Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!

Läs vad 1048 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge 2

• sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-05-12
    Det har varit lätt att samarbeta med Sabina kring försäljning av vårt hus. Det ledde även till att vi köpt lägenhet som Sabina förmedlade. Inget krångligt, professionellt i bemötande och de tjänster vi behövde hjälp med. Vi kan varmt rekommendera Sabina som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-05-12
    Bra och samtidigt bostadsaffärer. Mäklaren var väldigt hjälpsam.
    2021-05-12
    Engagerad mäklare som brinner för jobbet. Vi är mycket nöjda med vår försäljning
    Jocke och Jenny
    2021-05-12
    Sabina var fantastisk! Tydlig, nåbar, serviceminded. Jag skulle varmt rekommendera henne!
    2021-05-04
    Sålde lägenhet. Fantastiskt bemötande av Marianne, otroligt duktig och kunnig. Allt gick så fort och hon skötte hela affären exemplariskt och smidigt och gav mig regelbundna status uppdateringar. Skulle varmt rekommendera henne till andra.
  • Don E
    2021-05-04
    Tydlig och professionell i sitt hanterande
  • Jose G
    • Myrstuguberget
    2021-05-04
    Sälja ett hem är inte lätt, just p.g.a det är ett hem och inte en lägenhet
    Vi hade pratat med flera mäklare och med tanke på hur mycket jag pratar så är det många men .. ingen lyssnade förutom Marianne, super cool och förutom coolheten så var hon lyhört och lyssnade in alla önskemål som vi hade.
    Hon gav oss tid och utrymme för att känna efter och stressade inte fram något typ av beslut.
    Marianne får max stjärnor.
    med Marianne slapp vi köpa citroner. :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Glömsta
    2021-05-04
    Trevlig, professionell och tänkte hela tiden på kundens bästa. Skulle välja Henrik alla dagar i veckan.
    Hej Jimmy! Tack för din rekommendation! Vi fick till en mycket bra affär. Vi håller kontakten... Henrik Holmqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-05-04
    Kristian har varit en suverän hjälp vid försäljningen av vårt hus.
    Hela tiden väglett och tipsat om vad som är viktigt och hjälpt oss på alla sätt.
    Han är också en inlyssnande person som utgår ifrån vad våra önskemål är.
    Likaså har han ett brett kunnande och lång erfarenhet kring husförsäljning och köp vilket ger
    en stor trygghet.
    Sålt vår lägenhet.
    Fint bemötande från första stund.
    God gundskap och kunnig i sitt arbete.
    Inlyssnande och lyhörd för våra önskemål.
    Mycket nöjda med allt de arbete hon gjort och det tips hon givit oss på vägen, för att få ett bra pris på lägenheten.

Jag kan rekommendera Marianne Ky.
    • Centrala Stuvsta
    2021-05-03
    Vi har sålt en villa i Stuvsta. Sabina Klingsell har hanterat försäljningen på ett föredömligt sätt. Hon har arbetat aktivt och hela tiden återkopplat om hur processen går. Hon har ett trevligt och professionellt bemötande.
    Tack för din beskrivning Peter, det var väldigt trevligt att få hjälpa er och att ni kontaktade mig på rekommendation just. Sabina Klingsell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Huddinge Centrum
    2021-05-03
    Filip hjälpte mig att sälja min lägenhet i Huddinge. Han var extremt hjälpsam, tydlig och kommunikativ från vårt första möte och hela vägen in i mål!
  • Karin G
    2021-05-01
    Vi har sålt ett parhus i bostadsrätt. Blev bemötta på ett mycket proffsigt och korrekt sätt. Våra förväntningar överträffade.
    Hej Karin! Tack för din bedömning av mitt arbete. Vi fick till en bra affär och riktigt bra köpare som längtar efter att få flytta in... Henrik Holmqvist
    2021-05-01
    Vi har sålt ett parhus i bostadsrätt. Blev bemötta på ett mycket proffsigt och vänligt sätt. Våra förväntningar överträffades.
    Hej Magdi och tack för din bedömning av mitt arbete. Vi håller kontakten framöver... Henrik Holmqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Myrstuguberget
    2021-05-01
    Vi har köpt en bostad och Marianne KY vår mäklare har varit väldigt arbetsam och professionell. Det var väldigt lättsamt att prata med Marianne. Våra förväntningar var att det skulle gå smidigt och det blev så.
    2021-04-30
    Sålde BR och hade bra och kontinuerlig kontakt med Marianne Ky. Allt gick strålande från att vi bestämde oss för att sälja till att vi faktiskt sålde. På så vis var Marianne även flexibel och vi hade en bra dialog då hon hela tiden jobbade för att vi skulle vara så nöjda som möjligt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Farsta
    2021-04-30
    Gunilla har gjort ett jättebra jobb med att sälja min fastighet. Kompetent och svarar alltid snabbt på frågor!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-04-25
    Jag har köpt en lägenhet. Filip var trevlig, lugn och hjälpsam!

Mitt första lägenhetsköp, enklare blev det inte!
  • Jonnie L
    • Myrängen
    2021-04-19
    Sabina va den tredje mäklaren som kom och tittade på vårt hus som skulle säljas.
    Vi båda (säljarna) kände direkt att det va Sabina vi ville anlita och bestämde oss på plats för att säga ja.
    En av anledningarna va att hon sa så fina ord om vårt hus som vi har total renoverat under 10 års tid. Samt att hon även sa att hon jätte gärna ville sälja vårt hus! Den upplevelsen fick vi inte med dom två tidigare mäklarna som kom och presenterade sig. Vi fick en väldigt genuin känsla av Sabina.
    Förväntningarna på den mäklare som skulle sälja vår villa var en mäklare som kunde och ville sälja vårt hus till en drömpeng!
    En engagerad mäklare som tog sig an varje intressent som kom och tittade på visningen. Detta gjorde verkligen Sabina!
    Vi är helnöjda med Sabina som mäklare. En mer proffsigare mäklare får man leta efter!
    Hej Jonnie, det var en otroligt rolig affär i många avseenden att få jobba med er. Tack före era fina ord och rekommendation. Sabina Klingsell
  • sålde en tomt med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Högmora
    2021-04-14
    Sålde tomt på 2 dagar.
    Väldigt duktigt och kunnig -Samt ett professionellt bemötande!
    Hej Anette! Ja visst gick det fort..... Tack för din rekommendation Henrik Holmqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-04-12
    Sabina motsvarar alla förväntningar som en säljare har vid en försäljning av sin bostad. Med engagemang, kompetens och trygghet guidar hon genom en lyckad affär för alla.
    Vi är återkommande kunder som varmt rekommenderar Sabina.
    Vilka fina ord, det är verkligen givande att få höra vad ni tycker. Stort tack för er rekommendation! Sabina Klingsell
  • köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-04-11
    Vi köpte nyligen hus i Huddinge av Sabina och vi upplevde det hela väldigt positivt. Sabina var alltid tillgänglig, svarade på frågor och var generellt väldigt proffsig och trevlig. Rekommenderar henne varmt.
  • skrev om Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-04-09
    Jens hjälpte mig att sälja min etta i Huddinge.
    Jag fick professionell hjälp genom hela processen, han var väldigt informativ och jag fick hela tiden uppdatering om läget.
    Det kändes tryggt hela vägen.
    2021-04-08
    Köpt hus med Sabinas hjälp, duktig mäklare.
    • Huddinge Centrum
    2021-04-06
    Jag har sålt en 2:a i brf Domarringen 1.
    Det var i nget krångel alls. Fotograferingen var redan gjord, vilket underlättade oerhört för mig.
    Hela försäljningen gjordes inom lite drygt 14 dagar.
    Mycket smidigt!
    Filip var mycket bra. Förklarade noggrannt förloppet och återkopplade.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-04-05
    Jens är lugn och trygg. Han vet precis hur han ska sälja ett objekt för att få fram fördelarna utan att dölja eventuella nackdelar för köparen. Därmed är ordet pålitlig mycket passande för honom som mäkare. Jag som köpare är mycket tacksam att det var just Jens som sålde vårt allra första hus.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-04-03
    She was not well but still Petra made sure that we were getting all the help and arranged a viewing as well. Very admiring!! Thanks for letting us find a perfect house!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-04-02
    Sålt min villa,
    Jens har uppvisat ett väldigt professionellt bemötande från dag ett.
    Min känsla är att han tycker det är viktigt att både köpare och säljaren skall känna sig nöjda med affären.
    Jens är också väldigt informativa, bra information under hela processen.
    Mvh / Lars
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-03-31
    Vi , två dödsbodelägare, säljer mina föräldrars gamla hus. Det finns en hel del att ta ställning till i samband med försäljningen. Som ovan vi att sälja en fastighet behöver man råd och handledning.
    Henrik är aktiv, lätt att komma i kontakt med och ger pragmatiska och tydliga råd samtidigt som han är lyhörd för ens, som säljare, idéer och frågor.
    kunde inte vara bättre!
    Hej Peter och tack så mycket för dina fina ord. Jag tycker att vi fick till en bra affär och med två bra köpare också. Henrik Holmqvist
    2021-03-27
    Sålde bostadsrätt med Filip. Förtroende ingivande och vi har blivit väldigt välbemötta av honom! Rekommenderar Filip
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-03-25
    Trevlig och tillmötesgående. Professionellt bemötande.
    Hej Frida och tack för en bra rekommendation. Trevlig påsk! Henrik Holmqvist
  • Fredrik G
    köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Västra Solgård
    2021-03-24
    Vi har köpt en villa i Huddinge med hjälp av Gunilla. Hon inger lugn, kompetens, värme och förtroende. Att köpa ett hus är ett av de största besluten man fattar i livet, och involverar massor med känslor och nervositet. Tack vare Gunilla känner vi oss trygga med att vi fattat rätt beslut och att allting kring köpet, pengar, besiktning osv gått helt rätt till. Vi är oerhört tacksamma.

Fredrik Granath och Melissa Schäfer
    Hej och tack. Vilka fina ord! Det värmer verkligen. Väldigt glad över att ni känner er trygga och nöjda. Så vill man att det ska kännas. Det är också ett helt underbart och unikt hus ni har köpt, här kommer ni säkert stortrivas! Gunilla Abejón
    • Sörskogen
    2021-03-22
    Sålde ett radhus i Sörskogen.
    Sabina var mycket effektiv och allt gick väldigt snabbt.
    Vi fick bra förtroende för henne och skulle gärna anlita henne igen samt rekommendera henne.
    Mvh Inger o Leif Lind
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-03-22
    Föreningen har sålt en lägenhet och är mycket nöjda med mäklaren Petra Garpefors och hennes hantering av försäljningen
    • Myrängen
    2021-03-21
    Köpt bostad och blev då mkt professionellt bemött på ett trevligt sätt.
    2021-03-20
    Marknaden när vi ville skaffa större fastighet under denna period av Covid-19 var säljarnas marknad. Efter många visningar så hittade vi rätt. Jens var exemplarisk i förmedling mellan säljare / köpare med sin tydliga kommunikation och tillgänglighet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-03-20
    Marianne hjälpte oss att sälja vårt radhus. Hon är kunnig, effektiv, vänlig, snabb och korrekt. Vi har använt olika mäklare genom olika flyttar och Marianne har varit den bästa, det känner vi båda. Jag skulle utan tvivel fråga efter henne igen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Snättringe
    2021-03-19
    Vi hittade en fantastisk bostad och kontaktade mäklaren Marianne KY som var snabb med att besvara oss trots att bostaden ej kommit ut på hemnet ännu. Hon var väldigt professionell i sitt bemötande med oss. Vi bokade in en förhandsvisning på obekväm tid och ändå stod hon där ödmjukt och genuint och tog emot oss och visade oss bostaden. Vi kände oss väldigt trygga och omhändertagna av Marianne. Hon är lugn och proffsig och gör ett fantastiskt jobb. Vi rekommenderar Marianne Ky starkt.
    2021-03-18
    Kristian sålde vår villa i Stuvsta. Vi är super nöjda med Kristians arbete. Engagerad och mån om både oss som säljare men även att det blev rätt köpare.
  • skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-03-18
    Väldigt hjälpsam och lyssnade på säljaren.
    2021-03-13
    Henrik är en trevlig och professionell fastighetsmäklare. Han levde upp till våra höga förväntningar och vi är nöjda med slutpriset. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Hej Mikhael! Tack för en fin rekommendation. Vad kul att ni är nöjda. Vi håller kontakten framöver Henrik Holmqvist
    2021-03-10
    Jens styrka är han sätt att lyssna av kunden och behålla lugnet genom hela processen. Vi är supernöjda med hur han hanterade försäljningen av vårt radhus!
    2021-03-10
    Vi köpte en bostad via Petra, hon hade svar på alla mina frågor, är väldigt snabb och flexibel. Vi var lite små struliga men hon skötte det snyggt!
    Å supertrevlig och jordnära människa!
    Rekommenderar!
    2021-03-10
    Precis sålt vårat radhus med Petra som mäklare. Absolut den bästa mäklaren i Huddinge som vi mött. Henne kommer vi anlita igen eller tipsa om till andra 👌
    2021-03-10
    Har sålt min lägenhet med Filip. Bra och trevligt kommunikation. Det gick snabbt med försäljningen. Så jag är väldigt nöjd. Objektsbeskrivningen kunde vara mer utförlig från början dock.
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-03-09
    Mycket professionell, tillgänglig och hjälpsam.
    Hej Abraham! Tack för en bra rekommendation. Lycka till med huset framöver. Ska bli spännande att se vad ni hittar på :-) Henrik Holmqvist
    2021-03-08
    Sålt huset.Sabina är fantastisk ,bra bemötande.
    Jag ger toppen betyg till henne.
    Tack Lisa, det var jätte roligt att få hjälpa dig och ser fram mot fler framtida affärer. Sabina Klingsell
    2021-03-03
    Köpt ett fristående hus. Blivit bemött på ett bra och personligt sätt. Har fått snabbt återkoppling med svar på våra frågor och funderingar. Väldigt nöjda!
    Hej Lina! Tack för en fin rekommendation. Snart blir vi nästan grannar :-) Henrik Holmqvist
    2021-02-28
    Vi har sålt en villa i Fullersta. Vi upplever att Gunilla varit engagerad, kunnig med stor erfarenhet och god lokalkännedom. Vi har fått ett utmärkt bemötande och Gunilla har varit inkännande och ett stöd under hela processen. Hon har tydligt beskrivit och förklarat alla steg samt gett oss bra dokumentation, ställt viktiga frågor och besvarat våra funderingar. Gunilla har varit drivande och effektiv på ett positivt sätt och varit lätt att kommunicera med.
    • Vårby
    2021-02-26
    Jag köpte en lägenhet nyligen med hjälp av Marianne Ky,första dan på vissning stod hon där glad och bestämd om att visa oss lägenheten och ge oss utrymme och tid så vi inte skulle känna oss stressad . Efter visningen hon fixade allt så smidig att vi som köpare behövde inte stressa oss under köpe perioden. Det hände att jag var lite för frågsam och ringde henne men varje gång hon svarade lungt och fint så jag blev glad jag är nöjd med henne och hon är toppen tjej och duktigt mäklare.