Baran Kayhan

Baran Kayhan

Baran Kayhan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Baran Kayhan har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Baran Kayhan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 160 omdömen med ett betyg på 4.9. Baran Kayhan har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

160 omdömen om Baran Kayhan

Sedan starten hos Reco 2021
Andreas D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Baran gav mig ett professionellt intryck sen första mötet. Han gav snabb återkoppling gällande frågor jag hade om bostaden och informerade mig om statusuppdateringar kontinuerligt. En lyhörd toppenmäklare helt enkelt.

Felicia W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Mycket trevlig mäklare. Fanns alltid tillgänglig och fick alltid ett trevligt och proffesionellt bemötande.

Johannes N
Vega

5 stjärnor rakt av genom hela försäljningsprocessen! Kommer garanterat rekommendera Baran till andra

Maria C
Vendelsö

Trevlig och professionell. Kändes tryggt hela vägen. Baran är en mäklare som arbetar proaktivt på ett trevligt och sympatiskt sätt.

Maja G
Köpte sitt hus med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Baran var lätt att få tag i och svarade på våra frågor. Vi var nöjda med Barans bemötande genom hela köpprocessen.

Jennie B
Vendelsö

Baran är otroligt engagerad i sitt uppdrag. Han lyssnade in mina önskemål och behov och trollade fram en lägenhet på väldigt kort tid som blir en perfekt lösning för mig och mina barn.

Acke A
Vega

Ödmjuk och professionell mäklare med ett otroligt trevligt bemötande. Baran skapade en trygghet genom hela processen, rekommenderas starkt!

Katarina B
Sålde sitt hus med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Baran har med en stor portion ödmjukhet, professionellt bemötande och kompetens lotsat oss genom processen i vår husförsäljning. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer!

Kevin D
Vendelsö

Baran är snabb på att svara på frågor och hjälpte oss att köpa vårt första hus. Mycket nöjda!

Marcin S
Brandbergen

Bra kommunikation, mycket engagerad och trevlig mäklare.