Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Sön: Stängt

Läs vad 415 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Sulman S
    Sulman S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    It was an excellent experience. Läs mer
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en villa.
    Mycket tillgänglig, vänlig och tillmötesgående mäklare med lång erfarenhet. Kändes tryggt.
    Slutpris blev inte riktigt enligt förväntan och det var lite struligt kring besiktningen, men i övrigt mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-18 Kristian P svarar Ulrika W
    Tack Ulrika!
    Jag hade förväntat mig ett lite högre pris, marknaden är svår att bedöma idag. Håller med om att det var lite struligt med besiktningen men det löste sig till slut. Kul att du är nöjd!
  • Lars A
    Lars A skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har köpt lägenhet och sålt radhuset. Petra har skött affärerna på ett .proffsigt och trevligt sätt.Hon har alltid funnits till hands och levt upp till våra förväntningar
    Vi skulle gärna anlita Petra igen om det blev aktuellt Läs mer
  • Ruslan P
    Ruslan P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Den här människa har lätt att prata med folk, löser alla problem och frågor på en gång. Han kan hjälpa hans klienter i deras situation. Det trevligt att sammarbeta med honom. Jag är glad och nöjd att jag har samarbetat med den här personen. Läs mer
  • AnnChristine K
    AnnChristine K skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bara positiva omdömen....

-Proffsig
    -Kunnig - påläst om området
    -Bra att återkoppla olika skeenden under pågående uppdrag
    -Bra att tolka signaler
    -Lyhörd - tog till sig våra önskemål
    -Lätt att få kontakt med per telefon, mail och sms
    -Lugn - tog sig alltid tid
    -Duktig att förklara saker vi inte kände till

Skulle absolut anlita Rebecka igen och rekommendera henne till andra...👍 Läs mer
  • Carina G
    Carina G skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren är kunnig, trygg och väl förtrogen med området. Jag skulle absolut anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2018-06-18 Kristian P svarar Carina G
    Tack Cina!

Ha en bra sommar.
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en villa och det är för oss första bostadsförsäljningen, så därför har det varit av stor vikt för oss att vi känt ett stort förtroende för vår mäklare Lennart Norman. Han har med sin kunskap och erfarenhet gjort att vi har känt oss trygga med honom och Svensk fastighetsförmedling i Huddinge.
    Våra förväntningar var att vi skulle få rådgivning och tips om hur vi skulle göra för att få nå det bästa resultatet med försäljningen, och där har Lennart Norman varit ett gott stöd för oss.
    Vi är nöjda med vår försäljning under nuvarande rådande förhållanden och vill därför rekommendera mäklaren Lennart Norman , som en bra mäklare i Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.
    PS Nu undrar vi bara när ni kommer och plockar bort Till Salu skylten?!
    Med vänlig hälsning,
    Gunilla och Claes Rogenius Läs mer
  • Elisabet G
    Elisabet G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har under våren sålt två bostadsrätter via Petra. Hon har varit otroligt hjälpsam med allt. Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • Benny W
    Benny W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt lägenheten och sålt villa

Mycket bra

Sammantaget ett mycket bra samarbete med mäklare och byrån. Läs mer
  • Fadhel J
    Fadhel J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lägnhet
    Jätte trevligt sätt
    Jag tyckte mäklaren levde upp till mina förväntningar, allt som sades om lägenheten stämde samtidigt som han var väldigt trevlig. Läs mer
  • Stefan Ö
    Stefan Ö skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ihärdigt arbete med många visningar på en svår marknad gav resultat Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vår bostadsrätt och Petra Garpefors gav oss utmärkt service!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrätt och har blivit både vänligt proffsigt och snabbt bemött Läs mer
  • Deniz P
    Deniz P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fantastisk mäklare som hjälpt oss sälja våran lägenhet trots trög marknad. Rekommenderar verkligen! En riktig toppmäklare, som ger stort förtroende för köparen också!! Läs mer
  • khaled A
    khaled A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    I bought an appartment.
    My experience with Mr Mithat as saler he is perfect honest and very understandable. Intelligent in his job having very special effects on his own way to provide customers all information they needed .
    Positive person Läs mer
    2018-06-08 Mithat B svarar khaled A
    Thanks Khaled. Happy to help u!
  • Malin S
    Malin S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har både köpt och sålt bostad av Henrik och båda gångerna har han varit grymt professionell och inger stort förtroende.
    Han är ett givet val som mäklare! Läs mer
    2018-06-08 Henrik H svarar Malin S
    Hej Malin! Tack för rekommendationen, det värmde :-). Nu ska vi se till att hitta något nytt och fint till dig....
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Han var lugn,kunnig och har trevligt bemötande.Han hjälpte mig både sälja min nu varande lägenhet och köpa nytt. Jan kan anlita och rekommendera honom till mina anknitninar och vänner. Läs mer
    2018-06-04 Mithat B svarar Mikael W
    Tack Mikael. Vi hörs längre fram för framtida affärer.
  • Hildegard S
    Hildegard S skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt 3 r o k i Huddinge C.
    Mäklaren var fexibel, tillmötesgående, snabb o gav regelbunden återkoppling. Toppen! Läs mer
    2018-05-28 Lennart N svarar Hildegard S
    Tack. Det var trevligt att få hjälpa er en andra gång. Hälsa Mamma!
  • Wivianne W
    Wivianne W skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt ett hus där jag bott i 36 år,vilket känns både bra och lite vemodigt. Vid första kontakten fick jag en mycket klar och utförlig information om hur försäljningen skulle gå till steg för steg. Fick förtroende och kände mig trygg, allt har gått mycket smidigt- Alltid snabb återkoppling vid frågor som uppstått.
    Hela affären gick fortare än jag hade förväntat mig med tanke på hur marknaden ser ut idag.
    Jag vill verkligen varmt rekommendera Sabina Klingsell Läs mer
    2018-05-25 Sabina K svarar Wivianne W
    Hej Wivianne.
    Det var en mycket bra affär från början till slut. Roligt att höra att du är nöjd, tack så mycket för dina fina bedömning!
  • Ida B
    Ida B skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi hade kontakt med Rebecka när vi köpte vårt hus i Huddinge. En förtroendeingivande och mycket trevlig person. Lätt att få tag på när vi hade frågor. Läs mer
    2018-06-08 Rebecka K svarar Ida B
    Tack Ida, önskar er all lycka i nya huset!
  • Christina O
    Christina O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag ör mycket nöjd med min mäklare Mithat Birkans insats! Vår kontakt har fungerat myckt bra och han har varit ett bra stöd ihela tiden fram till försäljning av min bostad. Jag kan varmt rekommendera honom till andra att anlita honom sim mäklare! Christina O Läs mer
    2018-05-24 Mithat B svarar Christina O
    Tack Christina! Det var verkligen kämpigt men till slut gick det, gäller att inte ge upp!
    Lycka till med allting.
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sabina. Hon är proffsig, personlig, pålitlig och jag rekommenderar henne till alla som behöver en mäklare! Läs mer
    2018-05-23 Sabina K svarar Jenny P
    Tack så mycket Jenny. Det har varit jätteroligt att hjälpa dig i dina stora affärer. Ni vet var jag finns om ni eller någon i familjen behöver hjälp med bostadsaffärer i framtiden. Lycka till med ert nya hem!
  • Christophe P
    Christophe P skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsig hjälp vid försäljning av en bostadsrätt Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Chuang X
    Chuang X skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat really did a great job to help me bought an apartment in Visättra area. I'm very satisfied with his service. Thanks. Läs mer
    2018-05-22 Mithat B svarar Chuang X
    Thanks Chuang. I hope I can help u when u want to sell it.
  • Emrah B
    Emrah B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt min lgh via Mithat. Väldigt trygg mäklare som är kunnig i sitt område och hjälpte oss hela vägen. Jag kan nästan säga att han är Huddinges bästa mäklare, om man ska jämföra honom med andra. Topp betyg till en topp mäklare!! Läs mer
    2018-05-22 Mithat B svarar Emrah B
    Det värmer verkligen!! Jag gör mitt bästa och hoppas att hjälpa er i framtiden.
  • Mujo O
    Mujo O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag köpte en tjänst från svenska fastighetsförmedlingen och fick otroligt bra hjälp av de. Mäklaren Mithat Lendic levererade 100 procent det han hade lovat. Jag skulle rekommendera de till alla jag känner. De får verkligen toppbetyg från mig. Läs mer
    2018-05-22 Mithat B svarar Mujo O
    Tack Mujo för de fina orden. Lycka till med allting nu!
  • Johan Fredrik P
    Johan Fredrik P skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina sålde vårt hus i Segeltorp och var under hela processen kunnig, saklig och professionell. Precis som man vill bli bemött under ens livs största affär.
    Johan och Caroline. Läs mer
    2018-05-16 Sabina K svarar Johan Fredrik P
    Hej.
    Det var så roligt att hjälpa er med ert fina hus! När man är väl förberedd i bra tid som vi såg till att ni var, blir det en smidig och bra affär utan onödig stress. Tack så mycket för er rekommendation och lycka till med ert nya boende. / Sabina
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljning av radhus. Blev väldigt väl bemötta, fick en adekvat värdering och hjälp vid försäljningen. Mycket god lokalkännedom vilket kändes tryggt vid värderingen och visningstillfället. Läs mer
    2018-05-23 Rebecka K svarar Cecilia L
    Tack för dina fina ord Cecilia, hoppas ni ska trivas i nya lägenheten!
  • Heidi S
    Heidi S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik fick uppdraget att sälja vårt föräldrahem som varit i familjens ägo i mer än 60 år. Det kändes viktigt för oss att hitta "rätt" köpare för huset. Någon som kunde uppskatta det och se möjligheter för utveckling av det. Fina bilder togs och intresset för huset blev stort. Redan före visningen meddelade Hemnet att vi blivit Etta på Klicktoppen vecka 12 i Huddinge kommun - det mest klickade huset den veckan. Henrik tog sig an uppdraget med stort engagemang, stretchade på visningstiden, lade in ett par extra visningar och ganska snart dök den perfekta köparen upp. Nu ser vi fram emot att överlämna "vårt" hus till de nya ägarna och låta det få ett nytt liv i många år till. Vi kan varmt rekommendera Henrik Holmqvist. Läs mer
    2018-05-07 Henrik H svarar Heidi S
    Hej Heidi! Tack så mycket för den varma rekommendationen. Vi håller kontakten framöver!
  • Eleonora F
    Eleonora F skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra har varit ett stort stöd i husförsäljningen. Hon har varit kunnig, ärlig och sympatisk genom hela processen. Hon är en mycket duktig mäklare men också en fin människa.
    Stort tack Petra Läs mer
    2018-06-14 Petra G svarar Eleonora F
    Stort tack till dig Eleonora, du har varit fantastisk att samarbeta med!
  • Manal B
    Manal B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jätteduktig, lyhörd och trevlig. Väldigt smidig affär, skulle definitivt rekommendera honom. Säljer jag min lägenhet så skulle jag kontakta honom 😄 Läs mer
    2018-04-28 Mithat B svarar Manal B
    Tack Manal, kul att du kände att de gick smidigt. Ser framemot att hjälpa dig.
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket proffsigt bemötande genom hela affären Läs mer
    2018-04-27 Henrik H svarar Mårten H
    Tack Mårten! Vi håller kontakten framöver...
  • Karin Anna Sofia S
    Karin Anna Sofia S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    kompetent mäklare som åstadkom en snabb affär vilket vi som säljare önskade. Läs mer
    2018-04-26 Mithat B svarar Karin Anna Sofia S
    Det var en ära att hjälpa er, tack. Lycka till med allting!!
  • Miriam G
    Miriam G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra bemötte oss på ett väldigt proffsigt och vänligt sätt. Det märktes att hon mycket väl kände till bomarknaden och föreslog ett rimligt utgångspris.
    Vi är mycket nöjda med henne, allt från första mötet till när bostaden blev såld. Läs mer
    2018-06-14 Petra G svarar Miriam G
    Stort tack Miriam, kul att höra. Ta hand om er!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde en tomt med Sabina, alltid bra återkoppling och ett vänligt bemötande. Läs mer
    2018-05-02 Sabina K svarar Jonas B
    Hej Jonas.
    Tack så mycket för ert förtroende, det var roligt att hjälpa er med försäljningen.
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik har varit genomgående professionell och väldigt bra rakt igenom hela processen med vårt husköp.
    Tydlig kommunikation, snabb återkoppling och en uppfriskande ärlighet i alla steg. Läs mer
    2018-04-23 Henrik H svarar Thomas R
    Tack för din rekommendation Thomas! Vi håller kontakten framöver :-)
  • Emil W
    Emil W skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik sålde vårt hus, vi är väldigt nöjda med försäljningen. Han höll oss väl uppdaterade hela tiden. Och slutpriset är vi super nöjda med. Henrik är en lugn och förtroende ingivande mäklare med fötterna på jorden. Rekommenderas varmt!! Läs mer
    2018-04-23 Henrik H svarar Emil W
    Tack Empa! Det glädjer en gammal mäklare :-)
  • Michael S
    Michael S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vår mammas hus blev sålt av Henrik Holmqvist svensk fast
    Mycket fint bemötande av Henrik
    Han tog sig tid och intresse för objektet
    Jag har köpt vårat hus genom Henrik och han sålde även vårat radhus
    Vi tyckte han var jättebra därför anlitade vi honom igen med mammas hus
    Henrik Holmqvist på svensk fastighetsförmedling är mycket duktig och hittade rätt köpare till mammas hus
    Vi kan verkligen rekommendera Henrik Holmqvist i svensk fastighetsförmedling i Huddinge
    Michael Sundström Läs mer
    2018-04-23 Henrik H svarar Michael S
    Tack för din fina rekommendation Micke!
  • Seema C
    Seema C skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt lägenhet och upplevde mycket proffesionellt och trevlig bemötande.
    Han är mycket trygg och duktig på sitt jobb!
    Bra kommunikation och tar hänsyn för både säljaren och köparen behov samt att han säkerställer att alla är nöjda.
    Jag rekommenderar Mithat för säljare och köpare!
    Skulle jag vilja sälja min bostad i framtiden så kommer jag kontakta Mithat! Läs mer
    2018-04-20 Mithat B svarar Seema C
    Vad kul att höra Seema!
    Jag ser framemot att hjälpa dig i framtiden. Tack 🙏🏼
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik har på ett professionellt sätt skött försäljningen av vårt hus. Han har hela tiden satt rimliga mål och varit rak och konkret. Henrik har också i dessa tider med fallande priser lyckats få till en försäljning där vi går med vinst. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-04-20 Henrik H svarar Stefan P
    Hej Stefan och stort tack för din rekommendation. Det glädjer ett gammalt mäklarhjärta :-)
    Vi håller kontakten framöver...
  • Melisa F
    Melisa F skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Svarar snabbt på sms och mail, trevlig och inger förtroende. Läs mer
    2018-04-24 Rebecka K svarar Melisa F
    Tack Melisa, lycka till i nya lägenheten!
  • Kjell F
    Kjell F skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig, professionell och kunnig.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-04-24 Rebecka K svarar Kjell F
    Tack snälla Kjell, hoppas ni ska trivas!
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik sålde en lägenhet till min syster och hennes kille. Det visade sig att den såldes med en trasig tvättmaskin och vid konfrontation kring denna, så valde han att inte göra mer än att bara skylla ifrån sig och inte alls ta ansvar jämtemot köpare.
    Skötte det hela totalt uruselt och kändes tyvärr inte alls mer intresserad än att ta del av köparnas pengar. Rekommenderar er att varken köpa eller sälja via honom om ni vill att er affär skall gå till på ett bra sätt! Läs mer
    2018-04-13 Henrik H svarar Marcus W
    Hej Marcus! Jag känner inte igen denna affär men om du vill får du gärna ringa mig så kan vi diskutera saken närmare.
  • Elsa B
    Elsa B skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande, trevlig och väldigt informativ mäklare. Har följt upp mycket bra och vi har fått den information vi önskade få både inför och efter köpet.

Jag som hörde av mig om en privat visning i sista minuten kände mig hörd och väldigt väl bemött. Jag fick min privata visning och valde omgående att köpa min bostad efter det. Läs mer
    2018-04-10 Rebecka K svarar Elsa B
    Tack Elsa, så kul att höra att ni trivs, ta hand om er!
  • Najmiddin A
    Najmiddin A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt var okej. Professionellt . Läs mer
    2018-04-10 Rebecka K svarar Najmiddin A
    Tack Najmiddin, hoppas ni trivs i nya lägenheten!
  • Ebba Monica Christina H
    Ebba Monica Christina H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    *Jag köpte en bostadsrätt i segeltorp

* Jag fick ett gott bemötande och snabb och effektiv återkoppling på saker när jag behövde och bad om det.

* Jag ville att allt skulle ske i snabb takt och jag upplevde att min mäklare levde upp till det.

* Det blev precis som jag önskade och känner förtroende för min mäklare samt att det förts en god kommunikation både före och efter köp. Läs mer
    2018-04-06 Rebecka K svarar Ebba Monica Christina H
    Tack snälla Ebba! Hoppas verkligen att ni trivs i er nya lägenhet.
  • Olov A
    Olov A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt och professionellt bemötande. Bra planering av försäljningen och genomförande av visning. Positivt samarbete med mäklare, köpare och säljare. Läs mer
    2018-05-22 Kristian P svarar Olov A
    Tack Olov!
    Det har varit väldigt kul att hjälpa er med försäljningen. Vi ses om en månad i samband med att köparna tar över huset.
  • Åsa Kristina Ä
    Åsa Kristina Ä skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka har ett vänligt och professionellt bemötande. Vi har snabbt fått svar på våra frågor och extravisning av huset vi köpt. Har hon varit osäker på något har hon kollat upp och kommit med återkoppling samma kväll. Ska vi göra någon mer husaffär kontaktar jag gärna Rebecka. Läs mer
    2018-04-06 Rebecka K svarar Åsa Kristina Ä
    Tack för dina fina ord Åsa, hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya villa!
  • Tord Vilmar W
    Tord Vilmar W skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd hon var perfekt för oss och fick en tuff uppgift men löste det galant. Läs mer
    2018-04-06 Rebecka K svarar Tord Vilmar W
    Tack Tord, skönt att höra att ni känner er nöjda!
  • Semra K
    Semra K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi tyckte att mäklaren var lyhörd, engagerad, tillgänglig och hade mycket kunskap. Han var väldig mån om att vi säljarna skulle vara nöjda och delaktiga under hela processen. Skulle varmt rekommendera Mithat Bircan till alla som går i sälj tankar.

Emlakcidan cok memnun kaldik, cunku cok ilgilendi, herzaman ulasilabilir biriydi ve kendi is konumunda cok bilgili. Biz saticilarin memnun kalmasi onun icin ön plandaydi ve bizi hep bu surecte bilgilendirdi. Herkeze Mithat Bircani emlakci olarak tavsiye ederiz. Läs mer
    2018-03-26 Mithat B svarar Semra K
    Tack Semra. Jag ser framemot fler affärer i framtiden.

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge