Läs vad 639 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Salem 2

• 2021-01-25
    Det intrycket jag fick av Michelle var att hon var väldig trevlig och noga i sitt arbete. Hon förklarade tydligt hur det skulle gå till. La fram en bra säljnings plan. Jag skulle rekommendera henne vidare till nya kunder. De förväntningar jag hade uppnåddes inom den tidsramen vi hade satt upp.
    I alltiallo så kan jag sammanfatta att vi är mycket nöjda med hennes insatts.
    Maria A
    • 92.0 m²
    • Tumba
    sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2021-01-25
    Vi fick ha kontakt med Michelle när vi skulle köpa vårat första hus. Då vi hade ingen erfarenhet. Vi fick ganska snabbt och effektivt hjälp av Michelle. Hon hade väldigt bra bemötande. Vi fick mycket information angånge hus försäljning och råd av henne. Vi kunde nå henne snabbt. Till slut hjälpte hon oss att köpa huset som vi har letat efter länge.
    Polan S
    • 92.0 m²
    • Tumba
    köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2021-01-25
    Sålt en villa och det har gått bra över alla förväntningar. Vi blev mycket bra bemötta av Andreas som är både trevlig och mycket kompetent.
    Ci R
    • 131.0 m²
    • Tumba
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2021-01-21
    Andreas är mycket professionell och vi fick ett väldigt bra bemötande. Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Tumba som mäklarfirma. Stort tack för bra samarbete.
    Nahla M
  • 2021-01-20
    Vi köpte ett hus för en vecka sen, och Michelle var mycket hjälpsam. Huset var inte redo för försäljning, men Michelle höll alltid kontakt med säljaren och hon lyckades hjälpa oss snabbare än vi trodde. Vi är mycket nöjda med henne.
    Carla G
    • 108.0 m²
  • 2021-01-20
    Vi har sålt en villa. Andreas har bemött oss med stor respekt och ödmjukhet. Problemet som uppstod vid försäljningen löste han helt suveränt utan att belasta oss.

Alla de förväntningar som vi hade av en mäklare levde Andreas upp till.

Vi kommer verkligen rekommendera Andreas till andra som tänker sälja sin bostad.
    Jan-erik Lennart N
    • 128.0 m²
  • 2021-01-19
    Andreas är mycket professionell. Vi fick ett mycket bra, lugnt och ärligt bemötande av honom vid första mötet. Gav oss bra råd och var saklig.
    Mazen I
    Mazen I
  • 2021-01-19
    Sålt en villa: Oerhört inkännande, kunnig och hjälpsam.
    Anita L
    • 99.0 m²
    • Tullinge
    sålde sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2021-01-09
    Vi har köpt en lägenhet och har blivit mycket bra bemött av Alexander. Vi uppfattar Alexander som kunnig, duktig med ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Vi är mycket nöjda!
    Ci R
    • 54.0 m²
    • Tumba
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-12-22
    Vi blev bemötta av mäklaren på ett jätte välkomnade sätt. Super trevlig och glad. Hade inga förvåningar så, bara att de frågor som ställs vill man ha svar på. Och det tycker jag vi definitivt att vi fått!
    Sandra Ö
    • Tullinge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-12-20
    Jag har köpt en bostad och jag tycker mäklaren var duktig på sitt job och hade ett trevligt bemöttande
    Luljeta T
  • 2020-12-20
    Jag har köpt bostadsrätt mäklaren va mycket trevlig och kunnig
    Gani T
  • 2020-12-18
    Sålt tre rok Alexander var den jag fastnade för, trevlig kunnig och informativ
    Hade väl hoppats på mera intresse från allmänheten,men är nöjd med det jag fick!
    Marianne N
    • Botkyrka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-12-16
    Jag har köpt en del av en villa. Jag blev bemött av Andreas Bergström på väldigt trevligt sätt. Han var skicklig och visste exakt vad som skulle göras. Han levde upp till mina förväntningar och försökte hjälpa mig optimalt för att leva upp till mina förväntningar. Bästa mäklaren jag har träffar i mitt liv.
    Keshav T
    • 98.0 m²
    • Tumba
    köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-12-15
    Daniel Sålde vårt radhus!
    Super trevlig och härlig person. Daniel är Flexibel, tillgänglig, tillmötesgående och hjälpsam.
    Han uppfyllde våra förväntningar och hela försäljningen gick smidigt, från start till mål! En bra och trygg mäklare som vi starkt vill rekommendera.
    Kirill T
    • Salem Söderby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
  • 2020-12-15
    Vi köpte en bostadsrätt i Rönninge och jag upplevde Daniel kunnig och vänlig..
    Stort tack Daniel för ett suveränt samarbete.
    Youssef Z
    • Salem Söderby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Bohman en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
  • 2020-12-15
    Snabbt svar på frågor. Kontinuerlig och tydlig i kommunikationen om läget av buden. Trevligt bemötande.
    Rana M
  • 2020-12-05
    Jag har med Andreas hjälp sålt en tomt i Grödinge. Målet var högt satt, men Andreas levererade. Jättenöjd med samarbetet, kommer utan tvekan kontakta Andreas igen framöver.
    Ilhan D
    • Grödinge Kyrkby
    sålde en tomt med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-12-02
    Alexander är väldigt påläst och kunde svara på alla mina frågor. Trevligt bemötande och tillgänglig hela tiden. 5 plus till honom, är supernöjd!
    Oscar H
    • 68.0 m²
  • 2020-11-30
    Jättetrevligt man efter kontakt med annons på Hemnet.
    Jean-philippe R
    • 104.0 m²
    • Grödinge
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-11-29
    Ett bra service och snabbt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Awdhesh T
    • 98.0 m²
  • 2020-11-28
    Allt har gått väldigt smidigt, kommunikationen har varit tydlig och jag känner att alla mina frågor besvarats snabbt.
    Michael A
  • 2020-11-26
    Toppen mäklare! Tillgänglig, effektiv och super trevlig.
    Sålde min 2:a med hjälp av honom.

Rekommenderas varmt!
    Therese J
  • 2020-11-24
    Mycket seriös och kunnig mäklare.
    Lätt att få återkoppling av samtal.

Trevligt bemötande

Mycket nöjd!
    Birgitta E
    • 52.5 m²
  • 2020-11-21
    Vi köpte en villa - första gången vi gjorde det - och fick trevligt och proffisionellt bemötande under hela processen. Hjälp med funderingar och frågor var inget problem oavsett när de dök upp.

Vi kände oss trygga med affären och fick all den hjälp man kan önska sig under processen. Rakt igenom en mycket positiv upplevelse. Vi kan verkligen rekommendera Michelle.
    Urban S
    • 99.0 m²
  • 2020-11-21
    Jag har tecknat mig för en bostad på ett nybyggnadsprojektet Brf. Kaptenen, Riksten, Tullinge, Botkyrka Kommun.
    Där har Björn varit/är min kontaktperson och det har fungerat mycket bra underlag kontraktsignering.
    Ännu är inte affären genomförd till hundra procent, men än så länge har det fungerat mycket bra och effektivt.
    Lars L
    • 68.0 m²
    • Botkyrka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Tack Lars för din rekommendation. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Björn Petrén

Björn Petrén

Visa svar
  • 2020-11-13
    Min mor har sålt sitt hus
    Andres har varit mycket trevlig person
    Allt har gått väldig smidigt
    Antonio P
    • 120.0 m²
  • 2020-11-13
    En jätte gulllig kunnig arbetsam engagerad lyhörd mäklare.som tagit sig an min lgh i tullinge.
    Karin K
    • Tullingeberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    En villa på Vedstigen 16
    Jätte bra service, snabb och pålitlig
    Matilda S
    • 120.0 m²
  • 2020-11-12
    10/10
    Köpte ett hus. Och allt gick fort och krångel fritt.
    William S
    William S
    • 96.5 m²
    • Tumba
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-11-12
    Trevlig och kompetent. Rekommenderas!
    Christer C
    • 58.5 m²
  • 2020-11-11
    Trotts Corona ordnade Anders visning på ett väldigt bra sätt. Informativt och påläst under visningen. Fick oss att få en bra känsla inför köpet.
    Manpreet Singh B
    • 142.0 m²
    • Tullinge
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-11-09
    Trevlig bemött
    Selcuk U
  • 2020-11-04
    Köpt lägenhet.

Alexander bemötande var mycket bra och positivt.

Väldigt kunnig mäklare.
    Josefine L
    • 71.5 m²
  • 2020-11-02
    Bemötande, fakta underlag och frågetecken kring objektet (fastigheten) både före, under och efter köp har varit professionellt utfört. Däremot så om jag jämför med konkurrerande mäklare så är "hur" visningar i Corona tider genomförts bland det sämre.
    Roland L
    • 104.0 m²
  • 2020-11-01
    Vi har precis köpt en bostadsrätt av Alexander.
    Han var jätte duktig.
    Georgios K
    • 114.0 m²
  • 2020-10-30
    Sålde vår bostadsrätt i Alby. Alexander har alltid haft ett toppenbra bemötande! Det var verkligen känts som att han tagit hand om oss ordentligt och varit seriös. När vi hållit på att ge upp har han fortsatt greja med visningar och ringt runt, fixat och donat sena kvällar och helger. Fem av fem möjliga!
    Saga V
    • 37.0 m²
  • 2020-10-30
    Vi har precis köpt en bostadsrätt av Svensk fastighetsförmedling och Alexander var mäklare. Vi blev väldigt bra bemötta och omhändertagna, Alexander hjälpte oss och fick oss att känna oss trygga genom hela affären.
    Jessica C
    • 114.0 m²
  • 2020-10-29
    Sålt lägenhet med hjälp av Daniel som har varit en mycket trygg och trevlig kontakt under hela processen. Han har varit noggrann, engagerad och lättillgänglig, återkopplat regelbundet och tålmodigt svarat på alla mina frågor och funderingar. En mycket professionell och sympatisk mäklare jag verkligen varmt kan rekommendera!
    Isabell K
  • 2020-10-26
    Daniel är en mycket kompetent mäklare!
    Brf M
  • 2020-10-26
    Köpte nyligen en bostadsrätt genom Daniel Bohman på Svensk fastighetsförmedling.

Daniel gav både ett genuint och professionellt intryck.

Bra kontakt genom hela processen från början till slut.

Kan absolut rekommendera Svensk fastighetsförmedling för både köpare och säljare.
    Jakob S
  • 2020-10-23
    Jag är otroligt nöjd med Martin på alla sätt från första mötet till sista mötet.
    Jag har ett förslag till er.
    Klona Martin så har ni en otroligt trevlig och ödmjuk, kunnig mäklar kår.
    MVH
    Anders Ridderfors
    Anders Erik R
    • 65.0 m²
    • Rönninge
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
  • 2020-10-23
    Fick kontakt med Anders vid intresseanmälan av Brf Kaptenen. Träffade också Anders för att diskutera framtida försäljning av mitt radhus. Anders gav ett mycket positivt intryck - är kunnig och känner väl till lokala förhållanden när det gäller köp och sälj.
    Är lätt att få kontakt med även om han har mycket annat på gång. Har också en personlighet som jag uppskattar.
    Janina J
    • Botkyrka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
  • 2020-10-21
    Köpt bostadsrätt av Daniel Bohman i oktober -20.
    Trevligt, tryggt och professionellt bemötande från visning till köp!
    Magnus W
  • 2020-10-20
    Michelle har sålt mitt hus i kagghamra som jag har haft i 20-år, jag har blivit bemött på ett otroligt fint proffsigt och tryggt sätt, jag kan varmt rekommendera Michelle och kommer med glädje att anlita henne igen🤗🌟🌸
    Anneli F
    • 74.0 m²
  • 2020-10-16
    Kontakt sker endast på mitt initiativ.
    Ingen uppföljning vilket gör att jag blir tveksam till Om intresse finns över huvud taget
    Lena Ann-sofie K
  • 2020-10-15
    Jag har köpt en lägenhet.

Han var jätte trevligt och jag blev nöjd med hans bemötande.

Andreas såg jättetrevligt ut och han besvarade på alla mina frågor, mina förväntningar var normala , men sedan tills slut märkte jag att det blev ännu bättre än vad jag förväntade mig .
    Margarita Del S
    • 55.7 m²
  • 2020-10-12
    Jag har med Alexanders hjälp sålt min lägenhet. Alexander har alltid varit otroligt glad, tillmötesgående, förstående och haft tålamod när det varit en del fram och tillbaka med köpare och även med mig när jag velat. Alexander har verkligen levt upp till mina förväntningar och även gett det lilla extra så att allt har gått smidigt. Jag är supernöjd och glad att jag anlitade Alexander att hjälpa mig att sälja. Han har fått mig att känna att jag kan släppa allt och överlåta det till honom.
    Sara L
    • 104.5 m²
  • 2020-10-09
    Bostadsrätt har vi köpt trevligt och sakkunnigt bemötande
    Engagerad mäklare. Kan rekommenderas
    Christina G