Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 124 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• 2019-02-21

Guzel K skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hej! Mäklare Kim! Han är bäst! Jag är jättenöjd med hans jobb! Han är snäll, allt säger tydlig och ordentligt! Tack så mycket för sådana professionallt jobb!
    Mvh Guzel Kuznetsova. Läs mer
  • 2019-02-09

Pekka W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Helt ok försäljning, med tanke på marknadsläget. Läs mer
  • 2019-02-08

Annabelle A skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    I have bought a radius and Excellent work Janica!! Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Annabelle A
    Thank you Annabelle, hope you will enjoy it. Se you soon.
  • 2019-02-07

Per E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy hjälpte mig sälja lägenheten i Vendelsö.Trevligt och kunnigt bemötande hela vägen. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-02-08 Jimmy R svarar Per E
    Kul att få hjälpa dig Per. Lycka till med ditt nya liv
  • 2019-02-07

Åsa N skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hej! Väldigt nöjd med Stephanie som var tydlig, saklig, påläst och trevlig. För att vara så ung så har hon pondus och ett moget bemötande som skapar förtroende.

Bra tjej!

Mvh Åsa Läs mer
  • 2019-01-25

Stefan E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Vår första uppfattning om Jimmy var att han var väldigt proffsig och kunnig. Så när vi tog beslutet att sälja bostaden så var det ingen tvekan att det var han vi skulle anlita.
    Vi hade höga förväntningar på vår försäljning. Jimmy levererade tycker vi. Vi har sålt och skaffat ny bostad och är jättenöjda. Läs mer
    2019-01-25 Jimmy R svarar Stefan E
    Väldigt kul att få hjälpa er till ert nya och fina boende. All lycka till er
  • 2019-01-14

Bengt Sture Gustav B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt tomt i Kolartorp Haninge där mäklaren Jimmy Rossetti var mäklare och gjorde sitt jobb bra.Skulle gärna ha velat ha lite mer för tomten än vad jag fick. Läs mer
    2019-01-14 Jimmy R svarar Bengt Sture Gustav B
    Väldigt trevligt att få arbeta med er. Hade marknaden varit på topp så hade vi säkert kunna få en liten slant till. Lycka till med allt
  • 2019-01-07

Gurgen Y skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag köpte rådhus, mäklaren var super profesional
    Jag är jätte nöjd
    Tack Läs mer
    2019-01-07 Jimmy R svarar Gurgen Y
    Ett sant nöje. lycka till med renoveringarna
  • 2018-12-17

Natalie M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av min mäklare Jannica, hon skötte hela affären proffesionellt från början till slut. Hon löste ut allt och var väldigt flexibel när jag inte var hemma, att tex ställa iordnig inför visning. Det hela gick väldigt bra och jag rekommenderar henne starkt!
    Natalie Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Natalie M
    Tack snälla Natalie för din rekommendation. Det har varit ett nöje att sälja din fina lägenhet. Hoppas du hittar något snart:)
  • 2018-12-16

Christoffer Å skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt proffsig och allt annat än omöjlig Läs mer
  • 2018-11-20

Rose-Marie H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har varit en bra mäklare både när jag ville köpa och sälja. Han är hängiven sitt arbete och gör allting för att det ska bli en bra affär för alla inblandade. Vad är bättre än en win-win deal. Läs mer
    2018-11-20 Jimmy R svarar Rose-Marie H
    Tack så mycket Rose- Marie. Önskar dig all lycka med ditt nya fina hus och nya liv
  • Lena Carina K

2018-11-18

Lena Carina K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår villa med hjälp av Jimmy. Han bemötte oss med lugn och stabilitet. Delade med sig av sin kunskap. Vi känner oss mycket nöjda med hans arbete under försäljningen och den återkoppling han gav oss under hela processen. Läs mer
    2018-11-19 Jimmy R svarar Lena Carina K
    Tack så mycket Lena. Väldigt kul att få sälja ert fina drömhus. Lycka till med allt
  • 2018-11-18

Klas L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra bemötande , bra information samt försäljning när tänkt pris
    Driven att försöka sälja objektet Läs mer
    2018-11-18 Jimmy R svarar Klas L
    Väldigt kul att få hjälpa er att sälja ert fins hus. Lycka till med allt
  • 2018-11-02

Daniel E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi blev väldigt bra bemötta och uppdaterade hur försäljningen fortgick hela tiden.
    Mycket bra. Läs mer
    2018-11-02 Jimmy R svarar Daniel E
    Väldigt kul och trevligt att få hjälpa er. Det va väldigt spännande där ett tag.
    Lycka till med allt
  • Kristina B

2018-10-26

Kristina B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt mitt kedjehus med hjälp av Jannica Johansson. Hon är kunnig och saklig, känner till omgivningarna och inger stort förtroende. Hon levde upp till mina förväntningar med råge. Dessutom är hon engagerad i sitt uppdrag och trevlig. Kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och särskilt Jannica. Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Kristina B
    Tack fina Kristina. Det har varit så trevligt att få sälja ditt hus. Tack för att du gav mig förtroendet. Kramar Jannica
  • 2018-10-25

Fredrik T skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsig och håller vad hon lovar!
    Jättenöjd! Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Fredrik T
    Tack Fredrik för din rekommendation:)
  • 2018-10-22

Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi mötte Jimmy Rossetti när vi köpte vårt nya hus och det kändes väldigt självklart att även anlita honom till vår försäljning. Vi har fått otroligt bra stöd, snabba svar och bra service.
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Linda Ö

2018-10-18

Linda Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy skötte min försäljning av mitt radhus och överträffade våra förväntningar! Jimmy är Mycket seriös, kunnig och förtroendeingivande. Även lyhörd för våra önskemål! Läs mer
    2018-10-18 Jimmy R svarar Linda Ö
    Så kul att få hjälpa dig. Önskar er alla lycka
  • 2018-10-17

Victoria N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte rad hus
    Vi blev bemötta jätte bra
    Mina förväntningar på mäklare är att de ska va trevliga och till mötesgående och det va hon verkligen Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Victoria N
    Hej Victoria,
    Nu har ni flyttat in och jag hoppas att ni kommer att trivas:) Lycka till.
  • 2018-10-09

Mikael E skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har skrivit kontrakt på en villa och Kim har varit proffsig med glimten i ögat rakt igenom. En stjärna i kanten får han från oss. Läs mer
  • 2018-10-02

Catarina Maria C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Engagerad och kunnig.
    Stor lokalkännedom vilket är bra . Läs mer
    2018-10-03 Jannica J svarar Catarina Maria C
    Tack för din rekommendation och tack för att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen:)
  • 2018-09-28

Joel Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är mkt trevlig att prata med och hjälpsam på alla sätt och vis.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-09-28 Jimmy R svarar Joel Å
    Tack så mycket Joel. Nu ska jag bara hitta det perfekta huset till dig och din familj
  • 2018-09-20

Johann P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Goda råd, bra kommunikation och toppen resultat! Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Johann P
    Tack Johan, hoppas du trivs på andra sidan stan. Men Haninge är alltid bäst och du är välkommen tillbaka.Lycka till med allt.
  • Jan-Erik K

2018-09-18

Jan-Erik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte nyproducerad lägenhet av privat säljare vilket är lite mer komplicerat än att köpa i fösta hand från byggföretaget eller begagnad av privat säljare.

Mäklaren skötte det hela väldigt professionellt och löste smidigt de frågor som dyker upp vid en sådan försäljning/köp.

Är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte transaktionen och kan till fullo rekommendera honom för andra uppdrag. Läs mer
    2018-09-18 Jimmy R svarar Jan-Erik K
    Tack så mycket för dina fina ord. Du kommer få det fantastiskt i din nya fina bostad. Lite avis faktiskt
  • Robert H

2018-09-16

Robert H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt mäklare. Hårt arbetande, kunnig och mån om bästa resultat.
    Dessutom är han en utomordentligt sympatisk person som jag kan rekommendera på alla sätt. Läs mer
    2018-09-16 Jimmy R svarar Robert H
    Tack Robert
    Önskar dig all lycka med ditt nya liv på varmare breddgrader
  • 2018-09-14

Markus Gustav R skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Smidig försäljning med pålitlig mäklare Läs mer
  • 2018-09-13

Marinela C skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Nyproduktion i Vega .Mycket professionell .Utmärkt ! Läs mer
  • 2018-09-12

Annika I skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en lägenhet och då fick Kim även uppdraget att sälja vilket han gjorde väldigt snabbt.
    Vi är mycket nöjda då Kim har varit tillgänglig och sett till att allt gått smidigt både när det gäller lägenheten vi köpt och Brf-radhuset vi säljer. Läs mer
  • 2018-09-10

Alim P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är bäst av det bästa. Han vet verkligen vad han gör och han är väldigt bra på det. Han lägger extremt uppmärksamhet på detaljer och han vet vad köparna vill ha och vad de tänker. I vårt fall gjorde han fantastiskt jobb. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-09-10 Jimmy R svarar Alim P
    Tack så mycket. Ett nöje att få hjälpa din familj till er drömbostad. Lycka till
  • Usama O

2018-09-09

Usama O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har haft Jannica som mäklare för både köp av ett radhus samt försäljning av min lägenhet, det hela skedde inom samma vecka. Otroligt professionell och lyhörd som mäklare, bra personlighet som gör det väldigt enkelt att kommunicera med.
    Lyssnar till ens behov och agerar utifrån det.

Vi var smått oroliga innan vi skulle sälja vår lägenhet men Jannica kirrade en försäljning inom 3 dagar, WOW säger jag bara!

Vi kommer med största sannolikhet att anlita Jannica i framtiden om det blir aktuellt med försäljning.

Varma rekommendationer :) Läs mer
    2018-10-03 Jannica J svarar Usama O
    Tack för din fina rekommendation. Det har bara varit kul att få hjälpa er! Både att hjälpa er hitta nytt boende och att få äran att sälja er lägenhet. All lycka till er:)
  • 2018-09-06

Lena Renée Bertilsdotter T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt radhus i Norra Söderby.
    Mäklarn har varit proffsig hela tiden.
    Det har varit enkelt och behändigt, det har även gott snabbt. Läs mer
    2018-09-06 Jimmy R svarar Lena Renée Bertilsdotter T
    Tack så mycket Lena. Lycka till med allt och hälsa familjen
  • 2018-08-28

Maria N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte bostadsrätt. Hade svar på våra frågor. Lugn och tydlig. Bra och lättförståelig genomgång av kontrakt. Ordning och reda. Läs mer
    2018-09-09 Jannica J svarar Maria N
    Tack för din rekommendation. Hälsningar Jannica
  • 2018-08-24

Kerstin N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket professionellt bemötande. Väldigt tillgänglig för frågor.
    Kunnig. Jag är mycket nöjd med mäklarens insats vid mitt köp av bostadsrätt.
    Kerstin Nygren Läs mer
    2018-08-25 Jannica J svarar Kerstin N
    Tack Kerstin, ett nöje att få hjälpa dig med ditt nya boende.
  • Christin V

2018-08-24

Christin V skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har ett stort engagemang i sitt arbete och får en alltid att känna sig trygg i sin försäljning. Mycket kunnig och professionell, men behåller verkligen sin mänsklighet genom hela uppdraget!
    Jag rekommenderar Jimmy högt och kommer definitivt vända mig till honom nästa gång det blir dags för en bostadsaffär.
    Tusen tack! :) Läs mer
    2018-08-24 Jimmy R svarar Christin V
    Tack för dina fina ord. Det är jag som tackar för att jag fick sälja din fina lägenhet. Lycka till med allt
  • 2018-08-23

Christofer L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde ett kedjehus i haninge via svensk fast haninge och Jimmy . Hög kvalitet rakt igenom hela affären . Kan varmt rekommendera honom ! Läs mer
    2018-08-23 Jimmy R svarar Christofer L
    Tack Christofer
    Väldigt kul att få hjälpa er till bra betalt och att ni kan flytta dit ni önskar. Lycka till
  • 2018-08-22

Erica S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är ett superproffs som jag varmt kan rekommendera - han har stenkoll på allt, är trevlig, snabb och effektiv. Han sålde min lägenhet i Årsta till ett toppenpris och jag kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    2018-08-22 Jimmy R svarar Erica S
    En ära att få sälja Årstas snyggaste lägenhet. Jag som tackar
  • Sofie R

2018-08-16

Sofie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannika är engagerad som mäklare, väldigt träffsäker i sin värdering. Jag rekommenderar henne varmt Läs mer
  • 2018-08-09

Faiza K skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har köpt en trea i Haninge genom Kim Langeborg. Kim har ett otroligt proffsigt, engagerat och trevlgt bemötande.
    Jag rekommenderar Kim varmt till alla som vill köpa eller sälja en bostad! Läs mer
  • 2018-08-09

Martin B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt en villa och har blivit väl omhändertagen av Jimmy under hela processen. Han infriade våra förväntningar och har ansträngt sig för att ge oss de bästa möjligheterna. Läs mer
    2018-08-09 Jimmy R svarar Martin B
    Tack för din fina rekommendation. Ett nöje att få sälja ert fina hus
  • Daniel Y

2018-08-04

Daniel Y skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2 rums Lägenhet. Trevligt bemötande, väldigt professionell Läs mer
  • Robert B

2018-07-21

Robert B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har både sålt vårt nya boende till oss och han fick förtroendet att sälja vårt gamla.
    Jimmy är ytterst noggrann och lämnar inget åt slumpen.
    Han är rak och är väldigt noga med att påtala eventuella brister.
    Båda affärerna har löpt smidigt.
    Vi kan med värme rekommendera Honom.
    Robert och Maud Berglund Läs mer
    2018-07-21 Jimmy R svarar Robert B
    Tak för er fina rekommendation. Väldigt kul att få hjälpa er att komma till er drömbostad.
    Ta hand om familjen
  • Max B

2018-07-10

Max B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sammanfattning: Allting fungerade väldigt smidigt med Jimmy. Han jobbade hårt för att få till en bra försäljning, och det blev det verkligen sett till att det är sommar och hur bostadsmarknaden mår.

/Nöjd kund Läs mer
    2018-07-10 Jimmy R svarar Max B
    En ära att få sälja er fina lägenhet. Tack för fint samarbete
  • 2018-07-08

Gojko B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en trea samt sålt en tvåa i Haninge genom Svensk Fastighetsförmedling (Kim Langeborg). Kim är väldigt trevlig person och det var väldigt lätt att kommunicera med honom. Vi har varit väldigt nöjda både som köpare och säljare med hans arbete och engagemang. Vi kan rekommendera honom till andra kunder som vill köpa eller sälja en lägenhet. Läs mer
  • 2018-07-07

Wirgina Kinga K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket nöjd bästa mäklaren. Vi säkert kommer tillbaka om vi vill sälja eller köpa någon lgh eller hus Läs mer
    2018-07-08 Jannica J svarar Wirgina Kinga K
    Tack så mycket! Jag önskar er stort lycka till och hoppas ni kommer att trivas bra i Tungelsta. Trevlig sommar. Hälsningar Jannica
  • Johanna K

2018-06-19

Johanna K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för all hjälp i försäljningen av min pappas dödsbo. Vi kan varmt rekommendera Jimmy som ger ett mycket proffsigt intryck då han är mycket kunnig, erfaren och visar engagemang. Alltid snabb på att svara och mycket bra återkoppling. Tack för den trygghet du givit genom hela försäljningen! Läs mer
    2018-06-19 Jimmy R svarar Johanna K
    Tack så mycket för dina fina ord. Önskar alla syskon lycka
  • Monica W

2018-06-17

Monica W skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Anlitade Kim Langeborg på svensk fastighetsförmedling i Haninge att sälja mitt hus. Proffsig mäklare som sålde huset utan problem efter 15 dagar på nätet. Behöver du en bra mäklare kan jag rekommendera Kim. Läs mer
    2018-06-21 Kim L svarar Monica W
    Hej Monica
    Tack för dina ord. Ett sant nöje att få förmedla er fina fastighet.
  • 2018-06-14

Angélique O skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har köp bostad.Jätte bra mäklare
    Är supernöjd. Läs mer
    2018-06-21 Kim L svarar Angélique O
    Vad glad jag blir att du är nöjd Angélique. Tack för din rekommendation, Hoppas du kommer trivas!
  • 2018-05-22

Aydin Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Första kontakten var via telefon, därefter gick allt smidigt och enkelt. Mäklaren Jimmy är tillgängligt och flexibel. Bostadsaffärer gick mycket snabbare än vad jag trodde mycket tack vare Jimmy.

Jag kommer att rekommendera honom Läs mer
    2018-05-22 Jimmy R svarar Aydin Ö
    Ett nöje att hjälpa dig. Tack så mycket
  • 2018-05-02

Camilla H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt ett minder parhus. Affären har gått bra. Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Camilla H
    Hej Camilla,

Tack för din rekommendation och hoppas att du trivs bra i radhuset.
  • 2018-05-01

Tetiana P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för ett snabbt och effektivt resultat med försäljningen av våran lägenhet.Vi är glada och nöjda att vi valde dig som mäklare. Du bemöter sina kunder på ett trevligt och korrekt sätt.Helhetsupplevelsen blev såklart positivt. Och vi kan stark rekommendera dig för andra. Läs mer
    2018-05-01 Jimmy R svarar Tetiana P
    Ett sant nöje att få hjälpa er. Tack för era fina ord och lycka till med ert nya boende.

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge