Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

85 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

518 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Sedan starten hos Reco 2016
  • Pelle S
    • Åkeslund
    2023-02-02 Verifierad kund
    Jag köpte nyligen av Malin och är väldigt nöjd med bemötandet. Malin är väldigt snäll och omtänksam. Nytt område för mig och fick massa bra tips som gjorde att inte det kändes lika läskigt!
  • Beckomberga Entreprenad
    2023-02-01 Verifierad kund
    Jag hatar mäklare. Sen träffade jag Klebe.
    Malin är en hållkäftenmäklare utav rang. Äntligen en mäklare som går att jobba med.

Tydlig, hungrig, rättfram.
    Lindar inte in, gullar inte, SER KUNDEN och kundens behov.
    Tydlig med förväntningar, inga drömkalkyler.
    Man får tag på Klebe när det behövs.

Detta är min 4:e bostadsaffär och jag kommer aldrig rekommendera någon annan än Malin.

Skarp charmig och jävligt kompetent på sitt arbete.

Från första samtalet till kontraktskrivning fanns Klebe där och stöttade, fattade kloka beslut och jobbade hela tiden för mitt bästa.

Klebe - en mäklastjärna i havet av förvirrade och osäkra mäklarsjälar.

Tack för allt. Du är en rockstar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2023-02-01 Verifierad kund
    Underbara Malin.
    Orolig varmt och jordnära Malin med ett mycket gott bemötande.

Mäklar-Malin hade lätt till att se vår bostadssituation och var snabb med att para ihop oss med en bostad som passade våra preferenser. Flexibel mäklare som förklarar allt väldigt bra. Malin svarade på alla våra frågor och gjorde det lilla extra för att vi skulle bli nöjda. - Vilket vi blev!

Rekommenderar starkt Malin om du vill ha en jordnära, kunnig och lättsam ( nära till skratt :) mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Blackeberg
    2023-01-27 Verifierad kund
    Det kändes tryggt att ha Malin Klebe som mäklare. Vi är mycket nöjda.
    2023-01-27 Verifierad kund
    Förutom att Malin är en varm och härlig person är hon väldigt engagerad och har alltid en plan, hon vet vad hon gör. Hon håller en konstant uppdaterad med kontakt och svarar snabbt på frågor, vilket känts tryggt. Jag är väldigt glad att ha haft Malin genom hela processen och har känt mig trygg och litat helt på hennes kompetens och erfarenhet. Rekommenderar verkligen!
    2023-01-27 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kunnig, opartisk. Allmänt bra person
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Söderberga Allé
    2023-01-26 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Tillgänglig
    Kunnig
  • Anneli B
    • Blackeberg
    2023-01-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Kändes ärlig och hederlig. Kan bara rekommendera!
    2022-12-27 Verifierad kund
    Malin var väldigt hjälpsam från första mötet och under hela processen. Vi gick igenom alla steg tillsammans och kom överens om hur vi ville att försäljningen skulle genomföras.

Malin levde upp till de förväntningar som jag hade. Jag var hela tiden uppdaterad på vad som hände, och vilket som var nästa steg. Vi hade en bra diskussion, och jag kände att jag alltid var med på vad som hände.

Jag kan verkligen rekommendera Malin. Hon är påläst, trygg och en bra förhandlare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2022-12-26 Verifierad kund
    Anton är en ärlig och driven mäklare. Vi hade en bra kommunikation och hela processen kändes trygg. Han var även flexibel med tider. Kan varmt rekommendera Anton som mäklare.
    2022-12-25 Verifierad kund
    Trevligt o professionellt bemötande med genomgående transparans i försäljningen.
    Genom mäklarens strategi o kunnande blev lägenheten såld inom önskad tid till vårt förväntade pris på en utmanande marknad.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Det här blir andra gången vi anlitar Anton vid en bostadsförsäljning. Vi känner oss trygga med honom för han har erfarenhet, är kunnig och tar sig tid att svara på alla möjliga frågor man kan tänkas ha vid en bostadsförsäljning.
    Vi är som vanligt väldigt nöjda och kan varm rekommendera honom som mäklare.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Jättebra bemötande, fick svar på alla frågor, hållts uppdaterad med information. Väldigt nöjd med Anton som mäklare!
    Hej, L

Tack för värmande feedback och en smidig affär. Välkommen till Riksby & vi ses igen såklart!
    Anton Bjärkenrud
    2022-12-07 Verifierad kund
    Bra kommunikation och bemötande, uppdaterad kontinuerligt. God kunskap om område och genomförande. Nöjd med försäljningen.
    Hej, C.

Stort tack! Det var ett rent nöje att ha med dig och din pappa att göra!
    God jul!
    Anton Bjärkenrud
    • Annedal
    2022-12-02 Verifierad kund
    Lugn och harmonisk mäklare som inte skyndade på, utan gav oss all nödvändig tid att fundera och diskutera för att låta oss komma fram
    till ett beslut. Kände oss vägledda genom hela köpprocessen och det påverkade oss positivt.

Vid de tillfällen vi haft kontakt så har vi skrattat mycket och det är alltid bra!
    2022-12-01 Verifierad kund
    Han förklarade alla steg riktigt bra och svarade snabbt på frågor som dök upp på vägen.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Engagerad, kunnig och inlyssnande. Gav ett trovärdigt intryck och levde upp till förväntningarna.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Good coordination and prioritisation done by Anton. He is transparent between seller and buyer. Keep up the good work.
    • Bällsta
    2022-11-16 Verifierad kund
    Anton was helpful and he did a good job.
    • Brommaplan
    2022-11-14 Verifierad kund
    Big thanks to Anton! We are recommended by a friend to use Anton as our agent for selling our apartment. As we are selling while living outside Sweden, Anton actually managed everything smoothly and very efficiently for us. Great work Anton!
    2022-10-31 Verifierad kund
    Toppen, seriös mäklare med god servicekänsla för båda parter.
    • Ulvsunda
    2022-10-28 Verifierad kund
    Bra bemötande och samarbete under säljprocessen
    2022-10-18 Verifierad kund
    Jag var väldigt nöjd med Malins arbete och den hjälp vi fick av henne; snabb, trevlig, professionell och väldigt åtkomlig.
    • Ålsten
    2022-10-17 Verifierad kund
    Anton är en kunnig och väldigt trevlig mäklare. Jag har definitivt hittat min mäklare för framtiden
    2022-10-13 Verifierad kund
    Professionell i sitt agerande på plats vid visningen och mycket bra kundbemötande även därefter. Informativ och lugn under säljprocessen.
    Kunnig.
    • Äppelviken / Alvik
    2022-10-01 Verifierad kund
    Malin är väldigt trevlig och seriös. Känns som en trygg affär med henne som mäklare.
    • Ulvsunda
    2022-09-29 Verifierad kund
    Professionell och kunnig. Vi har använt oss av Anton vid flera försäljningar och har aldrig blivit besvikna
    2022-09-17 Verifierad kund
    Mohammad is professional, easygoing and very helpful. He helped a lot on the negotiation between the seller and me. He also replies messages fast and very easy to get along with. I highly appreciate his efforts.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Proffsig och seriös mäklare med ett schysst förhållningssätt. Skulle definitivt rekommendera Mohammad vidare.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Vi fick bra bemötande av Mohammad som kunde svara på frågor och var insatt i ärendet. Proffsig.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Very good broker to recommend
    2022-08-12 Verifierad kund
    Mohammad is very professional agent. He is an honest person that you can relay on. He helped me with my apartment selling despite I was traveling abroad. He sorted out all issues and guided me step by step during all the process.
  • Ellen W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2022-08-11 Verifierad kund
    Han var vänlig, lugn, förstående och framförallt förtroendeingivande. Han var noggrann och grundlig i sin genomgång och tydlig med olika parters skyldigheter och rättigheter. Som förstagångsköpare var det skönt att ha en mäklare som jag upplevde stod på bådas sida och inte bara på säljarens sida.
    • Annedal
    2022-07-18 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Mohammad som hjälpt mig att både sälja och köpa lägenhet. Han är proffsig och empatisk med en ängels tålamod. Han är alltid tillgänglig och tar sig tid och ger det lilla extra under hela processen. Rekommenderar honom starkt.
    Tack Maja!
    Jag är så glad att har fått vara med på den resan. Tusen tack för att du tog dig tiden och skrev här. Vi håller kontakten framöver :)
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Jag var uppdaterad under hela säljprocessen.
    • Stockholm
    2022-06-25 Verifierad kund
    Anton was very professional. He was very patient and always available to answer all the questions from us. Anton was also very quick on responding the email. It was a great experience we had with Anton.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mohammad was very professional and has a lot of knowledge which helped us to sell our apartment quickly. Besides that, Mohammad was very friendly and always available when you need to be in touch. I would highly recommend to have Mohammad as your mäklare.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Tycker hela upplevelsen var professionell, trevlig och hjälpsam!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Gott bemötande, tillgänglig och svarar snabbt. Förklarat varje steg i processen!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mohammad har varit engagerad och hjälpsam under vårt lägenhetsköp och vi har fått snabb återkoppling på våra frågor. Rekommenderas!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mohammad är en mycket ärlig och kompetent person. Han gjorde hela upplevelsen mycket trevlig och gav oss trygghet under vår försäljningsprocess. Högt rekommenderad!
    Tack så mycket Paolo för förtroendet och att du tar dig tiden att skriva några rader om vårt samarbete. Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag är nöjd med Anton som mäklare. Vid kontraktsskrivning förklarade han allt väldigt utförligt i detalj. Jag kände mig trygg med Anton som mäklare. Mycket professionell.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Som säljare kan jag inte vara annat än nöjd. Smidig affär i vad som verkar vara lite lugnare tider på bomarknaden. Fick bra betalt, bra återkoppling och väldigt bra process hela vägen!
    Som sagt helnöjd, så verkar även köparen vara!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande!
    Tack Zandra och tack för förtroendet. Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2022-06-06 Verifierad kund
    Anton är professionell, effektiv och väldigt duktig. Hela processen gick superbra!
    • Stockholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Anton var mycket hjälpsam med att svara på våra tusentals frågor. väldigt uppskattad
    2022-05-31 Verifierad kund
    Mycket nöjd på alla sätt. Engagerad , empatisk. Kommer att använda igen när det blir aktuellt. Kan varmt rekommendera Mohammad.
    Tusen tack Marie-christine🙏🏼 Och tack för förtroendet. Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mohammad är proffsig, lyhörd och trygg med ett personligt bemötande. Han tar sig tid och ger det lilla extra!
    Tack Maja och stort grattis till din nya bostad! Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2022-05-29 Verifierad kund
    Bra och trevlig. Men lite väl avslappnad och svårt att märka att han faktiskt "arbetade i det dolda" som han sa. Han var också pepp tills man skrivit på då hörde jag inte av honom på 3 veckor, kan bero på att han säljer allt från det kontoret.
    • Traneberg
    2022-05-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad. Alltid snabb att svara och finnas där när man behövde. Man kände sig trygg och omhändertagagen och prioriterad.
    Högsta betyg från mig 👍🏻