Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum och butiker nära till hands finner du något för alla här i trakten.

Vi har som ambition att bli Sveriges bästa BoButik och vi strävar efter att göra varje affär så trygg och lyckad som möjligt. En bostadsaffär är ingen liten sak och det ställer höga krav på oss som mäklare, något vi sporras av! Vi vill att ni ska bli nöjda med er affär och känna att allt gått rätt till under hela processen.

Läs vad 1141 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-08-06 Verifierad kund
    Stefan bemötte oss positivt och hjälpte oss från start till försäljning utan konstigheter.
    Allt gick så fort och det var så smidigt.
    Vi väljer Stefan igen vid nästa försäljning.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Stort tack till Stefan!
    Stefans sätt att engagera sig och hans tillgänglighet i hela försäljningen hittar man inte hos en annan mäklare.

Med hans professionella bemötande lyckades han bygga upp en trygghet hos oss.
    Han var väldigt tydlig med allt under hela processens gång vilket gjorde oss och våra köpare väldigt bekväma med att göra affären!

Vi kommer bara använda oss utav Stefan i våra framtida bostadsaffärer!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-07-20 Verifierad kund
    Tillmötesgående och konstruktiv i att finna en lösning till affären
  • Jan-Henrik Mikael R
    2022-07-17 Verifierad kund
    Lysande kunskaper, trevligt bemötande, snabb återkoppling, mäklaren levde upp till våra förväntningar, relevant och bra info och försäljningsannons, rekommenderar mäklaren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-07-14 Verifierad kund
    Jag har inte träffat honom. Försäljningen har skett via ombud.
    Men det har gått bra!
    2022-07-13 Verifierad kund
    Jag tyckte att Stefan var en pålitlig och kunnig mäklare.
    Tack!
    2022-07-12 Verifierad kund
    Tack. någon som gör sitt jobb professionellt. Han svarade snabbt på våra frågor och närmade sig frågorna analytiskt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-07-11 Verifierad kund
    Absolut sämsta mäklaren jag någonsin har träffat. Jag skulle aldrig rekommendera honom varken om man ska köpa eller sälja en bostad. Som köpare så redovisas inte alla bud till säljaren. Som säljare riskerar du sälja din bostad till mindre pris än vad du kan få. Jag har haft med mäklaren två gånger där han har berättat att säljaren valt att sälja till en annan budgivare med lägre bud och där jag inte fick fortsätta buda, en säljare vill få så högt som möjligt för sitt hus. Ingen mäklare att rekommendera.
    2022-07-10 Verifierad kund
    jag har blivit bemött på ett trevligt och respektfullt sätt. Det kändes lätt att få förtroende för honom och han var kunnig.
    Jag har fått bra information och stöd vad det gäller mitt köp av lägenhet som jag just genomfört.
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Rönninge-Uttringe
    2022-07-09 Verifierad kund
    Martin uppvisade hög servicenivå, lyhörd och professionell vilket ledde till att vi kunde genomföra en snabb och smidig process vi efterfrågade.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vanessa Vodovnik en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vanessa har varit snabb och tydlig. Hon har även försökt att hitta lösningar då jag inte haft möjlighet att vara med fysiskt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vanessa Vodovnik en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mkt bra, någon gång kändes de dock som att spekulanterna betydde mer än oss, stod mer på deras sida när de kom till beloppet
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Salem Söderby
    2022-06-21 Verifierad kund
    Engagerad, öppen och enkel. Gav en trygg vägledning genom hela bostadsaffären.
    Rekommenderar!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag tycker att mäklaren var mycket bra . Hon var tillmötes gående och höll mig uppdaterad hur försäljning gick. Man kunde ringa när man hade frågor och hon svara snabbt. Hon var en mycket trevlig, kompetent och en mycket duktig mäklare. Det finns inget att klaga på allt var bra.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevlig, personlig service.
    Vanessa var mycket hjälpsam och flexibel!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Salem
    Hade ett trevligt sätt
    Han levde upp till mina förväntningar
    Han var väldigt duktig
    2022-06-18 Verifierad kund
    Trevlig, lätt att ha att göra med. Påläst
    • Riksten
    2022-06-18 Verifierad kund
    Super trevlig och alltid tillgänglig.
    Lyssnar och avbryter aldrig som många andra mäklare gör!
    Allt gick så himla smidigt, från första kontakten till kontraktskrivning.
    Jag är jättenöjd med allt Stefan gjort för mig i mitt livs största affär.
    En A+ mäklare som jag kommer att rekommendera starkt.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Kommunikativ och vänlig! Mycket tillmötesgående för att få ihop allt inför försäljning.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jag tycker att mäklaren var väldigt kunnig och pålitlig. Han förklarade innebörden av kontrakt och besiktning. Han gjorde ett toppenjobb och vi är jättenöjda!
    Hej,

Trevlig, lyhörd. Mycket serviceminded mäklare..
    2022-06-16 Verifierad kund
    Väldigt bra och väldigt trevlig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Proffsig. Trevligt bemötande. Kunnig. Respekterade mitt önskemål
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vanessa som mäklare löste vårat köp lysande, kunde inte bett om bättre kontakt
    2022-06-15 Verifierad kund
    Proffsig, påläst och effektiv. 5 rattar!
    Mycket trevlig o kunnig.
    hade koll på läget.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Noggrann och detaljrik genomgång av vad vi kunde förvänta oss redan vid första kontakt som levdes upp till 100% under själva arbetet. Alltid hjälpsam, från fotografering fram till kontraktskrivning, med bra och löpande feedback under pågående försäljning vilket gjorde att man kände sig delaktig och alltid uppdaterad.
    5/5 från oss utan att tveka och kan varmt rekommendera honom till alla som letar efter en smidig och väl uppdaterad försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Oscar. Väldigt trevlig och otroligt strategisk, på ett positivt sätt. Han har hela tiden hållt kontakt och uppdaterat oss i varje steg. Att han dessutom lyckades få till ett bra pris i slutändan gör ju inte saken sämre. Kan varmt rekommendera Oscar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-06-13 Verifierad kund
    Oscar har proffsig från start till mål. Tydlig i sin kommunikation, trevligt bemötande och effektiv i sin hantering av affären.
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt och positivt bemötande vid visningen och vid köpet av huset.
  • Andrea P
    • Rönninge Centrum
    Toppklass som alltid 🌟
    Oscar har på ett proffsigt sätt levererat genom hela affären, genom att vara lyhörd, flexibel och affärsmässig. Vilket har resulterat i en mycket nöjd köpare och säljare👍
  • Lucy L
    2022-06-10 Verifierad kund
    Stefan var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Höll ständigt kontakt med oss och höll oss uppdaterade.
    Hade redan från start väldigt positiva vibbar och han levde upp till de!
    Väldigt professionell rekommenderar alla dar i veckan!
    • Salem Centralt
    2022-06-10 Verifierad kund
    Det har gått enkelt och smidigt
    Trevligt o proffsigt bemötande
    Vi har endast haft telefon sms samt mejlkontakt
    Supermöjd
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Gnesta
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid kontraktsskrivning. Noggrann genomgång av kontraktet.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig och städigt positiv genom hela säljprocesen. Tydlig i kommunikation.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket lugn och trygg mäklare! Trevlig och påläst! Vi kände oss väldigt omhändertagna och trygga i kontakten med Stefan. Många kan ta lärdom av honom! :)
    2022-06-09 Verifierad kund
    Snabb återkoppling på säljförfrågan. Kunnig, proffsig, serviceminded. Höll kontakt utan att vara påstridig då vi tog tid på oss att tömma dödsbo.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och ger ett professionellt och omhändertagande intryck.
    Mitt första fastighetsköp, men han var väldigt smidig och snabb när det uppkom frågor.
    • Riksten
    2022-06-09 Verifierad kund
    Respektfull bemötande och jättetrevligt kille.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-06-09 Verifierad kund
    Superbra! Trevlig lätt att kontakta.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    superbra
    lätt att samarbeta med
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Gnesta
    2022-06-08 Verifierad kund
    Öppen positiv kunnig, ett positivt möte. Mycket nöjd.
    • Salem Centralt
    2022-06-07 Verifierad kund
    Oscar var väldigt proffsig!
    Han höll oss hela tiden uppdaterade under resans gång.Vi kände att han var väl insatt i bostadsmarknaden och vi fick bra rekommendationer hur vida vi skulle tänka kring buden/spekulanterna. Vi kände oss väldigt trygga och väl omhändertagna av Oscar.
    Vi skulle självklart rekommendera Oscar till våra vänner och bekanta.
    Blev bra bemött.
    Vänlig och trevlig
  • Sasa M
    2022-06-07 Verifierad kund
    Stefan ger en känsla av trygghet, så det kändes rätt redan från början. Pålitlig och punktlig mäklare som alltid ringer när man kommit överens om det och är på plats i tid. Han har överstigit våra förväntningar så vi kan bara starkt rekommendera Stefan Engroos som din nästa mäklare. 10/10
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-06-07 Verifierad kund
    Trygg och säker i sitt jobb. Alexander utförde det han lovade oss. Vi är nöjda med vår försäljning.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Alexander. Alexander är en toppenmäklare som bemött oss på bästa sätt. Svarat på alla frågor utan problem och fått oss att känna oss trygga med vårt val av mäklare redan från start. Kan varmt rekommendera honom om man vill ha en professionell mäklaren som gör sitt allra bästa.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Han är absolut den bästa mäklaren jag har träffat.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Så underbart han är, allt gick så enkelt. En riktig bra mäklare!!
    Jag rekommenderar såklart vidare 👍🏾
    2022-06-03 Verifierad kund
    Gott bemötande och trevlig, besvarade våra frågor och var bra på att ”översätta” lagtext till lekmannaord. Var även bra på att hjälpa oss landa i det faktum att vi nu äger vårt första hus.