Robert Radev

Robert Radev

Robert Radev är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Robert Radev har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Robert Radev har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Radev har haft 29 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 57 Läs vad Robert Radev

• köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-01
    Super trevlig och varit väldigt hjälpsam!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-09-21
    Robert var lyhörd, förstod vad vi ville, var väldigt lätt att samarbeta med.
    Vi är också mycket nöjda med resultatet.
    2021-09-20
    Robert Raden var verkligen mycket hjälpsam under hela försäljningsprocessen.
    2021-09-13
    Jag fick ett mycket positivt intryck av Robert. Hans bemötande var professionellt samtidigt som det var avslappnat och personligt. Även hans sätt att sköta budgivningen uppfattade jag som seriöst och han var varken nonchalant eller påstridig. Sammanfattningsvis kan jag väl säga att det intryck jag fick av Robert gör att jag kommer att kontakta honom den dag det blir dags för mig att sälja – om han då fortfarande jobbar som mäklare.
    2021-07-01
    Vi har stött på många mäklare genom åren och Robert står ut i att han känns rakt igenom ärlig. Dessutom är han väldigt klok i hur man ska resonera kring budgivning, förhandsbud etc. Han är också en mäklare man kan ringa en kvart innan visning när man inser att det kanske ser dumt ut på toaletten utan toapapper, då löser han det. Vi är rakt igenom nöjda, både med process och slutpris.
    2021-06-20
    Robert hade full koll från början och var väldigt lyhörd med våra önskemål. Han var den som visade tydligast att han ville förmedla just vår lägenhet och genomförde sedan uppdraget med bravur, hela tiden lyhörd och flexibel.
    2021-05-07
    Vi har köpt en lägenhet på Kungsholmen. Robert Radev var mycket tillmötesgående på visningen och gick in på alla detaljer som vi frågade om. Vi är mycket nöjda.
  • 2021-05-07
    Det som är jobbigt efter att ha mött Robert under min resa till bostadsköp är att man nog aldrig kommer kunna få samma genuina bemötande, professionalism och service igen.

Han är klart den bästa mäklaren jag stött på och en frisk vind i den annars hetsiga stämningen som är Stockholms bostadsmarknad. Med sin lugna approach till mig som köpare, säljarna och budgivningen i stort så har hela erfarenheten varit fantastisk. Han hade alltid tid eller återkom om man hade några frågor, även efter köpet så var han till mer hjälp än vad man kunnat drömma om.

Jag önskade man kunde ge 6 av 5 i betyg för han är värd varenda en utav dem, stort tack Robert!
  • 2021-03-18
    Robert gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet. Han är förtroendeingivande, lugn och lyhörd. Levererade mot sina egna höga ambitioner och mot toppen av våra förväntningar. Vi litade till fullo på Roberts strategi i försäljningen och det fungerade långt över förväntan. Höll oss uppdaterade på ett bra sätt under hela försäljningen. Något unikt med Robert är att han verkligen är motsatsen till påstridig, utan är väldigt trygg i sin approach vilket inger ett stort förtroende både hos säljare som köpare.
    Våra varmaste rekommendationer!
    2021-03-04
    Trevlig och artig mäklare som gjorde att lägenhetsförsäljningen utfördes på lugnt och tryggt sätt. Varmaste rekommendationer från mig.