Michelle Endre

Michelle Endre

Michelle Endre är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Michelle Endre har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Michelle Endre har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 218 omdömen med ett betyg på 4.8. Michelle Endre har haft 34 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 218 Läs vad Michelle Endre

• sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-10-04 Verifierad kund
    Michelle är mycket uppriktig och mycket vänlig och lätt att kommunicera,
    Hon är mycket proaktiv och en av de bästa inom bostadsmäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-10-01 Verifierad kund
    Michelle är väldigt kunnig och en otroligt proffsig mäklare som får både köpare och säljare att kännas sig trygga!
    2022-09-27 Verifierad kund
    Proffs, helt enkelt. Håller kunder alltid uppdaterad som jag uppskattar.
    • Tullingeberg - Östra
    2022-09-20 Verifierad kund
    Michelle har varit en trygg punkt under hela försäljningsprocessen. Hon förklarar, återkopplar och är flexibel! Kommer absolut att anlita henne igen!
    • Centrala Södertälje
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med den fina servicen jag fått av Michelle under hela försäljningsresan! Hon lyckades sälja min lägenhet trots en skakig marknad till ett bra pris! Hon håller det hon lovar, lättillgänglig och uppfyller kraven på alla sätt! Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera henne till alla som ska sälja, oavsett marknadsläge!
  • Ylva L
    • Vårsta
    2022-05-27 Verifierad kund
    Så sanslöst proffsig och stor portion humor. Jag är så glad för hennes hjälp😊😊
    • Tumba
    2022-04-06 Verifierad kund
    Bra bemötande av Michelle. Hon tog sig tid att informera oss alla tre om villkoren för försäljningen.
    Under tiden för visningar och budgivning höll hon oss underrättade hela tiden.
    Utgångspriset som Michelle föreslog visade sig vara för hög, vilket gjorde att jag blev lite besviken på slutpriset men världsläget med kriget i Ukraina spelade kanske också in.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Michelle är positiv och engagerad.
  • Lydia M
    2022-04-01 Verifierad kund
    Michelle var genom försäljningens alla steg väldigt trevlig, kunnig och professionell. Hon var tydlig och höll regelbunden kontakt under hela processen. Det kändes mycket tryggt med henne och jag skulle absolut rekommendera henne!
    2022-02-27 Verifierad kund
    Otroligt professionellt och vänligt bemötande! Vi fick verkligen en helt perfekt matchning för våran försäljning!! Michelle har varit fantastisk under hela processen med precis allt. Vi har fått stöttning och vägledning i alla våra funderingar och vi har även fått många konstruktiva och användbara tips. Hon är mycket kunnig och kan området väl. Allt gick väldigt smidigt och hon är alltid glad och positiv, vilket är skönt när en är mitt uppe i att både sälja och köpa. :) Rekommederas varmt!