Martin Berglind

Martin Berglind

Martin Berglind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Salem

Martin Berglind har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Martin Berglind har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Berglind har haft 58 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 185 Läs vad Martin Berglind

• köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Rönninge-Uttringe
    2021-09-08
    Han är Trevlig och framför objekt sakligt och kan området han säljer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-09-05
    Trevligt och professionellt bemötande.
    2021-08-18
    Vid vårt initiala möte upplevde jag Martin som tillmötesgående och erfaren. Vårt hus blev sålt innsn visning då Martin hade semester så vi hade inget med honom att göra under själva försäljningen. Hans kollega, Vanessa, var dock väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon lyckades ordna en tidigare tid för besiktning av huset vilket vi uppskattade mycket.
    2021-08-15
    Trevligt bemötande.
    Bra förberedelser och genomförande (tidsplan, fotografering).
    Bra stöd via Vanessa även när Martin var bortrest.
    Martin fanns också delvis tillgänglig under sin semester.
    I stort sett uppfyllde Martin våra förväntningar.
    • Tullinge
    2021-07-17
    Erfaren mäklare med is i magen.
  • Christina B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-06-22
    Bra bemötande och snabb handläggning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Rönninge
    2021-06-18
    Bra bemötande och Martin levde upp till förväntningarna.
    Kan rekommendera honom!
  • köpte en tomt med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Rönninge
    2021-06-18
    Mäklaren var alltid snabb med att svara och återkoppla kring frågor. Han var trevlig och väldigt enkel att göra med. Rekommenderas varmt! +++++
    • Römossen
    2021-06-17
    Jag anlitade Martin för att sköta försäljningen av min bostadsrätt i Tullinge. Min förhoppning var att försäljningen skulle gå snabbt till rätt pris. Den infriades med råge! Endast två dagar efter första visning och budgivning av spekulanter skrev jag kontrakt med köparen till ett mycket bra pris. Något som bidrog till det stora intresset från spekulanter var säkerligen den utmärkta presentationen av lägenheten som Martin tog fram på kort tid. Jag har bara positiva uppfattningar om Martin som person, han är lugn, saklig och allmänt trevlig, vilket säkerligen bidrar till att skapa förtroende hos spekulanter. Med nöje rekommenderar jag Martin som fastighetsmäklare!
    • Rönninge-Nytorp
    2021-06-09
    Martin är väldigt trevlig och upplevs som kunnig. Martin balanserar rollen som mäklare väldigt bra och känns som han företräder både säljare och oss som köpare. Skulle absolut anlita Martin om vi skulle sälja något idag.