Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 664 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• 2019-10-15

Johan B skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde vår lägenhet via Jens och hela processen från ”läge+” till försäljning har gått väldigt smidigt och över förväntan. Jens har varit trovärdig, professionell och tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera Jens och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Johan B
    Kul att ni blev nöjda och stort grattis! Vi ses vid tillträdet :)
  • 2019-10-10

Erik L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Blev en snabb affär då vi köpte underhand av Jens. Proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Erik L
    Ibland går det undan, stort grattis till ert fina radhus och tack för rekommendationen

Mvh jens
  • 2019-10-02

Kent Sven-Arne B skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt radhus.
    Mycket trevlig, professionell och har ett gediget kundfokus! Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Kent Sven-Arne B
    Stort tack för rekommendationen, nu ser vi till att hitta något nytt!
    Mvh jens

Willy M skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt en bostadsrätt. Petra ingav ett förtroende från start med sitt lugna trevliga sätt men väldigt kunnig.
    Petra levde definitivt upp till våra förväntningar och lite till.
    Petra fanns alltid nära till ett samtal till oss när vi sökt henne.
    Vi är nöjda att det blev Petra som sålde vår nya
    bostad till oss-
    Nettan och Willy Läs mer
  • 2019-10-02

Catrine C skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt bostad med Henrik Holmqvist, vi är mycket nöjda med Henrik och han var mycket närvarande hela resan. Läs mer
    2019-10-03 Henrik H svarar Catrine C
    Hej Catrine! Tack för en bra rekommendation och bra betyg. Jag tycker att vi fick till en bra affär tillslut
  • 2019-10-01

Monica Elisabeth H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt bostad och lättsam .förståelig! Finns alltid till hands om problem uppstått...underbar mäklare Läs mer
  • 2019-10-01

Jörgen J skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte radhus via Henrik .
    Ett trevligt och bra bemötande och inga konstigheter. Läs mer
    2019-10-03 Henrik H svarar Jörgen J
    Tack för detta Jörgen! Överlag har det fungerat bra med alla bostäder på Lillerudsvägen. Om några veckor flyttar den sista personen in så då är ni fulltaliga :-)
  • Git P

2019-10-01

Git P skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Personligt och varmt bemötande. Kände mig trygg i min affär med mäklaren. Läs mer
  • Git P

2019-10-01

Git P skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevligt bemötande. Serviceinriktad och hjälpte till på ett bra sätt så att vår affär "gick i lås".l Läs mer
    2019-10-03 Henrik H svarar Git P
    Hej Git! Kul att höra. Hoppas du har det bra uppe i Norrland och att din son trivs i lägenheten :-)
    Git P gillar detta
  • 2019-10-01

Hardy A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Den bästa hjälp vid försäljningen av min Br i Huddinge Läs mer
    2019-10-03 Henrik H svarar Hardy A
    Tack Hardy! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig och jag hoppas att du trivs i lägenheten med dottern. Håller på att läsa in mig på "manifest destiny" som du tipsade mig om :-)
  • 2019-09-30

Daniel S skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jättetrevlig men tyvärr felinformerad!
    Vi fick infon att man kan använda vinden vilket är enda stället till förvaring. När vi sedan flyttat in fick vi reda på att man inte alls får använda vinden, utan det dessutom kan slå ut hela ventilationen och orsaka fuktskador på hela huset. Vilket innebär att vi köpt ett väldigt dyrt hus men nästintill inga förvaringamöjligheter alls!!! Man drog dessutom tillbaka byggnationen av förråd. Läs mer
    2019-10-01 Kristian P svarar Daniel S
    Hej Daniel!

Vi har fortfarande en dialog med husleverantören om hur vinden kan användas. Vi återkommer så snart vi har ett klart besked om vinden.
    Därefter kommer vi se hur vi, byggaren och husleverantören kommer agera.
    Har du några frågor är du välkommen att höra av dig.
    Vi kommer hålla dig och övriga i föreningen löpande informerade om nästa steg.

Joakim Å skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpet gick problemfritt med Jens och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Mikael F

2019-09-30

Mikael F skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde min lägenhet med hjälp av Jens och han var väldigt trevlig, hjälpsam och professionell. Det gick mycket smidigt och snabbt så kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Jens Berg. Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Mikael F
    Stort tack för rekommendationen, hoppas ni trivs i det nya :)

Nikara M skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte en lägenhet som genom Gunilla på Svensk Fastighetsförmedling. Gunilla var alltid tillgänlig unde hela processen och hjälpte till med alla frågor och funderingar. Hon är super trevlig somperson och preffesoonell som mäklare och starkt rekommenderas. Läs mer
    2019-09-30 Gunilla A svarar Nikara M
    Tack för fin rekommendation och lycka till med allt framöver!
  • 2019-09-30

Ulrika S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte en villa i Segeltorp av Petra innan sommaren.

Vi var lite besvikna på Petra eftersom hon sa två gånger att det inte fanns markradon i området så risken var minimal att vi skulle ha radonproblem i huset som vi köpte. Men sen visade det sig vara lite en total gissning från hennes sida. Det finns massor av radon i området i marken och därmed också i vårt hus. Nu måste det radonsaneras.

Hade vi vetat detta så hade vi velat göra en mätning innan vi köpte huset. Läs mer

Sharon L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi fick mycket professionell hjälp med allt vad en husförsäljning innebär när vi sålde vår villa i Stuvsta. Gunilla är lyhörd, pragmatisk och lösningsorienterad. Rekommenderar varmt! Läs mer

Tuula L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren hittade köparen före öppen visning och vi avslutade affären inom några dagar.
    Han hade bra lokalkännedom och koll på potentiella köpare. Läs mer
    2019-10-15 Jens B svarar Tuula L
    Kul att du är nöjd Tuula, vi ses vid tillträdet
    Mvh Jens

Eva M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens fick ta hand om affären under Petras ledighet. Jag tycker att han först var lite dålig på att höra av sig men sen var det ok. Jag hade dock ändå känslan att han skulle varit ännu mer engagerad om det hade varit hans egen affär.
    Jag är nöjd med resultatet men jag fick förtroende för Petra och blev besviken att hon försvann iväg på ledighet när vi väl skulle komma igång med försäljningen. Jag kan tycka att hon borde ha lämnat över hela affären till Jens så att det var hans uppdrag eftersom han blev den som gjorde jobbet. Läs mer
    2019-10-16 Jens B svarar Eva M
    Tack för omdömet och hoppas du är nöjd med slutresultatet
  • Ievgeniia A

2019-09-30

Ievgeniia A skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens Berg was our real estate agent while buying an apartment. Got all the information needed. Excellent service, delivered in a prompt efficient manner. We would recommend to all. Läs mer

Jack D skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig, kunnig och seriös mäklare! Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-03 Henrik H svarar Jack D
    Tack Jack för en bra rekommendation. Har ni kommit på plats i huset ännu?
  • 2019-09-30

Katarina E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina har varit fantastisk under vårt husköp, från början till slut. Hon är professionell, hjälpsam och framförallt supertrevlig. Vi har aldrig haft några bekymmer och Sabina har alltid svarat på de frågor som dykt upp.
    Vi rekommenderar Sabina starkt! Läs mer
    2019-10-15 Sabina K svarar Katarina E
    Tack så mycket! Roligt att ni är nöjda med processen av ert köp på en förhandsvisning. Välkomna till Huddinge!

Paola L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt en vila på Bokvägen 46A.
    Gunilla är väldig professionell och en mycket trevlig person med erfarenhet och kompetens. Läs mer
  • 2019-09-29

Jaime Luis F skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en bostad. Fantastik och professionell mäklare . Läs mer
    Sabina K gillar detta

Denise E skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En solig vårdag ringer mäklaren och berättar att hon har ett hus som hon tror passar oss perfekt. Vi var ganska nöjda i vår lägenhet och en tomt där vi i framtiden planerade att bygga ett hus.
    Men hon stod på sig och sa, kom och titta.
    Nu bor vi i detta drömhus med en fantastisk trädgård som är så mycket bättre än det vi hade kunnat bygga själva. Tomten vi hade förut sålde hon snabbt och bra till ett annat par som drömmer om att bygga ett eget hus. Läs mer
  • 2019-09-29

Gun Yvonne W skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    När vi väl beslutade oss för att sälja vår älskade villa som vi haft i över 40 år så fanns många frågetecken och tankar om hur hela förfaringsprocessen skulle bli både praktiskt och känslomässigt.

Tack vare Gunillas trygga och professionella bemötande och agerande så kändes allt mycket lättare.
    Gunilla lyssnade tålmodigt på alla våra tankar och gav oss alltid svar på våra frågor där hon också guidade oss smidigt genom hela processen.
    Vi är så nöjda och tacksamma för att det var just Gunilla som vi hade som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-28

Johan H skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hjälpte mig genomföra mitt köp av lägenheten jag önskade med klara besked och var påläst om objektet. Läs mer
    Sabina K gillar detta

Max T skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt hus.

Väldigt trevlig och snabb med att få svar. Läs mer
  • Ann-Sofie H

2019-09-28

Ann-Sofie H skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Radhus på Malmvägen i Segeltorp
    Jens var förtroendeingivande, vänlig, tillgänglig, upplevdes som seriös, intresserad och uppriktig.
    Efter sön o mån visningar skrevs kontrakt på fre Läs mer
  • 2019-09-28

Kjell E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en fastighet där jag ägde 50% och mina barn 25% vardera.
    Mycket trevligt bemötande.
    Sabina var väl optimistisk beträffande slutpris.
    Besviken över att korrespondensen under förhandlingarna skedde per telefon och mail endast till en delägare som sedan fick vidarebefordra till övriga. Läs mer

Peter S skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian är en mycket professionell och duktig mäklare. Bra bemötande och punktlig. Hela affären gick smidigt. Rekommenderar honom! Läs mer
  • 2019-09-28

Emelie J skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt ett radhus.
    Mäklarens första intryck var mycket bra. Han var kunnig och hade bra koll på området och radhuset. De frågor vi hade som han inte kunde svara på kopplat till renoverings år etc, kollade han upp och återkopplade snabbt.
    Vi kände att vi fick bra kontakt med både mäklare och säljare och kände ett positivt bemötande av båda parter.
    Mäklaren var hjälpsam och anpassade sig efter våra behov med tider för på skrivning av papper etc.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-03 Henrik H svarar Emelie J
    Hej Emelie! Det låter väldigt bra. Hoppas ni trivs bra i radhuset. Snart börjar snowboardsäsongen :-)
  • 2019-09-28

Thomas T skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Helt ok. Men saknade det lilla extra! Läs mer

Adam A skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte en lägenhet för första gången och Jens gjorde det otroligt lätt och tryggt för oss. Han var väldigt trevlig och lätt att prata med! Läs mer

Simon H skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vår lägenhet via Jens, han är lugn, trovärdighet och lyssnade på våra tankar om försäljningen.
    När vi valde mäklare var vi ute efter en mäklare som förstod våra önskemål.
    Vi rekommenderar starkt Jens. Läs mer
  • 2019-09-28

Jenna Martina R skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt hjälpsam och tillmötesgående! Vi är super nöjda! Läs mer
  • 2019-09-28

Dödsboet efter Lars S skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt hus plus styckad tomt.
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Som hade bra förslag som tex att jag kunde stycka tomten och sälja 2 objekt istället för 1 Läs mer
  • 2019-09-28

Conny L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde en tomt.
    Bra.
    Hade hoppas på att det vart sålts 1 år tidigare men tyvärr inte. Läs mer

Erik L skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väl påläst på området. Inte säljhetsig och gav inga falska förhoppningar utan var jordnära och skapade tillit. Proffsig i budgivningen och allmänt smidig att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-03 Henrik H svarar Erik L
    Tack Erik för en fin rekommendation. Hoppas det löser sig med bygglovet och nya huset :-)

Anna O skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt nyproduktion, ett parhus. Kristian var väldigt hjälpsam, svarade snabbt på frågor, var anpassningsbar, tydlig och kompetent. En bra mäklare! Läs mer
  • 2019-09-27

Billy H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket proffsig och glad, har både köpt och sålt med Petra. Läs mer

Sören B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde en lägenhet och blev mycket trevligt och proffsigt bemött av Petra, hon levde verkligen upp till mina förväntningar! Läs mer

Arne C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra hjälpte oss på ett fint sätt att sälja vårt hus.
    De hade ett bra och genomtänkt system för processen. Läs mer
  • 2019-09-26

Enkeleda K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Alltid Proffesionellt bemötande. Dessutom var Petra alltid tillgänglig och återkopplade alltid inom kort. Läs mer
  • 2019-09-26

Joakim Å skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsig! Har koll på Huddinge. Läs mer

Ebba J skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Snabb på att ta kontakt
    Vid frågor återkopplade mäklaren direkt
    Kommer använda mig om svensk fast. när jag ska sälja mitt lilla hus. Läs mer
  • 2019-09-24

Joel B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina hjälpte oss att sälja vårt brf parhus. Vi kände att hon hade mycket bra koll på vad som var bra med vårt objekt. Vi hade tidspress och allt från fotografering till visning och kontraktskrivning gick snabbt och smidigt. Mycket proffsigt och bra. Vi kan varmt rekommendera Sabina som mäklare för parhus i Huddinge. Läs mer
  • 2019-09-22

Ameen H skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt vår lägenhet i Huddinge och affären gick väldigt snabbt och smidigt . Bemötande var underbart och Jens är väldigt duktig och kunnig mäklare Läs mer
  • 2019-09-19

David C skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt lägenhet. Mycket bra bemötande. Gick snabbt och enkelt och motsvarade våra förväntningar. Rekommenderas. Läs mer
    2019-09-20 Sabina K svarar David C
    Hej David, roligt att ni är nöjda. Nu ska vi försöka lösa ett nytt fint boende till er också.
  • 2019-09-19

Amret S skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en lägenhet med Jens som mäklare. Allt gick smidigt och bra information och kommunikation. Är riktigt nöjd! Läs mer
  • Ievgeniia A

2019-09-17

Ievgeniia A skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens Berg was our real estate agent while byuing an apartment. Got all the information needed. Excellent service, delivered in a prompt efficient manner. We would recommend to all. Läs mer

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge