Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 156 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-08-15

Robert B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Öppen, ärlig och påläst! Kan helt klart rekommendera Anton. Läs mer
  • 2019-08-14

Atif A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Bjärkenrud is a talented, professional real estate agent.
    He's well presented the villa and showed its true value. he also presented solutions to fix damaged parts and how much it takes to renovate.

very friendly, answering my calls even after working hours and holidays which build a good sense of trust. Läs mer

Tommy J skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en 4a i Bromma
    Proffsigt bemötande
    Anton levde upp till mina förväntningar
    kan rekomendera han Läs mer

Sofie O skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har sålt en fyra
    Mycket bra bemötande. Engagerad, trevlig, proffsig
    Mäklaren levde mycket väl upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-08-12

Gabriella S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt våran två i Abrahamsberg och är väldigt tacksamma med den hjälp vi fått av Anton!
    Han har en bra inställning och fått oss att känna oss trygga. Han har gett oss den tid vi behöver utan någon press.

Supernöjda! 😃 Läs mer
  • 2019-08-11

Malin W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    En fantastiskt duktig och driftig mäklare som utför sina arbetsuppgifter på allra bästa sätt. Dessutom ett mycket trevligt och ödmjukt bemötande.
    Jag rekommenderar dig självklart Anton ! Läs mer
    2019-08-12 Anton B svarar Malin W
    STORT tack för att du tog dig tid och har så vänliga ord. Det krävdes lite lirkande men tillslut så fick vi till det! Även om vår resa inte slutar här så är jag mycket glad att vi lärt känna varann. Vad än som händer, hör bara av dig, vi löser det!
  • Lars B

2019-08-11

Lars B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    ÖSka du sälja eller köpa en gång i livet. Anton Bjärkerud fixar det på svensk fastighetsförmedling.
    Lars och Eyerusalem Läs mer
    2019-08-12 Anton B svarar Lars B
    Hej, Lars.
    Tack för de vänliga orden! Sjukt kul att vi efter 2 års arbete ihop fixade en toppenlägenhet till er och att alla pusselbitar tillslut föll på plats. Bra jobbar av oss alla tycker jag!
    Vi ses igen!
    Anton B gillar detta
  • 2019-07-04

Ingela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Veronica ska verkligen ha en eloge för sitt arbete! Från första mötet var allt väldigt tydligt och försäljningen fick jättefina resultat. Stort tack Veronica och ta hand om familjen i sommar!! Läs mer
  • 2019-07-03

Nils T skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt lgh Alvik
    Bra trevligt bemötande. Snabb och tydlig respons vid tel och sms kommunikation.
    Generellt, väldigt proffsigt och trevligt omdöme av Anton.
    Kan verkligen rekommendera Anton!
    Nils Läs mer
  • Maria T

2019-07-02

Maria T skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jättebra! Anton är såväl trevlig som kunnig. Dessutom är han lugn och förtroendeingivande. Man känner att man är i trygga händer! Läs mer
  • 2019-07-01

Inger M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi fick hjälp av Anton med försäljningen av vår villa. Vi har varit supernöjda genom hela processen; från första mötet tills dess att försäljningen gick i lås. Anton är professionell, dedikerad, trevlig, hjälpsam, alert för sina kunders behov och önskemål. Han ställer upp med sin tid; är alltid nåbar och svarar på alla frågor. Vi kan varmt rekommendera Anton! Läs mer
  • 2019-06-24

Mattias Z skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en 2:a i Abrahamsberg. Mäklarn var mycket trevlig & serviceminded. Agerade snabbt vid budgivningen och var lyhörd när man ställde frågor. Även öppen när jag frågade om en extra visning.
    Inte påtryckande, utan fick lugn och ro inspektera lägenheten. Läs mer
  • 2019-06-24

Peter R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde vår lägenhet med Anton i Bromma.
    Pålitligt och tillgänglig för frågor och funderingar hela tiden.
    Vi kan starkt rekommendera Anton! Läs mer
  • 2019-06-03

Anneli B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har hjälpt mig att sälja min lägenhet, med engagemang och proffesionalitet. Utan klyschor och säljarsnack. Tydlig, lyhörd och snabb i kommunikationen. Håller vad han lovar. Ett bra val av mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Serafina M

2019-05-31

Serafina M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Flexibelt och tillmötesgående när jag köpte min lägenhet. Väldigt kul, tack Anton för din hjälp! Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Serafina M
    Hej, Serafina!

Tack för de värmande orden och ditt glada humör. Du har köpt en så fin lägenhet och det är min absoluta övertygelse att du kommer trivas sååå bra! Vi ses i höst!
  • Lina E

2019-05-27

Lina E skrev om Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår bostadsrätt i Bromma och det gick fort!

Han bemötte oss på ett mycket proffesionellt sätt, och gav en kännsla av trygghet direkt. Det visade sig stämma, eftersom han gav allt för att få sälja vår lägenhet för det pris vi ville.
    Supertrevlig, och kanon att ha som mäklare. Kommer definitivt höra av mig till honom igen om vi ska sälja/köpa fler bostäder i Stockholm. Läs mer
    2019-05-27 Christian S svarar Lina E
    Bästa Joel och Lina! Tack för de fina orden och tack för erat förtroende. Jag hoppas ni kommer trivas i Göteborg och hör av er om ni behöver någon hjälp i framtiden. Må bäst!! :)
  • 2019-05-23

Maria B skrev om Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt min bostad via Christian. Han är riktigt grym och jag skulle verkligen rekommendera honom som mäklare! Jag hade innan en mäklare via Länsförsäkringar och det gick inte alls med den försäljningen men med hjälp av Christian så fick jag precis det jag önskade av min försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-23 Christian S svarar Maria B
    Blir helt rörd :) tack så mycket för de snälla orden och jag tyckte vår kommunikation fungerade klockrent! Tack snälla för ditt förtroende //Christian
  • 2019-05-22

Urban F skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra mäklare, inte påflugen och vänligt bemötande. Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Urban F
    Hej, Urban.
    Tack för att du var så flexibel och snabbfotad. Ni köpte en superfin lägenhet och ni kommer trivas så bra! Allt gott och glad sommar!
  • 2019-05-21

Erik Thomas Gustaf H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har hög servicekänsla med glimten i ögat och affärsmässighet ut i fingertopparna!
    Har jag en lägenhet i Bromma så är valet av mäklare för mig självklar, Anton Bjärkenrud. Kunden i fokus och kan Bromma! Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Erik Thomas Gustaf H
    Erik!
    Stort tack för ditt förtroende och att du lätt mig ratta din försäljning. Du har(hade) en magiskt fin lägenhet med ett riktigt toppläge. Känns så himla kul att vi hittade just rätt köpare! Nu håller jag tummarna för att ni snart hittar ert nästa drömboende!
  • 2019-05-21

Johanna B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Snabb process och bra hantering och vägledning. Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Johanna B
    Hej, Johanna.
    Så glad att just du köpte denna lägenhet och det skall bli så spännande och se vad ni gör av den!
    Allt gott och vi ses snart igen!
  • Jonathan A

2019-05-20

Jonathan A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet som Anton förmedlade, Det var aldrig några problem att få kontakt och vi fick alltid återkoppling snabbt vid frågor. Allt sköttes väldigt proffesionellt och jag kan varmt rekommendera er att sälja/köpa av Anton. Läs mer
    2019-06-03 Anton B svarar Jonathan A
    Hej, Jonathan!
    Stort tack för 5/5! Det var ett nöje från start till slut och det skall bli kul och se vad ni gör med lägenheten! Du vet ju att jag alltid gillat den så det skall bli spännande att se hur ni förädlar den. Allt gott och glad sommar!
  • 2019-05-10

Liselotte Ida Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en lägenhet i Bromma genom Christian som genom hela processen var väldigt hjälpsam och duktig. Vi är väldigt nöjda med slutpriset! Läs mer
  • 2019-05-10

Nicklas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en bostad genom Veronica nyss och redan från första mötet på visningen kändes allt klockrent, hon var förberedd på mina frågor och kunde föreningen som ett rinnande vatten! Under budgivningen återkopplade hon snabbt vilket gjorde att jag känt mig väldigt trygg genom hela processen! Läs mer
  • 2019-05-08

Johan S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är tydlig och har ett bra driv utan att vara för mycket försäljare. Han ger ett stabilt intryck och har en bra fingertoppskänsla. Jag är nöjd och kan inte komma på något som jag skulle ha saknat i vår affär. Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Johan S
    Halloj!

Stort tack för rekommendationen och de vänliga orden, det värmer och jag jobbar hårt för att leva upp till förväntningarna som ni säljare ska ha på mig. Denna gång gick det precis så bra som vi hoppades på och du har nu prisrekordet i området! Stort grattis till alla oss och till köparen som fått en helt enastående lägenhet!
  • Lina L

2019-04-30

Lina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min pojkvän köpte en lägenhet i Bromma och blev väldigt bra bemötta av Anton. Jag kände förtroende för honom från början och kan rekommendera honom varmt. Läs mer
  • Niklas E

2019-04-30

Niklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 3a på brommaplan genom Anton Bjärkenrud. Reko mäklare 🤙🏻 Läs mer
  • 2019-04-28

Katarina A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag såg en bostadsrätt online och då jag tyvärr skulle vara utomlands under visning bad jag om en förhandsvisning, vilket Anton fixade snabbt. Han var väldigt hjälpsam, gick en extra mil och hörde exempelvis med målare vad saker jag ville fixa skulle kosta, och svarade snabbt på såväl meddelanden som frågor. Detta gjorde att vi kunde göra en snabb affär och vi gick från visning till köp på under 72h. Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Katarina A
    Tjeeeena, Kattis.
    Kan man inte kolla på visningarna så löser jag det, gillar man lägenheten, ja då ser vi till och lösa det också! Det glädjer mig innerligt att det är du som är köparen och den passar dig så bra!! Nu får vi bara vänta in det sista så har du nycklarna snart, och så fort du kommit i ordning hoppas jag du hör av dig så kommer jag med bullar för en fika!
    Allt gott & glad sommar
  • 2019-04-28

Marielle W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Redan vid första mötet med Anton fick jag ett bra intryck. Jag har känt mig trygg hela tiden med mitt val av mäklare och i processen att sälja tillsammans med Anton. Jag har fått svar på alla mina frågor och kommer att få fortsatt hjälp när frågor dyker upp. Jag är supernöjd och glad över att själva försäljningen gick så smidigt och bra. Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Marielle W
    Marielle!

Tack själv och jag känner samma sak! Från första gången vi träffades visste jag att vi skulle ha både kul och kämpa för att få till en riktigt bra affär på slutet. Att vi sedan hittade en sådan fantastisk köpare gör bara det hela perfekt! Och som du säger, oavsett vad du behöver eller när, hör bara av dig!
    Stort lycka till nu med vad än världen har att hitta på åt dig!
  • 2019-04-14

Anna-Karin H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en lägenhet via Anton & fick jättebra bemötande genom hela processen. Han såg till både köpare & säljarens önskemål och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Anna-Karin H
    Hej, A-K.

Tack, det är alltid så himla kul och få vänliga rekommendationer från köpare! Jag hoppas du kommer trivas och att vi ses igen!
  • Karin N

2019-04-14

Karin N skrev om Veronica Pethrus en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi bor i Göteborg och köpte en första egna lägenhet till vår unga son i Stockholm.
    Veronica Pethrus, mäklaren, är trevlig, mänsklig, proffsig m a o jättelätt och smidig att samarbeta.
    Eftersom vi bor i Göteborg och sonen och lägenheten fanns i Stockholm så hade det varit svårt att få det att funka om inte Veronica hjälpt oss så effektivt och tryggt.
    Vi kan verkligen rekommendera Veronica Pethrus!! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Karin N
    Tusen tack för dina fina ord Karin! Det var roligt att hjälpa er och S till ett perfekt boende. Ha en fin sommar!

Lena S skrev om Veronica Pethrus en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnig, seriös och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Lena S
    Tack för dina ord Lena. Det har varit roligt att hjälpa dig med försäljningen i Blackeberg.
    Vi hörs & ses framöver! Vänliga hälsningar Veronica Pethrus
  • 2019-04-05

Niklas A skrev om Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Christian Sandberg sålde vår markplanslägenhet på Beckomberga Ängsväg i en otroligt seg marknad. Riktigt bra krigat och det blev en fantastisk julklapp för mig och hustrun. Tack och bock! Läs mer
  • Lucas L

2019-04-05

Lucas L skrev om Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Christian va helt suverän i allt från att styra styling till att sköta hela karusellen. Va själv i Sydafrika och gav nycklarna till honom. efter 6 dagars semester va visningar gjorda och kontrakt påskrivet. Aldrig några problem. Det är det man vill betala för! Läs mer
    2019-04-05 Christian S svarar Lucas L
    Tack för dessa ord Lucas! Det va ett sant nöje att få sälja din lägenhet :)
  • 2019-04-05

Daniel F skrev om Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde min mammas bostad med hjälp av Christian. Kan verkligen rekommendera honom då han verkligen förstod sig på min situation och var mycket engagerad. Han var snabb på återkoppling efter visning och fick ett riktigt bra slutpris som jag är mycket nöjd med! Läs mer
  • Elisabet O

2019-04-03

Elisabet O skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Så tacksam för proffsigt och trevligt bemötande och ett stort engagemang vid försäljningen av min lägenhet.
    Tack Anton! 🌺 Läs mer
    2019-05-08 Anton B svarar Elisabet O
    Tack själv för förtroendet och det goda samarbetet!
    Kommer bli så kul och se köparen få nycklarna och bo länge i din fina lägenhet.
    Jag hoppas verkligen vi ses igen!
    ta hand om er!
  • 2019-04-01

Sofie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en lägenhet i Åkeshov, på Snörmakarvägen.
    Jag hade inga förväntningar alls egentligen. Men upplevde att jag blev väldigt bra bemött redan på visningen. När budgivningen drog igång hade jag bra kontakt med mäklaren och blev hela tiden uppdaterat om läget hela vägen fram till köpet.

Jag är jättenöjd med hela processen och har en positiv upplevelse med köpet på min allra första lägenhet :) Läs mer
  • 2019-03-30

Louise Katarina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Överträffade förväntningarna och arbetade hårt för resultat. Kändes tryggt genom hela processen. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Louise Katarina P
    Hej, Louise.

Stort tack för ditt förtroende & det glädjer oss att kunna hjälpa dig förverkliga nästa steg i livet!
  • Susanne Marie H

2019-03-29

Susanne Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt bostad i Smedslätten
    Ställt upp i alla lägen vid frågor inför försäljning, visningar mm.
    Alltid nåbar.
    Har blivit bemött på ett proffsigt sätt och Känt mig trygg i min affär. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Susanne Marie H
    Hej, Susanne.

Stort tack för värmande ord!
    I ur och skur finns vi här!
    Önskar en glad sommar!
  • 2019-03-25

Rickard E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vilket j*vla proffs rent ut sagt! Läs mer
  • 2019-03-07

Veronica L skrev om Veronica Pethrus en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde min bostad med Veronica i mars 2019 och var väldigt nöjd från början till slut. Veronica är proffsig, ambitiös och förtroendingivande. Löpande uppdateringar gällande status av försäljningen, vilket bidrog till att kommunikation mellan oss fungerande fläckfritt. Rekommenderar Veronica starkt. Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Veronica L
    Stort tack för de fina orden! Det har varit roligt att jobba med dig och få förmedla din fina lägenhet! Hoppas våra vägar möts igen :)
  • 2019-03-06

Nisse B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt porfyrv 9
    Upplevde Anton som
    Kunnig och engagerad
    Väldigt personligt bemötande på ett positivt sätt
    Köper gärna en bostad av honom
    Det känns tryggt o seriöst Läs mer
    2019-03-11 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Nisse B
    Hej, Nisse!
    Stort tack för värmande ord!
    Hela processen har varit ett rent nöje med er!
    Jag säljer mer än gärna en bostad till er igen! <3 :D
    Allt gott! Anton
  • 2019-03-06

Soo Chin W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anlitade Anton som mäklaren för försäljning av vår lägenhet. Han är väldigt proffsig och service inriktad. Vi fick alltid detalijetade uppdateringar från honom under hela försäljningsperioden. Kan stark rekommendera Anton om nån söker för en mäklare Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Soo Chin W
    Heeeej, Soo!!

Stort tack till er för tålamod och god kommunikation rakt igenom! Det var turbulent stundom men det blev ju riktigt bra tillslut! Jag hoppas att vi ses igen!
  • 2019-03-04

Annika Therése S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min 2a i Abrahamsberg och från första kontakt har jag fått fantastiskt bemötande av Anton Bjärkenrud på Svensk Fastighetsförmedling. Han har tagit hand om allt kring försäljningen på ett professionellt sätt och har i sin kontakt med mig känts personlig och har svarat på alla eventuella frågor snabbt och effektivt. Jag skulle definitivt rekommendera honom vidare! Tack! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Annika Therése S
    Hej, Annika och tack för dina snälla ord!

Du gjorde det hela väldigt lät med ditt glada humör! Skulle sälja åt dig igen alla dagar i veckan om jag kunde!

• Christopher Robin G

2019-03-03

Christopher Robin G skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår lägenhet genom Anton. Vi ville gärna bli av med den så fort som möjligt och samtidigt naturligtvis få så bra betalt för den som det gick. Från dag ett visade Anton ett stort engagemang i vårt ärende samt hjälpte till med allt runt omkring. Han är mycket lösningsfokuserad samtidigt som han har ett mycket personligt sätt som gör det lätt att prata och diskutera med honom. Vi fick lägenheten såld snabbt och fick ett bra pris för den då det var ett stort intresse av objektet, mycket tack vare Antons insatser. Nästa gång det blir dags att sälja kommer vi garanterat ta hjälp av Anton oavsett vilket bolag han jobbar för. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Christopher Robin G
    Tjena, Christopher!

Stort tack för förtroendet och även om det tog lite tid att komma i ordning var det länge sedan en lägenhet blev så välbesökt som eran! En riktigt skoj process rakt igenom och väldigt kul & stimulerande. Ni skötte er fenomenalt och det blir naturligtvis extra skoj när alla parter är så nöjda som i eran affär! <3 :D
    Jag hoppas innerligt att vi får chans att ses igen och göra nya affärer!
  • 2019-03-02

Karin A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Hej
    Vi har köpt en lgh, Anton har lotsat oss genom köpet, han har gjort det mkt skickligt, hans sociala förmåga o känsla för affären är outstanding, vi har träffat ganska många mäklare nu och det här var/är den absolut bästa mäklaren sammanfattning, lycko dem som träffar Anton i en fastighetsaffär.
    Karin Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Karin A
    Karin!
    Fantastiska ord som verkligen berörde. Det var rakt igenom från första samtalet en väldigt rolig och ömsesidig kontakt vi hade. Jag är såå himla glad att det blev ni tillslut som fick köpa den magiska lägenheten! Jag hoppas verkligen innerligt att vi håller kontakten!
    Allt gott och önskar er en fantastisk sommar och framtid i lägenheten!
  • 2019-02-22

David W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är ärlig, rak och har varit ett bra stöd genom hela processen. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar David W
    Hej, David.

Tack för all hjälp under den något långa försäljningsperioden! ;)
    Väldigt kul och vara i hamn och att allt nu är klart och släppt.
    Ta hand om dig och familjen
    Mvh/Anton
  • 2019-02-15

Johan B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en 2a i Traneberg genom Anton. Bra kontakt genomgående och förstående samtal. Alltid tillgänglig när jag behövt. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Johan B
    Hej, Johan!
    Va kul att du tittar in och skriver så vänligt! Tack och tack själv för samtal och reflektioner. Glad att du slipper soffsurfa mer och nu har en egen lya i vackra Traneberg! Vad än du behöver framöver, tveka inte att vända dig till mig, jag kommer fortsätta att vara tillgänglig!
    Anton
  • Katarina G

2019-02-12

Katarina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vid försäljning av min lägenhet i Bromma har mäklaren varit 100% med hela vägen, återkopplat och varit noggrann i alla steg i processen. Jag kan inte hitta något mer jag skulle önskat mig, utan mäklaren jag anlitade är precis det jag önskat och lite till.
    Kunnig om området, presenterat lägenheten på ett föredömligt sätt, gett mig bra tips och lyssnat på mina önskemål.
    Mycket nöjd kund :) Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Katarina G
    Hej, Katarina!

Stort tack för ditt förtroende och tack för de vänliga orden! <3
  • 2019-02-03

ÅsaLena E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi, en syskonskara, sålde huset vi växt upp i.

Mäklare Anton var alltid närvarande och nåbar i den årslånga försäljningsprocessen. Han har god psykologisk insikt och förmåga att hantera familjeangelägenheter som denna. Han kunde snabbt hitta lösningar för plötsligt uppkomna problem/frågeställningar oavsett veckodag och tid på dygnet.

Anton har onekligen sinne för affärer men också för människor. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar ÅsaLena E
    Halloj, Å-L!

Tack för dessa värmande ord och sammanfattande av processen. Det har onekligen varit en lång och snirklig resa men alltid stimulerande och spännande. Huset har tillslut hamnat i rätta händer och jag är helt övertygad om att det inom en överskådlig framtid återfått sin glans och att en ny familj skapar mycket nya och lyckliga minnen i det!

tack för den här tiden och vi ses ju snart igen när nycklar skall lämnas över!

Allt gott & ta hand om dig!
    Anton
  • Viveca Anna-Lena B

2019-02-02

Viveca Anna-Lena B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bostadsrätt

Mycket proffsigt och personligt bemötande, kunnig och hjälpsam. Snabb återkoppling och seriös.

Förväntade mig en seriös och kunnig mäklare som skulle inge förtroende. Han uppfyllde allt med råge. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Viveca Anna-Lena B
    Hej, V!
    Jag är så himla glad att just ni blev köpare till denna bostad, jag är HELT övertygad om att ni kommer ta över den och fylla den med nya minnen och kärlek! När ni kommit in och kommit tillrätta så hör jag av mig och bjuder på bullar!

Allt gott! Anton

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma