Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 165 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-10-14

Elisabeth H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte vår nuvarande 2:a i Riksby av Anton Bjärkenrud. Han var flexibel med visning av lägenheten, proffsig med bra bemötande. Gav snabb återkoppling och visade en hög nivå av affärsmässighet under hela köpprocessen. Läs mer
  • 2019-10-09

Johan S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hjälpte oss att sälja en vindsvåning på Ulvsundavägen 38.
    Anton bemötta oss på ett ärligt, personligt och tryggt sätt. Lägenheten var mycket svårsåld pga liten förening som bankerna ej ville belåna till. Anton jobbade otroligt hårt och tog ansvar långt över det vi förväntade oss för att lyckas få till banklån hos köparen.

Jag har sålt flera bostäder och varit i kontakt med många mäklare. Anton har varit den absolut bästa - både i leverans och personlighet, Jag skulle rekommendera Anton till alla i mitt kontaktnät.

Mvh,
    Johan Läs mer
  • 2019-09-30

Julia K skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Otroligt bra bemötande och engagemang! Anton har ställt upp till 100 % under hela processen! Av många visningar var Anton den som utmärkte sig som mäklare! Kan verkligen rekommendera honom till framtida köpare/säljare! Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Julia K
    Heeeej, Julia!

Tack för de värmande orden och jag hoppas du kommit in ordentligt i lägenheten, fin tid att njuta nu på en lite kylig balkong, men nästa sommar, aj aj aj va brun du kommer vara! :D Varmt välkommen till Bromma och jag hoppas din familj snart följer ditt exempel! Bästa sidan! :P
  • 2019-09-30

Saga N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en lägenhet genom Anton som genom hela processen var trevlig, proffsig och lättsam. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Saga N
    Halloj, Saga.
    Stort tack för dessa rader. Ni har köpt en så himla fin lägenhet som jag är övertygad om att du och Rasmus kommer frodas i med ert gulliga barn! <3
  • 2019-09-24

Magnus L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt bra kommunikation, hjälpsam och pålitlig. Denne skulle jag utan tvekan att anlita igen om samma område igen.. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Magnus L
    Tjena, Magnus!
    Tack själv, det har varit spännande och fruktsamt, kul också att vi träffade förväntningarna och att du får en möjlighet att "börja om" närmre ditt pågående liv. Stort tack för att jag fick hjälpa dig, det har varit mycket lärorikt!
  • 2019-09-22

Sarah R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår lgh via Anton. Han har varm bemötande, pålitligt, trygg, tydligt och ärlig. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Sarah R
    Hej, Sarah!

Tack för ditt långa förtroende, det gick snabbt på slutet men dessa 18 månader har varit fyllda av god kontakt och kul dialoger, önskar er all lycka till nu i stan framöver!
  • Gautam S

2019-09-17

Gautam S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    I bought 4 Bedroom Apartment at Kladesvagen. Broker was very professional and helping in all the possible ways. Broker met my expectations in terms of property description, process and reviewing documents.

Overall experience was very pleasant and it was easy to manage with the help of Broker. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Gautam S
    Hi, G.

Thank you! If was a pleasure all the way and I hope to see you and your family again in the future! Take care, and dont hesitate to call if you have any questions. :)
  • 2019-09-15

Birgit W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en bostadsrätt på 2 rum och kök i Bromma. Jag blev mycket professionellt bemött. Lägenheten såldes på 1 vecka mycket snabbare än vad jag förväntat mig. Hela affären inklusive möten med köparen och upprättande av dokument gick mycket smidigt tack vare Mäklaren Anton Bjärkenruds kompetens. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Birgit W
    Hej, Birgit.
    Nöjet var helt på min sida och jag vet att Maria kommer trivas så bra i lägenheten! Skall också bli kul och se vad hon kommer göra med den. Nytt liv och nya möjligheter. Riktigt kul!
    Ta hand om er och ha en fantastisk höst på golfbanorna!

Kim O skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    5 av 5 bollar till Anton! Tack för bra service. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Kim O
    Stort tack och välkommen tillbaks till Sverige. Jag hoppas ni kommer trivas som fisken i vattnet i lägenheten och så hörs vi framöver! Allt gott!
  • Niklas B

2019-09-13

Niklas B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra bemötande, tydlig. Effektiv.

Nöjd! Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Niklas B
    Nöjet var helt på min sida, uppskattar vår dialog och humorn trots tuffa förhandlingar!
    Ser fram emot att ha dig som granne till kontoret!

Laila H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Toppenbra och alltid tillgänglig .
    Positiv ! Läs mer
    2019-10-09 Anton B svarar Laila H
    Stort tack, Laila. :)
    Det var en fröjd hela vägen och alltid lättsamt. Jag hoppas vi får chans att göra fler affärer framöver!
    Ta hand om dig och hälsa Hanna!

John K skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bästa mäklaren! Sålt med honom flera gånger och överlevererat varje gång. Vi ses igen! Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar John K
    Anytime! Hittills har det ju varit kul som attan och bra priser. Fortsätt gör ett bra jobb så kommer vi fortsätta att sätta nya rekord! :) Allt gott!
  • 2019-09-09

Jonas B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Korrekt och informativt. Känns tryggt. Ordning och reda. Köpt 68 m2 Brf i Bromma. Tack Anton. Läs mer
  • 2019-09-08

Ulf W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, erfaren, effektiv och korrekt! Läs mer
  • 2019-09-07

Lena H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min mammas lgh i Riksby och jag är supernöjd med Anton som mäklare från vårt första möte.
    Han är trevlig, kunnig, informativ och hela tiden uppdaterat mig på vad som händer i samband med försäljningen.
    Jag kan varmt rekommendera honom till mina vänner.
    Jag är riktigt nöjd och har inget övrigt att önska. Läs mer
  • 2019-09-02

P-O G skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Efter att ha varit i kontakt med olika mäklare för försäljning av vår villa, blev vi av flera bekanta rekommenderade att kontakta Anton. Och redan efter vårt första möte kände vi att det här kommer att bli bra.

Han är lyhörd, påläst och kunnig, och sätter sig snabbt in i situationen. På ett professionellt, men ändå personligt sätt, för han processen vidare. Och utan att det känns stressande eller pådrivande ger han förslag på lösningar. Hans stora kontaktnät kom väl till pass när vi behövde anlita olika hantverkare.

Anton är alltid lätt att nå. Kan han inte svara i telefon, återkommer han alltid så snart han har möjlighet. Han är alltid på gott humör och verkar ha all tid världen när man vill diskutera olika frågor - vi kan varmt rekommendera Anton som mäklare! Läs mer
  • 2019-09-02

Karin N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton lever verkligen upp till företagets slogan ”mäklare med koll på läget”, för han har koll på både bostadsmarknaden, närområdet och din egen bostadsförsäljning! Han har också ett stort kontaktnät och kan hjälpa till att förmedla kontakter av olika slag. Anton var t.ex. mycket behjälplig med att skaffa fram den hantverkshjälp vi behövde inför vår villaförsäljning.

Anton är påläst, professionell och lösningsfokuserad och lotsar dig vant vidare i säljprocessen - ingen fråga är för liten för att lämnas obesvarad, och inget problem är för stort för att inte kunna lösas. Han är också mycket lätt att komma i kontakt med – om han inte är nåbar för tillfället ringer han alltid tillbaka så snart han har möjlighet. Lägg därtill ett osvikligt gott humör och ett trevligt sätt - vi kan helhjärtat rekommendera Anton som mäklare! Läs mer
  • 2019-08-29

Fanny R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt bostadsrätt i Bromma. Blev bemött oerhört proffesionellt och skulle varmt rekommendera Anton alla dagar i veckan! Läs mer
  • Raman V

2019-08-23

Raman V skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton has been very open, straight-forward and very helpful in this process of purchasing my apartment.

From the visning to signing the contract and explaining the clauses, he has been very supportive. I would be happy to recommend him for any housing/apartment selling / buying at Bromma. Läs mer
  • 2019-08-15

Robert B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Öppen, ärlig och påläst! Kan helt klart rekommendera Anton. Läs mer
  • 2019-08-14

Atif A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Bjärkenrud is a talented, professional real estate agent.
    He's well presented the villa and showed its true value. he also presented solutions to fix damaged parts and how much it takes to renovate.

very friendly, answering my calls even after working hours and holidays which build a good sense of trust. Läs mer

Tommy J skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en 4a i Bromma
    Proffsigt bemötande
    Anton levde upp till mina förväntningar
    kan rekomendera han Läs mer

Sofie O skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har sålt en fyra
    Mycket bra bemötande. Engagerad, trevlig, proffsig
    Mäklaren levde mycket väl upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-08-12

Gabriella S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt våran två i Abrahamsberg och är väldigt tacksamma med den hjälp vi fått av Anton!
    Han har en bra inställning och fått oss att känna oss trygga. Han har gett oss den tid vi behöver utan någon press.

Supernöjda! 😃 Läs mer
  • 2019-08-11

Malin W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    En fantastiskt duktig och driftig mäklare som utför sina arbetsuppgifter på allra bästa sätt. Dessutom ett mycket trevligt och ödmjukt bemötande.
    Jag rekommenderar dig självklart Anton ! Läs mer
    2019-08-12 Anton B svarar Malin W
    STORT tack för att du tog dig tid och har så vänliga ord. Det krävdes lite lirkande men tillslut så fick vi till det! Även om vår resa inte slutar här så är jag mycket glad att vi lärt känna varann. Vad än som händer, hör bara av dig, vi löser det!
  • Lars B

2019-08-11

Lars B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    ÖSka du sälja eller köpa en gång i livet. Anton Bjärkerud fixar det på svensk fastighetsförmedling.
    Lars och Eyerusalem Läs mer
    2019-08-12 Anton B svarar Lars B
    Hej, Lars.
    Tack för de vänliga orden! Sjukt kul att vi efter 2 års arbete ihop fixade en toppenlägenhet till er och att alla pusselbitar tillslut föll på plats. Bra jobbar av oss alla tycker jag!
    Vi ses igen!
    Anton B gillar detta
  • 2019-07-04

Ingela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Veronica ska verkligen ha en eloge för sitt arbete! Från första mötet var allt väldigt tydligt och försäljningen fick jättefina resultat. Stort tack Veronica och ta hand om familjen i sommar!! Läs mer
  • 2019-07-03

Nils T skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt lgh Alvik
    Bra trevligt bemötande. Snabb och tydlig respons vid tel och sms kommunikation.
    Generellt, väldigt proffsigt och trevligt omdöme av Anton.
    Kan verkligen rekommendera Anton!
    Nils Läs mer
  • Maria T

2019-07-02

Maria T skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jättebra! Anton är såväl trevlig som kunnig. Dessutom är han lugn och förtroendeingivande. Man känner att man är i trygga händer! Läs mer
  • 2019-07-01

Inger M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi fick hjälp av Anton med försäljningen av vår villa. Vi har varit supernöjda genom hela processen; från första mötet tills dess att försäljningen gick i lås. Anton är professionell, dedikerad, trevlig, hjälpsam, alert för sina kunders behov och önskemål. Han ställer upp med sin tid; är alltid nåbar och svarar på alla frågor. Vi kan varmt rekommendera Anton! Läs mer
  • 2019-06-24

Mattias Z skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en 2:a i Abrahamsberg. Mäklarn var mycket trevlig & serviceminded. Agerade snabbt vid budgivningen och var lyhörd när man ställde frågor. Även öppen när jag frågade om en extra visning.
    Inte påtryckande, utan fick lugn och ro inspektera lägenheten. Läs mer
  • 2019-06-24

Peter R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde vår lägenhet med Anton i Bromma.
    Pålitligt och tillgänglig för frågor och funderingar hela tiden.
    Vi kan starkt rekommendera Anton! Läs mer
  • 2019-06-03

Anneli B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har hjälpt mig att sälja min lägenhet, med engagemang och proffesionalitet. Utan klyschor och säljarsnack. Tydlig, lyhörd och snabb i kommunikationen. Håller vad han lovar. Ett bra val av mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Serafina M

2019-05-31

Serafina M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Flexibelt och tillmötesgående när jag köpte min lägenhet. Väldigt kul, tack Anton för din hjälp! Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Serafina M
    Hej, Serafina!

Tack för de värmande orden och ditt glada humör. Du har köpt en så fin lägenhet och det är min absoluta övertygelse att du kommer trivas sååå bra! Vi ses i höst!
  • Lina E

2019-05-27

Lina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår bostadsrätt i Bromma och det gick fort!

Han bemötte oss på ett mycket proffesionellt sätt, och gav en kännsla av trygghet direkt. Det visade sig stämma, eftersom han gav allt för att få sälja vår lägenhet för det pris vi ville.
    Supertrevlig, och kanon att ha som mäklare. Kommer definitivt höra av mig till honom igen om vi ska sälja/köpa fler bostäder i Stockholm. Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Lina E
    Bästa Joel och Lina! Tack för de fina orden och tack för erat förtroende. Jag hoppas ni kommer trivas i Göteborg och hör av er om ni behöver någon hjälp i framtiden. Må bäst!! :)
  • 2019-05-22

Urban F skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra mäklare, inte påflugen och vänligt bemötande. Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Urban F
    Hej, Urban.
    Tack för att du var så flexibel och snabbfotad. Ni köpte en superfin lägenhet och ni kommer trivas så bra! Allt gott och glad sommar!
  • 2019-05-21

Erik Thomas Gustaf H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har hög servicekänsla med glimten i ögat och affärsmässighet ut i fingertopparna!
    Har jag en lägenhet i Bromma så är valet av mäklare för mig självklar, Anton Bjärkenrud. Kunden i fokus och kan Bromma! Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Erik Thomas Gustaf H
    Erik!
    Stort tack för ditt förtroende och att du lätt mig ratta din försäljning. Du har(hade) en magiskt fin lägenhet med ett riktigt toppläge. Känns så himla kul att vi hittade just rätt köpare! Nu håller jag tummarna för att ni snart hittar ert nästa drömboende!
  • 2019-05-21

Johanna B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Snabb process och bra hantering och vägledning. Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Johanna B
    Hej, Johanna.
    Så glad att just du köpte denna lägenhet och det skall bli så spännande och se vad ni gör av den!
    Allt gott och vi ses snart igen!
  • Jonathan A

2019-05-20

Jonathan A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet som Anton förmedlade, Det var aldrig några problem att få kontakt och vi fick alltid återkoppling snabbt vid frågor. Allt sköttes väldigt proffesionellt och jag kan varmt rekommendera er att sälja/köpa av Anton. Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Jonathan A
    Hej, Jonathan!
    Stort tack för 5/5! Det var ett nöje från start till slut och det skall bli kul och se vad ni gör med lägenheten! Du vet ju att jag alltid gillat den så det skall bli spännande att se hur ni förädlar den. Allt gott och glad sommar!
  • 2019-05-10

Liselotte Ida Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en lägenhet i Bromma genom Christian som genom hela processen var väldigt hjälpsam och duktig. Vi är väldigt nöjda med slutpriset! Läs mer
  • 2019-05-10

Nicklas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en bostad genom Veronica nyss och redan från första mötet på visningen kändes allt klockrent, hon var förberedd på mina frågor och kunde föreningen som ett rinnande vatten! Under budgivningen återkopplade hon snabbt vilket gjorde att jag känt mig väldigt trygg genom hela processen! Läs mer
  • 2019-05-08

Johan S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är tydlig och har ett bra driv utan att vara för mycket försäljare. Han ger ett stabilt intryck och har en bra fingertoppskänsla. Jag är nöjd och kan inte komma på något som jag skulle ha saknat i vår affär. Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Johan S
    Halloj!

Stort tack för rekommendationen och de vänliga orden, det värmer och jag jobbar hårt för att leva upp till förväntningarna som ni säljare ska ha på mig. Denna gång gick det precis så bra som vi hoppades på och du har nu prisrekordet i området! Stort grattis till alla oss och till köparen som fått en helt enastående lägenhet!
  • Lina L

2019-04-30

Lina L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min pojkvän köpte en lägenhet i Bromma och blev väldigt bra bemötta av Anton. Jag kände förtroende för honom från början och kan rekommendera honom varmt. Läs mer
  • Niklas E

2019-04-30

Niklas E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 3a på brommaplan genom Anton Bjärkenrud. Reko mäklare 🤙🏻 Läs mer
  • 2019-04-28

Katarina A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag såg en bostadsrätt online och då jag tyvärr skulle vara utomlands under visning bad jag om en förhandsvisning, vilket Anton fixade snabbt. Han var väldigt hjälpsam, gick en extra mil och hörde exempelvis med målare vad saker jag ville fixa skulle kosta, och svarade snabbt på såväl meddelanden som frågor. Detta gjorde att vi kunde göra en snabb affär och vi gick från visning till köp på under 72h. Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Katarina A
    Tjeeeena, Kattis.
    Kan man inte kolla på visningarna så löser jag det, gillar man lägenheten, ja då ser vi till och lösa det också! Det glädjer mig innerligt att det är du som är köparen och den passar dig så bra!! Nu får vi bara vänta in det sista så har du nycklarna snart, och så fort du kommit i ordning hoppas jag du hör av dig så kommer jag med bullar för en fika!
    Allt gott & glad sommar
  • 2019-04-28

Marielle W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Redan vid första mötet med Anton fick jag ett bra intryck. Jag har känt mig trygg hela tiden med mitt val av mäklare och i processen att sälja tillsammans med Anton. Jag har fått svar på alla mina frågor och kommer att få fortsatt hjälp när frågor dyker upp. Jag är supernöjd och glad över att själva försäljningen gick så smidigt och bra. Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Marielle W
    Marielle!

Tack själv och jag känner samma sak! Från första gången vi träffades visste jag att vi skulle ha både kul och kämpa för att få till en riktigt bra affär på slutet. Att vi sedan hittade en sådan fantastisk köpare gör bara det hela perfekt! Och som du säger, oavsett vad du behöver eller när, hör bara av dig!
    Stort lycka till nu med vad än världen har att hitta på åt dig!
  • 2019-04-14

Anna-Karin H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en lägenhet via Anton & fick jättebra bemötande genom hela processen. Han såg till både köpare & säljarens önskemål och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Anna-Karin H
    Hej, A-K.

Tack, det är alltid så himla kul och få vänliga rekommendationer från köpare! Jag hoppas du kommer trivas och att vi ses igen!
  • 2019-04-05

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnig, seriös och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-04-08 Anders L svarar Lena S
    Tack för dina ord Lena. Det har varit roligt att hjälpa dig med försäljningen i Blackeberg.
    Vi hörs & ses framöver! Vänliga hälsningar Veronica Pethrus
  • Elisabet O

2019-04-03

Elisabet O skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Så tacksam för proffsigt och trevligt bemötande och ett stort engagemang vid försäljningen av min lägenhet.
    Tack Anton! 🌺 Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Elisabet O
    Tack själv för förtroendet och det goda samarbetet!
    Kommer bli så kul och se köparen få nycklarna och bo länge i din fina lägenhet.
    Jag hoppas verkligen vi ses igen!
    ta hand om er!
  • 2019-04-01

Sofie E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet i Åkeshov, på Snörmakarvägen.
    Jag hade inga förväntningar alls egentligen. Men upplevde att jag blev väldigt bra bemött redan på visningen. När budgivningen drog igång hade jag bra kontakt med mäklaren och blev hela tiden uppdaterat om läget hela vägen fram till köpet.

Jag är jättenöjd med hela processen och har en positiv upplevelse med köpet på min allra första lägenhet :) Läs mer

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma