Alexander Lindeberg

Alexander Lindeberg

Alexander Lindeberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Alexander Lindeberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Alexander Lindeberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Lindeberg har haft 71 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 87 Läs vad Alexander Lindeberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-09-07
    Väldigt trevligt första möte med Alexander.
    Bestämde mig ganska direkt att det var med han jag ville jobba med i denna försäljning.
    Vi satte ett mål som var lite högt att nå, men i slutändan är jag väldigt nöjd med det vi fick.

Alexander kommer absolut vara den första mäklare jag ringer om jag ska sälja igen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-09-07
    Blev bemött på ett bra sätt som helt ny och fick klara instruktioner genom visning samt skrivande av kontrakt. Hade inga riktiga förväntningar men hade jag haft det så hade det varit att allt gick som det gjorde nu. Känner att jag kan fråga om hjälp utan att det åsidosätts vilket är uppskattat som helt ny inom bostadsmarknadens värld.
    2021-08-24
    Lyhörd för våra önskemål som lyckades hitta köpare snabbt och smidigt!
  • Christina B
    2021-08-23
    Bra bemötande, engagerad. Allt till full belåtenhet. Rekommenderar mäklaren varmt.
    2021-08-23
    Mycket trevlig bemötande och alltid tillgäng. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. Vi har träffat ett antal mäklare de senast åren och han är utan tvekan den bäste, rekommenderas varmt.
    2021-08-23
    Alexander är en väldigt trevlig, personlig och lugn mäklare. Låter en ta sin tid att kolla runt i lägenheten och svarar ärligt på frågor man har om den. Snabb på återkoppling genom mail och samtal.
    Han kändes väldigt trygg och hjälpsam. Han sålde lägenheten åt säljarna men det kändes även som att han var på min sida med.

Jag är supernöjd
    • Rönninge Centrum
    2021-08-16
    Alexander var alltigenom mycket proffsig. Vi fick den information vi behövde snabbt och tillfyllest.
    • Vårsta
    2021-08-11
    Alexander är Lindeberg är den bästa Mäklaren vi någonsin träffat och har hjälpt oss enligt mig på ett oerhört professionellt sätt.
    Allt från start till slut har varit toppen bra och vi har aldrig fått ett bättre bemötande.
    Vi kommer enbart att använda oss av Alexander i fortsättningen.
    Allt gott och heja Alexander!
    • Vårsta
    2021-08-11
    Rekomenderar starkt Alexander. Lyhörd proffsig och duktig på det han gör!
    • Tumba
    2021-08-03
    Snabbfotad och ambitiös. Hög servicegrad genom hela processen!