Svensk Fastighetsförmedling Salem

Svensk Fastighetsförmedling Salem

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Salem!

Letar du bostad i Salem, Tumba, Rönninge, Botkyrka eller Uttran med omnejd. Tveka inte på att låta någon av våra professionella mäklare hjälpa dig.

Oavsett om du letar bostad eller är ute efter att sälja din lägenhet, villa, radhus eller stuga så är det bra att anlita någon med koll på marknaden. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Salem har den kunskap och erfarenhet som krävs för att göra en riktigt bra bostadsaffär.

Värdera din bostad kostnadsfritt hos oss. Detta gör du enkelt genom att klicka på den gröna knappen här ovan.

930 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Salem

Sedan starten hos Reco 2020
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2023-01-28 Verifierad kund
    Han var klockren från start till mål. Kan rekommendera
  • Veronica M
    2023-01-27 Verifierad kund
    En nöjd kund kommer tillbaka !
    Martin var den mäklaren som vi träffade på en visning utav ett hus som vi var intresserad av och senare köpte. Han hjälpte oss sälja vårt dåvarande hus och vi blev så nöjda . Så när vi nu åter igen skulle sälja så var det Martins hjälp vi ville ha.
    Han vet hur man säljer ,är trevlig ,punktlig och noggrann.
    Skulle alla dagar om året rekommendera Martin som mäklare .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2023-01-27 Verifierad kund
    Driftig, professionell och lätt att komma i kontakt med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2023-01-26 Verifierad kund
    Återigen så har vår mäklare levererat mer än man kan förvänta sig. Det är en tuff marknad just nu, men Martin kan man lita på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2023-01-18 Verifierad kund
    Enkel snabb flexibel och förnuftig. Sammanfattningsvis rutinerad med hög servicekänsla.
    /Ronnie
    2023-01-13 Verifierad kund
    Särskilt bra på all sätt och vis
    2023-01-12 Verifierad kund
    Bra, trevlig kontakt med snabb återkoppling. Föredömligt. Tack för det
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vanessa Vodovnik en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2023-01-03 Verifierad kund
    Vanessa är mycket trevlig, glad & vänlig.

Fick en bra kontakt direkt vid första mötet, lättsam att prata med.

Jag rekommenderar henne varmt.

🌹🌹🌹🌹

JH.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-12-29 Verifierad kund
    Michelle är otroligt proffsig, hjälpsam och kunnig! Hon har också varit väldigt medkännande och stöttande i en för oss jobbig situation (försäljningen av dödsbo). Vi fick fin kontakt och hon hjälpte oss att hitta RÄTT köpare. Stort tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Norsborg
    2022-12-25 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Framstår som en man får förtroende för och har kunskapen som stödjer en i försäljningen.
  • Jani T
    • Salem
    2022-12-23 Verifierad kund
    Martin är realistisk och lovar inte för mycket.
    Proffs från början till slut.
    I dessa svåra tider så kunde han ändå sälja mitt hus på en vecka.
    Rekommenderar starkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Segersjö
    2022-12-10 Verifierad kund
    Michell är alltid glad o positiv. Hon är kunnig och det märks att hon kan sitt jobb. Lätt att prata med och ställer alltid upp om man vill fråga eller prata. Hon utför alltid det som vi kommit överens om. Michelle är em mycket bra mäklare❣️
    2022-12-10 Verifierad kund
    Kunnig, positiv och lätt att få tag i.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor.
    • Nytorp
    2022-11-28 Verifierad kund
    Han är bra och jobbar på rätt sätt och samma arbete med kunderna jag är nöjd tack för allt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vanessa Vodovnik en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2022-11-27 Verifierad kund
    Mycket professionell utmärkt kommunikation från början till slut riktigt nöjd med allt. Ett stort tack Vanessa.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare! Vi hade en privat visning och det var avslappnat och Martin var påläst.
    Det blev en såväl hastig som snabb visning och kontraktsskrivning, vi hann inte bygga upp några större förväntningar. Men ett plus för hur fort det gick att få kontraktet signerat.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Trevlig och positiv
    Bra snabb affär
    Lätt att samarbeta med
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-11-17 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande och proffsig hjälp med affären.
    2022-11-14 Verifierad kund
    till hundra procent, väldigt bra
    2022-11-01 Verifierad kund
    Trygg, kunnig med väldigt lättsamt trevligt bemötande.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Kunde fått betyget utmärkt, om hon inte missat en bokad visning samt varit lite bättre påläst/kunnig om detaljer i bostaden och föreningen.
    För övrigt en glad, trevlig, energifull, och inspirerande person.
  • köpte sitt hus med hjälp av Vanessa Vodovnik en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Norsborg
    2022-10-24 Verifierad kund
    Som jag tror på Vanessa hon är jätte smart , snäll och hjälpsam på lämna info och lätt att kontakta hela tiden jag vill säg till henne tack så jätte jätte jättemycket 🌹🌹🌹🌹🌹
    2022-10-23 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt pålitlig.
    2022-10-15 Verifierad kund
    Vi blev bemötande på en trevlig och professionellt sätt.
    Vanessa uppnå alla våra förväntningar
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Grödinge
    2022-10-15 Verifierad kund
    Andreas var en lyhörd och trevlig mäklare.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, postivt synsätt, ärlig och realistisk.

Vi hoppades att hon kan hjälpa trots dagens väldigt pressade marknad och det gjorde hon.

Engagerad, målmedvetet, empatisk. Jag kan bara tacka hennes insats och kan rekommendera även andra att anlita henne som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Tullingeberg - Östra
    2022-10-10 Verifierad kund
    Genomgående bra upplevelse och mycket pedagogiskt hanterat då jag är förstagångsköpare! Är jättenöjd:)
    2022-10-10 Verifierad kund
    Hej.

Jätte trevlig person med bra kompetens och bra kommunikation .
    Trevlig bemötande😊
    2022-10-04 Verifierad kund
    Michelle är mycket uppriktig och mycket vänlig och lätt att kommunicera,
    Hon är mycket proaktiv och en av de bästa inom bostadsmäklare.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Öppen, glad, positiv tjej som fick mig att känna mig hemma redan på visningen!
    • Grödinge
    2022-10-02 Verifierad kund
    Alltid lugn, trygg, ärlig och aldrig någon bullshit.
    2022-10-01 Verifierad kund
    Michelle är väldigt kunnig och en otroligt proffsig mäklare som får både köpare och säljare att kännas sig trygga!
    2022-09-28 Verifierad kund
    Snäll och hjälpsam. Kunnig och enkel att ha kontakt med. Rekommenderar honom som mäklare.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Proffs, helt enkelt. Håller kunder alltid uppdaterad som jag uppskattar.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare.
    • Tullingeberg - Östra
    2022-09-20 Verifierad kund
    Michelle har varit en trygg punkt under hela försäljningsprocessen. Hon förklarar, återkopplar och är flexibel! Kommer absolut att anlita henne igen!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vanessa är väldigt trevlig, professionell och glad. Det var enkelt att få kontakt och hon var snabb på att boka in visning. Vanessa är mån om att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. Rekommenderar henne varmt!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vanessa har alltid varit tillgänglig och svarat på frågor. Hon har hjälpt till när min bank har strulat och har varit riktigt enkel att nå hela tiden. Jag skulle välja Vanessa tusen gånger om, om jag skulle sälja min bostad.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar och hjälpte oss med allt vi behövde. Bästa mäklaren!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2022-09-11 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande och pålitlig.
    Martin hjälpte oss enligt våra förväntningar.
    Anna-Stina och jag är eniga att Martin hjälpte oss på ett långt och proffsigt sätt.
    Tack för hjälpen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2022-09-11 Verifierad kund
    Martin är en jättesnäll mäklare. Han är professionell och kan svara på alla frågor relevant till affären. Då är det smidigt och snabbt när vi köpa lägenheten kvällsvägen2. Tack för hans hjälp!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Alexander är riktigt proffsig, hjälpsam och lätt att förstå allt när han förklarar, easy to aproach.
    verkligen rekommenderat mäklare
    2022-09-06 Verifierad kund
    Hjälpsam och flexible person samt har förklarat allt vi behöver och svarar alltid på vår frågan
    • Centrala Södertälje
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med den fina servicen jag fått av Michelle under hela försäljningsresan! Hon lyckades sälja min lägenhet trots en skakig marknad till ett bra pris! Hon håller det hon lovar, lättillgänglig och uppfyller kraven på alla sätt! Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera henne till alla som ska sälja, oavsett marknadsläge!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Så nöjd med Alexander!
    Vi både köpte och sålde av honom eftersom vi fick ett så seriöst och varmt intryck. Lugn, säker och kompetent.

Jag gillar starkt att han inte är så hetsig och säljig (i negativ bemärkelse) som många andra mäklare är. Istället är han lugn och säker, som gör att det känns mer seriöst och att det blev en bra affär - med mer än vi räknat med i en skakig marknad!

Att han dessutom var finkänslig för vår situation med separation samt var väldigt hjälpsam med att hitta nytt var också något jag uppskattat oerhört mycket. Skulle lätt vilja både sälja och köpa med honom igen.

Tack för allt!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Första intrycket var mycket bra. Han är väldigt kunnig och trevlig och hjälper till om det är något jag undrar över. Kan varmt rekommendera honom. Stort tack till honom 👍 Gunilla
    2022-08-31 Verifierad kund
    Snabb
    Serviceinriktad
    Kunnig
    Hjälpsam
    2022-08-28 Verifierad kund
    It was a delight to work with Vanessa.
    Swift and efficient, her approach, energy, skills and insights were outstanding.
    I can wholeheartedly recommend Vanessa, and look forward to working with her again in the future if the opportunity arises
  • sålde sitt hus med hjälp av Vanessa Vodovnik en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2022-08-27 Verifierad kund
    En otroligt glad, trevlig och energisk mäklare som kämpar in i det sista.
    Upplyser en hela tiden om något nytt händer.
    Är nåbar även efter arbetstid.
    Kan varmt rekommendera henne till andra och om jag ska sälja något igen så är det henne jag kommer att vända mig. 👍😀