Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge!

Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket bra marknadsföring i både traditionella kanaler och digitalt. Varför inte prova vår tjänst 3D-visning? Visa eller upptäck din bostad dygnet runt!

Kom förbi oss i BoButiken! Då kan vi ge dig vår bästa personliga service, svara på frågor och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 149 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• 2019-05-20

Amardip S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Rekommenderar Jimmy starkt ifall ni ska sälja i Haninge. Hela processen gick smidigt, allt från att från start till slut. Det jag gillade mest att jag kände mig delaktig hela tiden, Jimmy uppdaterade mig längst vägen genom sms och samtal. Läs mer
    2019-05-20 Jimmy R svarar Amardip S
    Mycket trevligt att få hjälpa dig med en smidig försäljning
  • 2019-05-09

Frans H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fick lägenheten såld på ett snabbt och effektivt sätt.
    Kan starkt rekommendera Läs mer
  • 2019-05-06

Lars Ivar C skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt fritidshus.
    Mycket bra och proffsigt bemötande från mäklare Läs mer
    2019-05-06 Jimmy R svarar Lars Ivar C
    Tack så mycket för din fina RECO
  • 2019-05-03

Per Hugo Lars L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är en fantastiskt engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-05-03 Jimmy R svarar Per Hugo Lars L
    En ära att få hjälpa er. Tack så mycket
  • ANNIKA B

2019-05-02

ANNIKA B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vår villa med Jannica Johansson, och hon har vårt största förtroende, stort engagemang, otroligt proffsig och påläst, alltid anträffbar, snabb återkoppling, vi kan mycket varmt rekommendera henne, ni kommer inte bli besvikna!

Tack för denna gången, Jannica
  • 2019-05-02

Greta Maria K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Radhus
    På ett profisonellt sätt, samt fick förtroende för
    mäklaren på en gång (Visste vad han pratade om)
    (Hade annan mäklare innan)
    Ja
    Inget att klaga på, då är allt bra Läs mer
    2019-05-02 Jimmy R svarar Greta Maria K
    Väldigt trevligt att få hjälpa er. Hälsa familjen
  • Przemek K

2019-04-19

Przemek K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet via Jimmy Rossetti👍
    Jag är mycket nöjd! Absolut rekommenderar!!! Läs mer
  • 2019-04-18

Pontus L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde en villa innan visning. Försäljningen gick snabbt och affärsmässigt till.
    Mäklaren var mycket trevlig och inläst på affären vilket gjorde att vi kände oss trygga. Jag skulle rekommendera er varmt till vänner och bekanta! Läs mer
    2019-04-18 Jimmy R svarar Pontus L
    Väldigt kul att få hjälpa er med en väldigt smidig affär. Tack för era fina ord
  • 2019-04-17

Pia B skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt ett hus i Vega o är.nöjda med den mäklare som sålde bostaden. Läs mer
  • 2019-04-04

Anand B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet via Jannica Jansson och från första mötet
    tills vi sålde har varit fantastiskt . Bra bemötande , positiv inställning , proffsig, bra återkoppling och alltid glad...SUPERNÖJD.
    Rekommenderar henne starkt.

Tack Jannica Läs mer
  • KARIN O

2019-04-03

KARIN O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vårt hus och Jannica Johansson var vår mäklare. Hon skötte hela affären med mycket tålamod, hon är verkligen att rekommendera. Läs mer
    2019-04-03 Jannica J svarar KARIN O
    Tack Karin för din rekommendation.
    Vi gjorde det tillsammans.
    Ni hade också tålamod💕
  • 2019-03-22

Erol S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde min lägenhet igår och är mycket nöjd med Jimmy på svensk fastighetsförmedling 🌼alltid lika trevlig när man pratar med han och han gjorde ett bra jobb 🥊 Läs mer
    2019-04-18 Jimmy R svarar Erol S
    Den som kämpar vinner. Lycka till med allt
  • 2019-03-20

Annelie F skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Vi har under hela processen känt oss trygga och väl informerade. Jimmy är proffsig, lugn och tydlig.
    Rekommenderas varmt!
    /Annelie o Olle Läs mer
    2019-03-20 Jimmy R svarar Annelie F
    Tack så mycket för era fina ord. Kul att få sälja ett så fint hus och att arbeta med er. Lycka till med ert nya liv
  • 2019-03-15

Susanne E skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde en lägenhet i Brandberge.
    Min mäklares bemötande var kanon och hon gav ett tryggt intryck. Hon var väldigt engagerad att det skulle bli det pris jag ville och hon lyckades till och med mer. Hon visade aldrig att hon tvivlade på att det skulle gå bra och jag var så osäker men hon fick mig lugn. Är mycket nöjd och kommer att rekommendera henne till andra. Jätte nöjd Läs mer
    2019-05-17 Stefanie S svarar Susanne E
    Tack snälla Susanne för din fina rekommendation. Ett nöje att få hjälpa dig till bra betalt. Vi syns på tillträdet :)
    Stefanie S gillar detta
  • Erkki P

2019-03-11

Erkki P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte hus upplevde henne som mycket seriös och trevlig 👍 Läs mer
  • 2019-03-11

Tom S skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kim är en väldigt seriös och kompetent fastighetsmäklare. Läs mer
  • Mickael N

2019-03-09

Mickael N skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Svensk Fastighetsförmedling och Kim Langeborg fick uppdraget att sälja vårat hus och allt har gått superbra trots dålig bostadsmarknad. Kim ingav ett mycket bra förtroende och har jobbat aktivt och professionellt igenom hela affären. Rekommenderar i högsta grad. Läs mer
  • Erika J

2019-03-08

Erika J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av Jimmy. Han är otroligt effektiv, kunnig, professionell och lyhörd för mina önskemål. Min förväntning var att få rätt pris för min bostadsrätt och Jimmy överträffade detta med en snabb affär. Allt som allt en mycket positiv upplevelse, jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-03-08 Jimmy R svarar Erika J
    Tack så mycket Erika. Väldigt trevligt och kul att få jobba med er. Snart får ni flytta in i ert nya hem.
  • 2019-03-07

Heidi N skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag sålde en lägenhet och fick ett fantastiskt stöd av Svensk Fastighetsförmedling i Haninge och framförallt av mäklare Kim Langeborg. Bemötandet var hjälpsamt och professionellt. Kan varmt rekommendera byrån och mäklaren oavsett om du har för avsikt att sälja eller köpa. Läs mer
  • Majvor L

2019-03-01

Majvor L skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vårt radhus och vi är supernöjda med mäklarens arbete och bemötande. Försäljningen gick snabbare än förväntat.
    Vi kan verkligen rekommendera Svensk Fastighets förmedling. Läs mer
  • Patric L

2019-03-01

Patric L skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt min villa i Vega Kjellmansväg 4
    Bra rådgivning
    Förtroendeingivande
    Kan starkt rekommenderas Läs mer
    2019-03-01 Jannica J svarar Patric L
    Tack Patric, att just jag fick förtroendet att sälja ditt hus. Kram
  • TOMAS J

2019-02-27

TOMAS J skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte vårt första hus genom Jannika och är fantastiskt nöjda med den hjälp som vi har fått. Kompetent, tydlig och effektiv! Läs mer
    2019-02-27 Jannica J svarar TOMAS J
    Tack Tomas för din rekommendation, det betyder mycket för mig. Vi ses vid tillträdet. Hälsningar Jannica
  • 2019-02-27

Matilda N skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Supernöjd från början till slut! Förtroendeingivande och professionell med ett stort engagemang. Kan varmt rekommendera Jimmy. Läs mer
    2019-02-27 Jimmy R svarar Matilda N
    Väldigt kul att få sälja Haninges finaste lägenhet och leverera mycket bra betalt. Tack Matilda
  • Lamin D

2019-02-26

Lamin D skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har haft nöjet att köpa ett jättefint hus av en kompetent, driven och hjälpsam mäklare. Vi är jättenöjda med jannicas proffessionalitet i sin yrkesroll sen är hon super trevlig också. :)

Yes, vi är super nöjda med Jannica

// Lamin och Katarina Läs mer
    2019-02-26 Jannica J svarar Lamin D
    Tack snälla Lamin och Katarina för er rekommendation. Jag hoppas ni kommer att trivas i det fina huset. Lamin jag har skickat dom fina bilderna till dig😀Sköt om er så ses vi på tillträdet.
  • Liv J

2019-02-21

Liv J skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Min mäklare Kim.
    Helt från första början gav han ett positivt intryck,
    var kunnig i sin sak och gav förtroende. Alltid lugn och vänlig. Han jobbade hårt och jag visste att han var den rätta för att försäljningen av lägenheten skulle bli så bra som jag önskade.
    Och den blev bättre..
    Hälsning Liv Jonsson Läs mer
  • 2019-02-21

Guzel K skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hej! Mäklare Kim! Han är bäst! Jag är jättenöjd med hans jobb! Han är snäll, allt säger tydlig och ordentligt! Tack så mycket för sådana professionallt jobb!
    Mvh Guzel Kuznetsova. Läs mer
  • 2019-02-09

Pekka W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Helt ok försäljning, med tanke på marknadsläget. Läs mer
  • 2019-02-08

Annabelle A skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    I have bought a radius and Excellent work Janica!! Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Annabelle A
    Thank you Annabelle, hope you will enjoy it. Se you soon.
  • 2019-02-07

Per E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy hjälpte mig sälja lägenheten i Vendelsö.Trevligt och kunnigt bemötande hela vägen. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-02-08 Jimmy R svarar Per E
    Kul att få hjälpa dig Per. Lycka till med ditt nya liv
  • 2019-02-07

Åsa N skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hej! Väldigt nöjd med Stephanie som var tydlig, saklig, påläst och trevlig. För att vara så ung så har hon pondus och ett moget bemötande som skapar förtroende.

Bra tjej!

Mvh Åsa Läs mer
    2019-03-04 Stefanie S svarar Åsa N
    Hej Åsa och tack för dina värmande ord. Lycka till med renoveringen i din fantastiska bostad så hörs vi längre fram!

Mvh Stefanie
    Stefanie S gillar detta
  • 2019-01-25

Stefan E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Vår första uppfattning om Jimmy var att han var väldigt proffsig och kunnig. Så när vi tog beslutet att sälja bostaden så var det ingen tvekan att det var han vi skulle anlita.
    Vi hade höga förväntningar på vår försäljning. Jimmy levererade tycker vi. Vi har sålt och skaffat ny bostad och är jättenöjda. Läs mer
    2019-01-25 Jimmy R svarar Stefan E
    Väldigt kul att få hjälpa er till ert nya och fina boende. All lycka till er
  • 2019-01-14

Bengt Sture Gustav B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt tomt i Kolartorp Haninge där mäklaren Jimmy Rossetti var mäklare och gjorde sitt jobb bra.Skulle gärna ha velat ha lite mer för tomten än vad jag fick. Läs mer
    2019-01-14 Jimmy R svarar Bengt Sture Gustav B
    Väldigt trevligt att få arbeta med er. Hade marknaden varit på topp så hade vi säkert kunna få en liten slant till. Lycka till med allt
  • 2019-01-07

Gurgen Y skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag köpte rådhus, mäklaren var super profesional
    Jag är jätte nöjd
    Tack Läs mer
    2019-01-07 Jimmy R svarar Gurgen Y
    Ett sant nöje. lycka till med renoveringarna
  • 2018-12-17

Natalie M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av min mäklare Jannica, hon skötte hela affären proffesionellt från början till slut. Hon löste ut allt och var väldigt flexibel när jag inte var hemma, att tex ställa iordnig inför visning. Det hela gick väldigt bra och jag rekommenderar henne starkt!
    Natalie Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Natalie M
    Tack snälla Natalie för din rekommendation. Det har varit ett nöje att sälja din fina lägenhet. Hoppas du hittar något snart:)
  • 2018-12-16

Christoffer Å skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt proffsig och allt annat än omöjlig Läs mer
  • 2018-11-20

Rose-Marie H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har varit en bra mäklare både när jag ville köpa och sälja. Han är hängiven sitt arbete och gör allting för att det ska bli en bra affär för alla inblandade. Vad är bättre än en win-win deal. Läs mer
    2018-11-20 Jimmy R svarar Rose-Marie H
    Tack så mycket Rose- Marie. Önskar dig all lycka med ditt nya fina hus och nya liv
  • Lena Carina K

2018-11-18

Lena Carina K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår villa med hjälp av Jimmy. Han bemötte oss med lugn och stabilitet. Delade med sig av sin kunskap. Vi känner oss mycket nöjda med hans arbete under försäljningen och den återkoppling han gav oss under hela processen. Läs mer
    2018-11-19 Jimmy R svarar Lena Carina K
    Tack så mycket Lena. Väldigt kul att få sälja ert fina drömhus. Lycka till med allt
  • 2018-11-18

Klas L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra bemötande , bra information samt försäljning när tänkt pris
    Driven att försöka sälja objektet Läs mer
    2018-11-18 Jimmy R svarar Klas L
    Väldigt kul att få hjälpa er att sälja ert fins hus. Lycka till med allt
  • 2018-11-02

Daniel E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi blev väldigt bra bemötta och uppdaterade hur försäljningen fortgick hela tiden.
    Mycket bra. Läs mer
    2018-11-02 Jimmy R svarar Daniel E
    Väldigt kul och trevligt att få hjälpa er. Det va väldigt spännande där ett tag.
    Lycka till med allt
  • Kristina B

2018-10-26

Kristina B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt mitt kedjehus med hjälp av Jannica Johansson. Hon är kunnig och saklig, känner till omgivningarna och inger stort förtroende. Hon levde upp till mina förväntningar med råge. Dessutom är hon engagerad i sitt uppdrag och trevlig. Kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och särskilt Jannica. Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Kristina B
    Tack fina Kristina. Det har varit så trevligt att få sälja ditt hus. Tack för att du gav mig förtroendet. Kramar Jannica
  • 2018-10-25

Fredrik T skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsig och håller vad hon lovar!
    Jättenöjd! Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Fredrik T
    Tack Fredrik för din rekommendation:)
  • 2018-10-22

Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi mötte Jimmy Rossetti när vi köpte vårt nya hus och det kändes väldigt självklart att även anlita honom till vår försäljning. Vi har fått otroligt bra stöd, snabba svar och bra service.
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Linda Ö

2018-10-18

Linda Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy skötte min försäljning av mitt radhus och överträffade våra förväntningar! Jimmy är Mycket seriös, kunnig och förtroendeingivande. Även lyhörd för våra önskemål! Läs mer
    2018-10-18 Jimmy R svarar Linda Ö
    Så kul att få hjälpa dig. Önskar er alla lycka
  • 2018-10-17

Victoria N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte rad hus
    Vi blev bemötta jätte bra
    Mina förväntningar på mäklare är att de ska va trevliga och till mötesgående och det va hon verkligen Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Victoria N
    Hej Victoria,
    Nu har ni flyttat in och jag hoppas att ni kommer att trivas:) Lycka till.
  • 2018-10-09

Mikael E skrev om Kim Langeborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har skrivit kontrakt på en villa och Kim har varit proffsig med glimten i ögat rakt igenom. En stjärna i kanten får han från oss. Läs mer
  • 2018-10-02

Catarina Maria C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Engagerad och kunnig.
    Stor lokalkännedom vilket är bra . Läs mer
    2018-10-03 Jannica J svarar Catarina Maria C
    Tack för din rekommendation och tack för att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen:)
  • 2018-09-28

Joel Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är mkt trevlig att prata med och hjälpsam på alla sätt och vis.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-09-28 Jimmy R svarar Joel Å
    Tack så mycket Joel. Nu ska jag bara hitta det perfekta huset till dig och din familj
  • 2018-09-20

Johann P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Goda råd, bra kommunikation och toppen resultat! Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Johann P
    Tack Johan, hoppas du trivs på andra sidan stan. Men Haninge är alltid bäst och du är välkommen tillbaka.Lycka till med allt.
  • Jan-Erik K

2018-09-18

Jan-Erik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte nyproducerad lägenhet av privat säljare vilket är lite mer komplicerat än att köpa i fösta hand från byggföretaget eller begagnad av privat säljare.

Mäklaren skötte det hela väldigt professionellt och löste smidigt de frågor som dyker upp vid en sådan försäljning/köp.

Är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte transaktionen och kan till fullo rekommendera honom för andra uppdrag. Läs mer
    2018-09-18 Jimmy R svarar Jan-Erik K
    Tack så mycket för dina fina ord. Du kommer få det fantastiskt i din nya fina bostad. Lite avis faktiskt
  • Robert H

2018-09-16

Robert H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt mäklare. Hårt arbetande, kunnig och mån om bästa resultat.
    Dessutom är han en utomordentligt sympatisk person som jag kan rekommendera på alla sätt. Läs mer
    2018-09-16 Jimmy R svarar Robert H
    Tack Robert
    Önskar dig all lycka med ditt nya liv på varmare breddgrader

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge