Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Välkommen till en fastighetsmäklare med koll på läget i Nynäshamn!

Vårt mål är alltid att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och i slutet göra en affär du känner dig nöjd med. Genom att samarbeta med dig och hålla öppen kommunikation tror vi att vi på bästa sätt kan hjälpa dig i bostadsbytet. För oss är varje affär unik och vi trivs som mäklare just för att vi får möjlighet att träffa och lära känna människor med olika behov, bakgrund och förhoppningar. Den ena dagen är aldrig den andra lik för oss!

Ta en sväng förbi vår BoButik om du har frågor eller funderingar kring bostad och boende här i Nynäshamn!

Läs vad 598 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn 2

• köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Rönninge-Nytorp
    2022-01-20 Verifierad kund
    Mycket professionell, duktig och ödmjuk
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-01-17 Verifierad kund
    Trevlig , kunnig och enormt bra på att lyssna på alla behov och önskningar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-01-15 Verifierad kund
    Jag blev korrekt bemött av Alexander, han ringde upp med jämna mellanrum och berättade vad som skedde under budgivningen, någon hade dragit tillbaka sitt bud så jag kunde lägga ett lägre än det jag lade och så vidare....

Själva kontraktskrivandet gick snabbt och smidigt, jag är helnöjd med honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-01-15 Verifierad kund
    Lätt och snabb att få kontakt med jämt. väldigt tydlig, lugn och trevlig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    • Stora Vika
    2022-01-14 Verifierad kund
    Thank you so much for your professional help, for all the tips, to understand how things are working in Sweden.

We can feel, that you are in correct place, where you enjoy your work, which makes you a great agent! This is what I call - GREAT customer support!

We are thankful for this smooth and professional expierience with you, when getting our first house!
    Thanks for your kind words. Have a nice weekend! Marcus Pettersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-12-27 Verifierad kund
    Alexander är mycket professionell, kunnig och engagerad vilket gjorde att vi som köpare kunde känna oss trygga i vår affär. Att han även är glad och trevlig gör bara intrycket ännu bättre. Vi kan starkt rekommendera Alexander !
    2021-12-26 Verifierad kund
    Snabb. Vänlig. Hjälpsam.. Lyhörd.
    2021-12-26 Verifierad kund
    Proffsigt och hög trygghetskänsla!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-12-26 Verifierad kund
    Lyhörd, engagerad och flexibel, Glenn Hysén klass!
    2021-12-17 Verifierad kund
    Han er veldig flink og veldig kunnskapsrike. :)
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jag fick möjligheten att lära känna Alexander under ett av hans uppdrag i Tullinge. Vi letade hus och han hade ett till försäljning som passade oss utmärkt. Jag kan nog med handen på hjärtat säga att jag aldrig tidigare mött på en mer ödmjuk och transparent mäklare. Alexander är verkligen en sådan mäklare som man önskar att komma i kontakt med när fastighet- och bostadsaffärer ska genomföras. Han är en vänlig, jordnära, ärlig och godhjärtad person, som tar till vara både på säljarens och köparens intressen. Varje affär är unik och ska vara trygg och framgångsrik för såväl köpare som säljare och det lyckas han verkligen med. En mäklare att lita på och som inte kör något ”fult” spel. Rekommenderar Alexander starkt till er där ute som planerar köpa/ sälja. Ni kommer inte att ångra er.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-12-02 Verifierad kund
    Hjälpte oss hitta vårat drömboende med en snabb och smidig affär! Vi som köpare kände oss trygga och nöjda med Andreas som mäklare!
  • Dahl S
    2021-12-02 Verifierad kund
    Andreas löste en snabb och smidig affär med precis det huset vi ville ha. Skötte allt snyggt och proffsigt.
  • sålde en tomt med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-11-29 Verifierad kund
    Kunnig, energisk , tydlig ,
    mycket trevligt bemötande
    bra resultat
    Mycket nöjd mvh lennart
    Tack för ditt fina betyg. Vi hörs vidare i affären. Hälsa familjen! Marcus Pettersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-11-26 Verifierad kund
    The Sales pitch & energy before signing the agreement was very impressive, but unfortunately all of that was not the same when it came to selling the house. However I must acknowledge that he was very helpful when it come to helping with his contacts with the Bank. Also was very supportive in the whole process.
  • Jennifer L
    2021-11-25 Verifierad kund
    Alexander gav oss som köpte radhus ett lugnt och betryggande bemötande vid såväl visning som budgivning och kontaktskrivning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    • Centralt - Nynäshamn
    2021-11-25 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig
    Levde upp till alla förväntningar
    Kan om behov skulle uppstå anlita honom igen
    Tack för ditt fina betyg. Jag ser fram emot framtida uppdrag och samarbete. Marcus Pettersson
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, kontakt och trygg känsla!
    2021-11-11 Verifierad kund
    Det var trevligt, sakligt och effektivt.

Jose & Annika
    • Tullingeberg
    2021-11-10 Verifierad kund
    Sålde vår bostad innan öppen visning till bra slutpris. Lättillgänglig och super trevlig, kan rekommendera Alexander till alla som ska köpa eller sälja bostad.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Har tyvärr inte fått träffa han, men har haft otroligt bra telefonkontakt. Upplever Martin som väldigt kunning i sitt yrke.
    • Tullingeberg
    2021-11-05 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare. Rekommenderar Alexander!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    • Nynäshamn
    2021-11-04 Verifierad kund
    Strålande duktig och hängiven uppdraget
    Tack för betyget. Hoppas att ni kommer trivas med lägenheten. Marcus Pettersson
    • Alby
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mycket professionell men ändå personlig.
    Tacksam för snabb hantering.
    • Nynäshamn
    2021-11-02 Verifierad kund
    Marcus har från början varit otroligt serviceminded och alltid varit lätt att nå för olika frågor som uppstått i samband med försäljningen. Han har varit bra på att förklara olika skeenden och hjälpt oss mycket med alltifrån kontakt med flyttfirma till mycket mycket annat. Det har hela tiden varit lätt och smidigt att samarbeta med Marcus. Vi är väldigt nöjda med Marcus och Svensk Fastighetsförmedling och kommer varmt rekommendera honom till andra vi känner..
    Tack för ert fina betyg. Målet är att ni ska känna er väl omhändertagna. Marcus Pettersson
    2021-11-01 Verifierad kund
    Allt funkade kanon!
    Nu ska han bara fixa ett hus åt oss!😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Storvreten
    2021-10-30 Verifierad kund
    Fint bemötande & trevlig mäklare!
    • Storvreten
    2021-10-30 Verifierad kund
    Fin bemötande. Trevlig mäklare.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Alexander har ett oerhört bra sätt att hantera personer och möta människor på olika nivåer. Alexander är verkligen fullt engagerad och hans arbete genomsyras av trygghet, transparens och ett absolut driv för att nå det gemensamma målet om en bra affär. Alexander för en löpande dialog och har snabba kontaktvägar.
    Jag kan varmt rekommendera Alexander vidare till dig som vill göra en riktigt trygg och bra affär.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och hjälpsam. Väldigt bra mäklare :)
    2021-10-28 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Alexander! Han är saklig, korrekt, trevlig, snabb med återkoppling och låter en ta sig tid att fundera utan att stressa fram beslut. Ska du sälja så kontakta Alexander!
    2021-10-25 Verifierad kund
    Bra och seriös samtalspartner. Bra på att hålla mig informerad, som köpare är det skönt att känna att mäklaren faktiskt vill att även jag ska vara nöjd.
    Tack för ditt fina betyg. Målet är att du ska känna dig välinformerad och att du är nöjd med vår kontakt. Vi hörs! Marcus Pettersson
    2021-10-25 Verifierad kund
    Alexander är professionell, trevlig och sköter kommunikationen på ett utmärkt sätt. Rekommenderar varmt Alexander att handha ens viktiga husärenden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-10-25 Verifierad kund
    Marcus är väldigt kompetent och har en bra framtoning, han har levererat redan från start och hållit samma höga klass hela vägen till avslut.
    Tack för ditt fina betyg. Det har varit ett nöje att arbeta med er i både köp- och säljkontakten. Vi hörs framåt. Marcus Pettersson
    2021-10-25 Verifierad kund
    Alexander känns "proffsig" och vi fick ett väldigt gott intryck av honom både som köpare och säljare
    2021-10-24 Verifierad kund
    Bästa mäklaren. Så proffsig och kunnig, och även empatisk. Så han får bästa betyget av mig.
    2021-10-19 Verifierad kund
    Mycket professionell i framtoning och agerande! Lyhörd/ödmjuk och med 100% fokus på både säljare och köparens önskan/behov.
    Tack för det fina betyget. Mitt mål är att göra alla nöjda. Vi hörs framåt. Marcus Pettersson
    2021-10-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Han levde mer än väl upp till det vi förväntade oss av honom.
    Mycket tillmötesgående och svarar alltid när vi vill ha kontakt med honom.
    Vi fick en känsla av att han är en erfaren mäklare som dessutom känner till det området där vi har objektet som ska säljas .
    Försäljningen är inte riktigt klar än men vi kommer att rekommendera honom till grannar och bekanta samt ta kontakt med honom ytterligare när vi har fler mäklaruppdrag lite senare
    2021-10-11 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, professionell mäklare
    2021-10-10 Verifierad kund
    Vi tycker Martin bemötte oss på ett väldigt trovärdigt professionellt sätt. Han var engagerad och noggrann Inger ett stort förtroende för både säljaren och köparen. Återkopplar ofta under försäljningen.
    Vi är väldigt nöjda med Martin Berglind.
    2021-10-09 Verifierad kund
    Trevlig och snäll, kunde besvara alla våra frågor.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Proffsig, målmedveten och har förmågan att avsluta på samma sätt. Rekommenderar Alexander alla timmar på dygnet.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabba svar och raka puckar. Det gillar vi!
    • Slagsta-Norsborg
    2021-10-06 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Anders, han är proffsig,
    Kan verkligen rekommendera honom.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda. Alexander har varit ärlig, engagerad och lätt att få tag på genom hela processen. Bryr sig om att både säljare och köpare ska känna sig trygga. Rekommenderar verkligen!
    2021-10-03 Verifierad kund
    Mycket välbemött både innan visning samt under försäljningens gång.
    Kunnig, hjälpsam och professionell.
    Vi känner oss nöjda och trygga med vårt köp och kan varmt rekommendera Alexander Lindeberg som mäklare vid köp/försäljning av bostad.
    • Ösmo
    2021-10-01 Verifierad kund
    Lugn kille i alla lägen och alltid med ett extra kort i rock ärmen!
    Tack för ditt betyg. Det gäller att vara öppen för alla tänkbara lösningar. Vi hörs framåt. Trevlig helg! Marcus Pettersson
    2021-10-01 Verifierad kund
    Hej! Jag bemött väldigt med respekt och snäll av Alexander Lindberg.
    Han ville verkligen hjälpa till med bostadsköpet så det var snällt av honom.
    Jag tycker ni är bra jag har upplevt det väldigt bra trots lite stress för det var min första bostad köp hade inte så mycket erfarenhet fick hjälp av mäklaren.
    Mvh Ghader Gholami
    2021-10-01 Verifierad kund
    Alexander är väldigt förtroendeingivande, flexibel och enkel att få tag på. Han gav mig en realistisk och ärlig bild över hur marknaden såg ut och slutpriset hamnade enligt den värderingen Alexander gjorde. Jag kommer i framtiden att använda mig av Alexander samt att rekommendera honom varmt till andra. 5/5 - toppklass!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-09-28 Verifierad kund
    He is very friendly and helpful .
    I have very great experience with him. I strongly recommend him.