Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!

Läs vad 277 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Shabnam C
    Shabnam C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra har varit jätte bra som mäklare. Under hela försäljningsprocessen har Petra varit närvarande och bra med att ständigt hålla oss uppdaterade om vad som pågår. ständigt tillgänglig. Bra och tydlig med information. Väldigt duktig på det hon gör och ger bra inredningstips inför fotografering. Har mött många mäklare men ingen som ger sån varm och förtroendefull känsla som Petra.
  • Marie-Louise R
    Marie-Louise R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig kunnig och mkt tillmötesgående.
  • Anders S
    Anders S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag kan verkligen rekommendera Petra Garpefors på Svensk fastighetsförmedling i Huddinge. På ett kunnigt, personligt och proffsigt sätt tog hon mig genom försäljningen av min lägenhet. Hon tog ett helhetsansvar, och höll i alla trådar på ett föredömligt sätt. Förtroendeingivande för alla parter. Dessutom till ett rimligt arvode. Jag är helnöjd och skulle definitivt anlita henne igen vid behov!
  • Johan G
    Johan G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bästa mäklaren! Snäll och så extremt trevlig å lätt att ha å göra med :)
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina Klingsell var personlig och hjälpsam vid vår försäljning. Hon lade ner mycket arbete för att få allt att gå så smidigt som möjligt.
  • Peter B
    Peter B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är ett fullblodsproffs!
    Engagerad, kunnig, tydlig och noga med att allt går rätt till. Man kan inte begära mycket mer av en mäklare.
    2017-04-21 Lennart N svarar Peter B
    Tack Peter. De orden värmer. Det blir ett sant nöje att hjälpa dig nästa gång igen!
    Lennart
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd! Allt fungerade perfekt, finns inget att klaga på.
  • Bengt Harry E
    Bengt Harry E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon är super proffsig trevlig positiv enkel uppfattas som kunnig har hit tills inget att märka på
  • Monica H
    Monica H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Oerhört proffsig och lyhörd. Snabb på att återkoppla under hela processen.
    Ger Petra högsta betyg och varma rekommendationer!
  • Anders N
    Anders N skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra. Inget att anmärka på.
  • Anders M
    Anders M skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket väl godkänt, jag kan starkt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2017-03-25 Mikael M svarar Anders M
    Tack Anders. Det har varit kul att hjälpa dig och din bror. Hoppas vi syns igen, kanske en match paddel?
  • Anil D
    Anil D skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik är fantastik bra mäklare
    2017-03-23 Henrik H svarar Anil D
    Tack Anil!
    Lycka till med ditt nya boende
  • Karl-erik W
    Karl-erik W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycke trevlig och kunnig mäklare.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Enkel, ärlig och rak kommunikation.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra hade ett bra bemötande. Tog sig tid för mig, presenterade bostaden samt besvarade mina frågor.
  • Hans F
    Hans F skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren överträffade alla förväntningar och genomförde hela
    upplägget på ett snabbt, tillmötesgående och proffsigt sätt.
  • Sidinh L
    Sidinh L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt bemötande och kundservice!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra och serviceminded! Petra var mycket påläst och svarade snabbt på alla frågor.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt väldigt bra. Kämpade och försökte så gott hon kunde. Fick även fram ett väldigt bra slutpris av lägenheten tillslut! Mycket nöjd med Petras jobb!
  • Berit B
    Berit B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig, tydlig med information. Bra råd. Har bara gott och säga om henne.
    Suverän !!!
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd med Sabina! Otroligt professionell och kompetent! Kände stort förtroende och trygghet under hela processen!
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket professionell, tillmötesgående och strukturerad. Kort sagt vi är mycket nöjda.
  • Erika U
    Erika U skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket positivt, kunnigt, vänligt, engagerat och professionellt bemötande.
  • Per L
    Per L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig och förtroendeingivande. Rak på sak och kändes okomplicerad och serviceinriktad.
  • Olof N
    Olof N skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har både sålt mitt gamla hus och köpt min bostadsrätt via Petra och är väldigt nöjd med henne som mäklare. Präglas enligt mig av stor professionalitet, stark integritet och hög servicekänsla. Inte den, ursäkta uttrycket, översäljande mäklartypen utan mycket förtroendegivande.

Huset är just nu fullt av flyttlådor och jag hoppas slippa flytta på länge, men återkommer mer än gärna när det, hemska tanke, är dags nästa gång. :)
  • Regina R
    Regina R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra! Trevlig, kunnig och engagerad.
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är både glad och professionell. Hon är noga med att en förstår allt och uppdaterar en under hela processen!
  • Emil H
    Emil H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra! Kompetent, trevlig, serviceinriktad. Kunde inte ha önskat oss bättre.
  • Sture P
    Sture P skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon är en lyhörd och kunnig mäcklare, som alltid hade tid när nya frågor uppstod. Visste hon inte svaret löste hon det på momangen. Jag är mycket nöjd med utfallet av försäljningen. Sen är hon ju trevlig också.
    Vh Sture
  • Dogan C
    Dogan C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderar starkt.
  • Felica C
    Felica C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi försökte att sälja vår lägenhet i några månader utan resultat, men när Petra tog över så blev det försäljning snabbt.Vi sålde lägenheten för ett bättre pris än vad vi hade hoppats på som gjorde oss väldigt glada. Dessutom var hon alltid kontaktbar och kunde hålla oss uppdaterade genom hela visningsperioden. Alltid glad och trevlig! Petra kommer vi att välja igen om det blir en till försäljning i framtiden:)
  • Madelen A
    Madelen A skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är jättenöjd med min mäklare både vid försäljning och köp av ny lägenhet! Hon har varit ett stort stöd och har varit tillgänglig och flexibel! Kan varmt rekommendera henne!
  • Monica B
    Monica B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra Garpefors är en väldigt duktig mäklare. Hon är ödmjuk, lyssnar in önskemål och har vid första besöket visat sitt intresse, sympatisk och hon presenterar sitt upplägg inför försäljningen.
    Hon är aktiv, stämmer av och alltid inlyssnande. Som kund blir man väldigt lugn, har stort förtroende och känner sig trygg i sin försäljning. Bra avstämning, är tillgänglig, väldigt bra slutförande av försäljningen. Återkopplar efter att nya ägaren har flyttat in att allt är bra.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kunnigt och behagligt bemötande har gjort affären enkel och smidig!
  • Sara L
    Sara L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trovärdig och trevlig. Duktig.
  • John W
    John W skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt hjälpsam och service inriktad. Finns alltid tillgänglig och kan hon inte ta samtal så återkommer hon alltid tillbaka. Super nöjd med all den hjälpen vi har fått.
  • Aleksander S
    Aleksander S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är utomordentligt serviceinriktad och professionell som mäklare. I kombination med ett äkta engagemang samt ett samarbetstrevligt bemötande blev hela försäljnings processen så besvärsfri och bra som man kan önska.
    Aleksander S
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina är en kunnig och engagerad mäklare.
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Duktig, hjälpsam med ett stort tålamod 😊👍
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt bra bemötande. Mycket trevlig person. Allt gick toppensnabbt . Petra är en duktig mäklare. Vi är jätteglada att det var hon som sålde vårt hus.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ättillgönglig, trevlig, tillmötesgående och en väldigt duktig säljare.
    2017-01-24 Henrik H svarar Cecilia N
    Tack Cecilia! Lycka till med ert nya hus i Eskilstuna :-)
  • Terje R
    Terje R skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Är jätte nöjd med Petra....Kan inte annat än att säga HON ÄR BÄST....Trevlig,humor, respektfull m.m kommer rekommendera henne till alla mina vänner i Huddinge....
    Är så glad för att jag valde henne.....

Mvh Terje
  • Ann-christin J
    Ann-christin J skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Från vårt första möte till försäljning av vårt hus har Lennart Norman agerat mycket seriöst och professionellt. Hans långa erfarenhet och lokalkännedom har varit till stor nytta för oss
  • Olle M
    Olle M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket professionellt utförd försäljning och hjälp med underlag till skattemyndigheten för reavinstbeskattningen.
    2016-12-30 Henrik H svarar Olle M
    Tack Olle! Det var kul att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Lycka till i lägenheten // Henrik
  • Christofer E
    Christofer E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag saknar ord för denna man! Han är ju född mäklare! Han har både kompetens och pondus och hela han utstrålar trygghet och service. Om jag förstått det hela rätt så är Lennart både jurist och byggnadsingenjör vilket gör honom till den mest komplette mäklaren jag mött rent kompetensmässigt och hans personlighet matchar hans utbildning. Jag träffade Lennart 2010 när jag köpte ett hus av honom. Efter det har jag sålt två lägenheter genom honom och låtit honom värdera mitt hus. Jag har dessutom ringt eller besökt honom ett tjugotal gånger för råd till mig själv eller för mina vänner och alltid fått goda råd och trevligt bemötande. Jag rekommenderar Lennart Norman av hela mitt hjärta!
    2016-11-29 Lennart N svarar Christofer E
    Tack Christofer. Nu blir jag nästan generad. Du är välkommen att ringa eller besöka mig en tjugoförsta gång när du eller dina vänner behöver fler råd.
    Lennart Norman
  • Ray A
    Ray A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är mycket nöjd med Lennart Normans hjälp med att sälja mitt hus. Han ingav förtroende från första början. Jag anser att han är trygg, respektfull, pålitlig, mycket kunnig och tålmodig.
    Vänliga hälsningar Ray Adehed.
    2016-11-23 Lennart N svarar Ray A
    Tack Ray för de vänliga orden. Det var riktigt trevligt att hjälpa dig hitta ny familj ta över ditt barndomshem.
    Lennart Norman
  • Elsie Ö
    Elsie Ö skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Han gjorde ett jätte bra jobb. Jag är nöjd
    2016-11-10 Lennart N svarar Elsie Ö
    Tack Elsie. Hoppas och tror att Robban fick en riktigt bra granne.
  • Eva M
    Eva M skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En hårt jobbande, proffsig, vänlig och inkännande mäklare som trots en hel del krångel fick till en mycket bra försäljning.
    2016-12-08 Kristian P svarar Eva M
    Det var väldigt kul och hjälpa dig och Bosse med styckningen av tomt samt försäljning av villan och tomten.
    Hoppas att ni får det bra på Kreta och jag följer erat fantastiska byggprojekt. Ser fram emot att se fler bilder på det.
    Hör av er när ni kommer till Sverige!
  • Elin L
    Elin L skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Grymt bra mäklare som jag både sålt och köpt hus via :) 👌🏻
    2016-11-27 Lennart N svarar Elin L
    Tack Elin. Det var grymt kul att hjälpa dig också, inte bara en utan två gånger. Hjälper dig självklart nästa gång också.
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jättetrevlig! Lite ostrukturerad men oerhört serviceminded.
    2016-10-24 Gunilla A svarar Lisa A
    Hej Lisa. Tack för rekommendation, varma ord och konstruktiv kritik. Jag får leverera mer struktur i resten av vår affär! Mvh Gunilla

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge