Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 37 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• Pia C
    Pia C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica är en kompetent, driven, engagerad, varm och omtänksam kvinna som sköter sitt jobb med bravur!
    Man känner sig som om man var den enda kunden hon har och allt bara fungerar!
    Mycket god lokalkännedom gör också att hon kan prata för varan på ett trovärdigt sätt!
    Allt var tydligt och klart, snabbt och lätt!
    Kan varmt rekommendera Jannica till dig som ska sälja ditt hus i Tungelsta!
    2017-08-17 Jannica J svarar Pia C
    Tack Pia, för din rekommendation.
    Tack också för att jag fick hjälpa dig med husförsäljningen.
    Jag önskar dig all lycka i ditt nya hus och hoppas att du får njuta ordentligt med allt nya som väntar.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En engagerad och lyhörd mäklare som gjorde sitt yttersta för att jag skulle känna mig trygg! Rekommenderar verkligen Jannica!!!
    2017-08-15 Jannica J svarar Sandra K
    Tack Sandra!
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus. Vad kul att det blev en så trevlig familj som flyttar in. De kommer att passa in där perfekt.
  • Peyman T
    Peyman T skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi valde Thomas efter rekommendation och urval av flertal olika byråer och mäklare. Thomas utmärkte sig genom att tänka utanför "boxen". Han såg till att vi fick bra betalt och var med oss genom hela processen. Han känns trygg och personlig.
    Vi kommer definitivt använda hans tjänster i framtiden!
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Thomas Pettersson gav ett mycket bra intryck under hela försäljningen.
    Upplevde stor kännedom om prisnivåer i området.

Stor kompetens genom hela säljprocessen bidrog till en stor trygghet genom hela affären.

Levde också upp till de förväntningar som fanns gällande nivån för vad aktuellt objekt blev såld för.

Som helhet mycket nöjd med Thomas insats och kan starkt rekommendera hans tjänster.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och påläst mäklare som svarat otroligt snabbt på alla möjliga frågor.
    Kan varmt rekommendera Jannica för din försäljning!
    2017-07-23 Jannica J svarar Lotta E
    Tack Lotta för rekommendationen, lycka till med ditt nya boende.
  • serife s
    serife s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Der var jätta bra det gick bra Björn 10 pöeng
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig, proffsigt upplägg och uppfyllde alla våra förväntningar trots den knappa tiden från första möte till visning.
  • Sonia L
    Sonia L skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tomas är en mycket kunnig, duktig och erfaren mäklare. Han tog snabba beslut som ledde till omedelbar handling. Med sitt trevliga och tillmötesgående sätt kändes svårigheterna inte så svåra. Tomas var också snabb på att svara om vi hade ringt och återkopplade så fort ngt hänt. Han är en klippa och är en 10,a av lika många möjliga. Självklart vill vi ge våra rekomendationer det varmaste. En sådan medarbetare är guld värt. SONIA & SVEN LYSÉN.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jättenöjda med Jannica som mäklare!
    Mycket engagerad, kunnig och glad. Vi sålde innan visning och är mer än nöjda med resultatet.
    Tack =)
    2017-06-13 Jannica J svarar Johanna B
    Tack. Det var en ära för mig. Alltid extra roligt att sälja i mina hemtrakter. Stort tack för att ni gav mig förtroendet och lycka till med ert nya boende.
  • Malin H
    Malin H skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsig och engagerad mäklare som tryggt stöttade oss oroliga förstagångssäljare genom husaffären. Mycket väl genomförd försäljningsprocess, allt från fotografering till visning. Rekommenderas varmt.
  • Athanasios  K
    Athanasios K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vad är bättre än att sälja din lägenhet, 3 månaden innan visningen och får det priset som du hade önskat? Vi har sluppit stressen och alt extra jobbet och förberedningar.

Jannica har gjort ett grymt jobb. Jag absolut rekommenderar henne...
    2017-05-30 Jannica J svarar Athanasios K
    Tack! Vad glad jag blir! Det har varit mycket trevligt att få träffa er och hjälpa er till den lösningen som passade er bäst.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsigt bemötande, bra återkoppling, stort kunnande. Smidig och behaglig resa genom hela processen!
    jag är otroligt nöjd och Björn får en väldigt stark rekommendation!
  • Hans F
    Hans F skrev om Leif Graaf en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fick ett utmärkt bemötande.
    Finns absolut inget att klaga på, fungerade alldeles förträffligt.
  • Syed H
    Syed H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bästa Jannica............från hasan brandbergen.
  • Björn V
    Björn V skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevligt bemötande.bra på att lämna information.
  • Krister L
    Krister L skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig, tillmötesgående, bra på lyssna, tillgänglig. En bra pojk!
  • Isabella T
    Isabella T skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mattias är en mycket duktig mäklare. Jag ger honom betyget "utmärkt" då han lyssnade på mig som kund och fanns anträffbar under hela processen. Vi tog hem mäklare från flera företag men Mattias stack ut och kändes mest trovärdig. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Upplevde Mattias lite väl ung och lite för "på" för den rollen. Oförmåga att läsa av situationer och personer.
    Skulle inte anlita honom igen gör nya uppdrag.
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Leif Graaf en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hej
    Mycket trevlig och bra mäklare Leif får av oss högsta betyg.
  • Dennis Å
    Dennis Å skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och aktiv mäklare.
    Skötte försäljningen snabbt och smidigt.
    Kan rekommendera Jannica till alla ☺☺☺
    2017-05-15 Jannica J svarar Dennis Å
    Tack Dennis, ett nöje att få hjälpa dig till en lyckad försäljning.
    Jannica J gillar detta
  • Linda N
    Linda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vill varmt rekommendera Jannica Johansson som är bland de mest drivna och tillmötesgående mäklare jag haft att göra med! Jag är så nöjd med min försäljning på alla plan!
    Jannica J gillar detta
  • Kent M
    Kent M skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har fått ett mycket bra bemötande. Professionellt agerande. Snabb kontakt och snabb återkoppling.
  • Björn V
    Björn V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Riktigt bra och synnerligen engagerad mäklare, kan verkligen rekommenderas.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är mycket nöjd med hur vår försäljning genomfördes. Allt från första kontakt dagen efter vi skickade vår förfrågan till slutförd försäljning. Mest imponerad av den snabba hanteringen från överenskommet försäljningsuppdraget till annonsering av objektet. Alla bitar fungerad perfekt!
  • Mariane J
    Mariane J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Upplevelsen av mäklaren är att han kändes proffsig i sitt gebit , med ett trevligt och serviceinriktad sätt både mot säljare o köpare!
  • Alicja M
    Alicja M skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är fantastiskt nöjda med Mattias Jacobsson från Svensk Fastighetsförmedling i Haninge. Proffsig, ärlig, rak, tillgänglig och lösningsinriktad allt man önskar från en mäklare.
    Vi rekommenderar Mattias varmt till alla som behöver sälja/köpa fastighet.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag tycker Thomas gjorde ett mycket bra jobb, han var proffsig, trevlig och motsvarade alla våra förväntningar på en mäklare i Haninge.
  • Göte L
    Göte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han har gett ett trevligt bemötande och har varit ett stöd under hela försäljningsprocessen (han har även hjälpt till och förklarat vad jag bör tänka på och hur det fungerar vid köp av min nya bostad). Han har hela tiden hållit mig informerad om vad som händer och varit lyhörd för mina åsikter och tankar.
  • katherina
    katherina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är jättenöjda. Hjälpsam, duktig och ärlig mäklare Simon L. Kan varmt rekommendera
  • Britt-Mari P
    Britt-Mari P skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Eftersom betyget blir att Thomas Pettersson kan rekommenderas säger ju det att han har skött sin uppgift till belåtenhet.
  • Liselott L
    Liselott L skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag var mycket nöjd med min huvudmäklare Thomas Petterson. Han var empatisk, hade driv och ett bemötande som jag uppskattade mycket.
  • Marie G
    Marie G skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är väldigt nöjda med Thomas som mäklare.
    Allt gick snabbt och smidigt som vi önskade!
  • Meduart J
    Meduart J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra upplevelse.
    Bra mäklare och väldigt proffotionella.
  • Iman E
    Iman E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jätte bra service allt gick smidigt
  • Eleonora J
    Eleonora J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Duktig och ärlig mäklare, höll oss underrättade bra. Kan varmt rekommendera.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    De va första gången jag hade mäklare så jag kan inte jämföra med någon annan. Men de va ok. Han berättade hur allt skulle gå till väga. Och att det gick fort.
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är jättenöjda. Affären gick snabbt och smidigt

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge