Stefan Engroos

Stefan Engroos

Stefan Engroos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Stefan Engroos har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Stefan Engroos har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Stefan Engroos har haft 66 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 145 Läs vad Stefan Engroos

• köpte sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Rönninge
    2022-12-06 Verifierad kund
    Toppen bemötande av Stefan. Han fanns alltid tillgänglig o snabb på svara.
    Hjälpt oss genom hela processen från att sälja lägenheten till att köpa vårt hus.
    Vi är Super nöjda
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-11-18 Verifierad kund
    Hej, Stefan har varit jätte duktigt under tiden där han hjälpte oss med att sälja våran bostadsrätt. Han har vi valt 2 gånger för våran bostadsrätt försäljningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-11-18 Verifierad kund
    Blev ganska bra bemött av Stefan. Stefan är ganska professionell i det han gör och får mig som köpare att känna mig trygg.
    Han är snabb när det gäller att svara sms oavsett vilken tid på dygnet och det får mig att uppskatta mäklaren ännu mer.
    Dessutom håller han sina ord när han hade lovat mig en present vid påskrivningen.
    Tack för din service!
    2022-11-17 Verifierad kund
    Stefan är tydlig, lugn, tålmodig och ger en trygghet som gör att man inte känner osäkerhet kring säljprocessen. Vi har haft Stefan nu under två försäljningar som har gått jättebra. Kan varmt rekommendera honom!
    2022-11-15 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta av Stefan och han var mycket trevlig och kunnig och det gick snabbt på Söndag eftermiddag hade vi fått veta av Stefan att vi fick köpa lägenheten på Fagerlidsvägen.
    • Tumba
    2022-11-11 Verifierad kund
    Stefan är en engagerad och närvarande
    mäklare som
    vi upplevt god kommunikation med under hela processen. Tack för en smidig försäljning!
    2022-11-04 Verifierad kund
    Stefan är väldigt professionell och tillmötesgående i alla frågor. Har han inte svar på din fråga så ser han till att få det snabbt!
    Mycket behaglig att ha och göra med. Ska vi beskriva Stefan med ett ord blir det: ordning-och-reda!
    • Norsborg
    2022-11-03 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Stefan Engroos. Han ger ett första intryck av att vara professionell, tydlig, tillmötesgående och trevlig. Precis som en mäklare bör va. Men förutom vår initiala upplevelse av Stefan, som va konsekvent under hela förmedlingsuppdraget, visade han även på tålamod och en närvaro som sammantaget utgjorde en väldigt nödvändig trygghet i att lämna över det huvudsakliga ansvaret för en så stor och viktig affär. Vi rekommenderar följaktligen varmt Stefan Engroos som mäklare.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Professionell, tillmötesgående, drivande, flexibel, neutral och trevlig.

Förväntade mig ovanstående av mäklaren och det blev tillgodosett med råge!
    • Tumba
    2022-11-01 Verifierad kund
    Mäklaren mötte oss på en mycket professionellt sätt och mycket respektfullt sätt och skulle rekommendera starkt . Han är mycket smidig och snabb på att svara så du inte behöver vänta på svar. Han är tillgänglig och vi är mycket nöjda över att ha haft han som mäklare !