Alexander Lindeberg

Alexander Lindeberg

Alexander Lindeberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Alexander Lindeberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Alexander Lindeberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Lindeberg har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

217 omdömen om Alexander Lindeberg

Sedan starten hos Reco 2020
Priscilla G
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Alexander är en trevlig och kunnig mäklare. Var tydlig i sin kommunikation och återkom alltid med ett svar när vi ställde frågor om bostaden. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom,

Anneli E
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

En otroligt trevlig och kunnig mäklare, min bror och jag blev glatt överraskade. Alexander svarade för alla förväntningar. När det gäller försäljningen så finns det inget som vi kan anmärka på, Alexander var , lugn och sakligt vilket gjorde att vi kände oss trygga.

Christina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Skicklig väl godkänt var noga med att gå igenom avtalet talade klart och tydligt

Erica S
Uttran

Jätte bra mäklare som förklarar hela processen och gav bra råd på hur man ska få en bra försäljning

Mikael N
Grödinge

Alexander var lyhörd, tillgänglig och skötte hela processen smidigt och bra.

Cecilia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Alexander har haft fullt fokus på oss som köpare och i det uppvisat stort engagemang och professionalitet. Vi har därav valt att också ge honom uppdraget att nu sälja vår villa. Ger honom de bästa rekommendendationerna. Cecilia L

Joakim B
Rönninge

Alex visade stort engagemang under vår försäljning. Med sin lösningsorienterade förmåga gick allt enligt plan! Tack!

Sven Erik J
Grödinge

omdömet kommer när jag har flyttat in i min nya lägenhet.

Österbergs A
Grödinge

Allt bra, ordning o reda och alltid information om vad som är på gång

Hanna H
Grödinge

Jag och min sambo fick chansen att träffa Alexander på en privatvisning innan lägenheten vi var intresserade av kom ut på marknaden. Vi är otroligt nöjda med bemötandet från Alexander. Snabb återkoppling, trevlig och proffsig. Absolut en mäklare jag rekommenderar vid köp av bostad!