Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Centralgatan 12, 149 32 Nynäshamn — Visa karta

Välkommen till en fastighetsmäklare med koll på läget i Nynäshamn!

Vårt mål är alltid att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och i slutet göra en affär du känner dig nöjd med. Genom att samarbeta med dig och hålla öppen kommunikation tror vi att vi på bästa sätt kan hjälpa dig i bostadsbytet. För oss är varje affär unik och vi trivs som mäklare just för att vi får möjlighet att träffa och lära känna människor med olika behov, bakgrund och förhoppningar. Den ena dagen är aldrig den andra lik för oss!

Ta en sväng förbi vår BoButik om du har frågor eller funderingar kring bostad och boende här i Nynäshamn!

Läs vad 29 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

• 2019-11-23

Ina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Köpt Lägenhet.
    Han var väldigt trevlig, tyckte han var lite svår att få tag på, och lite dålig på återkoppling. Men annars bra. Läs mer
  • 2019-11-12

Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Vi har sålt bostadsrättstrea i Nynähamn. Sv Fastighetsförmedlings mäklare Joachim Norin har skött försäljningen på bästa tänkbara sätt, med proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-11

Hans W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Vår mäklare Kurt Pettersson bemötte oss på ett trevligt och tillmötesgående sätt och vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar på ett bra sätt. Läs mer
  • Hans G

2019-11-10

Hans G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Sålt ett bostadsrättsradhus.
    Mycket bra jobb av mäklaren
    Försäljningen infriade helt dom förväntningar jag hade när det gällde tid och pris.
    Proffsigt bemötande från mäklaren. Fina bilder av objektet, kort sagt en mycket lyckad försäljning Läs mer
  • 2019-09-16

Tobias P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Utmärkt service, bra kommunikation och allt har gått väldigt lätt Läs mer
  • 2019-08-31

Björn O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Kompetent från första telefonsamtalet till undertecknandet av avtal.
    Jag hade höga förväntningar som överträffades med råge av Joachim. Läs mer
  • 2019-08-30

Leif Einar Ingemar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Mycket bra och snabb service av Joachim Norin vid försäljningen av sommarstugan på Lisö. Läs mer
  • 2019-08-29

Jan Olov W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag anlitade Kurt Pettersson för en försäljning av en fastighet på Muskö och trots det osäkra läger på marknaden så sålde Kurt den väldigt snabbt,Kurt har uppträtt väldigt proffsigt i alla lägen och visat stor skicklighet och kunnande,han är dessutom förbannat trevlig och går alltid att få tag på, så jag har bara gott att säga om honom.
    Jan Winbäck Läs mer
  • 2019-07-09

Lars Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Att sälja en fastighet är ofta en lång process och ovant. Dock kände jag från första mötet med Joachim att detta skulle han fixa vilket han också gjorde på mycket professionellt. Jag kände att Joachim utsrålade erfarenhet, kunskap och förtroende. Joachim landade hela affären långt mycket bättre än, jag tror, någon annan skulle ha gjort oavsett mäklarbyrå. Både köpare och säljare var sannolikt imponerade av hans totalkoll på alla blanketter och avtal som skulle skrivas under. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2019-06-25

Britt E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Sålt fritidshus. Trevligt, proffsig och kunnig.
    De förväntningar vi hade var att mäklaren ska ge bra råd, kunnig om marknaden och kunnig om hur man marknadsför fastigheten för att få bästa resultat.
    Det vi kunde märka väldigt tydligt var att mäklaren var genuint mycket intresserad av just vårt hus som han skulle sälja. Vilket utgjorde en stor trygghet för oss. Han tog hand om allt på det allra bästa sett. Vi är mycket nöjda och glada att vi valde just Kurt Pettersson. Så skulle alla mäklare arbeta! Läs mer
    2019-07-12 Kurt P svarar Britt E
    Tack för det vänliga omdömet. Det har varit en mycket trevlig upplevelse att få hantera försäljningen och kontakterna oss emellan. Ser fram emot vårt möte i samband med tillträdet.Jag önskar er båda en fortsatt skön sommar. Mvh Kurt Pettersson
  • 2018-12-18

Kurt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Sålt Bostadsrätt.
    Mäklaren mycket vänlig och kunnig och en trevlig person.
    Förväntat kunnig mäklare som gör mitt uppdrag att sälja min bostadsrätt till rätt pris, och det blev ungefär enligt förväntningarna.
    Positiv upplevelse, kan rekommenderas varmt. Läs mer
  • Funda A

2018-05-10

Funda A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Bästa Kristina - på SF

Jätte nöjd med allt!!
    Hon är bäst och erfaren och vet absolut hur man ger bra service till sina kunder. Vi sålde ett hus . Läs mer
    2018-06-19 Kurt P svarar Funda A
    Tack snälla! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen.
    Trevlig sommar
  • 2018-05-08

Marcus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Bostadsrätt i Nynäshamn
    Mycket trevligt bemötande och en snabb handläggning.
    Vilket resulterade i att tillträdet till lägenheten kunde tidigare läggas. Läs mer
    2018-06-19 Kurt P svarar Marcus A
    Tack! Alltid kul när saker går att lösa till det bästa.
  • Kurt G

2018-05-08

Kurt G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Sålt fritidshus.
    Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och insats, bra och saklig information under hela affären.
    Allt fungerade som vi hoppades.
    Försäljningen genomfördes proffsigt och bra.
    Vi kan varmt rekommendera Kristina Svanfeldt för nya uppdrag. TACK Läs mer
    2018-06-19 Kurt P svarar Kurt G
    Tack Kurre! för ett smidigt och gott samarbete.
    Trevlig sommar
  • Fredrik D

2018-01-15

Fredrik D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Trevligt bemötande, saklig men ändå mänsklig mäklare. Förklarade allt jag behövde veta och framförde en proffsig presentation av min bostad. Är nöjd över både hela processen och slutbudet. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Hans J

2017-11-28

Hans J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    joachim norin har gjort ett fantastiskt jobb mycket över vår förväntan .allt proffsigt. Läs mer
  • 2017-11-19

MariAnne F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren var informativ, hjälpsam och kunnig. Ett professionellt och kompetent utfört arbete är den upplevelse vi fått. Läs mer
  • 2017-07-27

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag fick ett väldigt bra första intryck av mäklare Tanja,
    proffsigt och en bra informativ information på hur hela affären
    ska komma att fortlöpa.
    Under hela affären fick jag bra fortlöpande information hur allt låg till och så var det ända till att sista pappret blev påskrivet.
    Jag kan varmt rekommendera denna mäklare Tanja Tabulovich från
    Svensk Fastighetsförmedling.

Lars Lindqvist Läs mer
  • 2017-07-25

Monica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag fick ett mycket bra bemötande och mäklaren ansträngde sig för att berätta om processen och hanterade hela affären mycket bra. Jag är jättenöjd. Läs mer
    2017-07-28 Kurt P svarar Monica B
    Tack Monica för den fina beskrivningen!
  • 2017-07-24

Göran Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag är nöjd med min mäklares insats, från första kontakt och genom hela försäljningen. Bra dialog, tydlig, lyhörd och följsam genom en ganska lång och ibland komplicerad försäljningsprocess. Läs mer
    2017-07-25 Kurt P svarar Göran Å
    Tack för fina ord! Det var ett trevligt samarbete vilket alltid underlättar i processen.
    Glad sommar!
  • 2017-06-26

Sven E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Bra erfarenhet hon sålde fastigheten till oss tidigare. Valde därför henne igen. Kunnig och proffsig. Läs mer
    2017-06-26 Kurt P svarar Sven E
    Tack så mycket! Det var bara roligt. Trevlig sommar!
  • 2017-06-07

Bill H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Tanja var glad, trevlig o kunnig , vi är 100 procent nöjda. Läs mer
  • Winnetou H

2017-05-21

Winnetou H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Trevligt, snabbt, tillmötesgående. Ärliga och raka svar. Flexibel, och man få svar på alka sina frågor.

Med varma rekommendationer. Läs mer
    2017-06-26 Kurt P svarar Winnetou H
    Tack så mycket! Så roligt att få så fint omdöme.
  • 2017-03-23

Ulrika skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Utmärkt mäklare. Ordnade allt utan min medhjälp. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-04-18 Kurt P svarar Ulrika
    Stort tack! Alltid lika roligt när en affär går lyckligt i mål. Jag tycker nog jag fick den hjälp jag behövde :-)
  • Ingrid R

2017-03-07

Ingrid R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Kristina är en mycket professionell ock kunnig. Tar sig tid att förklara på ett begripligt sätt. Jag skulle anlita Kristina igen. Läs mer
    2017-03-10 Kurt P svarar Ingrid R
    Tack snälla. Det var ett rent nöje.
    Kristina
  • 2017-01-19

Lena Elisabeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Vi är mycket nöjda med hennes agerande med våran försäljning. Läs mer
  • 2016-10-04

Anders A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Erfaren och lugn. Fint stöd i en viktig situation. Läs mer
  • 2016-09-09

Lana A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Kristina är en varm, kompetent och professionell mäklare. Hennes tydlighet gällande pris, möjligheter och strategi gjorde att vi kände oss trygga under hela vår försäljning.
    Kristina har en förmåga att se och bekräfta mig som kund.

Vi kan utan problem rekommendera henne. Läs mer
  • Maggie G

2016-06-07

Maggie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag kom i kontakt med Kristina Svanfeldt på Svensk Fastighetsförmedling i Nynäshamn när jag skulle köpa hus. Vid vårt första möte var hon nästan en timme försenad då hon hade glömt att vi bestämt tid för visning. Vidare kan nämnas att hon inte satt upp skyltar så det var svårt att hitta huset och hade dessutom skrivit fel datum för visning på Hemnet. Det fortsatte såhär; hon svarade ofta sent på mail, eller inte alls. Fick bli påmind flera gånger för att ta reda på saker om huset o.s.v. Det kan även nämnas att hon talade illa både om säljaren (hennes klient) och huset ifråga.

När jag tre år senare skulle sälja samma hus kontaktade jag Kristina för att be om en kopia på objektsbeskrivningen då jag inte hittade min. I denna fanns viktiga årtal och information som jag behövde för försäljningen. Först fick jag beskedet att det skulle hon fixa och skicka till mig nästkommande dag. I samma mail frågade hon om jag var intresserad av att anlita henne som mäklare för försäljningen. När det stod klart för henne att så inte var fallet så blev det annat ljud i skällan och hon skickade aldrig någon kopia på objektsbeskrivningen trots flera påminnelser. Detta skyllde hon bl.a. på att hon "ännu inte hittat den" och "har haft hög arbetsbelastning". Jag har även cc:at mail till Kristinas kollegor som inte hörts av.

Kristina Svanfeldt verkar inte ha en egen Reco-sida, men finns här http://www.svenskfast.se/hitta-maklare/nynashamn/kristina-svanfeldt/1065/ Läs mer
    2016-11-09 Kurt P svarar Maggie G
    Hej Maggie,
    Det är tråkigt att du tagit mitt bemötande som du gjort. Vi har tyvärr lite olika uppfattning om vad som sagts lovats och förekommit men jag tar inte ifrån dig hur du upplevt det och kan inte annat än be om ursäkt. Då jag varit ledig under en längre period och inte haft tillgång till det här Reco inlägget ber jag också om ursäkt för att du fått vänta på svar.
    Med vänlig hälsning
    Kristina