Kalle Gudmundsson
Registrerad mäklare sedan 2019-06-05
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 32 Läs vad Kalle Gudmundsson

• Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-10

Handen
    Jag tycker att han har skött sitt jobb
    bra under dom omständigheterna som har varit under Corona. Jag hade störren förhoppningar att vi skulle få mera.betalt men sen kom corona.Hen har haft ett trevligt bemötande och har uppdaterat oss hela tiden vad som händer med köpet. Jag är nöjd med honom men jag har trott att vi skulle få mera betalt
    Det men det beor mycket på Corona.
    Jag tycker att Kalle har gjort ett bra jobb under dessa omständigheter Mvh peter Läs mer
    2020-06-15 Kalle G svarar Peter S
    Hej Peter.
    Ja vi har haft uppförsbacke men till slut så fick vi ihop affären.
    Tack för rekommendationen, vi ses på tillträdet!
    Kalle G gillar detta
  • Nariman M köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-05-23

Jordbro
    Kalle sålde ett hus till oss, vi var så nöjda med honom och hans service att hi valde att anlita honom till att sälja vår lägenhet. Kalle har glimten i ögat och mycket hjälpsam Läs mer
    2020-05-29 Kalle G svarar Nariman M
    Tack Nanna! Nu ska vi slå rekord med eran lägenhet också ;)
    Kalle G gillar detta
  • Michael B sålde sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-05-18

Västerhaninge
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp utav Kalle. Han bemötte oss och frågade om vi var intresserade av att sälja. Våra förväntningar var att det skulle vara smidigt och att vi skulle få den hjälp vi behövde vilket vi tycker att vi har fått. Vi är väldigt nöjda med hur det blev. Läs mer
    2020-05-29 Kalle G svarar Michael B
    Tack så mycket för rekommendationen Michael, lycka till med utbildningen och livet i Gustavsberg :)
    Kalle G gillar detta
  • Susanne L köpte sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-03

Handen
    Jag som köpare fick ett gott bemötande, trevligt intryck.
    Snabb återkoppling till mig, ingav ett tryggt förtroende.
    Enkel kommunikation med en proffsighet var informativ. Läs mer
    2020-04-28 Kalle G svarar Susanne L
    Tack Susanne! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet :)
    Kalle G gillar detta
  • Henrik B skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-30

Info om Kalle :
    Väldigt nöjd med Kalle Gudmundsson som Mäklare. Lyhörd och är väldig aktiv med info. Stort förtroende har han givit mig under sälj processen. Tack för ett mycket bra jobb Kalle 5 av 5 poäng.
    Kalle är mycket aktiv och ger aldrig upp och ser möjligheter. Mycket positiv och ställer alltid upp på kunden önskemål men kommer även med bra förslag. Läs mer
    2020-03-30 Kalle G svarar Henrik B
    Tack själv för ett bra samarbete Henrik! En utmanande men lyckad försäljning!
    Henrik B, Kalle G gillar detta
  • Riman A sålde sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-07

Jordbro
    Vi kan rekommendera Kalle starkt. En duktig och professionell mäklare som håller sitt ord.

Riman Läs mer
    2020-03-15 Kalle G svarar Riman A
    Tack så mycket för de fina orden Riman, det har varit ett nöje att hjälpa er!
  • Rose A
    Rose A skrev om Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-06

Bättre mäklare får man leta efter. Vi sålde vårt radhus med hjälp av Kalle. Från första stunden kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Kalle.
    Rose Läs mer
    2020-03-15 Kalle G svarar Rose A
    Vad glad jag blir Rose! Tack för ett härligt samarbete!
    Kalle G gillar detta
  • Susanna J köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-29

Vendelsö
    Vi har köpt radhus och kunde verkligen inte ha fått ett bättre bemötande! SÅ nöjda! Läs mer
    2020-03-04 Kalle G svarar Susanna J
    TACK Susanna, vad roligt att ni tycker att det kändes bra :)
    Kalle G gillar detta
  • Arezou A köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-21

Västerhaninge
    Har köpt villa
    Kalle är jätte trevlig, hjälpsam, kan sitt jobb han svara på dina frågor man behöver inte ringa 100 gånger för att få tag i han.
    Vi rekommenderar honom . Läs mer
    2020-03-04 Kalle G svarar Arezou A
    Tack för rekommendationen Arezou, grattis igen till ert fina hus!
    Kalle G gillar detta
  • Gönül D köpte sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-18

4:a
    Handen
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet som Kalle har hittat åt oss. Precis vad vi hade i förväntningar och de vi önskade oss betala för den. Allt gick så smidigt och fort att vi inte förstog riktigt hur de gick till så snabbt. Sådan snäll och hjälpsam människa han är. Vilken tur att vi stöttade till honom! Han är helt enkelt trevligaste, hjälpsammaste och bästa mäklaren! Läs mer
    2020-02-19 Kalle G svarar Gönül D
    Gud vad glad jag blir Gönül, tack så hemskt mycket! Det har varit så roligt att hjälpa er hitta en lägenhet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti