Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Välkommen till en fastighetsmäklare med koll på läget i Nynäshamn!

Vårt mål är alltid att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och i slutet göra en affär du känner dig nöjd med. Genom att samarbeta med dig och hålla öppen kommunikation tror vi att vi på bästa sätt kan hjälpa dig i bostadsbytet. För oss är varje affär unik och vi trivs som mäklare just för att vi får möjlighet att träffa och lära känna människor med olika behov, bakgrund och förhoppningar. Den ena dagen är aldrig den andra lik för oss!

Ta en sväng förbi vår BoButik om du har frågor eller funderingar kring bostad och boende här i Nynäshamn!

733 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    • Centralt - Höjdgatan
    2023-01-29 Verifierad kund
    Marcus är en driven mäklare, han är lugn i själen och sköter hela affären från visning till köp utan några svårigheter.
    I Marcus händer känner man sig trygg med hans professionellt och kunskap.
    Tack för ditt fina betyg! Sätter stort värde för att du tog dig tiden att skriva. Vi hörs framåt i affären. Mvh Marcus Marcus Pettersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2023-01-28 Verifierad kund
    Han var klockren från start till mål. Kan rekommendera
  • Veronica M
    2023-01-27 Verifierad kund
    En nöjd kund kommer tillbaka !
    Martin var den mäklaren som vi träffade på en visning utav ett hus som vi var intresserad av och senare köpte. Han hjälpte oss sälja vårt dåvarande hus och vi blev så nöjda . Så när vi nu åter igen skulle sälja så var det Martins hjälp vi ville ha.
    Han vet hur man säljer ,är trevlig ,punktlig och noggrann.
    Skulle alla dagar om året rekommendera Martin som mäklare .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2023-01-27 Verifierad kund
    Driftig, professionell och lätt att komma i kontakt med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2023-01-26 Verifierad kund
    Återigen så har vår mäklare levererat mer än man kan förvänta sig. Det är en tuff marknad just nu, men Martin kan man lita på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2023-01-18 Verifierad kund
    Enkel snabb flexibel och förnuftig. Sammanfattningsvis rutinerad med hög servicekänsla.
    /Ronnie
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2023-01-15 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Mycket bra stöd och information för oss som var förstagångsköpare.
    Tack för ditt fina betyg. Vi hörs framåt i affären.
    Mvh Marcus
    Marcus Pettersson
    2023-01-13 Verifierad kund
    Särskilt bra på all sätt och vis
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2023-01-13 Verifierad kund
    Marcus har hjälpt mig igenom försäljningsprocessen på ett fantastisk sätt. Superbra.
    Tack för ditt fina betyg. Hoppas du blir nöjd med bostaden du ska köpa. Mvh Marcus Marcus Pettersson
    2023-01-12 Verifierad kund
    Bra, trevlig kontakt med snabb återkoppling. Föredömligt. Tack för det
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Norsborg
    2022-12-25 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Framstår som en man får förtroende för och har kunskapen som stödjer en i försäljningen.
  • Jani T
    • Salem
    2022-12-23 Verifierad kund
    Martin är realistisk och lovar inte för mycket.
    Proffs från början till slut.
    I dessa svåra tider så kunde han ändå sälja mitt hus på en vecka.
    Rekommenderar starkt.
    2022-12-10 Verifierad kund
    Kunnig, positiv och lätt att få tag i.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    • Norra Centrum
    2022-12-03 Verifierad kund
    Professionell, engagerad och tillmötesgående. Har fått fullt stöd under affärens gång. Mycket nöjd!
    Tack för ditt fina betyg. Trevlig helg! Marcus Pettersson
    • Nytorp
    2022-11-28 Verifierad kund
    Han är bra och jobbar på rätt sätt och samma arbete med kunderna jag är nöjd tack för allt
    • Uttran
    2022-11-19 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare! Vi hade en privat visning och det var avslappnat och Martin var påläst.
    Det blev en såväl hastig som snabb visning och kontraktsskrivning, vi hann inte bygga upp några större förväntningar. Men ett plus för hur fort det gick att få kontraktet signerat.
    • Uttran
    2022-11-17 Verifierad kund
    Trevlig och positiv
    Bra snabb affär
    Lätt att samarbeta med
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-11-17 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande och proffsig hjälp med affären.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt pålitlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-10-15 Verifierad kund
    Andreas var en lyhörd och trevlig mäklare.
  • köpte sin bostad med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    • Nynäshamn - Stora Vika
    2022-10-04 Verifierad kund
    Mycket proffsig med en väldigt behaglig och förtroendegivande framtoning. Förmodligen känner både säljae och köpare samma sak.
    En toppmäklare.
    Tack för ert fina betyg. Målet är att alla ska känna sig väl omhändertagna. Marcus Pettersson
    2022-10-02 Verifierad kund
    Alltid lugn, trygg, ärlig och aldrig någon bullshit.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Snäll och hjälpsam. Kunnig och enkel att ha kontakt med. Rekommenderar honom som mäklare.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2022-09-11 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande och pålitlig.
    Martin hjälpte oss enligt våra förväntningar.
    Anna-Stina och jag är eniga att Martin hjälpte oss på ett långt och proffsigt sätt.
    Tack för hjälpen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2022-09-11 Verifierad kund
    Martin är en jättesnäll mäklare. Han är professionell och kan svara på alla frågor relevant till affären. Då är det smidigt och snabbt när vi köpa lägenheten kvällsvägen2. Tack för hans hjälp!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Alexander är riktigt proffsig, hjälpsam och lätt att förstå allt när han förklarar, easy to aproach.
    verkligen rekommenderat mäklare
    • Rönninge
    2022-09-06 Verifierad kund
    Hjälpsam och flexible person samt har förklarat allt vi behöver och svarar alltid på vår frågan
  • EVELINA S
    • Lisö - Sandvik
    2022-09-05 Verifierad kund
    Inga konstigheter. Rak, tydlig och hjälpsam. Mycket bra!
    Tack för ditt fina betyg. Hoppas ni kommer trivas MVH Marcus Marcus Pettersson
    2022-09-02 Verifierad kund
    Så nöjd med Alexander!
    Vi både köpte och sålde av honom eftersom vi fick ett så seriöst och varmt intryck. Lugn, säker och kompetent.

Jag gillar starkt att han inte är så hetsig och säljig (i negativ bemärkelse) som många andra mäklare är. Istället är han lugn och säker, som gör att det känns mer seriöst och att det blev en bra affär - med mer än vi räknat med i en skakig marknad!

Att han dessutom var finkänslig för vår situation med separation samt var väldigt hjälpsam med att hitta nytt var också något jag uppskattat oerhört mycket. Skulle lätt vilja både sälja och köpa med honom igen.

Tack för allt!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Första intrycket var mycket bra. Han är väldigt kunnig och trevlig och hjälper till om det är något jag undrar över. Kan varmt rekommendera honom. Stort tack till honom 👍 Gunilla
    2022-08-31 Verifierad kund
    Snabb
    Serviceinriktad
    Kunnig
    Hjälpsam
    • Norra Centrum
    2022-08-27 Verifierad kund
    Marcus var otroligt lätt att prata med och snabb på att återkoppla i processen. Jag hade inga speciella förväntningar men allt gick precis så som det borde.
    Tack för ditt fina betyg. Hoppas du trivs bra i lägenheten. Marcus Pettersson
    • Rönninge
    2022-08-22 Verifierad kund
    Mycket bra återkoppling och hjälpsam mäklare. Hjälpte till att ordna en snabb affär med säljare.
    2022-08-14 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd. Alexander har gjort ett jättebra jobb och han gjorde det lilla extra när det behövdes. Kan varmt rekommendera honom!
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2022-08-12 Verifierad kund
    Vi blev jätte fint bemötta av mäklaren Aleksander. Allt blev efter våra förväntningar toppen bra 👍
    • Nynäshamn
    2022-07-28 Verifierad kund
    Marcus är glad med ett trevligt bemötande...
    Tack för ert fina betyg. Vi hörs framåt i bostadsaffären. Marcus Pettersson
    • Nynäshamn
    2022-07-26 Verifierad kund
    Marcus är korrekt, hövlig, lugn, lättsam med humor. Proffsig i det han gör! Rekommenderas varmt!
    Hej,

Tack för ert fina betyg. Passar på att önska fortsatt trevlig sommar!
    Marcus Pettersson
    2022-07-14 Verifierad kund
    Jag har inte träffat honom. Försäljningen har skett via ombud.
    Men det har gått bra!
    2022-07-11 Verifierad kund
    Absolut sämsta mäklaren jag någonsin har träffat. Jag skulle aldrig rekommendera honom varken om man ska köpa eller sälja en bostad. Som köpare så redovisas inte alla bud till säljaren. Som säljare riskerar du sälja din bostad till mindre pris än vad du kan få. Jag har haft med mäklaren två gånger där han har berättat att säljaren valt att sälja till en annan budgivare med lägre bud och där jag inte fick fortsätta buda, en säljare vill få så högt som möjligt för sitt hus. Ingen mäklare att rekommendera.
    2022-07-10 Verifierad kund
    jag har blivit bemött på ett trevligt och respektfullt sätt. Det kändes lätt att få förtroende för honom och han var kunnig.
    Jag har fått bra information och stöd vad det gäller mitt köp av lägenhet som jag just genomfört.
    • Rönninge-Uttringe
    2022-07-09 Verifierad kund
    Martin uppvisade hög servicenivå, lyhörd och professionell vilket ledde till att vi kunde genomföra en snabb och smidig process vi efterfrågade.
    • Sorunda
    2022-06-28 Verifierad kund
    Marcus är personlig, engagerad och supertrevlig!
    Tack för det fina betyget och de fina raderna. Passar på att önska trevlig sommar! Marcus Pettersson
    2022-06-27 Verifierad kund
    Ringde upp fort och var mkt trevlig. Förklarade ingående hur vi skulle lägga upp försäljningen av huset. Det gick väldigt fort och allt var klart på 1vecka. Marcus återkopplade hela tiden och höll oss uppdaterade hur bla budgivningen gick
    Tack för betyget. Nu går jag på semester men min kollega Albin finns för frågor som kommer upp. Trevlig semester önskar jag er! Marcus Pettersson
    2022-06-21 Verifierad kund
    Engagerad, öppen och enkel. Gav en trygg vägledning genom hela bostadsaffären.
    Rekommenderar!
    • Salem
    2022-06-18 Verifierad kund
    Hade ett trevligt sätt
    Han levde upp till mina förväntningar
    Han var väldigt duktig
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jag tycker att mäklaren var väldigt kunnig och pålitlig. Han förklarade innebörden av kontrakt och besiktning. Han gjorde ett toppenjobb och vi är jättenöjda!
    2022-06-16 Verifierad kund
    Väldigt bra och väldigt trevlig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    Proffsig. Trevligt bemötande. Kunnig. Respekterade mitt önskemål
    • Centrala Nynäshamn
    2022-06-13 Verifierad kund
    Marcus var mycket hjälpsam,speciellt som jag var skadad och inte klarade så mycket själv.var också ett stöd genom hela försäljningen liksom när jag tidigare köpte en lägenhet..
    Tack Karin, det har varit ett nöje att hjälpa dig. Inte lätt att göra bostadsaffärer i det tillståndet du hamnade i men du har ändå kämpat på och klarat det hela bra. Vi hörs framåt i affärerna. Marcus Pettersson