Sabina Klingsell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 36 kunder tycker om Sabina Klingsell

• Ronny D
    Ronny D skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-17

Min första försäljning gick som en dans!

Bra upplägg,m.a.o fullödig information kring min försäljning samt trevligt bemötande.
    Jag kan verkligen rekommendera min mäklare Sabina … Läs mer
  • Lana R
    Lana R skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-06

Lyhörd positiv och kunnigt i sin sak Läs mer
    2019-02-12 Sabina K svarar Lana R
    Hej och stort tack för ert förtroende med försäljningen.
    Lana R gillar detta
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-13

Tack vare Sabinas erfarenhet, professionalism och engagemang genomfördes försäljningen av våra föräldrars bostadsrätt (dödsbo) på allra bästa tänkbara sätt. Vi fick ovärderligt stöd under en svår tid. En rakt igenom smidig process. Läs mer
    2019-01-14 Sabina K svarar Charlotte K
    Tack så jättemycket för dina fina ord och ert förtroende. Jag är jätteglad över att jag kunnat hjälpa till och att det blev en sån bra affär.
  • Eva O skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-11-26

Snabbt, trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Robert K skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-11-06

Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren som sålde en lägenhet i Huddinge. Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Mina L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-23

Otroligt bra upplevelse. Sålde min lägenhet snabbt och effektivt till ett bra pris trots tre likvärdiga på marknaden. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-11-01 Sabina K svarar Mina L
    Tack för att jag fick hjälpa dig! Det är roligt att du är nöjd med både slutpris och uppskattar mitt arbete.
  • Frida T skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-06

Min försäljning av lägenheten gick hur smidigt som helst! Läs mer
    2018-10-22 Sabina K svarar Frida T
    Tack Frida, ja det var en snabb affär med förhandsvisning till bra slutpris, härligt att du är nöjd.
  • Emelie A skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-05

Köpte våran första bostadsrätt! Trevligt bemötande, snabb att återkoppla, tydlig och ordningsam! Läs mer
    2018-10-05 Sabina K svarar Emelie A
    Hej Emelie, tack för bedömningen. Välkomna till Huddinge!
  • Henrik Gustav A skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-05

Jag sålde en lägenhet i anslutning till Huddinge C. Bemötandet och kontakten med mäklaren har fungerat bra och det hölls både öppna och privata visningar.

Marknaden var vid tillfället relativt dålig och bostaden såldes med förlust vilket dock inte var mäklarens fel. Det enda jag kan säga som negativt är att prisbilden är hög när det inte lämnas någon rabatt vid förlustförsäljning eller motsvarande kompensation. Läs mer
    2018-10-05 Sabina K svarar Henrik Gustav A
    Hej Henrik och tack för samarbetet.
    Arvodet är avdragsgillt i deklarationen och när man gör en kapitalförlust får du också tillbaka på skatten. Jag kommer hjälpa dig med den uträkningen, det ingår såklart i arvodet. Så de blanketterna får du med dig vid tillträdet.
  • Filippa L skrev om Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-03

Mycket nöjd med servicen. Hon är tillmötesgående och snabb på återkoppling! / Filippa Läs mer
    Sabina K gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge