Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 187 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• TARIQ M

2019-11-15

TARIQ M skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hello
    I want to thank Kalle for all the help he gave me before and after I bought the apartment , he is a professional.
    Thank you again, and I am sure you will continue to do a great job in the future.

Sincerely
      Tariq Läs mer
  • Rose J

2019-11-15

Rose J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt en bostad i Haninge. Vi fick ett bra bemötande och enkel och bra förklaringar på vad som stod i de olika papperen som vi fick. Jimmy gav ett professionellt bemötande och man kände sig trygg som kund. Läs mer
    2019-11-15 Jimmy R svarar Rose J
    Tack för fin Reco. Kul att ni är nöjda med mitt arbete
  • 2019-11-14

Mhamed L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy sålde min bostadsrätt på två veckor. Snabb, tillgänglig, proffsig och trevlig är bara några av orden som beskriver Jimmy. Jag är otroligt nöjd! Läs mer
    2019-11-15 Jimmy R svarar Mhamed L
    Kul att ni är nöjda. Tack för fin RECO så hörs vi snart
  • Anna M

2019-11-14

Anna M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt serviceminded och är alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-11-15 Jimmy R svarar Anna M
    Tack så mycket. Lycka till med ert nya hem. Kommer bli superbra
  • 2019-11-07

Alexander G skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Riktigt proffsigt bemötande som lever upp till alla förväntningar!
    Jimmy är kanonbra! Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Alexander G
    Tack så mycket Alexander. Nu ska vi bara hitta ett bra hus till er också

Saja A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är supernöjd med köpet av vår Radhus i Söderby. Jimmy visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar Jimmy varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Saja Al-araji Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Saja A
    Tack så mycket för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus

Johan S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är supernöjd med köpet av vår Radhus i Söderby. Jimmy visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar Jimmy varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Ghazwan Al-araji Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Johan S
    Tack så mycket för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus
  • 2019-11-04

Carina K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde med hjälp av Jimmy Rossetti en lägenhet.
    Jimmy var "med" oss genom hela försäljningen och var noga med återkoppling och uppdatering.
    Vi kan varmt rekommendera Jimmy Rossetti. Läs mer
    2019-11-05 Jimmy R svarar Carina K
    Tack så mycket för fin RECO. Lycka till i framtiden
  • 2019-11-01

Lennart E skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Engagerad mäklare, fast det var ett svårt säljläge så lyckades han bra. Gav inte upp! Läs mer
  • 2019-10-20

Sofia M skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Supertrevlig och kunnig om lägenheten, hade svar på alla frågor. Lättillgänglig och tydlig under hela processen Läs mer
  • 2019-10-18

Anthony C skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Superproffsigt bemötande och ett ärligt ingångsätt i försäljningen! Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Anthony C
    Tack så mycket för fin Reco. Kul att det är en fin familj som köpte. Hörs snart
  • 2019-10-14

Jan Axel M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är en mycket trevlig mäklare som är lyhörd och hjälpsam. Han skulle tom hjälpa mig att deklarera som jag tycker är lite krångligt.
    Tack Jimmy för all hjälp. Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Jan Axel M
    Man får aldrig sluta kämpa. Nu ska vi se till att det blir en bra deklaration. Ha det bäst
  • 2019-10-14

Pia H skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår villa genom svensk fastighetsförmedling i Haninge i våras.
    Vår mäklare Kim Langeborg var mkt professionell både vad gäller bemötande och genomförande av hela affären. Vi kontaktade ytterligare ett par mäklarföretag innan vi bestämde oss. Anledningen till att vi valde Kim var att han ingav förtroende, var mkt sympatisk och i sin värdering av huset lade sig på 800-1000tkr högre än de andra. Detta pris var också där det landade!
    Vi är mkt nöjda! Läs mer
  • 2019-10-13

Nurgül B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag köpte en bostadsrätt eftersom detvar första gången var Kim väldigt hjälpsam tänker anlita honom om det är så att vi säljer Läs mer
  • 2019-10-12

Nicklas P skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Seriös och hjälpsam mäklarfirman. Läs mer
  • 2019-10-12

Denice V skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Snabb och tillgänglig mäklare som på alla sätt och vis underlättade och hjälpte oss med köpet av ny bostad. Läs mer
  • 2019-10-11

Mille W skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket drivande och bra mäklare... rekommenderar starkt.
    // Mille Wilson Läs mer
  • Oscar A

2019-10-10

Oscar A skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tyvärr så hade han inte koll på någonting.

Samma gäller hans assistent. Läs mer

Ulrika L skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Otillgänglig, ringer inte tillbaka inom en rimlig tid. Hade inte svaren på viktiga frågor och jag blev tvungen att nästan beordra honom att ta reda på dem då han tyckte jag kunde ta reda på dem själv. Han har klantat sig flera gånger i kontakter med den bank som gäller för mig. Han har inte kommit ihåg vad jag sagt till honom flera gånger vad gäller betalningen för tomten och hur lånen för betalningen skulle förläggas (via min mamma). Läs mer
  • Björn H

2019-10-10

Björn H skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kim har sålt vår villa.
    Kim gjorde ett förtroende ingivande intryck, lyssnade in och var bra helt enkelt.
    Vi fick en beskrivning av marknadsläget som inte var så ljust, men trots det så sålde Kim till ett högre pris än andra mäklare hade presenterat.
    Jag tar gärna hjälp av honom vid nästa affär. Läs mer

Mikael B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte en borätt. Snabb affär som sköttes snyggt. Var till hjälp långt efter köpet också. Professionell mäklare. Läs mer

Andreas B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte en trea i Haninge.

Väldigt bra bemötande. Hjälpsam och inte allt för på, kändes som att han var väldigt rutinerad.

Hade inte direkt några förväntningar då det är första gången jag använt mig av mäklare men vart förvånad av hur bra allt gick.

Vi fick stora problem i början men Jimmy hjälpte oss att fixa massor och nu är vi bostadsrässägare. Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Andreas B
    Det gäller att ha bra bankmän som man kan ringa. Lycka till i er fina bostad och tack för fin rekommendation
  • 2019-10-09

Britt-Louise H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt en lägenhet. Trevligt och proffsigt bemötande från mäklaren. Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Britt-Louise H
    Tack för fin Reco och kul att du är nöjd. Lycka till i din nya bostad
  • 2019-10-09

Telehantering I Stockholm Ab T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt samt sålt villa med Jimmy Rosetti som mäklare.
    Han var tydlig och hjälpte till med allt som behövdes.

Det var lätt att ha med Jimmy att göra och vi kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-10-09 Jimmy R svarar Telehantering I Stockholm Ab T
    Tack så mycket för fin Reco och kul att ni är nöjda

Fredrik J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy gjorde det han skulle men inte så mycket mer, men han var helt okej! Läs mer
    2019-10-09 Jimmy R svarar Fredrik J
    Synd att du känner så. Er fastighet hade flest klick på Hemnet och va den mest besökta visningen. Hade marknaden varit bättre så hade det säkert blivit bättre också. hoppas ni trivs i ert nya hem. Hälsa familjen
  • 2019-10-08

Nicole Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte villa via Jimmy som redan på första visningen var mycket proffsig. Jag arbetar själv som mäklare och har stort förtroende för Jimmy pga att han besitter mycket kunskaper som vi som aldrig ägt en fastighet tidigare inte känner till så väl, han är lugn och trygg samt rak i sin kommunikation. Han finns alltid tillgänglig på telefon och mail och vi kan verkligen rekommendera Jimmy till andra som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2019-10-08 Jimmy R svarar Nicole Å
    Tack så mycket för fin Reco och kul att det blev ni som köpte huset. Kommer bli fantastiskt för din familj
  • Roseline W

2019-10-07

Roseline W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte en två och blev väldigt bra bemött av mäklaren Jimmy. Allt gick smidigt!! Rekommenderar starkt Mäklaren Jimmy och Svenskt Fastighetsförmedling!! Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Roseline W
    Tack så mycket. All lycka till dig
  • Leila N

2019-10-07

Leila N skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han är grym och väldigt kunnigt. Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Leila N
    Tack så mycket. Lycka till med ditt nya hem

Lisa R skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Efter tio år på hyresmarknaden fick jag nog av höga hyror och flyttar. Jag letade lägenhet i Årsta, en tvåa helst med balkong i soligt läge. Jimmy hjälpte mig att hitta lägenheten som både uppfyllde och överträffade mina förväntningar. Jag har bara bott i lägenheten i tre månader men räknar med att stanna länge.

Som förstagångsköpare är man förstås inte helt säker på hur allt går till. Jimmy lämnade inget utrymme till oklarheter utan var hela tiden tydlig och bra på att förklara.

Köpet gick väldigt smidigt. Rekommenderar absolut! Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Lisa R
    Kul att vi hittade pärlan med perfekt läge och utsikt. Tack för bra Reco

Towe N skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet. Jimmy var verkligen lyhörd, tillmötesgående och återkopplade löpande.
    Den bästa mäklaren jag haft kontakt med! Vi rekommenderar verkligen Jimmy! Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Towe N
    Hoppas ni trivs och bor länge i er fina lägenhet. Tack för fin Reco

Anton L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick kontakt med Jimmy när vi köpte vår nyproduktion i Vega och bestämde oss för att ge honom förtroendet att sälja vår befintliga bostad. Det har vi inte haft någon anledning att ångra. Förutom att Jimmy såg till att vi fick bra betalt så var han tillgänglig, trevlig och tycker att hans jobb är roligt! Vi kommer både rekommendera och använda oss Jimmy igen. Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Anton L
    Bara kul att få hjälpa en fin familj med den perfekta lösningen. Tack för fin Reco

Eva R skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt bostadsrätt! Mycket proffsigt och vänligt bemötande på alla sätt. Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Eva R
    Kul att du är nöjd och tack för fin Reco

Fredrik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han var mycket trevlig och gav bra information.

Han ordnade med en anabb och smidig affär Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Fredrik K
    Tack för fin Reco. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem

Anna N skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt radhus innan visning, allt har fungerat riktigt bra!! Så trevlig mäklare. Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Anna N
    Kul att du är nöjd och tack för fin Reco. Lycka till med allt
  • Claudette V

2019-10-06

Claudette V skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, bra analys, bra tipsar, professionell upplevelse Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Claudette V
    Tack så mycket för fin Reco och att ni uppskattar hur jag arbetar.
    Lycka till med allt
  • 2019-10-06

Lena H skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt en liten etta. Vänligt o profesionellt bemött. Allt efter förväntning och lite till. Läs mer
    2019-10-29 Kalle G svarar Lena H
    Tack för fina ord Lena! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet.
  • 2019-10-02

Lars-Olof L skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevligt bemötande, service samt sakfakta ang objketet Läs mer
    2019-10-14 Stefanie S svarar Lars-Olof L
    Tack så mycket. Väldigt roligt att få hjälpa dig att hitta den perfekta lägenheten. Hoppas du ska trivas bra, vi ses på tillträdet!
  • 2019-10-02

Tobias T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra tät kontakt. Ringer snabbt om någon omständighet ändrats och informerar tydligt om detta. Bra och snabb hjälp till både säljare och köpare. Läs mer
    2019-10-02 Jimmy R svarar Tobias T
    Tack för fin Reco. Alltid kul att få till en smidig affär där alla parter är nöjda. Ses snart i ert nästa hem
  • 2019-10-01

Merhawi M skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har Sålt bostad och och mäklaren hjälpte mig jättemycket . Läs mer
    2019-10-15 Kalle G svarar Merhawi M
    Tack för recensionen Merhawi! Nu ska vi hitta en bra lägenhet för dig att flytta till också.
  • 2019-09-27

Annelie P skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt ett radhus.Förvirrad blandade ihop saker som sades.Hade ingen koll på budgivarna.Sa saker som sen var felaktiga schabblat bort närmare 200 000.
    Hon behöver ha bättre fakta om budgivarna innan man sätter budgivning pågår. Läs mer
    2019-10-14 Stefanie S svarar Annelie P
    Jag förstår att du är besviken över att budgivaren inte hade ordning på sin finansiering, trots att denne tidigare uppgivit att allt var i ordning. Som mäklare måste jag enligt lag vidarebefordra alla bud till säljare, jag kan alltså inte ställa krav på visst underlag från spekulanter för att de ska få lägga bud. Däremot ställer jag alltid frågor för att i största möjliga mån säkerställa att budgivare har möjlighet att köpa. Du är varmt välkommen att kontakta mig om du önskar ytterligare information eller om du har synpunkter på mitt agerande som mäklare! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten!
  • 2019-09-24

Thomas H skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Stefanie förmedlade vår lägenhet om 2 rum I Brandbergen och vi fick vad vi förväntade oss utav vår försäljning, både prismässigt och service.

Vi upplevde det som att Stefanie jobbade mycket på att få upp priset på vår lägenhet i en trög marknad där intresset var ganska svalt och där vi önskade en snabb process.

Stefanie var väldigt flexibel när det behövdes.

Stundtals kunde vi känna en frustration i kommunikationen som främst sköttes över SMS samt att vi inte alltid kände att vi själva hade kontroll över processen.

Allt som allt har vi fått ett fint intryck av Stefanie och Svensk Fastighetsförmedling i stort från start till mål vad gäller presentation av deras tjänster, fotografering, visning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-09-22

Sebastian W skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    trevlig, snabb o ödmjuk :-) Guds välsignelse helt enkelt Läs mer
    2019-10-14 Stefanie S svarar Sebastian W
    Tack Sebastian för din fina reco. Det var ett nöje att få hjälpa er till en bra affär. Hoppas ni trivs i nya huset!
  • 2019-09-22

Anton S skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Superbra och snabb affär, fick all information direkt och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-10-14 Stefanie S svarar Anton S
    Tack så mycket för fin reco, alltid kul att få till en smidig affär. Lycka till i ert nya boende!
    Stefanie S gillar detta
  • 2019-09-19

Rose-Marie H skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hade Kalle som mäklare. Han är trevlig, proffsig och kommunikativ. Han hade mitt fulla förtroende och skötte uppdraget galant.
    Rose-Marie Läs mer
    2019-09-20 Kalle G svarar Rose-Marie H
    Tack Rose-Marie! Det har varit väldigt roligt att hjälpa dig, lycka till med allt nu :)
  • 2019-09-14

Lennart E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Effektiv kunnig erfaren. Helt suverän 😆 Läs mer
    2019-09-16 Jimmy R svarar Lennart E
    Tack så mycket Lennart. Lycka till i sökandet efter drömhuset
  • 2019-09-05

Ylva L skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag tycker att min mäklare Stefanie Schubert Handen har varit lyhörd för mina tankar/önskemål kring försäljningen av min lägenhet. Jag har varit precis så delaktig i processen som jag kunnat/velat. När strul uppstod var det också tydligt att Stefanie gjorde det som var i hennes makt att göra. Läs mer
    2019-09-16 Stefanie S svarar Ylva L
    Hej Ylva. Tack för dina varma ord. Strul är till för att lösas. Tack för ditt enorma tålamod och för att jag fick hjälpa dig till en lyckad försäljning! Lycka till i nya lägenheten!
    Stefanie S gillar detta
  • 2019-09-02

Jeanette A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt en sommarstuga kvickt och smidigt.bra och driven mäklare.passade på att köpa hus i samma veva. Läs mer
    2019-09-03 Jimmy R svarar Jeanette A
    Tack så mycket
    Önskar dig all lycka med ditt nya fina hus
  • 2019-09-02

Linda B skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår lägenhet och köpte radhus och hade Kalle som mäklare. Kalle är en fantastisk mäklare som man kan lita på till 100 procent. Första intrycket av honom var att han var helt klart den mäklare vi skulle ha och han hjälpte oss hela vägen till en lyckad försäljning. Skulle välja honom igen om vi fick för oss att sälja igen. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2019-09-02 Kalle G svarar Linda B
    Vilka fina ord! Tack så hemskt mycket Linda. Jag hjälper er gärna i framtiden.
  • 2019-09-01

My B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kim var väldigt tillmötesgående och hjälpsam med vårt köp av ny bostad. Bidrog med positiv anda och hjälpte oss vid vägval av bostäder samt ställde upp på direkten vid frågor och funderingar. Vi är väldigt nöjda med vårt köp. Läs mer
  • 2019-08-30

Jan Anders L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mäklaren har sålt en tomt åt mig.
    Han har varit bra att samarbeta med, varit tillgänglig och svarat på frågor. Hållt mig uppdaterad under arbetets gång.
    Mycket positiva erfarenheter av hans arbete. Läs mer
    2019-08-30 Jimmy R svarar Jan Anders L
    Tack så mycket. Lång resa som till slut blev ett lyckat resultat. Trevligt att få jobba med dig

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge