Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 351 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Stefan P
    Stefan P skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig, engagerad bra drivkraft och pålitlig. Kan med gott samvete rekommendera henne. Läs mer
  • Barry A
    Barry A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon har ett utmärkt sätt att bemöta sina kunder. Jag hade tur som fick henne som min mäklare, det gick fått också. Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi som köpare är väldigt nöjda med den dialog som Lennart förde under affären med oss. Lennart ingav förtroende och trygghet. Läs mer
    2018-02-14 Lennart N svarar Andreas W
    Tack Andreas. Hoppas ni skall trivas riktigt bra i nya villan och lycka till med er egen försäljning.
  • Patryk N
    Patryk N skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Jag skulle rekommendera Petra till andra! Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trots att marknaden sviktar och att vi inte fick det pris vi önskat, så har Petra lagt ned mycket jobb och engagemang i försäljningen. Läs mer
  • Robin G
    Robin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra Garpefors är supertrevlig, proffsig och snabb på att återkoppla.

Tack för denna gång! Läs mer
  • Bert H
    Bert H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tillmötesgående och förefaller vara väldigt juste mäklare. Har jobbat idogt med försäljningen, kan verkligen rekommendera Petra. Läs mer
  • Olle L
    Olle L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jätte bra mäklare.
    Lugnande när det gick trögt...
    Viss fick hon rätt i allt hon sa.
    Kan starkt rekommendera Petra och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • Sören H
    Sören H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Är mycket nöjd med Henrik Holmqvist.
    Han var kunnig, lätt att nå, gav goda råd och ingav stort förtroende. Läs mer
    2018-02-08 Henrik H svarar Sören H
    Hej Sören och tack för din rekommendation. Vi hörs framöver!
  • Clary L
    Clary L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi kan verkligen rekommendera Petra som mäklare
    Vi kände oss trygga med henne, att hon är en erfaren mäklare och att hon var engagerad i vår försäljning.
    Vi tycker också att Petra alltid gav en bra och snabb återkoppling Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är en bra mäklare med lång erfarenhet och som arbetar på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Återkopplar sakligt och med bra svarstider. Stödjande rådgivning inför och under uppdraget. Läs mer
    2018-01-23 Lennart N svarar Peter E
    Tack för de orden Peter. Det var trevligt att samarbeta med er under förberedelserna inför försäljningen och under denna. Lycka till med flytten till Småland.
    Lennart Norman
  • Ida A
    Ida A skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra bemötande, och hade mycket bra koll på "läget" Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vänlig, serviceinriktad och informativ.

Kanske hade önskat att Energibesiktning och Radonmätning hade inplanerats före styling och fotografering. (Av skälet att vårt hus är från 1922 och en del ev åtgärder p g av anmärkningar hade kunnat vidtagits innan visning.)
    Kanske också att vi vid kontraktsskrivningen hade haft en bättre kännedom om köparen och köparens syfte med affären, så att vi kunnat fatta ett bättre och ett mera för oss tillfredsställande beslut om vilken köpare vi önskade i slutändan. Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har fått ett Personligt men också väldigt proffsigt bemötande av Petra. Hon har alltid varit tillgänglig och har svarat på alla mina funderingar. Jag är i slutändan väldigt nöjd med försäljningen och rekomenderar henne varmt! Läs mer
  • Hadi B
    Hadi B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    duktig mäklare som bryr sig om sina köpare och vill deras bästa. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Kjell Andreas F
    Kjell Andreas F skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionellt och trevligt bemötande med riktigt hög servicekänsla som gav oss som kunder både ett starkt förtroende för mäklaren och vi kände oss trygga. Läs mer
    2018-02-05 Rebecka K svarar Kjell Andreas F
    Tack för dina fina ord Kjell, glad att vi kunde göra affären så smidig som möjligt för er. Ses på tillträdesdagen!
  • Per H
    Per H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsig service och mycket gott samarbete.
    Kan mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-12-27 Kristian P svarar Per H
    Tack Per!

Alltid lika kul att hjälpa dig med med köp och försäljning av bostad.
    Hoppas att du kommer att trivas i stan!
  • Wassim K
    Wassim K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Den bästa mäklaren jag träffat! Läs mer
  • Johnny O
    Johnny O skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mkt god erfarenhet, snabb & daglig återkoppling under processen.Bra marknadsföring, Bra tilläggstjänster. Läs mer
  • Aron
    Aron skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Det är med glädje jag skriver denna rekommendation för Gunilla som lyckades leverera ett gott resultat där andra mäklare visade mindre optimism för det förväntade slutpriset. Mkt professionell mäklare som verkligen visade hänsyn och intresse för båda säljarens och köparens önskemål. Samarbetet flöt på bra även om jag i vissa fall upplevde att det var svårt att nå mäklaren när man hade frågor, men jag fick alltid återkoppling och kände mig uppdaterad. Fokuset låg på att hitta rätt köpare vilket Gunilla prioriterade vilket också resulterade i en lyckad försäljning med högt slutpris.
    /Aron Läs mer
  • Rikard F
    Rikard F skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jätte bra mäklare som sålde våran lägenhet trots svår marknad Läs mer
  • Katja K
    Katja K skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fantastisk mäklare! Trevlig och tydlig. Höll oss kontinuerligt uppdaterade och gjorde ett toppenarbete med att sälja våran bostad.
    Tillgänglig näst intill dygnet runt. Läs mer
    2017-12-19 Rebecka K svarar Katja K
    Tack för förtroendet! Och lycka till i nya lägenheten.
  • Ebba H
    Ebba H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt gick snabbt och skickligt till. Gott bemötande och bra uppdatering. Läs mer
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt och kunnigt bemötande. Lätt att prata med. Läs mer
  • Marika H
    Marika H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt bemötande och inte påstridig. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina är en mycket kunnig och proffsig mäklare, gjorde allt för att jag som kund skulle bli nöjd med försäljningen.
    Engagerad och jättetrevligt bemötande. Läs mer
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En mycket trevlig , kunnig, stort tålamod (med mig), var alltid tillgänglig per tel. annars ringde hon upp. Vi kände oss trygg med henne ang. försäljningen då hon diskuterade med oss så vi förstod o hon lyssnade på oss. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Vi vill ge henne en stor kram. önska henne lycka till.

Ps. Ta väl hand om henne hon är guld värd. Läs mer
    2017-12-19 Rebecka K svarar Marianne A
    Tack snälla Marianne! Hoppas verkligen ni ska trivas i nya huset, och tack än en gång för förtroendet!
  • Ulla D
    Ulla D skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevligt bemötande. Allt gick lätt o smidigt. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi blev väldigt väl bemötta av Gunilla. Hon är professionell, engagerad och trevlig. Läs mer
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt gick lätt och smidigt . Inga konstigheter alls! Läs mer
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tagit hand om uppdraget och information till oss på ett utmärkt sätt. Bra marknadsföring av objektet. Läs mer
    2017-11-24 Henrik H svarar Agneta G
    Tack Agneta för rekommendationen. Vi håller kontakten framöver :-)
  • Sinan B
    Sinan B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bästa mäklare duktigt och tydligt Läs mer
    2017-11-24 Henrik H svarar Sinan B
    Tack Sinan! Vi håller kontakten framöver :-)
  • Emma  K
    Emma K skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har i närtid haft kontakt med de flesta aktiva mäklare i Huddinge och delar av Hägersten under 2017. Den i särklass mest professionella mäklaren vi mött är Gunilla Abejón.

- Hon kände av vår intressenivå när vi var på visning, och stämde av mängden information på ett adekvat sätt.
    - Gav oss en tydlig sammanfattande bild av de hus hon visade.
    - Meddelade objektens brister och akilleshälar på ett enkelt sätt.
    - Lyfte fram relevanta fakta utan att kännas överslätande eller generaliserande som vi upplevt många andra mäklare.
    - Hon tog oss på allvar i våra frågor.
    - Gunilla fångade upp oss spekulanter oerhört snabbt genom omedelbar återkoppling på frågor (vilket verkligen inte gäller för alla mäklare).

Sammanfattningsvis en oerhört seriös lyhörd mäklare som ser både säljares och köpares intressen som viktiga och bemästrar balansgången att sälja objekt på ett respektfullt, personligt och ärligt sätt för alla parter.

Vi ger henne våra allra varmaste rekommendationer och hoppas att ni också får ta del av hennes proffessionalitet.

Vänligen
    /E o P Läs mer
    Kristian P gillar detta
  • Emma K
    Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Generellt sett proffsiga intryck från mäklarna på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge. Vill speciellt nämna Gunilla Abejón och därefter Kristian Perman. Läs mer
  • Jerry W
    Jerry W skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ett mycket bra och förtroendefullt bemötande
    samt tålamod med köpare och säljare, kan
    Bara säga +++++++

Jerry W Läs mer
    2017-11-15 Lennart N svarar Jerry W
    Tack Jerry
    Du får många ++++++++ av mig också

Mvh Lennart
  • Benny K
    Benny K skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En på alla plan professionell mäklare som både är lyhörd för våra önskningar och tydlig med vad som vi kan förvänta oss av försäljningen.
    Kan bara ge Gunilla stort A för sitt arbete med vår lägenhets försäljning.

/Benny Läs mer
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har fått ett jättebra intryck av Gunilla. Lugn och inte ”gåpåig” eller tjatig. Saklig och klar i sin information. Det hon inte vet kollar hon upp och svarar uppriktigt och hittar inte på ngt för att det skall låta bättre.
    Mycket bra. Läs mer
    2017-11-03 Gunilla A svarar Thomas G
    Tack Thomas. Det känns riktigt fint att ni är nöjda med mitt arbete.
  • Bo L
    Bo L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande. Korrekt och snabbt genomförd affär. Läs mer
  • Goran A
    Goran A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka är kunnig, professionell och väldig vänlig och tydlig. Rekommenderar verkligen henne som bästa mäklare för mina vänner! Läs mer
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Marknadskunnig med bra kontakter till team och kunder.
    Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt, pedagogiskt och personligt hjälpte Henrik oss genom vår lägenhetsförsäljning. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2017-10-24 Henrik H svarar Johannes A
    Tack Johannes för den fina rekommendationen! Lycka till med ert nya hus och hälsa gärna på i Huddinge om ni har vägarna förbi :-)
  • Marcos G
    Marcos G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    trovärdig och trevlig att göra med, fin leende. Läs mer
  • Micke A
    Micke A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    enkelt o lätt o bra bra kommunikation o bra service. Läs mer
    2017-10-10 Lennart N svarar Micke A
    Tack Mikael. Lycka till med gården i Dalarna!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka gjorde ett superproffsigt jobb; hon var hela tiden tydlig och hon visade att hon är duktig på det hon gör. Hon var dessutom tillgänglig, trevlig och effektiv. Läs mer
    2017-11-02 Rebecka K svarar Jonas H
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Lycka till i nya lägenheten!
  • Goran A
    Rebecka är ung ambitiös och proffesionellt mäklare, kompetent
    Mycket bra bemötande och tillgänglig vid kontakter Läs mer
    2017-11-02 Rebecka K svarar Goran A
    Tack för förtroendet Goran! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya fina hus.
  • Ingegärd S
    Ingegärd S skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har upplevt Rebecka som seriös och ansvarstagande. Bra uppdateringar efterhand som försäljningen pågick. Trevligt sätt utan att vara påträngande. Läs mer
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon var trevligt och professionell. Läs mer
    2017-11-02 Rebecka K svarar Emilia H
    Tack Emilia, hoppas ni ska trivas!
  • John W
    John W skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag fick ett bra bemötande av Rebecka, snabb respons och bjöd in mig till en visning snabbast möjliga.

Hennes fokus på service och kundbemötande överträffade mina förväntningar. En grundlig genomgång när det var läge att gå igenom dokument och signera dessa. '

Jag är mycket nöjd.

/ John Stenius Wigerdal Läs mer
    2017-11-02 Rebecka K svarar John W
    Tack John! Hoppas du trivs bra i en av Huddinges, enligt mig, snyggaste lägenheter!
  • Linda H
    Linda H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig mäklare som uppnådde våra förväntningar, rekommenderar! Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Linda H
    Tack för rekommendationen! Det var kul att kunna hjälpa er båda med bra resultat. Hoppas ni ska trivas i radhuset!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge