Jimmy Rossetti
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att du som kund alltid ska känna dig trygg vid en affär och få ut det bästa möjliga priset för din fastighet. Detta leder förhoppningsvis till att du som kund blir nöjd, vilket är mitt mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lokal mäklare som älskar att sätta rekord!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enkel fastighet i en lugn miljö vid vattnet.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och förutom det så älskar jag att laga mat. Läs mer

Läs vad 113 Läs vad Jimmy Rossetti

• Emelie S köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-04

Haninge
    Jag och min sambo köpte lägenhet, Jimmy var toppen super trevlig var lätt att nå samt gav oss bra info mycket hjälpsam! Toppen kille!! Läs mer
    2020-04-04 Jimmy R svarar Emelie S
    Tack så mycket och kul att ni är nöjda. Kommer bli superbra det här
  • Susanne W köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Haninge
    Vi har köpt en 3:a i Brf Vega Hill i Vega.
    Jimmy beskrev området och lägenheten på ett utmärkt sätt.
    Han var korrekt och trevlig mot oss och bemötte våra önskemål som vi hade mycket bra.
    Vi känner oss mycket nöjda med vårt köp. Läs mer
    2020-04-03 Jimmy R svarar Susanne W
    Tack för fin Reco Susanne. Kul att få hjälpa er med allt från försäljning och bra köp.
  • Sulejman K köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Haninge
    Utmärk mycket professionellt och kunnig och lätt förståeligt. Läs mer
    2020-04-03 Jimmy R svarar Sulejman K
    Ett sant nöje att få hjälpa er. Tack för fin Reco
  • Dennis S köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Haninge
    Min erfarenhet med Jimmy under min och sambons köp av ny bostad är att han alltid varit nåbar och väldigt tydlig.

Jag rekommenderar Jimmy till dom som värdesätter flexibilitet och trygghet under
    sälj eller köp processen.

Mvh/ D Läs mer
    2020-04-03 Jimmy R svarar Dennis S
    Tack Dennis för fin Reco. Nu väntar vi bara på att er fantastiska bostad ska bli färdig
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-29

Centrala Haninge
    Vi sålde vår lägenhet med Jimmy och blev bemötta på ett mycket bra sätt. Han har alltid varit tillgänglig och uppdaterat oss kring status, samt kommit med många bra tips och råd under vägen.
    Vi är mycket nöjda med Jimmy och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-03-30 Jimmy R svarar Johan P
    Tack Johan. Bra att vi fick ihop allt på ett smidigt sätt. Lycka till med allt
  • Hanna S köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-27

Älvsjö
    Mycket förtroendeingivande och kompetent mäklare! Läs mer
    2020-03-27 Jimmy R svarar Hanna S
    Tack så mycket Hanna. Väldigt kul att få hjälpa er
  • MARIE-LOUISE J sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-25

Älvsjö
    Ett uppdrag åt min huvudman försäljning av villa i Örby.
    Första mötet är av betydelse, Jimmy gav ett tryggt intryck samt kunnig och påläst.
    Eftersom behovet av snabb försäljning var extra viktig, och resultatet blev att fastigheten var såld inom en vecka och alla mina önskemål samt krav blev uppfyllt , till ett bra pris. Läs mer
    2020-03-25 Jimmy R svarar MARIE-LOUISE J
    Tack för fin Reco. Kul att få hjälpa till med en bra lösning
  • Erik B köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-25

Älvsjö
    En strålande insats från Jimmy! Svarade tillfredsställande på våra frågor, återkopplade utan dröjsmål och fanns tillgänglig när vi behövde det. Kan varmt rekommendera Jimmy Läs mer
    2020-03-25 Jimmy R svarar Erik B
    Tack Erik för fin Reco. Kula att vi fick ihop allt på ett smidigt sätt.
  • Lucas L köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-20

Centrala Haninge
    Jag köpte en lägenhet via Jimmy och är mycket nöjd med bemötandet, tillgängligheten och tydligheten. Läs mer
    2020-03-20 Jimmy R svarar Lucas L
    Tack så mycket för fin Redo. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad
  • Susanne D köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-16

Ribby
    Har köpt en bostadsrätt som Jimmy sålde. Han var trevlig och visade intresse av mig som köpare när han visade bostaden. Verkade kunnig och tog reda på det han inte kunde svara på. Läs mer
    2020-03-17 Jimmy R svarar Susanne D
    Tack för fin Reco. Hoppas du kommer trivas i den nya bostad

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti