Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 643 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• 2019-06-25

Sven-Olov W skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt bemötande, hjälpsam och vänlig inställning, Rekommenderas i högsta grad. Läs mer
  • 2019-06-25

Annelie F skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en lägenhet i Huddinge.
    Proffsigt bemötande och handläggning, fina foton och broschyr, snabbt såld på förhandsvisning, nöjd med budet vi fick.
    Mycket nöjd! Rekommenderar gärna Rebecka Kristiansson.

Vänliga hälsningar Annelie Freedman Läs mer
  • 2019-06-24

Birgitta W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Smidigt och enkelt! Lugn och trygg mäklare, snabb återkoppling vid frågor! Allt till belåtenhet! Läs mer
    2019-06-25 Kristian P svarar Birgitta W
    Tack Birgitta och grattis till köpet av en mycket trivsamt hus.
  • Simon F

2019-06-24

Simon F skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Supernöjd med min mäklare som hjälpte mig att få min 1a såld redan innan visning för önskar belopp.

Hon har varit väldigt hjälpsam under hela processen och alltid varit tillgänglig och pedagogisk när jag haft krångliga frågor.

Rekommenderar starkt! Läs mer

Johan L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en villa
    Mycket trevlig person som ordnade försäljningsprocessen på ett bra och smidigt sätt! Läs mer

Axel W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en trea i Vårby Gård. Mäklaren infriade mina förväntningar och ställde upp till kraven av att göra en snabb affär med tidig inflytt. Läs mer
  • Maria A

2019-06-20

Maria A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Då det var dags att sälja min lägenhet var det en självklarhet för mig att be Henrik ta hand om försäljningen. Jag köpte även samma lägenhet via Henrik för ca 6 år sedan, och intrycket var även då mycket gott. Man känner sig i goda händer och trygg med alla steg i processen då Henrik kontinuerligt informerar om status, nästa steg osv. Han är mycket professionell, pålitlig, kunnig, trevlig, tydlig och hjälpsam. Ger mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-06-26 Henrik H svarar Maria A
    Tack Maria för mycket bra rekommendation :-)

Nu ska vi se till att gå i mål med försäljningen...
  • Kai H

2019-06-18

Kai H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren levde upp till de högt ställda förväntningar jag hade efter tidigare försäljningar i området.
    Lägenheten såldes off-market. Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Kai H
    Det var super kul o hjälpa dig med din bostadsaffär. Nu är det dags o leta nytt. Hör av dig om du har frågor.
    Kai H gillar detta
  • 2019-06-17

Manar H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tummen upp ++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Manar H
    Fantastisk kul o hjälpa er med en lägenhet som inte hann gå ut på öppna marknaden.
    Lycka till o njut!
  • 2019-06-17

Mona A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt bostadsrätt och mäklaren var väldigt hjälpsam och till mötesgående. Bra bemötande samt bra service Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Mona A
    Kul o höra. Ni har köpt en fin lägenhet, där kommer ni trivas. Hör av er vid frågor.
  • Peter N

2019-06-15

Peter N skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn, uppstyrd och lätt att kommunicera med! Är mycket nöjd! 😊 Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Peter N
    Fantastisk Peter, njut av lägenheten o återkoppla om det är något. Lycka till.
  • Kajsa E

2019-06-14

Kajsa E skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra Garpenfors hjälpte oss att sälja vår villa. Hon ingav oss ett stort förtroende från början till slut. Hennes proffetionalitet och lugn kändes betryggande under hela försäljningsprocessen. Vi ger henne våra varmaste rekommendationer. Benny och Kajsa Eriksson Läs mer
  • 2019-06-14

Serena F skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt en 3a på Lammholmsbacken i Vårby.
    Bytte från ett annat företag till svenskfastighetsförmedling då jag upplevde mäklare Mithat som engagerad, vilket han var. Allt gick snabbt och smidigt från fotograferingen till försäljningen( två veckor) Jag fick bra tips och stöd under prossesen och mäklaren var tillgänglig .Jag blev nöjd med slutresultatet som var över mina förväntningar. Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Serena F
    Det var precis det här jag försökte komma fram till när jag träffade dig första gången.
    Jag ville hjälpa dig på bästa sätt o hoppas att jag kunnat göra det.
    Lycka till med allting nu!!
  • 2019-06-14

Moa L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens Berg visade stort engagemang, flexibilitet och var ett bra stöd vid försäljningen av vår villa. Läs mer
  • 2019-06-13

Artiom K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra mäklare med väldigt goda kunskaper inom sin bransch jömförde honom med andra han var överlägset i sitt område Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Artiom K
    Det var en ära att hjälpa dig min vän. Ser framemot fler affärer med dig.
  • 2019-06-12

Axel W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en trea i Vårby Gård, Mithat svarade alltid snabbt och tydligt på alla mina funderingar och gav mig två privata visningar.

Förväntade mig en mäklare som hade ett driv, kunnande och var beredd att kunna anpassa försäljningen till den snabba dealen som jag tillslut fick. Mithat fyllde med väl beröm dessa krav. Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Axel W
    Kul o höra Axel, njut av lägenheten nu. Det är bara o slå en signal om du har frågor.
  • Artour A

2019-06-11

Artour A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en bostad från Mithat. Han vet sin verksamhet mycket bra och jag rekommenderar alla att vända sig till.
    Tack så mycket Mithat Bircan Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Artour A
    Tack Artour o njut av lägenheten nu. Ni förtjänar de bästa!
  • 2019-06-05

Jan H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt en sommarstuga.
    Mäklaren var väldigt vänlig och tillmötesgående.
    Vi hoppades på en snabb försäljning och vi fick den såld på en vecka! Läs mer
    2019-06-14 Gunilla A svarar Jan H
    Tack så mycket. Det var en fin stuga och jag är glad att ni känner nöjda med mitt arbete.
  • 2019-06-05

Wessly G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Blev kontaktad av mäklare Gunilla som hade intressenter på vår lägenhet. Efter det gick allt fort och smidigt och affären gick i lås. Supernöjda med allt! Läs mer
    2019-06-14 Gunilla A svarar Wessly G
    Ja det var roligt att allt passade så bra. Det var en ”perfekt match”. Tack för fin rekommendation!
  • 2019-06-03

Jonathan E skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en bostadsrätt via Petra. Väldigt trevlig & professionell, vilket kändes tryggt vid mitt första bostadsköp. Läs mer
  • Jon M

2019-06-01

Jon M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte fritidshus. Flexibel, alert, lätt att kommunicera med, transparent, hjälpsam och kunnig. Vad mer kan man begära av en bra mäklare! Läs mer
  • 2019-05-31

Serkan P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande av mäklaren och mäklaren uppnådde mina förväntningar. Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Serkan P
    Ni kommer trivas i det området o det var ett bra köp. Lycka till!
  • 2019-05-29

Alvar L skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Grym Service och bemötande från första visning till påskriva papper!
    👍 Läs mer
  • 2019-05-28

Katarina J skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt min Villa, och jag är jättenöjd med Henriks arbete. Bra kommunikation, hjälpsam,tydlig och jätte trevlig.
    Allt var smidigt och bra gjort. Tack Läs mer
    2019-05-28 Henrik H svarar Katarina J
    Hej Katarina! Tack för en bra rekommendation. Jag är glad att vi lyckades få till ett bra slutresultat
  • Kjell Conny H

2019-05-24

Kjell Conny H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har gått i säljtankar att sälja av min lägenhet, en 2:A på 69kvm. Jag gick till Svenskfastighetsförmedling i Huddinge C. När jag kom in så var alla mycket upptagna på kontoret, jag såg en man som satt längst bort som sträckte på sig och kom fram. Jag kände direkt att det var en säljare i min smak, då jag själv är säljare så det är viktigt för mig.

Från vår första kontakt plus fotografering till sist ett signerat kontrat så såldes lägenheten på 14 dagar av Mithat Bircan. Då marknadspriserna på lägenheter i Huddinge dem senaste 2 åren har gått ned 10%, så var Mithat Bircan lite försiktig med att ge en värdering som jag hade själv köpte den för 2 år sedan. Jag fick signaler av Mithat på att jag skulle räkna med att gå med förlust men att inte ge upp hoppet helt. Själv viste jag att det fanns en kundkrets i närområdet som har köpkraften och önskar köpa lägenheter som denna. Jag fick idéer av Mithat vad jag skulle ta bort i lägenheten och vad det skulle ersättas dem med, plus färgval. Då jag kände att det var viktigt att produkt placera lägenheten för rätt kunder.

Vi hade en visning med ett fåtal besökare. Mithat såg till att få dem att bjuda och det pågick under 2 dagar . Det slutliga budet var samma pris som jag gav för lägenheten för 2 år sedan, på kronan. Jag vet att ödet och kemin mellan Mithat och mig fick oss att göra allt rätt innan vi skulle sälja lägenheten till det pris jag önskade att få ut, plus att det gick så fort.
    Jag kan varmt rekommendera en mäklare som Mithat Bircan som bryr sig, tar ansvar med det lilla extra. Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Kjell Conny H
    Tack för de orden Conny det värmer.
    Det är inte alltid lätt att få alla de bitarna att funka, men med stort engagemang både från dig och mig så gick det hela vägen. Du fick bäst betalt på denna rådande marknad i din förening. Lycka till med allting framöver!

Hatice G skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hatice Güclü Köpte en lägenhet.
    Fick ett väldig trevligt bemötande med Mithat Bircan Svensk Fastighetsförmedling Huddinge Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Hatice G
    Lycka till Hatice abla o hoppas att du trivs i området. Hör av dig annars :)
  • 2019-05-24

Oscar Eduardo O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Grymt bra och proffsig Mäklare. Kunde inte gått smidigare och snabbare. Kan rekomendera Honom starkt! Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Oscar Eduardo O
    Tack Oscar, det var en fantastisk försäljning o extra kul att hjälpa dig!
  • Elin G

2019-05-24

Elin G skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag och min kille köpte en lägenhet för några dagar sedan. Vi är mycket nöjda med våran mäklare Mithat. Han fanns där för alla sorters frågor och hjälpte oss komma till ett bra beslut, han var även väldigt öppen, lätt att nå vid alla tillfällen och trevlig. Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Elin G
    Vad kul att du gillade servicen och lägenheten samtidigt. Lycka till!

Casper R skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en lägenhet.
    Fick ett väldig trevligt bemötande.
    Hade inte riktigt några förväntningar eftersom jag aldrig köpt någon fastighet förut, men han var väldigt hjälpsam och gjorde det hela till en lätt och trevlig process. Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Casper R
    Denna lägenhet passade er perfekt, ni kommer att trivas!
  • 2019-05-23

Josefin H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En lugn och trygg punkt när man är vrål nervös inför försäljning. Tålmodig och kommer med återkoppling precis lagom ofta. Hade först lägenheten ute som kommande försäljning och sedan när det väl var dags gick allt som sort. Mycket smidig och trevlig. Läs mer
    2019-05-27 Henrik H svarar Josefin H
    Tack Josefin! Jag är också mycket nöjd med resultatet och dig som kund, högsta betyg även till dig :-)
  • 2019-05-22

Josefin H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en bostadsrätt med Petra som mäklare. Trevlig, kunnig, snabba svar. En riktigt bra och trevlig affär! Läs mer
  • 2019-05-21

Shilan Nouri A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat hjälpte mig hitta min drömbostad och var med mig hela vägen.
    Han la mig i kontakt med hans bankkontakter som hjälpte mig fullfölja affären.
    Lättillgänglig, bred kontaktnät och hjälpsam är bara några ord som beskriver Mithat. Tack för allt Läs mer
    2019-05-23 Mithat B svarar Shilan Nouri A
    Tack Shilan o njut av lägenheten nu. Du har verkligen kämpat o äntligen hittade jag något för just dig.
  • Davud O

2019-05-21

Davud O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde min bostadsrätt i Hallunda. En toppmäklare som vet vad han gör! Det tog inte långt tid innan han hade en affär och allt gick som planenligt. En lojal mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-05-23 Mithat B svarar Davud O
    Tack för de fina orden! Fantastisk kul o hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • Mikael F

2019-05-20

Mikael F skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Jens Berg och affären har känts väldigt trygg och den har gått så snabbt och smidig, mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-21 Jens B svarar Mikael F
    Glad att du blev nöjd med försäljningen! Vi ses på tillträdet, allt gott!
    / Jens
    Jens B gillar detta
  • 2019-05-19

Kirsten F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lägenheten såldes snabbt och smidigt. Mäklaren gjorde ett väldigt bra jobb och ingav stort förtroende och kunnighet. Lägenheten såldes till förväntat pris. Henrik och Svensk Fastighetsförmedling Huddinge känns väldigt professionella och kunniga. Läs mer
    2019-05-22 Henrik H svarar Kirsten F
    Tack för en bra rekommendation! Det gick snabbt och jag tycker att vi fick till ett bra pris
  • Kaan B

2019-05-18

Kaan B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt bostadsrätt
    Utmärkt service
    Mycket passion och empati av mäklaren Henrik.
    5 av 5 Läs mer
    2019-05-22 Henrik H svarar Kaan B
    Tack Kaan för rekommendationen. Vi fick kämpa lite för att komma överens om tillträdet men det löste vi :-)
  • 2019-05-16

Haider A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Det gick jättebra och mäklaren är jätte hjälpsam, jag är nöjd som kund. Läs mer
    2019-05-23 Mithat B svarar Haider A
    Grattis Haidar o hoppas ni trivs i lägenheten!
  • 2019-05-15

Birgitta Margareta E skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn och sansad. Seriös, ärlig och uppriktig.
    Lyhörd för våra önskemål och ett mycket trevligt bemötande.

I vårt fall gick affären mycket snabbt och smidigt.
    Vi kan verkligen rekommendera Henrik. Läs mer
    2019-05-16 Henrik H svarar Birgitta Margareta E
    Tack Birgitta! Vilken bra affär vi fick till! Stort tack för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet
  • Percy A

2019-05-15

Percy A skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde föräldrars lägenhet (äldre par).
    Gunilla har varit exemplarisk i alla avseenden. Professionell, pålitlig, kunnig och trevlig.
    Hela säljprocessen har gått smidigt. Från första kontakt till kontraktskrivningen igår.
    Vi hoppades på ett högre pris än utgångspriset, för vi tycker att lägenheten känns värd det, och det blev det också. Positivt! Läs mer
    2019-06-14 Gunilla A svarar Percy A
    Hej och tack för fin feedback på vårt samarbete.
  • 2019-05-12

Rickard P skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian Perman är kreativ,inspirerande och otroligt snabb på att återkoppla, han målar inte upp luftslott och är tydlig utifrån lång erfarenhet som mäklare, som säljare känner man sig trygg och vaggad genom hela processen och säkert även som köpare. Läs mer
    2019-05-13 Kristian P svarar Rickard P
    Tack Rikard!
    Det har varit roligt och hjälpa er med försäljningen. Ni har gjort ett fantastiskt bra jobb inför fotograferingen och inför visningen.
    Nu ska jag fixa fram en ny bostad till er!
  • 2019-05-09

Eva Lena I skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat på Svensk Fastighetsförmedling har varit en professionell o mycket engagerad mäklare som vi varmt kan rekommendera.👍 Läs mer
    2019-05-16 Mithat B svarar Eva Lena I
    Jätte kul att du tyckte det o att jag kunnat hjälpa er på bästa sätt!

Asli C skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat har ett stort driv o efter att ha jämfört 4 mäklare gick vi vidare med honom. Hans engagemang o affärssinne är fantastisk. Han får ihop affären bara med en budgivare o får upp honom med 200 tusen.
    Tack Mithat Läs mer
    2019-05-16 Mithat B svarar Asli C
    Tack det värmer o lycka till!!!!

Fanny I skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi hade en annan mäklare innna vi bytte till Mithat då vi inte fick vår lägenhet såld. Processen var väldigt smidig och snabb, lyckades efter att lägenheten varit uppe en vecka få den såld! Jättenöjd med hela processen från start till slut. Bra kommunikation med mäklaren hela tiden och alltid tillgänglig för frågor mm. Läs mer
    2019-05-16 Mithat B svarar Fanny I
    Alltid lika kul o lyckas när någon annan inte har gjort det!!
    Lycka till med allting!
  • Nina Y

2019-05-09

Nina Y skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling, Huddinge och blev väldigt proffsigt bemött.
    Fick stylinghjälp och allt gick i rasande fart vilket jag hade behov av då jag redan köpt lägenhet.

Det tog faktiskt inte ens 2 veckor från första mötet med mäklaren till kontraktskrivning! Så bra och skönt för min del. Läs mer
  • 2019-05-08

Shila Sofia H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Gunilla har varit till stor hjälp i vårt sökande efter lägenhet. Erfaren mäklare som utstrålar lugn, trygghet och profession. Läs mer
    2019-05-09 Gunilla A svarar Shila Sofia H
    Tack så mycket! Tänk att vi hittade rätt bostad till slut. Där kommer ni säkert stortrivas!
  • 2019-05-01

Bolakhrif M skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bästa affär
    Bästa bemötande
    Bästa Rebecka Läs mer
  • Laila A

2019-05-01

Laila A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte vår bostad som var en stor och viktig affär. Rebecka Kristensen var kanonbra från början till slut med ett väl bemötande , lyhörd och hjälpsam.Hon var motiverad och satte sig in i just vårt objekt och såg dess förmåner utan att förstora eller falska förväntningar. Vi är mer än nöjda med Rebeckas prestation. Läs mer
  • 2019-04-27

Shila Sofia H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka har varit super. Alltid tillgänglig och har på ett positivt och ödmjukt sätt lyssnat in våra önskemål. Läs mer
  • 2019-04-27

Adam A skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens hade ett superbra bemötande och fick köpprocessen att kännas enkel och smidig. Läs mer
    2019-04-29 Jens B svarar Adam A
    Tack för rekommendationen och grattis till er nya lägenhet! // Jens
    Jens B gillar detta
  • Liv C

2019-04-24

Liv C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vår lägenhet med Petra, kan varmt rekommendera henne. Fantastisk mäklare!
    Fick allt precis som man önskar sig av en mäklare plus de där lilla extra! En riktig stjärna! Tack för allt :) Läs mer
    2019-04-25 Petra G svarar Liv C
    Tusen tusen Tack Liv!!
    Det har varit jättekul att hjälpa till och ni har varit så härliga att ha att göra med :)

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge