Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!

1446 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Sedan starten hos Reco 2014
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Västra Balingsnäs
    2023-01-31 Verifierad kund
    Sabina har varit lyhörd, lätt att samarbeta med och uppnådde de höga förväntningar som vi hade. Lyckades få till en riktigt bra lösning som gjorde att vi kunde sälja huset. Vi kan varmt rekommendera Sabina som mäklare.
    Tack för ett jättebra samarbete och er rekommendation! När både säljare och mäklare gör allt man kan och lite till, så blir det fina resultat. Så skönt att ni ny kan fortsätta er dröm med nästa hem nu. Sabina Klingsell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Ängsnäs
    2023-01-30 Verifierad kund
    Otroligt lyhörd och engagerad mäklare!
    Mycket nöjd med Jens och hans arbete. Kan varmt rekommendera :)
    • Ängsnäs
    2023-01-30 Verifierad kund
    Supertrevlig och professionell. Bra kommunikation och Jens höll oss uppdaterade under hela processen. Jens var ett bra stöd i både köp och sälj vilket gav oss en trygghet i bostadsaffärerna.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Västra Balingsnäs
    2023-01-28 Verifierad kund
    Otroligt imponerad över processen från början till slut, som Sabina hanterade med tydlighet, lyhördhet och dialog, samt god timing. Har bara gott att säga, även utifrån en hög kravbild som givetvis kan vara utmanande för en mäklare att hantera. Sabina är ett självklart val om du vill ha en kunnig, erfaren och alltigenom bra mäklare!
    Tack David för era fina ord , det var så roligt att kunna hjälpa er med både försäljning o köp samtidigt, verkligen samtidigt :-)
    Och kunna se till att ni kände er trygga genom allt! Tack för ert förtroendet också.
    Sabina Klingsell
  • Maria L
    2023-01-25 Verifierad kund
    Marianne har gjort ett fantastiskt jobb i rådande läge med elpriser, räntehöjningar och skakig marknad.
    Hon har varit positiv, framåt och initiativtagande gällande vårt objekt. Lotsat oss i rätt riktning och känts väldigt engagerad och lyhörd inför våra önskemål och behov.

Rekommenderar henne starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-25 Verifierad kund
    Utomordentligt proffsig, tillmötesgående och outtröttlig!
    Stor eloge till Marianne som skötte våran försäljning med bravur!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-22 Verifierad kund
    Ägarförhållandena var lite oklara vilket föranledde omskrivning av köpekontraktet. Nu var det bara trevligt o mötas igen, men hade kunnat undvikas. F ö väl skött mäkleri.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-20 Verifierad kund
    Jens Berg har handlat vårt ärende mycket effektivt och bra. Dessutom till ett högre anbud ä förväntat
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Som kund vi har fått hjälp som vi onskade tydligt införmation av Mäklaren Ali Nouri . Vi är mycket nöjda . vi ska rekommendera till andra som vill köpa bostad. Betyg Utmärkt
    Jag uppskattar verkligen de fina orden Aster, grattis till en riktigt bra och smidig affär! Ali Nouri
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-18 Verifierad kund
    Lugn, trevlig, tillgänglig, pedagogisk, flexibel, tålmodig. Det finns många fler goda egenskaper som beskriver Anton. Det kan inte vara lätt att hantera en ”virrpanna” som jag men det lyckades Anton med alldeles utmärkt. Vill du känna dig trygg vid en försäljning så kan jag rekommendera att välja Anton som mäklare.
    / Ulla
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-18 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhet med Ali och är mycket nöjda med honom som mäklaren.Han har varit professionell och visat stor respekt för oss som kunder. Vi kan varmt rekommendera honom.
    MVH familj Usopov.
    Tack för de fina orden Magomed, önskar dig och familjen all lycka i nya bostaden! Ali Nouri
    2023-01-18 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhet med Ali och är mycket nöjda med honom som mäklaren. Han har varit professionell och visat stor respekt för oss som kunder. Vi kan varmt rekommendera honom .
    MVH familjen Usopov.
    Stort tack Jamila, önskar er all lycka!
    Ta hand om dig och familjen
    Ali Nouri
  • sålde sitt hus med hjälp av Nadja Alm en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Västra Solgård
    2023-01-17 Verifierad kund
    Det blev en berg- och dalbana med försäljningen på grund av rådande omständigheter med högre räntor, inflation och höga elpriser. Men Nadja höll ut och gjorde mer än vanligt och till sist kunde vi sälja huset!
    Tack Evert för din trevliga feedback.
    Det har varit en för mig en fantastisk tillfälle att jobba med dig.
    Vi gjorde detta tillsammans på ett mycket bra sätt!
    Önskar er all lycka med att förverkliga eran dröm! Det kommer gå så bra!
    Nadja
    • Kynäs
    2023-01-16 Verifierad kund
    She was really nice and cordial in explaining everything.
    Hon var jättebra and an excellent seller.
    • Kynäs
    2023-01-16 Verifierad kund
    Tack för ett fint och professionellt bemötande. Du var verkligen lyhörd och inkännande för våra behov.
    Tack snälla Zai för era ord. Det var så trevligt att samarbeta med er. Nu ska jag göra mitt bästa med att hitta nytt boende åt er också. Sabina Klingsell
    2023-01-16 Verifierad kund
    Han är mycket professionell och erfaren. han har en bra attityd och så hängiven, noggrant och uppmärksamt. Uppmärksammar kundens (köpare och säljare) behov i samma utsträckning. Jag gillade verkligen att arbeta med honom och skulle definitivt vilja arbeta med honom för framtida fastighetsarbete. Han fick alla stjärnor från os.
    Tack Neda för fin Reco. Stort grattis till en riktig fin bostad! Ali Nouri
  • Seyed Ehsan M
    2023-01-16 Verifierad kund
    Ali is very supportive person.he has good understanding of people management and also respekt the ethic.
    He is superstar in his roll.
    Thank you Ehsan, its been a pleasure to help you and your family with your first apartment purchase here in Sweden.
    See you soon again:)
    Ali Nouri
    2023-01-14 Verifierad kund
    Sabina var engagerad och hade ett glatt och positivt bemötande. Uppmärksam på detaljer som gjorde att huset kunde visa sina bästa sidor. Man märker att hon har lång erfarenhet och att hon kan ge det där lilla extra när marknaden är tuff som i vårt fall. Alla våra förväntningar levde hon upp till.
    Tusen tack för ert samarbete och att ni tog er tid att bedöma hur ni upplevt det. Det gör mig väldigt glad att läsa era ord. Sabina Klingsell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-09 Verifierad kund
    Superbra bemötande samt proffsig!
    Tummen upp!
    2023-01-09 Verifierad kund
    Vi är nöjda med en bra bostadsmatchning och ett lyhört, informativt och proffesionellt bemötande av Marianne
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-07 Verifierad kund
    Vid första samtalet så blir man skeptisk med tanken att förbereda en försäljning som inte är tänkt. Men efter något samtal å massa förklaringar/svar på ännu fler frågor så kändes det kanon.
    Sen har allt bara flutit på super smidigt med visningar mm toppen jobb 😍
    Tack för ditt fina omdöme! Kul att höra att du blev nöjd. Må gott! Anton Ström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-07 Verifierad kund
    Jättefint bemötande. Det kändes tryggt för mig som köpare under hela förloppet!
    Tack för ett fint omdöme och det glädjer mig att det värmer att höra att det kändes bra under hela processen! Anton Ström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2023-01-04 Verifierad kund
    Bra och snabb kommunikation, levde upp till våra förväntningar och hjälpte oss med en smidig och bra bostadsaffär mitt i dagens läge med sjunkande bostadspriser. Rekomenderar Marianne som mäklare inför er försäljning!
    2022-12-18 Verifierad kund
    Ett mycket professionellt bemötande, över förväntan. Trygg, kunnig, engagerad och tillgänglig.
    Tack för de fina orden Sanna! Må gott! Anton Ström
    • Flemingsberg
    2022-12-16 Verifierad kund
    Hej, vi lämnar gärna en recension om mäklaren. Jag och min sambo sålde en bostadsrätt i Huddinge genom Marianne Ky. Vi har haft fullt förtroende för henne och Svensk Fastighetsförmeling sen första möte. Hon är lösningsorienterad, flexibel och strategisk. Detta märkte vi när Marianne hanterade en svår situation som uppstod på ett genomtänkt och lugnt sätt. Kontraktet sköttes professionellt.

Det här var våran första försäljning och vi är nöjda över att vi fick en vänlig mäklare som kunde förklara allt för oss på ett bra sätt. Sammantaget har hon väglett oss till en bra försäljning. Vi rekommenderar gärna Marianne och Svensk fastighetsförmedling vidare.
    • Vårby Gård
    2022-12-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig, duktig och tillgänglig mäklare! Återkopplar snabbt på frågor under procsessen vilket är viktigt. Rekommenderar!
    • Vårby Gård
    2022-12-16 Verifierad kund
    Blev mycket bra och trevligt bemött av mäklaren på alla sätt.
    Allt levdes upp till förväntningarna av oss och det gick lätt och smidigt.

Marianne Ky är en mycket duktig mäklare,
    Och har snabbt och smidigt löst saker som dykt upp på vägen som var oförutsedda! Samt återkopplar snabbt.

Rekommenderar varmt Marianne ky om du ska sälja din bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-12-15 Verifierad kund
    Jens är superbra och trevlig och det kändes väldigt tryggt att köpa genom Svensk Fastighetsförmedling.
    • Hörningsnäs
    2022-12-14 Verifierad kund
    Hjälp vid husförsäljning. Tips och ideer
    2022-12-11 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Följde upp med svar på alla frågor vi hade och var hela tiden tydlig i kommunikation med både säljare och köpare.
    Tack för det trevliga omdömet och det glädjer mig att ni är nöjda! Må gott Anton Ström
  • köpte sitt hus med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Stuvsta
    2022-12-10 Verifierad kund
    Trevlig och snabb på att gå fram och tillbaka med information mellan oss och säljarna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Centrala Huddinge
    2022-12-09 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande och engagerad mäklare.
    • Huddinge Centrum
    2022-12-06 Verifierad kund
    Engagerad, driven levererade snabbt resultat. Vi är nöjda!
    Tack för de fina orden och det glädjer mig att ni känner er nöjda. Hoppas att ni får en superhärlig resa! Anton Ström
    • Centrala Huddinge
    2022-12-06 Verifierad kund
    Följsamt och smidigt, inga konstigheter
    Tack för ditt fina omdöme Jens! Ali Nouri
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Fullersta
    2022-12-05 Verifierad kund
    Sabina is easy to communicate and very helpful.
    She had addressed all issues in our mind during the process.
    Thank you Yigit ! I hope you will enjoy living there with your beautiful family. Sabina Klingsell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Myrängen
    2022-12-05 Verifierad kund
    Min upplevelse är att Gunilla är professionell i sin mäklarroll och mycket tillmötesgående. Trivsam kommunikation både före och under försäljningsprocessen. I början av försäljningsprocessen var återkopplingstiden aningen lång men det kan såklart berott på hög arbetsbelastning. Jag kan varmt rekommendera Gunilla!
    Tack för fin rekommendation och konkret feedback! Det har varit väldigt roligt att följa dig och intresset för din bostad under den här tiden. Det tog en stund men det var det värt för att till slut hitta rätt hus att flytta till. Stort lycka till i det nya och ha en fin Jul- och Nyårshelg om vi inte hörs innan dess! Gunilla Abejón
    • Huddinge Centrum

💐🌷🌺🌸🌼🌹🌷🪷🌞🌞🌞🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐🌺🌺🌺🌸🌼🌼🌻🌻🌻🌻🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌻
  • Björn L
    • Snättringe
    2022-12-02 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande av Sabina Klingsell från dag 1 med en realistisk bild of marknaden.

Kunnig och drog stora grupper av intresserade köpare och hittade den mest seriöste av dem som ledde till ett kontrakt.

Fanns ingen fråga som Sabina inte kunde behandla eller svara på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nadja Alm en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-11-27 Verifierad kund
    Snabb och tydlig kommunikation och bra service rakt igenom
    Tack Mattias för ditt trevliga omdöme om mig. Gläder mig så oerhört att jag kunde hjälpa dig med din bostad.
    Nadja
    • Vidja
    2022-11-25 Verifierad kund
    Sabina hjälpte oss med en snabb försäljning av vårt hus och lyckades även hitta vårt nya drömboende.
    Hon är otroligt proffsig och vi rekommenderar henne till alla som vill ha en engagerad mäklare som kan sitt jobb.
    Tack snälla Emmy, ja det har varit en spännande tid att hjälp er med försäljning och köp. Värmer att få era rekommendationer, särskilt när man får nyttja hela sitt register av kunskap och juridik och göra alla parter nöjda. Sabina Klingsell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nadja Alm en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-11-25 Verifierad kund
    Working with Nadja was a very smooth and comforting experience after we had trouble with selling our apartment previously. She was very helpful and responsive. Things moved very quickly and seamlessly and we are very happy overall with the sale of of apartment!
    Hi Meredith,
    Thank you for your nice comment. It has been a pleasure helping you sell your apartment.
    I wish you luck with your new home and hope you will enjoy living there.
    Take care!
    • Vidja
    2022-11-25 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött otroligt proffsigt och bra
    2022-11-25 Verifierad kund
    Efter att vi behövt byta mäklare så fick vi ett fantastiskt bemötande Nadja och hon tog över försäljningen sömlöst.
    Nadja överträffade våra förväntningar något enormt och lyckade lösa en snabb och smidig försäljning som löste de problem som uppstått pga föregående mäklare.
    Vi hade inga problem med kommunikation inför/efter visning, under budgivning eller signering utan allt flöt på bra och vi hade alltid den informationen vi behövde för att gå vidare.

På den korta tiden vi arbetat med Nadja så har allt varit fantastiskt och hon har lyckats tillgodose allt vi önskade med försäljningen !
    Hej Oscar!
    Stort tack för förtroendet i denna affär och tack för din härliga feedback. Nöjet har varit på min sida.
    Jag är mer än glad att ha kunnat hjälpa er på det sättet ni förväntade er av mig.
    Önskar er allt gott i er nya trevliga bostad. Säker på att ni kommer trivas otroligt bra.
    • Vårby
    2022-11-23 Verifierad kund
    Lugn ,trevligt bemötande, ,så fort
    svarar frågor via sms , ger tydligt information..
    2022-11-23 Verifierad kund
    Jag tycker att jag fick ett bra och proffsigt bemötande
    2022-11-21 Verifierad kund
    Vi valde Sabina efter rekommendationer och att hon har sålt många bostäder i vårt område.
    Mycket bra bemötande och glasklar information om vad som skulle ske i processen framåt.
    Våra förväntningar infriades trots den stökiga omvärlden med inflation, krig, energikostnader och allt annat så gick allt som förväntat.
    Hej Anders, det är enormt roligt att få träffa nya kunder på rekommendationer från mina tidigare. Tack för att ni också ville ge mig ert förtroende, nu ska vi hitta en lägenhet till er också. Sabina Klingsell
    2022-11-13 Verifierad kund
    lugn säker trygg, förväntning få kåken såld = infriades
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-11-13 Verifierad kund
    Man fick svar på sina frågor och det blev en snabb smidig affär när vi väl kom in.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Segeltorp
    2022-11-10 Verifierad kund
    Sabina är en härlig person, driven och professionell i sitt jobb.

Väldigt omtänksam och korrekt. Vi har alltid fått återkoppling/uppdatering under denna resa och det är vi tacksamma för.

Tacksam bästa Sabina för att lägenheten är såld.
    Hej Dzana, ja det var väldigt skönt att ett bra samarbete och hårt och envist jobb gav resultat till slut. Tack för era ord och att ni gav mig fortsatt förtroende när marknaden vek och andra mäklare började uppvakta er. Vi hittade verkligen rätt köpare också. Sabina Klingsell