Sabina Klingsell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 45 Läs vad Sabina Klingsell

• Ulrika S
    Ulrika S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-07-01

Sabina Klingsell på Svensk Fatighetsförmedling, Huddinge har hjälpt mig med att sälja mitt radhus. Jag är nöjd med allt från värdering till sålt hus. Hon har regelbundet återkopplat till mig som säljare och gjort att jag har känt mig i trygga händer. Jag kan varmt rekommendera Sabina som mäklare. Läs mer
  • Joakim B skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-04-02

Väldigt trevligt bemötande och kunnig mäklare. Läs mer
  • Alan R
    Alan R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-04-01

Mäklaren med god lokalkännedom, samt ett väldigt proffsigt bemötande mot mig som säljare. Bra kommunikation genom hela processen. Har bara gott att säga.
    jag blev väldigt nöjd och kommer välja henne till nästa gång jag säljer.
    Sabina har handlat mycket proffessionelt dels för bostadens värdering och därmed utgångspris, dels hanteringen av prospects samt det slutliga kontraktsförfarandet där Sabina intog en mycket balanserad och saklig hållning visavi mig som säljare. Mina förväntningar av dessa fyra saker överträffades. Rekommenderas stark!!!! Läs mer
    2019-04-05 Sabina K svarar Alan R
    Hej Alan, Tack för fin bedömning! Kul att du är nöjd. Vore trevligt med fler affärer i framtiden, du är alltid välkommen tillbaka.
  • Maud H skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-28

Har sålt min lgh i Kästa och fått snabba svar och proffsig hjälp från början till slut av Sabina. Läs mer
    2019-04-02 Sabina K svarar Maud H
    Hej Maud, tack så mycket för ditt förtroende, det var jätteroligt att hjälpa dig med din stora affär. Hoppas du trivs i dit nya boende.
  • Josefine S
    Josefine S skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-06

Vi både köpte och sålde med Sabina Klingsell. Mycket bra och trevligt bemötande, snabb återkoppling, och väldigt tillgänglig. Hon var väldigt engagerad och tålmodig, trots en tuff marknad, och sydde ihop säcken jättebra! Vi är jättenöjda, och så glada över vårt nya fina hus! Läs mer
    2019-03-07 Sabina K svarar Josefine S
    Hej, stort tack för ert förtroende Josefine. Det var väldigt givande för mig att hjälpa er med både bra försäljning och köp. Grattis till två bra affärer!
  • OBOS Projektutveckling AB skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-04

Vi har sålt totalt 6 bostäder med Sabina Klingsell och kommer absolut sälja nästa även med henne. Hon är lyhörd, återkopplar alltid och vi har stort förtroende för henne. Hon kommer med egna förslag på förbättringar och taktik som visat sig hjälpa försäljningarna framåt. Sammanfattningsvis: en mäklare som vet hur man säljer på dagens marknad och alltid återkopplar. //Johanna Läs mer
    2019-03-05 Sabina K svarar OBOS Projektutveckling AB
    Hej Johanna. Ett stort tack för din bedömning, så roligt att ni är nöjda och att vi fick avslut på projektet tillsammans!
  • Joacim K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-01

Väldigt BRA bemötande!
    Sabina var pålitlig och trevlig och korrekt i sin beskrivning av objektet.

Upplevelsen var över förväntan Läs mer
    2019-03-04 Sabina K svarar Joacim K
    Hej Joacim. Tack så jätte mycket för dina ord. Det var en bra affär med snabb o tydlig kommunikation från båda sidor. Då är min erfarenhet att blir det bra.
  • Margaretha M skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-26

Mäklaren gjorde sitt bästa i dessa svåra tider. Vi fick huset sålt och via hemnet hitta vi en lägenhet. Allt har gått fort. Bra tycker vi. Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Carl N
    Carl N skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-24

Jag anlitade Sabina för att sälja mitt brf radhus då hon nyligen sålt flera andra brfer i området.
    Proffsig, kunnig, driven, kommunikativ och effektiv och fick till en försäljning till ett i förväg överenskommet acceptpris innan öppen visning vilket jag prioriterade då jag redan köpt annat.

Jag rekommenderar Sabina.
    Mvh Carl Läs mer
    2019-02-25 Sabina K svarar Carl N
    Tack för din rekommendation och ett bra samarbete Carl. Jätteroligt att skräddarsy försäljningen efter dina förutsättningar och påvisa ett snabbt och bra resultat.
  • Ronny D
    Ronny D skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-17

Min första försäljning gick som en dans!

Bra upplägg,m.a.o fullödig information kring min försäljning samt trevligt bemötande.
    Jag kan verkligen rekommendera min mäklare Sabina … Läs mer
    2019-02-25 Sabina K svarar Ronny D
    Det är så tacksamt att läsa mina säljares upplevelser av vårt samarbete. Tack för dina fina ord!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors