Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bromma!

Funderar du på att flytta till Bromma och Stockholms västra förorter? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedling och kontoret i Abrahamsberg. Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och känner till Brommas alla mysiga bostadsområden.

80 års erfarenhet av mäklarbranschen säger det mesta. Det är inga frågor du inte kan ställa till oss, och vi guidar dig gärna genom hela bostadsaffären.

Kontakta oss om du behöver bolla idéer eller om du vill ha en fri värdering. Drömboendet är alltid nära när du anlitar oss!

Läs vad 231 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Olle E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Enklare övertag av befintlig del av lägenhet.
    Bra tydligt upplägg och allt gick som vi förväntade oss. Läs mer

Oscar E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Det är nu andra gången Anton har hjälpt oss med vår bostad och vi är otroligt nöjda med hans genuina engagemang och proffessionalitet! Vi kan varmt rekommendera Anton. Läs mer

Erika P skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte bostadsrätt i Bromma. Fick ett mycket trevligt bemötande och mycket information. Läs mer
  • 2020-02-12

Alessio D skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton showed high courtesy, availability and kindnesses.
    He also has proven to be very knowledgeable and willing to help.
    We were able to reach an agreement with the seller smoothly thanks to Anton's guidance. Läs mer
  • 2020-02-12

Pernilla S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag sålde min lägenhet på 32kvm i Bromma.
    Jag blev positivt överraskad hur trevligt och roligt det kan kännas att sälja sin lägenhet när man har en bra mäklare, Anton var det första mäklaren jag träffade och det känns bra direkt!

Jag skulle rekommendera Anton till alla, tyckte att han gjorde ett fantastiskt bra jobb och han låg verkligen inte på latsidan snare tvärtom, han kämpade på in i det sista och jag är oroligt nöjd med min försäljning! Läs mer

Sofi Z skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd med Anton som mäklare och rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
  • 2020-01-30

Joacim M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde precis en tvåa i abrahamsberg. Från första kontakt har Anton varit engagerad och lyssnat på våra mål med försäljningen. Han har gjort mer än vad som krävs av honom för att säkerställa att målet nåddes. Helt enkelt en väldigt bra mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-12-31

Ruben Henrik Alexander S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Tack Anton! Över all förväntan.
    Engagerad, påläst, tillgänglig.
    Rekommenderar med råge för både köp och försäljning. Brommas vassaste mäklare Läs mer
  • Anton Tomas N

2019-12-27

Anton Tomas N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Fantastisk service-minded mäklare!
    Alltid kontaktbar och ett väldigt bra bollplank för att ge en den bästa möjliga affären! Läs mer
  • 2019-12-23

Jonathan L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och förtroendeingivande mäklare som var väldigt proffsig och hjälpsam under hela processen. Läs mer

Linus O skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket engagerad och påläst om uppdraget, spekulanterna verkade känna stort förtroende för Anton och hsn fick snabbt igång en budgivning. Kan varmt rekommendera Anton! Läs mer
  • 2019-12-23

Susanna J skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Supertrevlig mäklare, kändes ärlig och väldigt kunnig. Hade inga förväntningar, och tänkte inte köpa lägenheten från början. Men vi blev så bra bemötta och gillade lägenheten så mycket att vi slog till! Läs mer
  • 2019-12-21

Victor André Gunnarson C skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har hjälpt oss flera gånger bla som rådgivare och levererar alltid. Väldigt påläst och engagerad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-12-20

Jesper C skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en bostad i Bromma av Anton Bjärkenrud via en förhandsvisning och blev väldigt bra bemött av en trevlig mäklare och blev såld på lägenheten direkt. Kan gärna tänka mig att använda Anton som mäklare om jag skulle sälja. Läs mer
  • SARMITE A

2019-12-20

SARMITE A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton sålde vår ville i Bromma Bällsta. Han är mycket professionell, bemötande och trevlig. Läs mer
  • 2019-12-19

Alice Alva Maria M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en lyhörd och mycket engagerad mäklare som gör allt för att hitta rätt bostad till sin kunder. Rekommenderar varmt! Läs mer

Ulrika L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag och mina sambo hittade en superfin lägenhet Bromma tack vare Anton. Supernöjd med hans bemötande och hjälp under lägenhetsköpet! Läs mer

Martin O skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte lägenhet på Runda vägen 34b. Anton gav ett trevligt och proffessionellt bemötande genom hela processen. Läs mer

Marcus V skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är jätte nöjda med hjälpen vi fick av Anton när vi sålde vår lägenhet på Ålstensgatan. Läs mer
  • Petter Karl Daniel A

2019-12-19

Petter Karl Daniel A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Finns ingen mäklare som
    Har varit med oss i processerna att köpa bostad så mycket. Trots att vi redan hade sålt vår lägenhet och ingen affär fanns att hämta. Så fanns Anton med i varje sekund och svarade på frågor, hjälpte till med budgivningar och bara var ett grymt stöd i en rörig bostadsmarknad. Läs mer

Dag E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt 3-a på Mössebergsvägen.
    Mycket bra bemötande och hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • 2019-12-19

Valeria E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt 3:a på Mössebergsvägen.
    Trevligt och professionellt bemött. Läs mer
  • 2019-12-19

Naturläran B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Allt perfekt, råd vid köp av ny bostad. Gedigen information vid försäljning av min bostadsrätt. Profisionellt bemötande med intresse och värme Läs mer

Lorena Z skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har köpt en ny lägenhet i Bromma/ Abrahamsberg
    Vi har har lärt känna vår mäklare genom att han hjälpte oss att sälja vår gamla lägenhet.
    Våra förtväntningar var väldigt enkla om man säger så. Vi ville nog att allt skulle gå smidigt och så snabbt som möjligt. Att mäklaren skulle kunna leda fram under problem och annat. Vilket vi tycker att han gjorde och var helt underbar. Läs mer

Erik F skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag ville ha en enkel affär, och han matchade ihop mig med köpare utan annonsering och stajling, till begärt pris. Effektivt jobbat. Läs mer

Peder E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har ett personligt tilltal och går verkligen de extra stegen för en lyckad försäljning. En mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2019-12-17

Marie-louise H skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton hanterade tryggt de alternativa önskningar som kom från köpare och säljare som ledde fram till ett ömsesidigt bra avslut av lägenhetsaffären. Läs mer
  • 2019-12-17

Martina S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Efter ett antal bostadsaffärer trodde jag att även denna försäljning skulle bli lik de andra. MEN där tog jag gruvligt fel; Anton Bjärkenrud hade förmågan att sammanfattande och begripligt komma med nya infallsvinklar och lättsmält kunskap på ett sätt jag aldrig upplevt av andra mäklare. Idag är jag väldigt glad att vi valde Anton! Läs mer
  • 2019-12-17

Emma Theresia S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Tyvärr fick jag inte förmånen att köpa av just Anton- men han bistod med rådgivning och var ett stort stöd när jag letade lägenhet i Bromma. Kunnig, ärlig, lätt att prata med och alltid tillgänglig. När jag ska sälja kommer valet av mäklare vara enkelt! Läs mer
  • 2019-12-17

Anna Margareta Ulrika N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt ett 55 boende i Blackeberg. Vi upplever bemötandet både mycket korrekt och samtidigt personligt. Vi var framförallt positivt överraskade över den frekventa feedbacken vi fick under säljprocessen. Jag skulle absolut anförtro Anton Bjärkenrud i min nästa bostadsförsäljning. Läs mer

Agneta S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Redig, trevlig lugn, kunnig och jättebra! Läs mer

Reidun B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Hej, jag har precis köpt en 2:a på Gubbkärrsvägen 15 i Bromma.
    Mötet med Anton var väldigt trevligt och utan stress både på visningen och kontraktsskrivningen. Han var kunnig på objektet, annars tog han reda på det. Känns bra att också få en snabb återkoppling när man behöver det.
    Jag rekommenderar gärna Anton till mina vänner om dom ska köpa eller sälja bostad
    i Bromma
    Mvh Reidun Brunbäck Läs mer
  • Özge B

2019-12-16

Özge B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton was exceptionally helpful and cooperated in each phase of my house purchase. I have met him for another apartment and he helped me lot for both of the apartments that I am interested.

Within the purchase process, he as well helped me even on the banking documents translation!

Having met lots of brokers during my apartment search for 4 months, Anton was the most cooperative and helpful one! Läs mer

Leif E skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte en bostadsrätt i Blackeberg på 133 kvadratmeter.
    Mäklaren Anton Bjärkenrud var hela tiden lugn och sympatisk. Vi tittade på lägenheten tre gånger, ingen gång upplevde vi det som stressigt. Anton gav oss den tid vi behövde. Vi kan absolut rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-11

Jessica P skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en 2:-a +55 i Bromma, nyproduktion.
    Anton har varit mycket kommunikativ och engagerad i uppdraget och med ett positivt förhållningssätt.
    Jag är mycket nöjd med Anton som mäklare. Läs mer
  • Alexandra C

2019-12-03

Alexandra C skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har köpt en bostadsrätt där Anton är mäklare, och han har varit till väldigt stor hjälp. Som förstagångsköpare har han dels svarat på alla våra (dumma) frågor och verkligen gjort att vi känt oss lugna med allt vad rör köpet. Han har dessutom varit snabb på att svara och boka in visningar mm vilket vi verkligen uppskattat. Vi träffade en annan mäklare samma dag som vi träffade Anton men när vi sedan träffade Anton sa jag och min sambo på en gång att Anton kändes mycket mer som ”vår typ av mäklare” och därmed att vi också kände oss väldigt trygga. Läs mer
  • 2019-12-03

Daniel R skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Otroligt kunnig kring allt från frågor gällande lån, vilken ordning allt sker i och förklarar på ett lätt sätt så man förstår i denna bostadsdjungeln! Svarar ALLTID och bryr sig om både köpare och säljare! Oerhört tillgänglig. Läs mer
  • Philip N

2019-12-02

Philip N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en 4:a på bottenplan i Bromma. Jag kontaktade Anton för att se om han var tillgänglig efter att ha läst hans fina omdömen från tidigare säljare och köpare. Samtalet resulterade i en visning bara någon dag efter. Hela tiden har Anton varit väldigt proffsig, hört av sig, varit tillgänglig och hållit ett högt tempo. Jag är verkligen jättenöjd. /Philip Läs mer
  • 2019-11-30

Inga S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    en 3-rumslägenhet på Byggmästarvägen. Anton får högsta betyg vad det gäller allt: mycket trevligt bemötanden, effektivt och proffsigt säljarbete. Anton tog sig alltid tid att besvara våra frågor, han överträffade faktiskt våra förväntningar. Vi är alltså mycket nöjda. Det var jag och mina två bröder som hade uppdraget att sälja lägenheten för vår mamma som snart är 102 år gammal.

mvh Els Slettengren Läs mer
  • Robert M

2019-11-27

Robert M skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpte villa och sålde lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling med Anton som mäklare. Bra kommunikation, öppen rak och snabba svar. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-11-25

Helena W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en mycket trevlig mäklare som är både påläst och engagerad. Jag kan varmt rekommendera Anton. Läs mer
  • 2019-11-25

Christian W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra bemötande och påläst. Bra uppföljning genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-23

Fredrik A skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Med glatt humör, raska svar och ett smidigt bemötande har Anton hjälpt mig hitta en lägenhet i Bromma. Läs mer
  • 2019-11-21

Eva B skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt en villa i Bromma
    Mycket trevligt bemötande
    Bra lokal kännedom om omgivning och områdens hus
    Bra kännedom om kundkretsen i området
    Mäklaren levde väl upp till förväntningarna
    Delade med sig av bra hantverkare och tips
    Rekommenderar gärna mäklaren i framtiden Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Eva B
    Hej, Eva.
    Stort tack för orden!
    Det var en lång och ibland brokig väg vi tog, men med fantastiskt tålamod och ren vilja fick vi det genomfört. Det var kul hela vägen! Jag hoppas innerligt att vi håller kontakten!
    Anton
  • 2019-11-21

Ronny G skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt bostadsrätt i Bromma. Trevligt bemött. Bra information i samband med budgivning. Snabbt och effektivt avtalsskrivande. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Ronny G
    Hej, Ronny.
    Tack för vänliga ord! Det var en smidig process och jag uppskattar din uppriktighet och enkelhet i affären. Jag hoppas ni kommer trivas framöver!
    Anton
  • Vinesh S

2019-11-21

Vinesh S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Jag sålde min lägenhet i Bromma. Anton är en trevlig person. Jobbade hård, tills min lägenhet blev såld. Jag är helt nöjd med honom. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Vinesh S
    Hej, Vinesh!
    Glad att jag kunde hjälpa dig komma ur denna affär. Blev ju bra tillslut! Mycket kämpande. :)
  • Magnus T

2019-11-21

Magnus T skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt lägenhet 3rum.

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande.

Ja mäklaren levde upp till alla förväntningar mer än väl.

Väldigt bra och trevlig mäklare på alla sätt.
    5 av 5 Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Magnus T
    Hej, Magnus.
    Du var en klockren köpare. Raka rör och bra frågor, det var ett nöje att sy ihop det för er! Kul också att ni kliver in i bostadskarusellen! Välkommen ombord!
  • 2019-11-15

Inez Sonja Birgitta W skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har varit ett stort stöd vid försäljning av min 4:a. Han är positiv, arbetsam och lätt att kommunicera med, man blev alltid vänligt bemött. Kan varmt rekommendera honom.
    Tack Anton för all hjälp och alla samtal under processen. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Inez Sonja Birgitta W
    Halloj, Birgitta! :D

Jag vet att det är en bitterljuv flytt, men jag ser framför mig hur du kommer frodas med barnbarnen i Tyresö! Du har också lämnat efter dig en fantastiskt välskött förening. Hatten av och TACK för att jag fick förtroendet. Vi hörs igen!
  • Emil L

2019-11-13

Emil L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Köpt en BR via Anton.
    Tillgänglig, hjälpsam, trevlig och snabb. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Emil L
    Emil.
    Stort tack för att du kom och hade ett sånt öppet sinne. Jag är helt övertygad om att du kommer skapa magi i den lägenhet du nu köpt. Ring mig när du är klar! Jag är så nyfiken!
  • 2019-11-13

Jesper L skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    Utmärkt och professionellt bemötande och snabbt löst i samband med försäljning av min bostadsrätt. Hade väl önskat ett högre pris, men det handlar mer andra omständigheter. Läs mer
    2019-11-22 Anton B svarar Jesper L
    Halloj där.
    Inte illa pinkat att inom en vecka och utan foton kunna trolla fram en köpare och lösa allt med kort tillträde, men snäppet under förväntningarna i pris kanske övervägs av det faktumet? :) Din flexibilitet hjälpte till och jag är glad att du litade på att mitt upplägg skulle kunna generera en smidig lösning. Allt gott och lycka till med nya lägenheten!

Drottningholmsvägen 334, 168 73 Bromma