Kalle Gudmundsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 27 Läs vad Kalle Gudmundsson

• Riman A sålde sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-07

Jordbro
    Vi kan rekommendera Kalle starkt. En duktig och professionell mäklare som håller sitt ord.

Riman Läs mer
    2020-03-15 Kalle G svarar Riman A
    Tack så mycket för de fina orden Riman, det har varit ett nöje att hjälpa er!
  • Rose A
    Rose A skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-06

Bättre mäklare får man leta efter. Vi sålde vårt radhus med hjälp av Kalle. Från första stunden kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Kalle.
    Rose Läs mer
    2020-03-15 Kalle G svarar Rose A
    Vad glad jag blir Rose! Tack för ett härligt samarbete!
    Kalle G gillar detta
  • Susanna J köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-29

Vendelsö
    Vi har köpt radhus och kunde verkligen inte ha fått ett bättre bemötande! SÅ nöjda! Läs mer
    2020-03-04 Kalle G svarar Susanna J
    TACK Susanna, vad roligt att ni tycker att det kändes bra :)
    Kalle G gillar detta
  • Arezou A köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-21

Västerhaninge
    Har köpt villa
    Kalle är jätte trevlig, hjälpsam, kan sitt jobb han svara på dina frågor man behöver inte ringa 100 gånger för att få tag i han.
    Vi rekommenderar honom . Läs mer
    2020-03-04 Kalle G svarar Arezou A
    Tack för rekommendationen Arezou, grattis igen till ert fina hus!
    Kalle G gillar detta
  • Gönül D köpte sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-18

Handen
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet som Kalle har hittat åt oss. Precis vad vi hade i förväntningar och de vi önskade oss betala för den. Allt gick så smidigt och fort att vi inte förstog riktigt hur de gick till så snabbt. Sådan snäll och hjälpsam människa han är. Vilken tur att vi stöttade till honom! Han är helt enkelt trevligaste, hjälpsammaste och bästa mäklaren! Läs mer
    2020-02-19 Kalle G svarar Gönül D
    Gud vad glad jag blir Gönül, tack så hemskt mycket! Det har varit så roligt att hjälpa er hitta en lägenhet.
    Kalle G gillar detta
  • Katarina P köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-16

Vendelsö
    Kalle var otroligt hjälpsam och tillmötesgående. Som köpare kändes det tryggt att vi fick hjälp med alla frågor som vi hade. Läs mer
    2020-02-17 Kalle G svarar Katarina P
    Tack för en trevlig affär Katarina, hoppas ni ska trivas i ert nya hus :)
  • Pieré T
    Pieré T sålde sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-12

Handen
    Jag sålde min nyproducerade lägenhet i haninge med 2 st superfina balkonger utan insyn.
    Bemötandet jag fick av Kalle var väldigt varmt och tillmötesgående och jag fick direkt förtroende för honom.
    Och han var rak och ärlig och gav ett bra lugn.

Mina förväntningar var att jag skulle få den såld innan ett specifikt datum vilken han lyckades med.

Jag kan varm rekommendera Kalle till andra kunder och skulle inte tro annat än att han gör dem minst lika nöjda som jag är Läs mer
    2020-02-12 Kalle G svarar Pieré T
    Vilken fin recension Pieré, tack så jättemycket!
    Kalle G gillar detta
  • Anita Ö sålde sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-12

sålt villa byggd 1925.
    Bemötandet från mäklaren var perfekt och han tog hänsyn till alla mina önskemål och hade stort tålamod med mig. Läs mer
    2020-02-12 Kalle G svarar Anita Ö
    Tack så mycket Anita, du har varit underbar att ha att göra med!
    Kalle G gillar detta
  • Kent S köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-10

Årsta Havsbad
    Husköp.Proffsigt bemött kommentarer överflödiga helt enkelt skitbra !! Läs mer
    2020-02-10 Kalle G svarar Kent S
    Tack för det Kenta! Riktigt roligt att ha att göra med er!
    Kalle G gillar detta
  • Susanne Maria J skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-01-27

Kalle är en proffsig mäklare, med god kunskap och människokännedom. Omtänksam och driftig. Snabb , energisk och pålitlig. Snabb återkoppling och oftast tillgänglig. Läs mer
    2020-02-03 Kalle G svarar Susanne Maria J
    Tack så jättemycket Susanne, värmer!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti