Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 612 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• 2019-04-19

Daniel K skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra kommunikation med mäklaren och bra bemött med smidig försäljning Läs mer
  • 2019-04-15

Elzbieta K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    We were selling an apartment.
    The agent Mithat was offered to me by a good colleague who was also very pleased with Mithat's work.
    My expectations were really satisfied and fulfilled because it was sold at a good price.
    The experience with me was really invaluable because I had good help from an agent who really knew his job 100%. Läs mer
  • 2019-04-15

Janardhan K skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    mäklare was very good. There was a continuous follow up. Signing process went smooth Läs mer
    2019-04-16 Henrik H svarar Janardhan K
    Thank you Janardhan. It will be interesting to see your plans for the plot in the future.
  • 2019-04-13

Azen O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Det allt gick jätte bra och Enkel. Läs mer
  • 2019-04-11

Tevfik E skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi hade försökt sälja vår lägenhet i över 3 månader utan framgång. Turligen hamnade vi i kontakt med Mithat och wow vilken skillnad! Vår fina lägenhet fick äntligen vad den förtjänade efter enbart 5 dagar med Mithat enligt alla våra förväntningar. Proaktiv, stort kontaktnät och målinriktad. Grym kommunikation från start till slut. Kan varmt rekommendera Mithat till alla som funderar på att sälja i Huddinge. Läs mer
  • 2019-04-11

Ivan M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Brf Lövgården har sålt två bostadsrätter hittills via Mithat Bircan på duvbergsvägen. Den ena en 1:a har han sålt till rekordpris. Han är våran föreningsmäklare och det är vi glada för. Vi blev väl bemötta av en proffesionell mäklare med artighet och stil. En mäklare jag varmt rekommenderar.

Ordförande i Brf lövgården1 Ivan Matejic Läs mer
  • 2019-04-09

Paulina R skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Det var min första försäljning och jag kände att Petra fanns där i alla steg. Jag vågade ställa de "dumma frågor" jag hade och fick snabbt svar. Hon är en duktig och engagerad mäklare som jag skulle anlita igen! Läs mer
  • 2019-04-09

Serkan O skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt Hus,
    Blev mycket bra bemött av Gunilla Abejón.Hon är väldigt kunnig.Jag rekommenderar henne till både säljaren och köparen för professionell service. Läs mer
    2019-04-16 Gunilla A svarar Serkan O
    Hej Tack för fin rekommendation och grattis till ett fint hus! Roligt att ni nu är tillbaka i samma område som tidigare!
  • Ingrid V

2019-04-06

Ingrid V skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lägenhet på Sjödalsvägen. Mycket bra bemötande av Henrik och Rebecka. Läs mer
    2019-04-08 Henrik H svarar Ingrid V
    Tack för din fina ord Ingrid. Jag är säker på att ni kommer trivas bra i lägenheten. Vi håller kontakten.
  • 2019-04-04

Sangar H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte våran bostad via Mithat. Vi hade tidigare varit på en visning av en likadan lägenhet men vann tyvärr inte budgivningen. Mithat erbjöd oss en likadan lägenhet för samma pris. Mycket duktig mäklare!! Läs mer
    2019-04-04 Mithat B svarar Sangar H
    Vad gör man inte för sina kunder, lycka till!
  • 2019-04-03

Ali A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bästa mäklare jag sålde min bostad inom kort tack så mycket Läs mer
    2019-04-04 Mithat B svarar Ali A
    Tack Ali, lycka till med nya köpet!
  • 2019-04-02

Joakim B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt trevligt bemötande och kunnig mäklare. Läs mer
  • Alan R

2019-04-01

Alan R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren med god lokalkännedom, samt ett väldigt proffsigt bemötande mot mig som säljare. Bra kommunikation genom hela processen. Har bara gott att säga.
    jag blev väldigt nöjd och kommer välja henne till nästa gång jag säljer.
    Sabina har handlat mycket proffessionelt dels för bostadens värdering och därmed utgångspris, dels hanteringen av prospects samt det slutliga kontraktsförfarandet där Sabina intog en mycket balanserad och saklig hållning visavi mig som säljare. Mina förväntningar av dessa fyra saker överträffades. Rekommenderas stark!!!! Läs mer
    2019-04-05 Sabina K svarar Alan R
    Hej Alan, Tack för fin bedömning! Kul att du är nöjd. Vore trevligt med fler affärer i framtiden, du är alltid välkommen tillbaka.
  • 2019-03-29

Helene M skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En kompetent mäklare som ALLTID återkom och var tillgänglig! Läs mer
  • Kjell J

2019-03-29

Kjell J skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka hjälpte oss att sälja en villa i Huddinge.
    Vi fick bra råd av henne som visade sig leda till en bra försäljning.
    Uppdraget genomfördes på ett proffsigt sätt.
    Tack för hjälpen. Läs mer
  • 2019-03-29

Märit W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig och seriös samt arbetade extremt aktivt med försäljningen. Var mycket förtroendeingivande och kunnig. Läs mer
    2019-04-04 Kristian P svarar Märit W
    Tack Märit!
    Det har varit väldigt roligt att jobba tillsammans med er i den här försäljningen.
  • 2019-03-28

Maud H skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt min lgh i Kästa och fått snabba svar och proffsig hjälp från början till slut av Sabina. Läs mer
    2019-04-02 Sabina K svarar Maud H
    Hej Maud, tack så mycket för ditt förtroende, det var jätteroligt att hjälpa dig med din stora affär. Hoppas du trivs i dit nya boende.
  • 2019-03-27

Árpád Csaba P skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    I have bought a flat. I got all the answers on my questions. All the actions needed to be taken were fast and smooth. I wholeheartedly recommend her. Läs mer
  • 2019-03-26

Sundus Ilona A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en trea i Vårbyområdet. Bra kommunikation med Mithat ända från start, och fick även möjlighet till privat visning. Han har varit tydlig och rak hela vägen, och besvarat alla frågor. Läs mer
    2019-04-03 Mithat B svarar Sundus Ilona A
    Uppskattar de fina orden o kul att du kände det. Lycka till!
  • RADEF J

2019-03-22

RADEF J skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej !
    Mitt namn är Radef Jonan bor i Lammholmsbacken 276 vi såld våran lägenhet nyligen . Våran mäklare är Mithat Bircan han är väldet väldet bra . Han vet exat vad han har hålla på me . Han sagt från borja hur kommer att funkar och sedan bliv exat som han sagt . Vi såld lägenheten på bäst pris jag tycker nu visa granna vill Sälje också . ( NÖJD ) Nöjd Nöjd Tack Tack
    Mithat 👍👍🙂😀
    MVH
    Radef & Solin Läs mer
    2019-04-03 Mithat B svarar RADEF J
    Tack Radef, det var riktigt kul o hjälpa er!!
    RADEF J gillar detta
  • 2019-03-21

Angelica S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vår stora 3a i Vistaberg, Huddinge och Henrik har vart exemplarisk hur man vill att en mäklare ska vara. Fantastisk! Vi är nöjda och återkommer till Henrik nästa gång vi ska sälja Läs mer
  • ANDERS K

2019-03-21

ANDERS K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är en superbra mäklare! Snabb, engagerad, kunnig och pålitlig. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Ulrika Christina Birgitta S

2019-03-18

Ulrika Christina Birgitta S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har precis köpt en villa och Petra var vår mäklare.
    Petra är en trevlig och ordningssam mäklare. Alltid tillmötesgående. Hon tog sig tid att förklara och förstå. Tack Petra för ett bra samarbete!
    Mvh,
    Ulrika Läs mer
  • 2019-03-17

Martin B skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens Berg på Svensk Fastighetsförmedling hjälpte oss att sälja vår villa. Försäljningen drog ut en del på tiden på grund av oss, ändå stressade Jens aldrig på försäljningen utan var väldigt förstående och lugn.
    Vi kände under hela processen att kommunikationen var klockren och Jens uppdaterade oss om vad som hände. Trots sin ringa ålder känns det som Jens varit med i ”gamet” länge.
    Vi vill å det varmaste rekommendera Jens.

Professionell och lyhörd som få, med kunden i fokus!

Stort tack!
    Martin & Sofia. Läs mer
    2019-04-01 Jens B svarar Martin B
    Stort tack för dom fina orden och extremt kul att få hjälpa er :) // Jens
    Jens B gillar detta
  • 2019-03-15

Linn Anita R skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig benötande og gav all informasjon vi som kjöper vår förste bolig behövde Läs mer
  • 2019-03-15

Åsa A skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi hittade ett hus vi ville köpa. Samma mäklare sålde vårat hus o sen köpte vi huset vi hittat. Jättenöjd med våran mäklare Jens Berg. Kunde inte varit smidigare! Läs mer
    Jens B gillar detta
  • 2019-03-11

Lars L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet och fick bra hjälp av mäklaren som var kunnig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-03-13 Petra G svarar Lars L
    Tusen tack för dina ord Lars, uppskattas! Ni har köpt en fin lägenhet så jag tror att ni kommer trivas riktigt bra där..
  • 2019-03-10

Carlos A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag träffade Mithat på en visning o kände direkt att detta är en mäklare man kan lita på. Han svarade på alla frågor jag hade o försökte hjälpa mig med ett annat boende. Han hade flera på gång som inte var ute på nätet. Jag köpte o sålde via honom.
    Utan tvekan en mycket professionell mäklare!! Läs mer
    2019-04-03 Mithat B svarar Carlos A
    Målet är alltid att vara informativ och ge kunden trygghet. Tack för förtroendet, det var en ära!

Anders B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vill ni anlita en mäklare med mycket hjärta o stort engagemang, då tycker jag att ni ska anlita Mithat.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-04-03 Mithat B svarar Anders B
    Tack Anders, lycka till framöver!
  • 2019-03-09

Alexander T skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fantastisk mäklare med hög kompetens.
    Bra lokalkännedom o stor kontaktnät av kunder. Sålde lägenheten till högt pris i en trög marknad. Mäklare gör stor skillnad på en sån marknad. Han rekommenderas starkt!! Läs mer
    2019-04-03 Mithat B svarar Alexander T
    Fantastiskt att det gick bra o vi nådde målet.
    Kör hårt framöver!

Carl M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Den här mäklaren ska ni anlita om ni säljer i Huddinge/Vårby. Han inger ett stort förtroende o har en hög servicenivå.
    Jämförde 3 mäklare o han var det självklara valet. Ring honom o ni kommer inte ångra er! Läs mer
    2019-04-03 Mithat B svarar Carl M
    Tack för förtroendet o lycka till!
  • 2019-03-09

Abdullah O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag valde Mithat efter att ha träffat 4 andra mäklare. Han sålde min 2a i Huddinge. Mycket kunskap om området o stor kontaktnät. Områdets bästa mäklare. Läs mer
    2019-04-03 Mithat B svarar Abdullah O
    Alltid lika kul o bli vald bland flera duktiga bransch kollegor.
    Tack för förtroendet!
  • 2019-03-08

Jan D skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en bostad i Huddinge. Petra är mycket proffesionell och kunnig. Vi kände till Petra sen tidigare och är väldigt nöjda med henne. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare Läs mer
    2019-03-13 Petra G svarar Jan D
    Kul att ni är så nöjda, jag uppskattar orden otroligt mycket och ni har varit väldigt tillmötesgående och trevliga!
  • Josefine S

2019-03-06

Josefine S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi både köpte och sålde med Sabina Klingsell. Mycket bra och trevligt bemötande, snabb återkoppling, och väldigt tillgänglig. Hon var väldigt engagerad och tålmodig, trots en tuff marknad, och sydde ihop säcken jättebra! Vi är jättenöjda, och så glada över vårt nya fina hus! Läs mer
    2019-03-07 Sabina K svarar Josefine S
    Hej, stort tack för ert förtroende Josefine. Det var väldigt givande för mig att hjälpa er med både bra försäljning och köp. Grattis till två bra affärer!
  • Josefine S

2019-03-06

Josefine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi både köpte och sålde med Sabina Klingsell. Hon var väldigt engagerad och tålmodig, trots en tuff marknad, och sydde ihop säcken jättebra! Vi är jättenöjda, och så glada över vårt nya fina hus! Läs mer
  • 2019-03-05

Anders C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi tycker att Petra gjorde ett väldigt bra jobb! Ordning och reda, strukturerad, kunnig, snabb och seriös! Jättebra! Läs mer
    2019-03-13 Petra G svarar Anders C
    Tusen tack Anders! Riktigt kul att det gick snabbt, smidigt och att ni blev nöjda!
  • 2019-03-05

Agneta B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra har hjälpt oss sälja en bostadsrätt. Hon var lätt att få kontakt med, snabb med svar och lyhörd för våra önskemål samtidigt som hon på ett klokt sätt väglett oss.
    Stort tack!
    Agneta Läs mer
    2019-03-13 Petra G svarar Agneta B
    Skönt att höra Agneta, stort tack själv för förtroendet!
  • 2019-03-04

OBOS Projektutveckling AB skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt totalt 6 bostäder med Sabina Klingsell och kommer absolut sälja nästa även med henne. Hon är lyhörd, återkopplar alltid och vi har stort förtroende för henne. Hon kommer med egna förslag på förbättringar och taktik som visat sig hjälpa försäljningarna framåt. Sammanfattningsvis: en mäklare som vet hur man säljer på dagens marknad och alltid återkopplar. //Johanna Läs mer
    2019-03-05 Sabina K svarar OBOS Projektutveckling AB
    Hej Johanna. Ett stort tack för din bedömning, så roligt att ni är nöjda och att vi fick avslut på projektet tillsammans!
  • 2019-03-02

Jalil Yousif Y skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är mycket nöjda som gör ett utmärkt arbete.
    Jalil Läs mer
    2019-03-04 Gunilla A svarar Jalil Yousif Y
    Hej. Stor tack för fin återkoppling på vårt samarbete. Det var många bitar som skulle falla på plats men vi lyckades. Känns roligt att ni äntligen hittat det hus ni sökt så länge.
  • 2019-03-01

Joacim K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt BRA bemötande!
    Sabina var pålitlig och trevlig och korrekt i sin beskrivning av objektet.

Upplevelsen var över förväntan Läs mer
    2019-03-04 Sabina K svarar Joacim K
    Hej Joacim. Tack så jätte mycket för dina ord. Det var en bra affär med snabb o tydlig kommunikation från båda sidor. Då är min erfarenhet att blir det bra.
  • 2019-03-01

Stalin Reddy P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Recently, I bought an apartment in Flemingsberg (Sågstuvägen 44,) via the service of SVENSK FASTIGHETSFÖRMEDLING AB.
    I got a good service from Mithat Bircan as a consultant . He answers my questions very professionally and clear though I asked him very general questions. He is quick to response whenever I have a question to him.
    Though this is my first purchase in Stockholm, He made it very easy for me. The service is reached my expectations from him. I
    Thanks for the help and suggestions.
    Regards. Läs mer
  • 2019-02-26

Margaretha M skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren gjorde sitt bästa i dessa svåra tider. Vi fick huset sålt och via hemnet hitta vi en lägenhet. Allt har gått fort. Bra tycker vi. Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Carl N

2019-02-24

Carl N skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag anlitade Sabina för att sälja mitt brf radhus då hon nyligen sålt flera andra brfer i området.
    Proffsig, kunnig, driven, kommunikativ och effektiv och fick till en försäljning till ett i förväg överenskommet acceptpris innan öppen visning vilket jag prioriterade då jag redan köpt annat.

Jag rekommenderar Sabina.
    Mvh Carl Läs mer
    2019-02-25 Sabina K svarar Carl N
    Tack för din rekommendation och ett bra samarbete Carl. Jätteroligt att skräddarsy försäljningen efter dina förutsättningar och påvisa ett snabbt och bra resultat.
  • 2019-02-20

Mirza Qaisar M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Supertrevlig och ambitiös,rekommenderas !! Läs mer
    2019-02-21 Mithat B svarar Mirza Qaisar M
    Tack o hoppas att ni trivs i området!!
  • Marta H

2019-02-20

Marta H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag sålde nyligen min bostadsrätt, ett par hus. Vi hade fått en reklam från fastighetsförmedling i Huddinge som lät intressant och tog kontakt med mäklaren. Allting sköttes mycket proffsigt från första mötet fram till att vi skrev kontrakt med köparen.
    Mäklarens bemötande var tydlig, det fanns en plan från början till slut, han var lugn och var säker på sin sak. Det hela gick smidigt och vi blev informerade och guidade under hela försäljning. Läs mer
    2019-02-21 Mithat B svarar Marta H
    Tack för de fina orden, lycka till med allt!
  • Ronny D

2019-02-17

Ronny D skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Min första försäljning gick som en dans!

Bra upplägg,m.a.o fullödig information kring min försäljning samt trevligt bemötande.
    Jag kan verkligen rekommendera min mäklare Sabina … Läs mer
    2019-02-25 Sabina K svarar Ronny D
    Det är så tacksamt att läsa mina säljares upplevelser av vårt samarbete. Tack för dina fina ord!
  • Marie B

2019-02-15

Marie B skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en bostadsrätt brf Docenten Snättringe, förmedlad av Gunilla Abejón.
    Mycket kunnig och områdes orienterad mäklare.
    Ett fantastiskt trevligt bemötande på visningen och därefter.
    Så kunde inte vara nöjdare
    Tack Gunilla Läs mer
    2019-02-15 Gunilla A svarar Marie B
    Tack själv Marie för bra samarbete och återkoppling. Roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete. Trevlig helg!
  • 2019-02-13

Sanel H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej

Rebecka är väldigt driven och målmedveten. Hon kommer att göra sitt yttersta för art ni ska bli nöjda. Läs mer
  • 2019-02-13

Charlotta B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har både köpt och sålt lägenhet med Henriks hjälp. Han är tydlig, lätt att förstå, professionell och trevlig. Läs mer
    2019-02-13 Henrik H svarar Charlotta B
    Hej Lotta! Tack så mycket för rekommendationen :-)
  • Lana R

2019-02-06

Lana R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lyhörd positiv och kunnigt i sin sak Läs mer
    2019-02-12 Sabina K svarar Lana R
    Hej och stort tack för ert förtroende med försäljningen.
    Lana R gillar detta

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge