Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 35 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• Filip S
    Filip S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag handskades med flera olika mäklare när jag letade efter min första bostad. Anton var en solklar favorit! Han var personlig och hade full koll på både lägenheten och området. Det blev en trygg affär där alla parter var nöjda med resultatet. Läs mer
    2017-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Filip S
    Tjena, Filip!

Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig hitta ett grymt boende!
    Önskar dig många lyckliga år framöver och så hörs vi igen!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Smidig mäklare, snabb återkoppling.
    Rekommenderas. Läs mer
    2017-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jonas H
    Hej, Jonas.
    Det var kul att hjälpa dig hitta din drömbostad och jag hoppas du kommer att trivas i Riksby!
    Har du frågor, funderingar eller annat, vet du vart du vänder dig!
    /Rasmus
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi tog vid vår lägenhetsförsäljning hjälp av Anton Bjärkenrud och är väldigt nöjda med hela processen. Anton visade ett stort intresse, var alltid rak och fick oss att känna trygghet inför försäljningen. Anton var också behjälplig med information vad gällde vårt nya lägenhetsköp. Läs mer
    2017-11-29 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Johan S
    Hej, Johan.
    Tack för vänliga ord och jag önskar er all lycka till framöver i Sollentuna! <3
  • Nicklas E
    Nicklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag kom i kontakt med Anton Bjärkenrud under sommaren 2017, som varit ett suveränt bollblank hela vägen från säljtankar till försäljning i oktober.

Affärsmässig, ett proffs hela vägen i försäljningsupplägget som helhet, men även tillgänglig för frågor efter uppdragets slut. Många frågor blir det ju även efter försäljning...

Sättet att uttrycka sig; säljande i annonstext, till foton, ge känsla av trygghet för mig som säljare i all pappersexercis till ett fantastiskt bra bemötande, beskriver Anton som mäklare mycket väl.

Kunskap om branschen och lätt för att sätta sig in i säljaren situation är viktiga för mig när jag väljer mäklare, och valet blev därför lätt :-)

Tack Anton - vi ses! Läs mer
    2017-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Nicklas E
    Halloj, Nicklas!

Hoppas allt är väl och att det nya boendet är förträffligt!
    Trots marknaden varit rörig och oförutsägbar lyckades vi navigera och hantera det efter bästa förmåga med två nöjda parter.
    Jag hoppas innerligt vi hörs igen.
    Allt väl! /Anton
    Tack för rekommendationen.
    Önskar dig allt väl!
  • Jessica Elisabet C
    Jessica Elisabet C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt hjälpsam och flexibel. Man får svar väldigt snabbt och Anton känns mycket kunnig. Läs mer
    2017-11-17 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jessica Elisabet C
    Hej, Jessica.

Tack för de vänliga orden, har varit mitt nöje att hjälpa er och jag hoppas ni utnyttjar möjligheten till min expertis lång tid framöver! Jag står till förfogande! :) /Anton
  • Britt Inger E
    Britt Inger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Intresserad och engagerad mäklare (Anton) med fokus på kunden och regelbunden kontakt under försäljningsprocessen genom summering av budgivningen. Professionellt utfört och jag kände mig trygg under handläggandet. Nöjd med slutpriset under en dämpad marknad. Läs mer
    2017-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Britt Inger E
    Hej, Britt!
    Det var mig ett sant nöje att lära känna både dig och Ted under denna process. Det var onekligen snårigt på marknaden och jag är glad att ni är nöjda med både slutpris, mig och vår tjänst! Förhoppningsvis är det inte sista gången vi ses! All lycka till framöver och sambolivet! /Anton
  • khozga k
    khozga k skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton kan man inte tveka på att ha som sin anlitande mäklare kan jag rekommendera!

Han gjorde allt så bra som det bara går och att han fick båda säljaren och köparen att skriva på kontrakten med ett leende på läpparna och att vi lämnade kontoret med ett stort glädje:)

Anton Bjärkenrud rekommenderas starkt från mig som köpare! Läs mer
    2017-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar khozga k
    Hej, Khozga!
    Va roligt att höra, mycket värmande!
    Det var ett sant nöje och jag är helt övertygad om att du återigen kommer trivas Bromma och i din nya lägenheten!
    Vi ses igen! /Anton
  • Ashkan A
    Ashkan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har verkligen varit en toppenmäklare och väldigt trevlig att ha och göra med.
    Jag har absolut ingenting att anmärka på.
    Han har under hela försäljningen hållit mig underrättad om hur det har gått.
    /Ashkan Läs mer
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Ashkan A
    Hej, Ashkan!
    Det har varit ett rent nöje att naviga denna tuffa marknad och göra dig nöjd!
    Allt gott och stort lycka till med nytt boende och jobb!! /Anton
  • Mariia K
    Mariia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    We have absolutely positive experience after working with Anton Bjärkenrud from Svensk Fastighetsförmedling Bromma. He is always ready to help and answer all questions. Thanks to his competences and skills as a person and mäklare everything went smoothly with the deal. Thanks! Läs mer
    2017-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Mariia K
    Big thanks for the kind words, and as i said before, it has been a pleasure helping you find you way in to the Swedish housing market.
    A big good luck with the new apartment and I hope we'll see each other again!
  • Eivor W
    Eivor W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsigt och vänligt bemötande rakt igenom. Mycket förtroendeingivande. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Eivor W
    Hej, Eivor.
    Det var ett rent nöje att hjälpa dig att hitta ditt nästa boende!
    Jag önskar dig allt gott framöver och hoppas vi ses igen!
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    En ambitiös mäklare som gjorde ett utmärkt jobb vilket resulterade i en nöjd säljare och glad köpare. Läs mer
    2017-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anders B
    Hej, Anders!
    Det var ett rent nöje att hjälpa er vidare och hitta en riktigt nöjd köpare till er enastående lägenhet!
  • Mia A
    Mia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Efter många bostadsförsäljningar på nacken kan vi varmt rekomendera Anton Bjärkenrud. En oerhört engagerad, trevlig och proffesionell mäklare med ett sinne för försäljning. Vi blev väldigt väl bemötta och det kändes rätt redan vid första mötet. Efter en snabb och smidig affär och ett pris över förväntan kunde vi inte vara annat än nöjda. Vi vill tacka Anton och Svensk Fastighetsförmedling enormt för all hjälp! Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Mia A
    Stort tack för det varma orden!
    Det var en skojig och spännande resa vi gjorde med lyckat resultat!
    Jag är MYCKET glad att jag fick hjälpa er!
    Önskar er all lycka till med det nya villalivet!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Ska man välja en mäklare så faller vårt val på Anton alla dagar i veckan. Engagemanget, drivkraften och viljan leder honom framåt som få. Vi är mer än mycket nöjda med vårt val och rekomenderar honom starkt! Läs mer
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Joakim S
    Så himla kul att hjälpa er och att vi efter alla år fick göra lite affärer ihop!
    Stort lycka till nu med husköpet och med bebis nummer 2! <3
  • Michael S
    Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Josefine Nilsson är en mycket kunnig och trevlig fastighetsmäklare. Hon genomförde vår senaste lägenhetsförsäljning på ett mycket bra sätt i alla avseenden. Speciellt uppskattade vi att hon höll oss informerade under alla steg i försäljningsprocessen.

Tack och på återseende Josefine.

Michael och Jessica Stjernström Läs mer
    2017-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Michael S
    Stort tack att vi fick förtroendet att hjälpa er med er livs största affär!
    Hoppas vi ses igen!
  • Samuel R
    Samuel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mäklaren uppfyllde de mål vi hade på ett utmärkt sätt😃 Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Samuel R
    Tack!
    Det var ett rent nöje att hjälpa dig!
    /SF Bromma
  • Anna L
    Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var trevlig och mycket hjälpsam. Som säljare upplevde jag en trygghet genom hela processen och hade med största sannolikhet valt Anton som mäklare igen ifall jag skulle sälja. Läs mer
    2017-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anna L
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att hjälpa dig vidare och hitta nya nöjda köpare till området! :)
  • Jaak A
    Jaak A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Rasmus rockar! Mycket trevlig professionellt bemötande och utförande! Bra information längs hela processen! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-09-25 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jaak A
    Härligt att få hjälpa er, Jaak! Kul att få ställa upp på ett modelluppdrag under tiden också. Något som inte händer varje dag i yrket!
    Vi ses vid tillträdet om inte innan.
    // Rasmus
  • Ann A
    Ann A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsigt, intresserat och vaket bemötande.
    Jag litar till fullo på Rasmus.
    Han har aldrig fått mig att tro att mina frågor el samtal är jobbiga eller till besvär.
    Återkopplar jättebra.
    Verkar ha förstått vad mäklaryrket består av: relationer, bemötande, intresse. Läs mer
    2017-09-25 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Ann A
    Stort tack, Ann! Det har varit ett nöje att hjälpa er sälja er lägenhet. / Rasmus
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag upplevde min mäklare från första stund som en förtroendeingivande person.
    Han är mycket trevlig, lyhörd för mina önskemål, verkar genuint intresserad. Förklarar på ett lättfattligt och enkelt sätt.
    Har tålamod och stressar inte. Det är en stor process ett boende köp för resten av livet.
    Han är personlig på ett roligt sätt och har HUMOR vilket är
    så viktigt i livet. Vårt köp gick inte igenom men vem vet en vacker dag........
    kanske Rasmus Läs mer
    2017-09-19 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Maria L
    Stort tack, Maria!
    Jag har dig i åtanke på framtida objekt och hoppas att få hjälpa dig hitta rätt framöver.
    // Rasmus Lundh
  • Gabriella E
    Gabriella E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi anlitade Anton Bjärkenrud på Brommakontoret för en försäljning av en ombildad hyresrätt i vår förening. Han var superproffsig från början till slut. Han är lugn och empatisk och ser både till köparen och säljarens bästa! Han gjorde ett exeptionellt bra jobb och satte ett försäljningsrekord på hela 79.000 kr per kvm. Vi är supernöjda med hela affären och han får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Gabriella E
    Hej Gabriella,
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi grannföreningar borde hålla ihop mer! ;) Det har varit roligt och givande att lära känna er allihopa och att förmedla er fina lägenhet. Tack för förtroendet och hoppas att vi ses igen framöver! 😊
  • Karin A
    Karin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min lägenhet i Bromma och anlitade då mäklare Anton Bjärkenrud på Svensk Fastighetsförmedling. Vill passa på och tacka för en bra försäljning och ett enastående arbete som Anton gjort som mäklare. Anton har varit duktig på att ändra processen och tänket kring försäljningen. Lyhörd för både mig och köparna och helt enkelt gjort ett fantastiskt arbete.

Så här gick det till: Jag visste ganska tidigt att jag skulle sälja och var på jakt efter ett hus. Anton föreslog då att förbereda allt med fotografering och lägga upp objektet som kommande. Det passade mig perfekt eftersom det skulle ta ett par månader för mig att hitta huset. Många kunder hann nu se min bostad innan den gick ut till skarp försäljning. Planen var att köra vanliga visningar, vilket vi bokade. Många hörde av sig och ville få förhandsvisningar, vilket vi genomförde. Sen strax före ordinarievisning så blev det budgivning och lägenheten såldes före visning.

Din försäljning kommer säkert att se annorlunda ut. Mitt tips är att välja en mäklare med lokalförankring och någon som är flexibel i vad som händer i processen så att det verkligen blir en bra försäljning. Lycka till! Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Karin A
    Hej Karin,
    Tack för förtroendet att få förmedla din superfina lägenhet. Jag kommer alltid att minnas den! Nöjet låg helt klart även på min sida. Jag hoppas innerligt att ni kommer trivas i ert nya hus!
    Hoppas vi ses igen framöver. Mvh Anton Bjärkenrud
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Duktig mäklare som ansträngde sig för att möta våra behov.
    Var med och gav det där lilla extra och stöttade när man sattes i nya situationer man inte varit med om tidigare.

Rekommenderas varmt :) Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Daniel G
    Tack för de varma och positiva orden!
    Vi hoppas vi ses igen!
    /SF Bromma
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    När vi som gröngölingar skulle sälja vår första lägenhet så fick vi kontakt med Anton Bjärkenrud, som till skillnad från många andra mäklare vi hade haft kontakt med, talade med oss utan att det lät som ett manus som följdes.
    Vi fick snabbt ett starkt förtroende som i slutändan visade sig vara något av det bästa vi har gjort.
    Som nervösa förstagångssäljare har vi haft en lugn, säker, positiv, glad, men framför allt varmhjärtad Anton som har hjälpt oss med en försäljning som vi inte ens trodde var möjlig att uppnå.
    Vi är mycket glada att ha haft möjligheten att välja Anton som mäklare och vi hoppas att vi kan återkomma i framtiden.
    Tack!

Alex & Fia Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Alexander H
    Hejsan,

Tack för dem fina orden! Det var ett rent nöje att hjälpa er! Jag hoppas att ni kommer att trivas ert nya och stora boende. 😊
    Vi ses och hörs, Hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Robin P
    Robin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Det var fantastiskt att ha och göra med Anton Bjärkenrud på Svensk Fastighetsförmedling i Bromma, från första kontakt till sista. Supertrevlig, proffsig, duktig säljare och skönt avslappnad, perfekt när jag själv kände mig stressad över allt som har med en lägenhetsförsäljning att göra. Några knappa dagar efter första samtalet var lägenheten värderad, fotograferad och annons upplagd på Hemnet. Han hade stor förståelse för hur objektet skulle formuleras i annonstext för att hitta rätt köpare. Jag fick regelbunden rapportering och var mycket tacksam att jag fick varningar när oseriösa köpare la bud. De andra jag träffat på Svensk Fastighetsförmedling Bromma var mycket trevliga och man fick känslan att du som kund fick bästa behandling möjlig.
    Tack! Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Robin P
    Tjena Robin,
    Tack för ditt fina omdöme och de härliga orden. Det var ett stort nöje även från min sida att få förmedla din fina bostad. Hoppas våra vägar möts igen, det var en kul försäljning och bekantskap! Varma hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Elof H
    Elof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Min första tanke att välja mäklare var lätt då jag fått rekommendation att anlita Svensk Fastighetsförmedling, som dessutom låg nära i grannskapet. Där fanns Anton Bjärkenrud som på ett lugnt och sakligt sätt, lyssnade till mitt ärende.
    Till vår stora glädje blev beskrivningen av lägenheten med uppmätta avstånd till affärer samt T-bana.

Vi vill rekommendera ovanstående mäklare med högsta betyg. Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Elof H
    Tack så jättemycket Elof. Nöjet var helt på min sida. Att förmedla er sons fina lägenhet var bara skoj! Tack för förtroendet och tack för att ni fortsatt kommer och hälsar på kontoret och Gunvys bakelser gör oss alla glada och lite rundare! Varma hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Bra service och en korrekt och fortlöpande information. Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Thomas P
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Varma hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Josefin var väldigt professionell och skötte hela försäljningen smidigt. Jag kommer definitivt rekommendera henne och Svensk fast vidare. Läs mer
    2017-06-21 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jacqueline S
    Tack snälla Jacqueline! Nöjet var helt på min sida. Trevlig sommar/Josefin
  • Elin S
    Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt nöjd med hela processen och resultatet!

Fick snabbt ett starkt förtroende för mäklaren som kom förberedd och påläst till första mötet, informerade om varje steg i försäljningsprocessen och objektivt kunde presentera för- och nackdelar med diverse valmöjligheter och beslut.

Vill också berömma kommunikationen och flexibiliteten! Mäklaren har varit tillgänglig och tillmötesgående och levererat i både planerade och akuta ärenden som uppstått. Som säljare har jag fått regelbundna uppdateringar i varje steg i processen via direktkontakt med mäklaren men även via den personliga web-portal som Svensk fastighetsförmedling erbjuder.

Försäljningen gick över förväntan och dessutom väldigt snabbt, till stor del tack vare den höga kvalitet som mäklaren hållit i allt från objektbeskrivning, visningar och bemötande.
    Kan varmt rekommendera Anton och Svensk Fastighetsförmedling för en trygg, trevlig och lyckad försäljning! Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Elin S
    Tack så jättemycket Elin för det fina orden och ditt fina omdöme. Det var roligt att jobba tillsammans med dig och att sälja din fina lägenhet. Hoppas vi ses igen någon dag. Varma hälsningar Anton Bjärkenrud
  • Jimmy N
    Jimmy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra bemötande, påläst och energirik.
    Fick känslan vid första mötet att det här är en person som verkligen gillar sitt yrke. Gick in i samarbetet med stort engagemang och positiv anda som vidhölls under hela säljprocessen. Rekommenderar starkt denna mäklare. Läs mer
    2017-05-04 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Jimmy N
    Tack snälla för de fina orden! Ni har rätt, jag älskar mitt jobb och med säljare som er blir det ännu roligare och smidigare försäljningar/Josefin
  • Dagny A
    Dagny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerat och trevligt bemötande.
    Vi är nöjda med försäljningen och mäklaren Ander Lewén som ombesörjt det på ett utmärkt sätt.
    Hälsn Dagny o Torgny Ahlberg Läs mer
    2017-04-18 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Dagny A
    Kul att ni är nöjda, det var ett jättefint hus ni sålde. MVH Anders
  • Christin K
    Christin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt smidig och kunnig. Jättenöjda Läs mer
    2017-03-17 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Christin K
    Va bra! Vi jobbar hårt för att få nöjda kunder.
  • Emma L
    Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Josefin är toppen. Jag rekommenderar henne verkligen hon är både personlig och proffesionell. Mycket nöjd! Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Helnöjda från början tiill avslut. Proffsig mäklare. Läs mer
    2017-03-17 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Göran H
    Kul! Vi vill att våra kunder ska vara nöjda.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt proffisionell mäklare och är supernöjd med allt jobb vid försäljning av lägenheten. Kände mig supertrygg med valet av svensk fast. Läs mer

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma