förmedla din fina bostad. Hoppas våra vägar möts igen, det var en kul försäljning och bekantskap! Varma hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Elof H
    Elof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Min första tanke att välja mäklare var lätt då jag fått rekommendation att anlita Svensk Fastighetsförmedling, som dessutom låg nära i grannskapet. Där fanns Anton Bjärkenrud som på ett lugnt och sakligt sätt, lyssnade till mitt ärende.
    Till vår stora glädje blev beskrivningen av lägenheten med uppmätta avstånd till affärer samt T-bana.

Vi vill rekommendera ovanstående mäklare med högsta betyg.
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Elof H
    Tack så jättemycket Elof. Nöjet var helt på min sida. Att förmedla er sons fina lägenhet var bara skoj! Tack för förtroendet och tack för att ni fortsatt kommer och hälsar på kontoret och Gunvys bakelser gör oss alla glada och lite rundare! Varma hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Bra service och en korrekt och fortlöpande information.
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Thomas P
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Varma hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Josefin var väldigt professionell och skötte hela försäljningen smidigt. Jag kommer definitivt rekommendera henne och Svensk fast vidare.
    2017-06-21 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jacqueline S
    Tack snälla Jacqueline! Nöjet var helt på min sida. Trevlig sommar/Josefin
  • Elin S
    Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt nöjd med hela processen och resultatet!

Fick snabbt ett starkt förtroende för mäklaren som kom förberedd och påläst till första mötet, informerade om varje steg i försäljningsprocessen och objektivt kunde presentera för- och nackdelar med diverse valmöjligheter och beslut.

Vill också berömma kommunikationen och flexibiliteten! Mäklaren har varit tillgänglig och tillmötesgående och levererat i både planerade och akuta ärenden som uppstått. Som säljare har jag fått regelbundna uppdateringar i varje steg i processen via direktkontakt med mäklaren men även via den personliga web-portal som Svensk fastighetsförmedling erbjuder.

Försäljningen gick över förväntan och dessutom väldigt snabbt, till stor del tack vare den höga kvalitet som mäklaren hållit i allt från objektbeskrivning, visningar och bemötande.
    Kan varmt rekommendera Anton och Svensk Fastighetsförmedling för en trygg, trevlig och lyckad försäljning!
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Elin S
    Tack så jättemycket Elin för det fina orden och ditt fina omdöme. Det var roligt att jobba tillsammans med dig och att sälja din fina lägenhet. Hoppas vi ses igen någon dag. Varma hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Jimmy N
    Jimmy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra bemötande, påläst och energirik.
    Fick känslan vid första mötet att det här är en person som verkligen gillar sitt yrke. Gick in i samarbetet med stort engagemang och positiv anda som vidhölls under hela säljprocessen. Rekommenderar starkt denna mäklare.
    2017-05-04 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jimmy N
    Tack snälla för de fina orden! Ni har rätt, jag älskar mitt jobb och med säljare som er blir det ännu roligare och smidigare försäljningar/Josefin
  • Dagny A
    Dagny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerat och trevligt bemötande.
    Vi är nöjda med försäljningen och mäklaren Ander Lewén som ombesörjt det på ett utmärkt sätt.
    Hälsn Dagny o Torgny Ahlberg
    2017-04-18 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Dagny A
    Kul att ni är nöjda, det var ett jättefint hus ni sålde. MVH Anders
  • Christin K
    Christin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt smidig och kunnig. Jättenöjda
    2017-03-17 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Christin K
    Va bra! Vi jobbar hårt för att få nöjda kunder.
  • Emma L
    Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Josefin är toppen. Jag rekommenderar henne verkligen hon är både personlig och proffesionell. Mycket nöjd!
  • Göran H
    Göran H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Helnöjda från början tiill avslut. Proffsig mäklare.
    2017-03-17 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Göran H
    Kul! Vi vill att våra kunder ska vara nöjda.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt proffisionell mäklare och är supernöjd med allt jobb vid försäljning av lägenheten. Kände mig supertrygg med valet av svensk fast.

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma