Läs vad 90 Läs vad Björn Petrén

• 2020-11-30
    Jättetrevligt man efter kontakt med annons på Hemnet.
    Jean-philippe R
    • 104.0 m²
    • Grödinge
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-11-21
    Jag har tecknat mig för en bostad på ett nybyggnadsprojektet Brf. Kaptenen, Riksten, Tullinge, Botkyrka Kommun.
    Där har Björn varit/är min kontaktperson och det har fungerat mycket bra underlag kontraktsignering.
    Ännu är inte affären genomförd till hundra procent, men än så länge har det fungerat mycket bra och effektivt.
    Lars L
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Botkyrka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Tack Lars för din rekommendation. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.

• 2020-10-05
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Björn. Är jätte nöjd med all hjälp och stöd jag fick från honom. Rekommenderar gärna
    Anna L
    • 130.0 m²
    • Grödinge
    sålde sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-08-24
    tydligt, tryggt och säkert. Tack Björn
    Talal Ibrahim M
    • 169.0 m²
    • Tumba
    Tack för dina rekommendationen, hoppas flytten går bra och att ni kommer trivas i nya huset.

• 2020-08-23
    Jag har haft en bra upplevelse när jag köpte huset via Björn Petrén mäklaren. Han var väldigt strukturerad och tydligt. Han svarar alltid på alla frågor och är alltid tillgänglig.
    Man känner sig trygg och väl bemötande av honom med allt detaljer som han gav oss när det gäller området och huset.
    Tackar Björn
    En tacksam kund
    Sarah E
    • 169.0 m²
    • Tumba

• 2020-08-04
    Ärlig, pålitlig och trygg! En extra guldstjärna förtjänar Björn för den hjälp och de goda råd han gett oss som köpare utöver själva mäklaruppdraget. Både Björn och hans assistent har varit tillgängliga och tydliga i alla delar av husaffären. Rekommenderas varmt!
    Anna Ulrika N
    • 145.0 m²
    • Tullinge
    Tack för den fina rekommendationen! Lycka till med ert nya hus och hoppas att renoveringen går bra. Hör av er om ni har några frågor.

• 2020-06-28
    Björn Petrén har hjälp oss sälja villa Genvägen 6b i Tullinge.

Kontraktet är nu gällande vilket vi är helt nöjda med.

Björn Petrén har jobbat med moderna hjälpmedel i form av annonsering på nätet och sociala medier för att nå marknadens alla intresserade. Trots coronapandemin har han lyckats bra.

Huset har fotograferats på profersonellt sätt både in och utvändigt.

Björn Petrén har ombesörjt prrofersonell besiktning av husets alla beståndsdelar så att köparen kan bedömma vad det är för hus han köper. Detta är något både köpare och säljare har nytta av.

Björn Petrén har visat villan för intresserade på ett fördömligt sätt. Han har förmedlat budgivingen under svåra förhållanden(coronapandemin) på ett sakligt och framgångsrikt sätt.

Kontraktet har skrivits och undertecknats på ett juridiskt förtroendefullt sätt.

Uppdraget att sälja vårt hus har hittills skötts på ett för oss tillfredsställande sätt av Björn Petren.

Vi ser med tillförsikt fram mot den dag då affären avslutas enligt kontraktet.

Bengt Frykfeldt säljare av villa Genvägen 6b Tullinge
    Bengt Inge F
    • 145.0 m²
    • Tullinge
    Tack för den fina rekommendationen! Vi hörs när det är dags för deklaration.

• 2020-06-17
    Inga konstigheter med Björn. Han är trevlig i kontakt och bemötande och är tillmötesgående utan att vara hetsig eller för "på", något jag upplever att många andra mäklare kan vara.
    KIAN K
    • 149.0 m²
  • 2020-05-04
    Köpt lägenhet i Huddinge. Mycket bra mäklare som hjälpt oss genom hela processen och har alltid varit lätt att kontakta.
    Daniel S
    Daniel S
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Balingsnäs
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet i Huddinge.

• 2020-04-30
    Sålt hus det andra på fem år , mycket bra lungt säkert vet vad hann håller på med ,, han levererar i. Topp . mycket bra stabil
    Ove G
    • 200.0 m²
    • Uttran
    Tack för din fina rekommendation. Nu när huset är sålt så ska jag försöka hitta något åt dig!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte