Jimmy Rossetti
en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att du som kund alltid ska känna dig trygg vid en affär och få ut det bästa möjliga priset för din fastighet. Detta leder förhoppningsvis till att du som kund blir nöjd, vilket är mitt mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lokal mäklare som älskar att sätta rekord!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enkel fastighet i en lugn miljö vid vattnet.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och förutom det så älskar jag att laga mat.
Handenterminalen 6
136 40 Haninge — Visa karta

Vad tror Jimmy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 34 kunder tycker om Jimmy Rossetti

• Linda Ö
    Linda Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy skötte min försäljning av mitt radhus och överträffade våra förväntningar! Jimmy är Mycket seriös, kunnig och förtroendeingivande. Även lyhörd för våra önskemål! Läs mer
    2018-10-18 Jimmy R svarar Linda Ö
    Så kul att få hjälpa dig. Önskar er alla lycka
  • Joel Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är mkt trevlig att prata med och hjälpsam på alla sätt och vis.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-09-28 Jimmy R svarar Joel Å
    Tack så mycket Joel. Nu ska jag bara hitta det perfekta huset till dig och din familj
  • Jan-Erik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte nyproducerad lägenhet av privat säljare vilket är lite mer komplicerat än att köpa i fösta hand från byggföretaget eller begagnad av privat säljare.

Mäklaren skötte det hela väldigt professionellt och löste smidigt de frågor som dyker upp vid en sådan försäljning/köp.

Är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte transaktionen och kan till fullo rekommendera honom för andra uppdrag. Läs mer
    2018-09-18 Jimmy R svarar Jan-Erik K
    Tack så mycket för dina fina ord. Du kommer få det fantastiskt i din nya fina bostad. Lite avis faktiskt
  • Robert H
    Robert H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt mäklare. Hårt arbetande, kunnig och mån om bästa resultat.
    Dessutom är han en utomordentligt sympatisk person som jag kan rekommendera på alla sätt. Läs mer
    2018-09-16 Jimmy R svarar Robert H
    Tack Robert
    Önskar dig all lycka med ditt nya liv på varmare breddgrader
  • Alim P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är bäst av det bästa. Han vet verkligen vad han gör och han är väldigt bra på det. Han lägger extremt uppmärksamhet på detaljer och han vet vad köparna vill ha och vad de tänker. I vårt fall gjorde han fantastiskt jobb. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-09-10 Jimmy R svarar Alim P
    Tack så mycket. Ett nöje att få hjälpa din familj till er drömbostad. Lycka till
  • Sålt radhus i Norra Söderby.
    Mäklarn har varit proffsig hela tiden.
    Det har varit enkelt och behändigt, det har även gott snabbt. Läs mer
    2018-09-06 Jimmy R svarar Lena Renée Bertilsdotter T
    Tack så mycket Lena. Lycka till med allt och hälsa familjen
  • Christin V
    Christin V skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har ett stort engagemang i sitt arbete och får en alltid att känna sig trygg i sin försäljning. Mycket kunnig och professionell, men behåller verkligen sin mänsklighet genom hela uppdraget!
    Jag rekommenderar Jimmy högt och kommer definitivt vända mig till honom nästa gång det blir dags för en bostadsaffär.
    Tusen tack! :) Läs mer
    2018-08-24 Jimmy R svarar Christin V
    Tack för dina fina ord. Det är jag som tackar för att jag fick sälja din fina lägenhet. Lycka till med allt
  • Christofer L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde ett kedjehus i haninge via svensk fast haninge och Jimmy . Hög kvalitet rakt igenom hela affären . Kan varmt rekommendera honom ! Läs mer
    2018-08-23 Jimmy R svarar Christofer L
    Tack Christofer
    Väldigt kul att få hjälpa er till bra betalt och att ni kan flytta dit ni önskar. Lycka till
  • Erica S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är ett superproffs som jag varmt kan rekommendera - han har stenkoll på allt, är trevlig, snabb och effektiv. Han sålde min lägenhet i Årsta till ett toppenpris och jag kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    2018-08-22 Jimmy R svarar Erica S
    En ära att få sälja Årstas snyggaste lägenhet. Jag som tackar
  • Martin B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt en villa och har blivit väl omhändertagen av Jimmy under hela processen. Han infriade våra förväntningar och har ansträngt sig för att ge oss de bästa möjligheterna. Läs mer
    2018-08-09 Jimmy R svarar Martin B
    Tack för din fina rekommendation. Ett nöje att få sälja ert fina hus
  • Robert B
    Robert B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har både sålt vårt nya boende till oss och han fick förtroendet att sälja vårt gamla.
    Jimmy är ytterst noggrann och lämnar inget åt slumpen.
    Han är rak och är väldigt noga med att påtala eventuella brister.
    Båda affärerna har löpt smidigt.
    Vi kan med värme rekommendera Honom.
    Robert och Maud Berglund Läs mer
    2018-07-21 Jimmy R svarar Robert B
    Tak för er fina rekommendation. Väldigt kul att få hjälpa er att komma till er drömbostad.
    Ta hand om familjen
  • Max B
    Max B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sammanfattning: Allting fungerade väldigt smidigt med Jimmy. Han jobbade hårt för att få till en bra försäljning, och det blev det verkligen sett till att det är sommar och hur bostadsmarknaden mår.

/Nöjd kund Läs mer
    2018-07-10 Jimmy R svarar Max B
    En ära att få sälja er fina lägenhet. Tack för fint samarbete
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för all hjälp i försäljningen av min pappas dödsbo. Vi kan varmt rekommendera Jimmy som ger ett mycket proffsigt intryck då han är mycket kunnig, erfaren och visar engagemang. Alltid snabb på att svara och mycket bra återkoppling. Tack för den trygghet du givit genom hela försäljningen! Läs mer
    2018-06-19 Jimmy R svarar Johanna K
    Tack så mycket för dina fina ord. Önskar alla syskon lycka
  • Aydin Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Första kontakten var via telefon, därefter gick allt smidigt och enkelt. Mäklaren Jimmy är tillgängligt och flexibel. Bostadsaffärer gick mycket snabbare än vad jag trodde mycket tack vare Jimmy.

Jag kommer att rekommendera honom Läs mer
    2018-05-22 Jimmy R svarar Aydin Ö
    Ett nöje att hjälpa dig. Tack så mycket
  • Tetiana P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Jimmy för ett snabbt och effektivt resultat med försäljningen av våran lägenhet.Vi är glada och nöjda att vi valde dig som mäklare. Du bemöter sina kunder på ett trevligt och korrekt sätt.Helhetsupplevelsen blev såklart positivt. Och vi kan stark rekommendera dig för andra. Läs mer
    2018-05-01 Jimmy R svarar Tetiana P
    Ett sant nöje att få hjälpa er. Tack för era fina ord och lycka till med ert nya boende.
  • Susanne S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag tycker Jimmy har gjort ett mycket bra jobb. Han är kunnig, proffsig och erfaren. Han gör ett gott intryck, både på den som säljer och den som köper. Min sambo och jag har upplevt honom i båda roller. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-03-05 Jimmy R svarar Susanne S
    Tack för fin Reco
    Jag är så glad att jag fått hjälpa er till ert fina boende.
  • Magaly B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag är väldigt nöjd. JR har visat stor proffessionalitet och engagemang. Alltid hjälpsam och trevlig. Ärlig och hela tiden hållit mig väl informerad om affären. Det har tagit lite tid och han har haft tålamod och kommit med goda råd och uppmuntran. Jag skulle stark rekommendera honom. Läs mer
    2018-02-21 Jimmy R svarar Magaly B
    Tack så mycket. Varit ett nöje att få hjälpa dig
  • Sofia T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy Rossetti tog hand om mig hela vägen, från mitt relativt trevande "jag kanske ska sälja", till slutet av försäljningen. Han är vänlig, ödmjuk, kunnig, smart och aldrig påstridig. Han förde affären framåt på ett lyckosamt och smidigt sätt. Läs mer
    2018-02-07 Jimmy R svarar Sofia T
    Tack så mycket Sofia. Du är värd det bästa
  • Annelie H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har både köpt och sålt genom Jimmy och är så nöjd. Väldigt proffsig och extremt bra på återkoppling. Skulle definitivt välja honom om igen.
    Annelie Läs mer
    2018-01-16 Jimmy R svarar Annelie H
    Tack så mycket Annelie. Du är värd det bästa
  • Rickard R skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har vida överträffat mina förväntningar. Han har gett oss trygghet i den här processen genom sitt personliga, engagerade och kompetenta bemötande. Läs mer
    2017-12-13 Jimmy R svarar Rickard R
    Tack så mycket. Kul och spännande att få arbeta med er. Hälsa familjen och god jul
  • Zeljko K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fantastisk bra.Jag fått allt hjälp som jag behövde. Läs mer
    2017-11-08 Jimmy R svarar Zeljko K
    Kul att du är nöjd. Bara säga till om du behöver mer hjälp
  • Ann-Christin L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsig, engagerad, kunnig, vänlig och väldigt trevlig.
    Jimmy kämpade hårt vid vår försäljning och gav regelbunden feedback efter varje visning och under själva budgivningen. Vi rekommenderar Jimmy storligen! Läs mer
    2017-11-10 Jimmy R svarar Ann-Christin L
    Vilka fina ord. Ett stort nöje att arbeta med er. Lycka till i ert nya boende
  • Ellinor L
    Ellinor L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är en trevlig och glad mäklare. Han är alltid tillgänglig och svarar på dina frågor och funderingar. Jag är mycket nöjd med hans bemötande. Läs mer
    2017-10-09 Jimmy R svarar Ellinor L
    Tack så mycket.
    Hoppas att du ska trivas i din superfina lägenhet
  • Emma B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig, professionell och hjälpsam. Läs mer
    2017-10-02 Jimmy R svarar Emma B
    Tack så mycket Emma. Hoppas att ni ska trivas i er fina lägenhet
  • Max D skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vänligt samt professionellt bemötande. Hade om något önskat mer tydlighet kring detaljer. Läs mer
  • Carl Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande. Trevlig. Verkar alltid att ha tid för en. Läs mer
  • Carlotta P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kunnig, intresserad och serviceinriktad! Är mycket nöjd med Jimmy som mäklare, både vid köp och försäljning! Läs mer
    2017-09-12 Jimmy R svarar Carlotta P
    Tack så mycket Charlotta. Njut av er nya utsikt och lycka till
  • Therese L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är väldigt bra på att återkoppla. Förutom att han är väldigt trygg är han trevlig och inte alls rädd att göra det lilla extra. Jag skulle definitivt rekommendera Jimmy till både någon som vill sälja eller köpa en bostad. Läs mer
    2017-09-11 Jimmy R svarar Therese L
    Tack så väldigt mycket. Jag hoppas att du kommer att trivas i Årsta
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy får högsta betyg av mig, han är professionell och påläst, återkom alltid snabbt med svar på frågor och bemödade sig hela tiden om att man skulle känna sig trygg med fakta och processen med budgivning etc. Läs mer
    2017-09-11 Jimmy R svarar Cecilia W
    Tack så mycket Cecilia. Njut av din fantastiska utsikt i din fina lägenhet, det är du värd.
  • Tobias W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är mkt nöjda med den hjälp vi fått att sälja vår bostad. Jimmy kändes engagerad och välorganiserad och hade många bra små tips och rekommendationer som hjälp på vägen.
    Visst är det viktigt att man känner sig nöjd med det ekonomiska resultatet men för oss var det även viktigt med bra kommunikation och att vi kände oss trygga med mäklaren från början till slut. Läs mer
    2017-09-08 Jimmy R svarar Tobias W
    Vilka fina ord. Lycka till och krama om familjen
  • Lena B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket engagerad och kompetent Läs mer
    2017-09-08 Jimmy R svarar Lena B
    Tack så mycket. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsa familjen
  • Sandra E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Närvarande, trevlig, serviceinriktad. Läs mer
    2017-09-07 Jimmy R svarar Sandra E
    Tack så mycket. Det var ett nöje att arbeta med er.
  • Fredrik J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag köpte en lägenhet nyligen och kom då i kontakt med Jimmy som var säljarens mäklare. Under hela köpprocessen så fanns Jimmy där och svarande på alla frågor och funderingar jag hade. Allt skedde snabbt och effektivt.

Ur mitt perspektiv så gjorde Jimmy ett mycket bra jobb som underlättade processen för mig enormt mycket. Läs mer
    2017-09-07 Jimmy R svarar Fredrik J
    Tack så mycket Fredrik. Hoppas att du ska trivas i din fina lägenhet i Årsta.
  • Inger E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi blev mycket och seriöst bemötta. Bra hjälp med stylingen före visningen. Fotografering och presentation av lägenheten var toppen. Sedan gick försäljningen som en dans. Läs mer
Jimmy Rossetti
Jannica Johansson