Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 469 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Medina S
    Medina S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik Holmqvist är mycket engagerad mäklare, tillgänglig och kunnig i alla frågor i bostadsrättsförsäljningen från början och tills affären var avslutad. Vi har haft med Henrik att göra vid två olika försäljningar. Tack så mycket för allt och vi kommer absolut rekommendera dig. Läs mer
  • Yvrose J
    Yvrose J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köp av bostadsrätt och vi fick en mycket bra bemötande redan på visningen. Ju mer man kommer i kontakt med Petra desto mer gillar man hennes professionallitet samt hennes trevliga och glada bemötande. Hon har alla kvalitet en bra mäklare ska ha! Super nöjd hittills/Yvrose Läs mer
  • Muhsin Milan B
    Muhsin Milan B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag finner endast varma & goda ord om dej Mithat, önskar all lycka i karriären!

Riktigt vass, hungrig krigare, blev jätte nöjd med min bostadsförsäljning under svåra tider.

// Kram familjen Bozkurt. Läs mer
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Petra, för ditt lugn och din optimism vid min försäljning av min br. Är mkt nöjd och kan känna mig trygg med sälj/köp. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tillmötesgående och hjälpte till mycket med saker kring boendet och runt om kring så som lån. Läs mer
  • Ann-Catrine B
    Ann-Catrine B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Under hela säljprocessen har jag känner mig väldigt trygg med min mäklare.
    -Superproffsig bemötande
    -lätt att ha att göra med
    -ärlig och tillgänglig
    -effektiv och seriös

Känner mig väldigt nöjd! Läs mer
  • Meron H
    Meron H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en 2a i Huddinge. Bra bemötande och alltid anträffbar. En mäklare att rekomendera som vill en kunds bästa. Hörde dessutom alltid av sig när nya lägenheter kom ut på marknaden som matcha ens egna behov. Läs mer
  • Nicklas S
    Nicklas S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Min villa har sålts i Segeltorp .

Mäklaren Sabina är mycket driven o positiv och har skött försäljningen mycket bra sätt.

Jag kan starkt rekommendera henne till andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    I mitt köp av lägenhet agerade Mäklare Mithat Bircan proffsigt och svarade sakligt och kunnigt på de frågor som fanns!
    Han ingav ett stort förtroende och tryggheten var total vid köpet, en mäklare av världsklass helt enkelt!
    //Stefan Söderberg Läs mer
  • Glenn
    Glenn skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina var väldigt lättsam och proffsig vid försäljningen, när det var mycket att frågor hade hon alltid koll på läget! Läs mer
    2018-09-14 Sabina K svarar Glenn
    Tack för dina ord! Det var jätte trevligt att få hjälpa er med försäljningen och att vi nådde ett bra slutpris.
  • Mathias O
    Mathias O skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina har gjort ett toppenarbete med vår försäljning. Även fast vi strulade och drog ut på tiden såg hon lösningar i stället för problemen. Tack för ett grymt arbete Sabina! Läs mer
    2018-09-14 Sabina K svarar Mathias O
    Hej Mathias, tack för dina ord. Alla bostadsaffärer följer inte samma mönster, det gäller att anpassa försäljningen efter förutsättningarna. Det var roligt att vi löste sånt som dök upp längs vägen på ett bra sätt !
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt hus av Lennart och det gick väldigt smidigt. All information jag frågat efter han Lennart letat fram åt mig. Snabba svar på mail vilket gjorde oss trygga i köpet. Rekommenderar varmt ! Läs mer
    2018-09-14 Lennart N svarar Thomas E
    Hej Thomas
    Stort tack för din rekommendation. Det är skönt att höra att ni kände er trygga i ert köp. Behöver du mer information i framtiden skall jag försöka vara lika snabb. Grattis till det fina huset!
  • Marina M
    Marina M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt en enrummare i Flemingsberg och min mäklare var över förväntan bra. Hade inte förväntat mig att min mäklare skulle vara så avslappnad och trygg i sitt bemötande, väldigt närvarande, lyssnade och bekräftade och fick mig att känna mig trygg, lätt att prata med och han kunde förklara på ett förståeligt sätt hur allt går till. En väldigt bra upplevelse för mig som säljer min första lägenhet. Tusen tack Jens! Läs mer
    2018-09-13 Jens B svarar Marina M
    Kul att du är nöjd Marina! En ära att få hjälpa dig och hoppas du trivs i ditt nya boende.
    Ha det bäst så hörs vi

Med vänlig hälsning Jens
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är en fantastisk mäklare! Det var en ren fröjd att anlita henne att sälja vårt hus. Vi kände att det klickade direkt när hon kom innanför dörren vid värderingsmötet. Och såå rätt vi hade! Petra är mycket engagerad, driven, påläst, noggrann och serviceminded som få. Hon skötte försäljningen av vårt hus på ett exceptionellt bra sätt. 5/5!! Läs mer
    2018-09-12 Petra G svarar Alexander B
    Tusen tusen tack för fina ord Alex, uppskattas otroligt mycket och tack själva för bra samarbete. 5/5 till er också!
  • Michael D
    Michael D skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en 2a i centrala Huddinge.

Mithat Bircan var som mäklare under all kritik.

Visningen:
    Entusiasmen om att ta mina uppgifter och bemöta mig som en kund var inte särskilt hög. Det kom först sen när det blev klart att jag vann budgivningen.

Det fanns inte många frågor han kunde svara på, varken från mig eller någon av de andra som var intresserade. Det var enkla frågor som om det fanns tvättstuga i huset till om det fanns möjlighet att sätta in tvättmaskin i badrummet.

Mithat ifrågasatte bland annat min fråga om föreningen ägde marken eller ej, detta för att veta angående tomtsavgälden.

Budgivningen:
    Dagen efter visningen så kontaktade Mithat mig, jag frågade honom om han hunnit kolla upp mina frågor, specifikt vem som ägde marken. Han skulle vända sig till föreningen och återkomma inom 10 minuter. Det tog 4 timmar innan jag kontaktade honom och frågade hur det gick. Han påstod då att han inte fått tag i ordförande för föreningen, men 5 minuter senare hade han plötsligt ett svar.

Mithat frågar mig då om jag vill buda, jag säger att jag är intresserad men väntar gärna till budgivningen lugnat sig. Detta är ren taktik av mig. Detta ifrågasätter Mithat och lägger argumenter att budgivningen stannar ökar ännu mer om jag är med och trissar upp priset, jag väljer att avstå att svara på det meddelandet då jag började bli trött på att bli ifrågasatt. Mina pengar, mitt val i hur jag ska lägga upp allt.

Köpet och kontraktskrivning.
    Mithat kontaktar mig ett par dagar efter visningen och berättar att jag vunnit budgivning. Vi träffas dagen därpå på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Huddinge för att skriva kontrakt med säljarna.

Mithat var duktig att förklara de olika bitarna i kontrakten och de olika papprerna som skulle skrivas på. Dock så var det ibland ett osmidigt sätt han gjorde det hela på. Han förklarade bland annat en bit om en tidigare säljare som skulle lämna kvar vissa möbler men att det blev mer än avtalat med: "Den kvinnan kunde verkligen inte tänka". Vilket för mig ger ett väldigt oseriöst intryck när en mäklare säger så om tidigare kunder. Man kan säga exempel, men inte klanka ner på tidigare affärer.

Fredagen därpå så ringer Mithat mig vid 10-tiden för att berätta att han glömt att jag skulle skriva på en ansökan till föreningen och frågar om jag kan komma till Huddinge samma dag. Jag som sitter på jobb i norrort frågar om det går att ta veckan därpå, men det var absolut tvunget att vara klart på fredagen. Jag säger då att jag kommer in efter jobb (kring 17-tiden) och jag får till svar att han lämnar pappret i receptionen. Änsålänge ingen ursäkt från Mithat's sida gällande missen han gjorde.
    Jag bestämde mig sen för att ta det hela på lunchen istället då jag hade viktiga ärenden på kvällen jag annars inte skulle hinna. Jag skriver till Mithat att jag skippar lunchen och åker i cirka 1 timme till huddinge och sen tillbaka för att skriva på. Jag får till svar "Grymt". Ingen ursäkt, eller punkt eller ett tack.
    Jag kommer till kontoret i Huddinge och träffar Mithat. Inget handslag, ursäkt eller tack för att jag kunde komma.
    Jag skriver på det sista pappret och Mithat frågar lite skämtsamt under tiden om jag hunnit äta något under tiden. Jag svarar att det har jag inte och han småskrattar lite åt svaret.
    Jag skriver på det sista pappret och frågar honom därefter tydligt "Är det något annat du har glömt nu?" Han skrattar och säger att allt ska vara klart nu. Jag går ut och har tid för att springa in på Hemköp för att köpa en macka innan tåget går.
    Fem minuter efter att jag lämnat kontoret så får jag ett sms från Mithat som lyder "Kan du smsa mig. Kontakt till din bank o mail adress. mvh Mithat." Ett väldigt opersonligt sms och ingen ursäkt återigen. Jag blir irriterad och svarar inte för under tiden jag missat arbetstid så har det hänt saker på jobb jag var tvungen att ta hand om via telefon. Efter 40 minuter får jag ett till sms från Mithat som löd "?". Inget mer. Jag skrev att jag letar upp det vid tillfälle för jag inte hann med pga min frånvaro från jobb.
    Jag skickar uppgifterna senare samma dag.

Som ni ser så har detta gett mig en väldigt oseriös och tråkig inställning till Mithat's arbete och Svensk Fastighetsförmedling. Jag är inte rädd för att berätta om min erfarenhet, och har redan haft vänner som undvikit objekt i Huddinge där Mithat varit säljare. Har även rekommenderat kollegor som ska sälja sina hus/lägenheter att undvika Svensk Fastighetsförmedling, pga Mithat's sätt att ifrågasätta, missa saker, inte be om ursäkt och rent allmänt vara tillmötesgående istället för ifrågasättande.

Jag kommer även skicka detta direkt till Svensk Fastighetsförmedling på olika medier, för det kan inte vara såhär oseriöst. Jag hade en bra bild utav Svensk Fastighetsförmedling innan, den har verkligen förändrats. Läs mer
    2018-09-11 Mithat B svarar Michael D
    Hej Michael
    Jätte tråkigt att du upplevt detta. Min ambition har alltid varit att göra både säljare o köpare nöjda vid varje affär.
    Du är den första som har upplevt detta. Det finns ingenting som du tkr har varit bra med denna affär förstår jag. Alla har olika åsikter om hur saker hanteras o det här var din version av köpet. Kolla gärna igenom mina andra Recos också för att se vad andra har tyckt om mig.
    Lycka till!
  • Isabell Z
    Isabell Z skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej

Jag var på en visning där mäklaren var och så kom jag i kontakt med honom. Under mitt köp av ny bostad så var det toppen . Håller på att sälja min nu med samma mäklare . Affären är inte klar än .
    Isabell Läs mer
    2018-09-11 Mithat B svarar Isabell Z
    Nu kör vi tillsammans o gör det bästa av försäljningen.
  • Mie Å
    Mie Å skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra hjälpte oss med vår lägenhetsförsäljning i en tid där marknaden inte var så gynnsam för säljare. Vi var så klart oroliga inför hela affären, men Petra guidade oss hela vägen på ett mycket tryggt och professionellt sätt. Först genom att använda sig av deras koncept ”Kommande” sedan i vilket läge lägenheten skulle visas fram. Trots det dåliga läget stängdes hela försäljningen, från visning till färdig affär på 3 dagar, som dessutom föregicks av en för oss trevlig budgivning. Vårt letande efter ny bostad fortsätter och även där är Petra behjälplig. Petra är en varm person som bryr sig om både kund och köpare och vi rekommenderar henne varje dag i veckan. M&J Läs mer
    2018-09-12 Petra G svarar Mie Å
    Tack så mycket för er rekommendation! Skönt att höra att ni är nöjda med hur allt har gått. Nu hoppas vi kunna hitta något nytt passande för er att bo i...
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är glad o positiv samt vänlig o otroligt duktig.
    Jag kommer att rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-09-12 Petra G svarar Elisabeth F
    Tack Elisabeth, vad härligt att vi löste allt på ett så bra sätt! Nu får ni koppla av och njuta av lugnet. Hälsa Leslie!
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    * Alltid tillgänglig och snabba svar!
    * Glad och trevlig!
    * Tydlig och rak!

Hur bra som helst! Läs mer
    2018-09-12 Petra G svarar Joakim J
    Tack så jättemycket Jocke för din rekommendation. Ni har fått tag i en riktigt fin lägenhet som jag tror er familj ska trivas i!
  • Simon N
    Simon N skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Glad, positiv och hjälpsam. Har gjort den största affären i mitt liv till en mindre läskig upplevelse! Läs mer
    2018-09-12 Petra G svarar Simon N
    Tack Simon, vad skönt att höra att jag kunde hjälpa till med det. Nu hoppas jag allt går bra med er egen försäljning!
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag köpte en bostad via Mithat och blev direkt över hur snabb, vass och hungrig han var samtidigt som han håller en hög mycket grad av service. Alla processer inblandade gick helt smärtfritt och nu anlitar jag honom för att sälja av min nuvarande bostad.

Mithat är engagerad och hårt arbetande mäklare med ett öga för detaljer. Rekommenderar honom verkligen. Läs mer
    2018-09-05 Mithat B svarar Sebastian S
    Det ska bli riktigt kul o hjälpa dig! Nu kör viiii!
  • Simon H
    Simon H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack vare Mithat Bircan såldes min bostad till bra pris under dåliga tider! Läs mer
    2018-09-05 Mithat B svarar Simon H
    Tack Simon för förtroendet! Ser framemot att hjälpa dig igen.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Snabb respons på mitt önskemål om visning inför köp.Mäklaren lugn och engagerad.Proffsig i såväl info som vid kontraktskrivning.
    Allt gick smidigt.Varma rekommendationer. Läs mer
    2018-08-31 Jens B svarar Gunilla E
    Tack för det Gunilla och stort grattis till din nya lägenhet!
  • Marie M
    Marie M skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt min lägen het.
    är otroligt nöjd med mäklaren jag haft. allt har fungerat mycket bra. trevlig, hjälpsam, snabb återkoppling.
    kommer varm rekommendera henne till mina vänner. Läs mer
    2018-09-10 Rebecka K svarar Marie M
    Tack Marie för fin rekommendation, hoppas du ska trivas i nya huset!
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vår lägenhet i Stuvsta och var lite oroliga för hur det skulle gå med tanke på hur marknaden sett ut. Jens kom först hem till oss för en värdering och eftersom vi fick ett så bra intryck så fick han hjälpa oss med försäljningen. Han är en supertrevlig och jätteduktig mäklare som verkligen lyssnat och hjälpt oss. Det var en snabb hantering av det hela då vi körde första mötet på måndagen, fotografering på torsdagen och några timmar efter att den på fredagen gått ut, så ringde folk för förhandsvisningar. Jens ställde självklart upp och spenderade sin fredag, både dag och kväll med detta, tills vi då samma fredagkväll tom skrev våra första papper med vår köpare. Vi är riktigt förvånade över hur snabbt och enkelt det gick och att vi dessutom kunde sälja för det vi räknat med att Kanske få. Vi trodde ärligt talat från början att det skulle vara trögt och att vi skulle behöva rodda i massa saker fram och tillbaka och hitta uppgifter, men allt sånt löste han. Jens var en stjärna i detta och vi är glada att vi hade just honom som vår mäklare! Läs mer
    2018-08-31 Jens B svarar Jessica T
    Jättekul att ni är nöjda, önskar er stort lycka till och tackar varmast för förtroendet!
    MVH Jens
  • Asadullah S
    Asadullah S skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Engagerad, lyhörd, flexibel och alltid tillgänglig för frågor, funderingar och ändringar.

Tryggt och proffsigt genom hela försäljings processen. Läs mer
    2018-09-10 Rebecka K svarar Asadullah S
    Tack för fina ord, vi ses till tillträdet!
  • Frida H
    Frida H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Snabb och smidig försäljning av vår lägenhet. Kan varmt rekommendera Mithat! Läs mer
    2018-09-07 Mithat B svarar Frida H
    Tack Frida, lycka till med allt!!
  • Gjulperi U
    Gjulperi U skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Engagerad och tillgänglig, entusiastisk, driven och allt det positiva energin som sprider sig så lätt även när man är så orolig inför försäljningen. Mithat Bircan har genom hela processen varit proffsig och framför allt genom sitt bemötande känts personlig och alltid trevligt. Lyhörd inför våra önskningar och kommunicerade med oss på ett tydligt och respektfullt sätt. Vi kände oss mycket trygga med honom som mäklare. Vi kan verkligen rekommendera Mithat.
    Definitivt när det är dags för oss att köpa hus/lgh, då kommer vi titta först dem objekt som Han förmedlar/säljer. Tack Mithat Brircan! Läs mer
    2018-09-07 Mithat B svarar Gjulperi U
    Tack för de fina orden Peri!! Jag ska hjälpa er med att hitta ett nytt boende sen.
    Du var verkligen en ära att hjälpa er!
  • Teyent Admassu D
    Teyent Admassu D skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt bostad , bra bemötande av mäklaren . Läs mer
    2018-09-07 Mithat B svarar Teyent Admassu D
    Tack Teyent. Hoppas att ni trivs!
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Med Gunillas hjälp har jag både köpt och sålt bostadsrätter. Hon bemöter sina kunder på ett trovärdigt och kompetent sätt och med sin långa erfarenhet inger hon förtroende och har förmedlat uppdragen på ett lyhört och professionellt sätt.

Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Nebojsa S
    Nebojsa S skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka har varit fantastisk under hela processen, vi fick bra råd och snabb feedback hela tiden. Vi kände att vi var i trygga händer och Rebecka gjorde sitt bästa för att vi skulle få ett bra slutpris trots den tuffa bostadsmarknaden. Vi rekommenderar varmt Rebecka om Ni vill ha en mäklare som är professionell, lyhörd, effektiv och väldigt trevlig! Läs mer
    2018-08-23 Rebecka K svarar Nebojsa S
    Tack för en fantastik fin rekommendation, och för ert stora förtroende!
  • Nina P
    Nina P skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Positivt och proffsigt bemötande. Köp av bostadsrätt, 3 rok. Fick möjlighet att besöka lägenhet ytterligare en gång före köp vilket var viktigt för att genomföra köp. Läs mer
    2018-08-28 Sabina K svarar Nina P
    Hej Nina och tack! Det är jätte viktigt att man känner sig trygg också som köpare så det klart att du fick titta en gång till. Hoppas ni kommer trivas i er jättefina lägenhet nu.
  • Christer H
    Christer H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är nöjda försäljning utan massvisning smärtfritt
    Mycket bra och proffsigt bemötande
    Att det gick snabbt
    Allt topp Läs mer
    2018-08-23 Rebecka K svarar Christer H
    Tack för fina ord Christer, kul att vi kunde genomföra en så smärtfri försäljning!
  • Christina K
    Christina K skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en liten två i centrala Huddinge! Rebecka kändes som ett superproffs! Kunnig, tydlig, noggrann, lätt att få tag på och hon återkopplade snabbt!
    Vid fler fastighetsaffärer kommer vi absolut att välja Rebecka som vår mäklare igen!
    /Christina K Läs mer
    2018-08-23 Rebecka K svarar Christina K
    Stort tack för förtroendet och era fina ord!
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra och Jens hjälpte mig att sälja min lägenhet på ett professionellt, snabbt och smidigt sätt. De bemötte mig med vänlighet och lyhördhet. Kan verkligen rekommendera dessa två mäklare! Läs mer
    2018-09-12 Petra G svarar Alexander N
    Tusen tack Alex!! Uppskattas verkligen!
  • Matihollah H
    Matihollah H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag träffade Mithat första gången på en visning för en annan bostadsrätt än den jag köpte och redan då var Mithat väldigt hjälpsam och presenterade fler bostäder för mig att kolla på. Dessutom tog han mina kontaktuppgifter för att höra av sig så fort en bostad enligt mina önskemål skulle dyka upp.
    Jag är jättenöjd med mitt köp och den hjälp jag fick av Mithat. Han är organiserad, svarar alltid snabbt på telefonen, har bra information om det han säljer och är väldigt hjälpsam vilket gör honom till en duktigt mäklare. Läs mer
  • István S
    István S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har fått exakt den hjälp jag behövt. Gunilla berättade allt jag behövde veta men inte ens tänkt på. Läs mer
  • Linus D
    Linus D skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka uppfyllde mina förväntningar med råge och jag rekommenderar henne starkt om man söker en personlig och engagerad mäklare som lyssnar på ens behov och värderingar.

Tack för ditt arbete med att sälja min etta i Huddinge, är supernöjd! Läs mer
    2018-08-23 Rebecka K svarar Linus D
    Tack för dina fina ord Linus! Hoppas ni ska trivas bra i er nya, fina lägenhet :-)
  • Victor
    Victor skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt hus med hjälp av Kristian.
    Han är tydlig, hjälpsam och seriös. Allt kändes mycket tryggt och han gjorde sig tillgänglig utan att man behövde be om det även efter att allt var klart. Skulle varmt rekommendera honom som mäklare vid både köp och försäljning. Läs mer
    2018-08-13 Kristian P svarar Victor
    Tack Victor!
    Den här gången lyckades vi att nå i mål.
    Grattis till ett fint hus!
  • Onur C
    Onur C skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig och bra service och tillgänglighet👍🏻 Läs mer
    2018-07-18 Mithat B svarar Onur C
    Tack Onur. Jag hoppas på hjälpa dig i framtiden.
  • Robin G
    Robin G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra hjälpte oss att sälja två st lägenheter. Hon är fantastiskt trevlig och extremt kunnig och kan marknaden väl.
    Jag är jättenöjd med allt från start till slut.

Tack Petra du är en ängel! :)

//Robin Läs mer
    2018-07-06 Petra G svarar Robin G
    Tack Robin, kul att höra och tack för förtroendet. Ser fram emot att se ert nya sen :-)
  • Heinz H
    Heinz H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag gick på magkänslan när jag valde Gunilla och det visade sig vara ett klokt val. Mycket erfaren och kompetent. Hon levde upp till mina högt ställda krav. Läs mer
  • Maria Therese W
    Maria Therese W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag sålde min bostadsrätt. Blev mycket väl bemött och har känt mig trygg i processen. Min mäklare har varit lätt att få kontakt med och har förklarat vad som kommer att hända. Jag upplever att han har varit ärlig i sina råd och inte målat upp orealistiska förväntningar. Läs mer
    2018-07-04 Mithat B svarar Maria Therese W
    Super kul att hjälpa dig! Det gick precis som förväntat o jag uppskattar de fina orden, tack.
  • Zeena H
    Zeena H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren Muthat hjälpte mig med att sälja min lägenhet till bra pris . Jag hade anlitat en annan mäklare innan och jag var väldigt missnöjd!!
    Jag måste säga att det var väldigt komplicerat ärende men mäklaren Mithat klarade av det utmärkt!
    Mäklaren Mithat var professionell och realistiskt när han bemötte mina förväntningar på säljpriset !!
    Han lyckades ”äntligen” sälja min läggenhet till bra pris.
    Jag känner inte Mithat sedan innan men han visat sig vara en skicklig mäklare och jag kommer att anlita honom igen när jag tänker sälja min nuvarande bostad
    Jag är väldigt nöjd som kund
    Med vänlig hälsning,
    Zeena
    0733777950 Läs mer
    2018-07-04 Mithat B svarar Zeena H
    Tack Zeena!
    Vilket omdöme!! Jag uppskattar allt o det var riktigt kul att få hjälpa dig.
    Jag ser framemot att hjälpa dig igen!
  • Patrick G
    Patrick G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Smidigt köp av vår nya lägenhet! Jättetrevlig mäklare som tog det extra steget för att göra köpet så friktionsfritt och snabbt som möjligt :) Läs mer
  • Adam A
    Adam A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande, väldigt kunnig och professionell. Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Adam A
    Hoppas att du trivs i lägenheten. Mkt fin lgh!! Ser framemot att hjälpa dig igen! #säljmedmithat
  • Axel Y
    Axel Y skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte min första bostadsrätt, blev mycket bra bemött och vägledd. Mycket bra kommunikation. Jag skulle beskriva Petra som rak, glad, tydlig och driven. Läs mer
    2018-07-06 Petra G svarar Axel Y
    Fina ord Axel, tack! Uppskattas verkligen. Trevligt att få hjälpa till och jag hoppas du ska trivas riktigt bra nu.
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi fick mycket bra service och hjälp. Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Sanna J
    Grymt atr du tyckte det Sanna. Jag väntar på dagen att kunna hjälpa er!!
    #säljmedmithat
  • Ann mari P
    Ann mari P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vår lägenhet i Visättra. Mäklaren, Mithat Bircan, var proffsig och arbetade metodiskt för att få till en så bra affär som möjligt. Han lyssnade på oss och respekterade våra önskemål. Vi hade hela tiden en bra dialog om hur vi skulle gå vidare. Allt som allt gick försäljningen bra trots att marknaden inte var på vår sida. Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Ann mari P
    Kunden är alltid i fokus o super viktigt för mig att ni är nöjda. Jag sa ju att vi kan nå bättre siffror 🍾🍾 #säljmedmithat
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en etta i Huddinge innan visning. Allt gick snabbt och smidigt och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-07-16 Rebecka K svarar Jessica E
    Tack Jessica, vi ses på tillträdesdagen!

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge