Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 521 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Jan-Erik S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi anlitade Gunilla Abejón för att sälja vårt radhus i Kynäs/Huddinge.
    Gunilla gav ett förtroendefullt intryck med saklig och korrekt återmatning. Vi hade en bra kommunikation under säljprocessen där Gunilla även tog direkt kontakt med potiella intressenter.
    Huset såldes enligt våra förväntningar trots en skakig marknad våren 2018.
    Vi är mycket nöjda med Gunillas insatser och ger henne de bästa rekommendationerna.
    Lotta & Janne Läs mer
    2018-11-20 Gunilla A svarar Jan-Erik S
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och det resultat vi fick. Tack själva för fint samarbete och stort tack för en väldigt fin rekommendation.
  • Fredrik S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren var genom hela köpprocessen tillgänglig, trevlig och professionell.

5/5 Läs mer
    2018-11-19 Gunilla A svarar Fredrik S
    Hej, vad roligt att du känner dig nöjd med vårt samarbete. Vi ses vid tillträdet!
  • Mikael T skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt, erfaren kunig och saklig mäklare +++++ upplevelse Läs mer
    2018-11-19 Gunilla A svarar Mikael T
    Tack för fin återkoppling på mitt arbete!
  • Lamprini P skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens did a great job. He is trustworthy, always reachable and professional. We would choose him again! Läs mer
    2018-11-21 Jens B svarar Lamprini P
    Im glad you're happy and wish you all the best :)
    Jens B gillar detta
  • Margareta Ö skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt en lägenhet och är väldigt nöjda med mäklaren som var mycket trevlig och skötte det hela på ett smidigt sätt. Läs mer
  • Robert K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren som sålde en lägenhet i Huddinge. Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Zahra T skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har fått gott bemötande och professionell hjälp av mäklaren. Rekommenderar honom. Läs mer
    2018-11-20 Mithat B svarar Zahra T
    Hoppas att ni trivs o ni vet vart jag finns om ni behöver hjälp!!
  • Sofia S skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian glömde bort mig när jag hade anmält intresse på ett nybyggnadsprojekt. Mailade och ringde honom tre gånger men ändå sålda han huset till någon annan. Hans kommentar var att han hade glömt bort att ringa tillbaka till mig. Riktigt uselt! Vart snuvad på mitt drömboende..
    / Sofia Läs mer
    2018-11-05 Kristian P svarar Sofia S
    Väldigt tråkigt att jag missade att kontakta dig. Det har varit en lång process med försäljningen och många kunder.
    Första kontakten hade vi i Juni och försäljningen av återstående hus började i oktober.
    Jag återkommer till dig enligt överenskommelse på telefon om det blir någon återgång av ett hus.
  • Ulf B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljningen av vår bostadsrätt gick över förväntan tack vare Lennarts proffesionella yrkeskunskaper. Våra förväntningar överträffades med råge. Dessutom blev vi bemötta på ett fantastiskt sätt som ingav oss ett stort förtroende. Sammanfattningsvis kan vi helhjärtat rekommendera Lennart Norman till blivande kunder.
    Hälsningar Birgitta och Ulf Läs mer
    2018-11-07 Lennart N svarar Ulf B
    Tack Ulf och Birgitta. Så bra att ni är nöjda. Det är det viktigaste för mig. Nu får ni njuta av skärgården istället.
    Lennart
  • Veronica M skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fungerat bra med samarbetet
    Fått råd och stöd
    Försäljningen gick över förbäntan Läs mer
    2018-11-02 Rebecka K svarar Veronica M
    Tack för rekommendationen. Va kul att försäljningen gick över dina förväntningar och extra roligt att vi nådde rekordpris i föreningen!
  • Peter H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt bra!
    Gunilla har erfarenhet och kompetens. Jämfört med andra mäklare ser hon mer komplext på fastigheten och dess möjligheter. Hon är också väldigt pedagogisk, vilket är väldigt skönt i den snårskog som följer en fastighetsaffär. Hon känns dessutom hederlig och objektiv. Läs mer
    2018-11-01 Gunilla A svarar Peter H
    Tack Peter för fin rekommendation! Känns bra att jag kunde hjällpa till.
  • Gailani S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Midhat är en fantastisk mäklare. Man kommer bli nöjd med honom, eftersom han är en ärlig person och fullrespekt samt har bra talamod med båda säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-20 Mithat B svarar Gailani S
    Tack Gailani, det var en ära att hjälpa dig!
  • Ingemar F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt ett radhus i Segeltorp med hjälp av Henrik. Då vi bestämde oss för att sälja tog vi kontakt med ett antal mäklare som vi också träffade. Vi fastnade för Henrik för att han verkade seriös, trevlig o verkade ha koll på marknaden. Dessutom utlovade han inte att allt skulle gå snabbt eller att vi skulle få ett högt pris för fastigheten.
    Trots att många kom på visningarna, ville aldrig budgivningen ta fart ordentligt. Henrik visade då genom sitt stora intressent och kundregister, att han till slut kunde hitta en köpare, som ville betala ett pris vi var nöjda med.
    Kan således varmt rekommendera Henrik Holmquist och Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge. Läs mer
    2018-10-31 Henrik H svarar Ingemar F
    Hej Ingemar och stort tack för din rekommendation. Lycka till i er nya lägenhet på västkusten.
  • Simon L skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Precis köpt en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren Mithat. Jag tycker att mäklaren levde upp till alla förväntningarna jag hade. Snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-10-31 Mithat B svarar Simon L
    Tack Simon, hoppas att du är nöjd. Hör av dig när det är dags o sälja!
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt flöt bara på hon kan Kvarbergsplan..😀 Läs mer
    2018-11-02 Rebecka K svarar Camilla T
    Kvarnbergsplan är toppen! Stort tack Camilla, hoppas du ska trivas i ditt nya!
  • Petra H
    Petra H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har haft turen att både köpa och sälja bostad via Petra. I båda fall har hon gjort ett superbra jobb. Som säljare är det lite nervöst och det dyker upp hundra frågor hela tiden. Petra har gjort att jag känt mig lugn och säker på att allt ska gå bra, hon har svarat på alla konstiga funderingar - och snabbt! Hon är professionell, kunnig, vänlig och har en naturlig charm. Det är nästan som att hänga med en kompis samtidigt som hon verkligen får jobbet gjort. Om jag någonsin får för mig att sälja eller köpa igen är det ingen tvekan om vilken mäklare jag kommer vända mig till :) Läs mer
  • Laura L
    Laura L skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik hjälpte oss med våran bostadsaffär och det hela har varit fantastiskt professionell process från start till slut. Vi har fått information alltid och snabbt. Och nöjda med resultatet av försäljningen och råden under resans gång! Läs mer
    2018-10-31 Henrik H svarar Laura L
    Tack Laura för din rekommendation.... hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Annars är ni välkomna tillbaka till Vistaberg :-)
  • Mattias F skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är köpare till en större en-rummare och är väldigt nöjd med bemötandet från mäklaren på SFf. Mäklaren var väldigt tillgänglig och hjälpsam vid eventuella funderingar och/eller frågor.

När man är i en process av att köpa en bostad har man förmodligen en hel del frågor och en mäklare bör på ett så professionellt sätt som möjligt stå till de inblandades förfogande på ett sätt som en ”vanlig” säljare inte behöver. Detta förväntar jag iaf mig av en mäklare och jag kan bara konstatera att mäklaren gjorde ett fint jobb. Läs mer
    2018-10-29 Jens B svarar Mattias F
    Härligt Mattias och kul att du är nöjd, vi ses!
  • Felix M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lägenhet Huddinge 55kvm 2a. Mycket bra och smidig mäklare affären gick fort och överförväntning Läs mer
    2018-11-01 Jens B svarar Felix M
    Tack för omdömet Felix, ha det gott så hörs vi!
    Jens B gillar detta
  • Bita Nassir G skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat har hjälpt mig att sälja min lägenhet i Flemingsberg, hans bemötande och arrangemang var hans starka sidan.
    Jag kommer rekommendera honom till min grannar. Läs mer
    2018-10-31 Mithat B svarar Bita Nassir G
    Tack Bita, det blev en fantastisk försäljning!!
  • Josefine P skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har precis sålt min lägenhet och tack vare jättebra mäklare fick vi det pris vi ville på väldigt kort tid! Läs mer
    2018-11-01 Jens B svarar Josefine P
    Tack för förtroendet Josefine, det gjorde vi bra!
    Jens B gillar detta
  • Michael S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat är en schysst kille med ett trevligt sätt och gott humör. Vi är mycket nöjda med den hjälp han gav oss och hur han lotsade oss fram till ett lyckat köp. Vi rekommenderar honom gärna till andra som behöver hjälp med köp eller försäljning av bostad. Läs mer
    2018-10-25 Mithat B svarar Michael S
    Tack Michael, nu är du tillbaka i området. Grattis igen!
  • Mina L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Otroligt bra upplevelse. Sålde min lägenhet snabbt och effektivt till ett bra pris trots tre likvärdiga på marknaden. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-11-01 Sabina K svarar Mina L
    Tack för att jag fick hjälpa dig! Det är roligt att du är nöjd med både slutpris och uppskattar mitt arbete.
  • Fellipe Torquato R skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    We bought a house at Varby Gård and Mithat was in charge of the sell. He was very dedicated during the open house and explained everything to us when we were visiting. Läs mer
    2018-10-25 Mithat B svarar Fellipe Torquato R
    Thanks Felipe, congratulation!
  • Marie l skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En underbart trevlig mäklare med ett stort engagemang och drivkraft.
    Hon lägger ner hela sin skäl i det hon gör och hon är ärlig med det hon säger.
    Man känner sig mycket trygg med henne som mäklare.
    Jag önskar att fler kunde vara som hon.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Mvh Marie Löwenhielm Läs mer
    2018-10-22 Gunilla A svarar Marie l
    Tack Marie för väldig fin rekommendation, stort tack!
    Det känns verkligen bra att ni känner er nöjda!
  • Matilda R
    Matilda R skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat sålde mitt objekt till områdets nya rekordpris. När andra trodde att mitt krav var nästintill omöjligt på dagens marknad så levererade han 100k extra utöver mitt önskemål. Lyhörd, engagerad och driven utan att bli för på eller hetsig som många mäklare blir. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-25 Mithat B svarar Matilda R
    REKOOOORD, bra samarbete mellan dig o mig.. Super kul att hjälpa dig, lycka till med ditt nya boende!!
  • Mina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina Klingsell är en exceptionell mäklare! Sålde min lägenhet till ett bra pris trots 3 likvärdiga på marknaden. Oerhört proffesionell och tillmötesgående, Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Arne M skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt villan och köpt en lägenhet. Affären gick snabbt och bra och jag fick hjälp med det som jag inte var kunnig i. Lennart är proffsig så allt är till belåtenhet. Med vänliga hälsningar. Arne Malmström Läs mer
  • Shukrath R skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är nöjd med min mäklare. Han gör bra sitt jobb.
    Jag ska rekommendera Mithat Bircan till alla som säljer sin bostad Läs mer
    2018-10-25 Mithat B svarar Shukrath R
    Tack Shukrath, hoppas att vi gör fler affärer i framtiden.
  • Ranin B skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt gick otroligt smidigt och Rebecka uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-11-02 Rebecka K svarar Ranin B
    Tusen tack Ranin, va kul att höra!
  • Ilona B skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mkt bra bemötande och kommunikation på topp! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-02 Rebecka K svarar Ilona B
    Tack för fin rekommendation, vi ses till tillträde!
  • Kim D skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt min lägenhet och är supernöjd med resultatet. Mäklaren jobbade på och levde upp till mina förväntningar. Bemötandet va tipp topp och verkligen tillmötesgående! Bra jobbat! Läs mer
    2018-10-25 Jens B svarar Kim D
    Kul att du är nöjd, hoppas att ni trivs i er nya bostad! Ha det bäst så hörs vi :)

Med vänliga hälsningar Jens
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    I samband med att jag skulle köpa ett hus så kom jag i kontakt med en hjälpsam, proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Som senare hjälpte till med försäljning av min lägenhet. skulle använda mig av honom igen. Läs mer
    2018-10-16 Henrik H svarar Johanna N
    Tack Johanna! Tackar för den fina rekommendationen. Nu ser vi fram emot din flytt :-)
  • Anas A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande och snabb återkoppling Läs mer
    2018-10-11 Rebecka K svarar Anas A
    Tusen tack, hoppas du trivs i din nya lägenhet!
  • Rex A
    Rex A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra bemötande och avslappnad stämning! Läs mer
    2018-10-11 Rebecka K svarar Rex A
    Tack Rex, vi ses till tillträdet!
  • Frida T skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Min försäljning av lägenheten gick hur smidigt som helst! Läs mer
    2018-10-22 Sabina K svarar Frida T
    Tack Frida, ja det var en snabb affär med förhandsvisning till bra slutpris, härligt att du är nöjd.
  • Emelie A skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte våran första bostadsrätt! Trevligt bemötande, snabb att återkoppla, tydlig och ordningsam! Läs mer
    2018-10-05 Sabina K svarar Emelie A
    Hej Emelie, tack för bedömningen. Välkomna till Huddinge!
  • Siv M
    Siv M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt vår villa. Jag tycker att Mithat har varit engagerad och tagit sitt uppdrag på fullaste allvar. Han har hela tiden hållt oss uppdaterade, vilket har varit uppskattat. Mina förväntningar har uppföljts på alla möjliga sätt, professionellt, förtroendeingivande och trevligt. Priset blev dock mindre än förväntat, men det beror mer på marknaden än på honom. Kan absolut rekomendera honom vidare. Läs mer
    2018-10-25 Mithat B svarar Siv M
    Det var en ära att hjälpa dig!! Jag ska hjälpa dig o hitta något nytt också hoppas jag.
  • Riitta R
    Riitta R skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Först av allt så var mäklaren jättetrevlig och lyssnade på oss. Iderik och drivande.
    På en vikande marknad lyckades hon sälja vår lägenhet till ett pris som vi var mycket nöjda med!
    Vi skulle definitivt anlita henne för nästa bostadsaffr. Läs mer
    2018-10-11 Rebecka K svarar Riitta R
    Vilka fina ord, det är så viktigt för mig att ni känner er nöjda! Tack!
  • Henrik Gustav A skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag sålde en lägenhet i anslutning till Huddinge C. Bemötandet och kontakten med mäklaren har fungerat bra och det hölls både öppna och privata visningar.

Marknaden var vid tillfället relativt dålig och bostaden såldes med förlust vilket dock inte var mäklarens fel. Det enda jag kan säga som negativt är att prisbilden är hög när det inte lämnas någon rabatt vid förlustförsäljning eller motsvarande kompensation. Läs mer
    2018-10-05 Sabina K svarar Henrik Gustav A
    Hej Henrik och tack för samarbetet.
    Arvodet är avdragsgillt i deklarationen och när man gör en kapitalförlust får du också tillbaka på skatten. Jag kommer hjälpa dig med den uträkningen, det ingår såklart i arvodet. Så de blanketterna får du med dig vid tillträdet.
  • Lilli T skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra mäklare! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-08 Lennart N svarar Lilli T
    Tack Lilli. Önskar er lycka till med nya huset!
  • Erik L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En mycket trevlig meklare
    Som visar stort angaskemang för både
    Köpare och säljare.
    Man känner sig trygg. Läs mer
    2018-10-03 Gunilla A svarar Erik L
    Tack så mycket! Känns väldigt bra att ni känner er trygga med affären och vårt samarbete, det betyder mycket för mig!
  • Filippa L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd med servicen. Hon är tillmötesgående och snabb på återkoppling! / Filippa Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Helena T skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka skötte försäljningen av min 4:a på 79 kvm i Segeltorp på ett väldigt proffsigt och förtroendeingivande sätt. Hon hade ett stort engagemang och jag kände under hela processen att hon gjorde allt för att jag skulle gå ur försäljningen som en nöjd kund. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-10-11 Rebecka K svarar Helena T
    Tusen tack för fina ord Helena!
  • Gabriela B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt med Mithat nyligen . Affären har gått väldigt smidigt, vi kan varmt rekommendera honom.
    En ambitiös mäklare, med skinn på näsan. Läs mer
    2018-10-03 Mithat B svarar Gabriela B
    Tack Gabriela, det var super kul att hjälpa er!
    Hoppas att jag kan hjälpa till med nya bostaden också ..
  • Sumeyye O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionell, noggrann o håller en väldigt hög nivå i sin mäklartjänst. Nästan alltid tillgänglig under dygnets alla timmar o har snabba svar vid frågetecken. Han sålde våran bostad snabbt o smidigt!
    Kan med hela mitt hjärta rekommendera Mithat!! Läs mer
    2018-10-03 Mithat B svarar Sumeyye O
    Tackar, mitt mål är alltid att vara tillgänglig när det behövs.. Kul att du känner det!!
  • Eyad J
    Eyad J skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde precic min lgh , mäklaren Mithat Berica är mycket duktig, engagerad, gillar sitt jobb, och jobbar mycket. Jag rekommenderar Mithat som mäklare för snabb och politlig affär. Läs mer
    2018-10-03 Mithat B svarar Eyad J
    Tack Eyad för de fina orden. Uppskattas verkligen!
  • Tomas skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är en proffsig, förtroendeingivande och kunnig mäklare. Läs mer
  • Henrietta R skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi köpte en lägenhet som förmedlades av Rebecka. Hon har visat stort engagemang och var hjälpsam under hela processen. Läs mer
    2018-09-27 Rebecka K svarar Henrietta R
    Tack för fin rekommendation Henrietta, vi ses till tillträdet!
  • Lillemor A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig och korrekt, som vi förväntat oss. Läs mer
    2018-09-27 Rebecka K svarar Lillemor A
    Tack för fina ord Lillemor, vi ses i januari!

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge