Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Välkommen till en fastighetsmäklare med koll på läget i Nynäshamn!

Vårt mål är alltid att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och i slutet göra en affär du känner dig nöjd med. Genom att samarbeta med dig och hålla öppen kommunikation tror vi att vi på bästa sätt kan hjälpa dig i bostadsbytet. För oss är varje affär unik och vi trivs som mäklare just för att vi får möjlighet att träffa och lära känna människor med olika behov, bakgrund och förhoppningar. Den ena dagen är aldrig den andra lik för oss!

Ta en sväng förbi vår BoButik om du har frågor eller funderingar kring bostad och boende här i Nynäshamn!

Läs vad 459 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-05-17
    Alexander sålde min lägenhet snabbt och smidigt. Supertrevlig och kunnig. Hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-05-17
    Jag fick reklam om mäklaren på mitt brev presis när jag skulle sälja mitt radhus och började kontakta honom. Han var trevlig och ducktig i hela processen och på slutet han hjälpte oss att sälja huset med bra rådgivning. Bud givningen och priset var inte up till våran förväntningen, men han solde huset 2% mer an hans vardärat pris. Jag är tacksam för allt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Nynäshamn
    2021-05-10
    Har köpt min första bostad i Nynäshamn av Björn Petrén som bemötte mig och sambo väldigt bra och var väldigt trevlig.
    2021-05-05
    Proffsigt och hjälpsamt. Rekommenderas så klart!
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • Sorunda
    2021-05-04
    Vi har köpt ett enplanshus av Björn & blev mycket väl bemötta med bra information om huset & saklig vid kontraktsskrivning.
    2021-05-04
    Alexander är en kanon mäklare, lugn och saklig, lyssnar av och ser möjligheter till bra affärer
    2021-05-04
    Proffsigt bemötande och hantering rakt igenom hela försäljningsprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    • TULLINGE
    2021-05-04
    Köpte lägenhet genom Alexander och har genom hela processen fått ett väldigt bra bemötande av honom. Han har varit hjälpsam och bemött alla mina frågor och funderingar på ett snabbt och proffsigt sätt.
    Skulle absolut rekommendera Alexander som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-05-04
    Vi har både köpt och sålt via Martin och kan rekommendera honom. Han får jobbet gjort på ett sätt som gör att både köpare och säljare känner att de har gjort en bra affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-05-03
    Jag och min flickvän köpte vår första bostad tillsammans och Martin såg till att vi kunde känna oss informerade och trygga i varje moment.
    • Botkyrka
    2021-05-03
    Björn var mycket lättillgänglig och besvarade alla frågor. Mycket trevlig mäklare som ständigt återkopplade. Rekommenderar Björn och Svensk Fastighetsförmedling starkt till alla som ska köpa eller sälja bostad!
    2021-04-30
    Lättillgänglig, trevlig och lätt att ha att göra med.
    2021-04-29
    Alltid ett proffsigt bemötande och besvarade alla förväntningar jag kunde haft i min försäljning!

Supernöjd!
  • Mona H
    • TULLINGE
    Uppskattade verkligen kontinuerlig återkoppling
    2021-04-29
    Alex är en fantastisk mäklare.
    Jag är super nöjd med att ha anlitat honom och kommer att göra det igen.
    Jag fick det priset jag ville ha på min lägenhet och det tog inte ens ett dygn innan det kom in, och då enbart genom att visa lägenheten på Svensk Fastighetsförmedlings egna hemsida. En vecka senare var det påskrivet och klart.

Kan starkt rekommendera Alex och Svensk Fastighetsförmedling!
    2021-04-25
    Sammanfattning
    Martin är : Trevlig, tillgänglig och har ett proffesionellt bemötande.
    Vid vår försäljning av vår villa gick det supersmidigt. Känns tryggt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    2021-04-23
    Trevlig och Ärlig mäklare. Hjälpte oss att göra bra köp. Rekommenderar starkt
    2021-04-23
    Alexander hjälpte till att sälja en lägenhet vilket fungerade väldigt smidigt och bra. Rakt, enkelt och väldigt smidig handläggning av alla delar i momenten. Kändes tryggt att ha med Alexander i uppgörelsen.
    Kan varmt rekommendera Honom att anlita vid förmedling av bostäder.
    Tack Alexander.
    2021-04-21
    Köpt och sålt hus via Björn,som var ett perfekt stöd i båda processerna.
    • Botkyrka
    2021-04-21
    Har köpt nyproduktion i Riksten av Alexander. Han har varit mycket tydlig i kommunikationen och tillgänglig när frågor har dykt upp. Mycket trevlig mäklare, jag rekommenderar alla som ska köpa och sälja bostad att anlita Alexander. Jag kommer själv att anlita honom när det väl blir dags med försäljning av min egen bostad! 5/5.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
    • Salem Söderby
    2021-04-12
    Har sålt en bostadsrätt. Martin har bemött mig på ett mycket proffesionellt sätt. Väldigt kunnig och engagerande och mycket lätt att ha kontakt med. Svarat snabbt på både Mail och telefon av de frågor jag haft. Hade inga förväntningar eftersom jag aldrig sålt nån lägenhet förr. Får man en sån här mäklare som Martin så har man fått en bra vinst och en god chans att få ett bra pris för det man säljer./Carina
    Köpt en bostadsrätt.
    Välbemött
    Hade svar på frågor. Tog annars reda på dom.
    Är väldigt nöjd
    • Rönninge
    2021-04-12
    Jag och min flickvän köpte vår första lägenhet. Trevlig mäklare som var professionell och trygg genom hela bostadsaffären.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-04-06
    Alexander är väldigt tillmötesgående. Professionell och ger ett tryggt intryck.
    2021-03-29
    Köpte radhus av Martin. Väldigt hjälpsam och svarar gärna på alla frågor. Skulle mer än Järna rekommendera Martin som mäklare till alla.
    Var på många visningar tills vi hittade det vi ville ha tack vare honom.
    2021-03-26
    Martin är mycket hjälpsam, snabba svar på alla frågor, professionell och han har stor erfarenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-03-24
    Köpt ett parhus.
    Mycket trevligt och engagerat bemötande. Kunde svara på alla frågor.
    2021-03-22
    Vi har sålt vårt hus. Andreas var väl insatt i området och vad tidigare sålda hus gick för.
    Det var alltid lätt att komma i kontakt med Andreas när det behövdes. Andreas lyssnade in på våra önskemål och han kom också med egna förslag.
    • Rönninge
    2021-03-19
    Sålt ett hus
    Presentationen om mäklarfirman var bra
    Förväntingarna är affären blir klar
    2021-03-11
    Vi anlitade Alexander vid försäljningen av vår etta i Tumba och anledningen till att vi valde honom är hans lugn, punktlighet och välvilja.

Min upplevelse av Alexander är att han är en person som är stabil och låter affären ske på våra villkor, vilket ger en trygghet i processen. Dessutom är han riktigt trevlig också!

Vi hade förberett vår försäljning 5 månader innan och när det var dags för försäljning så gick affären väldigt snabbt, smidigt och över förväntan. Vi lyckades slå föreningsrekordet!

Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd med Alexander som mäklare och rekommenderar honom starkt!
    2021-03-08
    Köpt en bostadsrätt och blev bemött på ett lugnt o professionellt sätt. Han varken stressade eller påverkade mitt beslut utan besvarade mina frågor och jag fick tänka själv.
    Det blev ett snabbt köp från privat visning till påskrift morgonen därpå men det kändes tryggt.
    • Uttran
    2021-03-07
    Jag sålde en 52 kvm lägenhet och det blev bättre än mina förväntningar! Alexander som var min mäklare visade mig respekt, lyssnade och var väldigt noga.

Kan starkt rekommendera han som mäklare!
  • Håkan L
    • GRÖDINGE
    2021-03-06
    Sålt fritidshus.
    Mycket bra bemötande.
    Rekommenderar verkligen Björn Petre'n.
    2021-03-01
    Alexander has been quite helpful in the whole process. He described everything in details openly and has been accissible for more questions through phone calls/emails and sms as well.
    2021-02-25
    Vi upplevde mäklaren Alexander Lindeberg som
    seriös, kunnig och md ett trevligt uppträdande.
    Vår lägenhet på Solskensv. såldes till ett pris som
    översteg våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med
    den hjälp vi fick av Alexander.
    Åke och Karin Thorstensson
  • Lena L
    2021-02-22
    Han hjälpte mig sälja radhuset och jg fick ovärderlig hjälp med det mesta. Viktigt för mig då detta inte är något man gör varje dag.täcket trevlig och tillmötesgående. Informerade om antal intresserade och hur visningarna gick.
    Ja, toppen helt enkelt.
    2021-02-21
    Vi har nyss köpt en lägenhet. Alexander visade oss stort tillmötesgående och ett stort engagemang vilket medförde att vi kunde känna oss trygga vid köpet av lägenheten.

Alexander levde verkligen upp till alla våra förväntningar som vi har på en mäklare.

Vi kan verkligen rekommendera Alexander till andra som tänker köpa en ny bostad.
    2021-02-13
    Sålde bostadsrätt.
    Jag tycker att Alexander är seriös och förtroendeingivande. Mycket trevlig.
    Skulle anlita honom igen.
    2021-02-04
    Jag har köpt ett radhus.
    Mäklaren var tävling och hjälpte mycket med allt.
    2021-02-04
    Anders hjälpte mig att sälja mitt radhus. Han är engagerad, lyhörd och har bra råd.
    En lyckad försäljning helt enkelt.
    2021-02-01
    Mycket bra och engagerad mäklare, kunnig och snabb, kan verkligen rekommenderas för en lyckad affär.
    2021-01-31
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Vi blev mycket väl bemötta och fick mycket bra information om hur affären skulle gå till och vad som gällde formellt och ekonomiskt.
    Vi fick ett mycket bra och trevligt bemötande både vid visningen av lägenheten och vid avtalsskrivningen. Vi känner oss trygga med hur affären genomförs trots vår obefintliga erfarenhet från sådana affärer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-01-30
    Hej,
    -Jag köpte en tvåa på 63 m2 i Tullinge (nibblevägen)..
    -Jag blev bemött på ett jätte bra och ödmjukt sätt av mäklaren Andreas.
    - Han var väldigt professionell i sitt jobb och han var även väldigt tydlig och förklarade allt vi behövde veta.

Jag upplevde en härlig och toppen känsla på en fredag.
    2021-01-29
    En riktigt bra helhetsupplevelse att anlita Martin. Lyhörd, påhittig och lösningsorienterad. En stark rekommendation.
    2021-01-28
    Alexander är en mycket trevlig och komptent mäklare som ser till kundens behov. Sätter dig i fokus och den kommande affären.
    Hanterar ung som gammal på ett mycket trevligt och sätt.
    Kan varmt rekomendera Alexander
    2021-01-25
    Sålt en villa och det har gått bra över alla förväntningar. Vi blev mycket bra bemötta av Andreas som är både trevlig och mycket kompetent.
    2021-01-21
    Andreas är mycket professionell och vi fick ett väldigt bra bemötande. Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Tumba som mäklarfirma. Stort tack för bra samarbete.
    2021-01-20
    Vi har sålt en villa. Andreas har bemött oss med stor respekt och ödmjukhet. Problemet som uppstod vid försäljningen löste han helt suveränt utan att belasta oss.

Alla de förväntningar som vi hade av en mäklare levde Andreas upp till.

Vi kommer verkligen rekommendera Andreas till andra som tänker sälja sin bostad.
  • Mazen I
    2021-01-19
    Andreas är mycket professionell. Vi fick ett mycket bra, lugnt och ärligt bemötande av honom vid första mötet. Gav oss bra råd och var saklig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
    2021-01-19
    Sålt en villa: Oerhört inkännande, kunnig och hjälpsam.