Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 107 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• Linda Ö
    Linda Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy skötte min försäljning av mitt radhus och överträffade våra förväntningar! Jimmy är Mycket seriös, kunnig och förtroendeingivande. Även lyhörd för våra önskemål! Läs mer
    2018-10-18 Jimmy R svarar Linda Ö
    Så kul att få hjälpa dig. Önskar er alla lycka
  • Victoria N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte rad hus
    Vi blev bemötta jätte bra
    Mina förväntningar på mäklare är att de ska va trevliga och till mötesgående och det va hon verkligen Läs mer
  • Mikael E skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har skrivit kontrakt på en villa och Kim har varit proffsig med glimten i ögat rakt igenom. En stjärna i kanten får han från oss. Läs mer
  • Catarina Maria C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Engagerad och kunnig.
    Stor lokalkännedom vilket är bra . Läs mer
    2018-10-03 Jannica J svarar Catarina Maria C
    Tack för din rekommendation och tack för att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen:)
  • Joel Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är mkt trevlig att prata med och hjälpsam på alla sätt och vis.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-09-28 Jimmy R svarar Joel Å
    Tack så mycket Joel. Nu ska jag bara hitta det perfekta huset till dig och din familj
  • Johann P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Goda råd, bra kommunikation och toppen resultat! Läs mer
  • Jan-Erik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte nyproducerad lägenhet av privat säljare vilket är lite mer komplicerat än att köpa i fösta hand från byggföretaget eller begagnad av privat säljare.

Mäklaren skötte det hela väldigt professionellt och löste smidigt de frågor som dyker upp vid en sådan försäljning/köp.

Är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte transaktionen och kan till fullo rekommendera honom för andra uppdrag. Läs mer
    2018-09-18 Jimmy R svarar Jan-Erik K
    Tack så mycket för dina fina ord. Du kommer få det fantastiskt i din nya fina bostad. Lite avis faktiskt
  • Robert H
    Robert H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt mäklare. Hårt arbetande, kunnig och mån om bästa resultat.
    Dessutom är han en utomordentligt sympatisk person som jag kan rekommendera på alla sätt. Läs mer
    2018-09-16 Jimmy R svarar Robert H
    Tack Robert
    Önskar dig all lycka med ditt nya liv på varmare breddgrader
  • Markus Gustav R skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Smidig försäljning med pålitlig mäklare Läs mer
  • Marinela C skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Nyproduktion i Vega .Mycket professionell .Utmärkt ! Läs mer
  • Annika I skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en lägenhet och då fick Kim även uppdraget att sälja vilket han gjorde väldigt snabbt.
    Vi är mycket nöjda då Kim har varit tillgänglig och sett till att allt gått smidigt både när det gäller lägenheten vi köpt och Brf-radhuset vi säljer. Läs mer
  • Alim P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är bäst av det bästa. Han vet verkligen vad han gör och han är väldigt bra på det. Han lägger extremt uppmärksamhet på detaljer och han vet vad köparna vill ha och vad de tänker. I vårt fall gjorde han fantastiskt jobb. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-09-10 Jimmy R svarar Alim P
    Tack så mycket. Ett nöje att få hjälpa din familj till er drömbostad. Lycka till
  • Usama O
    Usama O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har haft Jannica som mäklare för både köp av ett radhus samt försäljning av min lägenhet, det hela skedde inom samma vecka. Otroligt professionell och lyhörd som mäklare, bra personlighet som gör det väldigt enkelt att kommunicera med.
    Lyssnar till ens behov och agerar utifrån det.

Vi var smått oroliga innan vi skulle sälja vår lägenhet men Jannica kirrade en försäljning inom 3 dagar, WOW säger jag bara!

Vi kommer med största sannolikhet att anlita Jannica i framtiden om det blir aktuellt med försäljning.

Varma rekommendationer :) Läs mer
    2018-10-03 Jannica J svarar Usama O
    Tack för din fina rekommendation. Det har bara varit kul att få hjälpa er! Både att hjälpa er hitta nytt boende och att få äran att sälja er lägenhet. All lycka till er:)
  • Lena Renée Bertilsdotter T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt radhus i Norra Söderby.
    Mäklarn har varit proffsig hela tiden.
    Det har varit enkelt och behändigt, det har även gott snabbt. Läs mer
    2018-09-06 Jimmy R svarar Lena Renée Bertilsdotter T
    Tack så mycket Lena. Lycka till med allt och hälsa familjen
  • Maria N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte bostadsrätt. Hade svar på våra frågor. Lugn och tydlig. Bra och lättförståelig genomgång av kontrakt. Ordning och reda. Läs mer
    2018-09-09 Jannica J svarar Maria N
    Tack för din rekommendation. Hälsningar Jannica
  • Kerstin N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket professionellt bemötande. Väldigt tillgänglig för frågor.
    Kunnig. Jag är mycket nöjd med mäklarens insats vid mitt köp av bostadsrätt.
    Kerstin Nygren Läs mer
    2018-08-25 Jannica J svarar Kerstin N
    Tack Kerstin, ett nöje att få hjälpa dig med ditt nya boende.
  • Christin V
    Christin V skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har ett stort engagemang i sitt arbete och får en alltid att känna sig trygg i sin försäljning. Mycket kunnig och professionell, men behåller verkligen sin mänsklighet genom hela uppdraget!
    Jag rekommenderar Jimmy högt och kommer definitivt vända mig till honom nästa gång det blir dags för en bostadsaffär.
    Tusen tack! :) Läs mer
    2018-08-24 Jimmy R svarar Christin V
    Tack för dina fina ord. Det är jag som tackar för att jag fick sälja din fina lägenhet. Lycka till med allt
  • Christofer L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde ett kedjehus i haninge via svensk fast haninge och Jimmy . Hög kvalitet rakt igenom hela affären . Kan varmt rekommendera honom ! Läs mer
    2018-08-23 Jimmy R svarar Christofer L
    Tack Christofer
    Väldigt kul att få hjälpa er till bra betalt och att ni kan flytta dit ni önskar. Lycka till
  • Erica S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är ett superproffs som jag varmt kan rekommendera - han har stenkoll på allt, är trevlig, snabb och effektiv. Han sålde min lägenhet i Årsta till ett toppenpris och jag kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    2018-08-22 Jimmy R svarar Erica S
    En ära att få sälja Årstas snyggaste lägenhet. Jag som tackar
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannika är engagerad som mäklare, väldigt träffsäker i sin värdering. Jag rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Faiza K skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har köpt en trea i Haninge genom Kim Langeborg. Kim har ett otroligt proffsigt, engagerat och trevlgt bemötande.
    Jag rekommenderar Kim varmt till alla som vill köpa eller sälja en bostad! Läs mer
  • Martin B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt en villa och har blivit väl omhändertagen av Jimmy under hela processen. Han infriade våra förväntningar och har ansträngt sig för att ge oss de bästa möjligheterna. Läs mer
    2018-08-09 Jimmy R svarar Martin B
    Tack för din fina rekommendation. Ett nöje att få sälja ert fina hus
  • Daniel Y
    Daniel Y skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2 rums Lägenhet. Trevligt bemötande, väldigt professionell Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har både sålt vårt nya boende till oss och han fick förtroendet att sälja vårt gamla.
    Jimmy är ytterst noggrann och lämnar inget åt slumpen.
    Han är rak och är väldigt noga med att påtala eventuella brister.
    Båda affärerna har löpt smidigt.
    Vi kan med värme rekommendera Honom.
    Robert och Maud Berglund Läs mer
    2018-07-21 Jimmy R svarar Robert B
    Tak för er fina rekommendation. Väldigt kul att få hjälpa er att komma till er drömbostad.
    Ta hand om familjen
  • Max B
    Max B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sammanfattning: Allting fungerade väldigt smidigt med Jimmy. Han jobbade hårt för att få till en bra försäljning, och det blev det verkligen sett till att det är sommar och hur bostadsmarknaden mår.

/Nöjd kund Läs mer
    2018-07-10 Jimmy R svarar Max B
    En ära att få sälja er fina lägenhet. Tack för fint samarbete
  • Gojko B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en trea samt sålt en tvåa i Haninge genom Svensk Fastighetsförmedling (Kim Langeborg). Kim är väldigt trevlig person och det var väldigt lätt att kommunicera med honom. Vi har varit väldigt nöjda både som köpare och säljare med hans arbete och engagemang. Vi kan rekommendera honom till andra kunder som vill köpa eller sälja en lägenhet. Läs mer
  • Wirgina Kinga K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket nöjd bästa mäklaren. Vi säkert kommer tillbaka om vi vill sälja eller köpa någon lgh eller hus Läs mer
    2018-07-08 Jannica J svarar Wirgina Kinga K
    Tack så mycket! Jag önskar er stort lycka till och hoppas ni kommer att trivas bra i Tungelsta. Trevlig sommar. Hälsningar Jannica
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för all hjälp i försäljningen av min pappas dödsbo. Vi kan varmt rekommendera Jimmy som ger ett mycket proffsigt intryck då han är mycket kunnig, erfaren och visar engagemang. Alltid snabb på att svara och mycket bra återkoppling. Tack för den trygghet du givit genom hela försäljningen! Läs mer
    2018-06-19 Jimmy R svarar Johanna K
    Tack så mycket för dina fina ord. Önskar alla syskon lycka
  • Monica W
    Monica W skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Anlitade Kim Langeborg på svensk fastighetsförmedling i Haninge att sälja mitt hus. Proffsig mäklare som sålde huset utan problem efter 15 dagar på nätet. Behöver du en bra mäklare kan jag rekommendera Kim. Läs mer
    2018-06-21 Kim L svarar Monica W
    Hej Monica
    Tack för dina ord. Ett sant nöje att få förmedla er fina fastighet.
  • Angélique O skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har köp bostad.Jätte bra mäklare
    Är supernöjd. Läs mer
    2018-06-21 Kim L svarar Angélique O
    Vad glad jag blir att du är nöjd Angélique. Tack för din rekommendation, Hoppas du kommer trivas!
  • Aydin Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Första kontakten var via telefon, därefter gick allt smidigt och enkelt. Mäklaren Jimmy är tillgängligt och flexibel. Bostadsaffärer gick mycket snabbare än vad jag trodde mycket tack vare Jimmy.

Jag kommer att rekommendera honom Läs mer
    2018-05-22 Jimmy R svarar Aydin Ö
    Ett nöje att hjälpa dig. Tack så mycket
  • Camilla H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt ett minder parhus. Affären har gått bra. Läs mer
  • Tetiana P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för ett snabbt och effektivt resultat med försäljningen av våran lägenhet.Vi är glada och nöjda att vi valde dig som mäklare. Du bemöter sina kunder på ett trevligt och korrekt sätt.Helhetsupplevelsen blev såklart positivt. Och vi kan stark rekommendera dig för andra. Läs mer
    2018-05-01 Jimmy R svarar Tetiana P
    Ett sant nöje att få hjälpa er. Tack för era fina ord och lycka till med ert nya boende.
  • Paulina N
    Paulina N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är väldigt nöjda med Jannica som mäklare!

Trevligt bemötande från början till slut och med ett stort engagemang för att vi skulle bli nöjda med försäljningen, och även med köpet av vår nya bostad.

Alltid ett glatt leende, en god inställning och tålamod till allt. Läs mer
    2018-04-29 Jannica J svarar Paulina N
    Tack fina,
    Inte svårt att möta er med ett leende! Hoppas ni trivs i ert nya hem. Lycka till!
  • Josefine S skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Dubbelvånings radhus
    Mycket trevligt bemötande
    Ärlig
    Förstående Läs mer
    2018-06-21 Kim L svarar Josefine S
    Tack för din rekommendation Josefine, alltid lite extra roligt med beröm från glada köpare. Hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya radhus
  • Ted S
    Ted S skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Smidig och snabb affär utan problem! Vi fick bra vägledning och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-29 Jannica J svarar Ted S
    Tack! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem.
  • Jan S skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt ett kedjehus i Haninge. Försäljningen gjordes av Kim på Svensk Fastighetsförmedling i Haninge. Mycket proffsig och engagerad mäklare med bra bemötande. Genomförandet av uppdraget gick också väldigt snabbt från första mötet till försäljningen. Vi kan tveklöst rekommendera KIm ! Läs mer
    2018-06-21 Kim L svarar Jan S
    Hej Jan
    Tack för din rekommendation. Det var verkligen roligt att förmedla er bostad. Lycka till med det nya boendet
  • Maija Annikki E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica har hjälpt oss med husförsäljningen på ett engagerat och professionellt sätt. Alltid ett trevligt bemötande, från start till mål!

Maija och S-B Läs mer
    2018-04-19 Jannica J svarar Maija Annikki E
    Tack för rekommendationen😊Det har varit fantastiskt att få hjälpa er med försäljningen från start till mål.
    Ni är fantastiska människor och hoppas nu att ni kommer trivas lika bra inne i stan.
  • Jana O
    Jana O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kvalitet, brinnande engagemang och hårt arbete skapar Jannica en lyckad affär. Läs mer
    2018-04-17 Jannica J svarar Jana O
    Hej, tack för rekommendationen och för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet.
    Hoppas att ni och katterna kommer att trivas lika bra i er nya lägenheten.
    Hälsningar Jannica
  • Malika A skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt en villa i Kolartorp och köpt en bostadsrätt (nyproduktion) i Vega.

Vi kände redan vid första mötet att vi fick förtroende för mäklaren (Kim) vid Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren gjorde en tydlig förklaring för oss säljare hur hela proceduren skulle gå till. Vi fick hjälp med vad vi själva skulle fixa för att försäljningen skulle gå så smidigt som möjligt. Vi har under hela försäljningen haft mycket stöd av mäklaren (Kim).

Visst hade vi förväntningar men samtidigt visste vi att bostadsmarknaden blivit mycket tuffare. Vi blev dock nöjda när väl försäljningen var i hamn.

Vi är mycket nöjda med mäklaren (Kim) och Svens Fastighetsförmedling.

Med vänlig hälsning Lars-Göran och Malika Läs mer
    2018-06-21 Kim L svarar Malika A
    Hej Malika och Lars-Göran
    Tack för era fina ord. Det var ett sant nöje att få hjälpa er med er försäljning. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Maud P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica Johansson är en mycket kunnig mäklare

Jag kan varmt rekommendera henne

Maud Pettersson
    Gammelhagen 243 Läs mer
    2018-03-27 Jannica J svarar Maud P
    Tack Maud. Lycka till med ditt nya boende.
  • Tiina V skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Rekommenderar Jannicka starkt, mkt effektiv, ödmjuk, mkt bra på alla sätt o vis 😊 Läs mer
    2018-03-16 Jannica J svarar Tiina V
    Tack Tiina 💕Hoppas du hade en bra födelsedag och att ni firar ordentligt i helgen😊 Lycka till i ditt nya boende. Ta hand om dig. Kram
  • Gunnel Inger M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket proffsigt bemötande och genomförande av uppdraget. Dessutom på väldigt kort tid vilket var vårt behov vid tillfället. Skulle utan tvekan rekommendera den trevliga Jannica till vänner som planerar försäljning av sin bostad och återkommer naturligtvis själv då det blir aktuellt med försäljning igen! Tack o kram från Gunnel o KG Myhrberg!😊 Läs mer
    2018-03-06 Jannica J svarar Gunnel Inger M
    Tack så mycket för er fina rekommendation. Jag ser gärna fram emot att hjälpa er igen i framtiden.
    Lycka till med ert fina boende.
    Vänliga hälsningar Jannica
  • Susanne S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag tycker Jimmy har gjort ett mycket bra jobb. Han är kunnig, proffsig och erfaren. Han gör ett gott intryck, både på den som säljer och den som köper. Min sambo och jag har upplevt honom i båda roller. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-03-05 Jimmy R svarar Susanne S
    Tack för fin Reco
    Jag är så glad att jag fått hjälpa er till ert fina boende.
  • James C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannika är pålitlig och seriös. Kunnig och trygg som mäklare. Läs mer
    2018-03-03 Jannica J svarar James C
    Härligt att höra, stort tack! Lycka till med ert nya boende. Hälsningar Jannica
  • Lotti O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Professionell, tydlig, engagerad och sist men inte minst en vänlig själ. Läs mer
    2018-02-21 Jannica J svarar Lotti O
    Tack snälla💕
    Jag önskar er stort lycka till med husbygget.
    Kram
  • Magaly B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag är väldigt nöjd. JR har visat stor proffessionalitet och engagemang. Alltid hjälpsam och trevlig. Ärlig och hela tiden hållit mig väl informerad om affären. Det har tagit lite tid och han har haft tålamod och kommit med goda råd och uppmuntran. Jag skulle stark rekommendera honom. Läs mer
    2018-02-21 Jimmy R svarar Magaly B
    Tack så mycket. Varit ett nöje att få hjälpa dig
  • Sofia T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy Rossetti tog hand om mig hela vägen, från mitt relativt trevande "jag kanske ska sälja", till slutet av försäljningen. Han är vänlig, ödmjuk, kunnig, smart och aldrig påstridig. Han förde affären framåt på ett lyckosamt och smidigt sätt. Läs mer
    2018-02-07 Jimmy R svarar Sofia T
    Tack så mycket Sofia. Du är värd det bästa
  • Lukas James Ivar M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Ärlig, rak men samtidigt ödmjuk och hjälpsam. Inte alls för ”på” som andra mäklare kan vara. Bra kontakt. Bara positivt. Läs mer
    2018-01-23 Jannica J svarar Lukas James Ivar M
    Hej Lukas.
    Stort tack för din rekommendation.
    Så kul att få hjälpa er😊
    Hälsningar
    Jannica
  • Annelie H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har både köpt och sålt genom Jimmy och är så nöjd. Väldigt proffsig och extremt bra på återkoppling. Skulle definitivt välja honom om igen.
    Annelie Läs mer
    2018-01-16 Jimmy R svarar Annelie H