Robert Radev

Robert Radev

Robert Radev är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Robert Radev har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Robert Radev har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Radev har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

82 omdömen om Robert Radev

Sedan starten hos Reco 2019
Lena T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Engagerad och mycket sympatisk att ha att göra med.

Lena J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Strukturerad, trevlig och professionell

Julia P
Kungsholmen

Kunnig mäklare som man känner sig trygg med.

Anna J
Kungsholmen

Robert gjorde så att försäljningen av vår lägenhet var en snabb, smidig, okomplicerad och allmänt trevlig process! Bästa mäklaren!

Ilan Abraham C
Kungsholmen

Robert är vänlig och saklig, Han följde upp vad vi kom övens om. Tillförlitlig och förtroendeingivande.

Agnes R
Kungsholmen

Väldigt lugn och tydlig. Var alltid snabb med återkoppling och flexibel. Jag kände mig väldigt trygg i min försäljning och är jättenöjd med Robert!

Birgitta V
Kungsholmen

Vi önskade en snabb och smidig försäljning genom en professionell mäklare! Och det fick vi. Vi är jättenöjda med Roberts insats.

Barbara D
Stora Essingen

Very professional, knowledgeable and human, he supported my situation and helped a lot

Per-erik K
Fridhemsplan

Robert har ett mycket bra bemötande. Han är noggrann och mycket kunnig i det han gör. Vi kände oss väldigt väl omhändertagna och trygga med Robert. Han är en mycket skicklig mäklare och en bra person. Den bästa mäklare vi stött på genom åren. Per-Erik

Emma Katarina T
Kungsholmen

Bra, seriös och lyhörd mäklare. Vi är mycket nöjda med Roberts insatser.