Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 397 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Beyee L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En nogrann och tydlig mäklare som man kan lita på. Han gav ett positivt intryck och kändes kunnig Läs mer
  • Sara N

2020-12-04

Sara N skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fantastiskt bra vid försäljningen av vårt radhus i Vega! Alltid snabba svar, stämt av och uppdaterat oss ofta. Är dessutom väldigt nöjda med slutpriset. Läs mer
    2020-12-04 Kalle G svarar Sara N
    Tack för Recon Sara! Väldigt nöjd här med, en riktigt rolig försäljning.

Stellan S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En trevlig, seriös och kunnig mäklare. Mycket nöjd. Läs mer

Robin M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket trevligt bemötande och professionellt intryck för att både sälja min bostad och köpa nytt. Läs mer
  • 2020-12-04

Pawel W skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har precis köpt min första lägenhet.
    Christopher var proffsig och min uppfattning var att han visste vad som gällde, inga tveksamheter och väldigt rak. Detta gjorde att jag fick stort förtroende för honom. Han har levererat genom hela uppdraget, varit proffsig, påläst och otroligt noggrann.
    Stor tack Christopher. Läs mer
  • 2020-12-03

Evelina W skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kände oss trygga genom hela säljprocessen! Läs mer
  • Thomas Gustav B

2020-12-03

Thomas Gustav B skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kanontrevlig och duktig mäklare. Han skötte allt och vi fick lägenheten såld för priset vi ville. Läs mer
    2020-12-03 Solomon T svarar Thomas Gustav B
    Hej Thomas,
    Stort tack för dina fina ord! Med hårt jobb nådde vi fint resultat :). Hoppas ni kommer trivs bra i det nya när det är dags att flytta in. Mvh Solomon
  • Patrik N

2020-11-28

Patrik N skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kalle har varit en riktig bra mäklare från start till slut! Han har varit förstående när vi velat fram tillbaka om vi skulle sälja eller inte sälja. När vi väl bestämt oss så gick visningar och allt som på räls. Man kan säga att bollen rakt in i krysset och vi fick ut en bra vinst! Kommunikationen med Kalle har även det fungerat suveränt! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2020-11-30 Kalle G svarar Patrik N
    Vad roligt att ni är så nöjda Patrik, lycka till med allt nu!
  • 2020-11-28

Tony M skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt en tomt. Christopher är väldigt kunnig och trevlig person Läs mer
  • 2020-11-24

Isis S skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har köpt en bostad.
    På ett mycket professionellt sätt blev jag bemött av Solomon. Mycket omtänksam, tydlig och alltid tillgänglig med snabb återkoppling.

Är mer än nöjd med min upplevelse, detta är första gången jag köper en bostad och kände mig trygg sam informerad tack vare Solomon. Läs mer
  • 2020-11-23

Amanda B skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Efter att jag under flera månader försökt sälja min bostadsrätt med en annan mäklare vände jag mig till Solomon som jag sett nyligen sålt en grannes lägenhet. Han va snabb att ta på sig uppdraget och efter en månad va min såld för det pris jag ville ha. Han levde verkligen upp till mina förväntningar och har alltid varit tillgänglig. Allt som allt kunde jag inte va mer nöjd. Läs mer
    2020-11-24 Solomon T svarar Amanda B
    Hej Amanda,
    Stort tack för dina fina ord :). Det gick snabbt och smidigt. Ta hand om dig så hörs vi! Mvh Solomon
  • 2020-11-22

Gamze I skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Christopher sålde vårt Radhus till ett bra pris inom en väldigt kort tid. Han var tillgänglig varje gång jag försökte nå honom oavsett tidpunkt eller dag. Det vart en snabb och smidig försäljning av en väldigt engagerad mäklare som gör sitt jobb helhjärtad. Läs mer
  • 2020-11-20

Natalie J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han var påläst, beskrev läget och lägenheten bra. Läs mer
    2020-12-04 Jimmy R svarar Natalie J
    Tack Natalie för bra RECO. Nu längtar vi till nästa steg
  • 2020-11-19

Melker C skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag fick ett rakt igenom positivt intryck av mäklaren. Det är första gången jag köper en lägenhet själv, tack vare tydlighet och ett seriöst bemötande gick allt smidigt. Jag är mycket nöjd med Svensk fastighetsförmedling och rekommenderar alla som ska sälja/köpa att vända sig hit. Läs mer
  • 2020-11-16

Nora S skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har sålt en bostadsrätt. Det gick väldigt smidigt och snabbt. Fick från början
    bra intryck av Solomon.Han var tydlig i sin beskrivning av hur försäljningen skulle gå till. Något som jag extra uppskattade var att han hörde av sig och alltid svarade snabbt vid fundering på något. Kort sagt, en mycket sympatisk och trevlig mäklare som kan sitt jobb! Läs mer
    Solomon T gillar detta
  • 2020-11-15

Lobaba U skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte en tomt av Christofer. Han är väldigt trevlig och hjälpsam, svarade alltid i telefon plus sms. Lätt att få tag på. Läs mer
  • 2020-11-14

Rebecca D skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt en lägenhet
    Jättetrevlig, tydlig och rakt på sak, väldigt snällt och vaket att erbjuda mig en visning innan lägenheten lades upp då han visste att jag var intresserad
    Engagerad och alltid lätt att nå Läs mer
    2020-11-14 Solomon T svarar Rebecca D
    Hej Rebecca,
    Stort tack för dina fina ord! Det vart en väldigt smidig och okomplicerad affär :)!
    Är övertygad om att du kommer trivas jättemycket! Mvh Solomon
  • 2020-11-12

Sulejman K skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tvåa på 53kvm. mycket bra och trevlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb, jag är mycket nöjd och skulle rekommendera andra .för samma mäklare.
    Mvh. Sulejman. Läs mer
    2020-11-30 Kalle G svarar Sulejman K
    Tack så mycket Sulejman, ser fram emot fler samarbeten i framtiden.
  • 2020-11-09

Torbjörn H skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt lgh på Skogsvägen 48 i Tungelsta
    Bra bemötande och bra info vid kontraktskrivning.
    Däremot missvisande med utgångspris
    1395000 på hemnet. Foldern 1450000 el högstbjudande, budgivning slutar på 1505000 säljaren vill inte släppa lgh för mindre än 1540000 vilket alltså blev slutpriset. På Boli står det att slutpriset är 1505000 inte mkt som stämmer här. Läs mer
    2020-11-09 Solomon T svarar Torbjörn H
    Hej Tor- Björn,
    Stort grattis till er nya bostad.
    Tråkigt om du var lite fundersam, inget du nämde tidigare.
    Under resans gång valde vi att sänka utgångspriset och valde samtidigt att inte skriva ut ett gäng nya folders för att spara på papper och skog. Jag kan tyvärr inte svara på hur ofta Booli uppdaterar sina uppgifter, tyvärr för sällan.
    Kul att du är nöjd iallafall och hoppas er egen försäljning går lika smidigt till.
    Mvh Solomon
  • 2020-11-05

Marlene M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Lägenhet på 87 kvm, mycket duktig skulle absolut rekommendera Läs mer
    2020-11-20 Jimmy R svarar Marlene M
    Tack Marlene
    Grattis till en fin bostad och tack för bra RECO
  • 2020-11-03

Joakim E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy Rossetti är den trevligaste och mest förtroendegivande mäklare jag och min fru träffat. Han verkar ha koll på läget och vi ser fram emot vårt framtida samarbete. Läs mer
    2020-11-20 Jimmy R svarar Joakim E
    Tack Joakim för väldigt fina ord. Vi kommer ha en bra kontakt till ni är hemma
  • 2020-10-30

Claudia S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Så trevlig, engagerad, och ärlig mäklare. Köper en nyproduktion, där jag hittills inte fått annat en fantastisk hjälp. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Claudia S
    Tack Claudia
    Nu längtar vi till er fantastiska lägenhet
  • 2020-10-26

Jonatan M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jodå: tydlig, klar, saklig. Relevant info. Än så länge har han gjort det en mäklare ska göra. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Jonatan M
    Tack så mycket frö fin Reco. betyder mycket att ni är nöjda
  • 2020-10-25

Dimitrios K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag kommer att köpa en bostadsrätt och då behöva sälja en. Allt så bra och Jimmy har hjälpt till med allt vi har frågat om.
    Hans bemötande var mycket bra och allt gick mycket smidigt.
    Vi hade inga speciella förväntningar men vårt möte var mycket bra.
    Vi känner att vi kan lita på Jimmy han har varit till all hjälp vi frågat om än så länge allt utmätt så vi förväntar oss att han är med till the ens. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Dimitrios K
    Tack för bra RECO. Jag ska se till så ni får det tryggt genom hela processen
  • 2020-10-25

Maria G skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt radhus. Jimmy är mycket proffsig och förtroendeingivande. Alltid lugn och trygg. Försäljningen gick över våra förväntningar. Kan verkligen rekommendera Jimmy! Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Maria G
    Tack så mycket Maria. ett nöje att få hjälpa er
  • 2020-10-23

Niklas Enrico N skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kalle är en helt fantastisk mäklare. Alltid tillgänglig, lyhörd, kommunikativ och regelbunden uppdatering. Hjälpte oss sälja vår bostad i en knepig marknad till det pris vi önskat. Verkligen proffsig från första mötet till avslut.

Rekommenderar verkligen Kalle om ni ska sälja er bostad! Läs mer
    2020-11-10 Kalle G svarar Niklas Enrico N
    Stort tack Niklas!
    Sjukt kul att vi fick ihop det på dem nivåerna. Grattis till er.

Andreas P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy Rossetti gav ett kompetent intryck. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Andreas P
    Kul att du är nöjd Andreas och tack för bra Reco

Nina E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy inger förtroende, har ett proffsigt, glatt och mycket vänligt bemötande, för Jimmy är ingenting omöjligt. Jag och min man ser fram emot vårt fortsatta samarbete dem kommande två åren. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Nina E
    Tack för fin Reco. Jag ska ta hand om er hela vägen
  • 2020-10-23

Jussi T skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Profsig. Hjälpte oss förstagångs köpare o komma i fas med vad vi behöver kunna inför köpet Läs mer
    2020-11-10 Kalle G svarar Jussi T
    Tack för rekommendationen Jussi!

Milan M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En helt otroligt go gubbe som verkligen gör det lilla extra för köparen. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Milan M
    Tack för bra Reco. Leverera är det viktigaste för mig ;)
  • 2020-10-23

Anna-carin G skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt bostad.
    Jimmy har framstått som ärlig och rak i sin kommunikation. Även om det är en sales pitch så är hans framförande tydligt och pedagogiskt. Han är trevlig och verkar uppenbart gilla sitt jobb. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Anna-carin G
    Tack för bra Reco. Jag älskar mitt jobb och glad att det syns

Simon V skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig person.

Han inger tillit till företaget och gör så att man känner sig säker i sitt bostadsval. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Simon V
    Tack för bra Reco Simon. Nu längtar vi till ert slagskepp till hem
  • Pernilla L

2020-10-16

Pernilla L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har fått utmärkt hjälp av Jimmy i vår säljprocess och har fullt förtroende för honom. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Pernilla L
    Tack för fin Reco. Kul att ni är nöjda med mitt arbete
  • 2020-10-15

Pernilla M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är lugn, trygg och trevlig. Lättillgänglig och känns mycket proffsig. Han höll extravisningar för oss och svarade tålmodigt på frågor och funderingar. En riktigt bra mäklare helt enkelt. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Pernilla M
    Tack för bra Reco Pernilla. Kul att få leverera och att ni är nöjda
  • 2020-10-15

Berry M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt en villa i Vendelsö. Jimmy var
    Tillgänglig, påläst och proffsigt! Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Berry M
    Tack för bra Reco Berry. Stort grattis till ett fantastiskt hus
  • 2020-10-13

Domenico L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har fått hjälp att sälja en tomt med ett fritidshus. Jimmy har varit professionell och även hjälpt till med försäljningsstrategin. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Domenico L
    Tack för bra Reco. Kul att hitta bra köpare och smidig affär
  • 2020-10-10

Carl B skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt min bostadsrätt (3:a). Jättenöjd med hela processen. Kalle är kanon, super trevlig och lyhörd. Tycker att Kalle levde upp till alla mina förväntningar.

Kan varmt rekommendera Kalle till framtida säljare. Läs mer
    2020-11-10 Kalle G svarar Carl B
    Tack Calle, kul att du är nöjd. Lycka till med nya huset!
  • Solveig S

2020-10-08

Solveig S skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Radhus. Mycket nöjd med min mäklare Christopher. Jag kände att jag kunde lita på hans råd och beslut. Trevlig att ha att göra med. Mycket proffsig och kunnig. Läs mer
  • 2020-10-07

Johan L skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde en bostadsrättslägenhet.
    Initialt ett kolosalt tryggt och bra bemötande. Svarade otroligt snabbt på sms och mail.
    Då affären närmade sig dvs visning mm sviktade det dock en del.
    Beskrivningen av lägenheten i mäklartexten var katastrofalt dålig ( kanske inte något mäklare generellt är bra på coh man kanske ska skriva den texten själv?) och nu kom inte svaren lika bra och tydligt då jag hade frågor vilket var klart under förväntan då han inledde så otroligt bra.
    Emellertid skärptes det upp och det totala bemötande och slutaffären var bra och tydligt. Läs mer
  • NARA G

2020-10-07

NARA G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Christopher Evaldsson har en bra förståelse för sin kund. Han är lätt att både sammarbeta och tala med. Han har en bra arbetsmoral och gav sitt allt för att hjälpa sin klient.

Tack så mycket Läs mer
  • 2020-10-06

Conny P skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte ett radhus.

Christopher var lagom på all vis och inte lika påträngande trevlig och smörig som vissa andra mäklare kan vara.

Alltjämt bra, vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-10-06

Roland E skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vårt kedjehus och vi tycker att mäklaren har gjort ett bra jobb. Läs mer
    2020-10-06 Solomon T svarar Roland E
    Hej Roland. Stort tack för dina fina ord! Det var mitt nöje att få hjälpa er med bostadsförsäljningen :). Ta hand om er,. Mvh Solomon Tumizghi
  • 2020-10-05

Ibrahim K skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köp Bostadsrätt. Trevlig bemötande. Hjälpsam trevlig och ärlig. Vi svar på våra frågor som vi hade. Läs mer
  • Mikael S

2020-10-04

Mikael S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy Rossetti överträffade mina förväntningar. Han är kunnig, snabb och verkligen levererar.
    Om jag någon gång ska göra en fastighetsaffär så är det med Jimmy.
    Jag rekommenderar Jimmy till alla jag känner när det gäller bostadsfrågor. Läs mer
    2020-11-03 Jimmy R svarar Mikael S
    Tack för fin Reco Mikael. Uppskattar att du är nöjd med mitt jobb
  • 2020-10-03

Darko M skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Informativ. Bra återkoppling. Köpet gick jättesmidigt till tack vare Kalles goda kommunikation meellan köpare och säljare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-10-05 Kalle G svarar Darko M
    Vilken recension, tack så mycket Darko!
  • 2020-10-02

Tamim H skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han bra på allt han hjälper mig på alla sätt Läs mer
    2020-10-05 Kalle G svarar Tamim H
    Grattis till lägenheten Tamim :)
  • 2020-10-02

Pia J skrev om Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt bostadsrätt i Vendelsö. Bra bemötande, snabb affär, tillgänglig.Kan varmt rekommendera Christopher Evaldsson på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-09-29

Mikael J skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har köpt en villa o blev väldigt bra bemött av
    Mäklaren.
    Mina förväntningar på mäklaren var att han skulle vara lugn o saklig o Lämna bra info om objektet.
    Jag är jättenöjd med att han uppfyllde dessa förväntningar. Läs mer
    2020-10-05 Kalle G svarar Mikael J
    Bra att du är nöjd Mikael, tack för en smidig affär.
  • 2020-09-28

Patrik C skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra mäklare att ha och göra med. Läs mer
    2020-10-05 Kalle G svarar Patrik C
    Tack detsamma Patrik, lycka till med nya huset!
  • 2020-09-25

Munkhuu G skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack 2👍👍👍👍👍🏠🇲🇳🇲🇳🇲🇳👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🏠👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte