Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Snittbetyg
4.8
Ring 08-534 101 70 Dela

Om företaget

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling! Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum...

1728 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Sedan starten hos Reco 2014

Visar 1728 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Hannah F
Köpte sitt hus med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Segeltorp

Kardo var mycket förtroendeingivande och proffsig. Rak och tydlig.

Johnny F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Riksten

Svensk Fastighetsförmedling hade ett objekt som jag var intresserad av. Stefan var ansvarig mäklare och visade mig objektet på kort varsel och svarade upp på alla frågor på ett mycket professionellt sätt. Avtalsskrivningen gick smidigt med Stefans hjälp. Stefan agerande i detta köp var 100%. Tack vare det så har nu Stefan fått i uppdrag att sälja min villa i Tullinge och det känns tryggt att ge han detta uppdrag. Kan med trygghet rekommendera Stefan som er kommande mäklare. Johnny i Tullinge

Sebastian P
Sålde sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Proffsigt från start till försäljning.

Petra N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

Mycket proffsig och trevligt bemötande med uppföljning samt god kontakt

Helene K
Sålde sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

Mycket engagerad och kunnig, dessutom mycket trevligt bemötande till både säljare och köpare.

Björn K
Sorunda

Albin. Lyckades att sy ihop en svår affär.

Peter Lars-Erik S
Köpte sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

10 p av 10, väl bemötande, proffsig, trevlig m.m. bara positivt! Gärna igen.

Karl peter N
Riksten

Vi valde att anlits Stefan för att sälja vårt hus under våren. Vi är mycket nöjda med hans engagemang, stora kunnande och extrema tålamod med en krävande kund. Stefan är lyhörd, påläst och gjorde sitt yttersta för att göra oss nöjda. Synd på marknaden men inget vi kan lägga på Stefan! Tummen upp! P och H

Siv V
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

En varm professionell ambitiös person som verkligen tar sitt arbete på allvar! Han levererade över förväntan. Stor förståelse för våra önskemål. Avslutade försäljningen innan förväntad tid. Kan varmt rekommendera Stefan. Tack! Ann och Leif

Gabriella N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Vi har precis köpt hus som Danielle har mäklat. Hon har varit så förståndig och öppen hela vägen. Varit behjälplig med bolånsansökan etc. Danielle har varit mer än bara en mäklare som vill sälja och tagit hänsyn åt både köparen och säljarens önskemå i processen.

Solweig Henrietta Elisabet E
Tumba

Hon har skött vårt. Ärende proffsigt och med stor vänlighet och medkänsla (min man är sjuk)

Md Alamin K
Norsborg

Hi, I am alamin I am interested window size 80*90 How could i contact you please let me know Thank you

Henrik H
Tumba

Engagerad, aktiv, tillgänglig och professionell!

Jan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge Centrum

Trevlig, ärlig och kunnig. Vi har känt oss trygga och nöjda under hela processen .

Christina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Åsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Mycket professionell. Hjälpsam och vänligt bemötande.

Svar från Andreas Åsberg

Stort tack för de fina orden Christina, dem uppskattas enormt! Andreas

Jennie Maria Elisabeth S
Salem

En supertrevlig och väldigt proffsig mäklare som gör det där lilla extra! Är om sig och kring sig och hon har även tipsat oss om bostäder som hon inte säljer, vilket är ett plus i kanten. Väldigt engagerad för att du som både köpare och säljare ska vara nöjd (vi har köpt av henne och hon fick även sälja vårt hus). Har varit ett otroligt tryggt stöd i hela processen och finns tillgänglig och man får snabb återkoppling! Rekommenderas varmt till alla som vill ha en proffsig och duktig mäklare!

Melisa M
Köpte sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Salem

Fick bra bemötande av henne . Hon är snäll och duktig med vad hon gör . Helt rekommenderar henne .

Fredrik L
Salem

Danielle och svensk fastighetsförmedling ger ett mycket trevlig, glatt och hjälpsamt bemötande. Detta med stort mått av tålamod för de många frågor vi ställde inför köp.

Jolanta P
Nynäshamn

Kortfattad beskrivning av mäklaren: mycket ödmjuk, tålmodig, lyhörd och kompetent.

Stort tack för din Reco Jolanta. Vi hörs vidare i köpet. Albin

John Sebastian S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Salem

Martin är en trevlig mäklare som är tydlig och lätt att kommunicera med. Han upplevs som påläst, ärlig och förtroendeingivande. Martin återkopplar snabbt utan att kännas påträngande, en fingertoppskänsla som många andra saknar. Rekommenderar varmt.

Svar från Martin Berglind

Tack Sebastian. Jättekul att få en sån fin recension😊. Hoppas ni kommer trivas söder om söder👍😎

Jonas N
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge-Uttringe

Mycket tillmötesgående, påläst och kundvänlig.

Tack för vänliga ord Jonas😎. Uttringe Hage blir perfekt för dig och dottern👍

Elisabeth H
Nynäshamn

Det var ett trevligt bemötande när vi kom till visningen. Han fanns tillgänglig hela tiden o rörde sig runt mellan oss o andra när vi var där. Han svarade snabbt på frågor o kunde han inte svara då kollade han med ägarna o återkom snabbt. Han levde upp till de förväntningar jag hade på visningen.

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco och trevligt att ni uppskattade visningen. Varmt lycka till i er resa så syns vi till hösten och den nya fina lägenheten. Allt gott Albin

Matilda Carolina T
Salem

Vi blev otroligt bra bemötta av Martin. Han var väldigt tydlig med hur hela upplägget kring försäljningen skulle se ut och hade många bra råd kring hur vi skulle tänka och vad vi kunde förvänta oss. Hela processen har känts väldigt trygg och vi har hela tiden fått snabb och tydlig återkoppling på våra frågor. Vi fick bostaden såld på mindre än en månad vilket visar att Martin vet vad han gör. Rekommenderar starkt!

Svar från Martin Berglind

Tack för era fina ordMatilda⭐️😎. Kul när både köp av bostad och försäljning lirar så bra👍. Ha en skön sommar!

Lars S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

Albin är en jättebra mäklare, han är både kunnig, serviceminded och otroligt trevlig. Vi kan å det varmaste rekommendera honom. Stort tack till dig Albin för all hjälp vi fått! /Ann-Sofi och Lasse

Stort tack för en fin reco! Vi hörs vidare i köpet. Allt gott Albin

Therese G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Vi hade önskat ett högre pris vid vår försäljning - men ett tag undrade vi om huset ens skulle bli sålt med tanke på dagens läge. Stefan gjorde vad han kunde och vi kände oss trygga längs vägen - och huset såldes trots allt! Jag har även konsulterat Stefan under min egen efterföljande köp-process och han har tagit sig tid att svara och hjälpa mig trots att det inte varit hans objekt vilket jag verkligen uppskattar! Tack Stefan!

Fredrik M
Uttran

Hon är väldigt engagerad i försäljningen och gör sitt absolut bästa. Hon återkopplar på allt som händer i försälningen. Vid behov så ändrar hon taktik för att nå ut till köparna. Kan varmt rekommendera Danielle som mäklare. 😃 // Fredrik M

Raju P
Uttran

Danielle was very helpful in providing information and detailing it clearly. She was excellent at providing updates and following up. Additionally, she streamlined the process of buying a house, making it much easier for us

Anders H
Nynäshamn

Mycket bra bemötande, kunnig och lösningsorienterad.

Svar från Albin Persson

Stort tack Anders för din Reco. Jag uppskattar att höra att ni är nöjda. I väntan på ert nya fina hem håller vi kontakten kring affären. Allt gott Albin

Raffael Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Otroligt bra! Lätt och jobba med.

Ann-Sofi S
Nynäshamn

Albert är en jättebra mäklare, han är både kunnig, serviceminded och otroligt trevlig. Vi kan å det varmaste rekommendera honom. Stort tack till dig Albert för all hjälp vi fått! /Ann-Sofi och Lasse

Svar från Albin Persson

Stort tack Lasse och Ann-Sofi för en fin reco. Så kul att få samarbeta med er. Njut av er fina balkong under sommaren så hörs vi vidare i affären. Fridens, Albin

Juana Marisol T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Han är väldigt professionell och inspirerar och ger mycket förtroende.

Karl peter N
Skrev om Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Stefan är super professionell, kunnig och extremt mycket tålamod med en krävande kund i svåra försäljningstider. Vi sålde huset med hjälp av Stefans och kan varmt rekommendera att anlita honom.

Stefan E gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Selina I
Tumba

Väldigt professionell, kunnig och engagerad från start till mål. Han höll mig ständigt informerad och visningen var välorganiserade. Tack vare Stefan insatser fick jag ett fantastiskt resultat Rekommenderar varmt!

Sune G
Nynäshamn - Centrum

Duktig Mäklare. Har lagt ut fina bilder. Bra kontakt och information från honom. Tack så mycket 💚

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Sune. Tack för ett gott samarbete och vi hörs vidare i köpet. Albin

Elisabet D
Tullinge

Jag tyckte att Stefan verkade påläst om området och erfaren som fastighetsmäklare. Han var tydlig och kunde förklara alla frågor vi hade.

Ingrid P
Nynäshamn - Centrum

En mycket trevlig Albin som gör ett otroligt bra jobb och så lättsamt.

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Ingrid/Linnea. Det värmer att höra att ni är nöjda med tjänsten. Vi hörs vidare i köpet Albin

Rose-Marie R
Nynäshamn - Centrum

Albin Persson hadde ett jätte fint bemötande. Med våran okunskap i att sälga en lägenhet så förklarade Albin på ett mycket enkelt och pedagogiskt riktigt som var bra för oss. Så han får stor eloge för ett väl utfört arbete. En mycket kompetent mäklare som levde upp till våra förväntningar. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av min mammas bostadsrätt på Grönviksvägen 16 B.

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Rose-Marie. Jag uppskattar den stort. Vi hörs vidare i köpet och fortsatt hantering. Allt gott Albin

Anna G
Tullinge

Vi valde Stefan som mäklare när vi skulle sälja vår mammas lägenhet för att han hade så bra kännedom om just det området och den förening som lägenheten är i. Och vi är jättenöjda! Stefan fick väldigt snabbt kontakt med vår köpare och har skött alla kontakter på ett både trevligt och professionellt sätt. Det känns tryggt att ha Stefans expertis och kunskap med sig i en tid när bostadsmarknaden är så föränderlig och osäker.

Recto V

Mycket5x bra Stefan Engraos jätte3x bra mäklare

Siv V
Tullinge

Snabb återkoppling på min intresseanmälan. Mycket tillmötesgående och påläst om objektet. Lugn, trevlig och förtroendeingivandes. Kan rekommenderas. Ann

Silas T
Tullinge

Stefan var bra, han löste problem som dök upp snabbt.

Rohin M
Tumba

Kardo was a pleasure to work with. He is really transparent and truthful in the way he works.

Svar från Kardo Talabani

Hi Rohin, Thank you for your kind words, it was a pleasure working with you. Hope you will enjoy your new home Kardo

Erik U
Sorunda

Albin lyckas med det omöjliga och jobbar envetet på för oss som kunder. Otroligt kunnig och charmig får han både kund och säljare att bli trygga och nöjda. Albin är bäst!

Svar från Albin Persson

Ett stort tack för en mycket fin reco. Det har varit så kul att få jobba ihop med er. Vi hörs vidare i köpet! Albin

Thomas L
Norra Centrum

Trevlig prick, var snabb att göra det han skulle.

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Thomas och grattis till din nya bostad. Vi ses på stan här i Nynäshamn framåt och hörs vidare i köpet. Albin

Eva A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Fick superhjälp, försäljningspris långt över det förväntade. Han la ner sin själ på objektet.

Svar från Kardo Talabani

Hej Eva, Tack för dina fantastiska ord, var kul att få hjälpa er samt överträffa förväntningarna. Vi hörs vidare Kardo

S.N
Köpte en tomt med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Lyhörd, tillgänglig och professionell. Uppfyllde alla förväntningar jag kan ha på en mäklare.

Anna Birgitta I
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Grödinge

Alexander är mycket professionell, kunnig och förtroendeingivande. Kändes tryggt och bra, han skötte affären på bästa och smidigaste sätt. Sen är han fantastisk trevlig också 😊

Nicolina G
Tullinge

Vi så nöjda med att vi använde oss utav Stefan vid vår försäljning. Han gav aldrig upp trots en tuff försäljning. Han har även gett oss och funnits där för frågor när det behövs. Rekommenderar alla att använda Stefan vid försäljning av bostad.

Michael H
Rönninge

Daniell gav oss förståelsen att vi som säljare kan managera husaffären tillsammans. Danielle utstrålar att ge parterna i husaffären en stor trygghet från annonsering tills affären är avklarad. Danielle har en stor erfarenhet och förmåga att hantera olika krav som säljare och köpare kan ha. Danielle är lyhörd och snabb att ge bra support och stöd.

Nina Maria U
Sorunda

Albin är väldigt professionell i sin roll. Han guidar kunden på ett tydligt och vänligt sätt och är verkligen rätt person på rätt ställe.

Svar från Albin Persson

Tack för en fin reco Nina. Det värmer att höra att ni är nöjda. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Filtrera omdömen