Jimmy Rossetti

Jimmy Rossetti

Jimmy Rossetti är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jimmy Rossetti har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 499 omdömen med ett betyg på 4.9. Jimmy Rossetti har haft 134 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att du som kund alltid ska känna dig trygg vid en affär och få ut det bästa möjliga priset för din fastighet. Detta leder förhoppningsvis till att du som kund blir nöjd, vilket är mitt mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lokal mäklare som älskar att sätta rekord!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enkel fastighet i en lugn miljö vid vattnet.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och förutom det så älskar jag att laga mat.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 499 Läs vad Jimmy Rossetti

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-08-05 Verifierad kund
    Professionell och levererar👌🏻
    Tack Kim för fin Reco. Grattis till en grym försäljning Jimmy Rossetti
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande & sätter kunden i fokus! Uppriktig, smidig och effektiv.
    Rekommenderar Jimmy starkt!
    Tack Robin för bra Reco. Stort grattis till en fin lägenhet Jimmy Rossetti
    2022-08-04 Verifierad kund
    Hanterade vår försäljning på ett föredömligt sätt
    Tack Owe för bra Reco. Kul att du är nöjd Jimmy Rossetti
    2022-08-03 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare! Tillmötesgående, engagerad och professionell.
    Tack Lisa för bra Reco. Viktigt för mig att du som köpare går en bra service och ett fint hem Jimmy Rossetti
  • Evelina N
    2022-08-01 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande av Jimmy. Den blev en väldigt snabb och enkel affär som hanterades med bravur.
    Tack Evelina för fin Reco. Stort grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-07-29 Verifierad kund
    Jimmy har ett lugn och en otrolig proffsighet som gjorde att vi kände oss trygga från första stund. Vi anlitade honom för att både köpa och sälja bostad. Tydligt och enkelt. Lätt att få tag på och hjälpte oss genom processerna bekvämt. Högsta rekommendationerna. Bra godis på kontoret :)
    Mvh Linda & Jon
    Tack Linda för fin Reco. Ett nöje att få hjälpa er genom hela processen. Du ska få en stor påse av vårt godis när vi ses nästa gång Jimmy Rossetti
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-07-29 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande av Jimmy som vanligt, både sålt och köpt via honom och båda gångerna har de vart enkelt och lätt att ha att göra med Jimmy.

Förväntningar var som jag hade tänkt, han fixa en snabb privat visning och svarade på alla frågor vi hade.

Sammanfattning om Jimmy är ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Jag rekommenderar alla att köpa och sälja via Jimmy.
    Tack Tobias till mycket bra Reco. Kul att få hjälpa er med både en lyckad försäljning och ett bra köp Jimmy Rossetti
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jimmy är oerhört professionell, trevlig och väldigt lugn i sitta bemötande! Man får direkt känslan av att man kan lita på han! Andra gången vi använder oss utav Jimmy och vi kommer garanterat ringa tillbaka nästan gäng vi behöver en expertmäklare!👍🏼
    Tack Oliver för fin Reco. Stort grattis till ett fint hem Jimmy Rossetti
    • Tungelsta
    2022-07-12 Verifierad kund
    En mäklare man känner förtroende för. Hjälper till med allt mellan himmel och jord. Mycket nöjda!
    Annika och Magnus
    Tack så mycket för fin reco och att jag fick hjälpa er till en fin försäljning. Stort grattis Jimmy Rossetti
    • Dalarö
    2022-07-06 Verifierad kund
    Mäklaren bemötte oss på ett trevligt och lugnt sätt samt lät oss titta runt i lugn och ro och har en bra känsla när att interagera med spekulanterna för frågor och information ang huset.

Jimmy sköter köpet lugnt, sakligt och förståeligt för alla parter och vi är myket nöjda överlag.
    Tack Joakim för en mycket fin Reco. Stort grattis till ett unikt hus där ni kommer trivas länge Jimmy Rossetti