Läs vad 97 Läs vad Gunilla Abejón

• 2020-12-29
    Gunilla sålde vårt hus, hon är positiv och lyhörd. Hon hjälpte oss på traven till att få det sålt. Vi hade turen att slippa gå ut med huset för en offentlig visning, då hon hade en egen lista med personer som sökte ett hus i den stilen vi har. Våra förväntningar var att få huset sålt och hyfsad ersättning. Vilket vi fick.
    Lena Å
    • 220.0 m²
    • Solgård
    sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej och tack! Ja, det känns toppen att kunna nå ett så bra resultat med vårt Läge+ arbete. Vi kunde rekommendera och fokusera på helt rätt kunder för ert fina hus. Jag hoppas även att vi nu ska kunna hjälpa er att hitta ert nya boende!

• 2020-12-28
    Få mäklare kan ge den tryggheten Gunilla utstrålar. Mycket kunnig och kompetent mäklare. Vi är mycket nöjda med vår husköp. Keep up the good work!
    Hej och stort tack för en väldigt fin rekommendation! För mig känns det viktigt att ni är nöjda och känner att ni får det support ni önskar. Grattis till ett väldigt fint hus! :)

• 2020-11-21
    Jag har köpt en villa. Bemötande var uppmärkt. Man kände sig välkommen.
    Migdalia R
    • 215.0 m²
    • Kynäs
    köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej och tack för återkoppling. Fint att allt känns bra för er och hör gärna av er om det dyker upp några frågor. Vi håller kontakten löpande inför kommande tillträde. Må så gott!

• 2020-11-19
    Sålt vår villa i Huddinge.
    Enkel, prestigelös, mycket trovärdig och äkta.
    Carina R
    • 215.0 m²
    • Kynäs
    Hej och tack för riktigt bra samarbete! Våra gemensamma arbetsinsatser ledde fram till exakt det vi önskade, det känns toppen. Extra roligt att få jobba med er igen. Nu ska vi även ses till att hitta den framtida bostaden ni önskar.

• 2020-11-09
    Bra bemött av mäklaren som var villig att hjälpa till med allt hon kunde angående mitt köp av en bostadsrätt. Fick även bra hjälp med rätt kanaler till ett konkurrensmässigt lån.
    Christian P
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Hörningsnäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej och tack för bra feedback! Kul att det blev ni som köpte bostaden, vill gärna se vad ni kommer göra med den framöver. Att hjälpa till med en bra finansiering är en självklarhet för oss. Det är en del av helheten!

• 2020-10-23
    Gunilla är en väldigt kompetent mäklare. Gunilla har en fin förmåga att vara lyhörd och är trygg att ha som ansvarig.
    Ger verkligen positiv energi och trevlig och professionell.
    Vi vill varmt rekommendera Gunilla.
    Johan R
    • 5:a
    • 120.0 m²
    • Västra Balingsnäs
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Stort ack för fin rekommendation! Har varit väldigt roligt att jobba tillsammans och följa er "flyttresa". Vi har både gasat och bromsat vid olika tillfällen. Väldigt glad att ni känner er nöjda med vårt samarbete.

• 2020-10-11
    Vi har sålt en villa
    Gunilla är väldigt engagerad och trevlig, lätt att tycka om.
    Har hjälpt oss med allt,och ska fortsätta hjälpa oss med all pappersexercis senare.
    Margaretha V
    • 160.0 m²
    • Centrala Stuvsta
    Hej och tack för fin återkoppling! Självklart ska vi följas åt ända fram till den berömda reavinstberäkningen med allt vad det innebär i form av blanketter mm!

• 2020-09-09
    Vi har sålt en villa i Snättringe. Gunilla är en fantastisk mäklare. Kunnig, professionell och engagerad. Hon fick oss att känna lugn inför en svår situation och hon satte fart där det behövdes. Hon tog kniviga potentiella problem för ny ägare på allvar och det blev en transparent och seriös affär där vi kände oss omhändertagna och lyssnade på. Vi fick dessutom mer än vi hoppats för huset, och de nya ägarna verkar väldigt nöjda. Tack Gunilla.
    Emma Sofia K
    Emma Sofia K
    • 116.0 m²
    • Snättringe
    Hej och stort tack för väldigt fin rekommendation! Känns riktigt bra att ni är nöjda med vårt samarbete. Ni gjorde också väldigt fina förberedelser :) Teamwork på bästa nivå ger riktigt bra resultat!

• 2020-07-27
    Proffsig, flexibel, lyhörd och rak.
    Lotti E
    • 114.0 m²
    • Segeltorp
    Tack så mycket och tack för förtroendet att jobba med din fastighet.

• 2020-07-15
    Sålde lägenhet på runvägen.Blev trevligt bemött.Tycker det stämde vilken prisnivå mäklaren sa att nivån på lägenheten borde gå för.
    Torbjörn A
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Kvarnbergsplan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte