Sabina Klingsell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 73 Läs vad Sabina Klingsell

• Jesper R sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-23

Solgård
    Vi sålde precis vår villa i Huddinge och var supernöjda med Sabinas arbete. Lätt att nå, flexibel, kunnig, lyhörd och gjorde oss lugnare och tryggare under hela processen.

Vill varmt rekommendera Sabina! Läs mer
  • Ludwig B köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-16

Västra Balingsnäs
    Trevligt bemötande från mäklaren vid visningen, hon var lugn, proffsig och kunnig.
    Förväntade mig en krånglig process med att köpa lägenhet men med Sabina kunde det inte varit enklare. Strålande mäklare! Läs mer
    2020-03-17 Sabina K svarar Ludwig B
    Tack för dina mycket fina ord, det klart det ska vara enkelt att köpa en bostad! Det var så roligt att få hjälp er med köpet.
  • Feras S sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-16

Västra Balingsnäs
    Jag har sålt min bostad, så jag är mycket nöjd över det fantastiska jobbet. Information, kontakt, allt som ingår i det här säljproccen var strålande. Läs mer
  • Petra A sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-06

Västra Balingsnäs
    Vi har både köpt och sålt hus med Sabina. Hon är proffsig, tillgänglig och gör alltid sitt bästa för en bra affär. Vi är supernöjda och skulle utan tvekan anlita henne igen. Läs mer
    2020-03-21 Sabina K svarar Petra A
    Tack Petra! Det var väldigt roligt att det gick så bra och snabbt att sälja. Ett mycket bra samarbete.
  • Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-06

Mycket tillgänglig, effektiv och bemötande. Bra lokalkännedom! Läs mer
  • Aynur K köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-07

Vistaberg
    Har köpt bostad från henne. Jätte trevlig mäklare , vill all information i god tid plus rekommendationer Läs mer
    Sabina K gillar detta
  • Kajsa E sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-01

Snättringe
    Vi sålde (och kommer förmodligen köpa) via Sabina. Målinriktad, kommunikativ, hade en tydlig strategi baserad på kombination av erfarenhet och driv. Mycket bra mäklare! Läs mer
    2020-02-03 Sabina K svarar Kajsa E
    Hej Kajsa, tack för den fina rekommendationen! Det har varit ett väldigt bra samarbete. Med vänlig hälsning Sabina
  • Kim Y
    Kim Y köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-01-21

Huddinge
    Köpt en 3a i huddinge.
    Öppen och ärlig! :-) Läs mer
  • Anders A köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-12-13

Hörningsnäs
    Köpt bostadsrätt i Huddinge 67 kvm i etage.

Fick ett proffsigt intryck av en mäklare som vet vad hon gör som samtidigt har glimten i ögat.

Oavsett situation så är humor och yrkesskicklighet som jag tittar på, det har Sabina Läs mer
    2020-01-20 Sabina K svarar Anders A
    Hej Anders, tack för dina fina ord!
  • Mats L sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-11-04

Huddinge
    Vid försäljning av vår villa i Huddinge anlitade vi Svenska Fastighetsförmedling och Sabina Klingsell.

Från första möte till kontraktskrivning finns egentligen bara att säga:
    Vi valde mellan några olika mäklare och det råder ingen som helst tvekan att vi valde rätt. Sabina är en väldigt kompetent, duktig och professionell mäklare.

Vi kan på alla sätt rekommendera henne och skulle utan tvekan anlita henne igen om det blir aktuellt!

//Mats Löfgren Läs mer
    2019-11-13 Sabina K svarar Mats L
    Hej Mats, tusen tack för ditt fina betyg, det var ett bra samarbete. Kul att det resulterade i ett riktigt bra slutpris.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors