Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 954 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Liveroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2022-11-24 Verifierad kund
    Vi fick en väldigt positiv och ärlig bild av Elin vid köp av bostad. Tillgänglig med raka svar på de frågar vi hade. Rekommenderas varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Liveroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2022-11-23 Verifierad kund
    Elin var mycket engagerad under hela processen, flexibel och proffsig! Kan varmt rekommendera henne!
    2022-11-21 Verifierad kund
    Elin har varit väldigt proffsig, engagerad och hjälpsam under hela försäljningsprocessen. Vi har känt oss väldigt trygga.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2022-11-18 Verifierad kund
    Trevlig och informativ - men inget personligt möte, därav kort utvärdering.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2022-11-18 Verifierad kund
    Väldigt driven och kompetent mäklare. Lätt att få tag på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lukas Sjölin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2022-11-17 Verifierad kund
    Han är trevligt kunnig o ger en tryg känsla.
    Fram for allt är han alltid tillgänglig.
    Det känns skönt. 💖
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lukas Sjölin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2022-11-16 Verifierad kund
    Blev bra bemött. Förväntningar hade inte några stora förväntningar utan gick på personkemi som var bra. Hade inte några förväntningar vid försäljningen p.g.a. rådande ränteläge
    2022-11-01 Verifierad kund
    Vi har känt oss trygga med Emma hela vägen där vi gillar hennes driv samt att hon har koll på marknaden. Hon är trevlig och tillmötesgående. Det kunde inte ha blivit bättre!
    2022-10-28 Verifierad kund
    Hade inte så mycket förväntningar eftersom det var första gången med köp av bostad men blev positivt överraskad. Emma är en otroligt trevlig mäklare som är duktig och påläst! Snabb på att återkoppla. Köpet gick smidigt och är jättenöjd!
    2022-10-20 Verifierad kund
    Emma is very easy to contact and answers the questions whenever there is need.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och flexibel.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Bra och korrekt bemötande. Receptiv för önskemål och snabb att agera vid oväntade händelser under processen. Positiv och lättsam att prata med.

Det som jag kan skicka med för att mäklaren skall bli ännu vassare är att jobba med det skrivna språket.
    Tack snälla för er Reco! Kul att vi fick till det så bra off market och tack för lite feedback också, det är alltid bra :) Emma Hjalmarsson
    2022-10-07 Verifierad kund
    Vi uppskattade Emma som mäklare när vi köpte vår bostad. Hon var proffsig, snabb på att återkoppla och flexibel. Hennes engagemang och serviceinriktade bemötande gjorde oss trygga genom hela processen.
    Tack så mycket. Kul att vi hittade denna off market och fick till en bra affär för er båda parter :) Emma Hjalmarsson
    2022-09-26 Verifierad kund
    Ett gott bemötande och stor smidighet i processen har jag mött, vilket jag är tacksam för.
    En positiv attityd.
    Tack snälla. Kul att vi fick till det så snabbt och smidigt :) Emma Hjalmarsson
    2022-09-24 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Emma som mäklare. Hon är så engagerad, proffsig och mån om att göra alla parter nöjda. Vi kan varmt rekommendera Emma!
    Tack återigen! Så roligt att få göra affärer med er :) Emma Hjalmarsson
    2022-09-24 Verifierad kund
    Med stor omsorg om både säljare och köpare rodde Lukas affären i hamn. Professionell, tillmötesgående, tillgänglig, kunnig. Bara positivt att säga om mäklaren.
  • Agnes Ö
    2022-09-23 Verifierad kund
    Vi hade en jättebra upplevelse av att sälja med Lukas. Flexibel och tillgänglig genom hela processen som gick snabbare än väntat!
    2022-09-20 Verifierad kund
    -proffsig
    -smidig
    -tillgänlig
    -effektiv
    -varm
    Tack snälla du för detta och för förtroendet! :) Emma Hjalmarsson
    2022-09-20 Verifierad kund
    Vi använde Emma i både vårt köp av ny lägenhet samt i försäljningen av vår gamla lägenhet. Emma var hela tiden ett stort stöd för oss och fick oss att känna oss väldigt trygga genom hela processen och vi lyckades snabbt både köpa och sälja i två affärer vi blev supernöjda med.

Skulle verkligen rekommendera Emma både för köpare och säljare!
    Så kul att vi lyckades få till en smidig och bra affär både vid köp och sälj :) Så roligt att jobba med er. Tack för allting! Emma Hjalmarsson
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med Emma! Hon var så proffsig, kommunikativ och vägledande genom hela köpprocessen. Rekommenderar verkligen!
    Tack snälla för er rekommendation :) Emma Hjalmarsson
    2022-09-16 Verifierad kund
    Emma har varit superbra och hjälpsam i sitt bemötande mot oss och fick oss att känna oss trygga genom hela affären!
    Tack för er Reco och hoppas att ni ska trivas! :) Emma Hjalmarsson
    2022-09-08 Verifierad kund
    Riktigt nöjd med hela processen, Emma stöttade hela vägen och var hjälpsam för mig som var förstagångsköpare. Oerhörd lösningsorienterad och empatisk. Från visning, förhandling och kontraktsskrivning på mindre än 2 timmar är imponerande. Rekommenderar Emma starkt! 🌟
    Kul att det gick så fort och kul att du är nöjd :) Hoppas att du kommer trivas så ses vi på tillträdet! Emma Hjalmarsson
    2022-09-06 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär trots bostadsmarknaden just nu. Vi är väldigt nöjda med Lukas!
    2022-09-03 Verifierad kund
    Smidig försäljning, bra lotsning genom säljprocessen
  • Alice S
    2022-09-02 Verifierad kund
    Otroligt proffsig, trygg och positiv. Väldigt flitig och bara körde på, alltid flexibel med privatvisningar för intressenter som önskade det och hjälpsam mot mig som säljare med alltifrån piff i lägenheten till uppdatering av annons för att vässa den. Oerhört härlig och enkel att ha att göra med, vilket verkligen var viktigt för mig i denna säljprocess. Snabb återkoppling, smidig kommunikation, rak & ärlig. Mina varmaste rekommendationer för att välja Elin som mäklare!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Emma har en otroligt härlig energi och var mycket hjälpsam med alla typer av frågor jag som säljare kom med! Hon har jättebra koll på Fredhäll och var alltid tillgänglig när jag behövde kontakta henne.
    Tack så mycket för detta och hoppas att du trivs bra i Umeå nu :) Emma Hjalmarsson
    2022-08-30 Verifierad kund
    Extremt nöjd med mäklaren och rekommenderar gärna henne för andra. Proffsig, lösningsorienterat, kompetent, trevlig och snabb. Upplever att hon verkligen levde upp till sin neutrala roll men ändå hjälpte båda parterna maximalt.
    Tack snälla för din Reco och hoppas att du trivs i den fina bostaden nu :) Emma Hjalmarsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Kristineberg
    2022-08-28 Verifierad kund
    David är en riktig stjärna, gav allt och såg till att vi kände oss trygga genom hela processen. Vi är jättenöjda med David som mäklare!🌟
    • Kristineberg
    2022-08-24 Verifierad kund
    David agerar mycket professionellt och förtroendefullt. Han har en stor erfarenhet av området och marknadens skiftningar vilket är mycket värdefullt i en säljprocess.

Vi kan varmt rekommendera David Rågberg.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Driven mäklare med fokus på affären och tydlig i kommunikationen.
    Tack snälla för detta och för förtroendet! :) Emma Hjalmarsson
    2022-08-22 Verifierad kund
    Elin är påläst och entusiastisk när hon interagerar med potentiella köpare. Vi blev vänligt behandlade och de flesta frågor som hon inte kunde svaret på direkt återkom hon med senare. Hon var snabb i kommunikationen och nåbar på obekväma tider.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Under kort tid har jag jobbat med olika mäklare och Lukas sticker lätt ut.
    Alltid påläst, tillgänglig, intresserad och professionell.
    Det kändes tryggt att göra affärer med Lukas och jag rekommenderar honom varmt!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra bemötende, lite stressig visning med mycket folk. Väldigt lättilgänglig och gav svar eller tog reda på dem när ag hade frågor.
    Förväntningarna var att det skulle gå snabbt och det såg hon till att det gjorde.
    Det var en bra upplevelse och smidigt.
    Ja, det blev väldigt mycket folk som dök upp på visningen men också kul att intresset var så stort :) Toppen att ni är nöjda och hoppas ni ska trivas! Emma Hjalmarsson
    2022-07-31 Verifierad kund
    Jag återkommer när försäljningen är klar, i slutet av augusti.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Emma är pålitlig, kunnig och väldigt sympatisk! Hon hade löpande bra kontakt med oss och höll oss uppdaterade under försäljningsprocessen. Från start till mål kändes det tryggt att sälja med Emma. Kan verkligen rekommendera henne, en toppenmäklare!
    Tack så mycket för er Reco! Toppen att ni kände er trygga under hela processen. Tack för förtroendet :) Emma Hjalmarsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vi önskade en snabb och smidig försäljning genom en professionell mäklare! Och det fick vi. Vi är jättenöjda med Roberts insats.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Otroligt professionell och kunnig inom både branschen och området! Supertrevlig och gjorde hela processen enkel för oss som säljare!
    Tack snälla för detta och för förtroendet! :) Emma Hjalmarsson
    2022-06-29 Verifierad kund
    Emma har varit mycket hjälpsam och professionell under hela försäljningsprocessen. Trots tuft läge på marknaden så lyckades Emma sälja bostaden innan visning till ett bra pris.

Jag kan varmt rekommendera Emma.
    Tack snälla för er Reco! :) Kul att vi fick ihop det så bra trots läget. Hoppas ni trivs i Kristineberg nu! Emma Hjalmarsson
    2022-06-23 Verifierad kund
    Elin är fantastiskt positiv och proffsig. Hon har hållit nära kontakt under hela säljprocessen och drivit den framåt. Jag kan varmt rekommendera henne.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Emma har varit fantastisk bra under hela processen vid vår försäljning i Fredhäll. Dessutom blev det rekord i föreningen vad gäller såld trea! Hon är alltid tillmötesgående, tydlig och svarar snabbt på frågor. Vi kan varmt rekommendera Emma. Grym mäklare!
    /Thomas och Louise
    Så roligt med ett nytt rekord och att det gick så himla bra utanför Hemnet till och med :) Tack för förtroendet! Emma Hjalmarsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2022-06-22 Verifierad kund
    Very professional, knowledgeable and human, he supported my situation and helped a lot
    2022-06-21 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande. Emma var tillgänglig genom hela försäljningsprocessen.
    Tack snälla och kul att få göra affärer ihop igen! :) Emma Hjalmarsson
    2022-06-19 Verifierad kund
    Emma var mycket trevlig och hjälpsam. Tillgänglig och flexibel när vi ville komma på visning. Hon hade också mycket bra koll på området. Tydlig och pedagogisk sedan när vi skrev köpeavtal. Vi fick den information som vi behövde och hela processen kändes bra.
    Tack snälla för detta och hoppas att ni trivs i lägenheten! :) Emma Hjalmarsson
  • James Douglas B
    2022-06-15 Verifierad kund
    Emma var professionell och hjälpsam genom hela processen. Flexibel och snabb respons vid frågor, kan starkt rekommendera!
    Tack så mycket :) Kul att få göra affärer med er en andra gång! Emma Hjalmarsson
    2022-06-11 Verifierad kund
    Very kind and great communication
    Thank you Vilma for your Reco ! :) Emma Hjalmarsson
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Emma med ett stort engagemang och bra energi vid visningen. Hon var kunnig gällande området och det märktes att hon tagit sig tid att sätta sig in i bostaden och lyfta fram det positiva med den och även visualisera vad jag skulle kunna göra med den (möblering etc.). Hon var väldigt trevlig och det kändes tryggt att genomföra köpet med henne. Emma var väldigt tillgänglig innan köpet och svarade alltid engagerat på mina frågor. Hon var tydlig vid genomgång av kontrakt etc. och var öppen för frågor och funderingar. Det var aldrig några konstigheter under mitt köp av bostaden tack vare henne!
    Åh vilken fin Reco! Tack snälla du och hoppas att du trivs! :) Emma Hjalmarsson
    2022-06-09 Verifierad kund
    Emma är otroligt trevlig och positiv och ansträngde sig verkligen till det yttersta för att få till en affär trots ett svårt läge vad gäller marknaden - och lyckades!
    Ja, vi kämpade på ett bra tag men tillsist så gick det med ett bra resultat :) Tack för din Reco! Emma Hjalmarsson
    2022-06-09 Verifierad kund
    Väldigt förtroende ingivande och kommunikativ! Hon höll en väldigt professionell och tydlig process.
    • Lilla Essingen
    2022-06-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande.
    Mycket härlig energi från en mäklare.
    Öppen dialog kring nuläget osv.

Kan varmt rekommendera
    2022-05-23 Verifierad kund
    Emma är väldigt enkel att ha att göra med. Hon är trevlig i sitt bemötande och har härlig energi! Vid frågor har hon funnits tillgänglig snabbt. Är väldigt nöjd med kontakten och kan varmt rekommendera henne till andra!
    Tack snälla för er Reco :) Hoppas ni trivs i er bostad! Emma Hjalmarsson