Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 337 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• 2020-09-17

Mikael J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har sålt lägenhet.
    Blev helt fantastiskt bemött av Jimmy.
    Han e lugn trevlig o hör av sig när han säger så.
    Mina Förväntningar va som ovan.

Mycket bra upplevelse, allt va 👍 Läs mer
  • 2020-09-13

Inger D skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en bostadsrätt på 4 r o k. Mycket bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-09-12

Andreas O skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, rakt på sak, duktig och trevlig. Kändes pålitlig. Läs mer
  • 2020-09-11

Pontus J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vår Villa med hjälp av Rosetti. Han har hela tiden varit korrekt och proffesionell, vi har fått en bra känsla för honom. Vi fick ett bra pris för huset till stor del tror jag pga hans kontaktnät med potentiella kunder Läs mer
  • 2020-09-11

Ayse A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi valde att sälja vår lägenhet i Vega med Jimmy. Trots mycket tuffare coronapandemi lyckades Jimmy sälja vår lägenhet till ett väldigt bra slutpris!

Kan intyga att Jimmy är en engagerad, målmedveten och mycket skicklig mäklare. Otroligt nöjd, rekommenderas starkt.
    Tack JImmy, du är guld! Läs mer
  • 2020-09-10

Anna K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har nyligen köpt ett rådhus. Vad kan vi säga om mäklarens bemötande? Saklig och tydlig, kommunikativ, lätt att samtala med. Väldigt öppen. Han har besvarat alla våra frågor, även de konstiga. Tillgänglig! Hjälpsam och framförallt väldigt trevlig! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-10

Ann Rosé-marie S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi tog kontakt med Jimmy Rossetti då han höll på att sälja en bostadsrätt i samma område som vår och frågade om han var intresserad och åta sig detta.
    Jimmy har ett väldigt trevligt bemötande och är otroligt effektiv Inom en vecka satt vi på ert kontor och skrev under handlingarna.
    Vi är jätte nöjda!! Läs mer
  • 2020-09-09

Ann S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han brinner för sitt jobb. Det märks att han gör allt för kunden. Alltid glad och possitiv. Läs mer
  • 2020-09-09

Mahmood K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Otroligt stark tro på vad han gör och vart allt ska landa. Tog ett steg tillbaka ut mitt kontrollbehov och lät Jimmy styra hela vägen. Det funkade bra och fick bra resultat.

Super nöjd med Jimmys insats! Otroligt engagerad, lyhörd , professionell och alltid KONTAKTBAR.

Känns aldrig stressad trots att han jobbar mycket, tar sig tid och är flexibel.

• 2020-09-07

Jonna Maria O skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tuvvägen 11. Kalle är en otroligt trevlig person och en mäklare man VILL köpa lägenhet av. Allt gick så tryggt, snabbt och smidigt. Bra bemötande från början till signering. TACK Läs mer
    2020-09-08 Kalle G svarar Jonna Maria O
    Vad glad blir Jonna, verkligen. Tack så mycket för dem fina orden. Hoppas du ska trivas i lägenheten :)

Zakaria F skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är utan tvekan den bästa mäklaren jag haft med att göra. Han är punktlig, professionell och ser alltid till att återkoppla. Ska du sälja din lägenhet och vill säkerställa att du får de bästa förutsättningarna? Då finns det ingen annan än Jimmy. Läs mer

Julia S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt i Vega. Allt har gått snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-09-06

Joakim L skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag upplevde att Christopher gav köparen och säljaren samma förutsättningar vilket gjorde att jag kände mig trygg med mitt bostadsköp. Han fixade även ett bra upplägg för affären som passade både mig och säljaren. Jag är nöjd och rekommenderar honom! Läs mer
  • 2020-09-05

Madeleine H skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag funderade på att sälja min lägenhet och fick tag på Christopher. Energisk och ambitiös säljare som jag absolut kan rekommendera till fler.
    Super smidig affär där min lägenhet inte ens behövde hamna på marknaden för att bli såld.
    Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2020-09-04

Sebastian S skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt bostadsrätt på bottenplan med uteplats Läs mer
    2020-09-05 Christopher E svarar Sebastian S
    Grattis till en fin lägenhet med klockren uteplats.
  • Carole H

2020-09-04

Carole H skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt min bostadsrätt, belägen i Vendelsö, Haninge kommun.
    Jag kände - från allra första början, ett stort förtroende för Christopher. På ett proffsigt - och sakligt sätt, informerade han mig om "tidslinjen", från annonsering till visning/budgivning/försäljning. Om jag funderade över någonting mailade jag honom - jag fick omgående utförliga svar av Christopher.
    Jag är oerhört nöjd med hur "hela affären" har skötts, rekommenderar varmt Christopher Evaldsson till presumtiva säljare/köpare.
    Carole Hällgren-Bruun. Läs mer
    2020-09-04 Christopher E svarar Carole H
    Tack för fin rekommendation och grattis till en bra affär!
  • 2020-08-31

Linda Jackline Namugga M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt en bostad genom Jimmy.
    Allt har fungerat smidigt och bra under hela processen. Resultaten blev över min förväntan! Jimmy är driven, kunnig och inkännande! Tack för allt! Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Linda Jackline Namugga M
    Tack själv för fin RECO. Kul att det gick smidigt med och fina köpare
  • 2020-08-29

Marcus B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Snabbt, smidigt, bra återkoppling. Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Marcus B
    Tack för bra RECO. Hoppas att vi kan hitta ett bra hus till din härliga familj
  • 2020-08-29

Yasmin Loise M skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte en bostadsrätt och fick ett bra bemötande av Kalle, där han lugnt och professionellt gav en fin visning med information och svar på alla frågor.

Han är duktig, trevlig och det känns tryggt att ha honom som mäklare! Läs mer
    2020-09-01 Kalle G svarar Yasmin Loise M
    Tack så mycket Yasmin. Hoppas allt blir kanon med nya lägenheten :)
  • 2020-08-21

Emilija M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har nyligen köpt bostadsrätt av Jimmy. Kompetent, trevlig och hjälpsam.Vi har fått ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Emilija M
    Kul att ni är nöjda. Snart får ni flytta in ett fantastiskt hus
  • 2020-08-21

Ingrid Johana L skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kalle Gudmundsson på Svensk Fastighetsförmedling har hjälpt oss med att komma in på bostadsmarknaden genom att hitta en perfekt lägenhet (1a) i Haninge på Tuvvägen. Men vi kände att nu var det dags för nästa steg och självklart ordnade Kalle med ett perfekt radhus och samtidigt försäljning av lägenheten – kan inte bli bättre än så!
    Om vi ska beskriva Kalle som mäklare är han oerhört engagerad, professionell och kunnig samt lever upp till alla förväntningar som man har på en mäklare.
    Vill ni ha en mäklare som ni kan lita på och lämna över allt till så är Kalle rätt person!
    Så med andra ord - Vi är toppen nöjda! Läs mer
    2020-09-01 Kalle G svarar Ingrid Johana L
    Ni är underbara och det har varit sjukt kul att få följa er på resan från lägenhet till hus. Ha det bäst!!
  • 2020-08-20

Fredrik E skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde en 2:a med Kalles hjälp. Man gillar Kalle direkt. Lätt att prata med och han har koll på läget känns det som. Kan varmt rekommendera honom. /Fredrik Läs mer
    2020-09-01 Kalle G svarar Fredrik E
    Gillar dig med Fredrik, tack för att jag fick hjälpa till.

Kärnhem B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har anlitat Jimmy Rossetti för att förmedla våra bostadsprojekt i Vega, Haninge. Han återkopplar snabbt, är lättillgänglig, professionell och lättsam..Även våra köpare upplevs vara oerhört nöjda med Jimmys insats. Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Kärnhem B
    Kul att ni är nöjda mitt arbete. Jag är väldigt nöjd med er också. Hoppas på ett långt samarbete och väldigt många fler nöjda kunder
  • 2020-08-20

Victor G skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket proffsig och tillmötesgående. Är mycket nöjd med Kalle! Läs mer
    2020-09-01 Kalle G svarar Victor G
    Tack Victor, alltid kul att sälja till rekordpris ;)
  • 2020-08-17

Masoud H skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bästa mäklare o jätteduktig på alla sätt Läs mer
    2020-08-17 Kalle G svarar Masoud H
    Tack så jättemycket Masoud! Fina ord :)
  • 2020-08-10

Marie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Stefanie Schubert är en lugn (stressar inte), mycket kunnig, hjälpsam, mäklare.
    Jag är mycket nöjd att jag valde henne till att sälja min lägenhet. Vi har ännu inte hunnit slutföra klart försäljningen. Men hittills är det högsta betyg som gäller. Läs mer
  • Ismail K

2020-08-08

Ismail K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vårt radhus genom Jimmy Rossetti på Svensk fastighetsförmedling. Han sålde huset för rekord pris i vårt område. Han är en trygg mäklare som är oerhört erfaren och proffsig inom sitt yrke.
    Anlita Jimmy och lämna allt i hans händer är vår rekommendation. Bästa mäklaren ewer!
    Familjen Köyluoglu Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Ismail K
    Tack för fin RECO och att ni är nöjda. Jag är väldigt glad att just ni fick bäst betalt i hela området
  • 2020-08-06

Magnus S skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Professionell, saklig och vänligt bemötande. Har bra kunskap om Haninge kommun. Ger bra råd både inför försäljning och vid köp av ny bostad. Läs mer
    2020-08-07 Kalle G svarar Magnus S
    Tack för de fina orden Magnus och för att jag fick chansen att hjälpa dig!
  • 2020-07-31

Emma L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag rekommenderar varmt Jimmy Rossetti på Svensk Fastighetsförmedling. Han ger ett proffesionellt och vänligt bemötande, både under visning och kontraktsskrivning. Han känns trygg och erfaren, vilket gör mig som kund nöjd och glad. Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Emma L
    Tack för fin RECO. Hoppas att du kommer trivas i ditt mysiga hus
  • 2020-07-30

Deolinda G skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har köpt lägenheten och bemötande var trevligt och kompetent, ja.
    Allt var ny för mig och tack vare mäklarens kompetens och vilket gjort att jag hängde med med allt. Läs mer
    2020-08-16 Solomon T svarar Deolinda G
    Hej Deolinda,
    Stort tack för dina fina ord. Det var en ära att få hjälpa er med bostadsaffären :).
    Ta hand om er! Mvh Solomon
    Solomon T gillar detta
  • 2020-07-28

Linda-maria L skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde en tomt.
    Kalle var super bra Läs mer
    2020-07-29 Kalle G svarar Linda-maria L
    Tack för rekommendationen och tack för förtroendet Linda :)
  • Katarina P

2020-07-26

Katarina P skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kalle är en fantastisk mäklare helt enkelt! Kunnig inom sitt område, ödmjuk och lyhörd samtidigt som han inger trygghet. Kalle får alla gånger toppbetyg av oss!

Vänligen
    Katarina och Miodrag. Läs mer
    2020-07-27 Kalle G svarar Katarina P
    Tack så jättemycket Katarina och Miodrag. Har verkligen varit en ära att få hjälpa er med detta stora steg i livet.
    Katarina P, Kalle G gillar detta
  • 2020-07-23

Oleksandr B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En mycket glad och positiv tjej, hon gjorde en speciell visning precis för mig och efter mina godkänt vi skriva snabbt alla papperna 👍🏻 Läs mer
    2020-08-03 Stefanie S svarar Oleksandr B
    Tack för ditt omdöme Oleksandr och för en smidig affär! Snart är det dags för inflytt :)
    Stefanie S gillar detta
  • 2020-07-21

Michael L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte ett radhus i Vendelsö. Proffsigt, lösningsfokuserad och förtroendeingivande. Väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-07-22 Jimmy R svarar Michael L
    Tack Michael. Väldigt kul att få hjälpa familjen till ett fint hem
  • 2020-07-21

Annelie E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket tjänstvillig och väldigt bra på sitt jobb. Trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2020-07-22 Jimmy R svarar Annelie E
    Tack för fin Reco. Smidigt och enkelt.
  • 2020-07-20

Sheikh G skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tålamod måste man ha i denna bransch. Läs mer
    2020-07-21 Solomon T svarar Sheikh G
    Hej,
    Tålamod hade jag och definitivt ni under dessa tider, men vi fick den såld tillslut :).
    Ha det fint. Mvh Solomon
  • 2020-07-15

Timmy S skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi valde att anlita Solomon pga av hans kundnätverk i vårat område.
    Solomon var förstående för hur vi ville genomföra vår försäljning samtidigt som han kom med goda idéer som passa oss.

Solomon var lättillgänglig med snabb återkoppling.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-07-15 Solomon T svarar Timmy S
    Stort tack Timmy! Det var en ära att få hjälpa en sån härlig familj :). Hoppas ni snart hittar er nästa bostad! Ta hand om er! Mvh Solomon.
  • 2020-07-15

Olivia L skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt lägenhet i Vega.
    Jättebra bemötande, trevlig, glad och professionell. Lyssnade på vad vi ville och tänkte. Informerade oss om bra idéer och saker vi inte själva tänkt på/ visste.

Solomon var grym! Vi är väldigt glada att vi hade honom som mäklare. Läs mer
  • Hans V

2020-07-14

Hans V skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Solomon har ett trevligt och professionellt bemötande, ordning och reda och svarar snabbt på meddelanden. Därför snabb affär. Solomon får högsta betyg som mäklare.
    //Hans von Bell Läs mer
    2020-07-14 Solomon T svarar Hans V
    Stort tack Hans för dina fina ord! Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet :). Ha en fin sommar! Mvh Solomon
  • 2020-07-12

Nadja E skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kalle hjälpte min far att sälja sitt hus. Han har genom hela processen varit lyhörd och flexibel. Förtroendeingivande och kunnig inom sitt område. Läs mer
    2020-07-13 Kalle G svarar Nadja E
    Tack för rekommendationen Nadja. Betyder mycket att ni är nöjda!
  • 2020-07-11

Ove B skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt engagerad. Trevligt och bra bemötande. Bra tips inför försäljningen och ett mycket bra peng. Läs mer
  • 2020-07-10

Lars L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    saklig,kunnig,vädigt trevlig,man kände sig vädigt betydelsefull Läs mer
    2020-07-22 Jimmy R svarar Lars L
    Tack Lars för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem
  • Hans V

2020-07-09

Hans V skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bostadsrätt i Vega Hill. Mycket bra och professionellt bemötande, bra och tydlig information. Mycket nöd, och därför blev det också affär! Läs mer
    2020-07-09 Jimmy R svarar Hans V
    Tack Hans för fin RECO och att du är nöjd med mitt arbete. Fantastisk lägenhet som du köpt
  • 2020-07-05

Amanda S skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag sålde min lägenheten i handen.
    Trots pandemin av covid-19 så lyckades Solomon sälja min etta efter en tuff vår med många visningar. Man hade nästa gett upp hoppet på att få mitt hem sålt. Men Solomon var positiv & trodde på att snart kommer en köpare, vilket är en av hans starka sidor.
    Dock hade han höga förhoppningar på att den skulle bli såld för mycket mer än vad den gick för. Men jag är nöjd med att jag fick min lägenheten såld trots under de omständigheterna vi har just nu i världen & jag hoppas att köparen kommer trivas lika bra i lägenheten som jag har gjort. Läs mer
    2020-07-05 Solomon T svarar Amanda S
    Hej Amanda, tack för dina fina ord!
    Kul att höra att du är nöjd med din bostadsförsäljning! Önskar er all lycka med nästa bostad. Ta hand om er!
    Mvh Solomon
  • 2020-06-28

Jack B skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har fått hjälp med en försäljning av villa i Enskede. Perfekt hantering från mäklarens sida både i förberedande process samt hantering av försäljning och engagemang med intressenter.
    Helt klart överträffade mäklaren mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-26

Jan-inge Kennet M skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket nöjda med vår fastighetsaffär och Christophers jobb! Läs mer
  • 2020-06-24

Semir N skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag är supernöjd med mitt bostadsköp
    och mäklaren skötte allting på ett otroligt smidigt och tryggt sätt. Jag fick ett jättetrevligt, professionellt och glatt bemötande. Solomon är påläst, genuint intresserad hjälpsam mäklare. En mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Läs mer
    2020-07-02 Solomon T svarar Semir N
    Hej Semir. Stort Tack för att du skriver så fint, alltid trevligt med nöjda kunder :).
    Hoppas renoveringen av bostaden blir som du tänkt dig! Ha det fint. Mvh Solomon
  • 2020-06-22

Jimmy B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag sålde min lägenheten med Jimmy som mäklare och är otroligt nöjd Med utgången! Han var alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet och la ner sin själ i jobbet. Väldig kunnig och erfaren mäklare!
    Jag kan starkt rekommendera Jimmy som mäklare vid försäljning!
    Tack!! Läs mer
    2020-06-22 Jimmy R svarar Jimmy B
    Tack för bra Reco. Ett nöje att få hjälpa dig
  • 2020-06-19

JOHAN H skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde en bostad med Solomon och är fantastiskt nöjd. Från start till slut. Trots pandemin som råder så överträffa han mina förväntningar!! Rekommenderas alla dagar i veckan! Läs mer
    2020-06-19 Solomon T svarar JOHAN H
    Hej Johan, stort tack för dina fina ord, det värmer 😊.
    Alltid kul att hjälpa mina kunder och framförallt överträffa era förväntningar! Hoppas ni kommer trivas bra i Montenegro. Mvh Solomon
    Solomon T gillar detta
  • 2020-06-16

Gudrun S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig, tydlig och kompetent. Läs mer
    2020-06-22 Jimmy R svarar Gudrun S
    Tack för fin Reco och att du är nöjd

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge