Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 317 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

• 2020-10-26

Alfredo B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde min lägenhet i abrahamsberg, en 2 rummare med 45 kvm.

Anton är en trevlig mäklare och redan från första början kändes det väldigt säkert med Anton. han presentera sig på ett väldigt bra sätt och jag fick förtroende nästan dirrekt. Anton sålde lägenheten bättre än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2020-10-24

Monika B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Den bästa jag träffat vid köp av lägenhet. Läs mer
  • 2020-10-21

Eva Margareta W skrev om Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anders presenterade en tydlig strategi och kunde berätta mycket om de som troligen skulle vara intresserade av bostadsrätten. Han rekommenderade oss att möblera lägenheten och det kändes som ett lyckokast. Ett stort antal intresserad bjöd på lägenheten. Vi är mycket nöjda utfallet. Läs mer
  • 2020-10-20

Anna-diana A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Inte många mäklare som är såpass flexibla och samarbetsvilliga.
    Himla nöjd med hela processen och min nya lägenhet!!
    Tack Anton! Läs mer
  • 2020-10-09

Tove K skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en trea genom förhandsvisning. Konstant trevligt bemötande och bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-10-07

Adrian Michael A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte lägenhet, med Anton som mäklare och jag upplevde att hela processen från visning till kontrakt var otroligt bra. Rekommenderar Anton starkt för alla som ska sälja eller köpa! Läs mer
  • 2020-09-30

Linda Erica L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en mäklare utöver det vanliga. Engagerad, proffsig och gör det lilla extra för att jag som säljare ska känna mig trygg. Läs mer
  • 2020-09-28

Cecilia E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte vår lägenhet av Anton för 2 år sedan och när det nu var dags att sälja var det ett självklart val att ge uppdraget till honom.
    Anton är otroligt professionell, tillgänglig, personlig och gör bokstavligen det där lilla extra. Han har överträffat våra förväntningar innan, under och efter köpet. Skulle rekommendera alla att välja Anton som sin mäklare! Läs mer
  • 2020-09-27

Hanna B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är mycket professionell och engagerad, på ett avslappnat och naturligt sätt. Han återkopplar snabbt och gjorde att vår bostadsförsäljning blev en positiv och okomplicerad upplevelse. Läs mer
  • Lioudmila K

2020-09-25

Lioudmila K skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hade stenkoll under hela processen, gav oss rätt information i rätt tid och fattade absolut bästa tänkbara beslut!

Han tar sig tiden att fokusera på oss.
    Rekommenderas starkt!!! Läs mer
  • 2020-09-18

Cecilia H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en Bostadsrätt.

Bra bemötande, lite fel i objektbeskrivningen på nätet vilket gav fel förväntningar, men vi köpte ändå.

Flexibel, snabb, positiv och ”personlig” skulle jag säga kännetecknar Anton. Läs mer
  • 2020-09-15

Claes B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en lägenhet i Bromma. Anton är trevlig, pålitlig och ger ett professionellt intryck.
    Vi är mycket nöjda med honom Läs mer
  • 2020-09-13

Karin P skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hjälpte mig med försäljning av min lägenhet (3:a på 45 kvm i Traneberg). Anton var hela tiden snabb på att svara, positiv, tydlig och lösningsorienterad. Läs mer
  • 2020-09-11

Kaj R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Bra och tydlig. Inte för påträngande Läs mer
  • 2020-09-09

Malin K skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte bostad via Anton, bra rätt igenom. Läs mer
  • 2020-09-09

Richard A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har sålt mitt hus i Brommakyrka som varit i familjen sedan 1945. Det är mycket känslor och tankar runt det.
    Innan jag träffade Anton hade jag träffat fyra andra mäklare.
    Jag kommer vara glad och tacksam att det blev han i all framtid.
    Hans fina och respektfulla sätt och hans mycket hårda arbete gav ett mycket lyckat resultat för både mig och köparen. Trodde inte att en sådan här stor affär och radikal förändring kunde bli en trevlig upplevelse men tack vare Anton blev det så.
    TACK ANTON, DU ÄR EN STJÄRNA! Läs mer
  • Nina T

2020-09-09

Nina T skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har köpt en bostad. Allt har gått mycket smidigt, från första kontakt. Anton svarar snabbt på alla mina funderingar och är mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2020-08-27

Hannes B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en mindre lägenhet på 41 kvm.
    Blev bemött på ett trevligt och engagerat sätt.

Affären genomfördes på ett proffsigt och tillmötesgående sätt.
    Anton hade ett förtroendeingivande sätt.
    Kan definitivt rekommendera Anton till andra. Läs mer
  • 2020-08-26

Emilia R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Superhärlig, hjälpsam, tillmötesgående och bra på alla sätt! Läs mer
  • 2020-08-17

Lena H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt bostadrätt i Riksby.
    Blivit mycket bra bemött, Anton har levt upp till mina förväntningar i försäljningen.
    Känner mig mycket nöjd.
    Mvh Lena Hjerth Läs mer
  • 2020-08-16

Filippa P skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har hjälpt mig att sälja min lägenhet.
    Han har varit otroligt behjälplig på alla plan, gällande frågor, tillgänglighet mm.
    Med ett härligt mindset och humör har det inte varit svårt att samarbeta med Anton.
    Han har fått mig att kunna behålla ett lugn under perioden.
    Jag är jättenöjd med hela resan från start till slut och snabba och bra affärer gjordes. Läs mer
  • 2020-07-23

Karin Maria S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, ärlig och okonstlad. Ingen säljartyp men bästa säljaren! Samtidigt som han månar om både säljare och köpare. Träffat Anton på visningar av hus och han var det självklara valet när jag skke säljain lägenhet. Läs mer
  • 2020-07-20

Mirjon M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket kunnig inom sitt område Läs mer
  • Ann-Sofi A

2020-07-11

Ann-Sofi A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag Köpte en trea på förhand till accepterat pris .
    Jag blev glatt och korrekt bemött av mäklaren vid varje tillfälle.
    Jag hade skyhöga förväntningar och är en mycket kräsen och besvärlig kund. Tex kvällen innan kontraktet skulle skrivas ångrade vi oss och ringde mäklaren. Vi Sa som det var ; att vi nog ville ändra oss . Då ordnade han extra visningar i Arla morgonstund nästa dag Och i sista minuten! Han ordnade så att vi fick välja mellan de olika lägenheterna så att båda säljarna var beredda på att skriva kontrakt. Mycket bra gjort .
    Det hade varit krångligt redan innan med fullmakt och ena säljaren på semester . Även det klare han då med hjälp av kollegor på annan ort.
    Jag tycker att mäklaren överträffade mina förväntningar.
    Jag hoppas att lägenheten är så fin och motsvarar säljarens beskrivning.
    Det bästa med mäklaren var hans förmåga till kundförståelse - mina behov- denna gången en snabb affär . Samt att jag fick ombestämma mig.
    Sammanfattning : jag blev lotsad genom köpprocessen via Först mailkontakt sedan visningar Fram till kontraktsskrivning . Läs mer
  • 2020-07-11

Jessica C skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde vår lägenhet med Anton. Anton kan området superbra, är alltid lätt att få tag på och gör ett toppenjobb. Anton hade redan innan vår kontakt fler potentiella köpare i åtanke som han tog kontakt med och försäljningen gick snabbt. Läs mer
  • 2020-07-01

Jan-olov F skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en lägenhet på tre rum och matrum och Anton tog över efter en kollega till honom som slutat. Jag är mycket nöjd med den "uppgraderingen".
    Anton hade ett naturligt och avkopplat sätt, men ändå väldigt korrekt när det kom till avtalen och andra viktiga frågor/punkter. Mycket hjälpsam och svarade på alla funderingar snabbt och korrekt.
    Mina förväntningar var förvisso inte så höga men Anton överträffade dem med råge!
    Jag är mycket nöjd med min kontakt/mäklare! Läs mer

Nils N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte en lägenhet i Bromma nyligen och Mäklar-Anton fanns tillgänglig och var behjälplig varje gång jag undrade något.

Rutinerad, proffsig, serviceminded och flexibel!
    Allt gick supersmidigt från visning till kontraktskrivning utan knussel, jag kände mig sedd och lyssnad på som kund.

Antons sociala förmåga och tugg var också härligt, tack till Antons mamma och pappa! :) Läs mer
  • 2020-06-22

Charlotta W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt, som Anton förmedlade. Han har varit ytterst trevlig och hjälpsam genom hela affären, och svarat på alla mina frågor. Bl.a. hjälpte han mig med en ny bankkontakt när min egen bank var långsam i sin behandling av min låneansökan. Jag hade inga särskilda förväntningar på förhand, tror jag, men Anton har uppfyllt alla tänkbara förväntningar på vänlighet och professionalitet. Läs mer

Anna N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt min tvåa. Bra professionellt bemötande. Läs mer
  • Anders W

2020-06-16

Anders W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Hjälpsam, transparent och tydlig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-15

Annette L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde med Anton och kände verkligen att han lyssnade på oss och jobbade för att vi skulle vara nöjda. Läs mer
  • 2020-06-10

Måns V skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har hjälpt mig att sälja min lägenhet med ett bra resultat. Klara och tydliga direktiv genom hela försäljningsprocessen vilket innebär att man ständigt känner sig välinformerad. Rekommenderar Anton till alla som ska sälja sin bostad.

Tack för ett mycket bra samarbete! Läs mer

David W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en etta. Bra och trevligt bemötande med hjälp hela vägen så fort jag hade någon fråga. Pris som jag är nöjd med men inte mer. Läs mer

Casper F skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har visat upp en otroligt god service genom att hjälpt oss att förstå lägenhetens möjligheter. Vi hade till en början tackat nej till denna lägenhet men tack vara Anton gjorde vi ett riktigt bra beslut och ändrade oss. Läs mer
  • 2020-06-09

Mathilda D skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton gav oss ett grymt bemötande från första mötet. Väldigt noggrann, hjälpsam och proffesionell. Läs mer
  • 2020-06-05

Marianne W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt bostadsrätt.
    Snabb och tydlig kontakt, raka svar. Enkelt, trevligt, mkt bra. Läs mer

John B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår trea och köpte en fyra, på en vecka! Allt gick både fort och smidigt. Anton var tillmötesgående, tillgänglig och effektiv! Anton var/är förtroendeingivande och intresserad vilket kändes tryggt då det är lite stressigt med en bostadsaffär. Vi blev rekommenderad Anton och jag förstår varför!

Jag tar gärna hjälp av Anton vid en eventuell framtida bostadsaffär! Läs mer
  • 2020-06-05

Mathias W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte av Anton. Det blev en snabb affär och kontakten med mäklaren var mycket bra. Han var väldigt snabb på att återkoppla. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-03

Linda H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Både köpt och sålt bostad genom Anton i princip samtidigt. Blev rekommenderad honom av en kompis som är mäklare. Hade därför höga förväntningar på honom, och blev INTE besviken. Han var mycket tillmötesgående, lösningsorienterad, tillgänglig samt ingav väldigt stort förtroende. Kommer utan tvekan anlita Anton vid framtida försäljningar och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-03

Karin A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Kändes väldigt tryggt och smidigt att köpa med Anton.
    Kan verkligen rekommendera honom som mäklare och skulle absolut kunna anlita honom när det är dags att sälja. Läs mer
  • 2020-05-25

Alexey C skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Har köpt en lägenhet med Anton. Bra kommunikation och fina råd om området. Läs mer
  • 2020-05-22

Steinar K skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Fick hjälp av Anton med både försäljning och köp av lägenhet. Väldigt trevlig och proffsig genom hela processen och alltid väldigt snabba svar när man har frågor. Jättenöjd med bemötandet! Läs mer

Linnea S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har under denna process känt oss fantastiskt trygga med Anton och kommer rekommendera honom till andra! Läs mer

Joel E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde våran lägenhet i Bromma på ett snabbt och smidigt sätt. Anton kombinerade ett proffsigt och gemytligt bemötande genom hela affären som gav oss säljare en mycket trevlig upplevelse! Läs mer
  • Kimberley Ö

2020-05-22

Kimberley Ö skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Fick tips om Anton av en mäklare i området vi ska köpa i. Är så glad och tacksam för att vi bestämde oss för honom. Det kändes bra redan vid första mötet och han har inte gjort oss besviken någon gång under resan. Alltid tillgänglig, trevlig, kunnig och superduktig. Kunde inte gått bättre! Läs mer

Laura P skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår lägenhet med Anton under stressiga coronatider. Han är en skicklig mäklare som ger ett tryggt och professionellt intryck. Vi som säljare hade förberett oss på en svår försäljning pga. rådande situation men lägenheten såldes för ett pris högt över förväntan. Anton var hela tiden trygg med att försäljningen skulle gå bra. Vi rekommenderar Anton till alla vi känner och kommer anlita honom igen när det återigen blir dags. Läs mer
  • 2020-05-17

Johan W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Efter att ha träffat 5-6 mäklare inför min försäljning så föll valet på Anton, ett val som jag inte vid något tillfälle har ångrat. Pålitlig, tålmodig, proffsig och väldigt trevlig. En stor lokalkännedom och ständigt tillgänglig. Alla tummar upp! Läs mer
  • 2020-05-17

Julia F skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, genuin, personlig och hjälpsam person, på ett proffsigt sätt :) Läs mer
  • 2020-05-14

Edina D skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en lyhörd och kompetent mäklare med god lokalkännedom i Bromma.
    Som förstagångsköpare kände jag en stor trygghet med att ha Anton som mäklare och han var väldigt hjälpsam samt tillgänglig.

/ Stopvägen 58 Läs mer
  • 2020-05-03

Märta Lena M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde en lägenhet, en 2:a med kök i Riksby. Jag kontaktade mäklaren flera månader innan beslut om försäljning och fick goda råd redan då. När det var dags ringde jag runt till flera mäklare och valde sedan Anton som var beredd att hjälpa med det lilla extra. I ansträngda och oroliga tider med Coronasmitta har bemötandet och flexibiliteten varit utmärkt och det blev ett slutpris som överträffade mina förväntningar. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd. Läs mer

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma