Marcus Pettersson

Marcus Pettersson

Marcus Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Marcus Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Marcus Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Pettersson har haft 6 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-07

Läs vad 8 Läs vad Marcus Pettersson

• Carina L
    2021-07-24
    Skicklig i sin yrkesroll, vi förväntade oss en snabb affär och det fick vi
    Tack för ditt betyg. Mitt mål är att ni ska bli supernöjda. Marcus Pettersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-07-07
    Bra bemötande. Kändes genuin och som att han var mån om att det skulle bli en bra affär för både säljare och köpare.
    Tack Daniel för ditt fina betyg. Mitt mål är att alla ska känna sig nöjda i affären och att ni varmt kan rekommendera mig vidare till vänner och bekanta. Trevlig helg! Marcus Pettersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-07-07
    mycket bra jag väldigt nöjd med all hjälp jag har fått
    Tack Ingrid! Vi hörs vidare om alla detaljer innan du försvinner till din nya bostad. Trevlig helg! Marcus Pettersson
    2021-07-05
    Mycket bra bemötande av oss köpare och fint empatiskt bemötande till säljaren som hade stort behov av stöd.
    Tack för ditt fina betyg! Mått mål är att ni ska vara supernöjda med affären. Vi hörs vidare med information inför tillträdet. Trevlig dag! Marcus Pettersson
    • Ösmo
    2021-07-05
    Mycke bra. Var lätt att få tag på.
    Tack för dina fina ord. Nu ska vi göra vad vi kan för att hitta nästa bostad till dig. Marcus Pettersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-06-19
    Väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam.
    Tack för ditt fina betyg. Mitt mål är att ni ska känna er supernöjda med min tjänst. Vi hörs när det närmar sig Tillträde och om det blir någon ändring på datum. Trevlig helg! Marcus Pettersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-06-18
    Trevlig, snabb,seriös, hänsynsfull och engagerad! Det blev snabb affär samtidigt var mäklaren mån om både köparen och säljaren för att båda ska känna sig nöjda!
    Tack för ditt fina betyg. Valet av mäklare gäller att förvalta. Mitt mål är att alla ska känna sig supernöjda med min tjänst. Trevlig helg! Vi hörs inom kort. Marcus Pettersson
    2021-06-17
    En mycket trevlig mäklare som tog sig tid att lyssna på oss och på så sätt hjälpte till att skapa förutsättningar att hitta ett nytt boende snabbt och enkelt. Kommer att rekommendera Marcus alla dagar.
    Tack för de fina orden. Mitt mål är att ni ska bli supernöjda! Berätta gärna för vänner och bekanta att vi gärna hjälper dem att hitta lösningen på deras bostadsdrömmar. Marcus Pettersson