Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 12 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• Alexander H
    Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    När vi som gröngölingar skulle sälja vår första lägenhet så fick vi kontakt med Anton Bjärkenrud, som till skillnad från många andra mäklare vi hade haft kontakt med, talade med oss utan att det lät som ett manus som följdes.
    Vi fick snabbt ett starkt förtroende som i slutändan visade sig vara något av det bästa vi har gjort.
    Som nervösa förstagångssäljare har vi haft en lugn, säker, positiv, glad, men framför allt varmhjärtad Anton som har hjälpt oss med en försäljning som vi inte ens trodde var möjlig att uppnå.
    Vi är mycket glada att ha haft möjligheten att välja Anton som mäklare och vi hoppas att vi kan återkomma i framtiden.
    Tack!

Alex & Fia
  • Robin P
    Robin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Det var fantastiskt att ha och göra med Anton Bjärkenrud på Svensk Fastighetsförmedling i Bromma, från första kontakt till sista. Supertrevlig, proffsig, duktig säljare och skönt avslappnad, perfekt när jag själv kände mig stressad över allt som har med en lägenhetsförsäljning att göra. Några knappa dagar efter första samtalet var lägenheten värderad, fotograferad och annons upplagd på Hemnet. Han hade stor förståelse för hur objektet skulle formuleras i annonstext för att hitta rätt köpare. Jag fick regelbunden rapportering och var mycket tacksam att jag fick varningar när oseriösa köpare la bud. De andra jag träffat på Svensk Fastighetsförmedling Bromma var mycket trevliga och man fick känslan att du som kund fick bästa behandling möjlig.
    Tack!
  • Elof H
    Elof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Min första tanke att välja mäklare var lätt då jag fått rekommendation att anlita Svensk Fastighetsförmedling, som dessutom låg nära i grannskapet. Där fanns Anton Bjärkenrud som på ett lugnt och sakligt sätt, lyssnade till mitt ärende.
    Till vår stora glädje blev beskrivningen av lägenheten med uppmätta avstånd till affärer samt T-bana.

Vi vill rekommendera ovanstående mäklare med högsta betyg.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Bra service och en korrekt och fortlöpande information.
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Josefin var väldigt professionell och skötte hela försäljningen smidigt. Jag kommer definitivt rekommendera henne och Svensk fast vidare.
    2017-06-21 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jacqueline S
    Tack snälla Jacqueline! Nöjet var helt på min sida. Trevlig sommar/Josefin
  • Elin S
    Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt nöjd med hela processen och resultatet!

Fick snabbt ett starkt förtroende för mäklaren som kom förberedd och påläst till första mötet, informerade om varje steg i försäljningsprocessen och objektivt kunde presentera för- och nackdelar med diverse valmöjligheter och beslut.

Vill också berömma kommunikationen och flexibiliteten! Mäklaren har varit tillgänglig och tillmötesgående och levererat i både planerade och akuta ärenden som uppstått. Som säljare har jag fått regelbundna uppdateringar i varje steg i processen via direktkontakt med mäklaren men även via den personliga web-portal som Svensk fastighetsförmedling erbjuder.

Försäljningen gick över förväntan och dessutom väldigt snabbt, till stor del tack vare den höga kvalitet som mäklaren hållit i allt från objektbeskrivning, visningar och bemötande.
    Kan varmt rekommendera Anton och Svensk Fastighetsförmedling för en trygg, trevlig och lyckad försäljning!
  • Jimmy N
    Jimmy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra bemötande, påläst och energirik.
    Fick känslan vid första mötet att det här är en person som verkligen gillar sitt yrke. Gick in i samarbetet med stort engagemang och positiv anda som vidhölls under hela säljprocessen. Rekommenderar starkt denna mäklare.
    2017-05-04 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jimmy N
    Tack snälla för de fina orden! Ni har rätt, jag älskar mitt jobb och med säljare som er blir det ännu roligare och smidigare försäljningar/Josefin
  • Dagny A
    Dagny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerat och trevligt bemötande.
    Vi är nöjda med försäljningen och mäklaren Ander Lewén som ombesörjt det på ett utmärkt sätt.
    Hälsn Dagny o Torgny Ahlberg
    2017-04-18 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Dagny A
    Kul att ni är nöjda, det var ett jättefint hus ni sålde. MVH Anders
  • Christin K
    Christin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt smidig och kunnig. Jättenöjda
    2017-03-17 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Christin K
    Va bra! Vi jobbar hårt för att få nöjda kunder.
  • Emma L
    Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Josefin är toppen. Jag rekommenderar henne verkligen hon är både personlig och proffesionell. Mycket nöjd!
  • Göran H
    Göran H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Helnöjda från början tiill avslut. Proffsig mäklare.
    2017-03-17 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Göran H
    Kul! Vi vill att våra kunder ska vara nöjda.
    Svensk Fastighetsförmedling Bromma gillar detta
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt proffisionell mäklare och är supernöjd med allt jobb vid försäljning av lägenheten. Kände mig supertrygg med valet av svensk fast.

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma