Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nynäshamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Centralgatan 12, 149 32 Nynäshamn — Visa karta

Välkommen till en fastighetsmäklare med koll på läget i Nynäshamn!

Vårt mål är alltid att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och i slutet göra en affär du känner dig nöjd med. Genom att samarbeta med dig och hålla öppen kommunikation tror vi att vi på bästa sätt kan hjälpa dig i bostadsbytet. För oss är varje affär unik och vi trivs som mäklare just för att vi får möjlighet att träffa och lära känna människor med olika behov, bakgrund och förhoppningar. Den ena dagen är aldrig den andra lik för oss!

Ta en sväng förbi vår BoButik om du har frågor eller funderingar kring bostad och boende här i Nynäshamn!

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

• MariAnne F
    MariAnne F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren var informativ, hjälpsam och kunnig. Ett professionellt och kompetent utfört arbete är den upplevelse vi fått.
  • Lars L
    Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag fick ett väldigt bra första intryck av mäklare Tanja,
    proffsigt och en bra informativ information på hur hela affären
    ska komma att fortlöpa.
    Under hela affären fick jag bra fortlöpande information hur allt låg till och så var det ända till att sista pappret blev påskrivet.
    Jag kan varmt rekommendera denna mäklare Tanja Tabulovich från
    Svensk Fastighetsförmedling.

Lars Lindqvist
  • Monica B
    Monica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag fick ett mycket bra bemötande och mäklaren ansträngde sig för att berätta om processen och hanterade hela affären mycket bra. Jag är jättenöjd.
    2017-07-28 Kurt P svarar Monica B
    Tack Monica för den fina beskrivningen!
  • Göran Å
    Göran Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag är nöjd med min mäklares insats, från första kontakt och genom hela försäljningen. Bra dialog, tydlig, lyhörd och följsam genom en ganska lång och ibland komplicerad försäljningsprocess.
    2017-07-25 Kurt P svarar Göran Å
    Tack för fina ord! Det var ett trevligt samarbete vilket alltid underlättar i processen.
    Glad sommar!
  • Sven E
    Sven E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Bra erfarenhet hon sålde fastigheten till oss tidigare. Valde därför henne igen. Kunnig och proffsig.
    2017-06-26 Kurt P svarar Sven E
    Tack så mycket! Det var bara roligt. Trevlig sommar!
  • Bill H
    Bill H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Tanja var glad, trevlig o kunnig , vi är 100 procent nöjda.
  • Winnetou H
    Winnetou H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Trevligt, snabbt, tillmötesgående. Ärliga och raka svar. Flexibel, och man få svar på alka sina frågor.

Med varma rekommendationer.
    2017-06-26 Kurt P svarar Winnetou H
    Tack så mycket! Så roligt att få så fint omdöme.
  • Ulrika
    Ulrika skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Utmärkt mäklare. Ordnade allt utan min medhjälp. Jag är mycket nöjd.
    2017-04-18 Kurt P svarar Ulrika
    Stort tack! Alltid lika roligt när en affär går lyckligt i mål. Jag tycker nog jag fick den hjälp jag behövde :-)
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Kristina är en mycket professionell ock kunnig. Tar sig tid att förklara på ett begripligt sätt. Jag skulle anlita Kristina igen.
    2017-03-10 Kurt P svarar Ingrid R
    Tack snälla. Det var ett rent nöje.
    Kristina
  • Lena Elisabeth E
    Lena Elisabeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Vi är mycket nöjda med hennes agerande med våran försäljning.
  • Anders A
    Anders A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Erfaren och lugn. Fint stöd i en viktig situation.
  • Lana A
    Lana A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Kristina är en varm, kompetent och professionell mäklare. Hennes tydlighet gällande pris, möjligheter och strategi gjorde att vi kände oss trygga under hela vår försäljning.
    Kristina har en förmåga att se och bekräfta mig som kund.

Vi kan utan problem rekommendera henne.
  • Maggie G
    Maggie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag kom i kontakt med Kristina Svanfeldt på Svensk Fastighetsförmedling i Nynäshamn när jag skulle köpa hus. Vid vårt första möte var hon nästan en timme försenad då hon hade glömt att vi bestämt tid för visning. Vidare kan nämnas att hon inte satt upp skyltar så det var svårt att hitta huset och hade dessutom skrivit fel datum för visning på Hemnet. Det fortsatte såhär; hon svarade ofta sent på mail, eller inte alls. Fick bli påmind flera gånger för att ta reda på saker om huset o.s.v. Det kan även nämnas att hon talade illa både om säljaren (hennes klient) och huset ifråga.

När jag tre år senare skulle sälja samma hus kontaktade jag Kristina för att be om en kopia på objektsbeskrivningen då jag inte hittade min. I denna fanns viktiga årtal och information som jag behövde för försäljningen. Först fick jag beskedet att det skulle hon fixa och skicka till mig nästkommande dag. I samma mail frågade hon om jag var intresserad av att anlita henne som mäklare för försäljningen. När det stod klart för henne att så inte var fallet så blev det annat ljud i skällan och hon skickade aldrig någon kopia på objektsbeskrivningen trots flera påminnelser. Detta skyllde hon bl.a. på att hon "ännu inte hittat den" och "har haft hög arbetsbelastning". Jag har även cc:at mail till Kristinas kollegor som inte hörts av.

Kristina Svanfeldt verkar inte ha en egen Reco-sida, men finns här http://www.svenskfast.se/hitta-maklare/nynashamn/kristina-svanfeldt/1065/
    2016-11-09 Kurt P svarar Maggie G
    Hej Maggie,
    Det är tråkigt att du tagit mitt bemötande som du gjort. Vi har tyvärr lite olika uppfattning om vad som sagts lovats och förekommit men jag tar inte ifrån dig hur du upplevt det och kan inte annat än be om ursäkt. Då jag varit ledig under en längre period och inte haft tillgång till det här Reco inlägget ber jag också om ursäkt för att du fått vänta på svar.
    Med vänlig hälsning
    Kristina