Marcus Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Marcus Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Marcus Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Pettersson har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 46 Läs vad Marcus Pettersson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2022-07-28 Verifierad kund
    Marcus är glad med ett trevligt bemötande...
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2022-07-26 Verifierad kund
    Marcus är korrekt, hövlig, lugn, lättsam med humor. Proffsig i det han gör! Rekommenderas varmt!
    Hej,

Tack för ert fina betyg. Passar på att önska fortsatt trevlig sommar!
    Marcus Pettersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    • Sorunda
    2022-06-28 Verifierad kund
    Marcus är personlig, engagerad och supertrevlig!
    Tack för det fina betyget och de fina raderna. Passar på att önska trevlig sommar! Marcus Pettersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    • Ösmo
    2022-06-27 Verifierad kund
    Ringde upp fort och var mkt trevlig. Förklarade ingående hur vi skulle lägga upp försäljningen av huset. Det gick väldigt fort och allt var klart på 1vecka. Marcus återkopplade hela tiden och höll oss uppdaterade hur bla budgivningen gick
    Tack för betyget. Nu går jag på semester men min kollega Albin finns för frågor som kommer upp. Trevlig semester önskar jag er! Marcus Pettersson
    • Centrala Nynäshamn
    2022-06-13 Verifierad kund
    Marcus var mycket hjälpsam,speciellt som jag var skadad och inte klarade så mycket själv.var också ett stöd genom hela försäljningen liksom när jag tidigare köpte en lägenhet..
    Tack Karin, det har varit ett nöje att hjälpa dig. Inte lätt att göra bostadsaffärer i det tillståndet du hamnade i men du har ändå kämpat på och klarat det hela bra. Vi hörs framåt i affärerna. Marcus Pettersson
    • Nynäshamn - Sandhamn
    2022-06-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, professionell och tillgänglig är hur jag upplevde Marcus.
    Tack för ert fina betyg. Passar på att önska trevlig helg! Marcus Pettersson
  • Keth-bodil A
    • Nynäshamn -Trehörningen
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Proffsigt! Vänligt!
    Över förväntan. Fick 200 000kr mer än jag förväntade mig från ett redan högt ingångsvärde.
    Mycket proffsig, vänlig, lyssnande
    Ställer upp i alla lägen
    Tack för ditt fina betyg. Vi hörs vidare i affärerna. Trevlig helg! Marcus Pettersson
    • Nynäshamn -Trehörningen
    2022-06-01 Verifierad kund
    Han var ok helt enkelt. Lätt att nå och klara besked
    Tack för betyget Staffan. Är övertygad om att du kommer trivas i lägenheten. Marcus Pettersson
  • Keth-bodil A
    2022-05-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Lyssnade på mig och var inte påstridig på något sätt. Har ställt upp för mig och visat lägenheter mer än en gång när jag känt mig osäker.
    Jag hade inte några förväntningar mer än att han så att säga kunde lägenheten och kunde svara på mina frågor. Marcus svarade upp på mina förväntningar med råge.
    Berghyllan 7 fick jag titta på innan den kom ut på Hemnet. Jag fastnade direkt för den.
    Tack för ditt fina betyg. Är övertygad om att du kommer att trivas i lägenheten. Vi hörs framåt i affärerna. Marcus Pettersson
  • Sebastian L
    2022-05-16 Verifierad kund
    Proffsig bemötande och bra service kan starkt rekommendera marcus
    Tack för ditt fina betyg. Vi hör framåt i affären! Marcus Pettersson