Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 659 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• 2019-08-20

Kamber B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har anlitat mäklare innan men Mithat Bircan är en mäklare I världsklass som uppfyller mer än vad kunden förväntar sig.

Han tog min egen ribba och höjde den och slog till och med en försäljnings rekord !!!!

Helt smockad med folk på hans visning.
    Med en annan mäklare var det bara två personer som kom.
    Kan fylla en bok men kort sagt vill jag TACKA DIG Mithat Bircan.
    Ser fram emot att få samarbeta med dig igen. Läs mer
  • 2019-08-14

Åsa E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Så glad att jag valde Sabina att sälja mitt radhus. Glad, trevlig och professionell. Sättet att hålla presentation vid visningarna var för mig något nytt och lockade att välja henne. Hon har alltid varit snabb att svara på mina frågor och hela tiden hållit mig uppdaterad in i minsta detalj under hela processen.
    Intresset för mitt hus var så stort att det blev rekorddeltagande på visningen.
    Bra budgivning med gott resultat.
    Tack Sabina Läs mer
    2019-08-16 Sabina K svarar Åsa E
    Hej Åsa och stort tack för din rekommendation. Det var en väldigt rolig affär och ett ett gott resultat av engegemang men också bra samarbete.
  • 2019-08-09

Masud K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag kopte lagenhet av Mithat o det var i sarklass den basta servicen jag fatt. Hela tiden informerade han mig med det viktigaste o hjalpte till med en snabb affar. Jag kmr att kontakta honom nar jag ska salja. Läs mer
  • 2019-08-06

Malin A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde vårt parhus efter första visningen. Henrik fanns med som stöd och bollplank under hela resan och levde upp till de förväntningar vi hade och mer därtill. Bästa mäklaren vi haft och vi har sålt flera bostäder. Läs mer
  • 2019-07-24

Lana H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en ettan,det gick väldigt smidigt.Båda mäklaren och säljaren var flexibla gällande tider och andra saker. Läs mer
  • Daniel L

2019-07-22

Daniel L skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde min etta på Terapivägen 14A. Ingen mäklare sa att jag kunde få det priset jag ville ha förutom Mithat. Han löste det inom ett par veckor innan lägenheten ens kom ut på marknaden.

Han var alltid tillgänglig hela tiden och svarade snabbt på mina frågor. Kunde inte vara mer nöjdare än så. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-08-02 Mithat B svarar Daniel L
    Tack Daniel, det var en ära att hjälpa dig.
  • 2019-07-18

Yuicharm Michelle C skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt lägenhet i Huddinge C. Rebecka är en mycket trevlig och professionell mäklare som var väl påläst och kunde svara på alla frågor. Smidigt avtalsskrivande och värdefull juridisk assistans. Läs mer
  • JOHANNA A

2019-07-08

JOHANNA A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka gjorde ett grymt bra jobb. Hon är lyhörd och snabb på att återkoppla. Vi kände oss trygga med henne under hela processen och kommer absolut vända oss till henne om vi ska sälja i framtiden. Läs mer
    Rebecka K gillar detta
  • 2019-07-05

Mona Lena E skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt min bostadsrätt via Mithat
    Väldigt bra bemötande o bäst av allt Han kan sitt jobb
    Ärlig, intensiv o får jobbet gjort
    Rekommenderar varmt Mithat Läs mer
    2019-08-02 Mithat B svarar Mona Lena E
    Tack Mona, jätte kul o hjälpa er. Vi får höras längre fram om ni behöver hjälp igen.
  • 2019-07-05

Farzana M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    when i searched an apartment for buy in hemnet website, i saw this add(lammholmsbacken 232) .then i called the broker named Mithat and told him that i want to see your apartment. he is an excellent and responsible guy and he is so honest and his behaviour is so good than other brokers i met before. because, he showed me the apartment within an hour without asking any question. he told everything clearly and never argue with us. he helps me a lot because, he gave me time about one week so that i can buy . he always inform me about bidding progress. if my friends or collegues want to buy apartment, i will recommend Mithat. even if i will buy any house in future , i must contact with him. good luck. Läs mer
    2019-08-02 Mithat B svarar Farzana M
    Thanks for that and I hope u gonna like the area and the apartment.
    Call me if u need help!
  • 2019-07-02

Linda P skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt en lägenhet på Vikingavägen 20 i Huddinge. Bemötandet av mäklaren har varit toppen. Hon var supertrevlig när vi kom till visningen och fixade dessutom en extravisning för mig och min sambo där vi fick god tid på oss att ställa frågor om lägenheten. Sen har vi haft god kontakt genom hela processen från budgivning till kontraktskrivande. Jag har kunnat skriva och fråga saker och hon har svarat snabbt. Vi har känt oss trygga hela vägen och vi kunde helt enkelt inte fått en bättre mäklare. Läs mer
    2019-07-02 Gunilla A svarar Linda P
    Hej Linda och tack för den fina återkopplingen på mitt arbete. Känns verkligen toppen att ni är så nöjda med allt!
  • Ulrika S

2019-07-01

Ulrika S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina Klingsell på Svensk Fatighetsförmedling, Huddinge har hjälpt mig med att sälja mitt radhus. Jag är nöjd med allt från värdering till sålt hus. Hon har regelbundet återkopplat till mig som säljare och gjort att jag har känt mig i trygga händer. Jag kan varmt rekommendera Sabina som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-28

Esra A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jätte trevliga personal och bra bemötande.
    Allting gick så snabbt och smidigt! Läs mer
    2019-07-04 Mithat B svarar Esra A
    Ni kommer trivas riktigt bra o hoppas att allting går bra för er! Hör av er vid frågor.
  • 2019-06-28

Sevinc S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat är en kompetent mäklare som ger ett väldigt lugnt och tryggt intryck! Driven trots att marknaden är trög. Kan sitt yrke och området han arbetar i mycket väl. Kan bara ge bra betyg och rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-07-04 Mithat B svarar Sevinc S
    Det tog sin lilla tid, tack för de fina orden. Det värmer. Hoppa att allting går bra för dig i livet!
  • 2019-06-27

Silver K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra mäklare med konkreta förslag för att få bästa resultatet. Lätt att kommunicera med, lätt tillgänglig också. Rekommenderar. Läs mer
    2019-07-04 Mithat B svarar Silver K
    Kul o hjälpa dig med en bra affär. Ser framemot att höras längre fram!
  • 2019-06-27

Sandra L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bostadsrätt, allt var toppen och blev bra bemött Läs mer
  • 2019-06-25

Sven-Olov W skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt bemötande, hjälpsam och vänlig inställning, Rekommenderas i högsta grad. Läs mer
    2019-07-04 Henrik H svarar Sven-Olov W
    Tack Sven-Olov för en bra rekommendation. Det känns extra bra att vi lyckades "gå i mål". Ha en fin sommar:-)
  • 2019-06-25

Annelie F skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en lägenhet i Huddinge.
    Proffsigt bemötande och handläggning, fina foton och broschyr, snabbt såld på förhandsvisning, nöjd med budet vi fick.
    Mycket nöjd! Rekommenderar gärna Rebecka Kristiansson.

Vänliga hälsningar Annelie Freedman Läs mer
  • 2019-06-24

Birgitta W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Smidigt och enkelt! Lugn och trygg mäklare, snabb återkoppling vid frågor! Allt till belåtenhet! Läs mer
    2019-06-25 Kristian P svarar Birgitta W
    Tack Birgitta och grattis till köpet av en mycket trivsamt hus.
  • Simon F

2019-06-24

Simon F skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Supernöjd med min mäklare som hjälpte mig att få min 1a såld redan innan visning för önskar belopp.

Hon har varit väldigt hjälpsam under hela processen och alltid varit tillgänglig och pedagogisk när jag haft krångliga frågor.

Rekommenderar starkt! Läs mer

Johan L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en villa
    Mycket trevlig person som ordnade försäljningsprocessen på ett bra och smidigt sätt! Läs mer

Axel W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en trea i Vårby Gård. Mäklaren infriade mina förväntningar och ställde upp till kraven av att göra en snabb affär med tidig inflytt. Läs mer
  • Maria A

2019-06-20

Maria A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Då det var dags att sälja min lägenhet var det en självklarhet för mig att be Henrik ta hand om försäljningen. Jag köpte även samma lägenhet via Henrik för ca 6 år sedan, och intrycket var även då mycket gott. Man känner sig i goda händer och trygg med alla steg i processen då Henrik kontinuerligt informerar om status, nästa steg osv. Han är mycket professionell, pålitlig, kunnig, trevlig, tydlig och hjälpsam. Ger mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-06-26 Henrik H svarar Maria A
    Tack Maria för mycket bra rekommendation :-)

Nu ska vi se till att gå i mål med försäljningen...
  • Kai H

2019-06-18

Kai H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren levde upp till de högt ställda förväntningar jag hade efter tidigare försäljningar i området.
    Lägenheten såldes off-market. Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Kai H
    Det var super kul o hjälpa dig med din bostadsaffär. Nu är det dags o leta nytt. Hör av dig om du har frågor.
    Kai H gillar detta
  • 2019-06-17

Manar H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tummen upp ++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Manar H
    Fantastisk kul o hjälpa er med en lägenhet som inte hann gå ut på öppna marknaden.
    Lycka till o njut!
  • 2019-06-17

Mona A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt bostadsrätt och mäklaren var väldigt hjälpsam och till mötesgående. Bra bemötande samt bra service Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Mona A
    Kul o höra. Ni har köpt en fin lägenhet, där kommer ni trivas. Hör av er vid frågor.
  • Peter N

2019-06-15

Peter N skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn, uppstyrd och lätt att kommunicera med! Är mycket nöjd! 😊 Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Peter N
    Fantastisk Peter, njut av lägenheten o återkoppla om det är något. Lycka till.
  • Kajsa E

2019-06-14

Kajsa E skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra Garpenfors hjälpte oss att sälja vår villa. Hon ingav oss ett stort förtroende från början till slut. Hennes proffetionalitet och lugn kändes betryggande under hela försäljningsprocessen. Vi ger henne våra varmaste rekommendationer. Benny och Kajsa Eriksson Läs mer
  • 2019-06-14

Serena F skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt en 3a på Lammholmsbacken i Vårby.
    Bytte från ett annat företag till svenskfastighetsförmedling då jag upplevde mäklare Mithat som engagerad, vilket han var. Allt gick snabbt och smidigt från fotograferingen till försäljningen( två veckor) Jag fick bra tips och stöd under prossesen och mäklaren var tillgänglig .Jag blev nöjd med slutresultatet som var över mina förväntningar. Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Serena F
    Det var precis det här jag försökte komma fram till när jag träffade dig första gången.
    Jag ville hjälpa dig på bästa sätt o hoppas att jag kunnat göra det.
    Lycka till med allting nu!!
  • 2019-06-14

Moa L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens Berg visade stort engagemang, flexibilitet och var ett bra stöd vid försäljningen av vår villa. Läs mer
  • 2019-06-13

Artiom K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra mäklare med väldigt goda kunskaper inom sin bransch jömförde honom med andra han var överlägset i sitt område Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Artiom K
    Det var en ära att hjälpa dig min vän. Ser framemot fler affärer med dig.
  • 2019-06-12

Axel W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en trea i Vårby Gård, Mithat svarade alltid snabbt och tydligt på alla mina funderingar och gav mig två privata visningar.

Förväntade mig en mäklare som hade ett driv, kunnande och var beredd att kunna anpassa försäljningen till den snabba dealen som jag tillslut fick. Mithat fyllde med väl beröm dessa krav. Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Axel W
    Kul o höra Axel, njut av lägenheten nu. Det är bara o slå en signal om du har frågor.
  • Artour A

2019-06-11

Artour A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en bostad från Mithat. Han vet sin verksamhet mycket bra och jag rekommenderar alla att vända sig till.
    Tack så mycket Mithat Bircan Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Artour A
    Tack Artour o njut av lägenheten nu. Ni förtjänar de bästa!
  • 2019-06-05

Jan H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt en sommarstuga.
    Mäklaren var väldigt vänlig och tillmötesgående.
    Vi hoppades på en snabb försäljning och vi fick den såld på en vecka! Läs mer
    2019-06-14 Gunilla A svarar Jan H
    Tack så mycket. Det var en fin stuga och jag är glad att ni känner nöjda med mitt arbete.
  • 2019-06-05

Wessly G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Blev kontaktad av mäklare Gunilla som hade intressenter på vår lägenhet. Efter det gick allt fort och smidigt och affären gick i lås. Supernöjda med allt! Läs mer
    2019-06-14 Gunilla A svarar Wessly G
    Ja det var roligt att allt passade så bra. Det var en ”perfekt match”. Tack för fin rekommendation!
  • 2019-06-03

Jonathan E skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en bostadsrätt via Petra. Väldigt trevlig & professionell, vilket kändes tryggt vid mitt första bostadsköp. Läs mer
  • Jon M

2019-06-01

Jon M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte fritidshus. Flexibel, alert, lätt att kommunicera med, transparent, hjälpsam och kunnig. Vad mer kan man begära av en bra mäklare! Läs mer
  • 2019-05-31

Serkan P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande av mäklaren och mäklaren uppnådde mina förväntningar. Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Serkan P
    Ni kommer trivas i det området o det var ett bra köp. Lycka till!
  • 2019-05-29

Alvar L skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Grym Service och bemötande från första visning till påskriva papper!
    👍 Läs mer
  • 2019-05-28

Katarina J skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt min Villa, och jag är jättenöjd med Henriks arbete. Bra kommunikation, hjälpsam,tydlig och jätte trevlig.
    Allt var smidigt och bra gjort. Tack Läs mer
    2019-05-28 Henrik H svarar Katarina J
    Hej Katarina! Tack för en bra rekommendation. Jag är glad att vi lyckades få till ett bra slutresultat
  • Kjell Conny H

2019-05-24

Kjell Conny H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har gått i säljtankar att sälja av min lägenhet, en 2:A på 69kvm. Jag gick till Svenskfastighetsförmedling i Huddinge C. När jag kom in så var alla mycket upptagna på kontoret, jag såg en man som satt längst bort som sträckte på sig och kom fram. Jag kände direkt att det var en säljare i min smak, då jag själv är säljare så det är viktigt för mig.

Från vår första kontakt plus fotografering till sist ett signerat kontrat så såldes lägenheten på 14 dagar av Mithat Bircan. Då marknadspriserna på lägenheter i Huddinge dem senaste 2 åren har gått ned 10%, så var Mithat Bircan lite försiktig med att ge en värdering som jag hade själv köpte den för 2 år sedan. Jag fick signaler av Mithat på att jag skulle räkna med att gå med förlust men att inte ge upp hoppet helt. Själv viste jag att det fanns en kundkrets i närområdet som har köpkraften och önskar köpa lägenheter som denna. Jag fick idéer av Mithat vad jag skulle ta bort i lägenheten och vad det skulle ersättas dem med, plus färgval. Då jag kände att det var viktigt att produkt placera lägenheten för rätt kunder.

Vi hade en visning med ett fåtal besökare. Mithat såg till att få dem att bjuda och det pågick under 2 dagar . Det slutliga budet var samma pris som jag gav för lägenheten för 2 år sedan, på kronan. Jag vet att ödet och kemin mellan Mithat och mig fick oss att göra allt rätt innan vi skulle sälja lägenheten till det pris jag önskade att få ut, plus att det gick så fort.
    Jag kan varmt rekommendera en mäklare som Mithat Bircan som bryr sig, tar ansvar med det lilla extra. Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Kjell Conny H
    Tack för de orden Conny det värmer.
    Det är inte alltid lätt att få alla de bitarna att funka, men med stort engagemang både från dig och mig så gick det hela vägen. Du fick bäst betalt på denna rådande marknad i din förening. Lycka till med allting framöver!

Hatice G skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hatice Güclü Köpte en lägenhet.
    Fick ett väldig trevligt bemötande med Mithat Bircan Svensk Fastighetsförmedling Huddinge Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Hatice G
    Lycka till Hatice abla o hoppas att du trivs i området. Hör av dig annars :)
  • 2019-05-24

Oscar Eduardo O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Grymt bra och proffsig Mäklare. Kunde inte gått smidigare och snabbare. Kan rekomendera Honom starkt! Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Oscar Eduardo O
    Tack Oscar, det var en fantastisk försäljning o extra kul att hjälpa dig!
  • Elin G

2019-05-24

Elin G skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag och min kille köpte en lägenhet för några dagar sedan. Vi är mycket nöjda med våran mäklare Mithat. Han fanns där för alla sorters frågor och hjälpte oss komma till ett bra beslut, han var även väldigt öppen, lätt att nå vid alla tillfällen och trevlig. Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Elin G
    Vad kul att du gillade servicen och lägenheten samtidigt. Lycka till!

Casper R skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en lägenhet.
    Fick ett väldig trevligt bemötande.
    Hade inte riktigt några förväntningar eftersom jag aldrig köpt någon fastighet förut, men han var väldigt hjälpsam och gjorde det hela till en lätt och trevlig process. Läs mer
    2019-06-12 Mithat B svarar Casper R
    Denna lägenhet passade er perfekt, ni kommer att trivas!
  • 2019-05-23

Josefin H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En lugn och trygg punkt när man är vrål nervös inför försäljning. Tålmodig och kommer med återkoppling precis lagom ofta. Hade först lägenheten ute som kommande försäljning och sedan när det väl var dags gick allt som sort. Mycket smidig och trevlig. Läs mer
    2019-05-27 Henrik H svarar Josefin H
    Tack Josefin! Jag är också mycket nöjd med resultatet och dig som kund, högsta betyg även till dig :-)
  • 2019-05-22

Josefin H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en bostadsrätt med Petra som mäklare. Trevlig, kunnig, snabba svar. En riktigt bra och trevlig affär! Läs mer
  • 2019-05-21

Shilan Nouri A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat hjälpte mig hitta min drömbostad och var med mig hela vägen.
    Han la mig i kontakt med hans bankkontakter som hjälpte mig fullfölja affären.
    Lättillgänglig, bred kontaktnät och hjälpsam är bara några ord som beskriver Mithat. Tack för allt Läs mer
    2019-05-23 Mithat B svarar Shilan Nouri A
    Tack Shilan o njut av lägenheten nu. Du har verkligen kämpat o äntligen hittade jag något för just dig.
  • Davud O

2019-05-21

Davud O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde min bostadsrätt i Hallunda. En toppmäklare som vet vad han gör! Det tog inte långt tid innan han hade en affär och allt gick som planenligt. En lojal mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-05-23 Mithat B svarar Davud O
    Tack för de fina orden! Fantastisk kul o hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • Mikael F

2019-05-20

Mikael F skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Jens Berg och affären har känts väldigt trygg och den har gått så snabbt och smidig, mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-21 Jens B svarar Mikael F
    Glad att du blev nöjd med försäljningen! Vi ses på tillträdet, allt gott!
    / Jens
    Jens B gillar detta