Kalle Gudmundsson

Kalle Gudmundsson

Kalle Gudmundsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Kalle Gudmundsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Kalle Gudmundsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Kalle Gudmundsson har haft 59 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 140 Läs vad Kalle Gudmundsson

• sålde sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Tungelsta
    2022-08-02 Verifierad kund
    Kalle har ett mkt trevligt och proffsigt bemötande. Alltid väldigt hjälpsam och svarar fort tillbaka. Jag är väldigt nöjd med all hjälp vid försäljningen. Mvh Cathrine Flodén
    • Jordbro
    2022-07-31 Verifierad kund
    Trevlig, lugn och informativ.
    Tuff marknad för tillfället , fick goda råd och hjälp med förhandling.
    Mycket bra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Tungelsta
    2022-07-17 Verifierad kund
    Kalle är en jättefin kille lyhörd, mysig att ha och göra med och kan sin sak! Helt enkelt rätt mäklare för oss. Skulle gärna använda honom igen!
    Tack Ingeborg, det var roligt att det gick så bra för oss. Vi ses på tillträdet! Kalle Gudmundsson
    • Brandbergen
    2022-06-17 Verifierad kund
    Den bästa mäklaren i Sverige.

Kalle tillför med extrem trygghet i alla led, professionalitet transparens och genomför försäljning med en smärtfri process.

Alltid snabb på följa upp, får saker att hända och prioriterar alltid kunden först.

Kan varmt rekommendera Kalle!
    Vilka fina ord, tack så mycket! Det var en är att få hjälpa er och ge er så fint resultat. Kalle Gudmundsson
    • Hammarbyhöjden
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med den hjälp Kalle gett oss i vår försäljning. I oroliga tider på marknaden hade Kalle en bra plan (och lite tur) för att få till en snabb affär.

Vi uppskattar den professionalism och trygghet som Kalle utstrålade vid våra kontakter. Kalle var mycket flexibel i att få till bra lösningar för alla parter i affären.
    Haha ja, lite tur och en bra plan kommer man långt med! Tack för förtroendet och lycka till med er fina gård! Kalle Gudmundsson
    • Jordbro
    2022-05-22 Verifierad kund
    En av de bästa mäklare som finns i Haninge.
    Tack Karar, för recensionen och förtroendet. Kalle Gudmundsson
    • Årsta Havsbad
    2022-05-09 Verifierad kund
    Högsta betyg!
    Kalle är professionell, lugn, metodisk, lyhörd och finns alltid tillgänglig vid frågor under hela försäljningsprocessen.
    Smidig försäljning som överträffade alla förväntningar.
    Stark rekommendation!
    Tack så mycket Karl! Grattis till en toppenförsäljning och tack för ert förtroende. Kalle Gudmundsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Handen
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, kanon mäklare👍
    Tack detsamma Tommy, grattis till ett bra köp! Kalle Gudmundsson
    • Vendelsö
    2022-04-26 Verifierad kund
    Kalle skötte vår försäljning otroligt bra med ett metodiskt arbetssätt. Han ingav ett väldigt bra intryck med sitt lugn samt kunnighet inom sitt område. Kan varmt rekommendera Kalle!
    Vad bra att det kändes tryckt Sanna. Tack för förtroendet och grattis till försäljningen! Kalle Gudmundsson
    • Vega
    2022-04-13 Verifierad kund
    Grym, hjälpsam och tillmötesgående mäklare!
    Tack så mycket för recensionen Rebecca! Kalle Gudmundsson