Sabina Klingsell
Registrerad mäklare sedan 2015-02-23
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-26
2019-07 - 2020-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar affären efter just dina förutsättningar och jobbar hårt eftersom jag älskar att hjälpa mina kunder på bästa sätt. Vi har många verktyg på Svensk fastighetsförmedling som gör att vi kan skräddarsy tjänsten efter era behov och tidsaspekter. Mitt engagemang, min kunskap och våra verktyg kommer generera en trygg och bra affär. I ett första möte pratar vi om detta så att ni förstår skillnaden på en mäklartjänst och en riktigt bra mäklartjänsten.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är driven, hängiven, kunnig och erfaren. Jag känner mig trygg i det jag gör och det vill jag att mina kunder ska känna också. Jag är en tävlingsmänniska som drivs av bra resultat. Läs mer

Läs vad 83 Läs vad Sabina Klingsell

• Ingrid Å sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-07-05

Huddinge
    Vi har sålt en villa och upplevelsen är mycket bra. Läs mer
  • Mikael H sålde en tomt med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-30

Gladö Kvarn
    Sålt tomt
    Mycket positivt och trevligt bemötande
    Jag ville bli uppdaterad om hur det gick och det blev jag
    Utmärkt!! Läs mer
  • Viktor C sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-04

2:a
    Centrala Stuvsta
    Jättebra mäklare som har mitt fulla förtroende. Läs mer
  • Mats Gunnar H sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-05-05

Huddinge
    Mycket kompetent och uppnådde våra försäljningsmål Läs mer
  • Christopher S sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-05-04

Segeltorp
    Jag har med hjälp Sabina precis sålt min bostad i Segeltorp. Mitt i värsta Coronakrisen lyckas Sabina inte bara sälja lägenheten utan dessutom sälja den till en toppnotering i föreningen. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera Sabina ! Läs mer
    2020-05-05 Sabina K svarar Christopher S
    Tack för din rekommendation! Alltid roligt med fina resultat och bra samarbeten med säljaren.
  • Jesper M köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-04-29

Glömsta
    Sabina var snabb att svara och lista ut vad vi behövde hjälp med.
    Receptiv och angelägen att rätt saker i rätt tid. Läs mer
  • Helena B sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-04-20

4:a
    Huddinge Centrum
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt professionell och tillgänglig. Förstod och jobbade utifrån mina behov och önskemål. Läs mer
    2020-04-20 Sabina K svarar Helena B
    Tack Helena, det var ett uppskattat betyg och ett mycket trevligt samarbete.
  • Paulina B sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Kvarnbergsplan
    Smidig affär för köp av bostadsrätt i Huddinge . Sabina har varit oerhört lyhörd o hjälpsam . Super nöjd med hennes arbete och information Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Linnéa W sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Kvarnbergsplan
    Sabina har varit genomgående trevlig, professionell och lätt att få tag i om det fanns några frågor. Det blev en smidig affär och vi kunde inte vara nöjdare. Läs mer
    2020-04-20 Sabina K svarar Linnéa W
    Det var en fantastiskt smidig och bra affär, tack för bra samarbete! Nu ska jag hjälpa er att hitta nåt nytt också.
  • Mika H sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Ådran
    Duktig mäklare. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-04-20 Sabina K svarar Mika H
    Tack Mika för ett bra samarbete och för er rekomendation!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors