Jimmy Rossetti
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att du som kund alltid ska känna dig trygg vid en affär och få ut det bästa möjliga priset för din fastighet. Detta leder förhoppningsvis till att du som kund blir nöjd, vilket är mitt mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lokal mäklare som älskar att sätta rekord!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enkel fastighet i en lugn miljö vid vattnet.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och förutom det så älskar jag att laga mat. Läs mer

Läs vad 38 kunder tycker om Jimmy Rossetti

• Jimmy har varit en bra mäklare både när jag ville köpa och sälja. Han är hängiven sitt arbete och gör allting för att det ska bli en bra affär för alla inblandade. Vad är bättre än en win-win deal. Läs mer
    2018-11-20 Jimmy R svarar Rose-Marie H
    Tack så mycket Rose- Marie. Önskar dig all lycka med ditt nya fina hus och nya liv
  • Lena Carina K
    Vi sålde vår villa med hjälp av Jimmy. Han bemötte oss med lugn och stabilitet. Delade med sig av sin kunskap. Vi känner oss mycket nöjda med hans arbete under försäljningen och den återkoppling han gav oss under hela processen. Läs mer
    2018-11-19 Jimmy R svarar Lena Carina K
    Tack så mycket Lena. Väldigt kul att få sälja ert fina drömhus. Lycka till med allt
  • Klas L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra bemötande , bra information samt försäljning när tänkt pris
    Driven att försöka sälja objektet Läs mer
    2018-11-18 Jimmy R svarar Klas L
    Väldigt kul att få hjälpa er att sälja ert fins hus. Lycka till med allt
  • Daniel E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi blev väldigt bra bemötta och uppdaterade hur försäljningen fortgick hela tiden.
    Mycket bra. Läs mer
    2018-11-02 Jimmy R svarar Daniel E
    Väldigt kul och trevligt att få hjälpa er. Det va väldigt spännande där ett tag.
    Lycka till med allt
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy skötte min försäljning av mitt radhus och överträffade våra förväntningar! Jimmy är Mycket seriös, kunnig och förtroendeingivande. Även lyhörd för våra önskemål! Läs mer
    2018-10-18 Jimmy R svarar Linda Ö
    Så kul att få hjälpa dig. Önskar er alla lycka
  • Joel Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är mkt trevlig att prata med och hjälpsam på alla sätt och vis.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2018-09-28 Jimmy R svarar Joel Å
    Tack så mycket Joel. Nu ska jag bara hitta det perfekta huset till dig och din familj
  • Jan-Erik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte nyproducerad lägenhet av privat säljare vilket är lite mer komplicerat än att köpa i fösta hand från byggföretaget eller begagnad av privat säljare.

Mäklaren skötte det hela väldigt professionellt och löste smidigt de frågor som dyker upp vid en sådan försäljning/köp.

Är väldigt nöjd med hur mäklaren skötte transaktionen och kan till fullo rekommendera honom för andra uppdrag. Läs mer
    2018-09-18 Jimmy R svarar Jan-Erik K
    Tack så mycket för dina fina ord. Du kommer få det fantastiskt i din nya fina bostad. Lite avis faktiskt
  • Robert H
    Robert H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt mäklare. Hårt arbetande, kunnig och mån om bästa resultat.
    Dessutom är han en utomordentligt sympatisk person som jag kan rekommendera på alla sätt. Läs mer
    2018-09-16 Jimmy R svarar Robert H
    Tack Robert
    Önskar dig all lycka med ditt nya liv på varmare breddgrader
  • Alim P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är bäst av det bästa. Han vet verkligen vad han gör och han är väldigt bra på det. Han lägger extremt uppmärksamhet på detaljer och han vet vad köparna vill ha och vad de tänker. I vårt fall gjorde han fantastiskt jobb. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-09-10 Jimmy R svarar Alim P
    Tack så mycket. Ett nöje att få hjälpa din familj till er drömbostad. Lycka till
  • Sålt radhus i Norra Söderby.
    Mäklarn har varit proffsig hela tiden.
    Det har varit enkelt och behändigt, det har även gott snabbt. Läs mer
    2018-09-06 Jimmy R svarar Lena Renée Bertilsdotter T
    Tack så mycket Lena. Lycka till med allt och hälsa familjen

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti