Björn Petrén

Björn Petrén

Björn Petrén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Björn Petrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 87 omdömen sedan 2014-05-05. Björn Petrén har haft 16 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får möjligheten att hjälpa andra människor i deras livs största affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad och målinriktad person som alltid strävar efter den tryggaste affären som ger bäst betalt.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag tycker om hus med charm! Antingen vitputsade villor med plåttak eller faluröda 30-tals hus med enkupigt tegel.

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar golf, cyklar och umgås med familjen!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

87 omdömen om Björn Petrén

• tydligt, tryggt och säkert. Tack Björn
    Talal Ibrahim M köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2020-08-24
    • 169.0 m²
    • Tumba
    2020-08-24
    Tack för dina rekommendationen, hoppas flytten går bra och att ni kommer trivas i nya huset.

Björn P

• Jag har haft en bra upplevelse när jag köpte huset via Björn Petrén mäklaren. Han var väldigt strukturerad och tydligt. Han svarar alltid på alla frågor och är alltid tillgänglig. Man känner sig trygg och väl bemötande av honom med allt detaljer som han gav oss när det gäller området och huset. Tackar Björn En tacksam kund
    Sarah E köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2020-08-23
    • 169.0 m²
    • Tumba
    2020-08-23

Björn P

• Ärlig, pålitlig och trygg! En extra guldstjärna förtjänar Björn för den hjälp och de goda råd han gett oss som köpare utöver själva mäklaruppdraget. Både Björn och hans assistent har varit tillgängliga och tydliga i alla delar av husaffären. Rekommenderas varmt!
    Anna Ulrika N köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2020-08-04
    • 145.0 m²
    2020-08-04
    Tack för den fina rekommendationen! Lycka till med ert nya hus och hoppas att renoveringen går bra. Hör av er om ni har några frågor.

Björn P

• Björn Petrén har hjälp oss sälja villa Genvägen 6b i Tullinge. Kontraktet är nu gällande vilket vi är helt nöjda med. Björn Petrén har jobbat med moderna hjälpmedel i form av annonsering på nätet och sociala medier för att nå marknadens alla intresserade. Trots coronapandemin har han lyckats bra. Huset har fotograferats på profersonellt sätt både in och utvändigt. Björn Petrén har ombesörjt prrofersonell besiktning av husets alla beståndsdelar så att köparen kan bedömma vad det är för hus han köper. Detta är något både köpare och säljare har nytta av. Björn Petrén har visat villan för intresserade på ett fördömligt sätt. Han har förmedlat budgivingen under svåra förhållanden(coronapandemin) på ett sakligt och framgångsrikt sätt. Kontraktet har skrivits och undertecknats på ett juridiskt förtroendefullt sätt. Uppdraget att sälja vårt hus har hittills skötts på ett för oss tillfredsställande sätt av Björn Petren. Vi ser med tillförsikt fram mot den dag då affären avslutas enligt kontraktet. Bengt Frykfeldt säljare av villa Genvägen 6b Tullinge
    Bengt Inge F sålde sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2020-06-28
    • 145.0 m²
    2020-06-28
    Tack för den fina rekommendationen! Vi hörs när det är dags för deklaration.

Björn P

• Inga konstigheter med Björn. Han är trevlig i kontakt och bemötande och är tillmötesgående utan att vara hetsig eller för "på", något jag upplever att många andra mäklare kan vara.
    Kian K köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2020-06-17
    • 149.0 m²
    2020-06-17
  • Köpt lägenhet i Huddinge. Mycket bra mäklare som hjälpt oss genom hela processen och har alltid varit lätt att kontakta.
    Daniel S
    Daniel S köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2020-05-04
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Balingsnäs
    2020-05-04
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet i Huddinge.

Björn P

• Sålt hus det andra på fem år , mycket bra lungt säkert vet vad hann håller på med ,, han levererar i. Topp . mycket bra stabil
    Ove G sålde sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • 200.0 m²
    • Uttran
    2020-04-30
    Tack för din fina rekommendation. Nu när huset är sålt så ska jag försöka hitta något åt dig!

Björn P

• Sålde min bostad via tjänsten LÄGE+. Fick riktigt bra betalt och en smidig försäljning. Mycket nöjd!
    Petra G sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Balingsnäs
    2020-04-30
    Tack för din fina rekommendation, lycka till med nya huset!

Björn P

• Har sålt flera bostäder och då tagit hjälp av Björn. Tryggt och smidigt och alltid väldigt bra betalt.
    Olov P sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2020-03-03
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Segeltorp
    2020-03-03
    Tack för din fina reco! Jag hjälper dig gärna igen!

Björn P

• Tydlig och pedagogisk vid genomgång av handlingar. Trevlig utan överdriven ”säljarstil”.
    Jo köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2020-02-15
    • 125.0 m²