Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 657 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge 2

• köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-08-02
    Mäklaren hade svar på alla frågor vi hade. Hon var påläst och kunde mycket om fastigheten. Vi blev bemötta bra men blev inte "påhoppade" och stressade utan vi fick ta vår tid i huset och kolla runt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-30
    han var jätte trevligt och hjälpte mig mig språket alltså han förklarade alltingen på lätt svenska.
    Jag fick visning innan jag skrivit kontrakt samt han svarade alla mina frågor
  • köpte sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-28
    Vi är inte alls nöjda med Christophers bemötande när vi köpte ett radhus innan ordinarie visning och fotografering. Vi upplevde honom som hetsig och nedvärderande. Han var trevlig de 3 gånger vi träffade honom i verkligheten, men vi kände oss illa till mods varje gång vi haft telefonkontakt. Han fick oss flera gånger att känna oss stressade och rent ut sagt korkade. Vi kände att han spelade mycket på att vi inte bott i hus tidigare och tyckte vi var jobbiga och onödiga som ville undersöka saker själva efter besiktningen. Vi upplevde att kontraktet på något sett skulle brytas om vi tog dit egen besiktningsman eller skulle undersöka tak, el eller ventilation med egna fackmän, eftersom taket inte besiktigades och el/vent inte ingick i besiktningen. Nu i efterhand visade det sig vara problem med både el och tak, vilket får oss att tro att Christopher kanske visste något om det och därför inte ville få oss att undersöka det?
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Johanneshov
    2021-07-28
    Jag fick ett väldigt gott första intryck av Kalle. Han är väldigt trevlig, duktig och lyhörd. Vi har haft en nära dialog där vi kunnat bolla idéer kring försäljningen. Han överträffade mina förväntningar och jag är väldigt nöjd med slutresultatet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-23
    Han är service inriktad och social
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Brandbergen
    Bra kommunikation.
    Ringer så fort någon lämna bjud och lätt att få ta.
    2021-07-23
    Christopher är en service-inriktad säljare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-22
    Hela processen kring köpet gick snabbt och enkelt. Jag visste inte att ett köp kunde ske på ett par dagar:) Tack Jimmy!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-22
    Ett professionellt bemötande med en plan för försäljningen som passade oss (lyhörd). Han var mkt engagerad i hela processen och sålde lägenheten snabbt. Kan varmt rekommendera honom till andra.
    Tack så mycket för bra RECO. Kul att det gick smidigt och ett bra resultat. Jimmy Rossetti
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-21
    Mycket trevlig, professionell och alltid tillgänglig.
    Hej Torbjörn, Vad snällt skrivet, det värmer, tack!! Stort tack för ert förtroende med huset, ert nästa steg kommer bli hur bra som helst. Ta hand om er. Mvh Solomon Tumizghi på Svensk Fastighetsförmedling. Solomon Tumizghi
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-21
    Grym mäklare som ger fantastiskt service och bra info angående lägenheten.
    Är extremt nöjd med köpet och uppskattar verkligen all engagemang.

Rekommenderar Kalle starkt 🙂👌🏻
  • Erika S
    2021-07-21
    Solomon är en tevlig, ärlig och professionell mäklare. Han är alltid tillgänglig och gör att hela processen känns lättare. Rekommenderar honom starkt!
    Hej Erika, Vad glad jag blir av dina ord, stort tack!! Det var en ära att får hjälpa er att göra en trygg och bra bostadsaffär :). All lycka med tomten ni köpt så hörs vi snart igen. Mvh Solomon Tumizghi på Svensk Fastighetsförmedling. Solomon Tumizghi
    Proffesionellt och trevligt 👍
    2021-07-21
    Christofer är en fantastisk mäklare lyhörd engagerad tar till sig tid återkopplar snabbt rekommenderar väldigt varmt ni kommer inte att ångra er😊😊😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Jordbro
    2021-07-20
    Mycket sympatisk, lugn och förtroendeingivande mäklare. Jimmy tog sig tid för alla frågor och kom även med tips och råd gällande försäljningen.
    Levde både upp till och överträffade våra förväntningar i samband med försäljningen av vår fastighet.
    Allt gick mycket smidigt från start till avtal.
    Tack Henry för mycket fin RECO. Kul att ni är nöjda med mitt jobb och resultatet Jimmy Rossetti
    2021-07-20
    Väldigt professionell och duktig, rekommenderar honom gott!
    Tack för bra RECO. Kul att vi fick ihop en smidig affär till rekord Jimmy Rossetti
    2021-07-12
    Enkelt, snabbt och smidigt! Kan rekommendera starkt om man vill ha en fläckfri process för att köpa en bostad.
    Grattis till en superfin lägenhet och tack för bra RECO Jimmy Rossetti
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-09
    Sara är väldigt kundfokuserad och finns tillgänglig både under och efter arbetstid! Men det som utmärker är hennes ihärdighet!
    Intresset var svagt men hon lyckades nå vår prismål tillslut och det utan budgivning.
    2021-07-08
    Varmt och glatt bemötande, ambitiös och proffersionell arbetsnivå.
    Vid försäljning, skulle jag mer än gärna anlita Jimmy.
    Tack så mycket för bra RECO och grattis till ett fantastiskt köp Jimmy Rossetti
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-06
    Det kändes lite jäktat över lag. Kände mig ibland pressad att svara på frågor när jag egentligen kände att jag behövde mer tid. Men affären gick ju i lås och smärtfritt så över lag helt ok.
    2021-07-05
    Bra bemötande.
    Kunnig. vi köpte nyproduktion och Jimmy kunde svara på allt vi undrade om.
    Tack för bra Reco. För mig är det viktigt att ni får bra info Jimmy Rossetti
    2021-07-04
    Bästa Mäklaren i Haninge. Ger ett seriöst intryck och ser alltid till att du som säljare får ut det mesta av din försäljning. Dessutom är han lyhörd, kunnig och svarar alltid/återkopplar vilket vi tycker va väldigt uppskattat. Tack Jimmy för en grym försäljning!
    Tack Mikael för bra Reco och kul att ni är nöjda med mitt jobb Jimmy Rossetti
    2021-07-04
    Enkelt och okomplicerat. Inga slarvfel eller annat strul.
    Tack Niklas för bra RECO. Jag är väldigt noggrann och kul att det märks Jimmy Rossetti
    2021-07-04
    Bemötandet var mycket professionellt och man fick en känsla av att han verkligen ville att köpet skulle bli så bra som möjligt för oss.
    Utan tvekan den bästa mäklaren vi har träffat.
    Tack för väldigt bra RECO och fina ord Jimmy Rossetti
    2021-07-04
    Kompetent och trevlig mäklare!
    Tack Lisa för bra Reco. Kul att du är nöjd med mig Jimmy Rossetti
    2021-07-03
    Bemötande: ok men anpassa sig till köparen är ett tips.

Förväntningar: att mäklaren skulle hålla sitt ord och arbeta för en bra lösning för alla, vilket var tveksamt men ok.

Sammanfattningsvis helt ok men skulle inte anlita vid försäljning.
    Hej Marcus Tråkigt att du inte är nöjd. Jag försöker göra mitt yttersta för att det ska bli bra för alla men ibland går det inte. Hoppas att jag i framtiden kan hjälpa er och kompensera. All lycka till er Jimmy Rossetti
    2021-07-02
    Väldigt trevligt bemötande. Kände mig verkligen trygg genom hela förfarandet. Kan verkligen rekommendera Jimmy som mäklare
    Tack Åsa för bra Reco. Kul att ni är nöjda och ett fint resultat Jimmy Rossetti
    2021-07-02
    Det gick värdigt smidigt allting då allting ingick såsom mäklare, styling och fotografering. Jag skulle verkligen rekommendera honom till andra som ska sälja.
    Tack för bra Reco Gösta. Kul att ni är nöjda och att allt gick så smidigt Jimmy Rossetti
    2021-07-01
    Det var mycket trevligt att träffa en person med denna fina attityd god personlighet…
    Tack Osman för bra Reco och kul att du är nöjd med mig Jimmy Rossetti
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-01
    Vi är väldigt tacksamma för Jimmys hjälpt.
    Jimmy gjorde att allt flöt på smidigt och trevlig sätt.
    Tack Delfina för bra Reco. Jag fick till slut ihop ett fint pussel och ett mycket bra resultat Jimmy Rossetti
    2021-07-01
    Bra trevligt hjälpsam bra att lyssna
    Tack Adib för fin Reco. Viktigt att lyssna efter kundens behov Jimmy Rossetti
    2021-06-30
    Professionell trevlig och kunnig.
    Tack Allia för bra Reco. Hoppas du ska trivas i ditt nya hem Jimmy Rossetti
    Tillmötesgående
    Hjälpsam
    Professionell
    Serviceminded
    Tack Ilknur för bra RECO. Hoppas du ska trivas i ert nya hem Jimmy Rossetti
    2021-06-30
    Proffsigt bemötande och en av de mest kunniga mäklare vi samarbetat med. Vi sålde vår lägenhet till ett rekordpris! Tack igen Jimmy!
    Vilken RECO. Tack för ett bra betyg och kul att ni är nöjda Jimmy Rossetti
  • sålde sin stuga med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Gålö
    2021-06-30
    Vi hade erfarenhet henne vid köpet av Horns väg 112 och det fungerade bra och engagerade henne till försäljningen av Horns väg 101.
    2021-06-30
    En mycket proffsig och kunnig mäklare. Mycket nöjd!
    Tack Anni för bra Reco. Bra att du är mycket nöjd Jimmy Rossetti
    2021-06-30
    Har hållit oss informerade om allt med köpet.
    Tack Emma för bra RECO och grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
    2021-06-30
    Jättebra bemötande, tydlig förklaring och väldigt motiverad! Proffesionell!
    Tack Aleksandra för bra Reco. Jag tycker att det är kul och bra att det syns Jimmy Rossetti
    2021-06-30
    Very professional broker. Answered all our questions and was very welcoming.
    Made us feel at ease.
    Tank you so much for à god RECO. Wish you al the best Jimmy Rossetti
    2021-06-30
    Vi sålde min fre dödsbo och Jimmy var väldigt förstående för mig och min brors behov etc.
    Tack Tobias för bra RECO. Väldigt lyckad försäljning och kul att ni är nöjda Jimmy Rossetti
    Väldigt professionellt bemötande
    Tack Ida för bra RECO. Hoppas du ska trivas i din nya bostad Jimmy Rossetti
    2021-06-30
    Trevlig person är han och är ordningsam mäklare. Det har gått bra, snabbt och smidigt med köpt av huset.
    Tack Jimmy Rossetti!
    Tack Ibrahim för fina ord och bra RECO Jimmy Rossetti
    2021-06-30
    Jimmy Rossetti gjorde ett gott intryck på mig. Hade inga förväntningar då vi var köpande part och allt hände väldigt fort.
    Vi fick ett bra och proffsigt bemötande och är mycket nöjda med hur hela processen fortlöpte.
    Tack för bra Reco och kul att ni är nöjda med processen Jimmy Rossetti
    • Centrala Haninge
    2021-06-30
    Bra bemötande, lätt tillgänglig. Snabba svar och lösningar.
    2021-06-30
    Jimmy är enkel att prata med å tydlig. Inga missförstånd med nåt. Rekomenderar jimmy stark å kommer använda honom vid nästa försäljning.// magnus
    Bästa mäklaren i Stockholm,rekommenderar
  • köpte sin stuga med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • VÄSTERHANINGE
    2021-06-28
    Sara fanns som ett stöd igenom hela processen med en integritet som inte gick in för att påverka på något sätt.
    2021-06-27
    Bra bemötande, engagerad, trevlig. Vi är väldigt nöjda.
    2021-06-27
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam på alla sätt och vis. Lätt att prata med samt att han alltid fanns tillgänglig för frågor och funderingar.
    En mycket kompetent mäklare som rekommenderas.
    • Örby Slott - Älvsjö
    2021-06-24
    Jimmy är Intresserad och proffsig.
    Han är dessutom väldigt ödmjuk och gör sitt yttersta för att affären ska bli bra för alla parter.
    Tack för bra RECO Jenny Ett nöje att få hjälpa er till rekordpris Jimmy Rossetti