Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 913 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• 2020-10-17

Stephan Å skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi tog tidigt kontakt för att sälja huset. Sabina hade rediga svar, så hon fick uppdraget. I vår egen takt förberedde vi för att när vi hittat vårt nya boende kunna agera snabbt. När det var dags hade Sabina koll på allt, så fotografering, annonsering, förhandsvisningar funkade perfekt utan dröjsmål.
    Lyhörd, kunnig och ostressad, med svar på alla funderingar man har. Kunnig på området och positiv hela tiden.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-10-19 Sabina K svarar Stephan Å
    Stort tack för ett bra samarbete! Det var så roligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus och givande att höra att du är nöjd. Underbart att ni hittade er drömlägenhet och tryggt kunde köpa den först, just för att vi hade en tidig dialog. Lycka till i Nynäshamn!
  • 2020-10-13

Anders A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vårt radhus i Vistaberg mha Henrik. Vi valde Henrik för atthan var lugn och korrekt. Ordning och reda. Vi hade en bra dialog under hela försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-13

Zoran M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En erfaren och sakkunnig mäklare, tydlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-10-13

Jelena M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig, trygg, balanserad och super proffsig. Läs mer
    2020-10-14 Henrik H svarar Jelena M
    Hej Jela! Tack för en bra rekommendation
  • 2020-10-11

Margaretha V skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en villa
    Gunilla är väldigt engagerad och trevlig, lätt att tycka om.
    Har hjälpt oss med allt,och ska fortsätta hjälpa oss med all pappersexercis senare. Läs mer
    2020-10-12 Gunilla A svarar Margaretha V
    Hej och tack för fin återkoppling! Självklart ska vi följas åt ända fram till den berömda reavinstberäkningen med allt vad det innebär i form av blanketter mm!
  • 2020-10-08

Lena E skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian har hjälpt oss att sälja vårt radhus mycket snabbt och innan officiell visning. Vi är mycket nöjda med hjälpen Läs mer
    2020-10-12 KRISTIAN P svarar Lena E
    Tack Lena för de fina orden. Visst blev det en snabb och smidig affär och till ett riktigt bra pris.
  • 2020-10-06

Jela T skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt min lägenhet.
    Jag har bemöts av Henrik med värme, och respekt bl a..
    Mina förväntningar som säljare är alltid högre men som läge är nu i hela samhället så är jag väldigt nöjd med försäljning och Henrik har levt upp till dem.
    Jag har valt väldigt duktig mäklare med stor erfarenhet, yrkeskunnig, engagerad, pålitlig , ödmjuk, tillgänglig.
    Jag kommer att varmt rekommendera honom till mina vänner och bekanta!
    Stort Tack Henrik! Läs mer
  • 2020-10-06

Hillar R skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Otroligt smidig försäljning av fastighet av en trevlig och sympatisk mäklare!
    Snabba och raka besked har uppskattats! Läs mer
  • 2020-10-03

Robin T skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fantastisk hjälp, snabb och smidig försäljning. Läge+ i någon månader innan visning. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2020-10-02

Kenneth D skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian hjälpte mig att sälja min villa, förtroendeingivande bemötande, kändes att han trodde på sin värdering, vilket visade sig med en försäljning som gick väldigt snabbt och proffsigt,

//Kenneth Läs mer
    2020-10-07 KRISTIAN P svarar Kenneth D
    Tack Kenneth!

Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen och du gjorde ett väldigt bra jobb med huset inför visningen!
  • 2020-10-02

Pia W skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Svensk fastighetsförmedling lever upp till kvalitet!
    Jag har sålt och köpt bostadsrätt i en rungande fart!
    Mäklare Jens Berg m medarbetare har från början till slut visat hur en modern mäklare arbetar med kunden i centrum.
    Trots kort om tid har känslan av lugn visat sig!
    Alla nödvändiga kontakter har flutit på och jag har fått tid till planering runt min nya bostad.
    Känns verkligen tryggt med denna personliga service!
    Värmen känns ända in i hjärtat när man kliver in i butiken HuddingeC.
    Många tack Pia W Läs mer
  • 2020-09-30

Johanna S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har bara gott att säga om Sabina! Hon gjorde ett jättebra jobb och var tillgänglig och påläst! Läs mer
    2020-10-01 Sabina K svarar Johanna S
    Hej Johanna tack för din bedömning, det har varit väldigt roligt att hjälpa dig och ett bra samarbete ger bra resultat. Lycka till med nästa steg i livet nu.
  • 2020-09-30

Anna D skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt vårt radhus och vi önskade en snabb försäljning. Detta genomfördes tack vare Filip. Han har varit tillgänglig under hela processen med bra och tydlig information. Läs mer
  • 2020-09-29

Adrijana W skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina hjälpte oss att sölja vårt radhus. Vi vill ge våra varmaste rekommendationer. Hon har genom hela processen visat på god kunskap om marknaden, engagemang, varit lätt att nå, snabb med att svara samt visat på ett professionellt bemötande. Läs mer
    2020-09-30 Sabina K svarar Adrijana W
    Hej Adrijana, stort tack för er fina rekommendation, det värmer.
  • 2020-09-22

Erik E skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Positiv person. Mån om att allt skall vara rätt både för säljare och köpare vilket känns tryggt. Läs mer
    2020-09-22 Marianne K svarar Erik E
    Tack för den fina recensionen Erik!
  • 2020-09-21

Lena V skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt lugn och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-09-21

Michaela F skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian är en fantastisk mäklare som sålde vårt parhus på två veckor till det priset vi hade önskat oss. Vi är jätte nöjda med Kristian och kan varm rekommendera honom. Läs mer
    2020-09-21 KRISTIAN P svarar Michaela F
    Tack Mikaela!
    Det var kul att få hjälpa er. Nu ska jag leta efter ett nytt hus till er.
    Vi har en hel del villor som kommer in till försäljning nu och förhoppningsvis kan något av dem passa er.
  • 2020-09-18

Alice W skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Marianne har vart en underbar mäklare som har visat intresse för både försäljning och köp. Hon har förklarar processen när vi inte riktigt har hängt med och varigt en riktig klippa! Läs mer
    2020-09-18 Marianne K svarar Alice W
    Det har varit riktigt trevlig att få jobba med er Alice. Tack så mycket för de fina orden. Ta hand om er så hörs vi snart igen!
  • 2020-09-18

Jesper W skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag och min fru sålde vår lägenhet med hjälp av Marianne Ky och allt gick så himla bra. Marianne var jätte trevlig och professionell igenom hela försäljningen. Allt gick snabbare än förväntat, vi är jättenöjda med hur allt gick 😊👍🏻 Läs mer
    2020-09-18 Marianne K svarar Jesper W
    Tack för den fina rekommendationen Jesper. Riktigt kul att höra att ni blev så nöjda med försäljningen. Vi hörs framöver!
  • 2020-09-16

Benny Olof O skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt fastighet.
    Mycket bra bemötande
    Mycket stora förväntningar som Petra också levde upp till
    Helt nöjd med hela affären Läs mer
    2020-09-17 Petra G svarar Benny Olof O
    Tusen tack Benny, härligt att ha fått till allt så bra med en fin barnfamilj som köpare också!

George M skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte ett hus genom Filip och har nu även anlitat honom för försäljningen av vår befintliga bostad. Det som utmärkte Filip var hans hängivna bemötande, han tog sig tiden att berätta om husets helhet och guidade oss för att säkerställa att vi fick all info vi behövde. Filip känns kompetent och har ett arbetsätt som skiljer sig från mängden av mäklare på marknaden. Han har ett lugnt och metodiskt sätt att informera och upplysa sin kund om hur och varför saker bör göras på ett visst sätt vilket vi uppskattar. Filip är jätteduktig utan tvekan!

Vi kan varmt rekomendera Filip! Läs mer

Gou Y skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt tacksam för Henrik att han hjälpte oss sälja lägenheten. Han var klart och tydligt, positiv till arbetet!

Jag kan säga att det är en fantastisk service och bemötande! Seriös mäklare!!
    👍 Läs mer
    2020-09-17 Henrik H svarar Gou Y
    Hej Gou! Tack för en fin rekommendation. Jag tycker att vi löste det tillsammans på ett mycket bra sätt.
  • 2020-09-14

Johnny K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en tomt via Svensk Fastighetsförmedling? Läs mer
  • 2020-09-13

Emelie Margaretha Caroline S skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Marianne är en toppen mäklare, trevlig och super duktig. Hon hjälpte oss med ett radhus i Huddinge.
    Stort tack för all hjälp.
    Emelie Läs mer
    2020-09-18 Marianne K svarar Emelie Margaretha Caroline S
    Stort tack till er Emelie och Mattias, vi igen ses inom kort!
  • 2020-09-11

Dalia B skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej, vi har nyligen sålt vårt hus och är mer än nöjda med Filip som mäklare❤️ Väldigt proffessionell!👍 Läs mer
  • 2020-09-10

Johanna O skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrätt.

När vi förlorade budgivningen på en lägenhet vi ville ha möjliggjorde Sabina en förhandsvisning och snabb försäljning av en likadan lägenhet i samma område som slutade inom vår budget. Läs mer
    2020-09-30 Sabina K svarar Johanna O
    Hej, ja det var en riktigt bra lösning och affär med två nöjda parter. Välkomna till Huddinge !
  • Sara T

2020-09-10

Sara T skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Marianne fick uppdraget att sälja mitt radhus. Fick superfint bemötande från första stund! Alltid lätt och bra kommunikation och ett bra stöd vid alla frågor jag haft. Mer än nöjd med min försäljning! Läs mer
    2020-09-18 Marianne K svarar Sara T
    Tack så mycket för förtroendet och de fina orden Sara. Det har varit så himla trevligt att jobba ihop med dig. Vad kul att höra att du känner dig så nöjd med försäljningen och rekordpriset vi nådde. Ta hand om er så hörs vi framöver!
  • Heine L

2020-09-10

Heine L skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag fick i uppdrag av mina gamla föräldrar att sälja deras villa i Huddinge och fick då kontakt med Marianne Ky på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge. Eftersom det var lite speciellt där jag behövde fullmakt och inte visste hur det går till med alla papper hjälpte Marianne Ky till med allt från presentation av hur en försäljning går till i olika steg till en lyckad försäljning där vi som säljare blev nöjda och där jag kände att köparen också blev nöjd. Vi vill därför rekomendera Marianne Ky som din mäklare för att hon är duktig, har ett mjukt och professionellt bemötande.
    Heine och Gunwer Lindberg Huddinge Läs mer
    2020-09-10 Marianne K svarar Heine L
    Tusen tack för era fina ord Heine och Gunwer, ta hand om er så hörs och ses vi igen inom kort!
  • 2020-09-10

Pontus L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Äntligen en mäklare som upplevs ta även köparens parti! Vi köpte ett hus av Sabina och hon var väldigt noga med att vi förstod vilket objekt vi köpte med alla dess brister. Vi kände oss aldrig hetsade och fick snabbt svar på våra frågor. Helt klart en mäklare som översteg våra förväntningar. Läs mer
    2020-09-30 Sabina K svarar Pontus L
    Tack Pontus, det är en självklarhet för mig att man ska få den informationen man behöver för att bli en trygg köpare och kunna fatta beslut på fakta. Med mindre frågetecken går affären bättre för både köpare och säljare. Roligt att ni uppskattade det.
  • 2020-09-09

Carl S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina har hjälpt mig och min sambo att köpa en lägenhet på ett ytterst professionellt sätt, hon har alltid varit tillgänglig och kunnat ge svar på alla frågor som dykt upp! Läs mer
    2020-09-30 Sabina K svarar Carl S
    Tack så mycket för din bedömning, det var roligt att få hjälp er.
    Sabina K gillar detta
  • Emma Sofia K

2020-09-09

Emma Sofia K skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en villa i Snättringe. Gunilla är en fantastisk mäklare. Kunnig, professionell och engagerad. Hon fick oss att känna lugn inför en svår situation och hon satte fart där det behövdes. Hon tog kniviga potentiella problem för ny ägare på allvar och det blev en transparent och seriös affär där vi kände oss omhändertagna och lyssnade på. Vi fick dessutom mer än vi hoppats för huset, och de nya ägarna verkar väldigt nöjda. Tack Gunilla. Läs mer
    2020-09-09 Gunilla A svarar Emma Sofia K
    Hej och stort tack för väldigt fin rekommendation! Känns riktigt bra att ni är nöjda med vårt samarbete. Ni gjorde också väldigt fina förberedelser :) Teamwork på bästa nivå ger riktigt bra resultat!
  • 2020-09-08

Erika H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vårt radhus och Henrik har skött allt oklanderligt från början till slut! Ett bra stöd och jag har känt mig helt trygg genom hela försäljningen. Han har stor kunskap och ett proffsigt bemötande. Han har guidat oss genom detta på ett mycket pedagogiskt och tydligt sätt.

Han har levt upp till och överträffat mina förväntningar och dessutom påvisat stort tålamod då processen periodvis har varit trög pga oss.

Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse och jag kommer definitivt rekommendera Henrik för perosner i min omgivning som ska köpa eller sälja i Huddinge. Läs mer
    2020-09-14 Henrik H svarar Erika H
    Hej Erika och tack så hemskt mycket för en fin rekommendation. Jag tycker också att försäljningen har gått bra.
  • 2020-09-03

Stina A skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra koll på objektet som såldes, trevlig & tillmötesgående. Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Margareta Ö

2020-09-02

Margareta Ö skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är med stöd av Filip Agetoft i slutfasen av försäljningen av min villa i Stuvsta. Mina förväntningar uppfylldes helt. Filip inger förtroende, är rak i sin kommunikation och har ett tydligt resultatinriktat bemötande och arbetssätt. Finns där för alla enkla och svårare frågor.
    I min bild av Filip är han ansvarsfull, inlyssnande, balanserar båda parter och har ett trevligt bemötande.
    Med hans goda kunskaper ser jag fram emot att kunna avsluta en affär där jag känner mig nöjd.
    Margareta Öhberg Läs mer
  • 2020-08-28

Sharre Z skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte hus i Segeltorp och hon hjälpte oss att komma överens med säljaren innan visning... Läs mer
  • 2020-08-24

Malin A skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde min lägenhet utan att jag behövde lägga ut den på hemnet eller någonting. Har varit otroligt enkelt och han har skött allting utmärkt! Läs mer
  • 2020-08-20

Christian Johannes S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Målmedveten.
    Trevligt. Ärlig.
    Bryr sig både om säljare och köpare. Läs mer
  • HARLAND DAVE B

2020-08-20

HARLAND DAVE B skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon är trevlig och väldigt lätt att prata med. Läs mer
    2020-09-18 Marianne K svarar HARLAND DAVE B
    Tack för rekommendationen Harland. Kul att ni blev så himla nöjda med köpet av radhuset!
  • 2020-08-13

Pia W skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fick mitt radhus sålt på minsta ”vinken” från en fantastisk mäklare!
    Marianne Kry har en genuin känsla för service, läser in säljare och köpare samt fångar upp respektive önskemål och behov.
    Hon är lättillgänglig och ser möjligheter och har ett härligt driv!
    Jag har höga förväntningar och Marianne Kry visade sig vara en kunnig, trevlig och hjälpsam person.
    Bästa rekommendationer från
    Pia Welander Läs mer
  • 2020-08-06

Malin S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är trevlig, proffsig och mycket lätt att kommunicera med. Jag sålde en lägenhet i Visättra Ängar och fick ett bra pris efter förhandsvisning. Jag skulle gärna anlita Petra igen. Läs mer
    2020-09-17 Petra G svarar Malin S
    Tack Malin, kul att vi fick till allt så bra!Jag samarbetar gärna igen :)
  • 2020-08-03

Karl S skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig mäklare men dom skrev att tillträdet var flexibelt när jag i själva verket får vänta i 3 månader till det. Kanske inte enbart hennes fel utan även också säljaren som var ouppriktig Läs mer
  • 2020-08-01

Astrid R skrev om Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lättittgänglig och noggrann. Lättpratad. Öppen. Hjälpsam. Läs mer
  • 2020-07-30

Max F skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt mitt hus via Sabina. Mycket bra bemötande och proffsigt. Läs mer
  • Markus Youness R

2020-07-28

Markus Youness R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina är kunnig och mycket serviceminded! Läs mer
  • 2020-07-27

Lotti E skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsig, flexibel, lyhörd och rak. Läs mer
    2020-08-17 Gunilla A svarar Lotti E
    Tack så mycket och tack för förtroendet att jobba med din fastighet.
  • 2020-07-15

Torbjörn A skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde lägenhet på runvägen.Blev trevligt bemött.Tycker det stämde vilken prisnivå mäklaren sa att nivån på lägenheten borde gå för. Läs mer
  • 2020-07-12

Marianne H skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens är en riktigt bra mäklare som jag rekommenderar till alla. Han hjälpte oss sälja vårt barndomshem med en del renoveringsbehov på ett inkännande och professionellt sätt med ett fantastiskt resultat. Läs mer
  • 2020-07-05

Ingrid Å skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en villa och upplevelsen är mycket bra. Läs mer
  • 2020-06-30

Mikael H skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt tomt
    Mycket positivt och trevligt bemötande
    Jag ville bli uppdaterad om hur det gick och det blev jag
    Utmärkt!! Läs mer
  • Katja F

2020-06-26

Katja F skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har just köpt en bostadsrätt. Det gick nästan för fort och lätt. Gunilla var väldigt trevlig, artig och proffsig, allt jag väntar mig av en mäklare. Läs mer
    2020-07-13 Gunilla A svarar Katja F
    Hej Katja. JA ibland går det fort när man känner att det är 100% rätt. Det är en väldigt trivsam bostad du har valt. Ha en underbar sommar. Vi ses när det är dags för tillträde!

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge