Petra Garpefors
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Mitt mål som fastighetsmäklare är att guida dig igenom försäljningen av din bostad på bästa tänkbara sätt. Då är det viktigt med en bra personkemi, att du känner dig trygg och har tillit till att jag tar hand om dig, dina spekulanter och köpare. För mig är det även viktigt att du känner att jag har ett stort engagemang och att du blir nöjd.

Med min bakgrund som aktiv och tränare inom Huddinges friidrottsförening har jag lärt mig att det lönar sig att kämpa och ge allt man kan för att nå ett bra resultat. Detta är något jag nu även har nytta av i mitt arbete som fastighetsmäklare.

Varmt välkommen att höra av dig till mig! Läs mer

Läs vad 162 Läs vad Petra Garpefors

• ANDERS K
    ANDERS K skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-21

Petra är en superbra mäklare! Snabb, engagerad, kunnig och pålitlig. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Ulrika Christina Birgitta S
    Ulrika Christina Birgitta S skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-18

Jag har precis köpt en villa och Petra var vår mäklare.
    Petra är en trevlig och ordningssam mäklare. Alltid tillmötesgående. Hon tog sig tid att förklara och förstå. Tack Petra för ett bra samarbete!
    Mvh,
    Ulrika Läs mer
  • Lars L skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-11

Jag har köpt en bostadsrättslägenhet och fick bra hjälp av mäklaren som var kunnig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-03-13 Petra G svarar Lars L
    Tusen tack för dina ord Lars, uppskattas! Ni har köpt en fin lägenhet så jag tror att ni kommer trivas riktigt bra där..
  • Jan D skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-08

Vi har sålt en bostad i Huddinge. Petra är mycket proffesionell och kunnig. Vi kände till Petra sen tidigare och är väldigt nöjda med henne. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare Läs mer
    2019-03-13 Petra G svarar Jan D
    Kul att ni är så nöjda, jag uppskattar orden otroligt mycket och ni har varit väldigt tillmötesgående och trevliga!
  • Anders C skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-05

Vi tycker att Petra gjorde ett väldigt bra jobb! Ordning och reda, strukturerad, kunnig, snabb och seriös! Jättebra! Läs mer
    2019-03-13 Petra G svarar Anders C
    Tusen tack Anders! Riktigt kul att det gick snabbt, smidigt och att ni blev nöjda!
  • Agneta B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-05

Petra har hjälpt oss sälja en bostadsrätt. Hon var lätt att få kontakt med, snabb med svar och lyhörd för våra önskemål samtidigt som hon på ett klokt sätt väglett oss.
    Stort tack!
    Agneta Läs mer
    2019-03-13 Petra G svarar Agneta B
    Skönt att höra Agneta, stort tack själv för förtroendet!
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-21

Rekommenderar Petra som mäklare verkligen! Superbra bemötande, proffsig och väldigt trevlig och skulle inte tveka en sekund på att anlita henne igen. Bara plus!! :) Läs mer
    2019-03-13 Petra G svarar Cecilia H
    Tack Cecilia för din rekommendation! Jag hjälper gärna dig eller någon annan du känner om det behövs framöver såklart :)
  • Lena B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-21

Petra är en professionell och trevlig fastighetsmäklare som jag gärna rekommenderar. Hon har varit delaktig både när jag köpt lägenhet och även vid en pågående försäljning av lägenhet.

Det har fungerat väl med både förarbete och genomförda visningar vid försäljningen av min lägenhet. Kontrakt skrevs inom en vecka från första visningen. Läs mer
    2019-03-11 Petra G svarar Lena B
    En ära att få hjälpa till med både försäljning och köp! Väldigt bra samarbete och smidig försäljning.
    Tack Lena!
  • Christina O skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-15

I samband med köp av bostadsrätt i Huddinge träffade jag Petra som var vänlig och professionell genom hela processen från visning till avtalsskrivning. Läs mer
    2019-03-11 Petra G svarar Christina O
    Tusen tack Christina, uppskattas otroligt mycket!
  • Anita B skrev om Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-09

Vi började vår försäljning av en 2:a i Huddinge i slutet av oktober som vi antog skulle vara lättsåld. Men så var inte fallet. Kanske var det för att vi hade bokade visningar men intresse fanns inte just nu.
    Säljmaterialet som var framtaget på lägenheten var vi mycket nöjda med. Efter flera visningstillfällen utan resultat, kom vi överens om att avvakta en tid. Petra ringer en dag strax före jul att hon har en spekulant och efter ytterligare någon dag blev affären klar. Petra har en positiv inställning, är hjälpsam och trygg i sin roll. Läs mer
    2019-03-11 Petra G svarar Anita B
    Tack Anita!
    Ibland är det inte helt lätt och går inte helt enligt plan men otroligt kul att vi lyckades hitta rätt köpare till ett bra slutpris!
    Tack för dina fina ord!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge