Jimmy Rossetti är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jimmy Rossetti har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.9. Jimmy Rossetti har haft 150 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mitt mål är att du som kund alltid ska känna dig trygg vid en affär och få ut det bästa möjliga priset för din fastighet. Detta leder förhoppningsvis till att du som kund blir nöjd, vilket är mitt mål.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lokal mäklare som älskar att sätta rekord!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enkel fastighet i en lugn miljö vid vattnet.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och förutom det så älskar jag att laga mat.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 171 Läs vad Jimmy Rossetti

• 2020-11-20
    Han var påläst, beskrev läget och lägenheten bra.
    Natalie J
    • 77.0 m²
    • Haninge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
  • 2020-11-05
    Lägenhet på 87 kvm, mycket duktig skulle absolut rekommendera
    Marlene M
    • 87.0 m²
    • Vega
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Tack Marlene Grattis till en fin bostad och tack för bra RECO

• 2020-11-03
    Jimmy Rossetti är den trevligaste och mest förtroendegivande mäklare jag och min fru träffat. Han verkar ha koll på läget och vi ser fram emot vårt framtida samarbete.
    Joakim E
    • Haninge
    Tack Joakim för väldigt fina ord. Vi kommer ha en bra kontakt till ni är hemma

• 2020-10-30
    Så trevlig, engagerad, och ärlig mäklare. Köper en nyproduktion, där jag hittills inte fått annat en fantastisk hjälp. Rekommenderas starkt!
    Claudia S
    Tack Claudia Nu längtar vi till er fantastiska lägenhet

• 2020-10-26
    Jodå: tydlig, klar, saklig. Relevant info. Än så länge har han gjort det en mäklare ska göra. Inget att klaga på.
    Jonatan M
    • 100.0 m²
    • Haninge
    Tack så mycket frö fin Reco. betyder mycket att ni är nöjda

• 2020-10-25
    Jag kommer att köpa en bostadsrätt och då behöva sälja en. Allt så bra och Jimmy har hjälpt till med allt vi har frågat om. Hans bemötande var mycket bra och allt gick mycket smidigt. Vi hade inga speciella förväntningar men vårt möte var mycket bra. Vi känner att vi kan lita på Jimmy han har varit till all hjälp vi frågat om än så länge allt utmätt så vi förväntar oss att han är med till the ens.
    Dimitrios K
    • 100.0 m²
    • Haninge
    Tack för bra RECO. Jag ska se till så ni får det tryggt genom hela processen

• 2020-10-25
    Sålt radhus. Jimmy är mycket proffsig och förtroendeingivande. Alltid lugn och trygg. Försäljningen gick över våra förväntningar. Kan verkligen rekommendera Jimmy!
    Maria G
    • 126.0 m²
    • Vendelsö
    Tack så mycket Maria. ett nöje att få hjälpa er

• 2020-10-23
    Jimmy Rossetti gav ett kompetent intryck.
    Andreas P
    • 126.0 m²
    • Vendelsö
    Kul att du är nöjd Andreas och tack för bra Reco

• 2020-10-23
    Jimmy inger förtroende, har ett proffsigt, glatt och mycket vänligt bemötande, för Jimmy är ingenting omöjligt. Jag och min man ser fram emot vårt fortsatta samarbete dem kommande två åren.
    Nina E
    • Haninge
    Tack för fin Reco. Jag ska ta hand om er hela vägen

• 2020-10-23
    En helt otroligt go gubbe som verkligen gör det lilla extra för köparen.
    Milan M
    • 2:a
    • 60.0 m²
    • Haninge
    Tack för bra Reco. Leverera är det viktigaste för mig ;)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte