Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nynäshamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Centralgatan 12, 149 32 Nynäshamn — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

• Anders A
    Anders A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Erfaren och lugn. Fint stöd i en viktig situation.
  • Lana A
    Lana A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Kristina är en varm, kompetent och professionell mäklare. Hennes tydlighet gällande pris, möjligheter och strategi gjorde att vi kände oss trygga under hela vår försäljning.
    Kristina har en förmåga att se och bekräfta mig som kund.

Vi kan utan problem rekommendera henne.
  • Maggie G
    Maggie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    Jag kom i kontakt med Kristina Svanfeldt på Svensk Fastighetsförmedling i Nynäshamn när jag skulle köpa hus. Vid vårt första möte var hon nästan en timme försenad då hon hade glömt att vi bestämt tid för visning. Vidare kan nämnas att hon inte satt upp skyltar så det var svårt att hitta huset och hade dessutom skrivit fel datum för visning på Hemnet. Det fortsatte såhär; hon svarade ofta sent på mail, eller inte alls. Fick bli påmind flera gånger för att ta reda på saker om huset o.s.v. Det kan även nämnas att hon talade illa både om säljaren (hennes klient) och huset ifråga.

När jag tre år senare skulle sälja samma hus kontaktade jag Kristina för att be om en kopia på objektsbeskrivningen då jag inte hittade min. I denna fanns viktiga årtal och information som jag behövde för försäljningen. Först fick jag beskedet att det skulle hon fixa och skicka till mig nästkommande dag. I samma mail frågade hon om jag var intresserad av att anlita henne som mäklare för försäljningen. När det stod klart för henne att så inte var fallet så blev det annat ljud i skällan och hon skickade aldrig någon kopia på objektsbeskrivningen trots flera påminnelser. Detta skyllde hon bl.a. på att hon "ännu inte hittat den" och "har haft hög arbetsbelastning". Jag har även cc:at mail till Kristinas kollegor som inte hörts av.

Kristina Svanfeldt verkar inte ha en egen Reco-sida, men finns här http://www.svenskfast.se/hitta-maklare/nynashamn/kristina-svanfeldt/1065/
    2016-11-09 Kurt P svarar Maggie G
    Hej Maggie,
    Det är tråkigt att du tagit mitt bemötande som du gjort. Vi har tyvärr lite olika uppfattning om vad som sagts lovats och förekommit men jag tar inte ifrån dig hur du upplevt det och kan inte annat än be om ursäkt. Då jag varit ledig under en längre period och inte haft tillgång till det här Reco inlägget ber jag också om ursäkt för att du fått vänta på svar.
    Med vänlig hälsning
    Kristina