Alexander Lindeberg

Alexander Lindeberg

Alexander Lindeberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Alexander Lindeberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Alexander Lindeberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 212 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Lindeberg har haft 40 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

212 omdömen om Alexander Lindeberg

Sedan starten hos Reco 2020
Cecilia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Alexander har haft fullt fokus på oss som köpare och i det uppvisat stort engagemang och professionalitet. Vi har därav valt att också ge honom uppdraget att nu sälja vår villa. Ger honom de bästa rekommendendationerna. Cecilia L

Joakim B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Alex visade stort engagemang under vår försäljning. Med sin lösningsorienterade förmåga gick allt enligt plan! Tack!

Sven Erik J
Grödinge

omdömet kommer när jag har flyttat in i min nya lägenhet.

Österbergs A
Grödinge

Allt bra, ordning o reda och alltid information om vad som är på gång

Hanna H
Grödinge

Jag och min sambo fick chansen att träffa Alexander på en privatvisning innan lägenheten vi var intresserade av kom ut på marknaden. Vi är otroligt nöjda med bemötandet från Alexander. Snabb återkoppling, trevlig och proffsig. Absolut en mäklare jag rekommenderar vid köp av bostad!

Lars G
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Grödinge

Lugn,saklig ,trevlig och ett proffsigt bemötande

Marie Louise H
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Grödinge

Min upplevelse av Alexander är att han är proffessionell och tar sitt uppdrag som mäklare seröst. Bra och snabb i kontakten med oss som köpare vid frågor och funderingar kring objektet. Kan väl rekommenderas.

Ari Kalevi S
Grödinge

Profisionell,trevlig och mycket kunnig Bra bemötande vi visning

Veronica P
Uttran

Proffsig, trevlig och personlig mäklare med bra koll på marknaden. Gjorde ett utmärkt jobb med att sälja vårat hus i Uttran. Affären var snabb, smidig och han var hela tiden ett steg före i processen och mycket duktig på att informera om vad som händer. Varmaste rekommendationer 👍

Maria S
Uttran

Alexander är ödmjuk och tålmodig, ngt som uppskattats av oss som köpare. Alla frågor, funderingar och reflektioner kring ditten och datten har Alexander professionellt lyssnat in och handlagt. På ett, som vi upplevt, väldigt ärligt sätt har Alexander handlett oss från visning till kontraktskrivning. Vi har upplevt Alexander som genuint intresserad av såväl köpares som säljares intressen, förutsättningar och möjligheter, samt vikten av att bästa möjliga konsensus nås.