Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 172 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• 2019-09-19

Rose-Marie H skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hade Kalle som mäklare. Han är trevlig, proffsig och kommunikativ. Han hade mitt fulla förtroende och skötte uppdraget galant.
    Rose-Marie Läs mer
  • 2019-09-14

Lennart E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Effektiv kunnig erfaren. Helt suverän 😆 Läs mer
    2019-09-16 Jimmy R svarar Lennart E
    Tack så mycket Lennart. Lycka till i sökandet efter drömhuset
  • 2019-09-05

Ylva L skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag tycker att min mäklare Stefanie Schubert Handen har varit lyhörd för mina tankar/önskemål kring försäljningen av min lägenhet. Jag har varit precis så delaktig i processen som jag kunnat/velat. När strul uppstod var det också tydligt att Stefanie gjorde det som var i hennes makt att göra. Läs mer
    2019-09-16 Stefanie S svarar Ylva L
    Hej Ylva. Tack för dina varma ord. Strul är till för att lösas. Tack för ditt enorma tålamod och för att jag fick hjälpa dig till en lyckad försäljning! Lycka till i nya lägenheten!
    Stefanie S gillar detta
  • 2019-09-02

Jeanette A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt en sommarstuga kvickt och smidigt.bra och driven mäklare.passade på att köpa hus i samma veva. Läs mer
    2019-09-03 Jimmy R svarar Jeanette A
    Tack så mycket
    Önskar dig all lycka med ditt nya fina hus
  • 2019-09-02

Linda B skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår lägenhet och köpte radhus och hade Kalle som mäklare. Kalle är en fantastisk mäklare som man kan lita på till 100 procent. Första intrycket av honom var att han var helt klart den mäklare vi skulle ha och han hjälpte oss hela vägen till en lyckad försäljning. Skulle välja honom igen om vi fick för oss att sälja igen. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2019-09-02 Kalle G svarar Linda B
    Vilka fina ord! Tack så hemskt mycket Linda. Jag hjälper er gärna i framtiden.
  • 2019-09-01

My B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kim var väldigt tillmötesgående och hjälpsam med vårt köp av ny bostad. Bidrog med positiv anda och hjälpte oss vid vägval av bostäder samt ställde upp på direkten vid frågor och funderingar. Vi är väldigt nöjda med vårt köp. Läs mer
  • 2019-08-30

Jan Anders L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mäklaren har sålt en tomt åt mig.
    Han har varit bra att samarbeta med, varit tillgänglig och svarat på frågor. Hållt mig uppdaterad under arbetets gång.
    Mycket positiva erfarenheter av hans arbete. Läs mer
    2019-08-30 Jimmy R svarar Jan Anders L
    Tack så mycket. Lång resa som till slut blev ett lyckat resultat. Trevligt att få jobba med dig
  • 2019-08-27

Leon B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Återkopplar snabbt när man ringer och behöver fråga något. Väldigt trevlig, ödmjuk och proffsig. Läs mer
  • 2019-08-19

Thomas L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vill ge mina varmaste rekommendationer till Jimmy Rosetti som i, vad som blev en komplicerad bostadsaffär gick de extra milen vilket i slutändan blev kanonbra för alla inblandade.

Anledningen, tror jag delvis beror på att Jimmy eftersträvar en fläckfri professionalism i sitt arbete men kanske framför allt att han uppenbarligen verkligen bryr sig om de han åtar sig att hjälpa.

Med Jimmy kan man vara trygg i sin bostadsaffär vilket självklart är en av de viktigaste ingredienserna i en så betydelsefull affär. Han är rak, ärlig och uppriktig samt tydlig i sina åsikter och rekommendationer.

För mig finns ingen tvekan vart jag kommer vända mig när det är dags igen och jag rekommenderar alla andra att också arbeta med Jimmy. Läs mer
    2019-08-19 Jimmy R svarar Thomas L
    Wow. Tack så mycket för dina fina ord. Det blev en komplicerad affär men problem är ju till för att lösas. Sen gillar jag utmaningar. Vi hörs snart Thomas
  • 2019-08-17

Allan S skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt nöjd över affären. Jannica är otroligt duktig och smidig. Full pott! Läs mer
  • 2019-08-09

Dorota K skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jättebra säljare med mycket tålamod. Läs mer
  • Johan J

2019-08-05

Johan J skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde våran bostadsrätt med hjälp utav Kalle. Proffsigt bemötande och genuint trevlig igenom hela processen. Kul med en mäklare som för en gångs skull lever upp till pratet. Förväntningarna blev helt klart uppfyllda och lite där till. Stort tack för det, Världsklass! Läs mer
    2019-08-05 Kalle G svarar Johan J
    Stort tack för de fina orden Johan, uppskattade verkligen att få sälja med er! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus nu och att vi hörs framöver.
  • 2019-07-28

Anna F skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt liten villa. Mkt bra bemötande, tillgänglighet, kontakt och service. Kände trygghet och förtroende som köpare, lika mkt fokus på mig som köpare att bli nöjd som säljaren av fastigheten. Läs mer
    2019-07-29 Kalle G svarar Anna F
    Vad härligt att det kändes så bra för dig Anna, nu hoppas jag verkligen att du ska trivas i ditt nya fina hus!
  • 2019-07-28

Pär A skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt hus
    Blev först väldigt dåligt bemött av en mäklare som knappt hörde av och var väldigt svår att få tag på. Sen tog Kalle Gudmundson över, otroligt proffsig och vänlig mäklare
    Blev tillslut en riktigt bra upplevelse.
    Rekommenderar gärna honom till andra säljare/köpare
    Med vänlig hälsning, Pär Anderberg Läs mer
    2019-07-29 Kalle G svarar Pär A
    Tack för den fina recensionen Pär, känns väldigt bra att du är så nöjd!
  • 2019-07-19

Deepika S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har hjälpt oss med försäljning av vår villa på en mycket professionellt sätt. Han är kunnig, engagerad men samtidigt en lugn person. Vi är supernöjda med Jimmy Läs mer
    2019-07-19 Jimmy R svarar Deepika S
    Kul att ni är nöjda. Då är jag också nöjd. Kul även att det är bra köpare som kommer ta hand om ert fina hus. Lycka till i er nya moderna bostad
  • 2019-07-18

Michael H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick hjälp av Jimmy att sälja vår lägenhet. Samarbetet fungerade utmärkt där jimmy lyssnade på våra behov men samtidigt hjälpte oss att se försäljningen från andra perspektiv.
    Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2019-07-18 Jimmy R svarar Michael H
    Tack Michael för fin RECO. Väldigt trevligt att hjälpa er att sälja med rätt förutsättningar. Lycka till i nya huset
  • 2019-07-04

Johannes B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Affärsmässig och korrekt.
    Lätt att få kontakt med och med hög servicenivå. Läs mer
  • 2019-07-03

Anna H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra & smidig försäljning av vårt fritidshus. Jimmy är kunnig, proffsig och en bra mäklare. Rekommenderar! Läs mer
    2019-07-03 Jimmy R svarar Anna H
    Tack för fin Reco. Väldigt kul att få hjälpa er till en lyckad och smidig affär.
  • 2019-07-03

Serhat Firat B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica som bäst 👍 jag fick hjälp av henne jätte mycket. Läs mer
    2019-07-03 Jannica J svarar Serhat Firat B
    Stort tack för rekommendationen. Härligt att ni känner er nöjda! Trevlig sommar.
  • Anica J

2019-07-03

Anica J skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi kom i kontakt med Jannica i samband med köpet av vårt radhus, vi var jättenöjda med hennes bemötande. En trevlig, positiv mäklare som inger förtroende. I och med att vi var nöjda var det en självklarhet att anlita Jannica då vi skulle sälja vår bostadsrätt, den blev såld på direkten! Vi har alltså både köpt och sålt via henne. Kan rekommendera Jannica varmt! Läs mer
    2019-07-03 Jannica J svarar Anica J
    Tack Anica, trevligt att höra. Tack för att jag fått hjälpa dig och din fina familj😊Har varit ett nöje att hjälpa er. Vi kommer att ses igen och jag kommer och äter hos er. Kram
  • Henrik S

2019-06-25

Henrik S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Driven och professionell. Jimmy ligger inte på latsidan utan är engagerad från start till slut. Läs mer
  • 2019-06-15

Ronny F skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica har en härlig energi och är superprofessionell Läs mer
    2019-07-02 Jannica J svarar Ronny F
    Tack för rekommendationen:) Det har varit roligt och en ära att få hjälpa er.
  • 2019-05-29

Johan E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte och sålde hus på 20 dagar. Det har varit nervösa dagar men Jannica fixade allt. Tummen upp! Läs mer
    2019-05-29 Jannica J svarar Johan E
    Tack Johan och Therese för att jag fick äran att jobba med er. Det har varit fantastiskt! 20 intensiva dagar, husköp och försäljning. Bra jobbat!
    Ses i sommar?
  • 2019-05-20

Amardip S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Rekommenderar Jimmy starkt ifall ni ska sälja i Haninge. Hela processen gick smidigt, allt från att från start till slut. Det jag gillade mest att jag kände mig delaktig hela tiden, Jimmy uppdaterade mig längst vägen genom sms och samtal. Läs mer
    2019-05-20 Jimmy R svarar Amardip S
    Mycket trevligt att få hjälpa dig med en smidig försäljning
  • 2019-05-09

Frans H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fick lägenheten såld på ett snabbt och effektivt sätt.
    Kan starkt rekommendera Läs mer
    2019-05-27 Jimmy R svarar Frans H
    Tack så mycket. Kul att få hjälpa dig med en smidig affär
  • 2019-05-06

Lars Ivar C skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt fritidshus.
    Mycket bra och proffsigt bemötande från mäklare Läs mer
    2019-05-06 Jimmy R svarar Lars Ivar C
    Tack så mycket för din fina RECO
  • 2019-05-03

Per Hugo Lars L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är en fantastiskt engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-05-03 Jimmy R svarar Per Hugo Lars L
    En ära att få hjälpa er. Tack så mycket
  • ANNIKA B

2019-05-02

ANNIKA B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vår villa med Jannica Johansson, och hon har vårt största förtroende, stort engagemang, otroligt proffsig och påläst, alltid anträffbar, snabb återkoppling, vi kan mycket varmt rekommendera henne, ni kommer inte bli besvikna!

Tack för denna gången, Jannica
  • 2019-05-02

Greta Maria K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Radhus
    På ett profisonellt sätt, samt fick förtroende för
    mäklaren på en gång (Visste vad han pratade om)
    (Hade annan mäklare innan)
    Ja
    Inget att klaga på, då är allt bra Läs mer
    2019-05-02 Jimmy R svarar Greta Maria K
    Väldigt trevligt att få hjälpa er. Hälsa familjen
  • Przemek K

2019-04-19

Przemek K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet via Jimmy Rossetti👍
    Jag är mycket nöjd! Absolut rekommenderar!!! Läs mer
  • 2019-04-18

Pontus L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde en villa innan visning. Försäljningen gick snabbt och affärsmässigt till.
    Mäklaren var mycket trevlig och inläst på affären vilket gjorde att vi kände oss trygga. Jag skulle rekommendera er varmt till vänner och bekanta! Läs mer
    2019-04-18 Jimmy R svarar Pontus L
    Väldigt kul att få hjälpa er med en väldigt smidig affär. Tack för era fina ord
  • 2019-04-17

Pia B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt ett hus i Vega o är.nöjda med den mäklare som sålde bostaden. Läs mer
  • 2019-04-04

Anand B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet via Jannica Jansson och från första mötet
    tills vi sålde har varit fantastiskt . Bra bemötande , positiv inställning , proffsig, bra återkoppling och alltid glad...SUPERNÖJD.
    Rekommenderar henne starkt.

Tack Jannica Läs mer
  • KARIN O

2019-04-03

KARIN O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vårt hus och Jannica Johansson var vår mäklare. Hon skötte hela affären med mycket tålamod, hon är verkligen att rekommendera. Läs mer
    2019-04-03 Jannica J svarar KARIN O
    Tack Karin för din rekommendation.
    Vi gjorde det tillsammans.
    Ni hade också tålamod?
  • 2019-03-22

Erol S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet igår och är mycket nöjd med Jimmy på svensk fastighetsförmedling 🌼alltid lika trevlig när man pratar med han och han gjorde ett bra jobb 🥊 Läs mer
    2019-04-18 Jimmy R svarar Erol S
    Den som kämpar vinner. Lycka till med allt
  • 2019-03-20

Annelie F skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Vi har under hela processen känt oss trygga och väl informerade. Jimmy är proffsig, lugn och tydlig.
    Rekommenderas varmt!
    /Annelie o Olle Läs mer
    2019-03-20 Jimmy R svarar Annelie F
    Tack så mycket för era fina ord. Kul att få sälja ett så fint hus och att arbeta med er. Lycka till med ert nya liv
  • 2019-03-15

Susanne E skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde en lägenhet i Brandberge.
    Min mäklares bemötande var kanon och hon gav ett tryggt intryck. Hon var väldigt engagerad att det skulle bli det pris jag ville och hon lyckades till och med mer. Hon visade aldrig att hon tvivlade på att det skulle gå bra och jag var så osäker men hon fick mig lugn. Är mycket nöjd och kommer att rekommendera henne till andra. Jätte nöjd Läs mer
    2019-05-17 Stefanie S svarar Susanne E
    Tack snälla Susanne för din fina rekommendation. Ett nöje att få hjälpa dig till bra betalt. Vi syns på tillträdet :)
    Stefanie S gillar detta
  • Erkki P

2019-03-11

Erkki P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte hus upplevde henne som mycket seriös och trevlig 👍 Läs mer
  • 2019-03-11

Tom S skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kim är en väldigt seriös och kompetent fastighetsmäklare. Läs mer
  • Mickael N

2019-03-09

Mickael N skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Svensk Fastighetsförmedling och Kim Langeborg fick uppdraget att sälja vårat hus och allt har gått superbra trots dålig bostadsmarknad. Kim ingav ett mycket bra förtroende och har jobbat aktivt och professionellt igenom hela affären. Rekommenderar i högsta grad. Läs mer
  • Erika J

2019-03-08

Erika J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av Jimmy. Han är otroligt effektiv, kunnig, professionell och lyhörd för mina önskemål. Min förväntning var att få rätt pris för min bostadsrätt och Jimmy överträffade detta med en snabb affär. Allt som allt en mycket positiv upplevelse, jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-03-08 Jimmy R svarar Erika J
    Tack så mycket Erika. Väldigt trevligt och kul att få jobba med er. Snart får ni flytta in i ert nya hem.
  • 2019-03-07

Heidi N skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag sålde en lägenhet och fick ett fantastiskt stöd av Svensk Fastighetsförmedling i Haninge och framförallt av mäklare Kim Langeborg. Bemötandet var hjälpsamt och professionellt. Kan varmt rekommendera byrån och mäklaren oavsett om du har för avsikt att sälja eller köpa. Läs mer
  • Majvor L

2019-03-01

Majvor L skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vårt radhus och vi är supernöjda med mäklarens arbete och bemötande. Försäljningen gick snabbare än förväntat.
    Vi kan verkligen rekommendera Svensk Fastighets förmedling. Läs mer
  • Patric L

2019-03-01

Patric L skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt min villa i Vega Kjellmansväg 4
    Bra rådgivning
    Förtroendeingivande
    Kan starkt rekommenderas Läs mer
    2019-03-01 Jannica J svarar Patric L
    Tack Patric, att just jag fick förtroendet att sälja ditt hus. Kram
  • TOMAS J

2019-02-27

TOMAS J skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte vårt första hus genom Jannika och är fantastiskt nöjda med den hjälp som vi har fått. Kompetent, tydlig och effektiv! Läs mer
    2019-02-27 Jannica J svarar TOMAS J
    Tack Tomas för din rekommendation, det betyder mycket för mig. Vi ses vid tillträdet. Hälsningar Jannica
  • 2019-02-27

Matilda N skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Supernöjd från början till slut! Förtroendeingivande och professionell med ett stort engagemang. Kan varmt rekommendera Jimmy. Läs mer
    2019-02-27 Jimmy R svarar Matilda N
    Väldigt kul att få sälja Haninges finaste lägenhet och leverera mycket bra betalt. Tack Matilda
  • Lamin D

2019-02-26

Lamin D skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har haft nöjet att köpa ett jättefint hus av en kompetent, driven och hjälpsam mäklare. Vi är jättenöjda med jannicas proffessionalitet i sin yrkesroll sen är hon super trevlig också. :)

Yes, vi är super nöjda med Jannica

// Lamin och Katarina Läs mer
    2019-02-26 Jannica J svarar Lamin D
    Tack snälla Lamin och Katarina för er rekommendation. Jag hoppas ni kommer att trivas i det fina huset. Lamin jag har skickat dom fina bilderna till dig?Sköt om er så ses vi på tillträdet.
  • Liv J

2019-02-21

Liv J skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Min mäklare Kim.
    Helt från första början gav han ett positivt intryck,
    var kunnig i sin sak och gav förtroende. Alltid lugn och vänlig. Han jobbade hårt och jag visste att han var den rätta för att försäljningen av lägenheten skulle bli så bra som jag önskade.
    Och den blev bättre..
    Hälsning Liv Jonsson Läs mer
  • 2019-02-21

Guzel K skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hej! Mäklare Kim! Han är bäst! Jag är jättenöjd med hans jobb! Han är snäll, allt säger tydlig och ordentligt! Tack så mycket för sådana professionallt jobb!
    Mvh Guzel Kuznetsova. Läs mer
  • 2019-02-09

Pekka W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Helt ok försäljning, med tanke på marknadsläget. Läs mer

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge