Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 15 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• Björn V
    Björn V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Riktigt bra och synnerligen engagerad mäklare, kan verkligen rekommenderas.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är mycket nöjd med hur vår försäljning genomfördes. Allt från första kontakt dagen efter vi skickade vår förfrågan till slutförd försäljning. Mest imponerad av den snabba hanteringen från överenskommet försäljningsuppdraget till annonsering av objektet. Alla bitar fungerad perfekt!
  • Mariane J
    Mariane J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Upplevelsen av mäklaren är att han kändes proffsig i sitt gebit , med ett trevligt och serviceinriktad sätt både mot säljare o köpare!
  • Alicja M
    Alicja M skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är fantastiskt nöjda med Mattias Jacobsson från Svensk Fastighetsförmedling i Haninge. Proffsig, ärlig, rak, tillgänglig och lösningsinriktad allt man önskar från en mäklare.
    Vi rekommenderar Mattias varmt till alla som behöver sälja/köpa fastighet.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag tycker Thomas gjorde ett mycket bra jobb, han var proffsig, trevlig och motsvarade alla våra förväntningar på en mäklare i Haninge.
  • Göte L
    Göte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han har gett ett trevligt bemötande och har varit ett stöd under hela försäljningsprocessen (han har även hjälpt till och förklarat vad jag bör tänka på och hur det fungerar vid köp av min nya bostad). Han har hela tiden hållit mig informerad om vad som händer och varit lyhörd för mina åsikter och tankar.
  • katherina
    katherina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är jättenöjda. Hjälpsam, duktig och ärlig mäklare Simon L. Kan varmt rekommendera
  • Britt-Mari P
    Britt-Mari P skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Eftersom betyget blir att Thomas Pettersson kan rekommenderas säger ju det att han har skött sin uppgift till belåtenhet.
  • Liselott L
    Liselott L skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag var mycket nöjd med min huvudmäklare Thomas Petterson. Han var empatisk, hade driv och ett bemötande som jag uppskattade mycket.
  • Marie G
    Marie G skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är väldigt nöjda med Thomas som mäklare.
    Allt gick snabbt och smidigt som vi önskade!
  • Meduart J
    Meduart J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra upplevelse.
    Bra mäklare och väldigt proffotionella.
  • Iman E
    Iman E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jätte bra service allt gick smidigt
  • Eleonora J
    Eleonora J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Duktig och ärlig mäklare, höll oss underrättade bra. Kan varmt rekommendera.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    De va första gången jag hade mäklare så jag kan inte jämföra med någon annan. Men de va ok. Han berättade hur allt skulle gå till väga. Och att det gick fort.
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är jättenöjda. Affären gick snabbt och smidigt

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge