Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!

Läs vad 289 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Robert L
    Robert L skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Riktigt bra, seriös.
    Bra på alla sätt o vis.
    Vi är supernöjda med Kristian.
    2017-08-21 Kristian P svarar Robert L
    Tack Robert!

Jag var ute och åkte i Glömsta för ett par dagar sedan och åkte förbi er förening. Väldigt fint ställe som ni har flyttat till!
    Ha det bra och vi hörs i samband med deklarationen.
  • Goran A
    Goran A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra! Ger god intryck, vänlig och tydlig
    2017-08-21 Kristian P svarar Goran A
    Hej Goran!

Tack för de fina orden.
    Ska bli kul att hjälpa dig med försäljningen av villan.
  • Mauritz O
    Mauritz O skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Enkelt, korrekt information & lysande omhändertagande av mig som kund
    2017-08-18 Kristian P svarar Mauritz O
    Tack Mauritz.

Nu är det bara några veckor kvar tills ni ska flytta in i huset och jag tror att ni kommer trivas i huset, väldigt trivsamt hus.
    Vi ses om några veckor.
  • Hans W
    Hans W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Super bra och kan rekommendera honom till alla
    2017-08-18 Kristian P svarar Hans W
    Tack Hans!

Hoppas att du och Susanne kommer att trivas i Mariefred.
    Det var väldigt kul att hjälpa er med försäljningen.
  • Carl-johan F
    Carl-johan F skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Korrekt, avslappnat och proffessionellt. Erfaren.
    2017-08-18 Kristian P svarar Carl-johan F
    Hej!

Tack!
    Kul att du och Sofia är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas i radhuset.
  • Anette H
    Anette H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian är en kunnig, lugn och trygg person som kan sitt jobb :-)
    Förtroendeingivande och bra mot både säljare och köpare.
    2017-08-18 Kristian P svarar Anette H
    Hej Anette!
    Tak för de fina orden.
    Hoppas att ni kommer trivas i huset.
    Vi hörs om inte förr så i samband med deklarationen.
  • Jannica N
    Jannica N skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är väldigt nöjda med Rebecka som mäklare! Hon är ung och hungrig men extremt kunnig. Vi kände oss trygga från första stund och rekommenderar henne gärna till alla vi känner (och inte känner)!
    2017-08-15 Rebecka K svarar Jannica N
    Tack för era fina ord och förtroende, jag hoppas ni ska trivas i ert fina radhus!
  • Inga B
    Inga B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och kunnig löste det mesta
  • Leena A
    Leena A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt och gott bemötande. Vi kunde inte fått bättre service!
    2017-07-31 Lennart N svarar Leena A
    Hej
    Tack för de vänliga orden och tack själva för trevligt samarbete.
    Lennart Norman
  • Emine K
    Emine K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är väldigt nöjd med Petra Garpefors som mäklare. Hon är kunnig och utstrålar trygghet. Allting gick så simidigt och hon är väldigt lätt att göra affärer med. Jag har redan rekommenderat Petra till en släkting och ska fortsätta med det.
  • Muhammed K
    Muhammed K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt, serviceminded, trevligt bemötande. Sabina har haft en väldigt bra upplägg i början som lett till en smidig försäljning. Sabina har nått våra förväntningar med råge.
  • Bo M
    Bo M skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Alltid behjälplig med ett gott hjärta och ett stort tålamod.
    Familjen Möller
  • Shabnam C
    Shabnam C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra har varit jätte bra som mäklare. Under hela försäljningsprocessen har Petra varit närvarande och bra med att ständigt hålla oss uppdaterade om vad som pågår. ständigt tillgänglig. Bra och tydlig med information. Väldigt duktig på det hon gör och ger bra inredningstips inför fotografering. Har mött många mäklare men ingen som ger sån varm och förtroendefull känsla som Petra.
  • Marie-Louise R
    Marie-Louise R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig kunnig och mkt tillmötesgående.
  • Anders S
    Anders S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag kan verkligen rekommendera Petra Garpefors på Svensk fastighetsförmedling i Huddinge. På ett kunnigt, personligt och proffsigt sätt tog hon mig genom försäljningen av min lägenhet. Hon tog ett helhetsansvar, och höll i alla trådar på ett föredömligt sätt. Förtroendeingivande för alla parter. Dessutom till ett rimligt arvode. Jag är helnöjd och skulle definitivt anlita henne igen vid behov!
  • Johan G
    Johan G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bästa mäklaren! Snäll och så extremt trevlig å lätt att ha å göra med :)
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina Klingsell var personlig och hjälpsam vid vår försäljning. Hon lade ner mycket arbete för att få allt att gå så smidigt som möjligt.
  • Peter B
    Peter B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är ett fullblodsproffs!
    Engagerad, kunnig, tydlig och noga med att allt går rätt till. Man kan inte begära mycket mer av en mäklare.
    2017-04-21 Lennart N svarar Peter B
    Tack Peter. De orden värmer. Det blir ett sant nöje att hjälpa dig nästa gång igen!
    Lennart
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd! Allt fungerade perfekt, finns inget att klaga på.
  • Bengt Harry E
    Bengt Harry E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon är super proffsig trevlig positiv enkel uppfattas som kunnig har hit tills inget att märka på
  • Monica H
    Monica H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Oerhört proffsig och lyhörd. Snabb på att återkoppla under hela processen.
    Ger Petra högsta betyg och varma rekommendationer!
  • Anders N
    Anders N skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra. Inget att anmärka på.
  • Anders M
    Anders M skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket väl godkänt, jag kan starkt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2017-03-25 Mikael M svarar Anders M
    Tack Anders. Det har varit kul att hjälpa dig och din bror. Hoppas vi syns igen, kanske en match paddel?
  • Anil D
    Anil D skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik är fantastik bra mäklare
    2017-03-23 Henrik H svarar Anil D
    Tack Anil!
    Lycka till med ditt nya boende
  • Karl-erik W
    Karl-erik W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycke trevlig och kunnig mäklare.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Enkel, ärlig och rak kommunikation.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra hade ett bra bemötande. Tog sig tid för mig, presenterade bostaden samt besvarade mina frågor.
  • Hans F
    Hans F skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren överträffade alla förväntningar och genomförde hela
    upplägget på ett snabbt, tillmötesgående och proffsigt sätt.
  • Sidinh L
    Sidinh L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt bemötande och kundservice!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra och serviceminded! Petra var mycket påläst och svarade snabbt på alla frågor.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt väldigt bra. Kämpade och försökte så gott hon kunde. Fick även fram ett väldigt bra slutpris av lägenheten tillslut! Mycket nöjd med Petras jobb!
  • Berit B
    Berit B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig, tydlig med information. Bra råd. Har bara gott och säga om henne.
    Suverän !!!
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd med Sabina! Otroligt professionell och kompetent! Kände stort förtroende och trygghet under hela processen!
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket professionell, tillmötesgående och strukturerad. Kort sagt vi är mycket nöjda.
  • Erika U
    Erika U skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket positivt, kunnigt, vänligt, engagerat och professionellt bemötande.
  • Per L
    Per L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig och förtroendeingivande. Rak på sak och kändes okomplicerad och serviceinriktad.
  • Olof N
    Olof N skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har både sålt mitt gamla hus och köpt min bostadsrätt via Petra och är väldigt nöjd med henne som mäklare. Präglas enligt mig av stor professionalitet, stark integritet och hög servicekänsla. Inte den, ursäkta uttrycket, översäljande mäklartypen utan mycket förtroendegivande.

Huset är just nu fullt av flyttlådor och jag hoppas slippa flytta på länge, men återkommer mer än gärna när det, hemska tanke, är dags nästa gång. :)
  • Regina R
    Regina R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra! Trevlig, kunnig och engagerad.
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är både glad och professionell. Hon är noga med att en förstår allt och uppdaterar en under hela processen!
  • Emil H
    Emil H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra! Kompetent, trevlig, serviceinriktad. Kunde inte ha önskat oss bättre.
  • Sture P
    Sture P skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon är en lyhörd och kunnig mäcklare, som alltid hade tid när nya frågor uppstod. Visste hon inte svaret löste hon det på momangen. Jag är mycket nöjd med utfallet av försäljningen. Sen är hon ju trevlig också.
    Vh Sture
  • Dogan C
    Dogan C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderar starkt.
  • Felica C
    Felica C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi försökte att sälja vår lägenhet i några månader utan resultat, men när Petra tog över så blev det försäljning snabbt.Vi sålde lägenheten för ett bättre pris än vad vi hade hoppats på som gjorde oss väldigt glada. Dessutom var hon alltid kontaktbar och kunde hålla oss uppdaterade genom hela visningsperioden. Alltid glad och trevlig! Petra kommer vi att välja igen om det blir en till försäljning i framtiden:)
  • Madelen A
    Madelen A skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är jättenöjd med min mäklare både vid försäljning och köp av ny lägenhet! Hon har varit ett stort stöd och har varit tillgänglig och flexibel! Kan varmt rekommendera henne!
  • Monica B
    Monica B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra Garpefors är en väldigt duktig mäklare. Hon är ödmjuk, lyssnar in önskemål och har vid första besöket visat sitt intresse, sympatisk och hon presenterar sitt upplägg inför försäljningen.
    Hon är aktiv, stämmer av och alltid inlyssnande. Som kund blir man väldigt lugn, har stort förtroende och känner sig trygg i sin försäljning. Bra avstämning, är tillgänglig, väldigt bra slutförande av försäljningen. Återkopplar efter att nya ägaren har flyttat in att allt är bra.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kunnigt och behagligt bemötande har gjort affären enkel och smidig!
  • Sara L
    Sara L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trovärdig och trevlig. Duktig.
  • John W
    John W skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt hjälpsam och service inriktad. Finns alltid tillgänglig och kan hon inte ta samtal så återkommer hon alltid tillbaka. Super nöjd med all den hjälpen vi har fått.
  • Aleksander S
    Aleksander S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är utomordentligt serviceinriktad och professionell som mäklare. I kombination med ett äkta engagemang samt ett samarbetstrevligt bemötande blev hela försäljnings processen så besvärsfri och bra som man kan önska.
    Aleksander S
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina är en kunnig och engagerad mäklare.

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge