Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• Aydin Ö
    Aydin Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Första kontakten var via telefon, därefter gick allt smidigt och enkelt. Mäklaren Jimmy är tillgängligt och flexibel. Bostadsaffärer gick mycket snabbare än vad jag trodde mycket tack vare Jimmy.

Jag kommer att rekommendera honom Läs mer
    2018-05-22 Jimmy R svarar Aydin Ö
    Ett nöje att hjälpa dig. Tack så mycket
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt ett minder parhus. Affären har gått bra. Läs mer
  • Tetiana P
    Tetiana P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för ett snabbt och effektivt resultat med försäljningen av våran lägenhet.Vi är glada och nöjda att vi valde dig som mäklare. Du bemöter sina kunder på ett trevligt och korrekt sätt.Helhetsupplevelsen blev såklart positivt. Och vi kan stark rekommendera dig för andra. Läs mer
    2018-05-01 Jimmy R svarar Tetiana P
    Ett sant nöje att få hjälpa er. Tack för era fina ord och lycka till med ert nya boende.
  • Paulina N
    Paulina N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är väldigt nöjda med Jannica som mäklare!

Trevligt bemötande från början till slut och med ett stort engagemang för att vi skulle bli nöjda med försäljningen, och även med köpet av vår nya bostad.

Alltid ett glatt leende, en god inställning och tålamod till allt. Läs mer
    2018-04-29 Jannica J svarar Paulina N
    Tack fina,
    Inte svårt att möta er med ett leende! Hoppas ni trivs i ert nya hem. Lycka till!
  • Josefine S
    Josefine S skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Dubbelvånings radhus
    Mycket trevligt bemötande
    Ärlig
    Förstående Läs mer
  • Ted S
    Ted S skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Smidig och snabb affär utan problem! Vi fick bra vägledning och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-29 Jannica J svarar Ted S
    Tack! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem.
  • Jan S
    Jan S skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt ett kedjehus i Haninge. Försäljningen gjordes av Kim på Svensk Fastighetsförmedling i Haninge. Mycket proffsig och engagerad mäklare med bra bemötande. Genomförandet av uppdraget gick också väldigt snabbt från första mötet till försäljningen. Vi kan tveklöst rekommendera KIm ! Läs mer
  • Maija Annikki E
    Maija Annikki E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica har hjälpt oss med husförsäljningen på ett engagerat och professionellt sätt. Alltid ett trevligt bemötande, från start till mål!

Maija och S-B Läs mer
    2018-04-19 Jannica J svarar Maija Annikki E
    Tack för rekommendationen😊Det har varit fantastiskt att få hjälpa er med försäljningen från start till mål.
    Ni är fantastiska människor och hoppas nu att ni kommer trivas lika bra inne i stan.
  • Jana O
    Jana O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kvalitet, brinnande engagemang och hårt arbete skapar Jannica en lyckad affär. Läs mer
    2018-04-17 Jannica J svarar Jana O
    Hej, tack för rekommendationen och för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet.
    Hoppas att ni och katterna kommer att trivas lika bra i er nya lägenheten.
    Hälsningar Jannica
  • Malika A
    Malika A skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt en villa i Kolartorp och köpt en bostadsrätt (nyproduktion) i Vega.

Vi kände redan vid första mötet att vi fick förtroende för mäklaren (Kim) vid Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren gjorde en tydlig förklaring för oss säljare hur hela proceduren skulle gå till. Vi fick hjälp med vad vi själva skulle fixa för att försäljningen skulle gå så smidigt som möjligt. Vi har under hela försäljningen haft mycket stöd av mäklaren (Kim).

Visst hade vi förväntningar men samtidigt visste vi att bostadsmarknaden blivit mycket tuffare. Vi blev dock nöjda när väl försäljningen var i hamn.

Vi är mycket nöjda med mäklaren (Kim) och Svens Fastighetsförmedling.

Med vänlig hälsning Lars-Göran och Malika Läs mer
  • Maud P
    Maud P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica Johansson är en mycket kunnig mäklare

Jag kan varmt rekommendera henne

Maud Pettersson
    Gammelhagen 243 Läs mer
    2018-03-27 Jannica J svarar Maud P
    Tack Maud. Lycka till med ditt nya boende.
  • Tiina V
    Tiina V skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Rekommenderar Jannicka starkt, mkt effektiv, ödmjuk, mkt bra på alla sätt o vis 😊 Läs mer
    2018-03-16 Jannica J svarar Tiina V
    Tack Tiina 💕Hoppas du hade en bra födelsedag och att ni firar ordentligt i helgen😊 Lycka till i ditt nya boende. Ta hand om dig. Kram
  • Gunnel Inger M
    Gunnel Inger M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket proffsigt bemötande och genomförande av uppdraget. Dessutom på väldigt kort tid vilket var vårt behov vid tillfället. Skulle utan tvekan rekommendera den trevliga Jannica till vänner som planerar försäljning av sin bostad och återkommer naturligtvis själv då det blir aktuellt med försäljning igen! Tack o kram från Gunnel o KG Myhrberg!😊 Läs mer
    2018-03-06 Jannica J svarar Gunnel Inger M
    Tack så mycket för er fina rekommendation. Jag ser gärna fram emot att hjälpa er igen i framtiden.
    Lycka till med ert fina boende.
    Vänliga hälsningar Jannica
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag tycker Jimmy har gjort ett mycket bra jobb. Han är kunnig, proffsig och erfaren. Han gör ett gott intryck, både på den som säljer och den som köper. Min sambo och jag har upplevt honom i båda roller. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-03-05 Jimmy R svarar Susanne S
    Tack för fin Reco
    Jag är så glad att jag fått hjälpa er till ert fina boende.
  • James C
    James C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannika är pålitlig och seriös. Kunnig och trygg som mäklare. Läs mer
    2018-03-03 Jannica J svarar James C
    Härligt att höra, stort tack! Lycka till med ert nya boende. Hälsningar Jannica
  • Lotti O
    Lotti O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Professionell, tydlig, engagerad och sist men inte minst en vänlig själ. Läs mer
    2018-02-21 Jannica J svarar Lotti O
    Tack snälla💕
    Jag önskar er stort lycka till med husbygget.
    Kram
  • Magaly B
    Magaly B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag är väldigt nöjd. JR har visat stor proffessionalitet och engagemang. Alltid hjälpsam och trevlig. Ärlig och hela tiden hållit mig väl informerad om affären. Det har tagit lite tid och han har haft tålamod och kommit med goda råd och uppmuntran. Jag skulle stark rekommendera honom. Läs mer
    2018-02-21 Jimmy R svarar Magaly B
    Tack så mycket. Varit ett nöje att få hjälpa dig
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy Rossetti tog hand om mig hela vägen, från mitt relativt trevande "jag kanske ska sälja", till slutet av försäljningen. Han är vänlig, ödmjuk, kunnig, smart och aldrig påstridig. Han förde affären framåt på ett lyckosamt och smidigt sätt. Läs mer
    2018-02-07 Jimmy R svarar Sofia T
    Tack så mycket Sofia. Du är värd det bästa
  • Lukas James Ivar M
    Lukas James Ivar M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Ärlig, rak men samtidigt ödmjuk och hjälpsam. Inte alls för ”på” som andra mäklare kan vara. Bra kontakt. Bara positivt. Läs mer
    2018-01-23 Jannica J svarar Lukas James Ivar M
    Hej Lukas.
    Stort tack för din rekommendation.
    Så kul att få hjälpa er😊
    Hälsningar
    Jannica
  • Annelie H
    Annelie H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har både köpt och sålt genom Jimmy och är så nöjd. Väldigt proffsig och extremt bra på återkoppling. Skulle definitivt välja honom om igen.
    Annelie Läs mer
    2018-01-16 Jimmy R svarar Annelie H
    Tack så mycket Annelie. Du är värd det bästa
  • Oyunbileg O
    Oyunbileg O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hon är jätte ärlig och har bra erfaranheter som kan jobba med kunder. Läs mer
    2018-01-14 Jannica J svarar Oyunbileg O
    Stort tack för din rekommendation som köpare. Stort lycka till med er nya lägenhet. Ni vet vem ni ska kontakta den dagen ni ska sälja😀
    Hälsningar Jannica
  • Anette E
    Anette E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica levde upp till vår förväntan på hur en bra mäklare ska agera vid en husförsäljning samt att hon skötte visningarna på huset väl. Läs mer
    2017-12-28 Jannica J svarar Anette E
    Hej Anette och Jon
    Kul att ni är nöjda. Stort tack för förtroendet.God Fortsättning och lycka till med allt!
    Hälsningar
    Jannica
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har vida överträffat mina förväntningar. Han har gett oss trygghet i den här processen genom sitt personliga, engagerade och kompetenta bemötande. Läs mer
    2017-12-13 Jimmy R svarar Rickard R
    Tack så mycket. Kul och spännande att få arbeta med er. Hälsa familjen och god jul
  • Kåre N
    Kåre N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevligt bemötande, gav bra information och kändes tryggt att ha henne som mäklare. Levde verkligen upp till förväntningarna! Läs mer
    2018-02-17 Jannica J svarar Kåre N
    Tack, så glad över att jag fick hjälpa er!
  • Christina H
    Christina H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi möttes av ett jätte fint bemötande, bra information ang. lgh. Återkoppling vid budgivning gick fort & smärtfritt.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-02-17 Jannica J svarar Christina H
    Tack Christina, det värmer att få höra!
  • Sergut B
    Sergut B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Min mäklare har varit väldigt tålmodig och hjälpsam. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra bemötande. Trevlig ,positiv,sympatisk. Känns som en kille man kan lita på och får förtroende för. Jag är jättenöjd. MVH Eva Läs mer
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket trevlig och kunnig. Tydlig i sin information. Kommer ta kontakt med henne igen vid försäljning inom släkten längre fram. Läs mer
    2018-02-17 Jannica J svarar Agneta B
    Tack Agneta, hoppas ni trivs i den andra lägenheten😊 Ta hand om er.
  • Ida M
    Ida M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, fick den hjälp jag behövde och man kände ett förtroende för honom! Han kändes ärlig och bra. Toppen ! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Helt ok.
    Bra kontakt och tydliga svar.
    Rekommenderas!
    Man skulle kanske önska sig ett lite större engagemang från mäklarens sida, men med tanke på hur många objekt mäklaren har samtidigt så var det ändå helt ok. Läs mer
    2017-11-12 Leif G svarar Mikael S
    Hej,
    Tack för er rekommendation!
    Min målsättning är alltid att jobba engagerat och med hög servicenivå i alla lägen. Er feedback hjälper mig att utvecklas.

Med vänlig hälsning,
    Leif Graaf
    Svensk Fastighetsförmedling Haninge
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig med bra koll på Marknaden i kommunen Läs mer
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Helt underbar som person och människa! Och från första stund kände vi 100% tillit. Att hon också fick oss att känna att hon älskade huset lika mycket som oss gjorde saken ännu lättare.

Har aldrig stött på en mäklare som är så lätt att prata o diskutera med, förstår att det inte alltid är lätt då ofta köpare o säljare drar åt olika håll hela tiden...

Ska rekommendera henne till ALLA =) Läs mer
  • Zeljko K
    Zeljko K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fantastisk bra.Jag fått allt hjälp som jag behövde. Läs mer
    2017-11-08 Jimmy R svarar Zeljko K
    Kul att du är nöjd. Bara säga till om du behöver mer hjälp
  • Ann-Christin L
    Ann-Christin L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsig, engagerad, kunnig, vänlig och väldigt trevlig.
    Jimmy kämpade hårt vid vår försäljning och gav regelbunden feedback efter varje visning och under själva budgivningen. Vi rekommenderar Jimmy storligen! Läs mer
    2017-11-10 Jimmy R svarar Ann-Christin L
    Vilka fina ord. Ett stort nöje att arbeta med er. Lycka till i ert nya boende
  • Lea O
    Lea O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kan varmt rekommendera Jannica som mäklare. Vi sålde via henne och är mycket nöjda. Hon vägledde oss väldigt proffesionellt genom allt, och tog bra/kloka beslut vid motgångar. Hon är väldigt tillmötesgående och lyhörd mot dig som kund. Läs mer
  • Li E
    Li E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har både köpt och sålt bostad genom Jannica och kan bara VARMT rekommendera henne! Hon är superproffsig men samtidigt väldigt personlig. Man känner sig otroligt väl omhändertagen och sedd som kund. Jannica är lyhörd och bra att bolla med vad gäller tankar och känslor kring försäljningen/köpet. Hon är också mycket kunnig och har bra koll på marknaden och hjälper därmed till att sätta förväntningarna på rätt nivå. Läs mer
    2017-11-30 Jannica J svarar Li E
    Hej Li,
    Stort tack för din rekommendation.
    Som sagt, du har både sålt två gånger och köpt bostad via mig. Vilket gör att vi haft en del med varandra att göra. Det har varit en ära för mig att få möjligheten att hjälpa dig. Du känner dig som hemma på vårt kontor, som du sa sist:)
    Du är alltid välkommen in på kaffe. Vi ses säkert när det är dags för deklarationen:)
    Må gott,
    Kram Jannica
  • Ellinor L
    Ellinor L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är en trevlig och glad mäklare. Han är alltid tillgänglig och svarar på dina frågor och funderingar. Jag är mycket nöjd med hans bemötande. Läs mer
    2017-10-09 Jimmy R svarar Ellinor L
    Tack så mycket.
    Hoppas att du ska trivas i din superfina lägenhet
  • Emma B
    Emma B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig, professionell och hjälpsam. Läs mer
    2017-10-02 Jimmy R svarar Emma B
    Tack så mycket Emma. Hoppas att ni ska trivas i er fina lägenhet
  • Max D
    Max D skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vänligt samt professionellt bemötande. Hade om något önskat mer tydlighet kring detaljer. Läs mer
  • Carl Å
    Carl Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande. Trevlig. Verkar alltid att ha tid för en. Läs mer
  • Carlotta P
    Carlotta P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kunnig, intresserad och serviceinriktad! Är mycket nöjd med Jimmy som mäklare, både vid köp och försäljning! Läs mer
    2017-09-12 Jimmy R svarar Carlotta P
    Tack så mycket Charlotta. Njut av er nya utsikt och lycka till
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy gav oss ett bra bemötande och gjorde ett engagerat och professionellt arbete. Rekommenderas! Läs mer
    2017-09-11 Jimmy R svarar Mattias S
    Tack så mycket. Lycka till i ert husletande och hälsa familjen
  • Therese L
    Therese L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är väldigt bra på att återkoppla. Förutom att han är väldigt trygg är han trevlig och inte alls rädd att göra det lilla extra. Jag skulle definitivt rekommendera Jimmy till både någon som vill sälja eller köpa en bostad. Läs mer
    2017-09-11 Jimmy R svarar Therese L
    Tack så väldigt mycket. Jag hoppas att du kommer att trivas i Årsta
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy får högsta betyg av mig, han är professionell och påläst, återkom alltid snabbt med svar på frågor och bemödade sig hela tiden om att man skulle känna sig trygg med fakta och processen med budgivning etc. Läs mer
    2017-09-11 Jimmy R svarar Cecilia W
    Tack så mycket Cecilia. Njut av din fantastiska utsikt i din fina lägenhet, det är du värd.
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är mkt nöjda med den hjälp vi fått att sälja vår bostad. Jimmy kändes engagerad och välorganiserad och hade många bra små tips och rekommendationer som hjälp på vägen.
    Visst är det viktigt att man känner sig nöjd med det ekonomiska resultatet men för oss var det även viktigt med bra kommunikation och att vi kände oss trygga med mäklaren från början till slut. Läs mer
    2017-09-08 Jimmy R svarar Tobias W
    Vilka fina ord. Lycka till och krama om familjen
  • Lena B
    Lena B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket engagerad och kompetent Läs mer
    2017-09-08 Jimmy R svarar Lena B
    Tack så mycket. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsa familjen
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Närvarande, trevlig, serviceinriktad. Läs mer
    2017-09-07 Jimmy R svarar Sandra E
    Tack så mycket. Det var ett nöje att arbeta med er.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag köpte en lägenhet nyligen och kom då i kontakt med Jimmy som var säljarens mäklare. Under hela köpprocessen så fanns Jimmy där och svarande på alla frågor och funderingar jag hade. Allt skedde snabbt och effektivt.

Ur mitt perspektiv så gjorde Jimmy ett mycket bra jobb som underlättade processen för mig enormt mycket. Läs mer
    2017-09-07 Jimmy R svarar Fredrik J
    Tack så mycket Fredrik. Hoppas att du ska trivas i din fina lägenhet i Årsta.
  • Paola H
    Paola H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica är professionell, driven, trevlig, positiv, lättsam och lyhörd. Jag är mycket nöjd med både försäljning och köp av ny bostad och skulle gärna anlita henne igen :) Läs mer
    2017-09-05 Jannica J svarar Paola H
    Tack Paola för ditt omdöme, glöm inte anmäla dig till Stockholm Marathon nästa år. Det kommer att vara ny bana😊
  • Roja I
    Roja I skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica var kompetent och mycket hjälpsam vid försäljning av min lägenhet. Hon var även flexibel, informativ och hade ett mycket gott bemötande. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2017-09-01 Jannica J svarar Roja I
    Tack Roja,
    För din rekommendation.
    Det har varit roligt att få hjälpa dig.
    Lycka till med din nya lägenhet bland alla kartonger😊

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge