Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 708 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• 2019-12-13

Anders A skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt bostadsrätt i Huddinge 67 kvm i etage.

Fick ett proffsigt intryck av en mäklare som vet vad hon gör som samtidigt har glimten i ögat.

Oavsett situation så är humor och yrkesskicklighet som jag tittar på, det har Sabina Läs mer
  • 2019-12-13

Magnus Z skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Erfaren, proffsigt bemötande och kunnig. Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-12-11

Kristina H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt villa Proffsig flexibel mäklare Läs mer
  • 2019-12-11

Alexandra K skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt bostad via Henrik. Det var en smidig affär, och han gav återkoppling dagligen. Utmärkt! Läs mer

Anders F skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt bostad. Bra och trevligt bemött. Proffsig. Läs mer
    2019-12-12 Gunilla A svarar Anders F
    Hej och tack för fin rekommendation, det värmer i vinterrusket! Vi håller kontakten om de sista detaljerna. Må så gott!
  • 2019-12-11

Lilian M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har erfarenhet av att både sälja och köpa bostad av Henrik. Han är mycket kunnig och har dessutom ett väldigt trevligt sätt. Man känner sig trygg med att göra affär via honom. Läs mer
  • 2019-12-10

Lennart J skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt ett parhus.
    Supportar bra.
    Totalt sätt bra hjälp och uppdraget nådde sitt syfte. Läs mer
    2019-12-11 Henrik H svarar Lennart J
    Tack Lennart! Nu ska vi se till att hitta något till er också.... :-)
  • 2019-12-09

Redai H skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vårt lägenhetsköp .Allting gick snabbt . Läs mer
    2019-12-12 Filip A svarar Redai H
    Vad skönt att höra, tack själva! / Filip
  • 2019-12-05

Mattias L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Gunilla hjälpte till att sälja min lägenhet och var till bra stöd hela vägen!

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-12-11 Gunilla A svarar Mattias L
    Tack själv Mattias för bra samarbete och grattis till er nya bostad!
  • 2019-12-02

Alexander H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Super trevlig och grymt duktig mäklare! Rekommenderas starkt Läs mer
    2019-12-03 Gunilla A svarar Alexander H
    Hej och tack för fin rekommendation!!
    Roligt att jobba med en så fräsch lägenhet som din och roligt att allt löste sig så bra. Varmt lycka till med ditt nya boende också.
  • 2019-12-02

Juan Luis H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    har köpt bostad, Utmärkt bemöttande Läs mer
  • 2019-11-30

Canan A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Svarar på frågor och hjälpsam. Läs mer
    2019-12-12 Kristian P svarar Canan A
    Tack Canan!
    Det har varit stort intresse för det är fina projektet.
    Grattis till ett fint hus
  • 2019-11-30

Anne-li K skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt har varit till full belåtenhet. Rekommenderar honom verkligen. Läs mer
  • Marie-louise O

2019-11-30

Marie-louise O skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Nyproduktion Postbacken 7
    Kristian var tydlig och mycket serviceinriktad.
    Jag smsade Kristian en lördag kväll och han svarade nästan direkt mycket tacksamt.

Då ja aldrig köpt fastighet förut så känner jag mig trygg med Kristian.

/Marie-Louise Läs mer
    2019-12-12 Kristian P svarar Marie-louise O
    Hej Marie-Louise!

Kul att du uppskattar min snabba återkoppling. Det är mycket att tänka på när man ska köpa nytt och framförallt när det gäller nyproduktion.
  • Jimmy L

2019-11-29

Jimmy L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Som köpare så bemötes jag ständigt med respekt och Jens var väldigt tillmötesgående. Det gick att föra en bra dialog med korten på bordet. Läs mer
  • Thomas E

2019-11-28

Thomas E skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra hjälpte oss sälja vår villa i Stuvsta Huddinge. Petra gjorde ett jättebra arbeta från början till slut. Bra annonsering, kommunikation, uppdateringar kring visning och budgivning. Snabb kommunikation med köpares frågor. Jättebra och uppskattade visningar har vi fått höra efteråt! Petra har ett trevligt, tryggt och professionellt intryck. Rekommenderar varmt att både sälja och köpa av Petra. Läs mer
  • 2019-11-28

Arda C skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrätt i Vistaberg. Det har gått väldigt smidigt till! Läs mer
    2019-12-12 Kristian P svarar Arda C
    Tack Arda!

Kul att du uppskattar att det har gått smidigt. Har du frågor framöver är det bara att du hör av dig. Vi kommer hålla dig informerad om vad som händer framöver med nyproduktionsprojektet.
  • 2019-11-25

David I skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Med sin kunskap och lokalkännedom skapade Tobis en känsla av trygghet vid min försäljning trots väldigt svår marknad lyckades Tobias sälja min bostad till det priset jag önskade.

Tack så mycket !
    Huddinges i särklass bästa mäklare. Läs mer
    2019-11-25 Tobias D svarar David I
    Hej David, stort tack för en fin rekommendation. Det har varit riktigt roligt att arbeta med dig och er lägenhet.
  • Emelie B

2019-11-18

Emelie B skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt en nyproduktion av Kristian, och han har varit väldigt snabb med återkoppling vilket jag verkligen uppskattar. Tydlig och håller vad han lovar. En pålitlig person med snabb respons som kan sin bransch. Läs mer
    2019-12-12 Kristian P svarar Emelie B
    Tack Emelie!

Kul att du gillar min snabba återkoppling. Jag tycker att det är viktigt att kunderna får snabba svar. Mycket att tänka på när man köper nytt och då är det kul att göra det enkelt för kunderna.
  • Stefan Ö

2019-11-17

Stefan Ö skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens var snabb och effektiv, lyhörd för våra önskemål när vi sålde vår tomt i Vidja. Läs mer
    2019-11-20 Jens B svarar Stefan Ö
    Stort tack för rekommendationen, ses på tillträdet!
  • Carita G

2019-11-14

Carita G skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har just sålt vårt 30-talshus genom förhandsvisning, kommande försäljning. Henrik var Intresserad och informerande om tänkbara köpare. Snabb och smidig kontraktsskrivning. Har känt oss trygga med hela försäljningen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-11-22 Henrik H svarar Carita G
    Hej Carita! Tack för en fin rekommendation. Jag tycker också att det gått smidigt och snabbt. Ha en trevlig helg så håller vi kontakten framöver.
  • 2019-11-14

Maria C skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi upplevde inte att Henrik gjorde mer än vad som var absolut nödvändigt. Vid frågor om huset vid visning fick vi otydliga svar och ifrågasättanden om vad vi menade, trots att det vi undrade över stod i besiktningsprotokollet. Läs mer
    2019-11-14 Henrik H svarar Maria C
    Hej Maria! Det var tråkigt att höra. För att ge lite återkoppling så besitter jag inte tillräckligt med kunskap/har endast begränsad utbildning gällande byggteknik därav möjligen otydligheten. Det är därför vi har besiktningar/besiktningsmän och rekommenderar köpargenomgångar med besiktningsmannen för att man som köpare ska förstå innehållet i de protokoll som upprättas. Jag hoppas ändå att ni uppskattar att jag ordnade med en särskild visning när ert intresse dök upp.

Ismet A skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej Gunilla Bra jobbat,stor grattis! tack Läs mer
    2019-12-02 Gunilla A svarar Ismet A
    Hej. Tack, det tog lite tid men resultatet blev ju fantastiskt, rekordpris för tomter i området!! Jag önskar dig en riktigt härlig Jul och Nyårshelg!
  • 2019-11-13

Carin Linnéa F skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt och korrekt bemötande vid mitt köp av brf-lägenhet.
    Återkopplar snabbt på förfrågningar. Läs mer
    2019-12-12 Filip A svarar Carin Linnéa F
    Tack själv Carin, grattis till en fin lägenhet! / Filip

Edward L skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jättebra omhändertagande och väldigt bra utfört arbete. Läs mer
    2019-12-12 Filip A svarar Edward L
    Tack själva, vad skönt att ni är nöjda! Mvh Filip
  • Simon S

2019-11-09

Simon S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    När vi skulle sälja vårt radhus tog vi in värderingar från tre mäklare. Valet föll på Henrik Holmquist på grund av hans långa erfarenhet av att vara verksam som mäklare i Huddinge och det lugna, kompetenta och erfarna intryck han gav.

Vi ville vara förberedda med en försäljning den dagen vi hittat ett nytt objekt att köpa. Henrik guidade oss genom försäljningsprocessen på ett exemplariskt sätt och vi som aldrig sålt förut kände oss trygga med att han hade koll på vad vi behövde veta.

Från den första värderingen till det att vi publicerade bostaden till försäljning gick ca ett år. Henrik höll oss uppdaterade på marknadsläget och vi anpassade slutligen publiceringen och visningar för att träffa så rätt vi kunde.

Affären blev till slut som vi ville. Henrik ordnade visningar och skötte budgivning och kontraktsskrivningen exemplariskt. Som förstagångssäljare av radhus kunde vi inte vara mer nöjda. Vi rekommenderar varmt Henrik som mäklare! Läs mer
    2019-12-09 Henrik H svarar Simon S
    Tack Simon för en riktigt, riktigt fin rekommendation. Jag är säker på att köparna trivs i ert fina radhus och hoppas även att ni trivs i Västervik....
  • 2019-11-08

Emil J skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Duktig, kunnig, proffissionel och allmänt trevlig! Lätt att ha å göra med, bra kommunikation.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-08 Gunilla A svarar Emil J
    Tack för fin rekommendation Emil! Lycka till med allt framöver.

Gillis K skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Med god kännedom om området utförde Jens säljuppdraget på et mycket trevligt sätt och gav oss kontinuerligt information om aktiviteterna. Rekommenderar Jens utan restriktioner! Läs mer
    2019-11-20 Jens B svarar Gillis K
    Kul att ni är nöjda, betyder mycket! :)

Nina G skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt objekt:radhus
    Trevlig, trygg, kompetent mäklare.
    Utmärkt bemötande och stöd genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-07 Henrik H svarar Nina G
    Tack Nina för en bra rekommendation och ett bra samarbete. Jag känner att vi fick till en mycket bra försäljning.

Mats L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vid försäljning av vår villa i Huddinge anlitade vi Svenska Fastighetsförmedling och Sabina Klingsell.

Från första möte till kontraktskrivning finns egentligen bara att säga:
    Vi valde mellan några olika mäklare och det råder ingen som helst tvekan att vi valde rätt. Sabina är en väldigt kompetent, duktig och professionell mäklare.

Vi kan på alla sätt rekommendera henne och skulle utan tvekan anlita henne igen om det blir aktuellt!

//Mats Löfgren Läs mer
    2019-11-13 Sabina K svarar Mats L
    Hej Mats, tusen tack för ditt fina betyg, det var ett bra samarbete. Kul att det resulterade i ett riktigt bra slutpris.
  • 2019-11-01

Jasmine K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Super nöjd med våran mäklare Sabina! Hon har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av våran tomt! Läs mer
    2019-11-13 Sabina K svarar Jasmine K
    Tack för dina ord. Det var extra givande att få ihop affären när ni försökt tidigare med annan mäklare.
  • 2019-11-01

Mohamed E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte hus i Huddinge. Som mäklare var hon flexibel och tillgänglig. Svarade snabbt om man hade några funderingar kring objektet. Läs mer
    2019-11-13 Sabina K svarar Mohamed E
    Tack för din bedömning och välkomna till Huddinge!
  • 2019-10-30

Jennifer B skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lägenhet på kvarnbergsplan, Huddinge.

Trevlig, förstående och snabba besked.

Levde upp till dem till 110%.

En positiv upplevelse och jag fick chans att köpa min drömbostad. Läs mer
    2019-11-03 Gunilla A svarar Jennifer B
    Hej och tack! Det var roligt att det gick vägen till slut, skam den som ger sig!
  • 2019-10-30

Mikael D skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Seriös och öppen och ärlig. Bra dialog och tillgänglig ä Läs mer
    2019-11-13 Sabina K svarar Mikael D
    Jätteroligt att jag kunde hitta en bra tomt till er utanför öppna marknaden
  • Pierre F

2019-10-28

Pierre F skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har både sålt och köpt lägenhet med Tobias som mäklare.
    Han ger ett gott intryck och ett lugn som kan behövas när pressen av en försäljning blir stor.
    Mycket kunnig och framförallt otroligt bra på att kunna förmedla de olika stegen vid en försäljning och samtidigt ett köp.

Kan varmt rekommendera Tobias till era framtida försäljningar eller köp av nya lägenheter ! Läs mer
    2019-11-15 Tobias D svarar Pierre F
    Hej Pierre
    Stort tack för en fin rekommendation. Det har varit riktigt trevligt och hjälpa er.
    Hoppas det blir riktigt bra i nya lägenheten.
  • 2019-10-26

Mari-Anne W skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en lägenhet.
    Väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-24

Hameed S skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Det gick bra med honom han var hjälpsam och svarade på telefon och mejl direkt Läs mer
    2019-11-20 Jens B svarar Hameed S
    Tack för rekommendationen Hameed, hoppas ni trivs bra!
  • 2019-10-23

Petar O skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en trea i Huddinge,
    Bemötande och all hantering av försäljningen sköttes mycket bra.
    Inget att anmärka
    Mtcket bra! Läs mer
    2019-10-28 Henrik H svarar Petar O
    Tack Peter! Det uppskattar jag.... vi håller kontakten framöver
  • 2019-10-22

David F skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fantastiskt trevlig och kunnig person som brinner för sitt yrke, rekommenderar starkt! Svarar alltid i telefon, väl insatt och hade bra koll samt svarar direkt på eventuella frågor! Läs mer
    2019-11-20 Jens B svarar David F
    Grattis till lägenheten och stort tack för rekommendationen!
  • Ulf S

2019-10-20

Ulf S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina har varit bra att samarbeta med.
    Säljer bostadsrätt som för tillfället går lite trögt. Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • 2019-10-18

Julijana R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte av Sabina och hon skötte hela affären utmärkt! Läs mer
    2019-10-29 Sabina K svarar Julijana R
    Tack Juliana, jätte härligt att ni är nöjda med köpet, grattis till ett väldigt fint hus.
  • 2019-10-18

Erik L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt vår villa i västra Balingsnäs. Sabina är oerhört professionell, har ett trevligt sätt. Jag fick fullt förtroende för henne vid vårt första möte. Villan såldes på rekord tid, mycket bra Läs mer
    2019-10-29 Sabina K svarar Erik L
    Hej Erik, ja det var roligt att få till en bra affär i kombinationen med ert önskemål om längre tillträde, tack för er rekommendation.
  • 2019-10-17

Björn L skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt dödsbolägenhet och mäklaren får högsta betyg!
    Kunnig och saklig förklarade han affären som gick snabbt! Läs mer
    2019-12-12 Filip A svarar Björn L
    Tack för de fina orden Björn, det gick väldigt smidigt! Mvh Filip
  • 2019-10-17

Rasmus S skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt snabb på att svara, samt bra och givande hjälp genom hela bostadsköpet Läs mer
    2019-12-12 Filip A svarar Rasmus S
    Tackar så mycket, vad kul att ni blev nöjda! / Filip
  • 2019-10-15

Johan B skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde vår lägenhet via Jens och hela processen från ”läge+” till försäljning har gått väldigt smidigt och över förväntan. Jens har varit trovärdig, professionell och tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera Jens och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Johan B
    Kul att ni blev nöjda och stort grattis! Vi ses vid tillträdet :)
    Jens
  • 2019-10-10

Erik L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Blev en snabb affär då vi köpte underhand av Jens. Proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Erik L
    Ibland går det undan, stort grattis till ert fina radhus och tack för rekommendationen

Mvh jens
  • 2019-10-02

Kent Sven-Arne B skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt radhus.
    Mycket trevlig, professionell och har ett gediget kundfokus! Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Kent Sven-Arne B
    Stort tack för rekommendationen, nu ser vi till att hitta något nytt!
    Mvh jens

Willy M skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt en bostadsrätt. Petra ingav ett förtroende från start med sitt lugna trevliga sätt men väldigt kunnig.
    Petra levde definitivt upp till våra förväntningar och lite till.
    Petra fanns alltid nära till ett samtal till oss när vi sökt henne.
    Vi är nöjda att det blev Petra som sålde vår nya
    bostad till oss-
    Nettan och Willy Läs mer
  • 2019-10-02

Catrine C skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt bostad med Henrik Holmqvist, vi är mycket nöjda med Henrik och han var mycket närvarande hela resan. Läs mer
    2019-10-03 Henrik H svarar Catrine C
    Hej Catrine! Tack för en bra rekommendation och bra betyg. Jag tycker att vi fick till en bra affär tillslut
  • 2019-10-01

Monica Elisabeth H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt bostad och lättsam .förståelig! Finns alltid till hands om problem uppstått...underbar mäklare Läs mer

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge