Sabina Klingsell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Sabina Klingsell har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Sabina Klingsell har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.8. Sabina Klingsell har haft 54 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar affären efter just dina förutsättningar och jobbar hårt eftersom jag älskar att hjälpa mina kunder på bästa sätt. Vi har många verktyg på Svensk fastighetsförmedling som gör att vi kan skräddarsy tjänsten efter era behov och tidsaspekter. Mitt engagemang, min kunskap och våra verktyg kommer generera en trygg och bra affär. I ett första möte pratar vi om detta så att ni förstår skillnaden på en mäklartjänst och en riktigt bra mäklartjänsten.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är driven, hängiven, kunnig och erfaren. Jag känner mig trygg i det jag gör och det vill jag att mina kunder ska känna också. Jag är en tävlingsmänniska som drivs av bra resultat.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 98 Läs vad Sabina Klingsell

• 2020-11-19
    Köpt en liten bostad, blev vänligt och proffesionellt bemött, ingen stress, är mycket nöjd!
    Ingegerd A
    • 64.0 m²
    • Huddinge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Ingegerd för din bedömning. Alltid intressant att höra även hur köparna upplever mitt arbete.

• 2020-10-27
    Huddinge C Proffsigt bemötande
    Linda L
    • 91.0 m²
  • 2020-10-26
    Hej! Jag har sålt en fritidsfastighet med stor strandtomt och ett litet mycket gammalt hus. Med Sabina fick vi säljare omedelbart fin kontakt. Våra förväntningar var snabb affär, bra försäljningspris och inte minst rätt köpare. Samtliga infriades med råge. Sabina är en mycket professionell fastighetsmäklare. Sannolikt en av de bästa. Hon är kunnig, engagerad och drivande, med en väl utvecklad förmåga att läsa in försäljningsobjektets potential och att känna in såväl säljarens som köparens önskemål och förutsättningar. Resultatet i mitt försäljningsprojekt blev en mycket bra affärsuppgörelse, där köparen blev helt rätt och där såväl vi säljare som köparen blev extremt nöjda. Vänligen / Jan Alm
    Jan A
    • 32.0 m²
    • Ådran
    sålde sin stuga med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Jan, det var så roligt och givande att få hjälpa er i ett bra samarbete med den här speciella försäljningen. Det gör mig väldigt glad och tacksam att ni är så nöjda!

• 2020-10-23
    Jag och min svåger har sålt ett gammalt torp som funnits i släkten sen 30-talet. Det har varit mentalt jobbigt att skiljas från torpet med alla minnen. Att vi genom ren tur hittade vår mäklare Sabina Klingsell har varit guld värt i processen. Hon har varit glad o trevlig, personlig o påläst o otroligt mån om att vi skulle vara nöjda med att det blev rätt köpare. Nu blev det helt rätt personer som köpte torpet o som kommer att ge det nytt liv o vårda det med omsorg. Jag kan varmt rekommendera Sabina till vem som helst som vill ha en bra o personlig mäklare.
    Kerstin Birgitta T
    Kerstin Birgitta T
    • 32.0 m²
    • Ådran
    Ett stort tack för ett fint samarbete och dina otroligt värmande ord. Det är viktigt att vara lyhörd och jobba hårt, då blir det fina resultat.

• 2020-10-17
    Vi tog tidigt kontakt för att sälja huset. Sabina hade rediga svar, så hon fick uppdraget. I vår egen takt förberedde vi för att när vi hittat vårt nya boende kunna agera snabbt. När det var dags hade Sabina koll på allt, så fotografering, annonsering, förhandsvisningar funkade perfekt utan dröjsmål. Lyhörd, kunnig och ostressad, med svar på alla funderingar man har. Kunnig på området och positiv hela tiden. Rekommenderas varmt!
    Stephan Å
    • 144.0 m²
    • Solgård
    sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Stort tack för ett bra samarbete! Det var så roligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus och givande att höra att du är nöjd. Underbart att ni hittade er drömlägenhet och tryggt kunde köpa den först, just för att vi hade en tidig dialog. Lycka till i Nynäshamn!

• 2020-09-30
    Jag har bara gott att säga om Sabina! Hon gjorde ett jättebra jobb och var tillgänglig och påläst!
    Johanna S
    • 79.0 m²
    • Rosenhill
    Hej Johanna tack för din bedömning, det har varit väldigt roligt att hjälpa dig och ett bra samarbete ger bra resultat. Lycka till med nästa steg i livet nu.

• 2020-09-29
    Sabina hjälpte oss att sölja vårt radhus. Vi vill ge våra varmaste rekommendationer. Hon har genom hela processen visat på god kunskap om marknaden, engagemang, varit lätt att nå, snabb med att svara samt visat på ett professionellt bemötande.
    Adrijana W
    • 116.0 m²
    • Huddinge
    Hej Adrijana, stort tack för er fina rekommendation, det värmer.

• 2020-09-10
    Jag har köpt en bostadsrätt. När vi förlorade budgivningen på en lägenhet vi ville ha möjliggjorde Sabina en förhandsvisning och snabb försäljning av en likadan lägenhet i samma område som slutade inom vår budget.
    Johanna O
    • 72.0 m²
    • Västra Balingsnäs
    Hej, ja det var en riktigt bra lösning och affär med två nöjda parter. Välkomna till Huddinge !

• 2020-09-10
    Äntligen en mäklare som upplevs ta även köparens parti! Vi köpte ett hus av Sabina och hon var väldigt noga med att vi förstod vilket objekt vi köpte med alla dess brister. Vi kände oss aldrig hetsade och fick snabbt svar på våra frågor. Helt klart en mäklare som översteg våra förväntningar.
    Pontus L
    • 160.0 m²
    • Solgård
    köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Pontus, det är en självklarhet för mig att man ska få den informationen man behöver för att bli en trygg köpare och kunna fatta beslut på fakta. Med mindre frågetecken går affären bättre för både köpare och säljare. Roligt att ni uppskattade det.

• 2020-09-09
    Sabina har hjälpt mig och min sambo att köpa en lägenhet på ett ytterst professionellt sätt, hon har alltid varit tillgänglig och kunnat ge svar på alla frågor som dykt upp!
    Carl S
    • 72.0 m²
    • Västra Balingsnäs
    Tack så mycket för din bedömning, det var roligt att få hjälp er.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte