Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

• BadgeEightYears
1 760

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling! Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum...

1760 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Sedan starten hos Reco 2014

Håkan S
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Grödinge

Snabb med svar duktig på att hålla kontakt. Mvh Håkan Stenberg.

Stefan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Centrala Nynäshamn

Albin har varit exemplariskt i sin kommunikation med oss som säljare. Behjälplig med långt mer än vad som kan anses som standard vid en försäljning av en lägenhet. Albin har i en vikande marknad arbetat ihärdigt med att försöka hitta kunder till vårt objekt. Försökt att hitta lösningar för potentiella köpare som har varit i behov av att sälja innan köp. I och med att jag själv arbetar på bank så har jag höga krav och förväntningar på mäklare då många har svårt att leverera på en godtagbar nivå. Albin har visat att han har både kunskaper och framför allt ett engagemang långt över det vanliga.

Svar från Albin Persson

Hej Stefan. Blir så glad och det värmer att höra. Ett långt samarbete som slutat väl med glada nya ägare. Nya tider kräver nya arbetssätt och tack för förtroendet att förvalta detta. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Katarina K
Sålde sin stuga med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Södertälje

Gjorde ett gott ich förtroendegivande intryck. Trevlig att ha att göra med.

Lola Margareta A
Sålde sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Fors - Ösmo

Albin gjorde mig trygg under hela tiden. Han är mycket förstående hur jag upplever det är att sälja huset som jag bott i senaste 20 åren. Albin fixade allt. Mycket vänlig. Han bollade olika tankar som jag hade. Allt gick fort och flöt på i lagom takt för mig. Affären var gjord fortare än jag trott. Jag rekommenderar Albin! En proffsig mäklare!

Svar från Albin Persson

Stort tack Maggan för att jag har fått jobba med dig. Det har gett oss båda mycket tror jag. Planen föll väl ut och snart får du bo ännu bättre med släkten runt hörnet. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Ann-Louise B
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Stefan är en kompetent, lättillgänglig och trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!

Ranea M
Uttran

Vi köpte vårt drömhus via Stefan Engroos. En väldigt duktig och engagerad mäklare. Rätt person på rätt plats!

Riitta Liisa T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Fint bemötande. Trevlig och hjälpsam mäklare.

Peter A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Stefan ger ett förtroendegivande och seriöst intryck.

Frida K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Trevlig, engagerad, tillmötesgående och alltid tillgänglig! Vi är mycket nöjda! ✨

Anna Martina R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge

Kunnig, seriös, lätt att komma i kontakt med. Hela affären sköttes smidigt och enkelt.

Helena A
Tullinge

Stefan ger ett professionellt och kunnigt intryck. Snabb återkoppling ifall man har några frågor eller funderingar.

Elinor E
Söderby

Glad och trevlig. Väl insatt i projektet. Hjälpsam

Mokhtar A
Norsborg

Riktigt bra service, Stefan Engroos är bra på sitt jobb. Jag ville sälja min lägenhet så snart som möjligt och han sålde det med samma förväntningar som jag hade. Rekommenderar honom starkt.

Balraj S
Tullinge

Stefan har en lugn och erfarenhet som gör att man känner sig trygg i sin affär. Det är andra gången som jag har haft att göra med Stefan, den första var var jag en köpare och denna gång var jag säljaren men bägge gångerna har han varit professionell och enkel att göra med. Han sydde ihop hela affären från start till slut på 2 veckor. Jag rekommenderar honom starkt och kommer själv att anlita honom i framtiden om en försäljning blir aktuellt igen.

Andrew De L
Norsborg

Mycket bra bemötande både på visning och på kontoret. Har väldigt bra kommunikation genom hela processen.

Bo M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Vårsta

Professionell, trevlig och tillgänglig. Precis som man vill att en mäklare skall vara.

Verona Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Norsborg

Väldigt professionell och trevlig mäklare! Någon man kan lita på!

Cecilia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Norsborg

Han är bra på att hålla kontakt och svarar alltid på sms och mail..Ordnade försäljningen smidigt och ät professionell. Rekommenderar Kardio varmt till alla som ska sälja lägenhet. Mycket trevlig att ha att göra med.

David O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Danielle har varit jättebra som mäklare. Bra att diskutera med och ger råd om vad man bör göra i huset för att underlätta försäljningen. Svår marknad just nu och hon har verkligen jobbat hårt för att sälja vårt hus. Kan varmt rekommenderas!

Martin H
Tullinge

Han var väldigt kunnig och informativ. Han svarade på alla frågor jag hade och var hjälpsam under processen. Han var även lätt att förstå och jag rekommenderar starkt Stefan!

Reuven B
Sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Jag tror att hon var jättebra och jag är nöjd

Leif Anders W
Tullinge

Stefan är en ambitiös trevlig och kunnig mäklare som kan sitt område och håller det han lovar. Jag kan varmt rekommendera honom och hans team. Mvh Leif Wiktorsson.

Victoria K
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge-Nytorp

Lyhörd, engagerad, tillgänglig och kunnig. Martin var ett jättefint stöd i köpet av vår bostad och svarade på alla frågor, kändes väldigt tryggt som förstagångsköpare.

Peter Gustav W
Tullinge

Stefan, är en väldigt proffsig mäklare. Med värme, humor, och expertis sticker han ut. Från start till mål har Stefan givit mig ett lugn. Man känner att man är i trygga händer. Jag kan varmt rekommendera honom.

Anna Helene R
Tullinge

Stefan var lätt att nå - han svarade snabbt på våra förfrågningar - allt gick smidigt och enkelt från första kontakt till genomfört köp.

Adam W
Tullinge

Trevlig, professionell och väldigt bra responstid (även under semester)

Therese G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Riksten

Michelle är otroligt ödmjuk och duktig. Snabb på att återkoppla och uppfattas som väldigt seriös. Jag har ibland svårt för den stereotypa mäklaren men Michelle utstrålar inte alls ”det” utan är kunnig, professionell och personlig med en perfekt balans! Jag kan varmt rekommendera Michelle!

Miriam B
Tumba

Det var en väldigt trevligt upplevelse och han förklarade saker så enkelt och han var väldigt hjälpsam. Det hände inga konstigheter och kontakten var snabb.

Susanna L
Sålde sitt hus med hjälp av
Segeltorp

Kardo fick hoppa in och slutföra vår försäljning med tre dagars varsel. Med ett tryggt, öppet, kommunikativt sätt lotsade Kardo oss igenom hela processen som gick mycket snabbt. Rekommenderar Kardo det varmaste.

Mikael A
Tumba

Väl & professionellt bemött, hyggligt snabb affär vilket möttes upp bra, något dyrt arvode. Sammanfattningsvis så gick allt fint och målet uppnåddes.

Sonja W
Köpte sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Trevlig och kunnig, lätt att prata med. Förklarade köpet på ett bra sätt.

Linda L
Sålde sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Otroligt kompetent mäklare med rak & tydlig kommunikation. Kände mig väldigt trygg under hela sälj-processen! Rekommenderar varmt att boka Danielle som er mäklare.

Hannah F
Köpte sitt hus med hjälp av
Segeltorp

Kardo var mycket förtroendeingivande och proffsig. Rak och tydlig.

Johnny F
Riksten

Svensk Fastighetsförmedling hade ett objekt som jag var intresserad av. Stefan var ansvarig mäklare och visade mig objektet på kort varsel och svarade upp på alla frågor på ett mycket professionellt sätt. Avtalsskrivningen gick smidigt med Stefans hjälp. Stefan agerande i detta köp var 100%. Tack vare det så har nu Stefan fått i uppdrag att sälja min villa i Tullinge och det känns tryggt att ge han detta uppdrag. Kan med trygghet rekommendera Stefan som er kommande mäklare. Johnny i Tullinge

Sebastian P
Rönninge

Proffsigt från start till försäljning.

Petra N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

Mycket proffsig och trevligt bemötande med uppföljning samt god kontakt

Svar från Albin Persson

Stort tack Petra för reco. Kul att få hjälpa er att hitta nytt och rätt. Vi hörs vidare Albin

Helene K
Sorunda

Mycket engagerad och kunnig, dessutom mycket trevligt bemötande till både säljare och köpare.

Svar från Albin Persson

Stort tack Helene för din reco och för förtroendet. Vi hörs vidare i köpet. Hälsningar från Albin och Björn

Björn K
Sorunda

Albin. Lyckades att sy ihop en svår affär.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din Reco Björn och tack för förtroendet att få hjälpa er i försäljningen. Hälsningar Albin och Björn.

Peter Lars-Erik S
Köpte sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

10 p av 10, väl bemötande, proffsig, trevlig m.m. bara positivt! Gärna igen.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Peter. Det har varit kul att få hjälpa er hitta nytt. Vi håller kontakten i köpet. Albin

Karl peter N
Riksten

Vi valde att anlits Stefan för att sälja vårt hus under våren. Vi är mycket nöjda med hans engagemang, stora kunnande och extrema tålamod med en krävande kund. Stefan är lyhörd, påläst och gjorde sitt yttersta för att göra oss nöjda. Synd på marknaden men inget vi kan lägga på Stefan! Tummen upp! P och H

Siv V
Tullinge

En varm professionell ambitiös person som verkligen tar sitt arbete på allvar! Han levererade över förväntan. Stor förståelse för våra önskemål. Avslutade försäljningen innan förväntad tid. Kan varmt rekommendera Stefan. Tack! Ann och Leif

Gabriella N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Vi har precis köpt hus som Danielle har mäklat. Hon har varit så förståndig och öppen hela vägen. Varit behjälplig med bolånsansökan etc. Danielle har varit mer än bara en mäklare som vill sälja och tagit hänsyn åt både köparen och säljarens önskemå i processen.

Solweig Henrietta Elisabet E
Tumba

Hon har skött vårt. Ärende proffsigt och med stor vänlighet och medkänsla (min man är sjuk)

Md Alamin K
Norsborg

Hi, I am alamin I am interested window size 80*90 How could i contact you please let me know Thank you

Henrik H
Tumba

Engagerad, aktiv, tillgänglig och professionell!

Jan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge Centrum

Trevlig, ärlig och kunnig. Vi har känt oss trygga och nöjda under hela processen .

Christina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Åsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Mycket professionell. Hjälpsam och vänligt bemötande.

Svar från Andreas Åsberg

Stort tack för de fina orden Christina, dem uppskattas enormt! Andreas

Jennie Maria Elisabeth S
Salem

En supertrevlig och väldigt proffsig mäklare som gör det där lilla extra! Är om sig och kring sig och hon har även tipsat oss om bostäder som hon inte säljer, vilket är ett plus i kanten. Väldigt engagerad för att du som både köpare och säljare ska vara nöjd (vi har köpt av henne och hon fick även sälja vårt hus). Har varit ett otroligt tryggt stöd i hela processen och finns tillgänglig och man får snabb återkoppling! Rekommenderas varmt till alla som vill ha en proffsig och duktig mäklare!

Melisa M
Salem

Fick bra bemötande av henne . Hon är snäll och duktig med vad hon gör . Helt rekommenderar henne .

Fredrik L
Salem

Danielle och svensk fastighetsförmedling ger ett mycket trevlig, glatt och hjälpsamt bemötande. Detta med stort mått av tålamod för de många frågor vi ställde inför köp.