Emma Skogsmark

Emma Skogsmark

Emma Skogsmark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Skogsmark har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Emma Skogsmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Emma Skogsmark har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Emma Skogsmark

Molle Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skogsmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Emma har varit en fantastisk mäklare som har överträffat mina förväntningar. Hennes professionella och engagerade tillvägagångssätt gjorde hela processen att hitta mitt drömboende i Kungsholmen smidig och behaglig. Hon visade inte bara en imponerande förståelse för fastighetsmarknaden utan var också lyhörd för mina önskemål och behov. Jag är ytterst tacksam för hennes dedikation och rekommenderar henne varmt till alla som söker en pålitlig och kunnig mäklare/ Molle

EVA YVONNE H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skogsmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Professionellt.Vänligt.Engagerat

Åke N
Kungsholmen

Bra bemötande, påtagligt engagemang och lyhördhet gentemot mig som kund.

Marie G
Sankt Göran

Tydlig och professionell, tillmötesgående och trevlig.

Mikael A
Stockholm

Kunnig, professionell. hon återkopplade till mig under hela processen på ett helt fantastiskt sätt. Hon fanns alltid tillgänglig. Emma överträffade alla mina förväntningar.

Hugo M
Kungsholmen

Emma var mycket trevlig och hjälpsam. Hon var alltid där för att svara på frågor, och gjorde hela processen väldigt enkel för oss.

Birgitta M
Kungsholmen

Trevlig, vänlig, tog sig tid. Kom i god tid till visningen. Bara positiv upplevelse av Emma.

Chatarina E
Kungsholmen

Lyhörd och tillmötesgående och driven

Erik L
Stockholm

Vi är mycket nöjda med Emma, och även om vi inte har så mycket att jämföra med (det är vår första försäljning) så är vi jättenöjda med resultatet. Hon har varit tydlig med hur processen går till, varit konkret med alla råd och tips, följt upp alla aktiviteter och agerat väldigt pålitligt. Har vi haft frågor har hon svarat på dem klart och tydligt, och hon har också varit mån om att ställa upp för alla våra önskemål. Dessutom är hon bra på att driva på så att vi gemensamt hållit tempo kring allt som behövde komma på plats...

Emil H
Fridhemsplan

Väldigt trevlig och professionell mäklare. Hade tid för alla möjliga frågor med utmärkta svar hela vägen till köpet. Emma rekommenderas starkt som framtida mäklare!