Gunilla Abejón

Gunilla Abejón

Gunilla Abejón är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Gunilla Abejón har varit registrerad mäklare sedan 2001-03. Gunilla Abejón har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.8. Gunilla Abejón har haft 40 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ha så mycket kontakt med människor och att kunna hjälpa dem med allt viktigt som de själva kanske inte tänker på när de säljer och köper bostad. Sedan är det också ett härligt omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min långa erfarenhet gör att det blir en trygg och noggrant genomförd affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann, tålmodig, lösningsorienterad och duktig på det jag gör.

Vad vet vi inte om dig?
Jag tillbringar gärna min lediga tid i Skåne.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 144 Läs vad Gunilla Abejón

• sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Farsta
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och kundkvalitet.
    Uppfyllt våra förväntningar väl.
    Från start möte till kontraktsskrivningen.
    Mycket bra mäklare och representant för svensk fastighetsförmedling.
    Tack. Vilken fin rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få jobba tillsammans med er och det känns väldigt bra att ni är nöjda med resultatet och vårt samarbete. Må så gott! Gunilla Abejón
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Katarina
    2022-08-21 Verifierad kund
    Gunilla är alltid lika professionell som mäklare, lyhörd för oss som kund och gör alltid sitt bästa. Det är tredje tillfället som vi anlitar Gunilla och vi har alltid blivit lika nöjda. Vi kan varmt rekommendera hennes tjänster.
    Tack Yvonne för jättefin återkoppling och rekommendation! Det har varit så roligt att följa er under dessa år! Må så gott och hälsa hela familjen! Gunilla Abejón
  • köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Sörskogen
    2022-08-07 Verifierad kund
    Toppen bra bemötande och bra kundkontakt! Bara 👍 för Gunilla. Jag rekommenderar henne verkligen.
    • Solfagra
    2022-07-17 Verifierad kund
    Tack för fint Reco-betyg Marianne. Ha en fin sommar så ses vi vid tillträdet. Gunilla Abejón
    • Kynäs
    2022-06-27 Verifierad kund
    Erfaren och trygg mäklare som guidade oss genom försäljning i en minst sagt osäker period
    Tack Sofia. Fint att vi gick i mål när det blåste lite på marknaden. Lycka till med nya projektet och ha en fin sommar! Gunilla Abejón
    2022-06-23 Verifierad kund
    Alltid bra och proffsigt bemötande. Stort tålamod. Bra service både till säljare och köpare.
    Tack för fint betyg Björn. Det blev ett långt samarbete med en fin avrundning. Ha en skön sommar! Gunilla Abejón
    2022-06-22 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och gick snabbt med bostadsköpet
    Hej. Grattis till huset ni väntat på så länge. Väldigt roligt att det blev ni som köpte. Må så gott, vi ses vid tillträdet. Gunilla Abejón
    • Kynäs
    2022-06-21 Verifierad kund
    Proffsig hela vägen - från första kontakt till avslutad affär. Trevlig, korrekt och tillgänglig under hela tiden. Rekommenderas starkt!
    Tack Magnus för fin rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få jobba med er i den här affären och jag hoppas vi ses vid tillträdet. Ha en skön sommar! Gunilla Abejón
    2022-05-08 Verifierad kund
    Intresserad och kunnig. Gunilla svarade snabbt på de frågor jag hade. Hon agerade erfaret och proffsigt.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande. Realistisk prisbild.