Kalle Gudmundsson

Kalle Gudmundsson

Kalle Gudmundsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Kalle Gudmundsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Kalle Gudmundsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.9. Kalle Gudmundsson har haft 80 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 89 Läs vad Kalle Gudmundsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Johanneshov
    2021-07-28
    Jag fick ett väldigt gott första intryck av Kalle. Han är väldigt trevlig, duktig och lyhörd. Vi har haft en nära dialog där vi kunnat bolla idéer kring försäljningen. Han överträffade mina förväntningar och jag är väldigt nöjd med slutresultatet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-21
    Grym mäklare som ger fantastiskt service och bra info angående lägenheten.
    Är extremt nöjd med köpet och uppskattar verkligen all engagemang.

Rekommenderar Kalle starkt 🙂👌🏻
  • sålde sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Vendelsö
    2021-06-22
    Jag är mycket nöjd med Kalle Gudmundssons insats. Han har verkligen gjort sitt allra bösta och yttersta som mäklare och alltid varit vänlig, tillmötesgående och kom med mycket bra råd och kunskap. Har alltid blivit bemött vänligt och professionellt.
    Bra kommunikation, har alltid blivit informerat och uppdaterad under processen och är nöjd med försäljningen.
    Bra jobbat-toppbetyg.
    Fin recension Katrin. Kul att du fick vad du ville till slut. Kalle Gudmundsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Jordbro
    2021-06-20
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hela processen har gått snabbt och smidigt. Vi har fått all hjälp man kan förvänta sig av en mäklare.
    Rekommenderas varmt !
    Makka
    Bra att ni är nöjda Makka och grattis till huset. Kalle Gudmundsson
    • Handen
    2021-06-14
    Trevlig och professionell mäklare. Hjälpte både mig som säljer och köparna genom affären. Han kan den lokala marknaden.
    Andra gången på kort tid, kul att du är nöjd denna gången också Magnus. Kalle Gudmundsson
    2021-06-09
    Varit bra och klara och tydliga besked
    Rakt och tydligt från båda håll, trevligt! Kalle Gudmundsson
    2021-06-05
    Hej
    Kalle erbjöd mig med svensk fastighetsförmedling avtal plus att jag skulle gå med kostnadsfritt och få se husets värde 1 ggr i månaden , och få intressenter som vill ha huset och lägga bra pris på en gång ,han har tålamod och vänlighet /humoristisk /lätt för skratt har och har ett seriöst ärligt sätt att bemöta mig som kund , Kalle hjälpte mig på traven att hitta bostad som jag önskade mig och hade tid att lägga undan objekt som bara jag skulle få chans och kolla på och ev vilja köpa , och han hittade ett vinterbonat hus hus tillslut som jag nu känner för starkt , och ger mig ett tryggt förtroende att Allt ska gå rätt till nör det gäller kontraktsskrivandet och avtal , besiktningar som jag önskas ska göras mm från säljarens och även för mig som köpare , så jag ska känna mig trygg utan oro , tack Kalle men ännu är köpet ej riktigt klart , ska godkänna vissa saker i besiktningar mm , Men jag är mycket nöjd ,
    Mvh Mia bor nu i jordbro i radhus 96,5 kvm och köper i Tungelsta friköpt villa vinterbonat hus 65 kvm 🙏👍😊
    Vilken fin recension, tack Mia. Det har varit roligt att hjälpa dig dit du vill. Hoppas du ska trivas. Kalle Gudmundsson
    • Jordbro
    2021-05-27
    Mäklaren levde upp till alla mina förväningar och fick högsta betyg fö sitt arbete
    Tack Zorica, grattis till lägenheten! Kalle Gudmundsson
    • Vendelsö
    2021-05-25
    Köpt hus av Kalle och han var påläst och gav ett väldigt bra intryck. Vi är mkt nöjda!
    Eva
    Tack Eva och grattis till köpet! Kalle Gudmundsson
  • köpte sin stuga med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-05-18
    Stort tack till Kalle! Proffsigt och trevligt bemötande både på visning och kontraktsskrivning. Bra svar på alla våra frågor, hjälpsamma råd och snabb återkoppling.

Nu längtar vi till vårt fritidshus – och vi vet vem vi ringer nästa gång vi behöver en mäklare.🤩
    Bra att ni är nöjda med allt, hoppas ni ska trivas :D Kalle Gudmundsson