Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 197 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• 2019-12-11

Jessica P skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en 2:-a +55 i Bromma, nyproduktion.
    Anton har varit mycket kommunikativ och engagerad i uppdraget och med ett positivt förhållningssätt.
    Jag är mycket nöjd med Anton som mäklare. Läs mer
  • Alexandra C

2019-12-03

Alexandra C skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt en bostadsrätt där Anton är mäklare, och han har varit till väldigt stor hjälp. Som förstagångsköpare har han dels svarat på alla våra (dumma) frågor och verkligen gjort att vi känt oss lugna med allt vad rör köpet. Han har dessutom varit snabb på att svara och boka in visningar mm vilket vi verkligen uppskattat. Vi träffade en annan mäklare samma dag som vi träffade Anton men när vi sedan träffade Anton sa jag och min sambo på en gång att Anton kändes mycket mer som ”vår typ av mäklare” och därmed att vi också kände oss väldigt trygga. Läs mer
  • 2019-12-03

Daniel R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Otroligt kunnig kring allt från frågor gällande lån, vilken ordning allt sker i och förklarar på ett lätt sätt så man förstår i denna bostadsdjungeln! Svarar ALLTID och bryr sig om både köpare och säljare! Oerhört tillgänglig. Läs mer
  • Philip N

2019-12-02

Philip N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en 4:a på bottenplan i Bromma. Jag kontaktade Anton för att se om han var tillgänglig efter att ha läst hans fina omdömen från tidigare säljare och köpare. Samtalet resulterade i en visning bara någon dag efter. Hela tiden har Anton varit väldigt proffsig, hört av sig, varit tillgänglig och hållit ett högt tempo. Jag är verkligen jättenöjd. /Philip Läs mer
  • 2019-11-30

Inga S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    en 3-rumslägenhet på Byggmästarvägen. Anton får högsta betyg vad det gäller allt: mycket trevligt bemötanden, effektivt och proffsigt säljarbete. Anton tog sig alltid tid att besvara våra frågor, han överträffade faktiskt våra förväntningar. Vi är alltså mycket nöjda. Det var jag och mina två bröder som hade uppdraget att sälja lägenheten för vår mamma som snart är 102 år gammal.

mvh Els Slettengren Läs mer
  • Robert M

2019-11-27

Robert M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte villa och sålde lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling med Anton som mäklare. Bra kommunikation, öppen rak och snabba svar. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-11-25

Helena W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en mycket trevlig mäklare som är både påläst och engagerad. Jag kan varmt rekommendera Anton. Läs mer
  • 2019-11-25

Christian W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra bemötande och påläst. Bra uppföljning genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-23

Fredrik A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Med glatt humör, raska svar och ett smidigt bemötande har Anton hjälpt mig hitta en lägenhet i Bromma. Läs mer
  • 2019-11-21

Eva B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en villa i Bromma
    Mycket trevligt bemötande
    Bra lokal kännedom om omgivning och områdens hus
    Bra kännedom om kundkretsen i området
    Mäklaren levde väl upp till förväntningarna
    Delade med sig av bra hantverkare och tips
    Rekommenderar gärna mäklaren i framtiden Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Eva B
    Hej, Eva.
    Stort tack för orden!
    Det var en lång och ibland brokig väg vi tog, men med fantastiskt tålamod och ren vilja fick vi det genomfört. Det var kul hela vägen! Jag hoppas innerligt att vi håller kontakten!
    Anton
  • 2019-11-21

Ronny G skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt bostadsrätt i Bromma. Trevligt bemött. Bra information i samband med budgivning. Snabbt och effektivt avtalsskrivande. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Ronny G
    Hej, Ronny.
    Tack för vänliga ord! Det var en smidig process och jag uppskattar din uppriktighet och enkelhet i affären. Jag hoppas ni kommer trivas framöver!
    Anton
  • Vinesh S

2019-11-21

Vinesh S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag sålde min lägenhet i Bromma. Anton är en trevlig person. Jobbade hård, tills min lägenhet blev såld. Jag är helt nöjd med honom. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Vinesh S
    Hej, Vinesh!
    Glad att jag kunde hjälpa dig komma ur denna affär. Blev ju bra tillslut! Mycket kämpande. :)
  • Magnus T

2019-11-21

Magnus T skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet 3rum.

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande.

Ja mäklaren levde upp till alla förväntningar mer än väl.

Väldigt bra och trevlig mäklare på alla sätt.
    5 av 5 Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Magnus T
    Hej, Magnus.
    Du var en klockren köpare. Raka rör och bra frågor, det var ett nöje att sy ihop det för er! Kul också att ni kliver in i bostadskarusellen! Välkommen ombord!
  • 2019-11-15

Inez Sonja Birgitta W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har varit ett stort stöd vid försäljning av min 4:a. Han är positiv, arbetsam och lätt att kommunicera med, man blev alltid vänligt bemött. Kan varmt rekommendera honom.
    Tack Anton för all hjälp och alla samtal under processen. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Inez Sonja Birgitta W
    Halloj, Birgitta! :D

Jag vet att det är en bitterljuv flytt, men jag ser framför mig hur du kommer frodas med barnbarnen i Tyresö! Du har också lämnat efter dig en fantastiskt välskött förening. Hatten av och TACK för att jag fick förtroendet. Vi hörs igen!
  • Emil L

2019-11-13

Emil L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en BR via Anton.
    Tillgänglig, hjälpsam, trevlig och snabb. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Emil L
    Emil.
    Stort tack för att du kom och hade ett sånt öppet sinne. Jag är helt övertygad om att du kommer skapa magi i den lägenhet du nu köpt. Ring mig när du är klar! Jag är så nyfiken!
  • 2019-11-13

Jesper L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Utmärkt och professionellt bemötande och snabbt löst i samband med försäljning av min bostadsrätt. Hade väl önskat ett högre pris, men det handlar mer andra omständigheter. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Jesper L
    Halloj där.
    Inte illa pinkat att inom en vecka och utan foton kunna trolla fram en köpare och lösa allt med kort tillträde, men snäppet under förväntningarna i pris kanske övervägs av det faktumet? :) Din flexibilitet hjälpte till och jag är glad att du litade på att mitt upplägg skulle kunna generera en smidig lösning. Allt gott och lycka till med nya lägenheten!
  • 2019-11-13

Lina S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var mycket tillmötesgående och lyhörd. Hjälpte mig att köpa lägenhet genom en snabb affär, precis vad jag behövde. Tydlig information, professionellt bemötande och snabb återkoppling.
    Stort tack! Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Lina S
    Hej, Lina.
    Det var under lustiga omständigheter som vi fann din nästa lya, men jag kommer minnas det. Tuff förhandling men med korta ledtider och nöjda parter blev det en framgångssaga!
    Varmt välkommen till Bromma och vi ses igen! Hör av dig när du fixat till i lyan så får jag se vad för magi du kan skapa! trevlig helg
  • 2019-11-08

Urban E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt av mäklaren. Mäklaren har uppvisat ett gott bemötande. Genom hela processen har mäklaren varit snabb och tydlig i sina svar. Jag skulle rekommendera mäklaren. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Urban E
    Hej, Urban.
    Ja det gick undan med erat köp, visning med kontrakt direkt efter. Det är inte ofta men kul att det gick att lösa så smidigt, med bankens godkännande låste vi ju det där himla smidigt! Också skoj att det blev just detta iom erat smala geografiska sökområde. Varmt välkomna till Bromma! Jag hoppas vi ses igen!
  • 2019-11-08

Catherine B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har tillsammans med min sambo köpt en bostadsrätt i Abrahamsberg (lägenhet, 3:a). Vi blev från första stund bemötta på ett serviceinriktat och proffsigt sätt. Mäklaren var tydlig och tillmötesgående. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Catherine B
    Hallojs, Catherine.
    Stort tack för ett förträffligt samarbete och bra dialog. Uppskattar alltid raka rör och tydliga bud. Jag vet att vi alla går som vinnare ur denna affär och ni är en mycket välkommen familj. Här i Abrahamsberg samlar vi på trevliga grannar! <3
  • 2019-11-06

Eva-Marie H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Snabb, smidig affär där både säljare och köpare blev nöjda.
    Väldigt tillgänglig. Otroligt bra koll på marknaden och goda kontakter. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Eva-Marie H
    Hej, Mian!
    Så kul att jag fick möjligheten och att det blev så himla snabbt och smidigt! Tror alla är supernöjda och jag är också nyfiken på erat hus, det skall bli så kul att se det bli verklighet!
  • Joel S

2019-11-05

Joel S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en trea på 66kvm

Proffsigt, personligt och trevligt bemötande. Anton känns kunnig men ödmjuk, han är lugn och sansad och lyssnar på kunden. Han pratar på ett lättförståeligt sätt och tar till sig vad man säger.

Kunde inte önskat mig mer av en mäklare! Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Joel S
    Tjena, chefen!
    Tack för värmande ord!! Det var en lätt process med er fina lägenhet och lättsamhet. Nu ser vi till och hitta ett bra jäkla hus till er och kidsen! :D
    Allt gott och vi ses igen!
  • Frida E

2019-11-05

Frida E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Serviceminded och med hjärtat på rätt ställe! Anton har engagerat sig och hjälpt oss i alla moment med vår lägenhetsförsäljning, på ett sätt som alla mäklare borde eftersträva. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Frida E
    WOW!
    Den här recensionen skall jag be marknadsavdelningen göra en plugg på!
    Tack!! Det var en fröjd från början till slut, bra slutpris, nöjda köpare och säljare. Allt man kan drömma om! Vi ses igen!
  • 2019-11-04

Mikail A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var oerhört professionell och rak.
    Han hjälpte mig att sälja en bostadsrätt.

Skulle aldrig tveka på anlita honom igen.
    Väldigt nöjd från start till mål. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Mikail A
    Halloj, Mikail.

Det var en budgivning som började lite långsamt men det blev ju väldigt bra tillslut, det krävdes lite trixande i mitten men det blev ju toppen för alla parter tillslut! Så kul!
    Lycka till i sökandet efter en större. Om ni behöver hjälp, så säg bara till!
  • 2019-11-03

Gustaf R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Suverän mäklare! Han är engagerade och genuin och har genomtänkt arbetsmetodik. Man som säljare får en tydligen genomgång på hur hela säljprocessen kommer gå till och inga val känns slumpmässiga. Det är viktigt att få bra exponering på internet, och det är något som Anton är duktig på. Han känns alltid tillgänglig om man har funderingar, dag som kväll. Det känns tryckt då det är bland det viktigaste affärerna man kommer göra i livet.

Under visningarna så känns det som att han är en mäklare som är social och kan det här med att sälja och engagerar sig i att ta kontakt med spekulanterna. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Gustaf R
    Tjenare, Gurra!

Stort tack för alla värmande orden och det är ju också extra skoj i ditt fall där vi fick möjligheterna att se skillnaden på visningar i vanligt och stylat tillstånd. ca 10% skillnad på slutpriset är ju magiskt!! :D
    bra jobbat och tack för att du var flexibel och lyhörd, synd att du lämnar "Aba", men alla skall väl prova bo i stan någongång, jag är ganska säker på att du kommer tillbaks sen när familjelivet hägrar! ;)

Minna E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet med Anton för 3 milj i Bromma tillsammans med min sambo. Vi är riktigt nöjda! Hela processen gick väldigt snabbt och smidigt😊 Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Minna E
    Hej, Minna.
    Tack för orden, det var kul att ha med dig och din familj att göra! Vilken värme och bra frågeställningar, jag uppskattade alltid våra samtal och jag tycker det är extra skoj att du fick lägenheten som du verkligen ville ha!
  • Mohammad M

2019-11-01

Mohammad M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton helped me to buy an apartment in Bromma (Riksby).

He is a very professional and friendly guy and took care of everything as fast as possible.

I was expecting to get detailed information regarding the apartment and also have a clear and fast way of communication which he certainly managed it.

So in summary, everything was smooth and professional! Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Mohammad M
    Hi, Mohammad.

Thank you! We hade a good dialogue and I appreciate our conversations regarding the housing market. Feel free to hit me up on any questions in the future!
    BR
  • 2019-11-01

Mathias E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och min sambo köpte en tvåa i Riksby. Vi fick ett bra bemötande och tycker samarbetet under hela processen fungerade toppen. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Mathias E
    Hej, Mathias.
    Stort tack för de värmande orden, det var ett rent nöje från min sida!
    Bra köp i ett av Brickbandets bästa hus!

Niklas J skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Bemästrade sitt säljuppdrag på ett fantastiskt sätt. Rekommenderar honom med största glädje. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Niklas J
    Tjena Niklas.
    Stort tack för dessa ord!
    Det var väl helt fantastiskt att jag för tredje gången på ett år fick möjligheten att slå rekord på Kvarnbacksvägen. Denna gång i ett av husen med långsidan emot gatan, dem som har "sämst" förutsättningar för bästa pris. 290 tkr eller 11 % över tidigare rekord är inte kattskit!
    Bra förarbete, bra marknadsfört och slutligen bra mäklat gav tydliga resultat! Så skoj!
    Ta hand om dig och lycka till med huslivet. Off you go! :D
  • 2019-10-25

Mia E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnig och professionel mäklare. Återkopplar snabbt och ger utförlig information kring frågor. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Mia E
    Hej, Mia.

Stort tack för detta. Det värmer innerligt och det är så kul att du får komma tillbaks till fantastiska Ålstensgatan! Du kommer passa så bra i denna FANTASTISKA bostad!

Allt gott och jag hoppas vi ses igen!
  • 2019-10-24

Mikael T skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Första bostadsrätten. Anton gav ett trygghetskänsla med köpet redan från början. Skulle jag sälja i framtiden väljer jag Anton alla dagar i veckan. Proffsigt. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Mikael T
    Hej, Mikael.
    Du har gjort ett bra köp! Byggmästarvägen är min favoritgata! <3 :D
    Du kan ringa mig när som helst och fråga vad som helst, till din tjänst, det vet du!
  • 2019-10-24

Hampus Erik Viktor S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hjälpte att sälja min lägenhet. Gick över all förväntan tack vare Antons expertis på området och hans nätverk. Riktigt skön person också. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Hampus Erik Viktor S
    Tjena, Hampus!
    Gick ju undan rejält med din försäljning, kul att se en ung kille kliva i dina fotspår! :D
    Lycka till med frugan och livet i nått annat än en 1.5a! Bra kämpat ändå! haha!

ta hand om varann!
  • 2019-10-19

Folke A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Bjärkenrud var vår fastighetsmäklare, som sålde vår villa i Bromma/Bällsta. Anton har fått oss att känna tillit inför hans kompetens. Han förstod våra önskemål och anpassade försäljningen därefter. Han är professionell och konstruktiv samt trevlig och lugn. Försäljningen åstadkoms genom endast tre förhandsvisningar inför av honom kända intressenter. Vid kan verkligen rekommendera Anton till andra kunder. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Folke A
    Hej, Folke!

Det har varit en ren fröjd att få hjälpa er två!
    Jag blir så innerligt glad att jag fått pussla ihop allt och fylla ert hus med barn och liv igen.
    Jag hoppas verkligen att ni hittar en riktig drömkåk i Roslagen. Hör av er om det är minsta lilla jag kan hjälpa er med!
  • 2019-10-14

Elisabeth H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte vår nuvarande 2:a i Riksby av Anton Bjärkenrud. Han var flexibel med visning av lägenheten, proffsig med bra bemötande. Gav snabb återkoppling och visade en hög nivå av affärsmässighet under hela köpprocessen. Läs mer
  • 2019-10-09

Johan S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hjälpte oss att sälja en vindsvåning på Ulvsundavägen 38.
    Anton bemötta oss på ett ärligt, personligt och tryggt sätt. Lägenheten var mycket svårsåld pga liten förening som bankerna ej ville belåna till. Anton jobbade otroligt hårt och tog ansvar långt över det vi förväntade oss för att lyckas få till banklån hos köparen.

Jag har sålt flera bostäder och varit i kontakt med många mäklare. Anton har varit den absolut bästa - både i leverans och personlighet, Jag skulle rekommendera Anton till alla i mitt kontaktnät.

Mvh,
    Johan Läs mer
  • 2019-09-30

Julia K skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Otroligt bra bemötande och engagemang! Anton har ställt upp till 100 % under hela processen! Av många visningar var Anton den som utmärkte sig som mäklare! Kan verkligen rekommendera honom till framtida köpare/säljare! Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Julia K
    Heeeej, Julia!

Tack för de värmande orden och jag hoppas du kommit in ordentligt i lägenheten, fin tid att njuta nu på en lite kylig balkong, men nästa sommar, aj aj aj va brun du kommer vara! :D Varmt välkommen till Bromma och jag hoppas din familj snart följer ditt exempel! Bästa sidan! :P
  • 2019-09-30

Saga N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en lägenhet genom Anton som genom hela processen var trevlig, proffsig och lättsam. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Saga N
    Halloj, Saga.
    Stort tack för dessa rader. Ni har köpt en så himla fin lägenhet som jag är övertygad om att du och Rasmus kommer frodas i med ert gulliga barn! <3
  • 2019-09-24

Magnus L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt bra kommunikation, hjälpsam och pålitlig. Denne skulle jag utan tvekan att anlita igen om samma område igen.. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Magnus L
    Tjena, Magnus!
    Tack själv, det har varit spännande och fruktsamt, kul också att vi träffade förväntningarna och att du får en möjlighet att "börja om" närmre ditt pågående liv. Stort tack för att jag fick hjälpa dig, det har varit mycket lärorikt!
  • 2019-09-22

Sarah R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår lgh via Anton. Han har varm bemötande, pålitligt, trygg, tydligt och ärlig. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Sarah R
    Hej, Sarah!

Tack för ditt långa förtroende, det gick snabbt på slutet men dessa 18 månader har varit fyllda av god kontakt och kul dialoger, önskar er all lycka till nu i stan framöver!
  • Gautam S

2019-09-17

Gautam S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    I bought 4 Bedroom Apartment at Kladesvagen. Broker was very professional and helping in all the possible ways. Broker met my expectations in terms of property description, process and reviewing documents.

Overall experience was very pleasant and it was easy to manage with the help of Broker. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Gautam S
    Hi, G.

Thank you! If was a pleasure all the way and I hope to see you and your family again in the future! Take care, and dont hesitate to call if you have any questions. :)
  • 2019-09-15

Birgit W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en bostadsrätt på 2 rum och kök i Bromma. Jag blev mycket professionellt bemött. Lägenheten såldes på 1 vecka mycket snabbare än vad jag förväntat mig. Hela affären inklusive möten med köparen och upprättande av dokument gick mycket smidigt tack vare Mäklaren Anton Bjärkenruds kompetens. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Birgit W
    Hej, Birgit.
    Nöjet var helt på min sida och jag vet att Maria kommer trivas så bra i lägenheten! Skall också bli kul och se vad hon kommer göra med den. Nytt liv och nya möjligheter. Riktigt kul!
    Ta hand om er och ha en fantastisk höst på golfbanorna!

Kim O skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    5 av 5 bollar till Anton! Tack för bra service. Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Kim O
    Stort tack och välkommen tillbaks till Sverige. Jag hoppas ni kommer trivas som fisken i vattnet i lägenheten och så hörs vi framöver! Allt gott!
  • Niklas B

2019-09-13

Niklas B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra bemötande, tydlig. Effektiv.

Nöjd! Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar Niklas B
    Nöjet var helt på min sida, uppskattar vår dialog och humorn trots tuffa förhandlingar!
    Ser fram emot att ha dig som granne till kontoret!

Laila H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Toppenbra och alltid tillgänglig .
    Positiv ! Läs mer
    2019-10-09 Anton B svarar Laila H
    Stort tack, Laila. :)
    Det var en fröjd hela vägen och alltid lättsamt. Jag hoppas vi får chans att göra fler affärer framöver!
    Ta hand om dig och hälsa Hanna!

John K skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bästa mäklaren! Sålt med honom flera gånger och överlevererat varje gång. Vi ses igen! Läs mer
    2019-10-10 Anton B svarar John K
    Anytime! Hittills har det ju varit kul som attan och bra priser. Fortsätt gör ett bra jobb så kommer vi fortsätta att sätta nya rekord! :) Allt gott!
  • 2019-09-09

Jonas B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Korrekt och informativt. Känns tryggt. Ordning och reda. Köpt 68 m2 Brf i Bromma. Tack Anton. Läs mer
  • 2019-09-08

Ulf W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, erfaren, effektiv och korrekt! Läs mer
  • 2019-09-07

Lena H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min mammas lgh i Riksby och jag är supernöjd med Anton som mäklare från vårt första möte.
    Han är trevlig, kunnig, informativ och hela tiden uppdaterat mig på vad som händer i samband med försäljningen.
    Jag kan varmt rekommendera honom till mina vänner.
    Jag är riktigt nöjd och har inget övrigt att önska. Läs mer
  • 2019-09-02

P-O G skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Efter att ha varit i kontakt med olika mäklare för försäljning av vår villa, blev vi av flera bekanta rekommenderade att kontakta Anton. Och redan efter vårt första möte kände vi att det här kommer att bli bra.

Han är lyhörd, påläst och kunnig, och sätter sig snabbt in i situationen. På ett professionellt, men ändå personligt sätt, för han processen vidare. Och utan att det känns stressande eller pådrivande ger han förslag på lösningar. Hans stora kontaktnät kom väl till pass när vi behövde anlita olika hantverkare.

Anton är alltid lätt att nå. Kan han inte svara i telefon, återkommer han alltid så snart han har möjlighet. Han är alltid på gott humör och verkar ha all tid världen när man vill diskutera olika frågor - vi kan varmt rekommendera Anton som mäklare! Läs mer
  • 2019-09-02

Karin N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton lever verkligen upp till företagets slogan ”mäklare med koll på läget”, för han har koll på både bostadsmarknaden, närområdet och din egen bostadsförsäljning! Han har också ett stort kontaktnät och kan hjälpa till att förmedla kontakter av olika slag. Anton var t.ex. mycket behjälplig med att skaffa fram den hantverkshjälp vi behövde inför vår villaförsäljning.

Anton är påläst, professionell och lösningsfokuserad och lotsar dig vant vidare i säljprocessen - ingen fråga är för liten för att lämnas obesvarad, och inget problem är för stort för att inte kunna lösas. Han är också mycket lätt att komma i kontakt med – om han inte är nåbar för tillfället ringer han alltid tillbaka så snart han har möjlighet. Lägg därtill ett osvikligt gott humör och ett trevligt sätt - vi kan helhjärtat rekommendera Anton som mäklare! Läs mer
  • 2019-08-29

Fanny R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt bostadsrätt i Bromma. Blev bemött oerhört proffesionellt och skulle varmt rekommendera Anton alla dagar i veckan! Läs mer

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma