Martin Berglind

Martin Berglind

Martin Berglind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Salem

Martin Berglind har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Martin Berglind har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 255 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Berglind har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

255 omdömen om Martin Berglind

Sedan starten hos Reco 2014
Torbjörn G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge Centrum

Martin är mkt trevlig och ger bra info på ett enkelt sätt. Han är alltid nåbar och kan svara på alla frågor som dyker upp. Det märks att han kan sitt jobb och man känner sig trygg. Jag rekommenderar gärna Martin.

Susanne J
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Tumba

Jag har inte haft så mycket kontakt med Martin det är min man men dom få gångerna så trevlig och tillmötesgående

Maria S
Rönninge Centrum

Proffsig. Lyhörd. Tydlig. Hjälpsam.

Svar från Martin Berglind

Stort tack för dina fina ord Maria😊. Hoppas lägenheten kommer passa dig bra👍

Sebastian P
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Salem Söderby

Martin kändes kunnig och påläst om objektet vi var intresserade av. sen gick hela processen med köpet super smidigt och Martin gjorde hela processen enkel att förstå.

Svar från Martin Berglind

Tack så hemskt mycket för dina fina ord Sebastian 😃. Det här huset kommer passa er perfekt!!!

Cilla H
Rönninge-Nytorp

Väldigt trygg. Massor med tålamod, skapar fin relation. Jag har letat helt på hans vägledning genom försäljningen

Svar från Martin Berglind

Stort tack Cilla😃. Kul att hela processen flöt på så smidigt både med köp o sälj👍

Susann D

Professionell och tillmötesgående.

Svar från Martin Berglind

Tack Susann för dina fina ord👍

Nellie P
Rönninge Centrum

Allt man vill ha av en mäklare, hjälpsam, påläst och bra inställning..

Svar från Martin Berglind

”Allt man vill ha av en mäklare”, det där ramar jag in😃👍. Kul att kunna hjälpa till med både köpet och säljet!

Mattias Q
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge

Positiv upplevelse. Martin guidade oss genom en knepig marknad och säkrade affär. Vi kände tydlig återkoppling hela tiden och fokus tidigt då det var ganska tidspressat.

Svar från Martin Berglind

Tack själv Mattias! Det har varit enkelt att samarbeta med er😃👍. Vi kanske springer på varandra i Järna😬

Gunilla J
Rönninge

Han var bra på alla sätt och vis och lätt att kommunicera med! Mvh Ivan och Gunilla Jensen

Eva Ann-Charlotte B
Rönninge-Nytorp

Martin är en seriös mäklare och mycket engagerad i sitt uppdrag.