Jimmy Rossetti
Registrerad mäklare sedan 2017-01-16
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-07
2019-08 - 2020-07
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att du som kund alltid ska känna dig trygg vid en affär och få ut det bästa möjliga priset för din fastighet. Detta leder förhoppningsvis till att du som kund blir nöjd, vilket är mitt mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lokal mäklare som älskar att sätta rekord!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enkel fastighet i en lugn miljö vid vattnet.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och förutom det så älskar jag att laga mat. Läs mer

Läs vad 136 Läs vad Jimmy Rossetti

• Ismail K
    Ismail K sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-08-08

Brandbergen
    Vi har sålt vårt radhus genom Jimmy Rossetti på Svensk fastighetsförmedling. Han sålde huset för rekord pris i vårt område. Han är en trygg mäklare som är oerhört erfaren och proffsig inom sitt yrke.
    Anlita Jimmy och lämna allt i hans händer är vår rekommendation. Bästa mäklaren ewer!
    Familjen Köyluoglu Läs mer
  • Emma L köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-07-31

Vendelsö
    Jag rekommenderar varmt Jimmy Rossetti på Svensk Fastighetsförmedling. Han ger ett proffesionellt och vänligt bemötande, både under visning och kontraktsskrivning. Han känns trygg och erfaren, vilket gör mig som kund nöjd och glad. Läs mer
  • Michael L köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-07-21

5:a
    Vendelsö
    Köpte ett radhus i Vendelsö. Proffsigt, lösningsfokuserad och förtroendeingivande. Väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-07-22 Jimmy R svarar Michael L
    Tack Michael. Väldigt kul att få hjälpa familjen till ett fint hem
  • Annelie E sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-07-21

5:a
    Vendelsö
    Mycket tjänstvillig och väldigt bra på sitt jobb. Trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2020-07-22 Jimmy R svarar Annelie E
    Tack för fin Reco. Smidigt och enkelt.
  • Lars L köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-07-10

Haninge
    saklig,kunnig,vädigt trevlig,man kände sig vädigt betydelsefull Läs mer
    2020-07-22 Jimmy R svarar Lars L
    Tack Lars för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem
  • Hans V
    Hans V köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-07-09

Haninge
    Bostadsrätt i Vega Hill. Mycket bra och professionellt bemötande, bra och tydlig information. Mycket nöd, och därför blev det också affär! Läs mer
    2020-07-09 Jimmy R svarar Hans V
    Tack Hans för fin RECO och att du är nöjd med mitt arbete. Fantastisk lägenhet som du köpt
  • Jimmy B sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-22

Årsta
    Jag sålde min lägenheten med Jimmy som mäklare och är otroligt nöjd Med utgången! Han var alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet och la ner sin själ i jobbet. Väldig kunnig och erfaren mäklare!
    Jag kan starkt rekommendera Jimmy som mäklare vid försäljning!
    Tack!! Läs mer
    2020-06-22 Jimmy R svarar Jimmy B
    Tack för bra Reco. Ett nöje att få hjälpa dig
  • Gudrun S sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-16

Centrala Haninge
    Trevlig, tydlig och kompetent. Läs mer
    2020-06-22 Jimmy R svarar Gudrun S
    Tack för fin Reco och att du är nöjd
  • Jack S
    Jack S köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-15

Köpte en trerummare på Parkvägen 5 i Handen-
    Professionellt bemötande och mäklaren utförde våra önskemål och frågor till försäljaren utan dröjsmål. Försäljaren levde upp
    till våra förväntningar till fullo. Super! Läs mer
    2020-06-22 Jimmy R svarar Jack S
    Tack för fin Reco. Hoppas ni kommer trivas i ert nya och fina hem
  • Barbro Helena S köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-15

Köpt en lägenhet +55.
    Gick smidigt och lätt, dessutom trevlig Läs mer
    2020-06-15 Jimmy R svarar Barbro Helena S
    Tack så mycket. Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti