Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!

Läs vad 314 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Micke A
    Micke A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    enkelt o lätt o bra bra kommunikation o bra service.
    2017-10-10 Lennart N svarar Micke A
    Tack Mikael. Lycka till med gården i Dalarna!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka gjorde ett superproffsigt jobb; hon var hela tiden tydlig och hon visade att hon är duktig på det hon gör. Hon var dessutom tillgänglig, trevlig och effektiv.
  • Goran A
    Goran A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka är ung ambitiös och proffesionellt mäklare, kompetent
    Mycket bra bemötande och tillgänglig vid kontakter
  • Ingegärd S
    Ingegärd S skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har upplevt Rebecka som seriös och ansvarstagande. Bra uppdateringar efterhand som försäljningen pågick. Trevligt sätt utan att vara påträngande.
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon var trevligt och professionell.
  • John W
    John W skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag fick ett bra bemötande av Rebecka, snabb respons och bjöd in mig till en visning snabbast möjliga.

Hennes fokus på service och kundbemötande överträffade mina förväntningar. En grundlig genomgång när det var läge att gå igenom dokument och signera dessa. '

Jag är mycket nöjd.

/ John Stenius Wigerdal
  • Linda H
    Linda H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig mäklare som uppnådde våra förväntningar, rekommenderar!
    2017-09-28 Petra G svarar Linda H
    Tack för rekommendationen! Det var kul att kunna hjälpa er båda med bra resultat. Hoppas ni ska trivas i radhuset!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt och proffsigt bemötande
  • Marie Wikström W
    Marie Wikström W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vänlig , tillmötesgående, tillgänglig, stöttande, professionell.
    Högsta betyg på allt.
    2017-09-28 Petra G svarar Marie Wikström W
    Vilka fina ord Marie, stort tack för förtroendet och ta hand om dig nu!
  • Roger K
    Roger K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon är grymt bra! Kompetent och serviceminded.
    2017-09-28 Petra G svarar Roger K
    Tack Roger! Hoppas du trivs och blir kvar ett tag i Stuvsta nu :-)
  • Anders B
    Anders B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra gav ett proffesionellt intryck från första stund.
    Informativ, påläst och kundens bästa i första rum.
    2017-09-28 Petra G svarar Anders B
    Tack Anders, vad kul att höra. Jag är glad att jag fått hjälpa er! Hoppas lilla lägenheten på kvarnbergsplan känns bra.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra service, bra tilllgänglighet, kunnig och professionell.
    2017-09-28 Petra G svarar Magnus J
    Tackar så mycket för de fina orden Magnus!
  • Göran T
    Göran T skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra Garpefors är en vänlig,kompetent och professionell
    Fastighetsmäklare. Som kund fick jag ett bra bemötande, raka o klara besked inför fastighetsförsäljningen.
    Vid visning av objektet var hon skicklig rakt igenom, förstående och tillmötesgående mot både säljare och tilltänkta köpare. Tack Petra !
    2017-09-28 Petra G svarar Göran T
    Tack Göran! Jag uppskattar att ni gav mig förtroendet och det är otroligt kul att vi fick till en så bra försäljning. Härligt samarbete.
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tummen upp! Tummen upp! Tummen upp! Tummen upp!
    2017-09-28 Petra G svarar Christoffer J
    Tack tack tack Christoffer! Härligt med så många tummar upp :-)
  • Olga S
    Olga S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt var perfekt! Jättebra mäklare
    2017-09-28 Petra G svarar Olga S
    Tack Olga för de fina orden. Nu hoppas jag att ni ska trivas riktigt bra i nya villan.
  • Björn K
    Björn K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är mycket nöjda! Förmodligen ingen lätt uppgift för dig eftersom vi själva varit mäklare i många år. Du skötte det dock med bravur!
    2017-09-28 Petra G svarar Björn K
    Kul att höra Björn. Jag tycker att det var ett gott samarbete och jag uppskattar verkligen att jag fick ert förtroende!
  • Frida S
    Frida S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är en mycket proffisionell mäklare. Med fingertopps känsla både mot säljare och kund. En mäklare med mycket hjärta.
    Som ser individerna och hur ett objekt ska säljas!
    Både som köpare och säljare är man trygg vid Petras sida
    2017-09-28 Petra G svarar Frida S
    Tack! Otroligt intressant att fått genomgå både ett köp och en försäljning med er. Jag är glad över att allt gått så bra och att du varit så tillmötesgående och trevlig. Ta hand om er!
  • Linus H
    Linus H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionellt och trevligt. Pedagogisk och lugn.
    2017-09-05 Kristian P svarar Linus H
    Tack Linus!

Det var kul och få hjälpa er ytterligare en gång med en bostadsaffär. Vi får se om det tar 17 år till nästa gång.
    Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten.
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn, saklig och ordentlig.
    Proffsig på det hon gör. Jag känner mig hur nöjd som helst.
    2017-09-28 Petra G svarar Håkan G
    Vad härligt att höra Håkan. Efter en lite skakig start för din försäljning var det kul att få ta över och jag är glad över att du känner dig nöjd med hur det gick!
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande och bra utfört arbete
    2017-09-05 Henrik H svarar Lennart B
    Tack Lennart! Hoppas ni får en fin höst nere i Skåne :-)
  • Helene K
    Helene K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket kunnig, trevlig, duktig på att ge oss fortlöpande info.
    2017-09-04 Petra G svarar Helene K
    Tack så mycket Helene för fina ord!
  • Milomirka K
    Milomirka K skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej!

Jag är mycket nöjde med Gunilla och hon är lätt kommunikation o förstår varandra . Hon är glad trevligt Gunilla.
    Med vänlig hälsning, Milomirka
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig, kunning och tillgänglig.
  • Carina K
    Carina K skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Gunilla... bästa mäklaren.
    Så proffesionellt, men ändå så personlig och tillmötesgående. Utan den yta av något lurt som en del kan utstråla.
    Kände verkligen att hon ville både mig som köpare och säljaren det allra bästa för oss båda. Skulle välja henne som mäklare alla gånger om jag skulle sälja igen.
    2017-09-11 Gunilla A svarar Carina K
    Tack Carina för fina ord. Det var väldigt roligt att kunna hjälpa er familj att hitta den lösning som ni ville ha!
  • Christina L
    Christina L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra jobbat för vår bostadsaffärer!
  • Judit U
    Judit U skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionellt och trevligt första intryck. Förstod sedan att hon var bästa kompis med säljaren vilket gjorde att vi tappade förtroendet helt och kände oss lurade både prismässigt (vi pressades upp av en "falsk" köpare) och personligen. Det slutliga och sammanfattande intrycket blev således mycket dåligt. Att när man skriver kontrakt på kontoret visa att man är bästa vän med säljaren är oprofessionellt och lågt. Det handlar om mycket stora summor pengar och som kund känner man då sig nästan utnyttjad men framförallt lurad. Dessutom talade hon om för oss att huset har 2:80 m i takhöjd på nedervåningen, men det visar sig att det är 2:68 m... Ganska stor skillnad, och kanske en liten detalj i det hela, men det är fortfarande osanna uppgifter. Vi känner till Stockholms bostadsmarknad och fick verkligen uppleva det själva... tyvärr.
    2017-08-29 Sabina K svarar Judit U
    Hej Judit.
    Det var väldigt tråkigt att höra att ni känner er besvikna och lurade. Att hävda att det funnits en falsk budgivare tar jag allvarligt på. Jag mailar dig budhistoriken och jag föreslår att ni ringer till den som budade mot er och stämmer av så ni kan känna er trygga i det.
    Det såldes tre likadana radhus i området under ca 1,5 månad, i samma veva som ni köpte oktober- november 2016. Ni köpte för 4.500 000 de andra två gick för 4.600 000 kr samt 4.890 000 kr. Källa: Valueguard Index
    Jag har gett er information gällande radhuset,föreningen, byggnationen i området, skolor och förskolor som var viktigt för er och ni fick komma och titta en extra gång innan vi skrev kontraktet, så det kändes som ni var trygga i detta köp. Att säljaren var en bekant till mig har jag inte heller dolt, utan just nämnt det. Det förändrar inte min yrkesroll som jag tar ytterst seriöst på. Det är jätte tråkigt att ni inte kontaktat mig med era tankar, så vi hade kunnat prata om detta.

Det är inte är standard takhöjd som är 2,40 utan lite högre, jag tar på mig att jag eventuellt sagt 2,80 istället för 2,68, jag måste själv ha mätt fel. Det ber jag om ursäkt för.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn pålitlig kunnig alltid tillgänglig
    2017-08-30 Kristian P svarar Kerstin H
    Tack Kerstin!

Hoppas att du kommer trivas i lägenheten.
  • Robert L
    Robert L skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Riktigt bra, seriös.
    Bra på alla sätt o vis.
    Vi är supernöjda med Kristian.
    2017-08-21 Kristian P svarar Robert L
    Tack Robert!

Jag var ute och åkte i Glömsta för ett par dagar sedan och åkte förbi er förening. Väldigt fint ställe som ni har flyttat till!
    Ha det bra och vi hörs i samband med deklarationen.
  • Goran A
    Goran A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra! Ger god intryck, vänlig och tydlig
    2017-08-21 Kristian P svarar Goran A
    Hej Goran!

Tack för de fina orden.
    Ska bli kul att hjälpa dig med försäljningen av villan.
  • Mauritz O
    Mauritz O skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Enkelt, korrekt information & lysande omhändertagande av mig som kund
    2017-08-18 Kristian P svarar Mauritz O
    Tack Mauritz.

Nu är det bara några veckor kvar tills ni ska flytta in i huset och jag tror att ni kommer trivas i huset, väldigt trivsamt hus.
    Vi ses om några veckor.
  • Hans W
    Hans W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Super bra och kan rekommendera honom till alla
    2017-08-18 Kristian P svarar Hans W
    Tack Hans!

Hoppas att du och Susanne kommer att trivas i Mariefred.
    Det var väldigt kul att hjälpa er med försäljningen.
  • Carl-johan F
    Carl-johan F skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Korrekt, avslappnat och proffessionellt. Erfaren.
    2017-08-18 Kristian P svarar Carl-johan F
    Hej!

Tack!
    Kul att du och Sofia är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas i radhuset.
  • Anette H
    Anette H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian är en kunnig, lugn och trygg person som kan sitt jobb :-)
    Förtroendeingivande och bra mot både säljare och köpare.
    2017-08-18 Kristian P svarar Anette H
    Hej Anette!
    Tak för de fina orden.
    Hoppas att ni kommer trivas i huset.
    Vi hörs om inte förr så i samband med deklarationen.
  • Jannica N
    Jannica N skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är väldigt nöjda med Rebecka som mäklare! Hon är ung och hungrig men extremt kunnig. Vi kände oss trygga från första stund och rekommenderar henne gärna till alla vi känner (och inte känner)!
    2017-08-15 Rebecka K svarar Jannica N
    Tack för era fina ord och förtroende, jag hoppas ni ska trivas i ert fina radhus!
  • Inga B
    Inga B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och kunnig löste det mesta
    2017-09-04 Petra G svarar Inga B
    Tack Inga. Må så gott nu i din nya fina lägenhet!
  • Leena A
    Leena A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt och gott bemötande. Vi kunde inte fått bättre service!
    2017-07-31 Lennart N svarar Leena A
    Hej
    Tack för de vänliga orden och tack själva för trevligt samarbete.
    Lennart Norman
  • Emine K
    Emine K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är väldigt nöjd med Petra Garpefors som mäklare. Hon är kunnig och utstrålar trygghet. Allting gick så simidigt och hon är väldigt lätt att göra affärer med. Jag har redan rekommenderat Petra till en släkting och ska fortsätta med det.
    2017-09-04 Petra G svarar Emine K
    Tack så jättemycket för de fina orden Emine, och jag uppskattar verkligen din rekommendation till Haci!
  • Muhammed K
    Muhammed K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt, serviceminded, trevligt bemötande. Sabina har haft en väldigt bra upplägg i början som lett till en smidig försäljning. Sabina har nått våra förväntningar med råge.
  • Bo M
    Bo M skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Alltid behjälplig med ett gott hjärta och ett stort tålamod.
    Familjen Möller
    2017-09-04 Petra G svarar Bo M
    Tack Bosse. Det gick ju riktigt bra till slut. Ta hand om er!
  • Shabnam C
    Shabnam C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra har varit jätte bra som mäklare. Under hela försäljningsprocessen har Petra varit närvarande och bra med att ständigt hålla oss uppdaterade om vad som pågår. ständigt tillgänglig. Bra och tydlig med information. Väldigt duktig på det hon gör och ger bra inredningstips inför fotografering. Har mött många mäklare men ingen som ger sån varm och förtroendefull känsla som Petra.
    2017-09-04 Petra G svarar Shabnam C
    Stort tack för er rekommendation och ert fina bemötande. Mycket bra samarbete tycker jag!
  • Marie-Louise R
    Marie-Louise R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig kunnig och mkt tillmötesgående.
  • Anders S
    Anders S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag kan verkligen rekommendera Petra Garpefors på Svensk fastighetsförmedling i Huddinge. På ett kunnigt, personligt och proffsigt sätt tog hon mig genom försäljningen av min lägenhet. Hon tog ett helhetsansvar, och höll i alla trådar på ett föredömligt sätt. Förtroendeingivande för alla parter. Dessutom till ett rimligt arvode. Jag är helnöjd och skulle definitivt anlita henne igen vid behov!
    2017-09-04 Petra G svarar Anders S
    Stort tack Anders! Vad roligt att höra att du är helnöjd. Jag hjälper gärna till igen vid behov men nu hoppas jag att ni trivs bra i ert nya hus i Fullersta.
  • Johan G
    Johan G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bästa mäklaren! Snäll och så extremt trevlig å lätt att ha å göra med :)
    2017-09-04 Petra G svarar Johan G
    TACK! Jag får verkligen säga detsamma om dig, mycket trevligt att ha fått samarbeta och hjälpa dig med din försäljning :)
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina Klingsell var personlig och hjälpsam vid vår försäljning. Hon lade ner mycket arbete för att få allt att gå så smidigt som möjligt.
  • Peter B
    Peter B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är ett fullblodsproffs!
    Engagerad, kunnig, tydlig och noga med att allt går rätt till. Man kan inte begära mycket mer av en mäklare.
    2017-04-21 Lennart N svarar Peter B
    Tack Peter. De orden värmer. Det blir ett sant nöje att hjälpa dig nästa gång igen!
    Lennart
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd! Allt fungerade perfekt, finns inget att klaga på.
    2017-09-04 Petra G svarar Magnus A
    Härligt att höra! Hoppas ni trivs fortsatt bra i ert nya boende.
  • Bengt Harry E
    Bengt Harry E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon är super proffsig trevlig positiv enkel uppfattas som kunnig har hit tills inget att märka på
  • Monica H
    Monica H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Oerhört proffsig och lyhörd. Snabb på att återkoppla under hela processen.
    Ger Petra högsta betyg och varma rekommendationer!
    2017-09-04 Petra G svarar Monica H
    Vilka fina ord Monica, tack. Önskar er all lycka här framöver!
  • Anders N
    Anders N skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra. Inget att anmärka på.
  • Anders M
    Anders M skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket väl godkänt, jag kan starkt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2017-03-25 Mikael M svarar Anders M
    Tack Anders. Det har varit kul att hjälpa dig och din bror. Hoppas vi syns igen, kanske en match paddel?

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge