Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm.

Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en av Sveriges ledande mäklarkedjor i ryggen kan ni med förtroende vända er till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.

Har du frågor eller funderingar kring att köpa eller sälja en bostad i Huddinge? Kom förbi vår BoButik! Vi svarar gärna eller ger tips och råd, helt utan förutsättningar eller kostnader.

Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 329 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• Ebba H
    Ebba H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt gick snabbt och skickligt till. Gott bemötande och bra uppdatering. Läs mer
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt och kunnigt bemötande. Lätt att prata med. Läs mer
  • Marika H
    Marika H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt bemötande och inte påstridig. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina är en mycket kunnig och proffsig mäklare, gjorde allt för att jag som kund skulle bli nöjd med försäljningen.
    Engagerad och jättetrevligt bemötande. Läs mer
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En mycket trevlig , kunnig, stort tålamod (med mig), var alltid tillgänglig per tel. annars ringde hon upp. Vi kände oss trygg med henne ang. försäljningen då hon diskuterade med oss så vi förstod o hon lyssnade på oss. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Vi vill ge henne en stor kram. önska henne lycka till.

Ps. Ta väl hand om henne hon är guld värd. Läs mer
  • Ulla D
    Ulla D skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevligt bemötande. Allt gick lätt o smidigt. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi blev väldigt väl bemötta av Gunilla. Hon är professionell, engagerad och trevlig. Läs mer
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt gick lätt och smidigt . Inga konstigheter alls! Läs mer
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tagit hand om uppdraget och information till oss på ett utmärkt sätt. Bra marknadsföring av objektet. Läs mer
    2017-11-24 Henrik H svarar Agneta G
    Tack Agneta för rekommendationen. Vi håller kontakten framöver :-)
  • Sinan B
    Sinan B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bästa mäklare duktigt och tydligt Läs mer
    2017-11-24 Henrik H svarar Sinan B
    Tack Sinan! Vi håller kontakten framöver :-)
  • Emma  K
    Emma K skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har i närtid haft kontakt med de flesta aktiva mäklare i Huddinge och delar av Hägersten under 2017. Den i särklass mest professionella mäklaren vi mött är Gunilla Abejón.

- Hon kände av vår intressenivå när vi var på visning, och stämde av mängden information på ett adekvat sätt.
    - Gav oss en tydlig sammanfattande bild av de hus hon visade.
    - Meddelade objektens brister och akilleshälar på ett enkelt sätt.
    - Lyfte fram relevanta fakta utan att kännas överslätande eller generaliserande som vi upplevt många andra mäklare.
    - Hon tog oss på allvar i våra frågor.
    - Gunilla fångade upp oss spekulanter oerhört snabbt genom omedelbar återkoppling på frågor (vilket verkligen inte gäller för alla mäklare).

Sammanfattningsvis en oerhört seriös lyhörd mäklare som ser både säljares och köpares intressen som viktiga och bemästrar balansgången att sälja objekt på ett respektfullt, personligt och ärligt sätt för alla parter.

Vi ger henne våra allra varmaste rekommendationer och hoppas att ni också får ta del av hennes proffessionalitet.

Vänligen
    /E o P Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Generellt sett proffsiga intryck från mäklarna på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge. Vill speciellt nämna Gunilla Abejón och därefter Kristian Perman. Läs mer
  • Jerry W
    Jerry W skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ett mycket bra och förtroendefullt bemötande
    samt tålamod med köpare och säljare, kan
    Bara säga +++++++

Jerry W Läs mer
    2017-11-15 Lennart N svarar Jerry W
    Tack Jerry
    Du får många ++++++++ av mig också

Mvh Lennart
  • Benny K
    Benny K skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En på alla plan professionell mäklare som både är lyhörd för våra önskningar och tydlig med vad som vi kan förvänta oss av försäljningen.
    Kan bara ge Gunilla stort A för sitt arbete med vår lägenhets försäljning.

/Benny Läs mer
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har fått ett jättebra intryck av Gunilla. Lugn och inte ”gåpåig” eller tjatig. Saklig och klar i sin information. Det hon inte vet kollar hon upp och svarar uppriktigt och hittar inte på ngt för att det skall låta bättre.
    Mycket bra. Läs mer
    2017-11-03 Gunilla A svarar Thomas G
    Tack Thomas. Det känns riktigt fint att ni är nöjda med mitt arbete.
  • Bo L
    Bo L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande. Korrekt och snabbt genomförd affär. Läs mer
  • Goran A
    Goran A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka är kunnig, professionell och väldig vänlig och tydlig. Rekommenderar verkligen henne som bästa mäklare för mina vänner! Läs mer
    Rebecka K gillar detta
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Marknadskunnig med bra kontakter till team och kunder.
    Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt, pedagogiskt och personligt hjälpte Henrik oss genom vår lägenhetsförsäljning. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2017-10-24 Henrik H svarar Johannes A
    Tack Johannes för den fina rekommendationen! Lycka till med ert nya hus och hälsa gärna på i Huddinge om ni har vägarna förbi :-)
  • Marcos G
    Marcos G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    trovärdig och trevlig att göra med, fin leende. Läs mer
  • Micke A
    Micke A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    enkelt o lätt o bra bra kommunikation o bra service. Läs mer
    2017-10-10 Lennart N svarar Micke A
    Tack Mikael. Lycka till med gården i Dalarna!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rebecka gjorde ett superproffsigt jobb; hon var hela tiden tydlig och hon visade att hon är duktig på det hon gör. Hon var dessutom tillgänglig, trevlig och effektiv. Läs mer
    2017-11-02 Rebecka K svarar Jonas H
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Lycka till i nya lägenheten!
  • Goran A
    Rebecka är ung ambitiös och proffesionellt mäklare, kompetent
    Mycket bra bemötande och tillgänglig vid kontakter Läs mer
    2017-11-02 Rebecka K svarar Goran A
    Tack för förtroendet Goran! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya fina hus.
  • Ingegärd S
    Ingegärd S skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har upplevt Rebecka som seriös och ansvarstagande. Bra uppdateringar efterhand som försäljningen pågick. Trevligt sätt utan att vara påträngande. Läs mer
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon var trevligt och professionell. Läs mer
    2017-11-02 Rebecka K svarar Emilia H
    Tack Emilia, hoppas ni ska trivas!
  • John W
    John W skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag fick ett bra bemötande av Rebecka, snabb respons och bjöd in mig till en visning snabbast möjliga.

Hennes fokus på service och kundbemötande överträffade mina förväntningar. En grundlig genomgång när det var läge att gå igenom dokument och signera dessa. '

Jag är mycket nöjd.

/ John Stenius Wigerdal Läs mer
    2017-11-02 Rebecka K svarar John W
    Tack John! Hoppas du trivs bra i en av Huddinges, enligt mig, snyggaste lägenheter!
  • Linda H
    Linda H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig mäklare som uppnådde våra förväntningar, rekommenderar! Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Linda H
    Tack för rekommendationen! Det var kul att kunna hjälpa er båda med bra resultat. Hoppas ni ska trivas i radhuset!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Marie Wikström W
    Marie Wikström W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vänlig , tillmötesgående, tillgänglig, stöttande, professionell.
    Högsta betyg på allt. Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Marie Wikström W
    Vilka fina ord Marie, stort tack för förtroendet och ta hand om dig nu!
  • Roger K
    Roger K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hon är grymt bra! Kompetent och serviceminded. Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Roger K
    Tack Roger! Hoppas du trivs och blir kvar ett tag i Stuvsta nu :-)
  • Anders B
    Anders B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra gav ett proffesionellt intryck från första stund.
    Informativ, påläst och kundens bästa i första rum. Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Anders B
    Tack Anders, vad kul att höra. Jag är glad att jag fått hjälpa er! Hoppas lilla lägenheten på kvarnbergsplan känns bra.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra service, bra tilllgänglighet, kunnig och professionell. Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Magnus J
    Tackar så mycket för de fina orden Magnus!
  • Göran T
    Göran T skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra Garpefors är en vänlig,kompetent och professionell
    Fastighetsmäklare. Som kund fick jag ett bra bemötande, raka o klara besked inför fastighetsförsäljningen.
    Vid visning av objektet var hon skicklig rakt igenom, förstående och tillmötesgående mot både säljare och tilltänkta köpare. Tack Petra ! Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Göran T
    Tack Göran! Jag uppskattar att ni gav mig förtroendet och det är otroligt kul att vi fick till en så bra försäljning. Härligt samarbete.
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tummen upp! Tummen upp! Tummen upp! Tummen upp! Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Christoffer J
    Tack tack tack Christoffer! Härligt med så många tummar upp :-)
  • Olga S
    Olga S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt var perfekt! Jättebra mäklare Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Olga S
    Tack Olga för de fina orden. Nu hoppas jag att ni ska trivas riktigt bra i nya villan.
  • Björn K
    Björn K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är mycket nöjda! Förmodligen ingen lätt uppgift för dig eftersom vi själva varit mäklare i många år. Du skötte det dock med bravur! Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Björn K
    Kul att höra Björn. Jag tycker att det var ett gott samarbete och jag uppskattar verkligen att jag fick ert förtroende!
  • Frida S
    Frida S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är en mycket proffisionell mäklare. Med fingertopps känsla både mot säljare och kund. En mäklare med mycket hjärta.
    Som ser individerna och hur ett objekt ska säljas!
    Både som köpare och säljare är man trygg vid Petras sida Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Frida S
    Tack! Otroligt intressant att fått genomgå både ett köp och en försäljning med er. Jag är glad över att allt gått så bra och att du varit så tillmötesgående och trevlig. Ta hand om er!
  • Linus H
    Linus H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionellt och trevligt. Pedagogisk och lugn. Läs mer
    2017-09-05 Kristian P svarar Linus H
    Tack Linus!

Det var kul och få hjälpa er ytterligare en gång med en bostadsaffär. Vi får se om det tar 17 år till nästa gång.
    Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten.
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn, saklig och ordentlig.
    Proffsig på det hon gör. Jag känner mig hur nöjd som helst. Läs mer
    2017-09-28 Petra G svarar Håkan G
    Vad härligt att höra Håkan. Efter en lite skakig start för din försäljning var det kul att få ta över och jag är glad över att du känner dig nöjd med hur det gick!
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande och bra utfört arbete Läs mer
    2017-09-05 Henrik H svarar Lennart B
    Tack Lennart! Hoppas ni får en fin höst nere i Skåne :-)
  • Helene K
    Helene K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket kunnig, trevlig, duktig på att ge oss fortlöpande info. Läs mer
    2017-09-04 Petra G svarar Helene K
    Tack så mycket Helene för fina ord!
  • Milomirka K
    Milomirka K skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej!

Jag är mycket nöjde med Gunilla och hon är lätt kommunikation o förstår varandra . Hon är glad trevligt Gunilla.
    Med vänlig hälsning, Milomirka Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig, kunning och tillgänglig. Läs mer
  • Carina K
    Carina K skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Gunilla... bästa mäklaren.
    Så proffesionellt, men ändå så personlig och tillmötesgående. Utan den yta av något lurt som en del kan utstråla.
    Kände verkligen att hon ville både mig som köpare och säljaren det allra bästa för oss båda. Skulle välja henne som mäklare alla gånger om jag skulle sälja igen. Läs mer
    2017-09-11 Gunilla A svarar Carina K
    Tack Carina för fina ord. Det var väldigt roligt att kunna hjälpa er familj att hitta den lösning som ni ville ha!
  • Christina L
    Christina L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra jobbat för vår bostadsaffärer! Läs mer
  • Judit U
    Judit U skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionellt och trevligt första intryck. Förstod sedan att hon var bästa kompis med säljaren vilket gjorde att vi tappade förtroendet helt och kände oss lurade både prismässigt (vi pressades upp av en "falsk" köpare) och personligen. Det slutliga och sammanfattande intrycket blev således mycket dåligt. Att när man skriver kontrakt på kontoret visa att man är bästa vän med säljaren är oprofessionellt och lågt. Det handlar om mycket stora summor pengar och som kund känner man då sig nästan utnyttjad men framförallt lurad. Dessutom talade hon om för oss att huset har 2:80 m i takhöjd på nedervåningen, men det visar sig att det är 2:68 m... Ganska stor skillnad, och kanske en liten detalj i det hela, men det är fortfarande osanna uppgifter. Vi känner till Stockholms bostadsmarknad och fick verkligen uppleva det själva... tyvärr. Läs mer
    2017-08-29 Sabina K svarar Judit U
    Hej Judit.
    Det var väldigt tråkigt att höra att ni känner er besvikna och lurade. Att hävda att det funnits en falsk budgivare tar jag allvarligt på. Jag mailar dig budhistoriken och jag föreslår att ni ringer till den som budade mot er och stämmer av så ni kan känna er trygga i det.
    Det såldes tre likadana radhus i området under ca 1,5 månad, i samma veva som ni köpte oktober- november 2016. Ni köpte för 4.500 000 de andra två gick för 4.600 000 kr samt 4.890 000 kr. Källa: Valueguard Index
    Jag har gett er information gällande radhuset,föreningen, byggnationen i området, skolor och förskolor som var viktigt för er och ni fick komma och titta en extra gång innan vi skrev kontraktet, så det kändes som ni var trygga i detta köp. Att säljaren var en bekant till mig har jag inte heller dolt, utan just nämnt det. Det förändrar inte min yrkesroll som jag tar ytterst seriöst på. Det är jätte tråkigt att ni inte kontaktat mig med era tankar, så vi hade kunnat prata om detta.

Det är inte är standard takhöjd som är 2,40 utan lite högre, jag tar på mig att jag eventuellt sagt 2,80 istället för 2,68, jag måste själv ha mätt fel. Det ber jag om ursäkt för.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn pålitlig kunnig alltid tillgänglig Läs mer
    2017-08-30 Kristian P svarar Kerstin H
    Tack Kerstin!

Hoppas att du kommer trivas i lägenheten.
  • Robert L
    Robert L skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Riktigt bra, seriös.
    Bra på alla sätt o vis.
    Vi är supernöjda med Kristian. Läs mer
    2017-08-21 Kristian P svarar Robert L
    Tack Robert!

Jag var ute och åkte i Glömsta för ett par dagar sedan och åkte förbi er förening. Väldigt fint ställe som ni har flyttat till!
    Ha det bra och vi hörs i samband med deklarationen.
    Goran A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra! Ger god intryck, vänlig och tydlig Läs mer
    2017-08-21 Kristian P svarar Goran A
    Hej Goran!

Tack för de fina orden.
    Ska bli kul att hjälpa dig med försäljningen av villan.
  • Mauritz O
    Mauritz O skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Enkelt, korrekt information & lysande omhändertagande av mig som kund Läs mer
    2017-08-18 Kristian P svarar Mauritz O
    Tack Mauritz.

Nu är det bara några veckor kvar tills ni ska flytta in i huset och jag tror att ni kommer trivas i huset, väldigt trivsamt hus.
    Vi ses om några veckor.

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge