Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Gröndalsvägen 2, 147 01 Tumba — Visa karta

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 664 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

• 2020-12-02

Oscar H skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Alexander är väldigt påläst och kunde svara på alla mina frågor. Trevligt bemötande och tillgänglig hela tiden. 5 plus till honom, är supernöjd! Läs mer
  • 2020-11-30

Jean-philippe R skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Jättetrevligt man efter kontakt med annons på Hemnet. Läs mer
  • 2020-11-29

Awdhesh T skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Ett bra service och snabbt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2020-11-28

Michael A skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Allt har gått väldigt smidigt, kommunikationen har varit tydlig och jag känner att alla mina frågor besvarats snabbt. Läs mer
  • 2020-11-26

Therese J skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Toppen mäklare! Tillgänglig, effektiv och super trevlig.
    Sålde min 2:a med hjälp av honom.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-11-24

Birgitta E skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Mycket seriös och kunnig mäklare.
    Lätt att få återkoppling av samtal.

Trevligt bemötande

Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-11-21

Urban S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vi köpte en villa - första gången vi gjorde det - och fick trevligt och proffisionellt bemötande under hela processen. Hjälp med funderingar och frågor var inget problem oavsett när de dök upp.

Vi kände oss trygga med affären och fick all den hjälp man kan önska sig under processen. Rakt igenom en mycket positiv upplevelse. Vi kan verkligen rekommendera Michelle. Läs mer
  • 2020-11-21

Lars L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Jag har tecknat mig för en bostad på ett nybyggnadsprojektet Brf. Kaptenen, Riksten, Tullinge, Botkyrka Kommun.
    Där har Björn varit/är min kontaktperson och det har fungerat mycket bra underlag kontraktsignering.
    Ännu är inte affären genomförd till hundra procent, men än så länge har det fungerat mycket bra och effektivt. Läs mer
    2020-11-30 Björn P svarar Lars L
    Tack Lars för din rekommendation. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Björn P gillar detta
  • 2020-11-13

Antonio P skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Min mor har sålt sitt hus
    Andres har varit mycket trevlig person
    Allt har gått väldig smidigt Läs mer

Karin K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    En jätte gulllig kunnig arbetsam engagerad lyhörd mäklare.som tagit sig an min lgh i tullinge. Läs mer
  • 2020-11-13

Matilda S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    En villa på Vedstigen 16
    Jätte bra service, snabb och pålitlig Läs mer
  • William S

2020-11-12

William S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    10/10
    Köpte ett hus. Och allt gick fort och krångel fritt. Läs mer
  • 2020-11-12

Christer C skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Trevlig och kompetent. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-11-11

Manpreet Singh B skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Trotts Corona ordnade Anders visning på ett väldigt bra sätt. Informativt och påläst under visningen. Fick oss att få en bra känsla inför köpet. Läs mer
  • Eddie D

2020-11-09

Eddie D skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Mycket bra! Det var ett nöje att ha Alex som mäklare! Mycket duktig 👍 Läs mer
  • 2020-11-06

Selcuk U skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Köpt lägenhet
    Trevlig bemött Läs mer
  • 2020-11-04

Josefine L skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Köpt lägenhet.

Alexander bemötande var mycket bra och positivt.

Väldigt kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-11-02

Roland L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Bemötande, fakta underlag och frågetecken kring objektet (fastigheten) både före, under och efter köp har varit professionellt utfört. Däremot så om jag jämför med konkurrerande mäklare så är "hur" visningar i Corona tider genomförts bland det sämre. Läs mer
  • 2020-11-01

Georgios K skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vi har precis köpt en bostadsrätt av Alexander.
    Han var jätte duktig. Läs mer
  • 2020-10-30

Saga V skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Sålde vår bostadsrätt i Alby. Alexander har alltid haft ett toppenbra bemötande! Det var verkligen känts som att han tagit hand om oss ordentligt och varit seriös. När vi hållit på att ge upp har han fortsatt greja med visningar och ringt runt, fixat och donat sena kvällar och helger. Fem av fem möjliga! Läs mer
  • 2020-10-30

Jessica C skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vi har precis köpt en bostadsrätt av Svensk fastighetsförmedling och Alexander var mäklare. Vi blev väldigt bra bemötta och omhändertagna, Alexander hjälpte oss och fick oss att känna oss trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2020-10-29

Isabell K skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Sålt lägenhet med hjälp av Daniel som har varit en mycket trygg och trevlig kontakt under hela processen. Han har varit noggrann, engagerad och lättillgänglig, återkopplat regelbundet och tålmodigt svarat på alla mina frågor och funderingar. En mycket professionell och sympatisk mäklare jag verkligen varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2020-10-26

Brf M skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Daniel är en mycket kompetent mäklare! Läs mer
  • 2020-10-26

Jakob S skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Köpte nyligen en bostadsrätt genom Daniel Bohman på Svensk fastighetsförmedling.

Daniel gav både ett genuint och professionellt intryck.

Bra kontakt genom hela processen från början till slut.

Kan absolut rekommendera Svensk fastighetsförmedling för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-10-23

Anders Erik R skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Jag är otroligt nöjd med Martin på alla sätt från första mötet till sista mötet.
    Jag har ett förslag till er.
    Klona Martin så har ni en otroligt trevlig och ödmjuk, kunnig mäklar kår.
    MVH
    Anders Ridderfors Läs mer
  • 2020-10-23

Janina J skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Fick kontakt med Anders vid intresseanmälan av Brf Kaptenen. Träffade också Anders för att diskutera framtida försäljning av mitt radhus. Anders gav ett mycket positivt intryck - är kunnig och känner väl till lokala förhållanden när det gäller köp och sälj.
    Är lätt att få kontakt med även om han har mycket annat på gång. Har också en personlighet som jag uppskattar. Läs mer
  • 2020-10-21

Magnus W skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Köpt bostadsrätt av Daniel Bohman i oktober -20.
    Trevligt, tryggt och professionellt bemötande från visning till köp! Läs mer
  • 2020-10-20

Anneli F skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Michelle har sålt mitt hus i kagghamra som jag har haft i 20-år, jag har blivit bemött på ett otroligt fint proffsigt och tryggt sätt, jag kan varmt rekommendera Michelle och kommer med glädje att anlita henne igen🤗🌟🌸 Läs mer
  • 2020-10-16

Lena Ann-sofie K skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Kontakt sker endast på mitt initiativ.
    Ingen uppföljning vilket gör att jag blir tveksam till Om intresse finns över huvud taget Läs mer
  • 2020-10-15

Margarita Del S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Jag har köpt en lägenhet.

Han var jätte trevligt och jag blev nöjd med hans bemötande.

Andreas såg jättetrevligt ut och han besvarade på alla mina frågor, mina förväntningar var normala , men sedan tills slut märkte jag att det blev ännu bättre än vad jag förväntade mig . Läs mer
  • 2020-10-12

Sara L skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Jag har med Alexanders hjälp sålt min lägenhet. Alexander har alltid varit otroligt glad, tillmötesgående, förstående och haft tålamod när det varit en del fram och tillbaka med köpare och även med mig när jag velat. Alexander har verkligen levt upp till mina förväntningar och även gett det lilla extra så att allt har gått smidigt. Jag är supernöjd och glad att jag anlitade Alexander att hjälpa mig att sälja. Han har fått mig att känna att jag kan släppa allt och överlåta det till honom. Läs mer
  • 2020-10-09

Christina G skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Bostadsrätt har vi köpt trevligt och sakkunnigt bemötande
    Engagerad mäklare. Kan rekommenderas Läs mer
  • 2020-10-09

Özlem Linnea A skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vi sålde vårt radhus med Alexander Lindeberg och kunde inte varit nöjdare! Engagerad, positiv och trygg mäklare som jag definitivt skulle rekommendera till andra. Dessutom har han ett sånt tålamod och vi kände oss aldrig stressade till beslut. Läs mer
  • 2020-10-08

Özlem Linnea A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-10-07

Elisabet R skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Vi har sålt vår villa.
    Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Han var kunnig och gav oss bra tips och råd, vilket kändes tryggt. Läs mer
  • Eddie D

2020-10-06

Eddie D skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Det har varit ett nöje att ha med Andreas att göra. En kreativ och positiv kille med stor professionell framtid framför sig😃 Tack Andreas!! Läs mer
  • 2020-10-06

Freddie N skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Köpt en bostadsrätt
    Professionellt
    Uppfyllde alla förväntningar
    En mäklare och firma som ser till att man känner sig trygg hela vägen Läs mer
  • 2020-10-05

Stefano R skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Jag och min fru har sålt vårt hus och Martin kändes mycket pålitlig och professionell. Ett trevligt och seriöst bemötande och tillika utfört arbete. Han levde verkligen upp till de förväntningarna som vi hade på en mäklare. Läs mer
  • 2020-10-05

Anna L skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Björn. Är jätte nöjd med all hjälp och stöd jag fick från honom. Rekommenderar gärna Läs mer
    Björn P gillar detta
  • 2020-10-04

Kristoffer S skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Entusiastisk, öppen, trevlig. Sålde oss vårt nya hus, ordnade privatvisning för oss och var påläst och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-10-04

Patrick M skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vänlig, positiv, engagerad och drag i. Läs mer
  • 2020-10-02

Maria R skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Har ett gott intryck sv Daniel som mäklare och svensk fastighetsförmedling , som mäklar byrå. Läs mer
  • 2020-10-01

Julian A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Jobbar i skuggan,Diskret,effektiv,.Högsta betyg Läs mer
  • Sandra W

2020-10-01

Sandra W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Radhus 133kvm på Orrstigen i Salem. Han var lättillgänglig och snabb på att svara. Hjälpte oss med en snabb affär. Trevlig och skojfrisk! Läs mer
  • 2020-09-30

Elias A skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Martin är en professionell, och kunnig mäklare.
    Har gjort mitt hus köp jätte enkelt och smidigt.
    Gav en god förklaring till vad som kontraktet innebär. Dessutom tillgänglig för frågor. Läs mer
  • 2020-09-30

Michael V skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Sålt villa.
    Trots hög arbetsbelastning på en het marknad fick Martin vårt objekt i mål med ett resultat som överträffade våra förväntningar.
    Mycket nöjda😀 Läs mer
  • 2020-09-29

Fanny A skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Sålde en bostadsrätt vilket gick väldigt snabbt och enkelt! Professionellt bemötande från första stund, väldigt snabb återkoppling samt trygg och tydlig under hela processen. Kan varmt rekommendera Alexander Lindeberg om du letar efter en driven och erfaren mäklare Läs mer

Pierre B skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Daniel Bohman tog sig an uppdraget att sälja min bostadsrätt som ligger på mosshagestigen 1.
    En mer professionell mäklare har jag inte träffat (har ändå köpt o sålt en del genom åren) noggrann, uppriktig och med sitt lugn gjorde både mig och min sambo lugna.

Med bra kommunikation och sin tillgänglighet så kände jag att, han kunde man lita på!!

Tack Daniel Bohman för en fantastisk försäljning av vår lägenhet!

Pierre o Sofie o barnen Läs mer

David J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Mycket proffsig försäljning av vår villa! Läs mer

Linn J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Sålt villa. Inget att klaga på Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte