Stefan Engroos

Stefan Engroos

Stefan Engroos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Stefan Engroos har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Stefan Engroos har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 326 omdömen med ett betyg på 4.9. Stefan Engroos har haft 75 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

326 omdömen om Stefan Engroos

Sedan starten hos Reco 2021
Victoria M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Stefan är en grym mäklare som fått oss att känna oss trygga under hela processen. Ett professionellt bemötande som överträffade mina förväntningar. Tydlig, engagerad och super trevlig!

George E
Tumba

Svenska landslaget hade Zlatan. Mäklar världen har Stefan Engross. Kan varmt rekommendera.

Maria L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Väldigt förtroendeingivande, inga falska förhoppningar. Återkopplade hela tiden. Superbra!

Mikael R
Tullinge

Använde mig utav Stefan när vi skulle sälja. Han är rutinerad, kunnig, flexibel. Rekommenderar Stefan som mäklare, 5/5!

Richard D
Tumba

Trevligt och kunnig mäklare,som verkar kunna sin sak.

Andreas W
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Stefan är en kanonkille , riktigt grym :)

Mie S
Tullinge

Lätt att ha att göra med, snabb att svara på frågor och förklarar hur allt kring köp och sälj av bostad fungerar.

James E
Tullinge

Stefan är en mycket professionell, kunnig samt driven mäklare som vet vad han gör. Trevligt bemötande kombinerat med en tydlig plan bidrog till en mycket tillfredsställande bostadsaffär trots lågkonjunkturen. Alla råd och tips han gav stämde överens med resultatet som också överträffade med råge mina förväntningar och min situation. Han svarade alltid när man ringde och kunde svara på alla frågor du kan tänka dig. Det jag har lärt mig utav Stefan är att mäklare kan vara så mycket mer än bara hemnet. Jag kommer att anlita honom igen.

Victor C
Uttran

Stefan visade oss objektet som vi slutligen beslutade oss för att köpa. Han var professionell och trevlig och svarade på alla våra frågor. Men dagen vi skulle skriva på avtalet visade det sig att han hade missat att informera oss om två viktiga saker. Säljarna blev förvånade över att vi inte hade fått informationen om att en undersökning som visat förhöjt radonvärde. Vi hade heller inte fått information om att säljarna hade byggt staket utifrån byggherrens markeringar som visat sig senare vara felaktiga. Säljarna var...

Eliamo D
Tullinge

Mäklaren på Månskensvägen 31 var mycket professionell och tillmötesgående. Vi blev bemötta på ett vänligt och engagerat sätt, och mäklaren levde definitivt upp till våra förväntningar. Genom hela processen var mäklaren transparent och hjälpsam, vilket gjorde köpet av vår bostad smidig och positiv. Sammanfattningsvis var vår upplevelse av mäklaren mycket positiv.