Svensk Fastighetsförmedling Salem

Svensk Fastighetsförmedling Salem

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Salem!

Letar du bostad i Salem, Tumba, Rönninge, Botkyrka eller Uttran med omnejd. Tveka inte på att låta någon av våra professionella mäklare hjälpa dig.

Oavsett om du letar bostad eller är ute efter att sälja din lägenhet, villa, radhus eller stuga så är det bra att anlita någon med koll på marknaden. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Salem har den kunskap och erfarenhet som krävs för att göra en riktigt bra bostadsaffär.

Värdera din bostad kostnadsfritt hos oss. Detta gör du enkelt genom att klicka på den gröna knappen här ovan.

Läs vad 853 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Salem 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-01-17 Verifierad kund
    Trevlig , kunnig och enormt bra på att lyssna på alla behov och önskningar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-01-15 Verifierad kund
    Jag blev korrekt bemött av Alexander, han ringde upp med jämna mellanrum och berättade vad som skedde under budgivningen, någon hade dragit tillbaka sitt bud så jag kunde lägga ett lägre än det jag lade och så vidare....

Själva kontraktskrivandet gick snabbt och smidigt, jag är helnöjd med honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-01-15 Verifierad kund
    Lätt och snabb att få kontakt med jämt. väldigt tydlig, lugn och trevlig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Vanessa Vodovnik en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2022-01-13 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Vanessas insats! Hon är lyhörd och engagerad och ger ett väldigt professionellt och trevligt intryck. Hon gjorde ett grymt jobb. Konstanta uppdateringar, snabb på att svara. Tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-12-27 Verifierad kund
    Alexander är mycket professionell, kunnig och engagerad vilket gjorde att vi som köpare kunde känna oss trygga i vår affär. Att han även är glad och trevlig gör bara intrycket ännu bättre. Vi kan starkt rekommendera Alexander !
    2021-12-26 Verifierad kund
    Snabb. Vänlig. Hjälpsam.. Lyhörd.
    2021-12-26 Verifierad kund
    Proffsigt och hög trygghetskänsla!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-12-26 Verifierad kund
    Lyhörd, engagerad och flexibel, Glenn Hysén klass!
    2021-12-17 Verifierad kund
    Han er veldig flink og veldig kunnskapsrike. :)
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jag fick möjligheten att lära känna Alexander under ett av hans uppdrag i Tullinge. Vi letade hus och han hade ett till försäljning som passade oss utmärkt. Jag kan nog med handen på hjärtat säga att jag aldrig tidigare mött på en mer ödmjuk och transparent mäklare. Alexander är verkligen en sådan mäklare som man önskar att komma i kontakt med när fastighet- och bostadsaffärer ska genomföras. Han är en vänlig, jordnära, ärlig och godhjärtad person, som tar till vara både på säljarens och köparens intressen. Varje affär är unik och ska vara trygg och framgångsrik för såväl köpare som säljare och det lyckas han verkligen med. En mäklare att lita på och som inte kör något ”fult” spel. Rekommenderar Alexander starkt till er där ute som planerar köpa/ sälja. Ni kommer inte att ångra er.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-12-08 Verifierad kund
    Hon är en snäll och pedagogisk mäklare. Hon beskrev allt på en grundläggande nivå så att även vi nybörjare förstod. Vi blev väl informerade om allt som hände. Vi hade ganska låga förväntningar, på grund av dåliga mäklare sedan tidigare, så vi båda blev glatt överraskade över all information vi fick, samt presentationen vi fick under visningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-12-02 Verifierad kund
    Hjälpte oss hitta vårat drömboende med en snabb och smidig affär! Vi som köpare kände oss trygga och nöjda med Andreas som mäklare!
  • Dahl S
    2021-12-02 Verifierad kund
    Andreas löste en snabb och smidig affär med precis det huset vi ville ha. Skötte allt snyggt och proffsigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-11-28 Verifierad kund
    Från start till mål en allt igenom positiv upplevelse av min husförsäljning. Michelle är supersympatisk och ett proffs ut i fingerspetsarna.
  • GABY M
    köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-11-27 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-11-26 Verifierad kund
    The Sales pitch & energy before signing the agreement was very impressive, but unfortunately all of that was not the same when it came to selling the house. However I must acknowledge that he was very helpful when it come to helping with his contacts with the Bank. Also was very supportive in the whole process.
  • Jennifer L
    2021-11-25 Verifierad kund
    Alexander gav oss som köpte radhus ett lugnt och betryggande bemötande vid såväl visning som budgivning och kontaktskrivning.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, kontakt och trygg känsla!
    • Riksten
    2021-11-17 Verifierad kund
    Hon har bra bemötande, snäll, rolig, smärt och vi fick allt information om lägenheten.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Det var trevligt, sakligt och effektivt.

Jose & Annika
    • Tullingeberg
    2021-11-10 Verifierad kund
    Sålde vår bostad innan öppen visning till bra slutpris. Lättillgänglig och super trevlig, kan rekommendera Alexander till alla som ska köpa eller sälja bostad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-11-08 Verifierad kund
    Har tyvärr inte fått träffa han, men har haft otroligt bra telefonkontakt. Upplever Martin som väldigt kunning i sitt yrke.
    • Tullingeberg
    2021-11-05 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare. Rekommenderar Alexander!
    • Alby
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mycket professionell men ändå personlig.
    Tacksam för snabb hantering.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Allt funkade kanon!
    Nu ska han bara fixa ett hus åt oss!😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Storvreten
    2021-10-30 Verifierad kund
    Fint bemötande & trevlig mäklare!
    • Storvreten
    2021-10-30 Verifierad kund
    Fin bemötande. Trevlig mäklare.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Alexander har ett oerhört bra sätt att hantera personer och möta människor på olika nivåer. Alexander är verkligen fullt engagerad och hans arbete genomsyras av trygghet, transparens och ett absolut driv för att nå det gemensamma målet om en bra affär. Alexander för en löpande dialog och har snabba kontaktvägar.
    Jag kan varmt rekommendera Alexander vidare till dig som vill göra en riktigt trygg och bra affär.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och hjälpsam. Väldigt bra mäklare :)
    2021-10-28 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Alexander! Han är saklig, korrekt, trevlig, snabb med återkoppling och låter en ta sig tid att fundera utan att stressa fram beslut. Ska du sälja så kontakta Alexander!
    2021-10-27 Verifierad kund
    Mycket proffsigt sköt av hela processen.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Alexander är professionell, trevlig och sköter kommunikationen på ett utmärkt sätt. Rekommenderar varmt Alexander att handha ens viktiga husärenden.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Alexander känns "proffsig" och vi fick ett väldigt gott intryck av honom både som köpare och säljare
    2021-10-24 Verifierad kund
    Bästa mäklaren. Så proffsig och kunnig, och även empatisk. Så han får bästa betyget av mig.
    2021-10-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Han levde mer än väl upp till det vi förväntade oss av honom.
    Mycket tillmötesgående och svarar alltid när vi vill ha kontakt med honom.
    Vi fick en känsla av att han är en erfaren mäklare som dessutom känner till det området där vi har objektet som ska säljas .
    Försäljningen är inte riktigt klar än men vi kommer att rekommendera honom till grannar och bekanta samt ta kontakt med honom ytterligare när vi har fler mäklaruppdrag lite senare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vanessa Vodovnik en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-10-15 Verifierad kund
    Alltid positiv, tålmodig. Vet hur man hanterar både säljare och köpare. Överträffade alla förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vanessa Vodovnik en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-10-15 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött och väldigt proffsigt från början till slut!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-10-14 Verifierad kund
    Kunnig ,professionell ,trevlig, snabb på att återkoppla.
    Rekommenderas varmt!
    2021-10-11 Verifierad kund
    She was professional and easy to work with. Helped us through all the stages of selling a house.

Would pick her again if I have another house to sell.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, professionell mäklare
    2021-10-10 Verifierad kund
    Vi tycker Martin bemötte oss på ett väldigt trovärdigt professionellt sätt. Han var engagerad och noggrann Inger ett stort förtroende för både säljaren och köparen. Återkopplar ofta under försäljningen.
    Vi är väldigt nöjda med Martin Berglind.
    2021-10-09 Verifierad kund
    Trevlig och snäll, kunde besvara alla våra frågor.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Proffsig, målmedveten och har förmågan att avsluta på samma sätt. Rekommenderar Alexander alla timmar på dygnet.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Michelle, hon är väldigt tydlig med allt som gäller, återkopplar ofta under försäljningen. Hon lyssnar, ger bra feedback. Ett stort plus är att hon känner till området och kan svara på alla frågor.

Dessutom är hon supertrevlig! Skulle vi behöva anlita en mäklare igen, kommer vi definitivt kontakta Michelle.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabba svar och raka puckar. Det gillar vi!
    • Slagsta-Norsborg
    2021-10-06 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Anders, han är proffsig,
    Kan verkligen rekommendera honom.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda. Alexander har varit ärlig, engagerad och lätt att få tag på genom hela processen. Bryr sig om att både säljare och köpare ska känna sig trygga. Rekommenderar verkligen!
    2021-10-03 Verifierad kund
    Mycket välbemött både innan visning samt under försäljningens gång.
    Kunnig, hjälpsam och professionell.
    Vi känner oss nöjda och trygga med vårt köp och kan varmt rekommendera Alexander Lindeberg som mäklare vid köp/försäljning av bostad.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Michelle är kunnig, professionell, skicklig och opartisk i sin yrkesutövning. Med stort engagemang och fantastisk serviceanda fick vi hjälp med försäljningen. Försäljningsprocessen upplevdes tryggt, smidigt och enkelt. Tack Michelle!
    2021-10-01 Verifierad kund
    Hej! Jag bemött väldigt med respekt och snäll av Alexander Lindberg.
    Han ville verkligen hjälpa till med bostadsköpet så det var snällt av honom.
    Jag tycker ni är bra jag har upplevt det väldigt bra trots lite stress för det var min första bostad köp hade inte så mycket erfarenhet fick hjälp av mäklaren.
    Mvh Ghader Gholami