Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 1159 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-10-05 Verifierad kund
    Jimmy was very pleasant and responsive throughout the whole process. When we got lost trying to find the house, he even came and picked us up! He seems to know the area well and could answer any questions we had. He is the only expert broker you will ever need if you need to buy or sell a housing unit in his expertise area.
    Thank you so much for a great Reco. So happy for you Jimmy Rossetti
    2022-10-05 Verifierad kund
    Jimmy did a great job, very responsive, almost always available and called back otherwise. Very helpful with negotiations and great knowledge of his area.
    Thank you Gabor for a good Reco. Congratulations to a very nice house Jimmy Rossetti
  • Erik H
    2022-10-03 Verifierad kund
    Jimmy är trevlig och rak på sak. Sätter rimliga mål och är transparent.
    Tack Erik för bra Reco. Grattis till en fin försäljning Jimmy Rossetti
    2022-10-02 Verifierad kund
    Jimmy är en toppen mäklare som verkligen kan sitt jobb. Rekomenderar starkt!
    Tack Eleonora för mycket fina ord och bra Reco Jimmy Rossetti
    2022-10-02 Verifierad kund
    Hjälpt både mig och mina föräldrar att köpa bostad och vi kunde inte vara nöjdare! Alltid hjälpsam och trevlig.
    Tack Patricio för bra Reco. Ett nöje att få hjälpa Jimmy Rossetti
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-10-01 Verifierad kund
    Vi i familjen är mkt nöjda. Varmt bemötande och lyssnar in på önskemål och återkopplar snabbt. Vår försäljning gick snabbt och smidigt. Mkt proffsigt. Vi anlitar Kalle igen vid nästkommande köp och försäljning.
    Olof Björk
    Trevligt bemötande!
    Kunnig, metodisk och självsäker.
    Tack Julia för fin Reco. Grattis till fin bostad Jimmy Rossetti
    2022-09-30 Verifierad kund
    Tillmötesgående och bra på att förklara hela processen av vårt köp av bostadsrätten.. Vi rekomenderar Jimmy som mäklare till andra som vill ha enkel trevlig och tillförlitlig säljare.
    Tack Irene för fin Reco och grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-30 Verifierad kund
    Solomon gjorde denna upplevelse mer än jag kunde ha bett om. Jag rekommenderar honom starkt. Varje steg på vägen var han där och guidade oss genom försäljningen av vår lägenhet. Han gjorde hela tiden allt för min familj och mig. Om du letar efter en fastighetsmäklare så rekommenderar jag att du väljer Solomon.
  • skrev om Jennifer Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-29 Spontant omdöme
    Väldigt bra mäklare, punktlig, engagerad, lyhörd. Glad och positiv. Bra på att förklara hur allt ska gå till. Snabbt på att svara och återkoppla. Har bra koll på marknad. Vi är mycket nöjda med sammarbete med Jennifer .
    Tack Maria för det fina omdömet. Tveka inte på att höra av er om det är något annat jag kan hjälpa er med i framtiden!
    Jennifer Svensson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-29 Verifierad kund
    Hej! Jimmy var mycket trevlig, bra bemötande samt em professionell mäklare, han sålde vårat radus till ett bra pris trots hur marknaden ser ut just nu Tack
    Tack Mikael för fin Reco. Stort grattis till en fin försäljning Jimmy Rossetti
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi fick genast förtroende för Jimmy och hans meriter, samt kände och trygga med honom som vår mäklare.

Jimmy sålde vår lägenhet till ett bra pris trots rådande marknad medan alla övriga 1:or i området stod stilla.

Vi är mer än nöjda och rekommenderar Jimmy varmt!
    Tack Jessica för mycket bra Reco och fina ord Jimmy Rossetti
    2022-09-25 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med allt. Mkt trevlig och kunnig ung man. Lyssnar in och är behjälplig med alla våra frågor. Vi kommer att med stor säkerhet anlita Kalle Gudmundson vid nästa bostadsaffär.
    Familjen Björk
  • köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-23 Verifierad kund
    Kalle har ett trevligt bemötande, och är kunnig. Han var mycket behjälplig i de frågor jag hade vid mitt husköp, och kom med bra råd och tips även i budgivningen. Det var första gången jag köpte hus, och jag behövde någon som, så att säga, höll mig i handen. Han gav mycket bra stöd. Det han inte visste, när jag frågade, tog han reda på och återkom snabbt. Jag rekommenderar verkligen honom.
  • köpte sin stuga med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Gålö
    2022-09-23 Verifierad kund
    Trevlig och snabb att ge återkoppling. Fördel att Sara kunde området. Hjälpsam vid extrabesök av fastigheten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    - Korrekt bemött.
    - Hjälpt mig i de olika processerna.
    - Hjälpt mig att förstå processen och förklarat det jag har mindre koll på.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-21 Verifierad kund
    Hej,
    Jimmy var väl trevlig, hjälpsam, vi fick jätte bra bemötande, tillgänglig och väl tydlig. Vi hade tur att ha kontakt med honom. Han bokade tider enligt önskemål.

Souad
    Tack Souad för fin Reco. Grattis till ett fint hus Jimmy Rossetti
    2022-09-21 Verifierad kund
    Hjälp samt på alla sätt bravo Jimmy
    Tack så mycket för fin Reco. Stort grattis till et fint hem Jimmy Rossetti
  • Utbildningslandslaget AB
    2022-09-20 Verifierad kund
    Världsklass !

Är väldigt lyhörda på sina kunder samt är mycket professionell mäklare.
    Tack Ken för fantastisk Reco. väldigt kul att få leverera Jimmy Rossetti
    • Ramsdalen
    Bra bemötande, trevlig.
    Tycker att han gav oss tiden att gå igenom huset och besvarade våra frågor som vi hade
    Tack för fin Reco och grattis till ett fint köp Jimmy Rossetti
    2022-09-19 Verifierad kund
    Toppklass, professionell och hjälpsam.
    Tack Sebastian för grym Reco. Stort grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
  • Vladimir S
    2022-09-19 Verifierad kund
    Vi kontaktade Jimmy när marknaden stagnerade och vi fick problem med vår försäljning.
    Jimmy var saklig och handlingskraftig, vi hade motgångar men Jimmy följde upp varje gång ni tid ni visning direkt. Vi fick hela tiden den feedback vi behövde tills vi fick vårt objekt såld.
    Jag skulle absolut rekommendera Jimmy som en av Sveriges bästa mäklare.
    Tack Vladimir för fin Reco. Kul att vi efter allt kämpande äntligen komma i mål Jimmy Rossetti
    • Centrala Haninge
    2022-09-19 Verifierad kund
    Jimmy är en lugn och tydlig mäklare med ett förtroendeingivande sätt.
    Tack Eva för fin Reco. Stort grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Jordbro
    2022-09-18 Verifierad kund
    Riktigt trevligt mäklare! Fick allt hjälp på en gång.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Grymt tacksam över att få haft Baran att göra med, då han hjälpte oss med allt inför köpet av lägenheten. Snabb och har svar på alla frågor när man behöver det. Extremt trevlig och möter alla parter med stor respekt. Gjorde lägenhetsköpet väldigt enkelt och smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jennifer är trevlig, lugn och lyhörd. Huset blev sålt snabbt och smidigt utan att stress.
    Tack så mycket för ditt omdöme Martin, det uppskattas!
    Jennifer Svensson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Åbylund
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och påläst.. jobbade hårt för sin klient.. så även om jag som köpare fick betala mer än jag ville så gillade jag hennes profesionella sida.
    Tack så mycket för ditt omdöme Tommy. Jag är säker på att du och din dotter kommer trivas kanon i lägenheten. Allt gott till er!
    Jennifer Svensson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Jordbro
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jag tycker att Baran är väldigt proffesionell, han bemöte oss med respect, han lyssnar på det vi vill som kunder och jobbar hårt för att vi ska vara nöjda. Han är en bra mäklare som jag kommer rekommendera till andra.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Fick ett jättebra bemötande och hjälp med kontakter och liknande. Väldigt nöjd med all hjälp och rådgivning då det var mitt första köp av lägenhet. Tusen tack🙏🏼
    Tack Saga för bra Reco. stort grattis till en fin lägenhet Jimmy Rossetti
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-11 Verifierad kund
    Bra, hon är snabb effektiv och trevlig.
    Tack så mycket Brita. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya fina hus.
    Vänligen, Jennifer Svensson
    Jennifer Svensson
  • köpte sitt hus med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-10 Verifierad kund
    Blev Väldigt bra bemött.
    Väldigt professionell.
    Solomon levde upp till alla våra förväntningar.

Bra mäklare, kommer definitivt att använda honom vid försäljning.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Jag fick en riktigt bra känsla av Jennifer redan vid första ögonkontakten!

Jennifer är en kompetent, trygg och ödmjuk mäklare som ingav ett enormt förtroende redan från första stund.

Att hon sedan lyckades sälja vårt hus i en krisande marknad på så kort tid hade jag dessutom i min vildaste fantasi inte förväntat mig. Jag är bara så nöjd med vårt samarbete!
    Tack så jättemycket, blir otroligt glad över ditt intryck av mig som mäklare! Lycka till med allt i framtiden, vi ska se till att hitta ett minst lika fint nytt boende till dig.
    Vänligen, Jennifer Svensson
    2022-09-08 Verifierad kund
    En idealisk mäklare som verkligen går in 100% för att se till att du får en bra och smidig försäljning samt att han gjorde en superinsats i dom här tiderna med nedgången av bostadspriserna!!!
    Hej Charlie,
    Vilka fina ord, stort tack!! Vi kämpade på och det blev riktigt bra i slutändan. Som du beskriver, tuffare marknad kräver ännu tuffare mäklare :). Mvh Solomon
    Solomon Tumizghi
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-07 Verifierad kund
    Bra bemötande men hade kanske önskat snabbare återkopplingar efter vissa visningar. Pga marknaden som var orolig var det jobbigt att inte få veta direkt vad folk sagt som varit på visningen, när det stämdes av dagen efter.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Åbylund
    2022-09-07 Verifierad kund
    Allt gick smidigt, snabb respons och bra engagemang
    Tack för ditt omdöme Linus! Lycka till med flytten och ert nya boende. Vänliga hälsningar, Jennifer Svensson Jennifer Svensson
    2022-09-06 Verifierad kund
    Toppen mäklare!
    Hon gav oss 110% engagemang hela vägen!
    Mer än förväntat! Snabba, ärliga och tydliga svar!
    Har har du en mäklare som gör det LILLA extra!
    Tack för allt!
    Tack Marcus för ditt otroligt fina omdöme! Önskar er stort lycka till med nya lägenheten, är säker på att ni kommer trivas länge med er familj! Vänliga hälsningar, Jennifer Svensson Jennifer Svensson
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jennifer har varit fantastisk genom hela vägen. Så otroligt serviceinriktad. Snabb och bra försäljning. Jag rekommenderar varmt denna mäklare-
    Tack så mycket för förtroendet och de fina orden! Hör bara av dig om det är något jag kan hjälpa till med i framtiden.

2022-09-05 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare! Kunde svara på alla frågor och informerade väldigt bra! Hon höll kontrakten som utlovat och svarade alltid mig inom några timmar bara. Kunde inte fått ett bättre bemötande :)
    Tack Sara för ditt fina omdöme! Hoppas ni och den lilla bebisen kommer trivas bra och länge i ert nya boende. Jennifer Svensson
    2022-09-05 Verifierad kund
    Lugn, saklig och förtroendeingivande Mäklare som alltid ser till att få ut så mycket som möjligt för din bostad. Vill du också ha en stjärnmäklare som säljer din bostad, då ska du välja Jimmy Rossetti!
    Wow vilken RECO. Stort grattis till en grym försäljning Jimmy Rossetti
    2022-09-03 Verifierad kund
    Jimmy är professionell, lyhörd, trevlig och alltid tillgänglig. Han har mycket god kunskap och erfarenhet av marknaden och delar gärna med sig. Vi har anlitat Jimmy flera gånger både vid köp och försäljning och kommer garanterat att anlita honom igen.
    Tack Christina för fina ord och bra RECO. Alltid ett nöje att få hjälpa er Jimmy Rossetti
    2022-09-03 Verifierad kund
    Jimmy är väldigt professionell, trevlig och man får stort förtroende.
    Tack Robert för bra RECO. Kul att få leverera igen Jimmy Rossetti
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-09-02 Verifierad kund
    Very professional. Answered all questions well and in good time. Very satisfied with the service Solomon provided.
    Hi Geneviéve,
    Thank you so much for your kind words :). It was my pleasure to help you guys. Take care :).
    / Best Regards Solomon
    Solomon Tumizghi
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Muskö
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och mycket professionell. Som köpare fick snabbt förtroende för Sara och kan varmt rekommendera henne.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Tack för en snabb försäljning av min lägenhet.
    Jimmy är superduktig på att hålla kontakten och informera både via email och telefon och bjuder verkligen på sin tid. Stort tack!
    Tack Svetlana för bra RECO. Grattis till försäljningen och all lycka Jimmy Rossetti
    2022-09-01 Verifierad kund
    Hjälpsam, svarar på frågor och samarbetsvillig. Har inget att klaga på. Trevlig.
    Hej Fredrik, stort tack för dina fina ord, värmer. Ni kommer trivas bra i lägenheten :). Mvh Solomon. Solomon Tumizghi
    2022-08-31 Verifierad kund
    Jag tycker att jag blev väldigt väl bemött av Jimmy. Han guidade runt lagom mycket på visningen och svarade bra på frågor då.
    Efter visningen var Jimmy väldigt snabb att svara på samtal och ge svar på vidare frågor som jag hade. Har träffat Jimmy på tidigare visningar och tyckte han var väldigt bra redan då så det var mina förväntningar och de infriades definitivt.
    Visningen på Arkens väg 14 ledde till att jag la bud och sedan fick lägenheten. Tyckte även att kontrakskrivningen kändes välstrukturerad med tydlig information från Jimmy.
    Jag vill ge honom mina bästa rekommendationer och tycker han är en väldigt duktig mäklare.
    Tack Pontus för mycket fina ord och bra Reco. Grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Muskö
    2022-08-31 Verifierad kund
    Sara är oerhört kompetent och effektiv. Hennes erfarenhet avspeglades under hela processen med snabba återkopplingar och uppföljningar, tydliga svar på våra frågor och alltid med ett trevligt bemötande. En mäklare som vet vad hon gör.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Baran har ett gott bemötande och utstrålar verkligen 'Säljare'. Förväntningarna var höga då marknaden såg riktigt bra ut när vi gick i säljtankar. Något hände och förutsättningarna för alla blev mycket sämre. Trots det, efter hårt arbete och 13 eller fler visningar har vi ett bud som var acceptabelt.
    Det enda vi hade velat ha mer av va feedback och direktinformation. Många gånger fick vi efterfråga detta (efter visningar etc) men! det va en tuff period så vi förstår att det va många bollar i luften för varje mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-08-30 Verifierad kund
    Vänligt, lugnt, förklarande och helt igenom en trygg affär!
    2022-08-25 Verifierad kund
    Jimmy har skött hela processen professionellt och pålitligt, han ger inte upp fastän marknaden är trög.
    Väldigt tacksam för hans arbete!
    Tack Emilia för bra Reco. Man går kämpa extra nu men till slut går det Jimmy Rossetti