Petra Garpefors
Registrerad mäklare sedan 2014-01-07
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-21
2019-08 - 2020-07
Mitt mål som fastighetsmäklare är att guida dig igenom försäljningen av din bostad på bästa tänkbara sätt. Då är det viktigt med en bra personkemi, att du känner dig trygg och har tillit till att jag tar hand om dig, dina spekulanter och köpare. För mig är det även viktigt att du känner att jag har ett stort engagemang och att du blir nöjd.

Med min bakgrund som aktiv och tränare inom Huddinges friidrottsförening har jag lärt mig att det lönar sig att kämpa och ge allt man kan för att nå ett bra resultat. Detta är något jag nu även har nytta av i mitt arbete som fastighetsmäklare.

Varmt välkommen att höra av dig till mig! Läs mer

Läs vad 201 Läs vad Petra Garpefors

• Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-08-06

2:a
    Visättra
    Petra är trevlig, proffsig och mycket lätt att kommunicera med. Jag sålde en lägenhet i Visättra Ängar och fick ett bra pris efter förhandsvisning. Jag skulle gärna anlita Petra igen. Läs mer
  • Liselotte J sålde sitt hus med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-12

Kynäs
    Sålt en vilka. Bra och proffsigt bemötande, lyhörd och inkännande. Läs mer
  • Patrik Q sålde sitt hus med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-11

Kynäs
    Väldigt trevlig, lyhörd och proffsig. Hur nöjda som helst! Läs mer
  • Karl Gunnar F köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-09

3:a
    Kvarnbergsplan
    Har köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande och snabba svar med bra dokumentation.
    Bra visning av lägenheten och möte med nuvarande ägare.
    Bra uppföljning och agerande för att slutföra affären. Läs mer
  • Mattias J köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-05-28

2:a
    Visättra
    Tillsammans med dottern köpt en lägenhet i Huddinge. Det var en bra upplevelse på det stora hela, även om det var lång väntan på vissa budgivare, vilket var litet frustrerande, men inte mäklarens fel. All kontakt med Petra har varit mycket tydlig och bra! Läs mer
  • Sanchit B köpte en tomt med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-05-08

Högmora
    Tomtköp.
    Väldigt bra och professionellt. Läs mer
  • Christer C sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-04-17

4:a
    Centrala Stuvsta
    Vi är väldigt nöjda med Petras insats med försäljningen av vår bostadsrätt i Huddinge. Mycket tillmötesgående, positiv, smidig och inlyssnande. Återkopplade alltid snabbt. Riktigt trevligt att jobba med Petra som vi verkligen rekommenderar. Läs mer
    2020-04-30 Petra G svarar Christer C
    Tack så jättemycket för fina ord!! Det var väldigt trevligt att jobba ihop med er också!
  • Patrizia L köpte sitt hus med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-04-04

Segeltorp
    Köpte en bostad av Petra och jag är utomordentligt nöjd med hennes kunskap och service. Läs mer
    2020-04-15 Petra G svarar Patrizia L
    Tusen tack Patrizia, så roligt att höra!
  • Christian S sålde sitt hus med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-15

Petra sålde vårt hus .
    Hon gjorde allt i sin makt för att vi skulle bli nöjda.
    Vi är verkligen nöjda med hennes arbete. Läs mer
    2020-04-15 Petra G svarar Christian S
    Tack tack, roligt att höra att ni är nöjda!
  • Anders P köpte sitt hus med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-14

Segeltorp
    Köpte av Petra. Mycket kunnig, trevlig och tillmötesgående. Rekommenderas. Läs mer
    2020-04-15 Petra G svarar Anders P
    Tusen tack för din rekommendation Anders!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors