Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 822 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-07-25
    Proffsig mäklare, väldigt engagerad och extremt tillgänglig vid frågor och dylikt. En riktigt bra mäklare helt enkelt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-07-23
    Så bra. Världsklass. Trevlig. Oerhört kunnig. Ger trygghet och förtroende.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-07-23
    Kände att jag kunde lita på att A gjorde sitt bästa
    Han besvarade alla mina frågor och lugnade mig
    så slutet blev gott.
    2021-07-23
    Andreas är positiv glad och framåt
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-07-22
    Nice and really helpful with us. Thanks
  • Michelle S
    2021-07-20
    Från början lite svårt att få tag på Andreas för att få komma och titta på objektet, där visningstiderna redan varit. Inför kontraktskrivning fick vi sedan felaktig information om ägarskapsfördelningen som gjorde att affären blev både dyrare och krångligare och tog mer tid än den hade behövt. Kände att det var en halvhjärtad insats från mäklaren, eventuellt för att han var föräldraledig medan han sålde oss huset. Inte så bra planering från Svensk fastighetsförmedlings sida.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-07-20
    Alexander är trevlig rak och trygg i sig själv. Han vill kundens bästa och erbjuder flera alternativ. Vi hade en tät dialog och vi nåde vår överenskommelse. Jag rekommenderar varmt Alexander för liknande uppdrag.
    2021-07-19
    Välbemötande, kunnig, trevlig och alltid tillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-07-19
    Utomordentligt arbete med att få lägenheten såld efter kundens bästa
    2021-07-19
    har planerat visning tillsammans med min ossmes sambo utan informera mig visat ingen als respekt
    Min upplevelse var inte bra känner mig kränkande
    2021-07-19
    Bra information, snabb handläggning som jag önskade, samt mkt trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-07-17
    Erfaren mäklare med is i magen.
  • Patrick M
    2021-07-09
    Ett vänligt bemötande med kloka tankar och råd.
    2021-07-08
    Jag fick ett stort förtroende för Alexander redan vid första mötet. Han är väldigt trevlig och kompetent och visar ett genuint engagemang i sitt uppdrag vilket resulterade i en väldigt bra och snabb försäljning.
    Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Alexander!
    2021-07-08
    En kanon trevlig och bra mäklare som jag starkt kan rekommendera
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-07-08
    Väldigt rak och trevlig mäklare, som känns som en "vanlig människa", vilket gjorde det mycket lätt att få en bra kontakt med. Det kändes bra i allmänhet.

Lyhörd och pedagogisk när vi har gått igenom papper och vid frågor, som uppskattas vid första bostadsköpet.
    • Norsborg
    2021-07-03
    Bemötandet var bra. Att få det pris som vi ville ha och han gjorde det bra. Han var professionell och genom förde försäljningen snabbt och bra.
    2021-06-28
    Positiv mäklare med stort kundfocus.
    2021-06-26
    Lugnt, trevligt och professionellt bemötande.
    Tillgänglig och kunde ge svar på frågor. Kände mig trygg hela vägen.
    2021-06-25
    Jag har bara gott att säga om Alexander. Han var tydlig och seriös och hade ett stort tålamod.
  • köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • TULLINGE
    2021-06-23
    Seriös mäklare som är mån om både köparen och säljaren på ett bra sätt. Högsta betyg från mig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • TULLINGE
    2021-06-23
    kunnig, trevlig, lyhörd.
    bra bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Sorunda
    2021-06-22
    Toppen betyg, duktiga, intresserade för försäljning samt en vilja att få en nöjd kund, och kunna svara på kundens frågor👍👍👍👍
  • Christina B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Salem
    2021-06-22
    Bra bemötande och snabb handläggning.
    2021-06-21
    Andreas sticker ut som mäklare i Botkyrka med ett tydligt och rakt agerande vilket gör att bostadsaffären känns trygg hela vägen.
    2021-06-20
    Andreas levde upp till våra förväntningar och lite där till. Han finns alltid tillgänglig och känns genuin och ärlig.
    2021-06-20
    Michelle vet exakt vad hon pratar om och får en att känna sig väldigt säker och trygg i sitt köp.
    Om vi säljer vårat hus finns det ingen annan än Michelle vi anlitat 🌟🌟🌟🌟🌟
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Sorunda
    2021-06-18
    Björn är tillmötesgående. Det märks att han har erfarenhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-06-18
    Bra bemötande och Martin levde upp till förväntningarna.
    Kan rekommendera honom!
  • köpte en tomt med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-06-18
    Mäklaren var alltid snabb med att svara och återkoppla kring frågor. Han var trevlig och väldigt enkel att göra med. Rekommenderas varmt! +++++
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-06-17
    Jag blev snabbt kontaktad och M kom för värdering.
    Michelle är kunnig, ärlig, positiv person. Hon kan ge raka besked om bostadens plus och minus.
    Jag är så nöjd och kan bara gratulera nästa säljare om de får Michelle som mäklare
    2021-06-17
    Snabb. Tydlig. Engagerad. Bra koll. Och trevligt bemötande.
    • Römossen
    2021-06-17
    Jag anlitade Martin för att sköta försäljningen av min bostadsrätt i Tullinge. Min förhoppning var att försäljningen skulle gå snabbt till rätt pris. Den infriades med råge! Endast två dagar efter första visning och budgivning av spekulanter skrev jag kontrakt med köparen till ett mycket bra pris. Något som bidrog till det stora intresset från spekulanter var säkerligen den utmärkta presentationen av lägenheten som Martin tog fram på kort tid. Jag har bara positiva uppfattningar om Martin som person, han är lugn, saklig och allmänt trevlig, vilket säkerligen bidrar till att skapa förtroende hos spekulanter. Med nöje rekommenderar jag Martin som fastighetsmäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-06-17
    Michelle, bryr sig om sina kunder och vi skulle rekommendera henne till alt och alla. Hon är superproffsig men samtidigt lätt att prata med då hon är en ninja i sociala sammanhang :-)
    2021-06-15
    Snabb och smidig affär. Proffsig, kunnig och trevlig. Rekommenderar varmt!
    2021-06-11
    Snabb svar från mäklare. Kunnig . Givande information om fastigheten. Bra jobbat.
  • Petter N
    2021-06-11
    Andreas är super, så det är ju onödigt att välja någon annan!
    2021-06-10
    Väldigt trevlig och proffsig mäklare!
    Försäljningen gick som på räls, snabbt och effektivt.
    Kan verkligen rekommendera Michelle på svensk fastighetsförmedling.
    2021-06-10
    👍snabb och smidig affär
    Bra bemötande, allt bra, kändes proffsigt
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Rönninge-Nytorp
    2021-06-09
    Martin är väldigt trevlig och upplevs som kunnig. Martin balanserar rollen som mäklare väldigt bra och känns som han företräder både säljare och oss som köpare. Skulle absolut anlita Martin om vi skulle sälja något idag.
    2021-06-09
    Har sålt radhus och köpt kedjehus.
    Jättebra och proffsigt bemötande.
    Hade förväntningar på försäljningen vilket mäklaren verkligen bidrog till att uppnå.
    Totalt sett supernöjda med hela processen från start till mål.
    • Riksten
    2021-06-08
    Kan varmt rekommendera Michelle Endre på Svensk Fastighetsförmedling. Michelle är engagerad, duktig, trovärdig och kunnig som mäklare.
    2021-06-08
    Supernöjd med Alexander!
    Alexander har varit en klippa genom hela processen och visat stor professionalitet! Hans tydlighet och kunnande har hjälpt oss att ta rätt beslut genom hela processen. Rekommenderas!
    2021-06-07
    Professionell och återkopplat snabbt!
  • Hugo G
    2021-06-07
    Hej
    Vi håller på att köpa en bostadsrätt och det är han som ordnar pappren , det legala , mm.

Han är saklig , duktig och charmig och hjälper till med genuint intresse.
    2021-06-04
    Trevligt bemötande och snabb i all hantering! Snabb köpprocess för vår del. Hjälpsam och trevlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-06-02
    Köpt lägenhet. Fanns felaktigheter, saknade och otydlig information om objektet på hemsidan och i prospektet.
    I prospektet är texten ljust grå på vit bakgrund, snudd på oläslig om man är synskadad.
    Saknades planlösning både på hemsidan och i prospektet! Otydlig info om bredbandet. Står att man själv ska stå för månadsavgiften, vilket inte stämmer. Bredbandsbolaget är uppköpt av Telenor för åtskilliga år sedan, ändå använder man
    Bredbandsbolaget.
    Framgick inte i objektbeskrivningen att det fanns förråd/klädkammare.
    Står felaktig våningsplan i objektbeskrivningen.
    Enligt mäklaren skulle det finnas lediga garage-platser, detta stämde inte.
    Jag förväntar mig att en mäklare sätter sig in objektet han ska sälja betydligt bättre och att informationen på hemsidan och i prospektet är korrekta.
    Gällande bemötandet så är det vad man förväntar sig, varken mer eller mindre.
    Hej Arne Tråkigt att du känner så. Jättebra input om prospekten, jag tar upp det med vårt huvudkontor. Vi har tyvärr haft svårt att få fram uppgifter om dessa objekt då säljaren är kommunen. De planritningar som finns, är lägenheterna bara "tomma lådor", utan innerväggar. Vi hade inte tid att rita upp, då försäljningarna skulle ske snabbt. Våningsplan är tyvärr fel i bostadsrättsföreningens register. Parkering ska inte vara något problem då föreningen sagt att det ska finnas så snart garaget är färdigrenoverat. Ring mig gärna med ytterligare frågor. Björn Petrén
    2021-05-31
    Sålde villa i Grödinge.

Andreas är en otroligt bra mäklare proffsig, hjälpsam, lyhörd och kunnig.

Vi vill särskilt lyfta fram att vi fick alltid snabb återkoppling på alla våra frågor.

Jätte bra planering från start till slut, långt över förväntan.

Väldigt god områdeskännedom.

Andreas fick försäljningen att kännas enkelt trots att det ligger otroligt mycket arbete och engagemang bakom.
    • Tumba Centrum
    2021-05-30
    Alexander har hjälpt mig att sälja en lägenhet på BRF Apotekaren, utfört snabbt och enkelt med förväntat resultat
    Han är trevlig och lättsam att ha att göra med och jag kan rekommendera honom till andra
  • Siv F
    • Salem Centralt
    2021-05-29
    Passar för sitt jobb, serviceinriktad och
    glad. De blev resultat snabbt. Jag är nöjd!