Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!

Läs vad 553 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Yvonne R

2019-01-21

Yvonne R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är mycket nöjda med det arbete och det bemötande vi fick av Henrik Holmqvist på Svensk Fastighets Förmedling i Huddinge. Proffesionellt hanterande från början början till slut vid försäljningen av vår bostadsrätt på Myrstuguberget. Tydlig och bra återkoppling om händelseförloppet efter visningar och vid budgivning och försäljning. Vi är mycket nöjda med och sänder ett varmt tack till Henrik.
    Yvonne & Tommy Läs mer
  • Cecilia H

2019-01-21

Cecilia H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rekommenderar Petra som mäklare verkligen! Superbra bemötande, proffsig och väldigt trevlig och skulle inte tveka en sekund på att anlita henne igen. Bara plus!! :) Läs mer
  • 2019-01-21

Robin N skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra tillgänglighet och noggran. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-01-21

Kristoffer A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde min bostad och Rebecka var toppen! Läs mer

Lena B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är en professionell och trevlig fastighetsmäklare som jag gärna rekommenderar. Hon har varit delaktig både när jag köpt lägenhet och även vid en pågående försäljning av lägenhet.

Det har fungerat väl med både förarbete och genomförda visningar vid försäljningen av min lägenhet. Kontrakt skrevs inom en vecka från första visningen. Läs mer
  • Jane P

2019-01-18

Jane P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en lägenhet 3:a i Huddinge. Fick ovärderlig hjälp av en mycket proffsig mäklare. Hade höga förväntningar och de blev alla infriade. Stort tack. Läs mer
  • 2019-01-18

Anna R skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt ett radhus i Vistaberg, Huddinge från 2011. Synnerligt bra, personligt och engagerat bemötande av mäklaren. Mäklaren hade väldigt god kännedom om området och var flexibel och tillmötesgående.

Mäklaren levde helt klart upp till våra förväntningar! Läs mer
    2019-01-18 Henrik H svarar Anna R
    Tack för din fina rekommendation Anna! Hoppas ni kommer trivas "up north"...
  • 2019-01-15

Christina O skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    I samband med köp av bostadsrätt i Huddinge träffade jag Petra som var vänlig och professionell genom hela processen från visning till avtalsskrivning. Läs mer
  • Charlotte K

2019-01-13

Charlotte K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack vare Sabinas erfarenhet, professionalism och engagemang genomfördes försäljningen av våra föräldrars bostadsrätt (dödsbo) på allra bästa tänkbara sätt. Vi fick ovärderligt stöd under en svår tid. En rakt igenom smidig process. Läs mer
    2019-01-14 Sabina K svarar Charlotte K
    Tack så jättemycket för dina fina ord och ert förtroende. Jag är jätteglad över att jag kunnat hjälpa till och att det blev en sån bra affär.
  • 2019-01-13

Sandra G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har fått otroligt bra bemötande av mäklaren vid försäljningen av min lägenhet från start till mål. Läs mer
    2019-01-14 Gunilla A svarar Sandra G
    Hej Tack för fin rekommendation och feedback på vårt samarbete. Nu ska vi även hitta en en ny bra bostad som passar er!
  • 2019-01-12

Bna Bilcenter Ab B skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Gunilla är en kämpare och duktigt mäklare👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-01-14 Gunilla A svarar Bna Bilcenter Ab B
    Hej Tack så mycket. Skam den som ger sig!
  • Firas F

2019-01-12

Firas F skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev bemött av märklaren på ett snällt och trevligt sätt. Jag förväntade mig att allt skulle vara bra och det blev så jag är väldigt nöjd.
    Mvh: Firas Läs mer
    2019-01-18 Mithat B svarar Firas F
    Kul o höra Firas, det är en stor affär o då är det viktigt att det känns tryggt. Lycka till!
  • 2019-01-10

Gunder F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en bostadsrätt som gärna sålts till ett högre pris men det kan vi inte lasta mäklaren för. Vi diskuterade oss fram till det resultat affären avslutades. Mäklaren gjorde ett bra jobb som vi bara kan vara nöjda med. Läs mer
    2019-01-10 Henrik H svarar Gunder F
    Tack för din rekommendation, Gunder. Jag tycker att vi fick till ett bra pris, givet marknadsläget....
  • 2019-01-09

Anita B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi började vår försäljning av en 2:a i Huddinge i slutet av oktober som vi antog skulle vara lättsåld. Men så var inte fallet. Kanske var det för att vi hade bokade visningar men intresse fanns inte just nu.
    Säljmaterialet som var framtaget på lägenheten var vi mycket nöjda med. Efter flera visningstillfällen utan resultat, kom vi överens om att avvakta en tid. Petra ringer en dag strax före jul att hon har en spekulant och efter ytterligare någon dag blev affären klar. Petra har en positiv inställning, är hjälpsam och trygg i sin roll. Läs mer
  • Sivanaga P

2019-01-09

Sivanaga P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    I bought the house.
    I met the broker at the house where we want to purchase and also met at office.
    He explained all details about the house very well.He is on time and able to answer all questions and explined about housing society details.
    I would like to recommend Svensk Fastighetsförmedling to our friends for future house selling or bought purpose. Läs mer
    2019-01-18 Mithat B svarar Sivanaga P
    Thanks, I hope I can help u when u want to sell.
  • Gabriel S

2019-01-07

Gabriel S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra mäklare, punktlig, engagerad och hög kompetens Läs mer
    2019-01-18 Mithat B svarar Gabriel S
    Det var en ära att hjälpa dig. Lycka till i framtiden!!
  • 2018-12-23

Patrick S skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart hjälpte mig att sälja min fritidsbostad i Huddinge. Allt gick snabbt och smidigt från första kontakt till kontraktsskrivning. Vi fick ett bra pris och en trevlig köpare trots en svår marknad. Lennart är mycket professionell och kunnig samt väldigt ödmjuk och trevlig. Rekommenderar honom varmt till alla och skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
    2018-12-23 Lennart N svarar Patrick S
    Tack Patrick. Det var trevligt att samarbeta med dig. Hoppas du hittar ny bostad snart.
  • 2018-12-21

Alexander A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väl bemötande och professionell mäklare. Återkopplar på regelbunden basis och arbetar hårt för att få jobbet gjort. Tack än en gång! Läs mer
    2018-12-25 Mithat B svarar Alexander A
    Det tog sin tid men allting går om man jobbar hårt!
    Tack för förtroendet Alex!!
  • 2018-12-20

Per H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde en lägenhet, mäklaren (Rebecca) gav ett väldigt seriöst och bra intryck.
    Allt gick väldigt smidigt och mäklaren lyckades överträffa våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-13

Suganthan S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är otroligt nöjda med vårt bostadsköp av en trea i flemingsberg. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Mithat, som matade oss med information och besvarade våra frågor och funderingar. Presentationen av bostaden sköttes bra och vi blev väl bemöta. Själva processen underlättades då mäklaren gett oss snabba feedback och förklaringar, och var väldigt kompetent vilket var något vi förväntade oss. Mäklaren var lätt tillgängling både via sms och samtal vilket kändes bra, och det blev ett snabbt köp. Läs mer
    2018-12-25 Mithat B svarar Suganthan S
    Tack!!
    Jätte kul att det kändes tryggt, inte ofta man gör bostadsaffärer!!
  • Bulat A

2018-12-13

Bulat A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag kunde inte förvänta mig en bättre mäklare.. den energi, engagemang och hårt jobb han la ner på våran försäljning är verkligen hög nivå på!
    Huddinges bästa mäklare utan tvekan
    Mhv abdulrahim bulat Läs mer
    2018-12-25 Mithat B svarar Bulat A
    Tack Bulat för dessa ord. Mitt mål är alltid att jobba hårdast o få till ett bra pris!!
  • Ali M

2018-12-07

Ali M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Först och främst så är Mithat en kille som visar enorm vilja och ger ett bra första intryck om att han kommer fixa en bra försäljning.
    Jag hade min lägenhet i Vårby som jag ville sälja, hade tidigare en annan mäklare som inte fick till någon affär eller några vassa bud efter tre försök.
    Jag ringde då upp Mithat och efter första försöket blev det affär, Mithat var alltid aktiv och redan innan den dök upp på Hemnet hade han bokat in privatvisningar med kunder. hans kontaktnät i Huddinge och Vårbytrakten är stor.
    En mäklare som absolut kan rekommenderas, ingen kommer att bli missnöjd! Läs mer
    2018-12-25 Mithat B svarar Ali M
    Det var riktigt kul o hjälpa dig.
    Ser framemot fler affärer. Tack!!
  • 2018-12-05

Barbara A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik Holmqvist är väldigt professionell, positiv och otrolig lätt att jobba med. Mycket kunnig, smidig, pålitlig, nogram och skiklig mäklare. Alltid tillgänglig när jag sökte honom, ävän sänt på kvällar.
    Affären kändes trygg från början till slut. Jag rekommenderar Henrik varmt. Han är nr 1.

Barbara Läs mer
  • Jesper M

2018-12-05

Jesper M skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde min lägenhet med hjälp av Petra!

Mäklaren var supertrevlig och tillmötesgående, ett väldigt proffsigt bemötande. Alla mina önskemål och viljor blev mötta, och man kände verkligen att vi strävade mot samma mål som ett team.

Kan varmt rekommenderas Läs mer
    2018-12-21 Petra G svarar Jesper M
    Tack så jättemycket för fina ord, uppskattas verkligen. Jag vill också tacka för att ni varit så bra att ha och göra med!
  • 2018-12-03

David J skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt bostad i Huddinge. Blev trevligt bemött och fick all vesentlig information om affären. Hade förväntningar om att bli informerad i tid om de olika delarna av affären och tycker att mäklaren mycket väl har levt upp till det. Affären har gått smidigt och jag har blivit välinformerad. Märlaren har gett mig all nödvändig information för en lyckad affär.

/ David Jemsby. Läs mer
    2018-12-04 Rebecka K svarar David J
    Tack för fina ord David, lycka till i ert nya!
  • 2018-12-03

Patrick G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt bemötande och väldigt lätt att jobba med när vi köpte vår villa. Läs mer
    2018-12-21 Petra G svarar Patrick G
    Tack Patrick, så roligt att vi fick ihop det hela och att ni blev köpare av huset. Ingen tvekan om att ni kommer ha det bra där..
  • 2018-11-28

Oscar W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt å sålt med Petra! Hon är både kunnig å väldigt duktig! Framåt å ställer upp i vått å torrt! Otroligt nöjd å rekommenderar verkligen! Läs mer
    2018-12-21 Petra G svarar Oscar W
    Tack Oscar, skönt att vi lyckades få ihop allt så bra!
  • 2018-11-27

Ali K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en lägenhet.

Mäklaren var rakt och ärligt.Han bemötte oss på ett professionell sätt och det var ingenting som han missade i sina rekommendationer.
    Jag kan rekommendera värmt honom till andra. Läs mer
    2018-11-28 Mithat B svarar Ali K
    Vad kul att du hade den upplevelsen, jag hoppas att vi gör fler affärer tillsammans i framtiden.
  • 2018-11-26

Eva O skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Snabbt, trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-26

Sonja H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vår mäklare Mithat Bircan har varit en toppen mäklare. Vi kände oss trygga och väl informerade under hela processen. Han fanns alltid tillgänglig och tog sin tid för frågor och konsultation. Mithat var kunnig och väl förberedd inför försäljningen som slutade med en bra affär. Vi rekommenderar Mithat stort till andra kunder. Läs mer
    2018-11-28 Mithat B svarar Sonja H
    Tack Sonja för de fina orden och tack för att ni valde mig. Det var super kul att hjälpa er med försäljningen. Lyckat till!
  • 2018-11-25

Zaman A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tusen tack, mycket bra. Rebecka, du är bäst. Läs mer
    2018-12-04 Rebecka K svarar Zaman A
    Stort tack Zaman, fantastiskt kul att ni äntligen hittat drömhuset!
  • 2018-11-22

Anders Å skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en mycket snygg fyra rums lgh i Balingsnäs.
    Rebecka har varit mycket bra på alla vis genom vår process och köp.
    Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-12-04 Rebecka K svarar Anders Å
    Tack Anders, kul att hjälpa er hitta rätt!
  • 2018-11-19

Jan-Erik S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi anlitade Gunilla Abejón för att sälja vårt radhus i Kynäs/Huddinge.
    Gunilla gav ett förtroendefullt intryck med saklig och korrekt återmatning. Vi hade en bra kommunikation under säljprocessen där Gunilla även tog direkt kontakt med potiella intressenter.
    Huset såldes enligt våra förväntningar trots en skakig marknad våren 2018.
    Vi är mycket nöjda med Gunillas insatser och ger henne de bästa rekommendationerna.
    Lotta & Janne Läs mer
    2018-11-20 Gunilla A svarar Jan-Erik S
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och det resultat vi fick. Tack själva för fint samarbete och stort tack för en väldigt fin rekommendation.
  • 2018-11-16

Fredrik S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren var genom hela köpprocessen tillgänglig, trevlig och professionell.

5/5 Läs mer
    2018-11-19 Gunilla A svarar Fredrik S
    Hej, vad roligt att du känner dig nöjd med vårt samarbete. Vi ses vid tillträdet!
  • 2018-11-16

Mikael T skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt, erfaren kunig och saklig mäklare +++++ upplevelse Läs mer
    2018-11-19 Gunilla A svarar Mikael T
    Tack för fin återkoppling på mitt arbete!
  • 2018-11-12

Lamprini P skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens did a great job. He is trustworthy, always reachable and professional. We would choose him again! Läs mer
    2018-11-21 Jens B svarar Lamprini P
    Im glad you're happy and wish you all the best :)
    Jens B gillar detta
  • 2018-11-09

Margareta Ö skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt en lägenhet och är väldigt nöjda med mäklaren som var mycket trevlig och skötte det hela på ett smidigt sätt. Läs mer
    2018-12-04 Rebecka K svarar Margareta Ö
    Tack för fin rekommendation, jag hoppas verkligen ni ska trivas i nya lägenheten!
  • 2018-11-06

Robert K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren som sålde en lägenhet i Huddinge. Läs mer
    Sabina K gillar detta

Zahra T skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har fått gott bemötande och professionell hjälp av mäklaren. Rekommenderar honom. Läs mer
    2018-11-20 Mithat B svarar Zahra T
    Hoppas att ni trivs o ni vet vart jag finns om ni behöver hjälp!!

Sofia S skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian glömde bort mig när jag hade anmält intresse på ett nybyggnadsprojekt. Mailade och ringde honom tre gånger men ändå sålda han huset till någon annan. Hans kommentar var att han hade glömt bort att ringa tillbaka till mig. Riktigt uselt! Vart snuvad på mitt drömboende..
    / Sofia Läs mer
    2018-11-05 Kristian P svarar Sofia S
    Väldigt tråkigt att jag missade att kontakta dig. Det har varit en lång process med försäljningen och många kunder.
    Första kontakten hade vi i Juni och försäljningen av återstående hus började i oktober.
    Jag återkommer till dig enligt överenskommelse på telefon om det blir någon återgång av ett hus.

Ulf B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljningen av vår bostadsrätt gick över förväntan tack vare Lennarts proffesionella yrkeskunskaper. Våra förväntningar överträffades med råge. Dessutom blev vi bemötta på ett fantastiskt sätt som ingav oss ett stort förtroende. Sammanfattningsvis kan vi helhjärtat rekommendera Lennart Norman till blivande kunder.
    Hälsningar Birgitta och Ulf Läs mer
    2018-11-07 Lennart N svarar Ulf B
    Tack Ulf och Birgitta. Så bra att ni är nöjda. Det är det viktigaste för mig. Nu får ni njuta av skärgården istället.
    Lennart
  • 2018-11-02

Veronica M skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fungerat bra med samarbetet
    Fått råd och stöd
    Försäljningen gick över förbäntan Läs mer
    2018-11-02 Rebecka K svarar Veronica M
    Tack för rekommendationen. Va kul att försäljningen gick över dina förväntningar och extra roligt att vi nådde rekordpris i föreningen!
  • 2018-11-01

Peter H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt bra!
    Gunilla har erfarenhet och kompetens. Jämfört med andra mäklare ser hon mer komplext på fastigheten och dess möjligheter. Hon är också väldigt pedagogisk, vilket är väldigt skönt i den snårskog som följer en fastighetsaffär. Hon känns dessutom hederlig och objektiv. Läs mer
    2018-11-01 Gunilla A svarar Peter H
    Tack Peter för fin rekommendation! Känns bra att jag kunde hjällpa till.
  • 2018-10-31

Gailani S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Midhat är en fantastisk mäklare. Man kommer bli nöjd med honom, eftersom han är en ärlig person och fullrespekt samt har bra talamod med båda säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-20 Mithat B svarar Gailani S
    Tack Gailani, det var en ära att hjälpa dig!
  • 2018-10-30

Ingemar F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt ett radhus i Segeltorp med hjälp av Henrik. Då vi bestämde oss för att sälja tog vi kontakt med ett antal mäklare som vi också träffade. Vi fastnade för Henrik för att han verkade seriös, trevlig o verkade ha koll på marknaden. Dessutom utlovade han inte att allt skulle gå snabbt eller att vi skulle få ett högt pris för fastigheten.
    Trots att många kom på visningarna, ville aldrig budgivningen ta fart ordentligt. Henrik visade då genom sitt stora intressent och kundregister, att han till slut kunde hitta en köpare, som ville betala ett pris vi var nöjda med.
    Kan således varmt rekommendera Henrik Holmquist och Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge. Läs mer
    2018-10-31 Henrik H svarar Ingemar F
    Hej Ingemar och stort tack för din rekommendation. Lycka till i er nya lägenhet på västkusten.
  • 2018-10-29

Simon L skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Precis köpt en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren Mithat. Jag tycker att mäklaren levde upp till alla förväntningarna jag hade. Snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-10-31 Mithat B svarar Simon L
    Tack Simon, hoppas att du är nöjd. Hör av dig när det är dags o sälja!
  • Camilla T

2018-10-29

Camilla T skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt flöt bara på hon kan Kvarbergsplan..😀 Läs mer
    2018-11-02 Rebecka K svarar Camilla T
    Kvarnbergsplan är toppen! Stort tack Camilla, hoppas du ska trivas i ditt nya!
  • Petra H

Petra H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har haft turen att både köpa och sälja bostad via Petra. I båda fall har hon gjort ett superbra jobb. Som säljare är det lite nervöst och det dyker upp hundra frågor hela tiden. Petra har gjort att jag känt mig lugn och säker på att allt ska gå bra, hon har svarat på alla konstiga funderingar - och snabbt! Hon är professionell, kunnig, vänlig och har en naturlig charm. Det är nästan som att hänga med en kompis samtidigt som hon verkligen får jobbet gjort. Om jag någonsin får för mig att sälja eller köpa igen är det ingen tvekan om vilken mäklare jag kommer vända mig till :) Läs mer
    2018-12-21 Petra G svarar Petra H
    Wow, vilken rekommendation.. Jag är jätteglad att ha kunnat hjälpa till och att vi lyckats så bra i vårt samarbete :) Ni har varit otroligt härliga och haft så fint bemötande under hela tiden så jag hjälper gärna till igen, men nu hoppas jag ni bor kvar i nya huset ett tag!
  • Laura L

2018-10-29

Laura L skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik hjälpte oss med våran bostadsaffär och det hela har varit fantastiskt professionell process från start till slut. Vi har fått information alltid och snabbt. Och nöjda med resultatet av försäljningen och råden under resans gång! Läs mer
    2018-10-31 Henrik H svarar Laura L
    Tack Laura för din rekommendation.... hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Annars är ni välkomna tillbaka till Vistaberg :-)
  • 2018-10-29

Mattias F skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är köpare till en större en-rummare och är väldigt nöjd med bemötandet från mäklaren på SFf. Mäklaren var väldigt tillgänglig och hjälpsam vid eventuella funderingar och/eller frågor.

När man är i en process av att köpa en bostad har man förmodligen en hel del frågor och en mäklare bör på ett så professionellt sätt som möjligt stå till de inblandades förfogande på ett sätt som en ”vanlig” säljare inte behöver. Detta förväntar jag iaf mig av en mäklare och jag kan bara konstatera att mäklaren gjorde ett fint jobb. Läs mer
    2018-10-29 Jens B svarar Mattias F
    Härligt Mattias och kul att du är nöjd, vi ses!
    Jens B gillar detta

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge