Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 54 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• Lukas James Ivar M
    Lukas James Ivar M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Ärlig, rak men samtidigt ödmjuk och hjälpsam. Inte alls för ”på” som andra mäklare kan vara. Bra kontakt. Bara positivt. Läs mer
  • Oyunbileg O
    Oyunbileg O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hon är jätte ärlig och har bra erfaranheter som kan jobba med kunder. Läs mer
    2018-01-14 Jannica J svarar Oyunbileg O
    Stort tack för din rekommendation som köpare. Stort lycka till med er nya lägenhet. Ni vet vem ni ska kontakta den dagen ni ska sälja😀
    Hälsningar Jannica
  • Anette E
    Anette E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica levde upp till vår förväntan på hur en bra mäklare ska agera vid en husförsäljning samt att hon skötte visningarna på huset väl. Läs mer
    2017-12-28 Jannica J svarar Anette E
    Hej Anette och Jon
    Kul att ni är nöjda. Stort tack för förtroendet.God Fortsättning och lycka till med allt!
    Hälsningar
    Jannica
  • Kåre N
    Kåre N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevligt bemötande, gav bra information och kändes tryggt att ha henne som mäklare. Levde verkligen upp till förväntningarna! Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi möttes av ett jätte fint bemötande, bra information ang. lgh. Återkoppling vid budgivning gick fort & smärtfritt.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Sergut B
    Sergut B skrev om Leif Graaf en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Min mäklare har varit väldigt tålmodig och hjälpsam. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag hade förmånen att anlita Mattias Jacobsson för att sälja min lägenhet i Vendelsö. Trots trögt läge på bostadsmarknaden med massmedial påverkan på köparna lyckades Mattias med entusiasm och stort tålamod uppbringa det som jag önskade, att hitta rätt köpare som köpte lägenheten till rätt pris. Därför kan jag bara säga att jag är helt nöjd med med min mäklare. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Leif Graaf en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra bemötande. Trevlig ,positiv,sympatisk. Känns som en kille man kan lita på och får förtroende för. Jag är jättenöjd. MVH Eva Läs mer
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket trevlig och kunnig. Tydlig i sin information. Kommer ta kontakt med henne igen vid försäljning inom släkten längre fram. Läs mer
  • Ida M
    Ida M skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, fick den hjälp jag behövde och man kände ett förtroende för honom! Han kändes ärlig och bra. Toppen ! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Leif Graaf en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Helt ok.
    Bra kontakt och tydliga svar.
    Rekommenderas!
    Man skulle kanske önska sig ett lite större engagemang från mäklarens sida, men med tanke på hur många objekt mäklaren har samtidigt så var det ändå helt ok. Läs mer
    2017-11-12 Leif G svarar Mikael S
    Hej,
    Tack för er rekommendation!
    Min målsättning är alltid att jobba engagerat och med hög servicenivå i alla lägen. Er feedback hjälper mig att utvecklas.

Med vänlig hälsning,
    Leif Graaf
    Svensk Fastighetsförmedling Haninge
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig med bra koll på Marknaden i kommunen Läs mer
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Helt underbar som person och människa! Och från första stund kände vi 100% tillit. Att hon också fick oss att känna att hon älskade huset lika mycket som oss gjorde saken ännu lättare.

Har aldrig stött på en mäklare som är så lätt att prata o diskutera med, förstår att det inte alltid är lätt då ofta köpare o säljare drar åt olika håll hela tiden...

Ska rekommendera henne till ALLA =) Läs mer
  • Lea O
    Lea O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kan varmt rekommendera Jannica som mäklare. Vi sålde via henne och är mycket nöjda. Hon vägledde oss väldigt proffesionellt genom allt, och tog bra/kloka beslut vid motgångar. Hon är väldigt tillmötesgående och lyhörd mot dig som kund. Läs mer
  • Li E
    Li E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har både köpt och sålt bostad genom Jannica och kan bara VARMT rekommendera henne! Hon är superproffsig men samtidigt väldigt personlig. Man känner sig otroligt väl omhändertagen och sedd som kund. Jannica är lyhörd och bra att bolla med vad gäller tankar och känslor kring försäljningen/köpet. Hon är också mycket kunnig och har bra koll på marknaden och hjälper därmed till att sätta förväntningarna på rätt nivå. Läs mer
    2017-11-30 Jannica J svarar Li E
    Hej Li,
    Stort tack för din rekommendation.
    Som sagt, du har både sålt två gånger och köpt bostad via mig. Vilket gör att vi haft en del med varandra att göra. Det har varit en ära för mig att få möjligheten att hjälpa dig. Du känner dig som hemma på vårt kontor, som du sa sist:)
    Du är alltid välkommen in på kaffe. Vi ses säkert när det är dags för deklarationen:)
    Må gott,
    Kram Jannica
  • Paola H
    Paola H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica är professionell, driven, trevlig, positiv, lättsam och lyhörd. Jag är mycket nöjd med både försäljning och köp av ny bostad och skulle gärna anlita henne igen :) Läs mer
    2017-09-05 Jannica J svarar Paola H
    Tack Paola för ditt omdöme, glöm inte anmäla dig till Stockholm Marathon nästa år. Det kommer att vara ny bana😊
  • Roja I
    Roja I skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica var kompetent och mycket hjälpsam vid försäljning av min lägenhet. Hon var även flexibel, informativ och hade ett mycket gott bemötande. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2017-09-01 Jannica J svarar Roja I
    Tack Roja,
    För din rekommendation.
    Det har varit roligt att få hjälpa dig.
    Lycka till med din nya lägenhet bland alla kartonger😊
  • Pia C
    Pia C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica är en kompetent, driven, engagerad, varm och omtänksam kvinna som sköter sitt jobb med bravur!
    Man känner sig som om man var den enda kunden hon har och allt bara fungerar!
    Mycket god lokalkännedom gör också att hon kan prata för varan på ett trovärdigt sätt!
    Allt var tydligt och klart, snabbt och lätt!
    Kan varmt rekommendera Jannica till dig som ska sälja ditt hus i Tungelsta! Läs mer
    2017-08-17 Jannica J svarar Pia C
    Tack Pia, för din rekommendation.
    Tack också för att jag fick hjälpa dig med husförsäljningen.
    Jag önskar dig all lycka i ditt nya hus och hoppas att du får njuta ordentligt med allt nya som väntar.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En engagerad och lyhörd mäklare som gjorde sitt yttersta för att jag skulle känna mig trygg! Rekommenderar verkligen Jannica!!! Läs mer
    2017-08-15 Jannica J svarar Sandra K
    Tack Sandra!
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus. Vad kul att det blev en så trevlig familj som flyttar in. De kommer att passa in där perfekt.
  • Peyman T
    Peyman T skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi valde Thomas efter rekommendation och urval av flertal olika byråer och mäklare. Thomas utmärkte sig genom att tänka utanför "boxen". Han såg till att vi fick bra betalt och var med oss genom hela processen. Han känns trygg och personlig.
    Vi kommer definitivt använda hans tjänster i framtiden! Läs mer
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Thomas Pettersson gav ett mycket bra intryck under hela försäljningen.
    Upplevde stor kännedom om prisnivåer i området.

Stor kompetens genom hela säljprocessen bidrog till en stor trygghet genom hela affären.

Levde också upp till de förväntningar som fanns gällande nivån för vad aktuellt objekt blev såld för.

Som helhet mycket nöjd med Thomas insats och kan starkt rekommendera hans tjänster. Läs mer
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och påläst mäklare som svarat otroligt snabbt på alla möjliga frågor.
    Kan varmt rekommendera Jannica för din försäljning! Läs mer
    2017-07-23 Jannica J svarar Lotta E
    Tack Lotta för rekommendationen, lycka till med ditt nya boende.
  • serife s
    serife s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Der var jätta bra det gick bra Björn 10 pöeng Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig, proffsigt upplägg och uppfyllde alla våra förväntningar trots den knappa tiden från första möte till visning. Läs mer
  • Sonia L
    Sonia L skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tomas är en mycket kunnig, duktig och erfaren mäklare. Han tog snabba beslut som ledde till omedelbar handling. Med sitt trevliga och tillmötesgående sätt kändes svårigheterna inte så svåra. Tomas var också snabb på att svara om vi hade ringt och återkopplade så fort ngt hänt. Han är en klippa och är en 10,a av lika många möjliga. Självklart vill vi ge våra rekomendationer det varmaste. En sådan medarbetare är guld värt. SONIA & SVEN LYSÉN. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jättenöjda med Jannica som mäklare!
    Mycket engagerad, kunnig och glad. Vi sålde innan visning och är mer än nöjda med resultatet.
    Tack =) Läs mer
    2017-06-13 Jannica J svarar Johanna B
    Tack. Det var en ära för mig. Alltid extra roligt att sälja i mina hemtrakter. Stort tack för att ni gav mig förtroendet och lycka till med ert nya boende.
  • Malin H
    Malin H skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsig och engagerad mäklare som tryggt stöttade oss oroliga förstagångssäljare genom husaffären. Mycket väl genomförd försäljningsprocess, allt från fotografering till visning. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Athanasios  K
    Athanasios K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vad är bättre än att sälja din lägenhet, 3 månaden innan visningen och får det priset som du hade önskat? Vi har sluppit stressen och alt extra jobbet och förberedningar.

Jannica har gjort ett grymt jobb. Jag absolut rekommenderar henne... Läs mer
    2017-05-30 Jannica J svarar Athanasios K
    Tack! Vad glad jag blir! Det har varit mycket trevligt att få träffa er och hjälpa er till den lösningen som passade er bäst.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsigt bemötande, bra återkoppling, stort kunnande. Smidig och behaglig resa genom hela processen!
    jag är otroligt nöjd och Björn får en väldigt stark rekommendation! Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Leif Graaf en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fick ett utmärkt bemötande.
    Finns absolut inget att klaga på, fungerade alldeles förträffligt. Läs mer
  • Syed H
    Syed H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bästa Jannica............från hasan brandbergen. Läs mer
  • Björn V
    Björn V skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevligt bemötande.bra på att lämna information. Läs mer
  • Krister L
    Krister L skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig, tillmötesgående, bra på lyssna, tillgänglig. En bra pojk! Läs mer
  • Isabella T
    Isabella T skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mattias är en mycket duktig mäklare. Jag ger honom betyget "utmärkt" då han lyssnade på mig som kund och fanns anträffbar under hela processen. Vi tog hem mäklare från flera företag men Mattias stack ut och kändes mest trovärdig. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Upplevde Mattias lite väl ung och lite för "på" för den rollen. Oförmåga att läsa av situationer och personer.
    Skulle inte anlita honom igen gör nya uppdrag. Läs mer
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Leif Graaf en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hej
    Mycket trevlig och bra mäklare Leif får av oss högsta betyg. Läs mer
  • Dennis Å
    Dennis Å skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och aktiv mäklare.
    Skötte försäljningen snabbt och smidigt.
    Kan rekommendera Jannica till alla ☺☺☺ Läs mer
    2017-05-15 Jannica J svarar Dennis Å
    Tack Dennis, ett nöje att få hjälpa dig till en lyckad försäljning.
    Jannica J gillar detta
  • Linda N
    Linda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vill varmt rekommendera Jannica Johansson som är bland de mest drivna och tillmötesgående mäklare jag haft att göra med! Jag är så nöjd med min försäljning på alla plan! Läs mer
    Jannica J gillar detta
  • Kent M
    Kent M skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har fått ett mycket bra bemötande. Professionellt agerande. Snabb kontakt och snabb återkoppling. Läs mer
  • Björn V
    Björn V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Riktigt bra och synnerligen engagerad mäklare, kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är mycket nöjd med hur vår försäljning genomfördes. Allt från första kontakt dagen efter vi skickade vår förfrågan till slutförd försäljning. Mest imponerad av den snabba hanteringen från överenskommet försäljningsuppdraget till annonsering av objektet. Alla bitar fungerad perfekt! Läs mer
  • Mariane J
    Mariane J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Upplevelsen av mäklaren är att han kändes proffsig i sitt gebit , med ett trevligt och serviceinriktad sätt både mot säljare o köpare! Läs mer
  • Alicja M
    Alicja M skrev om Mattias Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är fantastiskt nöjda med Mattias Jacobsson från Svensk Fastighetsförmedling i Haninge. Proffsig, ärlig, rak, tillgänglig och lösningsinriktad allt man önskar från en mäklare.
    Vi rekommenderar Mattias varmt till alla som behöver sälja/köpa fastighet. Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag tycker Thomas gjorde ett mycket bra jobb, han var proffsig, trevlig och motsvarade alla våra förväntningar på en mäklare i Haninge. Läs mer
  • Göte L
    Göte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han har gett ett trevligt bemötande och har varit ett stöd under hela försäljningsprocessen (han har även hjälpt till och förklarat vad jag bör tänka på och hur det fungerar vid köp av min nya bostad). Han har hela tiden hållit mig informerad om vad som händer och varit lyhörd för mina åsikter och tankar. Läs mer
  • katherina
    katherina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är jättenöjda. Hjälpsam, duktig och ärlig mäklare Simon L. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Britt-Mari P
    Britt-Mari P skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Eftersom betyget blir att Thomas Pettersson kan rekommenderas säger ju det att han har skött sin uppgift till belåtenhet. Läs mer
  • Liselott L
    Liselott L skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag var mycket nöjd med min huvudmäklare Thomas Petterson. Han var empatisk, hade driv och ett bemötande som jag uppskattade mycket. Läs mer
  • Marie G
    Marie G skrev om Thomas Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är väldigt nöjda med Thomas som mäklare.
    Allt gick snabbt och smidigt som vi önskade! Läs mer
  • Meduart J
    Meduart J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra upplevelse.
    Bra mäklare och väldigt proffotionella. Läs mer

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge