Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 279 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• 2020-05-23

Nariman M skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kalle sålde ett hus till oss, vi var så nöjda med honom och hans service att hi valde att anlita honom till att sälja vår lägenhet. Kalle har glimten i ögat och mycket hjälpsam Läs mer
    2020-05-29 Kalle G svarar Nariman M
    Tack Nanna! Nu ska vi slå rekord med eran lägenhet också ;)
  • 2020-05-18

Michael B skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp utav Kalle. Han bemötte oss och frågade om vi var intresserade av att sälja. Våra förväntningar var att det skulle vara smidigt och att vi skulle få den hjälp vi behövde vilket vi tycker att vi har fått. Vi är väldigt nöjda med hur det blev. Läs mer
    2020-05-29 Kalle G svarar Michael B
    Tack så mycket för rekommendationen Michael, lycka till med utbildningen och livet i Gustavsberg :)
  • Ida S

2020-05-16

Ida S skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En professionell och personlig bemötande, Stefanie hjälpte oss med att köpa vårt dröm hus och hon har verkligen funnits där och svarat på allt vi undrar över. En sån härlig och pålitlig mäklare! Vi är super nöjda. Läs mer
  • 2020-05-07

Carina G skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte mark och jag tycker att han har varit lätt att ha att göra med så som att få kontakt med och att informera mig som köpare om hur vi går vidare steg för steg Läs mer
    2020-05-07 Jimmy R svarar Carina G
    Tack för bra Reco
    Ska bli kul att se ert färdiga resultat
  • 2020-05-07

Eleonida K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har köpt en bostadsrätt i Brf Vega Hill.
    Jimmy är en supertrevlig och duktig mäklare som vet vad han pratar.

Jimmy är en mäklare som jag kommer att rekommendera till personer jag känner. Läs mer
    2020-05-07 Jimmy R svarar Eleonida K
    Tack så mycket för fin Reco. Superfina bostad som kommer bli jättebra
  • 2020-05-06

Susanne S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har just sålt en bostadsrätt med hjälp av Jimmy. Han har alltid ett trevligt, professionellt och lugnt bemötande och bostaden fick vi ett riktigt bra pris för! Supernöjd säljare! 👌 Läs mer
    2020-05-06 Jimmy R svarar Susanne S
    Tack Susanne för fin Reco
    Väldigt trevligt att få hjälpa er. Tack för ett trevligt samarbete
  • 2020-05-05

Beshoy M skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Solomon är jätte hjälpsam person . Han svarar på telefonen när som helst. Och hjälper hela tiden med informationer . Jag köpte en lägenhet i Utgårdsvägen 11 och han var ansvarig. Han gjorde det smidig och enkelt !! Tack så mycket Solomon.
    Mvh Beshoy Mikhail Läs mer
    2020-05-05 Solomon T svarar Beshoy M
    Tack så mycket Beshoy för dina fina ord!!
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas i lägenheten och området. Vi hörs snart igen :).
  • 2020-04-30

Martin S skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och driven mäklare. Enkel att jobba med. Läs mer
  • 2020-04-30

Anna-carin G skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Stefanie hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon har varit väldigt trevlig och tillmötesgående men framförallt har vi uppfattat att hon är tydlig och korrekt. Det gjorde oss trygga. Vi uppskattade väldigt mycket att hon ständigt höll oss informerade i varje litet steg i processen. Läs mer

Lina T skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Genuint trevlig, mycket professionell och kunnig mäklare.

Det kändes tryggt och stabilt även i en väldigt orolig situation. Läs mer
    2020-05-04 Solomon T svarar Lina T
    Stort tack Lina för dina fina ord! Vi fick ihop affären trots rådande situation, plus att du var lätt att ha att göra med vilket uppskattas :). Önskar er lycka till med det nya.
  • 2020-04-26

Jim S skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Min erfarenhet av mäklaren är alldeles utmärkt och jag kan varmt rekommendera Stephanie Schubert Läs mer
  • 2020-04-25

Kristina S skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt bostad. Vi har fått bra service men det går att utvecklas. Läs mer
  • 2020-04-24

Rebecka Helena K skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vårat parhus. Christopher var vänlig och trevlig i sitt bemötande och han gjorde ett proffsigt arbete. Läs mer
  • 2020-04-22

Ebbe Torgny L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt villa i Tungelsta, tillträde är senare.
    Mycket bra hjälp med försäljningen. Den bästa Läs mer
    2020-04-22 Jimmy R svarar Ebbe Torgny L
    Tack Ebbe för fin Reco. Kul att allt gick smidigt och att det blev en fin familj som köpte
  • 2020-04-21

Stefan D skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt villa på Dalarö
    Mäklaren mycket tillmötesgående, ordnade det mesta, och
    vi hade mycket "taktiksnack" med goda råd som visade sig
    vara rätt.
    Sammantaget är jag mycket nöjd
    Stefan Devenyi Läs mer
  • 2020-04-21

Henrik K skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår villa i Corona tider och det gick bra. Christopher fixade en affär som både säljare och köpare är nöjda med. Läs mer
  • 2020-04-21

Lahijan D skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Lugn, förtroendeingivande och inkännande redan från första sekund. Läs mer
  • 2020-04-21

Sedat D skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En av de trevligaste och skickligaste mäklarna som vi har varit i kontakt med. Christopher har ett genuint instresse för kundens bästa i fokus och är väldigt inkännande utifrån kundens behov Läs mer
    2020-04-21 Christopher E svarar Sedat D
    Tack Sedat och grattis till ett riktigt fint boende.
  • 2020-04-14

Joachim W skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, snabb och effektiv Läs mer
    2020-04-14 Solomon T svarar Joachim W
    Tack för dina fina ord Joachim, det värmer!
  • 2020-04-12

Sudeesh I skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bought a house in Haninge. Very good broker. Well behaved. Good Communication. Supportive. Läs mer
    2020-05-11 Stefanie S svarar Sudeesh I
    Thank you for your Recommendation! It was a pleasure helping you find the perfect apartment for you and your family! Almost time to move in, see you then!
  • 2020-04-12

Cecilia L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Stort engagemang och kunnig på bostadsområdet där vårt blivande hem ligger . Trevlig och professionell. Läs mer
    2020-04-13 Jimmy R svarar Cecilia L
    Tack för fin Reco. Hoppas familjen kommer trivas i ert fina hus
  • 2020-04-10

Björn A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En bra mäklare ,inget krångel.
    Lätt att komma i kontakt med,samt bra återkoppling.
    Köpt en fin lägenhet. Läs mer
    2020-04-13 Jimmy R svarar Björn A
    Övertygad om att ni kommer att trivas i er fina lägenheten. Tack för bra Reco
  • Lennart H

2020-04-10

Lennart H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt en villa i Örby/Älvsjö. Jimmy Rossetti har varit engagerad och pådrivande, utan att vara påstridig. Processen har rullat på och positionerna har flyttats fram och avslutades oerhört smidigt. Väldigt glad över att det blir en barnfamilj som tar över ett hus där jag själv bott i över tjugo år. Sammanfattningsvis väldigt nöjd med allt. Jimmy Rossetti är en mäklare med både hjärna och hjärta! Läs mer
    2020-04-13 Jimmy R svarar Lennart H
    Vilka fina ord. Väldigt kul att du är nöjd med mitt arbete. All lycka till er
  • 2020-04-05

Ove W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt bemötande och sakkunnig. Läs mer
    2020-04-05 Jimmy R svarar Ove W
    Tackar fin fina ord och bra Reco
  • 2020-04-05

Petra B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt trevlig och snabba svar. Tillgänglig vilket är toppen när man har frågor och funderingar. Läs mer
    2020-04-05 Jimmy R svarar Petra B
    Tack och kul att du är nöjd. Superfin lägenhet där du kommer trivas länge
  • 2020-04-04

Emelie S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag och min sambo köpte lägenhet, Jimmy var toppen super trevlig var lätt att nå samt gav oss bra info mycket hjälpsam! Toppen kille!! Läs mer
    2020-04-04 Jimmy R svarar Emelie S
    Tack så mycket och kul att ni är nöjda. Kommer bli superbra det här
  • 2020-04-04

Susanne A skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jätteduktig och engagerad mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2020-04-04 Solomon T svarar Susanne A
    Stort tack för dina fina ord Susanne och tack för förtroendet med att sälja din bostad :). Lycka till med tomten!
    Mvh, Solomon
    Solomon T gillar detta
  • 2020-04-03

Susanne L skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag som köpare fick ett gott bemötande, trevligt intryck.
    Snabb återkoppling till mig, ingav ett tryggt förtroende.
    Enkel kommunikation med en proffsighet var informativ. Läs mer
    2020-04-28 Kalle G svarar Susanne L
    Tack Susanne! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet :)

Susanne W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en 3:a i Brf Vega Hill i Vega.
    Jimmy beskrev området och lägenheten på ett utmärkt sätt.
    Han var korrekt och trevlig mot oss och bemötte våra önskemål som vi hade mycket bra.
    Vi känner oss mycket nöjda med vårt köp. Läs mer
    2020-04-03 Jimmy R svarar Susanne W
    Tack för fin Reco Susanne. Kul att få hjälpa er med allt från försäljning och bra köp.
  • 2020-04-03

Sulejman K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärk mycket professionellt och kunnig och lätt förståeligt. Läs mer
    2020-04-03 Jimmy R svarar Sulejman K
    Ett sant nöje att få hjälpa er. Tack för fin Reco

Dennis S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Min erfarenhet med Jimmy under min och sambons köp av ny bostad är att han alltid varit nåbar och väldigt tydlig.

Jag rekommenderar Jimmy till dom som värdesätter flexibilitet och trygghet under
    sälj eller köp processen.

Mvh/ D Läs mer
    2020-04-03 Jimmy R svarar Dennis S
    Tack Dennis för fin Reco. Nu väntar vi bara på att er fantastiska bostad ska bli färdig
  • ZIJADA D

2020-04-03

ZIJADA D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick hjälp att sälja vår lägenhet av en fantastisk mäklare.
    Diwan Budakci är mycket bästa mäklare som har både proffesionellt och samtidigt varmt bemötande.
    Kommunikation har fungerat mycket bra och vi är tacksamma för hans insatser och ansträngningar.
    Bästa rekommendationer 👍 Läs mer
  • 2020-04-02

Christian Ö skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Helt fantastisk, tack för all hjälp! Läs mer
    2020-04-10 Stefanie S svarar Christian Ö
    Tack för förtroendet att få förmedla er fantastiska bostad! Snart dags för inflytt i drömhuset, där kommer ni trivas!
  • 2020-04-02

Cornelia P skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Stephanie hjälpte oss att sälja vårt kedjehus. Proffsigt bemötande och svarade alltid vid frågor och funderingar. En klippa! Läs mer
    2020-04-10 Stefanie S svarar Cornelia P
    En ära att få hjälpa er! Tack för fin reco och stort lycka till i ert nya drömhus!
  • 2020-03-30

Henrik B skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Info om Kalle :
    Väldigt nöjd med Kalle Gudmundsson som Mäklare. Lyhörd och är väldig aktiv med info. Stort förtroende har han givit mig under sälj processen. Tack för ett mycket bra jobb Kalle 5 av 5 poäng.
    Kalle är mycket aktiv och ger aldrig upp och ser möjligheter. Mycket positiv och ställer alltid upp på kunden önskemål men kommer även med bra förslag. Läs mer
    2020-03-30 Kalle G svarar Henrik B
    Tack själv för ett bra samarbete Henrik! En utmanande men lyckad försäljning!
    Henrik B, Kalle G gillar detta
  • 2020-03-29

Johan P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår lägenhet med Jimmy och blev bemötta på ett mycket bra sätt. Han har alltid varit tillgänglig och uppdaterat oss kring status, samt kommit med många bra tips och råd under vägen.
    Vi är mycket nöjda med Jimmy och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-03-30 Jimmy R svarar Johan P
    Tack Johan. Bra att vi fick ihop allt på ett smidigt sätt. Lycka till med allt
  • 2020-03-27

Hanna S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket förtroendeingivande och kompetent mäklare! Läs mer
    2020-03-27 Jimmy R svarar Hanna S
    Tack så mycket Hanna. Väldigt kul att få hjälpa er
  • Joanna Sofia Amalia R

2020-03-25

Joanna Sofia Amalia R skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Professionell och vänlig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2020-03-25 Solomon T svarar Joanna Sofia Amalia R
    Hej Joanna,
    Stort tack för detta, värmer!!
    All lycka med ert nya hus :).
    Mvh Solomon Tumizghi
  • 2020-03-25

Stig Sören R skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han pratar väldigt fort, lite forcerat vilket gör att man ibland inte riktigt hänger med....
    Jag har sålt en trea i Västerhaninge och mäklarens bemötande var helt OK. Läs mer
    2020-04-21 Christopher E svarar Stig Sören R
    Tackar Stig, ska tänka på det i fortsättningen!
    Grattis till flytten och lycka till i Sundsvall.
  • 2020-03-25

Leif-åke F skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt en etta med hjälp av en femetta vid namn Solomon. Han har gjort ett kanonjobb som jag är mycket nöjd med. Fritte Läs mer
    2020-03-25 Solomon T svarar Leif-åke F
    Stort tack för dina ord, glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb! Ta hand om er :).
    Mvh Solomon.
  • 2020-03-25

MARIE-LOUISE J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Ett uppdrag åt min huvudman försäljning av villa i Örby.
    Första mötet är av betydelse, Jimmy gav ett tryggt intryck samt kunnig och påläst.
    Eftersom behovet av snabb försäljning var extra viktig, och resultatet blev att fastigheten var såld inom en vecka och alla mina önskemål samt krav blev uppfyllt , till ett bra pris. Läs mer
    2020-03-25 Jimmy R svarar MARIE-LOUISE J
    Tack för fin Reco. Kul att få hjälpa till med en bra lösning

Erik B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En strålande insats från Jimmy! Svarade tillfredsställande på våra frågor, återkopplade utan dröjsmål och fanns tillgänglig när vi behövde det. Kan varmt rekommendera Jimmy Läs mer
    2020-03-25 Jimmy R svarar Erik B
    Tack Erik för fin Reco. Kula att vi fick ihop allt på ett smidigt sätt.
  • 2020-03-24

Pierre E skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte en 1 rummare med kök i Haninge.

Ang mäklaren har jag följande att tillägga.

Trevligt proffesionellt bemötande.
    Snabb hantering av hela förloppet.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-03-24 Solomon T svarar Pierre E
    Hej Pierre,
    Stort tack för dina fina ord! Tror du kommer trivas bra i bostaden :).
    Ta hand om dig.

Mvh Solomon.
  • 2020-03-20

Lucas L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag köpte en lägenhet via Jimmy och är mycket nöjd med bemötandet, tillgängligheten och tydligheten. Läs mer
    2020-03-20 Jimmy R svarar Lucas L
    Tack så mycket för fin Redo. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad
  • 2020-03-16

Susanne D skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har köpt en bostadsrätt som Jimmy sålde. Han var trevlig och visade intresse av mig som köpare när han visade bostaden. Verkade kunnig och tog reda på det han inte kunde svara på. Läs mer
    2020-03-17 Jimmy R svarar Susanne D
    Tack för fin Reco. Hoppas du kommer trivas i den nya bostad
  • 2020-03-13

Östen E skrev om Zei Ismaeva en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Såld, 4-rum 99 kvm Brf.Argos,
    Vån 11/11. i centrala Handen.

Trevligt och sakligt framställt sätt när hon sent en fredagskväll ringde på sk
    ’Dead Cases’ !
    Det resulterade i att hon fick mitt uppdrag där annan byrå fatalt hade misslyckats. Genom hela processen har hon arbetat påtagligt uthålligt och engagerat.
    Hon sålde lägenheten till
    Haninge-rekordpriset 45’/kvm.
    Jag kommer strax att lämna henne ett nytt säljuppdrag i Vendelsö.
    Med viss oro för överansträngning är hon en mycket kompetent ”Sales Approach”
    och ett givet tips till både säljare och köpare. //ÖSten Läs mer
    2020-03-16 Zei I svarar Östen E
    Tack snälla för den fina Recon Östen! Målet är alltid att ha nöjda säljare och köpare! Då är det helt värt att överanstränga sig :-D Jag tackar ödmjukast för förtroendet för detta och kommande uppdrag. Vänligen, Zei
  • 2020-03-07

Riman A skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi kan rekommendera Kalle starkt. En duktig och professionell mäklare som håller sitt ord.

Riman Läs mer
    2020-03-15 Kalle G svarar Riman A
    Tack så mycket för de fina orden Riman, det har varit ett nöje att hjälpa er!
  • Rose A

2020-03-06

Rose A skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bättre mäklare får man leta efter. Vi sålde vårt radhus med hjälp av Kalle. Från första stunden kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Kalle.
    Rose Läs mer
    2020-03-15 Kalle G svarar Rose A
    Vad glad jag blir Rose! Tack för ett härligt samarbete!
  • 2020-03-05

Björn L skrev om Zei Ismaeva en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vår mäklare Zei har sköt sitt uppdrag hittills på bästa möjliga sätt. Snabb kontakt, bra visning inte bara av lägenheten utan av hela huset. Sedan fick hon upp priset för säljaren, men va fan det är hennes roll!
    Bra möte vid kontrakt skrivningen, bra kontakt efteråt. Zei svarar alltid på sms. Jag tycker ni ska vara stolta över att ha henne anställd hos er. Zei Ismaeva.

Jag köpte en lägenhet i Haninge.

Björne Läs mer
    2020-03-13 Zei I svarar Björn L
    Tack snälla för de fina orden Björne. Tackar ödmjukast och hoppas innerligt att ni kommer att trivas riktigt bra i er nya hem! Allt gott! Zei
    Zei I gillar detta
  • 2020-02-29

Susanna J skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt radhus och kunde verkligen inte ha fått ett bättre bemötande! SÅ nöjda! Läs mer
    2020-03-04 Kalle G svarar Susanna J
    TACK Susanna, vad roligt att ni tycker att det kändes bra :)

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge