Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 866 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• 2020-07-05

Ingrid Å skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en villa och upplevelsen är mycket bra. Läs mer
  • 2020-06-30

Mikael H skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt tomt
    Mycket positivt och trevligt bemötande
    Jag ville bli uppdaterad om hur det gick och det blev jag
    Utmärkt!! Läs mer
  • Katja F

2020-06-26

Katja F skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har just köpt en bostadsrätt. Det gick nästan för fort och lätt. Gunilla var väldigt trevlig, artig och proffsig, allt jag väntar mig av en mäklare. Läs mer
  • 2020-06-23

SANDRA P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har aldrig varit med om ett mer oprofessionellt beteende och bemötande som av Petra Garpefors.
    För det första så lovades en virtuell/3D fotografering, jag fixade iordning bostaden så allt var klart inför det men Petra hade inte koll på vad vi hade sagt så den fotograferingen "försvann" innan det var dags för visning, vilket gjorde att jag gick miste om väldigt mycket tid och pengar helt i onödan.
    Hon ville inte ens se bostaden innan visning, så hon hade ingen koll på t ex solläget som är perfekt för min bostad.
    Hon hade bokat andra visningar alldeles för tätt inpå visningen av min bostad så hon åkte iväg fastän hon visste att en intressent var på väg till mitt boende (hen hade svårt att hitta och ringde henne) och lät istället MIG visa huset. Inför den andra visningen så dök hon upp 3minuter innan visningen skulle börja, så hon hann inte förbereda något samt att det redan fanns intressenter på plats som undrade vart mäklaren var någonstans.
    Hon har även tagit bort alla annonser utan att jag bett om det och vill nu kräva mig på pengar trots att hon varken skött sitt jobb eller sålt bostaden. Hon har dessutom haft ett väldigt dåligt kundbemötande attitydsmässigt.

Supertråkigt, verkligen. Har sålt bostäder innan och har aldrig känt ett behov av att lämna något omdöme då det aldrig har skötts så dåligt som det gjordes av Petra. Läs mer
  • 2020-06-22

Christian E skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Erfaren, kunnig, trygg och mycket lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-06-23 Henrik H svarar Christian E
    Tack Christian för rekommendationen. Vi ses på fredag!
  • Ahmad N

2020-06-18

Ahmad N skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande och tålamod dessutom lång erfarenhet i bostadsmarknad. Läs mer
  • Julia A

2020-06-15

Julia A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en lägenhet i en villa. Bra bemötande, sa inte mycket under själva visningen men var mycket aktiv under kontraktsskrivningen och positiv och mycket trevlig. Förklarade allt ordentligt under kontrakt skrivningen och beskrev allt på ett bra och tydligt sätt och man hade chans att ställa frågor . Jag är mycket nöjd med kontraktskrivningsdagen, delade ut kopior på alla nödvändiga dokument och tog gått om tid på sig. Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Julia A
    Hej Julia! Tack för bra feedback, ha en fin sommar / Henrik
  • 2020-06-15

Inger S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemött.
    Över förväntningarna mycket kunnig gav ett stort förtroende, gav bra respons om hur man kan gör med exempelvis styling mm.
    Bra skriftlig information om objektet väldigt proffsig gjort.
    Jag kan varmt rekommendera honom och er.
    Tack! Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Inger S
    Tack för din fina rekommendation, Inger. Hoppas ni får en fin sommar / Henrik
  • 2020-06-12

Selina H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tobias kändes väldigt trygg att ha som mäklare vid vårt första husköp. Han var tydlig och såg till att vi fick ett tryggt tillträde. Läs mer
  • 2020-06-12

Liselotte J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en vilka. Bra och proffsigt bemötande, lyhörd och inkännande. Läs mer
  • 2020-06-11

Patrik Q skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt trevlig, lyhörd och proffsig. Hur nöjda som helst! Läs mer
  • 2020-06-09

Karl Gunnar F skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande och snabba svar med bra dokumentation.
    Bra visning av lägenheten och möte med nuvarande ägare.
    Bra uppföljning och agerande för att slutföra affären. Läs mer
  • 2020-06-05

Christian P skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik har varit tillmötesgående vid vårt köp av hus, som han förmedlade.
    Jag kan inte komma på någonting att anmärka på.

Bra och trevligt bemötande under visning, likaså vid kontraktsskrivning.
    Förklarar bra de juridiska termer och innehåll som behöver gås igenom.

Ger ett pålitligt intryck.

Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-08 Henrik H svarar Christian P
    Hej Christian och tack för rekommendationen. Jag hälsar er även välkomna till Vistaberg :-)
  • 2020-06-05

Johan S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt ett friköpt parhus. Henrik var från första stund mycket professionell och förklarade det viktiga med att vara långsiktig. Väldigt saklig med bra info och stor förståelse för kunden. Service-minded utöver det vanliga. Läs mer
    2020-06-08 Henrik H svarar Johan S
    Tack Johan för en bra rekommendation. Nu ska vi bara se till att försöka hitta något till er också :-)
  • 2020-06-04

Alvina N skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Håller på att köpa ett fritidshus, allt gick bra så länge! :) Läs mer
  • 2020-06-04

Viktor C skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jättebra mäklare som har mitt fulla förtroende. Läs mer
  • 2020-06-01

Dagmar E skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon har under förutsättningarna av Corona pandemin skött vår husförsäljning på ett professionellt men samtidigt ett familjärt sätt. Läs mer
  • 2020-05-29

Mariana G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    We bought a house.

She was really helpful and went above and beyond.

I honestly didn't have any expectations, I thought it would be an impersonal sale and all that, but she was always very kind and explained everything amazingly. She's very good. Läs mer
    2020-06-01 Gunilla A svarar Mariana G
    Hi Mariana! Thank you for the kind rewiev of my work. I´m glad you had a better experience than expected. :)
    Congratulations to a great house!
  • 2020-05-29

Malin B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag anlitade Henrik Holmqvist när jag skulle sälja min bostadsrättslägenhet. Jag upplevde honom som mycket professionell och erfaren i sin yrkesroll. Försäljningen gick snabbt och smidigt samt att jag hela tiden blev uppdaterad om läget. Jag kände mig trygg hela vägen.
    Jag kan absolut rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-01 Henrik H svarar Malin B
    Hej Malin! Vad kul att vi fick till en bra affär, snabbt och smidigt. Vi håller kontakten framöver och ha en fin sommar....
  • 2020-05-28

Mattias J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tillsammans med dottern köpt en lägenhet i Huddinge. Det var en bra upplevelse på det stora hela, även om det var lång väntan på vissa budgivare, vilket var litet frustrerande, men inte mäklarens fel. All kontakt med Petra har varit mycket tydlig och bra! Läs mer
  • 2020-05-25

Jesper M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens hjälpte oss sälja vår hus. Han var alltid tillgänglig och lugn och systematisk i sitt jobb. Det kändes väldigt bra. Läs mer
    2020-05-26 Jens B svarar Jesper M
    Stort tack för rekommendationen, ses i september :)
  • 2020-05-21

Rasmus H skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens sålde min lägenhet i huddinge, kändes tryggt från första mötet och levde verkligen upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-05-11

Kani K skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Otroligt drivande mäklare utan att krångla till allting för nyblivna köpare! Får en att förstå hur de ska gå till på en enkelt och smidigt sätt! Läs mer
    2020-05-12 KRISTIAN P svarar Kani K
    Tack Kani!

Grattis till ett av det finaste radhusen som jag har sålt, väldigt fint!
    Säker på att du och din familj kommer att trivas!
  • MATHIAS P

2020-05-11

MATHIAS P skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Huddinges vassaste mäklare. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-05-09

Robert L skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian sålde vårt parhus i Huddinge. Han är kunnig, proffsig och väldigt duktig. Det är andra gången vi anlitar honom och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-05-11 KRISTIAN P svarar Robert L
    Tack!
    Alltid lika kul och hjälpa er och grattis till den nya lägenheten.
  • 2020-05-09

Mohamed S skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte ett parhus i Huddinge.
    Vi ringde till Kristian och ville titta på huset och han ordnade snabbt en visning till oss.
    Allt kändes bra, han var trevlig och svarade på alla våra frågor tydligt så vi förstod. Läs mer
    2020-05-11 KRISTIAN P svarar Mohamed S
    Tack!
    Grattis till ett väldigt fint radhus!
    Perfekt bostad för en barnfamilj.
  • 2020-05-08

Sanchit B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tomtköp.
    Väldigt bra och professionellt. Läs mer
  • 2020-05-05

Mats Gunnar H skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket kompetent och uppnådde våra försäljningsmål Läs mer
  • 2020-05-04

Christopher S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har med hjälp Sabina precis sålt min bostad i Segeltorp. Mitt i värsta Coronakrisen lyckas Sabina inte bara sälja lägenheten utan dessutom sälja den till en toppnotering i föreningen. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera Sabina ! Läs mer
    2020-05-05 Sabina K svarar Christopher S
    Tack för din rekommendation! Alltid roligt med fina resultat och bra samarbeten med säljaren.
  • 2020-04-29

Jesper M skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina var snabb att svara och lista ut vad vi behövde hjälp med.
    Receptiv och angelägen att rätt saker i rätt tid. Läs mer
  • 2020-04-28

Fredrik E skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag sålde min första bostad. Corona-läget gör hela situationen tuffare både för köpare och säljare.

Jag fick inte den summa jag hade räknat med och därför får Henrik bara 4/5

I övrigt så var upplevelsen god och Henrik agerade alltid proffesionellt och artigt till mig som kund. Läs mer
    2020-04-28 Henrik H svarar Fredrik E
    Hej Fredrik! Även fast du bara ger en 4:a så tackar jag för rekommendationen :-)
  • 2020-04-26

Jörgen H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tobias är en väldigt bra mäklare på alla sätt och vis. Seriös driven och bra bemötande.
    Jag sålde en lägenhet i Huddinge.
    Han har fyllt alla förväntningar och mer därtill.
    Rekommenderas varmt.
    Mvh Jörgen H Läs mer
  • 2020-04-20

Helena B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt professionell och tillgänglig. Förstod och jobbade utifrån mina behov och önskemål. Läs mer
    2020-04-20 Sabina K svarar Helena B
    Tack Helena, det var ett uppskattat betyg och ett mycket trevligt samarbete.
  • 2020-04-17

Christer C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är väldigt nöjda med Petras insats med försäljningen av vår bostadsrätt i Huddinge. Mycket tillmötesgående, positiv, smidig och inlyssnande. Återkopplade alltid snabbt. Riktigt trevligt att jobba med Petra som vi verkligen rekommenderar. Läs mer
    2020-04-30 Petra G svarar Christer C
    Tack så jättemycket för fina ord!! Det var väldigt trevligt att jobba ihop med er också!
  • 2020-04-10

Berit F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik sålde vårt hus på Sköldmövägen, han var trevlig, engagerad o kompetent mäklare. Jag kan starkt rekommendera Henrik Läs mer
    2020-04-24 Henrik H svarar Berit F
    Hej Berit! Tack för en bra rekommendation. Du köpte och sålde på mindre än ett dygn! Stort grattis!!!
  • 2020-04-08

Paulina B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Smidig affär för köp av bostadsrätt i Huddinge . Sabina har varit oerhört lyhörd o hjälpsam . Super nöjd med hennes arbete och information Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • 2020-04-08

Linnéa W skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina har varit genomgående trevlig, professionell och lätt att få tag i om det fanns några frågor. Det blev en smidig affär och vi kunde inte vara nöjdare. Läs mer
    2020-04-20 Sabina K svarar Linnéa W
    Det var en fantastiskt smidig och bra affär, tack för bra samarbete! Nu ska jag hjälpa er att hitta nåt nytt också.

Mika H skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Duktig mäklare. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-04-20 Sabina K svarar Mika H
    Tack Mika för ett bra samarbete och för er rekomendation!
  • 2020-04-06

Ulla B skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Gunilla!
    Du har med stort engagemang lotsat oss genom vår försäljningsprocess. Med hjälp av ditt stora kunnande och långa erfarenhet, hjälpte du oss steg för steg till en försäljning av vårt hus i Huddinge. Tålmodigt har du svarat på alla våra frågor. Tack också för att du har informerat och bemött alla intressenter på bästa möjliga sätt.
    MeB Läs mer
    2020-04-15 Gunilla A svarar Ulla B
    Stort tack för fin rekommendation! Det har gått en tid sedan vårt första möte och det känns väldigt roligt att ni nu hittat ert nya drömboende. Stort tack för bra samarbete och fina förberedelser i huset inför visning! Ha en underbar vår och sommar!
    Gunilla A gillar detta
  • 2020-04-04

Patrizia L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en bostad av Petra och jag är utomordentligt nöjd med hennes kunskap och service. Läs mer
    2020-04-15 Petra G svarar Patrizia L
    Tusen tack Patrizia, så roligt att höra!
  • 2020-04-04

Ferenc Henric Adriano S skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt ett radhus. Trevligt bemötande. Tydlig. Mycket god kunskap om området. Läs mer
  • 2020-04-02

Carl Johan Erik B skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Alltid nåbar, tillmötesgående, seriös och trygg genom hela affären. Rekommenderar starkt och anförtror definitivt framtida säljuppdrag till Jens. Läs mer
  • 2020-03-29

Johanna V skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte nyligen ett Brf-radhus med Jens som mäklare, och upplever att han är väldigt trevlig, flexibel och bemötande. Trots en del stressiga omständigheter så tycker vi att hela affären gick väldigt smidigt till! Läs mer
  • 2020-03-23

Eva M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt
    Känner att Henrik ansträngde sig för att få till en bra affär Läs mer
    2020-03-30 Henrik H svarar Eva M
    Hej Eva! Tack för en fin rekommendation. Vi håller kontakten framöver...
  • 2020-03-23

Jesper R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde precis vår villa i Huddinge och var supernöjda med Sabinas arbete. Lätt att nå, flexibel, kunnig, lyhörd och gjorde oss lugnare och tryggare under hela processen.

Vill varmt rekommendera Sabina! Läs mer
    2020-04-06 Sabina K svarar Jesper R
    Tack Jesper för era ord, det var både roligt och hedrande att få hjälpa en branschkollega.
  • 2020-03-16

Ludwig B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt bemötande från mäklaren vid visningen, hon var lugn, proffsig och kunnig.
    Förväntade mig en krånglig process med att köpa lägenhet men med Sabina kunde det inte varit enklare. Strålande mäklare! Läs mer
    2020-03-17 Sabina K svarar Ludwig B
    Tack för dina mycket fina ord, det klart det ska vara enkelt att köpa en bostad! Det var så roligt att få hjälp er med köpet.
    Sabina K gillar detta
  • 2020-03-16

Feras S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt min bostad, så jag är mycket nöjd över det fantastiska jobbet. Information, kontakt, allt som ingår i det här säljproccen var strålande. Läs mer
    2020-04-06 Sabina K svarar Feras S
    Tack för din bedömning, blir så glad när mina kunder blir nöjda och glada med både process och pris.. Det är alltid mitt mål.
  • 2020-03-15

Anne L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej!
    Vi är mycket belåtna på alla plan med all hjälp och information vi fått av Gunilla vid försäljningen av vårt hus i Segeltorp. Förväntningarna var så klart stora eftersom man inte göra så stora affärer så ofta. Allt har gått bra hittills och hoppas det blir så hela vägen fram.
    Vänliga hälsningar
    Anne och Olavi Lepp Läs mer
    2020-03-19 Gunilla A svarar Anne L
    Tack Anne! Vi ska absolut jobba på samma sätt hela vägen in i mål. Nu håller jag tummarna för att ni hittar er nya bostad inom kort och kan planera för nästa steg. Vi hörs snart igen.
    Gunilla A gillar detta
  • 2020-03-15

Christian S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra sålde vårt hus .
    Hon gjorde allt i sin makt för att vi skulle bli nöjda.
    Vi är verkligen nöjda med hennes arbete. Läs mer
    2020-04-15 Petra G svarar Christian S
    Tack tack, roligt att höra att ni är nöjda!
  • 2020-03-14

Anders P skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte av Petra. Mycket kunnig, trevlig och tillmötesgående. Rekommenderas. Läs mer
    2020-04-15 Petra G svarar Anders P
    Tusen tack för din rekommendation Anders!

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge