Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 779 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-18
    Proffsig bemötande, lätt att nå och mycket erfaren.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-18
    Som förstagångsköpare hjälpte Emma mig att förstå vad jag skrev på, och var dessutom tillgänglig långt utöver vanliga arbetstider. Toppen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-16
    Peter har varit mycket hjälpsam och trevlig under hela köpprocessen. Han har varit tillgänglig och återkopplat med kort responstid vilket alltid är uppskattat, och har vissa frågor krävt ytterligare efterforskningar har han aldrig ryggat tillbaka! Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-13
    Allt har varit mycket bra och jag är mycket nöjd. Ingenting att klaga på.
    2021-10-13
    Efter min interaktion med Emma har jag fått en väldigt positiv bild av henne. Hon har varit tillmötesgående och snabbt tillgänglig vid alla tillfällen. Även om hon (förståelsevis) prioriterade säljarens önskemål först så tog hon hela tiden i beaktande potentiella köpares situationer. Likt alla mäklare vill hon sälja, men fick aldrig känslan av att hon var för på/ivrig, vilket ibland kan vara fallet.

Allt som allt en väldigt duktig mäklare som jag skulle rekommendera vid försäljning av lägenhet, speciellt i Fredhäll där hon själv har bott under flera år.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-12
    Trevligt och seriöst bemötande. Hållit mig väl uppdaterad och varit snabb på återkoppla under affärens alla steg.
    Jag som köpare är väldigt nöjd med hur David har hanterat affären, från visning till signering.
  • Amanda O
    2021-10-08
    Angelica levde verkligen upp till våra förväntningar. Professionell från start till slut, erfaren och alltid glad. Ger ett väldigt genuint intryck vilket gjorde att vi kändes oss trygga med henne som mäklare.
    Tack snälla Amanda! Otroligt trevligt att få representera dig o dina föräldrar, samt er jättefina lägenhet. Läget, planlösningen, stilsäkerheten. Förstår att du trivts och är helt övertygad om att er köpare kommer att göra detsamma.
    Stort grattis till försäljningen!
    Angelica Hermansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lukas Sjölin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-07
    Snabb och bra hantering, god uppfattning om priset på marknaden och lyckades hitta intresserade budgivare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lukas Sjölin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-07
    Bra bemötande, snabb och effektiv med klara och tydliga besked.
    Snabb återkoppling
    Trevligt bemötande
    Korrekt
    Glad
    Ordning och reda
    Räta de snabbt ut frågetecken
    Såg snabbt möjliga lösningar och möjligheter
    Hade helt enkelt koll så vi kände oss trygga.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Hornsbergs Strand/Lindhagen
    2021-10-06
    Supernöjd med bemötandet! Första gången jag köper bostad och känner mig hur trygg som helst.
    Stort tack för dina snälla ord Kalle! Lägenheten är helt fantastisk, området som du redan vet lika så, och jag tror att du kommer trivas superbra. Grattis till din första bostadsrätt! Angelica Hermansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Vasastan
    2021-10-06
    Kan varmt rekommendera Angelica. Smidig, snabb och man känner sig trygg hela vägen. Alltid tillgänglig.
    Genomgått 2 försäljningar med henne och hon överträffade förväntningarna vid båda tillfällen.
    Tusen tack Madde! Du har verkligen renoverat lägenheten på ett otroligt stilrent, högklassigt o snyggt sätt. Väldigt glad att du är i mål med resan till din målbild o dröm om en vasastanslägenhet. Grattis! Angelica Hermansson
  • Annica V
    • Hornsbergs Strand/Lindhagen
    2021-10-06
    Angelica är mycket professionell och tänker på alla detaljer och levererade högt över förväntan!
    Tack snälla Annica! Jättekul att ses igen och att få sälja den fina lägenheten, igen. Så otroligt glad för din skull med allt som väntar. Njut! Angelica Hermansson
    • Birkastan
    2021-10-05
    Proffsig och serviceminded, jag kan varmt rekommendera Angelica.
    Stort tack för ert förtroende och din rekommendation Bodil. Uppskattar innerligt!
    Allt gott ifrån mig
    • Birkastan
    2021-10-05
    Väldigt nöjd med Angelica som mäklare, bra dialog, tillgänglighet och mycket professionell genom hela processen! Skulle absolut anlita henne igen!
    Tack snälla Emelie för dina fina ord. Väldigt uppskattat med rekommendationen ifrån din syster, samt mycket trevligt att få representera er och er underbara bostad.
    Stort grattis till försäljningen!
    2021-10-04
    Korrekt uppträdande vid vårt korta möte.
    2021-10-01
    Mycket högt engagemang och lyhördhet.
    Tack Bo för ditt positiva omdöme! Vill gratulera dig och familjen till ett mycket fint köp av lägenhet. Vilken potential lägenheten har, och på en av Kungsholmen bästa adresser. Peter Pedersen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-01
    Super trevlig och varit väldigt hjälpsam!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-01
    Peter Pedersen har varit helt fantastisk som Våran mäklare! Otroligt professionell, serviceminded och tillmötesgående. Hjälpsam med allt, varm och vänlig samt lättillgänglig. Vill verkligen rekommendera Peter Pedersen att anlitas som mäklare.
    Tack för det fina betyget och omdömet! Det var en ära att få vara Er mäklare! Peter Pedersen
    2021-10-01
    Mycket engagerat från start till slut med bra lokal-kännedom. Professionellt och trevlig bemötande. Kändes trygg och säker att samarbeta. Emma gör det lätt att var delaktig i processen och ge tydlig information. Snabb respons vid frågor. Blev en positiv och lättsam upplevelse.
    2021-09-29
    Endast positivt! Skulle rekommendera David till de som ska sälja sin lägenhet, och kan tänka mig att kontakta David i det fall jag ska sälja en lägenhet i framtiden.
    2021-09-28
    Bra, snabb och ärlig kommunikation, kände mig uppdaterad genom hela processen och bemött professionellt! :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-09-27
    Från första mötet till att lägenheten var såld kändes det helt rätt med David som mäklare. Han gjorde allt för att vi som säljare (och även köpare) skulle bli nöjda. Han var oerhört lyhörd och guidade med sin expertis på samma gång. Davids positiva energi smittade av sig vid varje kontakt och han höll oss uppdaterade under hela processen på ett imponerande, tryggt och pålitligt sätt. Kan varmt rekommendera David.
    2021-09-27
    Vi är extremt nöjda med Peter Pedersen. Han har varit tillgänglig, kunnig, otroligt serviceminded, mån om att vi skall bli nöjda och genom hela processen väldigt positiv. Våra förväntningar har på alla sätt mer än infriats och vi rekommenderar verkligen att ni anlitar Peter som mäklare.
    Hej Mathias!
    Tack för det fina omdömet! Uppskattade samarbetet med er enormt mycket och stort tack för att jag fick förtroendet att skötta er försäljning. Det var en riktigt fin liten pärla till lägenhet...
    2021-09-27
    David var toppen. Vi blev vänligt bemötta och han hade svar på våra frågor. Vi fick snabb återkoppling och köpet kändes tryggt och ordningsamt.
    2021-09-27
    Proffsig och kommunikativ. Bra hjälp hela vägen från början till slutet
    Tusen tack Tom! Grattis till din försäljning och stort lycka till i er nya gemensamma pärla. Angelica Hermansson
    2021-09-25
    Trevligt bemötande. Engagerad och snabb på att återkoppla.
    2021-09-24
    Emma har varit väldigt professionell och förstående för min situation som säljare. Hon har på egen hand fått fram köpare innan visningar och gjort ett grymt jobb!
    2021-09-24
    David gjorde ett bra jobb med att sälja vår lägenhet. Han var professionell, tydlig, positiv och snabb på att återkoppla. Rekommenderar absolut David om ni ska sälja.
    2021-09-23
    David Rågberg är en mycket professionell mäklare med trevligt bemötande.
    2021-09-22
    Trevligt bemötande, väldigt kunnig kring objektet! Väldigt hjälpsam när vi hade frågor, både om lägenheten och själva processen då vi är förstagångsköpare.
    2021-09-21
    Vi är supernöjda med Emma. Proffesionellt bemötande och en härligt positiv attityd samt förmåga att smidigt få till en affär. Sammantaget över förväntan!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-09-21
    Robert var lyhörd, förstod vad vi ville, var väldigt lätt att samarbeta med.
    Vi är också mycket nöjda med resultatet.
    2021-09-20
    Robert Raden var verkligen mycket hjälpsam under hela försäljningsprocessen.
    2021-09-20
    Trevlig och väldigt hjälpsam. Det var en väldigt smidig upplevelse!
    2021-09-19
    Mycket bra bemötande av en lugn och kunnig mäklare som levde upp till alla våra förväntningar.
    2021-09-19
    Mycket proffsigt bemötande och hanerande av hela affären.
    Tack John! Mycket trevligt att träffa er båda och lägenheten kommer att bli superfin när ni gjort den till er. Grattis! Angelica Hermansson
    2021-09-19
    Angelica var trevlig, professionell och mycket bra! Kändes tryggt att genomföra bostadsköp med henne och bra kommunikation. Rekommenderas!
    Tusen tack snälla Isabel och mitt största möjliga grattis till din premiär! Tror o hoppas ni kommer att landa jättefint i den här pärlan till lägenhet efter den hektisk och kul höst. Allt gott ifrån mig Angelica Hermansson
    2021-09-16
    Trevligt, energisk och hjälpsam.
    Tack Nicholas! Jag tror o hoppas ni båda kommer att trivas toppen här på fina Kungsholmen. Angelica Hermansson
    2021-09-16
    Extremt proffsig och snabb på återkoppling.
    2021-09-16
    Hon var vänlig och glad med massa energi.

Okomplicerat och effektivt.
    Tack Salina, och grattis till en jättefin lägenhet här på Kungsholmen! Angelica Hermansson
    2021-09-16
    David har alltid ett proffsigt bemötande, han är mycket kunnig på området och återkoppplar alltid snabbt. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    • Stockholm
    Great service,
    Very good communication with the client
    2021-09-14
    Fantastiskt bemötande och Peter levererade över förväntan.
    Allt gick supersmidigt och Peter var otroligt engagerad , hjälpsam och målmedveten. Vi är mer än nöjda

Daniel
    Tack Daniel!
    Det var ett sant nöje att jobba med er och få ert förtroende. Stort tack!
    2021-09-14
    Köpte lägenhet via Emma. Emma är lyhörd, flexibel och bra på att återkoppla. Det kändes som att hon var bra på att tillmötesgå både mig som köpare men även säljaren. Allt kändes smidigt! :)
    2021-09-13
    Jag fick ett mycket positivt intryck av Robert. Hans bemötande var professionellt samtidigt som det var avslappnat och personligt. Även hans sätt att sköta budgivningen uppfattade jag som seriöst och han var varken nonchalant eller påstridig. Sammanfattningsvis kan jag väl säga att det intryck jag fick av Robert gör att jag kommer att kontakta honom den dag det blir dags för mig att sälja – om han då fortfarande jobbar som mäklare.
    2021-09-10
    Trevligt och personligt bemötande. Alltid snabb på svar och fanns alltid tillgänglig för frågor på telefon. Väldigt informativ och lätt att förstå vid köpet av bostaden och vid signering av kontrakt.
  • Anna Maria Cecilia B
    2021-09-09
    Mycket trevlig, kunnig, pålitlig och tillmötesgående.
    Hej Maria!
    Tack för det fina omdömet, nöjet var på min sida...
    2021-09-08
    Bra bemötande. Levde upp till förväntningarna, vilka var höga. Allt har varit perfekt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-09-08
    Mycket vänlig och trevlig, lätt att komma i kontakt med, lätt att ha att göra med, förtroendeingivande.