Gunilla Abejón
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ha så mycket kontakt med människor och att kunna hjälpa dem med allt viktigt som de själva kanske inte tänker på när de säljer och köper bostad. Sedan är det också ett härligt omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min långa erfarenhet gör att det blir en trygg och noggrant genomförd affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann, tålmodig, lösningsorienterad och duktig på det jag gör.

Vad vet vi inte om dig?
Jag tillbringar gärna min lediga tid i Skåne. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Gunilla Abejón

• Anne L sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-15

Segeltorp
    Hej!
    Vi är mycket belåtna på alla plan med all hjälp och information vi fått av Gunilla vid försäljningen av vårt hus i Segeltorp. Förväntningarna var så klart stora eftersom man inte göra så stora affärer så ofta. Allt har gått bra hittills och hoppas det blir så hela vägen fram.
    Vänliga hälsningar
    Anne och Olavi Lepp Läs mer
    2020-03-19 Gunilla A svarar Anne L
    Tack Anne! Vi ska absolut jobba på samma sätt hela vägen in i mål. Nu håller jag tummarna för att ni hittar er nya bostad inom kort och kan planera för nästa steg. Vi hörs snart igen.
    Gunilla A gillar detta
  • Annika C sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-09

Centrala Stuvsta
    Gunilla sålde vårt hus till det pris vi ville ha. Hon har alltid varit inlyssnande och kommunikativ. Hon har ett väldigt vänligt och lugnt bemötande som vi uppskattar. Hon hade bra idéer och upplägg och var tydlig mot både oss och köpintresserade. Gunilla är helt enkelt en superproffsig mäklare. Läs mer
    2020-03-09 Gunilla A svarar Annika C
    Tack vilken fin rekommendation, det värmer! Vad roligt att vi fick en sån bra köpare och att allt stämde så bra.
    Gunilla A gillar detta
  • Nour A köpte sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-03

Segersminne
    Köpt bostad. Professionellt bemötande och kunnig. Stort plus för bra kommunikation och tillgänglighet! Läs mer
    2020-03-04 Gunilla A svarar Nour A
    Hej Stort tack för fin rekommendation! Glad att ni känner er så nöjda med vårt samarbete. Väldigt trevlig hus, hoppas ni ska trivas riktigt bra där!
    Gunilla A gillar detta
  • Faisal B sålde sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-02

Visättra
    Vi har nästan (handpenning betald) sålt en bostadsrätt och det har hittills varit ett professionellt bemötande och en fingertoppskänsla som man bara kan önska sig!!

F. Bougrini Läs mer
    2020-03-03 Gunilla A svarar Faisal B
    Hej och tack för fin rekommendation. Vi ses vid tillträdet framöver och stämmer av löpande fram till dess. Må så gott!
    Gunilla A gillar detta
  • Annika F sålde sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-01

Kvarnbergsplan
    När vi skulle sälja vår 1:a på Vikingavägen träffade vi 4 st. mäklare för urval. Vi fastnade direkt för Gunilla. Hon utstrålade en säkerhet i sitt arbete, kompentens, erfarenhet och var väldigt lätt att komma överens med, vilket var viktiga kriterier för oss. Utöver det, hade hon direkt idéer om förbättringsförslag inför försäljningen. När lägenheten lades ut, vek marknaden en aning. Men vi tvivlade aldrig på Gunilla och vi hade kontakt hela tiden under försäljningsprocessen. Utöver Gunillas gedigna erfarenhet har hon också stor social kompentens och en härlig humor. Gunilla överträffade våra förväntningar och vi är så nöjda med hennes insatser. Vi vill därför med nöje ge henne våra allra bästa rekommendationer och kommer att anlita henne igen. Läs mer
    2020-03-03 Gunilla A svarar Annika F
    Tack Annika för att ni tagit er tid med den här fina återkopplingen, det betyder mycket för mig! Tack själva för fint samarbete och väldigt fina förberedelser i bostaden. Det har varit ett rent nöje att jobba ihop och som sagt, skam den som ger sig!
    Gunilla A gillar detta
  • Marie P sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-01

Stuvsta
    Professionell, tillgänglig, varm och gör allt för att tillmötesgå köpare och säljare på ett fantastiskt sätt! Jag kunde inte vara mer nöjd, rekommenderar varmt Gunilla till alla i köp- eller säljtankar. Läs mer
    2020-03-02 Gunilla A svarar Marie P
    Stort tack Marie för den fina rekommendationen! Det känns väldigt bra att ni är nöjda med mitt arbete. Ha en riktigt bra vår och sommar nu!
  • Annica M
    Annica M köpte sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-24

Kvarnbergsplan
    Tack hon gjorde ett bra jobb och affär med mig! Med vänlig hälsning, Annica Malmelinf Läs mer
    2020-03-02 Gunilla A svarar Annica M
    Tack Annica. Det är verkligen en riktigt fin lägenhet och en grymt bra förening som du kommer flytta in i. Jag hoppas du ska trivas där i många år!
    Gunilla A gillar detta
  • Hans A sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-19

Sörskogen
    Hon är en underbar människa som är mycket kunnig. Läs mer
    2020-02-20 Gunilla A svarar Hans A
    Hej och stort varmt tack för de fina orden!
    Gunilla A gillar detta
  • Fadi Y sålde sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-19

Kvarnbergsplan
    Jag har sålt en lägenhet i Huddinge, Kansligränd. Gunilla har väglett mig, hjälpt mig, rådgivit mig och varit med mig under hela processen. En mycket kunnig mäklare som dessutom är supertrevlig och professionell - hon besitter en fin balans mellan att vara personlig och skämtsam men ändå behålla den professionella sidan. Läs mer
    2020-02-19 Gunilla A svarar Fadi Y
    Hej och tack för väldigt fin rekommendation! Glad att du känner dig nöjd med vårt samarbete. Du hade piffat och gjort så fint inför visningen också! :)
    Gunilla A gillar detta
  • Richard Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-13

Snättringe
    Vi har köpt en bostadsrätt i Stuvsta. Gunilla har genom hela processen varit enastående bra som mäklare. Hon visar stort kunnande och ett engagemang för alla inblandade parter. Hon har ett väldigt tilltalande och förtroendeskapande sätt, och visar en ärlig vilja att måna om att ”göra bra”. Hon känns som en mäklare med väldigt god integritet och hon har varit föredömlig vad gäller att dela information. Vi har också uppskattat Gunillas öppenhet med att resonera kring olika aspekter och förutsättningar i den typen av väldigt stor privataffär.
    Tack för denna gång!
    /Öhmans Läs mer
    2020-02-14 Gunilla A svarar Richard Ö
    Tack själva och stort tack för fantastiskt fin feedback på mitt arbete! Jag tycker det är viktigt med ett transparent och tydligt informationsflöde i de här processerna för allas bästa. Grattis igen till en väldigt fin bostad, den hoppas jag ska ge er glädje en bra tid framöver. Trevlig helg till hela familjen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors