Svensk Fastighetsförmedling Salem

Stationsvägen 5, 144 61 Rönninge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Salem!

Letar du bostad i Salem, Tumba, Rönninge, Botkyrka eller Uttran med omnejd. Tveka inte på att låta någon av våra professionella mäklare hjälpa dig.

Oavsett om du letar bostad eller är ute efter att sälja din lägenhet, villa, radhus eller stuga så är det bra att anlita någon med koll på marknaden. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Salem har den kunskap och erfarenhet som krävs för att göra en riktigt bra bostadsaffär.

Värdera din bostad kostnadsfritt hos oss. Detta gör du enkelt genom att klicka på den gröna knappen här ovan.

Läs vad 575 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Salem

• 2020-09-29

Fanny A skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Sålde en bostadsrätt vilket gick väldigt snabbt och enkelt! Professionellt bemötande från första stund, väldigt snabb återkoppling samt trygg och tydlig under hela processen. Kan varmt rekommendera Alexander Lindeberg om du letar efter en driven och erfaren mäklare Läs mer

Pierre B skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Daniel Bohman tog sig an uppdraget att sälja min bostadsrätt som ligger på mosshagestigen 1.
    En mer professionell mäklare har jag inte träffat (har ändå köpt o sålt en del genom åren) noggrann, uppriktig och med sitt lugn gjorde både mig och min sambo lugna.

Med bra kommunikation och sin tillgänglighet så kände jag att, han kunde man lita på!!

Tack Daniel Bohman för en fantastisk försäljning av vår lägenhet!

Pierre o Sofie o barnen Läs mer

David J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Mycket proffsig försäljning av vår villa! Läs mer

Linn J skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Sålt villa. Inget att klaga på Läs mer
  • 2020-09-26

Samran N skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Hej
    Allt har gott bra. Bra information.
    Samran Nilsson Läs mer
  • 2020-09-22

GABRIELLA K skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Vi köpte en bostadsrätt i Salem, ett nytt och främmande område för oss, vi hade därför mycket frågor och funderingar. Daniel fungerade som en pelare under hela processen, hans bemötande fick oss helt enkelt att känna trygghet med köpet.

Som mäklare utmärker han sig genom att vara exceptionellt lyhörd, engagerad men framförallt pålitlig.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-09-20

Mohamed T skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Michelle Endre gör ett bra jobb. Allt förklaras och förklaras tydligt. Mycket bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-09-19

Caroline G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Vi kan varmt rekommendera Martin! Läs mer
  • 2020-09-18

Johan G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Professionellt utfört, mycket nöjda med vår nya bostadsrätt! Läs mer
  • 2020-09-17

Ove S skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Korrekt bemötande på visningen, bra återkoppling samt tydlig under hela processen. Rekommenderar starkt Alexander till alla som ska köpa och sälja bostad! Läs mer
  • 2020-09-17

Gabi C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Har sålt och köpt, Är mycket nöjd med service och snabba affärer Läs mer
  • 2020-09-16

Ingrid Yvonne H skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Vi har sålt vårat hus. Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Förväntningar ? jo, att huset skulle bli sålt och det blev det. Martin skötte allt till stor belåtenhet, vi hade en mycket bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-09-16

Anna C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Saklig, trevlig och väldigt professionell. Läs mer
  • 2020-09-15

Caroline H skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Bra, snabb och tryggt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-09

Maria Eva Lotta E skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Proffsig, bra bemötande, snabb att svara på sms

En stjärna saknas för 5 pga pantbrev som inte hade flyttats till rätt fastighet före vi skrev köpekontraktet. Detta borde ha kollats upp. Läs mer
  • Torborg W

2020-09-08

Torborg W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var mycket profesionell i sitt bemötande.
    Mina förväntningar blev infriande mycket pga en en väldigt duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-09-07

Gunnar L skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Sålt sibble 18
    Med tipps och råd vad jag skulle göra i huset.
    vi hade bra dialog om allt.
    Mycket god. Läs mer
  • 2020-09-05

Tobias G skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Bostadsrätt som jag sålt.
    Proffesionellt bemötande.
    Väldigt enkelt och Snabbt sålt, och fick det jag fick mer än vad jag trodde jag skulle få.

Supernöjd med allt som Alexander Lindeberg hjälpt mig med. Läs mer
  • 2020-09-02

Helen H skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Vi valde att anlita Daniel när vi sålde vår villa eftersom vi fick stort förtroende för honom, kunnig, seriös och engagerad. Att Svensk Fastighetsförmedling dessutom har, vad vi kunde bedöma den bästa försäkringen när det gäller det 10-åriga ansvaret man har som säljare. Läs mer
  • 2020-08-31

Harriet N skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Kompetent och tydlig! Tog tid till återkoppling och uppföljning! Läs mer
  • Kristofer L

2020-08-31

Kristofer L skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Sålde en lägenhet på Tingshöjden i Alby. Blivit oerhört proffsigt bemött under hela försäljningsprocessen! Dialogen har hela tiden varit trevlig, uppriktig och ärlig vilket jag verkligen uppskattat! Allt har varit sömlöst och jag märker att Alexander gjort allt för att processen ska bli så smidig för mig som möjligt. Dessutom fick jag lägenheten såld till ett pris lite över förväntan i tider som dessa – vilket såklart är ett plus!

Sammantaget en jättebra upplevelse som känts trygg! Rekommenderar Alexander starkt. Läs mer
  • 2020-08-30

Franziska D skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vi har köpt en villa med Andreas hjälp.
    Andreas är rak, ärlig och lyhörd. Han lyssnar och svarar snabbt.
    Mina förväntningar var definitivt lägre än det bemötande vi fick.
    Andreas hade tålamod att förklara saker och ting, att gå igenom vissa saker fler gånger med oss, han verkade inte stressad eller ointresserad. Läs mer

Camilla L skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Hej Vi har köpt ett hus på Gamlebovägen 8. En seriös mäklare som tar sig tid och lyssnar. Med vänlig hälsning, Camilla Läs mer
  • 2020-08-29

Timmy D skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Jag tycker att mäklaren var bra och gjorde oss nöjda med vårt köp av en villa i Tumba Läs mer
  • 2020-08-29

Pär-eric Samuel G skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vi blev korrekt bemötta vid två visningar av bostadsrätt, men saknade närmare presentation av mäklaren.

Mäklaren levde upp till våra förväntningar och agera snabbt i alla lägen, medveten om våra behov. Läs mer
  • 2020-08-27

Stefan L skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Köpte ett hus i Rönninge och Daniel Bohman var väldigt bra som mäklare
    - Återkom med svar på alla frågor som vi hade, snabbt och med bra förklaringar.
    Under budgivningen och vägen fram tills vi vann denna så sköttes allt till belåtenhet.
    Mvh Stefan Läs mer

Maria S skrev om Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Oerhört sansad och professionell. Med Daniel kände vi oss trygga att lämna över försäljningen av vårt älskade hus. Hela vägen, från första mötet till kontraktsskrivning. Så engagerad och lyhörd inför våra funderingar och önskemål! Läs mer

Laura I skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Jag och min pojkvän köpte ett radhus av Martin. Han var mycket trevlig och korrekt i sitt bemötande och hjälpte oss med all våra frågor och funderingar. Då det var vårt första husköp och det såldes innan visning så blev det väldigt stressigt att få ihop allt till kontraktsskrivningen. Martin hjälpte oss att snabbt komma i kontakt med en bankman som kunde godkänna vårt lån. Köpet känns 100% rätt och vi är väldigt nöjda. Läs mer

Monica R skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Michelle har sålt mitt radhus i Slagsta på ett mycket professionellt sätt. Hade fått rekommendationer från en granne och jag är jättenöjd.
    Sammanfattning: Proffsig, påläst, kunnig Läs mer
  • 2020-08-24

Talal Ibrahim M skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    tydligt, tryggt och säkert. Tack Björn Läs mer
    2020-09-07 Björn P svarar Talal Ibrahim M
    Tack för dina rekommendationen, hoppas flytten går bra och att ni kommer trivas i nya huset.
  • 2020-08-23

Sarah E skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Jag har haft en bra upplevelse när jag köpte huset via Björn Petrén mäklaren. Han var väldigt strukturerad och tydligt. Han svarar alltid på alla frågor och är alltid tillgänglig.
    Man känner sig trygg och väl bemötande av honom med allt detaljer som han gav oss när det gäller området och huset.
    Tackar Björn
    En tacksam kund Läs mer
    2020-09-07 Björn P svarar Sarah E
  • 2020-08-17

Tobil P skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vi sålde vår lägenhet genom Alexander och fick ett proffesionellt bemötande genom hela affären. Driven, erfaren och lättillgänglig! Läs mer
  • 2020-08-13

Susanne L skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Sålt ett radhus.
    Jag tycker att Alexander har Varit bra förklarat bra Läs mer
  • 2020-08-12

Rita Ö skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Proffesionellt och trevligt bemötande vid försäljning av bostadsrätt!
    Infriade helt mina förväntningar!
    MvhRita Läs mer
  • 2020-08-12

Kamal K skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Trevlig bemötande , redo att svara på samtliga frågor och det är viktigt att han är hjälpsam . Läs mer
  • 2020-08-12

Christer C skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Vi sålde en bostadsrätt. Vi fick ett proffsigt bemötande på hela försäljningsresan. Läs mer
  • 2020-08-07

Peter J skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Köpt tvåa på Tumba Torg 107

Utmärkt bemötande från Alexander Lindeberg. Väldigt hjälpsam Läs mer
  • 2020-08-04

Anna Ulrika N skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Ärlig, pålitlig och trygg! En extra guldstjärna förtjänar Björn för den hjälp och de goda råd han gett oss som köpare utöver själva mäklaruppdraget. Både Björn och hans assistent har varit tillgängliga och tydliga i alla delar av husaffären. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-08-04 Björn P svarar Anna Ulrika N
    Tack för den fina rekommendationen! Lycka till med ert nya hus och hoppas att renoveringen går bra.
    Hör av er om ni har några frågor.
  • 2020-08-03

Åsa W skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Hade nog lite otur eftersom det var mitt i semestertider och mäklaren dessutom blev sjuk... Läs mer
  • 2020-08-03

katarina I skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Den bästa mäklaren vi har haft 👍😊 Läs mer
  • 2020-07-22

Patricia A skrev om Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Köpt lägenhet.
    Alexander var professionell, och hjälpte oss snabbt, t o m under sin semester.
    Otroligt nöjda med Alexander. Läs mer
  • 2020-07-10

Ayman A skrev om Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Supertrevlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • 2020-07-09

Björn S skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Glad, trevlig och tillmötesgående.
    Vi har köpt en bostadsrätt av henne. Läs mer
  • 2020-07-05

Anna-marie Elisabeth C skrev om Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Försäljning av villa, byggd 1962, i Tullinge, Botkyrka kommun.
    Anders Lindblad har på ett förtjänstfullt sätt lotsat oss genom hela fastighetsafären. Hans vänliga framtoning och visade prov på erfarenheter och kunskap gav ett för oss gott resultat. Att kunna kontakta Anders Lindblad vid uppkomna frågor och funderingar har gett oss trygghet i denna vårt livs största affär.
    Vi är mycket nöjda med hans insatser och rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • 2020-07-05

Jesper C skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Gav ett bra bemötande och affären utfördes på ett professionellt och bra sätt Läs mer
  • 2020-06-28

Bengt Inge F skrev om Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Björn Petrén har hjälp oss sälja villa Genvägen 6b i Tullinge.

Kontraktet är nu gällande vilket vi är helt nöjda med.

Björn Petrén har jobbat med moderna hjälpmedel i form av annonsering på nätet och sociala medier för att nå marknadens alla intresserade. Trots coronapandemin har han lyckats bra.

Huset har fotograferats på profersonellt sätt både in och utvändigt.

Björn Petrén har ombesörjt prrofersonell besiktning av husets alla beståndsdelar så att köparen kan bedömma vad det är för hus han köper. Detta är något både köpare och säljare har nytta av.

Björn Petrén har visat villan för intresserade på ett fördömligt sätt. Han har förmedlat budgivingen under svåra förhållanden(coronapandemin) på ett sakligt och framgångsrikt sätt.

Kontraktet har skrivits och undertecknats på ett juridiskt förtroendefullt sätt.

Uppdraget att sälja vårt hus har hittills skötts på ett för oss tillfredsställande sätt av Björn Petren.

Vi ser med tillförsikt fram mot den dag då affären avslutas enligt kontraktet.

Bengt Frykfeldt säljare av villa Genvägen 6b Tullinge Läs mer
    2020-08-04 Björn P svarar Bengt Inge F
    Tack för den fina rekommendationen! Vi hörs när det är dags för deklaration.
    Björn P, stefan Engroos gillar detta
  • 2020-06-28

Ulrika W skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Han var trevlig och kunnig. Jag kände mig trygg när jag skrev kontraktet. Vilket äe väldigt viktigt Läs mer
  • 2020-06-27

Pär-eric Samuel G skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Vi har sålt ett radhus. Han har haft ett vänligt och korrekt bemötande och varit ihärdig i processen hela tiden. Ibland kort framhållning i aktiviteter, vissa saker skett utan att vi varit informerade tex utskick i närområdet om försäljningen.
    God kunskap, stor integritet,tydlighet när det gäller ansvar. Läs mer
  • 2020-06-22

Malin U skrev om Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    Vi köpte ett radhus i Salem. Svaren och tippsen vi fick från mäklarbyrån var mycket uppskattade. Martin är mycket trevlig, hjälpsam, och lätt att nå. Läs mer
  • 2020-06-17

Liselott F skrev om Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Försäljning av bostadsrätt. Vi blev trevligt och proffisionellt bemötta. Michelle levde mer än väl upp till våra förväntningar och
    Vi är mycket nöjda och skulle inte tveka att anlita henne igen. Läs mer
Michelle Endre
Martin Berglind