Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Rekommenderat företag 2015 - Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Läs vad 330 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Christofer E
    Christofer E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag saknar ord för denna man! Han är ju född mäklare! Han har både kompetens och pondus och hela han utstrålar trygghet och service. Om jag förstått det hela rätt så är Lennart både jurist och byggnadsingenjör vilket gör honom till den mest komplette mäklaren jag mött rent kompetensmässigt och hans personlighet matchar hans utbildning. Jag träffade Lennart 2010 när jag köpte ett hus av honom. Efter det har jag sålt två lägenheter genom honom och låtit honom värdera mitt hus. Jag har dessutom ringt eller besökt honom ett tjugotal gånger för råd till mig själv eller för mina vänner och alltid fått goda råd och trevligt bemötande. Jag rekommenderar Lennart Norman av hela mitt hjärta!
    2016-11-29 Lennart N svarar Christofer E
    Tack Christofer. Nu blir jag nästan generad. Du är välkommen att ringa eller besöka mig en tjugoförsta gång när du eller dina vänner behöver fler råd.
    Lennart Norman
  • Ray A
    Ray A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är mycket nöjd med Lennart Normans hjälp med att sälja mitt hus. Han ingav förtroende från första början. Jag anser att han är trygg, respektfull, pålitlig, mycket kunnig och tålmodig.
    Vänliga hälsningar Ray Adehed.
    2016-11-23 Lennart N svarar Ray A
    Tack Ray för de vänliga orden. Det var riktigt trevligt att hjälpa dig hitta ny familj ta över ditt barndomshem.
    Lennart Norman
  • Elsie Ö
    Elsie Ö skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Han gjorde ett jätte bra jobb. Jag är nöjd
    2016-11-10 Lennart N svarar Elsie Ö
    Tack Elsie. Hoppas och tror att Robban fick en riktigt bra granne.
  • Eva M
    Eva M skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En hårt jobbande, proffsig, vänlig och inkännande mäklare som trots en hel del krångel fick till en mycket bra försäljning.
    2016-12-08 Kristian P svarar Eva M
    Det var väldigt kul och hjälpa dig och Bosse med styckningen av tomt samt försäljning av villan och tomten.
    Hoppas att ni får det bra på Kreta och jag följer erat fantastiska byggprojekt. Ser fram emot att se fler bilder på det.
    Hör av er när ni kommer till Sverige!
  • Josephine A
    Josephine A skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer har utfört ett mycket professionellt och förtroendeingivande arbete vid försäljningen av min lägenhet. Under processens gång har han tillhandahållit rådgivning och service av mycket hög klass.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Josephine A
    Tack Josephine, kul att du också har uppskattat vårt samarbete och min höga servicenivå!
  • Elin L
    Elin L skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Grymt bra mäklare som jag både sålt och köpt hus via :) 👌🏻
    2016-11-27 Lennart N svarar Elin L
    Tack Elin. Det var grymt kul att hjälpa dig också, inte bara en utan två gånger. Hjälper dig självklart nästa gång också.
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jättetrevlig! Lite ostrukturerad men oerhört serviceminded.
    2016-10-24 Gunilla A svarar Lisa A
    Hej Lisa. Tack för rekommendation, varma ord och konstruktiv kritik. Jag får leverera mer struktur i resten av vår affär! Mvh Gunilla
  • Björn L
    Björn L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket gott bemötande.
    trevlig och noggrann
    bra på att förklara
    2016-10-24 Gunilla A svarar Björn L
    Hej och tack Björn!
    Vi har haft en lång och rolig resa tillsammans som nu börjar närma sig final. Vi ses lite senare i veckan om allt går som planerat.
  • Adel J
    Adel J skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hjklkhhffghjihffhkihhjiuhhujhhuiuyhhuhujgdkkfgjgiguggjh
    2016-10-20 Gunilla A svarar Adel J
    Hej och tack! Jag tolkar det som fem fulla reco-bollar :)
  • Eva N
    Eva N skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Gunilla Abejon var professionell och kunnig. Lättillgänglig, empatisk och inkännande . Hon ingav äkta förtroende. Enkel och bra att ha med att göra. Lätt att samarbeta med.
    Vi lyckades tillsammans sälja vårt hus snabbt och till (över)? förväntat pris.
    Vi är mkt nöjda!
    Eva å Mikael Norman
  • Eva E
    Eva E skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi fick ett väldigt bra och respektfullt bemötande av Gunilla Abejón, hon är alltid tillgänglig, glad och trevlig. Kunnig och mycket hjälpsam med allt som rör försäljningen av bostaden.
    2016-10-20 Gunilla A svarar Eva E
    Tack Eva, det har varit väldigt roligt att jobba tillsammans med er och ert hus under hela den här tiden!
  • Enrico G
    Enrico G skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mitt erfarenhet med min mäklare Lännart Norman har varit bra. Jag tycker att han har bra pondus, är lugnt och bestämd. Kändes tryggt med honom under försäljningen. Hälsningar.
  • Gun A
    Gun A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är helt korrekt i sitt uppdrag. Bemöter kunden professionellt. Lyssnar.
  • Anders P
    Anders P skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionell, kunnig och trevlig.
  • Linnea R
    Linnea R skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En kompetent mäklare som funnits tillgänglig genom hela försäljningen. Lyhörd och ser till både köparen och säljarens behov. Kan varmt rekommendera denna mäklare till andra som funderar på att sälja eller köpa en bostad.
  • Frida S
    Frida S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra har varit helt fantastisk under hela processen från början till slut! Ett stort tack från oss och vi vill gärna rekommendera Petra till alla vi känner!
  • Karin K
    Karin K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    👍👍👍👍👍👍Bäst i allt, som faller inom ramen för en försäljning av boende. Från första mötet till överlåtandet. 👍👍👍👍👍👍
  • Elin L
    Elin L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd! Tillmötesgående, uppmärksam och tillgänglig.
  • Thorbjörn O
    Thorbjörn O skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är helt nöjd både med bemötande och insats från Petra Garpefors sida och kommer gärna att anlita henne i framtiden om det skulle bli aktuellt.
    Hälsningar
    Thorbjörn Odsjö
  • Anders L
    Anders L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra Garpefors är en fantastisk mäklare som lyssnar och finns där gör dig hela tiden. En stabil punkt och härlig personlighet :)
  • Yasemin a
    Yasemin a skrev om Cecilia Jarl en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är nöjd och glad över affären som gjordes av Cecilia Jarl. Hon var bra och tydlig.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt agerande helt igenom! Kristian kommer vi använda igen :)
  • Sara P
    Sara P skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer Kihlman har jag haft som mäklare vid två försäljningar, han har även varit mäklare när jag har varit köpare av en lägenhet. Jag har endast goda erfarenheter av Christoffer. Han har alltid gott bemötande, är tillgänglig, lätt att samarbeta med och har mycket goda kunskaper om Huddingeområdet. Det känns tryggt att ha honom som mäklare.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Sara P
    Kul och tack Sara för att du tog dig tiden för att ge mig en rekommendation. Kul att få feedback på utfört arbete.
    Allt gott! Hälsningar Christoffer
  • Michael B
    Michael B skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Gunnila är en super mäklare som håller vad hon lovar
  • Serdar Ali S
    Serdar Ali S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag fick ett trevligt professionellt bemötande där både möten och försäljningen gick bra.
    Skulle jag sälja ännu en bostad i samma område, så är sannolikheten stor att jag kontaktar Petra igen eftersom jag var nöjd med vårat samarbete.
  • Sara T
    Sara T skrev om Stefan Voigt en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Stefan Voigt gjorde ett väldigt bra jobb med att sälja min etta. Lägenheten såldes efter en förhandsvisning till ett högre pris än flertalet andra motsvarande lägenheter i samma område vid tiden för försäljningen. Det enda negativa är att jag gärna hade haft lite mer återkoppling i samband med kontakter med potentiella köpare vid planering av förhandsvisningen och efter. Dock väldigt nöjd med försäljningen och rekommenderar att välja Stefan Voigt som mäklare!
  • Ann-louise A
    Ann-louise A skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra sålde min lägenhet snabbt och effektivt och jag fick det pris jag ville ha. Hela affären ordnades på bästa sätt.
  • Linn R
    Linn R skrev om Stefan Voigt en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Engagerad och kunnig om området och priser. Konkreta tips på vad man bör beakta inför affären. Kändes som en trygg process.
  • Jocke E
    Jocke E skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljningen gick mkt smidigt och Christoffer skötte kontakten med oss säljare under processen på ett bra sätt. Vi är mkt nöjda med både med mäklare och mäklarfirman.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Jocke E
    Tack Jocke for din rekommendation!

Kul att ni är mycket nöjda med mitt arbete och att nii känner tycker allt har gått smidigt. Jag hoppas att ni kommer trivas i Stuvsta.
  • Christian S
    Christian S skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är otroligt nöjda med Christoffer! Från första kontakten till kontraksskrivningen har han inte varit något annat än professionell.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Christian S
    Tack Christian för din rekommendation över mitt utförda arbete.
    Ps. Flaskan var god!
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kompetent, tydlig och förtroendegivande. Kan varmt rekommendera Kristoffer som mäklare.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Elisabeth H
    Tack Elisabeth för din rekommendation över mitt utförda arbete! Kul att du varmt kan rekommendera mig!
  • Lars B
    Lars B skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi hade höga förväntningar på Christoffer som mäklare eftersom vi blev rekommenderade att välja honom av Björn Petrén, till att sälja vår villa i Segeltorp.
    Vi är mycket nöjda med det arbete som han la ner på försäljningen med möten med oss, telefonsamtal, visningar och kontraktsskrivning.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Lars B
    Hej Lars, tack för er rekommendation. Kul att ni uppskattar mitt engagemang vid försäljningen. Hälsa och tacka Francine också.
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fantastisk mäklare. Absolut inget att klaga på! Kanon!
    2016-11-09 Christoffer K svarar Joakim D
    Hej Joakim, stort tack för din rekommendation! Grattis till giftermålet och hör av er om ni vill flytta tillbaka till Stockholm igen!
  • Peter L
    Peter L skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt! ...............................................
    2016-11-09 Christoffer K svarar Peter L
    Tack Peter för din rekommendation. Kul att få ett så stort förtroende att få sälja åt er organisation. Det var uppskattat. Hälsningar Christoffer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Verklighetsförankrad samt rak och tydlig, kompetent och sympatisk och god kunskap.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Fredrik A
    Hej Fredrik och kul att ni uppskattat mitt nedlagda arbete. Hälsningar Christoffer
  • Paula L
    Paula L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra Garpefors - får de bästa rekommendationerna av mig. Hon sålde min lägenhet. Från första värdering till färdig affär har hon hållt vad hon lovat! Mycket pålitlig och ärlig, både mot mig och köparen. Lugn och systematisk. Dessutom är Petra ett stöd i den känslomässiga karusell som en försäljning kan väcka. Att lyckas få mig trygg under denna tid säger väldigt mycket om Petras proffessionalitet. Tack!
  • Sara T
    Sara T skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rekomenderar varmt Gunilla. Vi intervjuade 5 mäklare totalt och Gunilla vann absolut. Hon har god kundkap om område och marknad. Vi la ut vår lägenhet/radhus på hemsidan ca 4 månader innan tänkt visning på rekomendation från Gunilla. Vi fick lägenheten såld inom 1månad till ett kanon pris!! Dessutom vet vi att köparna är väldigt nöjda med dealen vi fick ihop. Min husförsäljning kunde INTE ha gått smidigare och vi fick en väldigt god värdering. Priset vi fick (vilket vi är mer än nöjda för), överrensstämde med Gunillas värdering. De andra 4 mäklarna var helt ute och värderade initialt vårt hus mycket lägre än vad vi fick i slutpris. Bra utgångspris ger en bra budgivning. Skulle använda Gunilla alla dar i veckan vid både köp och försäljning av fastighet
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt trevlig. En skicklig säljare, det kändes som om man blev vän med henne.
  • Marika B
    Marika B skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Inget att klaga på :)) Jag är super nöjd.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig lösningsinriktad tillmötesgående personlig proffsig
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och professionellt bemötande, tydlig kommunikation. En kompetent mäklare som jag skulle anlita igen utan att tveka!
  • Fredrika S
    Fredrika S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Gunilla har var super genom hela processen och jag rekommenderar henne till alla!
  • Britten G
    Britten G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ännu är affären avslutad, kan/vill inte redan nu sammanfatta min upplevelse. Hitintills, har inte mycket att jämföra med men är helt nöjd med det bemötande jag fått.
    Vill ändå inte avge ett definitivt betyg utan kommer ge ett medlelbetyg. Detta kan komma att bli ändrat när affören är helt klar.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra har hjälpt mig från förberedande möte där Petra gav tips och råd om mitt radhus innan jag hade hittat min nya lägenhet. Jag har fått goda råd i olika områden under tiden fram till förberedelsen inför försäljningen och till slut ett snabbt avslut. Petra har på ett vänligt, positivt och säkert sätt hjälpt mig under det dryga året som gått från första mötet.
  • Anders M
    Anders M skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lägenhetsfösäljning. Korrekt, trevligt, kompetent och enligt förväntningar.
  • Ann-sofie H
    Ann-sofie H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra var jättebra och proffsig! Mycket nöjd!
  • Hannele S
    Hannele S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rekommenderar starkt !

Bra hjälp och rådgivning , finns där för alla frågor och den hjälp man behöver .
  • Ewa D
    Ewa D skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Det är min mamma som både köpt lägenhet o sålt sitt hus efter 49 år, Petra har varit fantastiskt på alla sätt, redan från allra första början. Det som också känns tryggt är att hon meddelat att mamma får hjälp med deklarationen nästa år.
    Som mamma uttryckte det "Petra ska ett diplom för hennes personlighet och skicklighet" Svensk Fast ska vara stolta över att ha en sådan bra mäklare.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En mäklare som jag har stort förtroende för. Affären blev lyckad och jag blev guidad genom varje steg i affären. Kan varmt rekommendera denna mäklare.
    Kort sagt är jag supernöjd!
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi träffade flera mäklare inför försäljningen av vår lägenhet. Vi valde Christoffer då vi upplevde honom väldigt uppriktigt ärlig och ingav ett förtroende som vi inte upplevde hos någon annan. Vi kände att han ville det bästa för vår familj. Tre veckor senare satte Christoffer ett otroligt försäljningsrekord när han sålde vår lägenhet. Jag kommer alltid i framtiden rekommendera de som går i försäljningstankar att träffa Christoffer innan de väljer mäklare.
    Christoffer får hela vår familjs varmaste rekommendationer!
    2016-11-09 Christoffer K svarar Dennis B
    Hej Dennis med familj! Kul att vi kunde nå ett sånt bra och högt rekord och ha ett så fint samarbete. Hoppas renoveringarna i radhuset fortlöper och att ni trivs i området. Hälsningar Christoffer

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge