Gunilla Abejón
Registrerad mäklare sedan 2001-03-26
Aktiv på Reco.se sedan 2015-09-16
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ha så mycket kontakt med människor och att kunna hjälpa dem med allt viktigt som de själva kanske inte tänker på när de säljer och köper bostad. Sedan är det också ett härligt omväxlande arbete!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min långa erfarenhet gör att det blir en trygg och noggrant genomförd affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är noggrann, tålmodig, lösningsorienterad och duktig på det jag gör.

Vad vet vi inte om dig?
Jag tillbringar gärna min lediga tid i Skåne. Läs mer

Läs vad 89 Läs vad Gunilla Abejón

• Lotti E sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-07-27

Segeltorp
    Proffsig, flexibel, lyhörd och rak. Läs mer
  • Torbjörn A sålde sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-07-15

3:a
    Kvarnbergsplan
    Sålde lägenhet på runvägen.Blev trevligt bemött.Tycker det stämde vilken prisnivå mäklaren sa att nivån på lägenheten borde gå för. Läs mer
  • Katja F
    Katja F köpte sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-26

2:a
    Fullersta
    Har just köpt en bostadsrätt. Det gick nästan för fort och lätt. Gunilla var väldigt trevlig, artig och proffsig, allt jag väntar mig av en mäklare. Läs mer
    2020-07-13 Gunilla A svarar Katja F
    Hej Katja. JA ibland går det fort när man känner att det är 100% rätt. Det är en väldigt trivsam bostad du har valt. Ha en underbar sommar. Vi ses när det är dags för tillträde!
  • Ahmad N
    Ahmad N sålde en tomt med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-18

Vårby
    Bra bemötande och tålamod dessutom lång erfarenhet i bostadsmarknad. Läs mer
    2020-07-13 Gunilla A svarar Ahmad N
    Hej Och stort tack för fin rekommendation. Vi jobbar vidare och ser fram mot att fullfölja affären inom kort!
  • Dagmar E sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-01

Segeltorp
    Hon har under förutsättningarna av Corona pandemin skött vår husförsäljning på ett professionellt men samtidigt ett familjärt sätt. Läs mer
  • Mariana G köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-05-29

We bought a house.

She was really helpful and went above and beyond.

I honestly didn't have any expectations, I thought it would be an impersonal sale and all that, but she was always very kind and explained everything amazingly. She's very good. Läs mer
    2020-06-01 Gunilla A svarar Mariana G
    Hi Mariana! Thank you for the kind rewiev of my work. I´m glad you had a better experience than expected. :)
    Congratulations to a great house!
  • Ulla B sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-04-06

Stuvsta
    Tack Gunilla!
    Du har med stort engagemang lotsat oss genom vår försäljningsprocess. Med hjälp av ditt stora kunnande och långa erfarenhet, hjälpte du oss steg för steg till en försäljning av vårt hus i Huddinge. Tålmodigt har du svarat på alla våra frågor. Tack också för att du har informerat och bemött alla intressenter på bästa möjliga sätt.
    MeB Läs mer
    2020-04-15 Gunilla A svarar Ulla B
    Stort tack för fin rekommendation! Det har gått en tid sedan vårt första möte och det känns väldigt roligt att ni nu hittat ert nya drömboende. Stort tack för bra samarbete och fina förberedelser i huset inför visning! Ha en underbar vår och sommar!
    Gunilla A gillar detta
  • Anne L sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-15

Hej!
    Vi är mycket belåtna på alla plan med all hjälp och information vi fått av Gunilla vid försäljningen av vårt hus i Segeltorp. Förväntningarna var så klart stora eftersom man inte göra så stora affärer så ofta. Allt har gått bra hittills och hoppas det blir så hela vägen fram.
    Vänliga hälsningar
    Anne och Olavi Lepp Läs mer
    2020-03-19 Gunilla A svarar Anne L
    Tack Anne! Vi ska absolut jobba på samma sätt hela vägen in i mål. Nu håller jag tummarna för att ni hittar er nya bostad inom kort och kan planera för nästa steg. Vi hörs snart igen.
    Gunilla A gillar detta
  • Annika C sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-09

Centrala Stuvsta
    Gunilla sålde vårt hus till det pris vi ville ha. Hon har alltid varit inlyssnande och kommunikativ. Hon har ett väldigt vänligt och lugnt bemötande som vi uppskattar. Hon hade bra idéer och upplägg och var tydlig mot både oss och köpintresserade. Gunilla är helt enkelt en superproffsig mäklare. Läs mer
    2020-03-09 Gunilla A svarar Annika C
    Tack vilken fin rekommendation, det värmer! Vad roligt att vi fick en sån bra köpare och att allt stämde så bra.
    Gunilla A gillar detta
  • Nour A köpte sin lägenhet med hjälp av Gunilla Abejón en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-03

4:a
    Segersminne
    Köpt bostad. Professionellt bemötande och kunnig. Stort plus för bra kommunikation och tillgänglighet! Läs mer
    2020-03-04 Gunilla A svarar Nour A
    Hej Stort tack för fin rekommendation! Glad att ni känner er så nöjda med vårt samarbete. Väldigt trevlig hus, hoppas ni ska trivas riktigt bra där!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors