Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!

Läs vad 1254 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge 2

• köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Balingsnäs
    2022-01-22 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och bra bemötande!

Hade inga förväntningar men allt var toppen!

Som jag skrev i början! Trevligt och bra bemötande. Tydlig beskrivning av de olika momenten vi köpskrivningen. Och fick bra hjälp från det vi sa att vi var intresserade av radhuset! Vi gick därifrån med positiv energi och väldigt nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-01-21 Verifierad kund
    Vi har varit nöjda med Marianne från start till såld bostad. Att hon dessutom hjälper oss att leta nytt är guld ⭐️
  • köpte sitt hus med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-01-21 Verifierad kund
    Köpte via Petra som mäklare och hela affären kändes trygg och smidig. Hennes bemötande kändes professionellt men utstrålade även värme. Om vi någon gång skulle sälja hade vi definitivt kunnat tänka oss att sälja via Petra Garpefors!
  • sålde sitt hus med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-01-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande under hela försäljningen av vår bostad. Planerade förberedelser så vi visste vad som skulle göras. Såg till att vi blev nöjda i slutet.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Hjälpsam, bra service och kunnig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Vårby
    2022-01-18 Verifierad kund
    Mäklaren var toppen! Mycket vänlig,
    • Vårby
    2022-01-18 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kompentent och effektiv
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-01-17 Verifierad kund
    Sabina har upplevt mina förväntningar och ordnat så att vi inte behöver några visningar av lägenheten. Hon verkar proffsig och har god kännedom om området kring Huddnar lägenheten till trevliga personer, som kan trivas i Brf Domarringen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-01-11 Verifierad kund
    Supersmidigt, snabb affär där allt gick bra.
    Proffsigt bemötande av Jens
    2022-01-03 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och kunnig när hon beskrev lägenheten.
    Svarade alltid i telefonen när vi ringde samt på meddelande om vi messade henne.
    2021-12-28 Verifierad kund
    Mycket engagerad och driven mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet till ett bra pris. Rekommenderar varmt Marianne som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-12-27 Verifierad kund
    Filip var trevlig både vid visningen och vid mötet då avtalet skulle skrivas under.
    Men han mejlade inte handlingarna som han lovat flera gånger så jag fick aldrig någon chans att läsa dem innan mötet.
    Dessutom undanhölls en handling, den sk frågelistan, som jag nu förstått att jag skulle ha fått gå igenom innan avtalet skrevs under.
    Tycker inte han var helt ok men vill inte välja något sämre heller.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Kynäs
    2021-12-25 Verifierad kund
    Vill man anlita en toppen bra och skicklig mäklare, så kan vi varmt rekommendera Gunilla A

Betyg 5 /5 ⭐⭐⭐⭐⭐
    Tack Gabriella för en jättefin rekommendation. Det värmer verkligen!! Jag passar på att önska er en riktigt fin nyårshelg så hörs vi snart igen. Gott Nytt År! Gunilla Abejón
  • köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Kynäs
    2021-12-21 Verifierad kund
    Bra kund bemötande, sakkunnig . Trevligt möte
    Hej och tack för fin återkoppling. Tack själva för ett bra och innehållsrikt möte. Nu önskar jag er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Vi hörs snart igen. Gunilla Abejón
    2021-12-19 Verifierad kund
    Marianne Ky är väldigt trevlig och upplevs kunnig. Hon tänker på små detaljer och är personligt engagerad. Det känns väldigt skönt med sånt engagemang och inte bara massa "säljar-snack". Vi har haft stort förtroende för henne hela vägen och är väldigt nöjda.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Marianne har varit proffsig och genuin genom hela denna process. Vi är väldigt nöjda och vet vem vi kommer välja om vi skulle vilja sälja i framtiden.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Marianne är genuin och proffsig
    2021-12-12 Verifierad kund
    Hon är proffsig med många bra ideer till styling innan själva försäljningen. Budgivningen skötte hon superproffsigt resultat helt över förväntan, försäljningspriset blev 25% över utropspriset. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-12-12 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt, enkelt och tydligt.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Gunilla är en mycket kunnig, engagerad och trevlig.
    Bra koll på området.
    Vi hade höga förväntningar på Gunilla som hon levde upp till och levererade.
    Tack för fin återkopplig! Det har varit väldigt roligt att få jobba med ert fina hus! Gunilla Abejón
    • Västra Balingsnäs
    2021-12-06 Verifierad kund
    Bra engagemang och väldigt smidigt utfört uppdrag med rätt resultat.
    2021-12-05 Verifierad kund
    Har tidigare gjort ett omdöme om Jens
    Kolla det! Han är utmärkt!!!!!!
    2021-12-05 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Henrik som är lugn, trevlig, trygg, saklig och hela tiden med ett proffesionellt bemötande. Henrik är lätt att få tag på, lyhörd, kommer med goda råd och finns som ett gott stöd genom hela försälningsprocessen. Jag är helnöjd ifrån första mötet till slutpriset och överlåtelsemötet av min lägenhet.
    Tack och lycka till, Henrik
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-12-05 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Henrik. Han har varit lugn, trygg och alltid trevlig och saklig, gett sig tid att svara på alla mina frågor. Kanske gick det lite fortare mot slutet än vad jag räknade med från början, men nöjd med slutpriset och glad över att det var en barnfamilj som blev den nya ägaren.
    Med vänlig hälsning
    Maggie Larsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-12-04 Verifierad kund
    Sabina är superproffsig och tillmötesgående.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Otroligt trevlig mäklare som hade en gedigen kunskap om bostaden och allt kring den, vilket gjorde att jag som köpare kände mig trygg inför en av livets största affärer! Professionell hela vägen från visning till kontraktsskrivning och var tydlig med alla detaljer så att det inte blev något missförstånd.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med hur försäljningsuppdraget har skötts från dag 1.
    Marianne är kunnig har erfarenhet och ett mycket trevligt sätt både mot oss som säljare och mot köparen. Vi önskar henne stor framgång med sitt arbete som mäklare.
    • Hörningsnäs
    2021-11-29 Verifierad kund
    En ödmjuk professionell mäklare som jag varmt rekommenderar.

Åsa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-11-26 Verifierad kund
    Allting gick med mycket bra sätt
    2021-11-26 Verifierad kund
    Jens har ett utmärkt bemötande inlyssnande lugn intresserad informativ och kunnig.
    Mina förväntningar har Jens infriat och mer därtill som ett riktigt proffs.
    Jag skulle verkligen rekommendera Jens till mina vänner efter som har egenskaper skapar tillförlit vid en försäljning.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Sabina har skött försäljningen av vårt hus på ett utmärkt sätt. Hon har varit alltigenom professionell, trygg och stabil i sin roll. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som söker efter en riktigt bra mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-11-17 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, saklig och kunnig, höll bra kontakt under försäljningen , informerade realistiskt marknaden
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Kvarnbergsplan
    2021-11-16 Verifierad kund
    Träffade Gunilla på en lägenhetsvisning. Hon hade ett lugn och man kände sig genast bekväm med att kunna fråga vad som helst. Efterföljande dagar hade vi bra kontakt via telefon, aldrig några konstigheter, samarbetet flöt på fint och hon visade stort engagemang hela vägen fram tills att kontraktet var klart.
    Har bara positiva saker att säga om Gunilla, en toppen trevlig mäklare!
    Tack snälla, vilka fina ord. Väldigt glad att du känner dig nöjd med vårt samarbete!! Gunilla Abejón
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-11-16 Verifierad kund
    Jens är saklig och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-11-16 Verifierad kund
    hanär. super trevlig person. hjälpsam kunglig
    2021-11-15 Verifierad kund
    Jag kan bara ge Sabina mina bästa rekommendationer. Hon var professionell, tålmodig och kunnig, vilket gav en fantastisk resultat där både vi och köparen blev nöjda. Jag skulle inte tvivla att ringa henne ingen om vi säljer i framtiden.
    Stort tack för din rekommendation. Det var verkligen roligt att vi hade så många före öppen visning som ville ta över ert fina hem och att resultatet blev så himla bra! Sabina Klingsell
  • köpte sitt hus med hjälp av Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-11-15 Verifierad kund
    En fantastik, super trevlig, väldigt flexibel och otroligt professionell mäklare. Filip var väldigt påläst om huset, kunde svara på alla våra frågor (vilket man inte kan säga om många mäklare tyvärr), gav oss utrymme och fanns tillgänglig/ordnande en extra visning för att svara på våra funderingar i efterhand.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Marianne har varit otroligt trevlig och hjälpsam under hela processen. Hon är kunnig och vi är mycket nöjda med hur hon har arbetat med vår försäljning. Vi rekommenderar henne starkt för alla som vill ha en trevlig, hjälpsam och kunnig mäklare.
    Tack för de fina orden Henrietta. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Sköt om er så hörs vi inom kort! Marianne Ky
    2021-11-13 Verifierad kund
    Enkelt, snabbt och med mycket bra utgångsresultat.
    Det är precis så ni som kunder ska uppleva det :-) Värmer att ni är nöjda. Sabina Klingsell
    2021-11-11 Verifierad kund
    Marianne is a very nice and patient broker. We are happy to find our dream apartment at a reasonable price with her help.
    Hi Rocky!
    Thank you for taking the time to leave a review. It makes me happy to hear that you are pleased with the appartment. Take care!
    Marianne Ky
  • köpte sitt hus med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Kästa
    2021-11-10 Verifierad kund
    Fått ett tydligt och trevligt bemötande på ett ärligt och ödmjukt sätt
    Hej Jenny, tack för din RECO. Jättekul och höra att du är nöjd med mitt bemötande. Grattis till första husköpet! Marianne Ky
  • Prabhu D
    2021-11-10 Verifierad kund
    She was very professional and same time she was very friendly.
    we discussed a lot about selling our apartment aswell as buying a new house with her and she was very good in giving explanation about both selling and buying a property.
    Highly recommendable.
    Hi Prabhu and Preeti, thank you very much for taking the time to leave such a nice review. It has been a pleasure to work with you and helping you with the sale of the apartment. I'll write you when I have a rahus on the way on Dammvägen / Mossvägen again.

Hope you will have a nice stay in India. Take care!
    Marianne Ky
    2021-11-08 Verifierad kund
    Hej, Mäklaren var snabb med att svara och att gå från Visning till affär var väldigt smidigt.
    Hej Khashi, tack för din RECO. Kul och höra att du är nöjd med processen i helhet och med köpet. Sköt om dig och hälsa till Bella! Marianne Ky
    2021-11-06 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Henrik. Han bemötte oss väldigt väl och proffesionellt när vi skulle sälja vår lägenhet. Och försäljningen överträffade verkligen våra förväntningar.
    2021-11-05 Verifierad kund
    Trevlig och professionell mäklare som snabbt svarade på alla våra frågor och funderingar. Rekommenderas varmt!
    2021-11-04 Verifierad kund
    Erfaren, kompetent, trygg, mycket bra bemötande.
    Tack för de orden, det värmer att ni känner er trygga i vårt samarbete! Må så gott så hörs vi när det närmar sig tillträde. Gunilla Abejón
    2021-11-03 Verifierad kund
    Jättebra!
    Glad över att få hans hjälp :-)
  • Samad A
    2021-11-01 Verifierad kund
    Jätte trevlig samt skicklig, hjälpsam mäklare. Kommer spik rekommendera henne till flera som ska köpa bostad.
    Tack för ett mycket trevligt bemötande. Värmer att få höra att du är så pass nöjd med köpet och med mig som mäklare. Hoppas ni kommer trivas fint i lägenheten, man är nästan avundsjuk på utsikten ni kommer bo med. Sköt om dig! Marianne Ky
    2021-11-01 Verifierad kund
    Verkligen en proffsig mäklare och vänligt bemötande. Rekommenderar varmt.
    Tack så mycket för din recension. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen, inte tråkigt med rekordpris hellre ;-) Håll dig kry Sussi! Marianne Ky
    • Kvarnbergsplan
    2021-11-01 Verifierad kund
    Blev bemött väldigt bra. Jens levde upp till mina förväntningar och jag fick den hjälp jag behövde samt svar på de frågorna jag hade.