Petra Garpefors
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Mitt mål som fastighetsmäklare är att guida dig igenom försäljningen av din bostad på bästa tänkbara sätt. Då är det viktigt med en bra personkemi, att du känner dig trygg och har tillit till att jag tar hand om dig, dina spekulanter och köpare. För mig är det även viktigt att du känner att jag har ett stort engagemang och att du blir nöjd.

Med min bakgrund som aktiv och tränare inom Huddinges friidrottsförening har jag lärt mig att det lönar sig att kämpa och ge allt man kan för att nå ett bra resultat. Detta är något jag nu även har nytta av i mitt arbete som fastighetsmäklare.

Varmt välkommen att höra av dig till mig! Läs mer

Läs vad 152 kunder tycker om Petra Garpefors

• Jesper M
    Jesper M skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde min lägenhet med hjälp av Petra!

Mäklaren var supertrevlig och tillmötesgående, ett väldigt proffsigt bemötande. Alla mina önskemål och viljor blev mötta, och man kände verkligen att vi strävade mot samma mål som ett team.

Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Patrick G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt bemötande och väldigt lätt att jobba med när vi köpte vår villa. Läs mer
  • Oscar W skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt å sålt med Petra! Hon är både kunnig å väldigt duktig! Framåt å ställer upp i vått å torrt! Otroligt nöjd å rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Petra H
    Petra H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har haft turen att både köpa och sälja bostad via Petra. I båda fall har hon gjort ett superbra jobb. Som säljare är det lite nervöst och det dyker upp hundra frågor hela tiden. Petra har gjort att jag känt mig lugn och säker på att allt ska gå bra, hon har svarat på alla konstiga funderingar - och snabbt! Hon är professionell, kunnig, vänlig och har en naturlig charm. Det är nästan som att hänga med en kompis samtidigt som hon verkligen får jobbet gjort. Om jag någonsin får för mig att sälja eller köpa igen är det ingen tvekan om vilken mäklare jag kommer vända mig till :) Läs mer
  • Susanna F skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av vårt hus i en tid då det är allt annat än lätt att sälja. Hon är professionell och känns lugn och förtroendeingivande vilket är väldigt viktigt vid såna stora affärer både för säljare och köpare. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och även med köparna:-) Tack Petra!

Susanna och Marcus Läs mer
  • Anna H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej!
    Petra är otroligt professionell i alla delar av processen. Från bemötande inför och vid visning till avtalsskrivningen. Tar sig tid och engagerar sig i frågor som dyker. Hög kompetens på den här tjejen. Ren glädje att få köpa hus av Petra. Tack för att du finns där när man gör sin STORA affär. Anna Läs mer
  • Yvrose J
    Yvrose J skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köp av bostadsrätt och vi fick en mycket bra bemötande redan på visningen. Ju mer man kommer i kontakt med Petra desto mer gillar man hennes professionallitet samt hennes trevliga och glada bemötande. Hon har alla kvalitet en bra mäklare ska ha! Super nöjd hittills/Yvrose Läs mer
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Petra, för ditt lugn och din optimism vid min försäljning av min br. Är mkt nöjd och kan känna mig trygg med sälj/köp. Läs mer
  • Johan G skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tillmötesgående och hjälpte till mycket med saker kring boendet och runt om kring så som lån. Läs mer
  • Alexander B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Petra är en fantastisk mäklare! Det var en ren fröjd att anlita henne att sälja vårt hus. Vi kände att det klickade direkt när hon kom innanför dörren vid värderingsmötet. Och såå rätt vi hade! Petra är mycket engagerad, driven, påläst, noggrann och serviceminded som få. Hon skötte försäljningen av vårt hus på ett exceptionellt bra sätt. 5/5!! Läs mer
    2018-09-12 Petra G svarar Alexander B
    Tusen tusen tack för fina ord Alex, uppskattas otroligt mycket och tack själva för bra samarbete. 5/5 till er också!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors