Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 227 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• 2020-01-27

Susanne Maria J skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kalle är en proffsig mäklare, med god kunskap och människokännedom. Omtänksam och driftig. Snabb , energisk och pålitlig. Snabb återkoppling och oftast tillgänglig. Läs mer
  • 2020-01-26

Hedvig E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fick vår lägenhet såld till ett bra pris nästan tio månader innan tillträde. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-01-26 Jimmy R svarar Hedvig E
    Kul att ni är nöjda. Tack för fin Reco och all lycka till er
  • 2020-01-26

Lotta E skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hon var verkligen duktig på att sälja. Trevlig och tilmötesgående. Priset på lägenheten blev högre än vi hade tänkt oss men eftersom vi ville ha den så mkt så köpte i den iaf. Utgångspriset var ett lockpris tyckte vi. Läs mer
  • 2020-01-25

Matts Olof Gusten B skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en tvårumslägenhet. Blev mycket bra bemött av Kalle. Hade inga större förväntningar. En positiv upplevelse av en trevlig bostad i ett lugnt område med nära till naturen. Läs mer
  • 2020-01-25

Sara B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trygg, lugn och säker mäklare. Kändes toppen från start! Läs mer
    2020-01-26 Jimmy R svarar Sara B
    Tack så mycket Sara. Kul att allt gick så bra
  • 2020-01-24

Sona W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    riktigt proffsigt bemötande, har fått tom hjälp med bolån
    skulle absolut rekommendera Läs mer
    2020-01-26 Jimmy R svarar Sona W
    Tack Sona. Alltid kul att få hjälpa till hela vägen
  • 2020-01-23

Stefan E skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en bostadsrätt.Vi fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Vi fick svar på våra frågor. Den blev lite dyrare än vad vi trodde. Utgångspriset var lågt för att locka många köpare. Läs mer
  • 2020-01-22

Pal S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte en 4:a i en nybyggnations projekt hjälp av Jimmy. Han var hjälpsam och och trevlig. Läs mer
    2020-01-22 Jimmy R svarar Pal S
    Tack för fin Reco. Verkligen en fin lägenhet där jag hoppas ni kommer trivas länge
  • 2020-01-20

Catalina C skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte en lgh från honom och Jimmy bemötte oss på ett professionellt sätt. Vi tittade först på ett radhus men det passade inte till vår familj och han hjälpte oss med lgh . Vi är nöjda med honom och säkert vi ska rekommendera honom vidare. Läs mer
    2020-01-20 Jimmy R svarar Catalina C
    Tack så mycket för fin Reco. Helt övertygad om att ni kommer trivas i er unika lägenhet
  • 2020-01-19

Karin L skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Affären gick smidigt. Mäklaren är professionell, tillgänglig och höll oss informerad. Vi hade förtroende för henne. Läs mer
  • 2020-01-19

Norbert W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsigt bemötande vid försäljning av vår lägenhet där vi fick mer betalt än vad vi begärde. Jimmy motsvarade verkligen förväntningarna och hade fog för sina ord. Svårt att föreställa mig en bättre mäklare än Jimmy. Toppbetyg i allt! Läs mer
    2020-01-26 Jimmy R svarar Norbert W
    Tack för dina fina ord. Nu längtar vi till ert fina hus
  • 2020-01-18

Gunnar L skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Engagerad och proffsig mäklare som sålde vår.lägenhet. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-17

Marita S skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har sålt mitt boststadsrättsradhus i Vega. Mäklaren har varit korekt och fått ett bra bemötande. Tidsplaneringen bra utfört. Fotograferingen och stylingen var bra. Mycket nöjd med bilderna som Alexander tog. Tidplanen och annonsen var också bra.

Har inget jag inte var nöjd med. Läs mer
  • 2020-01-16

Svetlana S skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Allt var bra jätte nöjd. Kommer att rekommendera Christopher Läs mer
  • 2020-01-16

Andreas K skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Nyproduktion i Vega Haninge. Christopher har varit en kanonmäklare som kämpat för att lösa en så bra affär som möjligt. Bästa med Christopher är att han kör sin grej och att man alltid kunde nå honom när man ville diskutera äffären eller hade frågor. Läs mer
  • 2020-01-16

Matilda E skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och avslappnad mäklare, köpte hus i Vega! Enkel att ha och göra med! Läs mer
  • 2020-01-16

Karin H skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    köpt en bostad i Vega. Trevlig och kunnig mäklare. Svarade snabbt på mail. Var saklig. hade inga förväntningar mer än att han skulle kunna svara på de frågor jag hade och höll mig underrättad.
    Kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-01-13

Rowa H skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte ett hus, mäklaren var väldigt trevlig och duktig.
    Han höll ett presentation där berättade han om huset som gav mycket information som var till nytta.
    Super nöjd! Läs mer
    2020-01-13 Kalle G svarar Rowa H
    Tack så mycket för rekommendationen Rowa! Hoppas ni trivs i huset, känns som en perfekt match! :)
  • 2020-01-13

Maria Ö skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte en villa i Vendelsö genom Kalle.
    Vi är otroligt nöjda med Kalle som mäklare. Otroligt effektiv i sin kommunikation samt med mycket bra tillgänglighet.
    Vi rekommenderar honom varmt och använder oss gärna av honom i framtiden. Läs mer
    2020-01-14 Kalle G svarar Maria Ö
    Tack för de fina orden Maria, vad roligt att ni är nöjda! Nu ska jag se till att sköta resten lika bra också.
  • 2020-01-12

Fredrik G skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    * Jag har sålt min bostadsrätt, en etta på 30.5kvm.

* Kalle har bemött mig väldigt bra och trevligt vid varje möte.

Från dag ett har han förklarat vad som sker nu och så vidare. Så att man är med på vad jag som säljare ska göra och vad han fokuserar på för att jag ska bli nöjd.

* Förväntningarna var att få en så smidig försäljning som möjligt. Det fick jag.

* Upplevelsen har helt klart varit positiv, jag kommer definitivt att använda SvenskFast igen! Det är värt att betala det lilla extra för att få väldigt mycket extra!!

Återigen tack till Kalle!
    Mvh Fredrik Gatemo Läs mer
    2020-01-12 Kalle G svarar Fredrik G
    Vilken recension! Tack så jättemycket Fredrik, det har varit ett roligt samarbete!
  • 2020-01-12

Mohammad Hossein A skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han är ett mäklare som man kan lita på och vara i lugn och ro. Läs mer
  • Sameer H

2020-01-10

Sameer H skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket professionell och duktig mäklare som jag haft förtroende från början till slut och resultat vid försäljningen blev över förväntan. Helt klart den bästa mäklaren jag träffat genom åren ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2020-01-11 Kalle G svarar Sameer H
    Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa dig Sameer och tack för dem fina orden! Hoppas jag får möjligheten att hjälpa dig igen i framtiden.
  • 2020-01-10

Hans S skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Grym snubbe!! Sålde min lgh på studs, och till ett ett grymt pris👊🏿 Jag är asanöjd👌🏿
    //Hasse Läs mer
  • 2020-01-10

Adam N skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte bostadsrätt (etta) i Västerhaninge. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Överlag en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-01-09

Ramon A skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hej,

Jag har haft bra kontakt med Christopher angående köp av lägenhet. Har alltid blivit bemött på ett proffsigt sätt.
    Han är en engagerande, stöttande och kunnig mäklare.
    Affären gick så smidigt och snabbt med honom.
    rekommenderar honom gärna. Läs mer
    2020-01-09 Christopher E svarar Ramon A
    Grattis till en fin lägenhet!

Tack för din rekommendation.
  • 2020-01-09

Nathalie G skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har både sålt o köpt av honom. Han gjorde allt så smidigt o funnits där så fort man har behövt hjälp. Lätt tillgänglig och hjälpt oss mer än vad vi förväntade oss. Han levde långt över våra förväntar och gjorde båda affärerna smidiga . Läs mer
    2020-01-09 Christopher E svarar Nathalie G
    Tack för dina fina ord. Det har varit väldigt roligt att hjälpa er under hela processen.
  • 2020-01-09

Pontus L skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Christopher plockade upp efter en annan mäklare halvägs genom säljprocessen och löste försäljningen på en svår marknad med väldigt kort deadline.
    Man kände sig prioriterad, fick goda råd och kontakten fungerade utmärkt.
    5/5! Läs mer
    2020-01-09 Christopher E svarar Pontus L
    Tack Pontus, kul att du är nöjd med affären!
  • 2019-12-30

Lena J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har köpt en lägenhet. Han är vänlig, proffsig och korrekt. Läs mer
    2019-12-30 Jimmy R svarar Lena J
    Tack så mycket för fin Reco. Hoppas du kommer trivas i en av Årstas finaste lägenheter
  • 2019-12-02

Karin L skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt en bostadsrätt. Christoffer har hanterat hela affären proffsigt och smidigt. Läs mer
  • Håkan L

2019-11-29

Håkan L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hittade min nya bostad på hemsidan före visning. Jimmy ordnade snabbt en privat visning och jag blev såld. Kontakten mellan mig och säljaren skötte Jimmy proffsigt och lågmält utan sedvanligt mäklar-maner. I avvaktan på slutreglering och flytt till våren blir Jimmy en bra mellanhand för lösning av de problem som kan uppstå. En varm rekommendation till Jimmy. Läs mer
    2019-12-05 Jimmy R svarar Håkan L
    Vilka fina ord. Nu längtar vi tills du får flytta in. Hörs snart
  • Marie K

2019-11-29

Marie K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt min lägenhet via Jimmy. Han är trevlig, proffsig och vet vad han pratat om. Jag är otroligt nöjd! Kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2019-11-29 Jimmy R svarar Marie K
    Kul att du är nöjd Marie. Nu kan du ta allt i lugn och ro. Ses snart igen
  • 2019-11-28

ESRA S skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bästa mäklare👍 otroligt hjälpsam lojal allt... ställer upp osv tid Läs mer
    2019-12-13 Kalle G svarar ESRA S
    Tack så jättemycket för de fina orden Esra! Du kommer få lika bra service fortsättningsvis :)
  • 2019-11-22

Ulla Margareta C skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt en lägenhet. Mycket bra bemötande. Fick bra information. Snabb affär. Läs mer
    2019-12-13 Kalle G svarar Ulla Margareta C
    Tack för rekommendationen och den smidiga affären Ulla!

Linn A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har varit i kontakt med Jimmy för köp av en nyproduktion i Kolartorp.
    Jimmy har haft ett vänligt och professionellt bemötande redan från dag ett.
    Han var varit tålmodig och svarat på alla våra frågor, vi jag sällan väntat mer än någon timma på svar via email och telefon.
    Vi har känt oss trygga och väl omhändertagna hos Svensk fastighetsförmedling i Haninge och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-29 Jimmy R svarar Linn A
    Tack för fin Reco och kul att ni känner er omhändertagna. Nu längtar vi tills er fina bostad bli klar

Kamuran B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är en professionell och förtroendeingivande mäklare! Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-11-21 Jimmy R svarar Kamuran B
    Tack så mycket för fin Reco. Hoppas ni kommer trivas i ert superfina hus

Miguel B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Extremt duktig, tydlig, hjälpsam. Får en att känna sig trygg Läs mer
    2019-11-21 Jimmy R svarar Miguel B
    Tack så mycket för fin Reco. Kul att få hjälpa er till ert fina hus
  • 2019-11-21

Timothy David P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy is an Awesome efficient pleasant person
    Very professional Läs mer
    2019-11-21 Jimmy R svarar Timothy David P
    Thank you so much for your words. Hope you will enjoy your new home
  • 2019-11-19

Byggnadsfirman Viktor Hanson AB F skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Försäljning 2st bostäder
    Bra bemötande av Stephanie
    Hoppas att sista lägenheten säljs straxt! Läs mer
    2019-12-13 Stefanie S svarar Byggnadsfirman Viktor Hanson AB F
    Tack för reco och fint samarbete. Inte långt efter sålde vi också lägenhet nr.2!
    Stefanie S gillar detta
  • 2019-11-18

Mariama G skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jättebra hon är duktig och hjälpsam. Läs mer
    2019-12-13 Stefanie S svarar Mariama G
    Tack för dina fina ord Mariama! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er hitta en lägenhet snabbt & smidigt. Snart är det dags för tillträde, vi ses då!
    Stefanie S gillar detta
  • Tomas I

2019-11-18

Tomas I skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt lägenhet efter dödsbo
    -Empatisk
    - Engagerad
    - Kunnig Läs mer
    2019-11-18 Kalle G svarar Tomas I
    Tack för den fina rekommendationen Tomas! En ära att hjälpa er.
  • Tariq M

2019-11-15

Tariq M skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hello
    I want to thank Kalle for all the help he gave me before and after I bought the apartment , he is a professional.
    Thank you again, and I am sure you will continue to do a great job in the future.

Sincerely
      Tariq Läs mer
    2019-11-18 Kalle G svarar Tariq M
    Thank you so much for the kind words Tariq. It has been my pleasure helping you with your purchase.

Hope to talk soon!
  • Rose J

2019-11-15

Rose J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt en bostad i Haninge. Vi fick ett bra bemötande och enkel och bra förklaringar på vad som stod i de olika papperen som vi fick. Jimmy gav ett professionellt bemötande och man kände sig trygg som kund. Läs mer
    2019-11-15 Jimmy R svarar Rose J
    Tack för fin Reco. Kul att ni är nöjda med mitt arbete
  • 2019-11-14

Mhamed L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy sålde min bostadsrätt på två veckor. Snabb, tillgänglig, proffsig och trevlig är bara några av orden som beskriver Jimmy. Jag är otroligt nöjd! Läs mer
    2019-11-15 Jimmy R svarar Mhamed L
    Kul att ni är nöjda. Tack för fin RECO så hörs vi snart
  • Anna M

2019-11-14

Anna M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt serviceminded och är alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-11-15 Jimmy R svarar Anna M
    Tack så mycket. Lycka till med ert nya hem. Kommer bli superbra
  • 2019-11-07

Alexander G skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Riktigt proffsigt bemötande som lever upp till alla förväntningar!
    Jimmy är kanonbra! Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Alexander G
    Tack så mycket Alexander. Nu ska vi bara hitta ett bra hus till er också

Saja A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är supernöjd med köpet av vår Radhus i Söderby. Jimmy visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar Jimmy varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Saja Al-araji Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Saja A
    Tack så mycket för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus

Johan S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är supernöjd med köpet av vår Radhus i Söderby. Jimmy visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar Jimmy varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Ghazwan Al-araji Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Johan S
    Tack så mycket för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus
  • 2019-11-04

Carina K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde med hjälp av Jimmy Rossetti en lägenhet.
    Jimmy var "med" oss genom hela försäljningen och var noga med återkoppling och uppdatering.
    Vi kan varmt rekommendera Jimmy Rossetti. Läs mer
    2019-11-05 Jimmy R svarar Carina K
    Tack så mycket för fin RECO. Lycka till i framtiden
  • 2019-11-01

Lennart E skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Engagerad mäklare, fast det var ett svårt säljläge så lyckades han bra. Gav inte upp! Läs mer
  • 2019-10-20

Sofia M skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Supertrevlig och kunnig om lägenheten, hade svar på alla frågor. Lättillgänglig och tydlig under hela processen Läs mer

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge