Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 600 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 87.0 m²
    2021-03-04
    Trevlig och artig mäklare som gjorde att lägenhetsförsäljningen utfördes på lugnt och tryggt sätt. Varmaste rekommendationer från mig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-02-26
    En mäklare som har en otrolig bra energi samt väldigt hjälpsam.
    Stort tack Onur, och detsamma. Vi hade en energi genom hela affären och bra jobbat med banken. Grattis till en jättefin lägenhet!

Angelica Hermansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-02-24
    -Målmedveten

-Lätt att få tag på vid frågor

-Återkommande återkoppling hur allt gick.

Rekommenderar henne starkt!
    Tack Nilsson! Din rekommendation uppskattas varmt. Grattis till en fin försäljning, bra köp och ett nytt kapitel.

Angelica Hermansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-02-22
    Väldigt bra kommunikation och bemötande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 42.0 m²
    2021-02-21
    Vi som köpare var nöjda med Emma som var tydlig och effektiv i sin kommunikation. Avtal och annat pappersarbete gick smidigt.
    • 42.0 m²
    2021-02-21
    Snabb, kunnig och bra samarbete!
    2021-02-21
    Köpte en lägenhet i Fredhäll via Emma. Trevlig och mycket bra och lungt bemötande. Har inget dåligt att säga.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 67.0 m²
    2021-02-20
    Lugn och fantastiskt trevlig.
    Allt man vill ha av en mäklare inför ett köp.
    • 46.5 m²
    2021-02-17
    Angelica hade en härlig energi och skötte försäljningen av vår lägenhet professionellt, hon höll oss uppdaterade under processen och överträffade verkligen våra förväntningar!
    Stort tack för din jättefina rekommendation Frida! Er lägenhet är så himla fin och social så det var härligt att få representera både den och er. Mitt varmaste grattis till försäljningen!

• 38.0 m²
    2021-02-17
    Har köpt lägenhet, Emma är trevlig och har en bra känsla för service.
    • 35.0 m²
    2021-02-16
    Köpt en 2:a.
    Vänligt bemötande.
    Väldigt noggrann och en snabb process.
    • 43.0 m²
    2021-02-15
    Emma skötte min distansförsäljning av en lägenhet på Kungsholmen, då jag flyttat till annan stad.
    Jag hade också köpt lägenheten genom Emma för några år sedan.
    Allt flöt på helt perfekt och Emma var väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Mycket bra service.
    Försäljningsprocessen gick väldigt smidigt och gav ett bra slutresultat!
    2021-02-13
    Mycket nöjda med vårt köp på kungsholmen, fredhäll!
    2021-02-12
    Robert gjorde precis det jag förväntade mig av honom; han löste en grym fotograf, han höll i ett gäng visningar och han fick några spekulanter på kroken. Han lyckades också nå vårt överenskomna drömpris. Tack för det Robert!
    2021-02-12
    Robert har varit väldigt öppen, trevlig och tillmötesgående under hela processen vid köp av vår bostad. Vi är mycket nöjda!
    2021-02-11
    Superproffsig och fint bemötande när jag sålde min lägenhet. Rekommenderar starkt!
    2021-02-11
    Köpt en liten lägenhet på Kungsholmen.
    Mäklaren har genomgående varit trevlig och professionell.
    Han har skött visning och budprocess på ett öppet och förtroendeingivande sätt. Även i kontakterna efter avtalsskrivningen har han varit förutseende och kunnig.
    Vi rekommenderar honom gärna till vänner och bekanta.
    2021-02-08
    Riktigt bra Mäklare! Vår försäljning kändes trygg och smidig.
  • Anitha W
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 110.0 m²
    • Kungsholmen - Stora Essingen
    2021-02-07
    Radhus på Stora Essingen. Kontaktpersonerna från Sv Fast har skött allt mycket bra både vad avser bemötande mot oss och potentiella köpare. Att förväntat pris inte uppnåddes kan diskuteras men vi kände oss nöjda trots detta.
    All heder till Caterine och Marie. De har haft löpande underhållskontakt med oss. Vi har hela tiden kunnat följa ärendet på ett mycket tillfredställande sätt. Vi rekommenderar dem å det varmaste!
    2021-02-06
    Trevlig och kompetent mäklare som hjälpte oss väl.
    • 28.0 m²
    2021-02-01
    Tack för din fina 5a i betyg Viktoria, och stort grattis till försäljningen!

• 60.0 m²
    2021-01-29
    Angelica sålde min 2:a i Vasastan, hon är otroligt proffsig, trevlig, snabb och flexibel! Kände mig nöjd och trygg genom hela försäljningen och är otroligt nöjd med slutresultatet. Rekommenderar 100%!
    Tack snälla snälla Mia, det har varit jättetrevligt och kul att samarbeta tillsammans igen. Tycker personligen väldigt mycket er fina lägenhet och det känns kul att ni, precis som jag och er köpare, trivs så bra i området. Stort grattis!

Angelica Hermansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 21.0 m²
    • Fridhemsplan
    2021-01-29
    Toppen! Snabbt och trevligt bemötande vid köp av lägenheten.
    • 54.0 m²
    2021-01-28
    Sålt lägenhet

Lyhörd

Fick priset jag förväntade mig vid försäljning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 21.0 m²
    • Fridhemsplan
    2021-01-27
    Blev såld efter 3 månader trots Coronatiden
    Bemött genom sms och emailen väldigt han var engagemang och utmaningar
    Förväntningar efter en snabbare såld. Peter häll koll bägge privatvisning och besökare
    Jag upplevde att det inte var så lätt att kommunicera själv och ekonomifråga. Så Peter är en fantastisk bra affär och kompetens. Tack för allt.
    • 35.0 m²
    2021-01-26
    Jättebra engagemang och upplevelse!
    • 43.0 m²
    2021-01-26
    Angelica överträffade mina höga förväntningar! Försäljningen av min lägenhet på Kungsholmen gick så smidigt, Angelica var toppen från start till mål - positiv, trevlig och engagerad!
    Stort tack Stina och grattis till en jättefin försäljning! Var ett nöje att få sälja din svårslagna 2:a och jag hoppas ni hittar er dröm 3:a, i samma trevliga område, inom kort.

2021-01-25
    Jag köpte en lägenhet på Kungsholmen och blev mycket positivt bemött av Emma som var snabb och flexibel med att besvara frågor. Jag är överlag väldigt nöjd med upplevelsen.
    2021-01-25
    Köpte mindre lägenhet i Fredhäll till dottern. Emma gav bra service och snabb återkoppling!
    • 31.0 m²
    2021-01-24
    Köpt bostad! Fint bemötande 🙌 snabb återkoppling, bra samarbete helt enkelt! Rekommenderas verkligen för försäljning av bostad!
    • Nedre Kungsholmen
    2021-01-23
    Strålande insats av Angelica med stor dedikation till försäljningen av min 1,5a på Kungsholmen. Jättenöjd!
    Tusen tack Karin! Så himla kul och trevligt att samtidigt få representera dig på Kungsholmen och din pojkvän i Vasastan. Mitt största grattis och lycka till er båda. Nu - mot sambolivet!

Angelica Hermansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 66.0 m²
    2021-01-23
    Vi fick hjälp av David att köpa och sälja lägenhet. Proffessionell, kunnig och oerhört smidig. Vi kan varmt rekommendera att vända sig till David vid lägenhetsaffär.
    • 66.0 m²
    2021-01-22
    David sålde vår lägenhet på Kungsholmen, vi är otroligt nöjda med hans insats. Kunnig, insatt, professionell och samtidigt väldigt engagerad, alltid snabb på återkoppling och med ett smittande gott humör. Rekommenderar honom verkligen och kommer definitivt anlita honom igen, om det skulle bli aktuellt.
    • Nedre Kungsholmen
    2021-01-22
    En lgh 1 rum o kök. Mycket varmt och ärligt säljande förhållningssätt!
    Tack snälla för din rekommendation Mats! Nu får du njuta av att äga en vacker 1,5:a i ,enligt mig, en av Kungsholmens absolut bästa föreningar.

• 39.0 m²
    • Marieberg/Fredhäll
    2021-01-22
    Han var väldigt trevlig i sitt bemötande och snabb på att ta kontakt för att säkerställa att alla parter var med på banan. Seriös och professionell samtidigt som man kunde skämta lite. Rekommenderas
    2021-01-19
    Det va första gången jag sålde en lägenhet och Emma hjälpte till och höll mig väl informerad under hela resan!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 39.5 m²
    • Thorildsplan
    2021-01-19
    Daniel sålde min tvåa på Kungsholmen och från första stund har han varit serviceinriktad, vänlig, positiv, trygg och ffa ambitiös och alltid lättillgänglig.
    • 28.0 m²
    2021-01-19
    Köpt en Brr, blev bra bemött, glad och serviceinriktad
    Tack Marika, och stort grattis till dig och familjen för en jättefin lägenhet! Din dotter är varmt välkommen till Stockholm.

• 26.7 m²
    2021-01-19
    Jag köpte en lägenhet på fredhäll. Emma var fantastisk. Väldigt trevlig, hjälpsam och samtidigt rak på sak. Jag kommer definitivt använda mig av Emma när det är dags för mig att sälja lägenhet.
    2021-01-17
    Sålde en lgh i Fredhäll. Emma har hållit kontakten i ett par år (utan att vara påträngande), har gott renommé och kändes transparent i dialogen så det var ganska självklart att hon skulle få uppdraget. Hon lade förväntningarna på rätt nivå och hanterade oväntade situationer på ett bra sätt.
    Ja, kul att första mötet var 2016 och sedan dess haft kontakt och nu blev det dags för försäljning :) Vilken tur att det var självklart, Uppskattar det! Ja, tur att vi kunde hantera de lite oväntade situationerna med budgivningen och att det blev bra tillsist :)

• 44.0 m²
    2021-01-14
    Kunnig och proffsig, lätt att ha och göra med!
    Tack för dina fina ord Stefan, och stort grattis till en jättefin försäljning! Efter 25 år är pärlan i nya händer.

2021-01-13
    Professionellt och väldigt trevligt bemötande. Mycket insatt och snabb på att svara på frågor. Enbart positiva rekommendationer.
    Vad bra att det bara var positiva rekommendationer, uppskattas verkligen! Grattis till en fin lägenhet :)

• 81.0 m²
    • Gärdet
    2021-01-12
    Peter var en fantastisk mäklare, från start till slut. Professionell och driven och med det sagt kommer jag kommer garanterat anlita Peter för min nästa försäljning!
    Tack David! Det var ett nöje att få jobba med Er och er fina lägenhet. Lycka till med erat nya boende....
    Peter Pedersen

Peter Pedersen

• 63.0 m²
    • Stockholm
    2021-01-08
    Kan varmt rekommendera David! Upplevde honom som både kunnig och initiativrik samt med särskilt bra koll på Fredhäll/Marieberg!
    • 40.0 m²
    2021-01-06
    Jag är jättenöjd att ha sålt lägenheten med Emma.
    Vad bra att du är nöjd och tack så mycket för din Reco! :)

Emma Hjalmarsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 85.0 m²
    • Stockholm
    2021-01-03
    Sålde en trea i området essingeöarna/Kungsholmen i Sthlm. Marie var väldigt serviceinriktad och flexibel, något vi var i stort behov av.
    • 34.0 m²
    2020-12-28
    Robert är en mycket bra fastighetsmäklare för båda parter (köpare och säljare) och en samvetsfri försäljning och köp där båda känner sig som vinnare på en bostadsmarknad som annars kan upplevas som intensiv och hänsynslös pga tillgång och efterfrågan.
  • skrev om Lukas Sjölin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2020-12-22
    Sålde en 1:a på Arbetargatan på Kungsholmen.
    Lukas var engagerad och hjälpsam genom hela processen. Han var även väldigt flexibel med att lösa så att extravisningar kunde genomföras på ett smidigt sätt med kort varsel.
    Kan varmt rekommendera Lukas som mäklare!
  • Tobias S
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 129.0 m²
    • Vendelsö
    2020-12-17
    Vi mötes av professionalitet vid våra möten med Robert Radev. Han kom väl påläst och anpassade sig efter våra önskemål och krav.
    Han sålde sedan vår 2:a vid Fridhemsplan på 64 kvm till ett pris som slog vårt drömscenario med nästan en miljon! Allt detta på rekordtid!
    Vi är mycket nöjda!
  • Daniel G
    • 31.0 m²
    2020-12-17
    Har sålt en 1:a på Arbetargatan på Kungsholmen.
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet av Angelica, hon var proffsig, ärlig, tydlig, hjälpsam och alltid med ett positivt humör genom hela försäljningsflödet från uppstart till övertagande.
    Förvätningarna infriandes och jag kan verkligen rekommendera andra att välja Angelica samt även hennes kollega Lucas Sjölin som hjälpte till.

Med vänlig hälsning,
    Daniel
    Stort stort tack för dig välskrivna, genuina referens. Det gör mig jätteglad att höra att du är nöjd med hela försäljningen och det har vart ett nöje att representera dig samt din fina lägenhet från början till slut. Grattis igen och hoppas du kommer att trivas på fina västkusten!