Sabina Klingsell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 33 kunder tycker om Sabina Klingsell

• Eva O skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Snabbt, trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Robert K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren som sålde en lägenhet i Huddinge. Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Mina L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Otroligt bra upplevelse. Sålde min lägenhet snabbt och effektivt till ett bra pris trots tre likvärdiga på marknaden. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-11-01 Sabina K svarar Mina L
    Tack för att jag fick hjälpa dig! Det är roligt att du är nöjd med både slutpris och uppskattar mitt arbete.
  • Frida T skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Min försäljning av lägenheten gick hur smidigt som helst! Läs mer
    2018-10-22 Sabina K svarar Frida T
    Tack Frida, ja det var en snabb affär med förhandsvisning till bra slutpris, härligt att du är nöjd.
  • Emelie A skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte våran första bostadsrätt! Trevligt bemötande, snabb att återkoppla, tydlig och ordningsam! Läs mer
    2018-10-05 Sabina K svarar Emelie A
    Hej Emelie, tack för bedömningen. Välkomna till Huddinge!
  • Jag sålde en lägenhet i anslutning till Huddinge C. Bemötandet och kontakten med mäklaren har fungerat bra och det hölls både öppna och privata visningar.

Marknaden var vid tillfället relativt dålig och bostaden såldes med förlust vilket dock inte var mäklarens fel. Det enda jag kan säga som negativt är att prisbilden är hög när det inte lämnas någon rabatt vid förlustförsäljning eller motsvarande kompensation. Läs mer
    2018-10-05 Sabina K svarar Henrik Gustav A
    Hej Henrik och tack för samarbetet.
    Arvodet är avdragsgillt i deklarationen och när man gör en kapitalförlust får du också tillbaka på skatten. Jag kommer hjälpa dig med den uträkningen, det ingår såklart i arvodet. Så de blanketterna får du med dig vid tillträdet.
  • Filippa L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd med servicen. Hon är tillmötesgående och snabb på återkoppling! / Filippa Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Nicklas S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Min villa har sålts i Segeltorp .

Mäklaren Sabina är mycket driven o positiv och har skött försäljningen mycket bra sätt.

Jag kan starkt rekommendera henne till andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
    2018-10-05 Sabina K svarar Nicklas S
    Hej Nicklas, tack för ett bra samarbete och din rekommendation.
  • Glenn skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina var väldigt lättsam och proffsig vid försäljningen, när det var mycket att frågor hade hon alltid koll på läget! Läs mer
    2018-09-14 Sabina K svarar Glenn
    Tack för dina ord! Det var jätte trevligt att få hjälpa er med försäljningen och att vi nådde ett bra slutpris.
  • Mathias O
    Mathias O skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sabina har gjort ett toppenarbete med vår försäljning. Även fast vi strulade och drog ut på tiden såg hon lösningar i stället för problemen. Tack för ett grymt arbete Sabina! Läs mer
    2018-09-14 Sabina K svarar Mathias O
    Hej Mathias, tack för dina ord. Alla bostadsaffärer följer inte samma mönster, det gäller att anpassa försäljningen efter förutsättningarna. Det var roligt att vi löste sånt som dök upp längs vägen på ett bra sätt !

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors