Jimmy Rossetti

Jimmy Rossetti

Jimmy Rossetti är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jimmy Rossetti har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 299 omdömen med ett betyg på 4.9. Jimmy Rossetti har haft 189 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att du som kund alltid ska känna dig trygg vid en affär och få ut det bästa möjliga priset för din fastighet. Detta leder förhoppningsvis till att du som kund blir nöjd, vilket är mitt mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lokal mäklare som älskar att sätta rekord!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enkel fastighet i en lugn miljö vid vattnet.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och förutom det så älskar jag att laga mat.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 299 Läs vad Jimmy Rossetti

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-07-22
    Hela processen kring köpet gick snabbt och enkelt. Jag visste inte att ett köp kunde ske på ett par dagar:) Tack Jimmy!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Vendelsö
    2021-07-22
    Ett professionellt bemötande med en plan för försäljningen som passade oss (lyhörd). Han var mkt engagerad i hela processen och sålde lägenheten snabbt. Kan varmt rekommendera honom till andra.
    Tack så mycket för bra RECO. Kul att det gick smidigt och ett bra resultat. Jimmy Rossetti
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Jordbro
    2021-07-20
    Mycket sympatisk, lugn och förtroendeingivande mäklare. Jimmy tog sig tid för alla frågor och kom även med tips och råd gällande försäljningen.
    Levde både upp till och överträffade våra förväntningar i samband med försäljningen av vår fastighet.
    Allt gick mycket smidigt från start till avtal.
    Tack Henry för mycket fin RECO. Kul att ni är nöjda med mitt jobb och resultatet Jimmy Rossetti
    2021-07-20
    Väldigt professionell och duktig, rekommenderar honom gott!
    Tack för bra RECO. Kul att vi fick ihop en smidig affär till rekord Jimmy Rossetti
    2021-07-12
    Enkelt, snabbt och smidigt! Kan rekommendera starkt om man vill ha en fläckfri process för att köpa en bostad.
    Grattis till en superfin lägenhet och tack för bra RECO Jimmy Rossetti
    2021-07-08
    Varmt och glatt bemötande, ambitiös och proffersionell arbetsnivå.
    Vid försäljning, skulle jag mer än gärna anlita Jimmy.
    Tack så mycket för bra RECO och grattis till ett fantastiskt köp Jimmy Rossetti
    2021-07-05
    Bra bemötande.
    Kunnig. vi köpte nyproduktion och Jimmy kunde svara på allt vi undrade om.
    Tack för bra Reco. För mig är det viktigt att ni får bra info Jimmy Rossetti
    2021-07-04
    Bästa Mäklaren i Haninge. Ger ett seriöst intryck och ser alltid till att du som säljare får ut det mesta av din försäljning. Dessutom är han lyhörd, kunnig och svarar alltid/återkopplar vilket vi tycker va väldigt uppskattat. Tack Jimmy för en grym försäljning!
    Tack Mikael för bra Reco och kul att ni är nöjda med mitt jobb Jimmy Rossetti
    • Källtorp
    2021-07-04
    Enkelt och okomplicerat. Inga slarvfel eller annat strul.
    Tack Niklas för bra RECO. Jag är väldigt noggrann och kul att det märks Jimmy Rossetti
    2021-07-04
    Bemötandet var mycket professionellt och man fick en känsla av att han verkligen ville att köpet skulle bli så bra som möjligt för oss.
    Utan tvekan den bästa mäklaren vi har träffat.
    Tack för väldigt bra RECO och fina ord Jimmy Rossetti