Sabina Klingsell

Sabina Klingsell

Sabina Klingsell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Sabina Klingsell har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Sabina Klingsell har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 162 omdömen med ett betyg på 4.9. Sabina Klingsell har haft 55 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar affären efter just dina förutsättningar och jobbar hårt eftersom jag älskar att hjälpa mina kunder på bästa sätt. Vi har många verktyg på Svensk fastighetsförmedling som gör att vi kan skräddarsy tjänsten efter era behov och tidsaspekter. Mitt engagemang, min kunskap och våra verktyg kommer generera en trygg och bra affär. I ett första möte pratar vi om detta så att ni förstår skillnaden på en mäklartjänst och en riktigt bra mäklartjänsten.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är driven, hängiven, kunnig och erfaren. Jag känner mig trygg i det jag gör och det vill jag att mina kunder ska känna också. Jag är en tävlingsmänniska som drivs av bra resultat.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 162 Läs vad Sabina Klingsell

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Västra Balingsnäs
    2022-07-06 Verifierad kund
    Fantastiskt proffsig, hjälpsam, mycket lätt att kommunicera med och snabba svar. Känner mig otroligt väl omhändertagen från första stund och rekommenderar verkligen Sabina varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Hörningsnäs
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag har nu både sålt och köpt hus med Sabina som mäklare och jag kan konstatera att hon är väldigt duktig på sitt jobb. Kommunikationen är bra, hon löser problem och hon är engagerad. Jag har fullt förtroende för henne :)
  • Patrik E
    2022-06-20 Verifierad kund
    Sabina hjälpte oss att sälja under en tid när marknaden svajade, och jag är glad att vi hade henne under dessa omständigheter. Hennes erfarenhet märktes tydligt då hon guidade oss med tålamod och självförtroende under hela processen, och hennes proffsighet gjorde att vi aldrig tvivlade på att komma i mål med det hela, trots att det kändes lite motigt ibland. Bra och tydlig kommunikation och vägledning från början till slut. Vi kan varmt rekommendera henne!
  • Annika S
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vi anlitade Sabina när vi skulle sälja våran lägenhet, och för mig har det varit viktigt att jag faktiskt tycker om den som ska få det förtroendet, och det kände vi direkt att vi hade förtroende för Sabina, hon har skött det exemplariskt, vi har även haft henne då vi köpt hus och nu säljer vi detta hus och allt har gått så smidigt, trots lite hinder på vägen så löste hon det.
    hon har gett ett professionellt intryck, svarar alltid på mail och telefon.
    Så stort tack Sabina!
    2022-06-19 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med och trevlig att prata med
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Vistaberg
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vi köpte först ett hus som Sabina sålde och då hon var så tillmötesgående valde vi henne dom mäklare att sälja vårt gamla hus. Allt har fungerat bra och vi känner att Sabina hållit oss underrättade hela tiden och gjort sitt yttersta i varje del av försäljningen! Hon är kunnig och hjälper alltid till oavsett vad vi frågar om!
    2022-05-22 Verifierad kund
    Trevlig, ärlig och vänlig.
    Kan varmt rekommendera Sabina!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-05-20 Verifierad kund
    Positiv
    Trovärdig
    Säker
    Kunnig
    Trygg
    2022-05-20 Verifierad kund
    Sabina var både proffsig och trevlig. Hon hjälpte oss till en försäljning över våra förväntningar.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Sabina får våra varmaste rekommendationer! Alltid flexibel och väldigt kunnig. Vi är glada att vi fått möjlighet att både köpa och sälja med Sabina som ansvarig mäklare.