Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 385 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Äppelviken
    2021-05-09
    The professionalism; attention and personal service provided to us by Svensk Fastighets Formedling, Bromma was beyond expectations.

We could not have asked for a better experience.
    • Äppelviken
    2021-05-04
    Sålt en lägenhet i Alvik. Malin är proffsig, kunnig o trevlig, otroligt duktig o hjälpsam på alla vis, o alltid glad.
    Rekommenderas varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2021-05-04
    Såld 2a i Bromma, bra bemötande av Anton.
    Anton har varit toppen, det enda förbättringsområdet för mig är kommunikationen, han kan vara bättre på att leda konversationer så att kunden slipper fråga sig fram.
    2021-05-04
    Allt är ok, kan rekommendera Anton
    2021-05-03
    Sålt Brf i Bromma.
    Anton är snabb, proffsig, trevlig, hjälpsam & mycket kunnig.
    • Åkeshov
    2021-05-03
    Anton helped us in selling our apartment. Anton has been incredibly helpful and supportive in the process, which we appreciated, since it ws our first sale. You can really appreciate a good broker when things don't go according to plan, and Anton was very calm and constructive in those situations, which made us feel more comfortable and, ultimately, led to a very good outcome. 5/5 will recommend.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2021-04-07
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2021-04-05
    Köpt lgh på Dukvägen 39.
    Upplevelse av bemötande med stort hjärta utan avkall på den professionella integriteten. FIck goda förklaringar utan att bli "skriven på näsan", och hjälp i varje steg.
    Mycket god upplevelse.
    2021-03-22
    Väldigt professionell och trevlig bemötande vid köp av bostad.
    En mäklare som ser och bemöter alla kunder välkomnande, genuint och stöttande genom hela processen. Malin märker de unika hos oss som kunder och behåller den bemötandet genom hela köpet. Hon har en glädje spridande energi som lyfte vårt köp upplevelse till något helt oförglömligt. Tack! Definitivt 10/5!!!
    2021-03-22
    Malin rekommenderas varmt om du går i försäljningstankar!
    2021-03-18
    Malin är mycket professionell mäklare och tar hänsyn till både säljare och köparens önskemål. Mycket glad och trevlig person. Alltid tillgängligt. Vi är mycket nöjda med henne :-)
    2021-03-17
    Jag har köpt en lägenhet i Abrahamsberg. Anton var både trevlig och proffsig, och jag kände mig väldigt väl bemött. Supernöjd!
  • Anna
    2021-03-16
    Sålde bostadsrätt, fick otroligt bra bemötande, anton är väldigt kunnig och hjälpsam genom hela processen. Allt gick hur smidigt som helst från start till finish ⭐
    2021-03-16
    Jag köpte precis bostad på Arkitektvägen 75. Jag fick bästa hjälp på alla sätt och vis av Anton. Jag var oförberedd och det tog litet tid att få lånelöfte så budgivningen var helt igång i 2 dagar innan jag fick mitt löfte från banken. Han hörde av sig och lugnade mig innan jag kunde sätta igång och lämna bud. Proffsig och pålitlig hela vägen. Tack!
    • Abrahamsberg/Åkeslund
    2021-03-15
    Så nöjd med Malin när jag sålde min 2:a i Abrahamsberg!
    Hon överträffade mina förväntningar!
    • Norra Ängby
    2021-03-13
    Vi har haft hjälp av Malin och sälja lägenhet. Det var många turer kring försäljningen men Malins energi och inställning att se möjligheter hjälpte oss att gå i mål med en lycka försäljning.
    • Norra Ängby
    2021-03-13
    Malin jobbade på även fast lägenheten inte blev såld på en gång, med obruten energi. Alltid glad och positiv. Bra på att kommunicera och fanns alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda!
    2021-03-12
    Har både köpt och sålt med hjälp av Anton och kan starkt rekommendera honom. Oerhört professionell och mån om att man som kund ska känna sig säker, bekväm och nöjd.

Betyg: 11 av 10
    2021-03-12
    Anton hjälpte mig med allt. Eftersom jag aldrig sålt någon lgh förut. Han svarade på alla frågor o såg till att jag hela tiden var informerad om vad som hände. Jag är supernöjd.
    2021-03-11
    Kunnig och snabb! Enkel att ha att göra med i den bostadsaffär som han var delaktig i förr oss.
    2021-03-10
    En alltigenom positiv upplevelse. Service minded. Första kontakten blev så bra att jag inte brydde mig om att ens prata med andra mäklare. Kanske inte så klokt egentligen, men jag går ofta på känsla och oftast blir det bra.
    • Smedslätten
    2021-03-09
    Jag har köpt en lägenhet av Anton
    Jag är jättenöjd med allt , personlig service , trevligt bemötande , smidig , lösningsbenägen , påläst och dessutom rolig .
    Korrekt, neutral,seriös. Sålt bostadsrätt, dödsbo
  • Roger E
    • Smedslätten
    2021-03-09
    Anton gav förtroende direkt när vi skulle sälja vår lägenhet. Snabbt och smidigt överträffade han våra förväntningar.
    2021-03-09
    Köpt lägenhet på Svartviksslingan Bromma och allt fungerade utmärkt. Bemötande var bra och tydligt. Kan rekommendera honom
    2021-03-08
    Vi sålde vår lgh med Anton. Processen gick smidigt och vi var jätte nöjd med resultatet.
    2021-03-04
    Malin hjälpte mig att sälja min lägenhet i Bromma.

Jag tycker Malin gjorde ett grymt jobb på alla sätt. Hon höll mig ständigt informerad och uppdaterad om läget, har bra koll på marknaden, bra erfarenhet, en härligt positiv inställning och ett grymt driv. Hon lyssnade på mig och vad jag ville.

Hon höll ytterligare visningar då det krävdes utan några konstigheter och gjorde det alltid med ett leende på läpparna.

Det var enkelt och roligt att arbeta med Malin och jag är riktigt nöjd med henne som mäklare, rekommenderar start till andra!
    2021-03-04
    Malin har under försäljningen av min brf konsekvent varit tillgänglig, engagerad och mycket trevlig att samarbeta med. Kan inte annat än rekommendera Malin!
  • Jessica Q
    2021-03-02
    Köpte lägenhet av Malin i Bromma och jag hade en väldigt bra upplevelse från start. Mycket informativ, personlig och lyhörd till mina behov som köpare. Kändes som jag var i väldigt trygga händer! Stort tack för hjälpen Malin! :)
    2021-02-26
    Vi sålde vår lägenhet i Traneberg med Malin och är supernöjda. Trevlig, tillgänglig och kommunikativ, toppbetyg. Kommer absolut vända oss till Malin igen om vi ska sälja i området igen.
    2021-02-26
    Kunnig, Snabb, tydligt, enkelt och trevlig.
    2021-02-24
    Köpte en tvåa i Bromma och måste säga att jag blev väl bemött av Anton, både professionell och trevlig. Lätt att ha och göra med och han förklarar och hjälper en med allt man behöver hjälp med.
    2021-02-24
    Anton ar en frojd att jobba med! Alltid positiv och kommer med losningar dar andra skulle se problem. 5 stars all the way!
    2021-02-24
    Malin sålde vår lägenhet i Bromma snabbt, tryggt och smidigt!
    Hon höll en bra kontakt med oss genom hela processen som hon skötte galant.
    Kan varmt rekommendera Malin att ta hand om din bostadsaffär!
  • Rasmus L
    2021-02-24
    Sprudlande, seriös och tillgänglig. Tre ord som passar bra in på Malin. Att dessutom få ett slutpris över förväntan med ett par underbara köpare gör inte saken sämre!
    Jag kan varmt rekommendera Malin till både köpare och säljare.
    2021-02-08
    Jag är supernöjd med min bostadsförsäljning och Anton skötte allting på ett smidigt och bra sätt.
    2021-02-05
    Anton var enkel att ha kontakt med och gjorde så att hela affären kändes smidig när jag köpte min lägenhet.
    2021-01-29
    I recently bought an apartment at Svartviksslingan 86 through Anton. Anton has been very responsible and thoughtful throughout the whole process and made it a pleasant experience for me.
    I really appreciate Anton show me the apartment twice and answer all my questions. And he response to late messages and emails. I also really appreciate he consider my situation and give suggestions to solve my problems.
    I would highly recommend Anton, based on his impeccable professionism and genuine heart to help the buyer or seller.
    2021-01-26
    Mycket engagerad och hjälpsam.
    • Johannesfred
    2021-01-26
    Vi har köpt en tvåa i Johannesfred via Malin Klebe. Malin var mycket engagerad, trevlig och påläst gällande fastigheten. Hela processen med Malin känns väldigt trygg! Vi är mycket nöjda med vår upplevelse.
    2021-01-24
    Väldigt trevlig herre. Professionell och hjälpsam. Bra på att förklara.
    Jag har köpt lägenhet av honom och har valt att även använda honom när jag säljer den jag har nu.
  • Vincent B
    • Åkeslund
    2021-01-21
    Jag köpte en 2:a i Bromma av Anton och kan innerligt rekommendera honom. Professionell, hjälpsam, lätt ha dialog med och en riktigt trevlig kille.
    Processen har varit smidig från början till slut och jag är jättenöjd med mitt bemötande och lägenhetsköp.
    2021-01-21
    Köpt en bostadsrätt om 68kvm i Bromma. Bra och proffsigt bemötande, smidigt genomfört köp.
  • skrev om Malin Klebe en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2021-01-20
    Vi köpte våran lägenhet genom Malin. Genom ett trevligt, ärligt och tillmötesgående förhållningssätt kände vi oss trygga genom hela processen. Rekommenderar Malin starkt.
    2021-01-20
    Superenkelt, trevlig och profsigt
    • Åkeslund
    2021-01-13
    Anton hjälpte mig att sälja min första lägenhet och han överträffade alla min förväntningar! Lyhörd, alltid tillgänglig, flexibel, trygg och inger ett enormt förtroende.

Kan inte vara annat än supernöjd med all hjälp och guidning genom hela processen - rekommenderar Anton till alla som ska sälja eller köpa bostad!
  • Alexander B
    2020-12-25
    Sålde vår bostadsrätt remote från London och det funkade jättebra. Anton hade hand om nycklarna och tog hand om allt som behövdes, superbra!
    • Ulvsunda
    2020-12-23
    Hela processen förlöpte på ett utmärkt sätt! Fick all den hjälp jag behövde under köpet av min lägenhet. Kunde lita på mäklaren!
    2020-12-21
    Han är trevlig och kunnig på sin sak.
    2020-12-19
    Vi har sålt en tvårummare i Riksby. Som inledning till hela processen bjöd vi in tre mäklare som fick presentera sig och sitt erbjudande. I den urvalsprocessen uppfattade vi Anton som mycket seriös, kompetent och drivande, vilket var de egenskaper vi satte högst. Därav lämnade vi försäljningsuppdraget till honom vilket vi så här i efterhand ser som ett klokt beslut.
    Att avyttra en bostad är ett av de största beslut man tar och då krävs stort förtroende mellan parterna, ett förtroende som Anton förvaltat mycket väl. Vi rekommenderar honom till alla som står i begrepp att avyttra en bostad.