Albin Persson

Albin Persson

Albin Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Albin Persson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Albin Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.8. Albin Persson har haft 25 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

56 omdömen om Albin Persson

Marianne Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

En mycket kompetent mäklare med fullt fokus på kundens situation och önskemål. Kreativ i förhandlingarna och drivande utan att pusha. Mycket service vänlig och med ett glatt, positivt humör. Vi har anlitat honom att hitta en lägenhet till oss, enligt en given kravspecifikation. Vi hyser stort förtroende och hopp att han kommer att lyckas

Svar från Albin Persson

Stort tack för er fina recenssion. Det värmer att höra och det varit kul att få hitta en ny ägare till ert fina ställe. Nu söker vi vidare mot en trevlig lägenhet med samma kvaliteter. Albin

Robert R
Sorunda

Mycket bra och trevlig, snabb återkoppling på ärenden och känns väldigt seriös!

Svar från Albin Persson

Stort tack för din fina reco Robert. Vi har haft ett gott samarbete. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Fredrik H
Sorunda

Finns inget annat än positiva saker att säga om Albin Persson! En väldigt kunnig och trevlig mäklare som jag skulle rekommendera till andra

Svar från Albin Persson

Stort tack för din Reco Fredrik. Det har varit trevligt att få jobba med er. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Anders F
Sorunda

Kunnig mäklare och har skött allt proffesionellt. Bra på att meddela via Mail och även att han har kontaktat via telefon snabbt och det uppskattas. Har alltid varit kontaktbar.

Tack för din reco Anders. Vi hörs vidare i affären. En fin dag önskas Albin

Ilhan D
Köpte sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

Bra upplevelse. Snabba/tydliga svar.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Ilhan. Lycka till i din nya bostad. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Anne-Marie S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

Snabb, trevlig, proffessionell och samtidigt personlig.

Stort tack för din reco Anne-Marie! Vi hörs vidare i köpet. Albin

Torborg W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

Albin är en fantastiskt duktig mäklare. han utstrålar pondus och trygghet i det han företar sig

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco John och för goda vitsord. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Henrik N
Nynäshamn

Albin är trevlig, otroligt flexibel och utstrålar erfarenhet som gör att man känner sig trygg i affären.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Henrik. Superglad att höra. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Frida N
Nynäshamn

Albin är flexibel, ärlig, snabb och trevlig. En toppenmäklare helt enkelt! Fem stjärnor av fem möjliga!

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Frida. Så kul att det kändes rätt för er. Välkomna till fastlandet vid övertagandet. Albin

Pejo A
Ösmo

Han är en seriös och kompetent mäklare. Sköter sitt jobb på mycket proffesionellt sätt. Pålitlig och trevlig. Rekommenderas varmt.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din Reco Pejo. Hoppas ni kommer trivas bra i huset. Vi hörs vidare! Albin