Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 737 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• 2020-02-21

Christoffer J skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    bra Återkoppling och man fick alltid svar på sina frågor direkt och det var inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-02-21

Daniel T skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig bemötande och tillmötesgående vid hantering av hela försäljningen. Kan varmt rekommendera Petra till bekanta inför framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-02-20

Robin G skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fått jättebra respons och uppföljning av min mäklare. Otroligt tacksam Läs mer
  • 2020-02-20

Eva J skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har tidigare sålt en villa och köpt en via Kristian, och nu säljer jag en igen. Allt med utmärkt resultat. Läs mer
    2020-02-21 Kristian P svarar Eva J
    Tack Eva!

Det blev ett väldigt bra resultat och du gjorde ett fantastiskt jobb med huset inför visningen!

Hans A skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon är en underbar människa som är mycket kunnig. Läs mer
    2020-02-20 Gunilla A svarar Hans A
    Hej och stort varmt tack för de fina orden!

Fadi Y skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt en lägenhet i Huddinge, Kansligränd. Gunilla har väglett mig, hjälpt mig, rådgivit mig och varit med mig under hela processen. En mycket kunnig mäklare som dessutom är supertrevlig och professionell - hon besitter en fin balans mellan att vara personlig och skämtsam men ändå behålla den professionella sidan. Läs mer
    2020-02-19 Gunilla A svarar Fadi Y
    Hej och tack för väldigt fin rekommendation! Glad att du känner dig nöjd med vårt samarbete. Du hade piffat och gjort så fint inför visningen också! :)

Karin M skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vårt hus i Snättringe med hjälp av Petra och hela processen fungerade utmärkt från första besök till kontraktsskrivning.
    Jag kan varmt rekommendera Petra. Läs mer
  • 2020-02-16

Ek E skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik hjälpte mig att sälja min lägenhet på Britas gränd 2020. Kände det största förtroende genom hela processen. Engagerad, professionell, kommunikativ, trygg och extremt duktig på sitt jobb. Jag kan starkt rekommendera Henrik. Läs mer
    2020-02-17 Henrik H svarar Ek E
    Hej Ek och tack för din fina rekommendation. Jag tycker att vi fick till en mycket bra försäljning.
  • 2020-02-13

Richard Ö skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt en bostadsrätt i Stuvsta. Gunilla har genom hela processen varit enastående bra som mäklare. Hon visar stort kunnande och ett engagemang för alla inblandade parter. Hon har ett väldigt tilltalande och förtroendeskapande sätt, och visar en ärlig vilja att måna om att ”göra bra”. Hon känns som en mäklare med väldigt god integritet och hon har varit föredömlig vad gäller att dela information. Vi har också uppskattat Gunillas öppenhet med att resonera kring olika aspekter och förutsättningar i den typen av väldigt stor privataffär.
    Tack för denna gång!
    /Öhmans Läs mer
    2020-02-14 Gunilla A svarar Richard Ö
    Tack själva och stort tack för fantastiskt fin feedback på mitt arbete! Jag tycker det är viktigt med ett transparent och tydligt informationsflöde i de här processerna för allas bästa. Grattis igen till en väldigt fin bostad, den hoppas jag ska ge er glädje en bra tid framöver. Trevlig helg till hela familjen!
  • 2020-02-08

Alexander Araniel T skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt ett bostadsrätt. Jag fick all bästa hjälp av mäklaren Petra Garpefors. Jag fick all information och jag blev riktigt bra bemött. Läs mer
  • 2020-02-07

Aynur K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har köpt bostad från henne. Jätte trevlig mäklare , vill all information i god tid plus rekommendationer Läs mer
    Sabina K gillar detta

Robin M skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fick långt ifrån utlovat belopp och slarv att informera under visningar Läs mer

Mikael L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt villa i Huddinge. Tobias va proffsig, kunnig och avslappnad! Läs mer
  • 2020-02-06

Melinda L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bästa Jens som hjälpte mig att sälja min lägenhet och levde upp till alla förväntningar!! Läs mer
  • 2020-02-05

Johanna A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är mycket nöjda med Kristians insats i försäljningen av vår villa!
    Hans engagemang och energi har funnits med i hela den långa processen, och han har verkligen varit en lagkamrat.

Tack för hjälpen Kristian, du gjorde vår dröm till verklighet. Läs mer
    2020-02-05 Kristian P svarar Johanna A
    Tack Johanna!
    Det var väldigt roligt att hjälpa er.
    Kommer förbi och hälsar på er vid tillfälle
  • 2020-02-01

Kajsa E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde (och kommer förmodligen köpa) via Sabina. Målinriktad, kommunikativ, hade en tydlig strategi baserad på kombination av erfarenhet och driv. Mycket bra mäklare! Läs mer
    2020-02-03 Sabina K svarar Kajsa E
    Hej Kajsa, tack för den fina rekommendationen! Det har varit ett väldigt bra samarbete. Med vänlig hälsning Sabina
  • Cilla H

2020-01-30

Cilla H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Pålitlig trovärdig och mycket professionell . Samtidigt personlig och mycket bemötande.
    Skulle rekommendera Petra som mäklare i framtiden
    Tack för all hjälp och stöd Läs mer
  • 2020-01-30

Håkan N skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens har varit bra genom hela processen (intag, upplägg, avslut) då han sålt min bostad (radhus)
    Alltid lätt att få kontakt med samt har kunnat besvara de frågor som jag ställt.
    Detta passar mig bra då jag uppskattar "pragmatiska" personer som kan läsa av vad jag som kund uppskattar/söker.
    Jag kan starkt rekommendera Jens för kommande kunder som vill sälja sin bostad.
    //Håkan Läs mer
  • 2020-01-27

Jenny B skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande, snabb försäljning! Läs mer
  • 2020-01-25

Richard E skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionellt och trevligt bemötande i alla steg av försäljningen. Läs mer
  • 2020-01-22

Fredrik M skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Filip sökte upp mig aktivt för att få uppdraget att sälja min bostadsrätt.
    Filip var mycket bra på att få saker att hända hela säljresan och bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2020-01-22

Thomas R skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tycker han var bra,hjälpsam och lyssnade på kunden Läs mer
  • Kim Y

2020-01-21

Kim Y skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en 3a i huddinge.
    Öppen och ärlig! :-) Läs mer
  • 2020-01-20

Christoffer J skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en 3:à av mäklaren det var bra återkoppling.
    Man fick svar på alla frågor och ett professionellt bemötande.
    Pappers biten gick också snabbt och smidigt och han var väldigt tydlig med allt och vad som gällde.
    Utmärkt service! Läs mer
  • 2020-01-13

Rowa H skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vår lägenhet, enkelt och snabbt.
    Trevlig och välbemötande, kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-01-08

Jill N skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ett fint bemötande och Henrik gav oss fin information om vårt hus som ska byggas.Han var kunnig och påläst om området där huset ska byggas. Läs mer
    2020-01-13 Henrik H svarar Jill N
    Tack för din rekommendation Jill.
  • 2020-01-07

Patrik W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Super-nöjd! Engagerad, kunnig och hjälpsam. Över förväntan. Rekommenderar Petra varmt! / Säljare av radhus. Läs mer
  • 2019-12-28

Camilla Y skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en lägenhet innan visning. Gunilla fångade upp mitt intresse och såg till att ordna en visning omgående. Bra kommunikation och hon förmedla trygghet och kunnighet genom hela processen som gick väldigt fort. Tydlig och rak i alla led. Läs mer
    2020-01-01 Gunilla A svarar Camilla Y
    Hej och god fortsättning! Känns väldigt roligt att kunna möta och matcha de önskemål ni haft på det nya boendet. Ett riktigt fint exempel på hur bra det fungerar med Läge+ upplägget. Ser fram mot tillträdet, dagarna rusar fram. Stort tack för fin rekommendation!
  • 2019-12-20

Masaud S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte ett hus som Tobias förmedlade.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Vekar vara kunnig i sin sak. Läs mer
  • 2019-12-13

Anders A skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt bostadsrätt i Huddinge 67 kvm i etage.

Fick ett proffsigt intryck av en mäklare som vet vad hon gör som samtidigt har glimten i ögat.

Oavsett situation så är humor och yrkesskicklighet som jag tittar på, det har Sabina Läs mer
    2020-01-20 Sabina K svarar Anders A
    Hej Anders, tack för dina fina ord!
  • 2019-12-13

Magnus Z skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Erfaren, proffsigt bemötande och kunnig. Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2020-01-01 Gunilla A svarar Magnus Z
    God fortsättning på det nya året! Tack för återkoppling på vårt samarbete, det känns fin att ni är nöjda. Ser nu fram mot nästa steg då det är dags för tillträde. Hör gärna av er med ev frågor!
  • 2019-12-11

Kristina H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt villa Proffsig flexibel mäklare Läs mer
    2020-01-01 Gunilla A svarar Kristina H
    God fortsättning och tack för fin rekommendation. Roligt att det blev så bra resultat med Läge+ upplägget. Smidigt för alla!
  • 2019-12-11

Alexandra K skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt bostad via Henrik. Det var en smidig affär, och han gav återkoppling dagligen. Utmärkt! Läs mer
    2019-12-17 Henrik H svarar Alexandra K
    Tack Alexandra! Det var fina ord.... nu önskar jag er en god jul och gott nytt år och lycka till med barn så ses vi på andra sidan årsskiftet

Anders F skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt bostad. Bra och trevligt bemött. Proffsig. Läs mer
    2019-12-12 Gunilla A svarar Anders F
    Hej och tack för fin rekommendation, det värmer i vinterrusket! Vi håller kontakten om de sista detaljerna. Må så gott!
  • 2019-12-11

Lilian M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har erfarenhet av att både sälja och köpa bostad av Henrik. Han är mycket kunnig och har dessutom ett väldigt trevligt sätt. Man känner sig trygg med att göra affär via honom. Läs mer
    2019-12-17 Henrik H svarar Lilian M
    Tack Lilian! Det är extra roligt att ha återkommande kunder. Välkomna tillbaka till Huddinge:-)

God jul och gott nytt år om vi inte hörs innan...
  • 2019-12-10

Lennart J skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt ett parhus.
    Supportar bra.
    Totalt sätt bra hjälp och uppdraget nådde sitt syfte. Läs mer
    2019-12-11 Henrik H svarar Lennart J
    Tack Lennart! Nu ska vi se till att hitta något till er också.... :-)
  • 2019-12-09

Redai H skrev om Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vårt lägenhetsköp .Allting gick snabbt . Läs mer
    2019-12-12 Filip A svarar Redai H
    Vad skönt att höra, tack själva! / Filip
  • 2019-12-05

Mattias L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Gunilla hjälpte till att sälja min lägenhet och var till bra stöd hela vägen!

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-12-11 Gunilla A svarar Mattias L
    Tack själv Mattias för bra samarbete och grattis till er nya bostad!
  • 2019-12-02

Alexander H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Super trevlig och grymt duktig mäklare! Rekommenderas starkt Läs mer
    2019-12-03 Gunilla A svarar Alexander H
    Hej och tack för fin rekommendation!!
    Roligt att jobba med en så fräsch lägenhet som din och roligt att allt löste sig så bra. Varmt lycka till med ditt nya boende också.
  • 2019-12-02

Juan Luis H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    har köpt bostad, Utmärkt bemöttande Läs mer
  • 2019-11-30

Canan A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Svarar på frågor och hjälpsam. Läs mer
    2019-12-12 Kristian P svarar Canan A
    Tack Canan!
    Det har varit stort intresse för det är fina projektet.
    Grattis till ett fint hus
  • 2019-11-30

Anne-li K skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt har varit till full belåtenhet. Rekommenderar honom verkligen. Läs mer
  • Marie-louise O

2019-11-30

Marie-louise O skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Nyproduktion Postbacken 7
    Kristian var tydlig och mycket serviceinriktad.
    Jag smsade Kristian en lördag kväll och han svarade nästan direkt mycket tacksamt.

Då ja aldrig köpt fastighet förut så känner jag mig trygg med Kristian.

/Marie-Louise Läs mer
    2019-12-12 Kristian P svarar Marie-louise O
    Hej Marie-Louise!

Kul att du uppskattar min snabba återkoppling. Det är mycket att tänka på när man ska köpa nytt och framförallt när det gäller nyproduktion.
  • Jimmy L

2019-11-29

Jimmy L skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Som köpare så bemötes jag ständigt med respekt och Jens var väldigt tillmötesgående. Det gick att föra en bra dialog med korten på bordet. Läs mer
  • Thomas E

2019-11-28

Thomas E skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra hjälpte oss sälja vår villa i Stuvsta Huddinge. Petra gjorde ett jättebra arbeta från början till slut. Bra annonsering, kommunikation, uppdateringar kring visning och budgivning. Snabb kommunikation med köpares frågor. Jättebra och uppskattade visningar har vi fått höra efteråt! Petra har ett trevligt, tryggt och professionellt intryck. Rekommenderar varmt att både sälja och köpa av Petra. Läs mer
  • 2019-11-28

Arda C skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrätt i Vistaberg. Det har gått väldigt smidigt till! Läs mer
    2019-12-12 Kristian P svarar Arda C
    Tack Arda!

Kul att du uppskattar att det har gått smidigt. Har du frågor framöver är det bara att du hör av dig. Vi kommer hålla dig informerad om vad som händer framöver med nyproduktionsprojektet.
  • 2019-11-25

David I skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Med sin kunskap och lokalkännedom skapade Tobis en känsla av trygghet vid min försäljning trots väldigt svår marknad lyckades Tobias sälja min bostad till det priset jag önskade.

Tack så mycket !
    Huddinges i särklass bästa mäklare. Läs mer
    2019-11-25 Tobias D svarar David I
    Hej David, stort tack för en fin rekommendation. Det har varit riktigt roligt att arbeta med dig och er lägenhet.
  • Emelie B

2019-11-18

Emelie B skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har köpt en nyproduktion av Kristian, och han har varit väldigt snabb med återkoppling vilket jag verkligen uppskattar. Tydlig och håller vad han lovar. En pålitlig person med snabb respons som kan sin bransch. Läs mer
    2019-12-12 Kristian P svarar Emelie B
    Tack Emelie!

Kul att du gillar min snabba återkoppling. Jag tycker att det är viktigt att kunderna får snabba svar. Mycket att tänka på när man köper nytt och då är det kul att göra det enkelt för kunderna.
  • Stefan Ö

2019-11-17

Stefan Ö skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens var snabb och effektiv, lyhörd för våra önskemål när vi sålde vår tomt i Vidja. Läs mer
    2019-11-20 Jens B svarar Stefan Ö
    Stort tack för rekommendationen, ses på tillträdet!
  • Carita G

2019-11-14

Carita G skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har just sålt vårt 30-talshus genom förhandsvisning, kommande försäljning. Henrik var Intresserad och informerande om tänkbara köpare. Snabb och smidig kontraktsskrivning. Har känt oss trygga med hela försäljningen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-11-22 Henrik H svarar Carita G
    Hej Carita! Tack för en fin rekommendation. Jag tycker också att det gått smidigt och snabbt. Ha en trevlig helg så håller vi kontakten framöver.

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge