Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 442 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma 2

• köpte sitt hus med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Norra Ängby
    2021-12-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt och snabbt bemötande!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Norra Ängby
    2021-12-23 Verifierad kund
    På alla sätt man förväntas av en mäklare, fantastiskt engagemang och vilja att hjälpa både säljare samt köpare i stora beslut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2021-12-17 Verifierad kund
    Han är pålitlig. Hjälpsam. Positiv . En toppen mäklare . Jag rekommenderar honom 100%.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Anton hanterade förmedlingsuppdraget mycket professionellt och med stort engagemang och tålamod. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2021-12-06 Verifierad kund
    Trevlig och professionell genom hela bostadsaffären
    2021-12-03 Verifierad kund
    Hjälpsam, trevlig och förtroendeingivande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2021-12-03 Verifierad kund
    Grymt och proffsigt bemötande från början till slut . Fantastiskt ansträngning och hjälp att ”closa vår deal ” . 🌟🌟🌟🌟🌟- Tack Malin !
    • Abrahamsberg/Åkeslund
    2021-11-29 Verifierad kund
    Inger och innehar stort förtroende. Personligt bemötande, utan avkall på den professionella integriteten. Mästerligt skicklig i balansen mellan köpare och säljare.Rekommenderar varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2021-11-29 Verifierad kund
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi kunde inte vara nöjdare! Hennes expertis och servicegrad överträffade våra förväntningar
    2021-11-27 Verifierad kund
    Malin var proffsig , kunnig och snabb i kommunikation. Hon var målinriktad och engagerad från start till slut. Vi var så nöjda med Malin och skulle absolut rekommendera henne! Tack Malin för att både vi (säljare) och köpare gick leende från ert kontor!
    2021-11-27 Verifierad kund
    Malin Klebe var oerhört professionell i hela processen. Hon var otroligt lyhörd, lyssnade och gav oss förklarande information på alla frågor och funderingar vi hade. Hon höll kontinuerlig kontakt och var hela tiden tillgänglig. Malin gav oss hela tiden information om vad som hände i processen och resonerade med oss, vilket var oerhört uppskattat . Malin är en fantastisk mäklare med stor fallenhet för jobbet!
  • Lisa B
    2021-11-25 Verifierad kund
    Trevligt & proffsigt bemötande.
    Anton överträffade våra förväntningar med sin suveräna service & sitt gedigna kunnande.
    Anton Bjärkenrud är vänlig, tillmötesgående, lojal mot samtliga parter, oerhört tålmodig, snabb med återkoppling & verkligt pålitlig.
    Jag rekommenderar honom varmt som mäklare för både säljare & köpare.
    • Abrahamsberg/Åkeslund
    2021-11-25 Verifierad kund
    Oroligt varm, tydlig och hjälpsam! Vi är så så nöjda med hela försäljningsresan - alltid tillgänglig för frågor, flexibel och förstående. Anton är faktiskt bara bäst!
    2021-11-17 Verifierad kund
    Anton hjälpte mig sälja min bostad och gav mig även stöd och hjälp när jag letade nytt.

Den bästa mäklaren jag har haft att göra med. En trevlig och sympatisk person.
    2021-11-09 Verifierad kund
    Att få ha jobbat med Anton har varit jättebra
    Vi har under säljprocessen haft tät kontakt och han har lyssnat på mina önskemål och även gett mig bra information om pris m.m.

Jag kan bara starkt rekommendera Anton till din nästa försäljning.
    2021-11-09 Verifierad kund
    Anton har stort engagemang och återkopplar snabbt och tydligt. Mycket nöjd med insatsen och kan rekommendera honom varmt.
    2021-11-06 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötta och hon guidade oss igenom överlåtelsen av lägenheten
    2021-11-04 Verifierad kund
    Professionell och snabb! Verkligen smidigt, rekommenderas varmt!
    2021-11-04 Verifierad kund
    Toppen bemötande och väldigt snabb på svar vid frågor eller funderingar. Sköttes supersmidigt och snyggt!🤩
    • Stora Mossen
    2021-10-31 Verifierad kund
    Fokuserad och konstruktiv, kommunikativ och snabb.
    • Stora Mossen
    2021-10-28 Verifierad kund
    Sålde med Malin för andra gången och jag är lika nöjd nu som då!
    2021-10-26 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande rakt av och mycket professionellt handlagt.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Han känns naturlig och inte påträngande i sitt försäljning sätt. Ger ett pålitligt intryck och tar exempel ur sitt eget liv som känns trovärdiga.
    • Traneberg
    2021-10-07 Verifierad kund
    Malin var oerhört lyhörd, kompetent och serviceinriktad. Jag blev bemött med respekt och på ett väldigt trevligt sätt. Jag kan absolut rekommendera Malin Klebe!
  • Rabi A
    • Traneberg
    2021-10-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren jag haft med att göra. Väldigt positiv och engagerad mäklare utan som pratar rakt och ärligt. Jättetrevlig upplevelse att få jobba med Malin .
    2021-10-05 Verifierad kund
    Anton var snabb i sin kommunikation, trevlig i sitt bemötande och professionell.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Samarbetet med Anton har varit väldigt bra. Mycket professionell, trevlig och tydlig. Vi är supernöjda!
    2021-10-05 Verifierad kund
    Supernöjda efter att ha anlitat Anton som vår mäklare.
    Rak, tydlig och uppfyllde alla våra förväntningar med råge.
    Proffsigt rakt igenom! 10/10
    2021-09-29 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med det hela.
    Anton är väldigt trevligt & har en proffsigt bemötande.
    2021-09-29 Verifierad kund
    Snabbt enkelt och rakt, lätt att få tag på/återkopplar
    2021-09-27 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och hade god kännedom om området.
    2021-09-25 Verifierad kund
    Professionell, informativ och snabb på att återkoppla.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Ålsten
    2021-09-15 Verifierad kund
    Anders är mycket responsiv, tillgänglig, bra på att lyssna, satte sig i vår situation. En mycket bra "team player" .
    Överträffade våra förväntningar ! Rekommenderar starkt!
    Tack för dom värmande orden.
    Det var kul att sälja ert fina hus. Extra kul att ni köpte det av mig för ca 19 år sedan.
    Anders Lewén
    • Blackeberg
    2021-09-13 Verifierad kund
    Han var mycket hjälpsam och gav bra information
    • Olovslund
    2021-09-08 Verifierad kund
    Hade blivit rekommenderad av en vän, är jättenöjd! Lätt att få tag på och han har kontinuerligt lämnat information
    2021-09-08 Verifierad kund
    Anton Bjärkenrud har hjälpt mig på absolut bästa sätt med försäljningen av min lägenhet. Han är mycket sympatisk, engagerad, och lätt att ha att göra med. Allting fungerade oerhört smidigt!
    2021-09-04 Verifierad kund
    Överlägset en bästa mäklaren jag haft med att göra. Professionell, kunnig och lösningsinrktad. Därtill oerhört trevlig. 5+
    2021-08-06 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, trevligt och tillmötesgående!
    2021-08-06 Verifierad kund
    BRA BEMÖTANDE. Proffsig Har gjort det här förr
    • Brommaplan
    2021-08-02 Verifierad kund
    Working with Anton exceeded my expectations and although I have no plans to move again right now, I do hope I get to work with him again in the future, should the opportunity arise!

Anton is friendly and professional; he was able to guide me through the process of being a first time buyer, with extra care paid to my not being native to Sweden.

I really appreciated the positive experience!
    2021-07-30 Verifierad kund
    Han är riktig mäklare. Man kan lita på honom
    2021-07-30 Verifierad kund
    En ansvarsfull person som försöker göra sitt jobb på det bästa sättet
    • Nockeby
    2021-07-11 Verifierad kund
    Anton gav ett mycket trevligt och proffesionellt intryck vid vårt första möte.
    Han har sedan alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Jag fick stort förtroende för honom.
    2021-06-26 Verifierad kund
    Anton var, precis som förra gången vid köpet av min lgh, mycket kunnig, tillgänglig och proffsig! Mycket nöjd med hans hjälp i såhär vägledning och idéer som själva försäljningen! Tack 😊
    2021-06-26 Verifierad kund
    köpet var enkelt och snabbt. Den information som Anton gav oss var mycket bra och korrekt hela tiden. vi är väldigt nöjda med honom och vi känner att vi kan lita på honom.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell. Vi fick det lugn och omtänksamhet vi förväntade oss av en mäklare vid vårt första lägenhetsköp.
    Tack!
    • Bromma Kyrka
    2021-06-21 Verifierad kund
    Anton var helt fantastisk och levde mer än väl upp till mina förväntningar. Han fanns där för mig hela tiden så fort jag hade det behovet. Sammanfattningsvis så var Anton värd varenda krona.
    2021-06-21 Verifierad kund
    Det kändes mycket tryggt att ha Anton som mäklare under försäljningen av min lägenhet.
    2021-06-20 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Väl inläst på objektet och kunde svara på alla frågor. :)
    • Brommaplan
    2021-06-20 Verifierad kund
    He was very nice and helpful by doing everything in English.