Gunilla Abejón
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ha så mycket kontakt med människor och att kunna hjälpa dem med allt viktigt som de själva kanske inte tänker på när de säljer och köper bostad. Sedan är det också ett härligt omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min långa erfarenhet gör att det blir en trygg och noggrant genomförd affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann, tålmodig, lösningsorienterad och duktig på det jag gör.

Vad vet vi inte om dig?
Jag tillbringar gärna min lediga tid i Skåne. Läs mer

Läs vad 53 Läs vad Gunilla Abejón

• Linda P skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-07-02

Vi har köpt en lägenhet på Vikingavägen 20 i Huddinge. Bemötandet av mäklaren har varit toppen. Hon var supertrevlig när vi kom till visningen och fixade dessutom en extravisning för mig och min sambo där vi fick god tid på oss att ställa frågor om lägenheten. Sen har vi haft god kontakt genom hela processen från budgivning till kontraktskrivande. Jag har kunnat skriva och fråga saker och hon har svarat snabbt. Vi har känt oss trygga hela vägen och vi kunde helt enkelt inte fått en bättre mäklare. Läs mer
    2019-07-02 Gunilla A svarar Linda P
    Hej Linda och tack för den fina återkopplingen på mitt arbete. Känns verkligen toppen att ni är så nöjda med allt!
  • Jan H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-05

Jag har sålt en sommarstuga.
    Mäklaren var väldigt vänlig och tillmötesgående.
    Vi hoppades på en snabb försäljning och vi fick den såld på en vecka! Läs mer
    2019-06-14 Gunilla A svarar Jan H
    Tack så mycket. Det var en fin stuga och jag är glad att ni känner nöjda med mitt arbete.
  • Wessly G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-05

Blev kontaktad av mäklare Gunilla som hade intressenter på vår lägenhet. Efter det gick allt fort och smidigt och affären gick i lås. Supernöjda med allt! Läs mer
    2019-06-14 Gunilla A svarar Wessly G
    Ja det var roligt att allt passade så bra. Det var en ”perfekt match”. Tack för fin rekommendation!
  • Percy A
    Percy A skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-05-15

Sålde föräldrars lägenhet (äldre par).
    Gunilla har varit exemplarisk i alla avseenden. Professionell, pålitlig, kunnig och trevlig.
    Hela säljprocessen har gått smidigt. Från första kontakt till kontraktskrivningen igår.
    Vi hoppades på ett högre pris än utgångspriset, för vi tycker att lägenheten känns värd det, och det blev det också. Positivt! Läs mer
    2019-06-14 Gunilla A svarar Percy A
    Hej och tack för fin feedback på vårt samarbete.
  • Shila Sofia H skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-05-08

Gunilla har varit till stor hjälp i vårt sökande efter lägenhet. Erfaren mäklare som utstrålar lugn, trygghet och profession. Läs mer
    2019-05-09 Gunilla A svarar Shila Sofia H
    Tack så mycket! Tänk att vi hittade rätt bostad till slut. Där kommer ni säkert stortrivas!
  • Serkan O skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-04-09

Köpt Hus,
    Blev mycket bra bemött av Gunilla Abejón.Hon är väldigt kunnig.Jag rekommenderar henne till både säljaren och köparen för professionell service. Läs mer
    2019-04-16 Gunilla A svarar Serkan O
    Hej Tack för fin rekommendation och grattis till ett fint hus! Roligt att ni nu är tillbaka i samma område som tidigare!
  • Jalil Yousif Y skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-02

Vi är mycket nöjda som gör ett utmärkt arbete.
    Jalil Läs mer
    2019-03-04 Gunilla A svarar Jalil Yousif Y
    Hej. Stor tack för fin återkoppling på vårt samarbete. Det var många bitar som skulle falla på plats men vi lyckades. Känns roligt att ni äntligen hittat det hus ni sökt så länge.
  • Marie B
    Marie B skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-15

Köpte en bostadsrätt brf Docenten Snättringe, förmedlad av Gunilla Abejón.
    Mycket kunnig och områdes orienterad mäklare.
    Ett fantastiskt trevligt bemötande på visningen och därefter.
    Så kunde inte vara nöjdare
    Tack Gunilla Läs mer
    2019-02-15 Gunilla A svarar Marie B
    Tack själv Marie för bra samarbete och återkoppling. Roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete. Trevlig helg!
  • Sandra G skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-13

Har fått otroligt bra bemötande av mäklaren vid försäljningen av min lägenhet från start till mål. Läs mer
    2019-01-14 Gunilla A svarar Sandra G
    Hej Tack för fin rekommendation och feedback på vårt samarbete. Nu ska vi även hitta en en ny bra bostad som passar er!
  • Bna Bilcenter Ab B skrev om Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-12

Gunilla är en kämpare och duktigt mäklare👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-01-14 Gunilla A svarar Bna Bilcenter Ab B
    Hej Tack så mycket. Skam den som ger sig!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors