Sabina Klingsell

Sabina Klingsell

Sabina Klingsell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Sabina Klingsell har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Sabina Klingsell har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.8. Sabina Klingsell har haft 59 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar affären efter just dina förutsättningar och jobbar hårt eftersom jag älskar att hjälpa mina kunder på bästa sätt. Vi har många verktyg på Svensk fastighetsförmedling som gör att vi kan skräddarsy tjänsten efter era behov och tidsaspekter. Mitt engagemang, min kunskap och våra verktyg kommer generera en trygg och bra affär. I ett första möte pratar vi om detta så att ni förstår skillnaden på en mäklartjänst och en riktigt bra mäklartjänsten.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är driven, hängiven, kunnig och erfaren. Jag känner mig trygg i det jag gör och det vill jag att mina kunder ska känna också. Jag är en tävlingsmänniska som drivs av bra resultat.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 119 Läs vad Sabina Klingsell

• köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-07-05
    Trevlig, glad och proffsig!
    Sabina lever upp till alla förväntningar man kan ha av en mäklare.
    Snabba smidiga affärer, både vid försäljning och köp.
    Rekommenderar Sabina till alla vi möter,,,
    2021-07-03
    Proffsig, snabbt på kommunikationen och pålitlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-07-01
    En toppenbra mäklare med fokus på kunderna, duktig, trygg och ödmjuk inför uppdraget.
    Lätt att nå och alltid återkoppling.
    Suveränt bemötande 😀
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Högmora
    2021-06-03
    Väldigt tydlig och svarar på samtliga frågor som kommer upp. Informativ och trevlig som verkar både för säljare och köpare.
    2021-05-12
    Det har varit lätt att samarbeta med Sabina kring försäljning av vårt hus. Det ledde även till att vi köpt lägenhet som Sabina förmedlade. Inget krångligt, professionellt i bemötande och de tjänster vi behövde hjälp med. Vi kan varmt rekommendera Sabina som mäklare.
    2021-05-12
    Engagerad mäklare som brinner för jobbet. Vi är mycket nöjda med vår försäljning
    Jocke och Jenny
    2021-05-12
    Sabina var fantastisk! Tydlig, nåbar, serviceminded. Jag skulle varmt rekommendera henne!
    Tack för rekommendationen ! Gör mig så glad. Lycka till med det nya boendet. / Sabina Sabina Klingsell
    • Centrala Stuvsta
    2021-05-03
    Vi har sålt en villa i Stuvsta. Sabina Klingsell har hanterat försäljningen på ett föredömligt sätt. Hon har arbetat aktivt och hela tiden återkopplat om hur processen går. Hon har ett trevligt och professionellt bemötande.
    Tack för din beskrivning Peter, det var väldigt trevligt att få hjälpa er och att ni kontaktade mig på rekommendation just. Sabina Klingsell
  • Jonnie L
    • Myrängen
    2021-04-19
    Sabina va den tredje mäklaren som kom och tittade på vårt hus som skulle säljas.
    Vi båda (säljarna) kände direkt att det va Sabina vi ville anlita och bestämde oss på plats för att säga ja.
    En av anledningarna va att hon sa så fina ord om vårt hus som vi har total renoverat under 10 års tid. Samt att hon även sa att hon jätte gärna ville sälja vårt hus! Den upplevelsen fick vi inte med dom två tidigare mäklarna som kom och presenterade sig. Vi fick en väldigt genuin känsla av Sabina.
    Förväntningarna på den mäklare som skulle sälja vår villa var en mäklare som kunde och ville sälja vårt hus till en drömpeng!
    En engagerad mäklare som tog sig an varje intressent som kom och tittade på visningen. Detta gjorde verkligen Sabina!
    Vi är helnöjda med Sabina som mäklare. En mer proffsigare mäklare får man leta efter!
    Hej Jonnie, det var en otroligt rolig affär i många avseenden att få jobba med er. Tack före era fina ord och rekommendation. Sabina Klingsell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-04-12
    Sabina motsvarar alla förväntningar som en säljare har vid en försäljning av sin bostad. Med engagemang, kompetens och trygghet guidar hon genom en lyckad affär för alla.
    Vi är återkommande kunder som varmt rekommenderar Sabina.
    Vilka fina ord, det är verkligen givande att få höra vad ni tycker. Stort tack för er rekommendation! Sabina Klingsell