Gunilla Abejón
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ha så mycket kontakt med människor och att kunna hjälpa dem med allt viktigt som de själva kanske inte tänker på när de säljer och köper bostad. Sedan är det också ett härligt omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min långa erfarenhet gör att det blir en trygg och noggrant genomförd affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann, tålmodig, lösningsorienterad och duktig på det jag gör.

Vad vet vi inte om dig?
Jag tillbringar gärna min lediga tid i Skåne. Läs mer

Läs vad 43 kunder tycker om Gunilla Abejón

• Jan-Erik S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi anlitade Gunilla Abejón för att sälja vårt radhus i Kynäs/Huddinge.
    Gunilla gav ett förtroendefullt intryck med saklig och korrekt återmatning. Vi hade en bra kommunikation under säljprocessen där Gunilla även tog direkt kontakt med potiella intressenter.
    Huset såldes enligt våra förväntningar trots en skakig marknad våren 2018.
    Vi är mycket nöjda med Gunillas insatser och ger henne de bästa rekommendationerna.
    Lotta & Janne Läs mer
    2018-11-20 Gunilla A svarar Jan-Erik S
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och det resultat vi fick. Tack själva för fint samarbete och stort tack för en väldigt fin rekommendation.
  • Fredrik S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren var genom hela köpprocessen tillgänglig, trevlig och professionell.

5/5 Läs mer
    2018-11-19 Gunilla A svarar Fredrik S
    Hej, vad roligt att du känner dig nöjd med vårt samarbete. Vi ses vid tillträdet!
  • Mikael T skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt, erfaren kunig och saklig mäklare +++++ upplevelse Läs mer
    2018-11-19 Gunilla A svarar Mikael T
    Tack för fin återkoppling på mitt arbete!
  • Peter H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt bra!
    Gunilla har erfarenhet och kompetens. Jämfört med andra mäklare ser hon mer komplext på fastigheten och dess möjligheter. Hon är också väldigt pedagogisk, vilket är väldigt skönt i den snårskog som följer en fastighetsaffär. Hon känns dessutom hederlig och objektiv. Läs mer
    2018-11-01 Gunilla A svarar Peter H
    Tack Peter för fin rekommendation! Känns bra att jag kunde hjällpa till.
  • Marie l skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En underbart trevlig mäklare med ett stort engagemang och drivkraft.
    Hon lägger ner hela sin skäl i det hon gör och hon är ärlig med det hon säger.
    Man känner sig mycket trygg med henne som mäklare.
    Jag önskar att fler kunde vara som hon.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Mvh Marie Löwenhielm Läs mer
    2018-10-22 Gunilla A svarar Marie l
    Tack Marie för väldig fin rekommendation, stort tack!
    Det känns verkligen bra att ni känner er nöjda!
  • Erik L skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En mycket trevlig meklare
    Som visar stort angaskemang för både
    Köpare och säljare.
    Man känner sig trygg. Läs mer
    2018-10-03 Gunilla A svarar Erik L
    Tack så mycket! Känns väldigt bra att ni känner er trygga med affären och vårt samarbete, det betyder mycket för mig!
  • Birgitta J skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Med Gunillas hjälp har jag både köpt och sålt bostadsrätter. Hon bemöter sina kunder på ett trovärdigt och kompetent sätt och med sin långa erfarenhet inger hon förtroende och har förmedlat uppdragen på ett lyhört och professionellt sätt.

Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-10-03 Gunilla A svarar Birgitta J
    Tack för fin rekommendation!
    Jag hoppas att vi gör fler affärer tillsammans i framtiden.
    Gunilla A gillar detta
  • István S skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har fått exakt den hjälp jag behövt. Gunilla berättade allt jag behövde veta men inte ens tänkt på. Läs mer
    2018-10-03 Gunilla A svarar István S
    Tack för fin återkoppling på mitt arbete. Känns bra att du är nöjd!
    Gunilla A gillar detta
  • Heinz H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag gick på magkänslan när jag valde Gunilla och det visade sig vara ett klokt val. Mycket erfaren och kompetent. Hon levde upp till mina högt ställda krav. Läs mer
    Gunilla A gillar detta
  • Patrick G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Smidigt köp av vår nya lägenhet! Jättetrevlig mäklare som tog det extra steget för att göra köpet så friktionsfritt och snabbt som möjligt :) Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors